صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مزبان حبیبی - دبیر ریاضی مدارس نمونه دولتی و مراکز پیش دانشگاهی ناحیه 1 ، شهرستان شیراز/ دانشجوی دکترای آنالیز ریاضی

آقای رسایی ؛ مدت هاست ما در قفس شیرهای گرسنه ایم !

همت معلمین در انتخابات اسفند 94 بر این است که هیچ کدام از نمایندگان فعلی مجلس که در سال های اخیر رویکرد ضد فرهنگی داشته اند، نتوانند به مجلس راه یابند.

مزبان حبیبی خبری که  دست به دست در سایت های خبری می گشت را توجه کنید:

"حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در صفحه گوگل پلاس خود ضمن نقل یک ماجرای تاریخی از معلمان خواسته است که مراقب باشند از اعتراض صنفی آنها بهره‌برداری سیاسی نشود."

نقل است که :

منصور رفیع‌زاده، رئیس شعبه ساواک در آمریکا با کمک سازمان CIA برای هدفی که پروژه آن سازمان بود، کتابی در سال۱۹۸۷ در آمریکا به نام شاهد چاپ کرد. رفیع‌زاده در ص۲۸۱ کتابش می‌نویسد: برای گزارش به تهران آمدم. در آن ایام یک معلم تبریزی را به جرم إعتراض به شاه به إوین بردند، یک هفته بعد شاه به باغ وحش خصوصی أش سر زد و آن معلم را آوردند. تیمسار نصیری، رییس ساواک هم بود. بعد شاه دستور داد آن معلم را در قفس شیرهای گرسنه انداختند و نظاره گر خوردنش توسط شیر‌ها شد!

ایشان ذکر نموده اند که : فقط یادتان نرود این آزادی محصول این نظام است. "

چرا تلاش دارید کوچکترین حرکتی را به برخورد با نظام تشبیه کنید؟ کدام یک از معلمان در این اعتراضات، هدف اعتراض را لطمه به نظام دانسته اند؟ ما در چارچوب قوانین و مقررات نظام دست به اعتراض صنفی زده ایم، شخصا هیچ گاه کلاس درس خود را برای شرکت در تجع های اعتراضی، تعطیل نکرده ام.

اما جناب رسایی، آیا برخورد دولت نهم و دهم با اعتراضات فرهنگیان را به یاد دارید؟ یادتان هست که برخی از متولیان آن دولت ها، حتی حقوق دریافتی معلمان را هم مورد تشکیک قرار دادند؟

آیا آن دولت محصول نظام و انقلاب نبوده است؟

معلمین آن قدر دارای شعور انقلابی هستند که به هیچ کس، حتی شما، اجازه ی سواستفاده از حرکت های صنفی و فرهنگی خود را ندهند. همکاران فرهنگی بنده، سال هاست رنج تبعیض های اعمال شده بر خود را به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمل کرده اند. مطمئن باشید بیشترین دغدغه ی ما فرهنگیان حفظ شان نظام در تمام حرکت هایشان است و هرگز حرکتی غیر منطقی از فرهنگیان صورت نخواهد گرفت، اما کارد به استخوان مان رسیده است، آیا جنابعالی حاضر هستید با حقوق یک فرهنگی فقط برای سه ماه زندگی کنید؟

همچنین جناب رسایی فرموده اند که :" معلم‌های عزیز، وقتی جلوی مجلس جمهوری اسلامی یا مقابل وزارتخانه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی برای اعتراض می‌آیید، قدمتان روی چشم ! "

آقای رسایی در کدام یک از تجمع های فرهنگیان حاضر شده اید تا سخن ایشان را بشنوید؟

مجلس خانه ملت است و شما نمی توانید (و البته نمی خواهید) از کسی پذیرایی کنید.

جنابتان فرمودید:" شاید مثل ماهی در آب حواس تان به این نعمت آزادی نباشد . "

آقای رسایی هیچ کس در کشور به اندازه ی معلمین نمی تواند درک درستی از آزادی های پس از جمهوری اسلامی باشد، شما بهتر نیست کارنامه خود را در حوزه آموزش و پرورش ارائه دهید تا بدانیم در لوایح و طرح هایی که با رویکرد آموزش و پرورش نوشته و ارائه شده است، شما چگونه جبهه گیری نموده اید؟

همچنین ذکر کرده اید که :" این آزادی، محصول نظام جمهوری اسلامی و ارمغان امام راحل و خون صد‌ها هزار شهید است. "

آیا اطلاع دارید که چند معلم شهید و جانباز و ایثارگر و رزمنده در آموزش و پرورش در حال خدمت هستند؟ کسانی که ترجیح داده اند به جای حوزه های اقتصادی! به کار فرهنگی برای فرزندان این مرز و بوم بپردازند .

آیا می دانید امام راحل (ره) در مورد آموزش و پرورش چه دیدگاهی دارند؟ جمله ی "سربازان من در گهواره هستند" از کیست؟ " چشم امید من به شما جوانان است" چطور؟

در این چند سالی که حرکت منطقی فرهنگیان برای رفع تبعیض در جامعه (نه فقط جامعه ی فرهنگیان) انجام شده، شما کجا تشریف داشتید؟

می دانید دولت مورد حمایت شما در سال 86 با چنین حرکتی چه برخوردی داشت؟

مگر متولیان دولت دهم خدمت علما نرسیدند برای اینکه بدانند حقوق تابستان معلمان شرعی است یا خیر؟

برای هریک از مواردی که ذکر نموده اید، تا کنون چه کار مفیدی انجام داده اید؟

در اینکه باید به مشکلات معیشتی و صنفی این عزیزان رسیدگی کرد، تردیدی نیست .

در اینکه تفاوت فاحشی بین دریافتی این بخش از کارکنان دولت با برخی دیگر از کارکنان وجود دارد هم تردیدی نیست.

در اینکه باید این تبعبض را اصلاح هم کرد تردیدی نیست .

این داستان را جناب آقای رسایی را در صفحه گوگل پلاس خود ذکر کردند، اما نمی دانم با چه هدفی!

ایشان معلم ها را به هوشیاری فراخواندند تا از خیزش حق طلبانه آنها سواستفاده نشود، اما نگفتند که چه سواستفاده هایی؟

ایشان ظاهرا خبر ندارند که معلمان سینه سوخته ی کشور، سال هاست در قفس شیران گرسنه ای قرار دارند که برخی از آنها حمایت جنابشان را پشیتبان خود دارند، ایشان نمی دانند که لطمه هایی که اختلاس گران دست پرورده ی تحت حمایت دولت مورد نظرشان، به جامعه فرهنگیان زده اند از شیران گرسنه ی در قفس بیشتر و خطرناک تر است؟

آیا تا کنون نشسته اید تا با خود خلوت کنید که بدانید که همان هایی که تحت حمایت شما بودند چه لطمه هایی به به اقتصاد کشور زده اند؟ می دانید که یکی از همین افراد به اندازه پنج سال بودجه کل آموزش و پرورش کشور را به باد فنا داده است ؟ البته لطمه های دولت متبوع تان قابل ارزیابی نیست !

چطور است که جنابتان فقط حرکت هایی خاص را می بینید؟

شما چگونه در هشت سال گذشته هرگز تبعیض های ناروا در حق معلمان را ندیدید و هرگز کلامی از آن به میان نیاوردید؟

حال که رئیس جمهور منتخب مردم اعتراضات صنفی و حق طلبانه ی معلمین را به رسمیت شناخته اند (بری اولین بار در تاریخ کشور) شما دایه ی مهربان تر از مادر شده اید، آیا به انتخابات اسفند 94 ارتباطی دارد؟ هر چند در تایید صلاحیت های اوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، شاید اتفاقات عجیبی رخ دهد.

شما را به خدا نمک بر زخم کهنه ی ما نپاشید، ما سال هاست از شما و هم فکران تان قطع امید کرده ایم، شاید با تدبیر دولت یازدهم امیدی برای بهبود وضعیت معلمان باشد البته اگر جنابتان بگذارید و مانند جلسه رای اعتماد به آقای نجفی برای وزارت آموزش و پرورش، دلواپسی شما غلیان نکند و یا در تصویب طرح نظام رتبه بندی در اردیبهشت 93 .

جناب آقای رسایی !

همت معلمین در انتخابات اسفند 94 بر این است که هیچ کدام از نمایندگان فعلی مجلس که در سال های اخیر رویکرد ضد فرهنگی داشته اند، نتوانند به مجلس راه یابند.

نمایندگانی که به جناب نجفی رای منفی دادند، نمایندگانی که در تصویب نظام رتبه بندی در اردیبهشت 93 نسبت به فرهنگیان کم لطفی نمودند، همچنین نمایندگانی مانند شما که با اظهارات خارج از انصاف خود نمک بر زخم ما پاشیدند ...


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جمعه, 18 ارديبهشت 1394 13:27 خوانده شده: 8166 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +96 -2 --
علی رضا 1394/02/18 - 13:56
قلبل توجه رسایی:......سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
پاسخ + 0 0 --
همکار 1394/02/18 - 20:27
سلام دوستان-چند نظر-
یک =
بدخواهان خارجی و داخلی بدانند و به معده ی شریف قول ندهد که معلمان محروم آبی به آسیاب آنان خواهند ریخت.
دو =
این اعتراضات صرفا صنفی و کاری میباشد و اعتراض یک فرزندان نظام از سهم کم سر سفره دولت کریمه است.
سه =
این نجابت معلمان نباید دولت را بی توجه به پیگیری درخواستهای منطقی و عدالت خواهی آنان نماید.
چهار =
لطفا نهادهای امنیتی و نظامی ضمن رصد دورادور وارد ماجرا نشوند اگر میتواننداجازه تحریک با سخنان نا آگاهانه از وضع معلمان رابه توسط اظهار نظر هایی مانند آقایان رسایی و ابیانه و ابوترابی و غیره ندهند.
پنج =
همکاران محترم لطفافرمایشات رهبرمعظم انقلاب را جدی بگیرند و امیدوار به تغییر در منش بودجه ریزی دولت در آتیه باشند
شش =
وزیر محترم هر بار قولهایی مکرر با مفاد تکراری به فرهنگیان میدهند و ایشان را عصبانی میکند برادر چه اصراری داری برای قول بی تحقق آ خر برادر من کار دست نظام نده –
فعلا محلی برای مقصر یابی جناهها نیست –
معلم در اورژانس است فعلا کاری کنید احیا شود بعدا مقصر را پیدا میکنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 18:02
همکار عزیز
ما فقط خواسته های صنفی داریم
اجازه ی سواستفاده به کسانی مثل این نمایندگان رو هم نمی دیم
پاسخ + 0 0 --
مسعود 1394/02/20 - 13:14
متاسفم برات آقای رسایی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:16
هرگز اجازه ی سواستفاده به کشانی چون رسایی را نخواهیم داد
اینها می دونن که در شرایط عادی هرگز به جایی راه ندارند، دنبال تشنج آفرینی هستند
پاسخ + 0 0 --
حسن محمدی 1394/02/22 - 16:07
چرا کفاش به معلمان توهین کرد چیزی نمی گویید.
شما دارید حزب بازی می کنید.
چرا به توهین روحانی جواب نمی دهید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:14
کفاش چی گفته مگه؟
حزب بازی کجا بود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/28 - 11:15
توجه!
قابل نیست اخوی جان
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/06 - 21:27
این نصایح برای ما عوام الناس است نه اونها
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/06 - 21:28
در محضر دادگاه انشالله
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 13:16
حالا که به حول و قوه الهی و به همت همکاران فرهنگی، ایشون نتونستن برن مجلس، انشالله بعد از شروع به کار مجلس جدید منتظر محاکمه ایشان هستیم
پاسخ + +84 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 14:05
آقای رسایی بهتر نیست به شبهه های وارده به خودشون پاسخ بدن؟
پاسخ + 0 0 --
رحمان 1394/02/18 - 18:49
قطعا با این رویگرد. نمایندگان فعلی برای دوره بعد رای نخواهند آورد
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/02/19 - 05:37
آقای رسایی با تفکرات ماقبل تاریخی زندگی می کنند.حتی داعش هم چنین تفکراتی درباره ی معلمان ندارد.خدا به داد مردمی برسد که رسایی آنها را نمایندگی می کند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 18:03
پرونده هاشون انشالله پس از مجلس بررسی خواهد شد
اینها از همین پرونده ها می ترسن که دنبال تصویب قوانین رنگارنگ به نفع خودشونن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:17
شبهه های زیادب وارده که باید بهشون جواب بدن
احتمالا باید تشریف ببرن کنار دوست و برادرشان م.ر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/28 - 11:16
در محضر قوه قضائیه و بعد از نمایندگی، حتما جواب خواهند داد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 13:17
بعد از پایان مجلس نهم، حتما محاکمه ایشان اغاز خواهد شد
پاسخ + +82 0 --
فرهنگی از بانه 1394/02/18 - 14:08
واقعا دست مریزاد خیلی خوب جواب آقای رسایی را دادید .مرحبا به این تفکر وکلا
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:02
به شرط اینکه، آقایون مجلس نشین گوششون بدهکار این حرفا باشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:17
گوش شنوایی نیست
اما باید مجبورشون کنیم به پاسخگویی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 13:18
باید جواب بدن در محضر دادگاه
پاسخ + +50 -19 --
جلیل 1394/02/18 - 14:11
تازه گیا مد شده هر کسی هر تحلیلی اینجا مینویسه تمام مشکلات رو گردن دولت قبل میندازه و این دولت رو حالا چون معلمین اعتراض کردند دولتی آزادیخواه و دموکراتیک نام میبره حالا من چند تا سوال میپرسم
1- اگه این دولت دموکراتیک هست چرا روسای سازمان معلمین رو بازداشت کرد؟؟؟
2- در تجمع دیروز تبریز حراست هشدار داد و به بعضی ها وعده برخورد داده شد
3- اینکه دولت حقوق کارمندان بانک رو 800 هزار تومان افزایش داد و موجب تبعیض شد باز کار دولت قبل بود؟؟؟؟؟
4- اینکه دولت 400 درصد تعرفه بیمه ها را افزایش داد کار دولت قبل بود؟؟؟؟
5- اینکه این دولت رتبه بندی حاجی بابایی رو که دریافتی معلمان معادل 80 درصد دریافتی اساتید دانشگاه میشد را لغو کرد کار دولت قبل بود؟؟؟؟؟
6- انتخاب چنین وزیر بی حال کار دولت قبل بود؟؟؟؟
7- اینکه اضافه تدریس این سال از دی ماه هنوز پرداخت نشده کار دولت قبل بود؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1394/02/18 - 14:29
موافقم
پاسخ + 0 0 --
مزبان حبیبی 1394/02/18 - 14:46
دوست عزیز
هرچند اعتقاد دارم که برخی از مشکلات آموزش و پرورش ناشی از معضلات اقتصادی به وجود آمده توسط دولت قبل است، اما در این نوشته، منظور از ایرادات وارد شده به دولت قبل، حمایت آقای رسایی از آن دولت است
آیا شما اطلاع دارید در مجموع چه مقدار از بیت المال و اموال مردم در دولت قبل به تاراج اختلاس رفته است؟
کمی منطقی باشید همکار گرامی
به مطالب نوشته شده در مقاله توجه بیشتری کنید، دولت قبل جایی برای انتقاد نگذاشته است، از بس که خرابکاری کرده!
پاسخ + 0 0 --
مزبان حبیبی 1394/02/18 - 14:53
جواب سوال های شما:
1- بازداشت همکاران سازمان معلمین ارتباطی با دولت ندارد
2-اگر در تجمع دیروز، همکاران به بازداشت شدن تهدید شدند، در دولت مورد حمایت شما، معلمان زیادی بازداشت شدند
3- اتفاقا افزایش حقوق های آنچنانی و با تیعیض از دولت قبل شروع شده، این دولت(که بنده حامی آن هستم نه به هر قیمتی) حداقل انصاف را رعایت کرده و اعتراضات را حق ما دانسته است
4- در مورد افزایش 400 درصدی تعرفه بیمه بنده اطلاعی ندارم
5- رتبه یندی حاجی بابایی کی ارائه شد؟ چرا آخرین ماه حضور خود در دولت دهم این کار را انجام داد؟ این کار او تبلیغاتی نبود؟ در ضمن چه کسانی با تصویب آن مخالفت کردند؟ دولت یا مجلس؟
6- انتخاب دولت برای وزارت آموزش و پرورش آقای نجفی بوده اند و این سوال را باید جناب رسایی و مخالفین با نجفی جواب دهند که چرا دلواپسی هایشان انجا غلیان نمود
7- حداقل انصاف در این دولت این است که قبول دارند بدهکارند به ما، نه اینکه با پول بیت المال تشریف ببرند قم برای استفتا که آیا حقوق تابستان معلمین شرعی هست یا خیر
به هر حال از حوصله حضرتعالی برای درج نظرتان بسیار سپاسگزارم
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/02/18 - 16:41
بغیر از فرشیدی یک وزیر پیدانشد برود ار علمای قم بپرسد پرداخت متوسط 80 ساعت اضافه کاری بدون کار کردن هر ماه بر ای دیگر وزارتها حلال است یا حرام
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:04
من متوجه منشور آقای جلیل نمی شم
شما دقیقا چی می خواهید بگید؟
دولت ها نقد کنیم یا نه؟
هر کس که از نمایندگان مورد حمایت شما انتقاد کرد که حتما نباید طرفدار دولت مخالف شما باشه
صرف اینکه توی متن از امید و تدبیر استفاده شده که نباید طرف رو مدافع دولت شمرد
پاسخ + +11 -22 --
جلیل 1394/02/18 - 14:16
ادامه
یعنی قبل از سال 84 تمام معلمان در رفاه و آرامش بودند و پس از به روی کار آمدن احمدی نژاد بدبخت شدند؟؟؟
آیا دولت احمدی نژاد میراث دار حق التدریسی های دولت خاتمی و هاشمی رفسنجانی نبود که با کمترین حقوق و بدون بیمه به زندگی خود با ترس و لرز ادامه می دادند؟؟؟
آیا حاجی بابایی کار بدی انجام داد تمام این حق التدریسیهای بر جای مانده از دولت خاتمی را برای اینکه آرامش داشته باشند استخدام کرد؟؟؟؟
اگر اخراج می کرد که الانم داشتید به شدت ازوی انتقاد می کردید؟؟؟؟
آیا واگذاری مدارس دولتی و استخدام دانشجویان با حقوق 300 هزار تومان کار دولت قبل هست؟؟
در دوسال اول احمدی نژاد هم معلمین اعتراض کردند پس اینگونه نیست که اعتراضات ابتکار آزادی روحانی باشد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 14:33
همکار عزيز
کسي نگفته مشکلات به دولت قبل مرتبطه, هرچند خيلي از مشکلات رو دولت قبل بوجود آوورده و مجلسي که ازش حمايت کرد
بلکه منظور اختلاسهايي است که با حمايت افرادي مثل آقاي رسايي انجام شده
اختلاس يکباره ي پنج سال بودجه وزارتخانه ي آموزش و پرورش, اتفاق ساده اي نيست
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/02/18 - 15:31
جنابعالی که موضعتان را مشخص کردید و گفتید حامی این دولت هستید اما پاسخ به استدلالهای شما
1- اگر بازداشت روسای سازمان معلمین ارتباطی به دولت محبوب شما ندارد پس بازداشت معلمین در زمان احمدی نژاد هم ارتباطی به دولت قبل ندارد
2- شما منتظر باشید در تجمع سوم که دیشب بود شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی بودیم بعدها احتمال داره معلمین رو بازداشت و به حراست احضار کنند
3- دولت شما لطف کرده اعتراضات رو حق شما دانسته اتفاقا دولت قبل هم اعتراضات را حق معلمین می دانست
4- حق بیمه سال گذشته چه قدر بود الان به لطف وزیر محبوبتان چه قدر شده در بسته اول 53 هزار تومان شده شما اطلاع ندارید؟
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/02/18 - 15:32
ادامه
-5 رتبه بندی در دولت قبل مراحلش رو طی کرد به صورت کتابچه درآمد و درسایت گذاشته شد اما نمایندگان مخالفت کردند و عمر دولت تمام شد افسوس حاجی بابایی هم در همین بود که کاش یکسال زودتر این رتبه بندی را اجرا می کرد
6- درستکه مجلس به نجفی رای نداد ولی این دلیل نمیشه که روحانی بدترین فرد رو به عنوان وزیر انتخاب کنه مخصوصا اینکه جناب نوبخت اعلام کرد که ما به شدت از فانی راضی هستیم و برایش درخواست تشویقی کرده
7- اتفاقا وزیر محبوب شما سخن از سرانه ای شدن و دادن چندر غاز حقوق معلمین به مدیران کرده بود که بدتر از استفتا برای تعطیلات تابستان هست هر چند که اون استفتا مربوط به علی احمدی میشد که فقط دو سال وزیر بود اصلی ترین وزیر دولت قبل حاجی بابایی بود که چنین استفتایی نکرده و به شدت مدافع معلمان بود
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/02/18 - 19:54
با عرض پوزش از همه
اما واقعیت این است که... همین
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1394/02/18 - 20:37
آقا جلیل ضمن سلام.درخصوص استخدام حق التدریس های محترم و سایر استخدام های زمان دولت قبل هم بنده و هم تمام همکاران می دانند که چه روابط سیاسی بکار گرفته شد تا افرادی بعضا با مدارک نامرتبط و بدون گذراندن دوره های معلمی جذب بدنه ی آموزش و پرورش بشوند تا با ندانم کاری های خود حیثیت معلمان را زیر سوال ببرند هرچند منکر استخدام های واقعا بجا و تخصصی نیستم.در زمان دولت خاتمی هم اگر کارشکنی های مجلس و سایر گروههای خودسر نبود معلمان وضعشان بهتر بود.اگر قبول دارید که در 8سال دولت قبل درآمد نفت با درآمد کل دولت های قبل وبعدانقلاب برابری کرد اما فقط اختلاس ها و دزدی ها عاید این مملکت شد و نه تنها معلمان بلکه سایر اقشار ضعیف و کم درآمد به بهانه ی ی دریافت یارانه فراموش شدند و در منفی خط فقر رها شدند که هیچ؛اگر قبول ندارید شما را به وجدان بیدار جامعه واگذار میکنم.
پاسخ + 0 0 --
رسول 1394/02/20 - 08:16
دولت نامشو نبر با 19 دلار نفت حق التدریس را با حقوق ماهانه میداد مگه یادت نیست؟
دولت بعدی شش ماه شش ماه حق التدریس را نمیداد مگه یادت نیس؟ با 150 دلارنفت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:19
قبل از 84 در رفاه نبودیم اما فاصله طبقاتی اینطوری نبود
تورم 40 درصد نبود
افزایش حقوق ها منطقی بود
حداقلش، وزیرمون کسی بود که می تونستیم بهش افتخار متین نه فانی که فقط به فکر آموزشگاه های خودشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:20
آقا رسول ایول
ما خیلی زود فراموش می کنیم
دولت زمان دولت نامشو نبر! حداقل بهمون توهین نمی کرد با انتخاب یه وزیر ضعیف
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:34
پس شما متوجه تغییر شرایط در این دولت نشدید؟
یا فکر می کنید شرایط در اون دولت بهتر بوده؟
پاسخ + +24 -10 --
ناشناس 1394/02/18 - 14:18
اين به اصطلاح دولت تدبير و اميد داره بودجه اموزش و پرورش را كم ميكنه تا فقر پزشكان را سر و سامان بده هرچه باشه دانش اموزان كه نميتونن راى بدن معلمان هم كه نصفشون عاشق سينه چاك روحانى هستند در هر صورت به روحانى راى ميدن .
چقدر هم اعتراضات معلمان رو هم به رسميت شناختن دار و دسته دولت قبل نميزارن دولت مشكلات رو حل كنه مقصر مشكلات قبلى رو ميتونيد دولت قبل معرفي كنيد كه واقعا هم مقصر بود ولى تبعيض هاى جديد رو چطور توجيه ميكنيد. چرا نميتونيد خيانت روحانى به راى معلمان را قبول كنيد .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:06
وقتی دولت قبل کل خزانه رو خالی کرده و منفی تحویل دولت داده، مقصر نیست؟
نمی گم دولت کارهای بزرگی کرده، اما از نظر من همین که قبول دارن اعتراضاتمون برحقه، پیشرفت بزرگیه
دولت قبل که فقط از مشایی و دار ودسته اش دستور می گرفت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:22
ما ایرانی ها آلزایمر داریم
یادمون میره که با نفت 150 دلاری تنها هنر که دولت قبل داشت، افزایش میلغ اختلاس ها بود
دولت خاتمی، نفت 15 دلار می فروخت و کشور را به بهترین شکل اداره می کرد
یادت نیست حق التدریس ها رو با یک ماه تاخیر و ماهانه پرداخت می کرد؟
می دونید دولت احمدی نژاد چقدر بدهی برای آموزش و پرورش جا گذاشته؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:35
من از این دولت حمایت نمی کنم، اما از دولت قبل بیزارم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 13:20
من هم از دولت قبل بیزارم
پاسخ + +34 0 --
معلم 1394/02/18 - 14:20
آقایی رسایی شما اگر 8 یا 12 سال نماینده باشید
ما معلمها 30 سال معلمیم
حتی قبل از تولد شما در سال 1347 برای پیروزی انقلاب معلمان و سایر انقلابیون جانفشانی ها کرده اند و شما اکنون از نعمت این انقلاب بهرمندید.
پس رعایت حق استاد و شاگردی را بجا آورید و از تمام معلمان انقلابی خود چه حوزوی و چه غیر حوزوی که سالها قبل از شما برای این انقلاب جان فشانی کردند تشکر کنید.

ضمنا معلمین وفادارترین فرزندان انقلاب و آگاه ترین قشر جامعه ایران اسلامی هستند و به جزء رهنمود رهبر انقلاب اسلامی نیاز به راهنمایی از کسی ندارند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:07
آقای رسایی نتیجه قهر مردم با صندوق های رای بود
نتیجه دولتی بود که " اشتباهی بود"
دولت اشتباهی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 13:21
الان هم که متوجه شدن وقتی با فرهنگیان درگیر شوند نتیجه آن این است که باید از مجلس بروند!!!
پاسخ + +40 0 --
بیرجندی 1394/02/18 - 14:22
عجب حکایتی شده امروز هرکدام از حضراتی که هر را از بر تشخیص نمیدهن واز بد روزگار پستی را گرفته اند و خون ملت را میمکند حالا دایه بهتر از مادر شدن. چرا دل همه برای معلما سوخته ؟ها یادم نبود که باز به رای معلما نیازمندند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 13:22
آخه می دونن بدون حمایت فرهنگیان نمب تونن وارد مجلس بشن
پاسخ + +39 0 --
دبیر 1394/02/18 - 14:24
رسایی ها فقط در ایران حق دارن مرگ بر انگلیس سر بدن و سفارت تعطیل کنن.از طرف رهبری حرف بزنن. که رهبری ایا موافقه یا مخالف.ایشون فقط حق دارن منتقد مذاکرات باشن.در نماز جمعه شلوغ کنن.یادگار امام تهدید کنن.وکلا هر کاری دوست داره انجام بده.اره ایشون صاحب این انقلاب هستن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:07
دقیقا همینطوره
اینها خودشون رو مالک همه چی می دونن
حتی جان مردم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 13:23
افسوس که اینها نماینده مجلس شئن، هرچند اینها نتیجه عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند
پاسخ + +30 0 --
بیرجندی 1394/02/18 - 14:25
اموزش وپرورشی که سالها نیرویی انسانی سازمانه ادارات وزارتخانه ها و مجلس را تامین میکند. ازیافتن وزیری لایق برای خود عاجز است. امروز عصر در دعای سمات برای رفتن این وزیر نالایق دعا میکنیم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:09
از ماست که بر ماست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:23
باید یاد بگیریم که هیچ کار داوطلبانه ای انجام ندیم
تا بفهمن که چه کسی تا حالا ایثار می کرده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 13:23
واقعا، کار داوطلبانه ممنوع
پاسخ + +24 0 --
حمید 1394/02/18 - 14:36
درود بر انسان های آزاده ای که بدون هیچ ترس و واهمه ای از عزت و شرف فرهنگیان دفاع می کنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:24
درود
1000 درود
مرحبا به عزمشان
پاسخ + +28 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 14:39
من و ده نفر از همکارام که سابقه اي بيش از دويست وپنجاه سال خدمت داريم, حاضريم کل سرمايه ي خودمون رو پنج درصد سرمايه ي آقاي رسايي عوض کنيم
البته اقساطمون هم ميوفته گردن خودش, با اقساط
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:08
من هم نفر دوازدهم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:25
کل حقوقی که ما بابت 30 سال خدمت از دولت می گیریم، پول یکی از زمین هایی که آقایون با رانت های انچنانی تصاحب می کنن نمی شه
اونوقت میگه ایثار و ....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 13:24
عجب
پاسخ + +26 0 --
فرهنگی از شوشتر 1394/02/18 - 14:53
اول : بسیار عالی نوشتی .
دوم : کاش آقای رسایی گزارشی از بودجه ی مصوب سالیانه هر نماینده که فقط در اختیار شخص نماینده قرار دارد _و میزان سالیانه اش حداقل چهار هزار میلیارد تومن به اندازه ی کسر بودجه ی آ و پ است _ ارایه می دذو .
سوم : کاش معلمان حافظه ی تاریخی خوبی داشته باشند و واقعاً مانع ورود همچنین افرادی به مجلس شوند ، هر چند حقیر به آنها نیز خوشبین نیستم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:09
ای کاش
پاسخ + +16 0 --
بهلول 1394/02/18 - 15:05
بنظر مى آيد بعضيها با ترفندهاى مختلف دارند به مقصودشان مى رسند كاستيهاى اقتصادى و اجتماعى معلمين ربطى به اين موارد بيان شده مستقيما نداشته و ندارد بلكه بايد علت اين موارد و بقول معروف سوراخهاى دعاى اين معضلات را پيدا كرد اينكه در كشور ما هر دولتى مى آيد سليقه و نظر خود را كه اتفاقا مغاير با دولت قبلى هست پياده مى كند يعنى " روز از نو روزى از نو " و بعد هم پس از كلى شعار و حرفهاى سياسى وقتى به پايان دوران خود مى رسد همه را فراموش مى كند بايد قوانين بگونه اى باشد كه كسى جرات دروغگويى و اختلاس را نداشته باشدو اگر كسى شخصا و يا حتى در كنار او دست به اين اعمال زد ويا حتى در مسوليت خود سستى كرد به اشد مجازات محكوم شود زيرا" آب ريخته را بجوى نمى توان برگرداند" ....ادامه دارد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:10
راه کار چیست همکار عزیز
پاسخ + +1 0 --
بهلول 1394/02/18 - 15:16
ادامه نظر :
متاسفانه در كشور ما افراد در يكدوره هر خطايى را در پست و سمت خود مى كنند كه برخى از آنها موجب متلاشى شدن و انهدام خانواده ها و نابودى زندگيها مى شود اما پس از طى دورهاى در دولت بعدى مجددا به سمتى بالاتر از آن مى رسد و هيچكس هم نمى تواند اعتراضى كند و سياست ما حالت الاكلنگى پيداكرده و هرزمانى دور، دور يك گروه با سينه چاكان مخصوص خودشان است لذا معلمين محترم بجاى حمايت و تكذيب اين و آن بهتر است از شغل و همكاران و منافع خود حمايت كنند ونه فرد يا گروه خاصى كه بعدا خطاهاى آنان نيز گريبان وجدانشان را بگيرد
در پايان از مقام معظم رهبر استدعا دارم با تشكيل گروهى مومن و ولايتمدار واقعى ، نسبت به پيگيرى و اجراى سريع و صريح منوياتشان در مورد معلمين دلسوخته از سوء استفاده دشمنان و سستى برخى از دست اندر كاران جلوگيرى و دعاى خير اين قشر پاك و زحمتكش را بدرقه را ه نظام مقدس و دست اندركاران مومن آن نمايند ...والسلام
پاسخ + +19 0 --
شهرکی - زابل 1394/02/18 - 15:33
آقای رسایی دست پیش را گرفته اند که عقب نیفتند .احساس خطر کرده اند ایشان هیچ اطلاعی از شغل شریف معلمی ندارند. بهتر است اظهار نظر نکنند. نیاز به موعظه ایشان نیست. آیا فکر نمیکنند افرادی از صنف خودتان هستند که دارند از لباس مقدس روحانیت سوء استفاده می کنند. شایسته است آنها را موعظه کنید. دل رهبری از آنها خون است بفرمایید شروع کنید که فردا دیر است. معلمان را رها کنید که صلاحشان را بهتر میدانند. ..
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:11
این نمایندگان خطر رو شدیدا حس کردن
می دونن اگه از مجلس برن بیرون، باید برن دادگاه جواب پس بدن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:26
اسفند 94 با ایشان تسویه حساب خواهیم کرد
ما معلما باید ستاد بزنیم و به مزدم بگیم که به کیا رای ندن، به هرکی دوست داشتن رای بدن
پاسخ + +13 0 --
بهلول 1394/02/18 - 15:46
از مقام معظم رهبرى تقاضا داريم گروهى از افراد ولايتمدار واقعى و دلسوز نظام براى پيگيرى منوياتشان و چلوگيرى از وقت تلف كردن و پشت گوش انداختن مسولين و اجراى صريح و سريع مواردى كه فرموده اند و گزارش عملكرد و نتايج آن مامور و دعاى خير ، يكى از پاكترين ، وفادارترين و دلسوخته ترين اقشار جامعه و خانواده محترم آنان را در پى داشته باشند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:11
کاش رهبری به این مساله ورود پیدا کنن
مشکل ما شاید به دست ایشان رفع بشه
پاسخ + +14 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 15:48
جناب حبیبی متشکرم. این آقا کی تا حالا پیداش شده من که چهل سال دارم

ایشون رو قبلا نمی شناختم انقلابی ها و بچه های انقلاب و جبهه و جنگ که جای خود دارد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:12
نبودن
الان نیاز به رای دارن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:27
این آقایون به رای مردم فقط برای ورود به مجلس اعتقاد دارن و بعد از اخذ رای مردم میشن " رعیت " و عوام الناس
پاسخ + +20 0 --
علي بابا 1394/02/18 - 15:52
رشد و ارتقای آموزش و پرورش و معیشت فرهنگیان ایران در سال های اخیر

1_حذف تحصیل ضمن خدمت فرهنگیان
2_حذف استفاده از حق مرخصی تمام وقت و نیمه وقت در هنگام تحصیل
3_حذف 5درصد افزایش سنواتی سالانه
4_حذف رتبه تشویقی در ارزشیابی سالانه
5_ حذف رتبه تشویقی فرهنگیان بسیجی
6_حذف ده درصد تشویقی در ارزشیابی سالانه (برجستگی)
7_حذف 20درصد تشویقی ارزشیابی سالانه .(برجستگی)
8_ حذف پاداش و کمک هزینه ازدواج
9_حذف تعجیل در گروه ضمن خدمت فرهنگیان
10_ حذف پاداش 176 ساعت در ضمن خدمت فرهنگیان
11_ حذف اضافه کار ساعتی مدیر و معاونان
12_ حذف پرداخت اضافه کاری نوبت دوم عوامل اداری مدرسه در سه ماهه تابستان
13_ حذف سرانه های آموزشی
14_ حذف یارانه و بن کالا
15_ حذف سرویس های حمل و نقل معلمان
16_ حذف پرداخت اضافه کار تقلیل ساعت معلمان بالای 20 سال
17_حذف اضافه کارهای ساعتی
18_حذف اضافه کار نوبت دوم سرایداران
19_ حذف پرداخت حق الزحمه اردوها
20_حذف شخصیت و احترام معلمان
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/02/18 - 21:36
من از دولت قبل فقط مدافع حاجی بابایی هستم کدامیک از اینها که شما برشمردید کار حاجی بابایی بود قبل از دوران حاجی بابایی این اقدامات شده بود البته اینها در راستای اجرای قانون خدمات کشوری بود تا حقوق همه کارمندان به طور کامل یکسان بشه نیت دولت قبل خیر بود و در جهت ازبین بردن تبعیض ها بود اما بعدها یه اتفاقاتی افتاد و با یک سری کارشکنی ها همه چی بهم ریخت وگرنه با اجرای خدمات کشوری ده برابر این مزایا قرار بود به معلمین پرداخت بشه
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/02/18 - 21:38
البته حذف اضافه کاری ساعتی مدیر ومعاون بهترین کار بود که صورت گرفت الانم دولت روحانی میتونه همه اینهارو برگردونه مخصوصا اینکه مجلس به شدت وابسته به دولت هست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:13
چه نتایج شگرفی!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/06 - 13:45
نتایج شگرفی است
پاسخ + +18 -1 --
ناشناس 1394/02/18 - 18:01
رسایی و امثال رسایی ها همون شاگردان گستاخ ته کلاس ها که بودند که همیشه از معلم توسری خوردند به همین جهت عقده های اون زمان ها خالی میکنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:13
من مدتهاست که کاری به یادگیری یا عدم یادگیری بچه ها ندارم
وقتی هیچ ابزاری برای تربیت نداریم، کاری از دستمون برنمیاد
پاسخ + +1 -23 --
حسن 1394/02/18 - 18:54
آقای دانشجوی دکترای آنالیز ریاضی؟ اولا خود ستایی کردی که خود ستایی صفت شیطان است پس از تقوای الهی دور شده ای وکسی که تقوای الهی را رعایت نکند نمی تواند برای معلمان مسلمان دلسوز باشد.ثانیا اگر معلمان ولایی هستند وگوش به فرمان رهبر خود دارند همچنان که تا به حال ثابت کرده اند پس نیازی به شما ندارند که برای آن ها دلسوزی کنید شما برای هم حزبی های خود دلسوزی کنید ومواظب باشید که در انتخابات بعدی رای کم نیارید، ثالثا آقای رسایی هرچه که هست به گردن شما وخداوند بین شما وایشان قضاوت می کند اما دراین نوشته چیز بدی نگفته که به ضرر معلمان باشد . فقط گفته مواظب باشید این حرف گناه هست؟ شما از خانه که بیرون می آییدو خانواده به شما می گویند مواظب خود باشید چه برخوردی با آنها دارید؟ ثالثا یکی از وزرا ی آقای احمدی نژاد در رابطه با مشروعیت حقوق معلمان مطلبی گفته نه دولت آقای احمدی نژاد، ادامه دارد
پاسخ + 0 0 --
علی رضا 1394/02/18 - 21:12
متاسفم برای طرز تفکر شما ای کاش خودت را به تقوا دعوت می کردی من به عنوان یک فرهنگی به همکاران فرهیخته ای مثل آقای مزبان حبیبی که هم تحصیلکرده هستند وهم درک بالایی از مشکلات دارند وبا قلم خود از حقوق دیگر همکاران دفاع می کنند افتخار می کنم.
پاسخ + 0 0 --
مزبان حبیبی 1394/02/18 - 21:53
دوست و همکار عزیزم
چرا شما فکر می کنید هرکس از راست انتقاد کرد حتما چپ است و یا برعکس؟
کجای مطلب بنده ادعای تقوای الهی بود که شما دنبال استدلال برای خلاف آن هستید؟
از بابت معلم بودن خودم به ایشان جواب دادم نه به نمایندگی از معلمان، شما هم می توانید و اجازه دارید که نظرات خود را برای تایید نظرات جناب رسایی منتشر کنید و در این صورت با کمال احترام من اولین کسی خواهم بود که مطالعه نموده و به آن احترام خواهم گذاشت.
در مورد رای، خدمتتان عرض می کنم که نه تا کنون برای کسی تبلیغ نموده ام و نه اینکه روزی قصد انتخاب شدن داشته ام اما ظاهرا طرفداران دولت سابق در مجلس، خطر را به شدت لمس کرده و می دانند نتایج انتخابات در اسفند 94 آن چیزی نخواهد بود که انتظازر دارند.
در مورد مشروعیت حقوق فرهنگیان، مگر وزیر عضو کابینه نیست؟ وزیری که چنین رفتاری را با حقوق فرهنگیان داشته، در مورد کسانی که با وی در هیئت دولت نشسته بودند و اکنون در زندان تشریف داشتند چرا چنین نظری نداشتد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:04
یعنی با اون همه خرابکاری احمدی نژاد، هنوز هستند کسانی که ......
پاسخ + 0 0 --
امیر 1394/02/18 - 23:46
خود ستایی هم اگر باید که نیست, از ادبیات لمپن شما بهتر است.ایشان حرف دل من را گفته و نماینده من هم هست شما را چه صنم؟خیلی هنر دارید شما هم حرف دل خود را بنویسید تا مورد مطالعه قرار بگیرد نه کنار بنشینید و دستور فن لنگ بدهید..من هم بعید می دانم شما معلم باشید که اگر باشید با تمام جملات و متن مزبان حبیبی, حبیب ما را تصدیق می نمودید.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/02/19 - 10:03
اگه حضرتعالی سری به آرشیوخبرهابزنیدوپرونده فسادآقای رسایی که حکمشان توسط مراجع ذیصلاح تایید شده بزنیدبدنیست بعدازجناب رسایی حمایت کنیدودل بسوزانید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:14
خوشم میاد که این آقا جلیل فکر میکنن به جز خودشون و آقای رسایی، انسان با تقوای دیگه ای روی کره زمین نیست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:15
دورود بر "معلم" عزیز
پرونده های دیگه ای هم هست که هنوز بررسی نشده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:29
همهی پرونده ها بررسی خواهد شد
نگران نباشید، آیت الله لاریجانی نشون داده که از هیجی نمیگذره
درود بر آیت الله لاریجانی که با زندانی کردن رحیمی، دل خیلیا رو شاد کرد
به سهم خودم میگم : شیر مادرن حلالت باشه
فقط یه دستی بالا بزن واسه این آقایون مجلس نشین که خون مردم رو تو شیشه کردن
پاسخ + +3 -2 --
حسن 1394/02/18 - 18:57
ادامه
در ضمن من معلمانی را می شناسم که در تابستان ها سعی می کنند در آموزشگاه هایی که به ایتام وافراد بی بضاعت کمک می کنند تدریس کنند تا شبهه ای در حقوقشان نباشد زیرا آنها به احکام اسلام اعتقاد دارند ودوست ندارند هروقت دلشان خواست کلاس ها را که در قبال آن حقوق می گیرند تعطیل کنند وحق دانش آموزان را پایمال کنند واحساس مسئولیت هم نکنند، رابعا شما چندین بار به آقای رسایی ودولت قبل تهمت اختلاص زدید در حالی که اگر اختلاصی هم شده اولا به دولت ربطی ندارد چون در ادارات افراد خدا نشناسی هستند که دست به این کار ها می زنند وثانیا در هر دولتی این اتفاقات می افتد، در ضمن به شما توصیه می کنم هروقت خواستید مطلبی در رابطه با یک مسلمان بنویسید یا بر زبان جاری کنید انصاف را رعایت کنیددر پایان شاید بگویید کسانی که اختلاص می کنند از بی نظارتی وعدم مدیریت صحیح دولت است که این مورد من هم قبول دارم آقای احمدی نژاد 8 سال حکومت کردند واختلاص مورد نظر شما رخ داده است بگذارید آقای روحانی نیز 8 سال حکومت کنند اگر اختلاصی رخ نداد آن وقت هرچه دلتان خواست بگویید وبه جای 8 سال 24 سال به آقای روحانی رای بدهید .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:40
پس با اين حساب حقوق پرسنل زير رو چطور بايد بزن:
پليس
آتش نشاني
ارتش
کارمندان دولت
....
اينها هم خيلي از زمان کارشرن بيکارن!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:42
صحبت از بي نظارتي بر اختلاس کنندگان نيست
بحث تاييد اختلاس کنندگان توسط دولت و برخي نمايندگان مجلسه, اين دوتا خيلي با هم فرق دارن
شما به نظرتون انصاف رو رعايت کرديد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:17
اون معلم با چه استدلالی این کار رو میکنن؟
بعد مطمئن هستین اون معلمی که اون کار رو میکنه، معلم هستن؟
کدوم کشور دنیا رو سراغ داری که معلم ها تابستون برن کلاس؟
پاسخ + +15 0 --
فرهنگی 1394/02/18 - 19:11
ضمن سپاس ازهمکار گرانقدر وگرانپایه جناب آقای حبیبی جهت اطلاع آقای رسایی که در کسوت روحانی ! درخانه ملت جا خوش کرده وبا خود عهد بسته که حامی مظلومین باشد وعلیه ظالمین وخائنین بر این مرز و بوم ، بنده بعنوان یکی از هزاران معلمی که در سالهای حماسه وخون در خط مقدم از همه چیز خود گذشتند ودر سنگر مدرسه 36هزار شهید دانش آموز تربیت کردند به عنوان یک رزمنده جانباز به تو اجازه نمی دهم که به ساحت همکارانم که صرفا" به خاطر تبعض در پرداخت ها لب به اعتراض گشوده اند را سیاسی القا کنی ضمنا فقر بد نیست فرق بد است ما فرهنگیان حامی نظام و دولت هستیم ، لذا به خاطر حفظ موقعیت خویش دلواپس باش وانگهی آیا حاضر می شوی با حقوق معلمی امرار معاش کنی؟! وجدان یگانه محکمه ایست که احتیاج به قاضی ندارد!
پاسخ + 0 0 --
امیر 1394/02/18 - 23:59
جناب حسن اقا بعید میدانم انسان عافلی را که از قضا فرهنگبهم باشد و به وظیفه اش که همانا مطالعه در ساعات بیکاری وارایه درساعات تدریس عمل کند و با انکه دانش اموز در فصل تابستان به استراحت پرداخته او هم باید به استراحت و مطالعه بپردازد و این کار را انجام دهد و در همان حال دچار شبهه هم بشود و بداند که حتی کارگران هم در صورت بیکاری حق دریافت حقوق رادارند باز هم شبهه ناک برخورد کند باید به منطق درستش تردید کرد که بعید میدانم از جامعه بزرگ فرهنگیان حتی یک مورد هم وجود داشته باشد که اگر باشد ,کار را اشتباه گرفته.
پاسخ + +17 0 --
فرخنده قرباني 1394/02/18 - 19:29
درود برهمكار محترم جناب حبيبي كه به خوبي إز خجالت رسايي درآمدند
..واما جناب رسايي بايد بخاطرتان بياوريم كه تعطيلي مدارس درزمان انقلاب توسط معلمين بود كه ضربات را برشاه كاري تركرد،همانكاري كه هم اكنون هم ميتوانند بكنند اما بخاطرنجابتشان نميكنند،واينكه بخش زيادي ازجنگ توسط معلمين ودانش آموزانشان اداره ميشد،حالاشما درس انقلابي بودن به معلمين ميدهيد؟شمايي كه به قول امام اين مردم شمارا براين صندلي هانشانده اند ،خوب گوش كنيدمعلمانتان چه مي گويند وگرنه فردا ديراست ! جناب رسايي هيچ ميدانيد اگرملت وبخش مهم آن معلمين در انقلاب ودر جنگ سينه سپر نمي كردند وشمارابراين صندلي نمي نشاندند حالا كجا بوديد ؟به احتمال زياد در يك ده كوره اي بوديد ونصيب شيرهانه ، بلكه كفتارهاي گرسنه مي شديد..پس مواظب حرف زدنتان باشيد...
پاسخ + +6 -5 --
حسین 1394/02/18 - 19:47
سلام
شما مطالبات معلمها راپیگیری می کنید.یا مسئول دفاع از دولت
هرکس به معلم بی حرمتی کند.بی حرمت است از هر حزب وگروهی.
حالا اگر حرفهای روحانی را از رقبای حزبی شما می زدند چه می کردید.
من ضمن این که با رسایی مخالفم آیا شما چپق انتخابات را چاق نمی کنید.؟
پس معلمها می فهمند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:34
اتفاقا آقاي رسايي دنبال راي است
نويسنده اتفاقا مطالب زيادي در نقد دولت فعلي نوشته است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:38
همکار عزيزي که غيرمنصافه از نويسنده انتقاد مي کنيد
حالا يه نفر پيدا شده و توان جواب دادن به توهين کنندگان به فرهنگيان رو داره, شما چرا منصف نيستيد
مطالب ديگع ي نويسنده رو بخونيد تا بدونيد که مطالبي رو هم در نقد دولت فعلي نوشتن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:18
قطعا مطالبات فرهنگیان
یعنی هر انتقادی از دولت سابق و حامیان اونها، یعنی حمایت از دولت فعلی؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:30
همکار عزیز
قبل از صدور رای درباره دیگران، بهتر نیست نظرشون رو درباره موارد دیگه هم بخونیم؟
لطفا مطالب دیگه ای رو که نویسنده این مقاله نوشتن رو بخونید
پاسخ + +9 0 --
علی 1394/02/18 - 20:34
بهتراین است که معایب و محاسن دولت جدید ودولت های قبلی مورد بررسی و نقد قرار گیرد و در معادله هزینه فایده جایگذاری شود تا همه چیز مشخص شود که کدام یک آسسیب بیشتری به جامعه فرهنگیان و شأن و قرب این قشر تأثیر گذار زده است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:19
شما مورد بررسی قرار بدید
نشستین کنار گود؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:31
چه کسی باید این کار رو انجام بده؟
شما زحمت بکشید و این کار رو انجام بدید
پاسخ + +16 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 21:23
نمایندگان ... همچون رسایی فقط برای حفظ موقعیت خود ازین حرفهای گنده تر از دهن خود می زنند.. جواب ابلهان خاموشسیت.
پاسخ + +7 -8 --
جلیل 1394/02/18 - 21:32
جناب حسینی معلمین حق التدریس در زمان خاتمی و هاشمی ایجاد شدند و دولت احمدی نژاد فقط اونها رو استخدام کرد هر چند که به نظر من حالا هر کسی که در جامعه معلمین قرار دارد دیگه نباید بهش بگیم با سیاسی کاری استخدام شدی و مازادی و بی سوادی
باید بهم احترام بذاریم الان این سایت چرا با مطرح کردن اینکه در دولت قبل افراد فاقد صلاحیت استخدام شدند موجب تشنج و توهین به معلمین میشه نتیجه این بحثها موجب کینه و دشمنی معلمها به هم میشه
الان هر کسیکه معلم هست در هر دوره ای استخدام شده قابل احترامه و لقب مازاد برازنده معلم نیست مازاد به سنگ و چوب میگند نه به معلم
بهتره یادبگیریم به هم احترام بذاریم و هدفمون فقط فشار به این وزیر بی لیاقت برای استعفا و بهبود معیشت معلمان باشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:06
شما دارید از نماینده ای دفاع می کنید که پنج سال انفصال از خدمات دولتی را به حکم دادگاه در پرونده دارد!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 14:34
خوشم میاد ملت خیلی خوب از سابقهی حضرات! اطلاع دارن
پاسخ + +15 0 --
غلام 1394/02/18 - 21:33
آقای حبیبی شماازطرف همکاران فرهنگی فراخوان ارائه مدرک
حضور درجبهه ومدرک ایثارگری وجانباز ی بدهید.تاآنقدر برگه جمع شود تا ر سایی زیر برگه هاگم شود.تامعلوم شود رسایی برای انقلاب جنگیده یا فرهنگیان.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:00
دستمریزاد همکار عزیز
اغلب همکاران ما که سن و سالشون به جبهه و جنگ می خوره رزمنده های زمان جنگ هستند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/07 - 18:45
درود
پاسخ + +16 0 --
مریم 1394/02/18 - 21:34
لطفا نشر دهید تا به دست آقای!حمید رسایی برسد.
این آقا چند روز پیش ضمن قبول وضع معیشتی فرهنگیان و تفاوت حقوقی بین سایر کارمندان دولت ، اظهار داشتند :فرهنگیان محترم توجه داشته باشید در زمان رضاخان معلمان اعتراض کردند . رضاخان دستور داد یکی رادرون قفس شیر گرسنه انداختند و خود شان شاهد خورده شدن زنده زنده معلم توسط شیر گرسنه بود تا درس عبرتی برای دیگ معلمان شود.
آقای رسایی متاسفیم برای شما که چوب انقلاب را به سینه میزنید حکومت اسلامی را با دیکتاتور رضاخانی مقایسه می کنید!
یادتان نرودشما با همین ارای مردمی که بعضا فرهنگی بودند به پست و مقام نمایندگی رسیدید
اگر مرد هستی فیش حقوقی خود را در ملا عام با یک فرهنگی مقایسه کنید شاید خدا را چه دیدی قفس شیر روزی شما شود قهرمان شوید
هنوز اختلاس شما در زمان مدیریت ارشاد اسلامی قم ، گرفتن پول کثیف از نهاد ریاست جمهوری برای تبلیغات و انفصال 5سال خدمت از مشاغل دولتی به جهت تخلفات مالی فراموش نشده است . شما فردی تندرو و افراطی هستید شاید در این دنیا به پشتوانه رانت سیاسی چپاول کنید و یاوه بگویید ولی بترسید از دادگاه عدل الهی.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1394/02/18 - 22:21
امان ازپست هایی که پستتان کرده ولی جهان دیگری هم هست اقای نارسایی
پاسخ + +19 0 --
معلم 1394/02/18 - 21:41
باسلام وتشکرفراوان خواهشمندم که تک تک این نمایندگان که مانندکبک سرشان زیر برف کردندرا معرفی کنید تا همکاران انه رابهتربشناسند چون انتخابات نزدیک است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:09
ایول
اسفند امسال با همه ی اینها تسویه حساب خواهیم کرد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:36
نمايندگان ضد فرهنگي مثل رسايي, خطر رو به شدت درک کردن
ترس رو در تمام رفتارهاشون ميشه ديد
پاسخ + +5 0 --
دبیر 1394/02/18 - 22:18
چه زیباست بدست خود مدعیان فرهنگ کشور تیشه به ریشه اموزش وپرورش زدن وخودرو بیگناه نشان دادن. بابا به کجا میبرید فرهنگ کهن ایرانی رو به قهقهرا به جاییکه یه مشت دانش اموز بیسواد وبی حال وتنبل راتحویل جامعه بدید. اون ازوضع نظام اموزشی که شده آش نذری ،اینم از وزیر پرصلابت وکارامد دولت تدبیر واینم وضع ما معلمین و کری خوندن بعضی ها مثل این رسایی یا اون ابیانه. هردم ازاین باغ بری مرسد چشم وزیرروشن
پاسخ + +5 -4 --
جلیل 1394/02/18 - 22:31
آقای ناشناس
من از رسایی و هیچ نماینده ای خوشم نمیاد و از هیچ کدامشان دفاع نمی کنم جون همشون ...چه در زمان احمدی نژاد و چه در زمان روحانی خیانتهای زیادی به معلمین کردند
حرف من اینکه رسایی چه ربطی به دولت قبل داره که شما اینارو بهم مرتبط می کنید؟؟
رسایی یه حرف مضخرفی زده شما بلافاصله ربطش میدید به احمدی نژاد
کلا بحث ما یه چیز دیگه ست بحث و ناله ما از این وزیر بی لیاقت هست که میخواد دانش آموزان رو به مدارس غیر انتفاعی دوستان خودش ببره و کلی از این بودجه به نفع خودش استفاده کنه
هر چند که رسایی به حکم دادگاه انفصال نخورده به حکم هیات تخلفات ریاست جمهوری انفصال خورده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:45
يعني انفصال خورده؟
حالا مهمه کي حکم رو صادر کرده؟
دليل که تخلف اقتصادي بوده؟
نه؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/18 - 22:47
چه جالب
انفصال خدمت هم داشته
چقدر بوده و چرا؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 10:15
الان داريد دفاع مي کنيد
طوري هم دفاع مي کنيد از رسايي و دولت قبل که شک دارم حقوق بگيرشون نبوده باشي
شايدم با اومدن اين دولت, منافعي رو از دست دادين
و الا اکه منصف باشيد, مي دونيد که دولت قبل با فرهنگيان ير جنگ داشت
با اين دولت موافق نيستم اما اصلا رويکرد اين دولت با دولت قبل قابل مقايسه نيست
پاسخ + +10 -1 --
بابک 1394/02/18 - 22:43
جناب رسایی سلام . باید فراموش نکنیم که اگه به مقوله ی تعلیم و تربیت که همون آموزش و پرورش هستش عمیق و اساسی نگریسته میشد هم اکنون ماه ها و سالها پشت میز مذاکرات اسیدی هسته ای در هتل های فرنگ محبوس و سرگردان نبودیم !! مشکلات آموزش و پرورش مربوط به یکی دو دهه نیست بلکه خیلی ریشه ای تر از این حرفهاست، بیایید به جای سیاسی کاری این کشتی غرق شده را از ته اقیانوس جهالت و جناحی کاری بیرون کشیده و احیا کنیم .آره والا
پاسخ + +13 0 --
فرهنگی 1394/02/18 - 22:56
همکاران عزیز,
جناب رسایی رو به خاطر سخنانش که حتما از سر جهل بر زبان آورده, ببخشید.
اشتباهاتی که دولتهای قبل مرتکب شدند را در خاطر نگه دارید,
اما الان در شرایط فعلی, با دولت فعلی, با وزیر کنونی اموزش و پرورش, با بی توجهی دولت, چه باید کرد?
سومین تجمع انجام شد, نتیجه چه شد,
ریس جمهور سرش را برگرداند به معلمان نگاه کند,
آقای فانی طرح من درآوردیشو کنار گذاشت و بازبینی و اصلاح طرح قبلیه رتبه بندی را در پیش گرفت,
تکلیف افزایش حقوق قبل از پرداختن به رتبه بندی روشن شد,
اجرای رتبه بندی به زمان تصویبش برگردانده شد یا همچنان از اول مهر صحبت میشود تا تعداد زیادی از همکاران بازنشسته شوند,
همکاران عزیز هیچ اقدام عاجلی برای رفع دغدغه های معلمان صورت نگرفته,
اگر این بی اعتنایی ادامه پیدا کرد, جه باید کرد,
...
لطفا خود را با یاوه گویی امثال رسایی درگیر نکنید.
به این مساله مهم فکر کنید که گام بعدی برای رسیدن به خواسته های مهم وبرحق معلمان چیست و چه باید کرد?
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 10:11
همه ي دولت ها ضد فرهنگي ميشن, وقتي نمي تونن به وعده هاشون عمل کنن
پاسخ + +3 -2 --
حسن 1394/02/18 - 23:15
جناب آقای حبیبی ! زمانی که آقای بنی صدر رئیس جمهور بود به شهید رجایی تهمت بی سوادی می زد ، امام ( ره ) فرمودند اگر به خیال بعضی ها رجایی سواد ندارد عقل که دارد.بنا بر این دانش اجتماعی یک فرد تنها به مدرک وی بستگی ندارد ، انسان هم باید سواد داشته باشد وهم عقل اجتماعی، و اما بعد لطفا یک بار دیگر مطالبی را که نوشته اید را مطالعه کنید ببینید بیش تر جنبی سیاسی وجناحی دارد یا دفاع از معلم؟ در ضمن تا جایی که من به یاد دارم در دولت احمدی نژاد ، احمدی ، فرشیدی و حاج بابایی وزیر آموزش و پرورش بوده اند که یکی از آن ها این مطلب را گفته است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 00:09
سخن حضرت امام این بود رجایی عقلش از علمش بیشتر بوذ
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 10:10
شائبه ي جناحي بودن زماني وارد است که شخصي فقد به يک جناح خاص پاسخ دهد, اما نويسنده ي اين مطلب به وزير فعلي و معاون رئيس جمهور فعلي و ... هم انتقاد داشتن
مطلب هاي قبلي ايشان را مطالعه کنيد متوجه غيرجناحي بودن خواهيد شد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:19
به هر حال کسی که این حرف رو زده، نماینده ی دولت بوده
از مریخ که نیومده بود
یا وزیر دولت آمریکا که نبوده؟
پاسخ + +12 0 --
احسان 1394/02/18 - 23:29
درود بر نویسنده محترم که اصل مطالب رو گفتن. همین نمایندگان که الان جبهه گیری کردن همونایی بودن که به رتبه بندی رای ندادن. ....
درود بر روحانی که این اعترضات را به رسمیت شناخت تا مشتی باشد بر دهن رسایی ها
پاسخ + +13 0 --
فراهانی 1394/02/18 - 23:30
ببخشید مجبور شدم خارج از خط چند کلمه بنویسم «بعد شاه دستور داد آن معلم را در قفس شیرهای گرسنه انداختند و نظاره گر خوردنش توسط شیر‌ها شد!»شاه دیکتاتوری بود که سقوط کرد ولی برای بد جلوه دادنش از این چرندیات نگویید شاه بد بود ولی نه اینقدر .نمیدانم منظور نماینده محترم این است که ما معلم را در قفس شیر می اندازیم ونگاهش می کنیم. فکر نمی کنم اینطور باشد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 09:57
منظور مقایسه بین آن نظام واین نظام است .
پاسخ + +6 0 --
جدی 1394/02/19 - 00:00
زدلم دست بداریدکه خون میریزد-قطره قطره دلم ازدیده برون می ریزد /شخصیت ارزشمند معلم همواره با شور شعورفرهنگ و تفکرو اگاهی وبیداری و عدالت خواهبی و حق طلبی و ظلم ستیزی و ازادگی و روشنگری و ازادگی قرین و عجین بوده و است متحجران و مخالفان عزت و منزلت و معیشت معلمان مولود نا مسعود جهل و خودکامگی کسانی است که برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبر ی و دولت محترم تدبیر و امید اندیشه و اگاهی و رفاه معلم راو اعتلای فرهنگ و پیشرفت دانش اموزان وطن را برنمی تابند
پاسخ + +16 0 --
علی 1394/02/19 - 00:56
دوستان عزیز خون خودتان را کثیف نکنید فرهنگیان از هیچ دولتی خیری ندیده اند آقای روحانی هم شعار می دهد که اعتراض معلمان را به رسمیت می شناسد .اگر درسته پس معلمان زندانی به دستور چه کسی زندانی شده اند؟؟؟؟؟پس چرا این همه معلمان تحصن کردن نتیحه ای نداد فقط وعده سر خرمن دادند
پاسخ + +15 0 --
صادق 1394/02/19 - 08:47
درود بر همکاران گرامی:اگر هر چه جواب امثال رسایی را بدید بزرگتر میشود.اینها همینو میخواهند.هیچ اهمیتی نباید به حرفاش داد.شما خیلی بزرگید با جواب دادن به رسایی ارزش معلم کاسته میشود.
پاسخ + +6 -3 --
ناشناس 1394/02/19 - 09:43
وقتی ما همیشه شعار میدیم ما دنبال حق وحقوقمون هستیم ونه جناههای سیاسی
واونوقت اینجور ساده وسریع به یک دولت میتازیم باید قبول کنیم که ملعبه دست یک سری شده ایم فقط همین
وتا اوضاع اینه باید اعتراف کنیم که ما لیاقتمون بیشتر از این نیست وباید سالها همین طور سر کنیم وحسرت حق وحقوق رو داشته باشیم
پاسخ + +14 0 --
منوچهر 1394/02/19 - 10:44
لطفا درمورد انسانها کامنت بگذارید نه در مورد ادمها
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 12:00
آقرین
موافقم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 18:13
انسانی بیاب
پاسخ + +16 0 --
منتقد 1394/02/19 - 12:55
آقای رسایی وای اگر پرده ز اسرار بیفتد روزی تا سیه روز شود هر که در او غش باشد یک سوزن به خودت و اطرافیانت بزن یه جوالدوز به دیگران همه از اختلاس و رشوه و باند بازی های شما خبر دارند کسی باید با معلم صحبت کتد که پاک دست ، پاک زبان و پاک دل باشد جسارتا اگر عذر خواهی کنی مردم ممکن است به حساب شعورت بگذارند بد نیست.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 11:50
پرده مدتهاست افتاده اما قوه قضائیه داره کم کاری میکنه
شاید هم گذاشتن واسه بعد از نمایندگی
پاسخ + +15 0 --
عدالت یاوری 1394/02/19 - 17:16
جناب رسایی راست گفتند، معلمان انقلاب کردند وشهید شدند وکسانی مثل ایشان به نان ونوا رسیدند. همکاران عزیز بیایید نه به شعار بلکه عملا از خجالت طرفداری این به اصطلاح نمایندگان ملت از معلمان در بیاییم وروز 24 اسفند اتحاد خودمان را به اثبات برسانیم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 18:01
کاملا موافقم
من بی صبرانه منتظر انتتخابات اسفند امسال هستم
پاسخ + +12 0 --
دبیر 1394/02/19 - 18:14
رسایی ها تنها موندن .تنهای تنها.هم از طرف مردم طرد شدن وهم از طرف رهبری.دلم بحالشون میسوزه چون به زودی زود بایدبخاطر کارهای که کردن باید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 11:50
انشالله اسفند بهشون می فهمونیم که کی باید توی قفس شیر بره!
پاسخ + +8 0 --
معلم 1394/02/19 - 19:22
چرااینقدراین وان می کنید چقدر دولت گذشته راچسبیدید ببینید دولت حاضر(تدبیروامید)ووزیربیلیاقت آن چه می کند ازدولت وزیرش که معلوم دولت برای شماچه کرده که این همه سنگش رابه سینه میزنید
پاسخ + +11 0 --
مدیزبازنشسته 1394/02/19 - 19:56
باسلام.سال قبل رهبری فرمودند:اینجارا(آموزش وپرورش)درست کنیدتاهمه جادرست شود.مسولین هیچ اعتقادی به درست شدن وحل مشکلات آموزش وپرورش ندارند.هیچ اراده ای دردولت ومجلس برای انجام اقدامات عملی ومفیددرجهت بهبودوضعیت معیشت فرهنگیان وجودندارد.آقای رسایی وامثالهم برای مجلس از همین حالابه دنبال اسپانسروکمک مالی میگردندازبهبودیافتن وضعیت معلمان میترسند.دوست دارندآنهاهمیشه درگیرمسایل معیشتی باشندوذهنشان به مسایل دیگرمعطوف نشود.دوستان وهمکاران محترم تااحقاق کامل حقوق غصب شده خودبه تلاش ادامه میدهیم.برای فردای فرزندانمان.درودبه شرف معلمان باغیرت.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 10:18
سفارشات رهبری رو فقط زمانی جامه عمل می پوشانند که بتونن از طریق اون چند اختلاس کوچیک ده هزار میلیاردی باهاش انجام بدن
پاسخ + +8 0 --
دبیر دلسوخته 1394/02/19 - 20:34
باید مراقب نمایندگانی که طی چندین سال هیچ طرح وبرنامه ای برای بهبود وضع معیشتی فرهنگیان ارائه ندادند و میخواهند در وضع موجود برای کسب آرا فرهنگیان خود را در ظاهر مدافع معلمان جا بزنند و بدتر این که این آقایان مدارس دولتی وغیر دولتی که در آمد میلیاردی که از طروق دور زدن مصوبات وقوانین کسب کرده اند حمایت میکنند ودر عضو مدیران این مدارس کمک های مالی وغیره در زمان تبلیغات انتخاباتی برای انها هزینه میکنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:18
اجازه حضور در مجلس رو به رایکاران نان به نرخ روز خور نخواهیم داد؟
پاسخ + +6 0 --
معلم 1394/02/19 - 21:41
ان شاالله خودت خورک شیرها بشی تا هر چی از بیت المال لومبوندی درآد .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:17
این داستانی که ایشان تعریف کردن رو من جایی ندیدم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 11:49
با ارتباط این اعتراضات با زان طاغوت می خواد بگه یعنی من طمان شاه مبارز بودم
یکی بهش بگه بابا شما سنتون به این حرفها نمی خوره!
پاسخ + +7 0 --
مرتضی 1394/02/19 - 22:52
ممنون حرف دل مارو گفتی آدمایی که ازپول بیت المال گرون کلفت کردن بایدم اینجوری قلدورمابانه حرف بزنن آقای رسایی فراموش نکن مردم به تو رایی دادن نوکرشون باشی نه اینکه برضد مردم حرف بزنی
پاسخ + +7 0 --
محمد 1394/02/20 - 07:49
هفته معلم هم به پایان رسیدپاداش بازنشستگان سال93 راندادندنوبت به ماکه رسیدآسمان تپید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 15:38
هفته های معلم زیادی آمد و رفت و قول پرداخت دادن و نشد
نگران نباش
بقول معاون مجلس: ماشین سی میلیونیت رو بفروش و توی بانک پس انداز کن تا درآمد داشته باشی
وقتی این طرز تفکر نمازنده های مجلس باشه، به نظرت به آموزش و پرورش میرسن؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:17
هفته ی معلم سال بعد انشالله
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 11:48
و سال های بعد
حتما پرداخت خواهد شد(حقوق سایر ارگان ها و نهاد ها البته)
پاسخ + +5 0 --
کارو 1394/02/20 - 18:25
در کل نماینده ی ... حرف مفت می زنه
رسایی تو ... یه وقت عقب نیفتی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 11:47
خوبش اینه که مفتی حرف نمی زنن
واسه خودشون که درآمد خوبی داره
پاسخ + +8 0 --
دبیر 1394/02/20 - 20:08
درودبر دولت ... وزیر ... ووزیر .... تاکی اینهمه وعده دروغ در رسانه ها.بس کنید دیگه. مقام ومنزلت معلم رو بر باد دادید. حالاهم زندگیشو به حراج گذاشتین. راستی اقایان دروغ دنیای دیگری هم هست گرچه همین جاهم باید پاسخگو باشید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 11:47
تا وقتی که هستن و هستیم دروغ ها ادامه دارد
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1394/02/20 - 21:56
الان ده روز از وعده ی وزیر برای پرداخت معوقه ها در روز 12 اردیبهشت گذشته و توی استان فارس حتی یک ریال پرداخت نشده
جالبه که جناب وزیر، بطور زنده در تلویزیون اعلام کردن فردا اعتبارات به استان میرسه، تا الان یک ریال به استان فارس نرسیده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:16
هموز هم پرداخت تکردن و ظاهرا هم به این زودی ها قرار نیست بدن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 11:46
و پرداخت نخواهد شد
انشالله هفته ی آینده پرداخت خواهد شد
البته منظورم همین هفته ی آینده نیست ها
یه هفته آینده ای
پاسخ + +4 0 --
معلم 1394/02/22 - 19:00
جناب آقای رسایی
شما سخنان مقام معظم رهبری رو فصل الخطاب قرار بدید.
شما هرجاکه منفعت تان طلب کند هزارتا تحليل به سخنان
آقا میکنید.اما موقعی که به ضررتان هست سخنان صریح
ايشانم نميشنويد.
خدا لعنت کند ...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:16
این افراد رهبری رو در چارچوب مانع خودشون قبول دارن
سخنان رهبری رو فقط برای مخالفینشون فصل الخطاب می دونن نه برای خودشون
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/23 - 08:37
چارچوب منافع خودشون
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 09:31
می گم میشه از صدا وسیما بپرسیم، سرنوشت مطالبات چی شد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 10:17
بله، از دیدگاه اونا چون وزیر گفته پرداخت خواهد شد پس حتما پرداخت شده، چون مسلمان دروغ که نمیگه!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 11:45
شاید پرداخت شده باشه!!!
شما مطمدنی پرداخت نشده؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 11:45
مطالبات چی هست؟
مگه همون حقوق های عقب افتاده منظورشون نیست؟ چرا میگن مطالبات؟
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 13:53
سپاس همکار عزيز
اين روزها داعيه داران حقوق فرهنگيان در مجلس زيادن و نطق هاي پي در پي که البته بيشتر به قصد جلب راي در اسفندماه است.
اگر نمايندگان زيادي محترم مجلس راست مي گويند يک طرح دو يا يه فوريتي براي برطرف کردن مشکلات معلمان و آموزش و پرورش ارائه هند
اونوقت هرکي امضا نکرد به ما معرفيش کنن تا اسفند ماه باهاش تسويه حساب کنيم
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1394/02/25 - 16:06
پاسخ بنده به عنوان معلم به جناب آقاى رسايى عزيز!!!
١. جناب رسايى فقط يك موضوع عنوان كنند كه درباره آن اظهار نظر نكرده باشند پس حرف زياد مى زنند ولى براى فهم معانى آن پيشنهاد مى كنم حتماً در كلاس معلم هاى عزيزمان حضور داشته باشند تا ياد بگيرند كه شايسته نيست در هر مورد اظهار نظر فرمايند.
٢. چه كسى صلاحيت ايشان را تأئيد كرده و يا در چه ارگان و تشكل معلمان بوده كه درباره اين بزرگواراران اظهار نظر فرمودند.!!!
٣. آقاى رسايى زمانى را به ياد بياورند كه پرونده قضائى به آن سنگينى را با ده مليون تومان جريمه نقدى حل و فصل نمودند ولى اگر يك معلم براى خواسته مشروع خود شكايت داشته باشد سر از زندان در مى آورد!!!
٤. معلمان عزيز مطمئن باشيد پاسخ هاى شما به ايشان رسيده، شما تمام مصاحبه هاى اين شخص
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/27 - 16:28
جواب ها:
1- مساله اختلاس از خودروسازان توسط ..... و البته انفصال خدمت
2- ایشان خودشان صلاحیت تعیین می کنن و پس ایشان نیازی به تایید صلاحیت ندارن، در ضمن قراره که قانون تصویب کنن که نمایندگان فعلی دائم الصلاحیت باشن!
3- معلومه دیگه معلم رو باید نقره داغش کرد که دیگه پا توی کفش اختلاس گران عزیز نکنن
4- این رو موافقم!
پاسخ + +4 0 --
داوود 1394/02/26 - 07:16
آقای فانی در یکی از مصاحبه ها یش فرمایش !!!کردند که وضع آموزش و پرورش 70سال است که این گونه ضعیف است ....جای پرسش است حاج آقا فانی ؟؟؟پس ثمره انقلاب و جنگ و تحمیلی و...برای معلمان چیست؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/27 - 16:18
آفرین همکار عزیز
یعنی انقلاب کردیم که بگیم هفتاد سال است که تبعیض ها بر معلمان اعمال می شود؟
پس تفاوت شما و وزرای رضاخان چی بوده؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/27 - 16:25
اندکی صبر، صحر نزدیک است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/27 - 16:26
یعنی جناب وزیر اطمینان واثق دارن که وضعیت ما هرگز درست نخواهد شد
پاسخ + +4 0 --
معلم 1394/02/27 - 09:31
چرا فانی فنا نمیشه معلما راحت بشن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/12 - 11:15
دیر نیست تا اون موقع
پاسخ + +3 0 --
شریف 1394/02/27 - 10:40
رسایی به جرم ... و رانت وسهام کلان ایران خودرو حکم انفصال خدمت داره فعلن به خاطر نماینده بودن از رانت مصونیت سوء استفایده می کند پرداختن به دری وریهاش ارزش وقت گذاشتن ندارد رسایی دلواپس بودنش هم ازفيلمش هست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/28 - 13:03
کاش قوه قضائیه، تابوشکنی می کرد و با متخلفین مجلس نشین برخورد می کرد
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/02/27 - 16:25
رسایی و نمایندگانی از این دست رو باید محاکمه کرد، البته من به عدالت آیت الله لاریجانی امیدوارم
چون نشون داده که در مقابل خیانت کاران کوتاه نمیاد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/28 - 13:02
انشالله محاکمه خواهد شد
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/03/01 - 23:02
باید محاکمه بشه این آقا تا متوجه بشه ما خیانت هاشو فراموش نکردیم
قوع قضائیه خواهشا
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/02 - 12:43
بعد از انتخابات مجلس در اسفند ماه و اخراج چهره های اینچنینی از مجلس، انشالله آیت الله شاهرودی به وظیفه قاضی القضاتی اش عمل خواهد کرد
از زمانی که چهره هایی مثل رحیمی و ... رو به پای میز محاکمه کشانده، من به عدالت آیت الله شاهرودی ایمان آورده ام
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/04 - 18:49
انشالله
منظر هستیم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/06 - 13:43
محاکمه خواهد شد
به نظرم خواسته ی عمومی برای محاکمه اینها یک خواسته ی معقول است
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/03/05 - 08:33
وعده ی ما اننخابات اسفند 94
بعد از انتخابات هم دادگاه های محاکمه ی این نمایندگان دیدن دارد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/05 - 13:56
چه شود دادگاه اینها
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/06 - 13:42
بی صبرانه متظر محاکمه دست اندازان به بیت المال هستم
آیت الله لاریجانی، بسم الله
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/03/08 - 15:03
اینها می دونن که در مجلس آینده جایی ندارن، از الان دارن آب رو گل آلود می کنن تا بتونن ماهی بگیرن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/09 - 18:50
هرگز نباید برن مجلس
تا بشه توی دادگاه صالح محاکمه بشن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/12 - 11:14
الان که انتخابات برگزار شده و این آقا نرفته مجلس، باید محاکمه بشه برای تمام تخلفاتش
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/03/10 - 11:32
عجب رویی دارن بعضی از این دزدان بیت المال
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/10 - 17:15
عجب!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/01 - 14:20
دلواپسان دکل دزد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/12 - 11:13
محاکمه خواهد شد انشالله
پاسخ + 0 -3 --
معلمي از كهريزك 1394/07/23 - 19:14
نگارنده چه كينه اي از دولت نهم و دهم داره

كه كارهاي مثيت زير رو انجام داده

1-افزايش 4 تا 5 برابري حقوقها
2-افزايش جهشي و ناباورانه نرخ حق التدريس- سال84
3-بيمه طلايي فرهنگيان كه الان ديگه بيمه اهني شده
4-تاسيس دانشگاه فرهنگيان
5-تعطيلي 5شنبه ها
6-انحلالهاي شركتهاي استخدامي و استخدام هزاران نفر كه بلا تكليف بودند
7-افزايش و گسترش ادامه تحصيل فرهنگيان
8-تاسيس مدارس قراني كه الان لغو شده
9-تصويب ارتقا مدارك تحصيلي با 1000 ساعت ضمن خدمت كه انرا متوقف كردند
10- و........

فقط بغض و كينه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/14 - 22:48
1-افزایش 4 تا 5 برابری؟؟
اولا حقوق من از سال 84 تا سال 92 کمتر از دو برابر شد
دوما، قیمت ها حداقل ده برابر شد
2- افزایش حق التدریس هم مصوبه دولت هشتم بود
3- بیمه طلایی از همون اول آهنی بود، دولت الکی طلایی نشونش می داد!!
4- تاسیس دانشگاه فرهنگیان چه دخلی به ما شاغلین داره؟؟
5- همین تعطیلی پنجشنبه ها کلی به سیستم آموزشی لطمه زده تا الان و خیلی ها از همون اول باهاش مخالف بودن
6- انحلال اون شرکت ها و استخدام بی ضابطه ی هزاران نفر که هیچ تخصص مفیدی برای آموزش و پرورش ندارن و الان شدن سربار دولت
7- کدوم افزایش؟ شما مثل اینکه خیلی با آموزش وپرورش راتباط ندارید
8- مدارس قرانی اولا لغو نشده، ثانیا کسی برآورد کرده ببینه بسیاری از مدارس قرانی فقط تابلو زدن که بودجه بگیرن و عملا هیچ کاری نمیشد توی این مدارس
9- این مصوبه مگه اجرا شده برای شما؟؟؟
چرا همینطوری و بدون تحقیق هرچی دلتون می خواد میگید؟
ظاهرا شما مثل اون که رفته و دیگه نیست، فکر می کنید!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/14 - 22:50
شما مثل اینکه دستتون از یه جاهایی کوتاه شده با آمدن این دولت، چون نویسنده، بااسم و مشخصات کامل مطلب نوشته، شما هم مشخصات خودتون رو می نوشتید تا متوجه بشیم که به چه دلیلی از دولت سابق حمایت می کنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/14 - 22:52
چه ربطی به دولت داشت این متن؟
نویسنده سوی حرفهاش با رسایی بوده
شما اینهایی که نوشتید بهش اعتقاد دارید؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/07 - 18:30
4 تا 5 برابری؟؟؟
کجا تدریس می کنید؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/07 - 18:33
خیلی دلم می خواست بدونم شما توی دولت قبل و الان چیکاره بودید؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/12 - 11:11
مزاح می فرمائید نه؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/12 - 11:12
تعطیلی چنجشنبه ها، از کارهای مثبت بوده؟؟؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 07:16
فانی(ششم اردیبهشت): معوقات معلمان به زودي پرداخت مي شود/ توزيع شير دانش آموزان ادامه دارد و هيچ گونه كاهش سهميه اي در اين زمينه وجود ندارد/هنوز حدود 33 درصد مدارس ناايمن در كشور وجود دارد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/10 - 11:43
به زودی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/02/12 - 11:10
محاکمه افرادی چون رسایی الان مطالبه ی عمومی مردم است

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور