صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

چرا معلمان باید تاوان بی تدبیری مسئولان را بپردازند ؟

" معلم تمام وقت " بازی یک سر برد برای وزارت آموزش و پرورش !

مینو امامی/ همکار صدای معلم

معلم تمام وقت و سر بی کلاه برای معلمان

دبیر کل محترم شورای عالی آموزش و پرورش ،

نکات زیر دردنامۀ ما معلمان است :

اول : گفته اید : "موضوع تمام وقت شدن معلمان در سند تحول بنیادین آمده است و طرحی که هم‌ اکنون آموزش‌ و پرورش با عنوان "تمام وقت شدن معلمان" مدنظر دارد، می‌تواند گام نخست دستیابی به هدف سند تحول باشد" بنده در این خصوص هیچ بند و تبصره ای به جز دو مورد زیر مشاهده نکردم یعنی :
"راهکار ۵/۲۱ ـ ساماندهی ساعات کار مربیان برای حضور تمام وقت در مدارس شامل ساعات تدریس و ساعات اختصاص یافته به سایر فعالیت‌های تربیتی مرتبط در مدرسه با توجه به ضرورت جبران خدمت مناسب ایشان.
راهکار ۶/۲۱ ـ تحول در ساختار و مدیریت زمان آموزش در مدارس و تعیین و متناسب‌سازی ساعات و روزهای آموزشی در طول هفته."(2)
مورد شفاف و دقیقی در این خصوص در سند آورده نشده است. منظور از مربیان و حضور تمام وقت در مدارس هم نامفهوم و گنگ است.

دوم : "دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا در سند تحول آمده است معلم باید 44 ساعت در هفته تدریس داشته باشد؟ گفت: خیر، این گونه نیست اما این طرح می‌تواند فاز نخست دستیابی به هدف سند تحول بنیادین باشد."
پس چگونه به 44 ساعت رسیده اید چون چنین ساعتی در سند ذکر نشده است؟ در ضمن اگر هم شده باشد وحی مُنزل نیست. گفته ها باید منطقی و معقول باشد و جامعۀ آماری تحت پوشش آن از شرایط اجرایی آن رضایت تام داشته باشند.

سوم : گفته اید: " تمام وقت شدن معلمان که سند تحول بنیادین به آن اشاره دارد بدین صورت است که معلم 44 ساعت در هفته در مدرسه حضور دارد و 24 ساعت آن را به کلاس درس می‌رود و مابقی ساعات را به کارهای تحقیقی ، ارتباط با خانواده‌ها ، اقدامات تربیتی و امور مربوط به دانش آموزان می‌پردازد."
اگر معلمان برخی از کشورها در مدارس می مانند، به آنان صبحانه و ناهار داده می شود. امکانات آموزشی و دسترسی به کتابخانه ای مجهز به کتب تمامی رشته ها فراهم می شود. مثلا در آمریکا دو ساعت معلم اضافه در مدرسه می ماند تا اگر دانش آموزی مطالب ذکر شده در کلاس را متوجه نشده است با پرسش خصوصی ، رفع اشکال نماید نه این که 20 ساعت معلم در مدرسه باشد! مگر معلم جماعت اهل و عیال ندارد ؟ کودکان خودش به پدر و یا مادر نیاز ندارد ؟ یا معلمان دربست در اختیار وزارتخانه هستند و حق زندگی خصوصی و برآورد سازی نیازهایشان را ندارند ؟ سند چنین معامله ای قرار است با معلمان بکند؟
نکند انتظار دارید معلمان با استفاده از کتب محدود کتابخانۀ برخی از مدارس قصه و تمثیل بخوانند و بعد در کلاس به دانش آموزان تعریف نمایند؟ آقای ادهم خودتان اقرار می کنید که در سند تحول بنیادین ، اشاره ای به تمام وقت شدن معلمان نشده است اما این طرح می تواند فاز نخست دستیابی به هدف سند تحول بنیادین باشد!

بعد می گوئید: تمام وقت شدن معلمان که سند تحول بنیادین به آن اشاره دارد بدین صورت است که معلم 44 ساعت در هفته در مدرسه حضور دارد و 24 ساعت آن را به کلاس درس می‌رود و مابقی ساعات را به کارهای تحقیقی ، ارتباط با خانواده‌ها، اقدامات تربیتی و امور مربوط به دانش آموزان می‌پردازد.جناب ادهم ، 20 ساعت در اختیار مدرسه بودن برای انجام اموری ، در کدام کشور و یا وزارتخانۀ دیگر مرسوم است؟ در آموزش عالی نیز بدین شدت و حدّت نیست!

چهارم : یک فرد وقتی محتوای سند تحول بنیادین را مطالعه می کند یک چیز را اصلا نمی بیند و یک چیز را خیلی شدید می بیند.
آنچه نمی بیند تعیین تکلیف معلم از لحاظ اوضاع معیشتی در همسان سازی حقوق اش با سایر کارمندان است. که بازنشسته ها اصلا دیده نمی شوند چون برای شاغلان نوشته شده است. به جز این معلم فقط در تربیت ایدئولوژیک دیده شده است.
و آنچه دیده می شود همۀ بندها برای دانش آموزان است و بیشتر تقویت ابعاد مذهبی و ایدئولوژیک نظام آموزشی است. شکر که جامعه ما اسلامی است و حوزه های علمیه فراوانی دارد و چون سابق فقط در قم ، طلبه ها آموزش نمی بینند ، می توان کلا آموزش و پرورش را تعطیل و همۀ دانش آموزان را بدان سو هدایت کرد! اما تکلیف سایر تخصص ها چی می شود ؟ مملکت به تمامی توانایی ها نیازمند است؟

پنجم : در سند به تمام وقت شدن معلم و یا 44 ساعت فعالیت معلم ، اشاره ای نشده است . شاید قصد اجرای همسان سازی حقوق را دارید و آن با 24 ساعت تدریس معلمان همخوانی ندارد که قصد اجرایی شدن چنین طرحی را دارید ؟ مگر جلسات وزارت با حضور تمامی مدیران ارشد برگزار نمی شود ؟ پس چرا ابتدا جناب ترکمن 6 ساعت ، بعد جناب وزیر 12 ساعت و امروز شما 20 ساعت بدان اضافه می نمایید؟ علت این آشفتگی تصمیم چیست؟

ششم : گفته اید : "همچنین فعالیت‌های مختلف دیگری می‌توان برای معلم پیش‌بینی کرد مثلا در امور تربیتی و پرورشی دانش آموزان مداخله کند، این موضوع در سند تحول بنیادین اشاره شده است و در طرح رتبه بندی نیز آن را لحاظ کرده‌ایم."
منظور شما از این مداخله چیست ؟ یعنی پیگیری مشکلات رفتاری دانش آموزان تا سطح خانواده ؟ پس دبیران پرورشی چه کاره اند ؟ یا قرار است آنان را حذف و به ترکیب دیرینۀ آموزش با پرورش برسید؟ ساعت یا فعالیت اضافه لازم نیست ، معلمان والدین دوم دانش آموزان هستند و راهنمایانی خردمند. یعنی شما من معلم را تمام وقت می نمائید تا هم کار مشاور و هم دبیر پرورشی را انجام دهم ؟ ظاهرا وزارتخانه تکلیفش با خودش مشخص نیست چه رسد با من معلم.

هفتم : گفته اید : " "رقمی که در طرح تمام وقت شدن به معلمان پرداخت می‌شود آن قدر زیاد نیست که آنها را از شغل دوم بی نیاز کند. باز هم تا حدودی خوب است همه معلمان که شغل دوم ندارند و این طرح می‌تواند برای آنها مفید باشد ."
امروز اگر کارگر ساده ای را برای انجام کاری در منزل بیاورید ابتدا از مبلغ دریافتی خود سخن می گوید و سقف را دستمزد استادکار می گیرد. شما انتظار دارید ما معلمان برای جبران کمبود معلم که نتیجۀ سیاست های ناصحیح وزرای آموزش و پرورش است، از یک کارگر ساده روزمزد نیز بی اطلاع از شرایط کار و قوانین آن ، این طرح را بپذیریم ؟ من معلم این جامعه هستم نه کارگر ساختمان. حتی او برای خود قانون کار دارد ، من معلم در سایۀ خردمندان توانمندی چون شماها ! چه چیز در دستانم دارم که به اتکای آن یا علی گویم و برخیزم و دست شما را برای جبران کاستی ها بفشرم. صداقت و اعتماد شرط اول هر کاری است !
این که من معلم شغل دوم دارم یا نه از مجموع بدبختی های شخصی بنده است به وزارتخانه چه ربطی دارد؟ شما به جای نگران بودن از اوضاع زندگی معلمان در زیر خط فقر که چگونه اهل و عیال خود را سرپرستی می کنند، حساب یک دو تومن معلم را چرتکه می اندازید! اگر قصد کسب درآمد اضافه داشته باشم همان شغل دوم بهتر است حداقل درآمد دوم دارم ، اما در طرح تمام وقت خودتان معترفید که مبلغ ناچیز است ! این چگونه معامله ای است که مغبون اول و آخر آن معلمان است و فاتح میدان وزارت آموزش و پرورش !

هشتم : ابتدا این طرح اختیاری بود ، دیگر آرام آرام این واژه با ذکاوت کنار گذاشته شده است و عملا و رسما از اجرای طرح سخن می گوئید. شما مدیران صد در صد از مظلومیت و محرومیت من معلم قصد منتفع شدن دارید و این اصلا عادلانه نیست.

معلم تمام وقت و سر بی کلاه برای معلمان

امروز آموزش و پرورش تاوان سه اشتباه بزرگ تاریخ تصمیمات وزیران خود را می خواهد به ضرر معلمان و دبیران بدهد :

1) سونامی بازنشستگی با 5 سال ارفاق و پرداخت کامل پاداش ، که هزاران نفر از این فرصت طلایی استفاده کردند و تبعیضی آشکار برای سایر
همکاران در تارو پود آموزش و پرورش تثبیت شد.

2) حذف مراکز تربیت معلم سنتی و تبدیل آن به دانشگاه های پردیس فرهنگیان در سراسر کشور و عدم نیل به توفیق سیاست های مد نظر با کارکرد و ساختار سست و ضعیف آن.

3) حذف جذب و پذیرش دانشجو در رشته های دبیری دانشگاه های سراسری وزارت علوم .

امروز وزیر آموزش و پرورش 4000 دبیر از دانشگاه  طلب کرده است و امسال قرار است 60000 معلم و دبیر بازنشسته شود. ظاهرا محاسبات آموزش و پرورش همانند ضرب المثل : باید به حال آن مرد گریست که دخلش بود 19 و خرجش 20 ، گردیده است. آموزش و پرورش کنترل تناسب داده و ستادۀ نظام آموزشی را از دست داده است و به جای اعتراف نسبت به این موضوع و استمداد یاری و مساعدت از بخش های توانمند ، قصد دارد با استفاده از توان و پتانسیل فعالیت معلمان و دبیران ، موجود جبران مافات نماید و این نه عاقلانه است و نه عادلانه.
وزارت آموزش و پرورش با استمداد از وزارت علوم مابین فارغ التحصیلان سال جاری که به شغل دبیری علاقه مند هستند ، با بررسی محاسبات علمی - اخلاقی و نه گزینشی ، مجبور به جذب و استخدام هزاران دبیر است و گر نه خلا و شکاف کمبود معلم ، سال به سال عمیق تر و بحرانی تر خواهد شد.

امر تدریس و تعلیم و تربیت ، فعالیتی بسیار سخت و طاقت فرساست و تحمیل ساعتی بیشتر از 24 ساعت برای معلمان انصاف نیست. دقت کنید کار معلمان سخت تر از اساتید دانشگاهی است آنان در بستری آماده و شخم زده شده بذر می پاشند اما ما در زمینی بایر.

امید است قانونی به نفع معلمان و اعتلای آموزش و پرورش تدوین نمائید تا نظام آموزشی به رشد و توسعه پایدار برسد.

1) استناد گفته های نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در متن ، یادداشت صدای معلم در 14 آبان 1397 است.
2) سایت خبری - تحلیلی آموزش و پرورش فانوس . 20 تیر


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 معلم تمام وقت و سر بی کلاه برای معلمان

شنبه, 19 آبان 1397 21:55 خوانده شده: 3163 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +2 -5 --
هما 1397/08/19 - 22:14
خانم امامی عزیز
سلام
آقای پروفسور الهیار گفتند اکثریت با این طرح موافقند

فرهنگیان راضیند
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 09:43
سلام
اجرای هر طرحی در هر وزارتخانه ای ، می بایست هم به نفع
جامعه باشد و هم شاغلان آن. چنین طرحی از این مزیت برخوردار
نیست. فعلا شرایط نامطلوب اقتصادی معلمان ، خشنونت را در
مدارس افزایش داده است چون نارضایتی به اشکال گوناگون
جلوه گر می شود ، اگر قرار بر فعالیت 44 ساعته معلمان باشد
فقط خدا می داند در خانواده و کلاس معلمان چه اتفاقاتی خواهد
افتاد. اگرکشش و ظرفیت تدریس بیشتر از 24 ساعت بود حتما از
اول تدوین می شد.
پاسخ + 0 0 --
دبیر م 1397/08/20 - 15:50
خدا ازشون نگدره
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 16:53
سلام
همکاران محترم لطفا به خانم هما ، نظر بد نگذارید ، ایشان گفتۀ آقای ترکمن را بازگو کرده اند.تشکر
پاسخ + 0 0 --
هما 1397/08/21 - 09:30
از حسن اخلاق شما ممنونم
ای کاش فرهنگیان از خواب غفلت بیدار شوند.
کشور را قبل از آنکه عده ای شب زنده دار در محافل عیش و نوش به لذت و کامروایی به فنا ببرند معلمان به بالا ببرند.
اگر معلمان واقعا فرهنگی هستند باید از خود حرکتی منطقی و محکم نشان دهند.
چرا باید هنوز کوته فکری وجود داشته باشد؟
مگر فرهنگیان سوادکافی از آزادی تفکر و اندیشه ندارند؟
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/21 - 11:43
سلام
خانم هما ، بنده هم از شما ممنونم.

امیدوارم آزادی تفکر و اندیشه را قیاس به نفس نکنیم و تعریف همه گیر و جهانی از این دو مفهوم ارزشمند زندگی بشر که در طول تاریخ برای او گم و پیدا می شود داشته باشیم. سپاس
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/21 - 11:45
سلام دبیرم محترم ،
حواله کردن همه امور به خدا و قضا و قدر
نشان از نبود عقلانیت در جامعه است.
پاسخ + +4 0 --
حقی 1397/08/19 - 22:31
با تشکر از سرکار خانم امامی
در ساختار غیر دموکراتیک باید انتظار هر کار اشتباه وغلطی را داشته باشیم.
باتغییر سامانه قدرت وحرکت بسمت مردمسالاری راستین می توان امیدبه اصلاح داشت .
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 09:44
سلام
برای سکوت کارشناسان علوم تربیتی و مدرسان دانشگاه
فرهنگیان در این خصوص متاسفم.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1397/08/19 - 23:29
هر دم از این باغ بری میرسد .................

دوستان عزیز با عقلای آموزش و پرورشی که ما داریم چند سالی طول نمیکشد که ته مانده عزت و آبروی معلم هم از بین خواهد رفت
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 09:48
سلام
عزت و آبروی معلم متاثر از شخصیت شغلی اوست با کارکرد
مناسب و اثرگذارش. آنچه قرار است از بین برود خود نظام
آموزشی است . البته این حرکت آغاز شده است و اگر جلوی
شتاب حرکت ها و تصمیمات نامعقول گرفته نشود متاسفانه
پشیمانی و یا درمان های موضعی ، موثر نخواهد بود.
پاسخ + +3 0 --
شهاب 1397/08/20 - 02:29
تمام این طرح های ظالمانه با عدم همکاری معلم از بین خواهندرفت
بایددرمقابل ظلم ایستاد وکسی بیش از 24ساعت قبول مسئولیت نکند
وقتی یک فرهنگی برای مدیریت ومعاونت مدرسه، اضافه کار،تصحیح اوراق امتحانی ،پذیرش مسئولیت صندوق رای به هردری می زند بعید می دانم از این طرح استفبال نکند
فقط باور معلم باید تغییر کند واز بیگاری دادن یکبار برای همیشه شانه خالی کند وگرنه این وضعیت اسف بار روزبه روز اسف بارتر خواهد شد هرروز به بهانه ای
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 11:16
سلام
بنده نگران 15 درصد نظرسنجی هستم اگر از 1146 نفر 15
درصد موافق هستند در کل جامعه آماری می تواتد اهداف آنان را
پاسخ دهد.
پاسخ + +4 0 --
رضایی 1397/08/20 - 10:04
45 سال پیش از این خبرها نبوده است.
اسراییل هم آرام آرام فلسطین را اشغال کرد.
به هوش باشید که پشیمانی بعد از آن سودی ندارد.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 11:18
سلام
اگر مصلحت بود در آموزش و پرورش قدیم و جدید ، منظور
می شد ، حتی مکتب خانه ها هم در ساعاتی محدود و مشخص
فعالیت داشتند. ظرف و مظروف باید تناسب داشته باشد.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1397/08/20 - 12:14
تغییر قوانین نیاز به مصوبه مجلس دارد و سرخود نمی توانند ساعات تدریس را زیاد کنند. این یک نوع فرار به جلو ناشیانه است که بله! اگر افزایش حقوق می خواهید باید تمام وقت! باشید. در ضمن خواهش می کنم سونامی بازنشستگی را بکار نبرید! در آ.پ سونامی اصلی تعدد ادارات و نواحی و پست های اداری و اجرایی در ادارات و مدارس است بطوریکه یک سوم پرسنل آ.پ را از دایره تدریس خارج کرده است.جمعیت دانش آموزی کشور حدود 12 میلیون نفر است که با 500 هزار معلم اداره می شود. مابقی پرسنل آ.پ (حدود 700 هزار نفر) کجا هستند!!!!؟
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 13:28
سلام
جناب تصور نمی کنم برای چنین موضوعی مصوبه ی مجلس لازم
باشد ، کافی است شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزیر تایید
نماید.
واژه سونامی برای بزرگنمایی تصمیم نابخردانه است.
کارمندان مورد نظر شما در ادارات به تناسب راه حل های نامناسب
برای مقابله با افزایش جمعیت دانش آموزی و دیجاد 18 نوع مدرسه
برای کارشناسی های گوناگون بوجود آمده است.
در یکی از نوشته ها ، اشاره داشتم که کارمندان اداری را از بین
معلمان انتخاب ننمایید بلکه همانند سایر سازمانها آگهی استخدام
و آزمون بعمل آورند. تشکر
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 13:54
ایجاد
صحیح است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/20 - 15:21
خانم امامی
ضمن عرض سلام
تغییر شرایط و ساعت کار به مصوبه مجلس نیاز دارد
عومل اجرایی علاوه بر ادارات متعدد در مدارس هم فراوان یافت می شوند: مدیر.معاون اجرایی.معاون آموزشی.معاون پرورشی.معاون فنی.سرپرست بخش به تعداد زیاد در هنرستان سرپرست خوابگاه.مسئول کتابخانه.گروههای آموزشی و....که اکثر این مشاغل در اختیار معلمان باتجربه است. شغل هایی که بعضی از آنها به دیپلم هم نیاز نیست. و اساسا بیکار هستند!کانونها و دانشگاه فرهنگیان و اردوگاههای داش آموزی ...هم بماند.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 16:01
سلام همکار ناشناس محترم ،
به سایت مربوطه نگاه کردم تغییر ساعت فعالیت اقتصادی با مصوبۀ دولت انجام می شود. منتهی مراتب چون موارد زیاد بود منبع ذکر نکرده ام.اما این تغییرات تا جایی که استنباط کردم ، مربوط به تغییر ساعت کار ادارات متأثر از کاهش مصرف برق و یا شرایط خاص دیگر است، چون تا حال هیچ وزارتخانه ای اقدام به افزایش 20 ساعتۀ کار شاغلان خود نگرفته است.اما از تصمیم مجلس چیزی ندیدم. به هر حال لابد شما اطلاعات کافی دارید.
در همان نوشته ، اشاره کرده بودم آموزش و پرورش نیاز به ساماندهی جدیدی در نیروی انسانی خود دارد.
ظاهرا در هر برهۀ زمانی ، آموزش و پرورش بیشتر تلاش کرده است تا برای جوانان ایجاد اشتغال نماید تا تأمین نیرو. تشکر از دقت نظرتان.
پاسخ + 0 0 --
سیف222 1397/08/20 - 16:25
بنظر حقیر اگر واقعا آ.پ هم قصد کمک به معیشت معلمان را دارد و هم قصدش جبران کمبود معلم است باید در صورت تمام وقت شدم معلمان، صحبت از 25 و 18 درصد فوق العاده ویژه و ... در کار نباشد بلکه حقوق و مزایای کامل یک کارمند مثلا دارایی یا مخابرات یا دادگستری و ... را تمام و کمال به معلم بپردازد در چنین صورتی شاید لبیک بگوییم!
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/20 - 16:41
سلام
همکار محترم، حقوق من معلم بر فرض محال ، سه برابر هم شود، پتانسیل فعالیت معلم بیشتر از این نیست.
پیشنهاد می دهم بعد از این مدارس جدید احداث ننمایند بلکه هتل مدرسه بسازند که معلم با خانواده خود در همانجا زندگی نماید. تا هم مشکل مسکن آنها حل شود و هم دربست در خدمت وزارتخانه باشد.
همسان سازی حقوق یک واقعیت انکارناپذیر است ، اما ظرفیت و ساعت تدریس هم اصلی حساس و کارشناسانه است که نمی توان برای دریافت حق قانونی خود آن را معامله کرد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/20 - 19:19
سلام
هدف اصلی این طرح ، فراموشی معلمان برای حق خواهی و همسان سازی حقوق است. اگر دقت کنید
بعد روزهای تحصن معلمان ، این طرح بیان گردید!!!!!!!
آنان فقط برای قفل کردن طلب معلمان این طرح را مطرح ساخته اند. تا حال هم موفق شده اند.ناپخته و شتاب زده هم مطرح ساخته اند ابتدا 6 ساعت بعد 12 ساعت و سپس 20 ساعت.
احتمال می دهم به بهانۀ مخالفت معلمان ، این طرح اجرا نشود و فقط خواستند زهرچشمی از ما بگیرند. منتقدین و کارشناسان تمامی قوای خود را بر سر همین طرح حبابی گذاشته اند و از مابقی امور فعلا غافلند. یعنی زیر کاسه نیم کاسۀ سیاست خفته است. آقای ادهم با مطرح ساختن سند تحول ، انحراف معیار قضیه را افزودند تا وزیر و آقای ترکمن تنها نمانند.
پاسخ + 0 -1 --
علی 1397/08/20 - 19:58
اون همه کارهای زیادی که احمدی نژادکرد این دولت تدبیر لااقل 5هزارتومن به یارانه هااضافه نکردتا بگیم یه کار کوچولو انجام داد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/20 - 21:49
آقای احمدی نژاد مملکت را 5 برای خود و اطرافیانش تاراج
کرد و 1 برای ملت خدمت کرد.
نمونه تخریب آن مرد در همین صفحه بالا آمده است. ایشان
آنقدر مغز خراب بود که بشقاب های ماهواره را از پشت بام
مجتمع ها جمع کرد ، دانش آموزان کلاس را برای خود جاسوس
معلم کرد و......... اگر انتقادی به این دولت دارید بفرمایید اما
مقایسه غیرعقلانی نکنید.
پاسخ + 0 0 --
هما 1397/08/21 - 09:33
سلام
بنده حس می کنم مطالعه و تحقیق اکثریت مردم بسیار کم است وگرنه راجع به دولت های قبلی کمی بهتر اظهار نظر می کردند.
کاری نکنیم که این ضرب المثل در پیشانی نوشتمان بماند که عقل مردم در چشمشان است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/21 - 11:33
سلام
سرکار خانم هما،
عقل مردم در تجارب دور و نزدیک شان است. طرح پرداخت یارانه نقدی از کوته اندیشی دولت احمدی نژاد بود. ایشان بدین طریق ملت را معتاد 45/5 تومن نمودند و حق خیلی ها را از بهره مندی پرداخت سوبسید بر روی کالاها ، پایمال کردند. بدین طریق نقدینگی در جامعه بیشتر و تورم فزونی یافت. افراد کم درآمد بجای پرداختن به کار مفید ، با جاهلیت خود یارانه 6 - 7 نفر اعضای خانواده را مصرف نمودند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/21 - 11:39
ایشان با گردشگری دولت در سراسر ایران ، زمان کار و فعالیت شاغلان را جهت پیشواز و خیرمقدم و تشویق و...به حداقل ممکن رساندند و تفریحی شد برای عده ای.در این سفرها ، خدا می داند چه هدیه های گرانبهایی از سازمانها و اشخاص که دریافت نکردند!!!
اساس یک جامعه فعالیت و تحرک اقتصادی است نه دست زدن برای رئیس جمهور زورگویشان.
ایشان هنگام اتمام ریاست جمهوری 8 ساله خود 16 میلیارد تومان را برای احداث دانشگاه خصوصی برای خودشان از بیت المال کِش رفته بودند و....
خدا داند دیگر چی و چی که چشم ندیده است و گوش نشنیده است اما دلیل بر خوب بودن ایشان نمی شود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/21 - 11:50
نمونه تخریب در یادداشت فوق :

"نامه یک معلم اخراجی در دولت احمدی نژاد به وزیر آموزش و پرورش"
پاسخ + 0 0 --
حسن تقی لو 1397/08/23 - 09:13
با سلام
پاسخ + 0 0 --
حسن تقی لو 1397/08/23 - 09:20
با سلام
قطعا طرح معلم تمام وقت نه تنها برای آموزش و پرورش یک سرد برد نخواهد بود که چند سر باخت خواهد بود متاسفانه مسئولین کنونی آموزش و پرورش به دلیل دید کوتاه صرفا دنبال راضی نمودن دولت با عطا بخشی از جیب خلیفه بوده و مسائل و معضلات طرح را که گریبانگیر نظام آموزشی کشور خواهد کرد را یا نمی بینند یا خود را به ندیدن زده اند و با نارضایتی که در قاطبه همکاران فرهنگی برای اجرای طرح مذکور وجود دارد ، نتیجه نارضایتی نیز چیزی جز ضربه مهلک بر پیکر مظلوم نظام آموزشی و دانش آموزان نخواهد داشت که با چندین برابر هزینه در آتی نیز جبران نخواهد شد
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/23 - 10:14
سلام
متاسفانه اگر اجرا شود قانون حتمی خواهد بود و مشقت
شغل و زندگی معلم ، چندین برابر اسفبارتر خواهد شد.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1397/08/23 - 21:15
حقتونه؟
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/23 - 22:28
سلام
چی و چرا ؟
پاسخ + +1 -1 --
فرهنگی 1397/08/23 - 21:30
صدای معلم چرا سکوت کردی واز تحصن معلم حرفی نمی زنی ازت متنفرم
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1397/08/23 - 21:38
دوست عزیز فرهنگی

سلام

کمی بالاتر در بخش " ویژه ها " آخرین مطلب با عنوان :


مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 تهران در گفت و گو با معلمان منتقد :

طرح معلم تمام وقت باید کارشناسی شود ؛ نماینده معلمان منطقه در شورای معاونین حق رای خواهد داشت " به این موضوع اختصاص دارد .

گزارش تصویری هم دارد .

مشکل جامعه ایران همین سطحی نگری ها و احساسی شدن ها و فقدان مطالعه و جامعیت نگری است .

جامعه ما برای خروج از این وضعیت باید از کینه و نفرت خارج شده و به خرد و عقلانیت ورزی روی آورد .


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/23 - 22:25
سلام
فرهنگی محترم ، بیایید در نظر آوریم که سایتی به نام
صدای معلم وجود ندارد ، آنگاه چی می شد ؟
پاسخ + +1 0 --
اکرمی 1397/08/25 - 01:22
همه معلمان با سر میرن شش ساعت اضافه کار میگرن و عضو این طرح میشن معلم جماعت ذلیل تر و خوارتر از این حرف ها هست
وقتی اضافه کارو با تاخیر یک ساله میریزن ولی بازم معلم ها ب خاطر دو ساعت اضافه کار سرودست میشکونن توقع بیجایی هست نرن...
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/25 - 11:36
سلام
موقعی که معلمی به دنبال حق التدریس یا اضافه تدریس می رود فقط به کسب توانایی برآوردسازی نیازهایش فکر می کند، یعنی او به طور فردی به مسأله نگاه می کند و دنیایش آنقدر پاک و بِکر است که همه را چون خود تصور می کند. در چنین شرایط روحی، او هرگز به تقصییرات مسئولین نمی اندیشد چون حقیقتا قصد برطرف کردن نیازهای اولیه و حیاتی خودش را دارد.
طرح تمام وقت کردن معلمان سَوای این حرکت است. در این طرح قرار است معلمان تا ابدیت یا زمان وزارت یک فرد منصف عاقل، 36 تا 44 ساعت در مدرسه باشند. این را نباید پذیرفت و گر نه با همین حقوق ، آسیب های زیادی بر روح و جسم معلمان و دانش آموزان و همچنین پیکر آموزش و پرورش وارد خواهد آمد. حتی اگر حقوق دو برابر هم شود نباید این طرح پذیرفته شود چون مقوله های متفاوت و متمایزی هستند. با اختلاط مفاهیم قصد ایجاد سرگیجه و اشتباه معلمان را دارند. تشکر
پاسخ + 0 -1 --
ایران قهرمان 1397/08/25 - 22:43
اینقدر تنبل هستید که بهتون پول هم میدن میگن بیاد چند ساعت اضافه وایسید تنبلی اجازه نمیدید موظفی تو ۲۰ ساعت حداکثر ۲۴ ساعت در هفته است تابستون ۴ ماه عید ۲۵ روز سرما و گرما و تولد بچه مدیر و جشن عروسی وزیر و .... تعطیل منم بودم نمی اومدم کارمندای بنده خدا هفته ای ۴۴ ساعت ۱۲ ماه سال فقط میگید ما کار نکنیم مستقیم پول بیاد توی حسابمون اون چند ساعتی هم که سر کلاس هستید اعتصاب دستتون برای همه ایرانیا رو شده
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 08:54
سلام خدمت قهرمان ایران ،
لابد شما فرزندی ندارید یا مدرسه ای تحصیل نکرده اید و یا معلمی در خویشاوندی خویش ندارید و گرنه بهتر از این هم می توانستید ببینید. تنبلی مرضی است که در بین برخی افراد در هر شغلی وجود دارد. خود شما می توانید تنبل از زیر کار در رُو باشید !! از کجا معلوم!!!!
در ضمن بررسی ها نشان می دهد که ساعت کار مفید کارمندان در ادارات 2 ساعت بیشتر نیست!!!
صبحانه خوردن های کارمندان مشهور مراجعین عام و خاص است ، صحنه ای زننده از یک کارمند !!!!
مسبب آلودگی هوا یا ریزش برف معلمان نیستند !!!!
ادامه دارد.......
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 09:02
جناب قهرمان ،
ارزش هر شغل از نگرش ملت متبلور می شود. سپاس که قدر زحمات معلمین خود را از کلاس اول ابتدایی تا آخر را هنوز هم نمی دانید!!!!!شما در ادارات ریلکس فعالیت می کنید اما ما در مدارس همانند یک مادر و پدر دلسوز نگران کودکان وطن هستیم که مبادا آسیبی ببینند و یا از آموزش باز مانند هم روحی و هم جسمی. یعنی کل ساعت کلاس ناظر و حاضر برای مراقبت از کودکان شما هستیم لذا انرژی بیشتری مصرف می کنیم. شما با همکارانتان گل می گوئید و گل می شنوید اما ما معلمان در کلاس درس فقط ارزشها و باورها و هنجارها و محتوای کتب درسی را منتقل می کنیم. صلابت و ایستادگی شمای کارمند در سایۀ بخش کردن های الفبای فارسی توسط من معلم ممکن گردیده است.پس تعطیلات لازمۀ سلامتی معلم و دانش آموز است و گرنه در کل جهان هر روز سال مدارس دایر بود. این حق جدایی ناپذیر شغل معلمی در جهان است. می خواستید معلم شوید تا مستفیض گردید.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 13:13
این فرمایش شما که میگویید کار مفید کارمندان ۲ ساعت است میخواهم بگویم که حتی کمتر از دوساعت است این موضوع گریبان گیر تمامی کارمندان است از جمله معلمان شما با این سابقه هنوز نمیدونید که معلمان هم کارمند هستند و اگر نمیدانید بدانید که در مدارس هنوز زنگ خواب وجود دارد در مقطع ابتدایی و در همان مدرسه مسئول آزمایشکاه و در کلاس هنر آموزان و یا کارگاهها معلمان وقت را پرت میکنند و وسایل را به دانش آموزان تحویل میدهند و خودشان به استراحت می پردازند و یا در زنگ ورزش توپ فوتبال را تحویل دانش آموزان میدهند و خودشان به استراحت می پردازند پس بدانید میزان کار مفید که در کشور ما بسیار پایین است شامل معلمان هم میشود کارمندان این موضوع یعنی کم کار کردن و توقع زیاد داشتن را در طفولیت از معلمان خود می آموزند
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 13:19
شما در ایران یک مدرسه را اعلام کنید فقط یک مدرسه را که در آن مدیر مدرسه معلمان معاونین مدرسه دفتر دار یا همان معاون اجرایی مدرسه وقت زیادی برای خوردن صبحانه نمیگذارند من کارمند نیستم که بخواهم از آنان دفاع کنم ولی با یک محاسبه کوچک میزان کارکرد یک معلم نسبت به یک کارمند خیلی خیلی کمتر است
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 14:05
معلم فعلا تعریفی برای خود ندارد نه کارمند محسوب
می شود و نه هیئت علمی ، قرار است بعد انجام رتبه بندی تعریف شود. چون همانند هیچکدام از حقوق و مزایا برخوردار نیست.
شما کم کاری عده ای را تعمیم بخشیده و کل پیکر معلمان را آلوده ساخته اید. بیایید الگوهای مثبت و مفید را هم ببینیم. معلمانی که در آتش سوخته اند تا دانش آموزان نجات پیدا کنند. چندین بار عمل جراحی شده و نهایت جان به جانان سپرده است.
شما یک برداشت دگماتیسم از معلم و معلمی و آموزش و پرورش دارید. اما معلمان چوب کتک خور تهمت ها و افتراها نیستند. همه جا خوب هم هست بد هم.
کم کاری مرض مزمن جامعۀ تنبل ماست. هر که تنها سوی قاضی رود شادمان باز آید.
لطف کنید خودتان را کامل معرفی کنید تا گفتگو عادلانه باشد.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 14:08
اصولا در مدارس کادر دفتری وقتی معلمان کلاسند صبحانه میل می کنند و معلمان در عرض زنگ تفریح
تجدید قوا می کنند. با وجدانش به موقع کلاس می رود مابقی خود دانند و خدایشان. لطف کنید به درآمد سرانه ایران و حداقل 10 کشور دیگر نگاه کنید تا بتوانید تنبلی و عدم فعالیت اقتصادی و یا مفهوم تک محصولی را بیشتر آسیب شناسی نمایید.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 14:18
خدمت شما عرض کنم که با اجرای طرح ساماندهی هم معلم همان کارمند است ولی رتبه بندی آن شبیه به و مراتب صرفا شبیه هیئت علمی است و در حال حاضر هم کارمند است چطور شما میخواهید کارمندان را مثال میزنید میگویید کل کارمندان کل ساعت اداری را کار نمیکنند ولی به معلمان میرسید میگویید تعداد کمی از آنان بله من هم قبول دارم مطلقی وجود ندارد همه کارمندان دولت یا همه معلمان اینگونه نیستند ولی شما که به قول خودتان فرهنگی هستید و روشنفکر چرا اینگونه کل کارمندان را مثال میزنید
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:46
لطفا آدرس بدهید که بنده کجا خود را روشنفکر معرفی کرده ام تا مراجعه کنم. هی تکرار ننمائید فرهیخته ، روشنفکر آن هم به ادعای بنده نه واقعیت !!!!
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/25 - 22:45
سلام
شرکت برق اعلام کرده در پی رایگان شدن برق در مدارس مصرف برق در مدارس سه برابر شده
اینها (معلمان و فرهنگیان) حالا با فرهنگ های جامعه ما هستن اینگونه با منابع و سرمایه های ایران برخورد میکنن اگه برق تمام ایرانیان رایگان بشه چه فاجعه ای بوجود میاد

این فرهنگمون هست اونوقت ادعا میکنیم که چرا برق به گفته حضرت امام (ره) رایگان نمیشه
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 09:13
سلام جناب قهرمان ایران ،
این سایت سخن بدون سند و مدرک را نمی پذیرد که ماهیت خردمندی معلمان چنین است. لذا لطفا دو قبض برق چندین مدرسه را در ماه های مشابه (به دلیل پرمصرفی ماه های گرم) با ساختار فیزیکی و آموزشی ثابت برای ما ارسال بنمائید. دلیل ثابت بودن دو ساختار به لحاظ تفاوتهای ساعات آموزشی و یا حضور در مدارس در ماهها و سالها می باشد!!!!
امیدوارم متوجه شده باشید که فرهنگ مصرف زدگی در جامعه ما بیماری همه گیری است که ربطی به مدارس ندارد. تمامی فیلم های کشورهای پیشرفته خصوصا آمریکا را دقت کنید در تاریکی و با پوشیدن لباس ضخیم در منازل فیلمبرداری می شود. برعکس، دو کشور ایران و ترکیه را می توانم نام ببرم که برای زیبا دیده شدن صحنه و عظمت اشرافیت حتی در روز نیز چراغها و آبا ژورها روشن هستند!!!! امر فرهنگ سازی متأسفانه در اختیار مدارس و آموزش و پرورش نیست و تضاد و تعارض فرهنگی از بسیار جاها گرفته می شود.
ادامه دارد....
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 09:13
از محاکمه کردن آموزش و پرورش یا قاتل دیگر مشاغل دیده شدن آن بپرهیزید که به ضرر کل جامعه هست. انتظار نمی رود شمای هموطن حساب ریال و یا تعطیلات بنده را چرتکه بیندازید. کاش قدرت و توانایی درک معنویات و ارزش های ذاتی شغل معلمی را نیز داشتید.عزت زیاد
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 12:47
بزرگوار شما فرهیخته هستید ایران قهرمان نه قهرمان ایران تا تعمدا میگید یا درست نگاه نکردید
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 12:52
بدون سند و مدرک نیست این آمار را دیروز مدیرعامل شرکت برق اعلام کرد تعصب زیاد داشتن به صنف خودتون و نپذفتن ایرادات عمل عقب ماندن است حتما میخواهید بگویید که مدیر عامل شرکت برق با شما دشمنی دارد ایشان ۲ گروه را اعلام کرد یکی از آنها مدارس بود
تعصب کور داشتن عامل عقب ماندگی میشود
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 14:43
اولا بنده چرا باید مدافع برق مصرفی مدارس باشم ؟ منطقا بیهوده است.
ثانیا دولت اعلام کرده رایگان است و حق مدارس مصرف است حال بهینه و غیر آن امری تربیتی است.
آنقدر در کرویدورهای سرد و تاریک،دانش آموزان امتحان داده اند و می دهند که روح کسی به درد نمی آید.
شکر برق ما به چندین کشور صادر می شود چرا باید مصرف آن را برای آموزش، تنگنا ببینیم؟!!!!
باز عرض می کنم مصرف بهینۀ هر نوع انرژی مسأله تربیتی است که خانواده ها و رسانه ها هم به اندازۀ آموزش و پرورش در آموزش آن سهم دارند.
هنوز خیلی از مدارس مناطق محروم ما بخاری نفتی روشن می کنند که بارها موجب آتش سوزی شده است. وقتی در ناف شهرهای کلان مدارس ما برق و روشنایی مناسب ندارند وای به حال مناطق محروم و روستاها.
پاسخ + 0 -1 --
ایران قهرمان 1397/08/25 - 23:35
معلم های دوره ما قدیس بودن امام بودن تنبیه بدنی میکردن و پاک و مقدس بودن تنبیه هشون از روی عشق بود وضعیت مالی شون هم از معلم های این دوره زمونی خیلی بدتر بود و توکل به خدا داشتن و حق الناس به گردن نداشتن الان کلا حداکثر ۲ ماه میان سر کار اونم دائم در اعتصاب هستن یا اینکه سر کلاس درس نمیدن میگن بیاین کلاس خصوصی . ماهم داریم کمپینی در مقابل این کم کاری معلما درست میکنین که اولیا بلافاصله در روزهایی که معلما در اعتصاب هستن به استناد ماده۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری مستقیما شکوائیه شون رو بدن به هیئات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری تا رسیدگی کنه چون هیئت مستقیما و بدون دخالت اداره صالح به رسیدگی شکایت اشخاص حقیقی هست فعلا چهار تا استان شروع شده و در این حالت اداره و اداره کل از جریان رسیدگی حذف میشن
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 09:47
قهرمان واقعی ایران معلمان هستند که از ابتدا
تا امروز در زیر خط فقر زندگی کرده اند و امروز
روشن تر و آگاه تر و توانمند تر شهامت و قابلیت
ایستادگی در قبال کاستی ها و ظلم ها را پیدا کرده اند.
اعتراضات امروز نشان از رشد آگاهی های اجتماعی
معلمان است نه تنبلی و از زیر کار در رفتن.
معلمان دلسوز و باوجدان ثانیه های آموزشی را از
دست نمی دهند اما........
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 12:37
آقای امامی عزیز این چه فرمایشی است که میفرمایید اعتراضات امروز نشان از رشد و آگاهی معلمان است این فرمایش شما با استناد به ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری برای کلیه کارمندان ممنوع است همین طور که قانون کار همین عمل را برای کارگران مجاز دانسته این رشد و آگاهی که شما میفرمایید پایمال کردن حقوق مکتسبه کودکان معصوم این مملکت است این عمل شما بر خلاف قانون است اگر فرض کنیم این قانون اشتباه است در اصول حقوقی قانون اشتباه بهتر از بی قانونی است
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 12:44
توصیه میکنم که نام من را صحیح بخوانید ایران قهرمان است یعنی کشور ایران قهرمان است
نه قهرمان ایران من با وجود این همه قهرمان از ذره هم کمتر هستم
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 12:46
منظورم اعتصاب معلمان است
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 14:09
مگر من آقا هستم ؟ شما هم لطفا بنده را درست خطاب نمائید. بنده نگارنده متن هستم.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 14:10
حقوق کودکان را من معلم پایمال می کنم؟!!!
از آمار جمعیت دانش آموزی لازم التعلیم جذب نشده و یا ترک تحصیل کرده و..... مطلع هستید؟
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 14:47
عذر میخوام من در ابتدا نمیدانستم به اشتباه شما را آقا خطاب کردم بعدا متوجه شدم اصلاح کردم من مانند شما دیگران را تعمدا مسخره نمیکنم
راجع به غیر قانونی بودن اعتصاب چیزی نگفتید
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 14:58
مطمئن باشید اطلاعات من در خصوص آموزش و پرورش و معاونت ها مختلف و ادارات کل ستادی و اهداف و برنامه ها و طرح ها از سال ۸۹ تا به امروز از شما خیلی بیشتر است ولی موضوع بحث با تایپ متن قابل انجام نیست من دقیقا طرح های انجام شده و ناتمام رو بروز اطلاع دارم و ساعت ها بحث کردیم رتبه بندی معلمان چه بوده و چه شده ایرادات از پنج وزیر سابق تا به امروز و با تایپ کردن نمیتوان درست موضوع را جا انداخت
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 19:35
اگر نون قهرمان را ساکن بخوانید معنا همان می گردد.
و اما مصداق قهرمانی ایران چیست؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/26 - 10:10
جناب ، معلمان همیشه قدیس هستند. آنچه می بینید مقتضیات زمان است. تغییر و تحول یعنی همین . قرار نیست همه چیز در جامعه ثابت و همسان بماند.
علت همۀ مواردی که ذکر کردید رشد آگاهی های اجتماعی است. معلمان زمانۀ شما درگیر این همه مشکلات شغلی و اقتصادی نبودند. انسانها اصولا نسبت به شرایط پیرامون خود واکنش نشان می دهند. برای من معلم جامعه شناسی هر چیزی را که شما غیرعادی می بینید و یا در مقام مقایسه برمی آئید کاملا عادی ، لازم و اجتناب ناپذیر است. تحول اجتماعی یعنی همین . در ضمن تحصن معلمان کاملا محترمانه و محتاطانه صورت می گیرد تا روند آموزشی کمترین آسیب را ببیند. آن هم دو روز در 22 و 23 مهر و آبان 97 والسلام.معلمان همیشه در تحصن نیستند.
لطفا یادداشت زیر را در همین سایت مطالعه نمائید:
"نگاهی به دلایل تجمع و اعتصاب معلمان و جنس مطالبات در سایر کشورها"
سپاس
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 13:24
تحصن و اعتصاب طبق ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری ممنون و تخلف محسوب میشود و طبق قوانین عادی جرم است و نگویید به کسی ضرر نمیرسد زیرا کودکان معصوم ضرر آن را حس می کنند شما با آینده کودکان این سرزمین بازی می کنید
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 14:12
بنده تحصن و حتی تجمعات جلوی سازمانها را تأیید نمی کنم . چون خودم یک پایه متوسطه را در سه
ماه اول انقلاب خوانده ام و از لطمات آن مطلع هستم.
اما آنچه که به جایی نمی رسد فریاد است. چه چیز تعریف درستی دارد که این هم رویش.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 10:15
هموطن عزیز خودم هستم امامی .
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 13:51
سلام
قهرمان ایران را عمدا می نویسم .
لابد می خواهند گفته خود را نقض کنند و رایگان
بودن انرژی را حذف نمایند . در بیشتر کلاسها دو
سه لامپ هست و غالبا خرابند.
تعصب حق حتمی بنده به شغلم هست و طبیعی است.
شما هم اگر دیده نشوید دست و پا می زنید.
لطفا حداقل شغل شریف را معرفی نمایید.
معلمان عشق و محبت و ایثار و فداکاری آموزش
می دهند اما خودشان از دریافت آن محرومند.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 14:24
فرهنگی ما رو ببینید روشنفکر ما بیسواد هستیم شما که باسواد هستید شما نژاد برتر هستید
تعصب . تعصب . مدرک تحصیلی تون چیه به صدای معلم توصیه میکنم تجدید نظر کنه من با دیگر نویسندگان هم حضورا بحث کردم شما خیلی عقب هستید
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:00
حضرتعالی لحنی تند و یکجانبه دارید. لطفا نظر ساعت 13/51 بنده را دوباره مطالعه نمائید، آیا اهانتی می بینید و یا ادعایی؟ دفاع از حق و حقوق معلم چه ربطی به نژاد پرستی دارد؟ اما فرهنگ بحث، زدم ضربتی نیست. گفتگوی بالغ است. برای لطف شما سپاسگزارم.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 15:09
خواهر بزرگوار من به شما توهین نکردم ولی شما میفرمایید من عمدا گفتم قهرمان ایران
و یکی هم بحث تعصب که شما در روز روشن میفرمایید من یعنی شما تعصب دارید تعصب داشتن عامل عقب ماندن است تعصب داشتن عین کرم ساقه خوار است عامل از بین رفتن درخت میشود و از شما بعید میدانم به عنوان یک فرهنگی بگویید تعصب دارم
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:18
جناب قرار شد ابتدا خودتان را معرفی کنید. شما هر کس می توانید باشید آشنا و نا آشنا. مسئول و غیر مسئول و.....
لذا اگر مایل به ادامه بحث هستید بنده مشکلی ندارم اما ابتدا معرفی و تأیید شما توسط مدیر سایت. شرمنده بحث باید عادلانه باشد. یک طرف از دیگری سنگین تر است.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:44
بنده نسبت به محل خدمت ابتدای خود نیز تعصب دارم اما این به معنای تعصب کورکورانه نیست ، نوعی دلبستگی و وابستگی همانند محل تولد است. عصبیت ها جای تأسف دارد. بنده نسبت به شغل خود متعصبم و از آدم های بی رگ و ریشه و خنثی و بی تفاوت اصلا خوشم نمی آید. امیدوارم مفهوم شد.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:06
بنده جدّا شما را قهرمان ایران خطاب کردم و قصد مسخره کردن نداشتم.
در مورد تحصن نظرم را نوشتم.
در ضمن در مورد تجزیه و تحلیل وزرا و یا غیر بنده چون شما مدعی نیستم. یعنی در کل هیچ ادعایی ندارم.
تا خود را معرفی ننمایید و به طور شفاف شغل و موقعیت خود را بیان نکنید از ادامه بحث معذورم. شرمنده بنده قصد به تله افتادن ندارم. هویت بنده مشخص و شفاف است برای ادامه بحث، شما هم باید چنین باشید و گرنه خداحافظ.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 15:15
من ادعایی ندارم حقیقت را گفتم بر اساس پژوهش ها انجام شده یکی دیگر از آسیب های دیگر جامعه فرهنگی سو ظن داشتن به دیگران است یا همان توهم توطئه
هر طور مایلید موفق و پیروز باشید
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:20
انسانها اول باید برای خود هویت شناسنامه ای داشته باشند و بعد اجتماعی. شما هر دو را دریغ می کنید.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 15:21
شما هیچ گونه حرف غیر قانونی نزدید که میفرمایید بنده قصد در تله افتادن را ندارم و توصیه میکنم مجدد متن های من رو مطالعه کنید
من یک پژوهشگر هستم و پدر یک دانش آموز متاسفانه توهم توطئه گریبان گیر شده
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:36
جناب اولیای محترم ،
آذربایجانی ها سخت اعتماد می کنند.
بنده هیچوقت خط قرمزها را رد نمی شوم ، اما بیشتر شبیه محاکمه معلمان عمل می کنید تا انتقاد. من حق دارم از متنم دفاع کنم نه کل جامعه فرهنگیان.
بنده دبیر بازنشسته هستم که چایی زنگ سیاحت را همیشه سرپا و داغ و نیمه خورده ام تا که کلاس درسم دیر نشود.وقتی گفته ای را کلا مطرح می سازید به من هم بر می خورد. تعصب بنده روی اطمینانم به انجام وظایف 25 سال خدمتم است که ثانیه ها را از دست نداده ام نه عصبیت کورکورانه. دقت کنید نوشته ام معلم خوب هم داریم بد هم. کاری و کم کار هم. اگر تعصب کور داشتم همۀ معلمان را بی نقص می خواندم.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:39
ظاهرا همۀ پژوهش ها روی معلمان انجام شده است!!!
جای خوشوقتی آن که بنده هم لیسانس پژوهشگری علوم اجتماعی هستم.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 15:49
دقیقا پژوهش در معنای عام کارکنان دولت و به طور خاص معلمان
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 15:56
اینکه شما فکر میکنید که بنده معلمان را محاکمه می کنم اولا بنده قاضی نیستم این ناشی از اشتباهی است که به گفته خودتان تعصب بیش از حد شما به جامعه صنفی خودتان دارید
تعصب باعث میشود ایرادات را نبینید در هر موضوع
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 16:06
شما هنوز خودتان را معرفی نکردید و بنده به احترام مدیر سایت باز می نویسم. اگر قاضی نیستید که حق محاکمه داشته باشید پس دلیل کلی گویی شما و یا افترازنی شما چیست؟ بنده خویشتن خویش را دقیق می شناسم و می دانم که عصبیت کور ندارم. بنده در سایت معلمان و برای معلمان قلمفرسایی می کنم و خود بازنشسته ام حق دارم از معلمان دلسوز بی نظیر کشورم دفاع کنم.
کجای این مملکت بی ایراد است ؟ ایرادات آموزش و پرورش از همه بیشتر است، شما ظاهرا به تازگی نوشته های بنده را مطالعه می نمائید و گر نه با قلم و دیدگاهم آشنا بودید و منصفانه قضاوت می کردید.
دقیقا بفرمائید مشکل شما چیست؟ فهرست کنید تا پاسخگو باشم.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 16:39
کجا من افترا زدم در مقابل استناد و استدلال من با این فرض که اشتباه است استناد قانونی یا عرفی بیاورید عامی بحث کردن و گفتن کجا درسته که اینجاش درست باشه بحث کوچه و بازاریه من حقوقی نیستم ولی همین قدر میدانم که در مقابل استناد و استدلال باید استناد آورد و نه کوچه بازاری بحث کرد
پاسخ + +2 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:12
با سلام و احترام،
جناب آقای پورسلیمان ،
همیشه وقتی تعداد نظرات بیشتر می شود بر خود وظیفه می دانم از زحمات متحمله تقدیر و تشکر نمایم. ببخشید باعث زحمت اضافه شدم. با آرزوی سلامتی و سرافرازی.
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/08/26 - 15:20
سلام

خانم امامی

خواهش می کنم .

به نظرم در گفت و گو به دنبال هویت افراد نباشید .

به محتوای آن توجه کنید .

این یک توصیه از سوی برادر کوچک شما بود .


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 15:28
سلام
جناب آقای پورسلیمان، شرمنده گفتگو که به معنای افترازنی نیست. بنده حق دارم بدانم طرف صحبتم چه کسی است ؟ نیت و اهداف افراد برای ما روشن نیست . مشاهده نمودید تا جایی که فقط گفتگو بود
همراهی کردم اما یک لحظه احساس کردم مورد آماج تیر هستم که عاقلانه است سپری داشته باشم.
با شما هر قدر بخواهید بحث می کنم و می دانید که
چقدر علاقمندم. اما بنده ایشان را نمی شناسم.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 16:35
بزرگوار شما نویسنده فرهیخته هستید یا به عنوان نویسنده و فرهیخته بحث کنید یا به طور یک فرد عامی و عادی وقتی که میفرمایید تعصب یعنی تعصب دیگر کور کورانه و غیر کورکورانه معنایی ندارد بنده به قانون استناد میکنم شما به جای استدلال و استناد که نظر بنده رو نقض کنه خیلی عامی میفرمایید چی درسته که این درست باشه شما همش توهین میکنید و بعدش با یک کلمه میخواید بفهمونید که چیزی نگفتید یا بحث علمی کنیم یا عامی اسم من چه فرقی در بحث داره حسن.تقی. نقی . حسین . محمدی . احمدی . محمدی . رضایی . چه فرقی میکند
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 16:51
اولا تعصب کورکورانه با تعصب عاشقانه متفاوت است . ما نسبت به پرچم و وطن و خیلی چیزهای دیگر می توانیم تعصب داشته باشیم اما این به منزلۀ عقب ماندگی فکری نیست. به منزلۀ وابستگی و دلبستگی است که بالا نیز اشاره کردم.
شما با محتوای متن یادداشت بالا مشکلی دارید یا با بنده و یا کلا با معلمان ؟
اوضاع زمانه را نیک میدانید و اعتماد در این شرایط قدری سخت تر است. لذا حسن و حسین و...... عام هستند اما شما خاص. و هر چیز خاص هویتی مشخص دارد.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 16:52
این هم اثبات افترای شما در اولین نظرتان :
"اینقدر تنبل هستید که بهتون پول هم میدن میگن بیاد چند ساعت اضافه وایسید تنبلی اجازه نمیدید موظفی تو ۲۰ ساعت حداکثر ۲۴ ساعت در هفته است تابستون ۴ ماه عید ۲۵ روز سرما و گرما و تولد بچه مدیر و جشن عروسی وزیر و .... تعطیل منم بودم نمی اومدم کارمندای بنده خدا هفته ای ۴۴ ساعت ۱۲ ماه سال فقط میگید ما کار نکنیم مستقیم پول بیاد توی حسابمون اون چند ساعتی هم که سر کلاس هستید اعتصاب دستتون برای همه ایرانیا رو شده"
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 18:13
به خدا تنبلی فرا گیر شده بخصوص در میان معلمان
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 20:47
جناب بنده سال 91 بازنشسته شده ام و از اوضاع جدید خبر ندارم. شاید آنچه که تنبلی می خوانید واکنشی به شرایط نامساعد شغلی باشد. نیک می دانید که نارضایتی از شغل باعث از بین رفتن انگیزه ها می شود.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 16:42
باتشکر از صدای معلم که رسالت رسانه ای خود را ایفا میکند هرچند تا حدودی فرهنگیان از این موضوع ناراحت میشوند در ادعا پرفسور زلفی گل پرفسور آزمایش پرفسور بهمنی و.... در عمل و بحث کوچه بازاری و عامی خواهر بزرگوارمون هرچی دلش میخواد میگه و بعد فرار رو به جلو و با جمله چرا افترا میزنی خودشون رو تبرئه میکنه
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 16:57
بحث کوچه بازاری ادبیات عامیانه می طلبد، شما کدام
واژۀ نابهنجار از سوی بنده دریافت کردید ؟ این همه افترازنی نیست ، پس چیست؟ ظاهرا شما در برج رفیع خردمندی نشسته اید نه بنده. باز تکرار می کنم نه فرهیخته ام نه روشنفکر. دبیری بازنشسته ام که مسایل ریز و درشت آموزش و پرورش را تا حد توانم زیر ذره بین می گذارم. ببخشید اگر چنین اعترافاتی عقب نشینی و یا عامیانه و کوچه بازاری اطلاق می شود.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 17:23
بنده جرمی انجام نداده ام که فرار کنم. اولین نظر شما مرا در لاک دفاعی فرو برد و باعث شد مرا متعصب بخوانید. شما لطفا یادداشت : زنگ کلاس زده شد معلمم کجایی ؟!!! بنده را مطالعه نمائید. هیچکس حق ندارد به ساحت معلمان فداکارِ دلسوزِ جانفشانِ خردمند ، سخنی به تندی بگوید. اگر تدریس بیش از 24 ساعت دورۀ متوسطه استاندارد باشد این همه کشور برتر آموزشی ، چرا 44 ساعت در هفته تدریس نمی کنند بجز کشور ژاپن که بیشترین ساعات آموزشی را دارند و به قصد کُشت مطالعه می کنند مابقی ساعاتی استاندارد برای آموزش دارند.
مجرمان تبرئه می شوند بنده جرمی انجام نداده ام.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 18:12
منظور من این بود که در مقابل استناد. استناد بیاورید و نفرمایید که چی درسته که این درست باشه
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 21:22
چی درسته که این هم درست باشد :
اگر هر چیز سر جای خود قرار بگیرد یعنی عدالت رعایت شده است.
یعنی روند سیستماتیک حاکمیت دارد. شایسته سالاری حاکم است.
قاطعیت قانون اجازه ی هیچ نوع فساد ی را نمی دهد. و........
امیدوارم متوجه باشید که اگر در آموزش و پرورش همه چیز درست
بود یا حداقل 80 درصد امور روان بود این همه معضلات نبود.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 21:25
خواهر بزرگوار من جسارت نکردم یک اصل کلی وجود دارد که اکثر معلمان افرادی پاک و درست هستن و در میان آنها آمار جرم و جنایت پایین است و آن هم به دلیل گزینش خوب مدیریت گزینش وزارتخانه هست خواهش میکنم بین گفته های من تفاوت قائل شوید و دقیق بخوانید
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 18:02
خواهر بزرگوار که به واقع برای من قابل احترام هستید چون از نسل معلمان دوره ما هستید گویا چون میفرمایید بازنشسته در کدام لغت نامه ای تعصب را دلبستگی و وابستگی معنا شده که شما میفرمایید به والله تک تک مطالب من از روی کینه نیست بنده چه تضاد منافعی با معلمان دارم اگر چیزی بیان شده واقعا جای تامل داره نه اینکه یک موضع گیری شدید که هیچ ایرادی به معلمان وارد نیست تنبلی تمام جامعه رو فرا گرفته از جمله خود من رو به طور ویژه معلمان رو البته تکرار میکنم نه تمامی معلمان رو
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 18:02
خواهر بزرگوار که به واقع برای من قابل احترام هستید چون از نسل معلمان دوره ما هستید گویا چون میفرمایید بازنشسته در کدام لغت نامه ای تعصب را دلبستگی و وابستگی معنا شده که شما میفرمایید به والله تک تک مطالب من از روی کینه نیست بنده چه تضاد منافعی با معلمان دارم اگر چیزی بیان شده واقعا جای تامل داره نه اینکه یک موضع گیری شدید که هیچ ایرادی به معلمان وارد نیست تنبلی تمام جامعه رو فرا گرفته از جمله خود من رو به طور ویژه معلمان رو البته تکرار میکنم نه تمامی معلمان رو
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 18:10
استاد عزیز فرهنگیان همیشه یک جمله واحد دارند میفرمایند که در فلان جای دنیا معلمان فلان حقوق را میگیرند و فلان مزایا رو دریافت میکنند آیا تا بحال سوال کردید که سایر اقشار و کارمندان و کارگران چه دریافتی دارند بنده تحقیق کردم اگر صدای معلم صلاح بدانند من مطالعه تطبیقی با چند کشور توسعه یافته . در حال توسعه و توسعه نیافته کردم پس چاپ در اختیار صدای معلم میگذارم آیا شما میدانید دریافتی یک آتش نشان . کارگر معدن . نیروی خدماتی . پرستار . کهنه سرباز . معلول جنگ .یا به تعبیر ما ایثارگر . کارمند امور مالیاتی . کارمند بانک های خصوصی . قضات . اساتید و هیئت علمی دانشگاه و..... چقدر هست با اطمینان عرض میکنم خیلی خیلی خیلی بیشتر از کشور ما حتی کشور های کوچکی مثل کویت یا بحرین یا عربستان و یا توسعه یا فته مثل کانادا پس صرفا شما معلمان نیستید سایر اقشار بخصوص پرستاران و آتش نشانان بیشترین دریافتی را دارند و نه معلمان هر چند وضعیت معلمان هم بسیار مطلوب است تمام اقشاری که نام بردم از شان و منزلت ویژه ای برخوردارند
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 20:55
جناب این سایت چون اختصاص فرهنگیان است از معلمان سخن گفته می شود. حتی در برخی از
نوشته هایم اشاره کرده ام که سایر مشاغل نیز هستند که زیر خط فقرند اما ترجیحا ما در اینجا از
معلم سخن می گوئیم.
هر کس برای خود تشکیلات و حتی اتحادیه و.... دارد و در سایت های اختصاصی خود حتما پیگیر هستند.
بله معلم همیشه درآمد کم داشته است اما در مقابل آنچنان عزت و حرمت داشت که از دریافتی او سخنی گفته نمی شد. پدر بنده معلم بودند و من تا دوران دانشجویی نمی دانستم چقدر دریافتی دارند. یعنی از معلم با میزان دریافتی او سخن گفته نمی شد بلکه از ارزش شغلی اش یاد می شد. اما خود مسئولان با رسانه ای کردن کوچکترین دریافتی معلمان و افزایش حقوق آنان ، جامعه را به موضوع حسّاس کردند و کل ایران حتی بیسوادش نیز فهمید که معلم محترم جامعه زیر خط فقر قرار دارد و بتدریج همه چیز زیر و رو شد.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 21:30
این فرمایش شما رو قبول دارم حرف حساب جوابی ندارد و بین تمام موضوعات میبایست تفاوت قائل شد
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 21:31
اصناف و مشاغل دیگر حق ایجاد سندیکا و تجمع و رسانه به هیچ وجه ندارند منظورم کارمندان و قضات و هیات علمی است
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 21:34
عذر میخوام منظور بنده این سایت نبود بلکه صحبت معلمان در جامعه و در میان مردم بود
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 21:41
کارگران را عرض کردم.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 19:42
مسئول محترم لطفا دو پیام آخر من رو درج بفرمایید
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 20:54
حتی جمله ای که در عکس دوم بالا در متن شما آورده شده ((مجلس به پایان رسید و.....)) این جمله نشان دهنده جهل به قانون و خواسته های قانونی خودشان است
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 21:02
معنای عصبیت در فرهنگ لغت دهخدا:

حمیت و طرفداری و سختی و میل و رغبت و تعصب و اشتیاق و حب وطن و حب خویشاوندی و قرابت و نسبت و دستگیری و معاونت و حب مذهب و غیرت و عقاید مذهبی.....
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 21:11
همین نظر سنجی پایین که در سایت درج شده موید و تایید کننده گفته اول من هست فرمول محاسبه اضافه تدریس معلمان به نوعی است که مبلغ هرساعت آن چند برابر اضافه کار کارمندان با همان مدرک و سابقه و.... می باشد همین که معلمان حاضر نیستند تمام وقت بیان موید این موضوع است
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 21:53
جناب ظرفیت تدریس بیش از 24 ساعت برای معلم وجود ندارد. اگر بود از ابتدا قوانین چنین نوشته می شد. می دانید که ایام جنگ 22 ساعت شد 24 ساعت و ماندگار شد. اضافه تدریس و یا حق التدریس نیز برای تأمین بیشتر است و اصولا کارآیی موظفی را ندارد چون تدریس حقیقتا فرساینده است و با پشت میز نشینی همسان نیست. ما با دانش آموزان در سنین کودکی در تعامل هستیم. دانش آموز تا 18 سال کودک خوانده می شود و در تعاریف امروز دیگر بحث از نوجوانی نیست.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 21:19
اما درخصوص تنبلی فرهنگیان در سال ۸۹ مجوزی برای سازمان امور مالیاتی کشور آمد که انتقال کارمندان سایر دستگاههای دولتی را تسهیل میکرد و موافقت اداره مبدا و مقصد هردو را تضمین میکرد به شرط داشتن صلاحیت اخلاقی و حفاظتی مسئول کارگزینی اداره کل امور مالیاتی قسم میخورد میگفت دهها معلم مراجعه کردند و میگفتند ما قصد داریم بیایم به این سازمان بعد سوال میکردند ببخشید آقا ما باید هر روز بیایم میگفت چشمام داشت از کاسه در بیاد اوه اوه یعنی چی هر روز باید بیایم مگه میخواید چند روز در هفته بیاید میگفتن تابستان هم باید بیایم . میگفت وقتی فهمیدن همیشه باید بیان منصرف شدن با این حال که میدونستن که مزایاشون خیلی بهتر از آموزش و پرورش هست ولی تنبلی اجازه نمیداد
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 21:40
کاش همکاران دیگر هم وارد بحث می شدند. قبلا هم عرض کرده ام اگر ما ملتی تنبل نبودیم درآمد سرانۀ بالایی داشتیم. سطح تولید بالایی داشتیم. تنبلی مختص معلمان نیست ، ما ملتی هستیم که در جای خود ایستاده و سایه را دعوت می کنیم.

تعداد شاغلان و بیکاران در سال 96 چقدر بوده است؟
تعداد شاغلان در سال ١٣٩٦ به حدود ٢٣ میلیون نفر رسید. نسبت اشتغال در این سال به ٣٥,٥ درصد رسید که نسبت به سال ١٣٩٥ افزایش یک درصدی داشته است.
منبع : 29 فروردین 1397
کد خبر : 13098
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 21:44
یکی از دلایل انتخاب شغل معلمی خصوصا برای خانمها ، همین مزایای تعطیلات عید نوروز و تابستان است اما نه به دلیل تنبلی که برای حفظ کانون خانواده .
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/26 - 21:26
من ایمان دارم که شما مادر و معلمی مهربان بودید
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 21:43
سپاسگزارم.
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/26 - 22:21
به هر حال برای طرف صحبت شدن حضرتعالی ممنون هستم. از این که حوصله کردید و پیشاپیش نظرات ، دقیق حرکت کردید و نظر خود را ابراز داشتید. ما همگی هموطن هستیم و خاطرها و حرمت ها فرهنگ جامعه را می سازد. امیدوارم واژه هایی چون برخی ، بعضی ، عده ای و ..... را در مثالها و گفته های خود فراموش نکنیم و شایسته ها و بایسته ها را در هر مسندی گرامی بداریم و گر نه ارزشها نابود می شود و یا لوث می شود. به امید اعتلای مراتب شغلی معلمان و تعلیم و تربیت. عزت زیاد. سپاسگزارم.
پاسخ + 0 0 --
ایران قهرمان 1397/08/27 - 00:22
بنده هم از محضر شما استفاده کردم باز عرض میکنم هیچ مطلقی وجود ندارد آرزو دارم فرهنگیان قدر جایگاه مقدس و معنوی خود را بدانند انتظار مردم از این قشر عزیز و زحمتکش بسیار زیاد است امیدوارم دوران بازنشستگی در کنار خانواده محترمتان با خوبی و خوشی سپری کنید موفق و پیروز باشید و انشالله شاگرد خودتونو بخاطر مطرح کردن موضوعات ببخشید والعاقبه للمتقین
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/27 - 07:56
سلام
سرانجام نیکویی بود. امیدوارم همۀ ما بتوانیم دیدگاه هایی منطقی و عقلایی نسبت به مسایل پیرامون خود داشته باشیم و از پیشداوریها و پیش فرض ها پرهیز نمائیم. همۀ ما قبل از هر چیز هم وطن هستیم و برای عزت و افتخار انسانیت باید یار و یاور یکدیگر باشیم.
در طول تاریخ همیشه مظلومیت ها و محرومیت ها موجب خیزش هایی شده است که رهبری و هدایت آنها به سوی عدالت و آزادی،شانس بزرگی برای آن ملت ها بوده است. ما از تلاطم ها و پیچیدگی های سیاسی و درگیری ذهنی با آنها خسته ایم. برای یک ملت این همه سیاسی - اقتصادی بودن با دوز بسیار بالا آن هم به مدت 40 سال ، ملال آور است. ملت به سکون و آرامش و آسایش و تولید افکار و فرهنگ سالم نیازمند است.
شما برای خود استادید. هر کس در هرسنی در حال یادگیری است و من نیز. با آرزوی بهترین ها برای همۀ ملت و شما هموطن بزرگوار.
بار دیگر از مدیر محترم سایت به دلیل تحمل زحمت بی نهایت سپاسگزارم. عزت زیاد
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/27 - 08:42
اگوست کنت:
"تنها چیزی که مطلق است این است
که چیزی مطلق نیست. "

مطلق خداست و بس.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1402/10/25 - 15:38
دنیای اقتصاد/ رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: با تصویب نمایندگان مجلس، ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی 25 ساعت در هفته، ساعت تدریس معلمان دوره متوسطه 30 ساعت و ساعت کار مدیران، معاونان و سایر کارکنان 36 ساعت در هفته تعیین شد.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1402/10/25 - 16:29
دوست عزیز

سلام

این مصوبه متعلق به معلمان مدارس غیردولتی است .

خبر را نباید تقطیع کرد .

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/4033492-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%85-%D8%B4%D8%AF

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1402/10/25 - 16:31
دوست عزیز

سلام
این مصوبه متعلق به معلمان مدارس غیردولتی است .

خبر را نباید تقطیع کرد .

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/4033492-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%85-%D8%B4%D8%AF

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1402/10/25 - 17:29
دوست عزیز، مگر مدارس غیردولتی مدرسه نیستند؟
هدف خبر اطلاع رسانی است. کسی که آن را مطالعه می کند متوجه ماهیت خبر هست.
خبر برای گروه هدف تعیین شده است و همین نیز حق آنان است.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور