صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" منظور کردن این 20 درصد ضریب تأثیر قطعی پس از 32 سال یکه تازی و میدان داری غول کنکور 100 درصدی و پس از 11 سال تأخیر در اجرای قانون حذف کنکور (مصوب سال 1386) و پس از 5 سال تأخیر در اجرای قانون دوم (مصوب سال 1392) مبنی بر کاهش حد اکثری کنکور (تا 15 درصد) اتفاق افتاده است، ولی مافیای تمامیت خواه اجازه اعمال قانون (ولو در سطح بسیار ضعیف 20 درصد) را نیز نمی دهد "

نمایندگان مجلس در برابر قدرت مافیای کنکور تسلیم شدند ! کمیسیون آموزش مجلس حافظ منافع کیست ؟

احمد حج فروش/ پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت

تسلیم شدن کمیسیون آموزش مجلس در برابر مافیای کنکور و نادیده گرفتن تاثیر معدل   سید حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درباره جلسه سه شنبه، 1 آبانکمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو با حضور وزیر علوم و معاونان ایشان و بدون حضور نماینده‌ای از وزارت آموزش و پرورش بررسی شد؛ در مجموع پیشنهاد اعضای کمیسیون این بود که:  تاثیر مثبت معدل در کنکور برای امسال (منظور سال 98)  پذیرفته شود. در این جلسه وزیر علوم متعهد شد ظرف دو هفته شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل جلسه دهد و وزارتخانه برای اعمال تاثیر مثبت معدل در کنکور تلاش کند.

میرزاده بر اساس نظر کمیسیون آموزش در روز یکشنبه (29 مهرماه 97) نیز قبلا گفته بود: اگر (شورای سنجش و پذیرش دانشجو) قبول نکردند، پیشنهاد مثبت شدن این تاثیر در قالب طرحی پیگیری خواهد شد.

با این خبر مسرت بخش برای همه اعضای مافیای کنکور، آنهابا خوشحالی بسیاربه هوا پریدند،کف زدند و جشن و سرور برپا کردند و انواع شیرینی بین خود توزیع کردند و به قدرت سرکرده خود (که رئیس بزرگترین سازمان مافیائی کنکور در کشور است) بیش از پیش پی بردند و به او افتخار کردند. در این خوشحالی داوطلبانی که معدل دیپلم آنها 10 تا 14 بود نیز شریک بودند.

تسلیم شدن کمیسیون آموزش مجلس در برابر مافیای کنکور و نادیده گرفتن تاثیر معدل  به عکس، محققان (به ویژه آسیب شناسان کنکور)؛ آگاهان نظام تعلیم و تربیت کشور، معلمان و کارشناسان فرهیخته و داوطلبان دارای معدل 17 تا 20 که قرار است در کنکور سال 98 شرکت کنند از این تصمیم سخیف، مأیوس کننده  و خلاف قانون کمیسیون آموزش ناراحت شدند و برای آینده کشور با وجود چنین نمایندگانی غصه خوردند و نگران شدند.

جالب این است که سم سئوالات چهار گزینه ای (تستی) کنکور خطرناک تر از هر نوع مواد مخدر  در 32 سال گذشته بیش از هر جا، مغز و روان کودکان و نوجوانان و جوانان و برنامه های درسی آموزش و پرورش را نشانه گرفته و از یادگیری سطوح پیشرفته (شامل: دانش فراشناختی، تجزیه و تحلیل، ارزیابی، کاربرد، خلاقیت، نوآوری و کار آفرینی) تهی کرده است؛ اما کمیسیون آموزش و تحقیقات هیچ اعتنائی به آسیب ها و انواع خسارت های کنکور ندارد و حتی بدون حضور مخاطب اصلی پیامدهای کنکور (وزیر آموزش و پرورش و معاونان این وزارتخانه) و با حضور یک جانبه مسئولان وزارتخانه ای که درآمد های چند 100 میلیاردی از کنکور کسب می کنند،  علیه مفاد صریح قانونی که خود تصویب کرده (به ویژه تبصره های 4 و 5 ماده 5 قانون) تصمیم می گیرند و شورای مجری قانون را تهدید می کنند که اگر بر خلاف نظر کمیسیون (که بر اساس این نظر بایستی از اجرای قانون تخلف کنند)،  قانون را اجرا کنند، خود وارد میدان شده و قانونی خلاف تأثیر قطعی سابقه تحصیلی که همان روش ظالمانه 32 سال گذشته یعنی تأثیر خنثی (صفر) برای سابقه تحصیلی  است، را تصویب خواهند کرد.

تا کنون سابقه نداشته است که یک کمیسیون مجلس درباره قانونی، بدون حضور مخاطب و مجری اصلی آن در قوه مجریه چنین تصمیم شگفت آوری بگیرد. موکلان این نمایندگان (مردم کشورمان) شاهد هستند که چگونه دو قانونی که بر اساس تحقیقات علمی و خواست عمومی مردم در جهت حذف و یا کاهش حد اکثری تأثیر کنکور (در سال های 1386 و 1392) در مجالس قبل تصویب شد، اما توسط نمایندگانشان در دوره دهم مجلس (در جهت تقویت مافیای کنکور و ایجاد سد در برابر ورود استعدادهای برتر به رشته – دانشگاه های برتر) نادیده گرفته شد

به نظر می رسد این کمیسیون ضعیف ترین دوره مدیریت خود را سپری می کند، زیرا حتی یک مجلس قانون گذاری در جهان نخواهید یافت  که نمایندگان کمیسیون آن مجلس یا تعداد قابل توجهی از نمایندگان به مجری قانونی که خود تصویب و ابلاغ کرده اند، بگویند: یا خلاف قانون عمل کن یا ما با طرحی جدید، قانون قبلی را باطل و وادارت می کنیم که قانون جدید را اجرا کنی !

علت تصمیم غلط کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مصوبه شورای اجرای قانون مبنی بر کاهش 20 درصد از 100 درصد ضریب تأثیر قطعی کنکور به نفع سابقه تحصیلی  برای سال 98 بوده است ؛ در حالی که مطابق قانون می بایست در سال 97 (5 سال پس از تصویب قانون) ضریب تأثیر قطعی سابقه تحصیلی به 85 درصد افزایش و ضریب تأثیر قطعی کنکور به 15 درصد کاهش می یافت.

ملاحظه می فرمائید که قرار شده به اندازه 20 درصد از انبوه موهای هیولای کنکور کنده شود و به تن برهنه سابقه تحصیلی (که از سرمای زیاد به صفر درجه رسیده) چسبانده شود، آن وقت شعار دهندگان عدالت آموزشی، بر خلاف شعار خود حاضر نیستند این حد اقل مو از بدن آن هیولا کم شود.

تسلیم شدن کمیسیون آموزش مجلس در برابر مافیای کنکور و نادیده گرفتن تاثیر معدل

منظور کردن این 20 درصد ضریب تأثیر قطعی پس از 32 سال یکه تازی و میدان داری غول کنکور 100 درصدی و پس از 11 سال تأخیر در اجرای قانون حذف کنکور (مصوب سال 1386) و پس از 5 سال تأخیر در اجرای قانون دوم (مصوب سال 1392) مبنی بر کاهش حد اکثری کنکور (تا 15 درصد) اتفاق افتاده است، ولی مافیای تمامیت خواه اجازه اعمال قانون (ولو در سطح بسیار ضعیف 20 درصد) را نیز نمی دهد.

ظاهر موضوع این است که بخشی از نمایندگان مجلس از سوی تماس های مکرر حضوری و تلفنی و پیامکی تحت فشار تقاضای کسانی هستند معدل دیپلم آنها پائین (10 تا 14) است و آرزو دارند با هزینه در کلاس های کنکور و دوپینگ ترفندهای تست زنی،در کنکور سال 98 رتبه بالا کسب کنند و به رشته های پزشکی و مهندسی و حقوق دانشگاه های برتر دولتی راه یابند و همچون 32 سال گذشته جای داوطلبانی  را اشغال کنند که کتاب های درسی رسمی خود را عمیق مطالعه کرده و در فکر دو پینگ ترفندهای تست زنی نبوده و توانسته اند معدل های 17 تا 20 را کسب کنند. البته این احتمال وجود دارد که در میان داوطلبان دارای معدل پائین، فرزندان برخی نمایندگان و یا وابستگان آنها نیز وجود داشته باشد که حاضرند بخاطر آنها قانون را زیر پای گذارند.

به هر حال موکلان این نمایندگان (مردم کشورمان) شاهد هستند که چگونه دو قانونی که بر اساس تحقیقات علمی و خواست عمومی مردم در جهت حذف و یا کاهش حد اکثری تأثیر کنکور (در سال های 1386 و 1392) در مجالس قبل تصویب شد، اما توسط نمایندگانشان در دوره دهم مجلس (در جهت تقویت مافیای کنکور و ایجاد سد در برابر ورود استعدادهای برتر به رشته – دانشگاه های برتر) نادیده گرفته شد.

امید است نمایندگان محترمی که تحت فشارهای مافیای کنکور، مانع اجرای قانون شده اند در این تصمیم خود تجدید نظر کرده و با تصویب ضریب تأثیر قطعی سابقه تحصیلی به میزان 60 درصد در سال 98، اجازه دهند استعدادهای برتر کشور در رشته – محل های دانشگاه های پر طرف دار ادامه تحصیل دهند، زیرا به مراتب از حضور کم استعدادها در چنین رشته – محل ها بهتر است . بدون تردید از این راه به پیشرفت همه جانبه کشور کمک خواهند کرد.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تسلیم شدن کمیسیون آموزش مجلس در برابر مافیای کنکور و نادیده گرفتن تاثیر معدل

جمعه, 04 آبان 1397 11:21 خوانده شده: 1290 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +5 0 --
Mohade3 1397/08/04 - 12:12
آقای حج فروش تموم کن این بازی کثیفوووو
پاسخ + +4 0 --
Ali 1397/08/04 - 12:14
.... آموزش پرورش کسری بودجه داره میخواد ما رو جرواجر کنه چند نفر همه درساس کنکور رو ۱۰۰ میزنن چند نفر بیست میگرن آخه وقتی تراز معدل ۲۰ ۹۵ با ۹۶ هم یکی نیست چرا میای چرند میگی اگه کنکور آسون و حفظی چرا سالی یدونه ۱۰۰ کنکور هم به زور داریم ولی ۵۰۰۰ هزار معدل فقط ۲۰
پاسخ + +5 -1 --
پهپیری 1397/08/04 - 12:18
جواب ابلهان خاموش
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1397/08/04 - 12:24
اولا خواست عمومی مردم همون بود که توی همه ی مراجع بیش از 85% موافق تاثیر مثبت بودند ...

دوما من معدلم 19.50 هست و 10 تا 14 نیست , بخاطر چنتا 19 گرفتن و 20 نگرفتن چرا من باید سلاخی بشم ؟؟!

سوما مافیا تویی حج فروش ! .... :/ واقعا فک کنم نیاز هست که یه شکایت جمعی بشه دیگه این موجود .... و داره به همههه حتی مردم هم توهین میکنه !!!

چهارما من قول میدم اگر حج فروش توی کنکور شرکت کرد و با روش های تستی که میگه تونست موفق بشه
پزشکی (بدون سهمیه) قبول بشه برای همیشه ترک تحصیل کنم :)

پنجما افتخار میکنم به مجلسی که حرفش حرف دانش آموزان که قشری از مردمن هست ...
پاسخ + +5 0 --
امامی 1397/08/04 - 12:28
سلام
اراده و استواری شما را جناب آقای حج فروش تحسین می کنم
اما قبول واقعیت نشانه ی خرد است. ما گزینه ای دیگر که
عادلانه و عقلانی باشد برای جایگزینی کنکور نداریم.
شرکت کنندگان کنکور فقط دانش آموزان سال جاری نیست که
شرط معدل منطقی باشد. در ضمن برخی از افرادی که از کنکور
قبول می شوند دارای معدل زیر 15 هستند ولی توانایی و
قابلیت ادامه ی تحصیل را دارند. در حق آنها نیز ظلم می شود.
مافیای کنکور در صورت حذف کنکور تبدیل به مافیای تدریس
خصوصی در منازل و آموزشگاهها خواهد گردید. وقتی قانون
صلابت و برندگی برای اجرا ندارد ایرانی ها استاد کار راههای
میان برند. مافیای کنکور در دامن تمامی وزرای آموزش و پرورش
به دنیا آمده ، رشد کرده و بزرگ شده است. بریدن درخت صد ساله
به این راحتی با یک قانون ضعیف چون دخالت 80 درصدی معدل
شدنی نیست. از کوزه همان برون طراود که در اوست.
پاسخ + 0 0 --
به امامی 1397/08/05 - 01:51
از شما معلم روشنگر و مسئول کمال تشکر رو داریم.
پاسخ + 0 0 --
حامی تأثیر قطعی معدل 1397/08/05 - 09:26
کسی با اصل سنجش مخالف نیست. آنچه که جناب آقای حج فروش بیان می کند نظرات علمی متخصصان برجسته دنیا است وقتی همه کشورها از 50 سال سنجش با تست را کنار گذاشته اند بخاطر مظراتش بوده همه می دانند تست واقعا آزمونی است که باعث زوال عقل و علم می شود. می گوئید در آموزش و پرورش تقلب میشه سئوال لو میره و ورقه ها با سلیقه معلما تصحیح میشه بسیار خوب معدل صفر حساب بشه به شرطی که سازمان سنجش کنکور 98 رو با سئوالات تشریحی برگزار کنه. دیگه کسی نیست بگه مافیای کنکور و ترفند تست زنی و امثالهم. این کنکور هم 100 درصد در پذیرش دانشجو نقش داشته باشه.
پاسخ + 0 0 --
Ali 1397/08/05 - 12:43
آقا چرا نمیفهمین به خدا سخت نیست ۵۰۰۰ هزار معدل فقط ۲۰ اونم هرسال یهنی چی بله همه جای دنیا حداقل امکانات آموزشی شون یکسان اون جا هایی کهشما میگی ۲۰۰ بیست دارن نه قد کل ظرفیت سراسری وآزاد بعد ۱۹.۹۹ شدی باید بری چی کنی
پاسخ + +4 0 --
معین 1397/08/04 - 12:29
درود بر نمایندگآن مجلس
پاسخ + +5 0 --
amir 1397/08/04 - 12:32
کسی باید در این رابطه نظر بده و کارشناسی کنه که یا تو کمیسیون آموزش مجلس و قانون گذار باشه یا اینکه از نخبه ها و رتبه برترها و معدل های با تراز الف بوده باشه و تو مدارس تیز هوشان درس خونده باشه...آقای حج فروش رتبه کنکورش و جایگاهش و مدرکش چیه؟؟یک فرد با نظرات غیرکارشناسی و سطح سواد و مدرک پایین حق ارائه چنین مقاله ای از خود نداره و حق نداره از طرف دانش آموزان نظر بده
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/04 - 13:30
سلام
ربطی ندارد. با تجربه هم می توان نظر داد. چرا فراموش می کنیم
که هر کس حق ابراز نظر دارد. این ما هستیم که مودبانه یا موافق
آنها هستیم و یا مخالف . این هم حق شماست. چرا اجازه نمی دهیم
تا تبادل افکار صورت بگیرد؟ تبادل افکار منجر به تولید تفکر می شود.
نظریات زیادی در تمامی علوم وجود دارد من و شما می توانیم با توجه
به سطح دانش و تجربه ی خود آنها را قبول کنیم و یا رد کنیم.
برای هر دو این حق عین دموکراسی است.تشکر
پاسخ + 0 0 --
زهرا 1397/08/04 - 13:51
واقعا جناب امامی همه حق کارشناسی دارن آخه پس بزار کارشناسی برای تو بکنه نه برای ما اون حق فروشت
پاسخ + 0 0 --
امامی 1397/08/04 - 14:05
سلام زهرا جان ، ابراز نظر از نظر برخی، کارشناسانه است و از نظر برخی خیر. جای کسی تنگ نمی شود تحمل آرای مخالف اهداف و آرمان ما، نشانۀ بزرگ شدن ماست.
رشد عقلانی و قضاوت ما در سایۀ همین برخورد آرا محک می خورد. اگر قرار بود با نظر همین یک کارشناس ، عمل نمایند که می نمودند. پس اجازه دهیم تا محترمانه هر کس باور خود را محک زند. تشکر و موفق باشید. خانم امامی
پاسخ + 0 0 --
به امامی و صدای معلم 1397/08/05 - 02:03
من هم با اینکه یک داوطلب عضو پویش نه به تاثیر قطعی معدل هستم.با ازادی بیان موافقم..موافقم اقای حج فروش یا هر شخص دیگری ازادانه نظرات خودشون رو بگن.دلیل اینکه بچه ها برخوردهای تندی میکنند و مدرک اقای حج فروش رو زیر سوال قرار میدن حرفهایی هست که خود اقای حج فروش میزنند..اقای حج فروش دایه دار سوابق تحصیلی هستن و با کینه ای عجیب و غریب در مورد بچه ها صحبت میکنند که معدل 14 و 15 حق ورورد به رشته و دانشگاه خوب رو نداره .داوطلبان هم یک اینه در برابر اقای حج فروش قرار میدهند و به ایشان میگن خودت اول در این اینه نگاه کن و به ما بگو معدل و سابقه تحصیلی خودت چیست که اینگونه خصمانه به ما میتازی؟یا خود جناب وزیر اموزش و پرورش در مصاحبه ای میگفتن در زمان تحصیلشان شاگرد درس خوانی نبوده اند و معدل 16 چه بسا کمترم داشتن و میخندیدن میگفتن میخوام به بچه ها بگم نگران نباشید با معدل 16 هم میشه وزیر شد!!!
پاسخ + 0 0 --
به امامی و صدای معلم 1397/08/05 - 02:04
ما میخوایم به این اقای بطحایی بگوییم شما امروز در سمت وزارت خواهان قانونی هستین که حتی معدل 19 هم به هدف خودش نرسد چطور نگران نباشیم؟...سوالات ما از شفاف سازی سابقه تحصیلی مسئولین انعکاس رفتارهای خودشان است.والا حق با شماست این نگاه مدرک گرایانه و نمره گرایانه به انسانها بسیار سخیف هست.
پاسخ + 0 0 --
به امامی و صدای معلم 1397/08/05 - 02:10
مشکل بعدی که ما در این سیستم داریم نبود برنامه ریزی است.در تلویزیون شبانه روز مشاوران کنکور برای ما از برنامه ریزی بلند مدت صحبت میکنند من نمیدانم چرا مسئولین رو یک دوره کلاس برنامه ریزی نمیفرستن؟؟هر روز صبح که از خواب بیدار میشویم هر مسئولی از روی لج و لجبازی یک مصاحبه و حرف ضد و نقیص و حاشیه ای گفته است.هیچ هماهنگی هم بین مجلس سازمان سنجش اموزش و پرورش ..نیست!!هرکس یک چیز میگوید ..شخص شما که معلم هستین بهتر میدانید یک داوطلب کنکور قبل از هرچیز به یک ذهن ارام احتیاج دارد در شرایطی که این داوطلب بی گناه کنکور نمیتواند برای فردای خودش برنامه بریزد چه انتظاری از اوست؟؟وزیر اموزش و پرورش چند ماهه قبل گفته بود قانون تا دو سال اینده تغییر نمیکند اما اول تابستان که ما برای کنکور شروع به خواندن کردیم به یکباره 180 درجه تغییر میکند و خیلی راحت زیر عهد و قولش میزند قانون تصویب قطعی معدل رو پیش میکشد..این چند ماه اینقدر فشار روانی به داوطلبا وارد شده که حال روحی خوبی ندارن..دلیل رفتارهای پرخاشگرانه انها برای این مسائل است..
پاسخ + 0 0 --
به امامی و صدای معلم 1397/08/05 - 02:24
به نظر من باید قوانینی باشد که اجازه ندهند هر مسئولی هر روز هر مصاحبه و حرف ضد و نقیض بزند!!امروز صحبتی کنند و فردا بدون اینکه هیچ مسئولیتی قبول کنند صحبتنشان را پس بگیرند.و به این طریق با روح و روان و افکار مردم بازی کنند..والا مقالات نظریه پردازان با افکار متفاوت و گفت و گو خیلی هم جالب است.باید یک مرز جدی بین مصاحبه های مسئولین و مجریان قانون با مقاله نظریه پردازان که فقط در حد تبادل اندیشه است باشد...برای مثال اقای بطحایی وزیر اموزش و پرورش در اوج نااگاهی در تلویزیون اعلام میکنند که قانون تاثیر قطعی معدل فقط برای داوطلب نظام جدید است!! فرداش مسئول سنجش این حرف رو رد میکنند و میگند برای هر دو نظام است!!نماینده های مجلس میگند تاثیر معدل مثبت شد فرداش اقای عمادی به لجبازیشون ادامه میدن و میگن تاثیر قطعیه...
پاسخ + 0 0 --
به امامی و صدای معلم 1397/08/05 - 02:30
در نهایت از صدای معلم متشکرم که با کمترین سانسور اجازه ی گفت و گو و درج نظرات متفاوت رو میدهد
پاسخ + +3 0 --
massum 1397/08/04 - 12:35
الان هم که این مصوبه ی ظالمانه لغو شده دست برنمیدارید؟؟؟
چطور به خودتون اجازه میدید نمایندگان یک ملت رو بی کفایت وضعیف بخوانید و به انتخاب ملت وبه تبع آن به یک ملت توهین کنید؟؟؟
من معدلم ۱۹/۱۳هست وبسیار هم از لغو این مصوبه ظالمانه خوشحال شدم کی گفته معدل های ۱۰تا۱۴؟؟؟
بس نیست دروغ و تهمت ومغلطه؟؟؟
دیگه چقد میخواید آبروی نداشتتون رو به حراج بذارید؟؟؟
مافیا شما هستید که هنوز همنمیخواهید از سود ترمیم معدل بگذرید!
مافیا شما هستید که ۴ ماه تلاش کردید حقیقت رو عکس نشون بدید!ولی حساب اینو نکردید که ملت ایران بسیار هوشیار تراز این حرف هاست!
اصلا این آقا چه کسی هستند؟؟؟یعنی از ۹۰درصد دانش آموزان نسبت به خودشون دلسوز ترهستند؟؟؟در چه جایگاهی هستند که اینطور به ملت ونمایندگانشون توهین میکنند؟؟؟مدرک تحصیلیشون چیه؟معدلشون ۱۰تا ۱۴ نبوده؟؟
پاسخ + 0 0 --
کارشناس اموزش 1397/08/12 - 09:17
متاسفانه آنها که تاثیر نمرات امتحانات نهایی را در پذیرش دانشجو زیر سوال می برند و آن‌ را مخدوش جلوه می دهند، خودشان
زحمت زیاد نکشیده اند و نتوانسته اند معدل خوبی کسب کنند و می‌خواهند با سواد کم و دو پینگ در تست زنی و ضریب 100کنکور روی صندلی پزشکی بنشینند و حاضر نیستند 20درصد از 100درصد ضریب کنکور به سابقه برسد. این افراد بسیار خود خواه هستند در حالی که جایگاه آنان در رشته دانشگاه های دیگر است، استاد حج فروش حرف حق می زند و این افراد و حامیانشان که همگی آمل سازمان سنجش و کلاس های کنکور است به این استاد محقق می تازند که چرا نتیجه تحقیق خود را منتشر می کند.
پاسخ + +4 0 --
Farnaz 1397/08/04 - 12:37
باسلام. میخواستم بگم تاثیر قطعی معدل حتی به ضرر معدل های بیست هست! ایرادات ریاضی داره و کاملا ناعادلانه است. نمایندگان محترم مجلس بی طرف قضاوت کردند و طرف حق را گرفتند.
پاسخ + +3 0 --
Ali 1397/08/04 - 12:37
آقا ریاضی که بلد نیستی من با چه زبونی به شما ها بگم آقا اصلا همون ۳۰ درصد قطعی فقط هم معدل ۲۰ ها رو در نظر بگیریم معدل ۲۰ تجربی که به قول خودتون کتاب رسمی اش رو خونده از کسی که رشته اش ریاضی اومده کنکور تجربی عقب تره چون اون تراز زیست نداره عقب تره آقا بفهم میدونم پول میگیری که نفهمی ولی یکم انسان باش
پاسخ + 0 0 --
کارشناس اموزش 1397/08/12 - 09:25
این نظر کاملا اشتباه است و مافیای کنکور برای اغفال همه داوطلبان این نظر را تبلیغ می کند در حالی که همه کسانی که معدل بالاتر از 15دارند هر چه ضریب تاثیر قطعی معدل بیشتر شود بیشترسود ببرند. دوپینگ کنندگان کنکور آنقدر انحصار طلب و هستند که نمی خواهند حتی یک درصد از ضریب 100 کنکور به معدل اختصاص داده شود.
پاسخ + 0 0 --
کارشناس اموزش 1397/08/12 - 09:38
این نوع پرخاشگری و توهین نشان از این دارد که شما تمامیت خواه هستی یا با معدل پایین میخواهی وارد رشته دانشگاه های تاپ بشی و یا عضو مافیا هستی و می ترسی این روند باعث برچیده شدن کسب و کار پررو نقت بشه. شکی نیست که هیچ دانشگاه معتبری در دنیا داوطلب با معدل کمتر از 15 رو برای رشته های پر طرفدار مثل پزشکی، حقوق و مهندسی پذیرش نمیکنه و باید در ایران هم چنین قانونی باشه که صاحبان معدل های پایین به خودشون زحمت بدن و معدل شون رو ترمیم کنن.
ای
پاسخ + +3 0 --
Ali 1397/08/04 - 12:45
آقای حج فروش از کی تا حالا شدن پژوهشگر‌ما خبر نداشتیم؟؟؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1397/08/04 - 13:02
الان یعنی دانش اموزا مافیان؟؟؟
پاسخ + +1 0 --
کامیار 1397/08/04 - 13:24
بابا حج فروش از ما بکش بیرون ما 85 درصد دانش آموزان مخالف این مصوبه هستن تو داری سنگ چه کسایی رو به سینه میزنی درود بر نمایندگان با ارزش مجلس
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/04 - 13:42
کامیار جان اگر خیری برای نمایندگان نداشت به نفع شما
کوتاه نمی آمدند. زیاد درود درود نکنید. آنان اگر واقعا نمایندۀ مردم بودند تا حال باید خیلی از قوانین را تصویب می کردند که زهی خیال باطل. اوضاع معیشتی معلمان
و نظام آموزشی یکی از آن موارد.
پاسخ + 0 0 --
به ناشناس 1397/08/05 - 02:36
با شما در مورد نمایندگان مجلس موافقم.حتی به نظرم به جای تشکر از انها باید بگوییم به چه حقی به خود اجازه دادین قانون اشتباه تصویب کنید که داوطلب 4 ماه به دنبال شما بدود تا به شما بفهماند ان قانون چه فاجعه است و بعد شما ان را لغو کنید؟!با اینهمه فشار روانی که در این چند ماه به داوطلبان وارد شده تازه از نماینده ها تشکر کند!!!دیگر چه کنیم اینقدر توقع مردم کم شده همینکه این قانون رو لغو کردن اینقدر تشکر و قدردانی میکنند..
پاسخ + +1 0 --
صادق 1397/08/04 - 13:32
سلام ماهم کنکور رو نمیخواهیم و میدونیم که کنکور خیلی از لحاظ روحی و ذهنی فشار میاره.ولی بقول کارشناس عزیز این طرح مانند ماشین آخرین مدل بدون جاده است.
بعدشم مافیا خودشون به آموزش و پرورش وصل هستن خودآموزش و پرورش با اینکار کار درآمد چند میلیاردی به جیب میزد که خداروشکر ما دانش آموزان خیلی آگاه تر بودیم و جلوی این مصوبه ظالمانه و غیرکارشناسی شده وایستادیم و نگذاشتیم وزیر آموزش و پرورش کم کاری های خود را با ما جبران کند.
بعدشم کسی که تو یک ماه امتحانات نهایی که باروزی ۴ساعت میشه بهترین نمرات رو کسب کرد مشکل براش پیش آمده آیا باید بخاطر اون یکماه تا آخر عمر بیچاره بماند و نتواند در دانشگاه های عالی تحصیل کند؟شماها امتحان نهایی که به وفور لو میرود رو بهتر از کنکوری که سلامتش بیشتراست ترجیح میدهید؟خود وزیر آموزش و پرورش معدلش۱۶هستش که با این مصوبه ای که خود میخواستن اجرایی کنند و خدارو صدهزار مرتبه شکر نتونستند اجرایی کنن الان با این معدلشون باید راننده تاکسی میشدن
پاسخ + +1 0 --
صادق 1397/08/04 - 13:36
آموزش و پرورش و خود شما مافیای کنکور هستید.
چطور به خودت اجازه میدی که به نمایندگان مجلس توهین کنی؟اونا خودشون همشون عاقل و بالغ هستن و بایک حساب سرانگشتی میفهمن که این مصوبه غیر کارشناسی شده است مثل شما نیستن که نفهمن ما ۴ماه دایم به شما مضرات مصوبه رو میگیم انگار نه انگار.
مگه میزان رای ملت نیست ۸۵درصد داوطلبان.۱۷۵نماینده مجلس و..
واقعا رئیس جمهور باید یک فکری به حال آموزش و پرورش کنن و نذارن که وزیر باعث بی آبرویی رئیس جمهور بشن با این مصوبات مسخره و غیر کارشناسی شده.
باتشکر
پاسخ + 0 0 --
کارشناس اموزش 1397/08/12 - 10:15
اگه واقعا با یک ماه درس خوندن میشد 20 آورد پس چرا اولا معدل پایین آوردی و اگه قبلا مشکل داشتی میتونی یکماه قبل از امتحانات آینده وقت صرف کنیو 20بیاری و در فهرست مدافعان تاثیر قطعی قرار بگیری. اگر هم شعار میدی که کسی تحت تاثیر این شعارها قرار نمی گیره
پاسخ + +2 0 --
صادق 1397/08/04 - 13:38
وقعا چرا سنگ این مصوبه ظالمانه رو به سینه میزنی؟نکنه توم دانشگاه و موسسه داری؟
یا نه قول سمت و پول بهت دادن؟وقعا برات متاسفم بخاطر پول و جا و مقام میخواید مارو بیچاره کنید خدا حق ما دانش آموزان مظلوم رو ازتون بگیره
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/04 - 13:41
اقای حج فروش جمع کن این بازی رو
نمایندگان مجلس نمیفمن و مافیا هستند و شما این وسط میفهی با ای مقاله های بی پایه و اساس
جمع کن این بازی رو مردم و مسئولین اگاهند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/04 - 14:00
نمایندگان مجلس اگر بفهمند که با وضع یک قانون به نفع مردم ولو نادرست ،می توان این همه آفرین بارک ا.... دریافت کرد، تلاش می کنند گه گاهی از این اشتباهات به نفع خودشان بنمایند. عجب جامعه ای داریم ما. همگی اِشراف داریم که مافیایی روز به روز فربه تر می شود ،کنکور استرس زا و نومیدکننده است برای جوانان ، اما باز آن را علیرغم غلط بودن می خواهیم چون جایگزین مناسبی نداریم. به خدا کشورمان از هر حیث نوبرانه است!!!!! حرکت در مسیر خلاف آب در این جامعه ارزش محسوب می شود. تقصیر آب است که مسیر خود را اشتباهی می رود!!!
پاسخ + 0 0 --
به ناشناس 1397/08/05 - 02:41
گفتین قانون به نفع مردم ولو نادرست !!یعنی امکان دارد قانونی به ضرر مردم باشد اما درست باشد؟؟؟؟خوب قانون باید در جهت منافع مردم باشد نه ضرر مردم!!قانونی که به ضرر مردم باشد به چه دردی میخورد قرار است حافظ منافع چه کسی باشد؟شما فکر میکنید این مردم دیوانه ان که برای کنکور اینقدر خود را به در و دیوار میزنند؟فکر میکنید داوطلب کنکور دوست ندارد راحت و با ارامش بدون هیچ نگرانی به هر رشته و دانشگاهی خواست وارد شود؟خوب عزیز من با توجه به شرایط موجود امکانش نیست کنکور حذف شود چه راه عادلانه ای شما میشناسین؟
پاسخ + 0 0 --
به ناشناس 1397/08/05 - 02:45
الان کنکور با این درجه استاندارد و امنیت برگزار میشود عدالت به طور کامل در ان اجرا نمیشود این وسط سهمیه ای ها و ژن خوبا با رتبه های نجومی وارد دانشگاه ها میشوند همین کنکور هم حذف شود نوبت به ژن معیوبها و معمولی ها نمیرسد از چند متری سر در دانشگاه های خوب تهران عبور کنند!در مملکتی که دروغ پارتی بازی بسیار رایج است مردم اعتماد ندارند .وقتی ظرفیت قبولی در رشته و دانشگاه تاپ محدود است و متقاضی زیاد باید یک ازمون رقابتی برگزار شود تا افراد برتر تفکیک شوند حالا کنکور را حذف کنید اسمش رو هرچیز دیگری بزارید بازهم یک امتحانی است که سخت است و استرس دارد..
پاسخ + 0 0 --
کارشناس اموزش 1397/08/12 - 10:23
قانون موجودکه همون قانون سال 86 با تغییراتی جزئی است بر اساس 6 سال تحقیقات متعدد و آسیب هایی بوده که کنکور به روح و روان مردم و جوانان و به تعلیم و تربیت و به قول استاد به همه نظام های کشور و به علم و فناوری وارد کرده است. جایگزین آن هم مثل آنچه قبل از انقلاب اسلامی بوده و هم اکنون در همه جای دنیا مرسوم است و در این دو قانون قید شده و جز سابقه تحصیلی هیچ جایگزین مناسب دیگری وجود ندارد.
پاسخ + 0 0 --
به کارشناس اموزش 1397/08/14 - 00:35
همین که برای اقای حج فروش لفظ استاد رو به کار میبری در حالی که نیستن نشان از عدم صداقت شماست.
پاسخ + +1 0 --
حامد 1397/08/04 - 13:48
راستی سلام آقای حج فروش یا همون حق فروش راستی مدرکت چی شد مدرک دیپلم معدل رتبه کنکور کدوم دانشگاه درس خوندی راستی چقدر پول گرفتی ملت بفر وشی مشناقیم از زندگیت بدو نیم تازه چقدر پول میگری اینارو بگی همه ما منتظر جوابیم
پاسخ + +4 0 --
زهرا 1397/08/04 - 13:53
باید اموزش پرورش از ریشه عوض شه درختی که از ریشه خرابه باید کند یک دونه تازه کاشت مشکل وزارت حک نه از وزیره
پاسخ + 0 0 --
رضا کریمی 1397/08/04 - 14:05
کمیسیون آموزش پس از چهار ماه صدای دانش آموزان را شنید و جناب حج فروش که گویا دین و ایمان خود را هم به مبالغی فروخته است هنوز سر ناسازگاری دارد و میخواهد به هر شکل ممکن نظر اقلیتی که در صدد پر کردن جیبشان هستند را بر نظر اکثریت دانش آموزان مقدم بدانند...خطاب به حج فروش باید گفت که قرار نیست که با تصمیمی که باید در عرض چندین سال گرفته میشد،با تصمیم خلق الساعه و کارشناسی نشده آموزش و پرورش آینده یک نسل از دانش آموزان سینه سوخته این مملکت نابود شود...تاثیر قطعی معدل در شرایط کنونی فقط آتش هیزم مافیا را بیشتر خواهد کرد و دانش آموزان بیشتری را به کام این آتش خواهد کشاند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1397/08/04 - 14:13
با عرض سلام و خسته نباشی میخاستم ببینم آقای حج فروش مدرکشان چیست ، معدل نهایی ایشان چند است که اینگونه به نمایندگان مجلس توهین میکنند، اینگونه معدل چهارده را فاقد صلاحیت علمی میدانند، متاسفانه ایشان گویی از جایی پر میشوند و عملا تریبون کسانیی شده اند که خود پشت پرده اند
پاسخ + +1 0 --
تسنیم 1397/08/04 - 14:14
من ی عدد مافیای کنکور
پاسخ + +3 -1 --
مطهره 1397/08/04 - 14:18
اصلاحج فروش توکی هستی که الکی ...نه مدرکی داری نه چیزی،اسمتم گذاشتی کارشناس اموزشی معدل دیپلم خودت چنده؟من معدلم۱۸بخاطراینکه خیلیابیست شدن نبایدخوشبخت بشم نبایدپزشکی بیارم؟واقعاحتی ارزش نداری یه دانش اموز روستایی منطقه محروم ....،صدای معلم بایدپیگیرباشه اگه واقعاشماسایت صدای معلمی زودباش جواب اینهمه دانش اموزروبده این آقااصلادقیقاکیه؟مدرکش چیه؟معدل دیپلم خودش چندبوده که حالادم ازمعدل۱۴مامیزنه خودش معلوم نیست باچه نمره ای وباچه وضعی به اینجارسیده اسم خودشم گذاشته کارشناس آموزشی اگه اینطوریه پس منم کارشناس اموزشیم من میگم این مصوبه ناعادلانه واشتباهه
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1397/08/04 - 14:31
سلام

شما همان " زهرا " نیستید که نام خود را عوض کرده اید !

اگر شما دانش آموز هستید تصویر " کارت تحصیلی " خود را برای صدای معلم ارسال فرمایید .

این هم پاسخ !


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
زینب 1397/08/04 - 14:55
شما همون حج فروش نیستی چرا ما دانش آموزیم منتها تو رو لایق نمیتونیم مدرک به توی تحفه نشون بدیم اول از همه جاحی فروش مدارکت بده ببینم با بد کسی در افتادی
پاسخ + 0 0 --
به صدای معلم 1397/08/05 - 02:55
رسم بر این است کسی که مقاله مینوسید بیوگرافی خود را بنویسد کامنت گزاران که اینکار را نمیکنند!در مورد اینکه شک دارین کسانی که اینجا نظر میگزارند دانش اموزند یا یک مافیای خیالی که هیچ کس نمیداند کیست هستند؟به عرضتان برسانم طبق همه پرسی سازمان سنجش هرسال سرجلسه کنکور بالای 85 درصد داوطلبان مخالف کنکورند این نظرسنجی در برنامه شبک یک تلویزیون برگزار شد دوباره همین نتایج تکرار شد در سایت و کانال تلگرامم برگزار شد نتایج تکرار شدند!خب همان داوطلبان مخالفن که درشبکه های اجتماعی فعالیت میکنند! که لابد هیچ کدوم اینها برای شما سند نیست؟شما بفرمائید برای اینکه به شما اثبات شود پشت این کامنتها داوطلب کنکور است نه مافیا چه سندی به شما ارائه شود ما می رویم در کانال تلگرام پویش نه به تاثیر قطعی معدل اعلام میکنیم یک لشکر خدمتان میرسیم
پاسخ + +2 0 --
amir 1397/08/04 - 14:30
دانش آموزان مخالف معالمان مخالف کارشناسان و نخبگان مخالف اولیای دانش آموز مخالف سازمان سنجش و نمایندگان مخالف این تاثیر هستند آقای حج فروش شما اقلیت هستی شما نه ته پیازی نه سرپیاز..با تاثیر قطعی خیلی از موسسات دی وی دی و کتاب معدلت را ۲۰ کن و..ساختن و فساد و مافیا بیشتر شده یکم بیشتر فکر کنین قبل حرف زدن و واقعیت هارو ببینین نه اینکه هرسری حرفای تکراری و بی اساس و ارزشتون رو تکرار و تکرار کنین..
پاسخ + 0 0 --
مطهره 1397/08/04 - 15:09
کارت تحصیلی منظورتون مدرک دیپلممه؟باشه من مشکلی ندارم شمابی زحمت بگومن ازکجاوچجوری عکس روبفرستم؟اگه آیدی تلگرام بدین که حتماسریعاتمام مشخصاتموبراتون ارسال میکنم
پاسخ + 0 0 --
مطهره 1397/08/04 - 15:11
عزیزم ایناخودشون مطمئنن مادانش اموزیم عمدا دارن اینکارومیکنن والابخدافقط یه آیدی تلگرام به من بدن تمام مشخصات دانش اموزیموبراشون میفرستم بعدشم حتمامیگم که حالاضایع شدین برین سوت بزنین
پاسخ + +1 0 --
حسن 1397/08/04 - 14:31
لطفا حق دانش اموزان رو ضایع نکنین ..باید تاثیر معدل مثبت باشه
پاسخ + +2 0 --
مطهره 1397/08/04 - 14:43
ازمعلمامتنفربودم ازصدای معلم هم متنفرشدم،همینکاراروکنیدببینیدجامعه روبه کجامیبرین الحق که جهان سومی هستیم جهان سومی هستین که برای مناطق محروم یه مدیرعقده ای میذارین که باروحیه دانش اموزابازی کنه جهان سومی هستیم که پارسال که تمام مدارس پیش دانشگاهی هاروبعدازعیدتعطیل کردن به بمونن خونه درس بخونن واسه کنکورامابعضی مدارس بی فرهنگ مثل مدرسه ی ماتعطیل نکردوماازبچه های دیکه عقب افتادیم جهان سومی هستیم که قانون تاثیرقطعی معدل رومیذاریم وبه دادوفریادهای اینهمه دانش اموزتوجه ای نمیکنیم الحق که ایران کشورجهان سومه چون آموزش وپرورشش جهان سومیه ماهم همینطوری بارمیایم،هه
پاسخ + +1 0 --
مطهره 1397/08/04 - 14:44
حتی اگه بمیرمم یه قرون پول برای ترمیم معدل نمیدم به اموزش وپرورش
پاسخ + +1 0 --
مطهره 1397/08/04 - 15:13
صدای معلم فقط یه آیدی تلگرام بده خواهشابیام مدارکموبرات بفرستم دلم میخادقشنگ ضایع بشی روحیه بگیرم بیشتردرس بخونم
پاسخ + +1 0 --
مطهره 1397/08/04 - 15:16
ببخشیدامیرجان من باشمانبودم باسایت صدای معلم هستم اسم ونظرم اشتباهی زیرنظرشمانوشته شد
پاسخ + 0 0 --
زیبا 1397/08/04 - 15:28
اون اصلا صدای معلم نسیت اسمش گذاشته صدای معلم گولشون نخور
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1397/08/04 - 15:40
سلام

خانم زیبا

شما هم که قبلا خودتان را " معلم " معرفی کرده بودید !

صدای معلم معتقد به آزادی بیان است اما انتظار دارد مخاطبان با صداقت و یا احترام با دیگران سخن بگویند .


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
زیبا 1397/08/04 - 16:52
عه کی معلم معرفی کردم خودم خبر ندارم میگن اش نخورده دهن چیز شده حکایت ماس
پاسخ + 0 0 --
خخخ 1397/08/05 - 02:59
صدای معلم عین این سازمانهای جاسوسی خوب پیگیر شناسه ها هستی مخملی وزیر پوستی تهدید میکنی که اره حواست هست؟باکی نیست اما برای خودتون خوب نیست بازپرسی کردن...
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1397/08/05 - 09:03
سلام

دوست عزیز ناشناس ( خخخ )

این که یک نفر و یا تعدادی معدود بیایند و با اسامی مختلف دائما یک چند حرف را تکرار کنند و صدای معلم هم تذکر دهد می شود مانند سازمان های جاسوسی !


متاسفانه در این جامعه شفافیت فرهنگ نیست و جالب است کسانی که خود از این موضوعات عاری هستند از دیگران طلب می کنند !


پایدار باشید .
پاسخ + +2 0 --
amir 1397/08/04 - 15:17
اگر از کسی مطلب میگذارید الکی اسم کارشناس بر او نگدارید..قبل بردن نام کارشناس بگویید مدرکشان چیست از چه دانشگاهی رتبه و معدلشان چند بوده...اگر این هارو گفتین و دیدیم فرد با سواد و از دانشگاه معتبرییت حرفشون قبول..بی صبرانه منتظر روشن شدن این ابهامات و سوالاتی هستم که پرسیدم
پاسخ + +3 0 --
حامد 1397/08/04 - 15:20
سلام من یک عدد مافیا کنکور هستم فقط میخوام کنکور بدم شدم اونم بد داستان آموزش پرورش و وزیر. فرستن چون از تاثیر معدل سود میبرن ما شدیم مافیا وگرنه حق چه عدالت چیه بی عدالتی خوبه ادم خوبا مافیا هستن حق گرفتن رو اسمش میزارن مافیا ممن داتش آموزم خرفت بیشر بوی پیاز سوخته میده سوادتو نشان دادی حق فروش جون
پاسخ + 0 -1 --
امير 1397/08/04 - 15:29
اخه چرا نميميره اين بشر خخخخ
پاسخ + +1 0 --
س 1397/08/04 - 15:30
حج فروش چرا تو یکی شدی منتقد کنکور اصلنم معلوم نیست کی هستی چی هستی هیج اطلاعی راجع به امتحان نهایی وکنکور نداری همه چی رو برعکس میگی برو پی کارت خسته نشدی
پاسخ + +5 0 --
حامد 1397/08/04 - 15:49
سلام من یک عدد مافیا کنکور هستم فقط میخوام کنکور بدم شدم اونم بد داستان آموزش پرورش و وزیر. فرشته اند چون از تاثیر معدل سود میبرن ما شدیم مافیا وگرنه حق چیه عدالت چیه بی عدالتی خوبه ادم خوبا مافیا هستن حق گرفتن رو اسمش میزارن مافیا من داتش آموزم کنکوری ام خرفت بیشر بوی پیاز سوخته میده سوادتو نشان دادی حق فروش جون بعدش هم همه اون درون شیطانیت دیدن نیازی یه بیشتر نشان دادنش نیست همه فهمیدن مافیا ما هستیم یا آموزش پرورش
پاسخ + +1 0 --
Mohammad 1397/08/04 - 15:52
واقعا براتون متاسفم چرا به اون تقلبایی که تو امتحان نهایی میشه اشاره نمیکنید چرا به اونکه معلم ورزش میره شیمی سعی میکنه اشاره نمیکنید اموزش پرورش پولش کم شده میخواد دانش اموزارو بدوشه خودتون اخه با یک سال امتحان نهایی آبکی چه سطح علمی دانش اموز مشخص میشه
اقای حج فروش خودش ته مافیاس
پاسخ + +2 -1 --
مطهره 1397/08/04 - 16:05
صدای معلم لطفاایمیل خودراچک کنیدبنده مطهره هستم که بهتون ایمیل زدم آیدی تلگرامیم رودادم که مدارک دانش اموزیم روبراتون بفرستم
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1397/08/04 - 16:07
سلام

خانم مطهره

سپاس از حساسیت و پاسخ گویی شما .

در مورد نام قبلی که استفاده کرده بودید چه پاسخی دارید ؟

به همان ای میل ارسال فرمایید .


پایدار باشید .
پاسخ + +2 -1 --
مطهره 1397/08/04 - 16:19
من هیچوقت ازنام زهرا استفاده نکردم من فقط بانام شخصی واصلی خودم مطهره نظردادم درمورداون خانوم اطلاعی ندارم اینودرایمیل هم براتون نوشتم وتوضیح دادم لطف کنیددرتلگرام بهم پیام بدین من دقیقاآموزش کارباایمیل روبلدنیستم نمیدونم میتونم ازطریق همون ایمیل براتون مدارک دانش اموزیمدبفرستم یانمیتونم،بلدنیستم باهاش کارکنم،پس لطفاایمیلتونوچک کنیدوبامن درتلگرام حرف بزنیدومدارک دانش اموزیموببینید
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1397/08/04 - 16:24
سلام

خانم محترم

ما اطلاعات دقیق می دهیم .

جالب است دانش آموز و یا فارغ التحصیل ارسال یک مدرک با ای میل را نمی داند !

پس شما در مدرسه چه کار می کردید ؟!


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
به صدای معلم 1397/08/05 - 03:11
گویا شما در ایران زندگی نمیکنید در کشور پیشرفته ای مثل ژاپن هستین؟؟بله یادمون نبود در مدارس پیشرفته ایران این چیزارو اموزش میدن!! الان همه دانش اموزان ایران هم در همه زمینه ها بسیار به روزن خداروشکر!! خصوصا اون دانش اموزایی که تو کپر مدرسه میرند و نقاط محروم مثل سیستان زندگی میکنند.... صدای معلم::((پس شما در مدرسه چه کار میکردید؟))پاسخ:هیچی !! در مدارس و سیستم اموزشی داغونتان بهترین روزهای عمرمان را هدر دادید
پاسخ + +1 0 --
مطهره 1397/08/04 - 16:30
درمدرسه چکارمیکردم؟زیست میخوندم،شیمی میخوندم،ریاضی حل میکردم،امتحان تشریحی میدادم بااین سیستم اموزشی ضعیف تومدرسه به ماآموزش کارباایمیل یادنمیدن تومدرسه مارودراتاق های چهل متری حبس میکنن ویه معلم خشک وبداخلاق میارن بالاسرمون که به اجباردرس بخونیم،ببینیدمن که مرض ندارم به دروغ بگم کارباایمیل روبلدنیستم؛حتمابلدنیستم که دارم اینجوری میگم،شماکه کارباتلگرام روبلدی وتومدرسه هم کارباهاشون روبهتون یاددادن که البته مدرسه شماواقعابهترین مدرسه بوده که اموزش کارباایمیل روبهتون یادداده مامدارس مناطق محروم دبیرزیست شناسیمون مدرکش اموزش ابتداییه دیگه توقعی ازماروستایی هانداشته باشین پس شماکه بلدین بیاین تلگرام من،نکنه ازیه دانش اموزروستایی۱۸ساله میترسین؟نترسین کاری ندارم فقط میخام مدارک بفرستم
پاسخ + +1 -1 --
مطهره 1397/08/04 - 16:40
بچه های رشته تجربی کدومتون تومدرستون کارباایمیل بهتون یاددادن؟بگین باهم آشنابشیم به منم یادبدین
پاسخ + 0 0 --
به مطهره 1397/08/05 - 03:14
مطهره جان خودت را ناراحت نکن.همه ما به خوبی میدانیم در مدارس ما چه میگذرد؟سایت صدای معلم اگر نگاهی به نقد و گزارش منتقدینش در همین سایت صدای معلم نگاهی بندازد از حرفی که به شما زده است باید خجالت بکشد.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1397/08/05 - 09:07
سلام

دوست عزیز ناشناس

انتقاد نه به شما که به کل سیستم وارد است .

اما کسانی که ناآگاهانه و از روی لجاجت با موضوعی درست برخورد لجوجانه می کنند و منطق را نمی پذیرند آن ها مقصرترند .



بارها در این رسانه گفته ایم که مدرسه مهارت های زندگی را آموزش نمی دهد اما کسی توجه نمی کند .

مگر منطقی است و یا می شود پذیرفت که فردی بگوید من دانش آموز هستم و به دیگران اتهام وارد کند و مدرک تحصیلی بخواهد ... وقتی از او خواسته می شود خودش چه کاره است ...

به مدیر صدای معلم پاسخ دهد که آیدی شخصی خود را بدهید تا مدارک را ارسال کنم !

جالب است که همان فرد دو ای میل ارسال می کند اما در همان ای میل نمی تواند چند مدرک را ضمیمه کند !


آیا این خنده دار نیست ؟


پیشنهاد ما این است که یادداشت آقای دکتر سرگلزایی را با دقت مطالعه فرمایید :



هر چقدر هم که آمار فارغ التحصیلان بیکار و ناامید دانشگاه ها بالا می رود، پدر و مادرها دست از رقابت بر سر ورود فرزندان شان به دانشگاه ها بر نمی دارند، گویی هشدارهای خلق را تقلیدشان بر باد داد در این هنگامه پر سر و صدای رقص و آواز خر برفت و خر برفت و خر برفت به گوش کسی نمی رسد!


شکنجه ی سفید در مدارس !


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
به صدای معلم 1397/08/05 - 17:38
اینکه شخصی کار با ایمیل رو بلد نباشد خیلی هم برای من عجیب نیست خب وقتی تا به حال اینکار رو نکردند بلد نیستند!حتی بعضی از دانشجویان رو هم دیده ام که بلد نباشند!!این دوست عزیز خانوم مطهره یک ایدی تلگرام خواستند ایدی تلگرام شخصی نخواستند.خیلی از خبرگزاری ها یک ایدی تلگرام دارند که مخاطب برای ادمین پیام بفرستد.علاوه بر این چون داوطلبان کنکور دارند دور فضای مجازی و اینترنت رو خط میکشند که وقتشان هدر نرود مثلا خیلی از بچه ها کار با اینستاگرام و توئیتر رو بلد نبودند اما در کانال نه به تاثیر قطعی معدل در فیلم های اموزشی کار با انها رو اموزش دادیم.و اینقدر فعالیت کریم که هشتگ نه به تاثیر قطعی معدل رتبه اول ترند فارسی شد!!این قدرت کار جمعی ماست.
پاسخ + 0 0 --
به صدای معلم 1397/08/05 - 17:52
ممنون از مقاله ی شکنجه سفید.ان را قبلا خوانده بودم!!بحث سیستم اموزشی اشتباهه ما با بحث تاثیر قطعی قانون معدل جداست.چون ما هزار تا مشکل دیگه داریم توجیه و دلیلی برای این قانون اشتباه نیست!وقتی اینقدر در جامعه ای مدرکهای قلابی به ادمها دادن اگر کسی بخواهد به دانشگاه نرود و راه دیگه ای انتخاب کند جامعه به چشم عقب مانده ذهنی به او نگاه میکند!!فکر میکنند لابد کودن است که مدرکش دیپلم است!!خب کمتر ادمهایی هستن که شجاعت خلاف جریان اب حرکت کردن رو داشته باشن!!عموم مردم ترجیه میدن هزینه کمتری پرداخت کنند یک ادم تکراری مثل بقیه باشن.یک منتقد به نام مجید حسینی رو در تلویزیون اورده بودن میگفتن نگاه کنید در سوئد تعداد کمی هستن که به دانشگاه میروند!!
پاسخ + 0 0 --
به صدای معلم 1397/08/05 - 17:53
اخه کجای کشور ما شبیه به کشور سوئد و کشورهای پیشرفته است..در انجا یک فرد از 18 سالگی مستقل است میتواند خانه ی جدایی داشته باشد این ازادی انتخاب رو دارد که هر شغلی داشته باشد مثلا گارسون رستوران شود میتواند انتخاب کند در 18 سالگی به دور دنیا سفر کند تا تجربه کسب کند..در ایران کجا یک فرد 18 ساله همچین ازادی و استقلالی دارد؟؟اصلا در این جامعه کی انتخاب ادمها به دست خودشان بوده است؟خانواده در زندگی افراد 30 ساله هم دخالت و فضولی میکنند..دانشگاه وسیله ای است که افراد کمی طعم استقلال و حضور در جامعه رو بچشن ...اصلا مردم در ایران انتخاب دیگه ای ندارن برای همین خودشان را با درس و کنکور سرگرم کرده اند..
پاسخ + 0 0 --
به صدای معلم 1397/08/05 - 17:53
در حال حاضر هم موضوع فقط افراد 18 ساله نیستن افرادی با مدارک معتبر مهندسی میان کنکور تجربی بدن چون در این جامعه فقط پزشک رو ادم حساب میکنند چون مردم مشکل اقتصادی دارند و به دنبال پول هستن..و گویا فعلا در رشته های پزشکی دندان دارو نون هست...بقیه رشته ها تعطیل هستن...کلا مسائل و موضوعات جامعه ای مثل ایران خیلی خیلی پیچیده است و تحت تاثیر هزار عامل دیگه است.برای همین نمیشه از دور ایستاد و فقط حرفهای شعاری زد که چرا مردم این رفتار رو از خودشون بروز میدن
پاسخ + 0 0 --
مطهره 1397/08/04 - 17:24
صدای معلم من به عنوان یه دانش اموزتمام تلاشموکردم که باهاتون ارتباط برقرارکنم ومدارک دانش اموزیموبفرستم شماخودتون مقصرین که انگارحس میکنم ازیه دانش اموزمیترسین که نمیخاین همکاری کنیداینهمه صدای معلمان وصدای مافیاحج فروش شدی یکبارهم بیاوصدای دانش اموزان باش بیابه حرفای ماگوش بده اگربهم پیام ندی معلومه که خودت هم جزوهمون مافیایی وگرنه من ک ترسی ندارم میخام مدارکموبفرستم
پاسخ + +1 0 --
رضا 1397/08/04 - 17:53
ما همه دانش آموزان حاضر هستیم مدرک خود را نشان بدیم که کنکوری ه سایم در عوض این که این آقای حج فروش رو مدارکش را به ما نشان دهید صدای معلم
پاسخ + +1 0 --
منا هستم 1397/08/04 - 17:54
سلام احمد اقای حج فروش .خوبید ؟خوشید ؟... اوکی فقط شما مدرکتو از طریق این راه ارتباطی ک دارید ارایه بدید . خداییش دیگه چقدر حرف میزنید . بسه دیگه لغو شد رفت پی کارش . دیگه فکر معدلو از سرت بنداز بیرون . مافیای کنکور خود خود خود شمایی نه سه میلیون دانش اموز ک میخوان ایرانو بسازن .لطفا بس کنننننن ... نه نه ...اول مدرکتو نشان بده بعد تموم کن این بازی بیشرمانه و کثیفتو . مرسی اه
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1397/08/04 - 20:54
سلام برای حذف کنکور تنها راهی که وجود دارد یکپارچه کردن وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم است. در اینصورت شاخص های مورد نیاز دانشگاه برای مدارس تعریف خواهد شد و ارتباط بین دانشگاه و مدارس منجر به سنجش درست دانش آموزان خواهد شد. در غیراینصورت با شرایطی که مدارس دارند، کنکور تنها راه پذیرش در حال حاضر است.
پاسخ + +2 0 --
شهرام رحیمی 1397/08/05 - 00:40
وقتی پزشک میاد میشود مدرس ادبیات و دوتا دوتا انتشارات میلیاردی از صدقه سر این کنکور بدست میآورد و با فخر به بچه های مردم توهین و آنها را به دو دسته متفاوت که میتوانند پزشکی قبول شوند و آنها که نمیتوانند تقسیم میکند و کمپین مبارزه با قانون مصوب مجلس و عدالت و نظرات کارشناسی متخصصین آموزشی در روز روشن راه میاندازد و بجای برخورد مراجع نظارتی و تعقیب بعنوان مشوش اذهان عمومی و مانور متقلبانه برای خالی کردن جیب شهروندان انجام میدهد و با لبخندی به ریش دستگاه تقنین میخندد و بجای حبس به تور اروپا میرود نتیجه همین میشود همین آش و همین کاسه اگر نمایندگان باشرف مجلس جلوی این اراذل دارنده تیتر و شانتاژکار میدان را نبازند به مسیر و راه صواب نزدیک میشویم در غیر اینصورت....
پاسخ + +1 0 --
مطهره 1397/08/05 - 11:15
بدلیل وجودسیستم آموزشی افتضاح آموزش وپرورش وبدلیل اینکه معلمان بی عرضمون کارباایمیل روبهمون یادندادن وبدلیل اینکه میخام سایت صدای معلم روخیط کنم جیگرم خنک بشه ودلایل زیاددیگه ای که دارم شده امروزحتی درس هم نخونم آموزش کارباایمیل روسرچ میکنم یادمیگیرم مدارک روبرای صدای معلم میفرستم
پاسخ + 0 0 --
هستی 1397/08/05 - 15:57
صدای معلم چیه مدرک بجه ها رو میخواهی مگه ما میگم مدرک حج فروش بده میدی ؟
پاسخ + 0 0 --
زیبا 1397/08/05 - 18:20
کسی که نمره کمی داره نشون دهنده این نیست که بی سواده نشونه معلم های بی سوادشه که فرق میزادن بین اولیا که شغلش چیه نمر ه بدن فهمیدی صدای معلم

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور