صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مزبان حبیبی - دبیر ریاضی مدارس نمونه دولتی و مراکز پیش دانشگاهی ناحیه 1 ، شهرستان شیراز/ دانشجوی دکترای آنالیز ریاضی

تاملی بر سخنان آقای وزیر در رسانه ملی

مزبان حبیبی روز دوازدهم اردیبهشت 94، جناب آقای فانی، وزیر محترم وزارت آموزش و پرورش، برای چندمین بار طی این روزها در صفحه تلویزیون حاضر شدند، ضمن تکرار وعده های پیشین، آماری را ارائه نمودند که علاوه بر ایرادات فراوان به آن، از نظر عقلی هم غیرقابل باور بودند، این بار اما " دم خروس" از ابتدا پیدا بود.

اما ماجرای دم خروس، آورده اند که :

مردی خروسی داشت که به پشت بام فرار کرد و به خانه یکی از همسایه ها رفت. صاحب خروس هم در خانه ی همسایه ها را می زد و دنبال خروسش می گشت. مردی که خروس در خانه اش بود ناگهان صدای در را شنید و چون حدس زد صاحب خروس باشد، آن را بلافاصله زیر عبایش پنهان کرد و در را باز کرد. تا مرد را دید که نشانی خروس را می گرفت سریع گفت: "به حضرت عباس قسم خروست به خانه ی من نیامده است." ولی دم خروس که از گوشه عبای مرد بیرون زده بود بهترین شاهد بر دروغ بودن حرف آن مرد داشت. صاحب خروس هم نگاهی به مرد انداخت و گفت: "دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباست را؟"

مدتی هست که ارقام و اعداد اعلام شده از سوی متولیان آموزش و پرورش، به قصد تخریب اعتراضات همکاران فرهنگی، شدت بیشتری گرفته و گاها مرغ پخته را هم به خنده وا می دارد.

 (شنبه 12 اردیبهشت 94) جناب وزیر در مصاحبه با شبکه یک تلویزیون بسیار ملی! فرمودند " همکاران ما انتظار ندارند که تبعیض های بین آنها و سایر کارکنان، یک باره برداشته شود"، جناب آقای وزیر، ظاهرا شما پیام اعتراضات همکاران ما را نشنیده اید و یا قرار نیست بشنوید؟ اتفاقا تمام خواسته و شاید مهمترین خواسته ی ما، حذف تمام تبعیض های اعمال شده به قول شما در 70 سال اخیر است، آن هم به یک باره.

جنابتان، یا نمی دانید یا خود را به نادانی زده اید که در وزارت تحت مدیریت شما، دانش آموزانی در کپر و یا آغل گوسفندان درس می خواهند. نمی دانید که معلمین برای تامین معاش خانواده ی خود دست به انجام تحقیرآمیزترین کارها می رنند، آیا نمی دانید که همکاران من و شما در سال های اخیر برای تامین داروی مورد نیاز فرزندان خود دچار معضلات فراوان شده اند؟ (مثال این مورد یکی از همکاران بنده با 30 سال سابقه در شیراز است) به نظر شما این همکار باید تا اجرای نظام رتبه بندی صبر کند؟ فرزند بیمارش چطور؟

جناب وزیر فرمودند که تبعیض ها مربوط به این یکی دو سال اخیر نیست، اولا از شما سپاسگزارم که تبعیض ها را انکار نکردید، ثانیا خدمت تان عرض می کنم، در دوره شما هم تبعیض مضاعف شده است، چرا؟

آیا من به عنوان یک فرهنگی با بیست و چهار سال سابقه، این اجازه را دارم که از شما خواهش کنم از این پست استعفا دهید و نمک بر زخم کهنه ما نپاشید.

چند سوال ساده از جناب وزیر داشتم که می دانم، هرگز پاسخی دریافت نخواهم کرد:

1- بارها در نطق ها و مصاحبه های خود برای فرار از پاسخگویی به ناکارآمدی مجموعه تحت مدیریت خود، اظهار نموده اید که 99 درصد بودجه آموزش و پرورش برای پرداخت حقوق است، اگر 99 درصد بودجه آموزش و پرورش به حقوق پرسنل اختصاص دارد، چرا 99 درصد افزایش بودجه ی سال های قبل به افزایش حقوق پرسنل تخصیص نمی یابد؟ در سال گذشته افزایش بودجه وزارتخانه به گفته شما 26 درصد بود اما افزایش حقوق ما بسیار کمتر از این عدد، در سال 94 هم.

2- وقتی بودجه آموزش و پرورش در سال گذشته 21000 میلیارد تومان بوده، پس میانگین حقوق در سال 93 باید چیزی حدود 2 میلیون تومان در ماه باشد، چرا این عدد از یک و نیم میلیون تومان کمتر است؟ یعنی با افزایش 47 درصدی بودجه وزارتخانه، و 99 درصد ذکر شده توسط حضرتعالی، انتظار افزایش حقوق حدود 50 درصدی معقول و منطقی است. در صورت عدم تحقق این انتظار، باید به ناکارآمدی سیستم تحت مدیریت شما، ایمان آورد.

3- وقتی بودجه ی آموزش و پرورش در سال 94 به گفته ی شما 47 درصد افزایش یافته، چرا حقوق ما فقط 14 درصد افزایش داشته؟ به طور منطقی، با افزایش 14 درصد حقوق پرسنل، بودجه وزارتخانه چیزی حدود 24 هزار میلیارد می شد، مابه التفاوت بودجه(25 درصد) تا 30 هزار میلیارد چگونه هزینه خواهد شد؟ یعنی بودجه در اختیار شما، بسیار بیشتر از یک درصد کل بودجه ی وزارتخانه است.

4- چطور است که وزارت می تواند بودجه ی معاونت پرورشی را ده برابر کند، اما حقوق ما را نمی تواند ؟

 شما اطلاع دارید که در سال گذشته بودجه ی معاونت پرورشی شما، چقدر بوده و ده برابر آن یعنی چه؟ در ضمن اطلاع دارید که این بودجه چگونه هزینه می شود و دیدگاه همکاران نسبت به معاونت پرورشی چیست؟

5- حضرتعالی از پارسال تا الان حداقل پنج بار در تلویزیون ظاهر شده و در هر مرتبه هم اعلام کرده اید که ظرف چند روز آینده مطالبات پرداخت می شود، چرا تا حالا پرداخت نشده است؟ جنابعالی فرمودید که (یکشنبه) اعتبار به استان ها ابلاغ شده و تا آخر هفته پرداخت می شود، اگر پرداخت نشد ما اجازه داریم که نتیجه بگیریم یا شما دروغ گفته اید و یا استان ها ؟

6- با توجه به ارائه ی متمم بودجه در هر سال و تفریق بودجه در سال های بعد، چرا وزارتخانه تحت مدیریت شما و همچنین وزرای سابق، نمی توانند معوقات حقوق و دیون سال های قبل همکاران را در آن گنجانده و پرداخت کنند؟ این داستان کسری بودجه آموزش و پرورش تا کی ادامه دارد؟

7- جناب وزیر، نظام رتبه بندی که حضرتعالی مدعی هستید با اجرای آن حقوق فرهنگیان ترمیم خواهد شد، با چه هدفی نوشته شده است؟ آیا این نظام رتبه بندی (پایه، ارشد، خبره و عالی) همانی نیست که هم اینک هم در آموزش و پرورش اجرا می شود و آیا با اجرای این لایحه ی جدید، بندی به حقوق اضافه شده و بند قبلی حذف خواهد شد؟ اگر قرار باشد آن یکی (رتبه شغلی) حذف شده و این جایگزین شود، پس تغییر حقوق نمی تواند بیش از 100 هزار تومان باشد.

با تمام احترامی که برای شما به جهت همکار بودن دارم، هرگز نمی توانم حرف ها و قول های شما را باور کنم.


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

دوشنبه, 14 ارديبهشت 1394 16:25 خوانده شده: 2945 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +45 0 --
معلم 1394/02/14 - 17:16
درود بر شما مستدل و کاملا پذیرفتنی است.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/02/15 - 07:27
خوشبختانه برخی از ادارات علاوه بر افزایش 14 درصدی در حال صدور حکم های جدید 25 یا 35 درصدی هستند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/15 - 12:24
ادارات آموزش و پرورش؟
اگه منظورتون غير از آموزش و پرورش هست, که عادي و هرساله به بهانه هاي مختلف و مجوزهاي گوناگون اين کار رو انجام ميدن اونها
واسه ما فقط نميشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 18:28
کسی که خواب است می توان بیدار نمود ولی کسی که خود را به خواب می زند هرگز! اینها فقط وفقط به فکر خودشان هستند ...
پاسخ + +40 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 17:17
کسی که خواب است می توان بیدار نمود ولی کسی که خود را به خواب می زند هرگز!
پاسخ + +43 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 17:17
سخنان روحانی بسیار نا امید کننده بود. بسیار.
پاسخ + +35 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 17:19
احسنت
به خصوص بند های 2 و 7
پاسخ + +37 0 --
سیفیاری 1394/02/14 - 17:41
از روشنگری همکار محترم تشکر میکنم. ولی نتیجه ای که بنده در این مدت 12 سال خدمتم در آ.پ بدست آورده ام ،این است که تمرکزم را بر روی شغل اصلی ام(شغل دوم) بگذارم و موفق هم شده ام.
پاسخ + +37 -1 --
علی رضا 1394/02/14 - 17:56
درود بر شما همکار فرهیخته
پاسخ + +39 0 --
جلیل 1394/02/14 - 18:12
البته امروز روحانی هم با افتخار از دوبرابر شدن بودجه آموزش وپرورش سخن می گفت ولی این افزایش بودجه چه ارتباطی به معلمان دارد وقتی قرار نیست حقوقشان افزایش یابد دو برابر که سهل هست ده برابر افزایش پیدا کند شاید از این افزایش بودجه خود حضرت فانی و نیروهای ستادیش تحت عنوان حق ماموریت و حق جلسه دریافت می کنند به معلمان که چیزی نمیرسد
ایشون فرمودند در زمان احمدی نژاد بودجه آموزش وپرورش کم بود ایشون با بودجه کم توانست 25 درصد در سال 92 به حقوقها اضافه کند و بعد 80 هزار تومان به عنوان فوق العاده شغل به دریافتی معلمان افزودند و بعد مزایایی از قبیل افزایش سختی کار استثنایی و تعجیل در رتبه و طبقه برای معلمان روستایی و طبقه تشویقی برای 5 بار ارزشیابی 85 ایفا کردند
پس چه طور شما با این بودجه زیاد ودر این دوسال فانی به غیر از افزایش سالانه یک ریال به حقوق معلمان اضافه نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟
هر چند که این افزایش بودجه در مقایسه با تورم و کاهش ارزش پول نه تنها رشد نداشته بلکه کمتر هم شده
پاسخ + +41 0 --
احمد محمدی 1394/02/14 - 18:22
حرفهای جناب وزیر آنقدر درهم و برهم و به دور از
واقعیت بود که یک بچه هم می توانست با اطمینان
بگوید این " آقاهه داره دروغ می گه" . دردوره ای که
بین وزیر و نماینده و مدیر و . . . نوعی مسابقه ی
دروغ پردازی رواج پیدا کرده , از وزیر کی جزء ,
همچون فانی انتظاری بیش از این نباید داشت .
وقتی آقای فانی کسی را در مقابل خود به عنوان
پرسشگر نمی بیند و مطمین است که در ازای حرفهای
کذب و دروغهایش به کسی پاسخگو نیست , وضع
همین میشود که می بینیم . معلمان در مقابل این همه
دروغ و توهین , چاره ای جز تداوم گسترده تر و
محکمتر اعتراضات برحق خود ندارند . ..
پاسخ + +39 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 19:27
کلمه ای هست بنام " اخلاق "
فکر نمی کنم ایشان با آن هیچ آشنایی داشته باشند
پاسخ + +40 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 19:33
خصوصى سازى و طبقاتى كردن اموزش و پرورش وظيفه فانى هست كه در اين كار موفق بوده اند سياست روحانى شانه خالى كردن از وظايفى است كه قانون اساسى براى دولت مشخص كرده است. اميدواريم اصلاح طلبان واقعى در انتخابات مجلس شركت كنند روحانى اصلاح طلب نيست .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 20:49
خصوصي سازي هم بخاطر مجتمع هاي خودش بوده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 20:49
خصوصي سازي هم بخاطر مجتمع هاي خودش بوده
پاسخ + +22 0 --
معلم بازنشسته 1394/02/14 - 20:03
همکار گرامی مثال دم خروس را بیان کردید اما مثال واضحی بزنم سال ها بود برای سازمان دهی امتیاز بندی می شد یکی از امتیازها تحصیل در تربیت معلم وهمچنین احتساب امتیاز برای دوران تحصیل در مراکز تربیت معلم بود ما که از طریق تعهد دبیری واز دانشگاه آمده بودیم هیچ کدام از این امتیازها را نمی گرفتیم وهرسال اعتراضیه به وزارتخانه می نوشتیم وجوابی نبود تا اینکه یک سال گفتند دوران تحصیل دانشگاه جزءسنوات خدمت است وامتیاز می گیرد یعنی یک باره امتیاز تحصیل ما دوبرابر تربیت معلمی ها شد تحقیق کردیم دیدیم در وزارتخانه تربیت معلمی ها باز نشست شده اند دانشگاهی ها آمده اند سر کار.این را بیان کردم بگویم تمام کار این وزارتخانه بر اساس منافع شخصی افراد است وهیچ منطقی در آن نیست بی جهت جوش نزنید
پاسخ + +25 0 --
همکار 1394/02/14 - 20:10
اینکه جناب وزیر میاد تو رسانه ملی مقابل یک مجری
قرار می گیره که شاید از مشکلات اصلی فرهنگیان
اطلاعی نداره و یا شاید از قبل باهاش هماهنگ شده
که چی بپرسه و چی نپرسه هنر نیست
باید جناب وزیر با یک نماینده معلمان که مشکلات رو
به خوبی میشناسه و با عمق وجودش درک کرده در
رسانه ملی به مناظره بشینه اون موقع معلوم میشه
چند مرده حلاجه!اون موقع اگه تونست به سوالات جواب
قانع کننده بده؟من که بعید می دانم!!
پاسخ + +28 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 20:46
جالب است که ايشان از طرف ما فرهنگيان اعلام مي کنن که همکاران انتظار ندارن که تبعيضات برداشته بشه
يکي نيست بپرسه, پس اعتراضات معلما به حمله ي عربستان به يمن بوده؟
پاسخ + +27 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 20:47
يه سوال:
آقاي فاني اصلا خبر دارن که معلم ها چند وقته دارن اعتراض مي کنن؟
پاسخ + 0 0 --
معلم تهرانی 1394/02/14 - 21:23
خبر نداره
پاسخ + +26 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 21:07
احسنت برشما
فقط داریم وعده ی دروغ میشنویم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 22:14
تا بوده وعده های دروغ بوده
من که غیر از دروغ از متولیان آموزش و پرورش چیزی نشنیده ام
پاسخ + +30 0 --
نظری 1394/02/14 - 21:12
متأسفانه معلمان روحانی را به ریاست جمهوری رساندند ولی ایشان به جای توجه بیشتر به فرهنگیان ،با انتخاب وزیر نالایق همه معلمان را از خودش دلسرد کرده است. وزیر به جای بیان مشکلات برای مردم و دولت ،قصد توجیه و همچنین جبهه گیری در مقابل معلمان کرده است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 22:13
مشکل وزیر، بیشتر به نمایندگان دلواپس مجلس برمی گردد
باید با این نمایندگان تسویه حساب نمود
پاسخ + +22 0 --
فرهنگی 1394/02/14 - 21:18
با تشکر از دوست و همکار گرانقدر
فکر کنم خواندن مقاله و نظرات همکاران و گوش دادن به دروغهای وزیر و معاونین ایشان دردی از ما دوا نمی کند بهتر است ...
پاسخ + +21 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 21:19
از ماست که بر ماست..!!
پاسخ + +25 0 --
غلام 1394/02/14 - 21:20
جناب آقای حبیبی همه ایرادها ازشمامعلم های ریاضی است
اگرشماسرکلاس خوب ریاضی درس می دادی حالا اینخا که ازپرتو
همین معلمین به جایی رسیده اند لااقل یک حساب سرانگشتی
بلد بودند. یک معادله ریاض میگویم اگرراه حل پیداکردی همه حرفهای شما درست است .مسئله :بودجه آموزش وپرورش 100/افزایش پیداکرده حقوق معلم14/ اضافه شده مابقی افزایش
صرف چی شده .
پاسخ + 0 0 --
مزبان حبیبی 1394/02/14 - 22:12
همکار عزیزم، ایراد شما را کاملا وارد می دانم.
اما معادله شما داده هایش ناقص است، باید دید این بودجه در دست چه کسی است؟
آیا مجری بیمه رعایت اصوص انسانی را خواهد کرد یا خیر؟
تا چه میزان نظرات شخصی مجری بودجه، در اجرای آن دخالت دارد؟
در ضمن یکی از سوالات مطرح شده نیز همین بوده است
پاسخ + +24 0 --
دبیر 1394/02/14 - 22:19
با سخنان امروز رئیس جمهور مشخص شد که جناب فانی مجری سیاست های دولت در امر آموزش و پرورش است ...
اتفاقا هم رئیس جمهور و هم وزیر از مشکلات فرهنگیان کاملا باخبرند اما متاسفانه عزم جزمشان نه در رفع تبعیض ها و مشکلات عمیق و بنیادی دستگاه تعلیم و تربیت که برای خصوصی سازی و شانه خالی کردن از مسئولیت های قانونی خود در رابطه با این ارگان حاکمیتی است .
این نگاه کلان فرادستان دولت برای کالایی سازی آموزش شکاف طبقاتی بین دانش آموزان را گسترده تر خواهد نمود .
پاسخ + +24 0 --
جلیل 1394/02/14 - 22:33
با شنیدن حرفهای فانی متاسف بودم مخصوصا وقتی که دبرای گوش کردن به حرفهایش گذاشتم امروز با شنیدن حرفهای روحانی متاسف تر شدم و دیدیم هیچ امیدی در این دولت به بهبود معیشت نیست
روحانی گفت دولت بیاد به فکر خصوصی سازی و واگذاری مدارس باشد چرا وقتی با قیمت کمتر و کیفیت بهتر میشود مدارس را واگذار کرد این کار را نکنیم ؟؟؟
متاسفم که روحانی هر گونه هزینه در آموزش و پرورش را زیان ده و دور ریختن پول می داند آیا در این مدارس واگذار شده که از دانشجویان و بازنشستگان با حقوق 300 هزار تومان استخدام می کنند هنر هست؟؟؟ آیا این دانشجویان حوصله مطالعه را خواهند داشت ؟؟؟ معلم 300 هزار تومانی به فکر دانش آموزان خواهد بود؟؟؟؟
واقعا باید به حال دولت گریست ؟؟؟
شما که اینهمه از احمدی نژاد بد می گویید انصافا یکبار از خرید آموزشی و خصوصی سازی حرف نزد
پاسخ + +30 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 22:46
آقای وزیر اون شب گفتن که سهم بیمه طلایی دولت در چهار بسته پیشنهادی برابر با معلمان است ولی بخشنامه ای که به مدارس اومده گفته دولت فقط 13 هزار تومان سهم دارد.
خودشون هم خبر ندارن دارن چیکار می کنن.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 22:57
دقیقا، این یکی از تناقضات گفته شده توسط وزیر بود
پاسخ + +23 0 --
معلم 1394/02/14 - 22:53
جناب وزیر بخشنامه بیمه طلایی که کاملا رنگ باخته رو جوری در تلویزیون رنگ کرد و در مقابل یک میلیون معلم و خانواده هایشان دروغ گفت که روی پینوکیو رو سفید کرد.
آقا گفتند نصف دولت و نصف معلم در حالیکه در بخشنامه به ظاهر نظر سنجی سهم دولت ثابت و 13 هزار تومن در تمام بسته ها اومده.
در ضمن جناب وزیر عرضه نداری با یک بیمه گر مذاکره کنی و حق معلمان رو ادا کنی فقط یه لطفی بکن به ادارات بخشنامه کن که معلمان با هر بیمه گری به توافق رسیدند خودشان آزادانه عمل کنند و اداره فقط حق بیمه را کسر و به حساب بیمه واریز می کند.
که معلمین در این کار از شما بهتر عمل می کنند.
پاسخ + +23 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 23:07
متاسفانه برخی از ادارات علاوه بر افزایش 14 درصدی در حال صدور حکم های جدید 25 یا 35 درصدی هستند
پاسخ + +21 0 --
آذری 1394/02/14 - 23:25
نکته جالب دیگر به عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان بود که ظاهرا بنا به گفته وزیر قضیه مرغ و تخم مرغ بود و ظاهرا پایانی نخواهد داشت فقط به قضیه سود اشاره کردند که قرار بود تا قیامت افزایش یابد ولی به معلم چیزی نرسد ایجاد امکانات رفاهی نظیر هتل و گردشگاه و اعطای وام و واگذاری خودرو و ... خیلی از اقدامات مفیدی است که این موسسه فقط برای تبلیغ بخش کوچکی از آن را کجدار و مریض به اجرا می گذارد. ( احتمالا برای ظاهر سازی !! مانند تورهای آنچنانی خارج کشور که چند وقت پیش نامه اش آمد و ... )
پاسخ + +27 0 --
احمد 1394/02/14 - 23:35
آقای وزیر ما شمارو به یه مناظره تلوزیونی با حضور چند فعال صنفی معلمان دعوت میکنیم.
اگه مردین وشجاعتشو دارین بسم الله
پاسخ + 0 0 --
باقی 1394/02/15 - 13:18
نه نه نه نمیام نمیام ولم کنین ولم کنین چن نفر به یه نفر. انصافتون کجا رفته
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/16 - 13:45
حالا این یه بار بیایید
خواهشا
پاسخ + +24 0 --
داود 1394/02/14 - 23:46
اقا جان فانی ...چیزی از دستش بیرون نمی اد
پاسخ + +17 0 --
محرم 1394/02/15 - 00:08
میخوام بدونم این رسانه میلی وزیر نفت ورییس بانک مرکزی وزیرای از نابهترونو هم میاره که درباره پرداخت حقوق وبیمه و......ازشون سوال کنه ؟
بابا جناب وزیر چیزی که با افتخار دارین ازش حرف میزنین پرداخت حقوق عقب افتاده معلمها و......باعث خجالته اگر درست ودرمون کار میکردین ؟مووقه ای نبود که بخواین بدین !
بابا همه جای دنیا مسوولان عیبهاشونو میپوشونن ولی شما با افتخار جار میزنین :که بله زمانی که باید به فکر میبودین خواب تشریف داشتین وحالا به فکر پرداخت حق الناس افتادین؟
قیامت واسه شماها هم هست؟
پاسخ + +13 0 --
همکار2 1394/02/15 - 09:31
سلام . آفرین . جانا سخن از زبان می گویی .
پاسخ + +11 0 --
فرهنگی 1394/02/15 - 09:55
احسنت ! جانا سخن از زبان ما می گویی. افسوس که این مزرعه را آب گرفته دهفان مصیبت زده را خواب گرفته.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ + +3 -1 --
همکار 1394/02/15 - 15:47
جناب روحانی روزی که وزراروبه مجلس معرفی بااومدن اسم نجفی به عنوان
وزیرآپ.خیلی امیدوارشدم خلاصه مجلس مایوسمان کرد.نوبت به معرفی
فانی رسیدگفتم خداروشکرسنی ازش گذشته( عمری ازش نمونده)
صندلی ریاست براش مهم نیست دنبال خدمت هستش.نمیدونستم ای دل غافل
فقط فقط به دنبال ریاست هستش.همکاران عزیزاین فانی داره دستورات
دولت ومجلس رواجرامیکنه اصلابه فکرنیروهای تحت هدایتش نیست.
نمیبینیدبااین اعتراضات خبری ازپاسگویی یا استیضاح درمجلس نیست.
پاسخ + +6 0 --
بهلول 1394/02/15 - 17:45
رسيدگى به خواسته ها و درخواستهاى فرهنگيان نياز به مسولين انقلابى و جهادى و خداترس دارد كه بدانند ندادن حق الناس به هر دليلى و كم فروشى به معلمين ضرر دنيا و آخرت دارد و با سفسطه گرى و آسمان ريسمان بافتن درست نمى شود ، " معلمين از قشرهايى هستند كه بجز با منطق و استدلال راضى نمى شوند " لذا لطف بفرماييد بجاى راه حلهاى مقطعى با يك اقدام انقلابى كه در تاريخ ايران ثبت خواهد شد خود را از اين عذاب وجدان رها كنيد و حق را به حقدار بدهيد بدانيد كه خداوند پشتيبان شما خواهد بود و اجر آن نيز كمتر از شهادت و عبادت نيست زيرا يك عمر پاكترين مردم ايران دعاگوى شما خواهند بود .....يا على
پاسخ + +9 0 --
بیرجندی 1394/02/16 - 11:37
اصلا مگه ماوزیرم داریم. وزیرخوابو بی حوصله وپیرمرد بدرد چنین وزارتی نمیخوره به که بایدبگیم. دولت بی تدبیر واینچنین وزیر معرکست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 18:06
به نظرم داریم
هفته معلم سال دیگه میاد تلویزیون!
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1394/02/16 - 13:44
آیت اله خامنه ای: مسوولان اقتصادی کشور باید وضعیت و مساله معیشتی معلمان را به طور ویژه در دستور کار قرار دهند.
پاسخ + +2 0 --
بابک 1394/02/18 - 22:49
جناب فانی سلام . گزارشی که در دیدار معلمان با مقام معظم رهبری ارایه کردید شامل سرفصل هایی بود که در حد بخشنامه و دستورالعمل باقی ماندند و غیر عملیاتی و فقط برای تدوین گزارش برای روز مبادا رها شدند . از این حرفها که بگذریم ، پرداختن به این امر حیاتی هستش که (( وضعیت معیشتی معلمان وخیم است )) ، اگه کلاسهای قرآنی و اردوی راهیان نور و غیره را افزایش داده اید دستمریزاد، ولی اینا واسه ی من معلم اقساط ماهیانه و نون و پنیر سفره نمیشه . اصل قضیه رو بچسب جناب وزیر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/19 - 18:06
دستمریزاد همکار
اینها کاراشون فقط کلشه ایه و برای رزومه هستن نه کار درست و حسابی

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور