صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

شیرزاد عبداللهی / همکار گروه صدای معلم

محمدباقر نوبخت زنگ زده به وزیرآموزش و پرورش که ترکمن به برنامه و بودجه برگرده؛ اگر موضوع کش پیدا کند پرونده الهیار ترکمن را روی میز جهانگیری معاون اول و علی مطهری می بریم ؛ معلمان و فعالان رسانه ای معلمی و شجاعت آنها را دست کم نگیرید!

از قول نوبخت در تلفن به بطحایی نقل شده که من ترکمن را فرستادم به آموزش و پرورش کمک کنه اینقدر اذیتش کردید و هجمه وارد شد که برگرده / ترکمن گفت بودجه را اوکی کنه و تحویل بده بر می گرده/ دوستان سالم خواهش کردند ازش که تو به خاطر معلم ها آمدی که دست دزدها را قطع کنی پس هدفت خدایی بوده باید تحمل داشته باشی/ اگر ترکمن از آموزش و پرورش بره دوباره آقایان فلانی و فلانی با فوق دیپلم علوم به بودجه بر می گردند/ پاسخ استعلام من [شیرزاد عبداللهی ] در باره مدرک دکتری علی الهیار ترکمن از دانشگاه آلبرتای کانادا منفی بود/ آیا آقای علی الهیار ترکمن از دپارتمان مطالعات سیاست های آموزشی با درجه PHD یا EdD دانشگاه آلبرتا فارغ التحصیل شده است/ Hello Shirzad,I am sorry, I could not find a record for this individual./ از دیدمن ترکمن ممکن است مدیر خوب و سالمی باشد اما مدارک تحصیلی او مشکوک است/ عادل عبدی،  کفراشی ، محمدزاده ، کمره یی ،  دزفولی و بزرگی زاده و فعالان معلمی هم می توانند مانند من از دانشگاه آلبرتا  استعلام کنند/  دانشگاه آلبرتای کانادا مانند همه دانشگاه های معتبر دنیا دفتر یا اداره ای  به نام (Office of the Registrar) دارد که همه سوابق تحصیلی دانشجویان آنجا  نگهداری می شود/ به  آدرس (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید) ایمیل بفرستید و درباره سوابق تحصیلی هر فردی مدعی فارغ التحصیلی از دانشگاه آلبرتا سوال کنید / الهیار ترکمن هم می تواند راسا از دانشکاه آلبرتا استعلام و جواب آن را منتشر کند/ فرضیه جدید من این است که از طریق موسسه های فعال در  فضای مجازی،  کاغذی با آرم وامضا به عنوان مدرک دانشگاه آلبرتا به ترکمن فروخته اند/ شاید خود الهیار ترکمن هم از جعلی بودن مدرک خبر ندارد/ خوشحال می شوم که آقای ترکمن با ارائه مدرک اصیل فرضیه  من را ابطال کند/ الهیار ترکمن خودش را در لینکدین دکتر معرفی نکرده است/ در لینکدین عنوانش را  ( Senior Expert) در رشته برنامه ریزی آموزشی و بودجه از دانشگاه آلبرتا نوشته است/عنوان تحصیلی الهیار در لینکدین بر پیچیدگی ماجرا می افزاید/  PHD ,Master,  Bachelor  licentiate, و حتی Graduate عناوین شناخته شده دانشگاهی در غرب  هستند/ تا قبل از این ماجرا تصور می کردم که سازمان برنامه، مغز متفکر کشور است و به کارشناسان و مدیران این نهاد در حد مرجع علمی و کارشناسی نگاه می کردم/ برای من قابل فهم نیست که چگونه فردی 23 سال در سازمان برنامه با مدرک فوق لیسانس روانشناسی از  دانشگاه آزاد رودهن مسئول بودجه بزرگترین وزارتخانه بوده است/ جالب است که الهیار ترکمن با عنوان دکتر عضو هیات امنای چندین دانشگاه دولتی است/ الهیار ترکمن در مقاله ای باعنوان ضرورت همکاری های بین بخشی در نهادهای متولی آموزش خودش را دکتر نامیده است/ من درک نمی کنم که چگونه الهیار ترکمن در سازمان برنامه خودش را دارنده فوق لیسانس از پاریس  و دکتری از دانشگاه آلبرتا معرفی می کرده و باقر نوبخت و بطحایی  نشنیده اند/ الهیار در مورد مدرک فوق لیسانس پاریس دروغ گفت اگر در مورد دکتری دانشگاه آلبرتا دورغش اثبات شود باید به هیات تخلفات اداری معرفی شود/ رعایت مصلحت اگر به عنوان یک روش کاری پذیرفته شود فاتحه خبرنگاری و کار رسانه ای  را باید خواند / سال 91 شمسی خانم آنته شاوان وزیر آموزش دولت آلمان به این دلیل که مطالبی را بدون ذکر منبع در رساله دکتری خود آورده بود استعفا کرد/ من تاکنون الهیار ترکمن را ندیده ام هیچ اختلافی هم با او ندارم او هم در تلگرام گفته است که من را نمی شناسد/ حتی اگر شیرزاد و ابوذر و پورسلیمان هم در دفتر معاون وزیر قانع شوند و بگویند الهیار دکتر است، جامعه فرهنگیان نمی پذیرند/ تنها گزینه صحیح و فصل الخطاب پاسخگویی الهیار ترکمن و ارائه مدرک دکتری دانشگاه آلبرتا است

 

ترکمن گیت و مدرک تحصیلی علی الهیار ترکمن

"... واقعا دوست داشتم ایشان [الهیار ترکمن ] را می شناختند بسیار آدم سالم و با برنامه و دلسوزی است. با حضور ایشان جلوی به قدرت رسیدن آدم های دزدی مثل ... گرفته شد....کمکش کنید که سیستم سالم سازی کنه و بودجه را سرسامان بده و وضعیت آموزش و پرورش بهتر کنه. شایسته این کارها هست اگر از آموزش و پرورش بره دوباره آقایان ... با فوق دیپلم علوم به بودجه بر می گردند...به اندازه کافی هم تنبیه شد که پز دادن ممنوع. خودت باش برادر.... نگران بودم اینقدر دیگه در موردش نوشتید ول کنه بره و دزدها برگردند. چند روز پیش نوبخت زنگ زده به وزیر که ترکمن برگرده من فرستادم به آموزش و پرورش کمک کنه اینقدر اذیتش کردید و هجمه وارد شد که برگرده ... ترکمن هم گفت بودجه را اوکی کنه و تحویل بده بر میگرده.این قدر دوستان سالم خواهش کردند ازش که تو به خاطر معلم ها آمدی که دست دزدها را قطع کنی پس هدفت خدایی بوده باید تحمل داشته باشی..."

این پیام یک دوست است که می گوید ادامه این بحث به مصلحت نیست.

ترکمن گیت و مدرک تحصیلی علی الهیار ترکمن

در کنار پیام های نشویق آمیز این پیام متفاوت باب جدیدی را باز می کند و آن رعایت مصلحت های سیاسی، شخصی ،اداری، صنفی ، جناحی ، رفاقتی  و... در انتشار خبر است. این مصلحت ها بی شمارند. رسانه اگر مصلحت گرا شود حداقل باید نیمی از خبرها را سانسور کند. رسانه ای مانند صدا و  سیما به خاطر رعایت ده ها مصلحت سیاسی ، امنیتی ، جناحی و ایدئولوژیکی به این روز افتاده است. فرقی نمی کند که رییس آن چه کسی باشد. آقای الهیار آدم خوبی است. دزدگیر است. می خواهد سیستم مالی وزارتخانه را سرو سامان بدهد، آیا یک خبرنگار باید به خاطر این محاسن مفروض از طرح ابهامات مربوط به مدارک تحصیلی او صرف نظر کند؟

سال 91 شمسی با افشای این خبر در اینترنت که خانم آنته شاوان وزیر آموزش دولت آلمان در سال 80 میلادی مطالبی را بدون ذکر منبع در رساله دکتری خود آورده است، نهادهای نظارتی و قضایی وارد میدان شدند و نهایتا خانم وزیر از سمت خود استعفا داد  اینجاست که خبرنگار بین مصلحت و وظیفه حرفه ای خود باید یکی را انتخاب کند. رعایت مصلحت اگر به عنوان یک روش کاری پذیرفته شود فاتحه خبرنگاری را باید خواند . شما هر خبری را که بخواهی منتشر کنی به خاطر مصلحت بزرگتری باید آن را سانسور کنی . پس بهتر است خبرنگار خودش را با مصلحت سنجی گرفتار نکند.

در سطح جامعه هم گروه های مردم ده ها خط قرمز برای رسانه وضع می کنند. مثلا اغلب همکاران دوست ندارند موضوع تنبیه بدنی یا آزارجنسی  کودکان توسط معلمان رسانه ای شود. پزشکان دوست ندارند در باره تخلفات حرفه ای و درآمدهای میلیاردی آنها نوشته شود. اصلاح طلبان دوست دارند خبرنگاران فقط علیه احمدی نژاد و پایداری ها  بنویسند. اصولگرایان دوست دارند دولت روحانی را بکوبی ....

ترکمن گیت و مدرک تحصیلی علی الهیار ترکمن

 خبرنگار و رسانه مستقل، باید خبر و گزارش و یادداشت خود  را با معیارهای حرفه ای ارزیابی کند نه بر اساس مصلحت های واقعی و خیالی دولتمردان و احزاب و مدیران و گروه های صنفی و سیاسی و... مدرک جعلی مدیران در ایران و همه جای دنیا خبر جذابی است. من قبل از این اتفاق تصور می کردم که سازمان برنامه ، مغز متفکر کشور است و به کارشناسان و مدیران این نهاد در حد مرجع علمی و کارشناسی نگاه می کردم

سال 91 شمسی با افشای این خبر در اینترنت که خانم آنته شاوان وزیر آموزش دولت آلمان در سال 80 میلادی مطالبی را بدون ذکر منبع در رساله دکتری خود آورده است، نهادهای نظارتی و قضایی وارد میدان شدند و نهایتا خانم وزیر از سمت خود استعفا داد. این پیشنهاد که خبرنگار یا مدیر رسانه بیاید و جلسه با مدیر بگذارد و مسایل را حل و فصل کند خارج از قواعد کار رسانه است. رفتار مدنی و قانونی در مقابل خبر و گزارش یک رسانه ارسال جوابیه است. بقیه پیشنهادات مشکوک است.

در دو گزارش به قلم من در باره مدارک تحصیلی آقای ترکمن که در صدای معلم  منتشر شد، درباره مدرک تحصیلی پاریس ایشان نوشتم که این یک دوره آموزشی 9 ماهه (6 ماه حضوری و 3 ماه آنلاین ) در چارچوب برنامه های یونسکو برای کمک به کشورهای فقیر و در حال توسعه را در رزومه خود به عنوان فوق لیسانس جازده است.

ترکمن گیت و مدرک تحصیلی علی الهیار ترکمن

در اتوبیوگرافی آقای الهیار به مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد رودهن،  اشاره نشده بود و از طرفی اطمینان داشتم که در حکم استخدامی  او مدرک کارشناسی ارشد اعمال شده است، منطقا به این نتیجه رسیدم که کارنامه یونسکو را بدون تایید وزارت علوم، کارشناسی ارشد محسوب کرده اند. این استنتاج وقتی تقویت شد که از مدرک یونسکو به عنوان فوق لیسانس یاد کرده بود.اینکه یک مدیر دولتی مدرک اصلی تحصیلی خود را که در حکم حقوقی اش اعمال شده را در بیوگرافی خود ننویسد اتفاقی بسیار نادر است. ضمنا خبرنگار علم غیب ندارد و فقط بر اساس معلومات و فکت های واقعی تحلیل می کند. حالا بحث چرایی کتمان مدرک رودهن هم به سایر ابهامات اضافه شده است که نیاز به پاسخ روشن دارد.

در مورد مدرک دکتری ایشان از دانشگاه آلبرتا با احتیاط  اظهار نظر کردم اما  چون این مدرک دکتری برای ایشان اعمال نشده بود ،دو احتمال را مطرح کردم :

1- مدرک دکتری ندارد .

2-  اگر مدرک دکتری دارد به هر دلیل مورد تایید وزارت علوم قرار نگرفته است. البته ایشان در جوابیه رسمی به دروغ مدعی شده که در هیچ جا مدعی داشتن مدرک دکتری نبوده است. ادعایی که به شکل مستند و با انتشار فایل صوتی ایشان در جمع معلمان تکذیب شد .  ( این جا )

ترکمن گیت و مدرک تحصیلی علی الهیار ترکمن

مدارک مستند دیگری هم موجود است که آقای ترکمن خودش را دکتر خوانده است. در مکاتبات رسمی هم از عنوان دکتری برای ایشان استفاده شده است. البته در احکامی که توسط نوبخت و بطحایی صادر شده از عنوان دکتر استفاده نشده است.  ادعای عجیب و دروغ ترکمن در جمع معلمان که مدرک دکتری او به خاطر ممنوعیت اعمال بیش از یک مدرک  تحصیلی حین اشتغال کارکنان،  اعمال نشده است هم گاف دیگری در جوابیه ایشان بود. مدرک گرایی مثل خوره به جان سیستم سیاسی و اداری ما افتاده است. عطش مدرک دکتری در بین دولتمردان و روش های غیر قانونی و غیر اخلاقی برای کسب مدرک  اعتبار این عنوان را خدشه دار و برخی دانشگاه های داخلی را به سیستم خلق مدرک بدون پشتوانه علمی بدل کرده است.

گزارش مستند آقای حقگو با اسنادی که ارائه داده بود جایی برای چون و چرا باقی نگذاشت اما پاسخ معاونت پشتیبانی باز هم از موضع بالا عنصر تهدید را هم وارد معادله کرد. بنابراین تصمیم گرفتم تحقیق مستقلی در باره دکتری ادعایی ایشان انجام بدهم .

دانشگاه آلبرتای کانادا مانند همه دانشگاه های معتبر دنیا دفتر یا اداره ای  به نام  (Office of the Registrar) دارد که همه سوابق تحصیلی دانشجویان در این دفتر نگهداری می شود. ایمیلی به آدرس این دفتر ارسال کردم و بر اساس ادعای  آقای علی الهیار ترکمن اتو بیوگرافی و اسناد دیگر ، پرسیدم که آیا آقای علی الهیار ترکمن از دپارتمان مطالعات سیاست های آموزشی با درجه PHD یا EdD فارغ التحصیل شده است؟

پاسخ این بود : "سلام شیرزاد . متاسفانه سابقه ای از این شخص  [ علی الهیار ترکمن ] را نتوانستیم پیدا کنیم." البته پاسخ به زبان انگلیسی بود و این ترجمه فارسی آن است.  این ایمیل را داوطلبانه در اختیار صدای معلم می گذارم و اجازه می دهم که به عنوان سند و مدرک در هرجا که لازم می دانداستفاده کند .

دیالوگ نوبخت با وزیر که در ابتدای این مطلب آمد اگر راست باشد یک فاجعه است  همه افراد و نهادها و ادارات آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه  و بخش ثبت سوابق و پرونده های دانشجویان با آدرس (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید)  مکاتبه و با ارسال یک متن ساده به زبان انگلیسی سوال کنند که آیا چنین شخصی  از دانشگاه آلبرتا فارغ التحصیل شده است یانه ؟

آقای عادل عبدی مشاور وزیر یا آقای کفراشی و آقای محمدزاده و آقای کمره یی و آقای دزفولی و بزرگی زاده هم می توانند استعلام کنند . ظرف دو تا سه روز جواب می رسد.

آقای الهیار ترکمن هم می تواند راسا از دانشکاه آلبرتا استعلام کند و جواب آن را به عنوان فصل الخطاب منتشر کند. فرضیه جدید من  این است که در فضای مجازی،  کاغذی با آرم وامضا به عنوان دکتری دانشگاه آلبرتا به ایشان فروخته اند و آقای ترکمن فکر کرده که این مدرک اصیل است. این فقط یک گمانه زنی است و آقای ترکمن می تواند با ارائه مدرک اصیل آن را ابطال کند. انتشار تصویر مدرک ایشان از دانشگاه آلبرتا امکان ارزیابی این فرضیه را فراهم می کند.   

به لینکدین(Linkedin ( آقای الهیار ترکمن مراجعه کردم.  الهیار خودش را در لینکدین  ( Senior Expert) در رشته برنامه ریزی آموزشی و بودجه از دانشگاه آلبرتا (Senior Expert, Educational Planning and Budgeting University of Alberta) معرفی می کند. از افرادی با مدرک PHD از دانشگاه های آمریکای شمالی در باره عنوان( Senior Expert ) سوال کردم . گفتند ( Senior Expert) عنوان آکادمیک شناخته شده ای نیست. Master   یا Master,s عنوان دانشگاهی برای کارشناسی ارشد است . این تناقضات و خلاف گویی ها باید حل شود. گیرم آقای پورسلیمان و آقای حقگو و بنده به دعوت یک مقام اداری برای مذاکره به ساختمان وزارت آمدیم و به دلیل ما سه نفر هم بعد از ملاقات اعلام کردیم که بله ما رفتیم و دیدیم و به این نتیجه رسیدیم همه چیز درست و مرتب بود. چه کسی حرف ما را بدون سند گوش می کند ؟ سیل پیام ها جاری می شود که معامله کردید و پول گرفتید و....ما هم برای اثبات حرفمان باید مدرک منتشر کنیم. چرا لقمه را دور سرمان بچرخانیم. آقای الهیار تصویر بقیه مدارک تحصیلی خود را منتشر کند و هر توضیحی دارد بدهد . خوانندگان خود قضاوت می کنند.

ترکمن گیت و مدرک تحصیلی علی الهیار ترکمن

من قبل از این اتفاق تصور می کردم که سازمان برنامه ، مغز متفکر کشور است و به کارشناسان و مدیران این نهاد در حد مرجع علمی و کارشناسی نگاه می کردم. در دوره ای که احمدی نژاد این نهاد را متصل به ریاست جمهوری کرد غصه دار شدم. اما الان فکر می کنم که سازمان برنامه هم مثل سایر دستگا های اداری است.

برای من قابل فهم نیست که فردی مانند الهیار ترکمن 23 سال در سازمان برنامه با مدرک روانشناسی دانشگاه آزاد رودهن مسئول میز آموزش و پرورش بوده است.

برای من قابل فهم نیست که او توانسته  "مدرک رود هن " را از همکاران و روسای خود پنهان کند.

من درک نمی کنم که چگونه الهیار ترکمن در سازمان برنامه خودش را دارنده دکتری از دانشگاه آلبرتا معرفی کرده و آقای نوبخت از او دلیل و مدرک نخواسته است ؟

حالا فکر می کنم که سازمان برنامه هم چیزی شبیه سایر ادارات است و تصور من در مورد متفاوت بودن این نهاد فقط محصول ساده لوحی من بوده است. دیالوگ نوبخت با وزیر که در ابتدای این مطلب آمد اگر راست باشد یک فاجعه است.  

سه شنبه, 26 دی 1396 21:49 خوانده شده: 1756 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +26 -4 --
بازنشسته بی زار 1396/10/26 - 23:12
آقای شیرزاد دست مریزاد ولی نگرانی من اینست که با این روشنگریهات این آقایان (رجال برتر و نایاب ) کینه شتریشان روزی گل کند وبه آسانی یک پاپوش برایت درست کنند تا از دستت آزاد شوند . ولی خوشبختانه مردم وجامعه ی فرهنگی ما کم کم خود و باورها وتوانیهای خود را باور کرده اند و از ظلم وفساد فامیلی و قارداشی های مسولان آگاه شد ه اند ودیگر زمان تسلیم شدن مردم به مسولان نیست بلکه باید امروزه مسولان باید تسلیم مردم ونیازها ودذخواست هاشان باشد . واگر واقعا مطلب آقای نوبخت واقعی باشد ، باید انشاالله اوهم فاتحه ی بدبختی خود را بخواند
پاسخ + 0 0 --
دبیر م 1396/10/27 - 06:38
انشاا...یا ترکمن بره یا بطحایی مثل فانی بشه!
نفرین بر این سیستم ا.پ فعلی که ضعیفست و ناتوان و عاجز از درمان مشکلات فراوان معلمان و ...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 09:12
مدیران ، از افراد دست به قلم جامعه معلمان می خواهند در حوزه های خنثی و یا بدیهی قلمفرسایی کنند. می گویند در باره نقش آموزش و پرورش در توسعه بنویسید. می گویند در باره اهمیت نقش معلم در آموزش بنویسید. می گوینداز مجلس بخواهید که بودجه فلان ردیف مثلا بودجه شیر دانش آموزی را اضافه کندو....تا ما هم با شما همصدا شویم. بدیهی است که آموزش نیروی انسانی، محور توسعه است. چه کسی این حرف را در عالم نظر منکر می شود؟ در 40 سال گذشته مسئولان معلمان را به مقام فرشتگان رسانده اند.چه کسی مقام معلم را کم ارزش می داند؟ مطالبه از مجلس هم فایده ای ندارد. مجلس که نمی تواند بارمالی به دولت تحمیل کند. اگر بخواهد به یک ردیف اضافه کند باید از ردیف دیگر کم کند. می گویند در باره تقلب و فساد مدیران ننویسید . اینها مسایل حاشیه ای است . سئوال این است که مدیر متقلب آیا می تواند برای توسعه کشور کار کند؟ معاونتی که لانه مافیای کنکور شده است می تواند با مافیای کنکور مبارزه کند؟ مدیریتی که اولویت با منافع شخصی و گروهی است بیان حرفهای لوکسی مانند توسعه و اصلاح چه فایده ای دارد؟ آیا بیان این حرفها رفتن پی نخود سیاه نیست؟
پاسخ + +19 -6 --
باکسر 1396/10/26 - 23:22
باند بازیه. الان باند نوبخت به نوچگی بطحایی چنبره انداخته بر آموزش و پرورش.
دولت رسما به دنبال صرفه جویی در آموزش و پرورش است. حالا از چی میخواد صرفه جویی کنه. هیچی تو این سازمان ننه مرده نیست، فقط چند غاز حقوق بخور نمیر معلمه. پس با معلق کردن بندهای خدمات کشوری و همچنین رتبه بندی معلمان دارند از جیب معلمان مثلا صرفه جویی میکنند. هدف این باند فقط همینه. ظاهرا به دلیل نیاز شدید به این پولهای صرفه جویی شده برای ارگانهای نور چشمی ، حاکمیت چشمانش رو بر این دزدیها بسته.
چرا میگم دزدی؟!! اگر کسی اسم‌دیگری برای این کار باند بطحایی داره، بگه تا من حرفم رو پس بگیرم.
نتیجه اینه که این باند و یا شبکه محفلی از کادر خودش به شدت حمایت خواهد کرد. مثل تمام باندهای رسمی و غیر رسمی در تمام دنیا. و به دلیل نیاز به این پولها بری خرج در اختلاسها و شکم سیرس ناپذیر برخیها ، این شبکه به زندگی و حیات خود ادامه خواهد داد.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 09:30
لجبازی جزء اصول سیاست در ایران است. هر مدیری که مورد انتقاد افکار عمومی باشد جایش محکم تر می شود. استدلالشان جالب است : "اگر مدیری که در فضای عمومی مورد انتقاد معلمان است برداریم معلم ها رویشان زیاد می شود." فولادوند را می خواستند بردارند اما وقتی صدای معلم با سند ثابت کرد که در واگذاری مدارس رودهن پارتی بازی کرده ، تصمیم موقتا عوض شد. الان هم می خواهند با چنگ و دندان الهیار را نگهدارند. موقعیت آقای زرافشان بعد از فاش شدن کودک آزاری س.م.ح.ا محکم تر شد. به مدیران میانی آموزش و پرورش و معلمان پیشنهاد می کنم هر جا الهیار را دیدند او را دکتر خطاب کنند. مطمئن باشید که تمرکز ذهنی خود را از دست می دهد. مدیرانی که یک روده راست در شکمشان نیست ، چگونه می توانند مجری اصلاحات در این وزارتخانه پر مساله باشند؟ مدیریت آموزش و پرورش عقب افتاده است و قدرت افکار عمومی و فضاهای ارتباطی غیر رسمی را نمی شناسد.
پاسخ + +16 -1 --
مجد 1396/10/26 - 23:32
الهیار این هفته تمام مدت در سازمان برنامه و بودجه بود و خودش این شایعه را درست کرده است که دکتر نوبخت گفته ایشان برگردد.
در حالیکه همین چند ماه پیش که میخواست به آموزش و پرورش برود گفته بود که دکتر نوبخت گفته برو به آقای بطحایی کمک کن.
الهیار داره به هر چیزی چنگ میزنه تا خودش رو از غرق شدن نجات بده.
پیگیری ماجرا و دادگاهی شدن ایشان به جرم جعل مدرک رسالت همه مبارزین با فساد است.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 09:54
من تصور نمی کنم الهیار دادگاهی شود . حتی احتمال برکناریش را ضعیف می دانم اما الهیار حالا دیگر یک مهره سوخته است. الهیار مظهر نوع جدیدی از مدیریت در ایران است. مدیرانی که نه اصولگرا هستند و نه اصلاح طلب. در واقع مدیران پسا ایدئولوژی که قاعدتا باید متخصص و به اصطلاح تکنوکرات باشند. اما درست است که مدیرانی مانند بطحایی و ترکمن واقعا ایدئولوژیک نیستند. اما نباید اشتباه کنیم. آنها تکنوکرات نیستند. ظاهرشان به تکنوکرات می خورد اما تکنوکرات تقلبی هستند. نه سواد تکنوکراتها را دارند نه مدرک آنها را و نه کاردانی و جرات آنها را . در بهترین حالت شِبه تکنو کرات هستند. هرجا ایجاب کند اصلاح طلبند. گاهی قیافه پروفسورها را می گیرند و خود را متخصص جا می زنند ، گاهی هم با یک تشر اصولگرا می شوند. شخصیت آنها ژلاتینی است و حفظ منافع خودشان ارجح است بر حفظ منافع سیستم. به نظرم باید حسرت مدیران جناحی و ایدءولوژیک مثل فانی و حاجی را بخوریم.
پاسخ + +12 -3 --
مشتاق 1396/10/26 - 23:41
با سلام
روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه معمولا پاسخگویی خوبی دارد.
لطفا صدای معلم مطالب مربوط به مدرک الهیار ترکمن و همچنین اینکه آقای دکتر نوبخت به آقای بطحایی گفته که ایشون برگرده را از روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه سوال کند.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 09:56
با پیشنهاد شما موافقم . قابل توجه آقای پورسلیمان. اگر مفید می دانند این کار را بکنند.
پاسخ + +2 -7 --
درخشانفر 1396/10/26 - 23:53
در ابتدای مطلب از قول یک نفر آمده که الهیار ترکمن بسیار انسان پاکی است و آمده تا دست دزدها را قطع کند!!!
برای شناخت الهیار ترکمن پیشنهاد میکنم با مدیران بودجه دانشگاهها صحبت کنید تا بفهمید او برای تخصیص بودجه به دانشگاهها چه کارهایی میکرد و چه تقاضاهایی داشت.
یکی از مدیران سابق بودجه در وزارت علوم هم خاطرات جالبی از همکاری با الهیار ترکمن دارد.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 10:11
وارد کردن اتهام مالی به افراد سخت است و باید احتیاط کرد . اتهام مالی نیاز به سند و مدرک دارد. من فقط می دانم که الهیار ترکمن عضو هیات امنای چندین دانشگاه دولتی بوده و البته با استفاده از رانت سازمان برنامه و بودجه ای که ما چشم بیدار نظام مالی کشور تصور می کردیم. تقریبا همه هم تصور می کرده اند که او دکتر است و از یک دانشگاه خارج از کشود در حوزه برنامه ریزی و بودجه مدرک دکتری دارد. البته نوبخت هم چشمش را بر اشتلم های او بسته بود و میدان داده بود به ترکمن. چه ابهتی داشت این آدم قبل از آمدن به آموزش و پرورش ! هرگز هم فکر نمی کرد که معلمان اسرار مگوی او را کشف کنند و روی تخته بریزند. الهیار هوش و جرات معلمان را دست کم گرفته بود.
پاسخ + +5 -2 --
سربازمعلم 1396/10/27 - 00:00
ادمین جان لطفا صدای ما سربازمعلمان هم باشید و به عنوان عضو کوچکی از خانواده آموزش و پرورش به ما هم توجه کنید ، صدای ما رو هم به گوش مسئولین برسونید.در این رابطه هم ایمیل های زیادی زدیم به شما...در کل سیستم آموزش و پرورش تنها زمانی از ما یاد میشه که بعد از اعتراضات فراوان و آن هم در کنار حق التدریس ها و یا نیروهای شرکتی میگویند حقوق شما هم پرداخت میشود (ماهیانه 150هزارتومان) در دورترین و محروم ترین مناطق...!!! اما تنها حرف ما حقوق نیست لطفا صدای ما سربازمعلمان هم باشید با تشکر
پاسخ + 0 0 --
سرباز صاحب الزمان 1396/10/28 - 21:46
چه ادمین جانی هم می گی
شما دیگه چی می گید
بروید خدا رو شکر کنید سربازیتون افتاده آ.پ
البته کم بودن حقوق سربازها در همه جا خود مطلبی است که در یک مدینۀ فاضله با شرایط مساعد شخصاً موافق آن نیستم.
می بینم که نوشتی "تنها حرف ما حقوق نیست"، خوب اگر حرف حقی داری چرا نزدی؟ ترسو هستی و سرباز هستی؟ سرباز نگهبان دین است و دین حرف حق است و اگر حرف حقی نداری چرا حرف مفت زدی و نوشتی " تنها حرف ما حقوق نیست"
پاسخ + +19 -3 --
رضا 1396/10/27 - 00:16
آفرین آقای شیرزاد.اصالت مدرک رودهن را هم بررسی کنید.نوشته ها خیلی پررنگ وتازه به نظر می رسید و دست نویس بود.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 10:14
این هم پیشنهاد جالبی است که به فکر من نرسیده بود. اما به فرض اینکه مدرک رودهن درست باشد با چه منطقی فردی با فوق لیسانس روانشناسی رود هن سالها مسئول بودجه وزارت آموزش و پرورش بوده است؟ حتی قبل از فوق لیسانس .
پاسخ + +6 -22 --
بهرام 1396/10/27 - 00:23
جناب شیرزاد شما هم در نوشته هایت کم تناقض نداری. شما هم دلت برای معلمان نسوخته. به دنبال طرح کردن خودت هستی. اون سر دنیا نشستی، اینجا بک گروه برایت اطلاعات درست می کنند نو هم سر هم بندی می کنی و اسمش را می گذاری رسالت خبرنکاری. اگر به این رسالت پایبند بودی چرا در زمانی که ایران بودی و حاجی بابایی از شکایت کرده بود به دست و پایش افتادی و توبه نامه نوشتی؟ تو هم راست نمی گی و دلت نسوخته
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 10:32
کجا ادعا کرده ام که دلم برای معلمان سوخته که شما نفی کرده ای ؟به عنوان یک روزنامه نگار کار خودم را طبق اصول حرفه ای انجام می دهم. طرح کردن خودم چه ایرادی دارد؟ همه ما دوست داریم مطرح شویم . منتها مطرح شدن ما نباید با هزینه بیت المال و به زیان دیگران باشد. مطالب را با اسم واقعی خودم می نویسم بنابراین هم ضرر و خطرات آن به من بر می گردد و هم مزایای آن . در عصر اطلاعات محل سکونت زیاد مهم نیست. مهم صحت و دقت اطلاعات است.من تا مطمئن نباشم چیزی نمی نویسم. اینکه یک خبرنگار اخبار خود را چگونه به دست می آورد یک هنر است و خبرنگار در هیچ شرایطی مجاز به افشای منبع خبر خود نیست حتی زیر شکنجه . من به دست و پای حاجی بابایی نیفتادم.شما اگر توبه نامه ای از من دستتان هست حتما منتشر کنید. اصلا رودربایستی نکنید. برای اینکه شما را وادار به انتشار این توبه نامه کنم اضافه می کنم : آقا بهرام نامردی اگر منتشر نکنی !
پاسخ + +13 -2 --
مجتبي 1396/10/27 - 08:35
جناب شيرزاد شما كه زبان انگليسي خوبي داريد يك ايميل بزنيد مدرك دكتراي فاطمه مهاجراني بررسي كنيد وي مدرك دكتراي جعلي دارد.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 10:40
مجتبی جان استعلام از دانشگاه های اروپا و آمریکای شمالی اصلا نیازی به تسلط بر زبان انگلیسی ندارد. در حد ابتدایی زبان بلد باشی کافی است. ضمنا من هم مانند شما تسلطی به زبان انگلیسی ندارم. نمی دانم خانم مهاجری مدعی داشتن چه مدرکی از چه دانشگاهی است؟ اگر داخلی باشد که واقعا نمی دانم که دانشگاه های ایران جواب استعلام را می دهند یا نمی دهند ؟ اما اگر از دانشگاه غربی باشد باید نام و نام خانوادگی (به انگلیسی ) مدعی طبق آی دی، سوژه و تاریخ تولد او به روز و ماه و سال را داشته باشی و مهم تر نام دانشگاه و رشته تحصیلی . من اینها ر ندارم . شما اگر داری خودت زحمتش را بکش .
پاسخ + +18 -3 --
بوشهری 1396/10/27 - 08:37
سلام. من مدتی است دارم مطالبتان را می خوانم ورصد می کنم.واقیعیت این است که من تاکنون شما را صدای معلمان می دانم.همین طور ادامه دهید ودر ضمن نگاهی هم به کل کشور داشته باشید.توسعه ایران مرهون اموزش وپرورش است.تا زمانی که صدای معلمان باشید جز از خدا نترسید واز هیچ کسی رعب نداشته باشید.حق یارتان.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 10:41
ممنونم از کامنت دلگرم کننده و مثبت شما .
پاسخ + +17 -3 --
فرهنگی 1396/10/27 - 08:48
هفته ای یک خبر یا تحلیل
در خصوص مدرک دکتری چوپان دروغگو منتشر شود
تا زمانی که آ و پ را رها کند و برود.
باید بفهمد مسجد جای......نیست.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 10:47
من خواستار بقای مدیرانی مانند فولادوند و الهیار ترکمن و مهندس زرافشان هستم. اینها بروند من سوژه هایم را از دست می دهم و بیکار می شوم. از آقای بطحایی می خوانم این عتیقه ها را نگه دارد :)
پاسخ + +15 0 --
علی 1396/10/27 - 10:14
اقای شیرزاد از دکتر چه خبر؟
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 10:53
باید این ابهت ها و ژست های پوشالی را مسخره کرد. تا دیگر کسی جرات نکند سر ما را با مدرک قلابی شیره بمالد.
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1396/10/27 - 12:24
از آقای بطحایی می خوانم این عتیقه ها را نگه دارد

این ادبیات ذر شان شما نیست
پاسخ + 0 0 --
معصومه کچل 1396/10/27 - 16:07
اتفاقا آقا جلیل اینها عتیقه های جعلی هستند زودتر راز تقلبی بودنشان برملا کنید جناب شیرزاد
خدا خیرت بدهد مرد شجاع
از معلمان که هیچ بخاری بلند نمیشه
این همه مطالبات . حق اتدریس. هزینه امتحانات و.....
توسط همین عتیقه هاست که پرداخت نمیشه و خودشان حقوق مفت و نجومی می گیرند و به فکر امثال من و شما نیستند
پاسخ + 0 0 --
دادگر 1396/10/27 - 20:45
آقای شیرزادمتاسفم برایت ،این چه ادبیاتی است ؟عتیقه خودت هستی وبس .دهانت راآب بکش. وقتی اسم انسانی شریف وبزرگ همچون آقای فولادوندرامیبری .آقای فولادوندانسان پاکی است ویک اصلاح طلب راستین.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/10/28 - 14:55
جلیل و دادکر یکی هستند یکی با دواسم کامنت میذاره وگرنه اون جلیلی که ما میشتاخاتیم از منتقدین و مخالفین اصلی دولت بود امکان نداره به نفع دولت کامنت بذاره حالا دیگه چرا سایت نمیاد معلوم نیست و عجیبه
پاسخ + 0 0 --
معلم زلزله زده 1396/10/28 - 22:16
کورره دادگر بیلمان بسه دیگه سیاه بازی نکن
ما خودمان آخرشیم
معلمان را بیچاره کردیم دیگه فیلم بازی نکنین
هر کسی تو ویرانه آ پ هست مشکل داره
آدم پاک تو این دروغ خانه و در این دولت دروغگو پست و مفام نداره
پاسخ + +12 -5 --
فرهنگیان قم 1396/10/27 - 10:58
ضمن تشکر از صدای معلم و نویسندگان محترم آن
ما در حال جمع آوری امضا نامه ای خطاب به رهبری معظم انقلاب
در مورد این ظلم آشکار به فرهنگیان در انتصاب افرادی که
مدرک کاذب دارند و حتی سالیان قبل با کارشکنی در سازمان
مدیریت تا آنجا که توانسته اند به آموزش و پرورش در تخصیص
بودجه ظلم کرده اند و متاسفانه منصوبین دولتی در راس وزارت
بخاطر جایگاه خود هیچ اقدام موثری نکرده اند.
خوشبختانه استقبال بی نظیری از طرف همکاران شده است.
خدا برکت بدهد به فضای مجازی در ایجاد همدلی و همسویی
بین همکاران
تا ریشه کن شدن این افراد پیگیر هستیم.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 13:47
اعتراض و اظهار نظر حق همه شهروندان از جمله همکاران فرهنگی است. به همه مقامات هم می شود نامه نوشت. اما هدف ریشه کن شدن افراد نباید باشد . هدف ریشه کن شدن رویه ها و سیاست های غلط است. تقی برود و نقی بیاید مشکلی حل نمی شود.
پاسخ + 0 0 --
معصومه کچل 1396/10/27 - 16:08
موافقم
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/10/28 - 14:23
ما ایرانیان نه ازاصولگرا ونه اراصلاح طلب خیری ندیدیم .این همه مشکلات اقتصادی وسیاسی واجتماعی مرهون برنامه ریزی نادرست ایشان است.جنابعالی طوری می فرمایید:"اصلاح طلب"که گویی نمی دانی این گروه از سالکان ورهروان حلقه کیان ودکترسازگارا هستند. این حلقه درکیان موضوع اصلاحات واقعی درایران بعدازانقلاب وجنگ راجرقه زدند وبعد ازمدتی دستگیر وفراری شدند. بعد عده ازپیروان خط امام که بعداًبه دوم خردادی معروف شدندراه وشیوه این ملی_مدهبی ها راباعنوان اضلاحات ادامه دادند ولی درعمل اصلاحاتی جزکشتارزنجیره ای نویسندگان وروشنفکران دردوره خاتمی ندیدیم.فقط درسیاست خارجی کمی جلو رفتیم که احمدی نژاد آن مقدارراهم نابود کرد وتحریم ها رابه ارمعان اورد.متصدی هرشغلی باید دارای تخصص ومدرک لازم باشد.مثلا شهردار تهران باید تحصیلات معماری وشهرسازی باشد.یک کارشناس یا معاونت مالی باید تخصص مالی داشته باشد والخ
پاسخ + +9 0 --
کارشناس دفتر بودجه 1396/10/27 - 11:34
شیرزاد عزیز چطور می توانی بپذیری که فردی دروغگو از پتانسیل لازم برای آلودگی مالی برخوردار نباشد؟ همان طور که خود اذعان کردی صحیح نیست که برخی اطلاعات دیگر که بر اساس شنیده های همکاران الهیار در سازمان مدیریت است در رسانه باز گو شود.تنها به این نکته بسنده می کنم که به دوستت بگو از همکاران و روسای پیشین الهیار در سازمان مدیریت تحقیق کنند و پس از آن از او قهرمان مبارزه با فساد مالی و دزدان را بتراشند. در ضمن چطور می توانی به خودت بقبولانی که او ندانسته و نخواسته مدرک به او فروخته اند؟در ضمن به دوستت بگو که نگران نباشد و اجازه دهند تا درداه نوبخت بازگزدد. اینکه فرد بعدی دزد است یانه به خود بطحائی مربوط است.می تواند دوباره..... و دروغگو بیاورد و می تواند با تحقیق و چشمان باز فردی سالم را به کار بگمارد.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 13:57
من هم نظر آن دوست را نقد کرده ام و گفته ام حتی اگر آقای الهیار دزدگیر باشد ، دلیل نمی شود که ما از ابهام در مدرک دکتری او حرف نزنیم. من واقعا نمی دانم آقای الهیار کدام دزد را گرفته است؟ هر چند این دوست وعده داد که مدارک دزدی مخالفان الهیار را برای من می فرستد اما تاکنون نفرستاده . من فکر می کنم وقتی الهیار مدرک خود را سینیر اکسپرت می نویسد لابد از مرحله خیلی پرت است و احتمالا رندان توانسته اند مدرکی با این عنوان به او بفروشند. خرید مدرک آنلاین بین مدیران دولتی رایج است.
پاسخ + +7 0 --
دبیر 1396/10/27 - 11:44
جناب شیرزاد بزرگوار کم دقتی کرده ای. اگر کسی برایت فرستاده است که عمدا ناقص فرستاده. در قسمت پائین صفحه لینکدین خود را دارای مدرک pHD معرفی کرده است در رشته سیاست گذاری آموزشی از دانشگاه آلبرتا. مدعی است که در فاصله سالهای 2005 تا 2012 در آنجا تحصیل می کرده است. حقگو کاملش را برای صدای معلم فرستاده بود. مراجعه و مطلبت را اصلاح کن.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 14:04
فقط تصویر آنچه که دیده ام را گذاشته ام و گفته ام مدرک آکادمیکی با عنوان سینیور اکسپرت وجود ندارد. اگر هم در لینکداین ادعای دکتری از دانشگاه آلبرتا کرده که من ندیدم ، بر اساس استعلام من فاقد سابقه است و از نظر دانشگاه آلبرتا شناخته شده نیست و فیک است. مستندات من در تایید مستندات آقای حقگو است و مخالفتی وجود ندارد.
پاسخ + +7 0 --
جعفری 1396/10/27 - 12:06
صدای معلم با سلام. ظاهرا در مطلب آقای شیرزاد نیامده است که الهیار خود را در لینکدین دکتر معرفی نکرده است و ظاهرا این اشتباه در مقدمه ای است که صدای معلم روی مطلب شیرزاد گذاشته است. من بررسی کردم الهیار در لینکدین هم خود را دکتر از آلبرتا خوانده است. لطفا اصلاح فرمایید. ممنون
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 14:07
من ندیدم. لابد اشتباه از من است. چه خود را سینیور اکسپرت معرفی کرده و چه دارای phd دروغ گفته است.
پاسخ + 0 0 --
معصومه کچل 1396/10/27 - 16:10
لعنت بر دروغگو جماعت
هر کسی میخواد باشه... .
پاسخ + +11 0 --
آموزگار 1396/10/27 - 12:09
آیا منظور شما این است که نوبخت به الهیار گفته است که برو و معلمان را دست بینداز و آنها را سرکار بگذار و به سادگی شان بخند که حالا که موضوع رو شده است به او بگوید که خوب نشد برگرد و بیا همین سازمان مدیریتی ها را سیاه کن!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 14:10
منظور من همان چیزی است که نوشته ام. لطفا به متن مراجعه کنید.
پاسخ + +7 0 --
آموزگار 1396/10/27 - 12:11
شیرزاد عزیز آیا می توانی به دوستت بگویی از اسطوره نبرد بی امان با فساد بخواهد که الآن که دستش رو شده است و پزش نگرفته است دست کم از فرهنگیان پوزش بخواهد که به شعورشان بی احترامی کرده است؟
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 22:50
مدیران در سطوح بالا و پایین معمولا خطای خود را نمی پذیرند و حتی در مقابل منتقدان در نقش طلبکار هم ظاهر می شوند . جوابیه معاونت تحت مدیریت ترکمن را بخوانید. مسایل بدیهی را انکار کرده و دروغ های جدیدی گفته و آخر سر هم نویسنده و رسانه را تهدید کرده است. همین رفتار مدیران باعث گسترش شکاف ملت - حکومت شده است. به گونه ای که جامعه حرف راست مدیران را هم باور نمی کند.
پاسخ + +9 0 --
کارشناس 1396/10/27 - 12:16
آقای شیرزاد به آن کسی که به شما گفته است تا اجازه دهید الهیار به مبارزه با فسادش ادامه دهید می توانید منعکس کنید که بالفرض که درست می گوید یک مهره سوخته که کوس رسوایی او در هر کوی و برزن زده شده است چگونه می خواهد مچ دزدان و اختلاس گران را در آوپ بگیرد. به نظر می رسد که الهیار درست تصمیم گرفته است و راهی جز رفتن ندارد.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 22:56
استدلال او هم همین بود که شما نگذاشتید و حرکت او را کند کردید و گرنه تا حالا چنین و چنان کرده بود. من هم مثل شما بعید می دانم که رطب خورده بتواند کسی را از خوردن رطب منع کند. مدیری که خودش دروغ گفته و تقلب کرده سخت است که بتواند با دروغگویان و متقلبان و دزدان درگیر شود. در چنین شرایطی معمولا مدیران با هم تهاتر می کنند. این استدلال درستی نیست که اگر این برود فلانی با مدرک فوق دیپلم تجربی که حالا مشاور وزیر است به جای او می آید. در کار روزنامه نگاری حرفه ای این مصلحت سنجی ها را باید کنار گذاشت. مصلحت سنجی کار سیاستمداران است.
پاسخ + +10 -6 --
جلیل 1396/10/27 - 12:16
با سلام

دوستان عزیز صدای معلم
فولادوند در رودهن کدام مدرسه را واگذار کرد.؟
شما مگر سخنگوی جلسات وزاری؟
این مطالب را چه کسی به شما می دهد؟

سوره نور قرآن را بخوانید تا در باره تهمت به هر انسانی حتی دین هم نداشته باشد تامل کنید؟
فولادوند انسانی وارسته و با خدا ومدافع تفکرش می باشد.
پست مهم نیست تفکر حاکم باشد کافی است. چرا یکبار از صداقت فولادوند نگفتی
این جمله چقدر باید تکرار شود.
فولادوند را می خواستند بردارند اما وقتی صدای معلم با سند ثابت کرد که در واگذاری مدارس رودهن پارتی بازی کرده ، تصمیم موقتا عوض شد.
پاسخ + 0 0 --
معصومه کچل 1396/10/27 - 16:15
... وزرات سالم نیست مطمئن باشید
و گرنه این همه تبعیض و دروغ و ..... نداشتیم
... به نوعی دارن می خورند .....
چه بخور بخوریه تو این.....
پاسخ + +8 -2 --
جلیل 1396/10/27 - 13:20
نویسندگان عزیز حرمت صدای معلم را داشته باشید

همه به آن علاقه دارند.

اما اهداف فردی برای تصاحب صندلی وزارت و دنبا ل کردن آن از طرف دوستان نویسنده ارزشی ندارد
البته این پروسه از 8 ماه پیش شروع و دنبال مقاصد شخصی کار پسندیده ای نیست
پاسخ + 0 0 --
معصومه کچل 1396/10/27 - 16:17
چیه جناب جلیل ناراحتی عزیز دل
مدتیه نه اعتراضی نه پیامی و ..... نداری
نکنه به نوایی رسیدی کلک
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/10/27 - 16:48
این اون جلیل قبلی نیست
پاسخ + 0 0 --
همکار 1396/10/27 - 18:19
احسنت کلا صدای معلم با آقای بطحایی و وزارتش مشکل دارد و همیشه از طریق نویسندگان سرشناس که باهم همفکری هم دارند دنبال کارشکنی است به خدا راست میگم به ظاهر انکار می کنتد اما در می شکست این فرد هستند خودشان از همه من و شما بهتر می دانند که آموزش و پرورش با فرد خاص درست نمی شود و کار ریشه ای است اما دوست داشتند افراد دیگری که الان حتی در کابینه آقای بطحایب هم تشریف دارن به پست وزارت می رسیدند
در آخر این آموزش و پرورش ما درست به شو نیست هر کس بیاید انقدر به تخریب شخصبت نپردازیم خواهشا آقای نویسنده و همکار رییس صدای معلم
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1396/10/27 - 20:07
همکار محترم

سلام

مشی صدای معلم انتقادی است و با کسی رو در بایستی ندارد .

اما خوشحال می شویم بفرمایید افراد دیگری که ما مایل بودیم به وزرات برسند چه کسانی هستند ؟
یا صدای معلم از چه چه کسی ویا کسانی حمایت کرده است .

البته با دلیل و مدرک .

پایدار باشید .
پاسخ + +13 0 --
ناشناس 1396/10/27 - 13:25
مقصر این فجایع خود ما فرهنگیان هستیم. فانی و بطحایی و ترکمن و این حلقه پوسیده ی قدیمی که نوعا مدیریت مدرسه هم زیادشونه ثمره انفعال ماست.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 23:19
بله بخشی از تقصیرات به گردن ماست. الان آقای الهیار که موقعیتش در افکار عمومی فرهنگیان تضعیف شده سراغ برخی تشکل ها رفته و می خواهد با حمایت آنها چهره خود را بازسازی کند. من تعجب می کنم از برخی تشکل ها که به جای همراهی با معلمان از آب گل آلود ماهی می گیرند و در این شرایط با یک مدیر متخلف پالوده می خورند و عکسش راهم منتشر می کنند.
پاسخ + +5 -8 --
دادگر 1396/10/27 - 13:47
باسلام من بانظرجناب جلیل موافقم لطفابه سوالات ایشان جناب شیرزادپاسخ دهد.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 23:27
جلیل گفته "اهداف فردی برای تصاحب صندلی وزارت و دنبال کردن آن از طرف دوستان نویسنده ارزشی ندارد." دوسه جمله هم با جلیل شوخی کنم . برادر عزیز چه عیبی دارد بنده و شما هم دنبال صندلی وزارت باشیم؟ مگر فولادوند به قول خودش معلمی در چهاراه لشکر نبود که حالا مدیرکل شده و تازه دنبال پست بالاتری است؟ وزیر و معاونین و مدیرکل هایش به خاطر رضای خدا و خدمت به مردم مسئولیت سنگین را پذیرفته اند و این همه زحمت می کشند . خوب حداقل اونایی که بالای 40 سال سابقه دارند میزها را رها و مدتی استراحت کنند و اجازه بدهند ما هم کمی ثواب ببریم :)
پاسخ + +13 0 --
اموزگار 1396/10/27 - 14:05
آقای نوبخت اگر محدودیت منابع داریم چرا بازنشسته ی بانک مرکزی یک میلیارد تومان پاداش بازنشستگی می گیرد؟!
نکند هنوز صدای اعتراض ملت ایران را در روزهای اخیر نشنیدید؟!!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/27 - 23:30
عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه اکنون مدیرانی داریم که ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت می‌گیرند، گفت: با مصوبه کمیسیون، سقف پاداش مدیران با هر میزان حقوق زیر ۲۷۰ میلیون تومان می‌شود.
پاسخ + +12 -3 --
حسن 1396/10/27 - 14:05
اقای شیرزاد عبدالهی دارد یک جریان خطی خاص را در اموزش و پرورش مورد حمله قرار می دهد دقیقا می خواهد با فشار بر وزارت وانتشار این گونه خبرها شخص مورد نظر خود را بر مسند وزارت بنشاند من بدم نمی اید از انتشار این خبرها که بعضا هم درست هست اما عوام فریبی است برای انتصاب فرد مورد نظر ش در وزارت
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/28 - 11:12
برادر حسن گرامی ! این گونه ادعا ها را می گویند ابطال ناپذیر و اثبات ناپذیر . مخاطب کجایش را و چگونه رد کند؟ جریانی (کدام جریان ؟)خط خاصی (کدام خط ؟) را مورد حمله قرار می دهد و می خواهد با فشار بروزارت و انتشار این گونه خبرها (انگار این خبرها ساختگی هستند) شخص مورد نظر خود (کدام شخص ؟) را بر کرسی وزارت بنشاند.... برادر حسن ! این خبرها اگر غلط است شما درستش را بگو .مثلا بگو مدرک دکتری آلبرتا درست است. یا کارآموزی یونسکو، فوق لیسانس است. یا مدرک دانشگاه رودهن قلابی است. می فرمایی خبرها بعضا درست است. بفرمایید کدامش غلط است و به چه دلیل ؟ برادر عزیز سند و مدرک شما برای اینکه من شخص مورد نظرم را می خواهم وزیر کنم چیست ؟ این شخص کیست؟ ما که نباید فضایی حرف بزنیم. وقتی می گویی که مثلا من با فشار می خواهم وزیر تعیین کنم منطقا باید بپذیری که بطحایی هم با فشار و لابی روی کار آمده ؟ در این مورد نظر شما چیست؟
پاسخ + +10 -2 --
دولت فرهنگیان 1396/10/27 - 14:12
"برای من قابل فهم نیست که فردی مانند الهیار ترکمن 23 سال در سازمان برنامه با مدرک روانشناسی دانشگاه آزاد رودهن مسئول میز آموزش و پرورش بوده است."

افسوس...افسوس ...و بازهم افسوس!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/28 - 11:13
واقعاتاسف به حال سازمان برنامه و بودجه که قاعدتا باید مغز کارشناسی کشور باشد.
پاسخ + +12 -1 --
منوچهر 1396/10/27 - 15:26
نوبخت وزیر اموزش و پرورش است نه بطحایی وایشان مخالف صدرصدر معلمان میباشد.نوبخت هیچ دلخوشی از معلمان ندارد.چون از دونفر معلمان کتک درست حسابی خورده انهم در استان کرمانشاه .در مورد ترکمن هم بدانید ایشان در دانشگاه ازاد... گرفته و تخصص مربوط به بودجه را ندارد ولی تخصص خاص .....جالبه همنوع ایشان یکی هم درسیمان صوفیان تبریز با مدرک روانشناسی بالینی حسابدار بود یه زمانی.یا مثل اقای مافیان که رشته تحصیلی کشاورزی داشت در اموزش و پرورش استثنایی رئیس بود تو کشور ما مدرک لازم نیست فقط بوته بستان باشی همه چیز حل شدنی است.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/28 - 11:17
خوب حالا ممکنه شخصی با مدرک غیر مرتبط جایی مسئولیت بگیره. این فرق می کنه با کیس آقای الهیار . اینجا بحث تقلب و دروغ مطرح است. ایشان در بودجه علامه دهر باشد این توانایی نمی تواند دروغ او در مورد فوق لیسانس پاریس و دکتری آلبرتا را محو کند.
پاسخ + +5 0 --
اسد 1396/10/27 - 19:47
اقا ،ترکمن بره هر کی بیاد فرقی به حال بودجه اموزش
وپرورش وپایین دستی ها نداره،داره؟ولی خوبه بلاخره
دروغگوها رسوا می شوند خدا جای حق نشسته آقای
نوبخت با معلما لجه بیشتر یک کسانی را آورده که سواد
درست حسابی نداره تا هرچه نوبخت بنوازد ایشون اجرا
کند امیدوارم روزی این نوبخت هم رسوا شود .
انشالله
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/28 - 11:19
فعلا تمرکزمان را روی مدارک مشکوک آقای الهیار ترکمن بر نداریم. یکی از آفات این گونه روشنگری ها تبدیل آن به جنگ مغلوبه است.
پاسخ + +1 -2 --
کارشناس 1396/10/27 - 20:45
جناب شیرزاد عزیز بهرام را به جاآوردی؟ بهرام خودمان است.کمی فکر کن یادت می آید.
پاسخ + 0 0 --
سجاد 1396/10/27 - 23:39
گرفتم. زدی تو خال. همان بهرامی است که می خواست حاج بابایی را رییس جمهور کند و هنوز هم سرجایش باقی مانده است.
پاسخ + 0 0 --
معصومه کچل 1396/10/28 - 00:48
بهرام ..........؟؟؟؟؟؟؟؟
بجا نمیارم
اگه معرفی شده آقای نوبخته
که واویلا
دیگه کل حقوقمان هم کم کنند سیر نمیشوند
از ذخایر نظام ارتقا رتبه میگیرن میشوند خود نظام
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/28 - 11:25
جناب منوچهر نمی شناسم. من شما را هم نمی شناسم که میگی بهرام خودمونه :) فکر کردم در حد اکیوسان . یادم نیومد.
پاسخ + +2 0 --
یک دوست 1396/10/27 - 20:53
جناب کفراشی عزیز تو را به صداقت می شناسم. تو خودت درد کشیده ای. شجاعت داشته باش و روی نفست پا بگذار. اشتباه کردید که او را تایید کردید.اما استباه پیش می آید. از همین جا جلویش را بگیر. بی تحقیق هم کاری نکن. از همکاران و روسای سابقش در سازمان تحقیق کن. به استعلام از حراست سازمان اکتفا نکن. این خیلی بهتر است از اینکه فردا در صندوق و قرارداد با شرکتهای بیمه و...مشکلی پیش بیاید.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/28 - 11:26
قابل توجه آقای کفراشی و
پاسخ + +7 -3 --
ناشناس 1396/10/27 - 20:57
ظاهرا چند نفر از وزارت در این سایت مشغول کامنت گذاری با اسامی مختلف به نفع فولادوند و الهیار هستند از جمله دادکر
پاسخ + 0 0 --
معصومه کچل 1396/10/28 - 00:50
بله میدان خالی و ....
هرچی به نفعشان باشه مینویسند ذخایر نظام
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/28 - 11:27
مهم نیست آنها هم محترمند و حق اظهار نظر دارند. ای کاش مستقیم وارد بحث می شدند و به روشن شدن مسایل کمک می کردند.
پاسخ + +2 0 --
کارشناس معاونت 1396/10/27 - 20:59
چه توقعی دارد این آقای نوبخت!آیا منظورش این است که از الهیار تقدیر هم باید کرد. مثلا بگوییم که چرا گفتی آلبرتا عزیز. شکسته نفسی کردی. شما باید می گفتی آکسفورد و هاروارد و ام آی تی. آلبرتا اصلا قابل شما نیست که نام شمارا در خود بگنجاند.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/28 - 11:30
مطلب شما البته طنز است اما دانشگاه آلبرتا یکی از معتبرترین دانشگاه های آمریکای شمالی است.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1396/10/27 - 21:04
جناب شیرزاد عزیز. درست می گویند در لینکداین خود دکترا از آلبرتا و فوق لیسانس از موسسه برنامه ریزی را ذکر کرده بود. مگر اینکه هم چون کانالش در روزهای اخیر حذف کرده باشد. تصویرش نزد صدای معلم باید موجود باشد. قبلا منتشر کرده بود.در هر حال در اصل مطلب توفیری ندارد.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1396/10/28 - 11:32
من همین الان در لینکداین آقای الهیار هستم/ چیز اضافه ای بر آنچه که تصویرش را گذاشته ام نمی بینم. دلیلش را هم از نظر فنی نمی دانم.
پاسخ + +2 0 --
احسانی 1396/10/27 - 21:05
امروز سایت دانش آموختگان خارج از کشور وزارت علوم رو بررسی کردم که نتایج جالبی داشت.
مدرک غیرحضوری و مکاتبه ای در هیچ مقطع تحصیلی توسط وزارت علوم ارزشیابی نمیشود.
بنابراین حتی اگر الهیار ترکمن مدرک دکترای مکاتبه ای آلبرتا هم داشته باشد وزارت علوم قانونا مدرک مکاتبه ای او را نمیتوانسته ارزشیابی بکند بنابراین الهیار ترکمن قانونا اجاره استفاده از این لقب علمی را نداشته است.
در حالیکه او در جلسات هیات امنا دانشگاهها و یونسکو با عنوان دکترا شرکت کرده است.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1396/10/27 - 21:27
دوست عزیز می گوید که من از آلبرتا استعلام کرده ام اعلام کرده است که چنین کسی را نمی شناسد. بعد شما می گویی مکاتبه ای و ارزشیابی و....!!!!@!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
احسانی 1396/10/28 - 09:14
منظور این است که بر فرض محال حتی اگر واقعا مدرک دکترای مکاتبه ای هم داشته باشد وزارت علوم آن را تایید نخواهد کرد.
پاسخ + +6 0 --
معلم منتظر الزلزله 1396/10/27 - 21:11
هیچ به این فکر کرده اید که اگر الهیار برود چه کسی می خواهد ما را بیمه آتش سوزی و زلزله بکند؟پیشنهاد می کنم همه معلمان در راهپیمایی بزرگی با عنوان براءت از شیرزاد شرکت کنیم و با دادن لقب پروفسور به الهیار از او پوزش خواسته و التماس کنیم تا بماند و ما را از برنامه های تحولی خود محروم نکند. زلزله امروز روزانه شده است و آتش سوزی هم از پلاسکو بگیر تا سانچی به زودی به معلمان خواهد رسید.الهیار بمان و ما را بیمه کن. ما که خود نمی توانیم. ...
پاسخ + +3 -2 --
معلم 1396/10/27 - 21:41
آقای شیرزاد. فرهنگیان را برای فرستادن ایمیل استعلام به آلبرتا تشویق نکن. من چند روز پیش که فرستادم. در پاسخ گفتند که موضوع چیست؟ در مکاتبه معلوم شد که ایمیل استعلام من شصت و هفتمین ایمیل ارسال شده برای آلبرتا جهت استعلام الهیار است. ابعاد موضوع دارد بسیار گسترده می شود. دانشگاه آلبرتا تصمیم دارد تا بیانیه ای در این مورد صادر کند. متاسفانه برخی از دوستان نشانی الکترونیک صفحه لینکداین الهیار را برای دانشگاه ازسال کرده اند که در آن آرم آلبرتا را گذاشته و ذیل آن خود را دکترا خوانده است. بعضی دیگر از دوستان هم در ایمیل خود اشاره کرده اند که الهیار معاون وزیر آموزش و پرورش است. موضوع دارد شبیه به داستان مرحوم کردان می شود که یک آبروریزی بین المللی شد. خواهش می کنم دیگر به آلبرتا اینیل نزنید.تف سربالا است. بطحایی هم بیشتر از این معطل نکند. ردش کند تا برود
پاسخ + +3 0 --
چغندربگ 1396/10/27 - 22:34
اگر کمی عقب تر بریم و به آوپ نگاه کنیم، میبینیم که آنقدر اوضاع خرابه که هرکسی هرچقدر بد یا خوب! در این وزارتخانه مسئولیت بگیرد، واقعا اتفاق مثبتی نخواهد افتاد! و هر روز بدتر از دیروز میشود، من اینقدر بدبینم که معتقدم اگر آوپ را کنترات به برادران افغانی بدهیم حتما بهتر اداره خواهند کرد!
پاسخ + 0 0 --
دادگر 1396/10/28 - 00:16
جناب چغندربگ نگران نباش مجموعه صدای معلم بسیج شده اندتامشکلات وزارتخانه راحل کنندآنهم باتقویت آقای ...وتخریب ...اما کت وزارت خیلی به تن آقای ...گشاداست.
پاسخ + +3 0 --
دبیر 1396/10/27 - 22:39
منم س تا دکتری دارم.خخخ
پاسخ + 0 0 --
معصومه کچل 1396/10/28 - 00:54
دکتر ذخیره ای؟؟؟؟
برای روز مبادا مدرکشو جعل کن عزیز دل معصوم
پاسخ + +2 0 --
حمید 1396/10/27 - 23:24
این دوست جناب شیرزاد موجود جالبی به نظر می رسد. اگر امکان دارد به ما معرفی شود. طوری در مورد الهیار حرف می زند که اگر کسی نشناسد فکر می کند که زورو است یا رابین هود.دوستان سالم هم خیلی جالب بود. دوستان سالم از الهیار نپرسیدند که این آلبرتا و پاریس چه بود که از خودت درآوردی؟اگر دوستان سالم نسبت به دروغ گفتن و فریب معلمان حساسیت نداشته باشند پس تصور کنید که دوستان ناسالم چه اعجوبه هایی هستند.
پاسخ + +2 -1 --
دبیر بوشهری 1396/10/27 - 23:36
باورش مشکل است. یعنی نوبخت به جای خجالت و شرمندگی از رسوایی فرستاده اش به آوپ تازه طلبکار هم است و می گوید که چرا نوچه اش آزرده خاطر شده و روح لطیفش آسیب خورده است؟
پاسخ + +2 0 --
آموزگار 1396/10/27 - 23:55
این دوستان سالم از کجا فهمیده اند که الهیار با برنامه و دلسوز و شایسته است؟ دوستان سالم که این مقدار بصیرت دارند که از نیت و آنچه در قلب الهیار می گذرد،آگاه هستند چطور از مدرک و راست و دروغ الهیار آگاه نشدند؟ این دوستان سالم از الهیار می خواهند تا چه چیزی را تحمل کند؟ اینکه فرهنگیانی که الهیار آنها را احمق فرض کرده بود و تلاش به خرج داد تا آنهادرا فریب دهد و اکنون به واقعیت پی برده اند و اعتراض دارند را الهیار باید به خود زحمت دهد و تحمل کند؟
پاسخ + +9 -4 --
علی 1396/10/28 - 09:35
صدای معلم حالا صدای معلم شده افرین به صدای معلم افرین بر شیرزاد
پاسخ + +4 -2 --
شایان 1396/10/29 - 03:57
شیرزاد جان.دوستت داریم/
پاسخ + +2 0 --
حسن 1396/10/30 - 09:10
برادر شیرزاد عزیز من با افشا گری های شما مشگلی ندارم کار خوبی هم می کنید اما شخص مورد نظر شما که قرار است بعد از سر نگونی بطحایی به وزارت برسد و فعلا مجبورم که نامش را فاش نکنم جوانمردانه عمل نمی کند ودر پی حذف همکاران برامده قبلا هم این نکته را یاد اور شدم انشاله در فرصت مناسب به شما خواهم گفت که از چه کسی حمایت می کنید موفق باشید
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1396/10/30 - 13:45
خیلی شلوغش نکنید . پشت این قضیه ....... این بدبخت هم مدرک دکتراش اصن اعمال نشده حالاهرچند خودش سوتی داده و دکتر دکتر کرده. علت اعمال نشدن دکتراشم اینه که گیرش توی ترم آخر و دفاعشه
پاسخ + 0 0 --
10 1396/10/30 - 15:31
چرا سانسورش کردید؟
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1396/10/30 - 15:42
سلام

دوست عزیز

حرف زدن بدون دلیل و مدرک و ارائه شواهد اتهام پراکنی است .

« صدای معلم » راسا و به عنوان " تنها رسانه " وارد این موضوع مهم شده است و شما می خواهید آن را در حد منازعات درون سازمانی و تسویه حساب و... لوث کنید و موضوع را منحرف کنید .

و این که با یک هویت به اسامی مختلف نظر می گذارید !

بهتر است صادق باشید .

پایدار باشید .
پاسخ + +1 0 --
قاسمعلی 1396/11/01 - 09:58
آقای شیرزاد هرچیزی قیمتی دارد لطفا این همه چونه نزن ، مبلغ آخر را بگو و خودت را خلاص کن و این همه به خودت را به در ودیوار نکوب
پاسخ + +1 0 --
رجبي 1396/11/01 - 11:39
خاك بر سر سيستمي كه عقلش رو دست آدمي مثل نوبخت داده!

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

بلی - 24.4%
خیر - 75.6%

مجموع آرا: 242

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور