صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

حسین شاملی یام/ دبیر آموزش و پرورش شهرستان مرند

لاشه متعفن ،تابوت نمی خواهد ! ما هم در تعفن آن نقش داشته ایم !

معلمان را وادارکردید به خاطر یک تکه کاغذ با نام تقدیرنامه همه را به یک چشم نگاه کنند و عملا" بهره هوشی و تفاوتهای فردی در ایران معنا نداشته باشد/ امروز نتایج این کار در دانشگاهها و فارغ التحصیلان متجلی است که عاجزند از نگارش یک نامه اداری و.... که به حمدالله همه می دانند جز مسئولین محترم/ سیاست بازی و دخالت بیش از حد نمایندگان مجلس در امور آموزش و پرورش و عزل و نصب روسا و مدیران مدارس ،جایی برای شایسته سالاری باقی نگذاشته و این هم از نقاط ضعف وزیران بی اراده و ضعیفی است که برای بقای خودشان هر امتیازی می دهند/ بهتر نبود خدمتگزار و سرایدار قبل از تغییر وضعیت آموزشی ، دروه های روش تدریس ببیند و سپس آموزگار فرزندانمان شود/ در حالی که می دانستید این مستضعفان و پابرهنگان انقلاب کرده و جبهه رفته و کارگر، توان مالی ندارند مانتوهای مدارس و لباسهای فرم را اجباری کردید و جالب تر اینکه هر سال باید عوض شوند و اولیاء ، نالان نداری خود و برخی مدیران مدارس سودهای کلان از پورسانتهای دریافتی (بیش ازحقوق یک سال ) داشته باشند و باز هم دم بر نیارید و فساد را به این مجموعه باز کنید/ چرا آموزشگاههای علمی ، تکدرس ، تقویتی و... مانند جلبک تمام شهرهای ایران را فرا گرفته است / عده ای از همکاران بنا به دلایلی حال تدریس در کلاس درس را ندارند و این آموزشگاهها محل درآمد آنان شده است / تابوتی را که شما حمل کردید جنازه ای متعفن بود که تابوت نمی خواست که بوی گندش همه را ناراحت می کرد و نیازی به تشییع نداشت و اگر واقع بینانه بنگریم ما هم در تعفن آن نقش داشته ایم ....

 

تشییع جنازه تابوت آموزش و پرورش و معلمان  سالهاست که آنچه بر مدار آموزش وپرورش می چرخد مورد نقد اصحاب رسانه ومعلمان دلسوزاین دیار است .اگر 20 سال پیش فریاد زدیم که آقای مظفر در وزارتخانه به کج راهه می رود و وزرای بعداز ایشان نیز سنخیتی با معلم ندارند و برنامه هایشان خشکاندن چشمه تعلیم و تربیت است ،  هیچ کس صدایمان را نشنید و از همه جا رانده شدیم و فکرکردند خائنیم و پرونده های آن چنانی برایمان بستند که نقره داغمان کنند ولی امروز به مدد گذشت زمان و نتیجه حاصله معلوم شد که هر آنچه سیاست بازان و کارنابلدان به سرآموزش وپرورش آوردند خیانت نه ،که جنایتی بزرگ بود و باز هم تاکید می کنیم با این روند فاتحه این بساط را بخوانید و آرام بخوابید که شهر در امن و امان است.
نمی خواهیم دوباره و صدباره مقاله ردیف کنیم و از اهمیت و جایگاه رفیع معلم و علم سخن برانیم و دروغ گویانی باشیم که مسندشان از آخرتشان مهم تر است .
فقط کافی است سکانداران این نهاد از اول انقلاب به موارد زیر دقت کنند و ببینند هر کدام چه بلایی بر سر پیکر آموزش و پرورش آورده اند:


1- ابداع درصد قبولی کذایی، حذف مردودی ، حذف امتحانات نهایی پنجم ابتدایی، سوم راهنمایی و...آغاز نابودی آموزش بود. معلمان را وادارکردید به خاطر یک تکه کاغذ با نام تقدیرنامه همه را به یک چشم نگاه کنند و عملا" بهره هوشی و تفاوتهای فردی در ایران معنا نداشته باشد.
  امروز نتایج این کار در دانشگاهها و فارغ التحصیلان متجلی است که عاجزند از نگارش یک نامه اداری و.... که به حمدالله همه می دانند جز مسئولین محترم.


2- ایجاد هنرستانهای کاردانش بی کیفیت و سوق دادن ضعیف ترین دانش آموزان به آن مدارس کاری کرد کارستان  که دانش آموزان از علم جا ماندند، هم از کار و روز به روز هم تقویت می شود با فرمهای هدایت تحصیلی اجباری دانش آموزان و کسی هم نیست عادلانه نتایج این همه سرمایه گذاری را بگوید ولی قطعا" تولید دیپلمه های بیکار اولویت اصلی است.


3- منزلت معلم و معیشت او در طول 40 سال گذشته از 20 به 2 رسیده است .اگر باور ندارید به رفتار جامعه وا طرافیان تان با خودتان بنگرید ؛آیا نشانی از منزلت معلمان قدیمی در شما دیده می شود ؟ آیا فرزندانتان شغل شما را می ستایند ؟ آیا خانواده شما شکم سیر از آنچه دوست داشتند خورده اند؟ و هزاران آیای دیگر از رفاه و خانه معلم و تفریح و... که مجال گفتن نیست.

تشییع جنازه تابوت آموزش و پرورش و معلمان


4- سیاست بازی و دخالت بیش از حد نمایندگان مجلس در امور آموزش و پرورش و عزل و نصب روسا و مدیران مدارس ،جایی برای شایسته سالاری باقی نگذاشته و این هم از نقاط ضعف وزیران بی اراده و ضعیفی است که برای بقای خودشان هر امتیازی می دهند.


5- خیرین مدرسه ساز را علم کردید تا بار خودتان را سبک کنید و به دنبال بودجه و اعتبارات نروید و مدارس را و قانون اساسی آموزش رایگان را خیلی مفت فروختید و می بینید کمکهای اجباری و زوری مدارس بالاتر از شهریه مدارس غیردولتی شده است.


6- معدل 12 دیپلم در کشور و حتی 2.75 بنابه اظهار مسئولین سازمان سنجش سوغات شما از عدم کفایت تان و تیشه زدن به ریشه علم این کشور و ایجاد وابستگی مجدد به متخصصان و پزشکان خارجی است ، والله که بازهم نخواهید فهمید.


7- وزیر محترم ، آقای بطحایی ! گفتید کتب کمک آموزشی قانونی نیست.از کدام قانون دم می زنید درحالی که در تمامی مدارس علی الخصوص ابتدایی  و متوسطه اول تمامی معلمان کتابهای کمک آموزشی اجباری تفویض می کنند ولی صدای اولیای بدبخت جایی شنیده نمی شود و شما هم می دانید که دروغ می گوئید !
عده ای از همکاران بنا به دلایلی حال تدریس در کلاس درس را ندارند و این آموزشگاهها محل درآمد آنان شده است   اگر کتاب هایتان برای آموزش کافی است چرا چند انتشاراتی در طول این سالها میلیاردر شده اند ؟ مگر از مدارس تان خبر ندارید، بازرسی نامحسوس ندارید؟ یا همه سرشان در برف زمستانی است و تا به خودشان بیاینند همه را سیل برده است.


8- آموزش را از ریشه خشکاندید. سرایدار و خدمتگزار و آموزشیار نهضت را روانه مدارس ابتدایی کردید  ( با عرض ادب و احترام به همه سرایداران و خدمتگزاران بی ادعا ) تا درحساسترین مقطع آموزشی کشور سوهان روح بچه ها شود  که صدای این جنایت چندسال بعد شنیده خواهد شد و چه بد مسئولینی بودید که به فرزندانتان خیانت کردید و شاید دشمن این ملت هم چنین خیانتی در حق کودکانمان روا نم یداشت .

« بهتر نبود خدمتگزار و سرایدار قبل از تغییر وضعیت آموزشی ، دروه های روش تدریس ببیند و سپس آموزگار فرزندانمان شود؟ »


9-یادمان نرفته که نشریات وزارتی ، وزیرنامه بود نه نشریه سازمانی و محل عرض اندام معلم و مشکلات او، و تا توانستید به نفع خودتان تبلیغ کردید و اقوامتان را از صندوق ذخیره گرفته تا صنایع کمک آموزشی و... به کار گرفتید تا ثابت کنید همه شما از ژن خوب های ایران هستید.


10- در حالی که می دانستید این مستضعفان و پابرهنگان انقلاب کرده و جبهه رفته و کارگر، توان مالی ندارند مانتوهای مدارس و لباسهای فرم را اجباری چرا آموزشگاههای علمی ، تکدرس ، تقویتی و... مانند جلبک تمام شهرهای ایران را فرا گرفته استکردید و جالب تر اینکه هر سال باید عوض شوند و اولیاء ، نالان نداری خود و برخی مدیران مدارس سودهای کلان از پورسانتهای دریافتی (بیش ازحقوق یک سال ) داشته باشند و باز هم دم بر نیارید و فساد را به این مجموعه باز کنید !


11- با عرض معذرت همه وزیران روی کارآمده دروغگویان بالقوه ای هستند که نه از خداترس دارند نه از مردم. چگونه در رسانه ملی می گویید کمکهای مردمی اجباری نیست در حالی که می دانید 90 درصدآنها اجباریست ؟ چگونه می گویید مطالبات و معوقات معلمان داده خواهد شدکه به خدا عملا" می دانید که دروغ می گویید.

چرا می خواهید به هر قیمتی میز عزیزتان را ازدست ندهید .مگر به خدا و قیامت و روز جزا اعتقاد ندارید؟
راستی در عرض 5 سال گذشته برای یک دبیرستان با 200 دانش آموز چقدرسرانه واریز نموده اید؟
چرا از قرارداد با بیمه ایران درچندسال گذشته حرفی نزدید که بوی اختلاس و... همه جا را برداشت  ؟ چرا از صندوق ذخیره نگفتید که چه کسانی خوردند و فرزندان چه کسی بهره مند شد؟


12- چرا آموزشگاههای علمی ، تکدرس ، تقویتی و... مانند جلبک تمام شهرهای ایران را فرا گرفته است ؟ آیا جز به خاطر این است که اولا" معیشت معلم باید با این کلاسها تامین شود و ثانیا" عده ای از همکاران بنا به دلایلی حال تدریس در کلاس درس را ندارند و این آموزشگاهها محل درآمد آنان شده است !


13- زمانی کانونها و فعالیتهای پرورشی محل رشد استعدادها ی دانش آموزان  ( تئاتر،موسیقی، هنرهای تجسمی و... ) بود ولی اینک امور تربیتی حاشیه نشینی بیش نیست که با چند برنامه ناقص و اهداف 2 دهه پیش فعالیت می کند.این بلا را مگر وزرای ما به سر این نهاد نیاوردند؟


14- سوغات شما از مجتمع های آموزشی چه بود؟ جز حیف و میل بیت المال و طرحی ابتر که مدارس را فلج کرد؟ در پی تغییرات مکرر آموزشی ( نیمسالی –سالی واحدی-چهارساله -6-3-3 ) چه چیزی عاید جامعه کردید ؛ جز نابودی آموزش و تربیت نخبگان که گره از مشکلات جامعه بردارند؟


15- چرا به صداوسیما اجازه داده اید آبروی معلم را با دروغ ها ی شما ببرد و همه مردم فکر می کنند ماهانه چندین بار مزایا به حساب معلم واریز می شود در حالی که مطالباتش راهم به دروغ پرداخت می کنید؟
چرا صدا و سیما از تحصن معلمان در دورترین کشور افریقایی خبر پخش می کند اما تابوت روی دوش معلمان و سفر ه خالی پهن شده آنان در وطنمان را ندید؟


16- آیا شما نبودید که بازنشستگان را فراموش کردید؟ آیا سری به سفره خالی آنان زدید؟ آیا همپای تورم و گرانی توانستید حقشان رابدهید؟ که اگر جوابتان منفی است فردای قیامت رویتان سیاه که آنان راپیش خانواده هایشان روسیاه کردید.

تشییع جنازه تابوت آموزش و پرورش و معلمان

معلمان و همکاران عزیز !

تابوتی را که شما حمل کردید جنازه ای متعفن بود که تابوت نمی خواست که بوی گندش همه را ناراحت می کرد و نیازی به تشییع نداشت و اگر واقع بینانه بنگریم ما هم در تعفن آن نقش داشته ایم ، چرا تسلیم درصد قبولی کذایی شده ایم؟ چرا زمانی که صندوق ذخیره فرهنگیان را غارت کردند دم بر نیاوردیم؟ چرا زمانی که نظام هماهنگ پرداخت اجرانشد چیزی نگفتیم؟ چرا وقتی سخنگوی دولت ومسئولین بلند پایه به معلم توهین کردند حرکتی نکردیم؟
امسال خرداد که فرار سید نشان دهید که ما خائن فرهنگی نیستیم و با وجدانتان ورضای خدا نمره بدهید تا ببینند که آموزش و پرورش ما بیماری درحال احتضار است.


همکاران عزیز  !

کمپین های درصدقبولی واقعی ، عدم الزام کتب کمک آموزشی به دانش آموزان ، عدم اجبار اولیا به خرید مانتو و لباس فرم با یاری ما امکان پذیر است. هوای این مردم را داشته باشیم ،جیب خالی آنها جیب ماست ، فشار روانی بر پدران و مادران سرزمینمان روانیست .

ما معلمیم و قسم ما مردمداری و رعایت حق الناس و طلب رضای خداوندی است . با مردم می مانیم و به خاطر ناکارآمدی مسئولین مردم رافراموش نمی کنیم.
ان شاالله روزی می رسد که خائنان فرهنگ و علم این مملکت در دادگاه عدل الهی روسیاهان معرکه باشند.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پنج شنبه, 20 مهر 1396 15:51 خوانده شده: 2261 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +31 -79 --
شهاب 1396/07/20 - 16:37
همه ی سخنان شما متین ولی آنجا که معلم را بی حال درکلاس درس وپرکار در آموزشگاه معرفی کردید خیانت کردید اگر معلم باتدریس درآموزشگاه کسب درآمد می کند پس چرا جیبش خالیست باحرف های احساسی تیشه به ریشه ی خودمان نزنیم
پاسخ + 0 0 --
حسن 1396/07/20 - 17:17
آقای شهاب شما همیشه خود را عقل کل میدانید درحالی که .نظر ایشان همه معلمان نبود افرادی مثل شما باعث بدبختی معلمان هستید
پاسخ + 0 0 --
دبیر م 1396/07/20 - 18:31
ضمن موافقت با مقاله بالا اضافه می شود:
بیمه برنزی یا طلایی؟
ادامه تحصیل در ارشد برا دبیران اری یا نه؟
رتبه بندی عادلانه اری یا نه؟
اعزام بخارج برا دبیران اری یا نه؟
نقل و انتقال معلمان و دبیران به ناحیه یا منطقه دلخواه اری یا نه؟
تغییر موظفی دبیران تقلیل ساعت از 20 ساعت به 18ساعت اری یا نه؟
اسکان تابستانه در مراکز مناسب و نه مدارس اری یانه؟
سازمان نظام معلمی اری یا نه؟
تغییر همه معاونان وزارت و مدیران کل با نیروهای جوانتر و قویتر و گردش نخبگان مدیریتی و مدیران مدارس اری یا نه؟
....اری یا نه؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/07/20 - 23:20
اشتباه مثبت زدم.منم موافقم که آقای شهاب خودشونو عقل کل می دونن.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/07/21 - 02:11
واقعا کل مقاله عالی وحرف دل خیلی ازما بود.اما،اشاره نویسنده ارجمندبه رشدقارچی مدارس علمی آزادوکم بازده وپرهزینه بردوش اولیاست.که میگه یعنی اگرمعیشت معلم تامین میبودمجبورنبودازسرناچاری توی این مدارس شیفت تدریس کنندو اشاره مهمترش گویا این مطلب است که به جای رشد اینگونه مدارس کیفیت مدارس آزادوپرهزینه،که محل درآمدزایی شده بهتربود این خلا ها را درکیفیت وبهبودفضا وساختمان وویژگی های مدارس دولتی بهترازاین گونه مدارس ایجاد میکردیم که شاهد رشد وتکثیر اینوع مدارس درسراسرکشورنباشیم اگرمدارس خودمون را بهرلحاظ فضا،ساختمان،امکانات ،و.و.و.و.....بهترمیساختیم اولیا ودانش اموزان رغبتی به رفتن بسمت آنگونه مدارس نداشتند.
پاسخ + 0 0 --
باما 1396/07/21 - 03:38
لاشه متعفن ا پ بوی گندش تمام کشور گرفته معلمان زیر خط فقر بدبختی قرار دارند

بدبخت معلمی که با ۳۰ سال کار پول یک اپارتمان ۲۰۰ میلیونی نداره
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1396/07/21 - 08:08
آقای حسن شما ازکجا متوجه شدی من خودم را عقل کل می دانم من هم مثل شما با بسیاری از مطالب نوشته شده موافقم فقط با یک مورد مخالفت کردم به فرموده ی شما اگر عده ی زیادی اینگونه نیستند نیاز به مطرح شدن نداشت من باعث بدبختی معلمان هستم یا کسیکه آن هارا تنبل وسودجو معرفی می کند درنظر دادن انصاف را رعایت کنیم
پاسخ + 0 0 --
دبیرم 1396/07/21 - 08:51
تغیر موظفی معلمان و دبیران تقلیل ساعت از 20س به 18س بررسی بشه
چرا ملاک تقلیل ساعت 20سال تدریس است نه 20 سال سابقه خدمتی
پاسخ + +75 -1 --
احمد 1396/07/20 - 16:38
آقای شاملی دریکی ازنوشته هایتان نوشته بودید سروها ایستاده می میرند .باید واقعیت راگفت وجامعه معلمان رابیدارکرد.
واقعا" ازآموزش وپرورش جز لاشه ای نمانده است.متشکراز مقاله ات
پاسخ + +80 -2 --
بیاتی فرد 1396/07/20 - 16:40
درود بر شما همکار ارجمند وباشرف که حرف دل خیلی از همکاران را باقلم زیبایتان یاد اوری کردید.وممنون از صدای معلم بخاطر انتشار ان...
پاسخ + +55 -6 --
ناشناس 1396/07/20 - 16:49
تا مادامی که معلمانی همچو من وشما به صورت احساسی همه وجود خود را در رای به ریس جمهور منتخب فدا می کنبم چاره ای نیست عزیزم مشکل اموزش وپرورش ساختاری نیست عدم خود شناسی وگاها فدای خود به دیگران است بیشتر روی ان فکر کنید
پاسخ + 0 0 --
خانم فرهنگ 1396/07/20 - 17:36
همکار گرامی بیشتر از معلمان این جوانان دانشجو هستند که درهرانتخاباتی احساسی برخورد میکنند. من درزمان تبلیغات در خ ولیعصر تهران دیدم که چگونه جوانان با یکدیگر بحث میکنند واز نامزد انتخابی خود دفاع میکنند انگار اولین بار است که دراین کشور نامزدها در تبلیغات دروغ میگویند. باید یک فکر اساسی برای این آیندسازانی که در اختیار ما هستند بکنیم واز نظر سیاسی خوب تربیتشان کنیم واحساساتشان را به روحیه مطالبه گری تبدیل کنیم
پاسخ + +51 -1 --
معلم 1396/07/20 - 17:20
سپاس همکار گرامی
پاسخ + +51 -5 --
معلم 1396/07/20 - 17:51
آقای شاملی گرانقدر
تشکر از مطلب خوب شما
مسلما فعالیت و قلم و نگارش شما در احساس درد وآلام جامعه موثرتر از
فعالیت و ژست مردمداری برخی مسولین بی لیاقت است.
پاسخ + +4 -43 --
سیفیاری 1396/07/20 - 18:40
خدا به انسان قدرت انتخاب داده است!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/07/20 - 23:16
خوب شما انتخاب کن میلیاردر شوی میتوانی بشوی؟؟؟؟یا سعی کن به عنوان وزیر و وکیل انتخاب شوی حق انتخاب که داری شروع کن ..
پاسخ + 0 0 --
قائمی 1396/07/21 - 08:43
آقای ناشناس عزیز! شما منظور ایشان را نگرفتید!
پاسخ + 0 0 --
آن دگر معلم 1396/07/21 - 11:32
آقای سیفیاری عزیز اگر منظورتان از انتخاب معلمی است که درست گفته اید برای کسانی که امروزه وارد این دستگاه می شوند و اشتباه فرموده اید برای این که بیش از نیم میلیون فرهنگی قبل از بیست سال پیش وارد دستگاه شده اند و ان زمان تبعیض به این صورت نبود پارتی بازی به این صورت نبود کسلی و تنبلی و بیکاری و سوءاستفاده و رانت خواری به این شکل نبود ان زمان هنوز عشق به معلمی بود نه به شغل معلمی. اقای سیفیاری من که از این مصیبت ها می نالم به خاطر این است که دارم با پوست و استخوان می بینم و درک می کنم هدف من و امثال من اصلاح است نه پاک کردن صورت مساله. هدف یاری است نه براندازی. هدف تربیت انسان های خلاق با ایمان و شجاع و دانا و کاردان است نه خروجی های تنبل و بیمار و گاها دزد و معتاد و روانی و ... با احترام
پاسخ + 0 0 --
آن دگر معلم 1396/07/21 - 14:23
منظور از "براندازی" خرد و له کردن آ پ که یکی از اهداف اصلی هر جناح علیه جناح دیگر است و چوبش هم ما معلمان می خوریم.
پاسخ + +57 -4 --
ناشناس 1396/07/20 - 19:19
احسنت. واقعیات را به صراحت و خوبی بیان کردین.
ولی تا زمانیکه دزدان و اختلاسگران و لابی گران سر کار باشند وضعیت همین است.بجای سرمایه گذاریهای هنگفت موشکی اگر بر روی فرزندانمان سرمایه گذاری کنیم شاهد ایرانی مقتدر و پیشرفته خواهیم بود.
ولی افسوس آقایان نمی خواهند.!
پاسخ + +48 -4 --
رها 1396/07/20 - 23:11
درود به شرفتان با اين قلم نافذ
خدا پدر مادر شما را بيامرزد

شخصا تاييد و تاكيد ميكنم
چرا نيروهاي خدماتي مدرسه بايد تبديل وضعيت بشوند نه اينكه تدريس
فرزندان ما را به عهده بگيرند .
پاسخ + +57 0 --
عباس 1396/07/20 - 23:36
محدود کردن طرحهای بیشمار در اموزش و پرورش هم ضروری می باشد این طرحها به دلیل آگاهی نداشتن از شرایط واقعی مدارس و صرفا اکتفا به یکسری امار و ارقام غیر واقعی نا کارامد بوده علاوه بر هدر دادن 2 درصد از کل بودجه تخصیص یافته به اموزش و پرورش زمینه ساز فساد مالی نیروهای حوزه ستادی می باشد متاسفانه نظارت صحیح و دقیقی نیز در این مورد صورت نمی گیرد .
پاسخ + +50 -2 --
ناشناس 1396/07/21 - 00:24
از صدای معلم تشکر میکنم بابت این نوشته زیبا.یه خواهشی از صدای معلم دارم و اون اینکه یه تحقیق کنند که در کنار یک رنگ شدن لباس مدرسه چه کسانی فربه و چاق شده اند.ممنون
پاسخ + +43 -4 --
یلدا 1396/07/21 - 10:21
هزاران افرین که حقایق را به خوبی و خیلی رسا بیان می کنید
پاسخ + +39 -5 --
ارزو 1396/07/21 - 19:31
زنده باد اقای شاملی
پاسخ + +39 -5 --
سید ازتبریز 1396/07/21 - 19:47
باتشکر ازبیانات جالب آقای شاملی برادرمن وقتی اعتراض میشه همه دست اندرکاران اداره شده جناح بندی انشاءالله به سرشون بخوره که افرادناکارآمد وضعیف سرکارن تاصدات رودربیاری در اختیار اداره هستی باید به جایی بری که صدات درنیاد لعنت براینها که حقیقت روتشخیص نمیدن وهمه دستشون تو یه کاسه هستش به خداباهم میخورن حرامشون باشه انشاکالله
پاسخ + +50 -5 --
ناشناس 1396/07/21 - 19:58
با سلام وتشکر ازاقای شاملی. بخشی ازدردها را به زیبایی گفتید ولی انقدر دردهای فرهنگیان زیاد است که هرچقدر میگوییم به پایان نمیرسد خدا لعنت کند این دروغگویان بزرگ که فقط وعده سرخرمن میدهند امیدوارم معلمان به زودی علیه این وضعیت بدبخروشند
پاسخ + +2 -39 --
معلم 1396/07/22 - 20:57
جناب شما واقعا فکر کردین کی هستین؟؟؟ این ادبیات متکبرانه و سرشار از عقده یعنی چی؟؟؟بنظرم شما دچار مشکل(( خود همه چیز دانی ))مبتلا شدین...ترمز لطفا...
پاسخ + 0 0 --
احمد 1396/07/23 - 09:14
شاید شما از آن دسته معلمان هستید که به اجبار بچه مردم را به کلاسهای خصوصی می کشانید تافربه شوید ،یا منافعتان بخطرافتاده که دردمعلم راادبیات متکبرانه میدانید .مگر وضع آموزش وپرورش ما چنین نیست؟ از قرار معلم شما خودتان بیشترازهمه عقده ای هستید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/07/23 - 13:10
جناب معلم شما خیلی عقده ای هستی که اینچنین اراجیفی را میگویی وانسان کوچک و حقیری هستی که مشکلات انسانها را درک نمیکنی
پاسخ + +27 -1 --
یلدا 1396/07/23 - 15:53
جناب با عنوان معلم قطعا تو معلم نیستی چون ادبیات سخن گفتنت در حد یک بیسواد....ونادان است که از غم ومشکلات دیگران خرسند هستی
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1396/07/26 - 00:22
جناب وزیر بی کفایت شما فعلا نقش عروسک خیمه شب بازی رو داری ۲ ماه گذشت و عده شما در پرداخت معوقات ۱۵ماهه بی نتیجه ماند ، جالبه نوبخت .... میگه پول داریم ولی نمیدیم آیا کسی یک سال قسط بانک رو با تاخیر پرداخت کنه چقدر جریمه میشه ، جناب نوبخت همه میدانند ....

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

بلی - 24.4%
خیر - 75.6%

مجموع آرا: 242

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور