صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مهدی احمدی

چرا بايد فرزندان فرهنگيان از سهميه هاى كنكور بى بهره باشند ؟

ahamadidid3 امروزه كنكور به يكى از معضلات بزرگ جوانان ما تبديل گرديده و متاسفانه هر سال ،  سخن از حذف كنكور و بالابردن ظرفيت ها و پذيرفته شدن همه داوطلبان تحصيل در كنكور سراسرى ، وعده داده مى شود كه متاسفانه از مرحله وعده ، جلوتر نرفته و پس از مدتى كلنجار رفتن با قوانين و حلاجى كردن مسايل در پايان اعلام مى كنند كنكور و معضلات آن به قوت خود باقى است و در كنار آن عده اى غمگين و نااميد و عده اى اميدوار به سودهاى كلان ، از تدريس هاى خصوصى با ارقام نجومى و يا آموزشگاه هايى كه هر ساله ميليون ها تومان از اين بازار كسب در آمد نموده و متاسفانه عملكرد آنها نيز اكثرا دروغ و كلاهبردارى و سوءاستفاده از عواطف جوانان و اولياء آنان مى باشد.
 
اما در اين ميان موردى كه داغ اين جوانان را بيشتر مى كند ، سهميه هاى رنگارنگ است ، كه موجب مى شود عده اى به هر دليلى  با كمترين توانايي هاى علمى ، صاحب يك حاشيه اطمينان براى فرزندان خود گرديده و در تصويب و يا اجراى قوانين ، كارى به درست يا نادرست بودن آن نداشته و همين مورد كه فرزندان آنان ازيكى ازاين سهميه هاى ناعادلانه ، برخوردار است براى آنها كفايت كرده و بقيه جوانان زحمتكش و باسواد كه هرساله به دليل اين تبعيض ها پشت كنكور مانده و يا دررشته مورد علاقه خود پذيرفته نمى شوند، مهم نبوده و صدايشان هم به جايى نخواهدرسيد .
 
يكى از سهميه هاى ناعادلانه ، استفاده فرزندان اعضاى هيات علمى از قبولى و استفاده از سهميه « انتقال ويژه » است  كه متاسفانه فرد پذيرفته شده با رتبه و نمره بسيار پايين و فقط به دليل اشتغال پدر و يا مادر او به عنوان هيات علمى مى تواند ، به بهترين دانشگاه ها انتقال يابد كه اين موضوع موجب مى گردد ، فردى تواناتر و با رتبه بالاتر حذف و فرد مورد اشاره جايگزين او گردد ؛ خصوصا در گروه علوم تجربى كه تعداد متقاضيان بسيار زياد و رشته هاى به درد بخور بسيار كم است و اجراى هركدام از اين سهميه ها موجب عقب افتادن تصاعدى از رتبه و سهميه فرد با سوادتر مى گردد.
 
به هرحال به نظر مى آيد بهترين راه حل ، باز كردن در دانشگاه ها به روى جوانان جوياى تحصيل و برداشتن سد كنكور و سخت گيرى به افراد بى سواد و نامستعد در دانشگاه ها و منصرف نمودن آنها از تحصيل بى دليل و جذب افراد مستعد به دانشگاه ها و برداشتن سهميه هاى ناعادلانه از چرخه دانشگاه ها باشد و جلوگيرى از سوء استفاده افراد و آموزشگاه هايى كه هرساله ، براى جيب اولياء اين جوانان كيسه دوخته و با حق التدريس هاى نجومى به خواسته هاى خود مى رسند و عده اى را نيز سرخورده ونااميد مى نمايند.
 
اما چنانچه همه اين موارد درحال حاضر به دلايل ناگفته مقدور نيست حداقل ، پيشنهاد مى شود فرزندان فرهنگيان كه از زحمتكش ترين  اقشار جامعه و محق ترين گروه از اين گروه ها براى استفاده از اين سهميه ها مى باشند ،  نيزاز امتياز انتقال به شهر و دانشگاه مورد تقاضا بر اساس محل كار اولياء شان همانند اعضاى هيات علمى ، برخوردار باشند .
 
گر چه در نهايت ، بهترين نوع گزينش در كنكور سراسرى ، گزينش براساس توانايي هاى علمى و سخت گيرى در تحصيلات دانشگاهى به جاى كنكور ورودى باشد و اگر قرار است از قشرى از جامعه نيز تجليل خاصى به عمل آيد در نوع تحصيل و يا تخفيف در هزينه هاى تحصيل باشد و نه سهميه هاى ناعادلانه وخاص !
 
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 
یکشنبه, 16 فروردين 1394 15:48 خوانده شده: 14775 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +21 -9 --
ناشناس 1394/01/16 - 19:23
همکار عزیز راهکار بهتر اینکه فرزندان ما فرهنگیان بهتر درس بخونن تا اینکه با سهمیه بخوان برن دانشگاه. سهمیه هیأت علمی یا هر نوع سهمیه دیگر هم نوعی تبعیض است. از این گذشته فعلا مشکل اشتغال بسیار جدی تر از مشکل راهیابی فرزندانمان به دانشگاه است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/01/16 - 21:41
همكار محترم سلام
فرزندان فرهنگيان اكثرا درسخوان هستند و در كنكور هم بهترين رتبه ها را مى آورند اما بدليل همين سهميه هاى نابجا متاسفانه از اهداف و رشته مورد نظر دور افتاده و سرخورده مى شوند و البته بعدا در زمان اشتغال هم اين موضوع بنوع ديگرى تكرار خواهد شد به هر حال تحصيل علم استعداد و توانايى مى خواهد و حضور افراد ناتوان و ضعيف در دانشگاه ها موجب تضعيف يك كشور و لطمه علمى و فرهنگى خواهد شد
پاسخ + 0 0 --
nima 1394/11/22 - 14:46
باسلام....اصلا با این حرفتون موافق نیستم تمام فرزندان شهدا و جانبازان باسهمیه برن تو یکی مث من 2سال پشت کنکور بمونم بامعدل دیپلم 18اصلا چرا ماهاکه فرزند فرهنگی هستیم از این سهمیه ها استفاده نکنیم
پاسخ + 0 0 --
فاطمه 1396/10/27 - 12:42
واقعاک متاسفم براجامعه ای ک به معلماش انقدبی اهمیته چرافرهنگیان نبایدسهمیه داشته باشن فقط ماله جانبازاوایثارگراس
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/04/21 - 22:06
چرا باید فرهنگیان سهمیه نداشته باشن این همه انسان سهمیه داره یکی تو روستا درس میخونه سهمیه داره یکی جانبازه سهمیه داره یکی هم مثل ما فرهنگیان باشه سهمیه داشته باشه لطفا رسیدگی کنین
پاسخ + 0 0 --
مریم 1398/06/18 - 11:14
هی شماهایی که هرچی ازدهنتون درمیادبه خانواده ایثارگران میگید.اگه الان باخیال راحت دارین زندگی میکممیکنید.ازبرکت اون گل هایی هست که پرپرشدنداونایی که جونشون رو سپرکردندتاشماها زندگی ککنید.برای تک تک شماها متاسفم.
پاسخ + +35 -26 --
ناشناس 1394/01/16 - 21:32
مگه خود فرهنگیان چه امتیازاتی دارن که بچه هاشون داشته باشن!؟ دولت معلم کش.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/11/20 - 19:36
دقیقا درسته چطوربچه های شهدا و ایثارگران سریع بدون توجه ب رتبه وارد دانشگاه بشن اونوقت ما ک پدر مادرمون اینقد زحمت میکشن وفرهنگی هستن هیچ تاثیری نداشته باشه
پاسخ + 0 0 --
حسین 1396/08/20 - 21:33
مگه کشاورز وراننده ورفتگر وکارگر و....سهمیه دارن که شما سهمیه میخواید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/08/25 - 19:55
مگه بچه كارگر با فرهنگيان چه فرقي ميكنه كه سهميه ميخواين
پاسخ + 0 0 --
پدرام 1400/11/27 - 21:44
یه بارم که شده مثل ادم اصل موضوع رو نگاه کنید کسی به شهدا بی احترامی نکرد حرف اینه که حق فرزندانشون سهمیه نیست چرا باید وقتی کس دیگری شایسته است فرزند شهید با سهمیه جای اونو بگیره.
بعدش شما با این حرف داری میگی معلم بره به درک فقط شهدا و خانوادشون باید دارای احترام و سهمیه باشند لطفا فکرتونو درست کنید.
پاسخ + +29 -16 --
رضایی 1394/01/16 - 21:58
هیات علمی ها با دو روز تدریس در دانشگاه بالای 4/5میلیون حقوق می گیرند،تعطیلات آنچنانی دارند و این مورد هم شرایط ویژه.ما معلمها از همه چیز محرومیم
پاسخ + 0 0 --
فرزندجانباز٧٠درصد 1396/08/10 - 14:56
... برا چى بايد ب فرهنگيا سهميه بدن زحمت كشيده حقوق و پاداش ميگيره! اون باباى من و امثال تــو سينه گلوله ايستادن سهميه حق ماست نه حق فرزندان فرهنگى و هيئت علمى
پاسخ + 0 0 --
حسین 1396/08/20 - 21:35
فرزند جانباز۷۰درصد فردا قراره سهمیه بابات بیاد سر شغلی که تورفتی کار انجام بده؟
پاسخ + +29 -10 --
ناشناس 1394/01/16 - 22:41
وزارت اموزش و پرورش یا کمیته امداد معلمان؟!
پاسخ + 0 0 --
آیدا 1396/08/13 - 23:53
اگه پاداش فرهنگیاداده میشه باحقوقشون پس اون کمک هایی که ازطرف بنیادشهیدبه جانبازهاوخانواده شهدامیدن چیه ؟
همونطورکه فرهنگیام قشرزحمتکش وباسواداین جامعه هستن بایدبچه های اوناهم ازسهمیه برخورداربشن
پاسخ + 0 0 --
tdhqd 1398/05/27 - 16:06
بابات سختی کشیده خب دولت باید یه جور دیگه جبران کنه...طرف همسایمونه رنگ جبهه رو هم ندیده خودشم اعتراف کرده اونوقت جانبازه دختراش اصلا نمیدونن کرمان با کرمانشاه فرق داره اونوقت برا من کنکور رتبه سه رقمی میارن...جانباز وشهید بودن پرشما وامثال چه ربطی به کنکوروکار تو داره اخه حق بقیه ماهم ضایع میشه...درضمن حقوق فرهنگیان به یه جورابم نمیرسه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/09/20 - 20:22
واقعا راست میگه تو که کاری نکردی بابات رفته جنگ بعد یک گلوله خوردهبعدم بابات داره حقوقشو میگیره اگه اینجوره بابد برای فرهنگیان هم سهمیه بزارن
پاسخ + +31 -2 --
ی 1394/01/16 - 22:58
اول -روسا
دوم -معاونان
سوم -مشاوران
چهارم -ملازمان
پنجم -مراقبان
ششم- مهمانان ویژه
هفنم -فامیل نزدیک
هشتم-فامیل دور
نهم-کلاه قرمزی
دهم-پسرخاله
...
...
هزارو نهصدو نودو نهم-معلم

بفرما خانه معلم

بر پدر کسی...که دروغ بگوید از قدیم تا حالا
پاسخ + +10 -1 --
حسین 1394/01/17 - 06:22
با عرض ادب و احترام خدمت نویسنده محترم!
وقتی راه راست تحریف می شود هرکه در شب تاریک دست بر فیل کشیده و به فراخور کف دست خویش، قضاوت می کند. حق که تحریف شودو نمک که بگندد حتی عاد و ثمود و لوط ...نمی توانند چاره ای اندیشند و در نهایت دست به دامان قهر جبروتی می گردند و از خداوند طلب نزول بلا می کنند. خداوند عاقبت مردم سرزمینم را ختم بخیر کند
پاسخ + 0 0 --
قربی 1394/01/22 - 09:56
خودت فهمیدی جی ابرازکردی!!!
پاسخ + +9 -7 --
محسن 1394/01/17 - 12:18
من یک معلم هستم ، که با 4 سال سابقه تدریس ، الان مدرس ضمن خدمت کتب جدید التألیف استان هستم ، نه پدرم فرهنگی بود و نه مادرم ، پس نمی تونیم بگیم فرزندان فرهنگی درس خون تر هستند . و این اجازه رو نداریم خودمون عاملی باشیم برای ایجاد تبعیض ، بین ما با کارکنان سایر ارگان ها تبیعض هست قبول ، اما دلیل نمیشه کار بد رو با کار بد بخواهیم انجام بدیم ، اگه فرزندان فرهنگی سهمیه داشته باشن ، اگه فرزندان فرهنگی سهمیه استخدام داشته باشند ، پس تکلیف امثال من چی باید بشه که هیچ سهمیه نداشتند . درسته الان من معلم شدم دلیل نمیشه پشت سر خودمو نگاه نکنم. ما باید از حقمون دفاع کنیم ، نه به قول فوتبالی ها گل به خودی بزنیم . با تمام احترامی که برای همکارم قائل هستم ، این نوشته شما کاملا خلاف اخلاق مقدس معلمی هست
پاسخ + 0 0 --
tdhqd 1398/05/27 - 16:08
اگه قرار باشه سهمیه ها همینجور ادامه پیدا کنه خب چه اشکالی داره یه سهمیه هم اضافه بشه
پاسخ + +19 -4 --
منادی 1394/01/17 - 14:26
مخالفم ،مگر برای دیگران که از اینجور سهمیه های کنکوری قائل شدن آبرو گذاشتن؟ به همه شون انگ بی سوادی و نادانی خورده.
پاسخ + +6 -3 --
عالمه یزدانی 1394/01/17 - 14:27
منم مخالفم.برای یک جایگاه علمی تنها ملاک،باید توان علمی اشخاص مورد ارزیابی واقع شود. سهمیه و دیگر ملاکها تنها باعث تخریب شایسته سالاری میشود و بس و ما نمیخواهیم نسبت به فرزندان فرهنگیان که خود حامی علم هستند،چنین دیدی به وجود آید.
پاسخ + +29 -4 --
علی عبدی 1394/01/17 - 14:28
به نظر من باید تمام سهمیه ها حذف شود تا عدالت اجرا شود .
پاسخ + 0 0 --
مرتضی عزیزی 1397/12/03 - 18:16
متاسسفم برات
پاسخ + 0 0 --
امید 1398/01/05 - 19:19
دقیقا درسته
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/03 - 20:41
واقعا سهمیه یعنی چه هر کسی باید بر اساس توانایی علمی انتخاب بشه متاسفانه هیچ کس هم کاری نمیکنه چرا صندلی دانشگاه بچه ای که داره زحمت میکشه رو باید بدن به یک سهمیه ای بی سواد چرا واقعا صدای بچه ها به هیچ جایی نمیرسه اگه همین جور پیش بره جامعه ما میشه پر از مهندس پزشک ومعلم بی سواد ت واقعا بسی جای تاسف امید بچه های پرتلاش رو نابود کردین خدا ازتون نگذره
پاسخ + 0 0 --
لیلا 1403/04/03 - 20:42
واقعا
پاسخ + +26 -4 --
زهره مرادی 1394/01/17 - 14:28
سهمیه کلا چیز مزخرفیه...برای هرکس
پاسخ + 0 0 --
matin 1398/06/17 - 17:38
نه اینطور نیس
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/09/20 - 20:28
باید سهمیه ها کلا برداشته بشه این باعث تبعیض بین افراد جامعه میشه
پاسخ + +11 -4 --
محمد رضا مرادی 1394/01/17 - 14:29
جالب تر ابنکه چرا باید از استخدام در آموزش و پرورش بی بهره باشند؟!؟!
پاسخ + 0 0 --
حسین 1396/08/20 - 21:37
چرا باید بهره ببرن؟
پاسخ + +7 -2 --
طاهره پورمحمدی 1394/01/17 - 14:30
به همون دلیلی که فرهنگیان از سایر سهمیه ها مثل استخدام افراد خانواده و سهمیه دکتری محرومند!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/05/15 - 03:15
به همون دلیلی که فرزندان جانباز و ایثارگر میبرن
پاسخ + +14 -3 --
حسین معتمدی 1394/01/18 - 21:06
یک منطق و یک واقعیت " فرزندی که زیر دست معلم بزرگ شود حتما لیاقت معلمی را دارد و چه کسی بهتر از او .
پاسخ + 0 0 --
حسین 1396/08/20 - 14:37
خیلی از بچه های معلما هستن که از خیلیای دیگه کمترن (چه از نظر سواد وچه از نظر ادب)
پاسخ + +12 -2 --
قربی 1394/01/22 - 09:54
خواهش مدارم جیزایی روننویسینونخواین که شمارومسخره کننو بهانه به دست غیر ندین!اتفاقابچه های ماباتربیتی که فراگرفتن ازهرنوع تبعیضی بیزارن حتی اگه به نفع خودشون باشه!حالاشمابچسب به خواسته های برحقمون اینجورافاضات پیشکش!
پاسخ + +9 -3 --
فرزند يك معلم 1394/01/26 - 10:19
خواهشا شما پدر و مادر هاي معلم نمي خواد اداي يه آدم فداكار رو در بياريد.
سهميه بده ! كار بديه !گربه دستش به گوشت نمي رسه مي گه بو ميده.
سهميه تبعيضه!!!
همه حق دارن تبعيض قائل شن و ما بايد صدامون در نياد.
بچه هايي كه مامانو باباهاشون هيئت علمي اند سهميه دارند اونايي ايثار گرند سهميه دارند فقط معلم ها نه.
حقوق درست و درمون كه بهشون نمي ديد.لا اقل يه كاري واسه بچه هاشون بكنيد.
همه از بچه فرهنگيان توقع دارن كنكور رو خوب بدن اما كسي از بچه پولدار ها كه راحت مي تونن برن پرديس توقع نداره.همه فشار ها واسه ماست.
پاسخ + 0 0 --
حسین 1396/08/20 - 14:32
شما خیلی از امکاناتو دارین که بچه های کارگرا ندارن (مگه جامعه فقط پولدار و معلم تشکیل میده کسای دیگه ای هم هستن که پول ندارن یه کتاب واسه بچهاشون بخرن)پس اگه این جوری باید بچه های کارگرا سهمیه داشته باشن (باید هر کسی یه سهمیه داشته باشه)پس این قدر نگو فشار روی ماست فشار روی خیلیتی دیگه هم هست
پاسخ + +9 -2 --
سخن حق 1394/05/15 - 09:33
باسلام. از فرهنگیان زحمت کشتر خیلی بیشتر هستند .
پاسخ + 0 0 --
بابایی 1398/09/19 - 12:04
لطفا این حرفاتونو برای اساتید دانشگاه ها بگید که حقوقای بالا دارند و فرذنداشون هم سهمیه دارند می گیرند و هیچکس جرات اعتراض نداره
پاسخ + +7 -2 --
darya 1395/04/20 - 18:05
با سلام چرا ما فرزندان فرهنگی نباید در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت معلم سهمیه نداشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
حسین 1396/08/20 - 14:25
مگه خون شما از بچه های کارگرا ،راننده ها و...رنگین تره تلاش کن تا خودت بدست بیاری مگه قراره فردا سهمیه بابات بیاد به بچه های مردم درس بده
پاسخ + 0 0 --
بابایی 1398/09/19 - 12:06
تا اساتید دانشگاهها هستند و فرزنداشون
هیچ سهمیه ای به فرهنگیان نمی رسه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/02/28 - 13:39
معلما خیلی زحمت کشیدن نمیشه با کارگر و راننده ها مقایسه شون کرد اونا زحمت کشیدن درس خوندن تا قبول شدن بعد چند وقت از خانوادهاشون دور بودن و توی روستاهایی که خیلیا هنوز اسمشونو نمیدونن درس دادان این حق فرزندان فرهنگیه که سهمیه داشته باشه
پاسخ + +5 -3 --
حمیدرضا 1395/08/03 - 19:56
به نام حق
با عرض سلام و تحیت
بنده خود نیز فرزند یک دبیر از دیار فرهنگ بوده و بسیار خرسندم از این موضوع، به لطف بی مهری های زمامداران ،این قشر از خط فقر هم گوی سبقت را ربوده و همانطور که مشهود هست در جوامع پیشرفته این ها کاری است بس ناصواب و لطمه آن گریبان گر همه دانش اموزان و تلامیذ راه علم میشود الا ای حال منِ دانش آموز کنکوری همانگونه که این اعتراض را منسوب به فرزندان گرامی شهید و جانباز و سایر سهام مندان سهمیه دارم که کاری ناعادلانه و تبعیض است بر خود نیز لازم میبینم که وجود هرگونه سهمیه و بذل و بخششی که منجر به زوال زحمت دوستان مستحق شده بیزاری جویم و در پایان بر طرفداران سهمیه توصیه به نظر افکندن به سیره آن مرد حق -حضرت علی ع-و گفتار ایشان را دارم...در پناه حق
پاسخ + 0 0 --
بابایی 1398/09/19 - 12:11
عالی بود دست مریزاد به شما
به امید روزی که با عدالت همه سهمیه ها حذف گردد
و بیشتر از این به معلمان توهین نشود
ما معلمان هیچ سهمیه ای نمی خواهیم ولی سهمیه های ناعادلانه مثل اعضای هیات علمی هم حذف گردد
ممنون
پاسخ + +4 -3 --
علی 1395/08/28 - 19:02
چرا امسال اموزش پرورش سهمیه فرزندان فرهنگی رو برداشت، ؟؟؟
هر سال هر جوری ک دوس دارن رفتار میکنن،
....
ای خدااا تا به کی حق خوری ،ازون بالا تا پایین اگ خدایی وجود داشته باشه همشون میرن جهنم،
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/12/12 - 17:49
بله ناحق خوری
اما به نظرم شما معنی ناحق خوری اشتباه فهمیدی
یکی مثل بقیه پدر مادر ها که کارگرن یا راننده یا رفتگر یا... زیر افتاب پوست بندازن ولی 90 درصد معلما میان و تو کلاس پاشون می ندازن رو هم و فک می کنن خیلی زحمت می کشن که زیر کولر صبح تا ظهر سر کلاسن
اخه فرهنگی عزیز بچه تو اینقدر سطح علمیش پایین نمی تونه بره دانشگاه باید حق یکی دیگه رو بخوره تا راش بدن
رو بچت کار کن خودش بیاد بالا امتیاز فرهنگیا نسبت به بقیه می دونی چی مطمن باش سهمیه نیس اینه که داره حقوق مفت می گیره و بچش هر سوالی داشته باشه می تونه ازش بپرسه که ما باید پول خرج کنیم بریم از یه معلمی کسی بپرسیم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/05/15 - 03:23
چرا حالا که داد بچه های کارگر رو می‌زنید از ایثارگرا و خانواده شهید و عضو هیت علمی حقتون رو نمیخواید؟!
کی گفته همه معلم ها مثل هم هستن مادر من معلمه همزمان مجبوره مدیر باشه آموزگار باشه فراش مدرسه باشه مربی پرورشی باشه یا هم معاون ۲۴ ساعت پشت سیستم برای ثبت نام هرچیز دیگه آیا حقوقی غیر از مدیر آموزگاری میبینه؟!
پاسخ + +5 -6 --
رضا 1396/02/27 - 18:23
معلمی شغل نیست عشق است. باید به تمام فرزندان فرهگی سهمیه داشته باشند چنان که فرزندان نیروی انتظامی در دانشگاه امام صادق سهمیه دارن و فرزندان جانباز عزیز در تمام رشته ها وهمچنین فرزندان ایثار گر که سهمیه دارن باید به تمام فرزندان فرهنگی سهمیه بدهند.
پاسخ + 0 0 --
حسین 1396/08/20 - 21:41
باید تمام سهمیه ها از بین برود تا هرکس به توان خودش به جایی برسد تا کشور پر از ادم های بی سواد با مدارک بالا نشوند
پاسخ + 0 0 --
ayda 1398/07/16 - 21:09
آهان پس اون بچه های هیات علمی مامان باباشون چه کار مهمی کردن ک باید شش برابر یک ایثارگر سهمیه داشته باشن سهمیه خیلی بده آدم باید با تلاش خودش به اهدافش برسه
پاسخ + +5 -2 --
ناشناس 1396/04/10 - 18:45
سهمیه ای ک ب بچهای فرهنگیان داده میشه عدل نیست واقعا نیست اگه اینجوری ب بچهای کارگرا هم سهمیه بدین چون خیلی بدبختر از معلمان
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/03/22 - 09:51
به نظر من هم سهمیه چیز خوبی نیست ولی اگه قراره سهمیه داده شودبه فرزندان فرهنگی داه شود بسیارمقبول تر است .از آنجایی که اکثرفرزندان معلمان از جایگاه علمی قابل قبولی برخوردارند حداقل دیگر کسی با چنددرس تجدیدی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه شهید بهشتی و...قبول نمی شود.
پاسخ + +5 0 --
حورا 1396/05/16 - 00:50
سلام من پدرم فرهنگی هستن کسایی ک میگن معلما زحمت نمی کشن پس چرا الان بابای من از پا درد و کمر درد نمی تونه راه بره...بخاطر اینکه تو سرما و گرما تو حیاط مدرسه بین بچه ها بود تا آتیش نسوزونن و بی نظمی نکنن من نمی گم سهمیه بدین بمون من میگم اگه قراره یک قشر خاص سهمیه داشته باشن بهتره هیچ کس سهمیه نداشته باشه ک کسی با ۶ تجدید سال سوم و چهارم مهندسی نفت قبول نشه....به نظر من سهمیه باید کلا برداشته شه....لطفا به شغل معلما بی احترامی نکنید ما هر چی داریم از معلماس خودم تا الان بهترین دبیر ها رو داشتمه و بابامم معلم دبستان و معاون بود ک نمی تونسته کمکم کنه شکر خدا معدل امسالمم که نهایی بود خوب شد که همش بخاطر دبیرای زحمت کشی بود که داشتم
پاسخ + 0 0 --
حسین 1396/08/20 - 14:20
کسای دیگه هم هستن که برا کشور زحمت میکشن و شاید خیلی دردتیی بیشتر از کمر درد داشته باشن مثل:کارگران،کشاورزان و...
پاسخ + 0 0 --
zahra 1398/05/15 - 15:22
آخه یکی نیست بگه که فرهنگی ها درس خوندن اگه کارگران درس می خوندن مثل فرهنگی ها پاشون را رو هم می نداختند..
پاسخ + +3 -5 --
حميد فرزندجانبازء 1396/06/31 - 13:17
ديگه شورشو در اوردين ! سهميه فرهنگيان خيلى مزخرفه اينو ديگه از كجا در اوردين! اصلا سهميه حق شما نيست! سهميه از قبلا فقط براى خانواده جانبازان و شهدا بودع من نميزارم فرهنگيا حقمون بخورن!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/05/15 - 03:30
پس چرا وقتی بچه های نیروی انتظامی و عضو هیات علمی حقتون رو می‌خوردند صداتون در نمیومد
پاسخ + +6 -7 --
........... 1396/07/02 - 15:33
به نظر من باید تمام سهمیه هارو برداشت تا هر کی حقشه بره دانشگاه البته بگم که پدر و مادر من فرهنگی هستن مادرم همین الان 32 سال سابقه داره ولی هنوز نگهش داستن اما چه فایده که این قدر به فرهنگی ها ظلم میشه نه فقط فرهنگیان خیلی از مردم جامعه من هم اگه بگم به من فرهنگی سهمیه بدید مثل فرزندان ایثار گران که سهمیه دارن ظلم کردم به بقیه در کل فعلا دور دور اوناس ایشالا یه روز عدالت برقرار شه
پاسخ + 0 0 --
ثنا 1397/04/01 - 11:51
تو واقعا دیگه این وسط چی میگی سهمیه جانبازی گرفتی کیفشم میکنی جمع کن خودتو
حق ما حق ما
کدوم حق؟؟؟!!! مگه تو رفتی جای بابات جنگ که انتظار گرفتن پاداشم داری
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/11/02 - 14:13
فرهنگیان حق تو رو بخورن؟ببخشید ولی تو داری حق ما رو میخوری
بابات رفته جلو گلوله وایساده به تو چه ربطی داره که الان داری سهمیه میگیری؟اگه قراره تو سهمیه بگیری چون بابات رفته جبهه منم باید سهمیه داشته باشم چون کل بچگی و نوجوانیم مامانم پیشم نبود
الکی خودتون رو به مظلومیت نزنید
مین نیمیذیریم فیرهینگیان حیف مین ری بی‌خیرین
پاسخ + +6 0 --
حسین 1396/08/20 - 14:17
اگه قرار به زحمت کشیدن برا کشوره کشاورز،راننده ها،دکتر ها،مهندسان،کارگران،وکیل و... هم برای کشور زحمت میکشند پس بهتر است سهمیه ای نباشد تا هرکس با زحمت و توان خود بر سر کار اید(جامعه به افرادی نیاز دارد که بتووانند کار انجام دهند ودر جای واقعی خود نسبت به توانایشان قرار بگیرند تا کار امد باشند نه به افرادی که با سهمیه بر سر کار امده اند) به امید روزی که هر کس باتلاش خود به خواسته هایش برسد تا بتواند برای جامعه خود کار مفیدی انجام دهد
پاسخ + +3 -3 --
حسین 1396/08/20 - 14:41
شمایی که وقتی ادم میبنتت باید کفاره بده(عکستو میگم) یه دلیل درست بیار که (جواب نداشته باشه) برای این که فرزندان معلم باید سهمیه داشته باشن
پاسخ + +3 0 --
حانیه 1396/11/07 - 19:48
درپاسخ به اقای حمید فرزند جانباز یه عمره که شما فرزندای جانباز و شهید دارین حق مارو میخورین بچه های جانبازو شهید فرق بین xوyرو تو ریاضی تشخیص نمیدن بعد میشن معلم /کارمند بانک/کاروند وزارت نفت و.........نمونش بچه های عمه خودم که یکیشون با دیپلمی که تازه بابای من براش ازمعلماش نمره گرفت رفت سرکار دولتی بعد چن سال الان لیسانس گرفته حالا تو یه جا واسه ما بچه های فرهنگی یه سهمیه گذاشتن شما نمیبینی .................اللهی هرچی سهمیه گرفتی از حلقت بریزه
پاسخ + +3 0 --
حانیه 1396/11/07 - 19:48
لطفا نظر منو فیلتر نکنین بزارین صدای مارو بشنون
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/05/23 - 15:04
فكر كنم به هيئت علمي حسودي كردن درست نباشه . اساتيد جامعه بالاترين أفراد جامعه ان
پاسخ + 0 0 --
بابایی 1398/09/19 - 12:25
اینها اسمش حسودی نیست درد روزگاره که امکانات و سهمیه ها به یک عده خاص تعلق میگیره
همه سهمیه ها باید حذف بشه تا اقشار جامعه به هم توهین نکنند
پاسخ + +3 -1 --
حمایت از علم 1397/05/24 - 01:53
سلام خدمت همگی دوستان درسته که کارگر داره زحمت میکشه ولی معلم و مقام معلم رو لطفا پایین نیارید همین معلمی که شماها دارید با یه کارگر مقایسش می کنین بچه ای بوده که درس خونده و باسواد ومعدلش همیشه بالا بوده اما کارگر درسته زحمت کش اما بچه ای بوده که درسش رو نخونده وحالا این حق معلم نیست که هی بخواین با کارگر مقایسش کنین البته من ارادت خاصی به تمام مشاغل دارم و خودم فرزند پدر ومادر دبیری هستم که معدلاشون زیر ۱۹ نبوده وحالا بایه حقوق ناچیز دارن زندگی رو میچرخونن حالا این حق بچه ای بوده که شب وروز درس خونده تا بشه کسی برای خودش حالا شما دارین با کارگری که شب ها بیدار نموند درس بخونه مقایسه می کنین واقعا برای مملکتمون ومردم متاسفم که هنوز قدر فرهیختگان ونخبگان رو نمی دونن ودر خصوص سهمیه هاهم باید عرض کنم که بچه های شهدا وایثار گران به ناحق جای بچه های نخبه ودرسخون رو میگیرن برادروخواهر اگر قرار بود پدرت بره جنگ که بعدش مملکت بیافته دست تو اونم باسهمیه خب ای کاش نمی رفت ومیزاشت صدام نابودمون کنه که حالا دکترای مملکتمون به خاطر یه سهمیه انقدر بیسواد از آب در نیان
پاسخ + 0 0 --
بی نام 1397/12/07 - 11:31
تو مگه تو شرایط اون کارگر بودی که میگی میتونست درس بخونه معلومه اصلا تو این جامعه زندگی نمیکنی یا چشمتو رو خیلی مسائل بستی قطعا منی که راحت واسه خودم تو خونه نشستم و پدر و مادرم برام امکانات رو فراهم میکنن میشینم درس میخونم ولی اون شخصی که کارگره قطعا زندگیش شبیه من نبوده .
پاسخ + +1 0 --
Mona 1397/07/29 - 20:07
با سلام.من یک فرزند فرهنگی هستم و مادرم 28سال سابقه کاری دارد.مادر من در تمام این سالها میتوانست به جای تلاش برای فرزندان دیگران وقتش را برای خانواده اش بگذارد و ارتروز گردن و کمر و دست ....نگیرد نه تنها مادر من بلکه همه فرهنگیان زحمت کش اما با تمام اینها کنار آمدند و با حقوق ناچیزشان سر میکنند با حق خوری شان کنار آمدند و مظلومانه به کار خود ادامه دادند و تنها چیزی که انهارا وادار به ادامه دادن میکند عشقشان به این شغل است.حال با تمام اینها با تمام این تلاش ها فرزندانشان هم باید سکوت کنند در مقابل سهمیه داران و دستشان هم به جایی بند نیست.دو برابر بدوند و بازهم یک سری بیایند و بی تلاش جایشان را تنها با عنوان فرزند جانباز بگیرند این حق نیست،عدالت نیست،.اگر خیلی برایشان مهم است دانشگاهی مجزا برایشان بسازند کاملا مجهز که تمامی رشته هارا دارا باشد و سپس همه را به انجا بفرستند تا دکتر و مهندس شوند نه اینکه با حق خوری بالا بیایند.
پاسخ + +2 0 --
hamid 1397/09/10 - 21:06
با سلام چرا برای فرهنگیان سهمیه نباشه اونوقت ایثارگران و جانباز و نمیدونم چی وچی راحت بتونن ولی منی خانواده ام کلا فرهنگی باشه نتونم واقعا چرا ؟؟؟؟ متاسفم برای جامع واقعا که تعبیض قاعل هستند اخع تا کی مسعولین جوابگو باشین ؟؟؟؟
پاسخ + +2 0 --
بی نام 1397/12/07 - 11:29
به جای اینکه تلاش کنیم سهمیه ها رو بردارن تا عدالت برقرار بشه هرکی از راه میرسه با انواع و اقسام سهمیه هایی که هست خودشو توجیه میکنه که آره منم باید سهمیه داشته باشم جهان سوم همینه دیگه . بابا کلی آدم فقیز و بدبخت و دانش آموزایی که صبح تا شب دارن کار میکنن که خرج تحصیلشونو در بیارن بلکه بتونن تو کنکور موفق شن هست .اونوقت شما دارین میگین بیاید به ماهم سهمیه بدید فکر اون دانش آموز کارگر نیستید که شاید آرزوش همین معلمی باشه رو چه حسابی بچه شما باید به اون اولویت داشته باشه .
پاسخ + +4 0 --
فاطمه 1397/12/27 - 20:57
سهمیه ها کلا اشتباهه.چون کسی که توانایی وسواد انجام کاری رو نداره با سهمیه وبه دست اوردن شغلی علاوه براین که حق افراد دیگه رومیخوره به جامعه هم صدمات فراوانی میرسونه.اوضاع جامعه میشه مثه الان ما.من خودم پزشکی روسراغ دارم که به خاطر سهمیه فرزند شهیدی تونست پزشکی قبول بشه.ولی همین ادم با تشخیص اشتباهش جون یه بچه سه چهارساله روگرفت. وقتی شکایت کردن وجلو رفتن متوجه شدن که با سهمیه قبول شده.به نظرمن باید همه سهمیه ها برداشته بشه تا هرکی درجایگاه خودش قرار بگیره تاکمترشاهدبی عدالتی ها باشیم تااینکه بخواهیم این سهمیه ها روگسترش بدیم اینجور که نمیشه.درضمن خطاب به فرزندان شهدا وجانبازا عرض میکنم درسته پدران شما با جان فشانی هاشون ازخاک کشوردفاع کردن ما هم تک تکمون بهشون مدیونیم.ولی چرا باید این سهمیه ها به شماداده بشه نمیگم هیچ تقدیری ازشما نشه خب بالاخره شما سختی هایی کشیدین که برا ماقابل درک نیست ولی راه های دیگه ای هم هست.بااین سهمیه ها شما حق دیگران رو میخورید ایا پدران شما با این امرموافقن؟وجمله اخرم گیریم که پدرتوبود فاضل ازفضل پدرتورا چه حاصل؟
پاسخ + +1 0 --
حسین 1398/02/18 - 04:36
من هم پدرم توی جبهه بوده توی شیمیایی حلبچه بوده تامرزاسارت هم رفته خداکمکشون کرد وگیربعثیا عراقی نیفتادند پرونده تشکیل نداده میگه من برای خدارفتم جبهه ده ساله لیسانس گرفتم بیکارم چون سهمیه ندارم اما پسرعموی بابام یک ترکش غیب به پاش خورده با سهمیه ای که داره بچه هاش شرکت نفت پزشکی فنی حرفه ای وزنش هم که حقوق پرستاری وخودش هم که حقوق جانبازی وازبس بهش اومده ترکشه هی پشت سرهم هم بچه میاره وهرجاهم میرسه پزبچه های بی سواد شرکت نفتی ودکتر و... رامیده ماهم داریم هر روزحسرت این همه بی عدالتی هاراداریم می خوریم این مملکتو به فنادارندمی کشند همین افرادی که با سهمیه پدراشون رفتندبالا باشد که روزی بیاید واین بی عدالتی هاازبین برود.انشاالاه
پاسخ + +1 -2 --
زهرا 1398/02/23 - 15:41
چرا فکر میکنین باید سهمیه داشته باشین؟ اصلا چرا همه سهمیه داشته باشن؟ هر کس عرضه ش بیشتر باشه درس میخونه و به جایی میرسه. بنظر من سهمیه بجز فرزندان شهید برا بقیه حرامه و هرکس با سهمیه حرام شاغل شه پولی که درمیاره حرامه.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/04/11 - 19:58
به نظرم همون سهمیه شهدا هم حرامه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/04/21 - 13:31
اگه حقش باشه سهمیه فقط حق فرزندان فرهنگیانه چون هم ایثارگرن هم جانبازن هم میسوزند وشهیدمحسوب میشن
پاسخ + 0 0 --
بابایی 1398/09/19 - 12:27
همه سهمیه ها حرامه چون هیچکس راضی نیست
پاسخ + 0 0 --
مجید 1399/02/25 - 22:55
سهمیه شهدا و مخصوصا ایثارگران هم حرامه.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/05/15 - 03:39
شهیدان خودشون رفتن جبهه که از ناعدالتی که صدام داشت بوجود می‌آورد دفاع کنند حالا چی شده که با دولت با سهمیه دادن به بچه های شهیدان عزیز داره ناعدالتی ایجاد میکنه؟
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/06/10 - 00:48
باسلام
به نظر من همه باید انصاف داشته باشیم اونیکه تلاش میکنه پزشک میشه با اونیکه با سهمیه پزشک میشه یکی نیست واقعا،وچه بسا شغلهای سختی که واقعا بدتر از ترکش خوردن هست،و هر شغلی سختیهای خودشو داره. من اطرافم خیلی از کسایی رو میبینم که واقعا کار میکنه خیلی زحمت میکشه با دست و پایی که پینه بسته ، به قران که خدا رو خوش نمیاد این بی عدالتی.عیب نداره یه جا دیگه عوض جانباز بودنشو دربیان ولی توکنکور خدا رو خوش نمیاد.بالاخره باید هر کس به قدر لیاقتش به هر کاری دست پیدا کنه نه با پول و سهمیه و...
این ترازو گر ترازوی خداست
این کجی و نادرستی از کجاس
پاسخ + 0 0 --
بابایی 1398/09/19 - 12:28
همه سهمیه ها باید حذف بشه
پاسخ + +1 0 --
صادق 1398/06/27 - 23:26
شما كه ميگي معدلت ١٨ست پس بايد به راحتي وارد دانشگاه بشي ضمنا تو كل دنيا براي شهدا وجانبازاشون امتيازاتي قائل ميشن چطوره كه ما يه خورده بخودمون بيايم وقدر كساني كه به خاطر كشورمون رفتن جنگ زماني كه ما وپدران ومادران ما تو خونه نشسته بودن رو بدونيم .واقعا ملت ايران قدر نشناسه. من امسال دكتري تو مصاحبه رد شدم واقعا هم ناراحت شدم اما اصلا ناراحت نيستم كه يه فرزند شهيد يا جانباز جاي من بره دانشگاه.
پاسخ + 0 0 --
بابایی 1398/09/19 - 12:21
سلام
تو کل دنیا هم حقوق معلماشون با ایران خیلی تفاوت داره
همه سهمیه ها باید حذف بشه
این همه منابع ثروت تو این کشور هست چرا سهمه دانشگاه باید بدهند وبا سرنوشت جوونا بازی کنند
پاسخ + 0 0 --
معصومه 1399/03/22 - 10:10
ما با احترام به شهدا و جانبازان مخالف نیستیم به فرمایش شما درتمام جهان امتیازاتی برای جانباختگان جنگ می گذارندما هم مخالف دادن امتیاز نیستیم می شود مثلاکلاس های کنکور مجانی برای فرزندان شهدا و جانبازان محترم گذاشت کتاب های تست ویژه ی کنکور مجانی در اختیارشان گذاشت و...اما ورود به دانشگاه با سهمیه با دروس تجدیدی و بدون سواد گاهی می تواندبرابر باشد با بازی کردن با جان یک بیمار توسط یک پزشک سهمیه ای .
از معدود فرزندان ایثارگر و شاهددرسخوان ودارای استعداد تحصیلی که بگذریم اکثرا بنیه علمی ضعیفی دارند .من فرزند جانبازی رامی شناسم که مهندسی دانشگاه اصفهان قبول شده ولی یک سال مرخصی گرفته تا دروس تجدید شده را پاس کند.
پاسخ + 0 0 --
M 1398/07/21 - 14:16
همه سهمیه ها باید حذف شه.اگه پدرش جانباز هست اون افتخار برای پدرشه هیچ ربطی به بچه نداره ک سهمیه میدن بش کلا سهمیه باید حذف شه اونوقت شما میگی اضافه هم بکنید؟بچه های معلم ها خونشون رنگی تره؟خب اگر اینطور ک میگید درسخون هستن پس سهمیه میخان چیکار؟اوضاع مملکت هرج و مرجه درست ولی سو استفاده نکنید
پاسخ + 0 0 --
زینب 1398/08/09 - 19:50
ما فرزندای فرهنگیان اصلا سهمیه نخواستیم.چون بی عدالتیه هرکس باید با بار علمی خودش به جایی برسه .به نظر من باید سهمیه جانبازان و بچه های هیئت علمی روهم حذف کنن همه باهم برابر.واسشون می تونن یه جور دیگه جبران کنن.نه اینکه گند بزنن به آینده و سرنوشت کشور
پاسخ + 0 0 --
بابایی 1398/09/19 - 12:18
عالی دست مریزاد
همه سهمیه ها باید حذف بشه
وبه جای اینکه یک عده به معلما توهین کنند سهمیه هایی که به ناحق به بقیه داده میشه را حذف کنند
هنوز هیچ سهمیه ای به معلما داده نشده یک عده توهیناشون به جامعه فرهنگیان شروع شده ولی یک عده به راحتی سهمیه های انچنانی دارند و خواهند داشت
پاسخ + +1 0 --
عرشیاآقاپور 1398/11/19 - 19:51
توجه کنید که از نظر بنده و بسیاری از اقشار جامعه کلا وجود سهمیه اشتباه است. نه اینکه کاملا حذف شود بلکه در بعضی مواقع کم ودر دیگر موارد حذف شود برای مثال برای فرزندان شهیدان و ایثارگران و جانبازان کم وبرای دیگی اقشار جامعه همین هیعت علمی حذف شود قابل توجه است که اگر شخصی فرزندن یک کارگر باشد طبیعتا از هیچکدام از این سهمیه ها برخوردار نخواهد بود واین به افراد شغل های آزاد نیز دلالت دارد.....
اگر پاسخی برای مطالب من میتوانید بدهید به ایمیل من ارسال کنید.
پاسخ + 0 0 --
مجید 1399/02/25 - 22:53
سهمیه باید حذف بشه. واقعا چیز چرتیه یکی میره جبهه شهید میشه یکی میره درب قوطی دستشو میبره جانباز میشه بعد بچش که آی کیوش به ۱۰۰ هم نمیرسه رتبه س رقمی میاره
پاسخ + 0 0 --
فیروزی 1399/03/16 - 21:59
من کلا با سهمیه مخالفم ولی اگه قراره سهمیه ایی باشه باید برای فرهنگیان باشه نه نوه های شهدا .با تمام احترامی که برای شهدا و ایثارگران قائلم ولی این دلیلی نداره که نوه و جد اونا هم بخوان استفاده کنن .به اندازه کافی بهشون رسیدگی میکنن و زندگی خیلی بهتری از ما دارن دیگه دلیلی نداره توی کنکور هم بشون سهمیه بدن.به علاوه من بیشتر خطاب به نوه هاشون گفتم چون بچه های اونا بی پدری کشیدن و شاید حقشون باشه.
پاسخ + 0 0 --
معصومه 1399/03/22 - 09:56
لطفا اطلاعات دقیق بدهید نوه های جانباز در کنکور سهمیه ندارند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/05/11 - 12:37
کنکور رقابت سهمیه ها نباید باشه
باید رقابت بین توانایی علمی بچه ها باشه
اون دوستی که با سهمیه میره دولتی در حالی که هیچی بارش نیت چطور میخواد جواب اونایی رو بده که لیاقت موفقیت در دولتی رو داشتن؟؟
پاسخ + +1 0 --
حقیقت تلخ هست 1399/06/31 - 21:52
سلام..
ماشاالله معلم ها همه جارو درست کردن خخخ سهمیه هم داشته باشن اصلا کلا چه جانباز چه شهید و ....نباید سهمیه داشته باشن لعنت به مافیای کنکور لعنت خدا به کسانی که پول مردمو و میخورن و فوقش طرف از هیچ چیزی درنمیاد
پاسخ + +1 0 --
Naderi 1400/02/16 - 10:47
به نام خدا
من در رابطه با سهمیه فرهنگیان موافق هستم.
چرا باید خانواده های شهیدان و ایثار گران باید سهمیه داشته باشن؟
درحالی که هم خانواده فرهنگیان و هم ایثار گران در مقابل زحماتی که کشیده اند جواب زحمات آن ها داده شده و اینکه یک فرزندکه جزء خانواده ایی است که پدر یا مادر یا هردو آنها کارگر هستن چرا نیاید سهمیه داشته باشند؟
به نظر من باید برای تمامی بچه ها حق سهمیه وجود داشته باشه یا اینکه برای تمامی بچه ها هیچ گونه سهمیه ای حتی 1درصد هم نباید وجود داشته باشه ولی متاسفانه هیچ گاه همچین اتفاقی نخواهد افتاد و تا ابد در میان مردم تبعیض وجود دارد و حتی برای نسل های آینده همچین اتفاقی ادامه خواهد داشت.
عدالت هیچ گاه برقرار نخواهد بود.
من خودم بچه کردستان که در دفاع مقدس جزءمناطق مرزی بوده هر روز با جنگ دست و پنجه نرم می کردن هستم و هم اینکه جزء خانواده فرهنگیان هستم ولی به شدت با این ماجرای سهمیه ها مخالف هستم.و اینکه همه مردم باهم برابر هستن.
پاسخ + 0 0 --
حسین 1400/09/05 - 15:41
با سلام
من خودم بابام معلمه
بنظرم بهترین روش اینه که همه سهمیه ها رو بردارن چون واقعا نا براربی هست
خدا رو هم شکر میکنم که اگه برم دانشگاه برای شغل و منصب پدرم نبوذه و تلاش خودم بوده

دلیل عقب ماندگی ما اینه که کسی که واقعا لایق کار هست نمیرسه
و امثالهن با سهمیه و....
به امید روزی که حد اقل توی رقابت درسی برابر باشیم##
پاسخ + 0 0 --
سیدجواد 1403/06/15 - 12:43
بنظرم تمامی سهمیه ها رابردارند هرکس بیشتر تلاش کرد اون بره دانشگاه نوش جونش متاسفانه باهمین سهمیه بندی ها مشکلات بوجود آمده اون که شهید شده بااحترام بخاطر رفع تبعیض رفته برای اینکه این تبعیض‌ها برداشته باشه همه سهمیه ها برداریدلااقل کارهای تخصصی بگذارید توانمندان بیایند به آنها مزایای دیگری دهید

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور