صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" گفت و گوی صدای معلم با میرحمایت میرزاده نماینده مجلس در مورد گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش "

ما با دولت هم سو هستیم و به ایشان کمک خواهیم کرد/ مشکل آموزش و پرورش با تغییر وزیر حل نخواهد شد

گروه گزارش/ این روزها انتخاب وزیر جدید برای وزارت آموزش و پرورش یکی از مسائل روز و داغ در میان خانواده بزرگ فرهنگیان و آموزش و پرورش است .

در این راستا ، « صدای معلم » با " میرحمایت میرزاده " نماینده مجلس به گفت و گو پرداخته است .

نظر نماینده مجلس در مورد وزارت دانش آشتیانی

صدای معلم : نظر شما در مورد گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش چیست ؟

- ای کاش از جنس آموزش و پرورش می بود .

 

صدای معلم : برخی از وزرای قبلی آموزش و پرورش بودند که خودشان را از جنس آموزش و پرورش و معلمان معرفی می کردند ، مثل آقای حاجی بابایی که حتی کانون صنفی معلمان ضمن حمایت ، ایشان را از جنس معلمان معرفی کرد .

خیلی از وزرا مانند فرشیدی و مظفر و... هم از داخل آموزش و پرورش بودند .

در حالی که آقای دکتر نجفی علی رغم آموزش و پرورشی نبودن اکنون نیز مورد اقبال قاطبه فرهنگیان و معلمان می باشد ؟

- یک میلیون معلم ، هفتصد رئیس آموزش و پرورش ، سی تا مدیر کل ، صد تا مدیر کل در درون وزارت آموزش و پرورش و حداقل ده هزار مدیر مدرسه داریم .

یکی از این ها عرضه ندارند ؟

آیا این بدبختی وزارت آموزش و پرورش نیست ؟

تا کی قرار است این وضعیت ادامه داشته باشد ؟

ما به ایشان کمک می کنیم . ما با دولت هم سو هستیم و به ایشان کمک خواهیم کرد .

این درددلی است که خواستم به شما بگویم .

تاکید می کنم ما به ایشان کمک می کنیم .

چاره ای نیست و آموزش و پرورش را دوست داریم .

آیا حتما باید چپ و راست باشد ؟

آموزش و پرورش جای سیاسی کاری نیست !

متاسفانه سیاسیون آن را خراب کردند .

سیاسیون به آموزش و پرورش به چشم طعمه نگاه می کنند .

چیزهایی مثل اصول گرا ، اصلاح طلب ، چپ و راست و... پدر آموزش و پرورش را درآورده است .

این یک واقعیت است .

آموزش و پرورشی ها عرضه اداره کردن آن را دارند .مدیر کل یک استان است و به بهترین وجه استان را اداره می کند .

این که کدام تشکل حمایت می کند و یا نمی کند و...

به هر حال ، چاره ای نداریم و با دولت هم سو هستیم و به آن کمک می کنیم .

البته این نظرشخصی من است و ارتباطی به جایگاه من در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ندارد .

تک تک اعضا نظرات شان متفاوت است .

کمیسیون هیچ گاه در این مورد نظر نخواهد نداد .

این کار فراکسیون ها است که باید نظر بدهند .

کمیسیون آموزش هیچ گاه در مورد انتخاب یک وزیر جمع بندی نخواهد کرد .

 

صدای معلم : نظر شما در مورد برنامه پیشنهادی گزینه پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش چیست ؟

- ما باید به ایشان کمک کنیم .

مشکل آموزش و پرورش با تغییر وزیر حل نخواهد شد .

پایان گزارش /

چهارشنبه, 05 آبان 1395 22:57 خوانده شده: 1783 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +15 -1 --
معلم ناجی 1395/08/05 - 23:17
این هم حرف آخر نماینده فرهنگیان دلخوش نباشند.... برای معلم خبری نیست
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1395/08/06 - 13:00
من معلم از نمایندگان محترم خواهشمندم ب وزیر معرفی شده رای بدهند و منافع معلمان را برتر از منافع جناحی بدادند
فراموش نشه بودجه سال بعد وبرنامه ششم نزدیکه و نداشتن وزیر در این مقطع زیانی بزرگ برا ما معلمان
پاسخ + +17 -4 --
فرهنگی 1395/08/05 - 23:25
راست میگه دیکه. با تغیر وزیر حل نمیشه.
با تغیر رییس جمهور حل میشه.
یا تغیر سیاست و نگرش.
پاسخ + 0 0 --
فرهمند 1395/08/06 - 07:15
مخالفم .شخصیت و پاک دستی وزیر در تغییر شرایط آ.پ خیلی تاثیر دارد . چرا ما در دوره فانی، شرایط بدی داشتیم ؟ چون صداقت و پاک دستی در فانی و دوستانش بسیار پایین بود .نماینده محترم ! مصداق آن گسترش فساد در صندوق ذخیره .این را هم می خواهید کتمان کنید ؟!
پاسخ + +5 -1 --
فرهنگی 1395/08/05 - 23:35
خوب این اقای میرزاده ویا تعدادی از نمایندگان خوب این حق را به خودشان می دادند و چند نفر روبرای وزارت ا پ خدمت ریاست حمهور معرفی می کردند ....مگر کار سختی بود ...همه فقط می گن با تغییر وزیر هیچی درست نمی شه ...پس چکار کنیم .....ایا دکتر ظریف و هاشمی بهترین نبودند ....پس می شود با تغییر وزیر به موفقیت هایی رسید ...من اطمینان دارم ..
پاسخ + +8 -1 --
ممقانی 1395/08/06 - 00:49
کسانی که قدری آشنایی با عملکرد ها و شخصیت آقای میرزاده داشته باشند می دانند که ایشان واقعا انسان با شخصیت و کاری و دلسوز هستند .
همکارانی که در استان آذربایجان شرقی ایشان را می شناسند می دانند که ایشان فردی دلسوز برای کشور و آموزش و پرورش است و بنده دیگران را در مجلس خیلی نمی شناسم .
فقط دعا می کنم که ای کاش در مجلس همه با روحیه ایشان و فقط به قصد خدمت آمده باشند
پاسخ + 0 0 --
سیفیاری ایلخچی 1395/08/06 - 11:34
کاملا موافقم و ایشان شخصی توانمند می باشند
پاسخ + +6 0 --
رضا 1395/08/06 - 00:56
کدام مشکل آموزش وپرورش منظورنماینده محترم است؟
پاسخ + +7 -1 --
زرگر 1395/08/06 - 07:09
اگر این نماینده معلم بود ، نمی گفت با تغییر وزیر فرقی نمی کند .دوره ی وزارت فانی ، مشکلات معلمان بسیار زیادتر شد که همه مشکلات هم مالی نبود . نمونه بارز آن ، گسترش فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان بود . فانی هر جا که امکانش بود ، از حق و حقوق ما که تا قبل بود ، زد و توضیح نداد این به ظاهر صرفه جویی ها کجا هزینه شد ؟ صداقت نداشتن فانی ، باعث یاس در ججامعه فرهنگیان شد و رفتن او ، بهترین خبر برای اکثر معلمان شد . نماینده محترم ،
پاسخ + +3 -3 --
معلم ناامید 1395/08/06 - 07:52
انشاا...نمایندگان ب اشتیانی رای اعتماد بدن ک بطحایی معرفی نشه ک او هم بدل فانیست
هرچه زودتر وزیرمشخص بشه ک در بودجه سال بعد و برنامه ششم برا معلما کاری بکنه انشاا...
پاسخ + +4 0 --
اکبر 1395/08/06 - 09:34
تغییر وزیر در رفع مشکلات آپ بسیار موثر است (به شرطی که با عرضه باشد و واقعا دلسوز باشد)ولی مهمتر از تغییر وزیر تغییر نگرش مسولین نظام به آ پ است که متاسفانه هیچ نگاه مثبتی دیده نمی شود
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/08/06 - 12:06
وزیر اگر با عرضه باشد به نفع خودش هم هست چون اگر هم برکنار شود با آبرو و با شجاعت می رود کنار نه مثل فانی که چند سال این دولت از بی عرضگی او سوء استفاده کرد و بعد هم انداختنش بیرون./
پاسخ + 0 0 --
قهاری 1395/08/06 - 13:44
فانی بی عرضه نبود ، معلمان برایش مهم نبود . فانی فقط به فکر خودش بود و بارش را بست . روحانی دید صدای معلمان خیلی درآمده ، برکنارش کرد .
پاسخ + +3 -1 --
بهرام یعقوبی 1395/08/06 - 09:45
درود بر همکاران.
ایشان درست می فرمایند با تغییر وزیر مشکل ما حل نمیشود.ما خودمان باید تغییر کنیم تا حقوق از دست رفته مان را بگیریم.
سالها دل طلب جام جم از ما میکرد
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد.
پاسخ + +4 -1 --
محمد باقر 1395/08/06 - 11:52
سوال دارم ؟
آیا با وجود اینکه در تمام ادارات اموزش و پرورش کشور ،رئیس شورای اموزش و پرورش ،بالاترین مقام سیاسی ان شهرستان یعنی جناب فرمانداران شهرستانها هستند ،باز هم می توانید شعار بدهید که اموزش و پرورش و انتصابات ان نباید سیاسی باشد؟ این سخنان با عملکردها در تضاد و تقابل است .چرا فراتر از اینها نمی اندیشید .با این سخنان خدارا گواه می گیرم که به شعور و منزلت ما توهین می شود .خواهشا شما نمایندگان عملتان را درست کنید .چرا زمانی که طرح رتبه بندی و عناوین ان قبلا به مجلس امد همین شما نمایندگان ایراد گرفتید و طرح را برگرداندید؟چرا در سالهای قبل با فروش نفت 160 دلاری ،با دولت برای شان معلم و معیشتش و استقرار عدالت حقوقی کارمندان کاری نکردید تا الان که مشکلاتشان تلمبار شده و همگی فقط رجزخوانی می کنید؟شما که در راس امورید چرا دولت را ملزم به رعایت عدالت در پرداختها و انتصابات و ... نمی کنید؟چرا دولت را ملزم به پرداخت سود ناشی از دیرکرد پاداش بازنشستگان نمی کنید؟ هزاران چرا وجود داشته و دارد اما دریغ از عمل. دو صد گفته چون نیمکردار نیست.با احترام
پاسخ + +3 -1 --
همکار 1395/08/06 - 11:55
من به عنوان معلمی که همه اش در کلاس درسی بوده ام و دیگر همکارانم در استان اردبیل آقای میرزاده را به عنوان مدیر کل موفق آب. پ این استان به خوبی می شناسم و خاطرات بسیار خوبی از او داریم. ایشان 30سال در آب. پ در پستهای مختلف خدمت کرده است و بسیار انسان پر تلاش ودلسوز معلمان وآ. پ است ولی انتظار دارم بیشتر از این ملاحظات را کنار گذاشته و واضح تر صحبت کند. اعتقاد و باور ایشان این است که ازبین معلمان ومدیران یکی که توانایی دارد به عنوان وزیر انتخاب شود
پاسخ + +3 0 --
معلم بازنشسته 1395/08/06 - 12:08
وزیر اگر با عرضه باشد به نفع خودش هم هست چون اگر هم برکنار شود با آبرو و با شجاعت می رود کنار نه مثل فانی که چند سال این دولت از بی عرضگی او سوء استفاده کرد و بعد هم انداختنش بیرون./
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1395/08/06 - 13:38
بازنشسته ی محترم توانمند ترین وزیر هم بیاید مشکلات به قوت خود باقیست وزیر به نیروهایی نیاز دارد که چون شیر خدا ورستم دستان باشندمستمع صاحب سخن را برسر ذوق آورد
پاسخ + +4 0 --
فرهنگی 1395/08/06 - 12:29
متاسفم که به جای افزایش و همسان سازی حقوق معلمان را درگیر یک سری کاغذ بازی تحت عنوان رتبه بندی حرفه ای و ارزشیابی کرده اند.
یعنی قصد دارند کاری کنند که معلمان دیگر حرفی از افزایش نزنند و به همین چندغاز راضی باشند. این سیاست چپاول و استعماری نیست پس چیست؟!
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1395/08/06 - 13:19
همکار محترم خودمان مقصریم چون نجیبانه رفتار می کنیم مسئولان فکر می کنند ساده هستیم وتوانایی احقاق حقوق خود را نداریم ومرتب بلا های مختلفی به سرمان می آورند امسال اعلام شده همکاران بالای بیست سال از یک روز فراغت شان استفاده کنند در مدرسه ای که من هستم همه به غیر از من ازفراغت استفاده نمی کنند با این وضعیت وزیر جدید ممکن است این فراغت را حذف کند واز ما بخواهد این یک روز را کار کنیم پس ازماست که برماست اگر همه فرم های ارزشیابی ظالمانه را امضا نمی کردیم باور کنید این فرایند حذف یا اصلاح می شدوغیره توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل چرا نمی توانند به سر کارمندان دیگر سازمان ها بلا بیاورند
پاسخ + 0 0 --
پدرام 1395/08/06 - 13:45
شما چه طور از یک روز تقلیل استفاده می کنید ؟
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1395/08/06 - 14:05
متوجه ی سوال شما نشدم من یک روز در هفته مدرسه نمی روم
پاسخ + 0 0 --
پدرام - ادامه 1395/08/06 - 18:00
شما در چه دوره ای تدریس می کنید ؟
من در دوره ی ابتدایی تدریس می کنم و یک روز تعطیلی ما در صورت تامین نیرو برقرار می شود .بعضی جاهام مدیر پارتی بازی می کند و نیرویی که اداره برای تقلیل فرستاده، برای افراد مورد نظر خود می گذارد .اداره ما هم پشت مدیر در پارتی بازی ها هست و.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/08/06 - 18:10
چطور تحصن و اعتراضات سال 93 جواب داد باز هم جواب میدهد.با این دولت باید با زبان زور و تهدید حرف زد. گفتمان سرش نمیشود.
پاسخ + +3 0 --
شهاب 1395/08/06 - 13:27
نماینده ی محترم اگر وزیر توان حل مشکلات را ندارد پس چرا وزیرانتخاب می کنید وبه اوحقوق نجومی می دهید واگر شما مانع حل مشکلات آ.پ می شوید بگویید تا همگان بدانند وزیر می تواند مشکلات راحل کند در صورتیکه دولت ومجلس با او همکاری کنند پس طبق گفته ی شما مشخص می شود ایراد از مجلس ودولت است که نمی خواهند مشکلات برطرف شود نه از وزیر ناخودآگاه مقصران اصلی را به مردم وفرهنگیان معرفی کردید
پاسخ + +2 0 --
شهاب 1395/08/06 - 14:41
اگر آموزش وپرورشی ها توانایی وزارت کردن دارند یک مدیرکل به بهترین وجه آ.پ استان را اداره می کند پس این همه نارضایتی ومشکلات از کجا بوجود آمد ه 90 درصد نارضایتی اگر بگوییم فقط وزیرمقصر است بی انصافی است یک مدیر کل وقتی می ببیند وزیر تصمیم اشتباهی گرفته اگر نمی تواند اجرا نکند حداقل استعفا می دهد پس در مدیر کل های فعلی فردتوانمندی وجود ندارد چون در مشکلات فعلی سهیم هستندفانی هم ازآ.پ بودآن چنان آ.پ را تخریب کرد که در تاریخ آ.پ بی سابقه بود
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1395/08/06 - 16:18
سلام جناب شهاب ضمن احترام به نظر شما من به ناتوان بودن بعضی از مدیران کل معتقد هستم نه همهٔ آنها. من هم مثل شمابه اینکه مدیران کل توانمند باشند خیلی معتقدم ولی آیا از این مدیران کل ناتوان در وزارت بهداشت و درمان اصلأ نبود یا الان نیست؟این دکتر هاشمی وزیر بود که با توانمندی و نوع شخصیت خود به این وزارت سامان داد. پس این شخصیت وزیر است می تونه بر مدیران کل وهمه زیر مجموعه تأثیر بگذاره و به آنها جهت دهد. ادامه دارد
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1395/08/06 - 16:30
ادامه مطلب جناب شهاب همانطور که می دانید تصمیمات کلان را وزیر می گیره نه مدیر کل. این وزیر است که در هیئت دولت حضور دارد نه مدیر کل. وزیر است است که می تواند در تدوین قوانین خوب و جذب اعتبار کافی در بودجهٔ سالانه وهمینطور تدوین و اصلاح قوانینی چون خدمات کشوری و یا برنامه های توسعه ٔ5سالهدر قسمت مربوط به آ.پ تأثیر گذار باشد و ......
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1395/08/06 - 20:29
آقای عرفان ایا شما معتقدید یک مدیر کل توانمندحاضر است با وزیر ناتوانی چون فانی همکاری کند قطعا جواب این سوال خیراست چون هیچ وقت انسان دانا تن به ریاست انسان نادان نمی دهد وگرنه باید در دانایی این فرد شک کرد بنده هم عنوان کردم مدیر کل توانمند با دیدن وزیر نا کار آمد استعفا میدهد وهمکاری نمی کند در صورت همکاری کردن مدیر کل این مدیر هم در گناه وزیر شریک است وتفاوتی با وزیر ندارد وبرعکس آن هم وجودداردیک وزیر کارآمد نمی تواند با یک مدیرکل نا کار آمد کار کند
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1395/08/06 - 22:34
با سلام دوباره جناب شهاب همکار عزیز همیشه از نظرات ارزشمند شما لذت می برم واین نظرشما نیز حاکی ازعزت نفس و پاکی و صداقت شماست. من به همکاری چون شما افتخار می کنم. اگه خیلیها مثل شما بودند بسیاری از مشکلات معلمان و آ.پ خود به خود حل می شد. واقعأ درست می فرمایید هیچ انسان شریف وبا ایمان که بزرگی درون خود را درک کرده نمی آید خود را کوچک کرده و زیر دست کسی شود که نه تنها نتواند کوچکترین تأثیری بر او گذارد که گوهر وجودش نیز در گذر زمان غبار آلود شود.
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1395/08/06 - 22:49
ولی ایکاش همه مثل شما بودند که متأسفانه اینطور نیست. با نظر شما اگه وزیر ناتوان باشد باید مدیران استعفا دهند که دوباره با این نظر واجبه که مدیران مناطق و نواحی و حتی مدارس نیز استعفا دهند. من واقعأ ماندم که از کجا اصلاح بشه خوبه وزیر یا این همه مدیر کل ؟برای اینکه قضیه شبیه قضیه مرغ و تخم مرغ نشه گفتم همان بهتر یک نفر وزیر آن هم به قول شما کارمد بیاید تا مدیران کل کارآمد را جذب خود کند تا همینطوری پایین بباد.
پاسخ + +2 0 --
معلم ناجی 1395/08/06 - 15:21
آقای نماینده ازشما سوالی دارم چندروز پیش دربرنامه خبری رادیو شنیدم کل میزان آب موجود در ایران جهت ذخیره پشت سد چهل هزارمت مکعب حدودا میباشد اما سدهای موجود ودرحال ساخت برای هشتاد هزار مترمکعب می باشدیعنی طبق گفته مجری هزینه انجام شده ویا درحال انجام شدن برای چهل هزارمتر مکعب آبی است که نه وجود دارد ونه بوجود خواهد آمد حال ببینید چه پولهایی ازبیتالمال هزینه عمرانی وسدسازی میشود که بلااستفاده میماند وخراب میشود درحالی که بوجه ا پ را همیشه کم میدهند چرا دولت ومجلس بدون برنامه هزینه میکنند چون به جای ا پ بوجه را به بخش های دیگه اختصاص میدن وبرای مصرف کردن وچاپیدن یک عده سدهای بدون آب میسازند صدای معلم لطفا ازاین دست خبرهارانیز پیگیرباشید تانگویند فرهنگیان چیزی نمی فهمند وبوجه نیست چرا بوجه براکار بیهوده هست
پاسخ + +3 0 --
معلم خسته 1395/08/06 - 15:39
کلید حل مشکلات اجرای صحیح نظام هماهنگ است اگر نمایندگان محترم ودولت محترم صادق باشند که ما فرهنگیان هم منتظر هستیم ببینیم ماله کش دولت جناب نوبخت دستش را توی لا نه زنبور می برد یا نه
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1395/08/06 - 21:03
موافقم
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1395/08/06 - 17:15
میرزاده عزیز سلام تا حالا کچا بودین که دارین بلبل نغمه سر ا شده اید ایا می دانید بدبختی اموزش وپرورش از چیست سیاست بازی ونیز هرهری شدن شخصیت انها من در استان اذربایجان شرقی ریسی دارم که موفق در همه دولت ها است وهمه زمان ریس یک زمانی ریش بلند با پیراهن ملایی می پوشید یک زمانی که دولت عوض شد کاپشن احمدی نزادی پوشید وحالا هم انقدر بر ریش خود تیغ می زند وقیافه فرنگی گرفته که انگار معاون اول رسی جمهور ایشان است در دولت بعدی هم حتما لباس جدید وکلبه دار بر سرش خواهد گذاشت تنها چیزی که ایشان خبر ندارد اموزش به اضافه پرورش است ومثل مار در جلسات فر مانداری ها دارد تملق می کند اقای میرزاده این است مشکل اموزش وپورش شما
پاسخ + +4 0 --
اصغرافتخاری هریس 1395/08/06 - 23:15
اقای میر حمایت میرزاده می دانید مشکل اصلی ما چیه انتصاب ونیز روحیه دیکتاتوری در میان مدیران ایا نمی شد که انتخاب وزیر را حتی مدیران میانی وحتی مدارس را مشارکتی کرد ومعلمان خود شان با ورود در سامانه اانتخاب مدیران ثبت نامی در یکی وچند روزه مشحص مدیران را خودشان با رای انتخاب کنند اقای میر حمایت میزراده به خدا من معلمانی را می شناسم که اگر به انها اختیار بدهند شاکله کلی اموزش وپرورش را عوض می کنند اما عیب کار می دانید چیه باند بازی در انتخاب مدیران عالی تا عادی مدارس وانتخاب به دلیل وابسته به جناحی ونماینده ای و...تا این موضوع هست فاتحه همیشگی اموزش وپروش خوانده شده همان طوری که در منطقه ه ....در اذربایجان شرقی که زمانی کوتاه در ان رسی اموزش وپرورش بودین خوانده شده
پاسخ + +1 0 --
افتخاری هریس 1395/08/07 - 21:05
اقای میرزاده به صحنه صدای معلم بیا وکمی با ما در انلاین باش وقت خود را برای ما بگذار حرف هایی داریم شنیداری وگاها دوست داری اگر زحمت ان نیست به این جمع بیا سوال هایی داریم در گوشی که تنها به گوش شما می خورد پس منتظر
پاسخ + 0 0 --
افتخاری هریس 1395/08/08 - 22:49
پس نیامدی اقا ی میرزاده حکایت ما همچنان باقی است وراه دراز تا رای دیگر خدا خافظ شما هر جا رای است نام نماینده ها در ان جا می درخشد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/08/13 - 07:25
خب اگه با عوض کردن وزیر و نماینده مجلس و ریس جمهور و... مشکلات آ .پ حل نمی شه یه لطفی بکنید کلا تعطیلش کنید هم خیال شما راحت بشه هم ما بریم دنبال یه شغل دیگه و انقد دل مون رو به وعده های تو خالی شما ها خوش نکنیم

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور