صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

گفت و گوی صدای معلم و مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار ؛

تمام مزایده ها شفاف هستند ؛ در همه زمینه ها " پاسخ گو " هستم

گروه گزارش/

آن چه در زیر می آید ؛ بخش پایانی گفت و گوی مدیر صدای معلم و مدیر آموزش و پرورش شهریار است .

این گفت و گو به درخواست مدیر این منطقه و نیز مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار گردید .

یکی از نکات مهمی که در این گفت و گو مطرح می گردد آن است که مزایده های ( مالی ) در اداره آموزش و پرورش شهریار از طریق روزنامه ها ، رسانه ها و نیز نصب بنر در ابتدای درب ورودی اداره آموزش و پرورش شهریار به اطلاع عموم می رسد .

در  پایان مراسم تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش ، مدیر صدای معلم ضمن طرح این موضوع با عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به وضعیت مزایده ها در مناطق مختلف آموزش و پرورش تهران و عدم شفاف سازی آن ها انتقاد کرد . ( این جا )

موضع مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این مورد سکوت بود .

به عنوان نمونه ؛  مراجع مسئول با گذشت حدود یک ماه هنوز به گزارش صدای معلم در مورد وضعیت اداره آموزش و پرورش منطقه 5 تهران پاسخی نداده اند . ( این جا )

 

مزایده ها در آموزش و پرورش و پاسخ گویی مدیران

صدای معلم :

آیا در مورد عملکردتان نظرسنجی از معلمان و همکاران انجام داده اید؟

 

 پارسا :

خود ما از معلمان انجام دادیم. اولا یک نظرسنجی برای مخاطبین اداره داریم  که در نگهبانی ما این را انجام می دهند. دوم این که نظرسنجی که به مدارس فرستادیم راجع به تک تک شورای معاونین، حراست و بازرسی که جزء شورای معاونین هستند روابط عمومی و امور بانوان که اتفاقا نظرسنجی که انجام دادیم من نمونه و سندش را خدمت شما می دهم . یک کار علمی قشنگی انجام شد برای اولین بار و همان کاری که اداره کل در مورد ما انجام داد به صورت محرمانه به معاونین دادم که بدانند کجای کار هستم. بدانند نگاه مدارس و نگاه معلمان در این حوزه چگونه است و الآن هم که خدمت شما هستم داریم سامانه ای را طراحی می کنیم که نظرسنجی است و مشارکت معلمان را به صورت سامانه ای بگیریم چون کاغذی که انجام دادیم محرمانه بود ، بی نام بود و باید می آمدند ارزیابی تحویل می دادند و کمی سخت بود برای همکاران در چنین نظرسنجی. اما اگر الکترونیک باشد اگر بتوانند با تلفن همراهشان یا سایت بتوانند  در این نظرسنجی شرکت بکنندو  دسترسی شان آسان تر باشد میزان مشارکت شان بیشتر خواهد بود. این بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

 

صدای معلم :

آیا در مورد درآمدهای اختصاصی این اداره شفافیت کامل وجود دارد ؟

 

پارسا :

درآمدهای اختصاصی ما از سال 95  تا 96 . اولا بیشترین درآمدهای اختصاصی ما مربوط به اجاره ی مغازه ها است و فضاهای تجاری که داریم یا نوبت سوم مدارسی که داریم.

 

صدای معلم :

آیا خانه معلم دارید؟

مزایده ها در آموزش و پرورش و پاسخ گویی مدیران

پارسا :

نه خانه معلم نداریم ولی ستاد اسکان داریم. در ایام تابستان و ایام عید یک خوابگاه مدرسه نمونه ی دولتی است که آن را احیا کردیم  و درآمدی از آنجا داریم .

خوشبختانه در حوزه درآمدهای اختصاصی یک  اتفاقی است که در سطح کشور افتاده که شما هر جا مراجعه بکنید می بینید ؛ مثلا سالن های ورزشی ما که درآمد اختصاصی داریم. یک اشکالی قبلا بود که سالن های ورزشی ما پول را دستی می گفتند و حتما در سیستم دچار اشکال می شد اما خوشبختانه در سه چهار سال گذشته تمام سالن های ورزشی ما یک دستگاه کارت خوان گذاشته اند و آن دستگاه مستقیم به حساب استانی وصل است یعنی ما هیچ دخل و تصرفی در آن نداریم . استان می گوید درآمد شما این قدر بوده این قدر را به شما برمی گردانیم که هزینه بکنید.

 

صدای معلم :

شما فرمودید که درآمدها به استان کل می رود یک درصدی را آنها برمی دارند. شما می دانید مطابق قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش این کار خلاف قانون است. یعنی اداره کل هیچ حقی ندارد که درآمدهایی که در منطقه کسب شده تحت عنوان درآمدهای اختصاصی ( این مستند است ) از این درصدی برداشت بکند.

 

پارسا :

درصد بابت هزینه سرویس معلمان دارد.

 

صدای معلم :

در قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش به صراحت آمده که اصلا درآمد هر منطقه باید در خود همان منطقه هزینه بشود. این مصرح قانون شورای آموزش و پرورش است.

مزایده ها در آموزش و پرورش و پاسخ گویی مدیران

پارسا :

بحث سرویس به ما برمی گردد.

 

صدای معلم :

متاسفانه این باب و بدعتی شده که ادارات کل آموزش و پرورش این کار را انجام می دهند. آیا  شما به این مسئله اعتراض کرده اید؟

 

پارسا :

متاسفانه این یک روالی بود که فکر می کنم در سال 95 در اداره کل نهادینه شد.

 

صدای معلم :

شما این را در شورای معاونین اداره کل مطرح کرده اید ؛ اعتراض کرده اید؟

 

پارسا :

بله. در شورای معاونین اداره کل مطرح کرده ایم. نه تنها من بلکه روسای دیگر هم اعتراض کرده بودند.

 

صدای معلم :

پاسخ شان چه بوده است؟

مزایده ها در آموزش و پرورش و پاسخ گویی مدیران

پارسا :

بله . درآمدهای اداره کل هم پایین است و نمی توانسته سرویس معلمان را تامین بکند و از طرفی وزارتخانه هم در سرویس معلمان مشکلاتی را در تامین بودجه اش داشتیم ؛ چون این پول می آمد و صرف سرویس معلمان می شد ما هم راضی شدیم و قانع شدیم به جهت این که بخشی از مشکلات سرویس معلمان هر منطقه را حل کرده است. اما در آن قسمتی که شما فرمودید بحث فضاهای تجاری که ما داریم یا بعضی از مدارسی که حالا شیفت سوم را ما اجاره می دهیم ؛ در دو سه سال گذشته ما تلاش کردیم هیچ مزایده ای برگزار نشود مگر این که ذی حساب استان در جلسات ما حضور داشته باشد.

این یکی از موارد بوده که در منطقه ما نگاه می کردیم می گفتیم مثلا فلان فرد صلاحیت این را دارد که در مزایده ما شرکت بکند و ذی حساب بعد از بازگشایی پاکت الفش این را گذاشته کنار و گفته ایشان صلاحیت لازم را ندارد. چون با نظارت استان انجام دادیم و از آن طرف اطلاع رسانی ما که در بنر کنار در ورودی است مزایده را ببینید.

اول این که ؛ در ده روز زمان خودش نصب شده دوما این که در موعد مقرر خودش پاکت ها بازگشایی شده بعضی از موارد که مثل پیش دبستانی مان که می شد نماینده  موسسین ما حضور داشته باشد نماینده موسسین در این مزایده حضور داشته مزایده ای که شفاف باشد روشن باشد ؛ کوچکترین ابهامی در مزایده هایمان نباشد. در روزنامه ها آمده این از سال گذشته در شهریار روال شد . شما قبل از این را به شهریار بروید دوستانی که می گویند ما کار شفاف انجام دادیم یا انجام می دهیم شما بروید و در شهریار ببینید در 10 سال گذشت کجا در روزنامه می آمده. ما روابط عمومی مان را ملزم کرده ایم که حتما روزنامه بشود.

 

صدای معلم :

یعنی تمام قراردادهای تجاری شما از طریق اطلاع رسانی عمومی به اطلاع افکار عمومی می رسد.

 

پارسا :

بله حتما. در سال گذشته و امسال روزنامه های منطقه ای و محلی هم به بنرها اضافه شد.

 

صدای معلم :

اخباری که رسیده این است که در بحث انتخاب مدیران که از طریق سامانه صورت می گیرد گفته می شود شما افرادی ( متقاضیانی ) که امتیازات بالایی داشته اند کنار گذاشته اید و افرادی که امتیاز پایینی را کسب کرده اند جایگزین آنها کردید.

آیا این صحت دارد ؟

مزایده ها در آموزش و پرورش و پاسخ گویی مدیران

پارسا :

یک نکته ای را خدمت شما بگویم. این را به ضرس قاطع عرض می کنم ، این ادعایی که می کنم پایش می ایستم.

شهرستان شهریار دومین سالی است که دارد این کار را انجام می دهد. بعضی شهرستان ها سال اول است که شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران را دارند انجام می دهند. آن شهرستان ها ممکن است اشتباه بکنند چون طرح، طرح نویی است اما شهرستان شهریار همه این آزمایش و خطاها و اشکالات را در سال گذشته تجربه کرده و اسال من قاطعانه عرض می کنم در این زمینه پاسخ گو هستم به تمام کسانی که در این موضوع حرف و حدیث داشته باشند و بخواهند برایشان شفاف باشد.

 به هیچ عنوان فردی پیمانی ، فردی خارج از آزمون مدیریت و فردی خارج از شرایط امتیاز ؛ ما نه منصوب کردیم اما متاسفانه سر یک بدسلیقگی که یکی دو نفر از دوستان اداری ما و متاسفانه خروج شان از اداره این اطلاعات را بیرون داده و مثلا گفته چنین اشکالی را و چنین شبهه ای را به کار وارد کرده ؛ عذرخواهی می کنم خواسته تنش را بیشتر بکند در این ایام والا من عرض می کنم به تمام نهادها و تمام افرادی که در آزمون شرکت کردند می توانیم در حوزه ارزیابی مان کارگروهی را بگذاریم که به این افراد اگر شاکی هستند پاسخ بدهیم. پاسخ شفاف و روشن ، امتیازت کجا بوده کجا به تو پیشنهاد شده است.

 

صدای معلم :

در سامانه هم اطلاع رسانی می کنید یا کسی که مراجعه می کند به او اطلاعات می دهید؟ یعنی اینها در یک سامانه ای قرار می گیرد که آزاد و شفافانه ببینند ؟

 

پارسا :

ما نمی توانیم بگوییم سامانه محرمانه است و مثلا به فردی امتیاز بدهم . یکی از اولیاء از من سوالی کرده بود . یک کامنتی در اینستاگرامم گذاشته بود خیلی جالب بود. گفته بود آقای پارسا چرا رتبه بندی مدارس را نمی گویید که این مدرسه از نظر آموزشی از نظر  آموزشی و یا درصد قبولی در کنکور رتبه های زیر هزار یا این که این مدرسه کارکردش بهتر از مدرسه دیگر است .

آیا آقای پورسلیمان از شما می پرسم چنین چیزی گذاشتنش احترام به حقوق شهروندی است یا نه؟

 اتفاقا اگر من چنین چیزی را بگذارم و این موجود است و آیا گزارش درصد قبولی گرفتن کار سختی است نه. اما اگر چنین اتفاقی افتاد آیا من به سیستم تعلیم و تربیت کمک کردم ؟ آیا تعلیم و تربیت فقط همان قبولی در کنکور بوده است ؟ آیا تعلیم و تربیت همان ملاک های کمی است که اولیاء از من توقع دارند  ؟

 پس من نمی خواهم آسیب بزنم به شخصیت افراد.

من نمی خواهم بگویم که امتیاز چه فردی بالاتر بوده و چه فردی پایین تر بوده و بعضی از اینها مصاحبه ای که انجام شده امتیازشان را پایین تر لحاظ کردند و اگر چنین چیزی آسیب نزند به شخصیت افراد حتما این کار را انجام خواهم داد به جهت شفاف سازی اما چون اعتقادم این است که به شخصیت افراد آسیب بزنم عرض می کنم بنده خودم نه هیچ ارزیابی نه حراست چون تاکید کردم به زیرمجموعه که به مرُ قانون عمل بکنم بنده خودم در این زمینه پاسخ گو هستم یعنی هر کسی که احساس بکند کوچکترین خدشه ای در انتخاب و انتصاب مدیران داشتیم حاضرم پاسخ بدهم و حاضرم امتیازش را شفاف در اختیارش بگذارم حتی افرادی که منسوخ شدند امتیازش در اختیار آن فرد قرار بدهم و بگویم که شرایط ما شرایط شفاف و روشن بوده است. ولی متاسفانه کسی که منفعتش شاید ما انتصابش هم نکردیم تامین نشده قاعدتا شروع به فرافکنی می کند . شما همین افراد را در رسانه صدای معلم بیاید به اسم کامنت بگذارد بنده همان جا به اسم جواب می دهم.

مزایده ها در آموزش و پرورش و پاسخ گویی مدیران

مزایده ها در آموزش و پرورش و پاسخ گویی مدیران

بخش اول

بخش دوم

پیاده سازی و ویرایش : زهرا قاسم پور دیزجی

پایان گزارش/


مزایده ها در آموزش و پرورش و پاسخ گویی مدیران

سه شنبه, 02 مهر 1398 16:14 خوانده شده: 1577 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + 0 0 --
حمید حسین زاده 1398/07/03 - 14:44
"
در قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش به صراحت آمده که اصلا درآمد هر منطقه باید در خود همان منطقه هزینه بشود. این مصرح قانون شورای آموزش و پرورش است."
جالب بود.من هم نمی دانستم.اینجا هم شنیده می شود که درآمد ها به اداره کل می رود و بعد از برداشتن درصدی از آن مابقی را به ادارات شهرستان ها و مناطق برمی گردانند.
پاسخ + 0 0 --
آموزگار شهریار 1398/07/04 - 12:23
سلام
جناب پارسا لطفا کمی در خصوص انظباط اداری در اداره و مدارس جدی باشید.ما معلمها ب دلیل سهل انگاری برخی حوزه های مالی (حسابداری و رفاه)متضرر می شویم.بررسی کنید.برخی مدیران هم بی جهت سلیقه ای برخورد می کنند.
پاسخ + 0 -2 --
رحمت 1398/07/04 - 16:02
جناب اقای پورسلیمان:
1)این مطلب چه ربطی ه مدیرکل قبلی آموزش و پرورش شهرستان های تهران (فولادوند)دارد. یعنی سایت شما وسیله ای برای عقده گشایی های شخصی شماست؟
اگر با کمرئی و فولادوند مشکل شخصی دارید به صراحت بگویید و آن را از مطالب سایت خودتان جدا کنید. چون این روش حرفه ای نیست .
2) این مطلب چه ارزشی دارد که حتی در بخش پیشنهاد مدیر مسئول هم گذاشته اید؟ آیا فشار خاصی درکاربوده یا مبلغی پرداخت شده است ؟
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1398/07/04 - 16:26
درود

آقا / خانم رحمت

1- متوجه منظور شما نشدم .

در کجای گزارش به آقای فولادوند اشاره شده است ؟
و یا در کجای گفت و گو به آقای کمرئی و عملکرد ایشان اشاره شده است ؟


2- این رسانه وقت گذاشته و گفت و گویی را با یک مدیر میانی به صورت تفصیلی انجام داده است .

سعی کرده است در تیترها به نکات مثبت و کاربردی اشاره شود تا شاید مدیران دیگر نیز از این نکات بهره گیرند .

آیا برای گذاشتن و بارگذاری مطالب در بخش های مختلف باید از شما اجازه بگیریم ؟

نکته مهم و قابل تاسف آن است که مخالفان و نه البته " منتقدان " در این گونه وضعیت ها که حرفی برای گفتن ندارند و یا کم می آورند معمولا از 2 روش منسوخ استفاده می کنند :

1- طرف را به " سیاسی کاری " متهم می کنند .

2- چقدر پول گرفته است ؟

به نظرم ؛ باید در این موارد از تفکر و استدلال بهره جسته و خیلی متکی به " غریزه " نباشیم !

پایدار باشید .
پاسخ + 0 -1 --
رحمت 1398/07/05 - 07:42
1) شما اگر از نقد ناراحت میشوید دستوربدهید دیگران فقط از شما تعریف کنند و مطلبی ننویسند .
2)شما به هربهانه ای به کمرئی و فولادوند حمله میکنید و آن ها را زیر سوال میبرید.دقت در توضیحات بالای مطالب به خوبی نشان میدهد که قصد چه نوع سو گیری دارید .
2)دقیقا از طریق سفسطه سعید ر پنهان کردن مطلب دارید .خوب این مطلب چه ارزشی دارد؟ چه حرف مهمی زده شده است؟بنده که مدتهاست مطالب سایت شمارا پیگیری میکنم به سو گیریهای شما پی برده ام . این که شما هدف شخصی دارید مشکلی نیست ولیاینکه این را صادقانه مطرح نمیکنید چه معنایی دارد؟شما بهترنیست رپرتاژهایاتن را از اخبارتان جدا کنید؟ این با حرفه ای بودن تناقض ندارد؟
3)درجواب یک انتقاد چقدر مطلب نوشته اید. این نشانه چیست؟ عصبانیت یا خبردادن از حرفهایی که نباید درسات شما طرح شود .
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1398/07/05 - 11:31
درود

آقای رحمت

1- رویکرد این رسانه انتقادی است . اگر بنده از نقد ناراحت شوم که مثل اکثریت رسانه ها بخش نظردهی را غیرفعال و یا نیمه فعال می کنم .

مطالعه تک تک این نظرات کاری وقت گیر و مسولیت زاست .


اکثریت قریب به اتفاق نظرات در صدای معلم منتشر می شوند .

بنده برای تمام مخاطبان و دیدگاه های آنان احترام قائل هستم .


2- آیا مشکل شما آقایان کمرئی و فولادوند هستند ؟

آیا این ها خط قرمز هستند ؟

صدای معلم ضمن حفظ احترام و تکریم متقابل در این زمینه ها خط قرمزی ندارد .

عملکرد همه مدیران آموزش و پرورش زیر نقد قرار می گیرد .

3- از این که مطالب سایت را پی گیری می کنید سپاسگزارم .

اما روال در این رسانه نیت خوانی نیست !

معیار عملکرد افراد و تطابق آن با گفتارشان است .

4- این که شما بدون دلیل و سند و یا مدرک مطرح می کنید که آیا این رسانه بابت این گزارش ها و گفت و گو ها پول می گیرد نشانه ی عدم شناخت شما از فرآیند کار صدای معلم است .

اگر سندی دارید ارائه کنید .

آیا این نوع پرسش ها به نظر شما حرفه ای هستند ؟

5- روش ما در این رسانه گفت و گو با رویکرد اقناعی است .

اگر بنده از نظر شما توضیحات مبسوط ارائه کنم ؛ از نظر شما نشانه ی عصبانیت و یا لاپوشانی مسائل ناگفته .... است ؟

پیشنهاد می کنم قبل از ارسال مطلب قبلا حداقل یک بار آن را با دقت و آهسته مطالعه کنید .

اگر شما نقدی بر عملکرد مدیریت این منطقه و سایر مطالب دارید مستند و شفاف برای صدای معلم جهت انتشار ارسال کنید .

اگر قصد دفاع از عملکرد آن دو فرد را دارید باز هم می توانید آن را نگاشته و ارسال کنید .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
رحمت 1398/07/05 - 16:31
1)درواقع عصبانیت شما از نقد باعث شد که این مطلب را بنویسم.
2(هیچ کس مصون از نقد نیست ولی پیشنهاد بنده اینست که مسائل شخصی را از سایر موارد جدا کنید. شما با هر کسی مشکل دارید یا نقد کنید و مستقل بتویسید. در این مصاحبه با رئیس آموزش و پرورش شهریار در ابتدا به مدیر کل شهرتهران حمله کرده اید. این رفتار حرفه ای نیست.
3)باز هم پیشنهاد بنده اینست که رپرتاژهایتان را جدا کنید تا رسانه حرفه ای داشته باشید.
4)بنده نه در شهریار هستم و نه شناختی از این فرد دارم ولی هر سه بخش مصاحبه شمارا خواندم. فرد سطح پایینی است و معلوم است توان اداره دفتر خودرا تدارد و حتی نمیتواند توجیه کند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/07/05 - 07:46
سلام
من یک معلم دبستان در محور تهران هستم.ب نظرم باید منتقدانه قضاوت کرد. در اداره کارها کمی سخت پیش می رود ب ویژه معاونت پشتیبانی .اگر آقای پارسا نسبت تغییر این معاونت و یا اصلاح ایشان جدی عمل کند کمک بزرگی ب معلمها کرده است.بارها رفتم اداره ..اولا در قسمت کارشناسیها (رفاه) کارم ب سختی رفت جلو و بعد وقتی رفتم امضاه بگیرم معاونت پشتیبانی نبود و بعد از چهار بار خلاصه موفق شدم امضاه بگیرم.ایشان تمرکز و قدرت هماهنگی ندارد چون وقتی برای کاری می رویم پیشش کاملا مشهود است.این مسایل و شبیه ب این ربطی به اعتبار و مشکلات کلان ندارد.این موارد را باید آقای پارسا در منتطقه حل کند
پاسخ + 0 0 --
رحمت 1398/07/05 - 08:19
هرموضوعی که به شهرتهران و شهرستا ن هایتهران باشد آقای پورسلیمان درتوضیحات ضربه ای به فولادوند میزند تا وی را خراب کند و بعد مدعی است که کجای ایان مطلب اشاره شده است؟ یعنی توضیحات اول این مطلب علیه چه فردی است؟
این مورد به کررات درمطالب آقای پورسلیمان وجود دارد.
پاسخ + 0 0 --
معلم تهران 1398/07/05 - 21:34
هیچ فردی نباید از انتقاد مصون باشد....از صدای معلم ممنونم که مدیران آمورش وپرورش را منصفانه نقد می کند. اگه مدیران و دوستانشان ناراحت هستند می توانند با صدای معلم مصاحبه کنند و پاسخ بدهند و یا از طریق روابط عمومی شان جوابیه بدهند.
پاسخ + +2 0 --
حسینی 1398/07/07 - 08:43
در آموزش و پرورش شهریار گفته می شود هرکاری کردند جواب ندهید چون مدیرکل هم مدافع پارسا است و هرکاری کند ازش دفاع می کند . آموزش و پورش شهریار گفتارباندبازی هایی است که همه میدانند .آقای م س در اندیشه فاز 3 آقای ع م در شهریار و فار یک درحال مهره چینی هستند .
پاسخ + +1 0 --
معاون هنرستان 1398/07/07 - 10:13
در اداره شهریار نظم و هماهنگی در حداقل خودش قرار دارد.خوشبختانه درب تمام کارشناسیها به روی مراجعه کننده باز است.اما به علت عدم هماهنگی و عدم حضور معاون کار پیش نمی رود من سیاسی نیستم و از باندبازی هم چیزی نمی دونم فقط کار ما راحتتر انجام شود و این همه منوط به حضور معاونها در پسشان است
پاسخ + +1 0 --
معلم باغستان 1398/07/09 - 08:22
آقای معلم هنرستان
با حرف شما موافقم.کارهای اداره به سختی پیش می رود.مثلا در حوزه معاونت اداری و پشتیبانی که همه ماها می دانیم کار خیلی زیاده.. بابت همین باید فرد قوی و پیگیر آنجا را اداره کند.اما متاسفانه معاون مربوطه ضعیف است.ایشان در بیرون از اداره مشغله زیادی دارد و نمی تواند آنجا را هماهنگ کند.به نظرم بهتر بود ایشان در قسمت دیگر قرار می گرفت و معاون پشتیبانی فردی که پیگیر باشد قرار بگیرد
پاسخ + +1 0 --
دبیر 1398/07/10 - 21:27
سلام
جناب پارسا من سیاسی نیستم و از سیاست هم چیزی نمی دونم..تو رو خدا کمی ب فکر زیر مجموعه هات باشیدوواصلا می دونید زیر مجموعه هات چ خبره
ب خدا وضعیت اداره خیلی به هم ریخته است..بذترین قسمت هم قسمت معاونت پشتیبانی است.قصد سیاه نمایی ندارم چون ب شما احترام ویژه قایلم گفتم.ب خدا قابل حله کافیه بیشتر وقت بگذارید.ممنونم
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1398/07/13 - 18:03
سلام
از زحمات جناب پارسا و همکارانشان ب ویژه در حوزه معاونت پشتیبانی ممنونم.اما پشنهاد می کنم هماهنگی بیشتر شود
پاسخ + +1 0 --
معلم پیگیر 1398/07/16 - 22:15
خدمت جناب آقای پارسا و صدای معلم سلام عرض ادب دارم
من در همین سایت در قسمت کامنت از معاونت پشتیبانی انتقاد کردم .خوشبختانه بعد از آن انتقاد چند بار رفتم حوزه معاونت پشتیبانی و دیدم خیلی تغییر کرده و مثبت بوده است.به نظرم همیشه اصلاح بهتر از حذف است.و تغییرات مثبت را خودم دیدم امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.از همه شما متشکرم
پاسخ + +1 0 --
رسانه 1398/07/16 - 22:25
افرادی که از معاونت پشتیبانی مرتب انتقاد می کنن ..خودشان بیان و ما ببینیم که چیکار می کنن...حجم کار و مشکلات در این حوزه خیلی زیاده و سیستم هم بیمار است....چه می شه کرد؟ ب نظرم افراد در این حوزه خیلی استرس دارن ...ب هر حال امیدوارم با اصلاح سیستم کارها بهتر پیش رود
پاسخ + +1 0 --
رسانه 1398/07/16 - 22:25
افرادی که از معاونت پشتیبانی مرتب انتقاد می کنن ..خودشان بیان و ما ببینیم که چیکار می کنن...حجم کار و مشکلات در این حوزه خیلی زیاده و سیستم هم بیمار است....چه می شه کرد؟ ب نظرم افراد در این حوزه خیلی استرس دارن ...ب هر حال امیدوارم با اصلاح سیستم کارها بهتر پیش رود
پاسخ + 0 0 --
معلم شهر اندیشه 1398/07/17 - 17:07
من هم با کامنت "معلم پیگیر" موافقم قسمت پشتیبانی نسبت به قبل خیلی بهتر شده است.از صدای معلم ممنونم که این نظرات را انعکاس می دهد.امیدوارم سایر قسمتهای دیگر اداره هم مثل قسمت پشتیبانی بهتر شود

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور