صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" چند پرسش از مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش "

سفرهای خارجی روسا و مقامات وزارت آموزش و پرورش مانند نمایندگان مجلس چه سودی برای جامعه دارند ؟

گروه گزارش/

" روسا ، مقامات و البته نمایندگان مجلس " عاشق سفرهای خارجی هستند .

" روزی که عباس گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی پارلمان در تذکر شفاهی خود خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: «تقاضا دارم هیئت رئیسه سفرهای خارجی نمایندگان که اخیراً به کثرت انجام می‌شود را کنترل کند.» مشخص بود که آش آنقدر شور شده که حتی کسانی از دل همین جماعت به ستوه آمده‌اند تا جایی که دست استمداد به سمت هیئت رئیسه دراز می‌کنند و خواستار جلوگیری از تداوم این روند هستند. تذکر آن روز گودرزی اما در میان خبرهای تلخ و شیرین داخل و خارج به چشم نیامد.از همین رو در جست و جوی این که جریان آن تذکر و اتفاقات مجلس پیرامون سفرهای خارجه چه بوده که گودرزی را وادار به واکنش کرده، به سراغ او می‌رویم.وی درگفت‌وگو با آفتاب یزد با بیان اینکه کثرت سفرهای خارجی نمایندگان آن قدر بود که تذکر و دفاع از بیت المال ضروری بود، گفت : احساس می‌کنم بسیاری از سفرهای نمایندگان نه تنها بر اساس ضرورت نیست بلکه هیچ دستاوردی هم برای مردم ندارد...

وی درباره اینکه چه مصداق‌هایی باعث این تذکر شده است، اظهارداشت : افزایش این سفرهای خارجی طی چندماهه اخیر، کاملا مشهود است تا جایی که من احساس می‌کنم در مجلس این موضوع به رقابت بین نمایندگان تبدیل شده است، در حالی که گفته می‌شود در جامعه نباید مسابقه اشرافی گری برگزارشود؛ چراکه این مسئله یک تهدید برای نظام است.حالا ظاهرا در مجلس چنین اتفاقی افتاده و این یک آسیب برای مجلس است.گودرزی گفت : گاهی عده‌ای در باره نقد من می‌گویند که سفرها جای تجربه است که در پاسخ به آن‌ها باید بگویم، نماینده در هنگام کاندیداتوری‌اش فریاد می‌زند که تجربه دارد و می‌تواند مشکلات را حل کند. هیچ نماینده‌ای در شعارهای انتخاباتی‌اش نگفته است که به من رای دهید تا با رفتن به خارج از کشور تجربه کسب کنم.وی ادامه داد : سفرهای خارجه امروز نمایندگان جزو تشریفات و تجملات محسوب می‌شود." ( این جا )

در تازه ترین مورد شرکت هیاتی از وزارت آموزش و پرورش با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و دبیر کل کمیسیون ملی آیسسکو در ایران در مجمع عمومی آیسسکو بوده است بدون آن که دستاورد خاص و یا قابل توجهی برای " آموزش و پرورش ورشکسته و معلمان ناامید " ما داشته باشد . ( این جا )

یادداشت زیر توسط یکی از فرهنگیان برای صدای معلم ارسال گردیده است .

این رسانه آمادگی خود را برای انتشار پاسخ مسئولان اعلام می کند .

سفرهای خارجی روسا و مقامات وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس

" فرحناز مینایی پور  " مدیر کل زنان وزارت آموزش و پرورش ، روز پنجشنبه ۲۶ مهر ماه نود و هفت ، از مجتمع ۲۲ بهمن شهر آنکارا بازدید کرد .
* این بازدید چه ضرورتی داشت ؟
* اگر ضرورت داشته ، اولویت آن چگونه تعیین شده است ؟
* بیش از یکصد هزار مدرسه داخل کشور ، چه زمانی در اولویت بازدید ایشان قرار خواهند گرفت ؟
* آیا مسافرت به ترکیه ، اهداف دیگری نیز داشته است ؟
* هزینه این سفر غیر ضروری ( به زعم نگارنده ) چقدر بوده و از کجا تامین شده است ؟
* آیا ارتباطی بین انتصاب سرپرست جدید مدارس ایران در ترکیه ( نجفی ) با سفر آقای کریمی ، رییس مرکز بین الملل وزارتخانه و خانم مینایی پور در ظرف کمتر از یک ماه به آن کشور وجود دارد ؟
* دستاوردهای این سفر برای آموزش و پرورش چه بوده است ؟
* آیا ضرورت انجام چنین سفری را وزیر تایید می کند ؟
* آیا آب و هوای ترکیه ، تاثیری در تعدد این سفرها به آن کشور دارد ؟
* آیا معلمان کشورمان ، ضرورت چنین سفری را درک کرده و از انجام آن خوشحال می شوند ؟
* آیا بهتر نبود به جای دو سفر در یک ماه به ترکیه ، سفر دوم مثلا به پاکستان صورت می گرفت ؟

سفرهای خارجی روسا و مقامات وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس

سفرهای خارجی روسا و مقامات وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس

.

.

.

سفرهای خارجی روسا و مقامات وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

سفرهای خارجی روسا و مقامات وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس

شنبه, 28 مهر 1397 10:52 خوانده شده: 2442 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +8 0 --
معلم مدرسه انکارا 1397/07/28 - 11:40
احسنت . آیا کسی هست پاسخ دهد حتی وزارتخارجه ماموریت های خود را کاهش داده است اما اموزش و پرورش نه . بعنوان یک معلم در انکارا دیدیم بدون دلیل امدند و رفتند.
پاسخ + 0 0 --
دبیر م 1397/07/28 - 14:57
از ازمون ناعادلانه اعزام بخارج دبیران و کارنامه منتشر نشده ان چه خبر؟؟؟!!@
پاسخ + 0 0 --
همکار فرهنگی 1397/07/30 - 20:19
من هم تا حدودی موافقم. ولی همکار بزرگوار آن روی سکه را هم بفرمایید.
هزینه ها و دلارهایی که بابت حقوق و مزایا و مسکن در ترکیه دریافت می کنید مناسب است. لطفا بفرمایید در ماه واقعا چندهزار دلار دریافت می کنید؟
چرا بعد از اتمام دو سال ماموریت به هر شخصی از نماینده مجلس گرفته تا سفیر و ... متوسل میشوید و التماس میکنید تا بلکه مدتی بیشتر در خارج بمانید؟
راستی آب و هوای ترکیه چطور است؟ چه خبر؟
پاسخ + +9 0 --
رضوان خدادوست 1397/07/28 - 12:23
خانم مینایی پور به جای آنکار رفتن و آنتالیا و...بیا روستای ازان واقع در استان اصفهان،شهرستان میمه،و از مدارس روستای ازان زادگاه محمد طه اقدامی بازدید کن و با محدودیت های دختران این روستا که بدلیل به حدنصاب نرسیدن برخی از رشته های تحصیلی ناگزیر به تحصیل در رشته ای دیگر هستند آشنا شو...بیا با معلمان زن و دانش آموزان دختر و مادران دانش آموز بنشین وحرف دل آنها را بشنو... میدانم روستای ما جاذبه های اونو آبی نداره اما مسوولیت شما در این کشور است و این مسوولیت به پشت میزهای وزارتخانه د رتهران و سفر خارج رفتن خلاصه نمی شود...دعوت ما را بپذیر و به روستا ی ما هم بیا...
پاسخ + +4 0 --
معلم 1397/07/28 - 12:39
آفرین به این همکار فرهنگی که این نوشته را گذاشته و تشکر از صدای معلم به دلیل روشنگری سازنده اش
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:32
عزیزم شما هم با هزینه شخصی هر جا دوست داشتید تشریف ببرید.
ایشان با هزینه شخصی دوست داشتند در یک رویداد علمی شرکت کنند فکر نمی کنم به کسی دخلی داشته باشد.
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:33
صدای معلم اگر خیلی دنبال واقعیت است پاسخ ما را هم قرار دهند اگر چه بنده به عنوان نظر ارسال مردم امیدوارم تایید گردد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 00:25
خانم دکتر سحر بیات
سلام
توصیه می کنم بیشتر فارسی تمرین کنید. حیف نیست با این ادبیات مبتذل, زبان شیرین فارسی را...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 15:44
خانم سحر چه دخلی به تو داره چکاره حسنی تو ادبیات فارسی را به اضمحلال کشاندی مگه سر گردنه نشستی
پاسخ + 0 0 --
همکار 1397/07/30 - 20:30
دوست به ظاهر فرهنگی و بزرگوار،
خطاب کردن همکار با اسم کوچک و با این لحن شایسته شخصیتی فرهنگی نیست. سبک و کلام غیرمحترمانه تان در خطاب به یک خانم از همکارانمان ، فقط به دلیل آنکه نظری متفاوت با ما دارد، ناپسند است. شما که داعیه دار حراست و پاسداری از زبان فارسی هستید لطفا یک نگاه به جملات نوشته شده تان بیندازید!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/01 - 16:26
همکار به ظاهر فرهنگی شما بهتر است بفکر جملات خودت باشی در پایین هم فهمیدی که با چه کسی طرف هستی بردن اسم مگر توهین است ؟؟کجای جهان بردن اسم جرم است ؟؟؟همکار زیر خط فقر اینقدر جایگاه فرو افتاده معلمان را با لفظ قلم صحبت کردن نمیخواهد بالا ببری جایگاه شما همین زیر خط است چه فرهنگی و چه علمی و اقتصادی خیال کردی نیکلا تسلای مشهوری اخوی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/01 - 16:26
همکار به ظاهر فرهنگی شما بهتر است بفکر جملات خودت باشی در پایین هم فهمیدی که با چه کسی طرف هستی بردن اسم مگر توهین است ؟؟کجای جهان بردن اسم جرم است ؟؟؟همکار زیر خط فقر اینقدر جایگاه فرو افتاده معلمان را با لفظ قلم صحبت کردن نمیخواهد بالا ببری جایگاه شما همین زیر خط است چه فرهنگی و چه علمی و اقتصادی خیال کردی نیکلا تسلای مشهوری اخوی
پاسخ + +12 0 --
آگاه 1397/07/28 - 13:31
تنها دلیل این سفر نوعی فرصت طلبی است . مینایی پور مشاور امور بانوان بطحایی است و کریمی رییس مرکز بین الملل . هر دو عضوشورای مرکزی مجمع فرهنگیان اصلاح طلب !!! به دبیر کلی کمیجانی هستند و بطحایی هم وامدار کمیجانی است . این رانت در اثر این رابطه ها ایجاد می شود . علی برکت الله
پاسخ + 0 0 --
خسرو خسروی 1397/07/28 - 17:42
متاسفانه آ.پ بشدت سیاسی است
و بازیچه تشکل های معلم نماست
تشکل هایی که مثل زالو به بدنه ی مراکز قدرت آ.پ چسبیده اند
و جز منافع شخصی آن هم با رانت و رابطه
بدست می آورند
متاسفانه وزیر مثل یک کودک در محفلشان گوش به آن هاست
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:36
قربان ببخشید هیچ کدام با هزینه آموزش و پرورش نرفتند که جنابعالی برای خودتان می برید و می دوزید.
لابد توقع دارید دکتر کریمی که دکتر ای بین الملل دارند اجلاس های بین المللی را نروند؟
خوب اگر جنابعالی هم دکتر ای بین الملل دارید و ریس مرکز بین الملل هستید شما تشریف ببرید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 00:26
با نظر شما موافق هستم.
پاسخ + 0 0 --
همکار 1397/07/30 - 14:04
خانم سحر بیات شما سخنگوی خانم مینایی پور هستید یا وکیل وصی ایشان ؟ سمت شما در جایگاه پاسخگویی چیست ؟ بهتر نیست به جای ایفای نقش پیاده نظام برای این و آن ، همان به کسب و کارتان در مالزی و بیزینس در تور گردی و معامله گری در آیسسکو برسید ؟!
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/30 - 16:29
ببخشید معامله گری در آیسسکو یعنی چی؟ تعریف بفرمایید ما هم معامله گری در آیسسکو را بفهمیم.
ضمنا به شما چه ربطی دارد که بنده از چه کسی دفاع می کنم اگر خیلی شما آدم مستدل و منطقی هستید بفرمایید به چه دلیلی نباید از کسی که با هزینه خودش سفر رفته دفاع نکرد؟
ضمنا پشتکار و پیگیری بنده در کارها بر همگان مشخص است و عملکرد بنده هم مشخص است رزومه بنده مثل بعضی ها پر از دروغ و مدرک سازی نیست لذا شما نمی توانید با یک مشت اراجیف بنده را زیر سوال ببرید. ضمن اینکه هر کسی پیش وجدان و خداوند پاسخگوی اعمال خودش است و هر کسی با علاف گشتن در اتاق همکاران نان حرام به خانه برد خود ضرر کرده است.
پاسخ + 0 0 --
آگاه 1397/07/30 - 18:18
خانم بیات .....را در اداره هر روزه همه می دانند و می بینند شما در ساعت اداری دایما در تلگرام مشغول هستید و بارها به شما گفته اند و روزی نیست که با کسی درگیر نباشی و بر علیه این و آن شبنامه ننویسی و نامه نگاری نکنی ! اما امان از بی کفایتی های مدیریتی که امثال شما در حد نادانی تان رشد کرده اید و آمثال آقای کریمی هم شما را برای مجیزه گویی و حرافی و تملق نگهداشته اند .براین آموزش و پرورش با امثال شما ها باید گریست .
پاسخ + 0 0 --
همکار 1397/07/30 - 20:15
سلام خدمت دوستان و همکاران بزرگوار.
متاسفانه فرهنگ سازمانی ضعیف و نامناسبی بر وزارت آ.پ سایه افکنده.
بیهوده تهمت میزنیم. همکاران را تخریب می کنیم. افترا میزنیم و از زمین و زمان انتقاد می کنیم و در هر زمینه ای کارشناسی میکنیم.
به یاد داشته باشیم وزارتخانه ها و سازمانهای کوچکتر از وزارت ما، سفرهای خارجی بیشتری دارند ولی هرگز به این شکل مطرح نمی شود. حالا اگر واقعا کسی با هزینه شخصی خود به سفر رفته باشد چه ایرادی دارد؟ چرا باید در جزئی ترین امور همدیگر دخالت کنیم.
به هر حال مراودات بین المللی و مسایل جهانی دیدارها و شرکت در جلسات بین المللی را اجتناب ناگزیر کرده.
به نظر برخی دوستان که به این شدت مخالفند، آیا در انزوا و انفعال می توان پیشرفت کرد؟
زمینه همکاری بین المللی و بهره گیری از تجارب جهانی چگونه حاصل می شود. شما موضوع آموزش و فرهنگ را با مثلا ورزش مقایسه کنید. از تعدادهمراهان کاروانهای ورزشی، هزینه های متفرقه و نتایج ضعیف آنها را باید چگونه تفسیر کرد؟
روزتان خوش
پاسخ + 0 0 --
همکار فرهنگی 1397/07/30 - 20:26
خطاب به "همکار"
چرا اینقدر بیظرفیت شده ایم و در مقابل هر پاسخ مخالفی که باب میلمان نیست به همدیگر توهین میکنیم و تهمت میزنیم.
واقعا اگر شناخت کافی از خانم سحر بیات دارید و از معامله گری و سواستفاده ایشان هم چیزی میدانید چرا اینقدر سربسته و مبهم!
چرا مستند سخن نمیگویید.
از سبک و کلامتان پیداست باید از همکاران اداری ایشان باشید . آیا بهتر نیست این دعواها و تسویه حسابها را در اداره خودتان حل و فصل کنید و اگر انتقاد ی به رفتار و عملکرد ایشان دارید همانجا مطرح کنید.
حتی می توانید از ادبیات غنی و پربارتان ایشان را هم بهره مند کنید .
پاسخ + 0 0 --
ستادی 1397/08/02 - 00:22
همکار محترم فرهنگی
درود
خانم بیات در تمام کانالها و سایتهایی که هستند به همه حمله می کنند و تهمت می زنند. اصلا کسی با ایشان کاری ندارد اما ایشان با همه کس و هم چیز کار دارند.
من نه این خانم را دیده ام و نه می شناسم اما هر جا سر بزنیم کسی از افاضاتشان بی بهره نخواهد بود.
پدیده ای است برای خودشان.
پاسخ + +5 0 --
ایمان 1397/07/28 - 14:26
پرسشها کاملا بجاست ، به امید پاسخگویی مسئولین محترم...
پاسخ + +4 0 --
خسرو خسروی 1397/07/28 - 15:00
سلام
عرض بنده این هست پست مدیر کل امور زنان با دم و دستگاهشان چه ضرورتی در آ.پ دارد؟
اهم نقش آن ها در پیشبرد آ.پ چیست؟
مگر ما مدیر کل امور آقایان هم داریم؟
مگر ظلمی در حق خانم های آ.پ می شود که چنین سمتی برای حفظ مقام زنان وجود دارد؟
تا به حال چه خدمتی به آ.پ کردند؟
چنین پست هایی جز هدر رفت بودجه ی آ.پ نتیجه ای ندارد
تا چه رسد به سفرهای خارجی آن هم ترکیه
اصلا این پست در هیچ جایی از دنیا تعریف شده
که این خانم با سفر به آن کشور بتواند با همتای خود گفتگو کند؟!!
واقعا به ما می خندند با این پست هایی که ما در آ.پ ی خودمون تعریف کردید
یه آ.پ ی سیاست زده همین هست
پر از پست هایی بی مصرف
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 00:28
جناب خسروی درست می فرمایید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 15:49
این خانم چه ربطی به آموزش و پرورش دارد ؟؟؟؟آموزش و پرورش درست است که بی صاحب است ولی به این خانم هم ربطی ندارد اگر میتواند برای شرکت نفت صحبت کند یا بانکی ها هرکس آمده زورش به نه آموزش و نپرورش می رسد وا عجبا
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 15:49
این خانم چه ربطی به آموزش و پرورش دارد ؟؟؟؟آموزش و پرورش درست است که بی صاحب است ولی به این خانم هم ربطی ندارد اگر میتواند برای شرکت نفت صحبت کند یا بانکی ها هرکس آمده زورش به نه آموزش و نپرورش می رسد وا عجبا
پاسخ + +3 0 --
Morteza 1397/07/28 - 18:24
یه فرصتی پیش آمده .بذار به خوبی استفاده کنند
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 1397/07/28 - 18:34
اینها نشانه ی اینست که تمدن ایرانی کماکان از تمدن عثمانیها کمتر است وبایستی برای پیشرفت وآبادانی کشور از کشورهای دیگر استفاده کرد و بودجه های کلان خوشگذارانی وزارت ها باید یک جورهای هزینه شود وآنطرف فرهنگیان وملت به نان شب خود محتاج باشند ونشان ازاین است که آنهمه دبدبه وکبکبه ی پیشرفت وادعاها ی حکومت ما باید تو خالی باشد با این مسؤلان نا مسؤل مملکتی
پاسخ + +7 0 --
فرهنگی 1397/07/28 - 21:25
در یک گروهی دیدم ، خانمی که خود را دکتر سحر بیات می نامد و ظاهرا از کارکنان وزارتخانه است ، این سفر خانم مینایی پور را حیاتی دانسته بود . زهی وقاحت
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1397/07/28 - 22:10
این دکتر خود خوانده...و امثال این حضرات هستند که تملق و چاپلوسی و مداهنه را در این ساختار باب کرده اند و ماموریت دارند نقش جاده صاف کن رو واسه بالادستی هاشون ایفا میکنند و به شعور بقیه توهین میکنند!!اگه ایشون گچ به دست بود توی یک مدرسه محروم می شد روی حرفش تأمل کرد اما در این موقعیت اصلاً قابل توجه نیست یه چیزی گفته که نگن حرف زدن بلد نیست...
پاسخ + 0 0 --
رضایی 1397/07/29 - 14:33
این خانم دکتر سحر در مرکز بین الملل واسه خودش نوبری هست. فقط دنبال تخریب دیگران و توهین و تهمت به دیگران و پیشبرد اهداف خود و اطرافیان خودش هست. و در این راه از از هیچ چیزی دریغ نمی کنه. متاسفم که هیچ کسم نمیتونه جلوش وایسه حتی رییس مرکزش.
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:38
آقای پور سلیمان به خاطر مطلب نادرست و غلطی که نوشتید و تهمتی که به خانم مینایی پور و دکتر کریمی زدید باید با یک مقاله از هر دو نفر عذرخواهی کنید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 00:29
این سفر بسیار حیاتی است... باور نمیکنید؟ قبول ندارید؟
از دکتر سحر بیات بپرسید...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 00:33
آقا یا خانم رضایی
سلام
حتما رییس مرکز بین الملل از افراد چاپلوس مثل خانم بیات خوشش می اید. شاید کریمی هم دوست دارد بیات به همه تهمت بزند و فقط از کریمی دفاع کند. تا کریمی بالا برود و بقیه پایین.
پاسخ + +7 0 --
مدیر 1397/07/28 - 23:01
مدیران ما درمدارس به خاطر بی پولی با اولیاء دانش اموزان جهت دریافت وجه کمک به مدرسه کلنجار می روندکه باعث نارضایتی اولیاء وپایین آمدن شان معلم میشود آن وقت بودجه آموزش وپرورش کجاها هزینه می شود!!!
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:40
عزیز خواهر
بنده هم دکترا و هم پست دکترا آموزش از بهترین دانشگاه های بین المللی دارم و نه تنها خودخوانده نیستم اتفاقا کاملا واقعی هستم.
اون مخاطبی که در یکی از گروه ها مطلب بنده را خواندند احتمالا این بخش را نابینایی عمدی پیدا کردند که عرض کردم با هزینه شخصی سفر کردند و ربطی به آموزش و پرورش ندارد.
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/30 - 02:18
یادتان باشد بنده از حقیقت دفاع می کنم و هر جا لازم باشد قطعا انتقاد می کنم و کردم.
مطلب نادرست صدای معلم باعث توهین و قضاوت های نادرست در مورد چند نفر شد که بنده موظف به بیان واقعیت هستم.
اتفاقا افرادی که بنده را می شناسند می دانند که یک منتقد جدی سیستم هستم. لطفا بدون شناخت از افراد دهنتان را بی موقع باز نفرمایید.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1397/07/30 - 14:15
خانم بیات هر چه را خود بگوید حقیقت می پندارد و به نام حقیقت هر افترا و تهمتی را به دیگران می زند و دریع از ذره ای انصاف و حقیقت در اعمال و کردار وگفتار ایشان .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 15:52
تو اول یاد بگیر صحبت کن دکترات بزار در کوزه آبش بخور
پاسخ + +6 0 --
حسين 1397/07/29 - 08:19
مينايي از موقعي مدير شده فقط معامله مي كند.
پاسخ + +6 0 --
معلم 1397/07/29 - 10:11
من هم از خانم مینایی پور دو سوال دارم
شما صاحب چه توانمندی های خاصی بودید که از بین ششصد هزار معلم زن در آموزش و پرورش مدیر کل زنان شدید
آیا آب و هوای ترکیه خوب بود
پاسخ + 0 0 --
همکار 1397/07/30 - 14:17
خانم مینایی پور عضو مجمع فرهنگیان اصلاح طلب هستند و البته هیچ توانمندی دیگری ندارند .
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1397/07/29 - 10:35
به خدامينايي پور در حد معاون يك مدرسه هم نيست!!فقط بارانت بالا اومده! براي بطحايي متاسفيم.
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1397/07/29 - 10:41
لطفا يه نفر تحقيق وتفحصي كنه بينن در دفتر همكاريها چقدر ماموريت هاي بي خودوبي هدف با مسولين غيرمرتبط! چرا بايد هر سفرخارجي حتما رييس مركز بين الملل هم بره؟!! جديدا معاون نالايقش آقاي يعقوبي هم كه باخودش مي بره! اين سه نفر(كريمي،يعقوبي واللهيار تورجهانگردي واروپاگردي راه انداختن!)يه آدم لايقي پيد نميشه بپرس آقاي اللهيار سرانه مداس چي شد؟! پول شيرچي شد؟! دومين ساله كه پول شير به مدارس نمي دي)براي رفيق هم حزبتتون نوبخت داري خوش خدمتي مي كنيد!سرپل صراط يخه جنابعالي را مي گيريم كه برگه ماموريت هاي بي خاصيت خاري رابراي خودت ورفقا امضا مي كني
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 00:37
جالب است بیشتر کارمندهای دفتر همکاریها تا شهر ری هم ماموریت نمیروند. فقط نور چشمیهای تکراری میروند و حق ماموریت دلار و یورو دریافت می کنند.
پاسخ + 0 0 --
... 1397/08/03 - 13:23
حمایت خارج از عرف اداری و سازمانی آقای یعقوبی از خانم بیات قابل توجیه نیست.
پاسخ + +3 0 --
خیرخواه وزیر 1397/07/29 - 12:27
کاش می شد قابلیتهای خاصی که باعث انتخاب خانم مینایی پور برای مدیر کلی زنان وزارتخانه شده را اعلام می کردند تا الگویی برای زنان آموزش و پرورش کشور باشد
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:44
اول اینکه نالایق شما هستید.
ثانیا البته که ریس مرکز بین الملل با دکتر ای بین الملل باید سفر ها را برود.
اگر جنابعالی توانستید دوکلمه انگلیسی صحبت کنید بعد ادعا بفرمایید.
در ضمن آقای یعقوبی ریس اداره در البرز بودند بسیار مدیر توانمندی هستند. هر زمان شما دکتر ای بین الملل گرفتید و زبان انگلیسی هم فول شدید و ریس مرکز بین الملل شدید شما تشریف ببرید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 00:40
نه آقای کریمی و نه آقای یعقوبی و نه خانم مینایی پور انگلیسی بلد هستند.
در بیشتر دانشگاه های ایران بخصوص پیام نور و آزاد اسلامی رشته بین الملل تا مقطع دکترا هست.
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/30 - 12:35
مگه مسابقه است؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 15:53
آقای ....
پاسخ + 0 0 --
زندگی 1397/08/03 - 13:27
کریمی و یعفوبی حامیان اصلی خانم بیات هستند.
پاسخ + +4 0 --
مهدوی 1397/07/29 - 12:52
بسیار عالی، امیدواریم در اصلاح عملکرد مسئولین ناکارامد و فاسد تاثیر گذار باشد .
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1397/07/29 - 13:52
بندگان خدا می خواهند بروند هواخوری و بعد هم برگردند و باشعورهاشون هم بدونند که دنیا چقدر پیشرفت کرده ومردم ایران تو چه چاه ویلی هستن
پاسخ + +1 -5 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:23
پاسخ سوال های همکاری که برای صدای معلم مطلب را ارسال کردند بنده می دهم امیدوار بودم که آقای پور سلیمان در صدای معلم منعکس دهند که ندادند.

* این بازدید چه ضرورتی داشت ؟
پاسخ:سرکار خانم مینایی پور با هدف شرکت در اجلاس نقش بانوان و دختران در توسعه اقتصاد از طریق انجام کارهای خانگی مثل صنایع دستی و .... به ترکیه سفر کردند و هزینه سفر ایشان را خودشان پرداخت کردند و هیچ‌گونه ماموریت اداری هم نگرفتند.
* اگر ضرورت داشته ، اولویت آن چگونه تعیین شده است ؟
پاسخ: موضوع زنان و خانواده قطعا در حوزه کاری ایشان است
* بیش از یکصد هزار مدرسه داخل کشور ، چه زمانی در اولویت بازدید ایشان قرار خواهند گرفت ؟
پاسخ: وقتی مقامی از کشور قصد سفر دارد حتی با هزینه شخصی کمیسیون ملی آیسسکو و مرکز بین الملل موظف است به وزارت خارجه و نمایندگی سیاسی ج.ا.ا در آن کشور اطلاع دهد. لذا از حضور ایشان در آنکارا جهت بازدید از مدرسه مان بهره مند شدند.
* آیا مسافرت به ترکیه ، اهداف دیگری نیز داشته است ؟
پاسخ: پاسخ جنابعالی در سوال اول داده شد.
پاسخ + +1 -3 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:26
* این بازدید چه ضرورتی داشت ؟
پاسخ:سرکار خانم مینایی پور با هدف شرکت در اجلاس نقش بانوان و دختران در توسعه اقتصاد از طریق انجام کارهای خانگی مثل صنایع دستی و .... به ترکیه سفر کردند و هزینه سفر ایشان را خودشان پرداخت کردند و هیچ‌گونه ماموریت اداری هم نگ
* هزینه این سفر غیر ضروری ( به زعم نگارنده ) چقدر بوده و از کجا تامین شده است ؟ 
پاسخ: عرض کردم با هزینه شخصی بوده و ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد.
* آیا ارتباطی بین انتصاب سرپرست جدید مدارس ایران در ترکیه ( نجفی ) با سفر آقای کریمی ، رییس مرکز بین الملل وزارتخانه و خانم مینایی پور در ظرف کمتر از یک ماه به آن کشور وجود دارد ؟ 
پاسخ: قطعا بین سفر دکتر کریمی و انتصاب دکتر نجفی ارتباط است چون دکتر کریمی ریس مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور هستند و قطعا باید حضور می داشتند و البته سرپرستی ما در استانبول است و اجلاس خانم مینایی پور در آنکارا.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1397/07/30 - 08:26
عجب پس خانم مینایی با هزینه شخصی جهت شرکت دراجلاس وبازدید از مدارس به ترکیه تشریف برده اند، چه مسئولین دلسوزی داریم ما!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 15:55
یکی از علل بدبختی معلمان همین معدود خانم های مثلا دکتر هستند که هر را از بر تشخیص نمیدهند این بلد نیست صحبت کند کدام دکتر ؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/30 - 16:32
اول به انگلیسی اسم بنده را سرچ بفرمایید مقالات منتشر شده من را در بهترین مجلات آموزش خواهید دید. برای بنده هم قبول داشتن یا نداشتن شما مهم نیست. بنده آنچه که هستم خواهم ماند.
پاسخ + +1 -4 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:30
آیا بین انتصاب سرپرست مدارس ایران در ترکیه ( نجفی ) با سفر آقای کریمی ، رییس مرکز بین الملل وزارتخانه و خانم مینایی پور در ظرف کمتر از یک ماه به آن کشور وجود دارد ؟ 
پاسخ: قطعا بین سفر دکتر کریمی و انتصاب دکتر نجفی ارتباط است چون دکتر کریمی ریس مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور هستند و قطعا باید حضور می داشتند و البته سرپرستی ما در استانبول است و اجلاس خانم مینایی پور در آنکارا.
* دستاوردهای این سفر برای آموزش و پرورش چه بوده است ؟
پاسخ: البته کسی با هزینه شخصی جایی برود بعید می دانم باید انتظار دستاورد داشت اگر چه خانم مینایی پور قطعا دست پر برگشتند.
* آیا ضرورت انجام چنین سفری را وزیر تایید می کند ؟
پاسخ: سفرهایی که قرار است ماموریتی باشد ابتدا به تایید وزیر می رسد.
* آیا آب و هوای ترکیه ، تاثیری در تعدد این سفرها به آن کشور دارد ؟
پاسخ: سوال کاملا بی ربطی بود.
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/30 - 12:36
می تونم بپرسم هزینه شخصی و دلسوزی چه ارتباطی با هم دارند؟
پاسخ + 0 -3 --
سحر بیات 1397/07/29 - 17:30
* آیا معلمان کشورمان ، ضرورت چنین سفری را درک کرده و از انجام آن خوشحال می شوند ؟
پاسخ: برای پاسخ به این سوال بهتر است یک تحقیق انجام دهید و اهمیت و ضرورت و دستاورد ها را برای معلمان ارسال کنید و جواب را دریافت کنید.
* آیا بهتر نبود به جای دو سفر در یک ماه به ترکیه ، سفر دوم مثلا به پاکستان صورت می گرفت ؟
پاسخ: هر زمان اجلاسی در پاکستان برگزار شود که نیاز به حضور باشد قطعا این اتفاق خواهد افتاد.
پاسخ + +4 0 --
حقگو 1397/07/29 - 21:29
« اول اینکه نالایق شما هستید.
ثانیا البته که ریس مرکز بین الملل با دکتر ای بین الملل باید سفر ها را برود.
اگر جنابعالی توانستید دوکلمه انگلیسی صحبت کنید بعد ادعا بفرمایید.»
جملات بالا ادبیات خانم دکتری است که ادعای دانایی اش کنجکاوم می کند که به بهانه ای او او را ببینم . بینوا کسی که امثال این خانم با این ادبشان باید از آنها دفاع کند . امیدوارم بقیه دکترهای وزارتخانه مانند ایشان نباشند .
در ضمن آقای یعقولا تشریف ببرید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 00:48
جناب آقای حقگو
با سلام
بعنوان یک دیپلم قدیمی شاغل در وزارتخانه بابت ادبیات بسیار مبتذل و دون شان خانم دکتر بیات از ساحت شما و بقیه عزیزان عذر خواهی میکنم.
خدا را گواه می گیرم بسیاری ازافراد تحصیلکرده در ستاد بسیار فروتن, مودب و مردم دار هستند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 15:58
بنده نیز بابت بیسوادی این خانم از تمامی ملت ایران عذر خواهی میکنم شاید پنجم را گذرانده باشد البته دکترای توهین سر گردنه بعید نیست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 16:38
دور دنیا در هشتاد روز اگر سومالی هم بگذارند میروی آقای بیلی پاک هم هست زبل خان اینجااا زبل خااان اونجا زبل خانم همه جاااااا
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/30 - 16:41
جنابعالی از طرف خودتان عذرخواهی کنید.
با نتیجه گیری شما بنده نه بی سواد می شوم و نه مدرکم از بین می رود. بنابراین خیلی اهمیت ندارد که شما چطور فکر می کنید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/01 - 16:20
اصلا شما مهم نیستید که کسی به شما فکر کند که کلاس دوم هستید یا پنجم مهم وقت معلمان شریف است که در صدای معلم حرفهای مودبانه میزنند اصلا مدرک شما برای بقالی سر کوچه هم مهم نیست اصلا این مطلب به شما مربوط نیست برو .... خانم دکتر صحبت های شما مهم نیست فقط برای سرگرمی و طنز بد نیست
پاسخ + +7 0 --
خیرخواه وزیر 1397/07/30 - 08:32
می شود بفرمایید خانم مینایی پور قبل از تصدی این پست چند بار با هزینه شخصی به محافل علمی در دیگر کشورها تشریف برده بودند ؟
خانم به اصطلاح دکتر بیات که نمی دانم چه زمانی سیستم اداری از وجود امثال شما نجات پیدا می کند ، به شعور مردم و مخصوصا معلمان توهین نکنید
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/30 - 11:32
ببخشید اینکه ایشان قبلا کجا رفتند و چگونه هزینه کردند واقعا به ما مربوط هست؟ یا جز زندگی خصوصی ایشان است؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 15:59
به ملت مربوط است هرکسی باید پاسخگو باشد از کجا آورده و چکاری کرده
پاسخ + +6 0 --
یک همکار 1397/07/30 - 09:18
خود خانم سحر بیات در اداره فکر می کنید چکار می کنه در ساعات اداری به فکر معامله و کاسبی خودش هست و اصولا بادمجان دور قاب چین هست باید هم دفاع کنه .................
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/30 - 11:34
احتمالا شما هم کسی هستید که صبح می یابید اداره و تو اتاق همکاران می چرخید تا شب بشه بعد هم کیف بر میدارید و یا علی تا فردا
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/07/30 - 13:33
خانم دکتر بیات
فارسی را پاس بدارید.
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/07/30 - 16:39
احتمالا جنابعالی را هم به ادب و نزاکت می شناسند.
جنابعالی لازم نیست از جانب بنده عذر خواهی کنید.
ضمن اینکه چطور توهین کردن به مدیران وزارت خانه عین ادب و حرمت است ولی پاسخ بی ادبی را دادن می شود بی ادبی؟
کسی که به خودش اجازه می ده هر حرف بی سندی را از روی بخل و حسد بزند قطعا باید منتظر پاسخ مشابه هم باشد.
پاسخ + +7 -1 --
معرفی 1397/07/30 - 13:01
خانم ( دکتر ) بیات ، ظاهرا از ورود به مسئله ای که هیچ ربطی به شما نداشت و خواستید خودتان را شیرین کنید ، طرفی نبستید که هیچ احتمالا دیگر دوستانتان در وزارتخانه ، شما را به مدرکتان قسم دهند تا در شرایط مشابه از آنها دفاع نکنید . اگر شما واقعا دکتر هستید ، خوشحالم از این که دکتر نیستم .
پاسخ + 0 0 --
همکار ستاد 1397/07/30 - 14:28
همکاران محترم باور بفرمایید در مرکز بین الملل انسان های بسیار خوب و مودب و با شخصیتی حضور دارند و من بابت رفتارهای نا بخردانه و سخیف خانم بیات پوزش می خواهم ایشان را همه همکاران می شناسند و هتاکی و پرده دری و نسنجیده سخن گفتن های او را همه می دانندمتاسفانه ایشان در انجام رفتار های غیر معقول و غیر منطقی زبانزده خاص و عام هستند .
پاسخ + 0 0 --
خسرو خسروی 1397/07/30 - 17:41
خانم بیات
شما دقیقا بفرمایید که مشاور امور زنان چه کاربردی در آ.پ دارند
که پست مدیر کلی برای آن تعریف شد
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/01 - 09:51
دوست بزرگوار متاسفانه شما از بی اطلاعی کامل است که فکر می کنید به من ربطی ندارد. ربطش این است که آن رویداد فراخوان آیسسکو بود و بنده هم کارشناس آن بخش هستم.
لذا شما بدون این اطلاعات که الان گفتم چطور فهمیدید که موضوع به من ربطی ندارد؟
پاسخ + 0 0 --
آزاد 1397/08/01 - 15:25
خانم بیات اگر رویداد فراخوان ایسسکو بود چه ربطی به خانم مینایی پور دارد؟
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/01 - 16:42
خانم آزاد.
این بخشش اتفاقا دیگه به شما ربطی نداره.
پاسخ + 0 0 --
آزاد 1397/08/01 - 23:21
خانم بیات مگر من چیز بدی گفتم که بی ادبی می کنید؟
آدم عجیبی هستید. توصیه می کنم خودتون رو به روانشناس معرفی کنید.
خیلی مشکل دارید.
پاسخ + 0 0 --
خسرو خسروی 1397/07/30 - 17:52
مدیریت در کشور ما از نوع توجیهی است
نه از نوع راهبردی
به نظرم در آ.پ هر پستی و منصبی باید در خود مدرسه تعریف شود
یعنی نقش آن در مدرسه نمود پیدا کند
اگر غیر از این هست
این دست پست ها پشیزی ارزش ندارد
مثل امور بانوان
به جای حقوق بالایی که به این پست ها تعلق می گیرد
و دوریختن سرمایه وبودجه ی آ.پ هست
به داد مدارس رسید
مدارس فرسوده
کلاس های بیش از ظرفیت
مدارس کپری
طویله ای
لعنت به بی تدبیری ها که پول بیت المال را این گونه تلف می کنند
پاسخ + +1 0 --
دلسوز 1397/08/01 - 00:02
از همکاران عزیز خواهش می کنم دست از سر خانم دکتر بیات بردارند
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/01 - 09:49
دلسوز بزرگوار سپاسگزارم.
اشکال ندارد دست برندارند هر چی سند از مدرک و عملکرد و سواد من دارند رو کنند تا سیاه روی گردد .......
سوابق، عملکرد بنده کاملا مشخص است و هر کسی ادعایی در خصوص بنده دارد حرف مفت نزند سند رو کند.
پاسخ + 0 0 --
همکار دلسوز 1397/08/01 - 10:08
سر کارخانم بیات باید عنایت داشته باشند اولا در اموری که به او مرتبط نمی شود اینگونه مداخله نکنند و خود را هیزم هر آتشی نکنند و بداند چرا خانم مینایی پور با زیرکی ، سیاست و هوشمندانه از خودش دفاع نمی کند و او را جلو انداخته ؟ ثانیا توجه داشته باشد که ابزار دست هیچ کسی نشود و شخصیت و هویت خود را به بهای یک پست سازمانی یا رفتن به یک سفر خارجی مثل سفر روسیه که چندی پیش رفتند و یا ماموریت به مراکش ! که وعده اش را به او داده اند !! نفروشند. ایشان باید توجه کنند که حرمت امام زاده را متولی آن نگه می دارد . قبل از دیگران این خانم بیات است که به خودش ظلم می کند . یک شخصیت فرهنگی و علمی قبل از اینکه مدرکش اثبات گر هویت علمی اش باشد رفتار ، سلوک و نحوه گفتگو و لحن اش بیانگر شخصیت و جایگاه علمی و ممتاز اوست .
پاسخ + 0 0 --
دلسوزی دیگر 1397/08/01 - 11:10
همکار دلسوز
سلام
با شما موافق هستم.
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/01 - 12:13
دوست بزرگوار و همکار دلسوز
بر اساس کدام اطلاعات فهمیدید که موضوع به من ربطی ندارد؟بنده کارشناس آیسسکو هستم و هر دو سفر موضوع و اجلاس آیسسکو بوده بنابراین چطور فکر کردید به من ربطی نداره فقط اطلاعات درست را من دارم؟
جالب است که بنده را نمی شناسید که در مورد سفر خارجی صحبت می کنید بهتر است یک بررسی بفرمایید که اینجانب به عنوان سخنران و به عنوان ارائه دهنده مقاله چند کشور رفتم و در سال چند کشور می روم و البته با هزینه شخصی. متأسفم که بدون شناخت مجددا حرف هایی زدید واقعیت ندارد.
سفر مراکش ؟ جالب است که بدانید دکتر کریمی اهل وعده و وعید دادن نیستند و برای فردی مثل بنده که سالی چند بار سفر می کنند خیلی مراکش جذابیتی ندارد.
ضمن اینکه من تا زنده هستم از حقیقت دفاع می کنم و نمی دانم منظور از ظلم در حق خودم نیست؟ آیا با بیان حقیقت چه چیزی را از دست می دهم؟
از شما همکار دلسوز ممنونم ولی دلسوزی با دادن اطلاعات اشتباه و برداشت های بدون دانش خیلی هم دلسوزی نیست.
پاسخ + +4 0 --
فریبا 1397/08/01 - 13:23
سلام
در مورد سفرهای خارج خانم بیات درست می گویند. نشان به این نشان که هم اکنون در مالزی هستند آن هم با هزینه شخصی!
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/01 - 16:40
ممنون که آخرش گفتید با هزینه شخصی چون این بخش خیلی مهم بود. شما هم تشریف بیاورید اینکه حسادت و بخل نداره.
پاسخ + 0 0 --
فریبا 1397/08/01 - 23:51
چه حسادتی چه بخلی؟ رفتید مالزی... نیویورک نرفتید که.... حالا که شما مالزی هستید بیچاره مردم مالزی...
من سالی یک بار با همسرم میریم انگلیس... این که پز دادن نداره...
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/02 - 09:33
خدا را شکر که خارج نرفته نیستید پس چرا اینقدر حواستان هست کی کجا می ره آدرس بدهید؟ به قول خودتون مالزی که دیگه حسادت ندازه که زود آمدید آدرس دادید؟ هدفتان چی بود؟
پاسخ + 0 0 --
فریبا 1397/08/02 - 13:18
من تو کامنت بالا حرف شما رو تاییدکردم. شما منو به حسود و بخیل بودن متهم کردید. فکر کنم هر کی به شما چیزی بگه پاک ابروشو می برید. این اصلا خوب نیست
خانم دکتر بیات.
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/02 - 14:42
عزیز خواهر
اون آخر جمله را ببین با علامت تعجب حرف زدند و بعد آدرس دادند؟
من در جواب افرادی که من را متهم کردند که به خاطر قول یک سفر مراکش دارم دفاع می کنم عرض کردم من نیاز به این قول ها ندارم چون جذابیتی برای بنده ندارد.
قصدم این نبود که پز بدهم بلکه هدفم دفاع بود.
پاسخ + +2 0 --
شاکی 1397/08/01 - 14:49
خانم بیات اگر شایستگی واقعی داشتید الان باید سرکلاس درس و مدرسه می بودین...و حتما در آنصورت حرفهایتان خریدار داشت!!پشت این میزهای عادت زده اداری نشستن و قربون صدقه این رئیس و آن رئیس رفتن و ماله کشی بر شکرستانی که این تازه به دوارن رسیده ها ایجاد نموده اند که هنر نیست!!
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/01 - 16:39
دوست داریم شما همیشه شایسته باشید و در کلاس درس بمانید.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1397/08/01 - 21:39
دوست داریم؟!!واقعاً توهم دارین...تعادل ندارید ها...!!!
پاسخ + 0 0 --
آزیتا 1397/08/01 - 23:12
خانم بیات
چرااینقدر به همه حمله می کنید؟
بعنوان یک خانم من خجالت میکشم بخدا.
شما جدی جدی دکتر هستید و در وزارت خانه پست دارید؟
خدا را شکر که من آموزگار هستم و همکار شما نیستم.
پاسخ + +2 0 --
شاکی 1397/08/01 - 14:51
خانم بیات حقیقت اینه که در حراست همون ستادی که شما ازشون تعریف و تمجید می کنید به افراد منتقد نامتعادل و زیرکار دررو می گویند و دروغ و غیبت و تهمت و گمان بد و تجسس همچون خوره تمام کالبد پوسیده ی ستادی شماها رو داره میخوره!!
پاسخ + +4 0 --
حقگو 1397/08/01 - 15:34
خانم ( دکتر ) بیات
هر چه بیشتر دست و پا می زنید ، بیشتر برای آموزش و پرورش در سطحی که ادعای کارشناسی اش را دارید متاسف می شوم . اگر بلد نیستید حکیمانه سخن بگویید ، عاقلانه سکوت کنید . بدبخت معلم که از آموزش و پرورش کلاس و تخته و گچش را پذیرفته و میز و پست و ادعا و تکبر و سفر خارجش به امثال شما رسیده
پاسخ + 0 -2 --
سحر بیات 1397/08/01 - 16:37
خواهر یا برادر حقگو
هر کس نان عمل خویش خورد. مسیر برای شما هم باز است تلاش کنید و خلاق باشید تا آنچه دیگران دارند و شما حسادت می کنید را بدست آورید.
پاسخ + 0 0 --
فرشته 1397/08/01 - 23:17
آفرین خانم دکتر بیات شما باعث افتخار همکاران خانم هستید. هم تحصیلات دارید و هم شجاع هستید.
هر جا کسی چیزی بگوید پاسخ دندان شکنی به او می دهید.
بعنوان یک خانم به شما حسودی می کنم.
پاسخ + 0 0 --
زهرا 1397/08/02 - 20:16
فرشته خانم . هتاکی و گزافه گویی افتخار ندارد . افتخار ما همه خانم معلمانی هستند که با نجابت و متانت در سر کلاس های درس جان فشانی می کنند نه افراد خود شیفته ایی که شخصیت آنان از کلامشان معلوم است .
پاسخ + 0 0 --
فرشته 1397/08/03 - 00:31
زهرا خانم سلام
دکتر بیات نترس است و حرف دلش را می زند. تا کی ما خانمها تو سری خور باشیم؟
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/03 - 02:31
هر کسی به یک چیزی افتخار می کنه شما به روزگار گذشتن افتخار می کنید یکی هم به کسی که حقایق را عریان بیان می کنه و پاسخ بی حرمتی را کوبنده می دهد.
ضمن اینکه توقع نداشتند احتمالا به خاطر حرف های ناصحیح که در بالا به بنده زده شد ساکت باشم و قبول کنم؟ فکر نمی کنم پاسخ های بنده ناگهانی و بدون دلیل باشد. لطفا یک بار دیگه از اول مطالعه کنید.
جالب که توهین دیگران از نظر شما معلم نجیب خیلی جالب بوده ولی دفاع بنده خودشیفتگی. البته که باید به فردی که دلایل پاسخ های بنده را متوجه نشده افتخار کرد.
پاسخ + +6 0 --
حقگو 1397/08/01 - 17:35
خانم( دکتر) بیات
ظرف درون شما سیکل هم نیست . هزاران همکار دارای مدرک دکترا در آموزش و پرورش هستند که برای نیالودن واژه دکتر ، لازم نیست در کنار نامشان این واژه را به گونه ای از نامشان جدا کرد . باور کنید حسادت نمی کنم ، چرا که تصور می کنم داشته هایم بیش از شماست و متعلق به خودم . نه آنها را از میز گرفته ام و نه از چاپلوسی و تملق ، دلم به حال آموزش و پرورشی می سوزد که امثال تو در ستادش وقت می گذرانید . از تمام نوشته های شما در این کامنتها چاپ گرفته و به همراه تحلیل روانشناسی که اندکی در این خصوص می دانم ، به وزیر محترم ارسال خواهم نمود . امیدوارم قبل از سپردن هر پستی به هر فردی ، ابتدا از سلامت روان او مطمئن شوند . امیدوارم آموزش و پرورش روزهایی را ببیند که امثال شما بر مناصب آن تکیه نزده و از جیب معلم هزینه نکرده و پنجه تکبر بر چهره اش نکشند . هزاران دارنده مدرک دکترا که میزی چومن شما ندارند به دلیل داشتن وجدان بیدارشان است ، نه کم لیاقتیشان .
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/02 - 09:40
زیاد تلاش نکنید که با درودیوار کوبیدن حسادت خودتون را توجیح کنید. هر کسی دکتر است حق داره عنوانش را بنویسه و همه ی جای دنیا کاملا مرسوم هست بنابراین بدهی ترین چیزهای دنیا برای شما غیر عادی است دلیلش را هم خودتون می دانید. اشکالی ندارد به وزیر و ریس جمهور هم تحلیل بدهید برای من جای نگرانی نیست.
ضمن اینکه شما جیبتان نگه دارید برای خودتون ما از جیب خودمان هزینه کردیم و می کنیم‌. خلاصه این گوی و این میدان شما هم زحمت بکشید و پیشرفت کنید که اینقدر عادی ترین مسائل برایتون زشت و غیرقابل قبول نباشد و اینکه از بخل و حسد شما نسبت به دیگران کاسته شود.
پاسخ + 0 0 --
دختر بچه 1397/08/02 - 11:44
خانم دکتر بیات
درود
توجیه درست است نه توجیح.
بدیهی ترین درست است نه آنچه شما نوشته اید.

بسیار بیشتر از این فارسی تمرین کنید زیرا نوشته ی شما از نظر معنوی و ساختاردستوری زبان پارسی معیار دارای اشکالات فراوان است.
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/02 - 14:47
عزیزم ببخشید من سریع می نویسیم و چک هم نمی کنم و متاسفانه غلط زیاد پیش می یاد. ممنون.
کلا ف
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1397/08/02 - 17:13
فعلا دو کلمه فارسی ساده را یاد بگیرید و از دختر بچه تشکر کنید . قضاوت در مورد شخصیت شما با همین تراوشات اندک از کزه درونتان به عهده خوانندگان محترم . خانم ( دکتر ) بیات
پاسخ + 0 0 --
سحر بیات 1397/08/02 - 18:37
شما ماشالله فارسی دان و باسواد انشالله مدال طلا بگیرید.
در ضمن هر کسی از هوش و خلاقیت و پشتکارش نون می خورد و تحلیل شخصیت افراد توسط دیگران هم باعث از بین رفتن چیزی نمی شه، اگر چه چشم........
پاسخ + 0 0 --
دختر بچه 1397/08/03 - 00:26
عزیزان درود
آیا در میان دوستان جوانمردی یا شیرزنی پیدا می شود این عبارت سرکار خانم دکتر بیات را برای این دختر بچه ی خردسال ترجمه کند؟
"در ضمن هر کسی از هوش و خلاقیت و پشتکارش نون می خورد و تحلیل شخصیت افراد توسط دیگران هم باعث از بین رفتن چیزی نمی شه، اگر چه چشم........"
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1397/08/02 - 22:03
خانم بیات گرامی
افتادگی آموز اگر طالب فیضی
هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1397/08/20 - 15:18
ظاهرا سرکار خانم بیات در سفری چند روزه هستند که تاکنون خبری از ایشون نیست مشخصه که اداره ایشون اموری که مربوط به ایشون نیست دنبال نخود سیاه فرستادنش
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/07/14 - 01:12
باصدای معلم آشنا نبودم
با ورود به بحث چالشی سحر نامه نان شبمان بیات شد

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور