صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" حراست دانش بنیان همین بود ؟ "

حراست اداره آموزش و پرورش شهریار در مورد رفتارهای خود پاسخ گو باشد

صدای معلم - گروه استان و شهرستان ها/

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

دوشنبه 7 اردیبهشت ماه 1394 و پس از انتشار  " نامه آموزگاران منطقه شهریار به معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش " در صدای معلم ( این جا ) ؛ قرار بود مسئولان این اداره جوابیه و یا پاسخی برای این رسانه ارسال کنند .
اما این جوابیه هیچ گاه ارسال نگردید .
تنها واکنش این اداره تهدید مدیر صدای معلم و نیز احضار برخی معلمان به اداره آموزش و پرورش شهریار برای ادای برخی توضیحات بود .
این که اساسا چه کسی و یا کسانی نامه را نوشته اند !


« علیرضا کمرئی » مدیر کل وقت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران علی رغم در جریان موضوع قرار گرفتن اقدام خاصی برای حل مساله انجام نداد .
فردی که قرار است در سمت مدیرکل ارزیابی وپاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش حلال مشکلات و مسائل عدیده این دستگاه پر مساله باشد ...

« آموزشگاه علمی راضیه » علی رغم کسب افتخارات داخلی و بین المللی ( 1 )  توسط مسئولان اداره آموزش و پرورش شهریار مورد بی مهری قرار گرفته است .


« مرتضی آقایی » در این مورد به صدای معلم می گوید :
" آموزشگاه علمی راضیه در سال ۱۳۹۲ پس از اخذ مصوبه شورای نظارت و تحویل کلیه مدارک راه اندازی با اداره آموزش و پرورش شهریار با هدف استعداد یابی در مناطق محروم راه اندازی گردید .
هدف پیدا کردن استعدادهای منطقه در زمینه های ریاضیات و علوم پایه و رباتیک بوده است . بعد از دو سال فعالیت و قبولی ۱۰۰ درصد دانش آموزان آموزشگاه در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ما را مجبور به تمرکز و سرمایه گذاری بر روی استعدادهای ناب ریاضیات منطقه کرد و بدین ترتیب در اولین قدم در لیگ علمی پایا (بزرگترین لیگ علمی جهان اسلام با شرکت بیست تیم خارجی ) موفق به کسب مدال طلا در بین کل مدارس تیزهوشان و تیم های شرکت کننده خارجی شدیم و در سال بعد هم موفق به کسب مدال نقره لیگ شدیم .
بعد از این موفقیت به فکر کسب افتخارات جهانی افتادیم و در نهایت طی مکاتبه با سازمان مسابقات ریاضی جهانی مجوز شرکت در مسابقات ریاضی جهانی ویتنام را در سال ۱۳۹۶ به دست آوردیم و در نهایت پس از رفتن به ویتنام و شرکت در مسابقات ریاضی  موفق به اخذ دو مدال نقره جهانی و سه مدال برنز و هفت مدال مریت شدیم .


  " خرید اعتماد کار سختی است. پس ما باید تلاش کنیم که این سختی را بپذیریم. اگر من پذیرش توانمندی این سختی را دارم باید مسئولیت را بپذیرم و اگر پذیرش این توانمندی را نداشته باشم این ظلم است. ما باید آستانه تحمل مان را بالا ببریم " « آقایی » در ادامه ضمن گلایه از مسئولان ادامه می دهد :

" در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ در حال یکه مشغول آماده سازی تیم مسابقات ریاضی اموزشگاه راضیه در مقطع ششم ابتدایی بودیم ، آقای کوچکی مدیر حراست آموزش و پرورش شهریار وارد آموزشگاه شده و با الفاظی تند و تهدید که شما مجوز ندارید و چرا کلاس مختلط برگزار می کنید اقدام به تهدید پرسنل آموزشگاه کردند و گفتن دفعه بعد همه را بازداشت می کنند  و اقدام به عکسبرداری از کلاس ششم ما کردند .این اقدام ساعت هفت شب انجام شد و فردا عکس ها چاپ و راس ساعت هشت صبح در جلسه شورای نظارت آموزش و پرورش شهریار مطرح و ده صبح نامه پلمب ما زده شد .بدون اینکه دفاعیات ما را بشنوند .بعد از این امر یک ماه است که هر روز مراجعه می کنیم و نه تنها نگذاشتند که ما به مسابقات کره جنوبی برویم بلکه آقای کوچکی چندین بار به صاحب ملک اموزشگاه راضیه مراجعه کرده و درخواست تخلیه ملک ما را به صاحب ملک دادند .
آقای کوچکی رییس حراست شهریار حتی بنده را نیز تهدید کردند که اجازه نخواهد داد که دیگر در شهریار کلاس برگزار کند .
سوال ما این است که مگر می شود یک نفر اختیار و قدرت بیکران داشته باشد و ما را سه ماه پلمب نماید ؟ "

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

« رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش » در گفت و گوی حضوری با صدای معلم در 17 اردیبهشت ماه 1396 چنین گفت : ( این جا )"  : تنها واکنش این اداره تهدید مدیر صدای معلم و نیز احضار برخی معلمان به اداره آموزش و پرورش شهریار برای ادای برخی توضیحات بود .
این که اساسا چه کسی و یا کسانی نامه را نوشته اند !

خرید اعتماد کار سختی است. پس ما باید تلاش کنیم که این سختی را بپذیریم. اگر من پذیرش توانمندی این سختی را دارم باید مسئولیت را بپذیرم و اگر پذیرش این توانمندی را نداشته باشم این ظلم است. ما باید آستانه تحمل مان را بالا ببریم ، در نهایت می توانیم به ماموریت مان برسیم و رضایت معلمان را جلب کنیم که رضایت خدا در رضایت معلمان است و شکی در این زمینه نیست و نظام هم همین را می خواهد.
مسئولین و دوستان قبلی تلاش زیادی داشتند و با شعار خوبی آمدند ؛ "حراست دانش بنیان"و زمینه خوبی هم فراهم آوردند و فضای خوبی ایجاد کردند. ما دنبال امنیتی کردن فرهنگ نیستیم این صدمه می زند ... "

حال پرسش صدای معلم از بالاترین مقام حراستی در وزارت آموزش و پرورش آن است که چه کسی بر رفتارهای سلیقه ای و حتی غیرقانونی این مسئولان  نظارت  می کند ؟
آیا این مسئولان خود را موظف به پاسخ گویی در برابر رفتار و عملکردشان می دانند ؟
« صدای معلم » آمادگی خود را برای  پاسخ و اقناع افکار عمومی اعلام می نماید .
لازم به ذکر است مستندات در صدای معلم محفوظ است .

 

( 1 )

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار

انحلال مدرسه راضیه شهریار و رفتارهای غیرقانونی حراست آموزش و پرورش شهریار
پایان گزارش/

یکشنبه, 21 مرداد 1397 14:24 خوانده شده: 7651 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +3 -1 --
صفری 1397/05/21 - 17:30
سلام
الان آموزشگاه ایشون که یک....هستند و تعطیل شده چه کسی رو ناراحت کرده ما عده ای از خانواده ها از دست ایشون شکایت کردیم و در آموزش و پرورش پرونده هم تشکیل دادیم شما لطفا مجوز فعالیت ایشون رو بخواهید با همون نامه سر ما رو کلاه گذاشته مجوزی وجود نداره و اون نامه به نام مریم آقایی و صرفا موافقت اصولیه و این آقا هرگز نه مجوز داره و نه صلاحیت فعالیت پرونده برگزاری کلاسهای مختلط و نوع روابط در اون هم بزودی در دادگاه مطرح خواهد شد.
لطفا لطفا با دقت مطلب بگذارید.
ممنونم
پاسخ + +1 0 --
صدای معلم 1397/05/21 - 20:48
سلام

دوست عزیز

ضمن تشکر از نظر شما

نظرتان در مورد تهدیدهای حراست آن اداره در مورد مدیر صدای معلم چیست ؟

این که مسئول حراست مکرر مدیر صدای معلم را تهدید کرد چه بود ؟


دوران بی قانونی و... گذشته است و افراد باید در برابر عملکردشان پاسخ گو باشند .


پایدار باشید .
پاسخ + +1 0 --
شهرام جهانی 1397/05/21 - 21:54
جناب پورسلیمان تهدید در حوزه شهرستانهای استان تهران امری رایج شده و در برخی موارد کار از تهدید گذشته و به آزار واذیت رسیده و حتی بصورت علنی بیان نموده اند که حضور همکاران را در فضای مجازی رصد میکنند....و پرونده سازی می کنند برای نگارش در فضای مجازی وهرگونه نقد و انتقاد...از کمرئی هم دنبال این نباشید آبی گرم بشه اون یه آدم با ضعف های شخصیتی بود که در برابر تملق وچاپلوسی اسیر بود و از انتقاد متنفر بود تا تونست به افراد بی مایه چاپلوس بها داد و افراد شایسته رو تحقیر کرد و انتصابات فامیلی وقبیله ای رو در شهرستان ها دایر کرد...
پاسخ + +1 0 --
ارشد 1398/12/05 - 04:33
باسلام خسته نباشید به شما وهمکاران وبه شماقرض از مزاحمت در رابط در مورد اینکه چنین قانونی در آموزش وپرورش هست که موقعی که می خواهند کارنامه دانش آمزان را به اولیا تقدیم کنند باید مبلغی از اولیا باید در یافت کنند ممنون می شوم مرا راهنمایی بفرمایی
پاسخ + +3 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/21 - 21:11
عرض سلام و ادب خدمت کاربر محترم
در رابطه با نوع خدمات اموزشگاه راضیه ما تا روزی که پلمب نشدیم هیچگونه شکایتی نداشتیم .مطمئنا اگر یک پرونده تا زمان باز بودن ما داشتند برای طرح شکایت از ما به دادسرا دریغ نمی کردندو اما در باب نقد پذیری مان اماده جوابگویی به هر سوالی هستیم مخصوصا اگر اولیا عزیزمان باشند .و اما در مورد مجوز نیز تمام کپی مدارک و مستندات پرونده تحویلی به اموزش و پرورش شهریار در اختیار اینجانب است که برای مشاهده تحویل مراجع خواهد شد .
پاسخ + +3 0 --
ساناز 1397/05/21 - 21:37
ضمن احترام به نظرات همه ولی به نظر من برخی اولیا دارن غیرمنصفانه نظر میدن من خودم دوتا دانش آموز دارم یک دختر و یک پسر که جفتشون واقعا موفق بودن و نتیجه خیلی خوبی میگرفتم
الان سوال من اینه چرا این آموزشگاه که انقدر خوب داشت نتیجه میداد باید پلمپ باشه و دانش آموزان ما نتونن استفاده کنن ؟مگر آموزشگاهی بااین پیشینه علمی خوب باز هم در منطقه شهریار وجود داره؟؟
پاسخ + +7 -1 --
شهرام جهانی 1397/05/21 - 21:45
سلام و درود....مشکل اصلی به حضور آقای الف/الف در حراست آموزش و پرورش شهرستان ها برمی گردد که مصداق بارز نقض آیه 12سوره مبارکه حجرات است" یا ایها الذین آمنو اجتنبو کثیرا من الظن ان بعض الظن اثم و لاتجسسو ولایغتب بعضکم بعضاً ایحب احدکم ان یاکل لحم اخیه میتاٌ فکرهتموه و... «ای کسانی که ایمان آورده‌اید! از بسیاری گمان‌ها بپرهیزید؛ چراکه بعضی از گمان‌ها گناه است و هرگز تجسس نکنید و هیچ‌یک ازشما دیگری را غیبت نکند، آیا کسی از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده‌ی خود را بخورد!؟ همه‌ی شما از این امر کراهیت دارید...»...ایشان با بدگمانی خود منجر به خدشه به اعتبار وحیثیت افراد متعددی درحوزه شهرستان های استان تهران شده اند و رویکردهای ایشان در تناقض آشکار با سیاست های دولت تدبیر و امید بوده است و تداوم حضور ایشان در این جایگاه علامت سوال بزرگی را در اذهان ایجادنموده است...ما که از بدگمانی ایشان نمی گذریم انشاا...که در دودنیا سزای این ستمی که روا نموده اند را ببینند...
پاسخ + +2 -2 --
سید جمالدین 1397/05/21 - 21:49
شعرهای من که در آنها در مدح مسیول حراست آموزش و پرورش سروده ام تقدیم به ایشان: - پیشاپیش عذر میخوام که مداح قابلی نیستم ...:
پاسخ + +4 0 --
Agent of Change 1397/05/21 - 21:52
حراست آموزش و پرورش پاسخ دهد وگرنه ....

.....
پاسخ + +1 0 --
One of The Best 1397/05/21 - 22:13
واقعا واسه مدیران بی کفایت متاسفم،کلاس مختلط اشکالش چیه؟ما ایرانیا عادت داریم به عقب مونده بازی،اگر بد هست چرا تو دانشگاه ها مختلطن؟اگر از اول مختلط باشن این مسئله عادی میشه و هیزی و بیناموسی تو مملکت خیلی کمتر اتفاق بیفته،من سه سال شاگرد این اموزشگاه بودم و الان خیلی خیلی نتیجه خوبی گرفدم،متاسفم واسه خودم که دارم تو شهریار و زیر دست مدیران بی کفایت این شهرستان درس میخونم.یاعلی
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/21 - 23:14
ضمن عرض ادب نسبت به تمام نظرات قابل ذکر است که با توجه به اماده سازی تیم کلاس ششم ابتدایی مان جهت مسابقات جهانی ریاضی کره جنوبی مجبور به برگزاری کلاس مختلط بودیم و چون دفعه اول ما بود جریمه پلمب و تهدید اموزشگاه راضیه نبود .بنده ۲۰ مورد افتخار افرینی داشتم و یک مورد تخلف .مگر برای یک مورد تخلف باید برای همیشه پلمب شویم ؟
دوم اینکه اقایان یک نامه مبنی بر تخلف و مدت زمان پلمب و رای شورای نظارت شهریار را به اموزشگاه ندادند چرا؟
در حال حاضر نیز شروع به جمع کردن اولیا و تشکیل پرونده برای اموزشگاه با ایجاد جو رعب و وحشت در اولیا بر علیه اموزشگاه هستن .
سوال این است که تا کی ما باید این رفتارهای نادرست را تحمل کنیم؟ تهدید تا کی؟؟؟؟؟
پاسخ + +1 0 --
ع سلیمی 1397/05/22 - 15:14
با سلام نا در همسایگی این آموزشگاه سکونت داریم و متاسفانه هروز شاهد رفت و آمد هی عجیب و خارج از عرف دختران و پسران در سنین دبیرستانی به مکان فوق بودیم و با توجه به اینکه هیچ سر دری نداشت و به طوری ماهم ب هعنوان همسایه ها از اقدامات درون آن اطلاعی نداشتیم و بارها رفتار ناشایست مراجعان باعث نارضایتی ما شده بود به طوری که مکررا به آنها در این خصوص تذکر داده بودیم.اما برداشت ما این است که پشت این بازی ها تملک و تغییر کاربری ملک آموزشی در فاز 3 اندیشه می باشد که 2 سال پیش باید مدرسه غیر دولتی در آن ساخته می شد ولی تاکنون همانند کارگاههای ساختمانی بلاتکلیف مانده است.
پاسخ + +2 0 --
حمید رضا 1397/05/22 - 15:38
سلام
متن نامه که میگید مجوز یه بار دیگه بخونید نوشته که ابلاغ مصوبه مجید جان مجوز راه اندازی یه چیز دیگه است .تازه شما مگه مریم آقایی هستی
پاسخ + +1 0 --
Agent of Change 1397/05/22 - 19:50
حداقل 10 نفر برای من نگهبان و مامور گذاشتید حاجآقا! از چی من وحشت دارید؟! چرا سراغ اینا نمیرید و مامور برا کنترلشون نمیذارید؟:

!حاج آقا!
پاسخ + +1 0 --
حاجی 1397/05/22 - 20:45
با این مقالاتی که شما در این وبلاگتون که بیشتر شبیه یک ستاد جنگ برای خط دهی به معاندان هست گذاشتید به ما حق بدید که فاتحه تون رو بخونیم:

.....
پاسخ + +2 0 --
ساناز 1397/05/22 - 20:26
منتظران مصلح خود باید صالح باشند...
پاسخ + +2 -2 --
معلم اصفهانی 1397/05/22 - 20:31
آقای پورسلیمان! چرا منتشر نمی کنید؟!

.....
پاسخ + +1 0 --
علی پورسلیمان 1397/05/22 - 21:04
سلام

آقا / خانم معلم اصفهانی

نظر شما ارتباطی با پست مربوطه ندارد .

اگر نظری دارید در بخش " نامه های دریافتی " ثبت کنید .

دوست عزیز

این جا رسانه ی سیاسی نیست .

آموزش و پرورش به اندازه کافی خودش مشکل دارد .

حتی آن مشکلات سیاسی و اقتصادی هم ریشه در فرهنگ دارند .

" فرهنگ " را دریابید !

پایدار باشید .
پاسخ + +1 -1 --
حاج ..... 1397/05/22 - 20:46
من شخصا حاج‌آقا رو دوست دارم - خیلی شریفن.
پاسخ + +2 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/22 - 21:29
سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان
اموزشگاه علمی راضیه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی مجوز دارد و کلاس های ان نیز تا مقطع نهم متوسطه تشکیل می شود .ما به همه همسایگان حق می دهیم که شاکی باشند ولی اگر رفتارهای ناهنجاری می دیدین بدلیل بازشدن درب اموزشگاه به داخل پارک است که جوانان ناهنجاری در انجا می باشند و ربطی نه به سن بچه های ما دارد و نه به نوع خانواده های در حال تردد به داخل اموزشگاه .تمام بچه های اموزشگاه مجموعا از معدلین برتر منطقه می باشند
پاسخ + +2 -2 --
معلم شهریاری 1397/05/23 - 05:42
در مورد این یاداشت چند نکته وجود دارد:
1)این فرد(صاحب مدرسه راضیه)که صاحب مدرسه فوق بوده تخلف کرده و تخلف دیگرش اینست که موسسه زبان تاسیس نموده و قبل از دریافت مجوز تبلیغات وسیع کرد .اینجور افرادب ه قصد کاسبی وارد آموزش و پرورش شده اند.
2) مسئله مهم دراینجا اینست که چرا چنین افرادی اجاره بروز پیدا می کنند . علاوه بر مشکلات موود و کالایی شدن آموزش بحث دیگر (0ضعف شدید مدریت آموزش و پرورش شهریار ))است . اگر مدیریت فوق ضعیف نباشد اینقدر تخلف در این اداره به وجود نمی اید .
3)آموزش و پرورش شهریار که بزرگترین اداره آموزش و پرورش کشور است ضعیف ترین دوران مدریت خود را طی می کند و تاکنون هیچ فردی به ضعیف بودن مجید پارسا (رئیس فعلی ) در این اداره ریاست نکرده است .
ادامه درنظر بعدی .....
پاسخ + +1 -1 --
معلم شهریاری 1397/05/23 - 05:48
چرا رئیس آموش و پرورش شهریار ضعیف است:
1) پاراس فردی است که با فرصت طلبی رشد کرده و هر روط خود را در دامن یک جریان سیاسی انداختخ است یک روز برای پست گرفتن با اصولگراها بوده و الان هم خودش را به اصلاح طلبان نزدیک می کند درحالیکه هیچ م فکر سیاسی جز فرصت طلبی ندارد.
2)زمانی که رئیس کارگزینی بود در هیچ کاری تسلط نداشت و روزگاری سختی بر کارگزینی منطقه حاکم کرد . به عنوان رئسی کارگزینی تنها کاری که می کرد این بود که با موبایلش صحبت می کرد و ساخت و سازشرا انجام می داد .
3)ددورانی که معاون آموزش متوسطه شد بیشتر روزها در محل کارش حاضر نبود و به ساخت و ساز و ادامه تحصیل می پرداخت . رئیس وقت آموزش و پرورش ( ذبیحی ) به دلیل رفاقت از کنار این مسائل گذشت و بعد که پارسا به وی خیانت کرد و زیرآبش را زد متوجه خطایش شد .
پاسخ + +1 -1 --
معلم شهریاری 1397/05/23 - 05:53
4)پارسا نه طرحی دارد و نه تسلطی . اداره آموزش و پرورش شهریار رها شده است .
5()پارسا به دلیل عضویت در حزب اعتدال و توسعه (آن هم در زمان انتخابات) بدون اینکه برای روحانی کار خاصی کند با فشارهای زینی وند و همچنین با توجه به لر بودن و لر بودن مدیرکل آموزش و پروش انتخاب شده و هیچ گونه مدیریت و نقطه قوتی ندارد .
دراین شرایط و وجود چنین مدیری چه انتظاری باید از آموزش و پروش داشت ؟
آموزش و پرورش شهریار به حال خود رها شده است و کسی کاری با آن ندارد .
درچنین شرایطی مدیر یک مدرسه غیر انتفاعی که تخلف کرد سروصدایش بلند است چون سراسر اداره تخلف است و گر کسی روزی نورافکن به مسائلی مثل املاک آموزش و پرورش شهریار و یا واگذری پیش دستانی و انتخاب مدیران و ...............بیندازد نکات خیلی جالبی وجود دارد .
امید وار م دولت روحانی روزی بفهمد که انتصاب مدریانی مانند پارسا باعث نامیدری بیم معلمان شده است .
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/23 - 09:16
با عرض ادب خدمت معلم شهریاری عزیز
مجموعه ما اگر واحد اموزش زبان انگلیسی هم تاسیس کرده قطعا دررراستای نیازهای اموزشگاه راضیه بوده است .وقتی در مسابقات ریاضی جهانی سوالات به زبان انگلیسی هست پس ما باید اموزش زبان انگلیسی داشته باشیم .و اما در رابطه با تبلیغات وسیع باید عرض کنم که ما جواز برگزاری کلاس های زبان مان را از اموزش و پرورش در فاز یک اندیشه اخذ نموده و درخواست انتقال ان را به ملک جدیدمان کردیم سپس شروع به تبلیغات با توجه به مجوز صادره مان کردیم .این چه خلافی است ؟
و اما در رابطه با کاسبی اموزشگاه راضیه اگر شما یک اموزشگاه در سطح شهرستان شهریار و اندیشه و کل کشور سراغ داشتید که مسئولین اموزش و پرورش راجع به انها بیش از ده مصاحبه در خبرگزاری های فارس و سایت اموزش و پرورش داشته اند به ما معرفی کنید .اگر اموزشگاهی سراغ دارید که رادیو و تلویزیون ۴۸ ساعت رایگان برای افتخارات کسب شدشون تبلیغ و فیلم گرفته باشند به ما معرفی کنید.اگر اموزشگاهی را سراغ دارید که مجموعه شورای شهر اندیشه و شهریار براشون رایگان جشن و جوایز تهیه کردند به ما معرفی کنید .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/23 - 11:00
من واقعا از آقای پورسلیمان تعجب می کنم که چرا مطالب این افراد را منتشر می کتد و حمایت می کند . جناب آقای پورسلیمان :
1)نامه ای که شما در سایت گذاشته اید. موافقت اصولی لست که در فروردین 93 صادر شده ودارای2سالاعتبار بوده. لطف کنید مدرک ایشان را منتشر کنید.
2)اینکه فرمانده سپاه محل به کسی تقدیر داده چه ربطی به این موضوع دارد؟واقعا باعث تعجب است.
3)آموزشگاه علمی نیاز به آموزشگاه زبان دارد؟جوک جالب است.
4(فرض بگیرید کوچکی مسئول حراست شهریار اشتباه کرده ولی چه وسی به ایشان اجازه داده کلاس مختلط برگزار کند؟
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/23 - 11:07
5(ازمراجع ذیصلاح در مورد مجوز آموزشگاه زبانشان سوال کنیدو منشر نمایید.
6)کسب درآمد اشکالی ندارد اما کاسبی و دور زدن و سوء استفاده از اعتناد مردم نوعی خیانت است.
7)این فیلم مورد ادعای این آقا را منتشر کنید و در مورد سایر ادعاهایشان استعلام کنید.
من باز هم تاکید میکنم امثال این آقا تقصیر ندارند این ها وقتی میبینند مسئولین آموزش و پرورش شهریار مشغول کاسبی هستند و آموزش و پرورش شهریار دچار هرج و مرج شده است می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.
مثلا کو چکی که فردضعیفی است تهدید نمی کرد مشکلات این فرد حل میشد؟
آقای پورسلیمان اعتبار سایت خود را با ادعاهای پوچ خراب نکنید .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/23 - 11:08
آقای پورسلیمان عزیز به دلایل بپردازید .
پاسخ + +1 0 --
علی پورسلیمان 1397/05/23 - 11:33
سلام

معلم شهریاری

قبلا هم گفته شده است :

1- صدای معلم یک رسانه مستقل و غیردولتی است و هیچ فردی و یا مقامی حق ندارد به این رسانه دستور دهد چه چیزی را منتشر کند و یا نکند .


2- مشکلی در این رسانه طرح شده است .
راهش ارسال پاسخ و یا جوابیه رسمی و اقناع افکار عمومی است .


3- صدای معلم صرفا طرح موضوع کرده است و از این مدرسه جانبداری نکرده است .

انتقاد و اعتراض ما به رفتارهای سلیقه ای و خارج از چارجوب مسئول حراست است .

اگر برخورد ایشان را ندیده بودیم سخنان شما درست بود .


انتظار پاسخ گویی رئیس حراست است .

ایشان در مورد رفتارهای خود باید پاسخ گو و مسئول باشد .


پایدار باشید .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/23 - 12:53
جناب آقای پورسلیمان:
1)شما اختیار دارید مطالب نظر خود را منتشر کنید و دیگران هم حق دارند نقد کنند.
2)ای کاش رفتار زشت و بی قاعده حراست ها همین بود که به یک فرد متخلف فشار بیاورند. در مورد بی قاعدگی رفتار حراست ها با شما موافقم ولی مگر در این مورد خاص حراست به جز برخورد با یک متخلف چه کرده است؟
3)شما خواسته یا ناخواسته در مقام دفاع از یک تخلف قرار گرفته اید ای کاش این ها را تفکیک می کردید.
4)اینکه خطاب به شمانوشتم این مدارک را منتشر کنید چون با این فرد لصلا کاری ندارم ولی از شما که مدافع آموزش و پرورش قانونمند هستید انتظار دارم.
پاسخ + +1 0 --
علی پورسلیمان 1397/05/23 - 13:09
سلام

همکار محترم

معلم شهریاری

1- شما یک بار نظر خود را با دقت مطالعه کنید :

" من واقعا از آقای پورسلیمان تعجب می کنم که چرا مطالب این افراد را منتشر می کتد و حمایت می کند ... "

" آقای پورسلیمان اعتبار سایت خود را با ادعاهای پوچ خراب نکنید ... "

آیا این گزاره ها جنبه تکلیفی ندارند ؟

صدای معلم همه نظرات را منتشر می کند .

مهم این است فردی که مخاطب واقع شده است پاسخ گو باشد .

آیا شما نماینده قانونی و یا سخنگوی اداره آموزش و پرورش شهریار هستید ؟


حق نقد و تحلیل برای همه محفوظ است اما قرار نیست افرادی برای رسانه راهبرد و خط مشی تعیین کنند .

شما به عنوان یک " شهروند " می توانید نقد خود را نسبت به سخنان آقای " آقایی " اعلام کنید .

حتی می توانید بگویید که ادعای صدای معلم در این رابطه دروغ است و...


اما قرار نیست از بعد تکلیف و یا الزام برای دیگران مشق تعیین کنید .


2- شما گفته اید ایشان تخلف کرده است .

آیا شما دادگاه هستید ؟

آیا ایشان توسط یک مقام صلاحیت دار محکوم و متخلف اعلام شده اند ؟

اگر چنین است مدرک مجرم بودن ایشان را برای صدای معلم ارسال فرمایید .


3- افراد به عنوان " شهروند " حقوقی دارند و باید با همه گفت و گو کرد .


پایدار باشید .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/23 - 14:47
جناب اقای پورسلیمان:
19بنده چه ابزاری دارم که شما را مکلف به انجام کاری کنم که شما اینقدر به خودتان گرفته اید ؟ بنده نظرم را گفته ام و به کار بردن فعل امری حتما موضع امری ندارد و اگر شما اینکارها را نکنید بنده چه میتوانم کنم .
2)بنده این موارد را باید خطاب به این فرد مینوشتم اما با وی کاری ندارم برای همین خطاب به شما نوشتم .
3)من منتقد شرایط موجو آ»وزش و پرورش شهریارم و از مطالبی که نوشتم مشخص است .
4) تخلف این فرد به دلیل برگزاری کلاس مختلط مشخص است . چه کسی اجازه داده بوده این نوع کلاس برگزرا شود ؟
5)شما منقد رفتار حراست هستید این خیلی خوب است و من هم مثل شما فکر میکنم ولی شما به رسانه ازادتان اجازه میدهید ابزار متخلف باشید؟
پاسخ + +4 0 --
داریوش 1397/05/23 - 11:48
درود
از اداره ای که حقوق معلم زنذانی را قطع می کند چه انتظاری دارید !
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/23 - 13:47
سلام و عرض ادب خدمت معلم شهریاری عزیز
از نقد استقبال می کنیم هر چند تند باشد .محض اطلاع تمام مخاطبین عزیز تمام مستندات شامل مجوز راه اندازی اموزشگاه زبان و فیلم های تلویزیون و کلیه مراسم های تشویقی اموزشگاه راضیه در اختیار سر دبیر محترم صدای معلم قرار گرفته است و ما از ایشان خواهشمندیم تا در پیوست ها قرار داده شود .و اما در رابطه با سو استفاده اینجانب هم مشکل شما را درک می کنیم .محض اطلاع شما معلم عزیز و همکار گلم در جریان باشید در اموزشگاه راضیه برگزاری کلاس های خصوصی ممنوع بود و دانش اموز باید در سر کلاس مطالب را متوجه می شد .تمرکز ما بر اساس یادگیری جمعی بود و نه کسب درامد .همین امسال تیم راضیه در لیگ علمی پایا شرکت نکرد بروید نتایج دیگر تیم های شهریاری که حذف شدند را ببینید .هم مدرسه تیزهوشان و هم مدارس نمونه دولتی تان هم شرکت نمودند .
پاسخ + +1 0 --
معلم 1397/05/23 - 15:42
بخش 1
سلام
اول از آقای پور سلیمان ممنونم که همه نظرات را ارائه می دهند و فضای خوبی برای گفتگو ایجاد کردند
اما فکر میکنم حراست از پاسخ گویی در این فضا معذور باشد و نتواند پاسخگویی کند. من تقریبا مطالب را خواندم قبل از اینکه از آقای آقایی چند سوال بپرسم و انتظار دارم ایشان هم پاسخگو باشند باید عرض کنم ملاک عمل باید قانون باشد نه اجتهاد شخصی اگر قانون اشکال دارد باید در پی اصلاح آن بود ولو اینکه شاید عزیزی معتقد به براندازی کلیه قوانین باشد تا زمان اجرای این قوانین باید به آن احترام گذاشت.اما سوالات من از آقای آقایی عزیز
1 شما چه پستی در آموزشگاه راضیه دارید که حرف از تعطیلی و ضایع شدن حقوق خود دارید درخواست کننده مجوز مریم آقایی است و قاعدتا ایشان برگ اعلام مصوبه تشکیل کلاسهای ویژه بانوان برای ایشان صادر می شد (اگر صادر شده بود شما تصویر آن را ارائه می دادید شکل مجوز مانند آموزشگاه زبانی است که بعدا اثافه کردید) و تدریس شما در آن آموزشگاه امکان پذیر نبود . پس من و همکاران را مطلع فرمایید.
2 شما هیچ مجوزی برای تدریس ندارید اگر دارید ارائه دهید
پاسخ + +1 0 --
معلم 1397/05/23 - 15:43
3 آموزشگاه زبان که مجوز آن را در این سایت قرار داده اید به نام خانم فاطمه نوری است که خود نماینده تعاونی زبانسرای ایرانیان افق شهریار است که مطابق مجوز اجازه فعالیت در آدرس قید شده را دارد و باید به آدرس نوشته شده مراجعه کنید تا ببینید فعال است یا خیر اما شما به استناد کدام قانون تشخیص می دهید که این مجوز برای شماست و باید در کنار آموزشگاه بدون مجوز شما فعالیت کند آیا خانم نوری تایید می کند که در کنار شما بابت فعالیت های ریاضی شما قرار گرفته یا این هم ساخته ذهن شماست .ضمن اینکه فعالیت این آموزشگاه که از قضا دخترانه است در فاز 3 ممنوع بوده.
4 انجام امور مربوط به پلپ از طریق اداره اماکن و در چند مرحله انحام می شود آیا شما بعد از رسیدن اولین نامه برای اخذ مجوز اقدام کردید لطفا بچای خانم آقایی که مجوز راه اندازی ندارد جواب ندهید از طرف خودتان جواب دهید.
پاسخ + +1 0 --
معلم 1397/05/23 - 15:44
بخش35 دوستی از ملک سوال کرده بود چه رابطه ای بین شما و صاحب ملک وجود دارد ملکی که در بهترین نقطه فاز 3 واقع شده و در آن یک سوله ساخته شده و شما مدعی تشکیل کلاس در آن هستید دفتر وکالت هم در آن مستقر است ؟یعنی ملک آموزشی دارد به جهت منافع یا یک سوم قیمت از شرکت عمران خریداری می شود تا با کمک شما به صورت نمیه آموزشی فعال شده تا کم کم سوله تبدیل به کارگاه ساخت واحد های تجاری تبدیل شود . آیا به این موضوع فکر کرده اید.
6 این سایت که به نظرم اگر به بررسی مسائل معلمان بپردازد بسیار هم مفید خواهد بود و در رشد انتقاد پذیری مسئولین مفید واقع شود جای بیان مطالب شما نیست چون شما نه فرهنگی هستید و نه دوستدار فرهنگ بلکه احتمالا مطابق یکی از مطالبی که دوستان گذاشته بودند یک تحصیل کرده هستید که به جهت کسب منافع مالی دست به کار شده اید تا به بهانه های مختلف از اولیا و دانش آموزان کسب سود کنید .
پاسخ + +1 0 --
معلم 1397/05/23 - 15:45
بخش 4
جناب آقای پور سلیمان یکی از مسائلی که باعث می شود هیچوقت خواسته های بحق ما فرهنگیان شنیده نشود عدم ارائه درخواست های ما در قالب یک طرح کامل است که با پشتوانه تمام فرهنگیان انجام نمی شود .ایکاش روزی خواسته هایمان به صورت مشخص و کامل و منطقی بیان شود .
در پایان من به جهت اهمیت موضوع برای خودم که ابتدا این مطلب را در کانال معتبر خواندم تحقیق زیادی انجام دادم و این نتایج را بدست آوردم
البته من هم انتقاد از آموزش و پرورش دارم اما نباید از حق خارج شد
پاسخ + +1 -1 --
... 1397/05/23 - 16:30
احتمال اقای پروسیلمان برای این موضوع ومطلب هزینه اگهی اخذ گرده اند وگرنه کاری عادی بیش نیست در ضمن حراست حتما با اسناد مخاطب را باز خواست کرده
پاسخ + +1 0 --
علی پورسلیمان 1397/05/23 - 19:26
سلام

بنده " پورسلیمان " هستم .


دوست عزیز چند نقطه ....


این کارها دیگر خیلی نخ نما شده اند !

هر جا در قافیه کم می آورند شروع می کنند به بر چسب زنی و اتهام پراکنی و....


از قدیم گفته اند :

دلایل قوی باید و معنوی

نه رگهای گردن به حجت قوی


در ضمن بهتر است این حراست شما که این قدر شهامت و شجاعت پاسخ گویی و یا عذرخواهی را دارد خودش جلو بیاید !

پایدار باشید .
پاسخ + +1 -1 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/23 - 17:14
ضمن عرض ادب و سلام خدمت معلم عزیزمان
در سال ۱۳۹۳:بعد از دوسال دوندگی موفق به گرفتن مصوبه شورای نظارت شدیم و با توجه به اینکه ملک اجاره ای ما در فاز یک اندیشه در مجاورت اموزشگاه ممتاز بود با ما موافقت راه اندازی را در سال ۹۳ نکردند و در سال ۹۴ با توجه به تعهدنامه اموزشگاه ممتاز به ما اجازه راه اندازی دادند .اقایان پس از گرفتن تعهد از بنده مبنی بر هماهنگ بودن کلاس ها با اموزشگاه ممتاز به بنده نامه استعلام اماکن و تعهدنامه محضری و سو پیشنیه را دادند که پس از تایید اماکن و گرفتن مدارک لازم همه پرونده بطور کامل تحویل اداره غیرانتفاعی وقت شد و مسئول ان به من گفتند کار شما تمام است .اینجانب راه اندازی و شروع بکار نمودم و اطلاعی نداشتم که مدارک سیر راه اندازی را طی نکرده و گویا در کشوی اقایان مانده است .بعد از چهار سال یعنی سال ۱۳۹۶ به اموزش و پرورش جهت تغییر ادرس مجوزمان مراجعه کردیم و در جواب شنیدیم که اصلا ما اینجا پرونده ای نداریم .البته ما تمام کپی مدارک مستند را داریم
پاسخ + +1 -1 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/23 - 17:23
در سال ۱۳۹۶ بعد از چند سال کار تازه متوجه شدیم اصلا مجوز نداریم .سوال اینجاست که ما سال گذشته وقتی فهمیدیم که مجوز ما باطل شده چرا با ما همکاری ننمودند و ما را به پلمب تهدید کرده اند ؟
قرار نیست ما تاوان گمشدن پرونده مان و کوتاهی مسئولین را بدهیم .
در مورد ملک اموزشی ما در فاز سه اندیشه هم باید بگوییم که مالک ان جناب اقای دکتر گل تبار خودشان به اموزشگاه علمی راضیه واقع در فاز یک اندیشه مراجعه و از من درخواست راه اندازی فاز یک مجموعه که یک اموزشگاه و مدرسه غیر انتفاعی بود را دادند.بنده هم با توجه به شهرت نیک اقای دکتر گل تبار جهت راه اندازی ان شروع بکار نمودم .
سوال اینجاست که ایا شما با بهبود فضاهای اموزشی ما مشکل دارید ؟
در مورد وجود دفتر وکالت نیز ایشان خودشان امشب با خواهش من تشریف می اورند و برای شما توضیح خواهند داد
سوال مهم اینجاست :رییس حراست چرا باید برود به سر ملک و از صاحب ملک ما درخواست تخلیه ما را بدهد؟
این در شرح وظایف رییس حراست است ؟
پاسخ + +2 -1 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/23 - 17:27
در مورد اموزشگاه زبان نیز ما در فاز سه راه اندازی و کلاسی نداشتیم و طی یک نامه به مسئول غیرانتفاعی درخواست انتقال به فاز سه اندیشه را دو ماه قبل داده بودیم .سوال اینجاست که ریش و قیچی دست اموزش و پرورش است .چرا ما را پلمب کردند؟
چرا دلایل پلمب ما را کتبی نمی کنند و تخلف ما را کتبی نمی دهند؟
رای شورای نظارت کجاست ؟
چه نامه ای برای پلمب ما زده شده؟
سه ماه است که مراجعه می کنیم و تهدید می شنویم
پاسخ + +1 -1 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/23 - 17:37
در رابطه با سمت بنده در اموزشگاه راضیه اینجانب مدیر اموزشگاه هستم و معلمان ما هم سرکارخانم دکتر حسینی فر و خانم راحله شکیبا بودند که همگی دارای تاییده اموزش و پرورش بوده و در مدارس غیرانتفاعی اندیشه با گزینش مشغول بکار بوده اند.
در رابطه با مجوز زبان خانم نوری با توجه به اینکه مجوز ما حقوقی می باشد و بر طبق اساسنامه ما مجاز به برگزاری هرگونه کلاس تقویتی و علمی هستیم که اگر نیاز باشد اساسنامه را منتشر می کنیم .در رابطه با ملک هم بگویم که نقشه های ساخت مدرسه در سازمان نوسازی مدارس تایید شده و در حال اخذ مجوز ساخت می باشد .و اینکه اقایان اظهار می کنند که ملک قرار است به تجاری تبدیل شود ناشی از توهم است .در پیام ما به واحد حراست این است که اگر فکر می گنید که ما را ناامید می کنید ، اب در هاون می کوبید .
پاسخ + +1 -1 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/23 - 18:56
و اما در باب اینکه بنده فرهنگی نیستم و برای سوداوری امده ام
عزیزان بنده از تهران در سال ۱۳۹۲ جهت انجام خدمات اموزشی به خیابان یازدهم فاز یک اندیشه برای اموزش امده ام
سوال اول: کدام یک از معلمین حاضر در مجموعه شهریار حاضرند روزی ۱۵۰ کیلومتر بیایند و از ساعت هشت صبح تا ده شب در مجموعه اموزشی فعالیت کند ؟
سوال دوم : موفقیت های ما با شما صحبت می کند نه پول ما
اگر امروز در فاز سه اندیشه تعطیلیم چون با این خدمات اموزشی برتر برای مدارس میلیاردی و لاکچری فاز سه اندیشه که اقایان از انها حمایت می کنند و بعضا خودشان سهامدار و وامدار این مدارس هستند دردسر خواهیم شد .ما شما را درک میکنیم که با ما مشکل داشته باشید چون ما مرد عمل هستیم نه مرد اتهام .اگر قرار بود با اتهام زنی شما میدان را خالی کنیم وضع که فرقی نمی کرد .پیشنهاد من برای شما عزیزان به جای اتهام زنی و توهم داشتن یک برنامه جامع برای پیشرفت دانش اموزانتان هست.
پاسخ + +1 -1 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/23 - 19:01
و اما در باب اموزشگاه زبان ۱۰۰ صفحه برنامه برای راه اندازی شعب در سراسر کشور داشتیم ، خودتان وسعت تبلیغات را در سطح شهر اندیشه دیدید و تازه نگذاشتید که تبلیغات تلویزیونی ما انجام شود .ولی امروز با برنامه اموزشگاه زبانمان ۳۱۶ درخواست کتبی برای اخذ نمایندگی در شهرهای ایران عزیزمان داریم و این یعنی ایجاد اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر در سطح کشور .
ناراحتی ما از اخراج بیش از ۱۲ نفر دبیر بیمه شده مان در اموزشگاه بابت پلمب غیرمنصفانه بود.ناراحتی مان این بود که میرفتیم خدمت مدیر اموزش و پرورش شهریار که دختر خود ایشان مدتی شاگرد اموزشگاه ما بود و ایشان ما را نمی پذیرفتند .پیام ما به شما که فکر می کنید واژه فرهنگی را یدک می کشید این است که در حوزه فعالیت تان افتخارات دانش اموزی تان در سطح شهریار در همین سایت قرار دهید و بعد به ما واژه غیر فرهنگی را و کاسب را بدهید .ما بی صبرانه منتظر برنامه فعالیت های اموزشی و فرهنگی شما در سطح شهریار هستیم .هر چند میدانیم که دستتان خالی است .
پاسخ + +1 -1 --
معلم 1397/05/23 - 20:08
با احترام
آقای آقایی من جواب هیچ کدام از سوالاتم را نگرفتم مگر آموزشگاه دخترانه می تواند مدیر آقا داشته باشد ضمنا فکر میکنم شما مقصر نیستید از لحن شما کاملا مشخص است که فرهنگی نیستید و انتظاری هم نیست چون فقط خودتان را می بینید با این تثور شما با حراستی که بد آن را می گویید تفاوتی ندارد
اما برای من مشهود است که بازیچه شده اید و گرنه چندین آمکزشگاه در این سهرستان فعالیت دارند در هر صورت ایکاش جواب سوالات من را بند به بند می دادید
کسی که ممبر میخرد تا فشار بیاورد نیت خیر ندارد
اما در مورد دوست خوبمون که از آقای پورسلیمان گفته بودند موافق نیستم فضای گفتگوی ایجاد شده آقای پور سلیمان را دوست. دارم و آرزوی موفقیت دارم
همیشه انتقاد موجب ناراحتی برخی افراد می سود اما فضای فعلی کشور به انتقاد توام با احترام و بدور از تخریب های شخصی نیاز دارد
با احترام بنده در خصوص این موضوع (آموزشگاه راضیه )اظهار نظر نخواهم کرد اول اینکه بحث ظاهرا فایده ای ندارد دوم اینکه قصد این رو ندارم که سخن گوی آ پ باشم که خودمم نقدهای زیادی به اون دارم
ممنون از همه
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/23 - 20:19
و اما در باب غیر فرهنگی بودن بنده اصولا فرهنگ یعنی مجموعه پیچیده ای از باورها ، دانشها ،هنرها ،قوانین ،اخلاقیات ،عادات و هر چیزی که فرد بعنوان عضوی از جامعه از جامعه خویش فرا می گیرد و فرهنگ توسط اموزش از فرهنگی به نسل بعد منتقل می شود .و اما در باب انتقال فرهنگ اموزشگاه راضیه به قلم خود بنده به انتشار ۶ جلد کتاب اموزشی اول ابتدایی تا ششم ابتدایی اقدام نمود و دفتر تکنولوژی اموزشی وزارت اموزش و پرورش ضمن تایید کلیه کتابها به اینجانب جهت انتشار مجوز صادر نمود که اسناد ان را می توان در پیوست همین مطلب یافت .اقایان فرهنگی شهریار بسم الله ما کتاب ها و اثارمون رو منتشر کردیم ،، شما هم اثار نداشته تان را منتشر کنید تا کاسبی ما هر چه بیشتر نمایان شود .و اما پرده اخر اینست که کافر همه را به کیش خویش پندارد
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/23 - 23:08
آقای محترم . شما اگر 100جلد کتاب هم داشته باشید نمی توانید ندیر آموزشگاه دخترانه باشید. کلا شما فکر می کتی آموزش و پروش هردمبیل است. دلم برای شما می سوزد که با این سخنان برای خودتان دردسر بزرگی درست کردید. معلوم است هیچ شناختی از ساختار و مناسبات آموزش و پرورش نداری وگرنه خودت را به دردسر نمینداختی.
پاسخ + +2 0 --
ساناز 1397/05/23 - 21:13
باسلام و احترام خدمت معلم عزیز
صرفا جهت اطلاع شما میگم که آموزشگاه بزرگ و علمی واله در تهران جزو بهترینهاست و هرساله در کنکور ، تیزهوشان نتایج بالا و قابل توجهی کسب کرده با مدیریت جناب آقای علی واله اداره میشود با احترام به تمام بانوان فرهنگی جامعه ی خودم اگر کمی از سطح شهریاروسیعتر و بالاتر فکر کنید درمی یابیم که مدیریت بیشتر موسسات موفق ازجمله آموزشگاه علمی اسدی کیا و مبتکران از این دست می باشند
یاعلی
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/24 - 07:25
با سلام و عرض ادب
ما یک اموزشگاه علمی ازاد ابتدایی و راهنمایی هستیم .در اموزشگاهها بر خلاف قوانین مدارس می توان در اموزشگاههای دخترانه از دبیران و مدیران مرد نیز استفاده کرد که این امر البته در مدارس ممنوع می باشد .و همانطور که شاهد هستیم در خیلی اموزشگاههای کنکور دخترانه ، اساتید اقا و مدیر اموزشگاه هم اقا هستند و منع قانونی ندارد.
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/24 - 09:05
عرض ادب وسلام خدمت معلم شهریاری عزیز
ما با واژه های ( خودت را به درد سر انداختی،،، تو از مناسبات اموزش و پرورش خبر نداری) و عملیات جنگ روانی کاملا اشنا هستیم .ما خودمان استاد این کارها هستیم .
جناب اقای پور سلیمان
امروز وقت عمل فرا رسیده است و دوران تهدیدات با وابستگی اقایان به احزاب قدرتمند سیاسی تمام شده است .ما انتقاد نمی کنیم بلکه عمل خواهیم کرد ان هم قدرتمندانه ،،
معلم شهریاری عزیز هم این را بداند برای شکست دادن راضیه باید برنامه اموزشی و پرورشی برتر تهیه کند نه تهدید .وقتی تهدید می کنید یعنی چیزی در بساط ندارید .امروز اموزش و پرورش باید بر اساس شایسته سالاری اداره شود نه بر اساس تهدیدهای پوچ و مناسبات حزبی
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/24 - 09:49
دوست عزیز
من نه نانند شما و سایر دوستان کاسب مشغول به زدو بند و سودجویی ان و نه کاره ای هستم و لی دلم برای شهریار می سوزد که آنقدر بدبخت شده که متخلفین ادعا های گزاف می کنند:
1)هر بجه ای می داند مدیر آموزشگاه دخترانه نمی تواند مرد باشد. اصلا شمادرست میگید خوب سند موافقت با مدیریت شما توسط مراجع ذیصلاح را منتشر کنید.
2)شما با اجازه جه فردی کلاس مختلط برگزار کردی؟مجوز شما یا دخترانه بوده یاپسرانه ؟آن را منتشر کنید؟
3)تو چه اهمیتی داری که تهدید شوی. این آبروی آموزش و پرورش است که با این رفتارهای غیر حرفه ای به باد می رود.
4)به جای جواب دادن مجوزهای بند1و2را منتشر کن. و من اصلا حرف دیگری ندارم. موفق باشید.
پاسخ + +1 0 --
سید 1397/05/24 - 14:33
آری،
مسلمانم / مسلمانم ولی پیغمبرم تنها قلم باشد / اگر دستم قلم گردد ]و یا زندگیم تبدیل به ویرانه ای بشه و یا باقی مانده عزیزانم هم بطور نامحسوس به قتل برسند [به دست جاهلان جور پیشه / لحظه‌ای دست از قلم من بر نخواهم داشت / قلم را دوست دارم بیشتر از جانم / و او را می‌ستایم چون خدای خویشتن / اما او را خرد خواهم کرد اگر نیشش نتازد بر تن و جان ستمکاران / مسلمانم ولی قران من تنها کتاب شاعری ژولیده می‌باشد / که اشعارش بجز فریاد از جور و جهالت نیست / من اکنون می‌روم با شعر او تا اوج تا معراج و می‌پیچد طنین اقرا بسم ربک ... / اینک در فضای جان من اما / به آتش می‌کشم دیوان او را گر بیابم مصرعی در مدح سلطانی / نمازم شعر / اذانم نغمه مرغ سحر / سجاده‌ام خاک در میخانه می‌باشد / ]و حبل الله من بر چوبه‌ دار است[ / و نون والقلم سر لوحه آیات ایمانم / من اهل خطه سر سبز ایرانم / ولیکن موطن من جای جای عالم هستی است
پاسخ + +1 0 --
سید 2 1397/05/24 - 14:34
/ و در هر جا کسی در زیر شلاق ستم باشد / چه افغانی / چه لبنانی / و در هر جا کسی بر ضد استکبار و استبداد بپا خیزد / ]چه گاندی یا که ماندلا[ / من او را هموطن باشم / مرا موسیقی و شعر است پیشه چون که در آن کم فروشی نیست / و دیگر هیچ بهتر آنکه در گمنامی خود غوطه ‌ور باشم.
پاسخ + +1 0 --
سید محمد حسن حسینی 1397/05/24 - 16:43
یادم رفت بگم این شعر از آقای "علی طلب" هست که در صفحه اول کتابم که در ایران اجازه توزیعش را ندادند آورده ام. البته نهایتا این کتاب را توسط یک انتشاراتی بین المللی در آلمان منتشر کردم. این کتاب 676 صفحه (هر صفحه 40 خط) است که فقط همین مطلب به فارسی هست که از جمله در سایت آمازون به 110 دلار فروش میره:
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/24 - 16:43
من نه کاسبم و از طریق آموزش و پرورش به زدو بند و سودجویی مشغولم و نه در این شهرستان مسئولیتی دارم و به عنوان یک معلم برای شهریار نگرانم که آنقدر بدبخت شده که متخلفین ادعا های گزاف می کنند:
1)هر بجه ای می داند مدیر آموزشگاه دخترانه نمی تواند مرد باشد و بالعکس . فردی هم که مدیر یک آموزشگاه است باید حکم مدیریت داشته باشد که منتشر کند .
2)برگزاری کلاس مختلط تخلف است و فردی که کلاس مختلط برگزار می کند متخلف است .
3)تو چه اهمیتی داری که تهدید شوی. این آبروی آموزش و پرورش است که با این رفتارهای غیر حرفه ای به باد می رود.
4)دراین چندروز مواردی در ایجا مطرح شد . این فردی که اینجا مظلوم نمایی میکند و دروغ می گوید و از تخلفاتش دفاع می کند تقصیری ندارد وفتی یک اداره آموزش و پرورش بحرانی است شرایط به این روز درمی آید .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/24 - 16:44
) به زودی اسنادی از شرایط شهریار منتشر خواهد شد که افکار عمومی آگاه می شوند چه شرایط اسفناکی بر این اداره حاکم است .
5)این فردی که در این چندروز به عنوان مدیر آموزشگاه راضیه مطالبی را مجدد منتشر کند بنده پاسخی نم یدهم چون همه چیز مشخص است و متخلف معلوم است و ما با این فرد مشکلی نداریم بلکه این فرد را معلول شرایط نابسامان فعلی می دانیم .
پایدار باشید
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/25 - 10:49
,معلم شهریاری عزیز
ما هنوز مطالبات شما را نفهمیدیم چه بود ؟
اگر فکر می کنید که یک مرد نمی تواند مدیر اموزشگاه علمی ازاد دخترانه باشد که کاملا در اشتباه هستید و این مساله کاملا قانونی هست .اگر نمی دانید یک سر به اموزشگاههای دخترانه برهان و همگامان و سفیر بزنید تا متوجه اشتباه خود شوید.
شما می توانید ما را کاسب فرض کنید برادر گلم ،، ولی کاسب کسی است که صبح در سر کلاس مدرسه درس نمی دهد. تا بعدازظهر بتواند همان دانش اموزان را بصورت خصوصی با پولهای کلان مورد حمله قرار دهید.ما عصبانیت شما را درک می کنیم .تا امثال ما هستیم دکان و بازارتان جمع است و از این میترسید که دیگر دانش اموزان قبولتان نداشته باشند .امروز معلم باید توانا باشد و بر اساس شایسته سالاری استخدام شود و نه وابستگی به احزاب سیاسی ،، برنامه امورشی تان که برای ۴۰ سال قبل است ، در خصوص بالابردن ایمان دانش اموزانتان هم که نتایج معلوم است و کار پرورشی هم که نمی گنید ،، اثاری هم که برای نشر و معرفی به دانش اموزان شهرباری ندارید ،، اصولا شما اونجا چکار می کنید ؟/
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/25 - 13:02
آقای عزیز:
1)شما حق دارید متوجه نشوید چون با همه آثاری که دارید هنوز متوجه نشده اید خطاب من به چه کسی است.
2)شما لطف کنید اسنادی که من از شما خواسته ام را منتشر کنید. این همه ا دعا دارید ولی یک سند ندارید.
3)شما کاسبی و برایت دانش آموز و مدرسه و سیب زمینی و زمین وپول و چیزهای دیکر برایت فرقی ندارد.امروز اینجا کاسبی می کنی فردا جای دیگر.
4)اگر آموزشگاه های دیگر خلاف کرده اند از بی عرضگی و ناکارآمدی اداره آموزش و پرورش شهریار است .
5)چقدر ما بدبختیم که آدم های متخلف و کاسب که صد جور حرف دربار ه اشان وجود دارد این ادعاها را می کنند. در حالیکه کسیکه چهارتا تقدیر نامه بی ربط رو به عنوان سند منتشر میکنه اگر یک جلد کتاب داشت تا حالا 100بار گفته بود.
5)آموزش و پرورش بر دوش معلمان زحمتکش است همانطور که در بین آموزشگاه های علمی وقتی یکی مثل صاحب آموزشگاه راضیه بی اخلاقی و بی قانونی میکند و متخلف است ربطی به آموزشگاه های علمی معتیگبر و قانونی ندارد اگر معلمی خلاف کرد مقدار اندکی از مجموع معلمان است.
پاسخ + +1 0 --
صدای معلم 1397/05/25 - 13:14
سلام

معلم شهریاری

بر طبق گفته های قبلی تان ؛ قرار بود اسنادی را منتشر کنید که همگان متوجه شوند چه اوضاع اسفناکی بر اداره آموزش و پرورش شهریار حاکم است .


2- در جایی عنوان می کنید :
" دلم برای شما می سوزد که با این سخنان برای خودتان دردسر بزرگی درست کردید... "
شما در کجای این ماجرا قرار دارید ؟



3- گفته اید :
" تو چه اهمیتی داری که تهدید شوی... "

این زبان تهدید و تحقیر کجا با شان یک معلم واقعی تناسب و هم خوانی دارد ؟
معلم باید الگو باشد .
اما متاسفانه در جامعه دیواری کوتاه تر از معلم نیست .


4- شما ایشان را " متخلف " اعلام کرده اید .
لطفا اسناد تخلف را برای صدای معلم ارسال فرمایید .


پایدار باشید .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/25 - 19:38
اقای پورسلیمان:
1)گفتم به زودی منتشر می شود و منتشر خواهد شد و خیلی عجله نکنید و زمانش میرسد .
2) من درجایی قرار ندارم و لی مناسبات داخلی آموزش و پرورش را میفهمم و میدانم که این فرد تا الان یک متخلف عادی بود ولی حالا با این حرف ها و ادعاهایش مشکلات فراوانی برای خودش درست کرده . فکرکنم شما هم منظور من را خوب بدانید .
3)من تهدید و تحقیر نکردم . این فرد هیچ اهمیتی ندارد چون مشتی ادعا و گزاف است و هدف بنده هم این بود که نشان دهم چه شرایط در اداره شهریار است که هر فرد متخلفی به خودش اجازه میدهد ادعاهای خلاف خود را حق نشان دهد .
4) شما که این مطالب را منتشر کردید و من چندبار خواستم اسناد منتشر کنید چرا منمتشر نمیکنید . خود این فرد می گوید مجوز نداشته ، اصلا مدیر نبوده که اگر بوده اسناد مدیریت خود را منتشر کند یعنی خودش خودش را مدیر دانسته . اصلا معلوم نیست مجوز دخترانه بوده یا پسرانه بعد خلاف همه مقررات کلاس مختلط تشکیل داده . شما که از این فرد دفاع کرده اید اسناد فوق را نشان دهید.
پاسخ + +1 -2 --
معلم شهریاری 1397/05/25 - 19:45
جالب است شما در باره معاون وزارت آموزش و پرورش از دانشگاه آلبرتا استعلام میکنید ولی برای ادعای یک فرد از مراجع ذیصلاح استعلام نمی کنید .
این فرد اگر مجوز دارد آن را منتشر کنید .
این فرد اگرمدیر است حکم آموزش و پرورش برای مدیریت ایشان منتشر شود .
این فرد به چه مجوزی کلاس مختلط برگزار کرده است؟ .
این یک آزمون است برای صداقت صدای معلم که چطور برای یک مدرک تحصیلی از فلان دانشگاه سوال میکند ولی الان حتی از اداره مشارکت های مردمی اداره کل شهرستان ها یا اموزش و پرورش شهریار سوال نمی کند .
آیا بین صدای معلم و آموزش و پرورش شهریار یک غرض ورزی شخصی وجود دارد یا دردوران تبعید آقای پورسلیمان در شهریار مسئله ای به وجود آمده که اینقدر حساس میخواهد رفتار حراست آنجا را پیگیری کند حتی اگر حرف های گزاف یک فرد متخلف باشد.
پاسخ + +1 0 --
علی پورسلیمان 1397/05/25 - 21:18
سلام

دوست عزیز

1- بنده به گفته های خودتان استناد کردم .

با مدیریت و بازی زمان چیزی حل نمی شود .


2- این که وضعیت اداره آموزش و پرورش به قول شما این قدر اسفناک است به عملکرد دوستان و همکارانی چون شما بر می گردد که احتمالا مصلحت را بر حقیقت ترجیح داده اید .

اگر این نامه مننشر نمی شد این طور رگ غیرت شما بالا می زد ؟!



3- شما ادعا می کنید بنده از این شخص دفاع کرده ام .

این ادعا مستند به کدام گزاره و یا جمله در گزارش و یا حتی جملات من است ؟

آن را اثبات کنید .

قبلا هم گفتم .

صدای معلم یک رسانه مستقل است و نامه ها و مطالب مختلفی را منتشر می کند .

مگر قرار است برای هر نامه ای استعلام شود ؟!

بحث آقای اللهیار موضوع کلانی بود و در سطح کردان .

اتفاقا یکی از ایرادهای من و دوستان به اصلاح طلبان و داعیه داران طرفداری از این دولت سکوت آنان در برابر این موضوع بوده است .


شمایی که ادعا می کنید مناسبات را می فهمید اما ظاهرا سمتی ندارید و بقیه دوستان چرا سکوت کرده اند ؟


فردی ادعایی را مطرح کرده است ؛ درست و یا غلط .
بیایند و بگویند به استناد این مدارک و ادله ادعای ایشان غلط و کذب است .

پس روابط عمومی این اداره به چه دردی می خورد ؟

مگر آن اداره رئیس ندارد ؟

مگر حراست و دایره مدارس غیردولتی و... ندارد ؟


شمااین وسط چه کاره اید ؟


4- یکی از مشکلات مزمن در جامعه ما شخصی کردن مسائل است .

در زمان دولت های قبلی هزینه های مختلفی نه فقط بر من که بر فعالان زیادی تحمیل شد اما قرار نیست تا انتقاد می کنید فرافکنی شود و گفته شود چون با فلانی این رفتار را کرده اند دارد انتقام می گیرد .

در همین رسانه حجم مطالب انتقادی و اعتراضی از این دولت و وزرای آموزش و پرورش به مراتب بیشتر از آن دوره بوده است .


اگر آن رفتارها غلط بود چرا انجام شد و شما در آن زمان کجا بودید !

پایدار باشید .
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/25 - 22:56
با یک نگاه به چارت سازمانی اموزش و پرورش به عملکرد ضعیف تیم مدیریت حاکم بر اموزش و پرورش شهریار می رسیم

۱- چارت سازمانی قدیمی و ضعیف و در خور اداره نیست .امروز ما ۱۶۰ هزار دانش اموز داریم که چارت تعریف شده حداقل برای ده سال قبل تدوین شده .در اداره خیلی از زیر مجموعه های چارت باید تدوین شده و قرار گیرد
۲- اداره فاقد یک روابط عمومی و اطلاع رسانی قوی می باشد .در اکثر مواقع فعالیت روابط عمومی فقط به گرفتن عکس از مدیریت اموزش و پرورش شده است .کدام اطلاع رسانی و فعالیت مهمی را در راستای شرح وظایف نهاد روابط عمومی دیدیم .ایا روابط عمومی پاسخگویی داریم ؟
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/25 - 23:00
۳- اداره فاقد یک معاونت اموزشی متبحر و خلاق است .با یک نگاه به معاونین محترم در اموزش و پرورش در سه مقطع می توان فهمید افرادی در این پستها قرار گرفته اند که از رویکردهای اموزشی و پرورشی جدید اطلاعی ندارند .بطور مثال همین لیگ پایا که ما دو سال مدال اور مسابقات ان در مرحله بین المللی بودیم اصلا نمیدانند چیست .اگر اموزش و پرورش از اموزشهای جدید خبر نداشته باشد پس چه کسی خبر دارد؟
۴- برای قرارگرفتن در راس هرم اموزش و پرورش که یک نهاد گسترده و بزرگی می باشد نیازمند یک مدیر هستیم نه یک معلم ریاضی اشنا به قوانین .مدیریت یعنی چارت سازمانی و نوشتن برنامه زمانبندی و استفاده از نرم افزار های کنترل پروژه همزمان با همگام کردن بودجه دریافتی .ایا مدیریت فعلی اموزش و پرورش مدیریت علمی کار را بلد است ؟؟ جواب ما خیر است چون وقتی بلد نیست می رود و در پلمب یک اموزشگاه بدون شنیدن دفاعیات ان اقدام می کند
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/25 - 23:04
۵- وقتی مدیریت بلد نیستیم واحد سرمایه گذاری و مشارگت ها را در دست جوانانی قرار می دهیم که به علم سرمایه گذاری و مشارکت وارد نیستند و هنوز یک اطلاعات جامع اماری بر اساس موقعیت مکانی مدارس و اموزشگاهها ندارند .سیستم عملکرد انها هنوز بر اساس گرفتن فتوکپی و به ظاهر دستی است که ۲۰ سال پیش منسوخ شده است .یعنی براستی امکان طراحی یک سامانه مانند ثبت شرکتها را ندارید .اگر ندارید ما برایتان راه اندازی می کنیم
۶- شورای نظارت و اخذ مجوز: چندی است که دوستان و رفقا با هم جهت اخذ مجوز مراجعه کنندگان ، شورای نظارت تشکیل داده اند و ماهی یکبار به مساله رسیدگی می کنند .به ما بگید رسیدگی بر چه اساسی می کنید؟ مراجعه کنندگان را می فرستید انگشت نگاری و گزینش تمام؟؟
پلن اقتصادی نمی خواید ؟ نمای کلی مکان را نمی خواید ؟ نیازی نیست که با درخواست کننده جواز مصاحبه داشته باشید ؟
پاسخ + +1 0 --
مرتضی اقایی اول 1397/05/25 - 23:14
۶-وقتی به شما می گوییم باید یک نرم افزار کنترل پروژه داشته باشید برای اینست که بودجه وارد شده به اموزش و پرورش را با برنامه خرج کنید .اگر کم است که باید جلوی مقامات بالاتر ایستاد هر چند می دانیم شجاعتش را ندارید و اگر زیاد است که پس چرا وضع معلمانمان خراب است
۷- مشکل مالی معلمان با دادن مجوزهای غیر انتفاعی مانند اموزشگاه و مدرسه حل نمی شود.رویکرد باید اقتصادی و کمک به معلمین جهت ماندگاری در همین شغل اول خود باشد .معلمی که سه شغل دارد یا در اسنپ و غیره کار می کند مگر جانی برای دریافت و نواوری اطلاعات دارد .
۸- مدیری که بجای قدرت نمایی در پیش روسای خود اقدام به تغییر و ترساندن زیر دستان خود و توبیخ انان در اداره می کند چیزی برای ارائه ندارد.ما با این دلایل می گوییم مدیران حاکم بر اموزش و پرورش شهریار بر اساس شایسته سالاری انتخاب نشده اند .اگر شما پاسخی از این مجموعه به جز تهدید شنیدید ما اموزشگاه راضیه را منحل خواهیم کرد .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/26 - 11:59
جناب اقای پورسلیمان
1)چرا این فرد اسناد خود را منتشر نمی کند؟ چرا شما از او نمی خواهید اسناد ش را منتشر کند؟ الان تازه می گه((اگر شما پاسخی از این مجموعه به جز تهدید شنیدید ما اموزشگاه راضیه را منحل خواهیم کرد .))درحالیکه براساس آنچه خودشان هم بالاتر گفته اند اصلا این آموزشگاه مجوز ندارد شما از این آقا بخواهید مدارک زیر را ارائه دهد:
1) سند نهایی تشکیل آموزشگاه .
2)سند حکم آموزش و پرورش برای مدیریت این فرد.
3)سند موافقت با تشکیل کلاس های مختلط
4)سند انتقال کلاس زبان از فاز 1به 3 .
این اسناد وجودندارند و این فرد یک یک تقدیرنامه سپاه را منتشر کرده و اگر سند محکمی داشت منتشر می نمود .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/26 - 12:02
اینکه روابط عمومی و حراست چه کرده اند به ما ربطی ندارد هدف ما این بود که نشان دهیم اوضاع شهریار چقدر اسفناک و هردمبیل است که این آقا با حرفهایش فرصت خوبی دراختیار ما قرارداد و مسلما آن هایی که باید ببیننددیدند که اوضاع چگونه است .
پاسخ + +1 0 --
موحد 1397/05/28 - 08:11
چرا ربطی نداره...این حراست با بی قانونی عمل کردن و تسویه حساب های شخصی و تنگ نظری و پرونده سازی ها امان ما را بریده است...این آقایی که هیچ اعتقادی به ارزش های دولت تدبیر و امید ندارد در حراست اداره کل شهرستان ها چه می کند؟!
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/26 - 12:03
این فرد درباره چارت اداره صحبت می کند و چقدر خنده دار است آدمی که اصلا نمی داند ساختار وزارتخانه و ادارات کل و آدارات چگونه تعیین می شوند اظهار فضل می کند و درباره چیزی که اطلاعاتی ندارد حرف میزند . معلومه بقیه حرفهاش هم همیجوریه .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/26 - 12:07
لیگ علمی پایا نه خیلی سابقه ای دارد ونه ارزش چندانی و فقط یک اسم است . البته انجام کارهای علمی خوب است اما سوئ استفاده از نا آگاهی مردم با اسم های دهن پرکن و سرکیسه کردن آنها و بعد اورد دادن زشت و ناپسند است .
در ویکی پدیا هم گفته شده این لیگ بزرگترین مسابقه ریاضی جهان اسلام است ؛ خوب این چه نوع آموزش جدید است که این فرد مدعی آنست> مثلا چه حرکت مهمی انجام می شود؟. اما در کشوری که در ریاضی ضعیف است این لیگ ها چه جایگاهی دارند و چقدر موثرند .
ای کاش مسئولان محترم لیگ فوق جلوی سوء استفاده ها را بگیرند.
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/26 - 12:08
اقای پورسلیمان این اقا چند بار دراینجا به ساحت معلمی توهین کرده و شما به راحتی مطالب وی را منتشر کرده اید .
پاسخ + +1 0 --
معلم شهریاری 1397/05/26 - 12:09
اقای پورسلیمان وقتی شما هزینه دادی یعنی دیگران هیچ کاری نکرده اند؟یعنی فقط شما دراین زمنیه تلاش کرده اند ؟
پاسخ + +2 0 --
معلم شهریاری 1397/05/26 - 12:12
این فرد (مرتضی اقایی ) مدعی است اثاری دارد ما که هر چه گشتیم پیدا نکردیم بگویید حداقل خودش آن هارا معرفی کند.
پاسخ + +1 0 --
Agent of Change 1397/06/13 - 12:20
چون حراست آپ پاسخ من را نداد در قدم اول این نامه سرگشاده را منتشر کردم:

....

هنوز انتظار دارم پاسخ دهند - در غیر اینصورت وارد فاز دوم - از سلسله فازهایی که در نظر گرفته ام - می شوم.
پاسخ + +1 0 --
معلم 1397/06/20 - 14:54
لطفا فاز سوم را اجرا کن. چون فاز دومت خیلی ترسناکه
پاسخ + +1 0 --
Agent of Change 1397/06/20 - 23:29
فاز سوم قبل از فاز دوم اجرا شده بود! لینک نامه فوق را به گوترش - دبیر کل سازمان ملل و تمام رهبران کشورهای متمدن دنیا و نیز دیدبانهای حقوق بشری و سازمانهای .... توییت کردم. نتیجه اش؟! مسایل دور و ورت رو یه آنالیز بکن حاج آقا! ببین کجا ایستادی و ....
پاسخ + +1 0 --
ناامید 1398/03/22 - 19:40
حراست صدای اعتراض مارا ضبط کرد ودر اختیار مدیر قرار داد
پاسخ + 0 0 --
علی 1400/04/10 - 14:56
سلام من یک سوال داشتم درمورد بعضی معلم ها که درس خوبی نمی‌دهند ازشون می پرسیم که این درس رو خوب توضیح ندادی ما چیزی نمی فهمیم بیشتر توضیح بده که این کار رو نمی کنن بعد فقط با جزو ای کار می کنه که معمولا برای 5 یا 6 سال گذشته هستش بهش ما برای کنکور چطور آماده بشیم کنکور رو حالا به کنار درس تخصصی رو برداشته بعد با هیچ دانش آموزی سازگار نیست و بخاطر همین هیچ کدوم از دانش آموزان دیگه محلش نمی کنن گروه شاد هم بسیار خوشک هستش بعد همه دوست دارن این مدرک دیپلم رو بگیرن ولی نمی تونن بخاطر این معلم چون چیزی از درسش نفهمیدن. ما معدل بالا نمی خوایم دیگه فقط یک راهی برای تعویض این معلم ها بزاین

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور