صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

پاسخ قدیری ابیانه به یک گزارش در سخن معلم

گروه اخبار /

انتشار" مناظره قدیری ابیانه و صادق زیبا کلام در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان " در سایت سخن معلم ، واکنش های متفاوتی را بر انگیخت .

آقای قدیری ابیانه در پاسخ به این مطلب و نیز نظرات همکاران ، پاسخی را در سایت خویش داده داده است که در زیر می خوانید

سلام دوستان معلم

بنده تجمع معلمان در شرایط کنونی برای افزایش حقوق و تهدید به اقداماتی در آینده را به ضرر کشور و دور از شأن معلمی دانستم. در سایت سخن معلم نظراتی درج شد که مطلب زیر پاسخ آنها است.

متن به شرح زیر است:

اولا روز معلم را گرامی می دارم و برای همه معلمان کشورمان رفاه دنیوی و سعادت اخروی و توفیق روز افزون برای خدمت به اسلام و نظام اسلامی و توفیق مقابله با استکبار جهانی آرزو می کنم. و اما بعد مثل اینکه شنیدن حرف حق فریاد برخی ها را بلند کرده است.
بنده در شرایطی که دولت مرتب بدهی به بار می آورد و حقوق را افزایش می دهد بارها صحبت کرده ام.
معتقدم که دولت باید شرایط اقتصادی را مطرح کند تا مردم توقعات شان را با امکانات کشور تنظیم کنند.
افزایش حقوق ها در شرایط کنونی به نظرم بیشتر با هدف انتخاباتی و جلب نظر کارمندان است. هر چند کشور را بدهکارتر می کند و این وضعیت اقتصاد کشور را رو به سقوط می برد.
تقاضای افزایش حقوق در شرایط فعلی کشور را به صلاح نمی دانم ، هرچند رعایت عدالت در حقوق را منطقی می دانم.
اما مسئله این است که در باره معلمان عده ای سعی می کنند کار را به اعتراضات و تجمعات و حتی مثلا عدم تصحیح اوراق امتحانی و لطمه به دانش آموزان بکشانند.
این اقدامات در شرایط فعلی سم مهلک و خیانت به کشور است. خیانت شاخ و دم ندارد.
اما خواسته اید از حقوق بنده مطلع شوید.
بنده فوق لیسانس معماری و دکترای علوم استراتژیک دارم/
کارشناس عالی هستم و گروهم 20 است (بالاترین گروه اداری).
35 سال سابقه کار دارم.
با دو دور سابقه سفیری و نیز معاونت دفتر ریاست جمهوری که همتای معاون وزیر است.
کارمند رسمی وزارت امور خارجه و دیپلمات این کشور هستم.
همه اینها را با سابقه کار تحصیلات و گروه و درجه کارشناسی و امثال هم خودتان مقایسه کند.
حقوق بنده حدود 2700000 تومان است.
هرگز در عمر کاری ام برای افزایش حقوق چانه نزده و اقدامی نکرده ام. هر چند با چهار فرزند نیازهای خود را داشته ام.
هرگز دست به تحصن و تجمع برای افزایش حقوق نزدم .
هرگز به دلیل تفاوت حقوق با سایر دستگاه ها برای خود گلایه ای نکرده ام ، هرچند از عدالت در تنظیم حقوق دفاع می کنم.
برای دریافت یارانه هم هرگز ثبت نام نکرده ام.
همین الان هم برای تأمین برخی از هزینه های فقرا مبلغی را ماهانه بابت هشت نفر به کمیته امداد می دهم. 
PDF کتاب هایی را که نوشته ام روی سایت شخصی ام گذاشته ام و خواسته ام در مقابل دانلود هر کتاب مبلغ هزار تومان به صندوق صدقات کمیته حضرت امام (ره) یا به مسجد محل پرداخت کنند.

برادران و خواهران عزیز معلم، به جای تعصب و لجبازی سعی کنید شرایط کشور را درک کنید.
بسیاری از معلمان عزیز در شرایط جنگ از جان شان گذشتند.
شما نباید در شرایط جهانی فعلی دست به تجمع بزنید.
خیلی از شما گلایه می کنید که چرا مسئولان به نظرات کارشناسی توجه نمی کنند و خود را عقل کل می پندارند.
آیا خود شما این گونه عمل نمی کنید؟!
بنده با 35 سال سابقه در سیاست خارجه با مدرک دکترای علوم دفاعی استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک به شما عرض می کنم که این گونه اقدامات به ویژه در شرایط کنونی به زیان کشور و به نفع دشمن تمام می شود.
اگر تقاضای اضافه حقوق نیز دارید ، راهش تجمع و تهدید نیست.
ممکن است بگوئید این تحلیل را قبول ندارید ؛ در این صورت شما هم مثل کسانی هستید که نظرات کارشناسان را قبول نمی کنند و خود را عقل کل در همه امور می دانند.
قشر معلمان قشری پر جمعیت هستند و معمولا افراد طوری صحبت می کنند که خوشایند معلمان قرار گیرد تا مثلا در انتخابات رای آنها را به خود جلب کنند.
خدمتی که بنده می توانم انجام دهم با دلیل و منطق به معلمان عزیز عرض کنم این نوع اقدامات سازمان دهی شده از سوی بیگانگان است.
آنهایی که معلمان را به تجمع فرا می خوانند و یا شرکت می کنند یا مأمورند و یا فریب خورده هر چند دلسوز کشور.
اگر باز هم با شنیدن این مطالب بر موضع اشتباه خود اصرار دارید باید عرض کنم که متاسفم که چنین افرادی بخواهند فرزندان ما را تربیت کنند.

daneshgahfarhangian2

شنبه, 12 ارديبهشت 1394 07:53 خوانده شده: 5389 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +64 -5 --
حیدری 1394/02/12 - 08:22
جناب قدیری ابیانه. با احترام باید عرض کنم جنابعالی باید برای خودت متاسف باشی که علی رغم داشتن سواد کافی هنوز هم توهم توطئه داری و بی شرمانه به هزاران معلم فرهیخته کشورت اهانت می کنی. البته باید متوجه باشی که یکی از دلایل نابسامانی این سرزمین بخت برگشته جنابعالی و همفکران کوناه بینی همانند شما هستند که باعث شدند تبعیض مغز استخوان ها را بسوزاند و فریادها را به آسمان بلند کند. ولی باید متوجه باشید که دیگر تاریخ مصرف افکار شما به پایان رسیده است و معلمان روشنفکر این دیگر برای افکار پوسیده ی شما هرگز و هرگز توجه نخواهند داشت. ایام به کام
پاسخ + 0 0 --
محمدزارع 09125325208 1394/02/12 - 09:07
آقای ابیانه در 35 سال کار در وزارت خارجه بودید وبا افراطی گری وبا این حربه ها صدای حق مظلومین را خاموش ومهدی هاشمی وخاوریها را بزرگ کردید .بجای جواب علمی ومنطقی به انتقادات وچگونه این همه رزومه جمع کردید دوباره تکرار حرفهای تهدید امیز میکنید وبرتفکر افراطی خود ومتعصب پافشارید به نفع چه کسی وچرا ؟مطمنا رهبری عزیز از این شرایط ناراضیست .چرا دروغ ؟کسی که در وزارت امورخارجه باشد بیش از این حقوق میگیرید وسفیر وماموریت خارجه بماند .دروغگو دشمن خداست .نکته بعد اعتراض ها خود جوش است وبا شعار هیهات من الذله است بخاطر افزایش حقوق نیست بخاطر افزایش عدالت واینکه علم ازثروت بهتر هست یا نه ؟دوباره اتهامات افراطی مثل کوفیان که به امام حسین زدند می زنید ؟اعتراض کامیونداران هم به همین نطر هستید .ای کاش رسانه میلی سانسور چی نبود چون همین تفکر افراطی برای معلم دارد اما خودشان وبازیگران سکولارشان همه جور غلط میکنند.
پاسخ + 0 0 --
محمدزارع 09125325208 1394/02/12 - 09:09
ادامه قبل ....پیش رفتهای کنونی با تمام ظلم وبدعهدی مسئولان مدعی ولایت وسختیهای معلمان مدیون معلمان هست. کاش صدای معلم از معلم باشد نه افرادی افراطی مثل شما . اگر مدعی ولایت هستید سخنان سال قبل رهبری عزیز را که در ادامه بیان نمودم 100 بار بخوان واز گفته متعصب وکورانه خود توبه کنید
"اِنَّما بُعِثتُ مُعَلِّماً"
شیرینی یا تلخی هفته معلم ؟
میلاد امام علی (ع) وروز معلم مبارک
امام خمینی کبیر ره: (احترام به معلم احترام به خداست .) پس ظلم وبی احترامی به او....؟
مدعیان ولایت واطاعت (سخنان ولی امر مسلمین رهبرمعظم انقلاب در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور (۱۳۹۳/۰۲/۱۷) بیشتر بخوانند.
آفا فرمود:جلسه‌ى ما با معلّمان در هر سال، یک هدف اصلى دارد و چند هدف پیرامونى؛ هدف اصلى تکریم نمادین از معلّم است. ما میخواهیم با این دیدار ارادت خودمان را به مقام معلّم ابراز کنیم؛ پس بی حرمتی رسانه ای به معلم چرا؟
پاسخ + 0 0 --
محمدزارع 09125325208 1394/02/12 - 09:10
ادامه قبل .....
آقا فرمود:باید تکریم معلّم و حرفه‌ى تعلیم در جامعه‌ى ما همگانى بشود،مقام معلّم هرچه بالا برود، مقام تعلیم و تربیت در جامعه بالا رفته است. پس چرا معلم هراسی ؟معلمانی که جزء سرنشینان مطمئن ومورد اعتماد نظام وسربازان خوشنام نظام وولایت وامام زمان عج هستند.
آقا فرمود: نگاه کوته‌بینانه به معلّم براى جامعه یک خسارت است، بسیارى از مشاغل گوناگون در کشور با زرق‌وبرق، با جلوه ‌گرى‌هاى گوناگون وجود دارند که جایگاه همه‌ى اینها از شأن تعلیم و حرفه‌ى تعلیم بسیار پایین‌تر است؛ همه‌ى دستگاه‌ها در دولت، وظیفه‌ى پشتیبانى آموزش و پرورش را دارند؛ اینجا جایى است که ثروت‌سازان آینده، علم ‌سازان آینده، تمدّن‌سازان آینده، مدیران آینده، از اینجا به‌وجود خواهند آمد و خلق خواهند شد. پس چرا زیادی معلمان در بود جه ریزی سالانه دیده می شود اما زیادیشان در خدمات رایگان اجتماعی وسیاسی خوبند؟
پس چرا تبعیض شدید ؟پس چرا نگاه معاند وپلیسی به معلم که سهم وتاثیرش در حفظ نظام بیشتر از ....و...و... نباشد کمتر نیست؟
پاسخ + 0 0 --
محمدزارع 09125325208 1394/02/12 - 09:11
آقا فرمود: البتّه دانشگاه‌ها هم مهم است، محیط جامعه هم مهم است، صدا و سیما هم مهم است، امّا هیچ‌کدام به اهمّیّت آن پایه‌ى ابتدایى، پایه‌ى دبستان، نیست. آیا رسانه ملی ،به اصل 175 درحق معلم عمل می کند؟ دانشگاهی که هرسال دوترم وهرترم 17 جلسه تشکیل است ، اما مدرسه 9ماه وهرروز .
آقا فرمود:معلّم، هم باید علم بدهد، هم باید روش تفکّر و کار تفکّر را بیاموزد، هم رفتار و اخلاق‌آموزى در کار او باشد.این بچّه‌ها امانتند در دست جامعه‌ى معلّم؛ بایستى به معنا توجّه کرد. یعنى واقعاً جامعه‌ى معلّمین با تعهّدى که داشته‌اند، با حضور در فضاى انقلابى - چه در سالهاى دفاع مقدّس، چه بعد از آن - تأثیرات زیادى گذاشته‌اند. تأثیر معلّمى که در جبهه‌هاى دفاع مقدّس حضور پیدا کرده است و شهید شده است بر روى فکر دانش‌آموزانش، تأثیر شگرفى است که انسان این را مشاهده میکند. ای معلم قدر خود رابدان زیرا مخاطب ومشتریت انسان وانسانیت است.
پاسخ + 0 0 --
محمدزارع 09125325208 1394/02/12 - 09:11
آقا فرمود: یک مسئله در دستگاه مدیریّتى آموزش و پرورش: از نیروهاى خسته، فرسوده، بى‌ابتکار - نباید به‌عنوان عناصر اولویّت‌دار استفاده کرد. اولویّت با نیروهاى جوان، بانشاط، پرانگیزه، متدیّن، انقلابى و کسانى است که مسئله‌ى آنها در آموزش و پرورش، همان مسئله‌ى اصلى آموزش و پرورش باشد؛ یعنى تربیت انسانها؛ از اینها باید استفاده کرد؛ داشتن نگاه‌هاى جریانى و سیاسى و حزبى و جناحى و این چیزها، براى آموزش‌وپرورش سَم است. مسئله‌ى پرورش و معاونت پرورشى است. کوتاهى‌هایى شد، بى‌توجّهى شد.
متاسفانه شایسته سالاری ومدیریتهای شایسته حلقه مفقوده در نظام تعلیم وتربیت شده که طی 36 سال بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 12 وزیر که برخی ناکارآمد ونااهل بودند سکاندار کشتی تعلیم وتربیت شدند وبا بی دقتی درحال به گل نشستن است اما با انتخاب نیرویی شایسته که توانایی دفاع از حقوق معلم را دارد کمک به حفظ نظام اسلامی ودرراستای ولایتمداری است. جمعی از معلمان پیرو خط امام ورهبری تهیه کننده: محمد زارع پایان
پاسخ + 0 0 --
. 1394/02/12 - 09:23
اگر شما به افزایش حقوق دیگران هم اعتراض می کردید با جان و دل پذیرای حرفهایتان بودیم ولی وقتی جناب نوبخت همزمان با اعتراض معلمان، حقوق بانکی ها را از 400 تا 800 اضافه کرد، کسی نگفت این به اقتصاد کشور ضربه می زند؟ به نفع هسته ای نیست؟
باید عدالت رعایت شود،فقط همین.
پاسخ + +44 -3 --
دبیر 1394/02/12 - 08:36
اقای محترم میشه بفرمایید خونتون کجاست. ماشینتون چیه.چندتا خونه دارید و...راجب شغل فرزندانتان هم توضیح بدین .با تشکر
پاسخ + 0 0 --
حسین 1394/02/12 - 21:12
بابا گول نخورین اینا چندین برابر حکمشون به دلار حق ماموریت وحقوق میگیرن .
پاسخ + +43 -3 --
رحمان 1394/02/12 - 08:40
جناب آقای ابیانه کاش موقع افزایش 75 درصدی حقوق کارمند آن قوه قضاییه این سخنان را ایراد می کردید کاش زمانی که فوق آلوده شغل ها در آموزش و پرورش 80 هزاران و در سایر ادارات تا 380هزار تومان افزایش پیدا کرد لب تان باز می شد وقتی موقع انتخابات 100 هزار تومان به حقوق ها اضافه شد بعد فقط آموزش و پرورش را به حالت اول برگرداندند سخنان شیوایی را بیان می کردید شاید آن زمان تحریم نبود آن موقعی که حقوق کارمند بانک800 هزار تومان برابر با دریافتی یک ماه معلم افزایش پیدا کرد شما حتما ایران نبودید که سخنان گهرباربیان می فرمودید حالا هم که چیزی نشده به حقوق ها هم که اضافه نشده چرا این قدر بال بال می زنید تا شما سهم خواهان هستید معلوم است که بر سر این آموزش و پرورش می آید.
پاسخ + +37 -3 --
معلم 1394/02/12 - 08:53
باید یه عرض این آقای ابیانه برسانیم که بزرگترین دروغ را در مورد حقوقشان نوشته اند شاید حکم این مبلغ باشد اما دریافتی های دیگر را چرا ننوشته اند این مبلغی را که نوشته اند هزینه ی سرویس تفریحات آقازاده در تهران نمی باشد ، شما همه ی مردم را هالو پنداشته اید
دوما باید به عرض برسانیم که سی سال است هر گاه مردم اگر به نانوایی محله هم به خاطر نان های سوخته اعتراض می کنند فورا انگ ضد انقلاب و پای دشمن و به سود دشمن را وسط می کشند ، این مزخرفات تا کی باید تحویل مردم بشود ،
پول چهار تا دزد بر گردانند (سه هزار و دوازده هزار میلیارد دومان و...) همه ی مشکلات حل می شود .
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است .
پاسخ + +41 -4 --
ناشناس 1394/02/12 - 09:13
جناب سفیر سابق باور کردن درآمد 2700000خیلی سخته لطفا رو راست باش.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/02/12 - 11:43
براي ما فرهنگيان بسيار بد است كه افراد را دروغ بدانيم ما كه كافر نيستيم همه را به كيش خود پنداريم.
پاسخ + +36 -3 --
سئوال از جناب قدیری 1394/02/12 - 09:16
چه زمانی من معلم باید برای معیشت اعتراض کنم؟ کی فرا می رسد که هیچ دشمنی حتی فرضی نداشته باشیم؟ چرا در دنیا وضع من معلم از عراق هم باید ضعیف تر باشه؟ کدام معلم توانسته با حقوق سی ساله ی خدمتش یک خانه یا زمین برای خود یا فرزندش تهیه کند؟ جناب قدیری زمانی که دوستانتان نفت را 150 دلار هم می فروختند ما نباید حرفی بردیم پس کی؟ آیا اصلا حق دادنی است یا گرفتنی؟
پاسخ + +21 -3 --
حسین حقجو 1394/02/12 - 09:17
با سلام جناب آقای ابیانه
حرف های جنابعالی درست است اما مصداق ها درست نیست
حضرت علی (ع) در مدت 4 سال و 3ماه حکومت 6 برابر وسعت ایران را با عدالت نه مصلحت های پوشالی اداره کردند
در ضمن ما هرچه ضربه می خوریم از بی ارزش شدن علم ضربه می خوریم بنده هم مثل شما کارشناس مسائل استراتژیک هستم روند هایی را پیش بینی کردم که جناب عالی از آن بی اطلاع هستید
یک اصل استرتژیک در بحران می گوید رعایت عدالت اتحاد می آورد که در عا شورا اتفاق افتاد
زیر بنای مسائل استرتژیک آموزش و رعایت عدالت است
عدالت نباشد کسی همراه ما نیست همین نبودن عدالت باعث می شود کشاورزان و کارگران و معلمان و سایر اقشار در حل مسائل استراتژیک نا امید باشند
در ضمن خود شما و مابه عنوان مسئول مکلف به پیگیری اوامر استرژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی که در بیانات مقام معظم رهبری مشخص است می باشیم چراکه ایشان مسائل استرژیک را رصد می کنند
ادامه دارد
پاسخ + +28 -4 --
خودمم 1394/02/12 - 09:17
بازهم روزمعلم آمد؛
بازهم شیطنت شاگردان؛
باز همدردی این بی دردان؛
که معلم،جای درقله ی ایمان دارد!
که معلم، جای در روضه ی رضوان دارد!
و یکی نیست بپرسد آیا سفره اش نان دارد؟
ترس ازدکتر و درمان دارد؟
غم یک لانه ی ارزان دارد؟
گرچه نان ارزان نیست/غم ما از نان نیست!/درد ما فاتحه ایست برسرحرمتمان؛/که چنین کوچکمان می دانند!
پاسخ + +20 -3 --
حسین حقجو ی 1394/02/12 - 09:18
ادامه از حسین حقجو
امروز اگر آموزش و پرورش نباشد از توسعه خبری نیست می دانید چرا؟
امروز معلمان برای اجرای عدالت آمدند تا بخشی از حقوق حقه خود را بخواهند این درسی بزرگ برای فرزندان مرز و بوم باشد تا همواره به فکر سرزمین خود باشند آنان از پیشوایان خویش آموختند بی عدالتی را بر نتابند
اما آنچه که شما به عنوان راهکار درست اعتراض بیان نکردید چیست و کجاست؟
در سنوات گذشته جز تهدید و تنبه و زندان و کسر حقوق و انفصال و ترس و رعب بوده با روش امنیتی بوده است
در دوره اخیر مثل معلمی که گاهی از عمد رفتار نا هنجار دانش آموزی را نادیده می گیرد مماشات و نادیده گرفتن اعتراضات است
بعضی ها آنقدر سیاست ندارند که به مصلحت هم که شده از مراکز رسمی مثل صدا و سیما آزادای بیان به این قشر دلسوز بدهند
پاسخ + +21 -3 --
حسین حقجویی 1394/02/12 - 09:19
ادامه از حسین حقجو
اگر معلمان نباشند هیچ حرفی در جامعه و هیچ حرکتی در جامعه مورد کنکاش و واکاوی نمی شود
در خاتمه بگویم تار و پود این سرزمین بالنده معلمان بالنده چون
دکتر شریعتی دکتر خانعلی شهید رجایی دکتر حسا بی شهید چمران نیما یوشیج و ..... هستند

گرچه ریز گردها را باد بی امان می آورد
دانه درشت ها را غفلت این و آن می آورد
پاسخ + +8 -23 --
نصيرزاده 1394/02/12 - 09:20
جناب قديري ابيانه از شما بابت پاسخ هاي صادقانه تان ممنون و سپاس گزارهستيم شايد جز معدود حقيقت هاي تلخي است از زبان يك فرد كه استعداد شركت در انتخابات مختلف را دارد بيان مي شود ولي بوي دورويي از آن به مشام نمي رسد بوي تبليغ و چاپلوسي هم ندارد ما هم معتقديم كه بايد كار فرهنگي براي رشد همه جانبه معلم صورت بگيرد در عين حال كه مثمرثمر باشد و حق را به حقدار برساند موجب سوءاستفاده دشمنان نظام و معاندين داخلي و خارجي نگردد.
پاسخ + +32 -4 --
معلم 1394/02/12 - 09:21
خیلی برای نقطه نظرت متاسفم آقای قدیری ابیانه .شما که میگویید در شرایط فعلی صلاح نیست معلمان حرفشان را بزنند .چرا قبل از اینها از حقوق معلمان دفاع نکردید تا کارد به استخوان معلمان نرسد . کجا بودید ......
پاسخ + +31 -3 --
علی 1394/02/12 - 09:25
تو گفتی و ما هم باور کردیم خدا ...
هرچه بیشتر از این این مبلغ می گیری را خداوند هزینه دوا و درمان خودت و خانواده ات کند تا دیگر به این راحتی دروغ نگویی
پاسخ + +23 -3 --
هادی 1394/02/12 - 09:40
آقای ابیانه حقوق و مزایا ! نه فقط فیش حقوقی که برای اینچنین روزهای چاپ میشه که سریع بگید حقوق منم اینقدره !!! شما ممکنه عضو دهها گروه و کمیسیون و .... باشد که بدون اینکه مطلع بشین پول به حسابتون واریز میکنن ! لازمه بگم معلمه و همون فیش حقوقی که اونم به مراتب از بقیه کمتره .....
پاسخ + +27 -3 --
معلم روستا 1394/02/12 - 09:46
بنده به شما قديري ابيانه بسيارمتاسفم كه امثال دروغگوهائي مانندشما فرمان اداره مملكت رابه دست گرفتند بنده خداحقوقت رانوشتي خيال معلم نادان است كه حرف توراباوركند دريافتي خودرامي گفتي بازدروغ سرهم مي كردي معلم رانه اسراييل تحريك مي كندنه آمريكا ونه انگليس معلم رافيش حقوقي تحريك مي كند معلم فيش حقوقي خود را با شما وامثال شما تحريك مي كند دزمطالبتان جندين مورد به طورمؤذيانه به معلم ها توهين كرديد شايد چون به قول خودتان ديپلمات هستيد توهين هايتان هم مؤذيانه وسياسي بود!!نوچه هاي اسراييل وآمريكا كساني دراين مملكت هستند كه با فرق قايل شدن بين معلمان واساتيد دانشگاه موجب تحريك آنان مي شوند نمي خواهم جواب تمام حرف هاي شما رابدهم چون شما يكي از مصاديق تشويش اذهان عمومي هستيد !!وذهن شما وامثال شما رانمي توان تغيير داد!!
پاسخ + +24 -3 --
علی 1394/02/12 - 09:56
فکر کنم یادشون رفته یکی از صفر های مبلغ حقوق شون را بگزارند
پاسخ + +23 -3 --
اکبر 1394/02/12 - 10:05
برای جامعه فرهنگی خیلی بد است که یک سیاست باز نه سیاست مدار این گونه درس بگوید جناب قدیری دیگه خیلی دیر شده کارد به استخوان رسیده شماها هرگز نخواستید به حرف جامعه فرهنگی گوش کنید ولی توقع دارید یک مجموعه بزرگ به حرف یکی شما گوش کند هیهات
پاسخ + +21 -3 --
مدیزبازنشسته 1394/02/12 - 10:10
باسلام.آقای ابیانه به نادرستی گفنه هایت 100درصد اعتقاددارم.فیش دریافت حقوقت را برروی سایت بگذار.دریافتی هایت رادرزمان سفارت اعلام کن.تاسیه روی شو دهرکه دراوخش باشد.
پاسخ + +20 -3 --
علی 1394/02/12 - 10:25
بنظرم آقای ابیانه کوچکترین شناختی از امام علی ع ندارند و اگر دارند کوچکترین اعتقادی به ان امام ندارند. ایشان میخواهند درامد صرفه جویی شده ی بحق معلمان را مثل همیشه بین خودشان تقسیم کنند و بعد بگویند به من هر چه بدهند قانع هستم . تا این افراد ریاکار و تزویرکار وجود دارند فقرا روز خوش نخواهند دید.باعث و بانی فلاکت معلمان امثالی مثل اقای ابیانه ی تمامیت خواه هستند که همه چیز را برای خود می خواهند و از فقر دیگران ارضا میشوند .صد افسوس به ایران.
پاسخ + +22 -2 --
پرویز 1394/02/12 - 10:29
معلمان محترم بخاطر نهی از منکر (فقر,قدیری ابیانه)قیام کنید.
پاسخ + +25 -3 --
احسان 1394/02/12 - 10:38
پرکردن خزانه دولت با فقیر نگه داشتن معلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب، دولت باید نظارت درست داشته باشه که اولا حقوق کارمنداش عادلانه افزایش پیدا کنه،دوماً اختلاس صورت نگیره،اگه پول اختلاس هایی که از زمان کرباسچی شد تا حالا رو روی هم بذارید بدهی دولت صاف می شود.
اینجا همه چیز برعکسه، اختلاس گران(دزدان)محترم با حروف رمزی نامشان در اخبار برده می شود تا نکنه آبرویشان برود و قداست کارشان شکسته شود، ولی معلمی که حقش را می خواهد توطئه گر نامیده می شود!!!!!!!!!!!!
پاسخ + +26 -3 --
فرهنگی 1394/02/12 - 10:41
آقای قدیری ابیانه اگر بپذیریم که قیاس کشور ایران با سایر کشورها بدون توجه به سطح درآمد ها وهزینه های هر کشور ناصحیح است چرا گزارشی در مورد توزیع ثروت در ایران تهیه نمی کنید؟ چرا در ایران باید برخی از وزارتخانه ها با پرستل کمتروحوزه کاری کوچکترسهم بیشتری از درآمد عمومی را به خود اختصاص دهند وبرخی دیگر از وازرتخانه ها همچون آموزش وپرورش همواره شاهدکسری بودجه باشند؟ چرا یک عضو هیئت علمی دانشگاه دو تا سه برابر معلم هم مدرک وهم سابقه خود در آموزش وپرورش دریافتی دارد ؟
پاسخ + +21 -3 --
فرهنگی 1394/02/12 - 10:43
چرا شرکتهای دولتی وبانکها پرداخت های بی حساب وکتاب به کارمندان خود دارند؟مگر نه این است که آنان نیز از بیت المال وجیب مردم خرج می کنند؟راستی دلیل این همه تبعیض وتفاوت حقوق بین کارمندان ومدیران چیست؟ چرا علیرغم تصریح قانون بر عدم داشتن بیش از یک شغل مدیران دولتی اکثرا عضو مجامع وهیئت مدیره شرکتهای مختلف بوده واز چندین جا حقوق می گیرند ؟چرا با این بی قانونی ها بر خورد نمی شود؟ آیا جز این است که نان عده ی زیادی که عموما مدیران ارشد ادارات هستند آجر می شود؟ یقین داشته باشید تا وقتی که قانون برای همه وبه طور یکسان اجرا نشود کشور به هیچ پیشرفتی نخواهد رسید.
پاسخ + +23 -3 --
فرهنگی 1394/02/12 - 10:44
به یاد داشته باشیم که علی (ع) عدالت را از خود و خانواده اش شروع کرد .پیامبراکرم(ص): فرمود الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم واین همان شعاری است که اکنون معلمین عزیز می گویند که ما از فرق می نالیم نه از فقر.
پاسخ + 0 0 --
جانم فدای رهبر 1394/02/12 - 11:09
فرهنگی عزیزبا نظر شما کاملا موافقم خطاب به کسانی که با اعتراض معلم مخالفند می گویم:
امام خمینی رحمه الله علیه،اوایل انقلاب در یک سخنرانی فرمودند: باید به حسب واقع،به حسب وجدان، این مردمی که شماها را روی کار اوردند،این مردم کوچه و محله و زاغه نشین هایی که شماها را روی مسند نشاندند،ملاحظه ی آنها را بکنید و این جمهوری را تضعیف نکنید...»
ما باید طلبکار افرادی باشیم که با ندانم کاری ،تیشه به ریشه انقلاب و فرهنگ زدند وبا حفظ احترام برای اختلاس گران( فاش نکردن اسمشان و مجازات نکردنشان) اقتصاد کشور را بیمار کردند و با دادن حقوق ناعادلانه بین کارمندان در پی تضعیف علم و فرهنگ هستند.
پاسخ + +32 -3 --
علی رضا 1394/02/12 - 11:06
آقای ابیانه همانطور که می دانید که سیستمی موفق است که ضعف های درونی خود را مرتفع وقوت ها را بیشتر کند تا در با اتکاه بر قوت وانسجام داخلی تهدید های بیرونی را به فرصت تبدیل نماید. آیا بهتر نیست جنابعالی وهمفکرانتان به جای اینکه معلم را تهدید فرض کنید نظام ناسالم اداری واقتصادی را تهدید جدی بدانید تا با جلوگیری از هدر رفت سرمایه های کشور از آن سرمایه ها در جهت بهبود آموزش وپرورشی در شان نظام و ایجاد رضایت در معلمان فرزندان این مملکت باشد؟آیا می دانید در همین امریکای جهانخوار 35میلیون دانش آموز در مدرسه نهار رایگان می خورند وخیلی از دانش آموزان این مملکت سوءتغذیه هستند بهتر نیست مراقبت کنید خاوری ها وبابک زنجانی ها.......اشراف نشوند وآن پولها صرف تغذیه نوباوگان این مملکت شود؟آیا در طول مدتی که همواره جنابعالی وهمفکرانتان مدیر وتصمیم گیر بوده اید نگاه استراتژیک به آموزش وپرورش داشته اید؟ صدها سوال بی جواب هست که جوابی برای آن نیست زیرا در کشور ما مدیریت را نه برای سازندگی که طعمه ای چرب ونرم برای هوی هوس سیر ناپذیر فردی وجناحی بدون نیاز به پاسخگویی .
پاسخ + +8 -1 --
رضا 1394/02/12 - 11:13
جناب آقای سفیر سابق جنابعالی اولا حقوق ثابت خود را بدون در نظر گرفتن سایر مزایا اعلام نموده اید اعتراض معلمان در مورد اصل حقوق نیست بلکه در مورد مزایای دریافتی شماهاست و ضمنا جنابعالی و امثال شما از بازار مستقیم خرید نمی کنید و مستاجر هم نیستید تا بدانید و درک کنید شرمنده خانواده شدن یعنی چه ؟ در شهری مثل تهران با 2700000 تومان حقوق و با کسر 300000 هزارتومان بابت کمیته امداد زندگی در حد یک مشاور عزیزم محاله.
پاسخ + +18 -1 --
رحمان نوريان 1394/02/12 - 11:16
چه شده است كه تبعيض شما را عصباني نكرده است . اما حق خواهي معلمان شما را اينگونه بر اشفته است . تو متاسف هستي كه فرزندان شما بدست ما تربيت ميشوند و ما متاسف از اينكه تاريخ وسر نوشت ملتي بدست چون شمايي افتاده است، كه هنوز از نقش بي بديل اموزش وپرورش در توسعه بي خبريد . متاسفم كه چون شمايي سفير ما بوده ايد و وحشت زده ام از اينكه چه چهره اي از ايراني را به نمايش گذاشته ايد. راستي حق توهين به معلمان را چه كسي به شما هبه كرده است كه ايچنين بي پروا مي تازيد و ما را فريب خورده و مامور بيگانه ميدانيد . گويي كه ما را دسته كوران پنداشته اي ؟؟؟ ما مخالف تبعيض هستيم و تو موافق تبعيض ، تو خود بگو كه فريب خورده و مامور بيگانه كيست ؟؟؟ واقعا خجالت كشيدن نعمتي است كه خدا به همه نداده است
از دست هركه هرچه بستانده و ستاني
از دست تو ستانند با دست اسماني
پاسخ + 0 0 --
محرم 1394/02/13 - 07:27
آفرین !موافقم
پاسخ + 0 0 --
علی رضا 1394/02/13 - 15:44
درود بر شما
پاسخ + +13 -1 --
هوشی 1394/02/12 - 11:19
آقای ابیانه می خواهدکه معلمان مطالبه عدالت نکنندتادیگران بیشترمجال اختلاس وفسادپیداکنند.
پاسخ + +12 -1 --
رحمان نوريان 1394/02/12 - 11:20
شما را به مناظره دعوت ميكنم .،اقاي قديري ابيانه
پاسخ + +5 -1 --
هوشی 1394/02/12 - 11:23
ایشون حتماًچندشغله است وچندجا حقوق می گیرداین یکی ازمبالغ حقوقشان است!!!
پاسخ + +7 -1 --
دعبا 1394/02/12 - 11:27
جناب قدیری، کجای حرفهای شما حرف حق بود؟؟ اگر دولت مرتب بدهی بالا می آورد، چطور افزایش حقوق چند ده درصدی در بهداشت، قضایی، انتظامی، نظامی و . . . و حتی چند صد درصدی را اعمال و اجرا می کند؟؟ سم مهلک و خیانت به کشور را شما و امثال شما انجام می دهید که مسبب ناعدالتی و تبعیض می شوید. حتماً می دانید استراتژی برنامه ریزی برای آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام بدهید. چطور آنهمه بی عدالتی را دیدید و دم نزدید؟؟ مگر شما امکانات دولت را نمی دیدید و استراتژی نخوانده بودید؟؟ تحصن و اعتراض را به نفع کشور نمی دانید یا جایگاه خودتان؟؟ مگر جمعیت پانزده میلیونی معلم و کارگر قسمتی از این کشور نیستند؟؟ آقای قدیری، "ماهی لب بسته را اندیشه قلاب نیست".
پاسخ + +5 -1 --
دعبا 1394/02/12 - 11:28
ادامه از قبل..
فرزندان شما اون ور آب(سفیر بودن) درس خوانده اند و فکر نمی کنم با این سن و سال فرزندی مدرسه ای داشته باشید. حرکت ما حاصل اجماع عقلی بیش از پانزده میلیونی است اما این شما و تعدادی انگشت شمار هستید که موقعیت خود را در خطر می بینید و بهتر است به جای "تعصبات و لجبازی" کمک حال و راهگشای دولت باشید. هر چند که "درشت ترین گردوها، آنهایی هستند که خالی اند" !!
پاسخ + +6 -1 --
معلم 1394/02/12 - 11:32
آقای ابیانه متاسفم که فریاد سکوت این قشر مظلوم را با نگاهی کوته نظرانه سطحی و امنیتی می بینید. شما هیچ نمایندگی که از معلمان ندارید و آب به آسیاب ظالمان می ریزید
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1394/02/12 - 11:50
مملكتي كه سفير و معاون رييس جمهورش اين باشد نياز به خيانت معلمانش ندارد ايشان رسما هشتصد هزار نفر (با فرض اينكه دويست هزار نفر از معلمان با ايشان هم نظر باشند)از معلمان را به خيانت متهم ميكنند . وزراي دولت و استانداران عزيز اكثرا ميلياردر هستند (منظورن صدها ميليارد تومان است)ايشان توضيح دهند اقاي ... و سايرين با حقوق ٢٧٠٠٠٠٠ تومان از كدام راه ثروت نجومي اندوخته اند تا من خيانتكار توبه كنم و دست از خيانت به مملكت بردارم.
پاسخ + +6 -1 --
معلم 1394/02/12 - 12:00
برای من یک سوال پیش آمده این آقایان این همه سوابق کاری را که وکشا جمع کردن اصلا چند سالگی وارد دانشگاه شده چند سالشان بوده که صاحب این مناصب دولتی باچه شرایطی شدن؟
پاسخ + 0 0 --
قدیری ابیانه 1394/02/13 - 16:17
معاون دفتر رئیس جمهور
پاسخ + +8 -1 --
ناشناس 1394/02/12 - 12:03
با سلام خدمت همکاران عزیز و تبریک روزتان جواب کوبنده ای به این آقا داده اید دروغ های این آقا را هیچ کس باور نمی کند اصلا ایشان چکاره است که درباره فرهنگیان بزرگوار صحبت می کند
پاسخ + +6 -1 --
مریم 1394/02/12 - 12:23
تو گفتی و ما باورمون شد که اینقدر به طور واقع و حقیقی حقوق می گیری. پس یکدفعه شما بفرمایید معلم ها عین بردگانی که اهرام ثلاثه ی مصر را برای شکوه و قدرت مصر درست کردند و صدایشان در نیامد ما هم برای اینکه به هیچ کی بر نخوره و همه راضی باشند خانواده و خودمان در تحت فشار باشیم. این طور که باشه باید دعا کنیم امام زمان(عج) ظهور کند شاید وضع ما بهتر شد.
پاسخ + +5 -1 --
محمد عزیزنژاد 1394/02/12 - 12:29
با سلام و درود و تبریک روز میلاد مولی علی(ع) کشته عدالت و رو معلم منادی عدالت!
من آقای ابیانه را دوست دارم و از اخلاص و دلسوزی ایشان برای ملت و دولت شک ندارم و موضع گیریهای عدالت خواهانه ایشان را می دانم و می ستایم.
ولی سئوال من این است آقای ابیانه عزیز! تا کی این قشر نجیب!-موجود نجیب؟!-باید داد از بی عدالتی نزند؟ تاکی باید با مصلحت سنجی ها ایشان را از طلب حق خویش بازداشت؟به نظرم اولی و مصلحت این است که این قشر عظیم و تاثیر گذار را از نظام و جامعه دلسرد و دور نکرد!واین پتانسیل و نیروی بالقوه و مهمتر ازنیروی هسته ای را برای اهداف این نظام و ملت و دولت نگه داشت و هزینه کرد!آقای ابیانه فکر نکنم شما نیز غیر این فکر بکنید؟!و شاید بگویید من چیزی می دانم که شما نمی دانید؟!
پاسخ + +7 -1 --
پارسا 1394/02/12 - 12:39
جناب آقای ابیانه اگر توانایی پاسخ دارید واگر قدرت سخن گفتن داریدهمان روز جواب آقای دکتر زیبا کلام را می دادید اگر به فکر کشور وپیشرفت آن هستید چشمانتان را با زکنید وببینید که شما وامثال شما با این طرز تفکرتان چه بر سر این مملکت آوردید کدام معلم حرفی رازد که باعث تقویت آسیاب دشمن شود وکدام یک از دلسوزان مملکت جلو آمد وگفت گه شما را به خدای احدو واحد قسمتان می دهم که کمی هم به فکر رهبران فکری این مملکت باشیداگر شما راست می گویید مگر دراین کشور به این عظمت قطعی رجال هست کنار بروید تا یکنفر جوان با ایده ای جوان وقدرتی مثال زدنی این جای بی روح خدمتی تان را روحی دیگر ببخشد یکنفر کارمند دولتی با 30سال خ0دمت باز نشسته می شود شما چرا هنوز پیه خدمت رابه تنتان می مالید از شما گذشته خودتان کنار بروید شاید سر پل سراط کمی پایتان نلغزد والسلام معلم دلسوخته
پاسخ + 0 0 --
قدیری ابیانه 1394/02/13 - 16:33
سلام
من نمی گویم معلمان به دنبال عدالت نباشند. نمی گویم تبعیض در حقوق ها نیست.
نمی گویم سوء استفاده از قدرت نمی شود. چند کتاب در این رابطه نوشته ام و صدها سخنرانی داشته ام.
اما می گویم:
1- یک وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست.
2- توقعات باید با توان اقتصادی کشور تعدیل گردد.
3- نحوه طرح مطالبات نباید مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد.
4- برهه دو ماه مذاکرات برهه بسیار حساسی است.
5- دشمن رسما اعلام کرده که باید به مطالبات مردم و اعتراضات دامن بزنیم و مردم را به اعتراضات علیه حکومت واداریم.
6- معلمان می گویند کار معلمی سخت است.
بنده می گویم کار بنده به عنوان یک استراتژیست سخت تر است.
کی در قبال نظرات منقدانه شما اینقدر دری وری تحویل دادند که در قبال اظهار نظر دلسوزانه بنده نثار بنده کردند. در همین سایت.
پاسخ + 0 0 --
محرم 1394/02/13 - 20:11
جناب قدیری فی سبیل الله هم که شده به کارمندان شرکت نفت وبانک و حصرات مقدس دولتی ومجلس بفرمایید که وضع اقتصادی مملکت خراب است نه به زحمت کش ترین قشر جامعه
جناب نکنه فکر کردین نفت مال بابای شرکت نفتیها ومملکت مال وزارت امور خارجه ایها ومجسیها وپولهای کشور مال بانکیهاو....است و حقوق اونها حقشونه ومال ما صدقه دولته که باید لال شیم وبیشتر نخواییم؟
نخیر اگه اوصاع مملکت بده برا همه بده حتی برای خود شما وامثال شما
خواهشن منطقی حرف بزنید
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1394/02/12 - 12:41
ايشان و نسل ايشان نميخوان بازنشست بشن تا كشور به دست بازنشسته ها اداره ميشه اوضاع همينه اقاي ابيانه اقاي فاني و ... دوران شما تمام شده بهتر است سكان كشور را به دست نسل جديد بدهيد نسل شما موفق نبود .
پاسخ + +4 -1 --
حبیب 1394/02/12 - 12:42
توفیق مبارزه با استکبار جهانی!!
پاسخ + +5 -1 --
شويد خشك بودار 1394/02/12 - 12:49
معلمان عزيز اين آقا يه....چيزي گفته شما براعصاب و روان خود كنترل داشته باشيد.و به بزرگواري خودتون اين شاگرد قديمييه ميزهاي چوبي و تخته هاي سياه سفيد شده با گچ را ببخشيد.اينها اگر كار بلد بودند......كه
پاسخ + +5 -1 --
ابراهیم 1394/02/12 - 12:51
با سلام خدمت اقای قدیری که ظاهرا خود را کارشناسی خبره می داند غافل از اینکه در کلامش خبری از خبرگی نیست اولا چرا فقط برای فرهنگیان موقعیت کشور همیشه حساس است و برای اقا زاده ها هیچگاه چنین نیست دوما شما که مدعی هستید سفیر بوده اید هیچ گاه مقایسه ای بین فرهیان و اموزش و پرورش کشور ما و کشورهای دیگر انجام داده اید تا حماقت را از کلام خود دریابید
پاسخ + 0 0 --
معلم ساده 1394/02/13 - 20:24
نمر دیم وادب شما روهم دیدیم چرا به خود اجازه میدهید ما را احمق خطاب کنید.بدبخت ما که اداره مملکتو دادیم دست شما .
وقت کردین ده تا هندونه هم واسه خودتون قاچ کنین. بیخودنیست که مردم دارن روز به روز از دین واسلام روی برگردان میشن .احتمالا یکی از دلایلش غرور وعجب افرادی مثل جنابعالی که با نارسیسیم شدید خیلی خودتونو باور دارین وانگار نمیخواینم باز نشسته شین تا شایدهوای تازه در رگهای انقلاب مردم رواز بدبینی وبغض به مقدسات دورکنه.
لازم نیست کسی آثار شما روبخونه تا به دگمیت ومنم منم وغرور وادعای طوفان کش شما واقف بشه همین بیان وکلام شما برای معرفیتون کافیه.
کارشما از خود شیفتگی هم گذشته وبه خود پرستی رسیده.
دلم به حال خودم ومردمم ومملکتم میسوزه
پاسخ + 0 0 --
احمد 1394/02/13 - 20:33
جناب آقای قدیری کمی به عقب برگرد تا این شعر پروین اعتصامی روبا هم بخوانیم
روزی گذشت پادشهی از گذرگهی
فریاد شوق زهر کوی وبام خاست
پرسید زان میانه یکی کودکی یتیم
کای تابناک چیست که بر تاج پادشاست
نزدیک شد پیر زنی گوژپشت وگفت
که این خون دل من وشک دیده شماست.
ما را به........
پاسخ + +7 -1 --
فرهنگی جانباز 1394/02/12 - 13:17
خیلی برای شما متاسفم آقای ابیانه
شما یک دروغگوی بزرگ هستید و با این حرفهایت داری جو را متشنج و معلمان را بیشتر تحریک می کنی . به نظر من،بیشتر مامعلمان بعنوان کسانی که برای این نظام مقدس خون دادیم ، شهید دادیم ،و هنوز هم پشتیبان آرمانهای انقلاب و حامی رهبر هستیم وظیفه خود می دانیم تا با تجمع سکوت و بدور از ورود شما سیاسیون هزار چهره حرفهای منطقی خود را به گوش آنهایی که این نظام را مقدس می شمارند، برسانیم شاید این خود یک نوع دیگری از دفاع و پشتیبانی از حفظ دستاورد های نظام مقدس اسلامی در مقابل مکر و حیله دشمنان داخلی دوست نما و دشمنان خارجی است.
پاسخ + +7 -1 --
معلم 1394/02/12 - 13:19
من فکر کردم این آقا از معلمان عذرخواهی کرده اما این بار حرفهایش سخیف تر و توهین هایش رکیک تر است.ما از سایت سخن معلم انتظار داریم به این توهین ها پاسخ کوبنده بدهد.
پاسخ + +5 -1 --
معلم مقصر 1394/02/12 - 13:24
از ماست که برماست
اگر من معلم وضعیت معیشتیم خوب بود ودو یا سه شغله کار نمی کردم وهمه ی هم وغمم تربیت صحیح فرزندان این مملکت بودو امثال آقای ابیانه به جامعه تحویل نمی دادم .قرآن بدترین ظلم را ظلم فرهنگی می داند. همه از گذشته تا کنون کجا تلاش کردم تا فرهنگ قرآن را آموزش واجرا کنیم. نمود یک فرهنگ خوب در رفتارآن جامعه مشخص می شود ."بنده تجمع معلمان در شرایط کنونی برای افزایش حقوق و تهدید به اقداماتی در آینده را به ضرر کشور و دور از شأن معلمی دانستم" آقای ابیانه با این سخنان هم نون می خورد وهم مقام می گیرد.
پاسخ + +5 -1 --
محسن 1394/02/12 - 13:31
دوست محترم جناب آقای قدیری ابیانه
در پاسخ به جوابیه حضرت عالی لازم است به موارد زیر توجه کنیدو وجدان خود را قاضی قرار دهید
1-ارزش حقوق ما معلمان با افزایش دلار و تورم افسار گسیخته از سال 90 تا کنون بسیار کاهش یافته است.به طور مثال میانگین دریافتی معلمان در سال 90 ،600 دلار بود ولی امروز بعد از گذشت 4 سال دریافتی به دلار، معادل سال 90 است.
2-جنابعالی فرمودید 2700000 حقوق دارید.آیا درآمد ماهیانه شما فقط همین است؟شما می توانید در جاهای مختلف مثل حضور در شبکه تهران یا تدریس در دانشگاه وغیره کسب درآمد کنید.به خدا بیشتر معلمان دریافتی شان فقط همین حقوق آموزش و پرورش است و نمی توانند به دلیل نبود اضافه کار ،حق ماموریت وسایر مزایا درآمدی کسب کنند و به جهت شان و منزلت خود،نمی خواهند به سایر مشاغلی مانند رانندگی،دست فروشی وغیره روی آورند.
3-ما معلمان و خانواده هایمان حق زندگی آبرومندانه داریم و اعتراض به وضع موجود و رفع تبعیض باید مورد حمایت شما قرار گیرد نه اینکه به وضع موجود مهر تایید بزنید
پاسخ + 0 0 --
قدیری ابیانه 1394/02/13 - 17:03
قسمت اول پاسخ: بابت حضور در رسانه ها وجهی دریافت نمی کنم.
تدریس در جایی هم ندارم.
اما من در مورد حقوقم گفتم.
نگفتم حقوقم کافی است. و یا منبع مالی دیگری ندارم.
نمی گویم هم که این حقوقی که معلمان می گیرند نیازهایشان برطرف می شود.
می گویم وضع عمومی حقوق ها به وضعیت اقتصادی کشور بستگی دارد.
ما در ایران بیکار هم داریم.
بیکار درآمد ندارد اما هزینه دارد.
در کشور فقیر و کپر نشین هم داریم.
در کشور بیمارهایی داریم که امکلان خرید داروهایشان را هم ندارند.
پاسخ + 0 0 --
قدیری ابیانه 1394/02/13 - 17:03
قسمت دوم پاسخ: بنده به وضع موجود مهر تایید نمی زنم و آرزو می کنم که همه ایرانیان بهترین زندگی نسبت به همه جهانیان را داشته باشند.
اما نمی توانیم به قیمت بدبخت تر شدن دیگران حقوق بیشتری طلب کنیم.
بله متاسفانه دولت به دلایلی که به نظر بنده مصالح کشور را در نظر نمی گیرد حقوق برخی از کارمندان را بدن تناسب افزایش داده است و در اینکار بنده منطق اقتصادی و عدالتخواهانه نمی بینم بلکه منافع حزیب یو جناحی را می بینم.
رضایت موقت به قیمت ورشکستگی اقتصاد ایران و به خطر افتادن آنیده حقومق بگیران و ....
باید کاری کنیم وضع اقتصادی کشور بهتر شود آنهم با کار بیشتر و بهتر توسط همه میسر است.
پاسخ + 0 0 --
... 1394/02/14 - 06:51
جناب آقای قدیری
من کاملا متوجه حساسیت شما نسبت به این مسئله هستم،ما نیز هرگر نمی خواهیم هیچ بیگانه ای از شرایط کشورمان سوء استفاده کند، ولی خواهان این هستیم همانطور که رهبری امسال را سال همراهی دولت و ملت نامیدند، دولت افزایش حقوقی مناسب با تورم به ما بدهد و از سال آینده نظارت جدی بر افزایش حقوق کارمنداش داشته باشد. وقتی همه مثل باشیم فقر، نارضایتی و احساس تبعیض بوجود نمیاد. وقتی ما می بینیم حقوق ما افزایش نمی یابد ولی تند تند اختلاس گران ،قارچ گونه سبز می شوند و هیچ عکس العملی صورت نمی گیرد آه از نهادمان برمیخیزد. تقریبا بیست و چند سال پیش ... شهردار تهران اختلاس کرد اگر همان وقت در ملا عام مجازات شده بود، این همه دزد نداشتیم.الان معلمان می گویند اگر ما حقمان را نگیریم و خزانه دولت پر باشد باز یکی از راه می رسد و شرافتمندانه اختلاس می کند. پس در وهله اول باید دولت دلیل اعتراض معلمان را شناسایی کند و آن دلائل را از بین ببرد چون اعتراض معلمان زاییده ی همان دلائل است. از این که وقت گذاشتید و پاسخ برخی نظرات را دادید متشکرم.
پاسخ + +5 -1 --
اصغر 1394/02/12 - 13:35
آقای ابیانه بعنوان یک معلم ساده بامدرک پایین به شماتذکر میدهم :1-کمک به فقرافقط به خاطرخداباشدنه برای خودنمایی وکسب مقام وحفظ مقام2-دروغگو دشمن خداست ودرضمن شماباآن مدرک فوق لیسانس ودکترا،معنی تبعیض وفرق رانمی فهمید.اگروضع مملکت خوب نیست پس این افزایش860هزارتومانی دیگر کارمندان ازکجا تامین شد؟آقای استراتژیک
پاسخ + 0 0 --
آذری 1394/02/15 - 00:07
جناب آقای ابیانه اگر همان اول در دانشگاه این مطلب را بیان می کردید و افزایش بی ضابطه و گاها از سر باند بازی و ... در بعضی نهادها و سازمان ها و وزارتخانه ها را بیان می فرمودید و در کنار درخواست از معلم برای صبر بیشتر به دولت نیز توصیه می کردید که شرایط موجود را درک کرده و به بی عدالتی دامن نزند خیلی ها قانع می شدند و شما نیز مجبور نبودید اینهمه توجیه کنید که توجیه کار اشتباه اشتباه بزرگتری است!!
در دلسوزی شما برای این مملکت شکی نیست ولی نحوه بیان باید پخته و سنجیده باشد و همه جوانب را در بر بگیرد تا به عدالت نزدیکتر باشد و معقول.
پاسخ + +6 -1 --
فرهنگی ... 1394/02/12 - 13:45
این هم هدیه روز معلم ما!!!!!!!!
گیریم شما راست می گویید و حقوقتان نزدیک به خط فقر است،
گیریم شما ریاضت می کشید و یک خانواده 6 نفره را در تهران با آن پول اداره می کنید!!!
آیا از حقوق هیئت علمی دانشگاهها و حقوق پرسنل بیمارستانها اطلاع داری؟
و حتما از حقوق وزارت نفتی ها اطلاع ندارین!!!!!
من فقط حق را به خدا واگذار می کنم !
خدایا خودت قضاوت کن.....
پاسخ + +5 -1 --
دکتر فرهنگی 1394/02/12 - 13:45
جناب ابیانه اولا دریافتی ماهیانه خود را اعلام کنید نه فیش حقوقی
دوما با احتساب این حقوق که اعلام کردید ان هم با افزایش 14 درصدی سال 94 شما باید مستاجر باشید ( که اعلام کنید)
سوما ما با مدرک دکترا با 20 سال سنوات در مناطق محروم 1میلیون و ششصد و هفتاد میگیرم که در مقایسه با حقوق شما باز هم تبعیض است ( در صورت راستگویی شما)
چهارما این فشار اقتصادی به دولت فقط با افزایش حقوق معلمان ایجاد می شود؟ سایر ارگان ها (وزارت علوم، بهداشت،دادگستری و.....) هرگونه افزایش کلان تاثیری بر اقتصاد کشور ندارد
....... چه فرقی بین یک دکتر در دانشگاه با یک دکتر در اموزش و پرورش هست کدامیک کار سختری انجام می دهد ، کدام یک ساعت موظف بیشتری دارد و کدامیک سه برابر دیگری حقوق میگیرد ؟ جناب ابیان اگه تونستی ای سوالات رو جواب بدی بعد بیا از عدالت ، قانون، برهه حساس زمانی و..... حرف بزن.
پاسخ + +2 -1 --
فریبرز 1394/02/12 - 13:58
آقای قدیری ابیانه ما انقلاب کردیم و جلوداران آن معلمان بودند (باانکه درآن دوران حقوقشان خیلی هم عالی بوده) تا فقر را از جامعه ریشه کن شه تا دیگه اختلاف طبقاتی نشه تا هر وقت کسی خواست از بد بختی هاش بگه فریاد بزنه نه به هر بهانه مثل دائی جان ناپلئون یه دشمن پوشال بسازن و زیر ترس از دشمن دروغین دزدی هاشون را بکنن .روزی نه چندان دور هزار فامیلی بودن کشور را می خوردن ما انقلاب کردیم مثلا هزار فامیل نباشه حالا به جایی رسیدیم که نوه فلان ... با یه دختر بدحجاب با پورشه میلیاردی جولان میده آقای ابیانه اینهم از شوخی های روزگار که معلم ها که قبل از انقلاب مرفع بودن و حالا نه برا پورشه نه برا زندگی لوکس فقط برا نون سفرش و خرج مدرسه و دانشگاه بچه ش داره فریاد میزنه(همکار عزیزم من در قبل از انقلاب پنج سالم بود اما می دونم این نفرین اونایی است که ما معلمان بهشون زدیم وبا ندانم کاری زیر پاشون را خالی کزدیم ...)آقای ابیانه درست گفتن یه دونه از دهها حقوقشون دو میلیونو هفتصد اما من با بیست و پنج سال سابقه با داشتن یه همسر بیمار دریافتی ام هفتصد تومنه ... .
پاسخ + +4 -1 --
فرهنگی همیشه در صحنه 1394/02/12 - 14:02
معلمان با بیش از 35 سال مقاومت و پاسداری از انقلاب دین خود را به انقلاب و مملکت ادا کرده اند ولی متاسفانه سهم اندکی از دارایی و ثروت مملکت را صاحب هستند.
آقای قدیری به نظرم تو ما را ضعیف و کم دانش حساب می کنی ، گفته هات اصلا به دل نمی چسبد ، نمی دانم چرا من در آنها فقط تحقیر می بینم ، به نظرم باید استغفار کنید.
پاسخ + +3 -1 --
فرهنگی 1394/02/12 - 14:05
پاسخ به جناب ابیانه:
1_ دروغ تا کی?!
2_ بر فرض محال حرفات درست باشه, اگر تو دوست داری جزو سایلنت مجاریتی_ اکثریت خاموش_ باشی بقیه چرا باید مثل تو کوتاه فکر و محافظه کار باشند.
3_ طبق تئوری محرومیت نسبی و پرخاشگری, وقتی تبیعض و نابرابری در بین اقشار جامعه بیداد کنه خواهی نخواهی فریاد اعتراض بلند خواهد شد,
به سخن دیگر اگ. اعتراض و تحصنی هست نشانه وجود نابرابری و بی عدالتی است.
پس فیش دروغین به نا نشان نده.
با وجود چنین مسئولان ... و البته ناتوان وضع آموزش و پرورش که چه عرض کنم وضع ایران بهتر از این نخواهد شد!
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1394/02/12 - 15:37
چرا زمانی که اختلاس های میلیاردی میشد ساکت بودید!!!!،ولی الان بطور غیر مستقیم معلمان فرهیخته و زحمتکش این مرزوبوم رو که فقط خواستاررفع تبعیض و احقاق حقوقشون هستند روتهدید میکنید.با این موضع گیری ها نشون میدید هیچ اعتقادی به تولید کننده بودن اموزش و پرورش ندارید و به عنوان یک دستگاه وسیع و مصرف کننده نگاه میکنید. در ضمن با مردم رو راست باشید بگید یکی از چندین دریافتی هاتون000 2700است.
پاسخ + +5 -1 --
حسین قارداش2415 1394/02/12 - 16:05
آقای ابیانه! برادر محترم! ما شرایط کشور را سالهاست که درک میکنیم . ولی کار جایی خراب میشود که حقوق یک دیپلمه مردودی ، درست ، فردای تجمع اعتراضی معلمان لیسانش و فوق لیسانس ،
و حتی دکترا،ما بین 400 تا 860 افزایش می یابد و یک ماه بعد هم 14 در صد(اگر یواشکی بیشتر اضافه نکنند)به حقوق آنها اضافه میشود!ما فقط تبعیض را بر نمی تابیم. میفهمی؟؟؟!
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1394/02/12 - 16:21
جهالت در تک تک جملات و استدلالات جناب نماینده رانتی موج می زند. آقای رانت زاده اگر قرار بر حفظ کشور است این وظیفه همگانی است. اگر قرار بر صرفه جویی باشد همه مکلفند. نه فقط معلمان . اتفاقا وجود معلمان معترض برای جامعه ای که خیلی از نمایندگانش با رانت در مجلس حاضرند و فقط و فقط فکر جیب خویشند نعمتی برزگ است . اساسا وظیفه معلم مبارزه با جهل و ناعدالتی است . بر معلم است که چهره جامعه را از رانت و غبارجهالت پاک کند. با امید روزی که نماینده مجلس حداقل در حد یک دانش آموز ابتدائی درک داشته باشد.
پاسخ + +5 -1 --
علی 1394/02/12 - 16:34
جواب ابلهان خاموشی است
پاسخ + +3 -2 --
فرهنگی 1394/02/12 - 16:54
جناب آقای قدیری بنده بامدرک کارشناسی با یک مقطع تحصیلی بالاتر با27 سال
سابقه درآموزش پروش حکم من 2550000 می باشد.خود شیرینی وچاپلوسی دیگر بس است .با این طرز تفکر و دروغ گویی خود پستی را اشغال کرده ای که حق شما نبوده است.ضمنا دروغ دشمن خداست !!!!!!!!


.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/13 - 21:16
جناب فرهنگی می شه بفرمایید شما معلم هستید این حقوق رو دارید پس ما بی خود داد می زنیم
پاسخ + +5 -1 --
نیک بخش 1394/02/12 - 17:10
سلام بر همکاران
آقای قدیری ابیانه می بینی هیچکدام از همکارام محترم حرفهای شما را باور نکردند!!
علت چیست؟
شم به عقل ما که شک ندارید؟
ولی یک سوال
یک راه حل شما و دوستان شما به ما یاد بدهند که اگر در یک زمانی !بخواهیم به حق ضایع شده خود اعتراض کنیم امثال شما ما را خاین !غربگرا!!برانداز !!! و .... حطاب نکنند؟؟
منتظر هستیم
پاسخ + 0 0 --
آذری 1394/02/15 - 00:17
از فیش حقوقی رئیس اداره مان خبر دارم که در حدود دو میلیون تومان است شما واقعا فرهنگی هستید ؟
به نظرم همچون حقوقی را در آموزش و پرورش ( تازه با افزایش 14 درصدی امسال و افزایش نیم بند فوق العاده شغل و ... ) کمتر کسی می تواند داشته باشد مگر اینکه ؟؟
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1394/02/12 - 18:27
به این آقای ابیانه بفرمائید همین که می گوئید با دکترا و35 سال سابقه ودر وزارت خارجه 2700000 تومان حقوق می گیرید نشان از عدم حقانیت شما واینکه ملت را هالو فرض کرده اید. 4 فرزند دارید با همسر فقط غذای تنهای شما از این مبلغ بیشتر است مگر اینکه همه مخارج شما را مثل خیلی از نهادها وزارتخانه تامین می کند واین مبلغ صرفا برای پول تو جیبی شما به زور کفایت می کند. اما نکته دیگر معلم نمی گوید حقوقش را زیاد کن می گوید وقتی هم طرازش ده برابر بگیرد قدرت زندگیش پایین می آید می گوید فقر را به عدالت تقسیم کنید همین.آخر یک ذره انصاف هم خوب چیزیه
پاسخ + +4 -1 --
معلم ستمده 1394/02/12 - 18:44
آقای ابیانه برای شما متاسفم که به جامعه ی فرهنگیان بدون آگاهی واطلاع توهین می کنید ونسبت ماموروبیگانه می دهید یا آنها راوابسته ودشمن می دانید .بنده یک معلم هستم وبیست وهفت سال است که خدمت می کنم با هیچ بیگانه ای ارتباط نداشتم وجاسوس و وابسته همنیستم ولی دعوت به تجمع می کنم .تا مگردولت حق ماراپرداخت کند.آقای ابیانه معلمان درجهتدشمن قدم برمی دارند یا آنان که 36سال است تیشه به این فرهنگ می زنند، کسانی که سال هاست فرامین وفرمایشات رهبری را زیر پا گذاشتند تا وضع معلم به ایجا رسید.
پاسخ + +3 0 --
فرهنگی 1394/02/12 - 19:58
با سلام خدمت تمامی معلمین عزیزم" روزتان مبارک"
با آرزوی روزی که کلمه"فرهنگیان" از اذهان همه پاک شده و به ما معلمین هم کارمند دولت خطاب شود کاش به ما هم به چشم یک کارمند نگاه می شد اقای ابیانه خداوند به شما هم خیر بدهد که از ابدارچی یک اداره معمولی کمتر حقوق می گیرید شاید کلا شما در دنیای دیگری سیر می کنید و از اوضاع دولت بی خبرید پس لطفا" کم گوی و گزیده گوی چون در "
پاسخ + +4 -1 --
معلم 1394/02/12 - 20:11
جناب ابیانه
تا در این مملکت معلمی اعتراض به نحوه عدالت حق معیشتی می نماید افراد به ظاهر مدافع نظام مثل شما فورا یافت می شوند و سینه چاک مملکت و انقلاب می شوند. واقعا تاسف می خورم چطور حافظه ناقص شما تمام ایثار ها و شهادت ها را و تمام نجابت معلم را در این 35 سال نادیده می گیرد و نای تاسف بر چنین معلمانی سر می دهد.
اگر شما مدافع معلمان می بودید در این 35 سال برای توسعه کشور معلمین و آموزش و پرورش را مستقل و بی نیاز به مسایل مالی می کردید تا کشور در مقابل تمام تهدیدها بیمه شود ول افسوس و صد افسوس ...
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1394/02/12 - 20:39
افتخار می کنم که ایرانی هستم اما متاسفم که در کشوری زندگی می کنم که اشخاصی چون قدبری ابیانه عنوان استراتژیست گرفته اند.
پاسخ + +5 -1 --
معلم 1394/02/12 - 20:43
دروغگویی عادت شده...
دروغگو که شاخ و دم نداره
پاسخ + +2 0 --
معلم تنها 1394/02/12 - 20:51
حیف که ...مثل ایشان امورات مملکت به دست گرفتند شما همانند اسراییل و آمریکا هستید که معلم ها تحریک می کنید ومصداق تشویش اذهان عمومی هستید چرا قوه قضاییه درمقابل تهمت های شما وتوهین به معلم ها سکوت کرده اگر شما درآلمان ویا یک کشور بافرهنگ وتوسعه یافته بر علیه معلم ها این حرف ها رامی زدید به اشدمجازات محکوم می شدید
پاسخ + +11 -1 --
حسین 1394/02/12 - 21:05
جناب سفیر سایق لطفا بفرمایید: آن دلارهایی که علاوه بر حقوق سالیانه گرفته اید تبدیل به کدام زمین و ویلا و.....شده است.آخر نامسلمون موقع دروغ گفتن ولاف زدن یه به شعور مردم هم فکر کن تا کی میخواین به بهانه نا مناسب بودن شرایط دستاویزی بسازین به نام شرع ودین ومصالح نظام و....
بابا جان دنبال یه وسیله جدیدتر برا...مردم باشین ما سالهاست که تا میخوایم از حق وحقوقمون بگیم شرایط نا مساعد وترصد دشمن واوضاع مملکت رو بهانه میکنین تا رگ دین واعتقادات مردم رو بیدار کنین بسه! خجالت داره
خداییش اگه حب پست ونقام ودنیا دوستی تا خر خره گلو گیرتون نیست ول کنید این جیفه دنیا وپست ومقام سی وچند ساله رو.... نکنه سر قفلی انقلاب رو به نام شما زدن بعدش هم وراثتی به تیر وطایفه اتون میرسه وخوب لابد درامدتونم حلال حلاله ؟!اینو شما میدونید وخون شهدا ومردمی که به خاطر بی کفایتی شما از دین وخدا روی برگردان میشن وپل صراط وخدا .... .!بخورید ظلم کنین
ولی خر فرضمون نکنین.
پاسخ + +6 -1 --
ز.ف 1394/02/12 - 21:08
آقای ابیانه :من شما وطیف فکری شمارو به یک مناظره ومباحثه حضوری وجمعی با حطور سخن معلم ومعلمین دعوت میکنم.
پاسخ + +6 -1 --
مریم 1394/02/12 - 21:10
به نظرم همه بدبختیهای ما زیر سر شما وامثال شماست وهمینم که میگیرین زیادتونه واگر قرار به دریافت بر اساس کفایت باشه نمیدونم حقوق شما ها ومثل شماها چه حکمی داره؟
پاسخ + +8 -1 --
حسینی 1394/02/12 - 21:27
یادت به خیر نسیم شمال گویاشعرت این روزهابیشتر کاربرد دارد تازمان خودت:
دست مزن،چشم ببستم دودست
راه مرو چشم دوپایم شکست
حرف مزن ! قطع نمودم سخن
نطق مکن ! چشم ببستم دهن
هیچ نفهم ! این سخن عنوان مکن
خواهش نافهمی انسان مکن
لال شوم کور شوم کرشوم
لیک محال است که من خر شوم
پاسخ + +3 -1 --
محرم 1394/02/12 - 22:53
آخ جناب عقل کل دلم به حالت سوخت! واقعا خجالت داره !ما خودمونو عقل کل میدونیم یا شما که با عقلتون تو سی وچند سال این همه بلا سرمون آوردین نه جانم درخت از خودش کرم میزاره دشمنو باید تو خودمون پیدا کنیم بیخود این ور و اون ور نرید.
اعتماد به نفستو برم
...
پاسخ + +4 -1 --
ali 1394/02/12 - 22:54
برادر عزیزودیپلمات محترم کسی باور نخواهد کرد حقوق 2700000 شمارا در ضمن هرسال یک انتخابات داریم هروقت اعتراض شود بالاخره سیاسیش میکنید ولی شمارا قسم میدهم به آنچه باوردارید چقدر از تعلیم وتربیت دنیا را میشناسی ،میدانی کهزیر بنای فکری آینده دردست معلمان است به نظر شما اگر یک قاضی بد اخلاتقی وخیانت کرد چقدر قابل شناسایی وجبران است مقایسه بکنید با اینکه معلم فرزندتان خدای ناکرده با القا افکار بد خیانت بکند کی میتونی جبرانش کند چقدر هزینه میبرد ،پسر خوب ،ارزش مارا اندازه پمپ چی پمپ بنزین میدانی ؟! شما را بخدا بخدا بخدا بخدا در دل خودت چقدر برای شغل معلمی ارزش قائلی اندازه کارمند دبیرخانه یا بایگانی شرکت ... نه ببخشید اداره خودت میشه .پس چرا اون باید زمین خونه و... داشته باشه اما ما نه .ببخشید دادگستری برای کارکنان داگاههای غیر تخصصزی وریش سفیدی حل اختلاف زمین بالای 50 ملیونی در آذربایجاغ غربی داده اند مگر ما نه ببخشید بچه های ما آدم نیستند یا لیاقت این نوع مزایا را ندارند شما را به وای ولایت حداقل با خودتان روراست باشید
پاسخ + +1 -13 --
ناشناس 1394/02/12 - 23:20
متاسفانه عده ای از همکاران فرهنگی اصلا اهل منطق نیستند ، مدتی این تهمت ها بلای جان عده ای از سیاست مدارای ما شده است کسی جرئت ندارد بگوید پایت را راست بگذار مورد تهمت و افترا قرار می گیرد. مثلا دیگر تاریخ مصرف افکار شما گذشته است ، این جمله یعنی چه؟ یعنی اگر مثل چند سال گذشته که مردم انقلابی بودند صحبت نکنید مثل الآن ما صحبت کنید تا مورد تایید جامعه ی جهانی واقع شوید.البته جامعه جهانی مورد نظر شما همان آمریکا است. من خودم فرهنگی هستم وخوب بسیاری از همکاران فرهنگی را می شناسم. خوب می دانم چه طور از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند وبه بهانه های مختلف کلاس درس را تعطیل می کنند .نتیجه این رفتار هم دانش آموزان فعلی وسواد آن ها است.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/02/13 - 22:31
شما مطمئنا معلم نیستید.
چون دارید اتهام می زنید کاری که سیاسیونی نظیر این آقا ابیانه می کنند.
دم نمی زدید متانتتان بیشتر بود؟!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/13 - 22:57
سواد و وضعیت دانش آموزان شما معلمان نیستند بلکه سیستمی است که خزعبلات زیادی تصویب می کنه تا به خورد بچه ها بدیم و تو هم یکی از مجریان آنی
پاسخ + +3 -1 --
علي 1394/02/13 - 07:32
سلام بنده بعنوان فرهنگي متاسفم كه شما چند سال مسئوليت امور كشور را با اين افكار متاجرانه بدست داشته ايد من هم و اكثر همكارانم در مدرسه محل خدمتم فوق ليسانس و دكتري هستند اما دريافتي ما 1700000هزار تومان است نه از رانت استفاده مي كنميم نه مثل شما وابسته به زررو زور وقدرت هستيم و اما دوم اينكه شما چه كسي هستيد كه براي ما تصميم گيري مي كنيد كه در شرايط فعلي اعتراض به حق ما را به صلاح نمي بينيد شما در حيطه كار خودتان نظر دهيد خوب است الحمد الله تمام ايران فهميده اند كه در اين سالها از اول انقلاب تا كنون شما چه ظلمي در حق معلمها كرده ايد . من نظرات همكارانم را تاييد مي كنم و به شما هم بعنوان معلم نصيحت مي كنم در كار ديگران دخالت نكنيد
پاسخ + +8 -1 --
حسین قارداش215 1394/02/13 - 08:05
آقای ابیانه! حرف ما این است که بودجه یا برای همه هست یا برای هیچکس نیست. چرا مشکل تحریم و تورم و کمبود بودجه و شرایط حساس مملکت فقط و فقط برای فرهنگیان است و بس؟!
ولی سازمانهای دیگر در یک نوبت حقوق کارکنانشان را 75 در صد افزایش میدهند؟!
از تو بعید است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ + +4 -1 --
معلمم 1394/02/13 - 08:46
واقعا ما متاسفیم از امثال ابیانه و ابیانه ها . در نوشته هاشون جز دروغ و افترا چیزی نمی بینم واقعا شرم دارم از داشتن مسولی مثل شما. بله ما برای حق و حقوقمان اعتراض نکنیم تا تو و امثالی مثل تو ...... البته بغیر از اون چند تای قبلی که برای فرزندانتان خریدید عملی نشه . در ضمن چرا اون موقع که ( پارسال) حقوق قوه قضاییه و بانکها و اداره دارایی و اداره مالیات و ثبت و اسناد و شرکت نفتیها و اداره برق و گاز و آب و.....75درصد افزایش یافت کجا بودی . حتما رفته بودی گل بچینی؟
پاسخ + +4 -1 --
احمد محمدی 1394/02/13 - 10:07
جناب آقای ابیانه ، گرچه سخن گفتن با شما ملال آور و در عین حال کاملاً بی فایده است ، و گرچه هر آن چه که لازم بوده دوستان بنده در نظرات خود نوشته اند ، با این حال از اینکه اینقدر جربزه داشتید که در مورد سخنان ناحقی که در مطلب قبلی گفته بودید در مقام پاسخ به معلمان بر آمدید ، باز جای شکرش باقیست . اما در مورد یکی دو جمله ی آخر این جوابیه ، حیفم آمد چند نکته ی زیر را به اطلاع نرسانم . جناب ابیانه : در اعتراضات و تجمعات اخیری که معلمان به شیوه ای کاملاً مدنی و متمدنانه در سراسر کشور برگزار تمودند بیش از هفتاد درصد معلمان حضور فعال داشته و به آن باور کامل داشتند ، شما با چه سند و مدرکی بیشتر از هفتاد درصد معلمان این مملکت را مأمور و فریب خورده می شمارید ، اگر اینطور است پس شما و امثال شما در وزارت خارجه به چه کاری مشغولید ؟
پاسخ + +7 -1 --
احمد محمدی 1394/02/13 - 10:08
در حالیکه هفتاد درصد معلمان مأمور دشمن هستند و شما از آن مطلعید چرا وزارت های امنیتی و مسئولان دیگر را از آن باخبر نمی کنید تا فکری به حال این وضعیت بکنند . مگر شما دلواپس و دلسوز این کشور نیستید ؟ مگر نمی بینید فرزندان این ملت را عوامل بیگانه و نفوذی تربیت می کنند ؟ باید بگویم شما اکنون در پیشگاه ملت مقصر و خیانتکارید ! ! من مانده ام با این همه اطلاعات و دلسوزی چرا شما را دست کم میگیرند ؟ ! ! . .
پاسخ + +5 -1 --
احمد محمدی 1394/02/13 - 10:09
اما جناب ابیانه مطمئن باشید بالادستی های شما به خوبی شما را می شناسند . جنابعالی از بازماندگان همان طرز فکر ... هستید که تمام مسائل و کمبودها را مرتبط با خارجی و بیگانه می دانید و هیچگاه شهامت این را نداشته و ندارید که ندانم کاری ، ناآگاهی و بی خردی خود را در این نارساییها دخیل بدانید . جناب ابیانه : مأمور و فریب خورده ی دشمن تو و کسانی مثل تو هستند که در بحبوحه ی این همه مشکل ، هزاران میلیارد از سرمایه های این ملت را تحت اسامی اختلاس و رشوه خواری و ... حیف و میل کردند و آب از آب هم تکان نخورد . دشمن واقعی این مردم و این نظام افراد ... چون شما هستند که سالها از تحولات جهانی و مسائل روز کشور و جامعه عقب مانده اند .
پاسخ + +4 -1 --
احمد محمدی 1394/02/13 - 10:09
مدارکی را که معلوم نیست چگونه و در طی کدام آزمون های علمی و استاندارد ( البته یدون سهمیه ) کسب نموده اید را به رخ معلمان نکشید ، بروید رتبه و درصدهای معلمان را در آزمون های سراسری ببینید آنوقت دم از مدارک استراتژیک خود بزنید . و اما نکته ی آخر : مطمئن باشید مامعلمان این کشور هیچگاه شانس تربیت فرزندان افرادی چون جنابعالی را نخواهیم داشت زیرا این بچه ها به لطف داشتن پدرانی چون شما هیچوقت نیازی به مدرسه و نشستن در کلاس درس نخواهند داشت و بنابراین در این مورد زیاد متأسف نباشید . در پایان از این که سیاست خارجی و روابط بین المللی ملت بزرگی چون ایران را امثالی مثل شما مدیریت می کنند باید به حال آنها از ته دل گریست . . .
پاسخ + +4 -1 --
رضا 1394/02/13 - 10:53
آقای ابیانه اگر شما ...نیسیتد فقط سر جمع حق ماموریت های خارج کشور خود را که تاکنون از خزانه بیت المال در یافت کرده اید اعلام کنید !!!! اگر فرضا شما همچنان وفا دار به ارزشهای اصیل انقلاب بوده باشید و حتی این مزایا( که باید اگر صداقت داشتید به آن اشاره می کردی !!! )نگرفته باشید آیا سایر همکاران شما این مزایا را که شاید در برخی موارد چند برابر کل حقوق 30سال خدمتتان می شود را نمی گیرند ؟!!! ما برای شما متاسفیم که شما به خاطر بی لیاقتی و بی شرمی خود از ملت بزرگ ایران حتی لیاقت یک معذرت خواهی هم ندارید امام ره فرمود آمریکا هیچ غلط نمی تواند بکند ولی در مورد خطرمسولین بی لیاقت و خائن که شاید شما یکی از آنها باشید بالاترین هشدارها را دادند !!!تا جایی که حتی ایشان تعبیر (یک انفجار نور دیگر) را به کار برد ند به هر حال ما فرهنگیان ان شاء ا.. در انتخابات آتی با عملکرد صحیح خود و انتخاب خود در دام هیچ جناج و گروه سیاسی نخواهیم افتاد !!!
پاسخ + +3 0 --
معلم 1394/02/13 - 15:18
جناب قديرى ابيانه. اول اينکه شما که حتما راست مى گوييد 2700!!!!!!!حقوقتان است و ما هم باور کرديم......... ثانيا دولت اگر پول ندارد و کشور در شرايط بدى است , چرا با تبعيض فاحش حقوق ساير کارمندانش را افزايش انچنانى مى دهد؟؟؟ و بعد اينکه کسى از شما خواست فرهنگيان را نصيحت و موعظه نماييد. شما از بقيه فرهنگيان چه چيزى بيشتر داريد جز اينکه شاگرد همين بزرگواران بوده ايد.
پاسخ + +4 0 --
علی 1394/02/13 - 23:10
نتیجه عملکرد امثال شما وضعیت امروز ماست ، که اگه تا ظهور اقا هم صبر کنیم امثال شماها هنوز طلبکارید.
به چه زبانی بگیم مشکل حاد ما الان ، این ماه باید حل بشه وعده و وعید برای خودتان
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1394/02/13 - 23:46
الله اعلم
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/02/14 - 05:41
اقای قدیری ابیانه دیشب در مجله خبری گزارشی در مور گلایه تکنسین علوم ازمایشگاهی مبنی بر کم بودن حقوقشون پخش کرد لطفا تذکر لازم را بدهید.....با اینکه حقوقشون خیلی از ما بیشتره ...
پاسخ + 0 0 --
مرتضی 1394/02/14 - 12:35
فقط میتونم بگم متاسفم برات جناب استراتژی
با همین استراتژی امثال شماهاست که مملکت به گند کشیده شده .همکاران محترم با این دروغها خام نشید محکم می ایستیم و به اعتراضات ادامه خواهیم داد تا کور شود هر انکه نتواند دید
پاسخ + 0 0 --
سید عیسی 1394/02/14 - 21:04
جناب قدیری تبعیض ، بی عدالتی ظلم است . دفاع از مظلوم وظیفه هر انسان خردمندی است .لطفا بر زخم نمک نپاشید.
پاسخ + 0 0 --
ا .ح 1394/02/14 - 22:16
آقای ابیانه ----------------امیدوار باشد آدمی به خیر کسان | مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان . لطفا در مسایل داخلی اظهار نظر نکنید
پاسخ + 0 0 --
انسان 1394/02/14 - 22:50
دروغه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/15 - 06:56
خدا کند اگر بیش از این مبلغ میگیری خرج دارو و درمان و بیمارستانش کنی آقای ابیانه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/02/15 - 06:59
آقای ابیانه خدا اون بالاست الکی نگو من دو و دویست میگیرم خدا به همه چیز آگاهی دارد تو که دم از دین و ایمان و کشور میزنی فکر کردی معلمین زحمت کش نمی فهمند ...
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 1394/02/18 - 11:33
راست میگی اگر معلمین فریب خورده نبودن آدمی مثل ترا تربیت نمیکردند

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور