صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" گزارش صدای معلم از تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی در برابر وزارت آموزش و پرورش "

" وزارت آموزش و پرورش در مورد ما سلیقه ای و غیر شفاف عمل کرده است ؛ مسئولان پارتی بازی کرده اند ! سرایدار و راننده را معلم کرده اند به ما که می رسد می گویند شما بی سوادید !

گروه گزارش/

امروز شنبه تعدادی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در برابر وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند .

این دومین تجمع آنان در برابر وزارت آموزش و پرورش است .

این معلمان به رفتار دوگانه و غیرشفاف مسئولان وزارت آموزش و پرورش اعتراض دارند .

« صدای معلم » گفت و گویی را با این آموزشیاران انجام داده است که توجه شما را به سخنان آنان جلب می کنیم .

انتظار صدای معلم از وزرات آموزش و پرورش " پاسخ گویی " و " شفاف سازی " است .

بچه های نهضت سابقه های طولانی از 7 سال تا 13 سال حتی تا 16 سال سابقه دارند و همچنین مدارک بالا مانند دکتری ، فوق لیسانس و... مرتبط با آموزش و پرورش دارند اما در حق شان کم لطفی شده است/ وقتی اجرای آزمون فقط برای این است که سهمیه داران ، فرهنگیان و کسانی که تازه امسال حق التدریس شده اند امتیاز بیشتری داشته باشند این چه آزمونی است/ چرا بین ما و آن ها تبعیض گذاشته اند/ کاملا به صورت سلیقه ای عمل کرده اند/ من سال 83 طرح " معلمان " قبول شدم اما چون پارتی نداشتم اما هنوز در " نهضت " هستم/ چند ساعت در این سرما در خیابان ایستاده ایم ! مگر ما معلم نیستیم/ اگر نمی خواهند از نهضت نیرو بگیرند چرا در نهضت را نمی بندند

تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی در برابر وزارت آموزش و پرورش

صدای معلم :

علت تجمع شما چیست ؟

 

آموزشیار :

از سال 95 تبصره ای که برای 4 گروه از طریق مجلس تصویب شده است اجرا کرده اند و یک الحاقیه به آن اضافه کرده اند .

بعد از افزودن الحاقیه در پاییز به جای آن که بیایند مصوبه را اجرا کنند از 3 گروه استفاده کرده و از گروه چهارم استفاده نکرده اند .

بچه های نهضت سابقه های طولانی از 7 سال تا 13 سال حتی تا 16 سال سابقه دارند و همچنین مدارک بالا مانند دکتری ، فوق لیسانس و... مرتبط با آموزش و پرورش دارند اما در حق شان کم لطفی شده است .

وزارت آموزش و پرورش تفسیرهای مختلفی دارد مثلا می گوید تجمیع معنی نشده است و توپ را به زمین مجلس می اندازد و می گوید باید پی گیر " تجمیع " باشد و یا وقتی دوباره پی گیری می کنیم که چرا استخدام نمی شویم می گویند ما آیین نامه نداریم در صورتی که وقتی پی گیری و تحقیق می کنیم می بینیم هیچ یک از 4 گروه آیین نامه ندارند .

در شهرستان ها از 3 گروه استفاده شده است و از گروه چهارم که نهضت سوادآموزی باشد اصلا استفاده نشده است .

 

صدای معلم :

آیا همه شما که این جا جمع شده اید آموزشیار نهضت سواد آموزی هستید ؟

 

جمعیت :

بله . همه آموزشیار هستیم .

تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی در برابر وزارت آموزش و پرورش

صدای معلم :

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب کرده است که شما برای استخدام باید آزمون دهید . با این مصوبه مشکل دارید ؟

 

آموزشیار :

بله . مشکل داریم .وقتی که یک نفر 13 سال تدریس کرده است و سوابق بالا دارد با کسی که جدیدا می خواهد وارد آموزش و پرورش شود یکی است ؟

اگر سابقه و تجربه من با ایشان یکی است آزمون بگذارند .

وقتی اجرای آزمون فقط برای این است که سهمیه داران ، فرهنگیان و کسانی که تازه امسال حق التدریس شده اند امتیاز بیشتری داشته باشند این چه آزمونی است ؟

 

صدای معلم :

مگر به شما بابت سابقه امتیاز نداده اند ؟

 

آموزشیار :

به هیچ عنوان !

این امتیاز را به ما نمی دهند !

این عدالت نیست !

مطمئنا سهمیه داران اولویت بهتری خواهند داشت !

از ما نباید آزمون گرفته شود .

 

آموزشیار :

این طرح از زمان امام خمینی ( ره ) اجرا می شده است ؛ به ما که رسید می گویند باید آزمون بدهید !

 

صدای معلم :

شورای عالی انقلاب فرهنگی با استخدام شما با این ترتیب مخالفت کرده است . مجلس هم  برای شما شرط " آزمون " گذاشته است .

یعنی این  نهادهای قانونی حرف شان اجرا نشود و فقط باید حق را به شما بدهند ؟

 

آموزشیار :

می خواهند آزمون بگیرند اشکالی ندارد . آن هایی که 3 گروه بودند و حق التدریس شدند یک امتیاز خاص دارند .

ما را هم " حق التدریس " کنند. هم زمان با این 4 گروه در صورتی که " حق التدریس" شدیم و " کد " ما آمد مانند 3 گروه دیگر رفتار شود .

چرا بین ما و آن ها تبعیض گذاشته اند ؟

اگر می خواهند سهمیه دار بگیرند تعدادی را بگذارند ، سنوات ما را حساب کنند ، برای ما بیمه رد نشده است و سابقه های ما را حساب کنند .

تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی در برابر وزارت آموزش و پرورش

صدای معلم :

آیا هیچ کدام از شماها " بیمه " نیستید ؟

 

آموزشیار :

ما را بیمه نکردند !

 

صدای معلم :

چرا به سازمان خودتان مراجعه نکردید ؟ چرا پی گیری نکردید ؟

 

آموزشیار :

چرا ! پی گیری کردیم . ما را " شرکتی " کردند و در عرض یک سال ، 40 روز برای ما بیمه رد کردند .

اگر بخواهیم وارد بحث بیمه شویم خیلی حاشیه دارد...

فعلا بحث و مشکل اصلی ما موضوع " استخدام " است .

 

صدای معلم :

آیا نامه نگاری کرده اید ؟

 

آموزشیار :

تا دل تان بخواهد .

از طریق سازمان دانش آموزی آخرین بار بیمه شدیم . متاسفانه چون موضوع استخدام در میان است فعلا بیمه را کنار گذاشته ایم ببینیم خودشان چه تصمیمی می گیرند .

این ها برای این می خواهند آزمون بگیرند که می گویند ما " بی سوادیم " !

الان این ها  " سرایدار "  را " معلم " می کنند ؛ " راننده " را معلم می کنند  .

پارسال یک نیروی آزاد را گرفته اند الان " حق التدریس " شده است !

یعنی سواد ما از این ها هم " کم تر " است ؟

 

صدای معلم :

یعنی شما همگی اعتقاد دارید که وزارت آموزش و پرورش در این موارد و در موضوع " استخدام " پارتی بازی کرده است ؟

 

آموزشیار :

بله . پارتی بازی کرده اند !

طرف مادرش معلم است و می گوید من " سهمیه " دارم .

یعنی این ها " ژن خوب " دارند ! و یا  " ژن معلمی " دارند !

 

صدای معلم :

آیا شما بر این باورید که " قانون " اجرا نمی شود و عملکرد وزارت آموزش و پرورش در این موارد " غیرشفاف " است ؟

 

آموزشیاران :

بله . دقیقا !

کاملا به صورت سلیقه ای عمل کرده اند !

اسم ما در آن بوده است . بومی یک منطقه بوده ایم . 3 گروه را دعوت کرده و جذب کرده اند . کمبود نیرو داشته اند و گفته اند نیروی نهضتی نمی گیریم .

اما از شهرستان های اطراف تهران برای آن منطقه نیرو گرفته اند .

پیش دبستانی باشد ، حق التدریس باشد اما نهضتی نباشد !

مگر " نهضتی " وصله ناجور و یا برادر ناتنی است ؟

تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی در برابر وزارت آموزش و پرورش

صدای معلم :

اگر وزارت آموزش و پرورش متعهد شود که در این موارد شفاف سازی کند و بعد آزمون بگیرد ؛ آیا شما باز هم مخالفت می کنید ؟

 

آموزشیار :

آزمون بگیرند منتهی ما هم در آن " حق التدریس " شده باشیم نه آن که ما را کنار بگذارند ...

 

صدای معلم :

چرا آن ها شما را کنار گذاشته اند ؟

 

آموزشیار :

اختلافات خودشان است .

اختلافاتی که بین خودشان است و این ها حل نمی شوند . مجلس و وزارت آموزش و پرورش هم خوانی و هماهنگی ندارند .

وقتی مجلس قانونی را تصویب کرده است حتما با رضایت وزارتخانه بوده است .

 

آموزشیار :

به نظر من بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی مشکل و اختلاف وجود دارد .

ما هم گوشت  قربانی شده ایم .

چیزی که من پی گیری کرده و متوجه شده ام دقیقا همین است .

 

آموزشیار :

اگر آزمون بگذارند شرایط سنی دارد و ما الان سن مان بالا رفته است .

چرا همان موقع  آزمون نگرفتند ؟

نه بیمه داریم ، نه کد پرسنلی داریم ؛ هیچی نداریم .

من از بابل آمده ام . یک حق التدریسی با 3 تا 4 سال رسمی شود من که 12 سال سابقه دارم هیچ !

معلم مدرسه غیرانتفاعی را امسال " حق التدریس " کرده اند که بتواند در " آزمون " شرکت کند !

آیا این ها پارتی بازی نیست ؟

آیا این عدالت است ؟

 

آموزشیار :

ما خواهان اجرای تبصره 10 ماده 17 مجلس بدون آزمون هستیم .

 

آموزشیار :

من سال 83 طرح " معلمان " قبول شدم اما چون پارتی نداشتم اما هنوز در " نهضت " هستم .

12 سال خطرات جانی را در روستاها به جان خریده ام ...

 

صدای معلم :

شما از کی این جا تجمع کرده اید ؟

 

آموزشیار :

از صبح این جا هستیم !

 

صدای معلم :

آیا کسی از مسئولان به این جا آمده است ؟

تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی در برابر وزارت آموزش و پرورش

آموزشیار :

هیچ کس !

چند ساعت در این سرما در خیابان ایستاده ایم ! مگر ما معلم نیستیم ؟

 

آموزشیار :

اگر نمی خواهند از نهضت نیرو بگیرند چرا در نهضت را نمی بندند !

درش را ببندند تا خیال ما هم راحت شود .

نهضت به ما می گوید بروید به دنبال کار دیگر !

 پایان گزارش/

شنبه, 11 آذر 1396 19:14 خوانده شده: 2318 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +22 -19 --
عبدالهی 1396/09/11 - 19:58
بنده به عنوان یک فرهنگی دوست ندارم معلم فرزندم یک فردنهضتی باشد.اکثریت این افرادسن بالاوسوادپایین دارندوحتی باکلاسهای ضمن خدمت نمیتوان دراینان تخصص ایجادکرد.دلیل نمیشودفردی که چندنفررانفربه نفرمثلاآموزش داده خودش رامحق لستخدام بداند.دولت ومجلس اگرکوتاه بیایندهرسال این تجمعات تکرارمیشه...ازبس بیسوادهستندنمیتوانندبه آزمون هم تن دردهند.
پاسخ + 0 0 --
ممقانی 1396/09/12 - 00:31
جناب آقای عبدالهی عزیز ضمن عرض ادب و سلام !
الان خیلی ها توی آموزش و پرورش ما سر کلاس هستند که هرگز توان پاس کردن حتی ضعیف تر از این آزمون ها را ندارند و معلوم نیست که چه اصراری بر آزمون هست در حالی که می دانیم که مهم ترین آزمون کشور ما که کنکور سراسری هست هرگز بهترین ها را گزینش نمی کند فقط برد با کسانی هست انواع که روشهای درست تست زدن را با کلاسها و هزینه های آنچنانی فرا گرفته اند
درست است که در بین همه گروه ها افرادی را داریم که حداقل ها را ندارند ولی نمی شود که به همه افراد تعمیم داد
کاش توان کلاسداری و علم و دانش این افراد با روشهای معقول تر و منطقی تری مانند گزینش توسط گروهی از از معلمان خبره و توانمند با معیارهای واقعی سنجیده می شد
پاسخ + 0 0 --
متاسفانه 1396/09/12 - 01:07
برخی از این نهضتی ها با سوادند و زحمتکش و برخی معمولی هستند.
برخی هم متاسفانه....یعنی جای شایسته تر از خودشان را مادام العمر ربوده اند.
برخی و شاید خیلی از این نهضتی ها با پارتی بازی و داشتن رفیق و فامیل در آموزش و پرورش شاگرد ربایی می کردند.
برخی از افراد با سواد جامعه فی سبیل الله سواد آموزی داشته اند و همین که پس از نامردی ها مثل ندادن کارنامه آزمون در سال 89 ، چند نفری بی سواد پیدا کرده و برای آ. پ معرفی می کردند یا سیستم قطع می شد یا .... سپس میدیدی فامیل و رفیق و دوست فلان مسئول نهضتی آنهم نه از روی شایستگی برای خدمت در سیستم آ.پ بلکه برای پول و سابقه ... آن شاگرد را ربوده است.
چند فاجعه قابل مثال دارم که اگر فرصت کنم مستند خواهم کرد.
یا ایها الناس مگر می شود مثلا قوانین نهضت در کشور برابر نباشد، فلان مسئول نهضت در حاشیه فلان شهر قوانینی (سنگ اندازی هایی) را دربارۀ جذب شاگرد بگوید که فلان فرد مسئول دیگر متناقض یا متضاد آن را بگوید.
پاسخ + 0 0 --
متاسفانه 1396/09/12 - 01:10
مسئلۀ دیگر این است که آخر می شود معلمانی از نهضت شاگردی فردی را بکنند و آن فرد نتواند در آ.پ ورود پیدا کند؟!
خداوندا معلمان نهضتی که نتوانند در اسفند 95 خود را ثبت کامپیوتری در جهاد دانشگاهی و ... کنند ممکن است به زور سابقه پارتی بازی در لیست قرار گرفته باشند!! بعد .... بگذرم که دیوانه کننده است.
پارتی بازی سلیقه ای به پارتی بازی قانونی تبدیل شده است.
.... اینست که برای نهضتی محدودیت سنی نباشد و برای فرد آزمون دهنده باشد!
.... ای خاک بر روزگاری که به هیچ طریقی به صراط مستقیم هدایت نمی شوند. خدایا تو را به حق محِبت هدایتشان کن. از عدل عمر می گویند! که به زور سازمان و گروه و فامیل و بیت المال تحصیلکرده شده است و تحصیلکرده ای را در بیابان رها می کنند.
پاسخ + 0 0 --
متاسفانه 1396/09/12 - 01:25
علی جان جرم تو این نبود که در آزمون شکست خوردی بلکه جرم تو این بود که دیر آمدی! علی جان دیر آمدنت نه از برای سرگرمی و لهو و لعب بود بلکه از باب حس مسئولیت پذیری بود. همان چیزی که .... همان چیزی که در سند چشم انداز است ولی....
بار الهی عمر عاقل را کوتاه کن پیش از آنکه جاهل دق مرگش کند!
پاسخ + 0 0 --
دبیر م 1396/09/12 - 16:56
این دسته گل استخدامهای فله ایی و اتوبوسی در وزارت حاجی بابای انجام نشد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ + 0 0 --
متاسفانه 1396/09/12 - 21:19
چرا قسمتی از نوشته هامو سانسور می کنین؟! به حساب مصلحت خداوندی میزارم.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1396/09/12 - 21:30
دوست عزیز

آقا / خانم متاسفانه

" متاسفانه " !! برخی از عبارات شما حاوی موارد توهین و حتی فحاشی هستند !

متاسفانه برخی دوستان و همکاران گاهی اوقات متوجه مرز بین واقعیت و یا تخیل و نیز ظنز و توهین نمی شوند .

درست است که شما " ناشناس " می نویسید اما قرار نیست هر چه به ذهن مان می رسد بدون مکث و یا درنگ آن را به بیرون تراوش کنیم !

باید مسئولیت سخنان مان را در هر حالتی بپذیریم .

بابت نظر شما سپاسگزایم .

پایدار باشید .
پاسخ + +6 -9 --
خانم فرهنگ 1396/09/11 - 20:01
لطفا صدای معلم یک گزارش هم از جناب استاد زیبا کلام بگیرد که با این کمکهای مردمی چه کاری می خواهند انجام دهند؟ا اصلا مردم به چه نیتی به واسطه شما کمک کردن وشما قرار است چه کنید.
پاسخ + +9 -9 --
مریم بانو 1396/09/11 - 20:14
جناب اقای عبداللهی برادر بزرگوار
محض اطلاع حضرتعالی امسال راننده اداره اموزش پرورش را تبدیل وضع کردند و ب کلاس درس فرستادند محض اطلاع حضرتعالی اقایی که8سال است بازنشست شده است را به کلاس درس میفرستند ایشان سرکلاس خواب است و با دانش اموزان برخورد بسیار خشن دارد.پیش دبستانی ها که باخمیربازی کار کرده اند را به سرکلاس فرستادند.و سرایداری که لیسانس گرفته هم الان سرکلاس است بنده هم مث شما فرهنگی از دانشگاه تربیت معلم هستم اما چندنفر اموزش دهنده نهضت سواداموزی را میشناسم که درمدرسه خودمان هستند ارشد هستند و ازنظر کلاسداری پابه پای ما هستند و در تابستان امسال120ساعت ضمن خدمت جهاددانشگاهی گذرانده اند.به نظرمن وخیلی ازهمکاران اموزش دهنده سواداموزی هیچ ضعفی ندارد بلکه انگیزه بسیار بالاتری برای تدریس دارد.
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1396/09/11 - 21:47
چرا احساسی حرف می زنی کسانی که در آزمون استخدامی قبول نشدند چگونه صلاحیت تدریس دارند با این نظر شما می توان یک فرد را به صرف اینکه به پزشکی علاقه دارد بدون تحصیلات مرتبط وتایید صلاحیت به کار طبابت گمارد وهمین طور در کارهای دیگر
پاسخ + +15 -3 --
........ 1396/09/11 - 20:50
مشکل اینجاست که آموزش و پرورش خود وسیله قیاس برای انتخاب ندارد.
تناقض قوانین در دوره های مختلف وزارت موجب تبعیض گردیده است.

مهم توانایی تدریس و کلاسداری است نه نهضتی بودن و حق التدریس بودن یا فارغ التحصیل بودن دانشگاه کمبریج بودن.

آشی پخته اند که خودشان نیز از هدایت نتیجه آن درمانده اند.
پاسخ + 0 0 --
متاسفانه 1396/09/12 - 01:57
متاسفم آیا قرآن و احادیث ما و تدبر و عقلانیت و محاسبه نا توان از پاسخگویی است؟! وسیله برای قیاس هست. ما شاء الله انواع مستخدم در آ.پ هست؛ پیر سابقه دار بازنشسته با تجربه مجرب شاهنشاهی تا جوان 20 ساله ای که با ورود به دانشگاه فرهنگیان قرار است انقلاب کند!!! از توهم دور و
متوسل به وسیله حقیقی شوید!!
تناقض قوانین موجب استهلاک شده و تناقص قوانین موجب تیعیض!!
احسنت مهم توانایی تدریس و تفهیم است.
وجود توهمات و باطل هایی در مسائل ساده قدیم و نبود بازنگری و توبه و افزایش بطلان های جدید و میل جهانی مبنی بر افزایش آنتروپی، آشی را به وجود آورده است که به ابطال باطل دچار نخواهد شد و ان شاء الله نخبگان به برکت وجود نفت و گاز مشکل را حل خواهند کرد و درماندگی پیش نخواهد آمد!!
پاسخ + 0 0 --
مریم بانو 1396/09/12 - 15:48
من اصلا مخالف ازمون نیستم چون اموزش دهندگان ازمون جهاد دانشگاهی را بانمرات بالا پشت سرگذاشتند اما مخالف پارتی بازی هستم ازمون درست استاندارد اصلا اشکالی ندارد.
پاسخ + +19 0 --
معلم 1396/09/11 - 20:58
می بایست استخدام در آ.پ قانونمند شود. در حال حاضر خوش به حال فامیل و آشنایان کارکنان اداره های آ.پ شده است ، همه ی آن ها در آ.پ مشغول به کار شدند. در مناطق تهران که این طور است.
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1396/09/11 - 21:53
موافقم در همه جا همین طور است
پاسخ + 0 0 --
متاسفانه 1396/09/12 - 01:59
امید وارم قانون با شعار لاحکم الا قانون افیون جامعه نشود!!
پاسخ + +15 -6 --
فاطمه 1396/09/11 - 21:51
آقای عبدالهی شما داری دنبال ژن خوب میگردی ،اما بیشتر آموزشیاران دارای مدرک کار شناسی یا کارشناسی ارشد هستند که متاسفانه به دلیل بیکار که در جامعه زیاد میباشد ،در نهضت سواد آموزی تدریس میکنند و این موضوع دلیل بر بیسواد ایشان نمی باشدواگر موافق آزمون نمی باشند بخاطر این موضوع است که در مجلس شورای اسلامی استخدام بدون آزمون تصویب شد
پاسخ + 0 0 --
متاسفانه 1396/09/12 - 02:21
گیریم در مجلس تصویب شد!! ولی راضی شدن به نا حق گناه است.
افسوس که آزمون ها نیز معیوب است.
نهضتی ها شانزده گروهند: تمامی کم سوادها مستحق طرد شدن هستند، تمامی با سوادها در صورتی شایسته اند که با انحصار و پارتی بازی ورود پیدا نکرده باشند. می ماند اینکه امیدوار باشند یا نباشند؟ مسلما نخبگانی که برازندۀ نخبگی هستند به این سوال به خوبی پاسخ می دهند. فقیه کامل کسی است که مردم را از رحمت الهی ناامید نکند و ... اما چگونه و با چه تفسیر و منطقی؟! اعلم برتر از عالم است می ماند آنکه اعلم غافل بهتر است یا عالم عامل؟
خواهرم خانم فاطمه:
تا اصرار بر بقای جهل اعظم باقیست رفع جهل عظیم؛ چون آب در هاون کوفتن است.
پاسخ + +8 -4 --
مریم بانو 1396/09/11 - 22:30
وقتی در مجلس تبصره 10 رب بدون ازمون تصویب کردن ازمون دادن معنا ندارد تابستان امسال تمام نهضتی ها ازمون جهاد دانشگاهی دادن و ترسی از ازمون ندارند.ولی ازمون همش پارتی بازی هس وکسانیکه ژن خوب ندارند حقشان ضایع میشود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/09/13 - 08:26
اینکه ترسی از آزمون ندارن تا حدودی حرف مفت است
اولا منابع و مطالب علمی آزمون به درستی در کل کشور توزیع نشد و برخی از آ.پ ها بصورت سی دی تحویل دادند و برخی ندادند چون باید به دست دوستانشان می رسید.
ثانیاً آزمون میان افراد سابقه دار در لیست بود و نه افراد شایسته تر قرار نگرفته یا قرار نداشته در لیست؟؟!! چرا افرادی شایسته تر حق ثبت نام و آزمون دادن نداشته باشند!!
این حق است؟؟!!
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1396/09/13 - 14:39
باجناب ناشناس موافقم آزمون باید بین همه ی افراد حق التدریس وغیر حق التدریس برگزار شود وهمه بتوانند در آزمون شرکت کنند اگر بین حق التدریسی آزمون برگزار شود کاربیهوده ای است
پاسخ + 0 0 --
علی 1396/09/20 - 20:36
با نظر ناشناس و شهاب موافقم
اما مشکل فقط همین نیست، با چند قانون ناقص دیگه ضایع می کنن.
پاسخ + +8 -4 --
ناشناس 1396/09/12 - 02:16
با سلام ما از آزمون نمیترسیم ولی ترس ما بیشتر از بی عدالتی است اگه آزمون بزارن ما دیگه هیچی پارتی دار میرن سر کارم و خیلی راحت به بهانه الکی ودروغ میگن قبول نشدی وفک وفامیل خودشون استخدام میشن حالا فهمیدید چرا مخالف ازمونیم
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1396/09/13 - 13:14
اگرآزمون توسط سازمان سنجش برگزار شود پارتی بازی اتفاق نخواهد افتاد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/09/13 - 19:54
از این بابت که مثل سال 89 تکرار نشود آری پارتی بازی به وقوع نخواهد پیوست چون حداقل کارنامه خواهند داد .
ولیکن آزمون 96 چرا رتبه را اعلام نکردند و نمره را اعلام کردند در حالی که در آزمون دو دور قبل رتبه را هم اعلام کرده بودند؟ کامپیوتر های سازمان سنجش نادان شدند؟
پاسخ + 0 0 --
علی 1396/09/20 - 20:41
گیریم رتبه رو هم اعلام کنن و بشی رتبه اول، یا میگن کچلی یا میگن 19 تا دندون داری یا میگن 41 سالته بالاخره یه حرف بیخودی برات پیدا میکنن.
پاسخ + +4 -1 --
disgruntled 1396/09/12 - 11:58
در آموزش و پرورش بغیر از پارتی چیز دیگری برای تبدیل شدن به آموزشی ، تغییر پست و ... لازم نیست
پاسخ + +3 -2 --
ناشناس 1396/09/12 - 17:28
فعلا که تمام خانمها در مملکت ایران معلم شدن

100درصد استخدامی های اموزش و پرورش ایران خانمها هستند

حتی مدارس پسرانه ابتدایی را هم افتاده دست خانمها

بعد از استخدام هم با 200هزار تومن هم راضی هستند
پاسخ + +7 -3 --
ناشناس 1396/09/12 - 18:56
باید مصاحبه حضوری شرط سنی مدرک تحصیلی در استخدام این افراد مدنظر قرار گیرد دوره ها ی ضمن خدمت هم باید به صورت مداوم در دستور کار قرار گیرد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/09/13 - 08:17
وجود شرط سنی یک شرط غیر اسلامی و عقلانی است
در ضمن باید ....
در ضمن باید مدتی آزمایشی باشند تا اینکاره بودن یا نبودن آنها معلوم شود.
سابقه کاری آنها حقی بر آنها نیست چون اکثرا با انحصار دیگران و پارتی بازی دارای سابقه کار شده اند
آ.پ می تواند فراخوان عمومی بدون ممنوعیت های واهی مثل شرط سنی بگذارد
آزمون علمی، مصاحبه عملی و آزمایشی و مصاحبه علمی نیز وجود داشته باشد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/09/13 - 08:28
دلایل اسلامی و عقلانی شرط سنی را بنویس
پاسخ + +5 0 --
اموزگار 1396/09/13 - 21:11
بندگان خدا شما هنوز متوجه نشده اید که این ازمونها فورمالیته هست
یک نمونه نه چندان قدیمی:
پارسال از حق التدریسیهای جدید (مربی نمایان امضا بدست) ازمون گرفتن(فارس) هیچ کس ریزش نکرد بلکه به تعدادشان اضاف هم شد
خانه از پای بست ویران است
پاسخ + 0 0 --
علی 1396/09/20 - 20:47
تازه شما که آدم خوبی هستی، دقت کن فرمالیته بنویسی مسلماً شیمی آموزش نمیدهی

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور