صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" نامه ی نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش به صدای معلم "

نامه جمعی از نیروی های خدماتی آموزش و پرورش کشور به وزیر آموزش وپرورش

گروه اخبار/ جمعی از نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواهان رسیدگی به مطالبات خود گردیدند .

درخواست نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش از وزیر آموزش و پرورش

جناب آقای دانش آشتیانی

سلام علیکم
اینجانبان نیروهای خدماتی با عرض تبریک و تهنیت به جنابعالی برای کسب سکانداری وزارت آموزش و پرورش و این موفقیت را به فال نیک می گیریم. امیدواریم جنابعالی ناجی حل مشکلات فرهنگیان از جمله 50 هزار نیروهای زحمت کش خدماتی که کاملا مظلوم واقع شده اند و بعد از خدا امید خود را به شما داده اند منتظر لطف و عنایت جنابعالی می باشند .

امید است حل مشکلات نیروهای خدماتی که در زیر مشکلات اصلی مطرح می گردد در اولویت کاری جنابعالی قرار گیرد و با تصمیات خردمندنه آن وزارت باعث خوشحالی دل این نیروهای مخلص مظلوم و خانواده هایشان گردید .


مشکلات نیروهای خدماتی :
 1: شامل نشدن این قشر زحمت کش در طرح اولیه رتبه بندی معلمان و تبعیض با دیگر فرهنگیان عزیز همچون معلمان و بازنشستگان
2: شامل نشدن ما در طرح افزایش حقوق نیروهای ستادی با وجود ابلاغ سازمان بودجه و تبعیض با نیروهای اداری وستادی با وجود منع قانونی
3: نداشتن هیچ گونه افزایش حقوقی درج شده در احکام کارمندان از جمله حق لباس اضافه کاری و حق سرایداری
4: بی اهمیت نشان دادن رسته شغلی خدمات در آموزش وپرورش با وجود تمام گرفتاری ها و کارهای محوله بر دوش خدمتگزاران از جمله طرح مهر ستاد اسکان ، انتخابات ، نامه رسانی ، نظافت و پذیرایی در همه مجالس و جلسات رسمی ادارات
5: نداشتن امنیت شغلی به خصوص برای نیروهای قراردادی و امتناع از تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی به پیمانی و رسمی
6: استفاده ننمودن از نیروهای خدماتی که تحصیلات عالیه دانشگاهی دارند باوجود تجربه حضور در مدارس و نیاز نیروهای آموزشی وزارت به رسته آموزشی
امید است با توجه به تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری در دفاع از مظلومین جامعه از طرف مسولان در قبال مظلومان صدای ما را بشنوید و در طرح رتبه بندی افزایش حق و حقوق عنایت ویژه ای به این قشر مظلوم و محروم خدماتی آموزش و پرورش داشته باشید .

به امید خداوند منان


ارسال نامه برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شنبه, 22 آبان 1395 21:07 خوانده شده: 4977 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +13 -30 --
احمد 1395/08/22 - 23:17
برخی نیروهای خدماتی که مدارک دانشگاهی دارند ، گویا از طریق آشنایی با روسای اداره وارد کار خدمات شدند تا بعد تغییر رسته شغلی بدهند . این کار نوعی زرنگی هست . آقای دانش، حواست به روسای اداره ها باش ، انواع کلک ها را خوب بلدند.
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/08/23 - 10:16
سلام ببخشید میشه بگید فرق نیروهای خدماتی
آموزش و پرورش با دیگر نهادها درچیه که در بقیه
ادارات مدرک اعمال میشه و تغییر سمت میدان ولی در آموزش و پرورش
نباید اجازه این کار داده بشه؟؟؟خیلی از خدماتی ها در طول خدمت
تحصیل کردن و مدرک گرفتن مشکل اینا چیه ؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
taroatapikatma 1395/08/23 - 12:34
پارتی بازی در ایران علی الخصوص آموزش و پرورش حرف اول رو میزنه
پاسخ + 0 0 --
معلمی شغل انبیاست 1395/08/23 - 16:13
یعنی انقدر شغل معلمی پست و بی ارزش شده که نیروهای خدماتی مدارس هم می خوان جای معلم ها رو بگیرن.چند صباحی در مدرسه چای دادن و نظافت کردن که دلیل نمیشه شما بخواهید وارد شغل مقدس معلمی بشوید.
اصلا رتبه بندی چه ربطی به مستخدمین داره؟شما از راههای دیگه نمیدون
تونین حق اتونو بگیرین حالا گیر دادین که می خواین با معلم ها هم رتبه بشین و رتبه بندی شامل حالتون بشه؟وای به احوال معلم ها که مستخدمین هم می خوان تدریس کنن.....اگه جرات دارین تو نامه اتون درخواست می دادیم بریم؟ اداره استخدام شین و جای اداره ای ها رو بگیرین.دیواری کوتاهتر از دبیرها پیدا نکردین؟
پاسخ + 0 0 --
احمد 1395/08/23 - 17:40
منظور حق پشت این استخدام است . در منطقه ما ، یک تعداد زیاد خدماتی ها از طریق آشنایی با اداره ای ها وازد کار شدند . چون پارتی دارند، به امید تغییر رسته شغلی هستند . پارتی بازی ، حق خوری است .
پاسخ + 0 0 --
جلال 1395/08/23 - 17:57
معلمی شغل انبیاست... هیچ شکی نیست ؛ حقوقتون از شیر مادر ، حلالتر...
ما نیروهای خدماتی اگر از شما بیشتر کار نکنیم ، کمتر از شما کار نمیکنیم...
اگر شما چندین سال قبل درس خوانده اید ، ما امروز درس خوانده ایم ؛ آن هم رشته های دانشگاهی به روز و کاربردی....
من که حاضرم با یک معاون اجرایی یا معاون فناوری رقابت کنم..
اکنون شما معلم دلسوز هم بهتر است کمی تواضع داشته باشید...
مگر ما خدمتگزاران چه مشکلی داریم؟ همین حالا که در خدمت شما هستم ، اکثر امور رایانه ای آموزشگاه را بنده انجام میدهم (البته بدون چشم داشت) معاونین محترم و حتی مدیر آموزشگاه ، دانش رایانه ای ندارند...
اگه ما چای درست نمیکردیم و نظافت نمیکردیم ، شما معلمین حتی نمیتوانستید وارد مدرسه شوید ؛ چه رسد که تدریس هم بکنید
آره... حق عوامل خدماتی رو گرفتند و به معلمان دادند...
در ضمن ، اگر نمیدانستید ، بدانید که در آموزش و پرورش سمتهای دیگری هم به غیر از دبیر و آموزگار ، وجود دارد... نگران نباشید.. کسی جای شما را تنگ نکرده و نخواهد کرد...
پاسخ + 0 0 --
معلمی شغل انبیاست 1395/08/23 - 21:44
اقاجلال
شما که تحصیلاتت بالاست چرا نمی ری دکتر و مهندس و وکیل و .....بشی.چرا می خوای معلم شی؟ چون یه مدت برا معلمها چای درست کردی و غذا داغ کردی مدعی شغل آموزش شدی؟؟؟؟دوما اگه شما بیای تو رسته آموزشی ...به قول خودت....ما معلم ها نمی تونیم وارد مدرسه بشیم...اون وقت کی باید چایی درست کنه و نظافت کنه؟؟
شما که تحصیلاتت رو به رخ می کشی چرا نمی ری تو دانشگاه تدریس کنی؟
هر کسی را بهر کاری ساختند. چرا مدرسه رو برا ارتقا شغلی ات انتخاب کردی؟ ضمنا سعی کن اگه یه وقت با درخواستت برای تدریس موافقت کردن با دستمال و سینی چایی برای تدریس وارد کلاس نشی.
در اخر اینکه هیچ والدینی موافق نیست کسی که تا دیروز تو بوفه پفک و تی تاپ می فروخت هر چند دکتری داشته باشه به بچه اش درس بده.
باور کنیم معلمی مقدس و عشق بوده و کار هر کسی نیست و شغل نیست .
پاسخ + 0 0 --
معلم با 29 سال سابقه 1395/08/23 - 22:29
منظور احمد، کلکی بود که روسای ادارت زده تند تا فک و فامیلشون را از طریق شغل خدمات وارد کنند و بعد معلم کنند . به نظر منم این کار کلک است . اما اینکه خدمتگزار محترم ادامه تحصیل بدهد و معلم بشود، هیچ اشکالی ندارد و تلاش و همت آن عزیز را می رساند . همکار گرامی ، مگر ما معلمان خار بی گل هستیم ؟ چرا خدمتگزاران را می کوبی ؟ من عذر می خواهم . همه ی شغل ها محترم هستند .
پاسخ + 0 0 --
جلال 1395/08/23 - 22:35
من دوست دارم بشم یک نفر مثل شما....
پاسخ + 0 0 --
معلمی شغل انبیاست 1395/08/23 - 23:07
اقای معلم با 29 سال سابقه
چرا هی معذرت خواهی می کنی.اگر حرفت صحیح است احتیاج به عذر خواهی نیست.مثل اینکه عادت کردی هی عذر خواهی کنی.تو که اینهمه دلسوز نیروی خدماتی هستی چرا نظافتچی مدرسه نشدی؟
در ثانی ادامه تحصیلی که با دروازه باز و مدارک بی ارزش دانشگاه ازاد باشد چه ارزشی دارد که دایم بانگ ادامه تحصیل سر می دی؟
براستی تو خودت چرا با ادامه تحصیل نتوانستی جای رییس و روسا و اساتید دانشگاه رو بگیری ؟چون نذاشتن.چون گفتن این پست ها و مقامها کار تو نیست.تو باید زیر دست باشی...ولی معلمی اونقدر پست شده که نظافتچی می تونه مدرس بشه...وای به حال این مملکت
پاسخ + 0 0 --
جلال 1395/08/23 - 23:38
اگه معلمی شغل انبیاست ، باید اخلاق معلم هم مثل اخلاق انبیا باشه...
انبیا ، چشم دیدن دیگران را داشتند...
پاسخ + 0 0 --
معلم با 29 سال سابقه 1395/08/24 - 08:04
آقای محترم ، من از بابت حرف های شما عذرخواهی کردم که حرمت انسان ها را حفظ نمی کنید . من فوق لیسانس دارم و بارها پیشنهاد معاونت مدرسه و کار در اداره به من شده و من خودم کلاس را ترجیح می دهم . شما با این نگاه به انسان ها ، در کلاس می توانید حرمت دانش اموزان را حفظ کنید ؟ بعید هست .
پاسخ + 0 0 --
معلم با 29 سال سابقه 1395/08/24 - 09:03
این حرف شما که اداره برای ارتقای شغلی معلمان، راه را می بندد و راه برای پارتی دارها باز هست، کاملا صحیح است . اما دلیل نمی شود که نگاه ما هم مثل اداره ای ها باشد . آنها دارند ناحق و بی عدالتی می کنند و در این دنیا و دنیای دیگر حساب کارشات را پس خواهند داد .
پاسخ + 0 0 --
بهرامي فر 1395/08/24 - 09:43
باسلام وآرزوي توفيق ؛شماهمكارمحترم خدماتي وشمامعلم عزيزاگردستتهاي پينبه بسته ودستهاي گچي دركنارهم نباشندآموزش وپرورش لنگ مي ماندوهيچ فرقي باهم ندارندوبه نظرحقيركادرخدماتي بايستي ازنظرمعيشت وگذران زندگي هيچ مشكلي نداشته باشندوبه قول شاعر؛ چوعضوي به درد آوردروزگار-دگرعضوهارانماندقراروبرادران خدماتي زمينه سازوگرم كننده محيط آموزشي مي باشندونورچشمان معلمان مي باشند.
پاسخ + 0 0 --
taroatapikatma 1395/08/24 - 11:58
در پاسخ به ((معلمی شغل انبیاست))
جناب انسان محکوم به پیشرفت است من نمی دانم شما در کدام دانشگاه مدرک گرفته ای ولی مطمئن باش رتبه دانشگاه شما بالاتر از رتبه دانشگاهی که سایر کارکنان آموزش و پرورش درس خوانده اند نیست البته بنده هم قبول دارم که سطح علمی برای معلم شدن خیلی مهم هستش ولی انگار خود شما از نظر ادبیات ، نگارش و املای متن مشکل دارین یکم دقت کنید در نحوه اظهار نظر .
پاسخ + 0 0 --
taroatapikatma 1395/08/24 - 12:01
معلمی شغل انبیاست === شما اینقدر اعصابت تو آموزش و پرورش خرابه چرا وارد این سیستم شده ای اعصابت نمی کشه برو قاطی داعش شو خ خ خ خ خ
پاسخ + 0 0 --
آموزگار 1395/11/21 - 18:10
سلام.کی گفته خدمات مدرسه نمیتونه تدریس بکنه؟خدمات مدرسه ما یه پسر خوب و زحمتکشه که با این حقوق کم رفت دانشگاه و فوق لیسانس گرفت حالا هم دانشجوی دکتری هست والا من همت این عزیز رو ندارم با وجود خدمات بودن اینقدر درس بخونم این نشان از غیرت این جوون داره.اصلا همه کارای مدیر مدرسه را ایشون انجام میده و مدیر فقط ناظر هستش.همه از این خاک و بوم هستیم فرقی بین ما نیست.انشااله تبدیل وضعیت میشه.عاقبت هم امثال این نیروها به جایگاه بالا و بلند می رسند.چون غیرت و همت دارند.یا علی
پاسخ + 0 0 --
جواد‌الائمه 1398/10/19 - 16:53
به‌نطر‌ من‌ همه‌ شانس‌ طریقی‌ و پشرفت‌ رادارند‌اونها‌گناه‌‌ نکردن‌‌که‌ خدمات‌ هستن‌ و شانس‌ پیشرفت‌ دارند‌واگه‌انها‌ با‌بالاترین ‌مدرک‌توانی‌ تعععیر‌ سمت‌ دارند‌ چی‌از‌ شما‌ کم‌ میشه‌ ادم‌حسود‌ خیلی‌از‌ همین‌ نیروهای‌ خدماتی‌ توانایشون‌ از‌ معلمان‌ با‌ سابقه‌ بیشتر‌ و من‌ خودم‌ به‌عین‌ شاهد‌این پشرفت‌ بودم‌ و چه‌ بسا‌ نیروهای‌ زیادی‌ در شهر‌ما‌ تععیر‌خوردن‌ با‌عالترین‌
مدرک‌وبهترین‌بازدهی‌تدریس‌
همیشه‌بهترین‌برای‌دیگران‌بخواه‌همکار‌محترم
پاسخ + +30 -3 --
شاهرخ 1395/08/23 - 07:55
بله آقای دانش آشتیانی.....
درست میگه.... حواست به حق و ناحق باشه...
اما برخی هم هستند که با مدرک دیپلم جذب آموزش و پرورش شده اند و در رسته خدمات مشغول به کار می باشند ؛ حق قانونی آنان است که طبق بخشنامه ، مدرکشان اعمال شود و از تخصص ایشان استفاده شود ؛ اما چرا بهانه تراشی می کنند و نیروهای خدماتی را مستثناء میکنند...!!؟؟
پاسخ + +29 0 --
اسمعل سلیمان نیا 1395/08/23 - 08:55
نمی دانم به چه دلیل کارکنان دبیرخانه و انبار در یک اداره و ساختمان باید با بقیه کارکنان آن فرق داشته باشند به نظر می رسد یک نوع سیستم آپارتاید در وزارت آموزش و پرورش پیاده شده است، و فکر کنم تا ظهور امام زمان هم این مشکل حل نخواهد شد.
مساله دوم وجود تبعیض بین آموزش و پرورش و سایر دستگاه های دولتی اجرایی می باشد ، یه سوال از وزیر محترم آموزش و پرورش دارم انشاله برسونند دست رئیس جمهور محترم، برادر زاده بنده دو سه سال است که استخدام قوه قضائیه شده با مدرک فوق دیپلم و با پست معمولی ، زی حکم ایشان بالای 3500000 تومن می باشد در حالیکه بنده با 18 سال سابقه ، رسمی و با مدرک لیسانس دارای زیر حکم 1600000 تومنی هستم ، کجای این اتفاقات ناشی از عدالت است و ما تا کی منتظر وعده و وعیدهای مسئولین باید باشیم.
پاسخ + +16 0 --
کاظمیان 1395/08/24 - 05:42
برادران محترم! عدالت سالهاست که رعایت نمیشود .دل معلمان خون است .بیعدالتی فقط برای شما نیست . همه در آموزش و پرورش دچار تبعیض شدید هستیم.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/08/24 - 08:07
آفرین . معلمان نیز در کار خود انواع بی عدالتی ها را تجربه می کنند . از گرفتن ابلاغ شروع می شود که مدارس خوب برای آشنایان اداره ای ها هست . خدا جای حق نشسته، به جاش زمین می خورند.
پاسخ + +13 -1 --
محسین 1395/08/24 - 13:24
سلام من یک معلم هستم چرا باید حصادت کنم که نیروهای خدماتی پیشرفت نکنن و یا طرح رتبه بندی شامل آنها نشود آنها هم مثل من حقیر هزاران مشکل دارند برادر عزیز ما جزء یک خانواده ایم وباید در همه مواقع پشت هم باشیم خدمتگزار و معلم هر دو عزیزند .
پاسخ + +8 -6 --
حمید 1395/08/24 - 13:30
احمد آقا اگر روسای ادارات زرنگ بودن او رو استخدام بانک ویا .... میکردند نه خدمتگزار واقعا چه افکاری .....
پاسخ + 0 0 --
احمد 1395/08/24 - 20:40
من این را در منطقه خودمان دیدم که می گویم . همه معلمان می دانند این قضیه را . چرا برای شما عجیبه؟ مثلا در منطقه ما، اکثر خدماتی ها برای یک خطه خاص از کشور هستند .
پاسخ + +14 -1 --
فرهنگی 1395/08/24 - 13:37
برادران عزیز نیروهای خدماتی انشالله که طرح رتبه بندی هم شامل شما عزیزان شود چون من واقعا میدونم که این حقوق شما مبلغ ناچیزی است و با این شرایط واقعا زندگی خیلی مشکل است .
پاسخ + +18 -1 --
معلم 1395/08/24 - 13:50
همکار گرامی چه اشکالی داره نیروی خدماتی هم تغییر رسته شغلی آموزشی بشن مثلا دفتردار و.... من یک کارمند بانکی رو میشناسم که اولش خدمتگزار بانک بوده وحالا شده رییس بانک پس انها هم بگویند توخدمتگزار بودیچ ای درست میکردی و... واقعا چه افکار ی.......
پاسخ + +4 0 --
عدالت 1395/08/29 - 09:55
جواب این اقاکه گفته نبایدنیروهای خدماتی مثل معلمارتبه بندی بشن ببخشداگه یک نیروی خدمات درمدرسه نباشدمعلمانمیتونندیه چای براخودشون بریزند ومئرسه بااشغال یکی میشه اقای معلم فکرنکن خیلی باسوادی نیروی خدماتی هست که بامدرک مهندسی اومده خدمتگزارشده اون وقتی که شما میرفتین تربیت معلم مامیرفتیم دانشگاه دولتی ومهندسی ودانشگاه تربیت معلم رابرای تنبلا میدانستیم حالا شما شدین خداوما شدیم برده
پاسخ + +5 0 --
احسان 1395/08/30 - 17:55
اقای معلم اقای فرهنگی اقای که خودت راباانبیامقایسه میکنی هشت هزارمیلیادازتون خوردن زبونتون درنیومدفقط براچندتانیروی خدماتی زبون داریدنیروهای خدماتی هم مراحل گزینش راگذراندن مصاحبه وازمون دادن تابیان جاروبکشند
پاسخ + +4 0 --
احسان 1395/08/30 - 18:15
اصلاوقتی تعدادی توی یک سازمان کارمیکنندیعنی چه تعدادی رسمی تعدادی قراردادی باشن حقوق تعدادی سربرج وتعدادی دوهفته بعد
پاسخ + +3 -1 --
محمد 1395/08/30 - 18:22
دبنده دوسال سربازمعلم بودم حالاهم مستخدم هستم بامدرک لیسانس مهندسی پس کارمعلمی هم کردم پس این دلیل نمیشه که یک خدمتگزارنتونه معلم بشه اون وقتی که اموزش وپرورش استخدام داشت بنده داشتم خدمت سربازی این دولت رامیکردم بعدش هم که اومدیم یارشته رانمیگرفتن یاسنمون بالارفته بنده دانشگاه دولتی درس خوندم سربازی رفتم تاامسال توبرنددانشگاه فرهنگیان وخدمت هم ماس مالی بکنندکه حالاشمابشین انبیامابشیم حمال شما
پاسخ + +5 -2 --
ای کاش نمیگفتن اسلام 1395/09/04 - 20:26
اگه نیروهای خدماتی پارتی داشتن نمیامدن مستخدم مدرسه بشن براچندتاادم...چای ببرنداقا
پاسخ + +3 0 --
امید 1395/09/06 - 21:23
ای خدابدادم برس دیگه روحیه ندارم
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1395/09/11 - 08:51
وقتی یک معلم بلانسبت نمیتونه سیستم راچطوری خاموش یاروشن کنه ولی یک نیروی خدماتی سیستم راتعمیرمیکندچطوراقای معلم میگی خدماتی توانایی تدریس نداردبنده باجنابعالی حاضرم یک کنفرانس 2ساعته درحضورجمعی ازروسات ادارات استان برگزارنمایم تاببینم توانایی مابیشتراست یاشما بنده مدرکم لیسانس مدیریت خانواده می باشدومسئول دبیرخانه هستم وحاضرم باشما درهرعنوان ومساله ای رقابت نمایم این گوی واین میدان.............
پاسخ + +3 0 --
محمد دبیر 1395/10/04 - 00:58
سلام اگر همین خدماتی ها پول و وقت برای دانشگاه و فوق لیسانیس نمیگذاشتند یک اپارتمان خرید کرده بودند سال های قبل الان سه برابر به یک دبیر رهن واجاره میدادند پوست او را هم میکندند خرج اموزش وپرورش کردن پول اتش زدن است وگرنه من هم مانند این نیروهای خدماتی که فوق لیسانس دارند انگیزه دکترا گرفتن ندارن
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1395/12/11 - 12:57
بخدامن حالم ازاین طورمعلمایی بهم میخوره اگه آقاجلال داره چایی درست میکنه یانظافت میکنه تومدرسه بخداقسم پولش حلال ترازتوکه یک معلمی بخدااگه نگاه کنی توکه اینقدربی ادب وبی احترامی میکنی به یک نیروی خدماتی پدری گدا داشتی فکرکردی معلمی چه گوه سختیه من اینجاازطرف این معلم بی فرهنگو بی ادب ازتمام نیروهای خدماتی عذرخواهی میکنمودست همشونومیبوسم واقعا نونتون حلاله مثل شیرمادرخداوندنگهدارهمه نیروهای خدماتی باشه دست حق یارتون
پاسخ + +2 0 --
علی 1395/12/16 - 21:05
با سلام همکارای محترم خدماتی تحصیل کرده به اطلاع میرساند و از شما دعوت مینماید که در گروهی که توست یکی از همکاران عزیز راهندازی شده عضو شوید.باتشکر معصومی ۰۹۱۹۶۹۵۵۱۸۶
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1396/03/07 - 10:04
نیروهای خدماتی که نمی خان جای معلم بگیرند از معلمین هم بیشتر زحمت میکشند مگه انها خرجی ندارند که با یک سوم حقوق معلم زنگی میکنند تمام وقت هم کار میکنند اما معلم ها در سال
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1396/03/31 - 15:15
با سلام عزیزم اگر معلممی شغل انبیاست پیامبر ما این قدر عقده ای نبود و نسبت به زیر دستانشان توجه خاصی داشت و این طور نمی کوبید .مگر غیر از این بود قرآن که بهترین کتاب ما شیعیان است را به هر قشری از کارگر تا غیر می آموخت تا آن ها هم به دیگران بیاموزند شما اگر معلمن وباید انسان های شریف از زیر دست شما تحویل جامعه شما پس وای به حال آن جامعه که مشت آدم حسود وعقده ای دارد نمونه اش همین اختلاس گران جامعه هستند که معلمانی مانند شما بودند عزیز در همه کارهایت خدا را در نظر بگیر وبس
پاسخ + +2 0 --
سعید 1396/05/23 - 16:46
سلام در جواب معلمی شغل انبیاست باید بگم که کسی که معلم هست یا پست بالاتری داره دلیل نمیشه که اون ارزشش بالاتره یا اون که خدمتگزار هست شخص بی ا زشی هست مهم شخصیت انسان هاست حتی کسی که مدرکش رو از دانشگاه دولتی گرفته بالاتر از شخص دیگری نیست ممکن هست همون خدمتگزار صداقت و احساس مسولیتی که دارد مدیر مدرسه هم نداشته باشه اصل ذات انسان هست معلم هم اگه احساس مسولیت و عشق به شغلش داشته باشه . شغل انبیاست والا اگه کارش رو درست انجام نده چه بسا که بغیر از معصیت کار دیگه ای انجام نداده . افتادگی آموز اگر طالب فیضی هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
پاسخ + +4 0 --
مرد 1396/07/14 - 21:24
واقعأ متأسفم برای (احمد وجلال) ,ومتأسفم برای بچه های مردم که شما معلمشونید
توف
پاسخ + +2 0 --
امیر حسین 1396/07/23 - 14:02
بنظرمن خدمت گذاری که توانایی تدریس کردن روداشته باشه به رشد نظام آموزشی جامعه بتونه کمک کنه هیچ مانعی برای تدریس کردن اون وجود نداره چون این هوش وتفکر اونه که میتونه بهش در تدریس کمک کنه نه لباس معلمی بعضی از معلما فقط لباس معلمی رودارن نه هوش وتفکر یک معلم رو
پاسخ + +2 0 --
به معلمی شغل انبیاست 1396/11/20 - 21:14
شما اولا درست صحبت کن دوما انقد معلم بیسواد ریخته تو آموزش پرورش که یه پسر ۲۸ ساله مستخدم ازتمامی اونا علمش بیشتر ولی چون مدرک نداره باید مستخدم بمونه معلم فناوری بلد نیست یه فایل نصب کنه حق معاونت هم ۳۰۰تومن میگیره و مطمئنا تو هم هیچی حالیت نیست
پاسخ + +4 0 --
در انتظار فرج 1396/12/24 - 08:27
من همسر یک خدماتی هستم شوهرم با تلاش زیاد و با وجود بچه کوچک توانست مدرک لیسانسش را بگیرد در صورتی که من هم دانشجو بودم سختی زیادی کشیدیم از خدا میخام اونایی که لیاقت دارند رو به عشق معلمیشون برساند. خطاب به "معلمی شغل انبیاست" میگویم شما که از اول معلم زاده نشدی این شغل رو کسب کردی در صورتی که شاید لیاقتش را هم نداشتی چون معلمی فقط حرفه نیست مدرک نیست پست و مقام نیست عشق است که با بچه های پاک صرف کنی و بتونی تو روحیه آنها بهترین تاثیر را داشته باشی و بفهمی و بفهمانی احترام مومن احترام خدا است خدماتی ها هم بنده های خدا هستند که برای یک لقمه حلال این شغل سخت رو انتخاب کردند و مثل هر آدم دیگه ای میخان پیشرفت کنند. به جای اینکه جلوی پیشرفت بقیه را بگیریم بهتر است خودمان پیشرفت کنیم.
پاسخ + 0 0 --
محمد 1397/07/19 - 11:42
با توجه به بیست سال سابقه و کار با معلمان در طول بیست سال گذشته متاسفانه بزرگترین خیانت استفاده از نیروهای خدماتی به عنوان معلم ابتدایی بود. این بدترین خیانت در حق دانش آموزان این مرز و بوم بود .
چطور کسی که هیچ آموزش رسمی در تربیت معلم یا دانشگاه ندیده و دروس تریتی را نگکذرانده میتواند یک معلم آن هم در دوره حساس ابتدایی باشد.
پاسخ + 0 0 --
بیگانه 1399/02/11 - 10:31
سلام متاسفانه نام مافرهنگی در برابر آموزش وپرورش همه یکسان هستند اما حقوق خدماتی پایمال شده است
پاسخ + +2 0 --
نا شناس 1399/07/30 - 20:54
واقعا خاک عالم تو سر همچنین معلما ه اینقدر بی شعور هستند و بیسواد
پاسخ + +1 0 --
نا شناس 1399/07/30 - 22:06
با عرض معذرت ولی ما همکار هستیم همان وقت را که صرف اموزش میکنید ما هم پا به پای شما در اموزشگاها حضور داریم بلکه با ساعت کاری بیشتر ودر ضمن شما مادر زادی معلم نشدی اگه اجرا شود ما هم مثل شما اموزش میبینیم در صورتی که اکثرا نیروهای خدماتی از نظر فنی و اموزش از شما بالاترند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/03 - 23:03
با عرض درود خدمت همه کسانی که نظر دادن جز ان احمق بیشعور ی که با عنوان معلم شغل انبیاست نظر داده واقعا اگه معلمی شغل انبیاست وتو معلم هستی انبیا باید از شغلشون واقعا سر افکنده باشند که امسال تو خودتا بهشون میچسبونی .....نه اصلا محترم من پانزده ساله امسال تو را در مدارس دیدم نمیدونم اینکه این چهار ساعتی که تو مدرسه هستید صبحانه به جا چای خوردن به جا از وقت کلاس زدن وبا گوشی مدام صحبت کردن به جا دیر آمدن به جا زودرفتن واز وقت کلاس زدن بجا از چه شغلی حرف میزنی مگه انبیا مال حروم میخوردن.....کردندباید در اون آموزش پرورش را گل گرفت که تو معلمش باشی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/12 - 21:04
سلام.معلمی که راضی نباشه یه خدمتکذار توطرح رتبه
بندی باشه چه انتظار از بالای ها داریم زحمتی که برای
اینها میگشیم رانمیبینند پس وای به حال خدماتی ها من
خودم حقوق ام به ۱۵روز ماه نمیرسه ......یاحق
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/02/11 - 22:17
همکاران عزیز خدمتگزارن و سرایدارن عزیز هیچ کس به فکر ما نیست بهتره خودمونو دلخوش نکنیم حقوقمونو اضاف نمیکنن بهتره ما هم به اندازه حقوقمون کار کنیم و به فکر شغل دوم باشیم

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

خیلی زیاد - 1.9%
زیاد - 0.9%
متوسط - 2.3%
کم - 2.5%
خیلی کم - 92.4%

مجموع آرا: 1986

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور