صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان حل شد : "پذیرش مدرک دوم و سوم فرهنگیان مطابق نیاز آموزش و پرورش "

حل مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان و معلمان  گروه اخبار /

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که « آیا فعالیتی برای پذیرش مدرک دوم فرهنگیان انجام شده است و امکان فراهم شدن این موضوع وجود دارد؟»، اظهار داشت: آنچه که گفته شده است مطلب مثبتی است، آن هم بر اساس مصوبه‌ای بوده که سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه کرده است.

وی افزود: اگر فردی با مدرک فوق دیپلم یا لیسانس به استخدام آموزش و پرورش درآید و اگر همان رشته را ادامه تحصیل دهد مورد تأیید قرار می‌گیرد اما اگر بخواهد تغییر رشته دهد باید با آموزش و پرورش هماهنگ کند که آیا آن رشته جدید مورد نیاز این دستگاه است یا خیر و در ادامه باید موافقت آموزش و پرورش را دریافت کند.

زاهدی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای ادامه تحصیل و ارائه مدرک دوم در صورتی که فرد در همان رشته قبلی تحصیلات انجام دهد، وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اما اگر فردی علاقه داشته باشد در رشته دیگری ادامه تحصیل دهد که جزو اولویت‌های آموزش و پرورش نباشد این فرد نمی‌تواند برای پذیرش مدرک تحصیلی اصرار کند، زیرا مطابق با نیاز نبوده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان برای ارائه مدرک دوم و سوم در صورتی که در همان رشته قبلی و مورد نیاز آموزش و پرورش ادامه تحصیل دهند، مدرک آنها مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

فارس


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem

شنبه, 28 آذر 1394 21:28 خوانده شده: 29034 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +22 -1 --
.... 1394/09/28 - 22:59
چه خبر خوشی،اشک شادی تو چشمام حلقه زد
پاسخ + 0 0 --
محمدازکمیجان 1395/10/08 - 15:13
سلام ،خوش بین وساده نباشیداین بخشنامه لغونشده وآقای زاهدی نظرخودش رابیان نموده وبخشنامه ای صادرنکرده
پاسخ + +15 0 --
اکرم عبدالحسینی 1394/09/28 - 23:47
باسلام وخدا قوت چرا ضمن خدمت فرهنگیان که 1400ساعت بیشتر دارند ومدرک فوق دیپلمن وسنشان بالای 50 سال میباشد ومشغول انجام وظیفه هستند معادل سازی بهشون مدرک لیسانس نمیدین درصورتی که با زحمت 25سال این کلاسها را دوره دیده ان ممنونم لطفا این مورد را پیگیری کنید
سپاسگزارم
پاسخ + 0 0 --
عبدالوهاب 1394/09/29 - 10:50
دقیقا درست است ، این دوره ها محصول بیش از 25 سال تحصیل و تدریس است و باید به همکاران بالاتر از 20 یا 25 اعطا شود و هر فرد از نظر مدرک یک مرتبه ارتقا یابد ، کاری که در بیشتر سازمان ها انجام می دهند، باید وزیر محترم این طرح بلاتکلیف را کامل کند.
از آذربایجان شرقی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/05/28 - 12:32
دقیقا همینطوره
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/02/08 - 08:47
آموزش وپرورش خودش رو به خواب زده .ونمیشه بیدارش کرد.28سال منتظر شدم تا تحولی ایجاد شود متاسفانه هیچ تغییر سازنده ای ایجاد نشده جز تغییر مسئولان ومدیر کل ها و وزرا و ...... از این تاریخ به بعد مجبورشدم در خودم تغییر ایجاد کنم و دنبال شغل دوم وسوم و.... بگردم.
پاسخ + +16 -4 --
مهدیا 1394/09/29 - 00:04
ممنونم کلی بهم انرژی دادین با این خبر نزدیک امتحانای پایان ترم و این که ادامه بدم یا ادامه ندم
پاسخ + +11 -1 --
ناشناس 1394/09/29 - 00:14
با سلام و ارادت خدمت متولیان تعلیم وتربیت...........
واقعا باید از قشر فرهنگی سپاسگزار باشیم که با هزینه خود وبا صرف انرزی مضاعف برای بالا بردن سطح علمی خود
می کوشند......مسلما نتیجه وبازخورد آن در کلاس و نظام فرهنگی در آینده ای نه چندان دور مشهود خواهد شد. بیایید افق دیدمان را گسترده تر کنیم و بها را به بهانه از دست ندهیم.
پاسخ + +13 0 --
ناشناس 1394/09/29 - 00:24
با سلام و ارادت خدمت متولیان تعلیم وتربیت
دراین موقعیت وشرایط مشکل اقتصادی باید سپاسگزار قشر فرهنگی باشیم که با صرف هزینه و انرزی مضاعف در بالا بردن سطح سواد خود میکوشند....به طور یقین نتیجه آن در آینده ای نه چندان دور در عرصه جامعه فرهنگی مشهود خواهد شد....پس بیایید بها را فدای بهانه نکنیم.
پاسخ + +2 0 --
مسعود 1394/09/29 - 09:52
سلام

یعنی بااین حساب، کسی با مدرک فوق دیپلم جذب شده می تواند تا دکتری بخواند؟

مدک اول بعد فوق دیپلم میشه: لیسانس
مدرک دوم: فوق لیسانس
ومدک سوم: میشه دکتری

خواهشاًکسانی مطلعند راهنمایی کنند.

مثلاً کسی دیپلم وارد آموزش وپرورش شده نمی تواند دکتری بگیرد؟؟؟؟!!!!!
وقتی میگن مانعی ندارد ادامه تحصیل فرهنگیان دیگر مدرک دوم وسوم یعنی چی ؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
حمید 1396/03/23 - 22:32
سلام فعلا همون بخشنامه قبل که یه مقطع بالاتر فقط اعمال می شود به قوت خود باقی است.
پاسخ + +9 0 --
سنگ زیرین آسیا 1394/09/29 - 17:41
باسمه تعالی
وظیفه خود میدانم به خاطر این موفقیت که قلب صدها فرهنگی شیفته تحصیل را شاد نموده است از گروه های زیر تقدیر نمایم.
ا- سایت وزین سخن معلم که ماه ها پیش از این که ما خطر را احساس کنیم به ما هشدار داد اما حقیقتاً باور نمی کردیم که چنین کابوسی را شاهد باشیم انگار چند ماهی را در قرون وسطی سپری کردیم .
2 - همکارانی که حساسیت نشان دادند گروه تلگرام و کمپین اعتراضی تشکیل دادند وقت و هزینه صرف نمودند برای دیدار با مسئولین و نمایندگان مسافرت رفتند و سهم بالقوه ای در این زمینه داشتند.
3 - کلیه فرهنگیان متعهد و هوشیار که به موقع عکس العمل نشان دادند و برای اولین بار در تاریخ پی گیری مطالبات فرهنگیان از مجرای قانونی ( کانون های متعارف قدرت مثل وزارت و مجلس ) اقدام کردند و نتیجه این اقدام سنجیده این پیروزی برای همه ایران است . زیرا همه جامعه از تعالیم معلمان فرهیخته منتفع می شوند. ادامه دارد ...........
پاسخ + 0 0 --
نقیبی 1395/11/01 - 00:35
چه موفقیتی؟من در زمان صدور بخشنامه شهریور 94 دانشجوی ترم سوم ارشد بودم و اون موقع گفتن خیالتون راحت باشه برای دانشجویانی که قبل از این تاریخ مشغول به تحصیل بودن مدرکشون اعمال میشه. حالا که مدر فارغ التحصیلی رو تحویل دادم نیگن نه خیر برای شما هم محاسبه نمیشه. واقعا متاسفم. نمیدونم این چه وضعیه و چه کسی باید پاسخگوی زحمات دو ساله و هزینه های ما رو بده
پاسخ + +8 0 --
سنگ زیرین آسیا 1394/09/29 - 17:42
........... ادامه نظر پیشین ......4 - تشکر ویژه از نمایندگان محترم مجلس که موکلین خود را تنها نگذاشتند به میان گروه ها و کمپین ها آمدند بعضا عدم اعتماد ها ، سوء ظن ها و سخنان بعضاً تند و تیز را با صبر و حوصله تحمل کردند و پی گیری نمودند . درود برشما و شرفتان.
5 - از وزیر محترم اموزش و پرورش جناب فانی که الحق و الانصاف از همکارانش در مقابل بخشنامه سازمان مدیریت دفاع کرد و نشان داد که از جنس معلم و بدنه تعلیم و تربیت کشور است .
6 - از تمام اولیا، دانش آموزان و مردم شریف ایران که در این چند ماهه در ارتباط با موضوع منع تحصیل معلمان ناخرسندی خودشان را در محافل مختلف ابراز نمودند که بازخور این نظرات قطعاً در تصمیمات اصلاحی مرثر بوده است.
پاسخ + +3 -1 --
فرهنگی 1394/09/29 - 18:54
با سلام. اجازه ندین با این حرف ها سر ما را گرم کنند. حق ما بیش از این هاست
پاسخ + 0 0 --
سراوانی 1394/09/29 - 23:17
هر کاری راهی دارد
دوست عزیز اشتباه نکن
ان ها شمشیر را از رو بسته بودند
این حرکت سنجیده همکاران ما بود که ان ها را وادار به عقب نشینی کرد.
در بعضی کشورها از 70 سال پیش اتحادیه و تشکل های صنفی قانونی دارند برای مطالباتشان مذاکره می کنند و چنانچه راه های مسالمت امیز جواب نداد از روش های دیگر هم مطابق قانون استفاده می کنند . یعنی هر کاری که می کنند مطابق قانون است .اما در اینجا چون ما اتحادیه نداریم هر حرکتی که از مجرای حاکمیت نباشد چون قانونی نیست جواب نمی دهد . ما باید یاد بگیریم چطور حرکت کنیم . یک نمونه این است که از جبهه متحد فرهنگیان در انتخابات مجلس حمایت کنیم .قدرت دست ماست اگر خودمان را باور کنیم.
پاسخ + +7 0 --
علی 1394/09/29 - 19:12
چراچندرغازی حقوق معلمان را تاآخرین ساعتهای روز آخرماه به تاخیرمی اندازند.18 -20سال درس خوانده ایم معلم شده ایم یه دیپلم بانک پنج برابرما حقوق می گیره یادروزارت علوم یا پزشکی-چندبرابرماحقوق می گیرند .ان رقم ناچیز ظالمانه حقوق مارااین دولت سرموقع هم نمی دهد وباعث می شوداقساط بانکی وبازبدهی وامهایمان به عقب افتاده وجریمه اش رابدهیم. تاکی بامعلم باید این دولت بدرفتاری کند وچه دشمنی بامامعلمان دارنداین ظالمان.
پاسخ + 0 0 --
سالاری 1396/03/29 - 15:20
سلام دوستان کجا عقب نشینی کرده اند هنوز بخشنامه اعمال ی مدرک به قوت خود باقی هست
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1394/09/29 - 22:03
به خدا بیشتر مطالب درسی مخصوصأ مقطع ابتدایی هیچ کاربردی تو زندگی ندارند باید مطالب کتاب در زندگی انسان کاربرد داشته باشد خیلی هاس بی مفهوم هستن.چرا عدالت نیست کتاب ریاضی پایه ششم داخل یک صفحه 5مبحث وجود دارد که هیچ ربطی به هم ندارند درحالی که هر مبحث یک جلسه وقت لازم دارد
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1394/09/29 - 22:11
سلام.تو را به قران به فکر اینده بچه ها باشیم.هر کتاب درسی رأ باید معلم همان مقطع بنویسد
چون خودش دران مقطع کار کرده.مثلأ کتاب ریاضی ابتدایی را باید کسی تالیف کند که خودش معلم ابتدایی باشد.اگر کسی حتی کسی که استادیار یا فیلسوف ریاضی باشد درسته مباحث را بلده ولی از فکر بچه های ابتدایی و نیاز انها خبر ندارد.بچه ها خیلی بی سواد بالا می ایند کتاب ها براشون مفهومی ندارند
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/10/01 - 02:53
میخواستم بدونم رشته مدیریت اجرایی مرتبط با آموزش و پرورش میباشد،
پاسخ + 0 0 --
مسعود 1394/10/02 - 10:02
برای کسی که مدیر,معاون ویا شاغل در اداره باشه آره ...مدیریت اجرایی مرتبط هستش .

البته لیست کامل رشته ها درکارگزینی ها موجود هست
پاسخ + +1 -2 --
سام 1394/10/01 - 18:01
به نظرم نه ومدیریت آموزشی مرتبط است
پاسخ + +5 0 --
داود 1394/10/03 - 22:36
با سلام تمام نظرات همکاران عزیزم را خواندم همه ایرادات وارد است به خاطر اینکه متاسفانه وزارت خانه حرمت داری را بلد نیست مقصر هیچکسنیست بجز خود وزارت وادارات متبوع بنده لیسانس مکانیک چندین سال (23)درهنرستان مشغول به تدریسم امسال سال۹۴-۹۵بنده به مقطع راهنمایی امدم به خاطر شش ساله شدن ابتدایی وعدم برنامه ریزی مسولان که چندسال بعدش را درست نتیجه گیری نمیکنند که سال ۹۳_۹۴ پایه نهم نداشتیم سوای همه چیز که بخاطر بی برنامگی اقایان امثال بنده امدیم مقطع راهنمایی ما شدیم اچارفرانسه هر درسی که شما فکر کنید دادن به ما ازجمله قران ,دینی,زبان,و...میخوام این نتیجه را به شما همکاران گرامی بگم لااقل مقطع ازما نپرسید شما درچه درسهایی توانا ترید نتیجه اخر ضرب المثل دوغ ودوشاب یکی است مصداق پیدام میکند دلشان خوش است سیستم بک فا شان با جابجا کردن نیروها درست شده و ای کاش دغدغه بچه هامان مهمتر بود
پاسخ + +3 0 --
زارع 1394/10/06 - 13:18
ما حق تدریس های سال۶۹ هستیم که به مدت ۷ سال حق تدریس در مناطق محروم هرمزگان دربدترین شرایط مشغول به تدریس بودیم که بعد از رسمی شدن سابقه ی خق تدریسی ما از ۷ سال به ۳ سال تبدیل شد درصورتیکه تربیت معلم و دانشسراها باوجود اینکه خودشان محصل بودند جزسابقه کاری انها حساب شده و الان درحکمشان سابقه انها بیشتر از ماست لطفا پیگیری کنید.
پاسخ + +1 -1 --
دانشجو 1394/10/09 - 20:39
من دانشجوی رشته دبیری زیستم میخواستم بپرسم که میتونم تو آزمون ارشد ژنتیک انسانی که رشته غیرمرتبط با زیست شناسیه و آزمونش زیرنظر وزارت بهداشت برگزار میشه شرکت کنم؟ واگه قبول شم آموزش پرورش اجازه ادامه تحصیل میده؟ لطفا جواب بدین
پاسخ + +4 -1 --
دبیر 1394/11/21 - 22:00
یعنی چی مدرک اول و دوم. ما تربیت معلمی ها با دیپلم استخدام آزمایشی شدیم.
با فوق دیپلم رسمی. بعد لیسانس
دوستان ، یعنی ما نمیتونیم فوق لیسانس ادامه تحصیل بدیم با این اوصاف مدرک اول و دوم ؟؟؟؟ اگه میدونینین لطفا راهنمایی کنین.با تشکر
پاسخ + +3 0 --
آمنه 1395/03/12 - 16:35
اینو بخشنامه کردن و قطعیه یا اسنکه فقط سر ما رو نسخوان گرم کنن؟
پاسخ + +6 0 --
ف.ب 1395/03/29 - 01:00
سلام لطفا اینکه فرهنگیان برای ادامه تحصیل و اعمال مدرک دوم و سوم مشکلی ندارندرا به ادارات کل و مناطق اموزش و پرورش بخشنامه کنید من برای دریافت فرم معلم به کارگزینی مراجعه کردم چون کارشناسی ارشد قبول شدم ولی گفتند خبری نیست و قانون عوض نشده شما را به خدا مشکل ادامه تحصیل ما را حل کنید .....
پاسخ + +6 0 --
علیرضا 1395/06/15 - 15:46
سلام
بنده در مقطع ارشد سراسری قبول شدم،چند روزی است که به هر دری می زنم تا موافقت اداره ی منطقه و اداره کل اصفهان رو بگیرم،متاسفانه فقط بخشنامه ی صادره وزارت مبنی بر عدم موافقت برای ادامه تحصیل را جلو رویم قرار می دهند،
ایا این ظلم نیست !!!!!!!!
در مملکت اسلامی برای درس خواندن مانع تراشی کنند وان وقت ادعا کنند معلم باید دانشش به روز باشد!!!!!
چندسال پیش روزانه قبول شدم به بهانه ی مدرک معادل ثبت نامم نکردن،حالا مجدد روزانه قبول شدم موافقت نمکنند،اخر داد ما را پیش چه کسی ببریم تا دادستانی کند، ایا حق ما معلمها همین است که انگیزه کشی می کنند،
جناب وزیر ما باید چکار کنیم؟؟!!!! تو می خواهی چکار کنی؟؟!!!! این انصاف است!!! مصداق اطلبوا العلم ... چیست؟
ممنون که در حکومت دولت تدبیر وامید اینگونه ،نامیدمان می کنید ! خسته نباشید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/11 - 01:29
دولت رانت و دروغ و بدون کلید
پاسخ + +3 0 --
علي 1395/06/15 - 17:22
بنده رفتم به اداره آموزش وپرورش ناحيه يك اروميه با اينكه در رشته مرتبط پذيرفته شده ام ولي گفتند كه اگه ادامه تحصيل بدي مدركت اعمال نخواهد شد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/11 - 01:29
شما برو ادامه بده درست میشه
پاسخ + +4 -1 --
شریفی 1395/06/18 - 10:16
باسلام خدمت زحمت کشان عرصه خبر با توجه به تغییر کتب درسی ادامه تحصیل فرهنگیان بخصوص در رشته مورد تدریس خودشان امری واجب واجتناب ناپذیر هست از مسولان دلسوز کشور عاجزانه خواهشمندیم به این امر مهم توجه جدی داشته وجلو ادامه تحصیل فرهنگیان را نگیرند چون کلاسهای ضمن خدمت که در عرض دو سه روز برگزار می شود برای محتوای کتب تازه تالیف به هیچ عنوان کافی نیست . با تشکر از مسولین سایت که صدای ما را به گوش مسولین می رسانند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/19 - 05:46
باسلام من اموزگار ابتدایی هستم رشته لیسانسم برق هستش ارشدم برق خوندم گفتن طبق بخشنامه 707 اعمال مدرک ارشد نمیشی نامرتبطه با ابتدایی دوستان جواب بدهید ایا اعمال میشه با اطلاعیه جدید ؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/11 - 01:31
اصلا چرا برق رفته ابتدایی ... شما باید میرفتی متوسطه.... اینو راست میگن که رشتت مرتبط نیست ولی چرا جذبت کردن.....
پاسخ + +2 0 --
حق گو 1395/06/19 - 15:03
فیلی داشت فرار می کرد گفتند چرا فرار می کنی گفت شیر دستور داده زرافه ها را بگیرند بهش گفتند که تو که زرافه نیستی چرا تو فرار می کنی پاسخ داد آخه شیر الاغ را ما مور این کار کرده
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1395/06/20 - 12:01
... حداقل رشته های مرتبط با حکم کارگزینی فرد را که ادامه تحصیل داده اند تایید میکردید . من رشته ای که ادامه داده ام مرتبط با حکم کارگزینی لیسانسمه .حالا از بد روزگار جدول گزاشتن برو فلان رشته بخون
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/11 - 01:31
خب مقصر خودتونید اول میرفتید اداره بعد انتخاب رشته میکردید
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1395/06/20 - 13:15
تکلیف انهایی که قبل از صدور بخشنامه 707 درس خوانده اند و الان میگویند رشته شما نامرتبطه چیست ؟منی که رشته ارشدم مرتبط با لیسانسمه که توحکمم هست برای اعمال مدرک بهم میگن با شغلت نامرتبطه اعمال نمیشه این ظلمه بقران من قبل بخشنامه تحصیل شروع کرده بودم برای همکاران من سال قبل بخشنامه اعمال شده مدرکشون که با لیسانس یکی بوده یکی داد ما رو برسه
پاسخ + +5 0 --
احمدی 1395/06/22 - 12:07
دوستان وهمکاران عزیز نگران نباشیدجلوگیری از ادامه تحصیل در مورد آموزش وپرورش به خصوص کسانی که در رشته مرتبط ، نمی تواند ادامه داشته باشد چون کار معلم آموزش است کسی که آموزش نبیند نمی تواند آموزش بدهد این یک امر بدیهی است.
پاسخ + +3 0 --
مریم 1395/06/22 - 21:16
جناب آقای روحانی رئیس جمهور عزیز هر چه زودتر آقای محمد باقر نوبخت (شازده پسر)رو از این مسئولیت خلع کنین وگرنه جامعه رو با این برنامه هاش به باد میده با تشکر
پاسخ + 0 0 --
ناهید 1395/06/22 - 22:58
فکر کنم ... زیادی در راس کار هستند کسانی که جلو علم در جامعه را می گیرند به خصوص از کسانی که کارشان آموزش است از... هم بدترند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/11 - 01:33
دولت رانت و دروغ و بدون کلید
پاسخ + +4 0 --
احمدی 1395/06/22 - 22:55
با سلام
محروم کردن معلمان از ادامه تحصیل یعنی جلوگیری از بروز شدن علم کسی که آموزش می دهد لازم وضروری است که با ادامه تحصیل علم خود را بروز کند به نظر بنده گرگهایی با لباس گوسفند برای ما برنامه ریزی می کنند جلوگیری از ادامه تحصیل معلمان آینده خطرناکی برای دانش آموزان وجامعه رقم خواهد زد.
پاسخ + +4 0 --
مریم 1395/06/23 - 13:59
مسئولین محترم (جناب زاهدی)همین مطلب رو از طریق وزارت خانه بخشنامه کنید تا همکارا تکلیفشون مشخص باشه آقا از این به بعد فقط مرتبط بخونین مدرکتون قبوله . اینم حرف حسابه دیگه، ولی تاریخ مشخص کنید از این تاریخ به بعد که همکاری که قبلا درسش رو شروع کرده و الان نیمه راهه یا آخر درسشه ضرر نکنه واقعا ممنون میشیم که اطلاع رسانی دقیق به ادارات مناطق بشه ادامه (تحصیل بلامانع به شرط مرتبط بودن)
پاسخ + +1 0 --
عباسی 1395/06/23 - 14:46
سلام این خبر رو حذف کنید یکی دیگه مثل من نره هزینه کنه .
پارسال به من یک نامه معلم برای معرفی به دانشگاهی که قبول شده بودم بهم دادم واحدهای سخت ارشد رو به امید قبولی مدرک دوم داشتم پاس میکردم که باز شهریور شد دیدم همه جا تو بهشنامه ها میزنن مدرک دوم اعمال نمیشود.
خیلی مسخره است ولی ز گهواره تا گور بجوی مال دوران ما نیست
پاسخ + +4 0 --
عباسی 1395/06/23 - 14:48
اگر همکاران باهم اعتراضی به این بخشنامه بنویسیم شاید تغییر رویه بدهند
اول مرخصی تحصیلی رو حذف کردند حالا ادامه تحصیل
پاسخ + +5 0 --
سبزی زاده 1395/06/24 - 13:34
تو رو خدا بابت ادامه تحصیل فرهنگیان سنگ نیندازید چون گناه داره بچه های مردم وآینده سازان خوب تربیت نشوند.
آقازاده ها انتقام دست الهی یادتون نره؟
پاسخ + +7 0 --
فرشیدی 1395/06/24 - 21:57
بنده اگه مدرکم اعمال نشه مطالبی را که در ارشد آموخته ام هر گز به دانش آموزان نخواهم آموخت.
پاسخ + +3 0 --
علی 1395/06/29 - 19:24
همکاران عزیز بر فرض که بتونیم تا فوق دکترا هم ادامه تحصیل بدیم چه فایده در سیستمی که به تحصیلات پرسنلش بهایی نمی ده نهایتش می خوان چندرغاز بابت مدرک بالاتر به حقوق اضافه کنن اصلا انگیزه ای برای ادامه تحصیل وجود داره مگه برای دل خودت درس بخونی اون هم اگر تو این وضعیت اقتصادی دلی برای فرهنگیان مونده باشه.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1395/07/02 - 07:27
مستخدممون مدرکش اعمال میشه چون اموزش ابتدایی داره میخونه و مورد نیازه میشه اموزگارر ابتدایی وتبدیل وضعیت میشه من مدرکم مهندسیم اعمال نمیشه چون مازاده رشته به این سختی که خوندم !!!!برید گل بگیرید بخشنامه مسخرتون رو خدا ...
پاسخ + +2 -1 --
زهرا 1395/07/12 - 20:41
باسلام خواهش میکنم اگه مسئولین سوال من رو میخونن جواب بدن : بنده22 سال پیش با فوق دیپلم تربیت بدنی وارد آموزش و پرورش شدم و بعلت نزدیک نبودن دانشگاه فرهنگیان به شهرم مجبور شدم در رشته ادبیات لیسانس بگیرم ولی در حکمم هنوز دبیر تربیت بدنی هستم کارشناسی ام رو قبول کردند ولی الان در آزمون ارشد دانشگاه آزاد در گرایش تربیت بدنی رفتار حرکتی قبول شدم آیا مدرکم درحکم اعمال میکنند چون دانشگاه هزینه داره اگه نمکنند بدونم وادامه ندم سپاسگزارم
پاسخ + +3 0 --
جمعي از همكاران 1395/07/13 - 19:31
سلام آيا رشته مديريت خانواده كه از طرف دانشگاه علمي كاريردي ارائه ميشه و تعداد زيادي از همكاران در آن مشغول به تحصيل هستند يا مدرك كارشناسي اون رو گرفتن مورد تاييد آموزش پرورش هست؟ يا خرج بيخود كردن با توجه به بخشنامه اي كه فرستادن مبني بر بلامانع بودن مدارك از هر دانشگاه مورد تاييد وزارت علوم. بعضي از همكاران سالهاي آخر خدمت هستن. ممنون ميشيم پاسخ بدهيد.
پاسخ + +5 0 --
عاشق ادامه تحصیل 1395/07/19 - 06:48
نام و یاد خدا آرامبخش قلب هاست
سلام و وقت بخیر خدمت معلمان عزیز
سوالی داشتم مبنی بر این که آیا یک آموزگار می تواند در مقطع ارشد، رشته مشاوره و راهنمایی گرایش خانواده را ادامه دهد یا نه؟ مدرک کارشناسی علوم تربیتی است.
با این که در بخشنامه مربوطه رشته مشاوره و رشته مشاوره و راهنمایی آمده است که همکاران آموزگار می توانند در این دو رشته ادامه تحصیل دهند اما اشکال کار آنجایی است که اصلا در دفترچه کنکور ارشد دورشته ی فوق که بدون گرایش آمده باشند موجود نیست و کسی که خواهان ادامه تحصیل در رشته ارشد است ناگزیر باید در یکی از گرایش های مشاوره ادامه دهد.
لطفا بفرمایید که میشود آموزگار با مدرک کارشناسی علوم تربیتی در رشته مشاوره گرایش خانواده ادامه دهد یا نه؟!
پاسخ + +7 -1 --
ناشناس 1395/08/03 - 22:51
چرا اجازه نمیدهید هر رشته ای را که معلم دوست دارد ادامه دهد
بنده رشته ی اصلیم زبان انکلیسی است اما دوست دارم در رشته روانشناسی تربیتی ادامه تحصیل دهم اما با این قانون جدید مانع پیشرفت معلم میشوید .لطفا در مورد قانون جدید تامل کنید ..اجازه دهید هر رشته ا ی که معلم دوست دارد ادامه دهد خب فقط اگر رشته ا ی را معلم فارغ التحصیل شد واموزش وپرورش به ان نیاز نداشت در همان رشته تحصیلی قبلی معلم به تدریس خود مشغول شود فقط از مزایای کرشناسی ارشد برخوردار شود.
پاسخ + 0 0 --
دبیر ۲۰۲۰ 1399/08/12 - 22:20
منم مثل شما هستم. ارشد قبول شدم مشاوره خانواده آن هم بعد از یک سال درس خواندن و حالا فرم و مدرک من را که متعهد خدمت هستم نمی دهند! حتی برای علم ما هم ارزش قائل نیستند وگرنه افزایش حقوقش مگه چقدره که!؟به یاد شما باشه من یک دبیرم و در سال ۱۳۹۹ یا ۲۰۲۰ و در دولت امبد دارم این پیام رو می نویسم دیگه دبیر های جوانتر بدونند کجا آمدند!
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1395/08/24 - 12:56
پدرتون بسوزه فقط همین نظر من اینه لطفا بزارید حداقل دلم خنک بشه
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/08/28 - 16:40
خبرتون دروغه من ارشدم با لیسانس یکی بود ولی چون ابتدایی اموزگارم اعمال مدرک نکردن و گفتن نمیشه اعمال نشد
پاسخ + +7 0 --
عباس 1395/08/30 - 17:08
زنده باد سازمان مدیریت بااین رییسش تاحالا کجا بودند این نخبه ها زودتر جلوی تحصیل معلمان را می گرفتند مگر مملکت به درس و سواد بالا نیاز داره باید جامعه بی سواد باشه تا بشه بر انها حکومت کرد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/11 - 01:38
اینو قبول دارم.....لایک.....
پاسخ + +2 0 --
جمعی ازفرهنگیان 1395/09/09 - 14:12
باسلام وآرزوی توفیق ؛
اگراین مطلب ،اعمال مدرک دوم و سوم ( مرتبط)درست است لطفا به صورت بخشنامه به ادارات (آ . پ )اعلام نمایید. 95/9/9
پاسخ + +9 0 --
فرهنگی 1395/09/11 - 21:50
با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز
من با مدرک فوق دیپلم تربیت معلم وارد آموزش و پرورش شدم بعدش با هزار سختی دکتری عمومی پزشکی رو تموم کردم و خدا شاهده قصدم خدمت به همکاران عزیز بود ک بتونم بمونم و ساعاتی رو هم با قبول مدرکم در درمانگاه فرهنگیان باشم اما متاسفانه بی تدبیری دولت بی تدبیرمان با این بخشنامه های غیرمنطقی که منشا همه آنها همسران آنها می باشد!!!! از سویی بنده تخصص قبول شده ام و حتی مانع استعفای بنده نیز شده اند !!!! فقط میخواهم به بی خردی مسولین اداری که بسیار بی سواد و ... هستند که همگی سهمیه ای و... وارد شده تا تیشه بر ریشه آموزش کشور وارد کنند . خواهش میکنم نشر دهید تا به گوش کر مسولین برسد خواهش میکنم هر چند من هیچ نیازی به حقوق آموزش و پرورش ندارم و به خواست خدا و به او توکل کرده ام ولی اگر از مسولین آموزش و پرورش به مطب مراجعه کنند منتظر نسخه های مرگ آور اینجانب نیز باشند
پاسخ + 0 0 --
محمد مداحی 1396/03/21 - 21:12
سلام ببخشید میشه پزشکی خوند کنار دبیری?
پاسخ + 0 0 --
محمد مداحی 1396/03/21 - 21:13
سلام،ببخشید میشه پزشکی خوند کنار معلمی?
پاسخ + +7 0 --
هاجر 1395/09/17 - 22:37
باسلام بنده با فوق دیپلم وارد آموزش وپرورش شدم لیسانسم را با بدبختی واینکه درکنارش باید 24ساعت موظم رو تدریس میکردم درتهران خوندم وهفته ای سه روز تهران وسه روز روستاهای کردستان که با محل زنگیم یک ساعت فاصله داشت خوندم دست آخر یک مدرک معادل بدرد نخور دادن که هروقت ارشذقبول میشدم میگفتن معادله وثبت نامم نمیکردن واز طرفی آزمون جامع برگزار نمیشد تا از معادل در بیام سال 94 بالاخره مسولین ازخواب بیدار شدن ومعادل روبرداشتن امسال دوباره ارشدقبول شدم ودر کنار 24 ساعت موطفی باهزینه خودم دارم ارشد میخونم ولی دوباره می فرمایند اعمال نمیشه .من حقم رو روی پل صراط از مسولین میخوام که دارن چطوری ما فرهنگیان رو بازی میدن آخه کجای قرآن نوشته جلو علم رو بگیرید ؟ مگه اسناد بالادستی که استفاده می کنید قرآن نیست .لطفا به گوش مسولین برسانید
پاسخ + +4 0 --
فرهنگی 1395/09/19 - 14:48
مدرک دوم اعمال نمیشه اینا همش حرفه
پاسخ + +4 0 --
محمدازکمیجان 1395/10/08 - 15:11
دوستان سلام ،دلتان راخوش نکنیدبخشنامه همچنان به قوت خودش باقی است آقای زاهدی بااین حرفهایی که بیان نموده فکرکنم یک قسمت بخشنامه رامطالعه نکرده اندوکلابیخبرند
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/10/17 - 20:57
با سلام از همه مسئولین و دست اندرکاران می خواهم هر چه زودتر اعمال مدرک نوع دوم (اعطای یک مدرک بالاتر به ازای 1000 ساعت ضمن خدمت)را اجرایی کنند.
پاسخ + +5 0 --
باران 1395/11/09 - 19:15
این خبر دروغ ومدرک اعمال نمیشه واقعا برای خودم واین قشر معلمان متأسفم که به چند غاز حقوقی که کفاف زندگی را نمیده دل خوش کردیم
پاسخ + +4 0 --
علی مرادی 1395/11/22 - 10:00
باسلام متاسفانه هیچ خبری دیگر در مورد تایید مدرک سوم بخشنامه ای از سازمان امور اداری واستخدامی صادر نشده وشاید اقای زاهدای اصلا بخشنامه را مطالعه نکرده که این تاییدیه را می گوید چون بخشنامه صراحت این را بیان می کند
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1395/11/24 - 20:37
سلام من فوق دیپلم آموزش حرفه و فن هستم و لیسانس کامپیوتر ولی میخواستم ببینم الان میتونم ارشد کشاورزی و صنایع غذایی ادامه بدم
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1395/11/25 - 16:53
واقعا خاک بر سرشان که برای با سواد بودن معام هم شرط گذاشتند که مبادا پول بیشتر بهشون برسه.
متاسفم براشون
پاسخ + +8 0 --
ناشناس 1395/11/28 - 15:27
متاسفانه آقای زاهدی حرف مفت زد وتمام شد
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1395/12/03 - 13:54
همه تقصیر ها از نمایندگان مجلس هست
که تا پاشون را میذارن توی مجلس همه چی یادشون میره الا بدبخت کردن همه اقشار...........
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/11 - 01:39
....شدن نماینده ....
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1396/01/20 - 21:54
سلام شکایت به دیوان عدالت اداری ممکنه راه حل بهتری باشه
پاسخ + 0 0 --
مهدیخانی 1396/03/20 - 04:29
سلام خدمت همکاران ،اینجانب بامدرک کارشناسی زمین شناسی دررسته علوم تجربی راهنمایی استخدام و۱۲ سال است که علوم تجربی راهنمایی تدریس میکنم،امسال کارشناسی ارشد مدرک اول مندرج درحکم کارگزینی راقبول شدم،ولی با مطالعه رشته های مرتبط برای تدریس علوم تجربی متوجه شدم که رشته زمین شناسی راکه یکی ازچهارشاخه اصلی علوم تجربی است ،غیر مرتبط زده است ولی ازطرف دیگر براساس اولویت اول ماده۶۲,قانون خدمات کشوری هر فرد میتواند رشته اعمال شده درحکم کارگزینی رادرمقطع بالاتر ادامه دهد،حالا به نظر همکاران اگر رشته خودم راادامه دهم درحکمم اعمال خواهد شد،یانه?لطفا راهنمایی کنید ۹۶/۳/۲۰
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/03/21 - 18:29
سلام آخرش نفهمیدیم میشه ادامه تحصیل داد یانه.من بامدرک کاردانی جذب شدم کارشناسی ارائه دادم الان دانشجو ارشدم.
پاسخ + +1 -1 --
نعیمه 1396/03/29 - 06:57
چرا با ادامه تحصیل ما فرهنگیان در یک رشته دیگه موافقت نمی کنید نه اینکه باید در تمام زمینه ها اطلاع داشته باشیم بخصوص در زمینه روانشناسی و رشته های مرتبط با آن
پاسخ + 0 0 --
نعیمه 1396/03/29 - 07:00
بنده معاون دبیرستان دوره اول هستم میتوانم در رشته روانشناسی ادامه تحصیل دهم یا نه
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1396/03/29 - 07:02
معاونان مدارس در چه رشته هایی میتوانند ادامه تحصیل دهندلطفا راهنمایی کنید
پاسخ + +2 0 --
پانته آ 1396/03/29 - 09:56
سلام من رشته ای را که دوست دارم ادامه میدم اینکه اونا قبول کنن یانه دیگه برام مهم نیست.روزی که معلم شدم همش فکر میکردم در یک محیط آموزشی قرار گرفتم و میتونم دانشمو افزایش بدم، ولی بعد متوجه شدم اینا آموزش وپرورش را مصرفی میدونن ولی بقیه ادارات را مولد!!! یکی نیست بگه اگر شما درست میگید اگر حق با شماست اگر میتونید مدارسو حذف کنید وازاین به بعد ادارات مولد!! بانکها بیمارستانها دادگاهها برق و آب و پست و صداوسیما ودانشگاه آزاد به بچه های مردم درس بدن. میتونید مارو هم بفرستین تو همین ادارات مولد حداقل از اکثر کارمنداشون باسوادتریم!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/03/31 - 16:16
واقعا متاسفم که ریس کمسیون آموزش مجلس این بخشنامه رو درست نخونده والکی واسه خودش حرف میزنه به جای اینکه برای دفاع از حق معلما پیگیر مساله بشه
پاسخ + +3 0 --
معلم از زاهدان 1396/04/04 - 23:25
دوستان من امروز 4 تیرماه 96مدرک ارشد را با اعتماد به نفس بالا (به دلیل مرتبط بودن؛کارشناسی و ارشد با رشته کاملا یکسان )به اداره ارائه دادم ولی متاسفانه نه تنها اعمال نشد حتی امیدی در حد دلخوشی کسی به ما ندادند.کی گفته در صورت مرتبط بودن اعمال میشه آقایان تصمیم گیر نمی خواهند معلم باسواد و اگاه در کلاس حاضر باشند .این تبعیض کشنده هست که اعمال مدرک در وزارت هایی که پرسنل آن از افزایش حقوقی میلیونی برخوردار میشه مانعی ندارد در آ.پ با مابه التفاوت زیر صدهزار هزینه بردار میشه .خدایا :شگفتا به صبرت.
پاسخ + +1 0 --
معلم 1396/04/05 - 13:03
دوستان لطفا همه باهم باید حرکت بکنیم من در شهر خودم از همه همکاران امضا گرفتم و به نماینده مجلس شهر دادم همه اگه همچین کاری بکنید شاید فرجی شد .وگرنه ما ساکت بنشینیم آنها هم از خدا خواسته .....
پاسخ + 0 0 --
اکبر 1396/04/17 - 12:42
سلام خدمت دوستان.من سال اول معلمی هستم و از دانشگاه فرهنگیان لیسانس علوم تربیتی (گرایش پیش دبستانی و دبستان)گرفتم.امسال میخوام تو رشته مدیریت آموزشی ک زیر مجموعه علوم تربیتی هست بخونم امکانش هست یان؟؟خیلی ممنون اگ دوستان جواب بدن‌‌‌‌
پاسخ + 0 0 --
اکبر 1396/04/17 - 12:42
سلام خدمت دوستان.من سال اول معلمی هستم و از دانشگاه فرهنگیان لیسانس علوم تربیتی (گرایش پیش دبستانی و دبستان)گرفتم.امسال میخوام تو رشته مدیریت آموزشی ک زیر مجموعه علوم تربیتی هست بخونم امکانش هست یان؟؟خیلی ممنون اگ دوستان جواب بدن‌‌‌‌
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/05/10 - 23:19
با سلام راستی اعما ل فقط یه مدرک برای فرهنگیان لغو نخواد شد یعنی اموزش وپرورش که مکان درس است نباید معلمش درس بخواند باید چیکار کرد
پاسخ + +4 0 --
معلم 1396/05/13 - 11:23
سلام اقای زاهدی بخشنامه همان هست اعمال مدرک فقط یه بار حتی اگر مرتبط باشد لطفا یه کاری بکنید جلویی علم را نگیرید زیرا معلم باید پویا باشد چون بااشیا سر کار ندارد بلکه با موجود زنده به نام دانش اموز کار دارد که سرمایه اینده جامعه هستن
پاسخ + 0 0 --
مریم 1396/06/19 - 21:39
اینجانب ارشد روزانه قبول شدم تازه دارم مدارک لازم رو جمع و جور میکنم .امیدوارم اگر معلمی قصد دارد به بار علمی خود اضافه کند در این زمینه بیشترین حمایت را از آموزش و پرورش بگیرد .به امید خدا .اگر همه معلمها ادامه تحصیل بدن شرایط انشالله بهتر خواهد شد .به هر حال این بخشنامه ها نباید عطش آموختن را در معلمین فرهیخته خاموش کند.
پاسخ + +1 0 --
مهدی 1396/06/19 - 22:36
موندم این وزیر چرا زمان خئدشون اینجورتصویبا نداشتن که الان همشون دکترا دارن وبا مدرک دکترا حقوق می گیرن
پاسخ + +2 0 --
حافظی 1396/06/19 - 23:39
اینا بااین کاراشون میخوان به ما بفهمونن که برای آموزش وپرورش سواد دیپلم کافیه،آقازاده ها هرچه قدر مدرک از داخل وخارج داشته باشن ایرادی نداره،قانون برای ما قشر ضعیف ومتوسط جامعه است،مثل وام بگیرهای کلان آقازاده ها،ولی من وشما برای پنج میلیون وام پدرمونو درمیارن،آخرشم هیچ،انقلاب حمایت از مستضعفین امام خمینی رو دزدیدید،خدا ازتون نگذره
پاسخ + 0 0 --
احمد 1396/10/03 - 01:08
باعرض سلام بنده فوق دیپلم امورتربیتی اما معاون اموزشی متوسطه اول هستم فرم شماره 2ازاداره ناحیه وتائیدسازمان هم رسیده موافقت شده چرا الان مدرک را اعمال نمیکنند ترم 700هزار تومان شهریه دادم ازعلمی کاربردی
پاسخ + 0 -1 --
احمد 1396/10/03 - 01:15
تمام دروسی که درامورتربیتی ارائه می‌شود درکارشاسی امورفرهنگی تقویت ودقیقا به رشته امورتربیتی همخوانی دارددرضمن میگن ادامه تحصیل اما جلوی تحصیل راگرفته اند3سال قبل مشاوره قبول شدم گفتند باامورتربیتی مرتبط نیست درصورتی که الان مرتبط هست الان هم که مدرک امورفرهنگی گرفتم با امور تربیتی مطابقت ندارد تکلف مارو روشن کنید
پاسخ + +3 0 --
Mahsa 1396/10/15 - 15:02
سلام دوستان؛
سوالی درباره اینکه معلمین میتونن ادامه تحصیل بدن داشتم،
من تازه استخدامی قبول؛شدم و از مهر ماه ۹۷ مقطع ابتدایی شروع به خدمت میکنم با مدرک فوق لیسانس، قصد ادامه تحصیل مقطع دکتری دارم رشته من روانشناسیه ، البته ثبت نامم کردم ازمون دکتری اسفند ماه هست خواستم بدونم واقعا امکانش هست در حین معلمی دکترامو بخونم؟یعنی بخاطر آموزگاری که تازه شروع بهکار میشم ممکنه ؟
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1396/11/04 - 13:16
آقای زاهدی اگه بورسیه های قانونی اقوام شما بود چنین بخشنامه ای هم براشون اجرا می کردند؟
پاسخ + +3 0 --
تیام 1396/11/04 - 13:21
آقای زاهدی بخشنامه های خوب و قانونی رو قبلا برای فامیل عزیزشان اجرا کردن به قول دوستان الان تو بهترین دانشگاههای تهران دکترا بورسیه ای گرفتن و عضو هیت علمی دانشگاه هم شدن دیگه تفکر نیاز ندارن برا این بخشنامه جدید !
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1396/11/26 - 10:22
اقای زاهدی چرا دیگر پاسخ نمی دهند بخشنامه را اعلام کنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/01/18 - 20:32
سلام لطفا با اعمال مدرک غیر مرتبط موافقت کنید من با لیسانس جغرافیا آموزگار شدم که اصلا غیرمرتبط بود والان دانشجوی ارشد رشته جغرافیا هستم فهمیدم که مدرک فوق لیسانسم اعمال نمیشه چون با پست سازمانی مرتبط نیست تو دوخدا با زندگی معلما اینقدر بازی کنید
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1397/01/18 - 23:06
اصلاح می کنم تو رو خدا اینقدر با زندگی معلما بازی نکنید ما چه گناهی کردیم که معلم شدیم
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1397/04/26 - 17:45
سه سال باید صبر کنید تا این از خدا بی خبرا برن ویه دولت جدیدسر کار بیاد
پاسخ + 0 -1 --
پریا 1397/04/31 - 19:19
با سلام من لیسانس علوم تربیتی دارم و استخدام اموزش و پرورش شدم به تازگی ولی دوست دارم رشته پزشکی را ادامه بدهم ایا میتوانم در حین تدریسم برم پزشکی بخونم خواهشا جواب بدین
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1397/10/07 - 00:04
سلام . آیا کارشناسی ارشد ادبیات فارسی به آموزش ابتدایی ربط دارد یا نه به من گفتن بی ربط است واعمال نمیشه .
پاسخ + +1 0 --
محمد هاشم فاضلی 1397/12/10 - 16:20
سلام. من دبیر تربیت بدنی هستم ولی با توجه به تسلط بنده به زبان انگلیسی ارشد زبان گرفتم، به اداره گفتم لااقل ارشد ما را بپذیرید، بنده همان تربیت بدنی را تدریس میکنم. نپذیرفتند!در حالیکه رئیس معاونانش ارشد نامرتبط گرفته و همه در احکام خود لحاظ کرده اند.این چه عدالتی است.!
پاسخ + 0 0 --
همکار 1398/03/29 - 16:47
بسمه تعالی
جنانب دکتر روحانی ریاست جمهور محترم لطفا دکتر نوبخت را عوض کنید چون قادر به برنامه ریزی مسائل کشور نیست وکسی دل خوشی از جناب عالی ندارد
پاسخ + 0 0 --
sayed anayatallah 1398/04/28 - 05:51
با سلام و احترام؛ آیا امکان ادامه تحصیل برای فرهنگیان در رشته های مرتبط یا غیر مرتبط وجود دارد؟ آیا شورای انقلاب فرهنگی، شورای گسترش برنامه ریزی آموزش و پرورش و ... به توافق رسیده اند که ادامه تحصیل برای فرهنگیان منعی ندارد؟ آیا در مجلس شورای اسلامی تصویب شده، که فرهنگیان می توانند ادامه تحصیل بر اساس انگیزه و علاقه شان بدن؟ لطف فرمایید سلیس و روان مطالب را به سمع و نظر همکاران فرهنگی برسانید. از پیگیری کسانی که مسئولیت دارنداز خداوند منان صحت و سلامتی مسئلت می نمایم.%
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/06/12 - 10:59
باسلام من کاردانی حرفه وفن دارم به دلایلی نتونستم درمدت 18 سال خدمتم ادامه تحصیل بدم. حالا اصلا کارشناسی این رشته نیست که بتونم بخونم. سه سال هست که این در اون درمی نم ولی هرجاقبول میشم میگن غیرمرتبط اعمال نمیشه. تکلیف من چیه؟؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/06/16 - 14:23
سلام، من کارشناسی ارشد دارم ولی نمی تونم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم، اگر راهی داره کمکم کنید خیلی ناراحتم کلا ناامید شدم، اگر امکانش بود کمکم کنید با این شماره تماس بگیرید۰۹۱۵۰۰۶۱۷۹۴
پاسخ + +1 0 --
رسول 1398/06/16 - 18:43
سلام
خانم بنددردوره متوسطه دررشته حرفه وفن مشغول به تدریس بودباحکم دبیری امامتاسفانه به شرط ابتدایی واردابتدایی فرستادنش الان مدرک لیسانس حرفه وفن راگرفته باشرمندگی بگم مدرکش را قبول نمیکنن میگویندچون درابتدایی تدریس میکندایاواقعادرست است اززندگی وبچه هاش زده مدرک گرفته حالاکه فرستادنش ابتدایی مدرکش قبول نکن
پاسخ + 0 0 --
مریم 1398/09/10 - 17:45
اگر میشه مدرک دوم اعمال کنید ممنونم با چه دل خوشی داریمدرس می خونیم ممنون
پاسخ + +1 0 --
مهدی 1398/09/19 - 14:30
سلام خسته نباشید .من که معلم هستم ایا میتونم در زمان ضمن خدمت یا پس از ان به رشته دیگری مثلا دامپزشکی بخونم یا حقوق که برای بعد از ظهر ها کار کنم ؟
پاسخ + 0 0 --
خانم معلم 1399/04/04 - 19:24
با سلام من دوسال فوق لیسانس فناوری اطلاعات گرفتم هنوز مدرکم اعمال نشده میگن مرتبط با آموزش وپرورش نیست واقعا متاسفم در حال حاضر که همه به فناوری اطلاعات روی آوردن باز رشته من مرتبط با آموزشی نیست با اینکه فناوری اطلاعات توی دروس متوسطه اول هست پس کدوم معلما اونو درس میدن واقعا جای تاسف داره این همه زحمت کشیدم هنوز مدرکم اعمال نشده
پاسخ + 0 0 --
ساحل 1399/07/02 - 01:29
سلام ببخشید کسی میدونه ک ایا میشه بعد از استخدام در اموزشو پرورش به صورت ازاد داروسازی خوند یا نه؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/11/22 - 02:13
سلام حدود20ساله مدیرم سال 97 با هزینه بالای دانشگاه ازادمدرک ارشد روانشناسی گرفتم ولی چون مدرک لیسانسم جغرافیا می باشد با اعمال مدرکم موافقت نمی شود ایا امکان اعمال ان وجوددارد چون قبلا یکی از رشته های قابل قبول در مدیریت روانشناسی بود ومن با توجه به ان ادامه تحصیل دادم دو سال دیگر هم بازنشسته می شوم لطقا راهنمایی فرمایید

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور