صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

لغو نشست هم اندیشی موسسان و مدیران مدارس غیردولتی توسط مدیریت آموزش و پرورش منطقه 9 تهران!

اقدام پرسش برانگیز اداره آموزش و پرورش منطقه 9 تهران !

گروه اخبار /

اقدام پرسش انگیز اداره آموزش و پرورش منطقه 9 تهران

نشست هم اندیشی موسسان و مدیران مدارس غیردولتی توسط مدیریت آموزش و پرورش منطقه 9 تهران لغو شد .

« صدای معلم ( سخن معلم ) » چندی پیش گفت و گویی با مدیرکل محترم سازمان مدارس غیرانتفاعی و توسعه مشارکت ھای مردمی وزارت آموزش و پرورش انجام داد . ( این جا )

تعدادی از مدیران و موسسان محترم مدارس غیردولتی تهران در تماسی با سخن معلم پیشنهاد برگزاری یک نشست هم اندیشی با محوریت " طرح و بررسی مشکلات و مسائل مدارس غیردولتی " را ارائه کردند .

پیشنهاد مذکور با مدیریت محترم آموزش و پرورش منطقه 9 تهران مطرح و ایشان از این ایده استقبال نمود .

به مدیران و موسسان محترم اطلاع رسانی شد و قرار بر این بود که نشست مزبور ،امروز سه شنبه ساعت 30 / 14 الی 16  در اتاق شورای اداره آموزش و پرورش منطقه 9 برگزار گردد .

در کمال تعجب و بدون هر گونه توضیحی  ، جلسه از سوی مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش منطقه 9 تهران لغو گردید .

تلاش صدای معلم برای اطلاع از علت و یا دلایل لغو این جلسه به جایی نرسید .

با توجه به تاکیدات وزیر محترم آموزش و پرورش و نیز  دولت تدبیر و امید در مورد تعمیق فرهنگ گفت و گو و نیز اهتمام ویژه مدیران  در امر " پاسخ گویی " ؛ صدای معلم منتظر پاسخ منطقی و قانع کننده ی آقای ربوشه در مورد حرکت اخیر ایشان می باشد .

پایان پیام /

سه شنبه, 16 دی 1393 20:23 خوانده شده: 8354 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +42 -3 --
ابراهیمی 1393/10/17 - 00:09
آقای روبوشه بر خلاف ادعایش ، عملکردش دراداره و در سطح منطقه کاملا غیر اقناعی بوده و منطبق بر رویکرد پادگانی می باشد، دراین خصوص مطالب ومصا دیق متعددی وجود دارد که درموقع مناسب معلمان منطقه 9 به آنها خواهند پرداخت.
پاسخ + +38 -3 --
یوسفی 1393/10/17 - 00:40
سلام
از گروه سخن معلم و آقای پورسلیمان که پیگیر مشکلات و مسائل آموزش و پرورش و معلمان است تشکر می کنم .
آن اتاق شیشه ای که آقای ربوشه می گفت همین بود ؟
آقای ربوشه مشخص کنند که آیا اصولا اختیاری از خود دارند ؟
این ها سخنان آقای ربوشه است :
"من تاکید کردم که فضای سازمانی آموزش و پرورش اقناع کردن است ، دستور دادن نیست ، نگاه بالا به پایین و تحکم و... از هیچ کس پذیرفته نیست .همه باید با ادب با یکدیگر حرف بزنند .آدم ها فطرت خدایی دارند و بر جان و دل آن ها می نشیند . "
منتظر پاسخ آقای ربوشه هستیم .
با تشکر .
پاسخ + +33 -3 --
فرهنگی 1393/10/17 - 00:59
دروغ گو !
پاسخ + 0 0 --
محمد 1393/10/17 - 11:44
اتفاقا ايشان هم ازهمين دنياي شيشه اي ترسيدند چون بعد از عملكرد ضعيف ايشان بايد فكر شكننده بودنش هم مي بودمند!
نكند خداي ناكرده اين حايل شيشه اي بشكند وبرج عاج ايشان فرو بريزد پرده ها بيفتد و اين طشت از آسمان به زمين افتد.
عزيزم پادشاهي يعني همين ديگر !
پاسخ + +35 -4 --
خیری 1393/10/17 - 01:03
این تشکل های صنفی معلمان خواب تشریف دارند !!
پاسخ + +40 -4 --
ناشناس 1393/10/17 - 07:20
ایشان ثابت کردند به صندلی ای که محکم بر اون تکیه زدن اهمیت می دهند،نه حق و حقوق معلم!
پاسخ + +35 -2 --
دسته گل ربوشه ! 1393/10/17 - 08:38
آقای دکتر ربوشه :
"نقد پذیری تلخ است .نقد اول و آخرش تلخ است .ولی این را باید تمرین کرد . عادت کنیم که چیزی مثل " دنیا روی سر خراب شدن " نباشد . "
این آقایی که این قدر خوب صحبت می کند اخیرا از یکی از خبرگزاری های شکایت کرده است !
این هم دسته گل استاد ربوشه !
پاسخ + +33 -3 --
گلزار 1393/10/17 - 08:48
سلام
چرا آقای چهاربند در این مورد سکوت کرده است ؟
این است پاسخ گویی !
پاسخ + +31 -11 --
موسوی 1393/10/17 - 09:20
با سلام
به نظر من دکتر خودتمایل به برگزاری چنین نشست هایی دارند اما اطرافیان مانع می شوند.هرجند خود ایشان نباید این اجازه را بدهند که دیگران ارائه طریق بدهند
پاسخ + +37 -3 --
کشاورز 1393/10/17 - 09:25
سلام
روی آقای ربوشه خیلی حساب می کردیم !
افسوس که خودش را خراب کرد .
حداقل از سایت سخن معلم عذرحواهی کند .
پاسخ + 0 0 --
بي نشان 1393/10/17 - 11:17
اينها شعارهاي خود دكتر ربوشه است .فردی كه معاونيني منصوب كرده يك سري بله قربان گوي ترسو و بي اراده اند خوب اين چنين مديري باچنين معاونين توان مندی چيزي هم براي گفتن دارد/؟
از چه واز كه بايد دفاع كند؟
پاسخ + 0 0 --
بي نشان 1393/10/17 - 11:26
ايشان بايد از تك تك مدعووين عذر خواهي كند
پاسخ + +40 -3 --
ناشناس 1393/10/17 - 11:11
ايندفعه هم خياط تو خمره افتاده. آن رييس به ظاهر مقتدر و مهربان وخوشرو وخوش گو بچگي كرده وبدون اجازه ح باتشكيل چنين جلسه اي موافقت كرده بعدش مونده تودوراهي و چه كنم چه كنم ودر كمال بي مسووليتي با يك اس ام اس بي موقع يعني 10شب لغو جلسه را اطلاع رساني كرده
پاسخ + 0 0 --
مریم 1393/10/17 - 23:00
کاش اینطور بود واین رییس این قدر ... ومسوولیت پذیری برای اطلاع رسانی داشت اما این خوش خدمتی را خانم ف کارشناس مسوول اسبق مدارس غیر دولتی به عهده گرفتند کسی چه میداند شاید یکی از مسوولان بعدی اداره ایشان باشند.که حاضر به چنین کاری شدند تا مدیر و... پشت ایشان قایم شوند.
پاسخ + +34 -2 --
عبداللهی 1393/10/17 - 13:32
آقای ربوشه
از اتاق بتونی بیرون بیا !
با دیگران صادق باش !
پاسخ + +33 -2 --
حیدری 1393/10/17 - 13:42
ربوشه :
" به میزانی که فضا باشد و مدیر و معلم ما حرفش را بزند ، ما کم تر به خطا می رویم .کم تر اشتباه می کنیم .به میزانی که جهل جاهل و علم عالم مورد بررسی و نقد قرار بگیرد ، این را همه قبول می کنند .
اگر فضای نقد حاکم باشد ، صمیمیت ها هم بیشتر می شود .صمیمیت بدون نقد ، پوشالی و توخالی است . حالت نمایشی دارد و دروغی بیش نیست !
صمیمیت اگرازمسیر نقد بگذرد ، ماندگار است ، برای این که به هم دروغ نگفتیم ، برای هم نمایش بازی نکردیم ."
آقای ربوشه !
شما حتی از اتاق خودن هم خارج نشدی مبادا کسی را ببینی !
آن ادب و متانت و... کجا رفت ؟
شما با بی اعتنایی به رسانه ای چون سخن معلم به جامعه فرهنگیان بی احترامی کرده اید !
واقعا متاسفم .
پاسخ + +36 -4 --
جمعی از معلمان منطقه 9 1393/10/17 - 13:53
سلام
سخن معلم و آقای پورسلیمان در قلب ما جا دارند .
موفق باشید .
پاسخ + +44 -3 --
ن ح 1393/10/17 - 14:18
به نظر من دکتر باید ازافراد دعوت شده وآقای پورسلیمان درهمین سایت رسما معذرت خواهی کند وگرنه شعور ودرایت اداری وکاریش وهمچنین عوام فریبی و بی موالاتیش رابه بهترین شکل نشان داده وچوب حراج به ته مانده اعتبار وآبرویش خواهد زد. جناب دکتر:
لاف زدن مرد نمیخواهد با تکرار وتمرین میشود سخنران خوبی شد ولی ریاست ابزار میخواهد که خوب حرف زدن کمترین آن است.
پاسخ + 0 0 --
رضایی 1393/10/18 - 22:20
اینقدر دکتر ، دکتر نگویید ایشان هنوز مدرک دکتری اخذ ننموده اندواین غرور کاذب برای ایشان ایجاد واثرات نامطلوب برای کارکنان اداره ومدارس به دنبال خواهد داشت. هرچند باداشتن چند ده میلیون به راحتی می توان مدرک گرفت.
پاسخ + 0 0 --
ن ح 1393/10/19 - 17:09
به! معلوم نیست فردا تق چی میخواد دربیاد؟آقا دکترم نیستن
آقای رییس میشه بفرمایید ریا وتلبیس در قاموس شما چه مفهومی داره؟
پاسخ + +33 -2 --
نظری 1393/10/17 - 20:54
جناب آقای ربوشه
سلام
شعری نگویید که در قافیه اش بمانید .
حرف های بزرگ اما عمل های بسیار کوچک .
این کار شما بسیار غیرحرفه ای و دور از ادب و متانت بود و شایسته است که رسما از سایت سخن معلم عذرخواهی کنید .
فرهنگ عذرخواهی چیز بدی نیست .
با سکوت چیزی حل نمی شود .
موفق باشید .
پاسخ + +35 -2 --
عبداله 1393/10/17 - 21:36
همه آن حرف های اولیه را به حساب نمایش های اولیه ایشان می گذاریم.البته نه برای صرفا این حرکت !!!متاسفیم
پاسخ + +37 -3 --
رضایی 1393/10/17 - 21:38
جناب ربوشه
سلام
از یک فرد دانشگاهی و آکادمیک انتظار بیش از این است .
کسی که حرفی می زند باید به آن عمل کند .
مگر شما با سخن معلم گفت و گو انجام ندادید ؟ آیا آن ها مصرف تبلیغاتی داشت ؟
حداقل رسما عذرخواهی کنید .
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1393/10/18 - 00:15
هدف از آن مصاحبه بهره برداری شخصی از این رسانه بود که البته به نظر می رسید در بدایت امر هم موفق شده ودکتر توانسته با استفاده از این تریبون درمغز وذهن مخاطبان یک تنه جولان بده ولی آزاد اندیشی حرفه ای آقای پورسلیمان با ترتیب مصاحبه ای مجدد برای راستی آزمایی سخنان جناب دکتر تمام پنبه هارا رشته کرد .هیچ کس بهتر از دکتر نمی دانست که آقای پورسلیمان این دفعه برای تک تک ادعاهای بی حساب رییس حساب و کتاب می خواهد پس این گونه شد که میدان خالی شد
مرحبا به بازوان وقلم توانمندتان جناب پور سلیمان.
پاسخ + +6 -32 --
فرهنگی منطقه 1393/10/17 - 21:58
امیدوارم این مدیران تازه به دوران رسیده از مسند کار برکنار شوند یاد مدیران گذشته منطقه به خیرکه حداقل تجربه مدیریت داشتند قائم پناه وقیومی...
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1393/10/17 - 22:05
سلام
دوست عزیز
فرهنگی منطقه
حساب آقای قائم پناه با آقای قیومی کاملا جداست .
سپاس از نظرتان .
پاسخ + 0 0 --
علی 1393/10/17 - 22:50
اتفاقا این آقا یه ... درست مثل قیومی بازم صدرحمت به ایشون کمی ادب دارند اون بنده خدا که فقط منم منم داشت
پاسخ + +34 -2 --
فرهنگی 1393/10/17 - 21:59
معاونان منطقه را ببینید پی افکار مدیر منطقه می ببرید
پاسخ + 0 0 --
مریم 1393/10/17 - 22:46
موافقم
پاسخ + +21 -1 --
محمد 1393/10/17 - 22:16
عزیزان ساده نباشید .یه نگاهی به چینشهای ... ایشون تو اداره بندازید از نظر ایشون بهترین شخص برای تصدی پست معاونت پرورشی پسر خاله شان بوده که وارداتی یک منطقه دیگه است ودراین مدت کاری کم نشان داده که این قبا برایش بزرگ است .یا برای معاونت متوسطه یک انسان ....را گماشته . یا نیروی وارداتی جدیدی که تو آب نمک خوابانده برای پست معاونت بعدی تنها هنرکارشناس مسوول پرورشیش هم که به هم ریختن کارها و... است کارشناس مسوول غیر دولتیش هم که آنقدر خوش نام است که نگو....از چه دفاع کند؟سادگی نکنید
پاسخ + 0 0 --
م 1393/12/28 - 20:20
واقعا گل گفتی. زحمات چندین ساله شاخه معاونت پرورشی و سایر معاونت ها با این نیروهای نا کارآمد به باد رفت.
پاسخ + +17 -1 --
مریم 1393/10/17 - 22:27
دوستان خوب سایت سخن معلم :
یعنی شما نمیدونید این دسیسه حیله ی ...سالهاست که ضرورت تعویض وتغییر درچینش ... از وزارتخانه تا مناطق احساس میشه ولی انگار این پست جیزه وکسی جرات نداره به ترکیبش دست بزنه!
پاسخ + +28 -3 --
رمضان زاده 1393/10/17 - 22:53
مشکل از آقای ربوشه نمی باشد
مشکل از سیستم و میز است. در سیستم بسته ای که اجازه تغییر نمی دهد اگر اهل اندیشه و تغییر باشی پیشنهاد میز داده نمی شود و اگر هم داده شد و احساس شود که قصد تغییر داشته باشی میز پس گرفته می شود. پس افراد مهم نیستند . این سیستم نخبه ترین افراد را در خود حل می کند . ده ها وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب آمده و رفته اند و همه مورد انتقاد معلمان واقع شده اند به غیر ازآقای نجفی که نسبتا مورد توجه معلمان واقع شد ولی نتیجه این مقبولیت عدم اعتماد مجلس در این دوره بود!!!
چون احساس شد اهل تغییر است
پاسخ + +27 -2 --
علوی 1393/10/18 - 00:06
به به !جناب رییس :پس چی شد اون کلمات قلنبه وسلمبه وعبارات پر طمطراق دهن پر کن( اتاق شیشه ای ونقد پذیری واحترام درخور وفاخر به همکاران و وعده ووعید جلسات یک ماه درمیان با سخن معلم و....)
نکند خدای ناکرده به خاطر مشغله کاری نسیان گرفته اید ؟
ولی نه جناب رییس این نسیان نیست این دروغگویی و...است
رییس جان ما حافظه مان خوب کار میکند. واندیشه هامان پر است از این همه دروغ وتزویر وپست پرستی روسای قبلی .
انگار شماهم سلف خلفی برای پیشینیان هستید.خدا به دادتان برسد فردایی هم هست
پاسخ + +29 -5 --
صالحی 1393/10/18 - 09:50
شنیده ام که روز های قبل بدون آن که به آقای پورسلیمان لغو جلسه را اطلاع رسانی کنند ، خودشان تک تک به مدیران و موسسان پیامک فرستاده و به صورت یک طرفه نشست را کنسل کرده اند !
آقای ربوشه !
آیا این درست است ؟
از چه چیزی می ترسید ؟
اگر مشکلات و مسائل چند تا مدرسه بدبخت غیردولتی با آن همه مشکلات مختلف توسط سخن معلم رسانه ای می شد ، چه چیزی از شما کم می شد ؟!
ما از سخن معلم به خاطر این مساله عذرخواهی می کنیم و امیدواریم که مساله را پیگیری کنند .
از مسئولان اداره کل و وزارتخانه هم می خواهیم که این قدر نسبت به مشکلات ما بی تفاوت نباشند و سنگ اندازی نکنند .
موفق باشید .
پاسخ + 0 0 --
ف.ز 1393/10/18 - 12:17
نخیر همکار ارجمند :پیامکها همگی در یک شب وتوسط یک شماره ارسال شده است واز اداره کسی تک تک به مدعووین پیامکی نفرستا ه است چقدر راحت بر اساس شنیده ها قضاوت میکنید؟شان معلمیتان چه شد؟
پاسخ + +29 -2 --
رحمتی 1393/10/18 - 13:15
درود بر مدیریت توان مند و هوشیار سخن معلم
جناب پورسلیمان
آقای ربوشه لطفا به حرف های زده شده عمل کنند .
کاش فرهنگ عذرخواهی میان مسئولان نهادینه می شد .
موفق باشید .
پاسخ + +32 -1 --
فرهنگی 1393/10/18 - 13:32
این حرکت آقای ربوشه بی احترامی و بی اعتنایی به فرهنگیان منطقه خصوصا مدارس غیردولتی است .
اگر نمی توانند عذرخواهی کنند ، استعفا دهند !
پاسخ + 0 0 --
موسس 1393/10/18 - 15:59
استعفا کدام است عزیز من ایشان ککشان هم نمی گزد!
پاسخ + 0 0 --
امیر 1393/10/18 - 16:13
به حضور گرامی فرهنگی که خواهان استعفای رییس شدن عارضم که:استغفرالله این چه حرفیه ایشون خدای غرور و... هستن اگه تو اداره تشریف داشتین متوجه میشدین که این بنده خدا یه تنه مقابل اداره کل وبخشنامه هاش وا میسته تو روز روشن خلاف قانون عمل میکنه ومیگه که اداره کل کدومه من خودم یه اداره کلم!!!!؟!(خداشاهده عین واقعیته) اونوقت شما میخواین برای چیز به این کوچیکی استعفا بدن!!!!!!!!!!
نه جونم این آقا خدای خود بینی واعتماد به نفس کاذبه....
میگما:من اگه اعتماد به نفس این بنده خدارو داشتم با پیف پاف میرفتم به جنگ اسرایییل!!!!!!!کجایی اسرایییل..؟؟؟؟!!!!
پاسخ + +29 -2 --
زارعی 1393/10/18 - 15:12
آفرین و مرحبا به گروه سخن معلم که معادل با کل تشکل های آموزش و پرورش کشور و رسانه ها در حوزه آموزش و پرورش در حال فعالیت است .
درود بر مدیریت سایت جناب آقای پورسلیمان که انصافا وقت و انرژی می گذارند و هزینه می کنند .
از ایشان می خواهیم که این برخورد سخیف آقای ربوشه وقفه ای در کار ایشان ایجاد نکند .
با آروزی موفقیت .
پاسخ + +27 -2 --
محمدی 1393/10/18 - 15:26
لغو جلسه توسط (ح )منطقه صورت گرفته متصدیان این پست هم بقایای دوره های قبل هستند کار شناس مسول این قسمت که دوستی زاید الوصفی با کارشناسی غیر دولتی دارد.آقای ر یادتان می آید زمانی را که به زور مبلغ یک ملیون تومان بابت راه اندازی اتوماسیون از مدارس غیر دولتی گرفتید ودرمقابل مقاومت ما کارشناس مسوول غیر دولتی دست به تحدید وتحقیر مازد؟ووقتی به شما پناه آوردیم شدیدا از ایشان دفاع کردید(تازه بعدش متوجه شدیم مدارس دیگری که به شیوه های دیگر از خجالت کارشناس مسئوول غیر دولتی در آمده بودند از پرداخت وجه معاف شدند. ووقتی هم به وزارتخانه تظلم بردیم ح با سیاه نمایی ودروغ وتزویر طوری قضیه را جا انداخت که دریافت مبلغ فوق اختیاری بوده نه اجباری وما تازه چیزی هم بدهکار شدیم .
نه عزیزان زیاد خوشبین نباشید. آب از سرچشمه گل آلود است اینها پشتشان گرم است وما موسسسینی که به خاطر تقیدات مذهبی اهل پ و ر نیستیم همیشه محکوم به این ناعدالتی هاهستیم وبا تغییر این رییس وآن رییس چیزی عوض نمیشود .روی سخنم با کار شناسی ح وغیر دولتی است وهمچنین رییس محترم توجیه شرعی این دریافتها چیست؟
پاسخ + +23 -2 --
احمدی 1393/10/18 - 15:39
روبوشه نه منطقه را ونه دلسوزان منطقه را نمی شناسد ، یکی دو نفر باز نشسته که نام بسیجی فرهنگی به خود گذاشته اند وعملکردشان با روح و بسیجی واقعی یعنی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب مغایرت دارد و مسئول ... اداره که بسیار انتقادات اساسی برعملکرد او وارد است ، در اداره و به روبوشه خط می دهند و موجی از نارضایتی ایجاد کرده و ضررها وآسیب های بسیاری به آموزش وپرورش دانش آموزان مظلوم وارد نموده اند.
پاسخ + +34 -2 --
موسس 1393/10/18 - 15:57
آقای پورسلیمان عزیز:
به عنوان یک موسس غیر دولتی منطقه به خاطر توجه تان به ما ،دستتان رامی فشارم واز شما تشکر می کنم .
درمنطقه ای که ما تاکنون دیده نشده ایم وحتی کار شناس خودمان که باید پناهگاهمان باشدآدمی ترش رو وبد زبان است وطینتش طوری است که انگار عهد کرده که به دشمنی با ما برخیزد وهیچ گره ای از کار ما باز نکند وشکایات مکرر ما از ایشان به جایی نرسیده ورییس از روزی که به این مسند رسیده یه جلسه صمیمی وساده با ما نداشته: کار وحرکت شما بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .
پرداختن به موضوعاتی که تاکنون به آنها توجه نشده نشانه هوش کاری شماست وهمین سبب ارادت مضاعف ما به شماست .
درعین حال این حرکت نابخردانه رییسمان هم یادمان انداخت که چقدر در خانه خود رها شده وغریبه ایم .شاید گناه شماهم این بوده که خواسته اید از بخشی گزارش تهیه کنید که رییس نه تنها در آن افتخاری ندارد بلکه کارهایش سرشار از خامی وبچگی است .این آقابه خاطر جو گیرشدن وحساب نشده تو جلسه موسسان فقط یک قول به ما داد آنهم عملی نشد:دادن یک نیروی مازاد مامور به ما بازهم دروغ...
از سر صداقت وتشکر دستتان را می فشارم
پاسخ + +29 -1 --
میر حسینی 1393/10/18 - 16:11
در تعجبم کسی که صحبت از نقد و نقادی و اتاق شیشه ای و... می کند ، می رود و از خبرگزاری ایلنا شکایت می کند ؟!
آخر برادر من !
دو خروس یا قسم حضرت عباس !
آخر در دولت تدبیر و امید که قرار بر احترام به حقوق شهروندی و انسانی است و آیین نامه دسترسی آزاد به اطلاعات غیرطبقه بندی شده که توسط دولت آقای احمدی نژاد به بایگانی رفته بود اما این دولت آن را تصویب کرده و قصد اجرای آن را دارد ؛ چطور آقای ربوشه می شود رئیس آموزش و پرورش آن ؟!
در عجبم ...
پاسخ + 0 0 --
امیر 1393/10/18 - 16:58
عزیزم اشکال سر کج فهمی شماست منظور ایشون از اتاق شیشه ای از این شیشه جدیدی است که فقط از یه طرف یعنی از داخل دیده میشه اسمشم که نمیدونم چیه!!ولی هر چیه ایشون مارو خوب میبینن ورصد میکنن...
درست بفهمین جان من؟!
پاسخ + +12 -2 --
غیر دولتیها 1393/10/18 - 16:55
ازکجا میدانید شاید لغو این جلسه کار کارشناسی غیر دولتی وکارشناسی (اسمشونبر )بوده (آخه آقای پور سلیمان جرات که نمی کنیم بگیم کارشناس مسوول ح از منافع اداره وفلاکت همکاران ) رییس محترم مارو که آدم حساب نکردی حداقل محترمانه به خودمون لغو جلسه رو اطلاع بدین ولی شمارو به خون شهدا وحرمتهای انسانی واسلامی قسمتون میدیم یه فکری برا مسوول غیر دولتی بکنید .چندین بار غیر مستقیم ومستقیم شاهد اشاره همکاران به کمالات این خانوم بودیم به خدا همه اش حقه وراست آخه بابا مابراسر پا موندن دم چند نفر رو باید ببینیم معاونت مالی اداره به تنهایی برا گوش بری کافیه رییس جان قیامتی هم هستا!سوال وجواب پل صراط حقه ها!بابا جون قسم میخورم که خودتم اینارو میدونی! معاون ابتداییت هم به خاطرپیش دبستانیها میدونه حراستت هم میدونه که البته الان فهمیدم دوست جون جونی مسوول غیر انتفاعیه. دیگه خودت میدونی وپرسش پل صراط وشب اول قبر مابازم اتمام حجت کردیم.
پاسخ + 0 0 --
عیر دولتی 1393/10/18 - 20:25
بعید میدانم به شب اول قبر اعتقاد داشته باشند باند مافیایی درست کردند کسی هم اجازه ورود به آن را نداردکاری هم از دست حراست هم بر نمی آید همه اش شده محافظه کاری انشالله مدیر بعدی وتغییر اساسی در بدنه اداره
پاسخ + 0 0 --
امیر 1393/10/18 - 21:02
غصه نخورین انشاالله بارفتن فانی فیتیله این مدیر خلق الساعه هم پیچیده میشه البته تاحالا هیچ بدی نرفته که جاش بدتر نیاد؟!؟
پاسخ + +28 -2 --
رضایی 1393/10/18 - 22:12
در بعضی از مدارس منطقه مدیر به راحتی دبیر را دراختیار اداره قرار می دهد ومدیر اداره وعوامل او نیز ناعادلانه تصمیم مدیر مدرسه راتائید می نمایند ،امنیت شغلی وجود ندارد.
پاسخ + +28 -2 --
معلم پرسشگر 1393/10/19 - 00:00
عذرخواهی کلا چیز خوبی است !
پاسخ + +27 -2 --
نجفی 1393/10/19 - 11:16
سلام
بنده در سال 1378 عضو شورای سازمان معلمان منطقه 9 بودم . آن موقع آقای پورسلیمان مسئول این سازمان بود . یک بار در معیت شورا پیش آقای محمد علی فلاح رئیس منطقه رفتیم . متاسفانه ایشان خیلی به نظرات معلمان توجه نمی کردند .
آقای پورسلیمان در اواسط جلسه خطاب به ایشان گفت : " آقای فلاح ! اگر قرار بود این میز و صندلی به کسی وفار دار باشد به شما نمی رسید !
البته ایشان آن موقع پیام آقای پورسلیمان و دعوت به تعامل را در ظاهر پذیرفت اما کار خود را می کرد ...
به سه ماه نکشید توسط مدیر کل وقت تهران آقای جواهری پور از سمت خود عزل شد !
نمی دانم چرا مدیران و مسئولان از سرنوشت قبلی ها پند نمی گیرند ؟
تنها چیزی که می ماند نام و عملکرد خوب است .
والسلام .
پاسخ + +26 -2 --
معلم 1393/10/19 - 11:40
متاسفانه مدیران ما اکثرا مرعوب هستند و از خودشان اختیاری ندارند .
مسئولیت با آن هاست اما اختیار دست دیگری است .
این تراژدی همیشه در این جامعه بوده است .
موفق باشید .
پاسخ + +3 -29 --
همكار باسابقه 1393/10/19 - 22:14
چرا اينقدر برآشفته هستيد ايشان از اختياراتش استفاده كرده ماها كه ادعاي دموكراسي و آزادانديشي داريم بايد به حق و حقوق همه از جمله مسوولين احترام بگذاريم حتي اگر استفاده از اين حق منافع ما را تامين نكند سعي نكنيم با فشارهاي منفعت طلبانه خواسته خود را به ديگران تحميل كنيم.
پاسخ + 0 0 --
ح.ع 1393/10/19 - 23:34
بله ولی مطئنم ادب را قربونی این اختیارات کرده اتفاقا از آدمهای بزرگ که اختیارات وانتخاب های زیادی دارن انتظار بزرگ منشی میره نه حقارت ودستپاچگی وترس وقایم شدن پشت دیگران بله جناب :بزرگی وریاست اسباب و آداب داره نه ادعا و طمطراق وشعار دروغ!
کاش این قدر ادب وآداب داشتند که لغو جلسه رو با نزاکت وآداب اداری به ما خبر میدادن نه مثل.........
پاسخ + 0 0 --
رضایی 1393/10/20 - 10:09
همکار محترم با سابقه !
اختیارات را باید بر اساس عقلانیت وضوابط و اصول دموکراتیک عملیاتی نمود وهزینه کرد نه بر اساس سلیقه و علقه ی شخصی.
عملکرد آقای روبوشه دراداره و منطقه نشان دهنده ی سلیقه ونفسانی عمل کردن است فردی که درشورای پرورشی اداره کل تائید نشده را ، احمدی نژادی قانون را دور زده وحکم سر پرستی برای او صادر نموده است و......
پاسخ + 0 0 --
محمد 1393/10/20 - 16:13
مرحبا به نفستون عزیزای همکار :رضایی وح.ع
این آقا از .... چیزی کم از احمدی نژاد نداره .انگار توهمین سایت بود که خوندم گفته من خودم اداره کلم یادش بخیر اونم لحظه رفتن میگفت:کی گفته من میخوام برم از مقایستون خوشم اومد
پاسخ + +26 -1 --
فراهانی 1393/10/20 - 23:59
سلام
با زهم درود به شرف آقای طالب زاده ، مدیر محترم منطقه 2 تهران که پاسخ گویی را به نحو اکمل انجام داد .
پاسخ + +6 -3 --
فرهنگی منطقه9 1393/10/21 - 19:19
فعلا رئیس منطقه بخشنامه جدید به مدارس ارسال کردند که مشکلات وانتقادات را از طریق اتوماسیون پیامک ایمیل ارسال کنید
پاسخ + 0 0 --
علوی 1393/10/22 - 00:04
بزرگی میگفت اعتراف به فروتنی بزرگترین نشانه غروره!!!!!جناب ررررریییییسسسسس
پاسخ + +4 -4 --
حمید 1393/10/22 - 00:03
دست شما درد نکنه آقای پورسلیمان :خداروشکر فکر کنم بالاخره از این نمد یه کلاه واسه سر ما ورییس در اومد.
پاسخ + +16 -1 --
ثابتی 1393/10/22 - 13:09
سلام
این سخنان آقای ربوشه است :
"همان گونه که قبلا نیز عرض کردم ، حضور و فعالیت این سایت در منطقه 9 تهران که وظیفه مراقبت و نظارت بر امور و کارها را بر عهده دارد ، فرصت خوبی است و باید به این فضای رسانه ای احترام گذاشت .
تمام رسانه هایی که حضور دارند ،باید به آن ها احترام گذاشت و پاسخگوی آن ها بود .دولت تدبیر و امید هم به رسانه ها و پاسخگو بودن اهمیت و ارزش قائل است . "
آقای ربوشه چرا علی رغم ادعایش به سخن معلم پاسخ نمی دهد ؟
آیا پاسخ ندادن ، احترام به فضای رسانه ای و تمکین از دولت تدبیر و امید است ؟
منتظر پاسخ هستیم .
پاسخ + +18 -1 --
معلم پرسشگر 1393/10/22 - 13:13
سخن معلم در نشست رسانه ای خطاب به آقای ربوشه :
"برخی نیروهای غیر پاسخگو می خواهند طوری وانمود کنند که چیزی تغییر نکرده است و خودتان را خسته نکنید ...( برخی نیروها که در دولت قبلی کار خاصی انجام نمی دادند و حتی تایید می کردند ، الان برنامه های دولت روحانی را مسخره می کنند و حتی در پی کارشکنی و یا تخریب هستند ؛ این گزارش ها به ما می رسند ... از سوی دیگر ، نمی شود یک نفر اسمش مقام مسئول باشد اما در حوزه یک سازمان ، اما به تناسب مسئولیت ، اختیار کافی نداشته باشد و افرادی در این حوزه که دخالت کنند که در شرح وظایف پست سازمانی آن ها چنین چیزهایی تعریف نشده است)
انتظار ما این است که حضرت عالی به عنوان یک مقام مسئول دراین موارد پاسخگو باشید ."
آقای ربوشه یا متوجه منظور آقای پورسلیمان نشدند و یا این که خودشان را به کوچه علی چپ زدند !
آقای ربوشه !
لطفا مستقل باشبد و خودتان تصمیم بگیرید .
بیش از این خود را هزینه دیگران نکنید .
دوست دار شما
پاسخ + 0 0 --
معلم 1393/10/22 - 15:42
این هم پاسخ آقای ربوشه به سخن معلم !!!
"ما باید برای همین نیروهایی که کار می کنند مراقبت کنیم .اما این که برخی بخواهند در اداره محفل درست کنند ، بدگویی کنند ، به رای مردم بی احترامی کنند ، به رای مردم که آقای دکتر روحانی را انتخاب کردند بی اعتنایی کند ؛ این ها پسندیده نیست و من دعوت می کنم که به این رای احترام بگذارند .
به هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی اجازه دخالت نداده ام که رای ما را زایل کند . این رامطلق می گویم ."
تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل ....
پاسخ + +19 -1 --
معلم 1393/10/22 - 15:35
سلام
از سخن معلم بابت فضای انتقادی تشکر می کنم .
من معلم ادبیات در این منطقه هستم . قبلا در همین سایت سخن معلم نوشتم که چگونه می شود بنده با دانش آموزی در کلاس کار می کنم قبول نمی شود اما تابستان در کلاس های جبرانی هنرستان ... شرکت می کند و نمره بالایی می آورد !
حتی گفتم که سر جلسه امتجان جواب ها برای دانش آموزان می خوانند !
ایااین زیر سوال بردن زحمات معلمان دیگر نیست ؟!
متاسفانه کسی پاسخ گو نبود !
آقای ربوشه !
به عمل کار برآید به سخن دانی نیست !
مرد عمل باش .
پاسخ + 0 0 --
علوی 1393/10/23 - 01:15
همکار محترم ادبیاتی :اجاز ه بدهید اصلاح کنم :کدام سخندانی ؟
آدم سخندان نکته سنج است ،حرف را می پروراند نشخوار می کند وبعد بیان می کند و این خصیصه در این آقا نیست بهتر است بفرمایید سخنرانی ،
چون از قرار ایشان در میدان بلاغت خوب جولان می دهد وسخن می راند ولی در میدان عمل اثری ازشان نیست.
پاسخ + +18 -1 --
افتخاری 1393/10/22 - 21:12
جناب ربوشه
سلام
به جای ارسال بخشنامه برای اطلاع در مورد نظر همکاران محترم در مورد جناب عالی ؛ بی زحمت به سخن معلم پاسخ گو باشید .
با تشکر .
از طرف جمعی از همکاران منطقه 9 تهران
پاسخ + +20 -2 --
محمدی 1393/10/22 - 23:46
جناب ربوشه
سلام
این کار شما ناپخته بود .
حداقل دلیل آن را توضیح می دادید .
سکوت موجب تقویت جایگاه شما در منطقه و در افکار عمومی معلمان نمی شود .
پاسخ + 0 0 --
علوی 1393/10/23 - 01:17
زحمت نکشید .از سنگ صدا در میاد از این حضرت نه!!!
پاسخ + +2 -23 --
م . ه 1393/10/23 - 08:28
با سلام
خدمت تمام همکاران
دوستان قصاص قبل از جنایت چرا؟
به تعویق افتادن یک جلسه،آیا رواست این گونه حکم صادر کنید.شاید جابه جایی آن جلسه به زمان دیگر خیری را به دنبال داشته.دوستان ما مسلمانیم و پیرو اهل بیت، نباید زود قضاوت کنیم.فرصت بدهیم
اشتباه تلقی نشود و هم بارها وقتی حضور رییس اداره جدید و قبلی رفتم نتیجه ای نگرفتم.
همه ما باید پاسخگو باشیم
پاسخ + +9 -6 --
بابابی 1393/10/23 - 09:08
با سلام
آن آقای فلاح زمان آقای جواهری پور با همه ایرادهایی که داشت تصمیمش نافذ بود .
وقتی تصمیمی می گرفت روی حرفش می ایستاد .
به نهادهای غیر پاسخگو گو هم محلی نمی گذاشت و این که دیگران برایش راه و چاه تعیین کنند ...
پاسخ + 0 0 --
محسنی 1393/10/23 - 12:33
خوب برا همینه که دیکتاتوریش دوام نداشت.متاسفم که به یک رسانه خودی از جنس خودمان و همدرد خودمان چنین عنوانی می دهید.
پاسخ + +4 -21 --
حسن 1393/10/23 - 11:54
انصافا آقاي عزتي مدير قبلي هم تصميمات نافذي داشت و هم در دل همكاران جا داشت
پاسخ + 0 0 --
محمد 1393/11/08 - 23:57
نه توروخدا این بی انصافیه کدوم تصمیم نافذ؟اصلا ایشون تصمیم می گرفت تا نافذ وغیر نافض باشه؟یادستورات...رو مو به مو اجرا میکرد؟
پاسخ + +10 -3 --
علوی 1393/10/23 - 12:31
خدمت همه همکاران به خصوص آقا یا خانم :م ه،ضمن ابلاغ ارادت واحترام ،عارضم که اعتراض ما به تاخیر یا لغو جلسه نیست، ما به لغو سخیف وغیر مسوولانه ی آن معترضیم که اگر به اتفاقات بعد از آن توجه کنید مسلما حق را به ما می دهید؛ برای مثال توجه بفرمایید که اولین روز کاری بعد از لغو جلسه بخشنامه ای با مضمون نقد وانتقاد از رییس صادر شده وامروز هم بخشنامه ای آمده که رییس در تاریخ 11/6 اعلان داده ومدیران وموسسین غیر دولتی را دعوت کرده اند .
این حرکات بچه گانه وعجولانه چاره ساز نیست ونوعی توهین به شان وشعور ماست .
آقای رییس از این دست جلسات ما زیاددیده ایم که خوب همگی به نوعی آب در هاون کوبیدن بوده است.
غرض از نشست قبلی جلسه ای کارشناسانه ودوستانه باحضور " رسانه ای فاخر وخوش نام" بود درراستای رفع نواقص ولی این جلسه یک مانور عوام فریبانه است ونوعی توهین به شان موسسان مدارس غیر دولتی.
پاسخ + +12 -2 --
رضوانیان 1393/10/25 - 13:39
آقای ربوشه مدیر منطقه 9 تهران از وزیرش یاد بگیرد !
پاسخ + +1 -11 --
آشنا 1393/10/26 - 23:27
به حال نشريه مدعي افسوس مي خورم كه با يه كشمش گرمي ميكنه و با يه مويز سردي. آن زمان كه مدير منطقه9 يه ذره تحويل گرفت جناب آقاي دكتر لقب گرفت و الان كه از حقش استفاده كرده روبوشه خالي!!!
پاسخ + 0 0 --
م.ه 1393/10/30 - 21:55
وای به حال افرادی که دانسته یا ندانسته گناه دیگران را میشورند وتهمت میزنند باید ترسید از روز قیامت خداوند همه را به ر اه راست هدایت کند .
پاسخ + 0 0 --
احمدی 1393/10/30 - 23:33
شماسنگ چی رو به سینه میزنی ؟ یه ذره به خودت زحمت بده یه دوتا مطلب از آقای پورسلیمان بخون آنوقت به ادب بیان وکلام ایشون وبدفمهی خودتون پی میبرید برا خودتون افسوس میخورین
پاسخ + +2 -6 --
دوست 1393/11/01 - 00:18
آقای پورسلیمان سلام ازشما انتظاز میرود به عدالت رفتارکنیدوهم مطالب مثبت وهم منفی را مطرح بفرمایید ویکطرفه نباشید در ضمن شما منطقه نهی هستید اجازه ندید افرادی که خط فکریشون با شما یکی نیست برای خراب کردن منطقه از این فرصتها سوء استفاده کنند متشکرم
پاسخ + 0 0 --
محمد 1393/11/08 - 23:58
ببخشین عدالت یعنی باب میل شما حرکت کردن؟
پاسخ + +4 0 --
شمین 1393/11/14 - 13:06
سلام
آقای ربوشه چرا در جلسات آموزشی به مدیران زن نمی گویید این قدر به معلمان ابتدایی زور نگویند وبه زور پایه درسی آنها را عوض نکنند یا این قدر معلمان را به زور وادار به کاری نکنند چرا مدیران را معلمان ارزشیابی نمی کنند چون هرروز معلمان کارهایشان را می بینند که چقدر باعث سرخوردگی وتضعیف معلمان می شوند وروحیه ی این قشر که کل آموزش وپرورش بر اساس کار آنان می چرخد را خراب نکنند
پاسخ + +3 0 --
شهین 1393/11/14 - 13:09
سلام
پاسخ + +3 0 --
فردوسی 1393/11/14 - 13:39
سلام
آقای ربوشه شما میدانید با مدام العمر قرار دادان یک مدیر مخصوصا ابتدایی ها در یک مدرسه چه ظلمی به معلمان این قشر زحمت کش میشود چه خوب است مثل روسای بانکها مدیران نیز همشه جابجا شوند تا مدرسه ارث کسی نشود

باتشکر
پاسخ + +1 0 --
ف ک 1393/11/29 - 02:22
با تشکر از همکاری که میخواستند مدیران توسط معلمان ارزشیابی شوند البته باید این مطلب را هم افزود که ارزشیابی معاونین نیز باید توسط معلمان وهمکاران دیگرشان انجام شود البته این ارزشیابی ها باید بطور جمعی وبا درصد گیری انجام بگیرد تا به گونه ای نشود که مدیر یا معاونین شان حق هر گونه بی حرمتی را به همکارانشان داشته باشند و آنها را تهدید به انتقال به مدارس دیگر نمایند فقط به جرم اینکه دانش آموزان از آن همکار استقبال می کنند ویا نظرات آن همکار مورد توجه قرار میگیرد ،آیا پاسخ به همکاری ، همکاری که از خود مایه میگذارد تا در حیطه کاری خود کار را به نحو احسن انجام دهد این است؟
انشاءالله به گونه ای عمل شود که جوایز به ظاهرسازی ها داده نشود ،حداقل افرادی که در مدارس برای رضای خدا کار می کنند ،اینقدر مورد اهانت و تهدید واقع نشوند ، جایزه و تکریم ارزانی کسانی که به آن نیاز دارند ،فقط شما را به خدا افرادی که در مدارس (معلمین-سایر کادر اجرایی)برای رضای خدا کار می کنند مورد ظلم واقع نشوند .
با تشکر م ک یکی از عمامل اجرایی
پاسخ + +2 0 --
مهربان 1393/12/17 - 17:00
سلام آقاي صالحي آقاي محمد و ديگر دوستان آيا در شان يك معلم كه خود را تربيت كننده دانش آموزان ميداند ؛هست كه چنين عبارات زشتي بكار ببرد وبعد دم از بهشت وجهنم بزند ما به كجا ميرويم اشتباه كاري را ايا بايد با زير سوال بردن ديگران انجام داد ؟آيا اين نشانه ضعف نيست كساني كه نمي توانند روبه رو در رو صحبت كنند شير ميشوند وبا تهمت وتوهين به ديگران كار را مي خواهند جلوببرند.من از موضوع اطلاعي ندارم ولي فرهنگي منطقه هستم وبراي خودم متاسفم كه همكاراني اين چنين دارم .آقاي دكتر ربوشه يك جلسه را بهم زد ولي شما گويا فراتر رفته وميخواهيد آرامش منطقه را بهم بريزيد. برا ي درست شدن منطقه 9كه سالها ضعف مديريت داشته1سال مدت زمان زيادي يراي يك ريئس نيست .همه ما وقتي در جايگاه قرار نداريم خوب لاف ميزنيم ولي وقتي خودمان در ان جايگاه قرار ميگيريم ناتوانتر از انچه كه فكر ميكنيم ميشويم .كمي فرصت دادن به دوستان بد نيست وهمچنين بكار نبردن الفاظ زشت .افرادي را كه اينگونه خطاب ميكنيد از بدنهما هستند فرهنگي هستند / بهتر است كمي با تامل رفتار نماييم.
پاسخ + 0 0 --
م.ن 1394/01/05 - 14:11
همکار عزیز تعداد اشتباهات گاهی چندان مهم نیست کیفیت اون وکسی که انجامش میده مهمه این کار نه در شان مدیر منطقه بود نه مدیرای مدارس بخصوص که بدون عذر خواهی بود وتوجلسه تشکیل شده بعدی هم رفتار رییس باترک جلسه توهین مضاعف دیگه ای بود.
پاسخ + +3 -2 --
ساده دل 1393/12/28 - 17:07
همکاران عجله نکنید درقضاوت شاید جناب روبوشه تشریف برده بودند برای کلنگ زنی ویلا و...درجایی ویاشاید درتدارک برنامه سفر مدیران خود به اردویی آنچنانی با تشریفات آون چنانی بودند مثه سفر یزد......به هرحال مدیران محترم جناب رییس هوای هیچکس رو نداشته باشه هوای شما رو داره.
راستی جناب دکتر
معلمین منطقه ات هم ازین مزایا برخوردارن یا نه ای ی باقرعه و...چند نفری رو به مشهد اعزام کردید و سفری ساده مثه دل معلمان تدارک دیده وبیلان کاری کردید وتمام؟
پاسخ + 0 0 --
وحید 1394/01/05 - 14:05
عزیزم شما مطمءن هستید که معلمید :آخه پس این غلط املاییهای من در آوردی یعنی چی؟منظور شما از مثه اگر واژه مثل است که "ه"نمیگیره ما میگیم مثل مردم نه مثله مردم ه جانشین فعله وهمه جا کاربرد نداره
میتونیم بگیم "خرابه سرده ولی نمیتونیم بگیم ماله من مثله من و...
اگر هم واژه ی جدیدیه لطفا توضیح دهید بدونیم چیه ؟
پاسخ + 0 0 --
حسین.ع 1394/04/03 - 11:53
با سلام به تمام همکاران .به نظر من اینکه چشمان خود را ببندیم وفقط وفقط انتقاد کنیم درست نیست..قضاوت در مورد خیلی از موضوعات بیان شده به این سادگی نیست. بنظر من دکتر روبوشه وتیم همکارانشان در 75% در صد کارها در این دوسال موافق بود ه اند.ایشان وبقیه همکارانشان در اداره ومدیران مدارس وهمکاران محترم معلمان ودبیران در سیطح منطقه حداکثر تلاش خود را به عمل آورده ومی اورند....بهتر کمی هم به خود وعملکرد خودمان دقت کنیم.آیا خودمان منصفانه خوب وکامل بود ه ایم؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/04/22 - 15:22
هر جا بری آسمان یه رنگ است و اینجا ایران است نباید توقع بیش از انتظار داشته باشی ...رفاقت، باند بازی ،چاپلوسی ،اختلاس زیراب زنی و........از تخصص های مسولین و اطرافیان است ....
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1394/05/22 - 17:21
سلام
واقعا سیستم آموزش وپرورش کلنگی ست که دبیران مقطع متوسطه را بدون هیچ منطقی به ابتدایی منتقل می کند و برایش اهیتی ندارد میزان توانمندی.علاقه و مهارت معلم و یا سرنوشت دانش آموز
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/06/06 - 15:50
سلام ؛
بنده هم بعد از 23 سال تدریس در راهنمایی و متوسطه 1 قراره مهر ماه به ابتدایی منتقل شوم ؛ فقط به علت اینکه همسرم فرهنگی نیست و بیماری لا علاج ندارم ؛ یا کتابی تالیف نکردم ؛ برای اینهمه تجربه متاسفم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/10 - 12:16
باسلام.دریکی از مدارس در قسمت اداری.همه مدیرند جز مدیر یعنی مادیر.مدیر دکور .دفتر دار مدیر.خدمتگزار .آنتن مدیر.واداره پشت گرمی مدیر.در این مدرسه جایگاه افراد معلوم نیست.عدم امینت شغلی باعثه دل سردی برخی از همکاران می شود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/10 - 23:09
سلام خدمت مدیر منطقه.لطفا .هدرچه سریعتر مدیران قدیمی که سند مدرسه رابه نام خود زدند.وهر کاری که دلشان بخواهد انجام میدن را از طریق بازرسان اداری شناسایی بفرمایید.از قبیل 1-تحقیر کردن برای مسلط شدن.2- ایجاد زمینه کار برای اقوام خودش3-تبعیض 4-باند بازی 5-ااستفاده ازهمکاران خدمه به عنوان چوب دستی .وغیره که جای تاسف دارد.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/08/12 - 00:11
بادرود.وسلام وعرض ادب .در یکی از مدارس .گروهی کارمی کنند، گروه دیگر.دور میز مدیر گفتگوی دوستانه بااهداف خاص ، ،گروه سوم معلمان تازه وارد.ازهمه بی خبر،در گروه دوم که از قدیم همکار هستند.ویک تیم تشکیل دادند..در این مجموعه مدیر به ظاهر مدیر است.وباری به هر جهت .خواهش می کنم.رسیدگی فرمایید.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/08/12 - 00:18
ای کاش روزی برسد .که معاونین مدارس هر سال عوض شوند.برای رسیدن به این مقام آنقدر برای مدیر هدیه دادند.وپشتیبانش بودند.تاعزل نشود.آنروزی خواهد رسید که مدیر از انتخابش پشیمان شود.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/08/12 - 08:20
سلام.ریاست محترم.تقاضا مند است دستور فرمایید.اطلاعات داده شده به واحد حقوقی .محفوظ بماند.وراز ارباب رجوع به قسمهای دیگر منتقل نشود.که موجب ناحقی وبی عدالتی خواهد شد.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/08/12 - 08:30
خواهشمند است در مدارسی که دوربین به سمت ارباب رجوع است طوری نصب گردد که کارمند پشت میز نشین هم.دیده شود.تا طرز برخورد هر دو طرفین.مشاهده گردد.آنگاه متوجه خواهید شد که با چه شکلهای عجیب و غریب که باعث خشمگین کردن ارباب رجوع می شود روبرو خواهید شد.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/08/12 - 23:57
.مدیران بی کفایت عوض شوند
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/08/17 - 12:23
چرا افراد مریض راامسال به مدیربت انتخاب کردید. شما که می دانید تحت نظراست پزشک است.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/08/17 - 12:36
چرابه تحصیلکرده ها بها نمی دهید.اما فردی که از دوره های ضمن خدمت مدرک گرفته در بهترین جایگاه است .وزیر بار امرو نهی های عوامل مدرسه نیست.شاید هم خدا می داند همسرش یک فرد مهم دولتی باشد. که سالیان زیادی به راحتی وآسودگی خاطر به خدمت ادامه می دهد.کسی هم جرات ندارد انتقاد کند. آن همکار بادوستی دوستی می کنه پوستی. چنان ضربه ای می زنه که نمی فهمی از کجا آب خورده. و..............
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/08/17 - 12:39
خواهشمند است افراد باسن کمتر و زیبا رو و خو ش اخلا ق را جهت تدریس در مقطع ابتدایی انتخاب کنید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/20 - 22:05
باعرض سلام.لطفا.این باند بازیهای داخل مدارس راباتشخیص درستتان .اصلاح نمایید.باتشکر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/20 - 22:11
من یک بازنشسته ام.در برخی از مراکز بازنشسته ها کار می کنند.ورابطه ای است.در آموزش و پرورش بسیار دیده می شود.
از جمله .مدارس نز دیک اداره .چرامن نباید کار کنم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/27 - 05:11
سلام.آقای مدیر ملتمسانه از شما می خواهم که یک کمی هم طرفدار دبیران باشید. اجازه ندهید معلمی از جانب برخی که شاید دچار برخی از بیماریها هستند.دیگران را اذیت کنند.وعمدا وسهوا انگیزه کاررا از یک معلم بگیرند.وغیره
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/09/11 - 19:56
سلام.درسال گذشته یکی از همکاران از مقطع ابتدایی به جهت از بستگان شهدا هستند به مقطع دبیرستان انتقال یافت .امسال هم همجنین .شاهد خروج از ابتدایی .به خاطر..........خدا می داند که می شنویم مقطع ابتدایی به نیرو نیاز دارد. چرا خروج .چرا نیازچرا این همه جابجایی
پاسخ + +1 0 --
ی-ه-ز-ر 1395/05/05 - 12:19
باسلام وعرض ادب/آموزش وپرورش انقدر ارزش ندارد که کرامت انسانها به چالش کشیده شود(خود بهتر از من میدانید)این حقیر پیشنهاد میکنم به فکر استراحت وآرامش خود وخانواده محترمتان باشید/آموزش وپرورش دنیای مامعلمان راخراب یا بهتر بگویم عمرمان را حرام کرد.بهتر است به فکر دنیای باقی باشیم.ارادتمندتان هستم.خدا نگهدارتان.
پاسخ + 0 0 --
معلمان هفتم آذر 1395/05/24 - 13:20
باسلام خدمت آقای ربوشه ما گروهی از معلمان هفتم آذر واقع در تهرانسر هستیم متاسفانه جو خیلی بدی در این مدرسه حاکم شده و هر سال بدتر از پارسال،که بیشتر از همه خانم کسایی و خانم سلیمی در ایجاد این جو سهیم می باشند. خودشون معلم خوب و بد تعیین کرده و این را به اولیا انتقال میدهند مهر ماه همه ی اولیا هجوم میارن به کلاسی که این افراد تعیین کردند و هم پایه ی دیگر واقعا خرد میشه رفتارشون اصلا با معلمان اصلا شایسته نیست آیا درسته که اولیا را بر علیه معلم تحریک کنند و بین هم پایه ها اختلاف ایجاد کنند چرا بخشنامه ای صادر نمیشه که اولیا حق انتخاب معلم را ندارند؟
از شما تقاضا داریم با این دونفر برخورد شده ویا به مدرسه ای که تک پایه اند انتقال داده شوند . خانم کسایی با این خصوصیات آیا واقعا صلاحیت معاونت را دارند؟
آرامش رو از ماسلب کرده حالا فکرش را بکنید ما با این روحیه بریم سر کلاس چه اتفاقی میفتد؟ آیا از یه آدم فرهنگی آنهم همکار چنین انتظاری باید داشت؟در ضمن این خبر در عام پخش نشود.
خواهشا رسیدگی شود . باتشکر فراون
پاسخ + 0 0 --
معلمان ه آ 1395/05/24 - 13:33
با سلام خدمت آقای ربوشه و مسئولین محترم آموزش و پرورش منطقه ی9 تهران: گروهی از معلمان هفتم آذر هستیم که از دست خانم کسایی وسلیمی خیلی شاکی هستیم اصلا رفتار مناسبی با همکاران ندارند و بسیار بی ادبانه رفتار میکنند و نحوه ی برخورد درست را بلد نیستن لطفا رسیدگی شود . با تشکر
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/05/24 - 13:38
باسلام خدمت آقای ربوشه : امسال به مدارس ابتدایی بخش نامه ای به مدارس اعلام شده که موقع تقسیم بندی کلاس معلمان مربوطه باید حضور داشته باشند ولی بعضی مدیران این اجازه را به معلم نمیدهند و اولیا را بر معلم ترجیح میدهند و این بزرگترین ظلم در حق معلمه چرا که بعضی با قضاوت های کورکورانه وبیجا معلم را زیر سوال میبرند .خواهشا رسیدگی شود.
پاسخ + 0 0 --
ل.ع 1395/05/24 - 16:37
باسلام خواهشا اینقدر بخش نامه های بی اساس صادر نکنید از یک طرف دم از صرفه جویی واسراف نکردن میزنید از طرف دیگه هروز کلی بخش نامه صادر میکنید همه بی پایه . خودتون مرد عمل باشین بودجه ی آموزش و پرورش را به خاطر این چیزای بیخود هدر ندید
پاسخ + 0 0 --
ث.خ 1395/05/24 - 16:48
باسلام این قدر بخش نامه های بی اساس به مدارس اعلام نکنید از یه طرف دم از صرفه جویی و از طرف دیگر اسراف پشت اسراف
پاسخ + 0 0 --
ک. ع 1395/05/24 - 16:50
باسلام خواستم به عرض برسانم مربی پرورشی واقعا وقت آموزش را میگیرند به نحوی که از آموزش دور شدیم فقط داریم کارای پرورشی انجام میدیم خواهشا تدبیری بیندیشید. سپاس
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/24 - 22:31
سلام! چرا برای مدارس ابتدایی معلم ورزش و هنر نمی فرستید ؟ همه بایرها رو دوش یه معلمه .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/27 - 16:55
یاسلام و عرض ادب و احترام خدمت آقای ربوشه خواهشمندیم برای معلمان دوره های ضمن خدمت فن اوری تدارک دیده شود بالای 70 درصد همکاران آموزشی فن آوری بلد نیستند یا خیلی ضعفین حتی یک مطلب ساده رو نمیتونن دانلود یا سر چ کنند اصلا نمیدونند ایمیل چیه و... به هر حال اگر این کلاسها برگزار شود به بهبود آموزش در مدارس کمک شایانی خواهد نمود واز شما نهایت سپاس را داریم . با تشکر
پاسخ + 0 0 --
ع 1395/06/02 - 16:50
سلام! آیا مدیر و معاون نبایس در هفته ساعاتی رو به تدریس اختصاص دهند؟ پس چرا عمل نمی کنند تازه اگه معلم یه روز کار واجب هم داشته باشه به زور بهش اجازه می دهند ؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/07 - 10:40
باسلام آقای ربوشه لطف کنید اجازه دهید همانطور که معلمان ارزشیابی میشوند معاونین هم ارزشیابی شوند بندگان خدا فکر میکنند هیچ قدرتی در مدرسه از آنها بالاتر نیست و هر کار میخواهند میکنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/07 - 10:41
سلام برای مدارس ابتدایی پسرانه معلم ورزش کم است ما دوسال است معلم ورزش نداریم لطفا رسیدگی کنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/24 - 16:00
باسلام چرا بعضی از معاونین و مدیران مدرسه اینقدر گستاخانه و بی فرهنگ هستند که هر کاری دلشون خواست می کنند؟خواهشا هر 2 یا 3 سال مدیران و معاون راعوض کنین گاهی بفرستین سر کلاس واسه تدریس که درد معلم رو بفهمن
پاسخ + 0 0 --
صادق.ر 1395/07/10 - 18:48
با سلام لطفا برای مدارسی که معلمان تقلیلیشان زیاده رزرو بفرستین
پاسخ + 0 0 --
ذذذذ 1395/07/10 - 18:54
با سلام یه سؤال؟ اصلا در این سایت نظرات بررسی میشوند یا فقط برای سرگرمیه
پاسخ + 0 0 --
همکار 1395/08/25 - 23:14
با سلام! خواستم عرض کنم این ارزیابای بیسواد رو کی فرستاده مدارس که بشینند دفتر مشق بچه ها رو نگاه کنند معلم رو خرد کنند بگن بیا تدریس کن ما ببینیم دفتر نمره ی معلم رو نگاه کنند و ... . مگه نگفتین کسی حق اظهار نظر در دفتر نمره ی معلم رو نداره؟ معلم مگه وظیفه ی خودشو نمی دونه که یه معلم دیگه باید اونو ارزیابی کنه پس اینارو کی ارزیابی میکنه؟ حق دانش آموز این معلم پس چی میشه؟ از کلاس خودش میکشین بیرون. پولتون زیادی کرده؟ اول برید کارای خودتون رو درست کنید . هر چی بلاست فقط برای معلم ابتدایی است؟
پاسخ + 0 0 --
معلم ابتدایی 1395/08/25 - 23:41
با سلام ،جدیداً منطقه ی 9 آموزش و پرورش یکسری از معلمان ابتدایی را از کلاس درس کشانده بیرون و به مدارس سر کلاسا می فرستند برای ارزیابی معلمان.و هرماه میخواد این برنامه اجرا شود.میگین چرا دانش آموزان کنونی بیسوادند؟برای اینکه معلم را از کلاس درس میکشین بیرون می فرستین برای کارای بی اساس و بی نتیجه؟
بعضی از این ارزیابان خودشان در تدریس پایه ای که تدریس ی کنند هم مشکل دارند.حتی کار کلاسی و برنامه هایشان سراسر اشکال دارد. می خواستم به عرض برسانم که این ارزیابان عزیز را چه کسی انتخاب کرده و بر چه اساس؟براساس سواد؟توانایی ؟رابطه؟ ضابظه؟چی؟خودشان در کارای خیلی ابتدایی می لنگند اونوقت مار را ارزیابی کنند؟به معلم میگه برام تدریس کن؟دفتر نمره رو ببینم و ... .چه مسخره بازی را انداختین؟کمک به مدرسه های اجباری از بچه ها می گیریم برای ساخت و ساز وهزینه های مدارس اونوقت بودجه ی آموزش و پرورش را اینجوری هدر میدین و تو جیب یه عده بیسواد میریزین. یکسره هم دم از کمبود بودجه می زنید.آقای ربوشه! برنامه ریز ی درست برای بودجه ات در نظر بگیر.
پاسخ + +1 0 --
ح 1395/09/06 - 16:09
با سلام و خدا قوت خدمت مسئولین آموزش و پرورش منطقه ی 9 تهران. ما از خانم کسایی ناظم مدرسه ی هفتم آذر شکایت داریم ایشان با رفتار نامناسبشون باعث اختلاف بین همکاران با اولیا و مدیر میشوند . مرتب پشت سر معلم بد گویی میکند خواهشا به تقاضای ما رسیدگی کنید به ایشان تذکر دهید دست از رفتار ناشایستش بر دارد یا مدرسه اش را عوض کنید خواهشا.با تشکر
پاسخ + 0 0 --
همکاران ابتدایی م9 1396/02/13 - 18:31
سلام جناب آقای ربوشه ،ایام مبارک و به کام!
با عرض پوزش از شما خواهشمندیم برای مدارس ابتدایی پسرانه که همه ی نیروهایش خانم هستندحداقل معاونین مرد بگذارید که این همه با مشکل مواجه نشیم .اسم نمی برم مدرسه ی ما نزدیک 500 دانش آموز داره همه ی کارکنان خانمند حتی معاونین فقط مدیرمون آقاست.که اصلا نمیتونند دانش آموزان رو جمع و جور کنند بی نظمی بیداد میکنه بچه ها بدون نظم و صف وارد کلاس میشن دیگه خسته شدیم از این وضع . خواهشا برای مدارس پسرانه معاونین مرد بگذارید .بی نهایت سپاسگزاریم.
پاسخ + +3 0 --
محمد 1396/03/11 - 11:33
با سلام وقبولی عبادات
کاش تدابیری اندیشه شود که مدیر و معاون مدارس هر از چند سالی عوض بشن هم تنوع میشه هم اینکه با معلمان بیچاره که این همه دارند زحمت میکشن زور نمیگن. حتی کارشان به جایی رسیده که میگن این معلم را میخوام اون معلم را نمیخوام و حتی انتخاب معاون را به خودش واگذار میکنن.خب مسلمه از هر کی خوششان بیاد انتخاب میکنن . حالا بخواد کارایی داشته باشه یا نه؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1396/04/24 - 23:56
سلام
ضمن خدمت هایی که به صورت اینترنتی برگزار میشه خیلی پر دردسره . گفتند رایگانه.چه رایگانی؟باید کلی نت مصرف بشه تا مطالب و فیلم رو از سایت دانلود کنی بعدش موقع آزمون اصلا سایت برا آزمون باز نمیشه و همش خطا میده .لطفا مشکلات این قبیل ضمن خدمتها رو بر طرف کنید .تشکر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/05/06 - 23:12
با عرض سلام
از معایب ضمن خدمت های اینترنتی این است که بعضی از افراد سودجو نرخ تعیین میکنند از همکاران پول دریافت و بجاشون آزمون میدن .و همشون بالای 25000 تومان ،کاش حضوری باشه . ما به بچه ها داریم درس میدیم تقلب یه جور دزدیه و .... اونوقت همکار فرهنگی شده سر دسته ی دزدا و بازار گرمی درست کردن برای افراد سودجو و به یه نحوی دارند کمک میکنند در پول حرام بردن این فرد سود جو به خونه اش.لطفا در آزمون اینترمتی تجدید نظر بفرمایین . سپاس!
پاسخ + +6 0 --
علی 1396/05/09 - 23:54
معلم باید بخاطر چند امتیاز ارزشیابی متحمل این همه سختی شود
وقتی ضمن خدمت آبکی و به درد نخور باشد و فقط وقت معلم را تلف کند
این رفتارها عادی است
معلمهان مدارس مجبورند با هزار دردسر وسرعت کم اینترنت در دوره های ضمن خدمت شرکت کنند ر حالی که در چند ماه اخیر برای کادر اداری ضمن خدمت ها حضوری و در ساعت اداری برگزار می گردد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/06/17 - 17:33
سلام، گروهی از معلمان غیر انتفاعی امسال در منطقه ی9 در مدارس دولتی مشغول به خدمت شدن بدون اینکه آزمونی داده باشند و گفتن پارتی داشتیم آقای فلانی در اداره اسم مارا به عنوان پیش دبستانی رد کردن ما رو فرستادن مدرسه ی دولتی،آقای .... با چه مجوزی این معلمان که نه آزمون دادن و نه گزینش شدن در مدارس دولتی مشغول شدن .اونوقت معلمی که بالای 10 سال در پیش دبستانی مشغول است به ایشون اجازه ی خدمت در مدرسه ی دولتی نمیدهند؟
چرا آموزش و پرورش اینقدر بی در و پیکر شده ؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/09/01 - 23:14
قبل از هرکاری یکم مسئولین بشینن راجع بهش فکر کنن بد نیست. معلم رو از وظیفه ی اصلیش دور کردین و همش دارین ترویج ریا کاری میکنید.هر چیزی باید از پایه و اساس درست باشه .آموزش و پرورش ما از پایه سست و ضعیفه که بچه های ما مثلا آینده سازانن ، اکثرا شدن خلافکار . حرفه به معلم یاد بدین تا بتونه انتقال بده.چطور بشه یه ضمن خدمت حضوری برگزارکنن اونم بعضی از مربیا میان بشکن میزنن و شکلیک در میارن و آواز میخونن مثل ضمن خدمت استعداد پایه ی چهارم .وبعدش هم کلی کار میریزه سر معلم و میره و معلم رو دچار تشویش میکنن معلم نمیتونه روی اموزش که وظیفه ی اصلیشه متمرکز بشه همش مشغول کارای متفرقه هست .جالبه خودشون هم به همکارا میگن برای اینکه جلوی اولیا کم نیارید 4 تا کلمه خارجی حفظ کنید تو جلسات ازش استفاده کنید تافکر کنن شما باسوادین.چه مسخره بازی هایی هست که راه انداختین؟ .لطفا رسیدگی کنید .
پاسخ + 0 0 --
م 1397/04/20 - 09:24
سلام از مسئولین محترمی که سختی کار رو از حکم برداشتن تقاضا داریم یه هفته سرکلاس درس برای کلاسداری و تدریس تشریف بیارن تا سختی کار معلمان را دریابند

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور