صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

حمله تعدادی از اولیاء دانش آموزان به آموزگاران در دبستانی در روستای شیخ عبود بیضا ( استان فارس ) + گزارش تصویری

خشونت علیه معلمان در روستای شیخ عبود بیضای سپیدان استان فارس   گروه اخبار /

روز یکشنبه هشتم آذر ماه سال جاری در حالی که آموزگاران در ساعت 15 / 16  برای استراحت به دفتر دبستان شهید امان الله رضایی واقع در روستای شیخ عبود بیضا ( استان فارس - سپیدان) مراجعه  می کنند با حمله ی سه تن از والدین دانش آموزان به صورت غافل گیرانه ای روبه رو می شوند .

بنا بر گزارش های رسیده ، حمله کنندگان یک زن و دو مرد بوده اند که آموزگاران این واحد آموزشی را مورد ضرب و شتم قرار داده اند .

با وجود گذشت چند روز از این واقعه ، هنوز مسئولان اداره آموزش و پرورش مربوطه در مورد دلایل وقوع و یا انگیزه آن توضیحی نداده اند .

پایان پیام /

خشونت علیه معلمان در روستای شیخ عبود بیضای سپیدان استان فارس

خشونت علیه معلمان در روستای شیخ عبود بیضای سپیدان استان فارس

خشونت علیه معلمان در روستای شیخ عبود بیضای سپیدان استان فارس

خشونت علیه معلمان در روستای شیخ عبود بیضای سپیدان استان فارس


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem

چهارشنبه, 11 آذر 1394 19:41 خوانده شده: 10353 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +43 -4 --
ناشناس 1394/09/11 - 20:13
همین یکی راهم داشتیم از این به بعد کتک هم می خوریم چشم وزیر فعالمان روشن
پاسخ + 0 0 --
حسین 1394/09/11 - 23:00
من بعد باید مسلح بریم سرکلاس
پنجه بوکس ، چوبدستی ،ضمن دار کوچک !
ایست و بازرسی هم قبل از کلاس باید انجام بشه ، جیب دانش آموزان و خانواده هاشون را بگردیم از پشت خنجر نزنند .... خخخ
پاسخ + 0 0 --
ممد 1394/09/11 - 23:22
بابا سرکلاس من در بازرسی بدنی دانش اموزان کاردانش یک قمه امریکایی پیدا کردند ولی یک تنبیه سختی این دانش اموز کردیم (چون حق اخراج نداریم)که دیگه جرات نکنه تکرار کنه اونم یک تعهد گرفتیم اونم امضا کرد خخخخخخ
پاسخ + 0 0 --
بهرام 1394/09/12 - 14:54
بیچاره معلم. وقتی با هم متحد نباشیم همین میشه
پاسخ + +39 -3 --
عنایت 1394/09/11 - 20:18
درد بی فرهنگی که دامن گیر جامعه شده است. مرحبا که حرمت نقش پیامبری ، معلم را نگهداشتید. اینم مزد خون دلها خوردن برای تربیت نسل اینده!! اقایان بازرسی و حراست حالا رسیدگی کنید نه!
پاسخ + +36 -4 --
ناشناس 1394/09/11 - 20:32
معلم در جامعه ما با حقوق کم خود سالهاست که توسط دولتمردان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است دیگر جایی برای تنبیه شدن توسط مردم ندارد.
پاسخ + 0 0 --
علی آهنگر 1399/08/05 - 17:25
کلاس چهارم
پاسخ + +33 -2 --
حسین 1394/09/11 - 20:51
بهترین کار شکایت شخصی است . گواهی پزشکی قانونی و شکایت از ضاربین مطمئنا دادگاه انها را محکوم به حبس و پرداخت دیه میکند .. اصلا کاری به اداره آموزش وپرورش نباید داشت هیچ انتظاری از اونها نیست
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/09/12 - 21:01
با سلام
چند روز پیش هم در فولاد شهر اصفهان!چند دانش اموز و دوستان و خانواده انها با چوب چماق به یک هنرستان حمله کردند.
واقعا معلمی شغل خطرناکی شده
پاسخ + +31 0 --
معلم کلاس اول 1394/09/11 - 21:03
اقای فانی به سلامت باد . متاسفم برلی وزیری که معلمانش را اینگونه کتک میزنند ولی شب راحت می خوابد . متاسفم که معلم هستم .
پاسخ + +33 -1 --
عباس 1394/09/11 - 21:08
واقعاً جای تاسف هست، معلمانی که با روح وجسمشان برای این فرزندان این مرز بوم زحمت میکشند، مورد یکسری افراد نا بخرد مورد ضرب وشتم قرار بگیرند، وزیری ضعیفی داریم،
پاسخ + +29 -1 --
ناشناس 1394/09/11 - 22:12
خیلی متاسفم.حقوق معلمان پایمال شده...
پاسخ + +13 -32 --
محمد 1394/09/11 - 22:19
اینقدر چرت نگید . وظیفه ما استقامته . والسلام
پاسخ + +5 -61 --
محمد 1394/09/11 - 22:24
بعضی از معلمها باعث ننگند . کارشون ... . ادمهای بی نظم . یه معلم ازش بپرس هفته ای چند ساعت مطالعه می کنه ؟ مطالب ذهنیش مال دوران مزوزوءیک زمین شناسی است . معلمی که خودش رو خدا می بینه .
پاسخ + 0 0 --
ولی دانش آموز 1394/09/11 - 22:47
با عرض معذرت از محمد آقا. لطف نمایید با ادب صحبت کنید برادر محترم. همه که مثل شما پروفسور نیستند!!! تازه به فرض مثال مگر معلم بی مطالعه باید مورد اهانت قرار بگیرد بزرگوار؟؟ ببینم جنابعالی معلم هستید که اینگونه بی ادبی می کنید؟
خیلی بی ادبی محمد جان ! بدت نیاد ولی واقعیته!!
من که معلم نیستم ازین موضوع ناراحت شدم شمایی که شاید معلم باشی را نمیدانم.
در این مملکت که مطالعه قدیمی شده و رئیس آموزش و پرورش و حتی وزیر هم مطالعه ی مفید ندارند جنابعالی دهنتون رو باز می کنید و افاضات می فرمایید؟؟؟
بی ادب
پاسخ + +36 -1 --
ناشناس 1394/09/11 - 22:33
سلام .معلم بودن خیلی سخته .
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی مشهد 1394/09/11 - 23:54
درسته منم قبول دارم باید وقت های آزاد مطالعه کرد ولی برای معلمی که حقوقش کفاف زندگی رو نمیده و وقت آزاد به فکر شغل دوم و سوم مانند مسافرکشی هست دیگه وقتی نمیمونه برادر گرامی.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/10/07 - 16:38
حقش بوده معلمی که حرف بد بزنه سزاش با ولی دانش اموز. والا
پاسخ + +36 0 --
باز نشسته 1394/09/11 - 22:34
اگر بر عکس بود و معلمی با اولیایی برخورد می کرد الان گوش. همه کر شد کر شده بود اقایان بفرمابید دفاع کنید
پاسخ + +29 0 --
معلم 1394/09/11 - 22:46
مثل اين كه تو اين مملكت زندگي نميكني معلمي كه دو شغله است ولي باز هم نميتونه از پس مخارج زندگي بر بياد وقت مطالعه داره؟گيجي به خدا ،خدا شفا بده
اگه يه معلم بخواد به اندازه حقوقش كار كنه روزي يه ساعت كار هم زياده
پاسخ + 0 0 --
محمد 1394/09/11 - 23:58
قطعا یکی از مختلسین کشورمون از زیر دست تو بیرون اومده . موقعی که معلم شدی کارت دعوت برات نفرستادند که !خودت عقل داشتی می دونستی معلمی بخور و نمیره !حالا هم دیر نشده . جراتشو داری مثل شهریار که از نام پر اوازه ی پزشکی کنار کشید و شاعری بنام شد .،شما هم از معلمی کنار بکش و یک تاجر موفق بشو . ریسک بیشتر سود بیشتر !
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/09/12 - 00:40
جوابتو نمیرم چون فهمیدم یا بچه ای یا یه عقده ای!!!!
پاسخ + 0 0 --
.معلم 1394/09/12 - 04:40
محمد واقعا بی ادبی
اخه این مثال های که زدی چه ربطی به معلمی داره یک دکتر روان پزشک مراجعه کنی بد نیست
پاسخ + +27 -2 --
ناشناس 1394/09/11 - 22:53
دولت معلمان را کتک خورم کرد.
پاسخ + +3 -10 --
منبع موثق 1394/09/11 - 22:54
اطلاعات از منع معتبر ازحادثه بیضا:
پس از درج خبر در سایت سخن معلم :
در پی بی انضباطی دانش آموز در زنگ ورزش واجازه بازی ندادن به وی توسط معلم ورزش و فرار دانش آموز از مدرسه این حادثه تأسف بار رخ داده است و رئیس و معاون آ.پ بیضا بلافاصله در مدرسه حاضر و تا نزذیک ۱۱ شب پیگیر کار معلم عزیز بودن و الان هم علاوه بر پیگیری شخصی از طریق حقوقی اداره هم پیگیر هستند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/09/11 - 23:13
در آخر با پیگیری قسمت حقوقی اداره ، معلمان مدرسه محکوم و توبیخ کتبی دریافت میکنند .
نمیدونم جریان کتک خوردن پزشک بیمارستان فسا را شنیدید یا نه ولی نوع نگرش را مقایسه کنید و میزان بازتاب ها را ؟ اگر برعکس بود الان صدا وسیما یک برنامه 4 ساعته تحلیلش میکرد
پاسخ + +18 0 --
ناشناس 1394/09/11 - 22:56
یک معلم بازنشسته در شهرستان مرزی سردشت اذربایجان غربی مورد سو قصد قرار گرفت و کشته شد.امروز چهارشنبه.
پاسخ + +6 -11 --
محمد 1394/09/11 - 23:00
ولی محترم ببخشید . به عنوان مثال این همه خروجیهای با حال و با تربیت از زیر دست معلمینمون بیرون اومده . مختلسین . زیر پا گذارندگان قانون راهنمایی و رانندگی . دروغگویان با انصاف و....... جای خالی را پر کنید .
پاسخ + 0 0 --
مریم 1394/09/12 - 00:42
والبته شمای مایه شرمساری محمد آقا
پاسخ + 0 0 --
ولی‌دانش‌آموز 1394/09/12 - 13:19
محمد‌خیلی‌‌بی‌عقلی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/09/12 - 14:49
جناب ، معلم فقط مثل یک مبسر میره سرکلاس هیچ اختیاری نداره ، کتابها را که عده ای خارج از آموزش وپرورش می نویسند ، قبولی هم که با شیوه توصیفی صد درصد شده و هیچ دانش آموزی را نمیشود مردود کرد . معلمان فقط 8 صبح میاد و 1 ظهر هم میره خونه چه کاری از دستش بر میاد ؟
پاسخ + +20 -2 --
ناشناس 1394/09/11 - 23:14
با این وضعیت فعلی که معلمان زحمتکش با حقوق پایین دوباره بی حرمته افراد نادان قرار میگیر ن باید فاتحه اموزش و پرورش ایران را بخوانیم
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1394/09/12 - 00:25
خجالت بکش آدم حسابی
معلم طی 5 ساعت تو روز با بچه ای سر وار داره که 19 ساعت زیر دست امثال شمایی که بهش بی احترامی می کنیم زندگی می کنه
اونوقت کار نکرده من و شما رو هم باید جواب بده . اون بابایی که نون حروم می بره سر سفره بچه اش اختلاس هم می کنه حالا هر چی معلم زیر گوشش بخونه چه تاثیری داره
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1394/09/12 - 00:26
19ساعت
پاسخ + 0 0 --
ل.س 1394/09/15 - 17:09
با سلام آقای محترم مثل اینکه شما هیچ سوادی ندارید تمام پذیرفت شدگان برای شغل شریف معلمی با رتبه های بسیار عالی و درخشان و با ادب وکارنامه موفق وارد این شغل شده اند برای همین گزینش دقیق است که شما را در شغل معلمی جای نداده اند
پاسخ + +22 0 --
ناشناس 1394/09/11 - 23:25
ما بدترین ضربه روحی از خود آموزش وپرورش می خوریم
جاهای دیگر بماند
پاسخ + +3 -23 --
محمد 1394/09/11 - 23:41
می خواهم پرده از یک واقعیت تلخ بردارم . تو معلمها کسی هست که با رتبه ی ورودی دو رقمی دانشگاه وارد اموزش و پرورش شده باشه ؟ شاید هم از سر ناچاری بوده !واقعا که!!
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1394/09/12 - 02:01
خطاب به تو که با نام محمد پرت و پلا مینویسی و حرمت اسم زیبایی که اصلا شایسته شخصیت زشت و و خفیفت نیست: جواب امثال تو فقط خاموشی است
پاسخ + 0 0 --
.معلم 1394/09/12 - 04:43
بله محمد من و خیلی از همکارهام
البته الان پشیمونم که وقتم رو برای افرادی مثل تو گذاشتم
دارم مهاجرت میکنم
وقتی تو و امثال تو این طرز تفکر رو دارند جامعه ما همیشه دنده عقب میره
پاسخ + 0 0 --
محمد 1394/09/12 - 10:24
قطعا اقا مهدی و این معلم ناشناس که قدرت و توان افشای نام خود را ندارد به دانش اموزان کشورمان می اموزند که به جای استدلال و توجیه منطقی همرنگ جماعت باشیم و به انان بیاموزییم که هر چه ما فکر می کنیم همان درست است و شما هم ما هر چه می گوییم را بپذیرید . همان منطقی که در اموزش و پرورش ما حاکم است . گوش کن و همانی که من می گویم درست است . مدرسه فقط انباشته ساختن حفظیات در ذهن دانش اموز نبست . مدرسه محلی برای اموزش مهارتها ، گفتمانی منطقی ، تحقیق و پژوهش ، شهروندی متخصص و متعهد .، دارای تفکر انتقادی ،اموختن اداب معاشرت با دیگران و نیز طریقه تعامل صحیح با دیگران و مهارتهای اندیشیدن و طریقه حل مساله با توجه به پرورشهای خلاقیت در ذهن و نو اوری در محبط خارج از ذفهن و سایر مهارتهای لازم دیگر می باشد . تغییر و تحول در این نظام اموزشی با این معلمین نا کارامد (نه تماما ) کار عبث و بیهوده ای است . ما همیشه در کلاس دانش اموزی را که فعال است و سماجت ذهنی و فکری دارد عنصری سمج و مزاحم تلقی می نماییم . و هر جا کم می اورییم او را تخطئه و سر کوب و بچه و عقده ای می پنداریم . ان الله لا یغیر .....
پاسخ + 0 0 --
محمد 1394/09/12 - 10:54
اقا مهدی بجای شلوغ کاری رتبه کنکوریتو بگو
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/09/12 - 14:52
با رتبه دو رقمی بیاد آموزش وپروش که مثلا چی بشه ؟؟؟ یه عده مثل انسانهای نخستین با چوب و چماق بریزند تو مدرسه ؟ مگه کشور قانون نداره هر اعتراضی داری برو دادگاه شکایت کن عربده کشی چه معنی میده !! تقصیر همکاران خودمون هم هست اگه از اینا شکایت میکردند دیگه کسی جرات نمیکرد اینجور مثل وحشی ها بیاد داخل مدرسه
پاسخ + +17 -1 --
ناشناس 1394/09/11 - 23:57
معلم فقط در زمان...حرمت داشت...الان دیگه حرمتها مرده
پاسخ + +5 -5 --
محمد 1394/09/12 - 00:10
در کار معلم عشق و صفای الهی حاکم است . معنویتی انسانی که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست . محلی برای ارضای هواهای نفسانی نیست . تربیت امری الوهی و درونی است . تاثیر گذاری روح و روان صاحبش بر ذیربط . ورود الزامات مادی بر این اریکه تاثیر گذاری آن را به حداقل خواهد رساند . پس مراقب باشید با ایجاد فضایی مسموم از مسءولیت سنگین شانه خالی نفرماییم . والسلام
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/09/12 - 14:55
با ای حرفای قشنگ چند کیلو گوشت میدند ؟ ؟ خخخ
هرکی مسوولیت میخاد ساعتی 20 هزارتومن از جیب مبارکش میگذاره معلم خصوصی میگیره !!
پاسخ + +11 -1 --
محمد 1394/09/12 - 00:13
باور بفرمایید اقایان مجلسی نیروی انسانی اموزش و پرورش را باور ندارند و اکثر انها را نا کارامد معرفی می نمایند .
پاسخ + +11 0 --
الله مراد سلطانی 1394/09/12 - 00:19
به نظرمن معلم وآموزش وپرورش همیشه مظلوم بوده
من بعد از35سال خدمت درآموزش وپرورش 12سال
مدیردبیرستان بودم دراسلامشهراین مواردباشدت وضعف
تجربه کرده ام وازخاطرات تلخ دوران خدمتم همین موارد است
وواقعا آزارم می دهد
پاسخ + +2 -12 --
محمد 1394/09/12 - 00:24
معلمی را کسی برگزیند که عاشق ،متعهد و متخصص باشد و مسئولین و مدیران کارامد و لایق ما شرایط را برای او بگونه ای فراهم نمایند که همه بر او غبطه بخورند . این است حرف دل خوب اندیشان . والسلام
پاسخ + +9 0 --
نرگس 1394/09/12 - 00:38
سلام دوستان همه این را می دونیم که حرمت بزرگترها شکسته شده چه برسد به معلم اداره ای که به معلمان خود احترام نمی گذار از والدین انتظار چندانی نیست حالا ببینیم با این اولیاء چه میکنند
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1394/09/12 - 15:30
خوبه که فکر می کنی کل دنیا بی سواد هستند و تو دانای کل
من با رتبه دو رقمی وارد دانشگاه شدم و با معدل بیش از 19 هم کارشناسی رو گرفتم باقی هم بماند
اما به معلم ها احترام می گذارم و عقلم بهم می که نمیشه کار نکرده خودم و دیگران رو به گردن معلم ها بندارم

در ضمن هیچکس نمی گه کل جامعه فرهنگیان عالی هستند حتما دصد کوچکی با شرایط ویژه وجود دارند که دلیل نمیشه حضرت عالی به همه تعمیم بدین
پاسخ + +8 0 --
مریم 1394/09/12 - 00:45
فقط توجه شما روبه دوضرب المثل جلب میکنم
1 حرمت امام زاده شه !
2 هرچی که مفت بدست بیاد بی ارزشه !
پاسخ + +1 -10 --
محمد 1394/09/12 - 00:46
توجه توجه توجه
دقیقا نوع طرز تفکر مردم یک جامعه نسبت به یکدیگر همسان می باشد . نگاه کنید در این حادثه اولیای مدرسه چون معلمین را قابل اعتماد نمی دانند و معلم را یک انسان فرهیخته نمی دانند و او را انسانی ضعیف در تصمیم گیری می پندارند . و شخصیت او را در برخورد با داتش اموز بازیگوش بی حوصله می پندارند . همچنین فرزند سالاری در دنیای امروزی حرف اول را می زند و همانطور که جامعه تربیت شده کودکان و مردم نیز تربیت می شوند همگی به مثابه ی انسانهایی در مه فقط به اندازه دید بصری خود به قضاوت و اقدام تعجیلی مبادرت می نماییم .
پاسخ + +7 0 --
صفدری 1394/09/12 - 00:53
در سیستمی که هیچ چیز سر جای خودش نیست و انتصابات بجای اینکه تخصصی باشد، سیاسژ، حزبی و جناحی باشد، اینگونه اتفاقات چیز غریبی نیست.
یک روز صحبت از تنبیه دانش آموزه، یک روز از ضرب و شتم معلم و روزی هم مسئله، قتل معلم است.
همه عادت کرده ایم که چند روزی فقط حرف بزنیم و تحلیل کنیم و بعد موضوع فراموش میشه.
این واقعیت امروز ماست، نه اولین آن هست و نه آخرین آن خواهد بود.(متأسفانه)
پاسخ + +7 -1 --
آذر 1394/09/12 - 02:45
همه که از روی ناجاری معلم نشدند.خیلی ها این شغل رو دوست دارند.
پاسخ + +8 0 --
ناشناس 1394/09/12 - 07:24
جای اخبار ۲۰/۳۰ خالی !!!حالا اگه یک پرستار مورد توهین قرار گرفته بود که در همه بخشهای خبری اعلام می شد !راستی چرا معلمان نباید یک خبرنگار در تلویزیون برای ابلاغ درد دلهاشان داشته باشند مثل پرستارها!!! البته در مورد پرستارها همه می دانیم این جور خبرها برای توجیه افزایش حقوق چندین درصدی انها می باشد !!!!!
پاسخ + +10 0 --
علی 1394/09/12 - 07:35
تو این سیستم فقط دانش آموز شخصیت داره !!
قانون فقط برای دانش آموزه معلم . . .!
پس منتظر فردای زیبای فرهنگ باشیم!
پاسخ + +9 0 --
زهرا 1394/09/12 - 08:57
واقعا متاسفم در جامعه ای که راحت یکسال واندی است که پاداشی که حق واقعی است ندادن چطورباید خوش خیال باشیم که فانی احقاق حق کنه
پاسخ + +11 0 --
معلم 1394/09/12 - 10:19
سلام. در تاریخ 8آذر 94مشابه این اتفاق در استان لرستان و در منطقه ی بسیار محرومی که با محل سکونت معلم، دویست کیلومتر فاصله دارد ، رخ داد.این معلم در کانکس و با شرایط بسیار بد بیتوته میکرد. روز یکشنبه در حالی که در کلاس درس و در حال تدریس بود یکی از اهالی به او حمله میکند و با ضرب چاقو و چوبدستی او را مورد ضرب و شتم قرار میدهد. به طوری که دست و پایش می شکند و صورتش نیز به ضرب چاقو شکافته میشود.در پی این بی حرمتی معلمان منطقه روز دوشنبه جلو اداره آ.پ تجمع کرده و خواهان حفظ حرمت فرهنگیان شدند.
پاسخ + +2 -9 --
محمد 1394/09/12 - 11:42
سیستم گزینش در نظام اموزشی ایران محلی از اعراب ندارد . و بجای پرسیدن اینکه تسبیحات اربعه چیست بهتر بود به واقعیتها و ایتم های انتخاب یک معلم کارامد توجه ویژه ای می شد . نمونه ای از انسانهایی ناتوان که چون توانایی ندارند در این سیستم جا گرفته اند . اموزش و پرورش بهزیستی و یا کمیته امداد و یا یک ارگان خیر کمک رسان نیست . بلکه جایگاه تربیت انسانهای بلند اندیش و درست کردار است . نگاه امدادی به گزینش افراد از دیر باز لکه ننگی بر جایگاه معلمین بوده است . و همین نگاه امدادی و دست به دامان خیرین و دیگران بودن را با روح کدیه و تزلزل جایگاه متزلزل ساخته است . نگاه امداد جویانه به اموزش وپرورش باید پایان پذیرد و همانند تعیین بودجه 70 درصدی برای تجهیز سیستمهای نظامی ودفاعی کشورها اموزش و پرورش مقتدرانه دارای بودجه ای مکفی در حد ساماندهی ملزومات و سایر نیازهای اساسی خود باشد . اینکه چقدر دموکراسی در مدارس ما زمینه ساز فراهم نمودن بخشی از نیاز های مدارس می باشد کلمه ای است که یا از مدارس غربی به عاریت گرفته شده و یا در حد رفع ورجوع پاسخ بخشنامه های بی اساس است . ادامه دارد
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/09/12 - 15:02
خیلی حرف میزنی
پاسخ + +1 -6 --
محمد 1394/09/12 - 11:42
حال با اموزش و پرورش ناکارامد و توقعات بسیار بالای همگان و درختان تفکر کج ، ریشه دوانده ی سر به فلک کشیده ایا می توان دموکراسی درون مدرسه ای را بدون هماهنگی با جامعه در جهت کمک رسانی به این پیکر فرتوت دوباره باز گرداند صحبتی است که شاید هرگز به انجام نرسد .
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1394/09/12 - 11:56
در بیمارستانها پوستر زده اند که اگر کسی به پرسنل بیمارستان اعم از پزشک ، پرستار و... در حین انجام وظیفه توهین کند یا درگیر شود سزای عمل او شلاق ، زندان و جریمه نقدی است.
اما در مدرسه هر بی سر و پایی به خودش جرات میده به معلم توهین کنه یا مورد ضرب و شتم قرار بده. تو مدرسه ما هم چند روز پیش ی بابایی اومده بود عربده کشی سر اینکه بچه اش دل درد گرفته بود می گفت از خوراکی مدرسه بوده. کار به کلانتری محل کشید.
از ماست که بر ماست وقتی وزیرمون معلمها را بی سواد و زیادی میدونه از دیگران چه توقعی می توان داشت!؟
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1394/09/12 - 12:36
اقای محمد من ۳۵ سالمه ومعلم دبیرستان هستم تمام دوستان من که باهم وارد اموزش پرورش شدیم دارای رتبه های خیلی خوبی بودن مثل ۲۰۰ یا ۶۰۰ بدترین رتبه بین من ودوستانم در ۱۶ سال پیش ۳۰۰۰ بود خیلی از ما بخاطر علاقه وارد این شغل شدیم ولی نمیدونستیم بعدش میزنن تو ذوق و اشتیاقمون ودر گیر مسایل جانبی باید باشیم گرچه هنوز هم شرف معلمی با دستمزد پایین در وجود ما نمرده ودانش اموزان را مثل فرزندانمون میدونیم ولی افسوس که بسیاری از والدین یا دانش اموزان با این حرکات ادم رو نامید میکنن
البته ادعا ندارم تمام معلمان خوب هستند بخاطر اینکه این امر کاملا عادی هست در هر اداره و سازمانی که باشید تمام کارمندان در یک سطح نیستن واین امر کاملاعادی در تمام ادارات دیده میشه پس نباید به معلمین ایراد گرفت
پاسخ + 0 0 --
محمد 1394/09/12 - 12:59
دوست عزیز قطع به یقین در کشور ما معلم کسی است که در کلاس می چرخد و همان مطالب کتاب و ذهنیات 30 سال پیش را تکرار می کند . کتب درسی جدید منتشر شده انا معلم دوباره با همان شیوه ی قدیم خود تدریس می کند . ما از ایجاد تحول هراسانیم . علاقه مند بودن با توانمند بودن دو مقوله ی بسیار جداست . ایا دکتری که در دانشگاه تدریس می کند توانایی تدریس در ابتدایی را دارد ؟ سبک و سیاق مهارتی در اموزش و انتقال مهارتها و تجربیات اکتسابی و از جمله وظایف حکومتی در جهت نیل به ان می باشد . تدبیر و مصلحت اندیشی در استخدام نیروهای جدید الاستخدام سال 94 این نکته را به وضوح بر همگان اشکار می سازد .اهم و مهم ساختن در جهت افزایش باروری نیروی طرفدار سیستم جدای از سیستمهای گزینشی شایسته سالاری از عمده افتهای نظام گزینشی اموزشی ایران است .
پاسخ + +5 -1 --
سید 1394/09/12 - 14:03
دوستان معلم سلام زیاد حرص نخورید ک این پولی ک بابت حقوقمان می دهند می ترسم خرج دوا و دکترمان شود. دعا کنید با این اوضاع و احوال زود بازنشسته شویم.
پاسخ + +4 0 --
معلم 1394/09/12 - 14:27
با سلام مشابه این بدرفتاری در منطقه ززوماهرو از توابع الیگودرز که منطقه ای بسیار محروم است در تاریخ یک شنبه هشتم آذر ماه نود وچهار آموزگاری به نام ماشاالله دالوند مورد حمله وحشیانه یکی از اهالی قرار میگیره که با ضرب چاقو در حال حاضر این معلم بیچاره زیبایی صورتش رو از دست داده و از ناحیه آرنج دچار شکستگی شدهو قسمت های دیگر بدن ایشان کوفته شده اند ایشان در حال حاضر به سختی قادر به سخن گفتن است و تا امروز در بیمارستان بستری بوده است امید است که دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/09/12 - 15:04
دوست عزیز اقا محمد من که در اطراف خودم کمتر معلمی رو میبینم که در روشهای تدریسش به ۳۰ سال قبل که بماند به دو سال قبل اکتفا کند بالخصوص با توجه به تغییرات بی رویه و بی سرو سامان نظام اموزش پرورش که معلم هیچ نقشی در این تغییرات نداره
در ضمن در روشهای جدید تدریس دیگه معلمی فقط تدریس کتاب نیست اشناکردن دانش اموز با جامعه ونحوه زندگی در جامعه است بالخصوص در مقطع ابتدایی
اگر ضعفی هم در سیستم اموزش دیده میشه دلیلش بسته های اماده تدریس از وزارتخونه هست که به معلمین و دانش اموز تحمیل میشه ودر نهایت از اون بسته ها ازمون بعمل میاد و والدین توقع دارن فرزندشون اون مطالب رو هر چند کاربردی نباشه به نحوه احسنت حفظ کنند ونمره خوب بگیرن
خانه از پای بست ویران است
ولی هر اتفاقیم که بیفته دلیل نمیشه ولی دانش اموز به معلم حمله بکنه اگر حرفش درست ومنطقی هست بره و دادگاه شکایت بکنه تا رسیدگی بشه
پاسخ + +2 -11 --
محمد 1394/09/12 - 15:32
افزایش حقوق معلمان به چند دلیل زیان اور است :
- چون معلمین قشر مصرف گرا و نا کارامد هستند و بخش عمده ای از شاغلین بی کشش قیمتی را دارا هستند با افزایش نقدینگی در دست انها جامعه دچار تورم خواهد شد .
- اکثریت نیروی انسانی اموزش و پرورش زنان هستند و انان سرپرست خانوار نیستند .
- در صورت افزایش حقوق هیچ تاثیری در کارایی و خروجی داده ستانده های قشر معلمی اتفاق نخواهد افتاد و این در اقتصاد به معنای اینکه توجیه اقتصادی وجود ندارد .
- اجابت خواسته معلمان یعنی حمایت از نا کارامدی و افزایش توقعات
- در اقتصاد به کالایی بی کشش گفته می شود که با افزایش و یا کاهش قیمت تغییری در میزان تقاضا برای کالا بوجود نیاید و یا حداقل باشد .
- در کار سیاسی باید اصل بده بستان رعایت گردد و یکطرفه بودن جریان تاثیری بر روند بالانس یک معادله نخواهد داشت .
-به ازای نفر ساعت افزایش در حقوق درخواست کنندگان سایر معادلات اقتصادی فرهنگی اجتماعی را چگونه تحت تاثیر قرار خواهد داد
- افزایش رفاه به شرط تحقق اهداف سند تحول بنیادین نظام اموزشی دارای ساز و کار همگرایی نخواهد بود .
پاسخ + 0 0 --
بی نام 1394/09/12 - 18:59
پیشنهاد می کنم که دولت در دوره بعدی جنابعالی را
بعنوان وزیر معرفی کند ، تا ریشه آموزش وپرورش را
به یکباره از جا بکنی وهر چه معلم است به دار مجازات
بیاویزی ، تا دلت خنک شود .
پاسخ + +7 -2 --
محمد 1394/09/12 - 16:01
از همکاران گرامی خواهشمندم با اوردن مصادیق بارز و روشن به قبول و یا رد نظریات اینجانب کمک بفرمایند . شاید بنده ره به ترکستان می پویم و خبر از حال پیاده ندارم . با تشکر
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/09/12 - 16:17
جناب توصیه میکنم آرام باش خود آزاری درد بدیه، البته حرف زدن راه خوبی برا بیرون ریختن محتوای آزار دهنده هست ولی روش شما درست نیست. ملاحظه داشته باشید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/09/12 - 16:45
سلام
من اینو قبول ندارم.
از اول امسال که کمی حقوقمون بیشتر شد انگیزه ی من هم برا کار کردن خیلی بیشتر شد و خوده این یعنی کارآمدی!
انگیزه ی زیادتره من رابطه ی مستقیم با انگیزه ی زیادتره بچه ها در مدرسه داره.
پاسخ + 0 0 --
احمد 1394/09/12 - 19:39
خاموش بشی بهتره .. خخخ
پاسخ + +4 -1 --
علی 1394/09/12 - 19:14
من فکر می کنم این آقای که به نام محمد نظر می دهد به نمایندگی از همان های حرف می زنه که سال های سال حق معلم را با توجیه های الکی خوردن. از این آقا می پرسم کدام بخش در کشور ما بهینه و کارآمد کار می کنه؟ اقتصاد؟ بخش بهداشت؟ دانشگاه؟ صنعت؟ سیستم بانکی؟ ورزش؟ چرا این حرفا فقط برای معلم هاست.
پاسخ + +2 0 --
شهزاد 1394/09/12 - 19:50
دراین سرزمین هیچ کس حرمتی ندارد.چون انسانیت بی حرمت شده .اینجا سرزمین ریا وبدبینی و انتقام شده وهمه خود را صاحب نظر ومحق میدانند .بحث بههوده اس وقتی آینه ها شکستند یا زیرزنگار فراموشی واقعیتی پنهان دارند.
پاسخ + +2 0 --
سخن معلم 1394/09/12 - 20:34
سلام
ضمن سپاس از همه دوستان و همکاران
کامنت هایی که بعضا قرار داده می شود ارتباط چندانی به موضوع ندارند .
ما قبلا هم در سخن معلم طی اطلاعیه ای بیان کردیم که اگر معلمی مقصر هم باشد راهش ریختن در مدرسه ، به هم زدن نظم عمومی و امنیت فکری و روانی معلمان و دانش آموزان نیست !
این کار تداعی گر توحش ، بربریت و خلاف هر اصل انسانی و مدنی است .
مملکت قانون دارد و باید از مسیر قانونی پی گیر شد .
گروه سخن معلم نیز از همه مسئولان می خواهد مسببان این فاجعه را به اشد مجازات برسانند .
پایدار باشید .
پاسخ + +1 0 --
سخن معلم 1394/09/12 - 20:57
ضمن عذرخواهی از دوستان
ادامه بحث ها و نظرات در موضوع مورد نظر را می توانید ذیل مطلب " چرا شغل معلمی را انتخاب کرده اید ؟ " ادامه دهید .
پیشنهاد ما این است که در مورد جنبه های خشونت در مدرسه و ابعاد این قضیه ، ارائه راه کار و... صحبت شود .
پایدار باشید .
پاسخ + +1 -2 --
محمد 1394/09/12 - 23:03
بحث خشونت مختص ایران نیست . بارها در اخبار شنیده ایم که در امریکا دانش اموزی با ورود به مدرسه و استفاده از اسلحه دانش اموزان و کادر مدرسه را به قتل رسانده است . این از ساده اندیشی برخی است که فکر کنند هر کاری بکنند و جوابگو نباشند . بهتر است برخی معلمان ماهانه با اولیا جلسه داشته باشند و ماهانه گزارش کاری خود را ارایه داده و مسئولیت کار خود را بپذیرند . اینکه ارام به مدرسه ورود نماییم و بی هیچ مسئولیتی در کلاس بچرخیم و در پایان کار سریع از مدرسه و کلاس خارج شویم جای تامل دارد . باید گفتمان مدنی در مدارس ما بین معلمین و اولیا بر قرار باشد . بارها از اولیا شنیده ایم که فلان معلم هر کاری می خواهد می کند . ایا در یک مدرسه دموکراسی مدار و پاسخگو سازو کارهای خوب مدنی در جریان است ؟
پاسخ + +1 0 --
محمد 1394/09/12 - 23:23
کم نیستند مدارسی که نوع تعامل انها با اولیا و دانس اموزان پاسخگویانه و اندیشمندانه است . برخی معلمان که گفتمان دو طرفه را نیاموخته اند و در خانواده های پدر سالار بزرگ شده اند تمایل به گفتگوی بکطرفه دارند. وجود مدارس هیبت امنایی نمونه ای از اقتباس مدنی به شیوه ی غربی است . شما بعنوان یک معلم وامدار سیاستهای هیئت امنا در مدرسه بوده و برای ادامه ی فعالیت نبازمند تعامل و پاسخگویی می باشی . اینکه سیستم اموزش و پرورش ما دولتی است همه مقصر واقعی را در غیر خود می بینند . حرکت به سوی مدارس دانش اموز محور بر اساس ساز و کارهای مدنی و پاسخگو قطعا پلی است میان مدرسه و خانه که در جهت کم کردن تنشها نفش بسزایی دارد . ادامه دارد
پاسخ + +1 0 --
معلم بسیجی 1394/09/13 - 09:40
دوستان عزیز خشونت به هر شکل وهرعلت محکوم مردود است چه رسد در محیط مقدس مدرسه پس به نظر بنده حقیربجای اینکه رتبه های کنکور را به رخ همدیگر بکشیدوبحث اقتصادی بکنید درخصوص این موضوع زجرآور نظر بدید
پاسخ + +1 0 --
رحمان 1394/09/13 - 23:12
خدازدتوسرمون دیگه افتادیم سرزبونها
پاسخ + +2 -1 --
رحمان 1394/09/13 - 23:13
همین کم داشتیم که بیفتیم سرزبونها
پاسخ + +1 -1 --
محمد 1394/09/13 - 23:50
در مورد حمله به به معلم مسئولین اموزش و پرورش بیضا
ضارب را دستگیر و بازداشت و به تحویل دادگاه دادند
پاسخ + 0 0 --
محمد 1394/09/14 - 23:16
لطفا این اقا محمد با نام دیگری وارد سایت گردد تا تداخل در گفتمان ایجاد نگردد . با تشکر از مدیر سایت
پاسخ + +1 0 --
فرهنگي 1394/09/14 - 09:30
معلومه ا پ با اين مدل جذب نيرو خون مردم به جوش مياد مگه مردم روستا چه گناهي كردن كه بايد يه عده مثلا معلم برن سركلاس بچه هاشون كه حتي عرضه مبصري هم ندارند باور كنيد با فرستادن اين مربيان پيش دبستاني كه با سليقه اي وضعف مديريتي شدن معلم كه سوادشون از خود دانش اموزانم كمتره
پاسخ + 0 0 --
محمد 1394/09/14 - 22:22
قانون گرایی و پایبندی به آن : مشکل امروز دنیای ما عدم قانون گرایی است .به کار بردن تمامی ابرارها در جهت گفتمانی صحیح و منطقی در دنیای امروز کاری بسیار سخت و دهشت بار است . چرا که از دیدگاه جامعه شناسی و جود الگوهای نامتناسب در سطح جامعه امر مزبور را دچار مشکلات و تنگناهای خاص خود قرار می دهد . هر چند عمل به شیوه ای پیشرفته و متمدن خارج ار چار چوبهای خاص خود نیست اما به هر حال تاثیرات منفی از بطن نگرشهای قومی و قبیله ای پا را فراتر از حد و مرزها می گذارد و سریعتر از عوامل تغییر گرا ی منطقی کار را به سرانجام می رساند . مجزا بودن نگرشها هر چند نفس تفاوتها و استعداد ها را به دنبال دارد و همه ی انها اصل واحدی را جستجو می کند اما گاه این نگرشها خواسته یا نا خواسته موجب تنش و فرد گرایی مفرط می
گردد . بنابراین وجود همگرایی در قانونونمندی جوامع و فراتر از آن در میان افراد یک جامعه اصل واحدی جهت رسیدن به ارامش و جلو گیری از منطقهای احساسی و زود گذر خواهد بود .
پاسخ + +1 0 --
خانواده شهید 1394/09/17 - 01:24
باسلام . انقلاب ما انقلاب ارزشهاست . ماانقلاب اسلامی کردیم که درسایه اسلام واحکام الهی وعدالت وپاسداری از ارزشها وناموس وامنیت اخلاقی وامنیت مالی جانی وحیثیتی زندگی کنیم لذا همچنانکه همکارمان فرمودند (هرچیز ارزان بدست بیاید مسلما ارزش ندارد ) مسئولینی که درراس امور کشورهستند 99% آنها نه یک سیلی برای اسلام خورده اند نه درانقلاب وجنگ شرکت داشته اند ونه شهید داده اند اگر خون بها پرداخت کرده بودند با چنگ ودندان از راه امام ره که راه خاتم الانبیاء ص وائمه طاهرین است خون هزاران شهید وجانباز وآزاده وامت درصحنه تقدیر وپاسداری وخدارا شاکر بودند واگر بفکر ملت وآینده کشور و خواهان یک کشور اسلامی با فرهنگ اسلامی بودند ووواینجور نبودند . این پست ومقام را موهبت الهی وعزت خدادادی نمیدانند لذا این مدت را بعنوان فرصت بدست آمده برای بستن بارشان وانتصاب اقوام ورفقا برای خودکامگی ووو باید فرزندان ملت درشرق وغرب کشور و ببهانه پاسداری از حرم زینب در سوریه سپر گلوله دشمن چون داعش و سوداگران مرگ و پکه که ووو بشوند تا آقایان با امنیت وآرامش طرح چپاول بیت المال را اجرا یا با کنار
پاسخ + 0 -2 --
خانواده شهید 1394/09/17 - 01:33
ادامه :قران و نهج البلاغه ووو قانون اساسی و22جلد رهنمود های امامره ووصیتنامه ایشان و رهنمود های رهبری وفتوای مراجع را ونظر اهل ایمان را (نمونه ) مثل راهپیمایی برعلیه بی حجابی وعدم بازگشایی سفارت انگلیس و طومار وامضاء وراهپیمایی در مورد محاکمه علنی فتنه گران ونظام اسلامی براندازان ) همه رازیر پا گذاشته وآنچه دشمنان اسلام ونظام اسلامی و دشمنان امام ره ورهبر وملت الی 14معصوم والی خدا وکتاب او چه اشاره وچه کتبی به قانون تبدیل وبه ملت تحمیل کرده ومیکنند . نمونه ها . سیاست انگلیس . گرانی وتورم سرسام آور رابرملت مستولی کن تا بتوانی برآنان حکومت کنی . نمونه اش برق وآب وگاز انواع میعانات نفتی میراث پدری یک ملت است یادمان هست درمحضر خداکه از تریبون مجلس اعلام شد . وقتی قیمت واقعی از ملت باتوجه به پرداخت یارانه فقط قیت را دریافت میکنند که یکی دوتا قبض تقریبا همینگونه شد لذا با سوءاستفاده واشاره دشمنان مجددا آبونمان ومالیات وعوارض وعوارض گازرسانی که مدتی با نام متفرقه دریافت میشد بعد هم مالیات برارزش افزوده که جزء قوانین غرب واروپا وکشورهای سرمایه داری است آوردند ب
پاسخ + 0 -1 --
خانواده شهید 1394/09/17 - 01:38
ادامه :به ملت درتمام امور از یک دانه قرص الی ماشاء الله بملت تحمیل کردند باتوجه به قیمت 75% افزایش بنزین وبعدهم 1000تومان ومکررا هم میگویند ارزان است ودرفلان کشور فلان قیمت است یعنی ما استقلال اقتصادی نداریم هرکاری کا کشورهای سرمایه که منفعت خودشان وسرمایه دار ونابودی اقشار محروم را درپی دارد مسئولین ما مقلدند . در مورد امور ملت . هرچه انسان محروم ومستضعف نظیر خدمتگزاران در مراکز فرهنگی یا شهرداری و ووو هستند فقط رایشان ارزش دارد درمقابل بصورت ازدواج موقت حتی 29روزه باید کار ده نفر را انجام با حقوقی بعنوان جیره ساکنین اردوگاه صبرا وشتیلا که بخورند شاید چند روز زنده باشند بدون هیچ حمایتی از طرف دولت مدعی اسلامی اگر اعتراض هم بشود همان لحظه اخراج است . اما از طرفی همین بیچاره خواست دندان فرزندش
را عصب کشی وپرکند باید حداقل 450000تومان که جامعه پزشکی که بعنوان حکومت خودمختار درکشورند وخود نرخ تهیه میکنند بپردازد وبرای معیشتش قرض یا نسیه کند ونهایتا با نخورن میوه وگوشت ووومریض وبا توجه با آزادی 80%داروها
پاسخ + 0 -1 --
خانواده شهید 1394/09/17 - 01:40
ادامه :وقادر به معالجه نبودن میمیرد وخانواده مجبوراست که تن بفساد بدهد برای امرار معاش ووو . درعرصه فرهنگ واخلاق اجتماعی ومراکز علمی که باید مصداق عملی یزکیهم ویعلمهم الکتاب والحکمه ومعرفت وعبودیت الهی ترویج ودرکوره تعلیم وتربیت قشر جوان وآینده ساز کشور را چون شمشیر فولادین برای آینده وامور کشور آبدیده کنند برحسب خواسته دشمنان اسلام وپیشرفت وخودکفایی ملت آنهارا سرگرم به فساد وفحشاء ورذالت واوباشی ودختر وپسر بازی مشغول و از مخلوط کردن دختر وپسر دردانشگاه وازطرفی طی دولت روحانی پرکردن زنان در ادارات ومراکز درمانی وفروشگاهها ووووووو برای چه برای اینکه درنامه اتحادیه اروپا از مسئولین ایران خواسته شده که باید کفت هدف «ها گسترش فساد است نه بهبودی وضع کشور وملت ایران واز طرفی فرمان هشت ماده ای امام ره را به قانون شهروندی که سرچشمه فسادوآزادی هر چه غرب واروپا خواستند تصویب واز طرفی دست نیروی انتظامی را برای مبارزه با منکر بستند از طرفی ببهانه عدم تنبیه برای گستاخی وهرزگی وآدمکشی دست مدیرودبیر وووبستند ودرسال 94هم بخشنامه کردند که حتی با دانش آموز بلند حرف نزنید
پاسخ + 0 -2 --
خانواده شهید 1394/09/17 - 01:44
.ادامه : از طرفی با ورود امریکا به افغانستان وکاشت تریاک از طرفی برای تامین هزینه ی جنگ ونابودی قشر جوان وآینده ساز کشور مسئولین دراین همکاری دارند اگرمثل اوائل حکومت اسلامی جدی میگرفتند وبرای 250گرم اعدام میکردند نه فروشنده مواد پیدامیشد ونه معتاد . سند . درنامه اروپا نوشته شده ( در امر قاچاق موادمخدر حسن روحانی باید همکاری کند . که علاوه براینکه مجلس نامه اروپارا به قانون تبدیل کرد حسن روحانی هم منشور حقوق شهروندی را برمبنای آن نامه نوشت و که درج شده ( نیروی انتظامی حق ندارد بدون حکم قضایی خود روی را تفتیش وبازرسی کند . چرا . بخاطر اینکه مواد ومشروبات که احتمالا توسط خودرو حمل میشود بدشت فروشنده ای که پروانه کسب لازم ندارد ومصرف کننده ای که حواله نمیخواهد برسد وپولش به امریکاییها برای هزینه جنگ درافغانستان برسد . اگر حکومت مااسلامی است مگر قران نمیگوید قاتلی که بیگناهی را کشت باید کشته شود مگر نمیگوید لاتقرباالزنا ومگر حدبرای زناکار ولواطکار ودزد وشرابخوار مشخص نکرده است . آیا برای مکلفین است یا بچه های شیر خوار وآیا مگر دختر وپسر 18ساله از نظر خدا مکلف نیستند .
پاسخ + 0 -2 --
م.ا 1394/09/22 - 21:48
واقعا مردم از این بی فرهنگ تر جایی ن بدم. واقعا. آخر ادب هستند.
پاسخ + 0 -1 --
فریماه 1395/02/14 - 11:04
سلام من معلم نیستم ولی هیچ کسی حق بی حرمتی به هیچ معلمی رو نداره آقا اصلا شما سرکلاس بودید میدونی باید با چند تربیت متفاوت سرو کله زد اگه هم پیش بیاد و یه معلم دانش آموزی رو تنبیه کنه طبیعیه من خودم حتی با تنبیه هم مخالفم ولی واقعیت اینه باید در موقعیت قرار بگیرید و قضاوت کنید معلم یعنی والدین دوم دانش آموز چرا موقعی همون پدرو مادر بچه خودشون و تنبیه میکنن مشکلی نداره متاسفم برا بعضی از اشخاص به اسم و شخصیت مقدس معلم بی حرمتی میکنه
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/10/19 - 18:39
چرا چرت مینویسید باهم درگیری لفظی پیدا کردن و منجر به آسیب شده. وتی قشر فرهنگی اینقد زودباوره دیگه از ملت چه توقعی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/01/15 - 23:32
سلام. درنهايت موضوع موردبحث چه سرانجامی پیدا کرد.باتشکر.
پاسخ + 0 0 --
عباس حاج بهادر 1399/12/13 - 00:50
ب نظر من همه صحبتها هم ب حق هم ب ناحق صلوات بفرسین بحث نکنین

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور