صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

بطحایی : " مبنای اصلی طبقه بندی معلمان برای رتبه بندی ایجاد نظام سنجش سلامت است / مدرک تحصیلی معلمان برای آنها امتیازی در اجرای نظام رتبه بندی ندارد / احکام دانشجو معلمان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان صادر می شود"

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان و احکام دانشجو معلمان  گروه اخبار /

سیدمحمدبطحائی در نشست خبری وزیر آموزش و پرورش که در 23 شهریورماه در دبستان شهدای معلم منطقه 5 تهران برگزار شد در مورد نظام رتبه بندی معلمان گفت: طی چند روز آینده دستورالعمل اجرای رتبه بندی معلمان برای اجرا به استان ها ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: در طرح رتبه بندی ،معلمانی که مشمول رتبه بندی می شوند می توانند از مزایای طرح استفاده کنند. این طرح یکی از مهمترین سیاست های آموزش و پرورش برای ارتقای نیروی انسانی است.

 

افراد مشمول طرح رتبه بندی براساس شایستگی امتیاز می گیرند
بطحائی با اشاره به اینکه هدف نظام رتبه بندی معلمان ارتقای کیفیت نیروی انسانی است افزود: پیرو اجرایی شدن این نظام، نظام پرداخت نیز تغییر می کند؛ آنچه در شورای مدیریت به تصویب رسیده افرادی که شامل رتبه بندی می شوند بر اساس شایستگی های خود امتیاز می گیرند.

 

ضریب افزایش حقوق معلمان در طرح رتبه بندی

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: معلمان در نظام رتبه بندی یکی از چهار رتبه حرفه ای ارشد، حرفه ای، خبره و عالی را کسب می کنند و طبقه بندی می شوند همچنین متناسب با رتبه آنها از 15،25،35 و 50 درصد حداقل شغل بهره مند خواهند شد.

بطحائی با اشاره به اینکه مبنای اصلی طبقه بندی معلمان برای رتبه بندی ایجاد نظام سنجش سلامت است گفت: بر اساس نظام رتبه بندی صلاحیت ها صورت می گیرد و بنا شده آنچه که تصویب و آماده ابلاغ است به عنوان نظام مطلوب رتبه بندی آغاز شود.


وی ادامه داد: برای سال پیش رو، شورای توسعه مدیریت اجازه داده که با استفاده از شاخص های مصوب شده آموزش و پرورش برای اجرای نظام رتبه بندی تمهیدات لازم را به کار گیرد بنابراین برای سال تحصیلی این نظام مطلوب دنبال می شود.

 

طرح رتبه بندی شامل فرهنگیان بالای 6 سال سابقه می شود

بطحائی خاطرنشان کرد: تمام افرادی که بیش از 6 سال سابقه دارند در صورتی که شامل ضوابط رتبه بندی می شوند تحت پوشش این نظام قرار می گیرند.
معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آنچه در مهر 94 برای اجرایی شدن نظام رتبه بندی آغاز می شود گام نخستین است نه نقطه مطلوب رتبه بندی.

 

میزان افزایش حقوق متفاوت است

وی ادامه داد: رتبه بندی حرکت به سوی یک نظام متعالی برای افزایش کیفیت است میزان افزایش حقوق افراد شامل رتبه بندی متفاوت خواهد بود.

سیدمحمدبطحائی در مورد زمان واریزی سرانه مدارس گفت: سرانه مدارس با اولویت مدارس محروم 35 میلیارد تومان به استان ها واریز می شود.
 
معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ادامه داد: این مقدار سرانه باید به مرز 50 میلیارد تومان برسد تا قبل از مهر در مناطق کم برخوردار برای بازسازی فضای آموزشی اعمال شود.
 
 
پرداخت بدهی شیرمدارس
بطحائی در خصوص بدهی مربوط به شیر مدارس گفت: در بهمن ماه امسال توانستیم نه تنها بدهی مربوط به سال جاری شیر را پرداخت کنیم بلکه بدهی سال گذشته را نیز تسویه کردیم.
 
معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: از مهرماه امسال شیر مدارس برای سه دوره تحصیلی و مدارس غیرانتفاعی در 70 نوبت توزیع می شود

 
صدور احکام دانشجو معلمان
وی در مورد احکام دانشجو معلمان هم گفت: قبل از مهر ماه امسال احکام دانشجومعلمان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان صادر می شود.
 
 
مدرک تحصیلی معلمان بدون امتیاز در نظام رتبه بندی
بطحائی خاطرنشان کرد: مدرک تحصیلی معلمان برای آنها امتیازی در اجرای نظام رتبه بندی ندارد .
وی افزود: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی نیازمند مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است.
 
 
بازنشستگی پیش از موعد خانواده شهدا
بطحائی اظهار داشت: برای بازنشستگی پیش از موعد خانواده های شهدا در حال بررسی هستیم که امیدواریم بعد از مهر ماه بتوانیم اعتبارات اجرایی آن را فراهم کنیم.
وی گفت: بر اساس اصل 15 قانون اساسی آموزش به زبان های دیگر مجاز شناخته شده است که در این خصوص نیز مطالعاتی صورت گرفته که پس از تایید و تصویب اجرا خواهد شد. 
 
 
بازنشستگان 31 شهریور دیرتر بازنشسته شوند
بطحائی ادامه داد: قانون رتبه بندی معلمان از 1 / 7 / 94   اجرا خواهد شد و قصد داشتیم این طرح را برای بازنشستگان نیز اجرا کنیم که ان شاء الله پس از مطالعات این قانون برای آنها نیز اجرا خواهد شد و کسانی که قبل از 31 شهریور بازنشست می شوند سعی کردیم مقداری دیرتر بازنشست شوند تا از مزایای این طرح برخوردار شوند.
پانا
سه شنبه, 24 شهریور 1394 08:41 خوانده شده: 7916 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +68 -14 --
زیر خط فقر 1394/06/24 - 09:33
در متن بالا درجه گردیده:
مدرک تحصیلی معلمان برای آنها امتیازی در اجرای نظام رتبه بندی ندارد
به قول نقی معمولی : مگه میشه ، مگه داریم !!!
پس کسی که مدرک فوق دیپلم دارد با کسی که مدرک فوق لیسانس دارد هیچ تفاوتی ندارد
به این میگن عدالت احمقانه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 11:11
بله عدالت فانی.!!!!!
فانی و مشاوران و معاونانش خوب بلدند که چطوری معلم رو خاموش کنند. بالاخره این ها 30-40 سال پست های کلیدی تو آموزش و پرورش داشتند.
"تفرقه در اکثر موارد جواب میده."
طرح اصلی و از بین بردن و این طرح رو که به دنبال حقارت معلمه تا معلم با دریوزگی بتونه 200-300 تومن به حقوقش اضافه بشه.
مدک علمی و مقاله و طرح پژوهشی... کیلویی چند؟!!!!
پاسخ + 0 0 --
محمدی 1394/06/24 - 13:54
دروغ گنده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این طرح شامل 40هزار معلم نمی شود.(بطحایی درسیما)!!!!
دو سال تبلیغ آقایان :
حاجی بابایی 116هزارنفردرسال91و92استخدام کرد.
زیر 6 سال رتبه بندی نمی گیرند.
لازم به ذکر است که 200هزارنفرزیر 6 سال را شامل نمی شود.
چون یبدیل وضعیتی ها را هم شامل می شود.که سابقه حق التدریس آنها محاسبه نمی شود.
70هزارنفر کادر خدماتی را هم شامل نمی شود.
30 هزار بازنشسته امسال را هم شامل نمی شود.
و....صدایش بعدا در می آید.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/06/24 - 16:10
حتما 58000مازاد!!!!!!راهم شامل نمی شود.
40000اداری هم که جز این نیستند چون 35درصد را می گیرند.
گندش بزودی در می آید.
حدود 500 هزار نفر را شامل می شود .
رقم سقف هم شامل مقامات ومشاورین می شود.
مخصوصا مشاوری که استعفا داده برای نمایندگی وبعنوان پست تشریفات کت وشلوار فانی را مرتب می کند وغیر قانونی در شورای مشاورین حضور می یابد و بورسیه دکتری دانشگاه فرهنگیان هم شده است وچند امتیاز دیگر !!!!پیدا کنید خربزه فروش را؟
پاسخ + 0 0 --
حسین 1394/06/24 - 17:30
این اعجوبه کیه؟
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/06/25 - 17:21
این اعجوبه حتما رفیق فانیه وگرنه نمی توانست بماند.
شاید هم از تشکلهای صنفی است که چیزی نمی گویند.
پاسخ + 0 0 --
کارشناس 1394/06/25 - 18:56
فکر می کنم از دولت قبل باقی مانده
پاسخ + +42 -20 --
علی 1394/06/24 - 10:12
چرا مدرک تحصیلی که می تواند یکی از نشانه های صلاحیت معلم ها باشد در نظر گرفته نشده است؟
این که می شود همان سیاست قبلی که تفاوتی بین سریدار مدرسه و معلم داری مدرک دکتری وجود نداشت!!!
پاسخ + 0 0 --
حسن 1394/06/24 - 11:13
شایستگی یعنی نمره دادن و عزیز شدن برای مدیر در کارنامه دانش آموزان سال سوم دبیرستان نمرات 20 بدون پایه واساس را با نمرات تک و زیر پنج همان کارنامه ها مقایسه کنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 12:44
اگر گرفتن مدرک تحصیلی ساده ست بسم اله آقای کم سواد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 18:19
سرايدارهاچه هيزم تري به شما فروختند كه هر چي ميشود سرايدارهارامثال ميزنيد اقاي بافرهنگ
پاسخ + 0 0 --
صادق 1394/06/24 - 18:32
همکاران عزیز و محترم لطفا از مقایسه سرایدار و مدیر و معلم و... وبالا و پائین ،اجتناب نمایید.یادمان باشد نباید برای گرفتن حقمان به این بنده خداها و همکاران مدرسه ای مان خدای ناکرده توهینی نماییم.با تشکر فراوان
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید مشهدی 1394/06/25 - 19:12
خبر جدید
معلمان دیگر مجازب ادامه تحصیل نیستند ومدرک جدید لحاظ نمیشود
پاسخ + +22 -49 --
قلی هایان 1394/06/24 - 10:22
اتفاقا دخالت ندادن مدرک تحصیلی در رتبه بندی ،کاری درست میباشد. داشتن ارشد و دکتری چه مزیتی برای تدریس می تواند داشته باشد؟ درست مثل اینکه بر روی یک خودروی سواری، موتور دیزل بگذارند و یا برای روشن کردن چند عدد لامپ از برق 25 آمپر استفاده شود.کمی منصفانه قضاوت کنیم.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1394/06/24 - 10:33
مسلما کسانیکه مدرک بالا ندارند با این نظر راضی هستند.همیشه یک جای این طرحهایی که ارائه میشود میلنگد. باید بین کسیکه وقتش را صرف افزایش اطلاعات و تحصیل کرده است با کسیکه در رکود مانده است فرقی باشد.
پاسخ + 0 0 --
اکبر 1394/06/24 - 11:10
واقعا که با این طرز تفکرت همکار عزیز!!!
الان دیگه علت عقب موندگی هارو فهمیدم...
پاسخ + 0 0 --
زینب بخشی 1394/06/24 - 11:14
آقای قلی هایان کاملا درست می گویند. بخصوص که گرفتن مدرک ارشد و دکتری ،امروزه و با وجود دانشگاه مازاد!!! و پیام نور و با خواندن الکی چندین جزوه کزایی ،کار مثمر ثمری برای دانش آموزان و آ. پ نخواهد بود. درست است که گذاشتن موتور دیزل بر روی خودروی سواری، کار پر زحمتی است اما فایده ای ندارد!
پاسخ + 0 0 --
هادی 1394/06/24 - 11:50
واقعا فکر می کنید مثلا بین یک فوق دیپلم ریاضی علوم زبان ادبیات فارسی عربی و ... با فوق لیسانس یا دکترای این رشته ها تفاوتی در اطلاعات و تدریس وجود ندارد!؟

چه اعتماد به نفسی در کامنت گذاشتن داری؟

مثالی هم که در مورد خودرو عنوان نمودید :
سوال به نظر شما فرقی بین سرعت و قدرت و ایمنی و راحتی انواع اتومبیل در حمل و نقل وجود ندارد؟
پاسخ + 0 0 --
زینب بخشی 1394/06/24 - 12:38
آقا هادی ! جواب شما منفی است ، چون با گذاشتن موتور دیزل بر روی خودرو سواری ، امنیت و راحتی آن سواری به خطر افتاده و همچنین برای افزایش قدرت خودرو ، بایداز موتور متناسب با آن خودرو استفاده کرد نه موتور دیزل!
ادامه تحصیل یک دبیر شیمی در رشته تاریخ،آن هم در دانشگاه آزاد و ... هیچ ثمره ای برای آ.پ و دانش آموزان ندارد.
پاسخ + 0 0 --
مرحمت2020 1394/06/24 - 12:50
آقای دبیر! آن شخص ، تحصیل را برای دل خودش و افزوده شدن اطلاعاتش نموده است به دانش آموزان و آموزش و پرورش ربطی ندارد. حرف این است که بالاترین مدرک مناسب برای تدریس در مدرسه، لیسانس می باشد. مباحث سنگین در مقاطع ارشد و دکتری هیچ سنخیتی با دانش آموزان، مخصوصا دانش آموزان امروزی که به زور لای کتاب را باز میکنند ندارد. درست مثل اینکه بخواهی برای سخنرانی در یک اتاق 3 در 4 از بلندگو استفاده کنی! بلندگو برای سالنهای بزرگ مناسب می باشد.!!
پاسخ + 0 0 --
شانه به سر 1394/06/24 - 13:00
آقا هادی ! در معلمی ، قدرت و فن بیان خیلی خیلی مهمتر از مدارک ارشد و دکتری می باشد. چنین نیست؟!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 14:03
حال که اینگونه است و دوستان این طرز تفکر را دارند ، وزارت علوم و دانشگاهها نیز در جذب استاد و هیات علمی به جای مدرک دکتری ، دیپلم و فوق دیپلم را استخدام کند.! چه فرقی می کنه؟ چه اشکالی داره؟ از فانی یاد بگیرید!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 14:35
خخخخ
با توصیف شما یعنی اینکه روی کامیون با موتور خودرو سواری کار می کنه اونم عالی؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 15:17
وقتی معلمانی بااین طرز تفکر که سواد دانشگاهی را به هیچ می گیرند ، آنرا مسخره می کنند واقعا بدا به حال دانش آموزانی که اینها می خواهند تربیت کنند!!
پاسخ + 0 0 --
هادی 1394/06/24 - 15:20
دوستان ایرادی که در رویکرد شما است در سیاستگذاران هم وجود دارد!

بین یک کارمند اداری و معلم تفاوت وجود دارد!

معلمی که مطالعه نداشته باشد اطلاعاتش را به روز نکند فن بیانش ریالی هم نمی ارزد! چون با بیان زیبایش زیبایی های عهد عتیق را به تصویر می کشد که نیازی را بر طرف نمی کند!

ضمنا خانم بخشی تمام مدارک فوق لیسانس تاریخ و غیر مرتبط نیستند! و ضمنا تمام مدارک در دانشگاه آزاد گرفته نشده است. ضمنا گویا سطح کلاس شما این قدر سطح پایین است که آن را به موتور دیزل تشبیه می کنید که انگار امکان کاربرد موتور قوی تر در آن وجود ندارد! ولی این مساله عمومیت ندارد! ضمنا اگر شما خود را دیزل می دانید بدانید که دوره موتور های دیزل سپری شده و تولید آنها کم کم متوقف یا ارتقا می یابد!
پاسخ + 0 0 --
هادی 1394/06/24 - 15:20
ادامه

همکار ارجمند ضمن عذر خواهی بار دیگر باید متذکر شوم که یک معلم با کارمند عادی متفاوت است و نیاز دارد که دائما داده هایش به روز شود و ادامه تحصیل یکی از راه های این مهم است . اگر در کشور ما برخی مسیرهای این راه بی اعتبار شده نباید بر طبل فسیل شدن و در عهد اختراع چرخ ماندن بکوبیم! فن بیان بدون داده های به روز ریالی نمی ارزد!
پاسخ + 0 0 --
صادق 1394/06/24 - 18:41
وا اسفا وامصیبتا وااسلاما.وای بر ما و بر شما.می بینم که بطحائی و رفقا و یارانش دارند به هدفشان می رسند.و آن چیست؟! همانی که بسیاری از همکاران و معلمان وعده ی حضور منحوسش را قبلا داده بودند.بسیاری از همکاران اعتقاد داشتند این طرح کذایی و بی خاصیت ،نه تنها گره ای از مشکلات معیشتی معلمان باز نمی کند ،و فرع را بر اصل مرجح می کند بلکه بر طبل دو دستگی و اختلاف و یقه گیری معلمان عزیز خواهد کوبید.واقعا شرم آور است.هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده به جان هم افتاده ایم.به نظر می رسد بطحایی و رفقایش دارند به هدفشان می رسند.تفرقه و تشتت!!!
پاسخ + 0 0 --
ارش 1394/06/24 - 22:02
متاسفم برای چنین طرز فکری. فکر میکنی دکتری هر رشته ای گرفتن ساده هستش . طرف باید شبها نخوابه درس بخونه و .... ولی کسی که در این مدت رفته کار ازاد انجام داده و هیچ تلاشی برای بروز شدن نکرده تفاوتی نباید باشه.
اقای فانی هم به خاطر اعتراض بیسوادان که میگفتن طرح قبلی شامل ما نمیشه طرح جدید مسخره را دارن اجرا میکنن.
پاسخ + 0 0 --
جمشید ایمنی 1394/06/27 - 19:12
متاسفم برای همکارانی که مدارک تحصیلی تکمیلی را به هیچ می گیرند. دوستان مدرک بالاتر سواد را بالا می برد. به دانش اموز کمک میکند و مدرک دانشگاه دولتی هم قابل مقایسه با بقیه نیست
پاسخ + +34 -4 --
معلم حقیر شدهت 1394/06/24 - 10:48
"تفرقه بینداز و حکومت کن"
بله نفاق و دورویی شما شده ماه شب چهارده. اگه مدارک علمی و مقالات علمی ارزش نداره پس چی ارزش داره؟!!!!
دیگه کاملا مشخص شد که چرا رتبه بندی اصلی رو از بین بردید.
هدف عدالت نیست. فقط تفرقه انداختن بین معلمان. به ویژه با له کردن کسانیکه مدارک بالا دارند، تا این شیوه کاملا اجرائی بشه.
من موندم آیا وزیر و معاونان ایشون هم نسبت به مدارکشون حقوق نمیگیرند؟!!!!
ننگ بر دورویی و خیانت نسبت به معلم و شغل معلمی.
به خدا این دولت با این طرح شغل معلمی رو به سر حد حقارت و پستی کشونده.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/06/24 - 15:28
خ...... بر سر همشون
ل....... بر همشون....

بقیه باید کلاسها را ت........ کرد....
فقط باید ت............کرد.


آقای پورسلیمان خودم سانسور کردم.... لطفا حذف نکنید.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/06/25 - 00:35
ما هم در انتخاب رییس جمهوری بعدی باید آقایان را تحقیر کنیم
پاسخ + +25 0 --
علی 1394/06/24 - 11:06
خیلی زرنگ و ..... تشریف دارید. وقتی نمیخواهی حق رو ادا کنی و صداهای معترض و بشنوی با روش همیشگی تفرقه، معلم ها رو به جون هم بینداز.
به خدا ...
فانی تو این چهل سال خوب یاد گرفته چطوری صدای معلم ها رو خاموش (خفه) کنه.
فقط باید از این مملکت بری. ای کاش اون قدر جرات داشته باشم که دست زن و بچه ام بگیرم و پیاده برم اروپا. به نظر میاد هر چی هم بد باشه از این دورویی و خیانتی که خیر و برکت رو از زندگی ما برده، بهتر باشه.
خدایا خودت کارهای من رو جور کن تا بتونم گورم رو از این مملکت گم کنم.
پاسخ + +26 -7 --
محسن 1394/06/24 - 11:06
خیلی وقته با ورود به آ پ مدرک تحصیلی رو گذاشتم در کوزه..! حال نمیدانم کوزه را عوض کنم یا در کوزه..! کجایی کوزه گر..؟
پاسخ + 0 0 --
جدیری 1394/06/24 - 12:57
آفرین همکار عاقل. بهترین کار این است . مدرک ارشد و دکتری و ... چه فایده ای دارد برای دانش آموزان درس نخوان امروزی؟! مثل اینکه بخواهی برای حمل 4 نفر بجای خودرو سواری از اتوبوس استفاده کنی. ظرورتی بوجود آن اتوبوس هست؟ اصلا به کوزه ات نگاه هم نکن!
پاسخ + 0 0 --
هادی 1394/06/24 - 15:50
جناب جدیری اهمیت مدرک این میشه که شما ضرورت رو ظرورت می نویسید!

نگو اشتباه نگارشی یا تایپیه! چون در صفعه کلید این دو حرف کنار هم نیستند!

وجود این گونه طرز تفکر آموزش و پرورش مملکت ما را به این حال روز کشانده است!
واقعا موندم از استدلال امثال شما ! این چهار نفری که قراره با با سواری جابجا شوند چه کسانی هستند و قرار است به کجا بروند! ؟
پاسخ + 0 0 --
جدیری 1394/06/24 - 16:44
آقا هادی! بنده که ضرورت را ظرورت نوشته ام یک لیسانسیه ام و این خودش ثابت میکنه که معلمی فقط به "مدرک" نیست.!
پاسخ + 0 0 --
ارش 1394/06/24 - 22:04
اقا هادی که ادعا داری شما هم صفحه رو صفعه نوشتی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخحخخخخخخخخ
پاسخ + 0 0 --
حمید 1394/06/24 - 22:12
آقای جدیری چه اعتماد به نفسی دارید شما!

خوب هم..... عزیز شما با این طرز فکر واقعا در کلاس چی کار می کنید؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/06/25 - 00:38
عزیز رفتن به مدارج بالاتر اونم در دانشگاه دولتی سواد میخواد که نداری در ضمن بخاطر چندرغاز افزایش حقوق خودت را نفروش هیچ وقت فقط به فکر خودت نباش مطمیین باش روزی ورق برمگردد دوست عزیز
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/06/25 - 00:40
با حرف های هادی موافقم مرسی
پاسخ + +13 -16 --
امیر 1394/06/24 - 11:51
پس ملاک رتبه بندی چیه. ؟؟ سنوات خدمتی؟؟ بدیهی ترین مباک رتبه بندی باید مدرک تحصیلی باشد نه سنوات خدمتی، چه بسا معلمی تازه کار خیلی کارا تر و مفید تر و مسلط تر در کار معلمی باشد ، طرحی که در این مدت کوتاه و بدون کار کارشناسی و فقط برا ی سر کار گذاشتن و سرگرم کردن معلمان نوشته شده بهتر از این نیست...
پاسخ + 0 0 --
مرحمت2020 1394/06/24 - 12:42
آنطرف قضیه را هم باید دید! چه بسا معلمانی با مدرک پایین ،ولی با قدرت خطابه و فن بیان مناسب، در امر تدریس ، خیلی موفق تر از معلمانی باشند که ارشد و دکتری دارند.
پاسخ + 0 0 --
معلم نا اميد 1394/06/24 - 13:21
بهترين و عادلانه ترين ملاك درنظر گرفتن همه ملاكها مي باشد .
پاسخ + 0 0 --
محمد 1394/06/24 - 14:44
ضرورت رادرست ننوشتی همکار محترم . اینم نتیجه دفاع ازمدرک پایین.
پاسخ + +11 -8 --
ناشناس 1394/06/24 - 11:56
مزخرفه.
اونهایی که 4 سال دانشسرا بودن و دو سال هم استخدام نشدن هیچوقت به رتبه عالی حرفه ای نمیرسن چون 24 سال سنوات تجربی میخاد.که اینها اون موقع بازنشسته میشن.

چرا بعضی ها باید بدون دوره و آزمون و توقف در رتبه از مهر امسال به رتبه عالی برسن ولی اونهایی که سابقه شون کمتره باید در هر مرحله دوره ببینن آزمون بدن بعد به رتبه های بالا برسن.این یعنی تبعیض آشکار
پاسخ + 0 0 --
یک معلم 1394/06/24 - 13:27
آفرین. اصلا هدف این طرح همینه. به شخصه بارها به این موضوع اشاره کردم که این طرح یه حقه ست، کلاهیه که داره سر معلما میره، این طرح برای با سابقه ها که یه بار تا رتبه ی عالی رفتن خوبه، به هر حال از هیچی بهتره ولی برای تازه کارا اساسا مضره چون با تغییرات اعمال شده رتبه گرفتن ماها سخت تر میشه، این یه تبعیض آشکاره. مسئولین هم برای اولین بار یه طرح آینده نگرانه دارن اجرا می کنن، دیگه در آینده کسی به راحتی به رتبه های خبره و عالی نمیرسه که حقوقش زیاد بشه.
بارها اشاره کردم ولی کسی محل نداده، برای چندمین باره که دارم از سایت سخن معلم می خوام که این موضوع رو بررسی کنن ولی نمی دونم کامنتا رو نمی خونن یا بالاخره علتش چیه که توجهیی نمی کنن.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/06/25 - 00:45
بنده هم باره متذکر شدم عزیزان دارند سرمان کلاه میگذارند بخاطر چندرغاز افزایش حقوق خودمان را نفروشیم بیایید از همدیگر حمایت کنیم حتی رتبه عالی ها باید بیشتر به این طرح مسخره واکنش نشان بدهند
پاسخ + +17 0 --
فرهنگی 1394/06/24 - 12:53
سازمان معلمان
کانون صنفی معلمان
سکوت کنید تا باز نم شاهد بیعدالتی بیشتر باشیم
تا بار شاهد تببعض درون سازمانیو بیرون سازمانی باشیم
پاسخ + +25 0 --
فرهنگی 1394/06/24 - 12:54
امسال فقط نقش مترسک را در کلاس بازی خواهم کرد...
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/06/25 - 00:47
کاملا موافقم اونا بیخیال ما شدند ما هم بیخیال اونا هر چی شد ...........
پاسخ + +26 0 --
فرهنگی 1394/06/24 - 13:04
آقای بطحایی اول تو و فانی و نوبخت باید سنجش سلامت شوید طرح رتبه بندی شما نشدم میده که ذهن دیوانه ای آن را ارایه کرده است.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/06/25 - 00:48
سنجش سلامت باید اول از خود آنها شروع شود موافقیم
پاسخ + +16 -6 --
ناشناس 1394/06/24 - 13:58
با توجه به اینکه سر و کار آ. پ با انسان است و نه ماشین و آ.پ از ارکان اصلی توسعه است بنابراین بها دادن به نیروی انسانی متخصص شاغل در این بخش بسیار مهم است.
حال چگونه است که داشتن تحصیلات دانشگاهی در این سیستم پشیزی ارزش ندارد!!؟
آیا خود آقای بطحایی و سایر سیاست گذاران آموزشی نیز مایلند که بین آنها و نیروهای فاقد سواد دانشگاهی هیچ تفاوتی نباشد؟ اگر اینچنین است بنده خواهش می کنم چند نفر از نیروهای خدماتی به جای آقایان منصوب شوند شاید که وضع و حال ما بهتر از این شود!!!!
پاسخ + 0 0 --
زینب بخشی 1394/06/24 - 14:52
آهاااااااان صد آفرین! زدی به هدف!!
پاراگراف آخر را بسیار خوب نوشتی ،موفقیت در کارها، فقط به داشتن مدارج علمی بالا نیست.چنانچه در صدر وزارت آ. پ و سازمان برنامه و بودجه افرادی با مدرک دکتری نشسته اند اما نمی توانند حرکتی به آ.پ بدهند. به طریق مشابه داشتن مدارک کارشناسی ارشد و دکتری لزوما به معنای موفق بودن معلم نیست. پس نتیجه میگیریم که دخالت ندادن مدرک تحصیلی ، در رتبه بندی کار ناپسندی نیست.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/06/24 - 14:57
حیف نیروهای خدماتی که با این خائن ها همردیف شوند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 16:44
خانم بخشی مسولان آ.پ برای این نمیتونند حرکتی انجام دهند چون امثال شمای بیسواد در آن شاغل هستید.
پاسخ + 0 0 --
دبیر فیزیک 1394/06/24 - 17:24
خانم بخشی واقعا آپ جایه افراد بیسوادی مثل شماست.
پاسخ + 0 0 --
ارش 1394/06/24 - 22:10
این طرح به درد بیسوادانی چون شما میخوره که گیر دادی نباید مدرک ملاک باشه. چون توانایی درس خوندن نداشتی وگرنه میرفتی مدرک میگرفتی
حالا چه اصراری داری که ثابت کنی مدارک بالا فن بیان ندارن و بیسوادان فن بیان دارن ??????????
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/06/25 - 00:50
خانم بخشی اگه میتونی مدارک بالاتر بگیری بسم الله یا سوادشو نداری یا اینکه.............
پاسخ + 0 0 --
معلم منطقه محروم 1394/06/26 - 00:05
خانم بخشی متاسفم براتون . فکر کنم شما از اقوام آقای فانی و .... هستید .
پاسخ + +10 0 --
احمد 1394/06/24 - 14:38
حیف بچه ها کوچکن و الا میرفتم بین اونایی که تو مرزهای اروپا موندن پناهندگی بگیرن کارگری تو اروپا بهتر از معلمی!!!تو اینجاست.
پاسخ + +13 -1 --
معلم نا امید و خسته 1394/06/24 - 14:44
این ...همش سرکار ی و تلف انرزی و وفت معلم و بعضا تفرقه افکنی است . تو را به خدا با این شکلات و آب نبات دادن ها خاموش نشید. همه ی معلم ها ( با هر مدرکی )مظلوم واقع شده اند. بنده با مدرک فوق لیسانس و 28 سال سابقه ناقابل 2میلیون 50 هزار تومان در حکم دارم.لطفا شجاعانه و با توکل بر خدا و همت تک تک همکاران عزیز در سراسر کشور ( نه به امید نوبخت) پا فشاری بر اجرای نظام رتبه بندی واقعی ( مربی ، استادیار ، دانشیار ، استاد) داشته باشیم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 15:16
اصلا بحث مدرک نیست ...بحث اصلی میزان دریافتی نا چیز فرهنگیان در شرایط مساوی با سایر سازمان های دولتی و غیر دولتی است .....خط فقر از طرف بانک مرکزی مشخص شده هیچیک از کار مندان دولت حتی نیروی خدماتی نباید زیر خط فقر حقوق بگیرند ...ضمنا هر کسی هم مطاابق قانون بر اساس مدرک خود حقوق می گیرد ...واین افزایش ها به مفهوم در نظر نگرفتن مدارک تحصیلی افراد نیست
پاسخ + +12 -10 --
رضوی 1394/06/24 - 15:06
در روسیه و بیشتر کشورهای اروپایی معلم ابتدایی باید فوق لیسانس باشد پس مدرک تحصیلی مهمه.آیا شما راضی می شوید فرزندتان را به یک سرباز معلم با مدرک دیپلم بسپارید.
پاسخ + 0 0 --
من 1394/09/03 - 15:21
ای بابا دلت خوشه من لیسانس ادبیات دیدم فرستاده بودن سر کلاس کامپیوتر فنی بانک و شبکه بگه جیگر بچه ها رو خون کرده بود سر کلاس فقط قصه های خنده بازار رو با بچه ها تعریف می کرد آخرش هم سال تموم شد رفت پی کارش حالا نشسته روی یکی از صندلی های اداره و واسه معلمای باسابقه ژست میگیره
پاسخ + +19 -10 --
ضیایی 1394/06/24 - 15:11
خدایا به مسئولان ما آگاهی بده که بفهمند که مدرک دیپلم با فوق لیسانس خیلی فرق داره.
پاسخ + +11 -6 --
آگاه 1394/06/24 - 16:01
این طرح یک شبه و بدون کار کارشناسی تدوین شده و فقط با افزایش چندرغاز به حقوق معلمان هدف کوتاه مدتش ساکت کردن صدای اعتراضات معلمان است و همین.
بی ارزش بودن مدرک در آموزش و پرورش و اینکه فرقی بین یک ابدارچی و یک معلم وحود ندارد کاملا محرز و مشخص است..
تنها آگاهی و اتحاد بیشتر معلمان را می طلبد..
پاسخ + +16 -2 --
ناشناس 1394/06/24 - 16:03
در ایران فقط کلاس خالی نباشه. دیگه کیفیت و تدریس و بیسواد باراوردن بچه ها برای...مهم نیست.. ..!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 17:38
ای سخن معلم بز دل و ترسو.
سانسورچی.
پاسخ + +10 -3 --
هادی 1394/06/24 - 16:06
چند سوال :
دوستان لطفا تامل نمایید!

چرا کسانی که مخالف اهمیت مدرک هستند فن بیان یا خطابه یا روش تدرس را برجسته می کنند؟

مگر فن بیان یا خطابه یا روش تدریس در تناقض با گرفتن مدرک است؟

یعنی کسانی که مدرک بالا دارند فن بیان ضعیفی دارند!؟

برای شناسایی فن بیان یا شیوه تدریس چگونه باید عمل کرد؟ یعنی این امتیاز را باید به کسانی داد که مدرک پایین دارند؟

آیا فن بیان یا شیوه تدریس خوب ارتباطی با داشتن اطلاعات تخصصی ندارد!؟ آیا مدارک بالا صرفا و تماما معادل کاغذهایی است که ارتباطی با اطلاعات ندارد؟

آیا آموزش و پرورش به تخصص و اطلاعات نیاز ندارد ؟


چه گروه هایی مخالف تاثیر مثبت مدرک در میزان حقوق معلمان هستند؟
پاسخ + 0 0 --
بیاتی 1394/06/24 - 22:44
مدرک تحصیلی مثل طلاست، هرچقدر عیارش(درجه وسطحش) بالاتر ارزشش بیشتر، همکارانی که موفق به تکمیل تحصیلات خود کردند احسنت به همتشان بقیه همکارا هم باید برای رسیدن به مدارج عالی علمی نه برای رتبه بندی تلاش کنند. موید باشید
پاسخ + +21 0 --
معلم زیادی 1394/06/24 - 16:16
معلم جماعت عرضه نداره اگه داشتند کلاس تحریم میکردند باحقوق زیر ده میلیون ت برید حرف خودتون نزنید فانی وبطحایی ونماینده ها باید مسخرتون کنند حقتونه تو انتخابات برای کیک وساندیس میمیرید
پاسخ + +13 -17 --
احمد 1394/06/24 - 17:10
اقای دکتر حاج بابایی عزیز تا دو سال دیگه منتظر شما و دکتر احمدی نژاد هستیم
پاسخ + 0 0 --
حسابگر 1394/06/24 - 17:20
این جمله برای انحراف از بحث فانی واختلاف بین معلمان است .حاجی بابایی هم راضی به این اختلاف نیست .لطفا با احترام به موضوع معلمان فقط بپردازید.
پاسخ + 0 0 --
ربیعی 1394/06/24 - 17:33
احسنت.اصلا نبای موضوع را سیاسی کنیم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/07/13 - 00:53
آقای احمد ساکت شو........
پاسخ + +19 -1 --
جلیل 1394/06/24 - 17:39
مطمئن باشید جزئیات رتبه بندی اعلام نخواهد شد و در اوایل مهرماه بی سر و صدا در حکم خواهند زد و خواهید دید صد هزار تومان به حقوقتان اضافه شده است مبلغ رتبه بندی خیلی ناچیزه برای همین شش ماه است امروز و فردا می کنند تا در بوته نقد معلمین و کارشناسان قرار نگرفته و با خیالی آسوده بازگشایی مدارس را انجام دهند و بعد از اول مهر مبلغ ناچیز را در حکم بیاورند ولی معلمین نباید اجازه دهند فانی و دوستانش به معلمین اینگونه با این صد هزار تومان توهین کنند باید به شدت اعتراض کنند
پاسخ + +16 -1 --
ناشناس 1394/06/24 - 17:39
به امید احقاق حق در سالتحصیلی جدید.
با حضور دوباره.
پاسخ + 0 0 --
رضا 1394/06/24 - 18:13
کدوم حضور ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +9 -5 --
علی 1394/06/24 - 17:54
عزیزان هر کی فن بیان و خطابه میخواد بره پای منبر... کلاس درس جای رجز خوانی و خوش الحانی نیست
کلاس درس سواد میخواد.. دانش اموز امروزی اگه قدمی از معلم خودش جلو باشه باید فاتحه ی اون معلم رو خوند چون خود همون معلم عامل ایستایی و رکود دانش اموز مستعد خواهد شد... گور بابای رتبه بندی و افزایش حقوق، بخاطر منفعت که نمیتوان اصل یک واقعیت را منکر شد
پاسخ + 0 0 --
قدری 1394/06/24 - 19:06
برادر محترم پس به نظر شما داشتن مدرک تحصیلی بالا شرط لازم و کافی برای تدریس و معلمی است؟ پس تعهد و اخلاق و منش و هنر و طرز بیان و ... چه نقشی در آ.پ دارند؟
پاسخ + +8 0 --
صادق 1394/06/24 - 18:41
وا اسفا وامصیبتا وااسلاما.وای بر ما و بر شما.می بینم که بطحائی و رفقا و یارانش دارند به هدفشان می رسند.و آن چیست؟! همانی که بسیاری از همکاران و معلمان وعده ی حضور منحوسش را قبلا داده بودند.بسیاری از همکاران اعتقاد داشتند این طرح کذایی و بی خاصیت ،نه تنها گره ای از مشکلات معیشتی معلمان باز نمی کند ،و فرع را بر اصل مرجح می کند بلکه بر طبل دو دستگی و اختلاف و یقه گیری معلمان عزیز خواهد کوبید.واقعا شرم آور است.هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده به جان هم افتاده ایم.به نظر می رسد بطحایی و رفقایش دارند به هدفشان می رسند.تفرقه و تشتت!!!
پاسخ + +11 0 --
ناشناس 1394/06/24 - 18:44
خوانندگان گرامی اصل موضوع را ول کردید و سر چی جرو بحث می کنید؟
همکاران محترم طرحی که به اسم رتبه بندی در بوق و کرنا می کنند و به خورد معلم می دهند همان قانون خدمات مدیریت کشوری است که قبلا به سایر کارکنان دولت تعلق گرفته است.
ما فریب نمی خوریم این رتبه بندی نیست. این فقط برای ساکت کردن معلم بی نوا است.
پاسخ + +15 0 --
یه مفلس 1394/06/24 - 18:47
کاش سوریه ایی بودیم لااقل میرفتیم پناهنده میشدیم. از شد این ..... خلاص میشدیم.
پاسخ + +9 0 --
حميد طهماسبي 1394/06/24 - 18:53
ايجاد نظام سنجش سلامت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +6 -6 --
معلم بازنشسته 1394/06/24 - 19:32
باسلام.جناب بطحایی عزیزبازنشسته امسال وپارسال و سالهای قبل چه تفاوتی دارند.مابازنشستگان هم رتبه عالی داریم.باهمین رتبه بازنشست شده ایم.حالاکه انتظارهیچ حرکتی اعتراضی تجمعی ... را ازمانداریدمارابه همین راحتی حذف کردید؟این انصاف است؟این عدالت است؟این تدبیروامیداست؟نهایت ظلم وحق کشی است.نادیده گرفتن رنجهاوزحمات بازنشستگان درطول سالهای متمادی کمبودهاومحرومیتهاست.چطوربه خوداجازه میدهیدحق وحقوق مسلم وانکارناپذیربازنشستگان رانادیده بگیرید؟ماشمارابه مسندمسئولیت وپست ومقام رساندیم.لطفادراجرای نظام رتبه بندی بازنشستگان راحذف نکنید.منتظرخبرهای خوب شماهستیم.
پاسخ + +5 -6 --
بازنشسته 1394/06/24 - 20:11
اینهابازنشسته هارا نمیشناسند ومعلم نمیدانندوبازنشسته ها هم که اعترا ضی ندارن والا آمدند بازنشسته ها راازلحاظ حقوقی به چند دسته تقسیم کردهان این نهایت تبعیض است درزمان احمدی نژلد حقپق بازنشسته ها وشاغلین اختلاف خیلی کمی داشت
پاسخ + +14 -1 --
معلم 1394/06/24 - 20:22
معلم مساوی حضور پرشور در انتخابات با کیک وساندیس ودیگر هیچ
پاسخ + +8 -8 --
معلم نا امید و خسته 1394/06/24 - 22:25
همکاران عزیز: این سایت را از خودمون ندونید. ملاحظه بفرمایید این همه جبهه گیری های بی مورد رو؟ لطفا از طریق دیگری اطلاع رسانی کنیم. به نظر همون پیامک بهتره تا این سایت مشکوک. چو ن داره به فانی و بطهایی خدمت میکنه. تفرقه رو نمیبینی؟؟؟
پاسخ + +7 0 --
معلم 1394/06/24 - 22:28
همکاران متحد باشیم گول جندر غاز افزایش اینا را نخوریم ما باید طرح نظام پرداخت حقوق را خواستار باشیم
پاسخ + +7 -6 --
معلم 1394/06/24 - 22:30
واقعا که این آقایا چون رتبه عالی هستند اول برای خودشان کیسه دوختند بعد اگر چیزی ماند بدهند دیگرا اینان ............ آدمهایی هستند که دیدم .............. لعنت به خودم که به روحانی رای دادم
پاسخ + +8 0 --
معلم 1394/06/24 - 22:31
روحانی باید جوابگو این همه ناعدالتی باشد نه فانی ......
پاسخ + +11 -1 --
معلم 1394/06/24 - 22:32
هدف اینا نابود کردن آموزش و پرورش است من که دیگه درس نمی دهم
پاسخ + +6 -7 --
ناشناس 1394/06/25 - 12:09
یکی بگه چرا بخش نامه ای به مدارس نمی فرستن و معلمین را در جریان کار بگذارن تا پیش از موعد ود را بازنشسته نکنند و حق وحقوق خود را پایمال نبینند .آخه کجای کارتان درسته ؟ بعد از 25سال خدمت اکنون از طرح رتبه بندی حذف شدم . حقوقم کاهش پیدا کرده و پاداش هم ندادند.
قبل از پرکردن فرم به ما بگویید شرایط و وضعیت به این شکله تا ما از حق و حقوق خود آگاهی داشته باشیم. در پاسخ به ما نگویید خودتان خواستید بازنشسته شوید.
چگونه دم از این میزنید که حق کسی پایمال نشود!!!!!
الان چه کسی حق مرا به من باز میگرداند؟؟
پاسخ + +3 -3 --
محمد 1394/06/25 - 14:26
مثلا کسی رتبه اش توی حکم عالی باشه الان دوباره بکننش خبره مگه میشه یکی جواب بده.
پاسخ + +12 -3 --
معلم 1394/06/25 - 15:43
سلام
از وزیر محترم اموزش و پرورش به دلایل زیر تقدیر می کنیم.
1- حذف فوق العاده مدیریت مدیران ومعاونان از اول مهر
2- اعطای تشویقی به کسانی که ارزشیابی بالای 85 در 5 سال گذشته دارند.
3- جلوگیری از مدرک گرایی در اموزش وپرورش
4- اضافه کردن حق لباس و مسکن در حکم جدید معلمان
5- متمرکز کردن حساب مدارس برای جلوگیری از سوء استفاده مدیران ومعاونان مدارس در بالا کشیدن پول مردم
پاسخ + +3 -6 --
معلم 1394/06/25 - 15:44
نظام مدیریت خدمات کشوری از اول سال 1395 کلا عوض می شود و نظام جدید یکنواخت جایگزین می شود.
ممنونیم از روحانی و نوبخت
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1394/06/25 - 16:47
آخه انصافتان کجا رفته ؟ همه معلمند چه تازه کار چه باسابقه و چه بازنشسته
حق اینه که به همه یکسان نگاه کنید . در صورتی رتبه بندی اعمال کنید که بدونید باعث رقابت و انگیزه کاری آگاهانه و دلسوزانه برای تعلیم وتربیت دانش آموزان میشود.
یا معلمی در کارش تعلل و سهل انگاری میکند.
وگرنه همه معلمند و در مدرسه حضور دارند.چرا باعث دغدغه و نگرانی و تشویش خاطرشان شدید؟از شاغل گرفته تا بازنشسته . بخدا دردسرهای روحی وروانی در پی دارد.
بازنشسته ها را مرده حساب کنید و شاغلین را با این برنامه ریزی غیر کارشناسانه کتک بزنید.
پاسخ + 0 0 --
امیر 1394/06/25 - 21:04
به همین خیال باش
پاسخ + +7 0 --
معلم 1394/06/25 - 17:46
1- سلامت فکری خودتون با این طرح مسخره به شدت زیر سواله،2-فقط نظام هماهنگ پرداخت وبس.
پاسخ + +2 -1 --
حمید 1394/06/25 - 19:34
ضمن تشکر از مدیریت محترم سایت سخن معلم





همکاران ارجمند لطفا در این نظر سنجی بیمه تکمیلی شرکت نمایید!



با تشکر
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/06/25 - 20:45
نظر سنجی که ظاهرا انجام شده و همه‌اش معلمان هم رضایتشان را اعلام کردند,
باور کنید, خود آقای بطحایی رسما اعلام کردند...
همه شنیدند حتی خواجه حافظ شیرازی!
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1394/06/25 - 22:43
بنظرم معلمان نباید فرم های رتبه بندی را پر کنند.چون شرایط سخت و ناعادلانه ای در آن وجود دارد.
پاسخ + +4 -7 --
معلم 1394/06/26 - 00:14
میدانید چرا کمتر از 6 ساله ها را در رتنه بندی( سابقه بندی ) لحاظ نمیکنند ، چون این آقایان کاملا سیاسی عمل کرده و انتقام سیاسی دارند میگیرد پایه ها دقیقا اکثریت کسانی هستند که در دوران احمدی نژاد استخدام شدند و ما هم در آینده جوابشان را خواهیم داد حتما
پاسخ + +5 0 --
فرانک 1394/06/30 - 08:27
سلام : نظرات شماراخواندم . برایم سوالی مطرح شد. واقعا شما
معلم هستید؟ شما ها تحصیلکرده و دارای مدارک بالای دانشگاهی هستید که با همکاران خود اینگونه صحبت می کنید؟
من دبیرعلوم تجربی هستم که پایان شهریور بازنشسته می شوم.از افزایش حقوق همکارانم بسیار خوشحالم با وجودی که شامل من نمی شود. چه نیازی است که یکدیگر را تحقیر کنیم.
شان معلمی ورفتار معلم گونه فراموش شده.مثل اینکه معلم بودن هم با شهادت استاد مطهری به خاطره ها پیوست.
پاسخ + 0 -3 --
فرهنگی 1394/06/30 - 18:50
آخه معلم عزیز . تا مشکلات ونیاز اولیه برطرف نشه میشه تو کلاس حرف زد ؟؟؟؟
وقتی نگران وام خونه و بدهی میفتی میتونی افکار پریشونت رو جمع کنی و معلمی با انگیزه باشی.
وقتی سالیان زیادی درس دادی ،سرپا ایستادی کمردرد اومد سراغت ،یاوقتی بخاطر سرو صدای مداوم تو کلاس حس شنواییات ضعیف شد ،یا دردای بی علاج اومد سراغت .دکتر رایگان ویزیت شما میکنه ،داروخونه دارو رو مفتی بشما میدهد؟؟؟؟
فک کنم مشکل مالی ندارید. خدارا شکر . ولی همه وضعیت شما رو ندارند.
جواب فرزندانمون چی بدیم ؟؟؟؟باید آپ توتصمیم گیری که باعث دگرگونی زیادی میشود درست بیاندیشدو کسی رو متضرر ننماید.
پاسخ + 0 -3 --
رنج کشیده 1394/06/30 - 20:43
شما معلم نیستید چون دردش رو حس نکردی.صورت خود را باسیلی سرخ کردن ،با حقوق نخور و بمیر .
هیچکدوم تحقیر وتوهینی نکردند . فقط حرف دلشان را زدندو این گناهی نیست.لازم است دست اندر کاران اگر البته حوصله داشتند ببینند و بخوانندکه چه مشکلاتی برسر راه این قشر زحمتکش چه شاغل و چه بازنشسته وجود دارد؟
این حق طبیعی است .
پاسخ + +1 0 --
عدالت 1394/07/01 - 00:41
چرا دکتر آموزش و پرورش بهایی ندارد؟ چرا باید با 19 سال سابقه از اموزش و پرورش بیرون بیاید تا مانند یک سرایدار با او رفتار نگردد. چه کسانی که از دانشگاههای معتبری مدرک گرفتن. نفرین بر هر چی بیسواد است که مانند رباط مطالب تکراری را تدریس می کنند و به مدرک لیسانس بسنده و از ان دفاع می کنند ودر مقابل نخبگان جبهه گرفته و خود را معلم می دانند. گند زدید به اموزش و پرورش به اموزش عالی با این سیاست های احمقانه تان تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد که برای اینکه اعتراض یک اکثریت را بخوابانید حقیقت را از بین برده و می گویید مدرک و سواد بالا در اموزش و پرورش ارزش مالی و احترام ندارد.
پاسخ + +1 0 --
تفکر کنید 1394/07/01 - 00:53
من یک معلم با مدرک دکترا از یکی از دانشگاههای دولتی سطح بالای کشور عزیزمان هستم. من که کلی در کلاس های درس تجربه اموخته ام و علمم را هم بالا برده ام همه می گویند دیوانه ای برو اموزش عالی ولی من چرا باید سابقه 20 ساله ام را رها کنم و به اموزش عالی بروم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا من باید زیر دو میلیون تومان حقوق بگیرم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. من عاشق کارم هستم که 20 سال ان را انجام داده ام. این همه زحمت درس خواندنی که من 6 سال بعد از لیسانس خوانده ام به اندازه یک سال تدریس در روستا برای من تعجیل در رتبه ندارد. خدایا خدایا فقط می خواهم معلمان عزیز بدانند که چه رتبه بندی انجام دادن خود معلمان بهترین قاضی هستند.به حرفه مقدس معلمی قسم که این مسئولین ضایع کنندگان حقوق ما هستند.
پاسخ + +1 0 --
ج 1394/07/03 - 11:07
با عرض پوزش از همه ی همکاران عزیز که این گونه به جان هم افتاده اید. ایرج میرزا شاعر دوره قاجار و شاهزاده ی قاجاری می گوید
بیچاره آن کسی که گرفتار عقل شد
خوشبخت آن که کرّه خر آمد الاغ رفت!!!!!
پاسخ + 0 0 --
خوش بین 1394/07/08 - 18:34
سلام این همه جنگ و جدل برای چه؟ آقا یا خانم معلم لیسانسه! سرایدار ماهم لیسانس داره.به چه می نازی؟به فن بیانت؟اصلأ این همه دعوا برای گرفتن چقدر پول هست؟متأسفم برای همه همکاران گدای خودم که بخاطر مبلغ ناچیزی باهم بحث و جدل می کنند؟من هم یک مدیر هستم با مدرک فوق لیسانس.فکر نکنید وضع مالی ام خوبه؟ خبری نیست ولی ناشکرهم نیستم ولی پسندیده نیست خودمان حرمت همدیگر رو نداشته باشیم
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/07/15 - 16:53
سلام همکاران عزیز داریم همکاری که بلد نیست سیستم رو روشن بکنه و یه صفحه پرینت بگیره ولی چون سابقه بیش از 24 سال داره قراره 50 درصد حق شغل به حقوفش اضافه بشه اما دبیر با 10 سال سابقه کمتر و رتبه خبره باید علوم پایه تدریس بکنه و به همکار رئیسش بله قربان بگه.
عزیزان مشکل ما نبود اتحاد بین خودمان است امروزه هر سایت و وبلاگی که سرک میکشی از رتبه بندی گفته و هر غیر فرهنگی که ببینه و یا خبر بهش برسه فکر میکنه هر روز خدا معلما بصورت آنلاین رتبه بندی میشن و پاداش و اضافه حقوق میگیزن وقتی ما در حال سپری کردن خدمت خود با ضعیفترین وزیر در کل دنیا و در تمامی دوره ها هستیم که در تلویزیون و بطور مستقیم می گوید معلمی دود چراغ خوردن است یکی نیست بگه پس شما هم دارید به نفت چراغ آب اضافه میکنی دود بیشتر بده. یکی نیست بگه آقای وزیر ای سکاندار فرهنگ تعلیم چرا با کت شلوار تو برنامه زنده حاضر میشی بدون کمربند رو شلوار؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +1 0 --
طهما 1394/07/18 - 16:42
اقای حاجی بابای کجای که یادت بخیر. درود بر احمدی نزاد
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 25 1394/08/10 - 20:00
اقاي حاجي بابايي با ايجاد معاونت اجرايي براي دفتر داران و حذف كردن حق سرايداري و پول لباس حق نيروهاي حدماتي را لگدمال كرد وجناب اقاي فاني نيز با رتبه بندي معلمان تير خلاصي رابه نيروي خدماتي زد ونابودشان كرد
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/12/15 - 16:46
طرح مسخره ای است. رقم حکم حقوقی من با مدرک فوق لیسانس و 26 سابقه کار 250 هزار تومان کمتر از همکاری است که لیسانس دارد اما ساعات ضمن خدمتش بیشتر است. آن هم ضمن خدمتی که همه می دانند چه کیفیت نازلی دارد و ساعات ان چگونه پر می شود. ضمن خدمتی که مثلا آزمون های انلاین آن را یک نفر برای چند نفر جواب می دهد و دوره های حضوری ان در اکثر مواقع سر هم بندی شده و بی خاصیت است

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور