صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

هشدار معلمان مطالبه‌گر به رئیس جمهور در مورد صدور احکام جدید توسط هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش برای کنش گران صنفی ؛

عملکرد کاظمی وزیر آموزش و پرورش موجب نارضایتی بیشتر شده است ؛ به اخراج معلمان پایان دهید !

صدای معلم منتشر می کند ؛

گروه اخبار/

جمعی از معلمان مطالبه گر با ارسال نامه ای به مسعود پزشکیان رئیس جمهور ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد و رویکرد علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش خواهان پایان دادن به اخراج فعالان صنفی توسط هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش و ایجاد و توسعه امنیت فرهنگی برای همه معلمان شدند .

متن کامل این نامه که در اختیار « صدای معلم » قرار گرفته به شرح زیر است .

 

انتقاد معلمان مطالبه گر به عملکرد علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش و اخراج معلمان و فعالان صنفی

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور محترم

به نظر می رسد عملکرد و ابراز نظرهای دو ماهه علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در تراز دولت وفاق ملی‌‌ و ایده‌ها و وعده‌های جنابعالی مبنی بر اینکه آموزش و پرورش می باید محور توسعه کشور قرار گیرد نبوده و موجبات نارضایتی بیشتر فرهنگیان، دانش آموزان‌ و اولیا آنها را در همین ابتدای کار فراهم آورده است.

برخی مطالبات فرهنگیان نیاز به زمان دارند اما برخی دیگر نه تنها نیازی به زمان ندارند بلکه باید به آن ها سرعت بخشید و تاخیر در اجرای آن به هیچ وجه معقول و یا منطقی نیست .

یکی از این موارد صدور  احکام جدید توسط هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش برای همکارانی است که پرونده سازی برای آنان از زمان دولت سیزدهم جریان داشته و از این ناحیه دچار آسیب‌های شدیدی شده‌اند‌ .

انتظار این بود با تغییر دولت و شعارهای که داده شد این پرونده ها مختومه شوند و برای معلمان منتقد حکم تبرئه صادر شود .

انتقاد معلمان مطالبه گر به عملکرد علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش و اخراج معلمان و فعالان صنفی

انتظار این است که جنابعالی از وزیر آموزش و پرورش به جد و قاطع خواهان توجه به این مهم شوید تا در فضای تعلیم و تربیت و در بستر مدارس، معلمان با احساس امنیت به ایفای نقش و وظیفه خویش بپردازند .

 در دولت شما مدارس باید کانونی برای اشاعه امید باشد نه مرکز ناامیدی و نارضایتی.

امضاء کنندگان این نامه به عنوان فعالین صنفی و مدنی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کرده و از اعتبار و آبروی خود برای حمایت از شما هزینه کردند .

این معلمان مطالبه گر فرهنگیان و مردمی که اکثریت قاطع آنها میل به عدم مشارکت و تحریم انتخابات داشتند را به مشارکت در انتخابات و رای به جنابعالی ترغیب کردند به امید آن که آموزش و پرورش در ریل صحیح خود قرار بگیرد .

 رجا‌ی‌ واثق داریم حضرت عالی از وفای به عهد و صلابتی که از آن برخوردارید ؛ به طور قطع به دغدغه‌های ما که توسعه و شکوفایی کشور عزیزمان ایران است عنایت داشته و درصدد رفع آن برخواهید آمد.

 تقاضای برادرانه از شما داریم که شخصاً تحولات در آموزش و پرورش را مدیریت کرده و بر حسن اجرای آن ها نظارت فرمایید.

- امیر اسماعیلی

- محمود باقری

- علی  پورسلیمان

- محمد داوری

- محمدرضا حیدری

- علی زینلی

- سعید شهسوار زاده

- محمود صفدری

- مجید علیپور

- رضا قاسم پور

- نرگس کارگری

- نرگس‌ ملک زاده

- طاهره نقی یی

- علیرضا هاشمی

- شیرین یوسفی


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

انتقاد معلمان مطالبه گر به عملکرد علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش و اخراج معلمان و فعالان صنفی

یکشنبه, 22 مهر 1403 14:39 خوانده شده: 282 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +3 0 --
حسنی 1403/07/23 - 16:06
ضمن احترام به همکاران زحمتکش فرهنگی وتشکرازآنهابخاطرتهیۀ متن این نامه برای رییس جمهور،یادآورمی شوم که هیاتهای باصطلاح رسیدگی به تخلفات اداری آموزش وپرورش نه تنهابه وزیربلکه به رییس جمهورهم پاسخگونیستنددرواقع این آقایون وخانمهای حقوقدان!!!که ترکیبی ازافرادمعمم وغیرمعمم متعهد!!!هستند،ازجاهای دیگری دستورمی گیرندووزیریامعاون اونمی تواننددرکارآنهادخالت بکنند.بنابراین دست وزیربرای تاثیرگذاری روی این هیاتهاکاملابسته است.این هیاتها به ظاهرزیرنظرهیات عالی نظارت فعالیت می کنندوهیات عالی نظارت هم زیرنظرمحافل وتاریکخانه های ناشناخته کارمی کند.
پاسخ + +1 -1 --
مادر بازنشسته فرهنگی 1403/07/24 - 05:41
باسلام پسرمن دانشجوی فرهنگیان بود که بعداز فارغ التحصیل دریک روستا بسیار دور خدمت می کرد که متاسفانه بعداز یکماه کارکردن اورا ازکاربیکارکردند والان نزدیک به دوسال بعدازچندباراعتراض هنوز هیچ جوابی بهش ندادند حتی علت اخراجش رو هم نمی گویند پسرم کلی زحمت کشیده و چقدر ذوق تدریس رو داشت متاسفانه بلاتکلیف مونده وافسردگی گرفته چون کلی زحمت کشید تا قبول شد ارتقای پزشکیان می خواهم که به درد دل این معلمان تعلیق شده که نظیر پسرمن زیاد هستند رسیدگی بشودمتشکرم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/07/24 - 11:59
سرکارخانم محترم دراین کشوررعایت حقوق شهروندی فقط برروی کاغذاست، اماعملاسیستم حاکم رودرروی مردم ایستاده است.هتک حیثیت عامه مردم برای اینهامثل آب خوردن است وبراحتی درکسری ازثانیه حیثیت وآبروی افرادراخدشه دارکرده وباطرح بهانه های واهی موقعیت شغلی واجتماعی آنهاراسلب می نمایند.آرزومی کنم که فرزندشمابه کاربرگردد وحقش زایل نگردد.
پاسخ + +1 -4 --
عباس 1403/07/24 - 08:03
اوج بی سوادی و عدم آشنایی با قوانین در این متن موج می زند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/07/25 - 00:18
حداقل این بندگان خدا متن می نویسند و در واقع حس مسئولیت پذیری و بی تفاوت نبودن و متن نویسی دارند

اوج بی سوادی برای کسانی است که 14 سال قبل آزمون استخدامی برگزار کردند و با دادن وعده دادن کارنامه آزمون در اواخر تیرماه همان سال تا کنون نتوانسته اند از این مهم رونمایی کرده و شفاف سازی کنند دروغ گویانی که خدشه را خطشه می نویسند و نخبه بودن معلمان استخدام شده را جار می زدند و سواد شورای نگهبان و ... را در تایید صلاحیت خود زیر سوال می برند
پاسخ + +1 0 --
سلام بیچاره 1403/07/24 - 08:22
روز دوشنبه در مدارس راهنمایی و دبیرستان در سراسر فرانسه یک دقیقه سکوت به احترام دومینیک برنارد و ساموئل پتی، معلم تاریخ و جغرافیا که توسط یک جوان اسلام‌گرای افراطی در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ در کنفلان-سنت-آنورین به قتل رسید، برگزار خواهد شد.
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1403/07/24 - 08:26
یاد ساموئل پتی معلم زحمتکش تاریخ و جعرافیا را که قربانی تعصب کور شد گرامی می داریم.
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1403/07/24 - 08:32
دومینیک برنارد معلم فرانسوی هم قربانی تعصب کور و مزخرف و قرون وسطایی مذهب شد و سرش بریده شد. یادش گرامی باد.
پاسخ
شفیعی 1403/07/24 - 12:17
آرزومی کنم یک روزاعضای این هیاتهابخاطراخراج صدهامعلم درطول 45سال اخیردریک دادگاه عادل محاکمه شده وبه سزای کارهای غیرقانونی وغیرانسانی وظلمهایی که درحق همکاران فرهنگی مانموده اند،برسند.
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1403/07/24 - 18:25
خوشا به حال کسی که از این سیستم در اوایل کار اخراج می شود آخه بازنشست شدن باحقوق ۱۳ میلیون چه جذابیتی دارد که بخواهی سی سال بابتش عمر را تلف کنی الان پیک موتوری که خودم بعداز بازنشستگی کار می کنم بالای ۲۰ میلیون درآمد دارد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/07/25 - 00:25
خوشا به حال کسی که عمل خود را خالص گرداند و بر اجل خود پیشی گیرد؛ شغل انبیاء و معلمی را غصب نکرده باشد و لعن دنیا و آخرت را بر خود و حامیانش و تاییدکنندگانش، حلال نکرده باشد و آسیب ملعون بودنش را به جامعه سرایت نداده باشد.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

بلی - 24.4%
خیر - 75.6%

مجموع آرا: 242

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور