صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

شکایت وزارت آموزش و پرورش بر علیه " نرگس ملک زاده "

صدای معلم منتشر می کند ؛

گروه رسانه/

گزارش صدای معلم از شکایت وزارت آموزش و پرورش بر علیه نرگس ملک زاده

بر اساس احضاریه ای که برای « نرگس ملک زاده » کنش گر آموزشی ارسال شده ایشان موظف است دهم تیر ماه سال جاری در شعبه 3030 مجتمع شورای سی شورای حل اختلاف شهر تهران ( مستقر در دادسرای ناحیه 31 ) حضور یابد .

در علت حضور و در این ابلاغیه چنین آمده است :

« در خصوص شکایت وزارت آموزش و پرورش علیه شما مبنی بر گزارش خلاف واقع و نشر اکاذیب در وقت مقرر فوق جهت رسیدگی در این شعبه حاضر شوید . »

ملک زاده در پاسخ به پرسش « صدای معلم » که این شکایت بابت چه چیز و یا موضوعی بوده اظهار بی اطلاعی نموده و تصریح کرد که این احضار فاقد پیوست می باشد .

پایان پیام/


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گزارش صدای معلم از شکایت وزارت آموزش و پرورش بر علیه نرگس ملک زاده

سه شنبه, 05 تیر 1403 14:32 خوانده شده: 815 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1403/04/05 - 14:53
مایه تأسف است
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/06 - 06:34
تاسف بار تر اینه که مدیران دوره روحانی و تیر و تبارشون دوباره در آموزش و پرورش متجلی بشوند و هیچ تغییری هم در رویکردها انجام نشه و فقط و فقط امثال خانم ملک زاده جاده صاف کن تصدی پست و سمت از سوی اعضای انجمن اسلامی معلمان و مجمع فرهنگیان بشوند!!
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1403/04/05 - 15:24
دلیل نمیخواد که انتقاد کرده باید تاوان بده
هنوز که دولت رئیسی تموم نشده
خودش رفت ولی مکتبش موند
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/06 - 06:36
مگه در دوره اصلاحات و اعتدال هم همین آش و همین کاسه نبوده؟!برای منتقد و مطالبه گر همیشه آسمون در آموزش و پرورش یک رنگه!!والا کاری که حراست دوره کمرئی و فولادوند با منتقدان کرد حراست دوره های اصولگرایان با منتقدان نکرد!!یک اصولگرای با شرفی همچون رضا روستایی و حیدری شرف دارند به امثال رزاقی ها!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/06 - 11:37
جناب آقای شاکی زیادسنگ این باصطلاح اصولگرایان رابه سینه نزنیداتفاقامن همین توصیه رابه طرفداران باصطلاح اصلاح طلبان هم می کنم.اگرتصورمی کنیدکه یکی ازاین دوباندبردیگری برتری داردقطعادراشتباهیداین دوباندهیچ تفاوتی باهم ندارند.اینکه فرموده ایدحراست دردوره باصطلاح اصلاحات هم همین آش وهمین کاسه بوده کاملادرست می فرمایید.اماتوجه داشته باشیدکه مثلث حراست ،گزینش و روابط عمومی ازجاهای ناشناخته ای دستورمی گیرندواصلاربطی به وزیریامعاون مثلااصولگرایااصلاح طلب ندارند.آنهابه هیچکس پاسخگونیستندومستقل ازحوزه وزارتخانه عمل می کنند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/05 - 17:28
انشاا...دکتر پزشکیان رای بیاره
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/06 - 06:33
الان به نظر شما پزشکیان رای بیاره چه اتفاق خوبی برای امثال خانم ملک زاده می افته؟!یه فرصت طلبی مثل فولادوند میشه وزیر و مدیرکل و جیکش هم درنمیاد بابت این موضوعات و پیاده روی اربعین هم میره که مبادا شاخش نزنند!!
پاسخ + 0 0 --
یوسفی 1403/05/24 - 22:06
.... ...که در شهرستان‌ها چه ها کرد و در گزینش تهران بدتر ...ولی رو سیاه شد
پاسخ + +4 0 --
بی طرف 1403/04/06 - 09:27
حس آگاهی طلبی می گوید: دوست دارم بدانم این اکاذیب چه بوده است؟ چون تجربه دارم که خیلی ازکذبها کذب نیستند
خیلی از نالایقها، نه تنها نالایق نیستند بلکه در لیاقت ممتاز و پیشتازند
و لایقانی در انتهای بی لیاقتی
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/09 - 19:27
بعد از اعلام نتایج دور اول تمام مجاهدان شنبه و علی محمدمصلحی و فولادوند و فرصت طلبان انجمن و مجمع از همکنون برای ۲هدف دندان تیز کرده اند:پست های کلیدی وزارت خانه و اداره کل شهر تهران و شهرستان های تهران و ریاست مناطق تهران و شهرستان ها و هدف گذاری برای بازنشسته های انجمن در شهرستان ها فرمانداری ها و بخشداری ها و دهداری ها....ما رای می دهیم تا حضرات تقسیم غنایم کنند و وقتی که به این پست ها میرسنداز هر اصولگرایی اصولگراتر می شوند و پشت اشون رو سمت ماها می کنند!!همکاران آگاه و مدبر ما کاملا مدیران و مسوولانی که دو دوره روحانی مسوولیت داشتند و از فعالان ستاد دکتر پزشکیان بودند را رصد کنند و ببینند که این ها دنبال منافع خودشون بوده اند یا مصالح جامعه!!
پاسخ + 0 0 --
علی 1403/05/19 - 19:26
نقادی که خیلی وقته نهادینه شده ، باید حق گویی و یا بهتر بگم نقادی حق گرایانه را نهادینه کنیم. نقادی خیلی راحته . اینروزها تخریب یکدیگر ، نقادی تلقی می‌شود.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/05/20 - 19:53
خانم ملک زاده با تیلیغات برای پزشکیانی که به صراحت اعلام بی برنامگی می کنه چگونه امیدواره که در این دولت گشایشی ایجاد بشه

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور