صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" نامه جمعي از مديران مدارس و فرهنگيان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي پيرامون رفتارهاي نمايشي مدير كل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي "

" آقاي پاشايي اين نشان ها و مقام ها، نشان از بهبود شاخص هاي آموزش و پرورش استان هستند يا وسيله اي در جهت تحكيم موقعيت جنابعالي و دوستانتان؟ "

گروه استان ها و شهرستان ها/

جمعی از مدیران مدارس شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی در نامه ای که برای صدای معلم ارسال کرده اند ضمن انتقاد از عملکرد و رفتارهای مدیریتی « جعفر پاشایی » مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خواهان توجه و رسیدگی مسئولان به ویژه وزیر آموزش و پرورش گردیده اند .

لازم به ذکر است چندی پیش فرهنگیان شهر بناب این استان نیز از رفتار مدیر اداره آموزش و پرورش آن انتقاد کرده بودند .

« صدای معلم » ضمن تاکید بر « منشور حقوق شهروندی » و نیز موضوعاتی که در ضمیمه حکم رئیس جمهور به وزیر آموزش و پرورش  آمده است خواهان پاسخ گویی مسئولان می باشد .

كداميك از شاخص هاي كيفي آموزش و پرورش استان، ارتقاء و بهبود يافته است؟ آيا تكريم معلمان بهتر شده و يا تكريم والدين و دانش آموزان؟ آيا كيفيت تحصيلي بهبود يافته و يا كاهش افت تحصيلي؟ آيا فضاي بسته مديريتي برادر پاشايي شكافته شده و يا تقويت شايسته سالاري در آموزش و پرورش استان؟ آيا زمينه هاي پرورش خلاقيت در دانش آموزان بهتر شده و يا  ظرفيت هاي خلاقيتي كارشناسان و همكاران/ كسب رتبه هاي برتر توسط دانش آموزان ما، چه ارتباطي به فرماندار شهر دارد/ نقش اين شورا در مسايل آموزش و پرورش چگونه است كه خود حديث ديگري دارد/ مگر پيام انتخابات مجلس و رياست جمهوري تغيير نبوده است؟ پس چرا رنگ و بوي اين تغيير به اداره كل آموزش و پرورش استان دميده نشده است؟ چرا مدير كل محترم به انتظارات معلمان جواب نمي دهد/ اكثريت مسئولين حراست هاي آموزش و پرورش استان، بازماندگان عصر دولت مهرورز هستند و همين امر است كه عموم قاطبه معلمان جسارت طرح ديدگاه هاي خود را به صورت آزادانه ندارند/ نويسندگان اين متن كه عمدتا از مديران ادواري و موجود مدارس آموزش و پرورش استان هستند آماده هستند اطلاعات دقيق و گسترده را در مورد وضعيت آموزش و پرورش استان بدون هيچ ملاحظه اي در اختيار مسئولين و رسانه ها قرار دهند تا باشد كه هوا و بوي تغيير و تحول و رايحه تدبير و اميد بر آموزش و پرورش استان ما نيز دميده شود...

نامه مدیران مدارس آذربایجان شرقی در مورد عملکرد جعفر پاشایی مدیر کل

پرتابل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي و رسانه هاي وابسته، انباشته و مزين به كسب مقام هاي عالي و ممتاز توسط آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي بوده و مي باشد و در اين ميان بيش از همه چيز، تصوير آقاي جعفر پاشايي خود نمايي مي كند كه هميشه و همواره در حال دريافت لوح قهرماني و يا نايب قهرماني از مسئولين مي باشند و اين رويه از زمان مديريت ايشان در مقايسه با مديران قبلي در سطح گسترده شروع شده و روز به روز بر شدت آن افزوده مي شود و آنچه در اين ميان سهم ما مي شود، بهت و تعجب مي باشد.

نامه مدیران مدارس آذربایجان شرقی در مورد عملکرد جعفر پاشایی مدیر کل

قصد بر اطاله كلام نيست، فقط نظر بر اين است كه مسئولين محترم و همكاران عزيز به چند مورد و مساله توجه فرمايند كه خالي از لطف نيست:

مورد اول:

در خبرها آمده است كه (آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي، براي بار دوم دستگاه برتر اجرايي جشنواره شهيد رجايي معرفي شد). حال سوال ما اين است كه در عرض اين مدت، كداميك از شاخص هاي كيفي آموزش و پرورش استان، ارتقاء و بهبود يافته است؟ آيا تكريم معلمان بهتر شده و يا تكريم والدين و دانش آموزان؟ آيا كيفيت تحصيلي بهبود يافته و يا كاهش افت تحصيلي؟ آيا فضاي بسته مديريتي برادر پاشايي شكافته شده و يا تقويت شايسته سالاري در آموزش و پرورش استان؟ آيا زمينه هاي پرورش خلاقيت در دانش آموزان بهتر شده و يا  ظرفيت هاي خلاقيتي كارشناسان و همكاران؟

و خيلي از سوالات ديگر...

 

مورد دوم:

مقارن با اعلام نتايج كنكور و كسب چندين رتبه برتر توسط دانش آموزان آذربايجان شرقي، مدير كل محترم شروع به انجام يك بازي جهت مصادره تلاش معلمان مخصوصا دانش آموزان و خانواده هاي آن ها به نفع خود نمود و صداي اين تبليغات مصادره اي در هر كوي و برزني شنيده شد و كار به جايي رسيد كه بنر تبريكي به فرماندار تبريز توسط  اداره كل آموزش و پرورش نوشته شد و چه برنامه هاي تبليغي در اين ميان انجام نپذيرفت.

حال سوال ما فرهنگيان اين است كه كسب رتبه هاي برتر توسط دانش آموزان ما، چه ارتباطي به فرماندار شهر دارد (شايد گفته شود كه فرماندار رئيس شوراي شهر است، اما نقش اين شورا در مسايل آموزش و پرورش چگونه است كه خود حديث ديگري دارد).

همكار محترم آقاي پاشايي همه به نيك مي دانند كه در شرايط امروزي عملكرد دانش آموزان در كنكور مخصوصا دانش آموزان برتر، هيچ ارتباطي به آموزش و پرورش نداشته و عمدتا نتيجه تلاش دانش آموزان و سرمايه گذاري خانواده هاي آن ها مي باشد؛ البته در اين ميان، كارشناسان محترم مي توانند بهتر اظهار نظر كنند.

 

مورد سوم:

در ارتباط با جنبه هاي مختلف آموزش و پرورش استان، كسب رتبه هاي برتر كشوري و استاني توسط آموزش و پرورش استان، موارد خيلي زياد است كه اين عنوان ها با واقعيت هاي مدارس و درون كلاس ها مغايرت دارد ؛ اگر مسئولين آموزش و پرورش همت كنند و از نزديك مسايل را بررسي كنند نتايج به شكل ديگري خواهد بود.

 

مورد چهارم:

جناب مدير كل محترم هيچ وقت به اصلاح طلبان و طرفداران واقعي دولت روي خوشي نشان نداده است؛ چه آن زماني كه انتخابات مجلس تمام شد و چه امروزه كه انتخابات رياست جمهوري به اتمام رسيده است ، وضعيت مديريتي آموزش و پرورش استان تغيير نيافته است و ما مانده ايم كه اين چه نوع طرفداري از دولت است؟

 

مورد پنجم:

اندك نگاهي به شكل وابستگي سياسي مديران آموزش و پرورش روشن مي سازد كه عمده مديران مخصوصا بيشتر معاونان مدير كل محترم و كارشناسان اداره كل از طيف اصول گرايان هستند كه چندي پيش همكاران شهر بناب نيز به آن ها اشاره كرده اند. ( این جا )

مگر پيام انتخابات مجلس و رياست جمهوري تغيير نبوده است؟ پس چرا رنگ و بوي اين تغيير به اداره كل آموزش و پرورش استان دميده نشده است؟ چرا مدير كل محترم به انتظارات معلمان جواب نمي دهد؟

 

مورد ششم:

باشگاه فرهنگيان تبريز امروزه به كارچاق كن مدير كل محترم تبديل شده و امكانات اين مجموعه در راستاي استفاده مدير كل جهت حفظ و تقويت موقعيت خود مي شود. چه آن زمان كه پذيرايي هاي گسترده از اصحاب قدرت در اين مكان مي كنند و چه آن زمان كه وسيله سرويس دهي به اداراتي مانند استانداري و ساير نهادها مي شود تا رضايت شخصيت هاي سياسي مانند استاندار و ديگران جلب و تامين شود.

نامه مدیران مدارس آذربایجان شرقی در مورد عملکرد جعفر پاشایی مدیر کل

مورد هفتم:

هميشه انتظار از تمام سيستم ها اين بوده است كه از افراد متخصص و شايسته در جريان تصميم گيري ها استفاده كنند و همين انتظار از دستگاه تعليم و تربيت استان نيز دوچندان مي باشد. اما سوال اين است كه چرا از اين همه ظرفيت انساني استفاده نمي شود؟ چرا جريان تصميم گيري اساسي توسط چند نفر معدود انجام مي پذيرد؟ چرا فرد كم تجربه اي به عنوان مشاور عالي مدير كل معركه گردان آموزش و پرورش استان شده است؟ چرا از افراد متخصص و با تجربه در زمينه هاي مختلف استفاده نمي شود؟

 

مورد هشتم:

همزمان با كسب راي اعتماد مجلس به وزرا، مدير كل محترم ما در تهران بوده است تا از طريق رايزني با نمايندگان مجلس و كسب راي اعتماد توسط آقاي بطحايي زمينه تثبيت مديريت خود را فراهم كنند و پس از وزير شده آقاي بطحايي با آرامش و اعتماد به نفس خاصي به تبريز بازگشته و اين جمله در بين تمام فرهنگيان دست به دست شده كه رفتار مدير كل گويا دلالت بر ماندن ايشان مي باشد.

 

مورد هشتم:

رفتار مربوط به عملكرد سازي ظاهري مدير كل محترم به مدارس نيز جاري شده و در اين ميان همه(به خصوص ما مديران مدارس) مي دانند كه مي توان در مدارس كاري نكرد و يا كاري را صوري انجام داد؛ اما با يك گزارش ساختگي مي توان نمره ممتاز در ارزيابي ها گرفت؛ چرا كه عمده نتايج حاصل از عملكردهاي ما در مدارس حاصل اين رفتارهاي نمايشي و ظاهري است.

 

مورد نهم:

هر چند كه دولت تدبير و اميد وارد پنجمين سال خود شده است اما در زمينه حراست ها، تغييرات بسيار جزئي و صوري انجام پذيرفته است و اكثريت مسئولين حراست هاي آموزش و پرورش استان، بازماندگان عصر دولت مهرورز هستند و همين امر است كه عموم قاطبه معلمان جسارت طرح ديدگاه هاي خود را به صورت آزادانه ندارند.

 

مورد دهم:

مساله حساس و پر اهميت ديگر، دانشگاه فرهنگيان تبريز مي باشد كه در برخي زمينه ها، مدير كل محترم دوستانش را تحميل كرده است كه آخرين آن برادر خود بوده است و استخوان بندي اصلي اين دانشگاه سنخيتي با تفكرات و برنامه هاي دولت تدبير و اميد ندارند و در عرض چندين سال عمر دولت روحاني، هيچ تغييري در بدنه مديريتي اين دانشگاه تحقق نيافته است و رئيس غير آموزش و پرورشي دانشگاه نيز در حال و هواي محافظه كارانه خود زندگي مي كند و حتي دانشجوياني كه براي درس تمرين دبيري به مدارس ما مي آيند تغييرات خاصي در اين دانشجو معلمان در ارتباط با يك معلم اثرگذار ديده نمي شود.

 

مورد يازدهم:

سخن آخر ما مربط به آقاي پاشايي نيست چرا كه ايشان بيش از هر كسي با واقعيت هاي آموزش و پرورش استان آشنايي دارند. صحبت ما با استاندار و فرماندار محترم است كه قبول زحمت فرمايند تا ساعاتي پاي صحبت فرهنگيان بنشينند تا بهتر و عيني تر با مسايل و واقعيت هاي آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي آشنا شوند ومسايل آموزش و پرورش استان را فقط از طريق چنين گزارش هايي بررسي نكنند.

در اين مطلب كوتاه، فقط به چند مورد از موارد اشاره شد و نويسندگان اين متن كه عمدتا از مديران ادواري و موجود مدارس آموزش و پرورش استان هستند آماده هستند اطلاعات دقيق و گسترده را در مورد وضعيت آموزش و پرورش استان بدون هيچ ملاحظه اي در اختيار مسئولين و رسانه ها قرار دهند تا باشد كه هوا و بوي تغيير و تحول و رايحه تدبير و اميد بر آموزش و پرورش استان ما نيز دميده شود.

صدای معلم :

( این نامه به تایید و امضای مدیرانی از شهرهای تبریز ، اهر ، جلفا ، میانه ، مرند ، مراغه ، شبستر ، کلیبر ، ملکان و هریس رسیده است و نزد این رسانه محفوظ می باشد . )

 


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شنبه, 01 مهر 1396 17:52 خوانده شده: 3518 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +54 -5 --
معلم تبریز 1396/07/01 - 18:44
جناب پاشایی واقعا جزو مدیرانیست که بشدت به میزش چسبیده و دقیقا از افراد ناشایست و ناجور در پستهای اداره کل از معاونت پشتیبانی گرفته تا سایرین .....و در نواحی مناطق هم همچنین ...الان بعنوان مثال ناحیه 3 و 2 تبریز بدترین و اسفناکترین دوران خود را بخاطر حضور روسا و معاونین کاملا سیاسی سپری میکند و هر کاری در این آموزش و پرورش صورت میگیرد بجز آموزش و پرورش
پاسخ + +2 0 --
مجتبی 1396/07/01 - 21:21
همکار گرامی یک طرف قضیه را متوجه شده اید درسته که روسای ناحیه دو و سه سیاسی اصلاح طلب هستند اما در در عالم عمل کاری به نفع اصلاح طلبان انجام نداده اند عمده کارشناسان و مدیران هر دو ناحیه اصول گراهستند چون عرضه کار جسورانه رو ندارند.
پاسخ + +2 0 --
کارمند ناحیه 2 1396/07/01 - 21:40
در ناحیه دو ما به جز چند نفر معدود اصلاح طلبی پیدا نمیشه و اخیرا هم بهترین نیروی اصلاح طلب ناحیه ما از اداره به روستا نقل مکان کرد.
پاسخ + +2 0 --
رستمی 1396/07/01 - 22:35
مگر روسای دیگر نواحی و مناطق کی ها هستند همشون با رابطه آمده اند.
پاسخ + +2 0 --
احمد 1396/07/02 - 08:13
بیشتر روسای انتصابی آقای پاشایی سیاسی هستند وودر چندماه اخیر عده ای بخاطر مسائل اخلاقیس ، مالی رسوا شده اند -صوفیان - مرند و.....بررسی فرمائید
پاسخ + +2 0 --
معلم 1396/07/02 - 10:05
نگوییم انتخاب روسا ها سیاسی هستند بلکه بگیم مصلحتی هستند.
پاسخ + +2 0 --
سلیم 1396/07/03 - 21:29
اتفاقا در ناحیه 2 تبریز فرد بی کفایت و مجیزگو و کوتوله ای را از درون کلاس کشیده و آورده که جتی آبروی اصلاحات را هم برده و مدیران شایسته مدارس را هم عزل نموده است. اخیرا هم سرش خیلی شلوغه و سرشو کرده در برف
پاسخ + +2 0 --
معلم از دیار سهند 1396/07/04 - 21:48
با سلام
بعداز خواندن متن پی بردم که چرا آموزش و پرورش و در کل مملکت ما پیشرفت نمی کند مدیران ادواری و معلمانی که بدون مستندات منطقی سخن می گوید و عده ایی بدون داشتن شاخص ارزیابی می کنند وای بحال ما وای بحال آینده کشور ما
پاسخ + +42 -4 --
نمازی 1396/07/01 - 20:13
بخدا تاکنون مدیری به این شکل که اهل معامله تمام عیار باشه ندیده ام
پاسخ + +2 0 --
موسی.ن 1396/07/01 - 21:24
جناب پاشایی شدیدا اهل معامله هستند براشون فرف نمی کنه که چپ هستند و یا راست . فقط در مقابل صاحبان قدرت کرنش نشان می دهد. همیشه به تهران ... و وقتی که از وزارت به تبریز میان آن ها .... بنابراین برای حفظ پست هرکاری می کنه
پاسخ + +2 0 --
رحمان 1396/07/01 - 22:27
شما کجاهاشو دیده اید.
پاسخ + +2 0 --
رستمی 1396/07/01 - 22:36
جناب پاشایی بخاطر حفظ پست با .... هم مذاکره می کنه
پاسخ + +37 -2 --
میرعرفان جوینده 1396/07/01 - 20:30
ایشون فعلا به فکر این هستند که یه دوره خوبی برای خودشان جمع کنند که وقتی کاندید نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند رای بیارند
امورات آموزش و پرورش برای ایشان(خصوصا دانش آموزان و معلمان) اهمیتی ندارد
و فقط منتظر دعوتنامه از استانداری هستند برای شرکت در جلسات
فقط فقط رتبه بیاورد و نامش گفته شود
کاش ایشون کمی اخلاق دستمال پذیری را کنار بزارند و در گذاشتن معاونان و مسئولان ....(افرادی همچو رییس سازمان دانش آموزی و چندنفر از معاونانشان)در راس امور آموزش و پرورش استان خودداری کنند
پاسخ + +33 -4 --
منصور 1396/07/01 - 20:33
دوستان عزیز نگران نباشید هر جا که روی آسمان همین رنگ است
پاسخ + +2 0 --
معلم 1396/11/14 - 02:24
یک نیست به پاشای بدبخت بگه که، در آموزش و پرورش تابحال جز بدبختی چه گلی برسر فرزندان این مردم زده ای که تازه می خوای در کسوت نمایندگی مردم را گل باران کنی؟ پسر خوب شتر در خواب بیند پنبه دانه. با این وضعیتی که در نواحی به وجود آورده ای و سرنوشت فرزندان این ملت را به چند صباح دلخوشی این و آن هدیه میکنی، تو نماینده بشو نیستی.
پاسخ + +38 -2 --
ناشناس 1396/07/01 - 20:48
شما هم هرچه بگید سنگ تون به دیوار می خوره جناب صدر اعظم از جای محکم ساپورت می شوند و هیچکس حتی وزیر هم نمی تواند ایشان را تغییر دهد خیلی رند و زرنگ ان ایشون با اینکه فرهنگیان ازش دل خوشی ندارند ولی ....
پاسخ + +2 0 --
مجدی 1396/07/01 - 21:25
هنرش راضی نگه داشتن صاحبان قدرت است.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1396/11/21 - 02:12
این مردم هم خدایی دارند که ناظر اعمال بندگانش هست و هر قدرتی در مقابل ید قدرت او مغلوب است و دیری نپاید که آه این مردم و ناله هایشان دامن امثال پاشائی را بگیرد و از هر کجا که ساپورت شوند و هر چقدر هم رند و زرنگ باشند، از صندلیی که به قیمت خون فرزندان این مردم و برای خدمت برپاشده، بزیر آید و مردم از سیاست بازی او آسوده خاطر شده و اظطراب و استرس شان کمتر می شود.
پاسخ + +38 -4 --
مجتبی 1396/07/01 - 21:18
در مورد مدیر کل می توان گفت مدیر کل بنری که هر جا نگاه می کنی سرشار از بنر است آری آموزش و پرورش استان در بنرها خلاصه شود.
پاسخ + +2 0 --
معلم بی نوا 1396/07/01 - 21:38
آقای پاشایی کاش می رفتند بازیگر یا شومن می شدند که انصافا کارش رو خوب بلده
پاسخ + +2 0 --
تبریزی 1396/07/02 - 09:52
هزینه بنر های آموزش و پرورش استان در یکسال رو از نظر ریالی تخمین بزنید ببینید چه عدد و رقمی در میاد.
پاسخ + +2 0 --
محمد 1396/07/03 - 06:34
فرهنگ مجیزگویی و چاپلوسی در آموزش و پرورش استان بیداد می کند کافی است که به استان ما سر بزنیند الان در مدارس تمثال و یا بنر آقای پاشایی کنار بنر و عکس رئیس جمهور و وزیر است و یا وقتی مدیر کل نشانی می گیرد همه ادارات پر می شود از تصاویر مدیر کل
پاسخ + +28 -5 --
از دانشگاه فرهنگیان 1396/07/01 - 21:30
در مورد دانشگاه فرهنگیان مطالبی ذکر شده که لازم است به جند مورد اشاره شود. که اولا رئیس دانشگاه فرد کاملا محافظه کار و ترسویی است دوما بدنه اصلی دانشگاه اصول گرا هستند سوما محیط یک محیط بسته است و نکنه جالب اینکه رئیس پردیس علامه که اخیرا انتصاب شده از اصول گرایان وابسته به آقای اعزازی نماینده بناب هستند.البته وضعیت هر دو پردیس خرابه
پاسخ + +2 0 --
حسین زاده 1396/07/01 - 22:37
دانشگاهی که در حاشیه قرار گرفته است و مورد غفلت واقع شده است.
پاسخ + +2 0 --
مونسی 1396/07/02 - 09:49
دانشگاه فرهنگیان پاتوق راستی های افراطی هستند و رئیس آن جا هم شدیدا محافظه کار و ترسو هستند و اهل تغییر نمی باشند
پاسخ + +2 0 --
محمد 1396/07/03 - 06:30
در دانشگاه فرهنگیان عمدتا از طیف اصول گرا هستند متلا مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه مسئول ستاد آقای رئیسی در هشترود بودند که الان هم در پستشان حضور دارند و یا رئیس تاره انتصاب شده پردیس علامه امینی از وابستگان آقای اعزاری نماینده راست بناب هستند.
پاسخ + +2 0 --
دانشدوست 1396/07/04 - 12:15
از زمان مدیریت دکتر بدری در دانشگاه فرهنگیان هیچ تغییری در زمینه نیروی انسانی انجام نگرفته است اگر غیر ازاین است روشنگری نمایند.
پاسخ + +34 -3 --
معلم ناحیه 3 1396/07/01 - 21:37
آقای پاشایی باب معامله گری و عملکرد سازی ظاهری را در آموزش و پرورش استان باز کرد بطوری که همه مدیران و کارشناسان دارند فیلم بازی می کنند.
پاسخ + +2 0 --
ناصری 1396/07/02 - 17:19
باید برای برادر پاشایی فوق تخصص دکتری معامله گری رو بن
پاسخ + +25 -3 --
کارمند ناحیه 2 1396/07/01 - 21:41
مساله حساس و پر اهميت ديگر، دانشگاه فرهنگيان تبريز مي باشد كه در برخي زمينه ها، مدير كل محترم دوستانش را تحميل كرده است كه آخرين آن برادر خود بوده است و استخوان بندي اصلي اين دانشگاه سنخيتي با تفكرات و برنامه هاي دولت تدبير و اميد ندارند و در عرض چندين سال عمر دولت روحاني، هيچ تغييري در بدنه مديريتي اين دانشگاه تحقق نيافته است
پاسخ + +30 -6 --
رضایی 1396/07/01 - 21:42
چرا از اين همه ظرفيت انساني استفاده نمي شود؟ چرا جريان تصميم گيري اساسي توسط چند نفر معدود انجام مي پذيرد؟ چرا فرد كم تجربه اي به عنوان مشاور عالي مدير كل معركه گردان آموزش و پرورش استان شده است؟ چرا از افراد متخصص و با تجربه در زمينه هاي مختلف استفاده نمي شود؟
پاسخ + +2 0 --
رسول 1396/07/01 - 22:43
فضای مدیریتی آقای پاشایی فضایی بسته است که فرصت ورود نخبگان را گرفته است.
پاسخ + +2 0 --
رضایی 1396/07/02 - 10:02
نظارت استصوابی در آموزش و پرورش استان ما در سایه جناب پاشایی شدیدتر از شورای نگهبان هست.
پاسخ + +28 -7 --
معلمی از خداآفرین 1396/07/01 - 21:43
چرا فرد كم تجربه اي به عنوان مشاور عالي مدير كل معركه گردان آموزش و پرورش استان شده است؟
پاسخ + +2 0 --
شهریار 1396/07/01 - 22:21
واقعا این کامیار قهرمانی کم تحربه مدیر کل در سایه شده اند
پاسخ + +2 0 --
رهبری 1396/07/01 - 22:38
می گویند متن های سخنرانی مدیر کل رو ایشون می نویسد
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1396/07/01 - 22:40
چرا فرد كم تجربه اي به عنوان مشاور عالي مدير كل معركه گردان آموزش و پرورش استان شده است؟
پاسخ + +2 0 --
مونسی 1396/07/02 - 09:50
این مشاور عالی مدیر کل رو چند با دیده ام چیزی در چنته نداره خیلی هم غرور داره البته تمام مشاوران مدیر کل افراد ضعیفی هستند.
پاسخ + +2 0 --
سلیم 1396/07/02 - 10:03
ایشون با بودجه اداره کل از طریق هواپیما میره تهران و در دانشگاه آزاد دکتری میخونه و واقعا اداره کل تبدیل شده به حیات خلوت این آقای کم تجربه و مجرد
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1396/11/21 - 02:28
حیف از آن اتاق و حیف از آن واژه با مسمایی(مشاور عالی راهبردی مدیر کل) که به کی رسیده! این بدبخت تا بیاد خوش را پیدا کند و از حس آن پست رهایی یابد، دوره اش به پایان می رسد دیگه. حالا خدمت به مردمش چه می شه الله و اعلم.
پاسخ + +27 -5 --
زهرا 1396/07/01 - 21:46
فضای مدیریتی آقای پاشایی فضایی بسته است که فرصت ورود نخبگان را گرفته است.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1396/11/14 - 02:33
بهتر بود کمی به این جناب قهرمانی آداب برخورد یاد می دادند وبعد راهی اداره کلش می کردند. بیچاره آنقدر رفته تو نقش که انسانیتش را هم گم کرده و فکر می کنه چند صباحی مشاور مدیر کلی چون جناب پاشا بودن کار بس شاقی هست که نه بزرگی نه کوچکی حایش نمی شه.
پاسخ + +29 -5 --
حسینی 1396/07/01 - 21:51
در مورد رفتارهای نمایشی آقای پاشایی یک مورد رو عرض کنم. ایشون با کمک فرد معلوم الحالی ستاد اعتدالی را در زمان انتخابات ریاست جمهوری باز کردند که عمدتا همه افراد به خاطر پست به آنجا می رفتند که فقط شکل ظاهری داست. همه هزینه ها از جیب معلمان خرج می شد که نمیدونم مدیر کل محترم اجازشو از معلمان گرفته بود یا نه؟ از این جالبتر اینکه بعد از انتخابات آنقدر پز آن ستاد را می دهند که گویا اگر ایشون نبود دکتر روحانی پیروز نمی شد.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1396/07/01 - 22:50
جالب است که آقای وجدان پرست رئیس آن بودند.
پاسخ + +2 0 --
سمین 1396/07/02 - 09:53
این ستاد اعتدالی واسه خودش داستانی دارد
پاسخ + +30 -5 --
معصومی 1396/07/01 - 21:51
همزمان با كسب راي اعتماد مجلس به وزرا، مدير كل محترم ما در تهران بوده است تا از طريق رايزني با نمايندگان مجلس و كسب راي اعتماد توسط آقاي بطحايي زمينه تثبيت مديريت خود را فراهم كنند و پس از وزير شده آقاي بطحايي با آرامش و اعتماد به نفس خاصي به تبريز بازگشته و اين جمله در بين تمام فرهنگيان دست به دست شده كه رفتار مدير كل گويا دلالت بر ماندن ايشان مي باشد.
پاسخ + +2 0 --
سمین 1396/07/02 - 09:54
جناب پاشایی بخاطر حفظ پست خود هر کاری رو می کنه
پاسخ + +29 -5 --
@ 1396/07/01 - 22:05
جالب است بدانیم ایشون ........دارند مخصوصا به مسولين وزارتی.به قول معروف ...
پاسخ + +27 -3 --
ناشناس 1396/07/01 - 22:42
مگر پيام انتخابات مجلس و رياست جمهوري تغيير نبوده است؟ پس چرا رنگ و بوي اين تغيير به اداره كل آموزش و پرورش استان دميده نشده است؟ چرا مدير كل محترم به انتظارات معلمان جواب نمي دهد؟
پاسخ + +2 0 --
سمین 1396/07/02 - 09:55
بعد از انتخابات ریاست جمهوری گذشته و جدید هیچ تغییر اساسی در آموزش و پرورش استان انجام نیافته است.
پاسخ + +14 -27 --
پوستر 1396/07/02 - 05:13
بیچاره پاشایی اگه جیب این سهم خاهان مواجب بگیر را که در دوره هایی فقط دنبال سهم خود بوده اند پرنکنی و دستشان را از بیت المال کوتاه کنی اینطوری سروسدا می کنن اخه خدا وکیلی عمی دردیدی یا زمی دردیدی؟؟!!ای کاش شماها در وجدانتان کمی به فکر معلمان می بودید. نه اینکه در زمانی که مدیر بودید اولیا را با گرفتن پول های زیاد و خوردن ان سرکیسه می کردید و بخاطر تخلفتان عزل می شدید و بدنبال پوستر چسباندن برای گرفتن پست من کاری به مدیرکل و کفایتش ندارم اما تف بر شما پوسترچسبان ها که اگر روزی قدرت دستتان بیفتد خون مردم و معلمان را در شیشه می کنید
پاسخ + +2 0 --
معلم. تبریزی 1396/07/02 - 09:43
صحبت های این همکار مدافع پاشابی و سهم گیر قابل تامله متاسفانه هر کس انتقاد می کنه محکوم به سهم خواهی میشه کسی نیست بگه مگر آموزش و پرورش میراث پدری پاشایی و دوستانش هست؟
پاسخ + +2 0 --
رضایی 1396/07/02 - 10:01
من یک معلم بازنشسته هستم که الان با مشکلات خود، زندگی می گذرانم. متاسفانه همیشه هر وقت انتقادی متوجه این آقایون شده؛ انتقاد کننده ها محکوم به سهم خواهی و ..... شده اند. مگر آموزش و پرورش ملک پدری پاشایی و امثال پاشایی و دوستانش هست؟ مگر باید پاشایی و پاشایی ها مشخص کنند چه کسی شایسته هست و یا نیست؟ آیا پاشایی و پاشایی ها بر اساس شایستگی انتخاب شده اند؟ همه می دانند این آقایون از طریق رانت بازی های گسترده و معامله گری های شدید صاحب این پست ها شده اند و الان برای اینکه این پست ها رو از دست ندهند هر کاری می کنند. واقعا تاسف می خورم بر نویسنده این کامنت که خود حیره خوار بیت پاشایی هست.
پاسخ + +2 0 --
سلیم 1396/07/02 - 10:04
معلوم است که این آقا روزی خوار و مجیزگویی آقای پاشایی است.
پاسخ + +2 0 --
فرهنگ 1396/07/04 - 15:48
جناب پوستر ارباب شما و مریدانش که بیشتر از همه به فکر جیبشونند و در انتخابات مجلس چه کارهایی که نمی کنند و چه بلاهایی که بر سر بیت المال نمی آورند.
پاسخ + +25 0 --
معلم بنابی 1396/07/02 - 17:01
ادامه: و پرورش و آقای داود اسد زاده فامیل نماینده مجلس و دارای سابقه ای نه چندان مثبت به سمت رییس آموزش و پرورش منصوب شدند و در مقابل آقای دکتر عباس ممقانی مدیر نمونه کشوری در اجلاس روسای آموزش و پرورش و حسین پارسامهر معاون مالی که فردی شایسته می باشند از کار برکنار شدند و در نهایت آقای دکتر اردشیر کاظمی مسئول ستاد فرهنگیان دکتر روحانی در بناب را با 28 سال سابقه خدمت برای تدریس به روستا فرستادند تا عبرتی شود برای سایر اصلاح طلبان
پاسخ + +24 -1 --
مخمد عظیمی 1396/07/03 - 06:26
ساختن گزارش در مدارس باب شده و مدیران مدارس اکثرا افرادی را مامور می کنند تا گزارش هایی را یسازند که اکثرا واقعی نیستند مثلا در مدرسه ای می بینیم که در زمینه پرورش مفام کسب کردها وقتی به اون مدرسه مراجعه شود عملا متوجه خواهیم شد که چنین چیزی واقعیت نداره در سال گذشتخ آموزش و پرورش استان دستگاه برتر در ترویج فرهنگ نماز شد این برای همکاران نبدیل به مزاح شد که لز یک طرف هر روز تعداد نمازخوان کمتر می شود از طرف دیگر ما در ترویج فرهنگ نماز اول می شویم.
پاسخ + +22 0 --
رشید 1396/07/03 - 06:40
نگاهی کوتاه به آموزش و پرورش استان بیندازیم آقای اکرمی اصول گرای افراطی بعد از سی وپنج سال همچنان معاون متوسطه اداره کل هستند آقای علمی معاونت پرورشی باز اصول گرا هستند آقای صادقی معاون تربیت بدنی در همه دولت های چپ و راست حصور دارند آقای اصغری اردلانی معاونت پشتیبانی از طرفداران احمدی نژاد هستند
پاسخ + +2 0 --
موسی 1396/07/03 - 19:27
آموزش و پرورش استان ما اسیر اصول گراها هست.
پاسخ + +20 -2 --
مشاور تبریزی 1396/07/03 - 07:08
از نکات جالب ادراه کل ما یکی رییس مشاوره هست که ایشون هیچ اعتقادی به علم مشاوره و نظریه های مشاوره نداره و همیشه می گوید که اینا بدرد بخور نیستند و همیشه با یک حالت بازرسی به همه چیز نگاه می کند چون در اصل نیروی بازرسی بوده است.
پاسخ + +20 -4 --
ناشناس 1396/07/03 - 11:52
تنها چیزی که ارزش نداره معلم هستچند سال هم تمام بشه به خدا نام اموزش وپرورش را نمی گیرم توبه توبه
پاسخ + +7 -15 --
مدیر مدرسه تبریز 1396/07/03 - 14:42
البته مشخص است کسانی که این نوشته نوشتن خودشان هم میایند در پایین نظر درج می کنند ظاهرن واقعا شله شوربا کردند مسایل را البته من از مدیران مدارس فعلی در تبریز هستم من به عنوان فرهنگی 24 سال خدمت در طول خدمتم ندیدم که یکی از مدیران کل اسبق در مدارس حاضر و با معلمان و دانش ؟اموزان از نزدیک حرف بزنه در حالی که در سه سال گذشته من خودم شاهد بودم مدیرکل سه بار از مدرسه من بازدید کرده و نیازهای مدرسه را برطرف کرده و همکاران مدیر من در ناحیه ها هم این را تایید کردند که از مدرسه آن ها هم بازدید کردند حتی از مدارس غیرانتفاعی من خدا را شاهد می گیرم جز ادب و اخلاق هیچ ضعف ندیده ام
پاسخ + +1 0 --
ریحانه 1396/07/03 - 19:17
شما کدام مدرسه اید که مورد الطاف ویژه ایشان قرار گرفته اید، بفرمایید ما هم بیاییم آن مدرسه تا شاید مورد لطف اشان قرار بگیریم.
پاسخ + +1 0 --
م.علی زااه 1396/07/03 - 19:20
من خودم بیست سال هست مدیر هستم البته نویسنده فوق که لطف خاصی به آقای پاشایی دارند طوری وانمود کرده است که گویا مدیر کل های قبلی در مدارس حاضر نشده اند باید تاکید داشت که حضور همه مدیر کل ها در مدارس نمایشی بوده که حضور پاشایی نمایشی تر همراه با عکس و تصویر و گزارش
پاسخ + +1 0 --
تبریزی 1396/07/03 - 19:25
جناب مدیر مدرسه تبریز چگونه ممکن است که مدیر کلی از مدرسه ای در سه سال سه بار بازد ید کرده باشد؟ آیا فقط از مدرسه شما سه بار بازدید کرده است؟ چرا از مدارس دیگر بازدید نکرده است؟ اصلا امکان پذیر است که یک مدیر کل نه سه بار بلکه فقط یک بار از همه مدارس در طول سه یال بازدید کند؟ لطفا دروغ ممنوع
پاسخ + +1 0 --
موسی 1396/07/03 - 19:32
از دوستان پاشایی یکی هم سوگند خوردن و خدارا پیش کشیدن هست و اسمش را هم می گذارند اخلاق. آیا آقای پاشایی اهل معامله نیست؟ آیا در انتخابات محلس برای دکتر منادی کار نمی کرد؟ آیا در انتخابات ریاست جمهوری کنونی ستاد نمایشی درست نکرد؟ آیا ....آیا باشگاه فرهنگیان محل پذیرایی مدیر کل از دوستانش نیست؟ مشخصه که جوا سوالات مورد نظر مثبت و مثبت است.
پاسخ + +4 -19 --
رستم 1396/07/03 - 16:42
به قول معروف «یه سخن از مادر عروس» باز هم میرزا به نویس های همیشه نامه به دست صدای معلم!!! (بخوانید صدای از قطار افتاده های) پس از خسته شدن از طومار جمع کنی بر علیه استاندار منصوب که تیرشان به سنگ خورد دوباره برای اینکه سایت وزینشان!!! خالی از عریضه نباشد و ردی گم کنند قلم نوک شکسته شان را دوبازه تراشیده تا گوشی بخراشند و به باور خودشان آدم بترسانند و ستون های کاخ مسئولین بلرزانند. بزرگواران شما که هستید که به وادی ورود می فرمایید، مور را چه فهم که بر اهرام میگذرد یا بر خشتی خام!!! دهان بر کشید و آرام باشید که نه در این دولت جای شماهاست و نه در دولت های دیگر، بهتر است اراجیف نبافید. آموزش و پرورش را رها کنید و در آغوش دوستان برگشتی از آموزش و پرورشتان بغنویید.
پاسخ + +1 0 --
شهران 1396/07/03 - 21:07
خسته نباشید جناب قهرمانی، ترسیدین از رییستون انتقاد شده؟؟؟ حق دارید هیچکس شما رو جایی نمی نشوند که ایشون نشونده، ولی با نوشتن متن ادبی و تهمت سهم خواهی زدن به منتقدین نمیتونید خطاهای فاحش ریستون رو لاپوشانی کنید، انحصارطلبی و معامله گری و ریاکاری های ایشون بر همه کس آشکار است.
پاسخ + +1 0 --
عضو ستاد مردمی 1396/07/03 - 21:14
جناب مشاور آقای پاشایی کی از مدیران ادواری دعوت شده است اگر یک مورد بوده باشه من تسلیمم
پاسخ + +1 0 --
معلم زیادی 1396/07/03 - 21:26
آقا رستم یک دفعه بفرمایید صلاح مملکت خویش خسروان دانند و بس. به قول رستم رعایا را چه به روی ارباب بلند شدن. رعیت کارش فقط اطاعت است و بس.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1396/07/03 - 22:57
رستم دستان آیا جای دیگری هست که ندای نظر و میت فرهنگیان را بشنوند و توجه کنند؟سایت صدای معلم را هم‌ برای فریاد مظلومیت معلمان بیچاره زیاد می بینید؟ اگر تریبون بگری را می شناسید که در آن متهم به تشویش اذهان و سهم خواهی نشده و بتوانیم حرف دل خود را بدون ترس و واهمه بیان کنیم بفرمائید.
پاسخ + +1 0 --
ظزیفی 1396/07/04 - 12:06
تو رو خدا ببینید و قضاوت کنید که از متن رستم خان یا بقولی مشاور پاشایی بوی انحصار و بوی توهین میاد تو رو خداد ببینید که این آقایون آموزش و پرورش را مال مطلق خود می دانند که کسی حق اظهار نظر نداره واقعا بر این آموزش و پرورش باید تاسف خورد
پاسخ + 0 0 --
جواد 1396/12/09 - 02:23
اگر کمی درایت به خرج می دادی به این نتیجه می رسیدی که این صندلیی که به آن تکیه داده ای حق الناس است و خیلی ها پیش از تو بر روی آن نشسته و پس از تو هم افرادی بر روی آن خواهند نشست و آنقدر آش دهن سوز نیست که مثل بچه ها اینهمه بهش بنازی و از خیانت اربابت طرفداری کنی. همه ی این دوران ها سپری خواهد شد و آنچه باقی خواهد ماند حق الناس است که وبال گردنت خواهد شد و هم در این دنیا و هم در آخرت توانش را پس خواهی داد.
پاسخ + +16 0 --
ناشناس 1396/07/03 - 17:08
آفرین یعنی هرسال یک بار. می تونید نام مدرسه تان را بفرمائید تا راستی آزمایی صورت گیرد و به کوری چشم بدخواهان نام آقای مدیرکل بلند آوازه تر شود؟
پاسخ + +2 -17 --
جواد 1396/07/03 - 17:44
با سلام، مقاله صدای معلم را خواندم و درباره صواب با ناصواب بودن آن نمیتوانم اظهار نظر کنم ولی این موضوع را خوب می دانم که موفقیت یک مدیر حتما در صعه صدر داشتن ، صبور بودن، واز همه مهمتر در تعامل خوب بودن است طبیعی است که هر مدیری بدنبالش نارضایتی هایی خواهد داشت ولی اگر از روی انصاف به قضیه نگاه کنیم در می یابیم که آقای مدیر کل در طول مدیریتش تعامل خوبی با ارگانها داشته و حتی تعامل وی با کانون صنفی در آغاز فعالیتش از سال قبل ستودنی و قابل قبول است و این امر بر کسی پوشیده نیست،
پاسخ + 0 0 --
معلم زیادی 1396/07/03 - 21:30
اگر معاملات ایشان با نمایندگان تندرو و برکناری مدیران لایق را در مناطق استان می دانستید اینگونه اظهار نظر نمی کردید.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگ 1396/07/04 - 15:53
تعامل آقای مدیر کل عمدتا فرمایشی و نمایشی هست
پاسخ + +2 -19 --
جواد 1396/07/03 - 17:45
اما در مورد مدیریت آقای پاشایی و نوع مدیریتش اگر کمی به گذشته برگردیم خوب خواهیم فهمید که آقای پاشایی چه کارنامه ای دارد ، همه می دانیم که در آموزش و پرورش مشکل هست و معلمان مشکل معیشتی و منزلتی دارند ولی این موضوع را هم خوب می دانیم که تامین معیشت و منزلت معلمان دست هیچ مدیر کلی نیست،. سئوال من اینست که آیا اگر در این جایگاه ایشون نبودند و کس دیگری بود وضعیت خیلی خوب می شد؟ بنظر من خیلی از این موضوعات جنبه تبلیغی دارد.
پاسخ + +2 -18 --
جواد 1396/07/03 - 17:46
سوال دیگر اینکه : چرا مدیران مدارس و ادارات ادواری تابحال بصورت حضوری با شخص آقای پاشایی نشست نداشته اند و مشکلات پیشرو را مطرح نکرده اند؟ در مورد تغییر مدیریتی هم باید بگویم همیشه تغییر مفید فایده نخواهد بود، چه تضمینی وجود دارد که شخص بعدی کارآمدتر از ایشان باشد / در مورد نیروهای حراستی هم باید بگویم که اگر فرمایشات و مطالبات هر همکار اگر وجهه قانونی و بدور از حواشی باشد هیچ احدی بر وی نمی‌تواند خرده بگیرد .
پاسخ + 0 0 --
ناصر 1396/07/04 - 12:45
لا اقل این را از طرف فرهنگیان بناب می توانم بگویم که جناب مدیر کل در جریان مسائل تاسف آور و عزل و نصب های فله ای نماینده مجلس و اطرافیانش بودند ولی از موضع انفعال برخورد نمودند.
پاسخ + +23 -2 --
فرهنگی 1396/07/03 - 18:01
ایشون در شهر خودشون ودرمیان خویش واقربا معرف به جعفر حیله هستند مکر وحقه بازی ایشون دیگه در بین کارکنان ادارات واداره کل زبان زد شده.هرکس را بی پارت وضعیف ببینه کارش تمامه وهرکس از جایی سفارش بشه نانش تو روغنه
پاسخ + 0 0 --
م.علی زاده 1396/07/03 - 21:11
الحق لقب خوبیه جعفر حیله که عمروعاص هم به پاش نمیرسه
پاسخ + +23 -2 --
عبدالله 1396/07/03 - 18:08
یکی میگفت از تابلو آموزش وپروش تنفر دارم وقتی نام آموزش وپروش میاد بیاد یعنی پارت بازی. فامیل بازی. قانون شکنی. دروغ گویی وبزرگنمایی وتملق به بدیگران وزورگویی به ضعفا
پاسخ + +4 -19 --
ابوالفظل 1396/07/03 - 18:19
با سلام آیا احداث تکمیل بزرگترین باشگاه فرهنگیان در مدت دو سال اونم بدون اختصاص بودجه از طرف دولت نمایشی است آیا احداث پژوهشسرای دانش آموزی به تعداد مناطق و نواحی و حتی در بعضی از روستاها نمایشی است آیاد احداث بیش از صد نمازخانه بدون اختصاص ریالی از طرف دولت در مدارس نمایشی است آیا کسب رتبه دو کشوری در کنکور بعد تهران که قبلا در دست یزد و اصفهان بود و دایما در بوق و کرنا میکردین که چرا اونا اول یا دوم میباشند نمایشی است آیا احداث و مرمت و بازسازی مدارس در استان که بودجه ای اختصاص نیافته از طرف دولت نمایشی است و فقط با کمک خیرین و دوندگیهای جناب پاشایی میباشد که این عملکردها به وجود آمده درد درد آموزش نیست بلکه درد درد سمت و رییس شدن و عدم چپاول از طرف عده ای خاص است ولی در خصوص شهر بناب قبول دارم که اعزازی اصوالگرایان تندرو را در راس قرار داده است
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/07/03 - 20:45
دوست عزیز باشگاه فرهنگیان در زمان مدیرکل قبلی(رضایی)وآذرنژاد(مدیرکل نوسازی سابق) نهایی شده بود که ایشان بنام خود به بوق وکرنا گذاشتن والان شده دق دل فرهنگیان که همه استفاده میکنن الا معلمین. چه سوء استفاده ها که پاشایی بواسطه این مکان درون استانی وبیرون استانی نمیکند فقط خدا وکارکنان آنجا مطلع هستند.
پژوهش سرای دانش آموزی یک طرح کشوری وزیر اسبق بود که کاملا طرح شکست خورده هست که از کمی پز میدهن از نظر کیفی هزاران سوال مترتب هست
اما کنکور داستانش کاملا مشخص هست هزینه خانواده ها شده نون عملکرد این آقا راست میگن آمار افت کیفی آموزش را صادقانه در اختیارمردم قرار دهند
پاسخ + 0 0 --
م.علی زاده 1396/07/03 - 21:09
عملیات ساخت باشگاه فرهنگیان تبریز از سال ۱۳۸۷ توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی شروع شده بود
پاسخ + 0 0 --
معلم بی پناه 1396/07/03 - 21:37
در خصوص شهر بناب درست گفتید اگر آقای پاشایی در مقابل خواسته های نامشروع نماینده بناب مقاومت می کرد و مدیر بناب را که مدیر نمونه کشوری شده بود از کار برکنار نمی کرد حالا این همه قلع و قمع در آموزش و پرورش بناب اتفاق نمی افتاد
پاسخ + 0 0 --
حق نواز 1396/07/03 - 21:44
آیا مدیر کل میتواند گزارش دهد
1-عملکرد مالی باشگاه فرهنگیان را....... نوع میهمانان. چگونگی پذیرش ونهایتا هبه و.....

2-رفاه معلم! و وامها را.... وچگونگی تفافق با بیمه ها را..... و صندوقها....
3-محل تامین هزینه کادوهای درون استانی و بیرون استانی را
4-با این وضع مالی آموزش وپروش محل تامین هزینه بنرها را مخصوصا تمثال مبارک خودش را
5-هزینه ستادهای انتخاباتی تبریز وبرخی شهرستان ها.... ؟؟؟؟!!!!
پاسخ + +19 -3 --
ریحانه 1396/07/03 - 19:15
من روز بازگشایی مدرسه هنگام ورود به مدرسه از دیدن تصویر بزرگ قاب شده اقای پاشایی در ورودی سالن حیرت زده شدم، واقعا چقدر ریا و دستمال کشی رو در مدارس نهادینه کرده اند ایشون، در تمام بیست سال خدمتم ندیده بودم عکس مدیرکل رو بزنن به دیوار، ولی متاسفانه رفتارهای چاپلوسانه ایشان به نهادهای زیرین تسری کرده است.
پاسخ + 0 0 --
رویا 1396/07/04 - 15:54
جل الخالق فقط اینو کم داشتیم.
پاسخ + +17 -1 --
معلم بی پناه 1396/07/03 - 21:56
بر اساس شنیده ها متاسفانه در جریان رای اعتماد به آقای بطحایی نماینده شهر بناب از فرصت استفاده نموده ( و علیرغم مخالفت فرهنگیان بناب)رای موافق به وزیر را منوط به انتصاب مجدد آقای نورعلی آین به عنوان معاونت آموزشی (عضو ستاد انتخاباتی ابراهیم رییسی و معاون آموزشی اداره در دوره احمدی نژاد و عضو ستاد انتخاباتی نماینده فعلی مجلس) می کنند با این انتصاب می کنند. آقای بطحایی هم با توصیه به آقای پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی موجبات این انتصاب را فراهم می آورند و حالا این انتصاب در واقع هدیه ای هست از طرف مدیر کل و وزیر محترم تدبیر و امید به فرهنگیان و مردم بناب که با رای 70 درصدی خودشان به دکتر روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت 96 منتظر تحول و تغییر بودند ولی...
پاسخ + +2 -16 --
علی مهدوی 1396/07/03 - 22:58
اگر وضعیت فعلی رو با دوران اقای رضایی مقایسه میکردید کمی از این قضاوت یکطرفه کوتاه می امدید و متوجه تغییر شرایط میشدید
پاسخ + 0 0 --
امید 1396/07/04 - 08:29
دوست عزیز اتفاقا مقایسه میکنیم آن وقت میسوزیم که چی بود وچیشد بقول مثل معروف بجای کله پز سگ مینشینه واقعا این آدم همه چی روجخراب کرده خدا انتقام حق بچه های معصوم مردم را از ایشان بگیره
پاسخ + 0 0 --
نامور 1396/07/04 - 11:55
دوره رضایی دوره احمدی نژاده با این دوره قابل مقایسه نیست.
پاسخ + +2 -18 --
راستی 1396/07/03 - 23:43
البته وجود یک درصد منتقد یا حتی مخرب در میان جمعیت پنجاه هزار نفری معلمان استان طبیعی است. اگر این انتقادات درسته باید مدیران استان خودشان را اصلاح کنند اگر از روی ناآگاهی است باید اطلاعات درست اطلاع رسانی کنند و اگر نادرسته و برای بدبینی و تخریب است کار مخالفان و دشمنان است پس سرشان را بیندازند جلوی خود و کارشان را انجام دهند
پاسخ + 0 0 --
صبری 1396/07/04 - 08:20
بزرگوار بحث یک درصد وچند درصد نیست مهم حرف حساب است که گفته میشه مگر چند درصد معلمان از پشت پرده مدیریت فامیلی وباندی ایشان خبر دارند بخدا اگر فرهنگیان گند این مجموعه را وشخص پاشایی بدانند آرام نمگیرند آنان که با خبرند در شرایطی هستند که امکان برای گفتنشان نیست اگر فقط مسایل شعبه آقای افشار را کسی بررسی کنه آنوقت معلوم میشه چه فسادی در آموزش وپرورش هست وقتی در روز رای گیری بنزین ستاد از شعبه رفاه معلم تامین میشه معلومه چه خبر هست وچقدر آسوده خاطر هستند چرا کارمندان شعبات دیگر اینکار نمی تون ولی افشار سخاوتمندانه خرج میکند
پاسخ + 0 0 --
Hamid 1396/07/04 - 11:05
داداش می تونی بگی این یک در صدو از کجا آوردی؟ مثل آقای قالیباف که دم از دولت ۴ در صدی و چهار درصد ها صحبت می کردند شما از ایشون هم جلوتر زدید.لا اقل ایشون از شما با انصاف تر بودن.
پاسخ + 0 0 --
معلم نمونه استان 1396/07/04 - 15:03
واقعا جای تاسف است که مجموعه ای بجای آسیب شناسی خود درصد تهمت به دیگران و منقدان است و پذیرای هیچ نقدی نیست و هر منتقدی را سهمیه خواه و ...... می دانند. ننگ بر این پست و مقام ها
پاسخ + +19 -1 --
سنه نه 1396/07/04 - 08:07
در شرايط امروزي عملكرد دانش آموزان در كنكور مخصوصا دانش آموزان برتر، هيچ ارتباطي به آموزش و پرورش نداشته و عمدتا نتيجه تلاش دانش آموزان و سرمايه گذاري خانواده هاي آن ها مي باشد؛
انتقاد باید باشد دیگر نه به هر قیمتی و ناصوابی ، اینکه موفقیت دانش آموزان برتر رو عاری از ارتباط با آپ و معلمان زحمتکش دانسته شده ، من به شخصه از دیدن این مورد دل آزرده میشوم ، اونوقت علت برتر بودن دانش آموزان بی بصاعت ناشی از کدام سرمایه‌گذاری های بوده است ؟؟؟؟!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناهید 1396/07/04 - 11:41
البته خیلی از معلمان به حکم وجدان وشرافت معلمی بین خودوخدای خود درتمام پایه ها صادقانه تلاش میکنند وحتی شاید حساس هم نیستند ویا آزرده خاطرند دوست ندارن بدونن ريیس کیه مدیر کل چیه کیه اینها حساب شان با خداست ومربوط به مدیریت هیچ کس نیست ولی داستان کنکور واقعا برای همه روشن است ورود با کله مدیرکل وتصاحب موضوع مورد اشکال ومسخره خاص وعام می باشد......
پاسخ + +18 -1 --
معلم روستایی 1396/07/04 - 12:13
جناب آقای پاشایی از عملکرد شما نقد می شود و من کاری به آنها ندارم به عنوان یک معلم حق دارم بپرسم که چرا هشترودی ها در آموزش و پرورش غالب هستند؟ چرا به فامیل هاتون بیشتر توجه کردید؟ چرا از طریق رانت برادر خود را بر دانشگاه فرهنگیان تحمیل کردید و حق ده ها نفر از اساتید شریف رو ضایع کردید؟ چرا اینقدر در مقابل اصحاب قدرت کرنش نشان می دهی؟ در این باشگاه فرهنگیان تو چه خبره؟ آیا این باشگاه فرهنگیان تو چرا پاتوق دوستانت شده؟ چرا یک فرد کم تجربه مجرد را همه کاره اداره کل کردید؟ چگونه با مدرک کارشناسی ارشد در پژوهشگاه آموزش و پرورش هیات علمی شدید؟ چرا به معلمان دیگر فرصت رشد در زمینه مدیریت نمی دهید؟ و چراهای زیاد. آقای پاشایی اگر به این ها جواب مستدل بدهید من ارادتمندتان خواهم بود. معلمی از روستاهای هریس
پاسخ + +13 -1 --
کارشناس اداره کل 1396/07/04 - 12:20
برای بنده به عنوان یک کارشناس همیشه سوال است که این آقایان اکرمی، علمی و اصغری اردلانی با صبغه راستی و اصول گرایی در دولت تدبیر و امید چکار می کنند؟ این آقایون از طرفداران شدید دکتر احمدی نژاد بودند . و بسیاری از کارشناسان اداره کل مخصوصا آقای غلامی رئیس مشاوره از راستی های افراطی هستند.
پاسخ + +12 -3 --
کارشناس اداره کل 1396/07/04 - 12:29
همیشه وقتی این آقای قهرمانی مشاور عالی مدیر کل را نظاره گر می شوم واقعا تعجب می کنم که برادر پاشایی چرا امور آموزش و پرورش استان را به این فرد کم تجربه و مغرور داده است فردی که چهار سال قبل در خداآفرین بود بعد از مدیر کلی برادرپاشایی بلافاصله در تبریز بزرگ همه امورات اداره کل در اختیار این فرد قرار می گیرد و حتی نطق های پاشایی را این آقا می نویسد و مساله جالب این است که اداره کل حیات خلوت این آقاست با پول اداره کل سوار بر هواپیما جهت ادامه تحصیل به تهران می رود اگر
پاسخ + 0 0 --
رضا 1396/07/04 - 14:13
جالبه منم موافقم
این انتصاب مغایر رویکرد جوان گرایی رییس جمهور و دولت تدبیر است
پاسخ + +17 -3 --
کارشناس 1396/07/04 - 16:06
دوستان عزیز معاون ,مشاور ,کارشناس وامثالهم همگی تابع روش مدیرکل هستند مشکل استان ما خود پاشایی است ایشان دیکتاتور هستند کسی حوصله ویاجرات کل کل با چنین کینه توز ودیکتاتور ندارند کسی بنظرش چپ بیاد اگر پشتیبانی قوی نداشته باشد خانه خرابش میکند لگدمال میکنن چندین نمونه میشود مثال زد وهمه ميدانند ولی مسولین رده بالا از صفت درنگی وی بواسطه خوی چاپلوسی وی با خبر نیستند
پاسخ + +3 -17 --
نادری 1396/07/04 - 17:25
اتفاقا از نوع انتقاد به دانشگاه فرهنگیان و رییس تازه منصوب پردیس و برخی افراد دیگر مشخص است که نوشتن این مقاله کار آقای مدعی استاددددد و صاحبنظرررررررررر است!خجالت هم خوب چیزیه بخاطر پست و مقام به هر دری بزنی!
پاسخ + 0 0 --
آقا یا خانم نادری 1396/07/04 - 20:02
اینکه تغییری انجام نیافته و فضا عوض نشده حرف ناصوابیست من با سی سال کار در مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان می توانم ادعا کنم که وضع خوشایند نیست حالا شما دیگران را چگونه خطاب می کنید خود حرف دیگریست.
پاسخ + 0 0 --
کارشناس 1396/07/04 - 21:48
آخ بمیرم الهی گفتن حرف حق میشه مدعی پست ومقام وخجالت کشیدن و اخ وبه هردری زدن وبد ولی به خاطر حفظ میز ومقام کرنش به هر کس و نا
کس ولیسیدنشان میشه ثواب و خوب. آهاااااااااااااای هالو متوجه روش ضد بشری تان هستید یا نه. خدایا خدایی کن
پاسخ + +15 -4 --
میثم 1396/07/04 - 22:14
راستی در خبرها دیدیم وشنیدیم مدیرکل دیروز بیاد رزمندگان افتاده و به دیدار تنی چند از آنان رفته مایعه خوشحالی گشت امااااااااااا آنچه موجب تعجب وسوال گشت اینکه از ایثارگران دو قشر به ایشان عزیزند
1-اول شهداء که ایشان سالی درچند مناسبت گل میبرد خیالش راحت میشود
2-دیدار با جانبازان و ایثارگران بازنشسته از آنان هم خیالش راحت هست که دروی و دوستی
خوب اینها که برایش خوب هست وامتیاز آور ونمایش سود ده
امااااااااااااا کسی هست بپرسد جناب پاشایی رزمندگان وایثارگران وجانبازانی که شاغلند چه جوری دربدرشان کردی. کجایند حالشون و احوالشون
بله این است روزگار سیاسی آموزش وپرورش ما این است تعلیم شجاعت و میهن دوستی این است تعلیم فرهنگ ایثار و شهادت و هزاران سوال بی جواب
پاسخ + +4 -17 --
مسعود ترابیان 1396/07/05 - 10:27
جالبه صدای معلم
همه نظرات موافق و مخالف از چهار یا پنج ای پی ثابت بیشتر نیست بیچاره معلما که فکر می کنن چندین هزار نفر نامه نوشته و نظر میده!عجب دنیایی شده
پاسخ + 0 0 --
صادق 1396/07/05 - 11:18
مسعود جان داداش خودتو ناراحت نکن. معلما خودشون واقف به مسائل هستن بهتر میدونن جناب مدیرکل چقدر فامیل وقوم خویش در مناطق ونواحی مسئولیت دادن و چقدر به پارتی وسفارش اهمیت میدن وبهتر میدونن در این مدت چقدر در جذب واستخدام با سفارش حق را نا حق کردن
اگر آمار فامیلای ایشون رو فقط در اداره کل و نواحی بگیرین اینقدر نارحت نمیشین وغصه معلما نمیگشتت
پاسخ + 0 0 --
پهلوان 1396/07/05 - 11:25
پهلوانی را بغلتاند خسی پشه ای غالب شود بر کرکسی
کور گردد چشم عقل کنجکاو. بشکند گردونه ای را شاخ گاو
پاسخ + 0 0 --
هاشم مهدویان 1396/07/05 - 13:17
همکار عزیز این شماره آی پی ها را از کجا بدست آوردید؟ می شه این آی پی ها را به ما هم بگویید. در ثانی گیریم همه این نظرات مای یک نفر باشد نباید به آن ها پاسخ قانع کننده ای داد؟
پاسخ + +11 -1 --
اصغر عزیزی 1396/07/05 - 13:26
سلام به همکاران گرامی
بنده از همکاران شبستری هستم.از همکاران شهر بناب سوالی داشتم؟ این مطالبی که در مورد آموزش و پرورش بناب نوشته اند واقعیت دارد؟ اگر این طوری که نوشته اند باشد واقعا جای شرمساری و خجالت دارد هم برای نماینده و هم هرماندار شهر و هم مدیرکل و هم استاندار
پاسخ + +16 -3 --
اصغر عزیزی 1396/07/05 - 13:38
یک سوال هم از دوستانی که عمکرد مدیرکل محترم را مثبت ارزیابی می کنند: چرا از اسم مستعار استفاده می کنید؟ اگر در گفته هایتان صاف و صادق هستید چرا اسم واقعی خودتان را نمی نویسید؟ البته شاید دوستانی که منتقد هستند حق داشته باشند که اسم واقعی خود را به خاطر تبعات منفی احتمالی واقعی ننویسند ولی شما دیگه چرا؟!مگر اینکه شما هم واقعیت ها را می دانید ولی به حاطر منافع شخصی تان پنهانکاری می کنید.
پاسخ + 0 0 --
امیدعلی پناهی 1396/07/06 - 07:35
در دنیایی که نه نویسنده شب نامه اسمش مشخص باشه و نه کسی که نظرش را موافق یا مخالف اعلام می کند اسم واقعی اش را بنویسد و نه کسی که مثبت ارزیابی می کند همه چی قره قاطیه و سره از ناسره مشخص نیس و وااااای به ما معلمان
پاسخ + 0 0 --
کارشناس 1396/07/06 - 10:46
مدیریت که ایل وتباری باشه وبرا بقیه حقی قایل نباشه و برخورده ها خشن ودیکتاتوری باشه کسی جرات نمیکنه آفتابی بشه. مدیر کلی که بدون هیچ حساب کتابی 50تا رئیس منطقه ناحیه عزل کرده معلومه که هیچ منطقی بغیر از دیکتاتوری سرش نمیشه عزل های کسترده در سطوح دیگر نیز وجایگزینی فامیلی وباندی حکایت از گمراهی وبه انحطاط کشیده شدن مجموعه هست وخدا نخواهد گذشت از کسانی که این مسئولیت بزرگ را به چنین آدم حقیر وبی اراده دادن
پاسخ + +13 0 --
معلم 1396/07/06 - 10:31
با عرض سلام به نویسندگان نامه و نظر دهندگان:
آموزش و پرورش جولانگاه سیاسیون شده و هر کسی دنبال منافع خودش می گردد به خصوص در شهرستان ها نمایندگانی از جنس اعزازی و... که رای رای به پست و ... می خرند در حقیقت یک فرد عادی رای را به ۲۵ هزار تومان می فروشد و یک معلم با روشنفکر دانشگاهی رای را به یک معاونت مدرسه یا مدیریت مدرسه یا دانشگاهی به معاونت پژوهشی دانشگاه و ریاست فلان دانشگاه یا یک اصلاح طلب برای انتقال به دانشگاه یا عده ای یک شبه از اصلاح طلبی به اصول گرایی روی می آورند. همانطوری که وقتی شاه اسماعیل شیعه را در ایران رسمی کرد و سنی کشان راه افتاد عده ای به خاطر منافع شیعه شدند و سنی ها را فروختند.
پاسخ + +12 0 --
معلم2 1396/07/06 - 10:32
.شما حتما در رای اعتبار ساخت و پاخت دارید و به خاطر میزان داد و ستد با نمایندگان و وزرا دارید ولی سعی کنید لااقل هوای نیروهای کیفی در آموزش و پرورش را داشته باشید و به معلمان انگیزه کارکردن را بدهید نه اینکه تمام هم و غم شما باند بازی و دادوستد باشد و باعث سرخوردگی نیروهای دلسوز در جامعه و سیستم آموزشی گردد. آقای پاشایی ما نمی گوییم شما در کشور ایده آل پرورش یافته آید و یک فرد متعالی هستید ما معلمان می دانیم شما هم مثل ما در کشوری تربیت شده آید که دو رو ، ظاهری، چاپلوس، ترس در مقابل رانت خوران، متمایل به رانت خوران، چاپلوس در مقابل قشر خاص، تربیت شده با روش سهمیه ای علم در دانشگاه ها و...
پاسخ + +14 0 --
معلم3 1396/07/06 - 10:42
آما آقای مدیر کل و نماینده شما شورش را در آورد ید مدیری را بعد از نمونه شدن بر می دارید کلنگ مدرسه ای را می زنید و آنرا به رای می فروشید شما در مقابل شهر فروشان جرات مقاومت ندارید خواهشاً آموزش و پرورش را نفروشید بابا کارهایشان خیلی تابلو ست این کارهای شما مانند....در اینجا هم نتیجه این سیاست ها می شود طلاق. تن فروشی ، افسردگی، ناامیدی، وطن فروشی،
اما بدانید طبقه ضعیف و حبل المتین نماینده و بانده نخواهند سوخت بلکه تر و خشک باهم خواهند سوخت این بدعت ها را رواج ندهید.
پاسخ + +9 0 --
معلم۴ 1396/07/06 - 10:52
بگذارید ما آن چه در زمان تربیت معلم و دانشگاه در مکتب علمی و دینی آموخته تیم بمانیم و یه ذره امیدی هم زندگی در این کشور داریم از دست ندهیم نگذارید چشم امید مردمی که زمانی به شهدا و سرداران جنگ بود آلن به بیگانگان باشد راستی را ، عدالت را، را و رسم زندگی را، تعلیم و تربیت صحیح را، به ما ارابه می دهند کشیده شویم آخر شما چقدر از سفره انقلاب سهم دارید حداقل بگذارید این تن مردم برای خودشان باشد. شما بدانید در زمان سختی و ... باندتان به دادتان نخواهد رسید . بلکه جامعه مریض و بزهکار و متلاشی و افسرده که نتیجه این کارهای شماست خانواده و بچه‌ها و کلا فامیل همه را خواهد برد، چقدر باندبازی خواهید کرد چقدر میزان را نگه می دارید؟ تا کی تا کجا؟
پاسخ + +8 -21 --
سراب 1396/07/06 - 14:13
با سلام و عرض ادب محضر دست اندر كاران سايت صداي معلم ومعلمي هستم از شهرستان سراب نظر به موارد انتقادي شما بزرگواران به استحضار عالي ميرساند با توجه به شناختي كه ازجناب آقاي پاشايي دارم ايشان را انساني آزاده وكاردان و كار بلد والبته دلسوزترين مدير كل ها نسبت به تمام مسايِل ميشناسم از دوستان منتقد عزيزم استدعا دارم انصاف را مد نظر انتقاد خودشان قرار دهند ومدير توانايي را كه افتخار ما آذربايجاني هابوده وهست را تضعيف نكنند كه بزرگان گفته اند فاصله حق وناحق به اندازه فاصله گوش تا چشم هست ولي از اينكه متاسفانه بعضي از روساي منطقه خودسرانه اخلاق اسلامي و مديريتي را زيرپا قرار ميدهند و به تبع آن از مدير كل محترم مردم دلگير ميشوند بنده هم اين حرف ها را تاييد ميكنم ولي هرگز خدا را گواه ميگيرم جناب آقاي پاشايي نه آنها را و نه عمل غير قانوني آنها را تا ييد نكرده وبارها خودم شاهد تذكر اين مرد بزرگ به چنين مديراني بوده ام ان شا الله با دستان تواناي اين مرد ضعف هاي استان حل و فصل گردد الهم الجعل عواقب امورنا خيرا ... رضا از شهرستان سراب
پاسخ + 0 0 --
ستادی 1396/07/06 - 17:23
من معتقدم همچنان که دولت در. انتخاب استاندار به نامه ها و اعتراضات فعالان سیاسی و ستادی استان وقعی ننهاد در خصوص این اعتراضات هم روسیاه خواهیم شد
پاسخ + 0 0 --
کارشناس 1396/07/06 - 20:32
گویند روزی دو برادر بودند پدرشان از دنیا رفت اینها مجلس ختم گرفتن مداح درتعریف پدر شان میگفت جنت مکان خلد آشیان مرحوم چه وچه. برادر کوچکه ساده بوده از برادرش می پرسه مداح پدرم را میگه!!!!!!
دوست عزیز سراب کی رو میگی ؟؟؟این آدم هر چه حریم بوده در آموزش وپروش شکسته خواهشا کمی پرس وجو کن حقیقت را می یابی قطعا نظرت عوض میشه. البته بشرط آنکه از فامیل های انتصابی اش نباشی
پاسخ + 0 0 --
سراب 1396/12/09 - 02:07
با عرض پوزش، همشری عزیز یا خودی هستی، یا پست داری که به دماغ مبارکتان مزه کرده، یا پاچه خاریت شکوفا شده، یا واقعیت های فعلی آموزش و پرورش را نمی توانی با اهدافش بسنجی و گرنه از این همه گندی که پاشایی به آموزش و پرورش زده و سازمان را به جولانگاه نفسانیات نمایندگان تبدیل کرده، دفاع نمی کردی. امیوارم با کمی تحقیق در مورد واقعیات اسفناک آموزش و پرورش و قاضی کردن وجدان خویش به این نتیجه برسی.
پاسخ + +19 -2 --
یعقوب 1396/07/06 - 19:59
متاسفانه آقای پادشایی و امثال ایشان محصول سیستمی معیوب و فاسد می باشند ‌و این روند سیر صعودی دارد و مرتبا بازتولید می شود. کسانی که در برابر این سیستم مقاومت کنند و یا ان را به چالش بکشند لاجرم متحمل هزینه خواهند شد.
پاسخ + +7 0 --
رسول شکرانی از بناب 1396/07/06 - 22:56
در جواب دوستی که از وضعیت آمو ش و پرورش بناب پرسیده بودند باید بگویم جناب رییس اموز ش و پرورش و جناب فرماندار بیش از آنکه فرمان بری از سیاست ها و برنامه های دولت برخاسته از اراده ملت در انتخابات دو دوره اخیر داشته باشند بیشتر مطیع اراده و برنامه های دیکته شده نماینده منتخب جبهه پایداری هستند که با چنان شیوه فضاحت باری که صدای تشت رسوایی آن هنوز طنین انداز است منتخب شده و راهی مجلس گردیدند.
پاسخ + +4 -6 --
محمدزاده 1396/07/08 - 12:31
اقایان د.م، ف.ک، م.ن، ج.ز، ن،ف، ج،ر در تنظیم نامه ها به صدای معلم بنام جمعی از مدیران وووو از همکارانتان هم نظرخواهی کنید چون چنتا مورد کاری هم بوده که باید به عنوان عملکرد منفی علیه پاشایی بوده که از قلم انداختین
پاسخ + +10 0 --
رهگذر 1396/07/08 - 14:56
یک سوال تکراری از جناب پاشایی
اقایان پاشایی ( برادر مدیر کل ) اقای یاسین توکلی و اقای اصغری (از بستگان نسبی و سببی و نیز از همشهریان جناب مدیرکل) با چه امتیازی به دانشگاه فرهنگیان تحمیل شده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب اصغری و جناب توکلی حتی شب ها را در دانشگاه بیتوته میکنند و از امکانات سه وعده غذای رایگان استفاده میکنند
پاسخ + 0 0 --
یک هشترودی 1396/07/08 - 22:56
لازم است خواننده گان و دوستان بدانند همین برادر مدیر کل آقا رضا پاشایی تو هشترود نابغه هست وهمه میدانند ایشون 6ماه به گل مصنوعی آب دادن آخر سر اطرافیان گفتن ابله این مصنوعی است. بالاخره چنین بابغه ای باید تو دانشگاه باشه آنهم فرهنگیان تا آینده آموزش وپروش بدست اینا اعتلاء پیدا کنه. انصافا این نوابغ حسابی دارن گند میزنن
پاسخ + +27 0 --
محمودی از تبریز 1396/07/10 - 10:28
این آقای رضالوی.... رییس ناحیه4 خودش سوغات خاصیه! بازنشست هم شده لنگر انداخته و رفتنی نیست! آقای پاشایی التماس تغییر
پاسخ + +8 0 --
آموزگار 1396/07/20 - 22:13
کاش اقای پاشایی اینهمه گزارش که به آقای استاندار میدن یکی باشه به استاندار برسونه که همه اش تو حرفه ازاین خبرا نیست از آموزش وپرورش فقط یه نام مانده که اونم داره آرام آرام از بین میره این آدم بادروغ سازیهایش هرچه آبرو بوده از آموزش وپرورش از بین برده مثلا:
1-اخیرا تو خبرا خوندیم که استاندار از باشگاه فرهنگیان بازدید کرده و آقا پاشایی باشگاه رو بعنوان عملکرد به ایشون غلط گزارش کرده ایکاش کسی به آقای استاندار برسانه این باشگاه از سال 78 شروع شده وآقای آذرنژاد مدیرکل وقت نوسازی کاملا در جریان هستن !!!!!!!؟؟؟؟ واقعا خیلی پر رویی میخواد مقابل اینهمه فرهنگی اینقدر دروغ گویی آنهم بالاترین مقام دولتی در استان
2-از آقای استانادر خواهش میکنیم فقط صحت ودرستی یک مورد دیگر را جویا شود بقیه معلوم میشه (آمار اوقات فراغت تابستان را) همه مدیران مدارس کاملا در جرایانند که چه جوری آمار گرفتن
خیلی موارد دیگر که به قول یکی از مدیران مدارس که آنقدر دروغ گفتیم دیگه از خودمبدم میاد
پاسخ + 0 0 --
شاهد 1396/07/20 - 23:13
آقای مهندس خدابخش استاندار محترم شخصیت بزرگواری است اول کاری تو تله انداختن ایشان تو استان کار کردن زود متوجه همه مسایل خواهند شد اینها ناشی کاری کردن دستشون را رو کردن
پاسخ + 0 0 --
فرجی از مرند 1396/07/20 - 23:29
ولی ای کاش آقای مهندس خدابخش بدون بررسی به این زودی تو تله ی اینها نمی افتاد آن روز تو اتاق دبیران میگفتند جعفر کارش را شروع کرده خدا به داد آموزش و پرورش برسد.
پاسخ + 0 0 --
هموطن 1396/12/09 - 01:51
جناب پاشا اگر افتخار حضور در جبهه های 8 سال دفاع مقدس را هم نداشتی، لحظه زنده بگور شدن اسیران ایرانی توسط عراقی ها لا اقل در فیلم ها دیده و یا در کتاب ها خوانده ای، پس باید خوب بدانی که برای هر پایه صندلیی که جنابتان برای مدیریت به آن جلوس کرده اید چه نفس هایی در سینه ها حبس شده. و هر تدبیر یک مدیر ارشد در سرنوشت کودکان معصوم این سرزمین تأثیر گذار است.و اداره کل آموزش و پرورش محل اتخاذ تدابیر عالی است نه محل عملی کردن دیکته های نمایندگان.
پاسخ + 0 -3 --
اوس تقی بازنشسته 1396/09/06 - 19:45
ببینید اذهانتان چگونه از دردها ومشکلات و نارسایی های واقعی اموزش پرورش منحرف شده است زهی تاسف که همه شوت هستند . ایا باگفتن وطرح این داستانهای بچگانه دردهای واقعی نظام تعلیم وتربیت برطرف میشود؟ بخدا همهخ شما غیرازفرهنگی شایسته این هستید که هرعنوان دیگری رویتان بگذارند. بیچاره ها ول کنید این مسایل را ایا بارفتن وامدن فرددیگر مشکلات شما رفع میشود؟ بخدانه ....... این خلق شما یک عادت وبیماری مسری است که ازگذشتگان بشما منتقل شده و دچارنوعی الودگی قشری شده واین گرفتاری ادامه داردتا ......... بیچاره هاشما وظایف اصلی خودتان را فراموش کرده واین است که اموزش وپرورش کشورما ازهمه کشورهای دنیا عقب مانده تراست. شما عاشق شغلتان نیستید چرا؟ چون به وظیفتان بصورت یک حرفه مینگرید نه یک عشق < برایتان متاسفم . به سرگرمیتان ادامه دهید مزاحمتان نمیشوم .

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور