صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

سیاسی کاری در آموزش و پرورش شهریار و درخواست رسیدگی از وزیر آموزش و پرورش ؟

عبداله آژیراک | تهران

سیاسی کاری در آموزش و پرورش شهریار و درخواست رسیدگی از وزیر آموزش و پرورش

بسمه تعالی

سیاسی کاری و بازی سیاسی در آموزش و پرورش، موجب عقب ماندگی است.

نظام آموزشی کشور هنوز از بحران کرونا خارج نشده است. بیماریی همه گیر و خطرناکی که قطعا بر کمیت و کیفیت آموزش و نظام بهره وری آموزشی کشور تاثیر خواهد گذاشت. متاسفانه در چنین شرایطی که همت مسئولان باید صرف مقابله با آثار و پیامدهای ناخواسته و نا به هنجار بلای کرونا شود، بخشی از شهرستان ها و استان ها، درگیر بیماریی مهلک دیگری شده اند. بیماریی که آثار و پیامدهای آن، نه تنها باعث افت کیفیت آموزش در شرایط فعلی است، بلکه آینده ی نسل نو خواسته و نوجوان را نیز تحت تاثیر عوارض خود قرار خواهد داد.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، مدیران ارشد آموزش و پرورش برخی از شهرستان ها از جمله شهریار وارد بازی جناح بندی و تیم چینی های مرتبط با آموزش و پرورش شده اند و دست به جابه جایی و عزل مدیران غیر همسو و صرف نظر از میزان صلاحیت های عملی و اخلاقی آنان و ایضاً نصب مدیران همسو، باز صرف نظر از توانایی ها و صلاحیت های علمی و اخلاقی آنان، زده اند. تا به زعم خود، از مدیران همسو برای انتخابات آتی استفاده کنند و از این رهگذر امتیازات گذشته ی خود را حفظ و یا منصب و مقام دیگری را در دولت و شوراهای آتی به دست آورند.
اقدام اخیر به جد، موجب و باعث نگرانی خانواده ها و دانش آموزان است. به نحوی که چندین بار برای جلوگیری از آثار مخرب این گونه جا به جایی ها، به مقامات مسئول و ذی صلاح و مسئولین سیاسی و فرهنگی متوسل شده اند و با تاسف تاکنون اقدام خانواده ها موثر واقع نشده است و دغدغه و اضطراب آنان خاتمه نیافته است و با کمال تاسف هر روز نیز بر میزان نگرانی و اضطراب خانواده ها افزوده می شود.
مسئولیت جلوگیری از اعمال سلایق سیاسی، متوجه نهاد های محترم نظارتی است تا همان گونه که شهدای عزیز ما با نثار جان خود از کیان اسلام و مملکت دفاع کرده اند، نهاد های نظارتی نیز با همان نیت های پاک و عزم و اراده استوار، در برابر گژی ها و ناراستی ها بایستند و دغدغه ها و نگرانی های خانواده ها را در این مورد بر طرف سازند.


« دیدگاه ها و نظرات افراد و گروه ها لزوما نظر صدای معلم نیست ؛ این رسانه آماده انتشار پاسخ مسئولان و افراد مخاطب می باشد »

« آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در صدای معلم »

کانال تلگرامی صدای معلم


ارسال مطلب برای صدای معلم

سیاسی کاری در آموزش و پرورش شهریار و درخواست رسیدگی از وزیر آموزش و پرورش

خوانده شده: 2790 دفعه دوشنبه, 03 شهریور 1399 09:53

نظرات بینندگان  

پاسخ + +15 -1 --
محدثه 1399/06/03 - 18:38
من بشخصه با وقت سیاست در اموزش و پرورش مخالف هستم .باید سیاست از اموزش و پرورش جدا باشد اگر فردا روزی لطمه ای از طریق سیاست ب بچه ها وارد بشه دولت پاسخگو باید باشد که البته هیچوقت هم نیست
پاسخ + 0 0 --
عباسی 1399/06/03 - 23:35
با احترام
بی پرده صحبت کردن بهترین راه روشن است
برادر عزیز مدیر محترم اموزش پرورش شهر ستان شهریار در زمانی زندگی میکنیم که برای حل مشکلات شهر و فضای اقصادی و فرهنگی دل به شما بسته بودیم... لطف کنید با طناب پوسیده امسال شوراهای گذشته که رای نیاوردن در چاه وعده و وعید ها نروید شما را شهردتر اندیشه نمیکنند چرا که شما را به چشم ابزار میبیندد
پاسخ + 0 0 --
مریم رنگرزی 1399/06/05 - 09:00
الان کل مشکل آموزش و پرورش ما آقای جعفری و تداوم مدیریت ایشون است؟!ما در شهرری این همه سال خون دل خوردیم که دولت تدبیر و امید بیاد و مدیریت مناطق را به کاردان و شایسته ها بسپارد که متاسفانه آقایان کمرئی و فولادوند بیشترین جفا را به فرهنگیان و واولیاء و دانش آموزان مناطق ری1و2روا داشتند ازجهت واگذاری مدیریت به افراد ناشایست و تاکنون هم منتظر تغییر وضعیت هستیم و در حال تحمل دو مدیر غیربومی از همه جا رانده و مانده هستیم که در مناطق خودشان (رباط کریم و پاکدشت)جایی نداشته اند و هنوز در حسرت واگذاری کار به کاردان هستیم...اونوقت شما تمام مساله اتون شده مدیریت آقای جعفری بر یک مدرسه؟!!!بابا دمتون گرم که همه مشکلاتتون حله فقط مشکلتون آقای جعفریه....ما دردمون رو به کی بگیم؟!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 10:51
ببخشيد لطمه چي؟
اقاي جعفري نگران اين هستن كه پايگاه رايشون رو از دست بدن
پايگاه جلسات شبانشون رو از دست بدن
وگرنه مديريت انقدر ارزش نداره كه ايشون در به در دونبال فقط اون مدرسه هستن
چون سود داره براشون
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 13:02
آفرین منم موافقم
اگه هدف شون آموزش مدرسه دیگه ام می تونه باید دید چه هدفی پشتش هست که اینقدر به این مدرسه چسبیده
والا مدرسه این چندسال از نظر ظاهر تغییری نکرده که بگیم آبادش کرده دلش نیست بره
اگه مدرسه خوبی هست بخاطر معلم های خوب و دلسوزش هست والا آقای جعفری زیاد مدرسه نبودن اگه بودنم در حال مکالمه با تلفن بودن
پاسخ + +9 0 --
محمد علی یاری 1399/06/03 - 18:39
سلام.من خیلی وقته درگیر این سیاستها هستم و چه قدر این آدمها ....
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/06/05 - 13:44
جناب عباسی با شما موافقم .امیدوارم آقای پارسا مدیریت محترم آموزش و پرورش شهریار مراقب خود باشند . یا حق
پاسخ + 0 0 --
زینب 1399/06/05 - 16:11
آقای ناشناس که میترسی اسمتو مطرح کنی،اینو بدون چرا ماباید لطمه ی نبود ایشون رو بخوریم؟مابه عشق ایشون بچه مون رو آوردیم تو مدرسه ی انصارالحسین.تو ناراحتی جمع کن برو.ضمنا ایشون خدا روشکر همیشه در حال مکالمه تلفنی هستند میدونید چرا؟چون دارند مشکلات روحل میکنند،چون همیشه دست گرفتند پشت پا نزدند.اینکه مدرسه رو میگی آباد نکرده اگر توهم بچه ت تومدرسه بود میفهمیدی آبادانی کردن یعنی چی؟درقیاس باهرسال تغییرات داشته.نکنه توقع داشتی مثل بقیه از شورا مایه بزاره،چون کار درست و دست کج نیست به کام خیلیها خوش نمیاد.
پاسخ + 0 0 --
مريم 1399/06/05 - 16:31
بله مشكلات مردم رو حل ميكنن بچه های ما چی؟؟؟
چرا ما بريم شما برين كه مدرسه يه تغيير بكنه منم بچم انصار كدوم تغيير مگه مدرسه جای كار رانداختن كارای شورا هستش ايشون حقوق مديريت ميگيرن كه به اموزش بچه ها برسن نه اينكه هم حقوق اموزش و بگيرن هم شورا بيان مدرسه كار شورا بكنن بيرونم كار شورا خوب برن بيرون كار انتخاباتيشون رو بكنن
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1399/06/03 - 18:39
سیاست رو چه اموزش و پرورش
با همین طرز تفکر و رویه به جایی رسیدیم که از اموزش و پرورش چیزی جز ویروونه نمونده.
قطعا با همین دخالت ها و ارتباط های نابجا طی چند سال آینده چیزی برای انوزش و پرورش نخواهد موند
پاسخ + 0 0 --
حسيني 1399/06/05 - 14:50
كدام دخالت ؟؟؟
جا به جايي به حق كه حق رئيس يه منطقه هستش وقتي مديري كار نميكنه اونو جا به جا كنه
اقاي جعفري مدير شهري خوبي شايد باشن اونم شايد
ولي مدير مدرسه خوبي نيستن چون عاشق خودشونن نه بچه ها
اصلا وقتي هم براي مدرسه دارن؟؟؟
والا بخدا ايشون حرص راي خودشون رو ميزنن نه بچه هارو وگر نه اين مدرسه با مدرسه ديگه فرقش چيه؟
مديريت مدرسه چي داره؟؟؟
جز دردسر مگه چيزي هم داره؟؟؟
حالا چرا ايشون يه منطقه رو ريختن به هم ؟؟؟
يعني مديريت مدرسه انقدر با ارزش هست كه بري پيش امام جمعه
بري پيش فرماندار
اوليا يه مدرسه رو انتريك كني كه بيان اعتراض؟
بابا اينقدر ساده نباشيم
پاسخ + 0 0 --
رزداری 1399/06/05 - 20:07
خانم مریم الان حقوق مدیریت و شورا توچشم شماست،خوب دوره های گذشته هم عزیزانی بودند که درست نیست نام برده بشه هم مدیریت مدرسه رو داشتند هم عضو شورا بودند،دیدن تغییر وتحول در ندرسه چشم بصیرت میخواد،اتفاقا شماها برید چون تعداد نخواستنهای شما کمه و تعداد خواهان مدیریت آقای جعفری بیشترهثچرا ماباید باطناب پوسیده ی بقیه توچاه بریم،دراصل اینه که هرجا هستند کار راه اندازند وقتی تومدرسه هستندبقول دوستمون دارند تلفنی صحبت میکنند بخدا دل نمیده قلوه بگیره خودم ازنزدیک چندبارشاهد بودم که برای اولیا وقت گذاشتند،مشکلاتشون رو حل کردند،شما توقع دارید مدرسه بدون بودجه براتون کویت بشه
پاسخ + 0 0 --
عرشیا 1399/06/06 - 00:10
جناب اقای. حسینی کسی ما اولیا رو اجبار به دفاع نکرده. ما داریم از حق بچه هامون دفاع میکنیم. والا اونایی که ناراحتن هم کسی اجبار نکرده تشریف ببرن. چرا اینقد دارین از دفاع ما اولیا میسوزید. چی داره براتون. خدارو هم در نظر داشته باشید اگه اقای جعفری برداشته بشه آه یه سری بچه که به امید ایشون بودن پشت سرته اقای پارسا این و بدونید ما تا اخر عمر این کار شما رو نمیبخشیم اون دنیایی هم هست امید بچه های ما رو نا امید نکنید بچه اصلا از این سیاست بازی شما. چیزی نمیدونه
پاسخ + +5 -1 --
معلم 1399/06/03 - 18:41
سلام مطمعنا اگر امروز رسیدگی نشه مشکل بزرگی به وجود خواهد آمد
پاسخ + 0 0 --
دیانی 1399/06/05 - 15:39
سلام کی گفته ایشون مدیر خوبی نیستن؟ما همه از مدیریت ایشون بسیااار زیااد راضی هستیم حتی از مدیران سابق هم دلسوز ترند.این وصله ها به ایشون نمیچسبه جناب.راحت تهمت میزنید که کار خودتون رو بپوشونید؟ایشون باوجود مسئولیت های بسیاری که داشتند بسیار زیاااد کاردان و کار بلد و دلسوز بودند و هستند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 15:57
مشكل همين جاس چون مسئوليت زيادي دارن نميرسن به بچه ها ايشون اصلا نيستن بابا منم اوليا هستم بخدا به منم گفتن بيام اينجا از مدير مدرسه حمايت كنم اما من نميكنم چون به حق نيست ايشان به اوليا گفتن از من حمايت كنين من بمانم كه چه بشود؟
من عاجزانه تقاضا دارم مدير رو بردان
پاسخ + 0 0 --
معینی 1399/06/05 - 16:19
جناب درد ما برجای ماندن ایشون در مدرسه ست،چرا باید بچه های ما صدمه بخورند،حالاچرا آقای پارسا فیلش یاد هندستون کرده؟دوسال یاسه سال آخر بازنشستگی آقای جعفری که ما بچه مون رو آوردیم این مدرسه که ایشون باتلاششون و کادر مجرب و اولیاء فهمیده تلاش کردند واین مدرسه رو ساختند حالا دودستی به یکی دیگه بدهند که تا بخواد روال بیفته آسیبش رو ماببینیم.آنتریک رو به شخص شما کردند که از خارج مدرسه میای و نظر میدی .اگر اولیا دانش آموزی و ایشون از نظر شما مدیر خوبی نیست بچه تو بردار برو خودتو خلاص کن.برو پیش آقای پارسا جای بهتر برات معرفی میکنه.فعلا که اقای پارسا با طناب بقیه داره کارخودشو گره میندازه.پس امیدوارم فهمیده باشی فرق من اولیاء باشما که اولیاء نیستی در چیه؟
پاسخ + 0 0 --
حسن زاده 1399/06/05 - 16:42
اين چه منطقيه چرا ما بايد بريم ؟؟
شما برين با اقای جعفری يك جايه ديگه كه وقت داشته باشن ما كه چيزی از ايشون نديديم
پاسخ + 0 0 --
@@@ 1399/06/06 - 00:30
مشکل بزرگ. معلم های مثل شماها هستن که بچه های ما میوفتن زیر دستتون چی. یاد بچه ها میدین. زیرآب زنی
پاسخ + 0 0 --
@@@ 1399/06/06 - 00:35
چی میخواستید ببینید که. ندیدین اقای.... دیگه چیکار باید میکردن که نکردن پس اطلاع از مدارس دیگه ندارین که اینقد راحت میگید کاری نکردن
زحمت بکشید یه سر به مدرسه های تو اندیشه بزنید از اولیا مدارس بپرسید مدیران اونا چیکار کردن براشون
پاسخ + +7 0 --
عسل 1399/06/03 - 18:42
من با وجود سیاست در اموزش و پرورش بشدت مخالفم چون باعث میشه لطمه وارد بشه ب اموزش بچه ها
و از همه بدتر سیاست هیچ ربطی ب اموزش و پرورش ندارد و ادغام این دو ب هیچ وجه ب نفع هیچکس نیس همیشه سیاست در همه جا حرف اول را زده ولی اینبار در اموزش و پرورش خیر
پاسخ + 0 0 --
خمسه 1399/06/05 - 16:27
جناب ناشناسمنم اولیا هستم .هرجا هروقت احساس کنم جایی برام ضررهستش ازاونجا دور میشم.پس شمابعنوان اولیاءحمایت نکن،فقط برو
چون امثال شما درصدشون کمه،.


من وخیلی اولیاء دبگه نمیتونیم مشکلات جدید رو تواین وضعیت کرونا تحمل کنیم،

لعنت له هر چی سیاست و سیاسی بازیه که دودش باید توچشم من و فرزند من بره برای هیچی.
ماهم عاجزانه از معاون آموزش و پرورش کل تقاضا داریم جلوی سیاست بازیهای امثال آقای پارسا رو بگیرند .

راستی جناب ناشناس بعد ازاینکه بچه تو از مدرسه بردی حالتو میپرسم.اینکه ایشون رو بردترند حتما بهت به وعده وعیدی داده شده.گول نخور چون وقتی به اهدافشون برسند زیر پاشون لهت میکنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 16:46
....
چه منفعتي داره اقاي جعفري كه به ما گفتن حمايت كنيم بمونن
كساني كه به فكر تغيير در اموزش هستن موافق رفتن اقاي جعفري هستن
به منم مثل شما گفتن بيام حمايت كنم ولي نميكنم
چون ايشون تو اين چند سال هيچ كار مثبتي نكردن
حالا اگه درصد شما زياده حمايت كنين ولي من بنده كسي نيستم
پاسخ + +5 -1 --
رها 1399/06/03 - 18:44
با سلام و خسته نباشید میتونم ازتون خواهش کنم که سیاست و از اموزش و پرورش و مدارس بردارید؟ بشدت در سیستم آموزشی لطمه وارد میکنه
پاسخ + 0 0 --
حسين 1399/06/05 - 15:59
من هم موافقم
با رفتن مدير مدرسه كه فقط تو شورا هستن مشكل بچه ها حل ميشه و سياست از اون مدرسه جدا ميشه
پاسخ + +5 -1 --
صبا 1399/06/03 - 18:46
درود با توجه ب اتفاقات اخیر که سیاست در کار اموزش و پرورش دخالت هایی داشته است . ازتون خواهانیم ک این دو را از هم جدا کنید سیاست ب هیچ وجه نمیتواند در اموزش و پرورش دخالتی داشته باشد این دو ب هیچ وجه کنار هم نمیتوانند باشند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 14:55
سياست رو اقاي جعفري وارد مدرسه كردن عزيزم
چرا جلسات شبانشون تو مدرسه هستش؟
اين سياسته ، حالا يكي پيدا شده جلو اين ادم وايسه ميگيم اون سياسيه؟
اقاي جعفري چه اصراري به موندن تو اون مدرسه دارن
چون كارت خوان ندارن پول نقد ميگيرن؟
يا بخاطر درصد كلاس هاي تيزهوشان كه خلاف مقررات در روزهاي تعطيل برگزار مي كردن؟
شايدم بخاطر اينكه مترسن اين دور راي نيارن از شورا برن حقوقشون قطع بشه
هيچ گربه اي محض رضاي خدا موش نميگيره
من از اقاي وزير درخواست دارم از رئيس منطقه حمايت كنن و ريشه سياست رو از مدرسه انديشه برچينن
پاسخ + +3 -1 --
همکار 1399/06/03 - 18:46
با سلام و احترام ، چرا یه رئیس باید در این حد کوته فکر باشه؟
پاسخ + 0 0 --
همكار 1399/06/05 - 14:57
در چه حد؟
در اين حد كه جلويه يه ادمي كه كار سياسي و شهري رو با اموزش قاطي كرده وايساده و نترسيده؟
پاسخ + 0 0 --
اولیا 1399/06/05 - 16:33
این پول گرفتن در تمام مدارس هست.من فرزند دخترمم در مدرسه ای در اندیشه هست.و فرزندان من دوقلو هستند منتها در مدیریت ایشون هرکی نداشته فشاری نیاوردند وهرکسی هم داشته ونخواسته پرداخت کنه بازهم فشاری نیاوردند.مدرسه دخترم تا۳۰۰تومن پرداخت نکردیم البته اقساطی کارنامه بهمون ندادند.من اینجا میفهمم که فرق مدیریت یعنی چی؟پس دور نشستی وازجای دیگه خبر ندارید مغلطه نکنید.ناشناس عزیز توتاریکی نرقص.ایام محرمه بدنیست بدونیم داریم چکار میکنیم.تگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
پاسخ + 0 0 --
همکار۲ 1399/06/05 - 16:35
بدنیست بدونید همین رئیس هم داره سیاست رو وارد مدرسه وسیستم آموزشی میکنه،ماهم ازپست کوه نیومدیم
پاسخ + 0 0 --
اولیا 1399/06/05 - 21:46
جناب ناشناس شما اگه واقعا حقیقت میگی وازاولیا هستی لااقل اسم واقعی خودتو بزن و از چیزی هم نترس آنقدر جرات داشته باش این رفتار غرض گونه شما فقط نشان دهنده اینه که احتمالا آقای جعفری به شما باج ندادن چون شناختی که ما اولیا ازایشون داریم وتعدادمون هم کم نیست اینه که ازجان برای این مدرسه وبچه هامون مایه گذاشتن... شما که میگی بره یه جای دیگه مدیریت کنه اگر خود شماهم جای ایشون بودی قبول میکردی که مدرسه ای که با زحمت به اینجا رسوندن ول کنن برن اونم آخر بازنشستگیشون انصاف هم خوب چیزیه امیدوارم که به حق این شبهای عزیز خداوند خودش حق را به حقدار برسونه
پاسخ + 0 0 --
مريم 1399/06/06 - 00:29
اسم من مريم هستش انقدرم وجود دارم كه بيام و حرف بزنم ولي شما وجودش رو نداشتين با اسم خودتون بياين
من به خود آقای جعفری هم گفتم كه شما اين پول مديريتي كه ميگيرين حلال نيست من
چه باجي ؟
مگه مديريت انصار انقدر پول داره كه ايشون باجم بدن؟؟؟
نكنه بخاطر همينه چيزها نميخوان برن؟؟؟
كدوم باج مرد حسابي ايشون فقط شما رو بازيچه كرده كه بمونه دوباره بتونه بره شورا
.....
پاسخ + 0 0 --
اولیا انصار 1399/06/06 - 11:05
اگر وجدان دارید راست حسینی حرف بزنید اگر جلساتی برای امور شهر هم برگزار میشه شورا و شهرداری انقدر فضا داره که نیاز به مدرسه انصار الحسین نباشه ،شما ها از طرف اقای پ تشریف اوردید برای خراب کردن اقای جعفری .مطمئن باش رو دیوار سست ایستادید
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1399/06/03 - 18:48
با سلام
تا به کی فرزندان ما باید چوب سیاسی کاری مسئولین ارشد شهرستان شهریار (رئیس آموزش و پروش) را بخورند.
....
وزیر محترم آموزش و پروش خواهشمندیم رسیدگی بفرمائید.
پاسخ + 0 0 --
همكار 1399/06/05 - 10:55
وقتي يه مدير خوب مثل اقاي پارسا دارن يه مديري كه فقط به فكر خودش و راي شورايش هستش رو بر ميدارن چرا شما نگران هستين
اقاي جعفري فقط به فكر انتخابات هستش نه مدرسه
پاسخ + +2 0 --
Ali 1399/06/03 - 18:51
سلام
تا کی مردم باید تاوان اشتباه مسئولین را بدهند؟
پاسخ + 0 0 --
زینب 1399/06/05 - 14:19
شما هم جزء مهره هایی هستید که دارید سیاسی جلوه میدید ما درد چیز دیگه ای داریم شما درد شهردارشدن یانشدن آقای پارسا؟بنظرتون وقتش نیست کمی فکر مردم اندیشه باشید.توی همین شورای شهر هم اگر کسی درست کارکنه آقای جعفری هستند ،خداروشکر درهمه جا مدیریت خوبی دارند.جا داره شما هم بجای اغتشاش کردن وپشت این مدیرلایق زدن فکر جای دیگه باشید.اینکه هرکسی هرچی به شما میگه دیکته نکن اینجا.
آقای پارسا که فعلا شدند مخل اعصاب اولیا بااین کارشون که سیاسیش کردند،متاسفم
پاسخ + 0 0 --
احمدي 1399/06/05 - 15:01
اقاي پارسا شدن مخل اعصاب؟؟؟
من اقاي پارسا رو نديدم ولي به عنوان يه اوليا ممنونه اقاي پارسا هستم كه بلاخره يه فكري به حال مدرسه ما كردن
اقاي جعفري به درد مدير مدرسه بودن نميخورن
تو شهر انديشه هم كاري نكردن جز كاراي بيهوده
و توهيني كه به مردم سراسياب ، ملارد و...... كردن و باعث خجالت ما شدن هرگز فراموش نخواهيم كرد
پاسخ + 0 0 --
مدير 1399/06/05 - 16:02
واقعا پارسا انقدر بيچاره شده كه بياد شهردار بشه ؟؟؟؟
جناب جعفری اينارو گفتن؟؟؟
من واقعا دست جناب پارسا رو ميبوسم كه بلاخره يك نَفَر به داد اين مدرسه رسيد
پاسخ + +2 -1 --
مریم گودرزی 1399/06/03 - 18:54
سلام... آقای وزیر شما نمی خواهید رسیدگی کنید؟
آیا تذکر ندادن به چنین مسئولانی درست است؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/06/05 - 15:03
اقاي وزير شما بايد به همچين رئيس شجاعي مدال شجاعت بدين كه با وجود اينكه ميتونست از اين موضوع به نفع خودشون برداشت كنن ولي همه اين حرف هارو به جون خريدن و به داد مدرسه رسيدن
پاسخ + 0 0 --
سلامی 1399/06/05 - 16:45
اگر شما بامدیریت ایشون مشکل دارید چراتاحالا صداتون در نیومده،چرا اقدامات مثبت ایشون رو نمیگید؟آقای پارسا رو والله ماهم چندبار درسالهای گذشته کارداشتیم جوابگوی مانبودند وهیچ کمکی نکردند،همین باعث آسیب به فرزند من شد درصورتیکه با یه نامه میتونستند مشکل حل کنند،ولی آقای جعفری خیلی مرد بودند و کمک فرزندم کردند،من هیچوقت خوبی وتلاش ایشون رو فراموش نمیکنم،حالا دیدی که بانحوه ی کامنت گذاشتنتون دردت مدیریت نیست فقط به اغتشاش کشوندن اذهان رو دارید.اون مغز شماست که دارید سیاسیش میکنید .مگر آقای جعفری تنهاست تو شورای شهر که کار انجام بده به چشمت بیاد؟تومدرسه رو ببین چکار به شهر داری؟تونمیخواد شرمنده ی مردم سرآسیاب باشی،بهتره شب که چشماتو میبندی به وجدانت رجوع کنی شرمنده ی وجدانت نباشی.اگر وجدانی مونده باشه البته
پاسخ + 0 0 --
راشدی 1399/06/05 - 20:18
...

از اینکه توشهری زندگی میکنم که هوای اون رو بعضیها مسموم کردند متاسفم،اینکه اندیشه شده تگزاس.اینکه اندیشه شده دنیای سیاست،نمیدونم آقای فرماندار کجاهستند به داد دل ما مردم برسند،

از وزیرمحترم آموزش پرورش تقاضا میکنیم که ورود کنند و مانع این اغتشاشات ذهنی بشن.آموزش بچه ها وروحیاتشون خیلی واجبتر از سیاست هست
پاسخ + +2 -1 --
ardeshir 1399/06/03 - 18:57
باعث تأسف هست که بچه ها وارد بازی سیاسی بشوندلطفا مسئولین رسیدگی کنند تا بیشتر از این به بچه های ما آسیب وارد نشده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 16:04
من موافق رفتن مدير مدرسه هستم خدا به رئيس آموزش و پرورش خير بده ممنونيم از ايشون
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 17:24
درود.کسی که تو شورا هست همه جا هست. خود مدرسه رو هم بهش بدید دس نمیکشه
پاسخ + +2 -1 --
آرمان 1399/06/03 - 18:58
بهتر از از جامعه و مردم ، مسئولان از وضعیت وعملکرد ادارات باخبرهستن ولی متاسفانه این ادارات صفرتاصدعملکردشون چه بد و چه خوب همون چیزیه که مسئولیا ازشون خاستن.کسی که رئیس اداره شهریار و منصوب میکنه،انتظار همین عملکرد به دور از شخصیت فرهنگیان و معلمین و خواسته ازش داشته
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 15:06
كدام عملكرد دور از شخصيت
ايشون تو مديريت اون مدرسه اسم بودن فقط
اقاي پارسا كار بزرگي كردن
ما ممنونيم از اقاي پارسا
و از اقاي وزير درخواست حمايت از اين رئيس شجاع رو داريم كه جلوي قدرت و سياست كوتاه نيامد
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/06/03 - 19:00
با سلام و تشکر از سایت صدای معلم که واقعا صدای ما معلمین رو به گوش مردم و دانش آموزان می رسونه


لطفا رسیدگی بشه ... در این بین بیشترین آسیب رو دانش آموزان هستن که می بینن!
پاسخ + +4 0 --
پ.عباسی 1399/06/03 - 19:02
چرا دانشآموزان و فرزندان ما باید قربانی این چنین سیاست بازی هایی بشن؟
پاسخ + 0 0 --
انصار 1399/06/05 - 16:09
دانش آموز من تو اين دوسال هيچ رسيدگی بهش نشد چون مدرسه صاحب نداشت الان كه متوجه شدم مدير رو دارن عوض ميكنن انقدر خوشحال شدم كه نگو
به منم گفتن بيام اينجا از جعفری حمايت كنم ولی من ممنون از اقای پارسا خدا خيرت بده
پاسخ + +3 0 --
قطبی نژاد 1399/06/03 - 19:05
با تشکر از مسئولین این سایت ...خواهشمندم رسیدگی بشه...
پاسخ + +3 0 --
معلم 1399/06/03 - 19:08
پرورش انسانهای فعال و دانشمند باید به دست معلمانی باشد جسور مهربان با ایمان‌و آشنا به روح و روان کودکان و مدارس . دهیل کردن مسائل نامربوط به تدریس و ضربه زننده به روان‌داشن آموزان مبرهن است که به دانش آموزان آسیب جدی خواهد زد. بیایید تکیه گاه هم باشیم ب ای پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان که آینده ی ایران عزیزمان به دست نوجوانانان تربیت شده تحت نظر معلمان دلسوز و آگاه وخبره خواهد بود .
پاسخ + +2 0 --
حامد نجفی 1399/06/03 - 19:08
با تشکر از مسئولین یابت صدای معلم
الهی عاقبت بخیر شوید.

خدا کند هر کسی آینده بچه ها را فدای نیت های خودش می کند نابود شود
پاسخ + +2 0 --
Azam 1399/06/03 - 19:10
واقعا چرا باید همچین اتفاقاتی بیوفته در شهر اندیشه مدیران لایقی هستند که بسیار برای بچه های ما زحمت کشیده اند و عمر خود را صرف دانش آموزان ما کرده اند و اکنون این بندگان خدا رو وارد بازی سیاسی انتخابات کرده اند،مسئولین محترم لطفا رسیدگی کنند تا بیشتر از این به بچه های ما آسیب وارد نشده
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/06/05 - 10:58
اقاي جعفري عمرشون رو درسه براي بچه ها گذاشتن ولي الان ديگه وقت نميكنن كه اگر ميكردن مي رسيدن مدرسه برن ايشون حتي وقت ندارن ٢ دقيقه وقت بزارن تو مدرسه فقط نگران خودشون هستن نه بچه ها
پاسخ + +4 0 --
Artin 1399/06/03 - 19:11
جای تفکر داره تا کی بچه ها رو وارد بازی سیاسی میکنید اخر به کدامین گناه که رئیس گناه چون اقای رییس اموزش و پرورش میخواهند وارد سیاست شوند تاوان ان را بچه های ما بدهند ،مسئولین لطفا رسیدگی کنند تا این افراد بیشتر اسیب به محیط اموزشی نزده اند .
پاسخ + 0 0 --
اوليا 1399/06/05 - 15:08
يه نگاه كنيد ببينيد سياسي كاري رو اقاي جعفري ميكنن يا اقاي پارسا
اقاي جعفري فقط نگران خودشونن نه بچه ها
نگران جايگاه خودشونن
پاسخ + +3 0 --
اشکان 1399/06/03 - 19:15
سلام واقعا دیگه نمیدونه آدم‌ چی بگه یه نفرم که تو شهر داره سالم و بدون هیچ حاشیه ای کار میکنه نمیزارن . ما نمیدونیم واقعا این شهر بزرگتری کدخدایی ریش سفیدی چیزی نداره هر کی یه میز دستشه هر جور دوست داره رفتار میکنه . کاملا سلیقه ای و دلبخواهی اعمال رفتار میکنن . آقایون خجالت بکشین . به خودتون بیایین آقای صادق جعفری یکی از معتمدین شهر پیش مردم هستن با آبروی ۲۷-۲۸ ساله این شخص محترم بازی نکنین . ممنون میشم پیاممو درج کنین و به گوش همه مسوولین کارشکن برسونید
پاسخ + 0 0 --
اوليا 1399/06/05 - 15:10
اقاي جعفري نگران ابروي خودشون نيستن
فقط شورا براشون مهمه نه چيزه ديگه اي
چرا نميرن يه مدرسه ديگه ؟؟؟
چرا ميخوان فقط تو اين مدرسه باشن ؟؟؟
جز اينكه ايشون دارن سياسي فكر ميكنن و به فكر راي خودشونن
اگه بحث خدمت و لياقت هستش برن شهريار مدير بشن برن فاز ١ مدير بشن چرا نميرن؟؟؟
چرا فقط اين مدرسه؟؟؟
پاسخ + +3 0 --
سادات رحیمی 1399/06/03 - 19:22
سلام،این نیز مشکل من وفرزندم هست.که باجابجایی نابجای مدیر مدرسه در اندیشه استرس روحی و روانی ایجاد کردند وبدون دلیل یه مدیر کارآمد رو جابجا میکنند،که لطمه به ۶۰۰دانش آموز میزند ،لطفا رسیدگی شود
پاسخ + 0 0 --
عرشیا 1399/06/04 - 19:45
کاملا. با نظری که دادین موافقم ایشون جزو معتمدین شهر هستن ایشون چندین ساله که دارن با جون و دل خدمت میکنن
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/06/05 - 14:09
بله با جون و دل خدمت ميكنن فقط براي خودشون و منفعت خودشون كجا براي بچه هاي مردم وقت گذاشتن؟؟؟
فقط نگرانن مدرسه اي كه تبديل شده به ستاد انتخابات ايشون رو از دست بدن همين
اقاي جعفري نگران خودشونن وگرنه خدمت همه جا ميتونن انجام بدن چرا فقط اين مدرسه
اين مدرسه .....
از كلاس هاي غير قانوني تيزهوشان كه برگزار كردن .....
چرا مدرسه بعد ١٤ سال كارت خوان نداره؟
بابا بسه يكم فكر كنيم ميبينيم كه مدير مدرسه جز زحمت هيچي نداره ايشون از اين مدرسه چي گيرشون مياد كه ٤ دستي چسبيده به اين مدرسه
پاسخ + +2 0 --
حکیمیان 1399/06/03 - 19:23
مدیر توانا ، ارزشمند و دوست داشتنی هم برای اولیاء و هم برای دانش آموزان چرا باید جابجا شود؟
مدیری که باعث شده مدرسه انصارالحسین به بهترین مدرسه ی اندیشه تبدیل شود.

من به عنوان اولیاء با این تصمیم بشدت مخالفم .
پاسخ + 0 0 --
اوليا 1399/06/05 - 15:12
بهترين مدرسه انديشه كجا بود
من به عنوان يه اوليا كاملا موافقم تغيير هستم چون ايشون دچار روزمرگي شدن و مدرسه براشون مهم نيست
پاسخ + +1 0 --
محمدی 1399/06/03 - 19:50
واقعا جای تاسف داره که بقایای اموزش وپرورش منفجر شده مون ررو با سیاست قاطی میکنن .به جای احترام به مقام شامخ معلم و ارج نهادن به این عزیزان زحمت کش و جهاد گران عرصه ی اموزش که به حق مورد کم لطفی قرار میگیرن ، حالا شاهد این مسایل و سیاسی کاری ها هستیم.متاسفم برای خودم که در جامعه ای زندگی میکنم که اموزش و پرورش ضعیف ترین نهاد اونه.
پاسخ + 0 0 --
عليزاده 1399/06/05 - 15:15
اقاي جعفري فقط به فكر خودشون هستن نه فكر بچه ها سياست و قدرت خيلي ميتونه كثيف بشه كه حتي بچه ها رو قرباني كنه
ممنون از رئيس اموزش و پرورش بابت اين همه دلسوزي كه براي بچه ها كردن و خواهشمنديم با قدرت جلوي كساني مثل اقاي جعفري باستن و براي از دست دادن صندلي رياست ترسي ندارن كه باج بدن ممنونم
پاسخ + +1 0 --
Evaz 1399/06/03 - 19:54
با سلام حضور وزیر اموز وپرورش شهریار.با توجه به مسائل و مشکلات فعلی موجود که کرونا سبب شده از شما تقاضا دارم که بیشتر مراعات حال اولیا را نموده وازاانتقال مدیر مدرسه صالحان خودداری فرمایید که خود باعث نگرانی مضاعف خواهد شد و ارامش از اولیا سلب میشود .با تشکر
پاسخ + +2 0 --
نلشناس 1399/06/03 - 20:16
چرا باید مدیر مدرسه ای رو که شاخصه و خوب کار کرده در ایام کرونا جابجا کنید؟
پاسخ + 0 0 --
جباري 1399/06/05 - 15:18
من با جا به جايي ايشون موافقم چون ايشون هيچ كار شاخصي حداقل در اين چند سال اخير كه من بچم دانش اموزشون بود نديدم جز تلفن حرف زدنشون كه ماشاالله يا نبودن يا مشغول حرف زدن با تلفن جهت كاراي شورا و شخصي
ايشون انسان خوب ولي نه براي مديريت مدرسه اي كه وقتي ندارن براشون
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/06/03 - 20:18
واقعا تا به کی باید بچه های ما چوب ندونم کاری و سیاستهای ....برخی مسئولین بخورن؟
آقای وزیر لطفا جلوی اینگونه .... رو بگیرید.هدف آقای پارسا رییس آموزش و پرورش چیه از این اقدام.از ترس اینکه خدای ناکرده با ورود دولت جدید کرسی خود رو از دست بدن با روحیه بچه ها دارن بازی میکنن.مدرسه انصار الحسین یکی مدارس نمونه شهر اندیشه هست و علتش هم وجود مدیری چون آقای صادق جعفری هست. لطفا صدای ما را به گوش وزیر محترم برسونید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 15:22
ببخشيد وجود كدام مدير ؟؟؟
اقاي جعفري چي كار كردم تو اون مدرسه جز اينكه پايگاه سياسي براي خودشون درست كردن؟
ترس ايشون از چيه كه جا به جا نميشن و ميترسن از رفتن؟
چي بهشون ميرسه تو اون مدرسه
بخدا من حاضرم يه جا به ايشون براي جلساتشون به صورت رايگان بدم ولي دست از سر بچه هاي ما بردارن
اگر هم خوب كار كرده باشن نگران نباشن بازم راي ميارن
مترسن برو اوليا مجبور نباشن بهش راي بدن؟
چي به ايشون ميرسه ؟ طرف وزير شده اينجور نميچسبه به صندليش كه اين اقاي جعفري چسبيده به اون مدرسه
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1399/06/03 - 20:20
چرا باید در ایام کرونا مدیر مدرسه ای که شاخص ومقبولیت داره جا به جا کنید
پاسخ + 0 0 --
رزداری 1399/06/05 - 16:52
فعلا که هدفشون از دور کردن ایشون اینه که اول به فرزندان ما لطمه بزنند بعد هم کرسی رو برای رئیس آموزش وپرورش خالی کنند .کسی چه میدونه.
شایدهم شما ذینفعی

ولی اگر به رای باشه
ناشناس جان ایشون رای خودشو داره.ولی این نظر سخص شماست،باسیاست وارد شدی که شخصیت ایشون رو زیر سوال ببری؟عاقلان دانند
پاسخ + +5 -1 --
اسماعیل 1399/06/03 - 20:23
با این یادداشت متاسفانه ثابت کردید که صدای درآمد، صدای معلم نیست و با انگ زدن به یک مجموعه مدیریتی موفق.... آنهم برای حمایت از یکی دو شخص خاص کاملا بی انصافی است.

آيا فرد جابجا شده تخلف محرز ندارد؟؟؟
آيا در آستانه انتخابات شورا قصد حمایت و فضاسازی و مسموم نمودن اذهان عمومی را ندارید؟؟؟
آيا کوس رسوایی در ندانم‌کاری وی و بکار بردن نابجای کلمات کافی نیست که بار دیگر او را رسوا کنید؟؟؟
آيا عملکرد مجید پارسا رئیس آموزش و پرورش بسیار فراتر از گذشته نبوده است؟؟؟؟
آيا یک جابجایی اینقدر فشار آورده که فرد جابجا شده بخواهد از رسانه‌ها سو استفاده کند؟؟؟؟

جای بسی تاسف است که مجید پارسا را بخاطر خدماتش مورد تقدیر قرار نمی‌دهید اما الااقل بی‌انصافی نکنید
پاسخ + 0 0 --
زینب اکبری 1399/06/03 - 22:17
من فکر میکنم آقای پارسا غرض وار پاتو عرصه سیاست کذاشتند ،شماهم فکرمیکنم تا ندانسته حمایت بیجا از جناب پارسا نکنید،چون ما جز خوبی و خدمت ازاین مدیر شایسته چیزی ندیدیم،یاحق
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/03 - 23:46
به حق صحبت کنید علی وار حرف بزنید و حسینی عمل کنید .مدیرانی چون اقای جعفری که امین مردم شهر هستن و خانواده شهید هستن و درست کار میکنن حقشون تقدیر و تشکر هست نه اینگونه رفتار گردن ،ایشون مدیر چند فرزند من بودند جز محبت و بزرگی از ایشون چیزی ندیدیم ،اقای پارسا اینده بچه های ما نباید فدای کاندیدای شما برای شورای شهر بشه که اگر چنین باشه ما مردم شخر اندیشه کوس رسوایی به پا میکینم و صد برابر گذشته از اقای جعفری دفاع خواهیم کرد
پاسخ + 0 0 --
اولیا 1399/06/04 - 00:28
میشه چند نمونه از این خدمات رو نام ببرید .ما هر وقت درخواستی داشتیم .... جوابگو نبودند ،در زمان کرونا چه تدبیری برای اموزش بچه ها داشتند؟کدام بودجه برای بچه هایی که واقعا بضاعت مالی استفاده از برنامه شاد رو نداشتن اختصاص دادن و.....لطفا سوگیری نفرمایید عادلانه قصاوت کنید اینجا صدای معلم بلکه صدای دانش اموز و اولیاس .کجایند شهدا که جان خود رو برای اینده فرزندان این مملکت دادن و اقای جعفری جز خانواده معظم شهدا هستن و اینک باید بچه های ما تاوان زیاده خواهی های سیسی عده ای شود .مسئولین لطفا رسیدگی کنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/04 - 15:55
نون بازوتون رو بخورید آقای خبرنگار.قلم نفروشید. یک نمونه از خدمات آقای پارسا رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار رو نام ببرید.
من براتون نام میبرم
استفاده از مدیران زحمتکش برای حفظ موقعیت خود در سازمان
نوآوری صفر
صدای معلم خفه
هر کی حرف بزنه اضافه کاری نمیدیم
هر کی حرفی داره بره بمیره
ما بله قربانگو تربیت میکنیم
فقط من رئیسم


کمی عدالت رو رعایت کنیم و قلم فروشی نکنید.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/06/05 - 15:28
كمي فكر كنيم
چرا اقاي جعفري .... تا تو سمت خودشون بمونن؟
....
اگه بحث بحث خدمته مني كه بخوام خدمت كنم هر جا كه بگن ميرم خدمت ميكنم نه اينكه بگم من فقط ميخوام اين مدرسه باشم
نكنه خدمت كردن تو اين مدرسه ثواب بيشتري داره؟
شما مغرضانه دارين حرف ميزنين
اقاي پارسا چه سودي داره براشون كه اقاي جعفري رو بردان
ولي اقاي جعفري سودش در اينه كه پايگاه رايشو از دست نده
پاسخ + +8 -1 --
سادات رحیمی 1399/06/03 - 20:25
باسلام.متاسفانه هرمدیر لایقی که درست و باوجدان کار میکنه به کام بالا دستیها خوش نمیاد،و همیشه یه راهی برای اذیت کردن پیدا میکنند،لطفا برای جابجایی مدیر مدرسه پسرانه درفاز۳ اندیشه و ناراحتی اولیا فکری کنید ما مدیر جدید نمیخواهیم
پاسخ + +3 -3 --
maryam 1399/06/03 - 20:27
لطفا مدیران شاخص ومقبول رو جابجا نکنید.اونم تو این وضع کرونایی.
پاسخ + 0 0 --
سانا 1399/06/05 - 17:21
لطفا يك مدير توانمند جای آقای جعفری بيارين كه دغدغه آموزش داشته باشن نه دغدغه مصوبات شورا و انتخابات دور بعد
پاسخ + +3 -2 --
ناشناس 1399/06/03 - 20:30
امیدواریم که رسیدگی بشه و فضای فرهنگی و آموزش آلوده سیاسی کاری نشود
پاسخ + 0 0 --
اصلان 1399/06/05 - 15:29
اميد وارم اقاي جعفري جا به جا بشن تا ما بدون حاشيه و نگراني به فكر بچه ها باشيم و مدرسه بتونه كارش رو انجام بده
پاسخ + +3 -1 --
فریبا قاسمیان 1399/06/03 - 20:31
عرض سلام.باتوجه به شیوع کرونا ومشکلاتی که همه ازجمله ماکه فرزندان مدرسه ای داریم جابجا کردن مدیر مدرسه پسرانه در اندیشه شده سوهان روح من وفرزند پسرم.که کاری بس ناشایست است،واقعا دراینموقعیت اینکار بسی اشتباه است،ضمن اینکه این مدرسه درفاز۳اندیشه بخاطر زحمات این مدیر لایق دارای کادری عالی ونظمی خوب است،لطفا رسیدگی شود
پاسخ + +5 -1 --
رحیمی راد 1399/06/03 - 20:33
با سلام لطفا شهر اندیشه را دریابید که رئیس آموزش و پرورشش جناب پارسا ..... از الان اقدام به حذف و انتقال مدیر مردمی و با کفایت مدرسه انصارالحسین فاز ۳ اندیشه به شهری دیگر نموده....خواهشمند است اقدام ویژه مبذول فرمائید.
پاسخ + 0 0 --
مدير 1399/06/05 - 15:34
شهر انديشه رو دريابن كه اقاي جعفري نرن؟
چرا حذف از اونجايي كه من مطلع هستم به ايشون گفتن برن مدرسه ديگه كه نميرن
كدام كفايت !! چون شورا هستن ميتونن زور بگن و مدرسه رو ارث پدري خودشون ميدونن؟؟؟؟
١٤ سال بودن هر گلي زدن بسه فقط برن ديگه
از ادم هايي كه فقط به فكر خودشون هستم متنفر هستم
اقاي جعفري بسه ديگه اينهمه خدمت كرديد به اين مدرسه اگه راست ميگين و ميخواهين خدمت كنين تو مدرسه ديگه خدمت كنين
اگه راست ميگين
اقاي وزير ، اقاي پارسا لطفا محكم جلوي اينگونه بازي هاي سياسي كه بعضي از مديران در مدرسه راه انداختن به ايستيد
پاسخ + +2 -2 --
جعفر خدایاری 1399/06/03 - 20:34
اولیای دانش اموزانی هستم که هر دو فرزندم در مدرسه ای که جناب اقای جعفری مدیر انجا بود هر دو به مدت 10 سال به این مدیر زحمت داده ام لازم به توضیح است که در اطراف منزل ما حداقلچند مدرسه نوساز و با امکانات به روز وجود داره ولی کسی حاضر نیست که فرزندش را در ااین مدارس نام نویسی کند چرا؟
حالا چند سوال. مدیریت محترم اموزش پرورش چرا میخواهید ایشان را از این مدرسه جابه جا کنید؟
ایا نظر اولیا اصلا برای شما اهمیت دارد یا خیر؟
یا اینکه میخواید تجربه جدید با بازی کردن با روان اولیا ودانش اموزان واولیا پیدا کنید؟ یا شاید هم ایشان قربانی اهداف سیاسی شدند؟
چرا نباید برای مدریت محترم اموزش پرورش مهم نباشد نظر اولیا معلمین این مدرسه که همگی از خدمات ایشان رضایت دارند مهم باشد ؟؟؟؟لطفا مدیریت اموزش وپرورش از این ازمون وخطاها را در منطقه که فرزندان عزیزتان در انجا تحصیل میکنند انجام نمایید با روح روان فرزندان ما وهمینطور اولیا ومعلمین بازی نکنید وعنایت فرموده تجدید نظر بفرمایید.
پاسخ + 0 0 --
حسيني 1399/06/05 - 15:38
من به عنوان اوليا موافق جا به جايي اقاي جعفري هستم شما اين همه سوال كرديد حالا من سوال دارم
چرا اقاي جعفري از جا به جايي ترس دارن؟
فقط فكرشون شورا و راي خودشون نيست؟
ترس از دست دادن رايشون نيست؟
اقاي جفري فقط به فكر رأي خودشون هستن و تمام
پاسخ + 0 0 --
مرادی 1399/06/05 - 20:32
سلام،ما دردمون مشکلاتی هست که بعداز رفتن ایشون ماباید تاوان پس بدیم هست،بچه های ما آسیب میبینند،نه ارث پدریه نه چیزی دیگه،شما دارید سیاسیش میکنید.الان صد درصد کروناباعث میشه بچه های ما دوباره دور آموزشی داشته باشند آیا درسته که تواینموقعیت جابجایی..

گوربابای انتخابات،اینقدربه مردم فشار هست که کسی رای نمیده،شماها چرا اینقدر سینه چاک میدید،خواستن جابجا کنند بعد از به عادی برگشتن اوضاع جابجا کنندثآدم باشعور وباشخصیت مثل ایشون هرجا باشه اسم مدرسه رو برافراشته میکنه،امثال شماهم غرض دارید وگرنه کمی باملایمت رفتار میکردید
پاسخ + 0 0 --
مجاهدی 1399/06/05 - 20:35
سلام،ما دردمون مشکلاتی هست که بعداز رفتن ایشون ماباید تاوان پس بدیم هست،بچه های ما آسیب میبینند،نه ارث پدریه نه چیزی دیگه،شما دارید سیاسیش میکنید.الان صد درصد کروناباعث میشه بچه های ما دوباره دور آموزشی داشته باشند آیا درسته که تواینموقعیت جابجایی..

گوربابای انتخابات،اینقدربه مردم فشار هست که کسی رای نمیده،شماها چرا اینقدر سینه چاک میدید،خواستن جابجا کنند بعد از به عادی برگشتن اوضاع جابجا کنندثآدم باشعور وباشخصیت مثل ایشون هرجا باشه اسم مدرسه رو برافراشته میکنه،امثال شماهم غرض دارید وگرنه کمی باملایمت رفتار میکردید
پاسخ + +4 -1 --
سحر 1399/06/03 - 20:35
سلام چرا باید تو ایام کرونا مدیر مدرسه ای که شاخصه و مقبولیت داره جا به جا کنید!!!!؟؟؟
پاسخ + +2 -1 --
Arezoo 1399/06/03 - 20:43
سلام.این صدای مااولیا هست که ملتمسانه از مسئولین میخواهیم که این اوضاع رو سروسامان دهد،دراین آشفته بازار جابجایی مدیریت مدرسه انصارالحسین کاری بسیار اشتباه است،ایشون برای مدرسه کلی زحمت کشیدند و پسران مارو مثل پدر حمایت کردند،فرزندان ما را ارج نهادند،الان بااین اوضاع استرس روحی روانی بر فرزندم وارد شده،لطفا رسیدگی شود
پاسخ + +2 -1 --
معلم 1399/06/03 - 20:50
با سلام خدمت مسئولین محترم کشوری باید گفت که این سیاست کاری همکاران در آموزش و پرورش چندین سال است که انجام می شود ولی متاسفانه در سالهای اخیر به نهایت خود رسانده اند که جای بس تاسف دارد به خصوص اخیراً در شهر اندیشه با جابه جایی مدیران و یا انتصاب مدیران دلخواه و همسو با افکار خود نبت چه چیزی را دارند خدا داند.لذا خواهشمند است به این موضوع وارد و رسیدگی شود
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/06/05 - 15:40
من فكر كنم اقاي جعفري مدرسه رو با ارث پدري و ستاد انتخابات اشتباه گرفتن
حالا اقاي پارسا جلوشون وايسادن به چه كساني بر خورده؟
كساني كه پايگاهشون رو از دست ميدن
پاسخ + +1 -1 --
زهرا عدالتجو 1399/06/03 - 20:51
با سلام لطفا هر کاری از دستتون بر میاد انجام بدید تا اقای صادق جعفری مدیر مدرسه انصار الحسین باقی بمونه ما خیلی از ایشون راضی هستیم دلسوز مردم و بچه ها هستن و مدیر با کفایتی هستن لطفا کمک کنید تا ایشون مدیر این مدرسه بمونن با تشکر
پاسخ + +3 -1 --
زهره 1399/06/03 - 21:01
سلام و وقت بخیر
ممنون از سایت خوبتون
چرا باید مدیری که شاخصه و مقبولیت داره جابجا بشه
و ضربه به مدرسه و دانش اموزان بخوره
بچه ها چه گناهی کردن که قربانی سیاست بشن
سیاست و از اموزش جدا کنن لطفاll
با سپاس از شما خوبان
پاسخ + +3 -1 --
سید رادمهر صادقی 1399/06/03 - 21:09
آقای جعفری مدیری بسیار لایق و با ادب هستند لطفاجابه جا نشن
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1399/06/03 - 21:15
باعث تاسف و تاثر است که جامعه ی فرهنگیان و معلمین از جانب سازمان و اداره ی خودشان نیز احساس امنیت را نداشته و کرامت شغلی را حتی در سالهای آخر خدمت رسانی از ایشان' نیز دریغ می کنند . در اینصورت چطور می توان از جامعه ای که دست پرورده ی این بزرگواران هستند . انتظار حفظ کرامت و ارزش معلم را داشت .؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!. کرامت و عزت نفس معلمان را باز گردانید
پاسخ + +1 -1 --
تاجی 1399/06/03 - 21:28
باسلام و تشکر از سایت صدای معلم که بستری رو فراهم کرد برای اینکه شاید بتوانیم از این طریق گوشه ای از مشکلاتمان را به گوش مسئولین برسانیم.
در خصوص مسئله ی سیاسی کاری در آموزش و پرورش، خدمتتون عرض کنم که یک کار بشدت نادرست و غلط و ناجوانمردانه می باشد که متاسفانه با این عمل نادرست هرچند سال یکبار باعث ایجاد درگیری و مناقشه بین همکاران فرهنگی شده و از طرفی امنیت شغلی عده ی کثیری به خطر می افتد.
#نه به سیاسی بازی در آموزش و پرورش.
پاسخ + +1 0 --
طاها 1399/06/03 - 21:32
آقای جعفری مدیر بسیار لایقی هستند و عزل ایشون قطعا باعث افت مدرسه خواهد شد.
پاسخ + +1 -1 --
محمدرضا صحت پور 1399/06/03 - 21:37
من برای مدیریت آقای جعفری مدیر فرهیخته ولایق مدرسه انصارالحسین خیلی راضیم ومی خواهم همچنان مدیر مدرسه انصارالحسین بمانند
با تشکر
پاسخ + 0 0 --
عرشیا 1399/06/04 - 19:47
صد در صد باعث افت مدرسه میشه. و حتی باعث شده بچه ها هنوز مدرسه شروع نشده استرس بگیرن مدیرمون داره عوض میشه خواهشا رسیدگی کنید
پاسخ + +3 -3 --
ky 1399/06/03 - 21:46
سلام، چندساله مدیران مختلفی بنده را برای سمت معاونت مدرسه پیشنهاد کردند اما مسولان مقطع اجازه معاونت را نمی دهند. فقط افراد تیم و باند خودشان، اصلا کاری به تجربه، تخصص و توانایی ندارند و فقط مهره چینی می کنند. بنده در هرسه معاونت مدرسه تخصص و مهارت و تجربـه دارم و به سیستم های کامپیوتر و برنامه ها نیز تسلط دارم، به نحوی که جواب گوی همکاران در مدارس دیگر هستم. مخصوصا آقای ....
پاسخ + +4 -3 --
Aliasgarbibak 1399/06/03 - 22:00
من ک واقعا دوس دارم آقا جعفری بمونه واقعا مدیر خوبی بود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/04 - 00:04
وزیر محترم اموزش و پرورش شما همیشه در تمام عرصه ها خوش درخشیدید اینک به یاری ما اولیا بیایید و اجازه ندید .....
اجازه ندهید کودکان ما زیر فشار واسترس این تصمیمات شخصی فدا شوند تورو به خدا رسیدگی کنید .از خداوند منان برایتان عمر با عزت خواستارم
پاسخ + 0 0 --
دانش اموز 1399/06/04 - 00:23
اصلا امکان نداره گفته های شما صحت داشته باشه ایشون در طی سالیان متوالی که فرزندان من در مدرسه انصار تحصیل کرده اند چندین معاون عوض کرده اند و هیچ گونه مهره چینی در کار نبوده ،لطفا وجدانی صحبت کنید نه از روی منافع اقتصادی و معنوی خودتون .علی گونه قضاوت کنید .
پاسخ + +2 -1 --
Aliasgarbibak 1399/06/03 - 22:02
مدیر عوص نکنین چرا میخاین عوض کنین آقا جعفری واقعا میدر خوبیه این کارو نکنین
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1399/06/03 - 22:05
وقتی گروه های مختلف در کار هم دخالت کنند میشه اوضاع فعلی مملکت. دخالت روحانیت در سیاست، آموزش در سیاست،و......
در حالیکه اگر هرکسی با هر سمتی در جایگاه خودش قرار بگیره و به اون قانع باشه خیلی مشکلات پیش نخواهد اومد.
خواهش می‌کنم به آینده نسل بعد رحم کنید.
پاسخ + +3 -2 --
زینب اکبری 1399/06/03 - 22:07
سلام من مادر دانش آموز مدرسه درفاز۳اندیشه هستم،خبردارشدم که مدیریت مدرسه درسال جدید دیگر نیستند.از مدیرآموزش پرورش شهربار خیلی گله مندم که ایشون بااین اوضاع اسف بار باراضافی که برنمیدارند باعث تنش شدند،واقعا این اقدام ایشون باعث تعجب ماشده و باتوجه به تجارب ایشون در حیطه ی کاری توقع داریم که تجدید نظر داشته باشند ودعای ماحتما بدرقه ی راه ایشون هست.سپاس
ماخواهان مدیر سابق تنصارالحسین هستیم
پاسخ + +3 -2 --
قربانی 1399/06/03 - 22:08
به عنوان اولیا مدرسه انصار الحسین منطقه فاز ۳ااندیشه تقاضای ماندن و بقای آقای جعفری به عنوان مدیر مدرسه را دارم
پاسخ + +4 -1 --
قربانی 1399/06/03 - 22:10
به عنوان اولیا مدرسه انصار الحسین در منطقه فاز۳ اندیشه تقاضا ی ماندن و ابقای آقای جعفری به عنوان مدیر مدرسه را دارم
پاسخ + +4 -1 --
بهار 1399/06/03 - 22:17
واقعا بچه های ما کنار مدیر مهربونی چون اقای صادق جعفری امنیت دارن،بچه های ما با روحیه ای عالی کنار اقای صادق جعفری رشد کردن ایشون جدااز بحث اموزش وپرورش به بچه های ما درس زندگی میدن و محیطی شاد و امن رو برای بچه ها فراهم میکنن،چرا الان بازی سیاسی اقای رییس اموزش و پرورش باید دامن گیر بچه های ما بشه ،مسئولین محترم لطفا رسیدگی کنین و اجازه بدید اقای صادق جعفری مدیر لایق مدرسه انصارالحسین جایگاه خودشون رو حفط کنن
پاسخ + +5 -1 --
سام 1399/06/03 - 22:23
آقای وزیر لطفا ب وضعیت نابسامان آموزش و پرورش شهرستان شهریار رسیدگی بفرمایید
پاسخ + +3 -1 --
قیاسی 1399/06/03 - 22:46
واقعا جای تاسف داره از قشر فرهنگی بعید بود وارد سیاست کاری بشوند و به خاطر منافع سیاسی زحمت مدیریت رو نادیده بگیرند
من به تحصیل فرزندانم در این مدرسه افتخار میکردم و خدا رو شاکر بودم به خاطر وجود مدیریتی توانمند که با همکاران فوق العاده بهترین مدرسه دولتی برای ما ساختند اقای پارسا از شما بعید بود که به خاطر سیاست برای تمام خانواده ها که در این شرایط کرونایی مشکل جدیدی اضافه کنید انتظار تجدید نظر از مسو لین بزرگوار خواهانیم لطفا هر چه سریعتر خانواده دانش اموزان را به ارامش برسانید
پاسخ + 0 0 --
مرجان 1399/06/05 - 17:28
من فكر ميكنم جناب پارسا كار بزرگی كردن كه دست منفعت طلبان رو از مدرسه دارن كوتاه ميكنن من يه بچم تو اون مدرسه بوده الانم يكيش هست ولی هيچ كاری از مديريت آقای جعفری نديدم و بخاطر مسافت مجبور بودم كه بچم دم خونم درس بخونه ما گناه كرديم همسايه مدرسه انصار شديم؟
آقای پارسا اينكار بايد زودتر انجام ميشد كه ما هم انقدر لطمه نبينيم
پاسخ + +3 -1 --
امین 1399/06/03 - 22:50
متاسفانه مثل خیلی از ارکان دولت ادمهای سالم رو با جناح بندی و تهمت ناروا کنار میزنن نمونه اش اقای جعفری در شهرک اندیشه که نمونه یک مدیر لایق و بی ریا بودن ایشون ولی متاسفانه شنیدیم که با همین جناح بندی ها و باند بازی ها ایشون رو دارن از سیستم اموزشی حذف میکنند مدیری دلسوز و کارامد که با توجه به سمتشون در شورای شهر مثل دکتر احمدی نژاد چهار ساله که یه دست لباس رو میپوشه و ما تو مدرسه و بیرون مدرسه ایشون را با لباس دیگه ای ندیدیم
جناح بندی در آموزش و پرورش = مرگ سیستم آموزشی کشور
پاسخ + +2 -1 --
جلالی 1399/06/03 - 23:06
سلام من به عنوان یکی از اولیا تقاضای موندن و ابقای اقای جعفری رو دارم. (مدرسه انصار الحسین فاز ۳ اندیشه)
پاسخ + +2 -1 --
ارمیا 1399/06/03 - 23:13
سلام لطفا مدیر خوب مهربون مارو ازمون نگیرین
پاسخ + +4 -1 --
اکرم سادات 1399/06/03 - 23:16
سلام اینجانب همسر جانباز جنگ تحمیلی هستم من حدودا 20سال ساکن اندیشه هستم تا کنون مدیر با لیاقتی مثل جناب آقای صادق جعفری ندیدم دلسوز مدیرومدبر کسی که با جان و دل برای فرزندان ما چندین سال زحمت کشیدن ومدرسه انصار الحسین را به مدرسه ای نمونه تبدیل کردن وحالا این رسمش نیست که به خاطر .... یه عده که هیچ وقت نتونستن از اایشان آتویی داشته باشن حالا فرزندان ما که چشم وچراغ این مملکت هستن باید ضربه این تصمیمات بی انصافانه این آقایون رابخورن خواهشمندم از شما مسئولین محترم که لطفا پیگیری در این خصوص بفرمايیدکه دراین بحران کرونا حداقل فرزندانمون از نعمت این مدیر دلسوز محروم نکنیم با تشکر...
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1399/06/03 - 23:33
من سال گذشته پسرمو به مدرسه انصار آوردم بعد از سه تا مدرسه عوض کردن مدرسه ای رو پیدا کردم که واقعا پسرم دوسش داشت و آرامش روحی برای ما و فرزندم به دنبال داشت از مدیریت خوب و برگزیده تا معلمین دلسوز خواهشاً بخاطر آرامش اولیا و دانش آموزان این مدرسه از این جابجایی صرف نظر کنین ما چه گناهی کردیم که باید ملعبه ساسی بازیا باشیم
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1399/06/03 - 23:33
سلام
من چند سال هست ک دارم میبینم اقای جعفری چقدر دلسوزانه وپدرانه برای بچه ها زحمت میکشن ، ایا این حق مدیری با درایت وبازکاوت ومهربان است؟؟؟
پاسخ + +1 -1 --
متین 1399/06/03 - 23:36
واقعا در چنین شرایطی جابجایی یک مدیر کار آمد با این همه سابقه درخشان چه لزومی داره؟ مدرسه انصار با حضور آقای جعفری بوده که بهترین مدرسه در این منطقه شناخته شده
پاسخ + +2 -1 --
مستطابی 1399/06/03 - 23:36
آقای وزیر لطفا ب شهرستان شهریار ورود کنین .... لطفا رسیدگی کنین!
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1399/06/04 - 00:01
یکی از اولیای دانش اموز ان مدرسه انصارالحسین هستم وتقاضای ماندن جناب اقای جعفری را در مدرسه به عنوان مدیر لایق دارم .
پاسخ + +3 -1 --
دانش اموز 1399/06/04 - 00:14
اقای جعفری مدیر من بودند من کنار ایشان بزرگ شدم وایشون بیشتر با ما دوست بودند و درسهای زیادی به ما دادند .خواهش میکنم به خاطر مسائل شخصی ایشون رو جابهجا نکنید ،مسئولین توروخدا صدای مارو بشنوید دیگه زورگویی عده ای قدرت طلب بسه.اقای پارسا یادتون باشه این میز ها به کسی وفا نمیکنه بترسید از روزی که میز قدرت به دست ما دانش اموزان بیفته.از خدا باید ترسید
پاسخ + +3 -1 --
اکرم سادات 1399/06/04 - 00:41
اینجانب همسر جانباز جنگ تحمیلی هستم من حدودا 20سال ساکن اندیشه هستم تا کنون مدیر با لیاقتی مثل جناب آقای صادق جعفری ندیدم دلسوز مدیرومدبر کسی که با جان و دل برای فرزندان ما چندین سال زحمت کشیدن ومدرسه انصارالحسین را به مدرسه نمونه تبدیل کردن حالا این رسمش نیست که به خاطر .... یه عده که تاکنون نتونستن از ایشان آتویی داشته باشند را اینگونه بی انصافانه کنار بزارن تا خودشون راحت تر بتونن به ..... ما اولیا از شما مسئولین خواهشمندیم که در این بحران کرونایی حداقل فرزندانمان را از داشتن یک مدیر دلسوز وکارآمد محروم نکنید. فرزندان ما چشم و چراغ این مملکت هستند همسر من و امثال همسر من برای همین مردم وامیدان آینده که فرزندانمون هستن جون خودشون رو کف دستشون گذاشتندوجوانمردانه جنگیدند لطفا شما هم دین خودتون رو به این مردم ادا کنیدوبه این موضوع که باعث ناراحتی تمامی اولیا شده رسیدگی کنید.با تشکر..
پاسخ + +2 -1 --
ارمیا 1399/06/04 - 00:41
لطفا یک بار هم شده به نظر مردم هم اهمیت بدید و در این شرایط سخت تحصیلی بیشتر ازین استرس و نگرانی رو به بچه ها انتقال ندید و اجازه بدید مثل همیشه بچه ها کنار آقای جعفری احساس آرامش داشته باشن لطفا آرامش و امنیت بچه ها رو فدای سیاستهای خودتون نکنید. آقای جعفری برای این بچه ها فقط مدیر نبودن. این واقعا تصمیم درستی نیست
پاسخ + +3 -1 --
اکرم سادات 1399/06/04 - 00:47
سلام ما اولیا دانش آموزان از شما مسئولین خواهشمندیم تا با جابجایی آقای صادق جعفری مدیر نمونه ودلسوز مدرسه انصارحسین مخالفت کنید
پاسخ + +3 -1 --
معلم 1399/06/04 - 02:01
لطفا به صلاحیت و خدمات مدیر نمونه اقای جعفری توجه کنید
ایشون مدیر نمونه ای هستند
رییس امورگزش و پورش شهریار با باند بازی و سیاست نابجا ضربه به بچه های بیگناه مدرسه دارند
متاسفم
پاسخ + +4 -1 --
پارسا 1399/06/04 - 02:03
اقای رییس اموزش و پروش لطفا وجدان کاری بیدار داشته باشید
و بچه های مدرسه و فرزندان ما را وارد بازی خود نکنید
و مدیران لایق چون اقای جعفری را بدلییل شخصی خود و جناحتان از اندیشه نگیرید ایشان واقعا مدیر شاخص و زحمت کشی هستند
پاسخ + +2 -1 --
پارسا 1399/06/04 - 02:05
چرا فضای امن مدرسه را اشوب میکنید اقای رییس اموزش،و پرورش
لطفا با تفکر و مسوول باشید
و مدیر و معلمان شایسته را از مردم اندیشه دریغ نکنید
پاسخ + +4 -1 --
هلیا 1399/06/04 - 03:00
سلام من به عنوان اولیا راضی نیستم مدیر خوبی مانند اقای ججعفری عوض کنید مدیربسیار عالی هستن ایشون
پاسخ + +2 0 --
هلیا 1399/06/04 - 03:03
من به عنوان اولیا از اقای جعفری خیلی راضیم لطفا این مدیر لایق رو از مانگیرید سیاستو با چیزای دیگه قاطی نکنید
پاسخ + +2 0 --
خدامرادی 1399/06/04 - 07:20
با سلام تو این ایام به حد کافی دچار استرس و نگرانی هستیم،اقای صادق جعفری مدیر لایق و توانایی هستند،لطفا با این جابجایی مشکلات را بیشتر نکنید.
بنده بعنوان اولیای مدرسه انصارالحسین در منطقه فاز سه اندیشه تقاضای ماندن آقای جعفری بعنوان مدیر را دارم،لطفا لطفاً توجه و رسیدگی کنید.
پاسخ + +1 0 --
بهاره 1399/06/04 - 07:40
لطفا به وضعیت نا بسامان آموزشی شهریار رسیدگی کنید .
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1399/06/04 - 08:49
با سلام
جاى تاسف بسيار است كه در وضعيت كنونى جامعه و ناارامى اوليا و دانش اموزان و كادر اموزشى مدارس بخاطر كرونا شاهد جابجايى مديرى مردمى باشيم
پاسخ + +2 0 --
فاطمه سادات 1399/06/04 - 08:57
در شرایط کنونی با توجه به استرس اولیا و مربیان به ویژه دانش آموزان هر گونه اقدامی که بر این تنش دامن بزند مخالفم و خواهان رسیدگی به وضعیت موجود هستم
پاسخ + +3 0 --
fateme 1399/06/04 - 09:09
باسلام.پسر من دانش آموز مدرسه انصار الحسین بود واقعا فقط آقای جعفری مدیر نمونه ای بودن وخیلی برای مدرسه وبچه ها زحمت کشیدن.تو روخدا سیاست رو از آموزش جدا کنید
پاسخ + +3 0 --
باران 1399/06/04 - 10:03
با سلام اقای جعفری مدیر بسیار لایق و شایسته ای هستن وبا درایت و مدیریت ایشون مدرسه انصارالحسین بهترین مدرسه اندیشه شده لطفا از جا به جایی ایشان چشم پوشی کنید لطفا سیاست رو وارد آموزش و پرورش نکنید .با تشکر
پاسخ + +1 0 --
آیهان 1399/06/04 - 10:18
سلام آقای حعفری مدیر بسیار لایقی هستن ما از عملکرد ایشون خیلی راضی بودیم از اموزش پرورش انتظار داریم اجازه ندن که سیاست وارد عملکردشون بشه
پاسخ + +3 0 --
حامد 1399/06/04 - 10:26
اقای رئیس آموزش و پرورش شما برنامه سیاسی داری چرا همه چیو بهم میریزی؟ درست نیست عزل نصب های غلط انجام بدید ......درخواست از مراجع جهت پیگیری
پاسخ + +4 0 --
آیهان 1399/06/04 - 10:27
جناب آقای جعفری مدیر بسیار لایقی هستن و ما از عملکردشون خیلی راضی بودیم از آموزش و پرورش این انتظار داریم اجازه ندن سیاست وارد کارشون بشه
پاسخ + +3 0 --
علی خوش نظر 1399/06/04 - 10:42
اموزش و پرورش شهریار اگر فقط ۴ نفر مثل اقای صادق جعفری داشت هیچ غمی نبود
پاسخ + +4 0 --
زینب 1399/06/04 - 12:06
سلام
واقعا جابجایی مدیر در این شرایط جامعه کاری دور از تفکر و تاسف بار است
پاسخ + +5 0 --
شهریار 1399/06/04 - 13:38
آقای وزیر لطفا به وضعیت اسفباری که بر آموزش و پرورش شهریار سایه انداخته بواسطه بی توجهی آقای پارسا در دوران ریاست خود با انحصار جایگاه ها بدون در نظر گرفتن صلاحیتهای..... و تواناییها با جابجابی مدیران شایسته و بحقی مانند آقای صادق جعفری که در ذهنشان جز خدمت به جد به دانش آموزان و اولیا نبوده،رسیدگی بفرمایید.
آیا هدف مسئولین از این اقدامات نابخردانه و صرفاً جناحی سیاسی به اغتشاش کشیدن شرایط جامعه و دامن زدن به نابسامانیها است ومیخواهند جامعه را به سمت کژی و ناراستی سوق دهند که فاقد قدرت درک هستند در تشخیص مدیران اخلاق مدار و توانمندی همچون آقای صادق جعفری از سایرین که به واسطه ی آشنایی با رئیس منطقه بر مسند مدیریتی قرار گرفته اند و ضربه های جبران ناپذیری بر پیکره ی آموزش و پرورش شهریار وارد کرده اند.
وزیر محترم آموزش وپرورش استدعا داریم قبل از اینکه این اقدام نافرجام بستر تشویش را قدرت بخشیده و فاجعه به بار آورد به این شرایط تأسف بار رسیدگی فرموده و موجبات ابقای آقای صادق جعفری را در مدرسه فراهم نموده و به این آشفتگیها پایان دهید .
پاسخ + 0 0 --
علی محمدی 1399/06/05 - 09:37
درود برشما و قلم تواناتون که حرف دل مااولیاء رو به زبان آوردید.ما مدیرجدید نمیخواهیم بچه هامون نباید دستخوش سیاست بازیها بشن
پاسخ + +3 0 --
ترکمن 1399/06/04 - 13:42
من به عنوان مادری که سه فرزندم در مدرسه آقای جعفری درس خوانده اند کمال سپاسگزاری از این مدیر توانمند و دلسوز را دارم
شهریور سال ۱۳۸۷ که برای ثبت نام فرزند اولم به مجموعه مدرسه انصارالحسین و صالحان مراجعه کردم ، مدرسه مخروبه بود ، اول مهر بسیار متعجب شدم ، مدرسه تعمیرات اساسی کرده بود و تمام مدرسه دارای فضای سبز مناسب و رنگ آمیزی شده بود
در طی سالیان زیاد رفت و آمد در این مدرسه ادب و شخصیت فرهنگی ایشان زبانزد بود و با اطمینان خاطر فرزندانم را به این مدرسه سپردم
امیدوارم اگر مدیران ارشد آموزش و پرورش به دلیل اطلاعات اشتباه بعضی از افراد تصمیم گرفته اند مدرسه ایشان را عوض کنند ، رفع سوء تفاهم بشود و ایشان در همین مدرسه ای که نزدیک به ۱۱سال ساماندهی و نظام مندی کرده اند باقی بمانند و به بازنشستگی برسند
باز هم از شما آقای جعفری به خاطر زحماتتون برای ادب و دانش فرزندانم تشکر می کنم ، یاسین من مدرسه تیزهوشان و رشته هوافضای دانشگاهش را از شما دارد ممنونم
پاسخ + +3 0 --
زهرا 1399/06/04 - 13:54
با سلام و ضمن تشکر از این سایت خوبتون که میتونیم از این طریق درخواستهامون رو به گوش مسئولین برسونیم ...من و دوستانم چندین پیام ارسال کردیم که متاسفانه هنوز گذاشته نشده خواهشا شما دیگه سیاسی بازی نکنید و اجازه بدید ما مردم و اولیا خودمون حق بچه هامون رو بگیربم تو این شرایط کرونا با تصمیم جابجایی مدیر مدرسمون باری که از دوش ما بر نداشتند هیچ به اظطراب ماو بچه ها اضافه کردن .ما مدیر خوب و دلسوز خودمون رو میخوایم و تقاضای رسیدگی داریم ....خواهشا شما هم پیام ها رو ارسال کنید و حذف نکنید و وارد بازی سیاسی و کثیف اونها نشید .سپاسگذارم
پاسخ + +4 0 --
زهرا 1399/06/04 - 13:55
چچرا پیامهای ما رو نمیزارید ؟؟
پاسخ + +3 0 --
صدای ملت 1399/06/04 - 15:58
درودبرهمه معلمان باشرافت وننگ برسیاسی کاری یادمون باشه تاریخ به هیچ کسی وفانکرده وافرادی درتاریخ ماندگارشدندکه خوشنام بودندوهمراه مردم
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1399/06/04 - 16:08
سلام آخه واقعا سیاست به آموزش و پرورش ربطی نداره خواهش باهم قاطی نکنید
پاسخ + +2 0 --
F 1399/06/04 - 16:44
لطفا سیاست و آموزش و پرورش و باهم قاطی نکنین،
به این امر رسیدگی کنین
پاسخ + +3 0 --
شهریار 1399/06/04 - 16:47
وزیر محترم آموزش و پرورش خواهشمندیم به اوضاع ناآرام و تحریک کننده خشم مردم در آموزش و پرورش شهریار ورود بفرمایید .... چشم خود را بر روی حقایق بسته و قابلیتها و شایستگیهای مدیر مدبر و دلسوزی همچون آقای صادق جعفری را نادیده گرفته و موجب جریحه دار کردن احساسات یک جامعه و چه بسا شوریدگی و ناامنی میشوند.
جناب وزیر امیدواریم که با ورود به این آشفته بازاری که ..... مثل آقای پارسا ریشه گرفته، اهم اقدامات و اولویت خود را بر راستای خواسته اولیا و دانش آموزان قرار داده، تقاضای مارا محترم شمرده و توجهات لازم را مبذول فرمایید تا جامعه ای را از عواقب تلخ نسنجیدگی اینگونه جاهلان نجات دهید.
پاسخ + +5 0 --
تبریزی 1399/06/04 - 16:49
جناب اقای پارسا بسی جای تاسف برای شما ....که کلا با روح روان بچه ها و خانواده ها بازی کردید به والله باید پاسخ بدید که تو این بد بختی و شرایط گرفتاری مردم براشون مشکل جدیدی نسازید هیچ مدرسه دولتی پسرانه ابتدایی مثل این مدرسه در سطح اندیشه با کادر دلسوز نداریم نزارید ناله نفرین مردم پشت شما باشه بزارید دعای خیر همه پشت سر شما خانواده اتون باشه الان اگر خدایی نکرده جا به جایی انجام‌بشه همه بچه ها شون میبرن و حق ناس همه مردم گردن شما میشه لطفا تجدید نظر کنید و این اقا که با جون دل بچه ها ورو دوست میداشت فقط مدیر نبود پدر و دوست همکلاسی همدم بچه ها بود جا به جا نکنید حق ناس اینم هست برادر حق و ناس تاوان داره هااا از ما گفتن شاید ما نتونیم ولی خدا هست یه روزی یه جایی باید جواب بدیدماخانواده ها جز خوبی و رسیدگی چیزی از اقای جعفری ندیدیم و شده تا وزارت اموزش پرورش بریم از حقی که گردن ماست دفاع میکنیم لطفا تجدید نظر بفرمایید
پاسخ + +2 -1 --
اولیاث 1399/06/04 - 17:21
لایق تر از اقای جعفری چه کسی میتونه باشه چرا تو این وضعیت کرونا یه مدیر کارنابلد رو اوردید چرا کسی تو این دنیا جلوی زورگوییو ظلم رو نمیگیره مسیولین تورو خدا رسیدگی کنید در استانه بازگشایی مدارس این استرس ها چیه اخه بچه ها مدیر خودشون اقای جعفری رو میخوان ،چرا با اقای پارسا برخورد نمی کنید اخر ایشون چرا باید این کارو بکنند چون انتخابات نزدیکه و اقای جعفری رقیب ایشون هستن ؟؟؟
پاسخ + +4 0 --
اولیا انصار 1399/06/04 - 17:26
اقای پارسا افرادی که در کادر اموزشی هستن و دوره قبل رای نیاوردند .....اینها را قبول نداریم و دیگر ما مردم اندیشه به .....،مردم اندیشه اقای جعفری رو قبول دارن چون ایشون با خدا هستن و همیشه سالم کار کردن لطفا گول نخورید و اسایش رو به خانواده ها باز گردانید .نگذارید نفرینتان کنیم
پاسخ + +3 0 --
رشا 1399/06/04 - 17:37
باید سیاست از اموزش پرورش جدا باشه مدیران لایق نباید جابجا بشن
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1399/06/04 - 18:36
سلام من هم همصدا با دیگران بقای اقای جعفری در مدرسه انصار الحسین ع را خواهانم
پاسخ + +1 -1 --
مهدوی 1399/06/04 - 19:02
در این چند سال که در اندیشه هستم مدرسه که ایشون مدیرش بوده زبانزد بوده و هست به عنوان مادر یک دانش آموز یک بحران دیگه وارد نکنید من به امید پسرم ثبت نام کردم در این مدرسه لطفا تقاضا دارم از جا به جایی ایشون صرف نظر کنید با سپاس
پاسخ + +4 -1 --
عرشیا 1399/06/04 - 19:37
سلام لطفا صدای ما اولیا رو به گوش مسئولین برسونید آخه الان تو این وضعیت که بچه ها و خانواده ها استرس شروع سال تحصیلی و با بیماری کرونا دارن درسته که بخواین استرس. برداشتن مدیر لایق و توانمندی مثل اقای جعفری و بردارین ما به امید ایشون و مدیریت خوبشون بچه ها رو ثبت نام کردیم. از آقای وزیر خواهشمندیم که به این مسئله رسیدگی کنید و نزارین بچه های ما بیشتر از این دچار استرس بشن
پاسخ + +5 -1 --
علی نیا 1399/06/04 - 20:00
آقای جعفری مدیر لایقی هستند و ما با جابجایی ایشون اصلا موافق نیستیم.
پاسخ + +4 -1 --
رضا 1399/06/04 - 20:08
واقعا جای تاسف و تاثر من سال ها آقای جعفری رو میشناسم ایشون از خانواده معظم شهدا بوده که گردن همه ی ما ملت حق دارند انشالله آقای پارسا هم تصمیم خودشون رو عوض میکنن
پاسخ + +6 -1 --
صفدری 1399/06/04 - 21:08
سلام. پسر من یکی از دانش آموزان مدرسه انصار الحسین هستند و و با مدیریت آقای جعفری آشنایی دارم. ایشون مدیر بسیار لایق با افکاری بسیار سازنده هستند و به هیچ عنوان راضی به جابجایی ایشون نیستیم. لطفا ایشون رو به مدرسه انصار برگردونید
پاسخ + +4 -1 --
صفدری 1399/06/04 - 21:12
سلام. در مدرسه انصار که پسرم از دانش آموزان اونجاست مدیر دیگه ای رو به جای آقای جعفری منسوب کردند و از این بابت بسیار بسیار ناراحت هستیم. ایشون مدیر لایقی هستند و من به خاطر مدیریت ایشون پسرم رو در این مدرسه ثبت نام کردم. لطفا آقای جعفری رو به مدرسه انصار برگردونید
پاسخ + +7 -5 --
همکار دانا 1399/06/04 - 21:42
با سلام
آقای صدای معلم دقت کنید خود آقای جعفری عین سیاسی لازی در آموزش و پرورش هستند. ایشون با تکیه بر صندلی مدیریت وارد شورای شهر اندیشه شدند ایشون در زمان ها مختلف خودشون رو نشون دادند که حتی یک فرهنگی هم نیستند نمونه ای از رفتار های ایشون مصاحبه ایشون راجع به سگ های ولگرد اندیشه و توهین به مردم سرآسیاب بود .ایشون اصلا مدرسه حضور نداره و همین چند نفری که الان در این متن نظر دادند با تحریک برخی معلمان مثل خانم ب که مدرسه رو تبدیل به آموزشگاه خصوص و‌تقویتی کرده رود داره انجام میشه ایشون ذینفع هستند پنجشنبه و جمعه کلاس های تیزهوشان بدون مجوز برگزار کردند حالا که بساطشون چیده شده ناراحتند . مدیری که عضو شورا بوده چطور میتونه مدیر مدرسه یا نیست یا اگه هست مشغول صحبت کردن با تلفن هست
پاسخ + 0 0 --
اولیا انصار 1399/06/04 - 22:30
خیلی برام جالبه این چیزایی که شما میگید رو ما اولیا هیچ گاه در مدرسه مشاهده نکردیم اقای جعفری به جز مدیریت وقت برای اولیا که مشکل دارن هم میذارن و بارها مشکلات مردم رو اعم از اقتصادی و معنوی حل کردند .حال شما تحریک شده از جانب چه کسی هستید ؟؟؟؟؟خدا داند.اقای جعفری مدیری لایق هستند و خانم ب بدون مجوز اموزش و پرورش هیچ گاه کاری انجام نداده اند ،درمورد سگ های ولگرد هم افرادی چون شما حرف نگفته را به ایشان نسبت دادید چطور میتوانید درمورد کسی که برادرشهیدش رو در راه انقلاب داده این طور صحبت کنید ایشون فردی محترم و امین هستن و اگر کسی خلاف مقررات از ایشان کاری بخواهدانجام نمیدهند و میشود داستان سگ های ولگرد و اینچنین پیام هایی
پاسخ + 0 0 --
شهریار 1399/06/04 - 22:59
همکار دانای نادان پیشنهاد میکنم ابتدا هجا و صداکشی واژه فرهنگ را بیاموزید و سپس برای اهداف نامیمون خود از آن استفاده کنید.
شخصیت فرهیخته و با کرامت آقای جعفری بر عام وخاص پوشیده نیست و داستان یکی بود یکی نبودتان که در نهایت کلاغ روسیاهی میماند که به خونه اش نمیرسد را برای استادان نابلد و ناکارآمد خود بگویید شاید بتوانند به درک «عاقبت روسیاهی به زغال میماند »برسند و شما نیز مانند کودکانی نادان خود را به ازای شکلاتی به چنان ناقص العقلانی که حتی قادر به تشخیص راستی و درستی نیستند ، نفروشید که آن نیم ارزش انسانیتی اگر برایتان مانده لکه دارنشود
پاسخ + 0 0 --
رضا 1399/06/04 - 23:06
َبه نظر شما بسیار تنگ نظر هستی موضوع چیزی نیست که شما با سگ مقایسه میکنی دوست عزیز خیلی از ما آدما گه گاه و ناخواسته حرفی میزنیم که خوب نیست .ولی آقای پارسا میبایستی دقت کند بازیچه دست همکاران به ظاهر محترم قبلی نشوند و فکر شهردار شدن رو از سرشون بیرون کنند چون به امید خدا دوستانشون با توجه به مشکلات قبلی حتما رد صلاحیت میشوند
پاسخ + 0 0 --
محمد 1399/06/04 - 23:54
سلام
در جواب این دوست خوب که معلومه شناختی از آقای جعفری نداره و جزو اولیا نیست و ربطی به مدرسه نداره اعلام می کنم که وقتی مدرسه برند شده، حتما مدیر موفق و کم اشتباهی سکان هدایت آن را در دست دارد.

همشهری بزرگوار در مورد شهر می توانی اظهار نظرکنی اما مدرسه به شما ربطی ندارد!
پاسخ + 0 0 --
شهروند دانا 1399/06/05 - 00:00
با سلام

کاش همه مسئولین اشتباهاتشون به اندازه این مدیر کاردان بود....

دنیا گلستان می شد...!!
.
.
.
آدم بعضی از مسئولین رو روش نمی شه از کارهای اشتباهشون حرف بزنه!
پاسخ + 0 0 --
علی محمدی 1399/06/05 - 09:52
اینو شما نمیتونی بگی چون خودت مهره ای بنده خدا،مااولیا باید بگیم که حضورایشون همیشه در مدرسه بوده،هرچیزی رو در جای خودش رعایت کرده،به کوری چشم خیلی دیگه از دشمنانش همیشه تعداد دانش آموزان تیزهوش ونمونه اش درسطح اندیشه بالا بوده .جرا چونکه از کادر بادرایت استفاده کرده.چرا چونکه باهمه عین کف دست یه رو بوده و همه دوستش دارندثشماهم برو به بالا دستیت بگو حتی اگر آقای جعفری هم جابجا بشه بازهم ۹۹درصد اولیا پشت آقای جعفری هستند.ایشون توهین به هیچکس نکردند نه مردم سرآسیاب نه جای دیگه،اینو امثال افرادی چون شما برای بدجلوه دادن ایشون گفتید،وقتی نمیتونید منظور یه گوینده رو بفهمید پس لطفا هیسسسسسسسس........فریاد نمیزنند
ایشون چه باتلفن صحبت کنه چه نکنه جوابگوی همیشه ماکه ارباب رجوع بودیم چه در مدرسه بعنوان اولیا چه در شورا بعنوان شاکی بودند.پس هیچ کجا حرفهای شما به درد نمیخوره.حسادت من شر وسواس خناس
مراقب باش که تعدادخواهان این مدیرلایق در مدرسه و فردی دلسوز و کارآمد درشورای شهر بیشتره
ومن الله التوفبق
پاسخ + +4 -2 --
حسن صمدی 1399/06/04 - 22:32
مدیر یعنی مدیریت کردن
ایشون در سالها و ادوار مختلف نشان دادند که با مدیریت آشنایی کامل دارد. یک مثال ساده بزنم وضع لباس پوشیدن و صحبت کردن و برخورد ایشان گواه همه چیز است.
هر فردی در هر جایگاهی میتونه کاندید شوراها بشه و این ایرادی نیست.
اگر خلاف قانون بود حق با شم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 18:31
..... و به فکر آینده بچه ها باشید .
اطمینان دارم کسانی که موافق امثال جعفری هستند یا دانش آموز در مدرسه ندارند یا رابطه شون با بچه های خودشون اصلا خوب نیست
پاسخ + +4 -1 --
حسن صمدی 1399/06/04 - 22:34
هر شخصی در هر پست و مقامی میتونه کاندید بشه
حتی کاندید ریاست جمهوری این کجاش ایراد داره.
تو رو خدا غرض وردی نکنید
ایشون فرد خوشنام فرهنگی و ورزشی منطقه هستش
مهره سوزی نکنید
پاسخ + +1 0 --
حسن صمدی 1399/06/04 - 22:38
دروغ سیزده بدر
پاسخ + +1 0 --
حسن صمدی 1399/06/04 - 22:39
راستگو باشید
پاسخ + +1 -1 --
حسن صمدی 1399/06/04 - 22:56
غرض ورزی با انتقاد سازه فرق داره
پاسخ + +3 -1 --
زرین 1399/06/04 - 23:03
ابوذر! همانا تو برای خدا به خشم آمدی، پس امید به کسی ببند که به خاطر او خشم گرفتی. این مردم برای دنیای خود از تو ترسیدند و تو برای دین خویش از آنان ترسیدی. پس آن را که برایش از تو ترسیدند، به خودشان واگذار و با آنچه برایش از آنان ترسیدی بگریز. به زودی خواهی دانست فردا چه کسی سود خواهد برد و آن کس که همگان بر او حسد برند، چه کسی است.
اگر آسمان‌ها و زمین در بر بنده‌ای ببندد و او از خود بترسد، خداوند برایش میان آن دو راه گریزی قرار می‌دهد. جز حق مونس تو مباشد و جز باطل تو را نترساند. اگر دنیای آنان را می‌پذیرفتی تو را دوست می‌داشتند و اگر از آن وام می‌گرفتی تو را در امنیت نگه می‌داشتند.» مااولیا چندین سال زحمتهای بی دریغ ودلسوزانه آقای جعفری را به چشم خود دیده ایم واز مسئولین زی ربط خواهشمندیم که نگذارند عده ای از آقایون که منافعشان با بودن ایشان به خطر افتاده مسائل سیاسی را وارد آموزش و پرورش نکنند لطفا پیگیری شود با تشکر..
پاسخ + +4 -1 --
اولیا 1399/06/04 - 23:06
سلام لطفا با جابجایی آقای صادق جعفری از مدرسه انصارالحسین به جای دیگه مخالفت کنید البته اگرنظرات ما برای شما مهم است چون ما واقعا ناراحتیم ازین موضوع...
پاسخ + +5 -1 --
اولیا 1399/06/04 - 23:09
سلام ما اولیا واقعا از جابجایی آقای صادق جعفری بدون هیچ دلیل خاصی ناراحت و نگرانیم چون بچه هایمان را با خیال راحت همیشه در این مدرسه ثبت نام میکردیم و همیشه بهترین مدرسه در اندیشه وحومه بوده لطفا رسیدگی شود... باتشکر
پاسخ + +6 -1 --
سپهری 1399/06/04 - 23:53
خدا شاهده با شنیدن این خبر به حدی استرس به پسر من که با ذوقدر پایه چهارم ثبت نام شده وارد کرده که چطور بدون آقای جعفری برم مدرسه شما رو به خدا با احساسات و آینده بچه های ما بازی نکنید
پاسخ + +5 0 --
بردیا 1399/06/04 - 23:55
مشکلات به وجود آمده به خاطر کرونا آنقدر زیاد هست که خدایی جایی برای نگرانی دانش آموزان از نبود مدیر مهربان و لایق در مدرسه وجود ندارد لطفا آگاهانه و با تفکر تصمیم بگیرید
پاسخ + +4 -1 --
باران 1399/06/04 - 23:57
سلام
لطفاآموزش وپرورش شهریاربچه هاروواردمسائل سیاسی نکنه،آقای جعفری درزمان قبل ازشورا وبعدازشوراعملکرد درخشانی درعرصه مدیریت داشتندوهمیشه باکیفیت ترین مدذسه ،مدرسه ایشون بود،لطفاایشون روبه مدرسه خودشون وبه خونواده بزرگ انصارالحسین(ع)برگردونیدواین خونواده بزرگ روبه چالش نکشیدوبه مسائل ازحوزه مربوط به خودش بپردازید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 15:51
خانواده انصار؟؟؟
يعني مدرسه رو اقاي جعفري براي خودشون ميدونن؟؟؟؟؟؟!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 21:37
اما در کل این اخلاق توی مسئولین انگار داره تبدیل به ی سنت میشه که بعد از انتصابشون تو ی سمت دولتی جایی که هستنو جزو اموال و املاک پدریشون میدونن و فکر میکنن خونه‌ی بختشونه که با یقه‌ی سفید واردش بشن و با کفن سفید ازش خارج بشن
پاسخ + +5 0 --
نادری 1399/06/04 - 23:57
وقتی یک نیروی خداشناس و متعهد هم وظیفه اش را به نحو احسن انجام میدهد باید اینگونه تقدیر شود ؟ آیا عادلانه است ؟ لطفا مسئولین رسیدگی بفرمایند
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/06/05 - 15:50
قطعا خدا شناس هست و انسان نمونه اما مدير خوبي نيستن
جناب وزير لطفا نظارين مدير كه سياست رو به اموزش ترجيح ميده تو اموزش و پرورش بمونه ما مدير مدرسه ميخواهيم نه شورا كه وقت تلفن جواب دادن هم ندارن
پاسخ + 0 0 --
اولیا انصار 1399/06/05 - 19:34
هر کسی با نگارش خودش قلم میزنه لطفا اصل موضوع رو ببیند نه اینکه از دیگران غلط املایی بگیرید که اقای جعفری رو زیر سوال ببرید ،متاسفم واقعا برای این نگرش منفی
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1399/06/05 - 00:17
اگه اونی که دوست داره تو سیاست فعالیت کنه باید دور آموزش و پرورش رو خط بکشه
اگه آینده خوب برای مملکت می خواهیم بسازیم باید روی بچه ها و آموزش پرورش خوب تمرکز و سرمایه گذاری کنیم
نمیشه هم سیاسی باشی هم با بچه ها در ارتباط باشی سیاست ادم رو خشن و بی روح می کنه
بچه ها نیاز به یک معلم ومدیر عالی مهربون دارن یکی مثل آقای فلاح واقعا خدا ازش راضی باشه بعد سالیان سال که بچه من از اون مدرسه رفته هر جا ایشون رو می بینه سریع سمتش میره و سلام می کنه واحترام می گذاره
من مخالف اینم که معلم و مدیر توی سیاست باشه هرچند این چندسال اخیر دیدیم و متوجه شدیم بازده خوبی نداره
آقای وزیر خدا خیرت بده اجازه ندید فرهنگیان وارد سیاست بشه
پاسخ + 0 0 --
عرشیا 1399/06/05 - 15:16
اگه قرار بر این باشه بخوان سیاست و وارد اموزش نکنن پس باید خیلیا از اموزش و پرورش خارج بشن به جز اقای جعفری خیلیا هستن تو منطقه شهریار که هم تو شورا هستن هم مدیریت میکنن این دلیل قانع کننده ای. نیس ایشون. هیچی تو مدرسه کم نزاشتن شماهایی که ایراد میگیرین حتما جایی چیزی خواستید غیر قانونی که باهاش مخالفت شده الان دارین. اینجوری میسوزین
پاسخ + 0 0 --
اسدي 1399/06/05 - 15:48
بله دقيقا موافقم
اصلا نيستن اين اقا فقط سايت ، انتخابات و شورا ما مدير بدون سياسي كري براي اموزش ميخوايم نه شوراي شهر
پاسخ + 0 0 --
ناشناسنه 1399/06/05 - 16:02
خداروشکر تا به امروز بجز از خدا از بندش هیچی نخواستم
بچه خودم تومدرسه درس خونده رفتار هاشونو دیدم
مدرسه از سال که بچه ام مدرسه ایشون رفته تا الان که دومی داره میره هیچ تغییری نکرده
بجای حرف های بیخود و گردن کشی برای هم عاقلانه برخورد کنیم اینده بچه هامون در میونه
واقعا بده بچه هامونو فدای سیاست می کنیم
لطفا از کارهای خوب ایشون توی مدرسه نام ببرید
چه کاری کردن
خودمون کلاس رو رنگ می زنیم و پرده می خریم خودمون دستگاه بخور برای هرسال می خریم
احتمال زیاد جیب شما از طرف ایشون پرشده که به این شکل سنگشونو به سینه میزنید
من اهل سیاست نیستم و ازش متنفرم مهم برام بچه م هست و آیندش هرکس کار سیاست می خواد بکنه بیرون از آموزش و پرورش انجام بده
پاسخ + 0 0 --
عرشیا 1399/06/06 - 00:22
اقای اسدی. پس اگه اینجوره بسیج بشید بقیه.مدیرهایی که تو منطقه شهریار داخل شورا هستن برداریم. اینجوری کاملا اموزش وپرورش جدا از سیاست میشه
شماها دارین مغلطه میکنید اصلا کار اقای. جعفری. با شورا هیچ. تداخلی نداره ایشون. کار مدیریتشون و به نحو احسنت انجام دادن اگه اینجور نبود این مدرسه اینقد معروفیت نداشت
پاسخ + +2 -2 --
یعقوبی 1399/06/05 - 01:33
سلام
لطفا باسیاسی کاری که هیچ جایی توآموزش وپرورش نداره ،بچه ها روبه چالش نکشید وازداشتن مدیر مدبری چون آقای جعفری محروم نکنید!!!
پاسخ + 0 0 --
عرشیا 1399/06/05 - 09:09
اگه قرار بر این باشه بخوان سیاست و وارد اموزش نکنن پس باید خیلیا از اموزش و پرورش خارج بشن به جز اقای جعفری خیلیا هستن تو منطقه شهریار که هم تو شورا هستن هم مدیریت میکنن این دلیل قانع کننده ای. نیس ایشون. هیچی تو مدرسه کم نزاشتن شماهایی که ایراد میگیرین حتما جایی چیزی خواستید غیر قانونی که باهاش مخالفت شده الان دارین. اینجوری میسوزین
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 21:35
ما فقط مخالف آقای جعفری نیستیم ما همه ی ساسیون آموزش پروش رو می گیم
پاسخ + 0 0 --
عرشیا 1399/06/06 - 00:20
اگه اقای پارسا اقای جعفری و به دلیل اینکه تو شورا هستن بردارن باید جوابگو ما باشن بقیه مدیرها رو هم جابه جا کنن. ببنیم چیزی عوض میشه
پاسخ + +2 -2 --
حسن صمدی 1399/06/05 - 08:30
متاسفیممممم
پاسخ + +4 -2 --
سینا خیری 1399/06/05 - 09:05
اگه آقای جعفری از این مدرسه بره ، ما دیگه این مدرسه رو نمی خوایم
پاسخ + +2 0 --
میرزایی 1399/06/05 - 09:32
چرا نظرات در سایت گذاشته نمی شود !!

من سه بار نظرم را گذاشتم تا بالاخره بعد یک روز گذاشته شد ، ما مردم الان تمام امیدمان به شما صدای معلم است ، تا صدای ما مردم را به گوش یک مسئول با وجدان برسانید تا کمکمان کند....

فقط مانده بود که دانش آموزان از این تصمیمات سیاسی لطمه ببینند!!! در این شرایط کرونا که همینجوری تحصیل بچه ها با مشکل مواجه شده ، مدیرشان را هم می خواهید از آنها بگیرید ؟
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1399/06/05 - 09:59
خواهش میکنم این مدیر مهربان و کار بلد و که همه بچه ها عاشقش هستند به این مدرسه برگردونید تروخدا
پاسخ + 0 0 --
على 1399/06/05 - 16:21
ايشون فقط كار بلد شورا هستن نه مديريت ما بايد اين دو رو از هم جدا كنيم ايشون واقعا انسان نمونه ا ی هستن ولی ديگه برای مديريت وقت ندارن
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1399/06/06 - 00:18
در طول سال. چند بار به مدرسه رفتید که این نتیجه رو گرفتید ایشون کار بلد مدیریت نیستن اقای جعفری اول مدیر بودن بعد رفتن تو شورا اونقد هم بین مردم محبوبیت داشتن که دودوره رای اوردن. فقط نمیدونم شما تو چه درجه ای از کارشناسی هستید که این نظر و دادین
پاسخ + +3 -1 --
Vida 1399/06/05 - 10:04
اگر‌آقای جعفری بره ماهم فرزندمون رو از این مدرسه درمیاریم.تا کی سیاسی بازی اخه؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
حامد دولت 1399/06/05 - 15:45
اقاي جعفري به درد مديريت نميخورن
كجا هستن؟
جز اينكه همش درگير انتخابات و شورا هستن؟
بچه هاي ما چه گناهي كردن ؟
ايشون فقط به فكر شوراي خودشون هستن وراي اين مدرسه
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/05 - 17:29
خوب اگه فکر میکنید مدیر خوبی نیس چرا ثبت نام میکنید؟
پاسخ + +2 -3 --
ناشناس 1399/06/05 - 10:40
چرا وقتي چيزي نميدانيد قضاوت مي كنيد.
چرا اقاي جعفري بعد از ١٤ سال كه تو يك مدرسه بودند و الان كه مدرسه تو روكوت اموزشي رفته و ايشان فقط به فكر شورا و كار خودشون هستن
چرا ايشون چسبيدن به صندلي مديريت فقط مدرسه انصار؟؟؟
چه چيزي بهشون ميرسه ؟؟؟
بس نيست ١٤ سال تو اين مدرسه به شوراي رسيدن و بچه هارو به امان خدا ول كردن؟؟؟
بابا ايشون اصلا وقت مديريت مدرسه ندارن
مگر نه اينكه مدرسه مال مردم هست؟
چرا ايشون مدرسه رو كردن پايگاه جلسات شبانه و جلسات انتخاباتي؟
كمي فكر كنيم ايشون فقط به فكر خودشون هستن نه بچه هاي مردم وگرنه چرا چسبيدن فقط به اين مدرسه ؟
چون كل راي ايشون از اون مدرسه هستش
بسه ديگه بابا ايشون از اموزش و پرورش به شورا رسيد از امكانات همين مدرسه حالا محكم چسبيدن به صندلي مديريت مدرسه كه به فكر خدمت اوفتادن؟نه به فكر خودشونن
اقاي جعفري شما اگه خوب كار كرده باشين بازم راي ميارين پس استرس شورا را نداشته باشين و مدرسه را رها كنيد چون شما وقتشم ندارين
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 13:18
دمت گرم
حرف حساب زدی
واقعا وقت شو ندارن کاش بجای وقت برای سیاست برای بچه ها وقت می گذاشت اون وقت مملکت پر از سیاستمدار های بی سواد وپولدار پارتی دار نمی شد
تو رو خدا با بچه ها و آموزش بچه ها بازی نکنید لعنت به سیاست که هرجا پا می گذاره تبدیل به لجن زار می کنه اونجا رو
بهترین و مهم ترین خدمت یک فرهنگی فقط وفقط تربیت بچه ها و آموزش اون هاست والا نمی گفتن معلمی شغل انبیاست
بچه هارو قربانی سیاست کثیف نکنید برای مدرسه ها باید یک کادر دلسوز بگذارن که بدور از هر سیاست و ارگانی باشن فقط وفقط باید هدف پرورش بچه ها باشه
لطفا از ورود فرهنگیان به سیاست جلوگیری کنید
آقای جعفری که انقدر به فکر سیاست هستن و اباد کردن شهر توی مدرسه یک کتابخانه درست وپربار بایه آزمایشگاه ساده و اولیه نگذاشتن
کسی رو بیارید بجای منافع و رای به فکر بچه ها باشه
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/05 - 17:28
از این که جفتتون ناشناس هستید مشخصه. از کجا بهتون اعلام کردن این مطالب و بزارین
اقای جعفری مدیری لایق و کار بلدی هستن ایشون از قبل اینکه برن تو شورا مدیر مدرسه بودن.
پاسخ + +7 -3 --
ناشناس 1399/06/05 - 10:48
اقاي جعفري نگران اين هستن كه بساطش بر چيده بشه
جلسات شبانشون كنسل بشه
بابا بس كنين وگرنه مديريت يه مدرسه انقدر ارزش نداره كه تا پيش وزير برن بگن من بمونم ببينين چقدر يه مدرسه براي ايشون داره كه الان از طرف معلمشون اوليا رو تحريك كردن و پيش همه رفتن
واقعا خجالت داره
پاسخ + 0 0 --
زهرا 1399/06/05 - 15:51
سلام .البته شمایی که اینقدر قدر نشناس هستی قطعا یا اولیا این مدرسه نیستی چون آقای جعفری اونقدر صادقانه و دلسوزانه برای بچه های ما زحمت کشیدند که مطمئنم اولیا قدر زحماتشون رو میدونند ...پس یا اولیا نیستی که حق اظهار نظر نداری یا خیلی ناسپاسی .که با همین ناسپاسی از زحمات مدیر بچتون .داری درس ناسپاسی به بچه ی خودت میدی ...خدا میدونه
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/05 - 17:25
جرا از این نگاه نبینیم که ایشون مدیر لایقی هستن و ما اولیا داریم تلاش میکنیم کنار بچه های ما باشن چون یه قوت قلب هستن برای فرزندان ما
کی گفته ما اولیا تحریک شدیم الان مشخصه از یه جایی یه نفری داره شماها رو تحریک میکنه که پیامهای نارضایتی بزارین. صددر صد یه جایی.....
پاسخ + +1 -2 --
محمدمومنی 1399/06/05 - 12:39
بنده ازبچگی با آقای جعفری همکلاس بودوازنظراخلاق ورفتار ایشان کاملا بااطلاع هستم ودر راه آموزش وحتی ورزش شهریار واندیشه زحمات زیادی کشیدن وحیف است کسانی که اطلاع کافی از ایشان ندارند نظرمنفی بدن وازتمام اساتیدودست اندرکاران آموزش وپروش استدعا دارم این جوان سالم وپایه کار رو ترد نکنند وراجب این موضوع بیشتردقت کنند
پاسخ + 0 0 --
زيني 1399/06/05 - 14:22
اقا مگه ترد ميكنن؟؟
تا اونجايي كه من ميدونم ايشون رو دارن جا به جا ميكنن من اوليا اون مدرسه بودم والا ايشون رو ٢ بار نديدم مدرسه هر وقتم بود داشت يا با تلفن حرف ميزد يا تو جلسه اي بود كه مربوط به شورا بود
اقا ايشون توانمند ولي وقت ندارن براي بچه هاي مردم
ايشون بايد همون شورا باشن نه مدير
ايشون فقط به فكر راي خودشونن وگرنه خدمت به بچه ها چه تو اين مدرسه چه مدرسه ديگه چه فرقي داره؟؟
چرا فقط مدرسه انصار؟
اين همه مدير جا به جا ميشه و به راحتي ميرن ايشون چسبيده به اونجا بيخيال بابا مردم كه بلا نسبت نفهم نيستن كه اون مدرسه چي داره كه ايشون چسبيده به اونجا؟؟؟؟اگه نداشت كه اينهمه خودشو كوچيك نميكرد بمونه
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 13:30
بنده اولیاء یکی از دانش آموزان مدرسه انصار الحسین هستم واین چند سالی که پسرم درمدرسه انصار با مدیریت اقای جعفری درس خوندن فوقلاده راضی بودم وهیچ مشکلی درمدرسه ندیم الانم هم پسرم درمدرسه تیز هوشان درس میخونه راضی به جابجایی ایشون نیستم واز اینجا هم از ایشون که مدیر نمونه ایی هستن کمال تشکررو دارم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 16:19
من هم اوليا هستم ولي اصلا راضی نيستم
يكی بلاخره جلويه اقای جعفری ايستاد ممنونيم از جناب پارسا
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/05 - 17:21
بالاخره خدایی هم هست
پاسخ + +3 0 --
معلم 1399/06/05 - 13:40
با سلام خدمت تمامی اولیاء دانش آموزان و ساکنین محترم شهرک زیبا و مدرن شهرک اندیشه به خصوص فازهای دو ، سه و چهار که این هم حاصل تلاش مدیران با تدبیر و با درایت این شهرک در ادوار گذشته و حال است .این جانب معلمی با بیش از سی سال سابقه تدریس و مدیریت مدارس که از دوستان شهید قاسم جعفری برادر بزرگوار آقای صادق جعفری هستم باید به اطلاع برسانم که من شخصی انسان تر و با ادب تر از آقای جعفری در سطح شهرستان خیلی کم دیده ام و باید سپاسگزار زحمات وی باشیم . لذا با بر چسب زدن به خادمین شهرستان به خصوص شهرک جدید اندیشه و به خصوص این مدیر توانمند ،آخرت خود را فدای دنیای فانی نکنیم. خادم شما عضوی کوچک از جامعه بزرگ ایران و فرهنگیان شهریار
پاسخ + +2 -2 --
زيني 1399/06/05 - 14:29
اقا خدايي من ميدونم ايشون پايگاه رايشون اون مدرسه هستش كل نگرانيشون بچه هاي ما نيست فكر خودشونن كه پايگاه رايشون رو از دست بدن
كلا جلساتشون تو اون مدرسه هستش
مگه مدرسه جاي جلسات سياسي هستش؟؟؟؟
ايشون چه سودي براش داره كه اين همه به درو ديوار داره ميزنه ؟؟؟
يعني رئيس منطقه حق نداره وقتي يكي مثل اقاي جعفري كه تمام وقتشون رو تو جلسات سياسي ميگذرونن و وقتي براي بچه ها ندارن رو عوض كنه؟؟؟
رئيس منطقه به نفع بچه ها كار كرده همه صحبت ها رو به جون خريده براي بچه هاي ما ولي ما چون دوست اقاي جعفري هستيم ميايم اين حرف ها رو ميزنيم اقاي جعفري كه به فكر خدمت به بچه ها و مديريت در اموزش و پرورش هستش برن شهريار مدير بشن چرا نميرن؟؟؟
چون ميترسن دور بعد راي نيارن ساده نباشيد ايشون فقط به فكر خودشونه نه بچه هاي ما
پاسخ + +2 -1 --
شهریار 1399/06/05 - 15:01
بنده خدا به نظر میاد افراد مفلوک الحال آنقدر برایتان بساط پهن کردند که در فضای اوهام آمیزی غرقیدخداوند انسان را اشرف مخلوقات قرار داد و بین او و حیوانات با عطای آدمیت تمایز قائل شد تا شرف و انسانیت خود را به پشیزی گوشت مردار قربانی نکنند که مبادا به پست ترین جایگاه حیوانیت سقوط نکنند وجود امثال شماباعث میشه تا بفهمیم که آدمهای مهربان و اصیلی مانند آقای جعفری برای دنیای ما بیش از اندازه خوبندکه هرگز نخواستند بد باشند و نمیتوانندهیچ جوره همرنگ جماعت هفت رنگی بشوندکه جز به مهیا بودن بساط چرکینشان به هیچ چیز دیگر فکر نمیکنند
آن چیزی که شما و عصا به دستانتان را ناراحت کرده یکرنگی و خوب بودن ایشان است که سنگینی سایه شان گلوی شما را فشرده و نمیگذارند که حق مردم از گلویتان پایین برود
به فرموده ی امام حسین «ع» : «اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید» اگر میخواهید بجنگید شرافتمندانه و جوانمردانه مقابله کنید و خود را دستاویز .....نکنید و این را بدانید که کسانی مانند آقای جعفری که ریشه در اخلاق و شرف و انسانیت دارند شاید به لبه ی پرتگاه برسند اما هرگز سقوط نمیکنند
پاسخ + +1 0 --
عرفان 1399/06/05 - 15:22
والا ما هم به امیدی بچه هامون و اونجا ثبت نام کردیم انصاف نیس اینجوری استرس داشته باشن اقای جعفری مدیر بنام این منطقه هست حالا زرنگ بوده با محبتی که به مردم کرده و محبوبیتش برای شورا هم انتخاب شده. این کجاش ایراد داره
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 16:17
محبوبيت حالا بزارين از اون مدرسه برن ببينيم بازم را ی ميارن
ايشون فقط نگران رايشون هستن
پاسخ + 0 0 --
ناشناسنه 1399/06/05 - 16:20
میشه از محبت شون نام ببری
برای مدرسه چه کردن
سیاست رو بیخیال شهر رو بیخیال
مدرسه رو چکار کردن
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1399/06/05 - 23:51
ایشون چه رای بیارن چه نیارن مدیر خوش برخورد. و مهربونی هستن که بچه های ما واقعا دوسش دارن پس من فکر نمیکنم. اصلا بحث رای اوردن ایشون باشه اینجا حرف از یه سری دانش اموزه که از وقتی فهمیدن مدیرشون داره عوض میشه نگران و ناراحت هستن بچه رو چه به سیاست بازی های شماها
پاسخ + +2 -1 --
حسین نظری 1399/06/05 - 15:47
همین مدیری مه خودش نشسته با عناوین مختلف داره کامنت میگذاره چند سال پیش در صف یه لگد و یه پسگردنی به بچه من زد اداره هم شکایت کردم ولی گفتن دوربین مدرسه خرابه و ضبط نمیکنه

آقای حعفری دست خداست و امیدوارم یه روز خدا بهت پسگردنی بزنه
پاسخ + +1 -1 --
انصار 1399/06/05 - 16:16
جناب اقای جعفری يادتون هست به شما گفتيم يه فكری به حا مدرسه بكنيد
معلم با معاون درگير هستش بچه های ما دارن لطمه ميبينن ولی شما گوش نكردين ما گفتيم شما مدرسه نيستين كسی گوش نميكنه ولی گوش نكردين
خدا پدر و مادر اقای پارسا رو بيامرزه كه جلوی شما درومد ممنونيم از ايشون
پاسخ + 0 -1 --
ناشناسنه 1399/06/05 - 16:17
بنظرم بجای جناح بازی دراوردن وطرف این و اونو گرفتن
درست تصمیم بگیریم
به منفعت شخصی خودتون نگاه نکنید به نفع بچه ها تصمیم بگیرید
اینقدر معلم آموزش دیده بیکار هست که اگه اینایی که دنبال سیاست هستن از آموزش پرورش بیان بیرون اونا می تونن بیان سرکار
نیرو های تازه و جوان و خوش فکر
سیاست به درد بچه ها و مدرسه نمی خوره
کاش یکی بیاد از خوبی های آقای جعفری توی مدرسه اسم ببره
ماکه چیزی ندیدیم
آقای جعفری خوب هستن و آدم شریف هیچ کس هم منکرش نمیشه اما به درد مدرسه نمی خورن چون فرصت شو ندارن اگه سیاست رو ول کنن شاید شاید مدیر خوبی باشن اما با شورا و... اصلا به درد مدرسه نمی خورن
پاسخ + +2 -2 --
سارا 1399/06/05 - 16:36
منم به عنوان اوليا موافق بركناری آقای جعفری هستم
ايشون به همون كارهايه شورا برسن بهتره من كه كار خاصی تو مدرسه از ايشون نديدم
تا حالا نديده بودم كسی جلويه ايشون بايسته ممنون از مسئولين و اقای پارسا كه كار بزرگی رو انجام دادن
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/05 - 17:18
پس چرا. پسرتون و اونجا دوباره ثبت نام کردین میگید بده ولی برا ثبت نام اونجا سر و دست میشکونید خوب ناراحتید. نبرید اون مدرسه.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/06/05 - 21:28
زهره خانم عزیز
مدیر خوب کار نکرده اما بهترین چیزی که باعث میشه اونجا بچه هامون ببریم معلم های خوب و دلسوز هست هرچه آقای جعفری تو مدرسه کم کاری کردن ناظم ها و معلمین جبران کردن
آقای جعفری بجز اینکه تو مدرسه درحال صحبت با تلفن و شرکت در جلسه ها شورا کار دیگه ای نکردن
من بارها دیدم.....
این چه مدیریتی هست که بچه از مدیر بترسه .... مدیر یعنی آقای حسینی یعنی آقای فلاح عزیز که وقتی بچه ها بیرون می بیننش با خوشحالی و ذوق به سمتش میرن
شما کی آقای جعفری رو تو خیابون یا حتی تومدرسه دید ایشون اگه بودن فقط جسم شون بوده فکرشون دغدغه شون شورا بود
پس بی خود الکی بخاطر یک سری منفعت هاتون طرف ایشون رو نگرید
ایشون خوبن اما نه برای مدرسه همون بدرد شورا می خورن
لطفا آینده بچه هامونو با این چیزها خراب نکنیم
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/05 - 23:43
اقای ناشناس یا خانم ناشناس
من امسال تازه وارد اون مدرسه شدم ولی از سالهای پیش اقای جعفری و میشناسم و با منش و رفتار ایشون آشنا هستم. پسر خواهرم و پسر برادرم. شاگردهای اون مدرسه بودن. چند باری پیش اومده من. برای کارهای این شاگردان وارد مدرسه شدم هر باری که رفتم ایشون بودن و خیلی هم با احترام باهام برخورد شده
در مورد معلم ها هم این و من بهتون بگم اگه انصار معلم های خوب داره همه به خاطر وجود اقای جعفری بوده ایشون معلم ها رو گلچین میکنن و این یکی از افتخارات مدرسه انصار هست
پاسخ + 0 0 --
اوليا انصار 1399/06/06 - 00:17
زهره خانم شما تازه واردين ولی ما ٢ سال بچمون تو اين مدرسه بوده كار خاصی نديدم از اقای جعفری شما نيومده كاراشون ديدن؟؟؟
نكنه خارج از محدوده ثبت نام كرده شما رو كه نيومده دارين اينطور حمايت ميكنين
يا قول كلاس فلان معلم بهتون دادن؟؟؟
ما اونجا بوديم ديدم كه تو اين مدرسه كاری نشده هر چي هم شده از تلاش معلمان دلسوزش بوده وگرنه آقای جعفری فقط اسمش اونجا بوده خودش جايه ديگه پس بيخود راجع به چيزی كه تجربه نكردين صحبت نكنين
مطمئن باشين پسرتون ميوفته تو همون كلاسي كه ميخوايين
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/06 - 09:35
اولیا انصار
خدمت شما عرض کنم انگار درست عرایض بنده رونخوندید من دوتا از نزدیکانم اونجا بودن. تجربه با ایشون بودن و داشتیم کارهایی که کردن هم میدونیم. اول اینه خیر خارج محدوده نیستیم. واینکه بچه من هر کلاسی درس بخونه. برام فرقی نداره مطمعن باشید اگه خودم هم این مدرسه نبودم از ایشون دفاع میکردم چون ایشون و میشناسم
ولی میخوام بدونی شمایی که اونجا بودید چطور میخواید جواب خدارو بدید وچقد خوب مزد کسی که سالیان سال داره با بچه ها و بچه شما سرو کله میزنه میدین خوب راضی نیستیدبچه رو ببرین مدرسه بهتر
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1399/06/05 - 16:39
دقيقا من هم موافقم چرا به فكر منفعت خودمونيم فقط
آقای جعفری بايد جاشون رو بدن به نيروهای جوان و خوشفكر
ما فقط كار آموزشی ميخوايم همين
سياست بماند برای آقای جعفری بيرون از اين مدرسه
دو دوره از اين مدرسه برای منافع خودشون استفاده كردن بسه ديگه
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1399/06/05 - 23:55
ولی اقای جعفری هم هنور جا برا مدیریت دارن و تا زمانی که بازنشسته بشن میتونن مدیریت کنن نیروی جوان و بزارن برا مدارسی که هیچ اوازه ای نداره و این هنر نیس بیاد تو مدرسه ای که سالیان سال هست اسمش همه. جا پیچیده تا خودش و نشون بده اگه راست میگن برن تو مدارسی که معروفیت ندارن اونجا رو به نام کنن
پاسخ + 0 0 --
مريم 1399/06/06 - 11:06
جا ندارن عزيز
پرن پر
مدرسه رو فقط براي رايشون ميخوام
پاسخ + 0 -1 --
رزداری 1399/06/05 - 16:57
آقای جعفری مدیرلایقی هستند لطفا مارو درسال آخر اذیت نکنید
پاسخ + 0 -4 --
حيدری 1399/06/05 - 17:10
من از رسانه صدای معلم متعجب هستم كه چرا ندانسته از آقای جعفری حمايت ميكنن
چه سياسی بازی شما رسانه معلم هستين حافظ منافع اوليا و دانش آموزان و معلمان اين يك كار بزرگی هست كه در حال انجام هستش
من به عنوان اوليا ممنون آموزش و پرورش هستم كه تو اين ارضاع گرونا يكم فكر مارو دارن راحت ميكنن از مدرسه
اين سياسی بازی نيست اگر هم هست دارم جلوش رو ميگيرن كه يكی مثل آقای جعفری كه فقط به خودشون فكر ميكنن از مدرسه برن و به كار انتخاباتيشون برسن
من از شما خواهش ميكنم به عنوان رسانه صدای معلم اول تحقيق كنيد بعد اخبار منتشر كنيد
من به عنوان اوليا و يك معلم نميدونم چطور از اقای پارسا تشكر كنم بابت همچين كار بزرگی كه انجام دادن و هيچ كس جراتش رو نداشت ولی ايشون انجام دادن لطفا اين پيام من رو منتشر كنيد
ممنونم
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1399/06/05 - 20:38
دوست عزیز

آقا / خانم حیدری

این رسانه بر حسب وظیفه رسانه ای خویش مطلب را منتشر کرده است .

تاکنون هم چه نظرات موافق و چه مخالف - به شرط آن که توهین و فحاشی نباشد - را منتشر کرده است .


نمی دانیم از کجا و بر اساس کدام مستندات به نتیجه " مورد نظر " خود رسیده اید ؟!

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/05 - 23:20
صدای معلم واقعا بزرگواری میکنید که پیام ما اولیا مدرسه انصار و میزارین که بعضیا متوجه بشن ما برای اینده بچه هامون نگرانیم نه سیاست و شوار ....
واقعا این جریان روی دوم بعضیا رو داره نشون میده خدایی هم هست. ناحق نگید
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1399/06/05 - 23:56
چقد راحت فرهنگی پشت همکارش و خالی میکنه دست مریزاد بابا چی یاد میدین به بچه های ما معرفت و بزرگواری ؟ اینجوری ؟
اینه چیزی که توی گوش بچه های ما میخونید؟
پاسخ + 0 0 --
مريم 1399/06/06 - 11:05
اين خانم زهره خواهرزادشون اونجا بودن آقاي جعفري رو ميشناسن
ولي خودشون تازه واردن
قول يه كلاس خاصم گرفتن احتمالا درسته؟؟؟
خدا جاي حق نشسته بياين كج بشينيم ولي راست بگيم
زهره خانم ميگم هر قولي اقاي جعفري دادن من ميرم اداره درستش ميكنم كه شما غصه نخورين ولي دروغ نگيم
آقاي جعفري كاري براي مدرسه نكردن
پاسخ + +1 0 --
اوليا 1399/06/05 - 17:13
من هم موافق هستم با رفتن آقای شورا ميگم شورا چون ايشون ديگه تو مدرسه وقتی نداشتن كه بگيم مدير
و از مسئولين خواهشمنديم كه دست سياست رو از مدرسه كوتاه كنن و ايشون به همون كار شورايیشون برسن
پاسخ + +1 -1 --
مرضيه 1399/06/05 - 17:34
والا بخدا مديريت انقدر ارزش نداره آقای جعفری مگه اون مدرسه چی داره برای شما
امروز به من گفتن بيام از مدير مدرسه تو اينجا دفاع كنم ايكاش ميشد عكس گذاشت تا عكس پيام رو بزارم ببينيد
آقای جعفری خجالت داره بخدا
آقا ما ارزومون بود شما به كار بيرونتون برسين بزارين بچه های ما به درسشون برسن
من دفاع نميكنم چون شما هيچ كاری برای بچه های ما نكردين
نگران رای هاتون نباشيد بخدا ما ميايم رای ميديم به شما ، شما فقط برو تروخدا بچه های ما چه گناهی كردن اخه
پاسخ + 0 0 --
عرشیا 1399/06/06 - 00:02
اگه کاری براتون نکردن چرا به خودشون اعتراضی نکردین تو این چند سال. الان که دارن برمیدارن میگید
انصافتون و بابا. چطور کاری نکرده. پس. بچه های شما این چند سال. تو اون مدرسه چطور موندن جای تعجبه برا اینهمه اعتراض دارین و با اونجا موندگار بودین؟
پاسخ + 0 0 --
مرضيه 1399/06/06 - 11:02
بله اعتراض كردم ولی مگه بودن كه بشنون معلم ششمشون با معاون و اون يكی معلم ششم دعواش شد والا ما پيدا نكرديم ايشون رو به هر كسي هم كه گفتيم هيچ كس پيگيری نكرد كه بچه من لطمه ميخوره
يه كلاس درست كردن تو ششم برای يه معلم خاص و بچه های سفارشی رو ميندازن اونجا چرا؟؟؟
چون سود تو اونه
ببخشيد با بچه حرف نميزنينا
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1399/06/05 - 18:24
مدیر مدرسه ای که در مدت خدمتش در محل خدمتش حاضر نیست به چه درد میخوره
مدیر مدرسه ای که نه بچه ها رو درست میشناسه نه تعلیم و تربیت و نه حوصله اینکارو داره به چه درد آینده بچه ها میخوره
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1399/06/06 - 00:00
چقد منصفانه جواب اینهمه زحمتی که تو این چند سال کشیدن میدین واقعا. متاسفم برای اولیا مثل شما که اینقد راحت دارین راجع به کسی که از جون و دل برای مدرسه زحمت کشیده صحبت میکنید بسی جای تاسف ......
پاسخ + 0 0 --
رضا 1399/06/06 - 09:28
حداقل خودتون رو معرفی کنید فکر نکنیم کسی براتون متن مینویسه!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
مرضيه 1399/06/06 - 10:59
من نميترسم
كسی هم متن نميده
فقط حقيقت رو ميگم سر بچم معامله نميكنم
پاسخ + +1 -2 --
اولیا 1399/06/05 - 18:44
این همه قیل و قال لازم نیست اگر یه نظر سنجی از اولیا وفرزندانمون گرفته بشه همه متوجه خواهند شد که آقای جعفری واقعا استحقاق اینکه هم مدیریت مدرسه و هم شورای شهر رادارند چون همیشه حسینی وار زحمت کشیدن... از شما مسئولین خواهشمندیم تا با جابجایی ایشون موافقت نکنید با تشکر
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/05 - 23:16
صددر صد موافقم اقای پارسا تشریف بیارین مدرسه از ما اولیا نظر سنجی کنید. ببینید چه اتفاقی میوفته اونموقع است که عرق شرم روی صورت بعضیا میشینه
یه مدرسه به نام چندین ساله رو با این کار به چالش میکشید
پاسخ + 0 0 --
مريم 1399/06/06 - 10:57
زهره خانم شما كه تو اون مدرسه نبودی الان اومدی چه شناختی پيدا كردين ماشاالله نكنه كارمند شهرداری هستين؟؟؟؟
اها خواهر زادتون تو اون مدرسه بوده چه خاله خوبی مدير خواهرزادشو كامل ميشناسه
بس كن بابا به شعور مردم توهين نكنين
اين اوضاع فقط با رفتن مدير درست ميشه همين
اگه بخوان كوتاه بيان سر اين قضيه اون موقع نوبت ما ميشه
پاسخ + +1 -2 --
اولیا 1399/06/05 - 18:45
آقای جعفری یکی از مدیران نمونه وبرتر اندیشس ما ازاین جابجایی ایشون واقعا ناراحت ونگرانیم لطفا کاری کنید
پاسخ + +1 -2 --
صادق جعفری 1399/06/05 - 20:26
یادم رفت بگم
بیا الان من صادق جعفریم ولی برای خودت دارم پیام میدن زیبا نیست
اگه قرار بود با این کارهای بچه گانه برای کشور تصمیم گرفته بشه من الان وزیر آموزش و پرورش بودم
هرچند صدا معلم پیام منو نذاره ولی دلم خنک شد
پاسخ + +2 -1 --
صادق جعفری 1399/06/05 - 20:43
آقای صدا معلم نطر من رو هم بذارید چرا نمیگذارید مگه نوهین کردم
پاسخ + +3 -2 --
فرهنگی انصار الحسین 1399/06/05 - 21:22
آخه تغییر مدیر چیزی نیست که بشه در این فضا مطرح بشه محل قضاوت میخواهد شما با اینکار و انتشار این مطلب جانبدارانه رفتار می کنید حداقل ایکاش نویسنده متن مینوشت که ایشون خودشون اهل سیاست بازی هستند اگر نبودند به فکر مدیریت مدرسه خودشون بودند و به اینکار عشق می ورزیدند نه اینکه با هزار کلک به فکر شورا شدن باشند و توسط ..... به معلما فشار بیارن به معلما که اگه لینک صدای معلم رو در کانال کلاس نگذارید سال بعد این مدرسه نیستید چون من جعفری موندگارم آقا جمع کنید بساط کلک و فساد رو
پاسخ + 0 0 --
رضا 1399/06/06 - 09:26
به نظر شما خیلی تو جاممه زندگی نمیکنید اگر سیاست کاری نداشته باشید مدیر خوبی نیستید البته که مردم همه سیاست بازی بلدن خود شما معلوم از کی خط گرفتی متن مینویسی این خودش سیاست بازیه
پاسخ + 0 0 --
امير 1399/06/06 - 10:54
خوبه پس خودتون ميدونيد سياسی كاری آقای جعفری مدرسه رو نابود كرده
پاسخ + +3 -1 --
فرهنگی انصار الحسین 1399/06/05 - 21:29
آقای جعفری چند سوال دارم
۱.چرا دستگاه کارت خوان تا قبل از حضور جدید در مدرسه نداشتید
۲روزی که جلسه شورا داشتید مدرسه بودید یا شورا
۳ در سالهایی که باشگاه ورزشی داشتید چرا بچه ها را به زور به باشگاه خوتون هدایت می کردید
۴چرا بیشتر اولیا فکر می کنند که شما نیمه وقت در مدرسه هستید و کار اصلی شما شوراست
۵ چرا خارج از محدوده مدرسه ثبت نام می کنید و هدفتون چیه
۶چرا کلاس تیز هوشان برگزار می کنید و با اینکارتون به ما معلما که مخالفیم توهین میکنید
پاسخ + +2 -2 --
معصومه 1399/06/05 - 22:35
من با رفتن اقای جعفری مخالفم
پسر من توی مدرسه ایشون درس خونده و خیلی انسان با محبت و پرتلاشی هستن
پاسخ + 0 0 --
ياسين 1399/06/06 - 00:10
ايشون خيلي پر تلاش هستن فقط در امر شورا و انتخابات و منافع شخصي
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/06 - 09:46
ایشون مدیر لایقی هستن و صد در صد تو شورا هم موفق بودن که دو دوره رای اوردن پس چیزی که عیان است چه حاجت به بیان. است. اونایی که ساکن اندیشه هستن همه میدونن ایشون چه کارهایی کرده. مگر اینکه. شما ساکن نباشی و از جای دیگه اومدی .....
پاسخ + 0 0 --
مريم 1399/06/06 - 10:52
من هم ساكنم هم آشنا
شما تازه واردين خودتونم گفتين پس راحت تَر گول خوردين
دو دور شورا بودن بله از صدقه سری همين مدرسه از فدا كردن بچه هايه ما
.... خيلی دوست دارم ايشون از اون مدرسه برن ببينم بازم رای ميارن؟؟؟
با بچه حرف نميزنين كه ما خاك اين انديشه و مدرسه رو خورديم
ولی شما تازه واردين و گول قول هايه اين اقا رو خوردين
پاسخ + +3 -2 --
ياسين 1399/06/05 - 22:41
اقاي جعفري شما چرا انقدر نگران ميز مديريت مدرسه هستيد ؟؟
والا بخدا رئيس اداره انقدر به ميزش نچسبيده كه شما چسبيدين
آقا همين جا اعلام كنيد اين ميز چي داره براي شما اونم ميز مديريت يه مدرسه به جز اون راي هايي كه ميخوايين بگيرين
آقاي جعفري ماشاالله يعني انقدر اون مديريت ارزش داره كه همه امكانات شهرداري رو بسيج كردين تو صداي معلم؟؟؟؟؟
اقا بس ديگه هر كسي يه دوراني
حالا يكي پيدا شده جلو شما ايستاده اين درست نيست كه عوام فريبي كنيد
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/05 - 23:12
ما اولیا مدرسه بسیج شدیم که اقای جعفری بمونه تو مدرسه. چونکه ایشون و لایق مدیریت مدرسه انصار میدونیم و دوست داریم ایشون بمونن. حالا اگه نفرات دیگه هم اومدن برای اینکه همراهی کنن مارو صد در صد به فکر اینده بچه هاشون هستن که قرار بیان این مدرسه درس بخونن. من نمیدونم شماها از کجا بسیج شدین زیر دست کی هستید نفعش برای شما چی هست که دارین خودکشی میکنین اقای جعفری و از سر مدیریت بر دارین الله و اعلم
پاسخ + 0 0 --
ياسين 1399/06/06 - 00:09
شمااوليا مدرسه بسيج فقط شما بسيج شدي كه نميدونم چي به شما ميرسه
شما واقعا نگران بچتونيد؟؟؟
من بعيد ميدونم
شما مطمئنين اوليا هستين ؟؟
كدوم اوليا دوست داره مدرسه پسرش تو ركود باشه ؟؟؟
كدوم اوليا دوست داره مدرسه پسرش به دست معاونين محترم اداره بشه و يه مدير نداشته باشه ؟؟؟
فقط يه اوليا راضي به اين مديريت هستش اونم اوليااي كه منفعتي ببره
من اوليا كه از لحاظ آموزشي و پرورشي سودي تو مديريت اقاي جعفري نديدم شما چه سودي ديدين ؟؟؟؟
اقاي جعفري از اين سودا به ما هم بدن شايد ما هم ديدم چيزي
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/06 - 09:44
اقای یاسین
تشریف ببرین بالتر پیامهای بنده رو بخونین من امسال واردمدرسه شدم و به خاطر فرزندم که اقای جعفری ودوست داره و از قبل که خواهر زاده و برادرزاده من اینجا بودن شناخت داره روی آقای جعفری دارم تلاش میکنم ایشون موندگار بشن وگرنه تو مدرسه چه نفعی میتونه برا من داشته باشه ؟
پاسخ + 0 0 --
ياسين 1399/06/06 - 10:38
شما خواهر زادتون وارد مدرسه شدن بعد پسرتون آقای جعفری دوست دارن؟؟؟
من هيچی نميگم مردم بخونن
مگه شما ميومدين دونبال كار خواهرزادتون كه پسر شما اقای جعفری دوست دارن؟؟؟
بسه بابا اين فيلم هارو بازی نكنين شما امسال اومدی يا خارج از محدوده ثبت نامت دارن ميكنن يا قول اوفتادن تو يه كلاس خاص رو بهت دادن
خانم زهره خدا جايه حق نشسته بس كنين اين حرف هارو شما بخاطر پسرت داری با آينده ٥٠٠ تا بچه بازی ميكنی
آقای جعفری هيچوقت نبودن من ٢ تا بچمم اونجا بودن هنوزم يكيش هست پس بس كنين اين حرف هايی كه به شما ياد دادن بزنين
پاسخ + +4 -2 --
مريم 1399/06/05 - 23:03
اقای جعفری اين كار برای شما خيلي زشته كه انقدر تابلو چند نَفَر رو گذاشتين كه بيان دفاع كنن از شما
ولی آقای جعفری شما وجدان خودتون رو قاضي كنيد كی مدرسه بودين؟ وقتي بودين اصلا به فكر بچه ها بودين؟
بخدا كه تو هفته شما ٣٦ ساعت ابلاغ دارين و حقوقش رو دارين ميگيرين ولي ٦ ساعت براي بچه ها وقت نگذاشتين ما كه راضي نيستيم آقاي جعفري
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1399/06/06 - 00:12
فکر کنم شما در طول سال ۶ ساعت کلا به مدرسه سر زدین که ایشون نبودن وگرنه. همیشه و هر وقت من رفتم بودن و پاسخگو. این اصلا درست نیس اینجوری. در مورد مدیریت ایشون صحبت کنید
پاسخ + 0 0 --
رضا 1399/06/06 - 09:20
هر کسی در اظهار نظر آزاده و قابل احترام به نظر من شما یا بی انصافی یا به شما گفتن اینارو بنویس یا ...
پاسخ + 0 0 --
مريم 1399/06/06 - 10:48
من ٦ ساعت تو مدرسه بودم ؟؟؟
ايكاش يكم از اون پول ها صرف دوربين مدرسه ميشد الان فيلم های جلسات شبانه و مدت حضور ايشون معلوم ميشد
من ادم پيگيری بودم اتفاقا تو هفته ٤ روز مدرسه بودم ايشون رو نميديدم بعضی وقت ها ميديدم البته ولی همش درگير تلفن حرف زدن بودن چند بار رفتم پيششون بازم من رو پاس دادن به معاونين

برادر من خواهر من به شما ياد دادن
به شما گفتن چی بگين ولی نكنين بخدا ارزش نداره
ايشون وقت مديريت ندارن
بابا خودتون فكر كنين يعنی انقدر ساده اين كه باور ميكنين كه ايشون بخاطر تلاش های مثلا ١٤ سالشون نگران اون مدرسه هستن؟؟؟
چرا نميرن يه مدرسه ديگه تو شهريار؟
چرا فقط اون مدرسه؟
بابا هر كی به اين چرا ها جواب بده ميفهمم چرا ايشون فقط ميگن اين مدرسه مگه اين مدرسه تخم طلا ميكنه ما نميدونيم!؟
شايد برای ايشون ميكنه ما نميدونيم
آقا اين دروغ هارو تمام كنيم خود آقای جعفری هم ميدونه كه وقت نداره ولی من متعجب هستم از اينكه چرا بچه هارو قربانی طمع كاريشون ميكنن
پاسخ + 0 0 --
اولیا 1399/06/06 - 11:11
خدایی خیلی زشته که شما فیک ها رو فرستادن برای دفاع از اقای پارسا وجدان داشته باشید بیدار شوید
پاسخ + +3 -1 --
هدایتی 1399/06/06 - 00:19
خدابا خودت دیگه ظهور کن مارو ازشر این ییاست خلاص کن،ماخواهان آقای جعفری هستیم
پاسخ + +3 -1 --
حسین 1399/06/06 - 00:37
جای داره ازاین سایت صدای معلم تشکر کنم.منم ازاولیاهستم.همه ی ما میدونیم توی هرمدرسه تعدادی دانش آموزان شیطون و آرام وجودداره،میدونیم که گاهی فرزندامون شیطنت میکننداونها رو دعوا میکنیم،اگرفرزندانمون رو برای پرورش میفرستیم به مدرسه باید اعتماد کنیم ،آقای جعفری درطی دوسال که ازنزدیک باهاشون کارکردم وازسالهای پیش هم که درشیفت مخالف پسرم درس میخوندوالله اولیاء مدرسه راضی بودند،الان نمیدونم این افراد که مشخصه فیک هستند و برای تخریب آقای جعفری کامنت میزارند وسیاسیش کردند هدفشون چیه!مگه اندیشه خراب شده که آقای جعفری تو مدرسه پایگاه بزنه،مگه جنگه؟مگه شورای شهر اتاق جلسه نداره؟جرا آخه ناجوانمردانه جوب میزنید،همه ی ما میریم توی یه متر جا خاکمون میکنند.الان تمام هم وغم شده شورا رفتن این آقا؟بابا به نگاهی هم به دوران قبل کنید،اونموقع هم کسانی بودندهم مدیر بودند هم شورا.منتها ما بجای اینکه فکر اصل کار باشیم فکرفرعیات و تخریب ایشون.
شمایی مه دارید از حق الزحمه صحبت میکنید حاضرم دست رو قرآن بزارم برای دفاع از بچه ها اینجا نیستی،بچه هامونو بخاطر سیاستهای خودتون تغییر ندید،
پاسخ + 0 0 --
زهره 1399/06/06 - 09:42
الحق. که حرف حقیقت و زدین آقای حسین. اینا که دارن اعتراض میکنن به خدا که بیشترشون فیک هستن یا یه نفر با اسمهای مختلف داره پیام می زاره. من که گفتم اقای پارسا بیاد. نظرخواهی کنه ببینن چند نفر مخالف هست چقد موافق
پاسخ + 0 0 --
مريم 1399/06/06 - 10:31
بله كساني بودن كه هم شورا بودن هم مدير ولي از مديريتشون نميزدن براي شور اين اقا همه چيو فدايه شورا كرده البته فدايه خودش كرده منم بودم همين كارو ميكردم بلاخره شورا هم براي ايشون عاليه جنگ نشده پايگاه انتخاباتي شده
پايگاه جلسات شبانه شده
همه چي شده جز مدرسه كه رسالتش اموزش هستش نه مسائل سياسي
ايشون تو اين ١٤ سال همش پول نقد ميگرفتن الان چرا كارت خوان اومد دقيقه ٩٠ كه دارن ميرن
اينهمه پول گرفته شد كجا رفت كه الان من ميرم مدرسه نامه بگيرم ميگن دستگاه خرابه
اقاي حسيني هم مديره اون شيفته يه نگاه بندازين فرق اين شيفت با اون شيفت مشخص ميشه چه برسه به بقيه مدارس
ميدونين چرا چون صاحب داره
چون مدير بالا سرش هست
اقا ايشون برن به شوراشون برسن بسه ديگه ١٤ سال فقط ٥ ٦ سالش رو كار كردن بعدشم كه رفتن شورا و بيچاره آقاي فلاح و معلمان جمع كردن ايشون اسمش اونجاس براي راي اوردن حرص راي اوردن دارن نه فكر بچه هايه ما اينو بفهمين
خانم زهره بيا من صحبت ميكنم بچه شما تو همون كلاسي كه ميخوايين بيوفته ولي با آينده بچه هايه ما بازي نكن
پاسخ + +1 0 --
کلانترمعتد 1399/06/06 - 00:58
این آقای پارسا حداقل اش اینه نیروی بومی شهریاره...در ناحیه یک شهرری که طرف رو که تو رباط کریم که شهرخودشه در حد معاون اداره هم نپذیرفته اند باشه اومده مدیر ری۱شده...بیایید ببینید ما چه خون دلی میخوریم...الان مشکل ما جعفری و قنبری نیست...مشکل تغییر رویکردهاست.....
پاسخ + +1 -3 --
معصومه 1399/06/06 - 11:15
با سلام و تشكر از صدای معلم جا داره تشكر كنم از رئيس آموزش و پرورش شهريار كه كار جسورانه ای انجام دادن با جا به جا كردن افراد سياسی از مدرسه من هم به عنوان اوليا با رفتن آقای جعفری موافق هستم
فقط توروخدا انجام بدين وفقط در حد حرف نباشه
پاسخ + +1 -1 --
اشكان 1399/06/06 - 11:19
سلام
من هم موافق رفتن آقای جعفری هستم ايشون انسان خوبی هستن ولی مدير مدرسه خوبی نبودن
من از زحمات جناب فلاح تشكر ميكنم كه تو چند سالی كه پسرم تو اون مدرسه بود زحماتش گردن ايشون بود ما كه آقای جعفری نميديدم
ممنون از آقای وزير و آقای پارسا بابت انجام دادن همچين كار بزرگی
پاسخ + 0 0 --
سلطانی 1399/06/07 - 01:22
باسلام
ممنون از صدای معلم

ماخواهان موندن آقای جعفری هستیم،خواهشا تواین وضع کرونا اگرایشون بره پسرمنم نمیمونه.ازحالا روی اعصابمونه که بخواد لاآقای جعفری جابجا بشه وهرجا رفت بخواد بره اونجا،گناه ماچیه؟خواهشا دستخوش سیاست نکنید اینکارهارو
پاسخ + +3 0 --
صدای معلم 1399/06/06 - 11:59
با درود به همه دوستان

با توجه به پایین بودن سطح گفت و گوها و این که پیام ها حالت " ستیز " و " تکراری " پیدا کرده است ؛ این رسانه از انتشار نظرات بعدی از هر دو طرف معذور است .

به امید روزی که افراد جامعه از هر قشری یاد بگیرند چگونه با یکدیگر و با حفظ احترام " گفت و گو " کنند و آستانه تحمل و نقدپذیری افراد جامعه به حد " نرمال " ارتقا یابد .

پایدار باشید .
پاسخ + +1 0 --
مشکلات اداری مدیریت 1399/06/06 - 17:02
با سلام خدمت صدای معلم که صدای ما را انعکاس می دهد. به نظرم باید فکری ب حال مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهریار کرد .بنده 18سال معلم ، معاون و مدیر هستم. در حورزه مجموعه مدیریرت در اداره آشفتگی زیادی وجود دارد که بیشتر از همه در حوزه معاونت پشتیبانی است .بنده بارها برای امور مختلف مدرسه به معاونت پشتیبانی مراجعه نمودم که اکثرا حضور ندارند و در مواقعی که حضور دارند با بی میلی و جواب بی مورد سعی می کند مسایل و مشکلات را از سر خود وا بکند(پاک کردن صورت مساله). حوزه حسابداری و کارگزینی و تعاون که بیشترین مراجعه کنندگان را دارد از حداقل انسجام و هماهتگی برخوردار است.به همین منظور جا دارد جناب پارسا در جهت اصلاح این حوزه اقدامی انجام دهد.امیدوارم مشکلات مرتفع و اصلاح شود.
پاسخ + +4 0 --
حسینی 1399/06/07 - 08:22
محضرفرهنگیان واقعی عرض ارادت دارم وبه شایستگی هایشان ۰
کاری باجناب جعفری وامثال ایشان که حتی الفبای روابط اجتماعی وسیاست راهم نمیشناسندندارم کسانیکیه که هنوزتوان آموزش وتربیت به فرزندان خودراندارند۰سیاست مداروفرهنگ محورشعارمیدهند جای بسی تاسف!!!البته فسادفساداست کم وزیادهم نداردکافیست هرکسی سری به وجدان خودش بزند۰مثلاوقتی معاون قبلی آموزشی بادریافت هدیه هم قانون رازیرپامیگذاردهم شرافت کاری وجالبتراینکه بودادکلن گرانقیمتش فضای اداره راجوری عوض میکرد!!!!که انگاردرخیابانهای نوفل لوشاتوقدم میزنی دیگرچه انتظاری ازمسئولی میتوان داشت که قادربه تدوین قانونی نیست که اجازه سیاست بازی راازمعلم بگیردوچهارچوبهای اخلاقی وآموزشی رایادآوربوده وهرچیزی راسرجای خودش قراردهد
یادمان بماندکه هرچیزی ازنازکی پاره میشود وآدمیزادازکلفتی !!
والسلام
پاسخ + 0 0 --
اولیا 1399/06/07 - 11:22
ما اولیا مدرسه همگی از آقای رئیس تقاضا داریم که یه نظر سنجی بگیرن از اولیا وفرزندانمون و اونوقت تصمیم بگیرن چون دیگه بعدش هیچ حرف وحدیثی بوجود نمیاد وتمامی اولیا هم به صورت ناشناس رای میدن که تو نظر سنجی آزاد باشن این بهترین راه برای انتخاب آقای جعفری هست لطفا حتما انجام بدید باتشکر...
پاسخ + +1 0 --
شهریار 1399/06/08 - 07:30
سلام و احترام
چقدر خوب بودکه همه نامه ها ی دریافتی چاپ می شد.....امیدوارم نامه من د رخصوص مدیریت شهریار که دو روز قبل فرستادم نمایش داده شود سپاس
پاسخ + +3 0 --
نادری 1399/06/08 - 11:00
سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای پارسا شما رو به این روزهای عزیز قسم با احساسات پاک بچه ها بازی نکنید من دومین فرزندم وارد انصار میشود و خدا رو شاهد میگیرم ....آقای جعفری شما شخص کاردان و دانایی هستید به شایعات توجه نکنید جناب جعفری بسیار خدا شناس و مومن هستند از خانواده معظم شهدا هستند پس به حرمت خون شهیدی که دادند با آبروی چندین ساله ایشان بازی نشود
پاسخ + +1 0 --
توکلی 1399/06/11 - 19:43
بی برنامه گی در اداره کل یکی از عوامل اصلی کارکرد ضعیف اداره شهریار است..به هر حال اگه اداره کل برنامه (به ویژه حوزه معاونت پشتیبانی )مشخص داشته باشد در اداره شهریار هم کارها خوب پیش می رود وقتی اداره کل بی برنامه باشد مطمنا شهریار هم می لنگد. بخشی از مشکلات هم بر می گردد به خود اداره شهریار.به عبارت بهتر هم آقای صید لو و معاونتش آقای بهارلو و هم آقای پارسا باید بیشتر با برنامه و منسجم حرکت کنند...امیدوارم .من در این مدت که در اداره کل هستم از بی برنامه گی حوزه معاونت پشتیبانی رنج می برم...امیدوارم درست شود
پاسخ + +1 0 --
مدیر مدرسه ازباغستان 1399/06/13 - 19:20
به نظرم در اداره شهریار سیاسی کاری نمی شه..چون در حد و قواره سیاسی نیستن.فعال سیاسی نیستن. شاید فرصت طلب باشن اما کار سیاسی نکردند و سابقه سیاسی ندارن.اما اداره از مشکلات دیگه رنج می بره
-معاونین به ویژه معاونت پشتیبانی اکثرا نیستن
-معاونت پشتیبانی ب علت مشغله کاری خیلی ضعیف ظاهر می شه و کمتر حضور داره
رییس اداره اشراف کافی در بخشهای اداره ندارد
-بقیه معاونها ب روزمر ه گی عادت کردند
واقعا من خودم موندم ب کی بگم..چون اداره کل بدتر است ب نظرم باید از طریق وزارت و بازرسی اداره کل استان تهران وارد شد
کسی هم نیست جمعش کنه
-
پاسخ + +1 0 --
مدیر صباشهر 1399/06/14 - 08:37
سلام معلم باغستان
من مدیر مدرسه هستم بارها و بارها رفتم که مشکلات مدرسه را رییس اداره بگم .من را حواله داد به معاونت پشتیبانی .رفتم معاون پشتیبانی دیدم نیست .خلاصه بعد چتد بار ایشان را در حیاط اداره دیدم مشل میز و نیمکت اداره را مطرح کردم به من گفت درخواست بده منم درخواست دادم.....فقط در حد درخواست مونده..به خدا من مندم چیکار کنم ..از طریق یکی از دوستان رفتم اداره کل با زحمت تمام تونستم یکی را ببینم آخرش هیچی مشکل حل نشد و من موندم با خستگی و مشکل حل نشده میز و صندلی و غیره...ب خدا کمی وقت بگذارید کمی بیشتر توجه کنید....جناب صید لو که ب فکر کارهای دیگه است تا در دولت بعدی بمونه.....تو خدا کمکی کنید مسلین شهریار وقت نمی گذارند و تلاشان موثر نیست
پاسخ + +2 0 --
آموزگار اندیشه 1399/06/14 - 09:04
چیزی که در اداره شهریار دیدم از نظر من این است :آقای پارسا و معاونینش با مجموعه کارمندان وقت نمی گذارن .اگه پارسا ب اندازه کافی وقت بگذارد و معاونین با کارشناسها وقت بگذراند و نظارت درست داشته باشند اداره به این روز نمی افتد.مشکل اینجا است که اقایان وقت نمی گذارن و کارها معلق و بی مسول می ماند .معاونت پشتیبانی اکثرا در اداره نیست و بقیه معاونها هم که بیشتر حضور دارند حضور موثر ندارند
-در ضمن مسولین شهریار خیلی از اداره حساب می برن در حالیکه باید طبق قانون با اداره کل تعامل کنند
در اداره کل هم نظم درستی حاکم نیست یکی از دوستان در اداره کل ب من می گفن که بچه های اداره کل اکثر کارها را حواله شهرستان می کند در حالیکه خودشان می توانند انجام دهند ..از صید لو که قطع تمید کردیم چون دنبال چیز دیگه است
پاسخ + +1 0 --
احمد تدین 1399/06/14 - 21:16
دلت خوشه ...مسولین آموزش و پرورش شهریار وقت لازم نمی گذارند و کارها به امن خدا رها است .جناب پارسا وقت نمی گذارد و مشکلات را از نزدیک بررسی نمی کند ب خدا کافیه یه سر برید حسابداری بعد متوجه می شید ک کارها چقدر رها است

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور