صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مصوبه مجلس در مورد تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش

خدمتگزار | آذربایجان شرقی

مصوبه مجلس در مورد تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش

با سلام خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش

جناب آقای بطحابی

لطفا مصوبه مجلس را در مورد تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش را پیگیری نمایید و هر چه زودتر آن را اجرایی کنید تا حق هیچ خدماتی و خدمتگزاری ضایع نشود.


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در صدای معلم

گروه تلگرامی صدای معلم


ارسال مطلب برای صدای معلم

مصوبه مجلس در مورد تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش

خوانده شده: 6493 دفعه چهارشنبه, 28 آذر 1397 19:40

نظرات بینندگان  

پاسخ + +9 -29 --
یک معلم 1397/09/29 - 13:27
آموزش و پرورش چنان بدبخت و نگون بخت شده است که خدمتگزارانی که سواد ندارند ولی در دانشگاه آزاد شهرها و روستاهای کوچک که کاری جز مدرک فروشی ندارند توانسته اند مدرکی به دست آورند می خواهند معلم شوند . آیا بحرانی شدیدتر از این را می شود متصور شد که نظام تعلیم و تربیت را فرا گرفته است .حیف از آن جایگاه معلمی . واقعا حیف که این طور با سیاسی کاری های نمایندگان برای جمع آوری رای این چنین سقوط می کند و ارزش معلمی به منجلاب کشیده می شود . نفرین بر نمایندگان بی تعهدی که آموزش و پرورش را میدان تاخت و تاز مطامع سیاسی خود نموده اند. گماردن افراد و اعضای ستاد تبلیغاتی خود به سمت مدیریت و معاونت ادارات و مدارس کم نبود معلم کردن خدمتگزاران را هم به این کارنامه سیاه خودشان در آموزش و پرورش اضافه کردند.
پاسخ + 0 0 --
جلال 1397/10/02 - 23:40
بله...
واقعا آموزش و پرورش نگون بخت است که افراد تنگ نظر در آن جولان می دهند...!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/11/05 - 10:39
موافقم اساسی ،با این کار از این به بعد شاهد سیل متقاضیان با مدرک به خدمتگزاری خواهیم بود تا به راحتی آزمون های سخت معلمی را دور زده و به آموزگاری گمارده شوند .خیلی از این عزیزان بالای 35 سال سن داشته و از صلاحیت و کیفیت لازم در امر تدریس برخوردار نیستند .دولت باید آزمون های جامعی طراحی کرده و شرایط معدل ،سن ،مصاحبه و ... را در نظر بگیرد تا شایسته ترین ها تبدیل وضعیت شوند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/11/30 - 16:36
هنر این فرهیخته عزیز خود بزرگ بینی است بنده پذیرفته شده دانشگاه شهیدبهشتی بودم همین امسال ولی بدلایلی از جمله عدم موافقت اداره نشد که به این دانشگاه در شهر دیگه برم مجبورشدم به دانشگاه آزاد برم درحال حاظر هم نیروی خدماتی هستم برای همکارانی که دیپلم دارند شما چه هنر علمی یا تخصصی دارید که اینطوری حرف میزنید
پاسخ + 0 0 --
محمد زاده 1398/01/23 - 10:09
نمیدونم نفع شما در انتشار این جملات توهین امیز که از سر غرور کاذب و تکبر و خودبزرگ بینیست در چیست. اما یادتان باشد اگر باسواد هستید لابد میدانید که اساس پیشرفت کشور و یک جامعه در شایسته سالاریست که به نظرم شما با این طرز افکار و گفتارتون شدیدا با این دیدگاه مخالفید چون در نظر شما پیشرفت فقط و فقط مختص عده ای خاص است که لای پرکاه بزرگ شده و به قولی ژن خوب تشریف دارن... مملکت رو امثال شما بی شخصیتهای بیسواد و کوته فکر به تاراج برده اند که جوانی که از سر نداری تن به شغل شریف خدمتگزاری داده و پس از عبور از موانع بزرگ زندگی موفق به ارتقا سطح سواد و مدرک تحصیلی خود شده را اینگونه به استهزا بگیرید و منم منم بگویید و فکر بکنید که تدریس دودوتا چهارتا و یکی بود یکی نبود فرستادن سفینه فضاییست که این عزیزان از عهده ی ان برنیایند... مطمئن باشید با تغییر سمت این عزیزان نه جای شما تنگ خواهد شد ونه وضعیت مالی شما بدتر...
پاسخ + 0 0 --
محمد زاده 1398/01/23 - 10:09
امثال این عزیزان که در گذشته تغییر سمت یافته اند به قدری در کار خود پشتکار داشته اند که موفقیتهای بزرگی نیز نصیبشان شده و به نظر بنده شما و امثال شما با دیدن این موفقیتهای این عزیزان جای خود را تنگ دیده اید و قابل درک هست ... پس لطفا تنگ نظریها را کنار گذاشته وبه فکر آینده مملکت عزیزمان باشیم و مانند ژاپنیها انسانهای موفق را حمایت کنیم نه سرکوب
پاسخ + 0 0 --
محمود 1398/02/20 - 13:56
به نام خدا
بنده خدمتگزارم مدرک دانشگاهی دارم سه مدرک از پیام‌نور و دانشگاه آزاد و همچنین دانشگاه دولتی و همچنین سه مقاله ی علمی تألیف نوشتم که اکسپت شده حاضرم با شما مناظره کنم و به جنابعالی اثبات کنم که سواد ربطی به پست پرسنل ندارد شاید عده آیی از دانشگاههای سطح پایین مدرک گرفته باشند اما این ربطی به خدماتی بودن آنها ندارد خیلی از کارمندان و معلمان ما سطح علمی پایینی دارند جنابعالی نباید تمام نیروهای خدماتی را بیسواد ومتقلب فرض کنید . محمودرضا شهپری خدمتگزار شاغل درشهرفسا .
پاسخ + 0 0 --
حسن 1398/03/05 - 09:15
سلام نشانه بیسوادی ازعفت کلام جنابعالی مشخص شمافقط حسودی میکنید والا بعضی ازشما خیلی بیسوادتر ازماها هستید حتی روش تدریس بروز هم نمیدانیدازهمان روش قدیمی توذهنتون مونده استفاده میکنید
پاسخ + 0 0 --
حسن 1398/03/05 - 09:19
سلام استخدامین آموزش ابتدایی رفتن ب دبیری چرخه معیوب نیست شما فقط خودتون باور دارید
پاسخ + 0 0 --
حسن 1398/03/12 - 06:45
میبخشید این مطلب را میگویم وقتی معلم 15و20سال سابقه کار شما نمیتواند درست از روی فارسی بخواند ودر پایه ششم هم اصلا اطلاعاتی از کامپیوتر نمیداند .درست است که کادر خدماتی بعداز مدتی ادامه تحصیل داده ولی تعداد زیادی هستند که از خیلی از معلمها بهترند .
پاسخ + 0 0 --
حسن 1398/03/12 - 06:54
با عرض سلام به همه کسانیکه این مطلب را میخوانند .اگر یک لحظه فکر کنیم میبینیم که ظلمی که قشر فرهنگی در حق این مردم میکنه تا بحال هیچ کس این کار را انجام نداده است .وعلت این است .که هروقت معامله ای در مورد ماشین .زمین .می افتد اولین نفر قشر فرهنگی است که باعث گران شده ان میشود .اسم قند میاد قشر فرهنگی در صف اول است .اسم شکر وبرنج وتمام خوراکی که مصرف روزمره ماست اولین نفر ما هستیم که گونی گونی میبریم .پس زیاد به خودمان نبالیم .وهمیشه در انتخاب نماینده گان هم قشر فرهنگی تصمیم میگیره که تا بحال فکر نکنم در این مورد هم موفق باشیم ........با آرزوی توفیق برای همه همکاران ودوستان عزیز
پاسخ + 0 0 --
عرفان 1398/04/20 - 11:55
لطفا از معلمین عزیز خواهش میکنم از چیزی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید من خودم معلم هست خدمتگذار سراغ دارم مدرسه را مدیریت می کن یا سراغ دارم خدمتگذاری که در دانشگاه تدریس میکند لطفا همدیگر را قضاوت نکنید خدا کند که حقشان است تبدیل وضیعت شوند
پاسخ + 0 0 --
علی 1398/05/02 - 18:01
وجود امثال شمادر آموزش و پرورش واقعا مایه تاسفه..‌
فقط ادعای فرهنگ رو دارین ولی بی فرهنگ ترین افراد هستین
من این و به عینه در داخل آموزش و پرورش میبینم
پاسخ + 0 0 --
گلستانه ازمرودشت 1398/06/04 - 17:44
سلام‌دوست‌عزیز‌کلام‌شما‌با‌کلام‌حضرت‌علی‌ع‌که‌میفر مایند‌مومن ‌نباید‌دوروزش‌مثل‌هم‌باشد‌ازشان‌شما‌معلم‌گرامی‌به‌ دوراست‌بنده‌دانشجوی فوق‌‌لیسانس‌هستم ولی‌خدمتگزارمدرسه هستم
پاسخ + 0 0 --
جواد 1398/06/16 - 06:40
سلام
عرض ادب خدمت همه همکاران آموزش وپرورش
اینطور صحبت ولحن مخصوص آدمهای تنگ نظر وحسودی هست که جز جلوی دماغ خودشان را نمی بینند
پس از صفات خوب معلم اینست که نه تنگ نظراست ونه حسود
شما شغلت رو عوض کن جیگر
خیلی از خدمتگزارها در روز کارهای نیک میکنند
که امثال تو وشماها در طول سال خوابش رو نمی بینید
و.... ونامردیهایی شماها میکنید که حتی درذهن خدمتگزار نمیگنجد تاچه برسد به انجام آن خیانت
فکرت رو عوض کن
یا کارت رو عوض کن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/06/31 - 14:32
خدا مرگت بده با این تنگ نظریت
متاسفم از این که آموزش وپرورش بچه های مردم را به دست بعضی از معلم های مثل شما می دهد حسادت 'اختلاس وغیرراخوب یادشون دادی از جامعه معلومه انقدر زیاد شدن که دولت هم نمی تواند جلوشون بگیرد چون خوب در این مورد آموزش دیده اند زیر دست امثالی مثل شما
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/06/31 - 14:43
من مدرکم را با بعضی از همین معلمین بی سواد در دانشگاه دولتی گرفتم یکشون یک روز سر امتحان برگه درس فیزیک را از من بزور گرفت استاد فهمید برگش را پاره کرد این قدر این معلم به استاد بد وبیراه گفت که من خدماتی خجالت کشیدم حتی سر کلاس کامپیوتر من به خاطر این که همکار معلم هیچی بلد نبودند مجبور می شدم به استاد کمک کنم اما استادام همگی فکر می کردند من معلمی چند سال کار هستم اما یکی از همکار معلم نزدیک 28 کار کرده بود در مسائل ریاضی همیشه گیر می کرد یادمه یک روز 10بارمن 10بار استاد در مورد تقسیم های فرآیند ی توضیح دادیم اما باز متوجه نشد واقعا بعضی موقع جای تاسف دارد.
اگر جای هم غلط نوشتم چون گوشیم لمسش خراب اس
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/08/16 - 18:54
میبینم درکنارتوهمه دانشمندشدن متاسفم برات کاش یه روز مثل خدمتگزاردرتمام طول عمرت زحمت میکشیدی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/05/15 - 15:48
من خودم خدمتگزار هستم واتفاقا با نظر شما مخالفم همه خدمتگذاران مثل تو بیسواد نیستن ....
پاسخ + +12 -4 --
... 1397/09/29 - 19:44
احسنت احسنت احسنت مثل یس دید شهرستان هریس که مسول دفتر نماینده فعلی در هریس بود ...
پاسخ + 0 0 --
محمود 1398/02/20 - 13:59
ما نیروهای خدماتی حاضریم درازمون شرکت کنیم و همچنین در مصاحبه اگر توانایی علمی نداشتیم مدرک تحصیلی مارو قبول نکنن
پاسخ + 0 0 --
یک معلم ساده 1398/04/14 - 13:39
خدا خر رو شناخت که بهش شاخ نداد .جناب مگر حضرتعالی مدرکتون رو از کدوم دانشگاه بین المللی دریافت کردی که بقیه رو اونجا راه ندادن .شما هم مثل بقیه مردم از همین دانشگاههای ایران مدرک گرفتی .واقعا جای بسی تاسف داره که با افرادی مثل شما همکارم هر چند میدونم تعداد کسانی مثل شما از انگشتان یک دست هم فراتر نمیشه .
پاسخ + +9 -1 --
فرهنگی 1397/10/02 - 17:54
اعمال مدرک خدمتگزاران حق قانونی انها است چرا که
هر فردی در هر ارگانی هست با ارتقا سطح تحصیلات
ارتقا درجه میگیره ....ضمن اینکه در اموزش وپرورش
فقط دبیری وخدمتگزاری نیست بلکه پستهای متنوعی
است ومیشود که خدمتگزاری را به اداری یا .....تغییر
پست داد....
پاسخ + 0 0 --
جلال 1397/10/02 - 23:52
مگر دبیری ، آپولو هوا کردن است...!!؟؟
معلمین عزیز هم از درون رحم مادرانشان شروع نکرده اند...
فارغ التحصیلان دانشگاهی با فن و دانشی که کسب کرده اند و البته اعتماد به نفس از عهده هر کاری بر می آیند...
در ضمن ، در سال های گذشته نیروهایی بوده اند که مدرک گرفته و تغییر سمت داده اند...
قانون برای همه یکسان است...

به کار گیری نیروهای جدید خدماتی از طریق شرکت و اعمال مدارک و تغییر رسته خدماتی کارشناس به آموزشی یا اداری...
پاسخ + +11 -5 --
متحیر 1397/10/05 - 11:05
طرف به آموزگاری هم راضی نیست دم از دبیری می زند . نفرین بر نمایندگان و مسئولینی که این چنین جایگاه معلمی را به حراج گذاشته اند . من به همه عزیزان خدمتگزار احترام ویژه قائلم اما باید هر کس حد و حدود خود را بشناسد و در جایگاه خود قرار بگیرد . آموزش و پرورش شما عزیزان را با هر مدرکی که دست و پا کرده اید با رسته شغلی خدمتگزار استخدام کرده و باید در این پست خدمت کنید . شما معلم شوید آموزش و پرورش مجبور می شود دوباره خدمتگزار استخدام کند و آنها نیز نیامده ادعای معم شدن می کنند و این چرخه معیوب ادامه می یابد . این طور که نمی شود . این بر خلاف برنامه ریزی های سازمانی و مدیریت آموزش و پرورش است.
پاسخ + 0 0 --
جلال 1397/10/10 - 08:34
در ابتدا بهتر است شما نیز جایگاه معلمی یا به قول خودتان دبیری خویش را حفظ کنید و از دیدگاه یک وزیر اظهار نظر نفرمایید...
علاوه بر این ، اگر برای شخصی احترام قائل هستید به حقوق ایشان احترام بگذارید و با منزلت فرهنگیان بازی نکنید...
این کلمه "باید" که جنابعالی به کار می برید ، حرف زور است..!!
ادامه تحصیل ، ترقی ، پیشرفت و موفقیت ، حق هر کسی است و شما که مدعی معلمی هستید باید شعار " زگهواره تا گور دانش بجوی" را بیشتر از هر شخص دیگری متذکر شده و زکات علم خود را پرداخت کنید...
اگر طرز فکر شما اینگونه است که وای به حال و روز دانش آموزان شما...!!!
دست و پا کردن مدرک تحصیلی هم برای ما به این راحتی نبوده است... نه وضع مالی مناسبی داریم که رشوه داده باشیم و نه در دانشگاه ها ، آشنا و فامیل....
تعداد جوانان بیکار در کشور را می دانید!!؟؟
اگر آموزش و پرورش تعدادی از آنها را استخدام کند که هم بتوانند خانواده ای را اداره کنند و هم از معصیت دور شوند ، به شما بر می خورد!!؟؟در ضمن کسی جای شما را تنگ نخواهد کرد ؛ پس نگران پست خود نباشید.
من الله توفیق
پاسخ + 0 0 --
علی بهرامی 1397/11/24 - 18:00
احسنت به شما
به نظر من این معلمانی که مخالف این طرح هستند همان معلمان بی مسولیتی هستند که ماسراغ داریم و دیده ایم که بجای درس ددن در کلاس با گوشی های خود مشغولند وترس این را دارند که لیاقت و مسولیت نیروهای خدماتی شایستگی های انها را زیر سوال ببرد
واقعا برای این چنین انسانهای تنگ نظری نهایت تاسف را میخورم
پاسخ + +11 0 --
علی 1397/10/07 - 20:46
بعضی از این خدماتی ها سواد و طرز تفکر آنها از بعضی از این مدیران
مدارس کپی هم بهتر است . مدیرانی داریم کا حتی نمی توانند از سیستم برای یک فیش حقوقی بگیرند . در ضمن خدماتی ها از این نهضتی ها که کمتر نیستند که اموزش و پرورش را به افتضاح کشانده اند و هیچ تجربه ای ندارند
پاسخ + +9 0 --
ناشناس 1397/10/11 - 21:18
مگه دانشگاه مخصوص خدمتگزاران افتتاح شده که
مدرکش کم ارزش ترازبقیه دانشگاه هاست!!
شایدحقوق خدمتگزاراموزش وپرورش انقدرهست
که میتونه مدرک بخره !!
مساله شئونات و حفظ ارزش مقام معلم به حذف
تغییرسمت خدمتگزاران ختم نمیشه معلمین گرامی
بایدخودشون باکسب دانش وبروزکردن خودشون و
اخلاق وانسانیت میتوان جایگاه خودشون رو تثبیت
کنند نه توهین به کسی..
پاسخ + 0 0 --
معلم 1397/10/12 - 15:57
البته شما خدمتگزاران چون ذی نفع این قضیه هستید مطالب تان نمی تواند چندان کارشناسی شده یاشد .
حرف این است که معلم شدن خدمتگزار شاهکاری است که فقط و فقط در نظام آموزش و پرورش ایران محقق می شود .
حرف این است که هر کس با هر رسته و رشته سازمانی که استخدام شده باید در آن رسته و رشته انجام وظیفه کند بخصوص در امر خطیر تعلیم و تربیت .
پاسخ + 0 0 --
جلال 1397/10/13 - 09:09
طوری می گویید خدمتگزار ، که انگار با موجودی پست و ذلیل سروکار دارید...!!! او هم یک فرهنگی است و این فرهنگی ، مثل شما تحصیل کرده و پیشرفت حق مسلم اوست...
جای تعجب دارد که شما چرا ناراحت و عصبانی هستید!!؟؟
قابل توجه است که در سال های گذشته ، تعدادی از نیروهای خدماتی ، مشمول اعمال مدرک و تغییر رسته شده اند...
اگر غیرقانونی بوده ، چرا انجام شده و اگر قانون است ، باید برای همه یکسان باشد...
از فارغ التحصیلان در پست های مورد نیاز استفاده شود.
غیر از پست های معلم ، آموزگار ، هنرآموز و...که امر خطیر تعلیم و تربیت را به عهده دارند ، امورات دیگری نیز وجود دارد..
پاسخ + +7 0 --
احمد 1397/12/17 - 08:31
وای برما که جشم پیشرفت همکارمون رو نداریم معلمی ارزانی خودتون باد با اون نمرات درخشانتان درطول تحصیلتان فقط کمی تجربه داری شاید تجربه ما ازشما بیشتر باشد
پاسخ + +2 0 --
میناآذری 1398/01/18 - 09:24
باسلام
من یک خدمتگذار هستم 26 سالمه ولی لیسانس آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارم در حال حاضر هم دانشجو ارشد هستم طبق یه شرایط خاص خدمتگذار شدم و الان در حال حاضر هیچ کس در اداره با من همکاری نمیکنه که برای من با تجربه ی جدید دانش به روز و همچنین پراز انرژی و ایده تغییر رسته انجام بدهند
خواهش میکنم اگه کسی میتونه بهم کمک کنه.
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1398/01/21 - 20:37
سلام بنده اول در اموزشگاه ناجابودم استاد اموزش در منطقه عملیاتی جانباز شدم در درگیری اشرار بعد امدم بیرون به دلایلی حال خدمتگذاروسرایدارم بامدرک کاردانی تربیت بدنی حدود 25 سال فوتبال در روستایم دایر دارم جوانان را با التماس وارد میدان دارم حتی با داشتن دوستان وکمک گرفتن تمام لوازم ورزشی دور کردن جوانان از اعتیاد حال چند روستا باهم اتحاد ورزش دارند هم تشیع هم تسنن خیلی باهم دوستند وراحت برادرند مسئول بنده حقیرم حال تقاضایم تغییروضعیت بعنوان معلم ورزش هستم به یاری حق
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1398/01/25 - 10:43
باسلام
اگرنیروی خدماتی زخمت کشیده وادامه تحصیل داده باشد چه اشکالی دارد معلم یا دبیرشود با مدرسه که بیشتر اشنایی دارد تا نیروی جدید
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1398/02/01 - 10:00
سلام برادر بزرگوار من خیلی افسوس میخورم که استدلال شما از خدمتگزار چنین هست کسانی هستن که شغل خدمتگزاری را برعهده گرفن که خودشون میتونن کار ۱۰ تا معلم بکنن معلم های هستن که از سیستم نمیدونن مدرک جوشکاری داره اومد معلم شده من خیلی افسو میخورم جای شما حالا شما خودتون رتبه یک کنکور هستید شما هم از دانشگاهای عشایری که مدرک میفروشن گرفتین افسوس
پاسخ + +4 0 --
علی اکبر 1398/02/02 - 14:34
من معلمانی رامیشناسم که از خیلی خدمات کم سوادتر است لطفا کاسه داغ تر ازاش نباشید
پاسخ + +2 0 --
مهدی مرسلی 1398/02/04 - 12:37
اتفاقا دانشگاه آزاد یکی از معتبرترین دانشگاههای کشور است دوستان تنگ نظر عزیز اطلاعات خود رل خواهشا. به روز رسانی فرمایید چه ایرادی دارد ما زمانی نتوانستیم بعد دیپلم ادامه تحصیل بدهیم بعد از شروع به کار انگیزه پیدا کردیم مگر خود شما در مدرسه چه چیزی یاد دانش آموزان داده اید که انقدر مدعی هستید اگر شیوه. شما درست بود چرا جامعه اصلاح نشده اتفاقا بنده نیروهای خدماتی را سراغ دارم که. امروزه آموزگار هستن وبسیار هم دلسوز و با جان و دل تلاش میکنند
پاسخ + +5 0 --
امین 1398/02/07 - 23:21
با سلام بنده هم باافتخارمیگم نسل سوم خدمتگزاردرخانواده ام هستم یعنی پدروپدربزرگم هم خدمتگزاربودن واینکه بارها درخاطرات مردان بزرگ خوندیم شنیدیم ک مثلا دوران تحصیل ودانشگاه کفاشی دستفروشی یا سیگارفروشی بلال فرورشی کردن بخاطر بی پولی فقر حتی تویی خاطرات محسن رضایی خودنم چوپانی کرده ادیسون روزنامه فروشی کرده بازهم بگم جناب مععع معلم نما
پاسخ + 0 0 --
وحید 1398/02/20 - 14:05
سلام دوستان اگر فردی با داشتن شغل خدماتی توانسته ادامه تحصیل دهد و موفق به اخذ مدرک دانشگاهی شده باید تشویق شود حمایت شود چون کسب علم و دانش دردین اسلام واجب است طبق گفته ی پیامبر اسلام (ص)
امیدوارم مقام معظم رهبری دراین قضیه ورود کنند تا عدالت اجرا شود
پاسخ + +4 0 --
ایلیا 1398/02/29 - 08:02
برادر عزیز معلم بیسواد هم کم نداریم من خودم شاهد بودم که یک معلم جلوخودپرداز قادر به انجام عملیات بانکی نبوده ومردم معطل خودش کرده بود وبنده بهذخاطر شان معلمی کمکش کردم پس به یک نیروی خدماتی توهین نفرمایید شاید دربعضی از مراتب علمش وسوادش ازمعلم بیشتر باشه
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/02/31 - 11:39
به نظر بنده کسی که در باره نیروهای خدمتگزار چنین حرف میزنند چی از انسانیت نبرده و خودش با اقده سر کار آمده و در بین نیروهای خدمتگزار کسانی هم هستند که لیاقت این کار رو دارند شغالان عوض بشه
پاسخ + +3 0 --
حسن 1398/03/20 - 19:34
با عرض سلام به همه کسانیکه این مطلب را میخوانند .اگر یک لحظه فکر کنیم میبینیم که ظلمی که قشر فرهنگی در حق این مردم میکنه تا بحال هیچ کس این کار را انجام نداده است .وعلت این است .که هروقت معامله ای در مورد ماشین .زمین .می افتد اولین نفر قشر فرهنگی است که باعث گران شده ان میشود .اسم قند میاد قشر فرهنگی در صف اول است .اسم شکر وبرنج وتمام خوراکی که مصرف روزمره ماست اولین نفر ما هستیم که گونی گونی میبریم .پس زیاد به خودمان نبالیم .وهمیشه در انتخاب نماینده گان هم قشر فرهنگی تصمیم میگیره که تا بحال فکر نکنم در این مورد هم موفق باشیم ........با آرزوی توفیق برای همه همکاران ودوستان عزیز
پاسخ + +1 0 --
علی اکبر 1398/03/29 - 09:51
سلام .خدمت جناب آقای حسینی سرپرست محترم وزارتخانه آموزش وپرورش به اطلاع میرسانداینجانب دارای کارشناسی ارشد مرتبط بانیاز اداره موفق به اخذمدرک تحصیلی شده ام خواهشمندم نسبت به تغییررسته شغلی مانیروهای خدماتی به آموزشی موافقت ومساعدت فرمائید. باتشکر اصلانی انوارهستم ازهمدان 10342654
پاسخ + +1 0 --
محمد 1398/03/30 - 13:19
سلام .خدمت جناب آقای حسینی سرپرست محترم وزارتخانه آموزش وپرورش به اطلاع میرسانداینجانب دارای کارشناسی ارشد مرتبط بانیاز اداره موفق به اخذمدرک تحصیلی شده ام خواهشمندم نسبت به تغییررسته شغلی مانیروهای خدماتی به آموزشی موافقت ومساعدت فرمائید. باتشکر از شهرستان میانه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/04/03 - 09:36
سلام مسول محترم دیشب اقای ریسی خاطره ای از مقام رهبری گفت که کاش همه ما به این معتقد بودیم چقدر سخت است که یک مدرک برا خدمتگزار محترم نخواهد اعمال شود ,٠٠٠
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/04/10 - 14:40
سلام چرا معلم نمیشیم آیا خدمات انسان نیست
پاسخ + +2 0 --
حسن 1398/04/24 - 18:08
سلام اگر زمانی در جایی کار درست را دیدید تعجب کنید.
پاسخ + +2 0 --
خدمتگزار 1398/04/26 - 14:24
سلام بعضی از معلمان یا مدیران اصلاً خدمات را انسان به حساب نمی آورند که به آنها نیز ارزشی قائل بشوند در کدام بازرسی مدرسه یا اداره گره از کار ما باز شده است
ویا نامی از خدمات برده شده بیایید این شغل شریف خدمتگزاری را هم خودتون تحویل بگیرید ما خدمتگزاران را خلاص شما بعضی از آقایان زیاد انسانیت سرشان می شود که خدمات را به حساب نمی آورند!!!!!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
علی 1398/04/31 - 15:02
آقایان معلم بدانید وبفهمید اگه تعهد داده باشیم تعهد ۵ساله بوده خدا وکیلی مگه میخوان حقوق ومزایامون از جیب شما بدن خیلییاتون تنگ نظرید همه ما مستخدم دولت هستیم
پاسخ + +1 0 --
علی 1398/04/31 - 15:11
آقایان خدماتی اگر موافق هستین الان تابستان است وحجم کار پایینه بیایید در یک روز مشخص همه با هم درجلوی مجلس تجمع کنیم وخواستار پیگیری مصوبه مجلس ومانع ازتضییع بیشتر حق وحقوقمان باشیم لطفا به همه اطلاع رسانی کنیم
پاسخ + +2 0 --
علی 1398/05/03 - 13:03
نیروی خدماتی :
بیشترین کار ..
بیشترین ساعات موظفی
بیشترین تبعیض
کمترین حقوق
کمترین مزایا
کمترین ضمن خدمتها
کمترین تشویقها
کمترین احترام

اولین نفری که وارد مدرسه میشود .. آخرین نفری که از مدرسه خارج میشود ..
نیروی خدماتی کسی است که هر چقدر خوب باشد .. خوب کار کند .. متعهد باشد .. و ... اصلن به چشم نمی آید و اهمیتی برای کسی ندارد ...
نیروی خدماتی تنها نیرویی در آموزش و پرورش است که رتبه بندی نشده !!
نیروی خدماتی : مظلومترین نیروی آموزش و پرورش
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1398/05/21 - 14:40
باسلام خدنت همه همکاران
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1398/05/21 - 14:41
باسلام انشالله خدا دری باز کند بهتر هر کس
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/05/22 - 09:01
بنده و امسال من با مدرک تحصیلی دیپلم استخدام شدیم و با سعی و کوشش خودمون رو ثابت کردیم واین حق ماست که تبدیل وضعیت بشیم و رستمون از خدماتی به پستهای اداری ئ اموزشی تغییر کند ودر جواب اون عزیزی که ماه رو بی سواد خطاب می کنه باید بره و به حرفهایی که زده یه بازنگری داشته باشه.
جناب وزیر محترم آموزش و پرورش ما نیروهای خدماتی با بیشترین ساعت کار کمترین دریافتی را داریم هر طرحی که در آموزش و پرورش اجرا می شود شامل حال ما نیست و همچنین بسیاری از مسائل شخصیتی و اجتماعی که واقعا مورد ظلم واقع شدیم.انتظار داریم اعمال مدرک و تغییر رسته از سوی وزارتخانه پیگیری و انجام بشه قطعا این عمل مزایاش بیشتر از معایبس خواهد بود.
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1398/05/24 - 00:13
عزیز من حرف حق تلخه..شما به عنوان خدمتگزار استخدام شدی و خودت اندازه وقدر ومنزلتت راتا این حد انتخاب کردی پس این کاملا آگاهانه وخود خواسته بوده نه از سرجبر وچیز یا توجیه دیگری...پس لطف کن ادامه تحصیل نده که بعد مدعی چیزی که اصلا حقت نیست بشی..شما اگه عرضه داشتی میخوندی وتربیت معلم میاوردی یا استخدام فرهنگیان شرکت میکردی منزلتت هم سر جاش بود پس خواهشا چیزی رو که نه حقت است ونه در اندازه ات طلب مکن..یاحق..
پاسخ + 0 0 --
خدمتگزار 1398/05/31 - 20:30
ببخشید شما مگر چه کاره این مملکتی که بگی کی درس بخونه یا کی درس نخونه مگر شما به جایگاه خودت راضی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
محمدرضا 1398/07/21 - 22:27
خاک براسر اون آموزش وپرورشی کنند که تو معلم آن حساب میشوی ما از اجبار به سمت خدمتگذار در آمدیم چون اینقدر اشتغال زایی درکشور ضعیفه که یک مهندس هم برا یک سمت خدمتگذاری دست پا می شکند خدارا شکر که رزق بنده وامثال ما دست شماهانیست وگرنه چیزی از انسان در زمین باقی نمی ماند
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1398/05/24 - 00:16
وقتی شما تعهد خدمتگزاری دادی برای چه باید دبیر بشی یا جاشو اشغال کنی توخودت خواستی که..پس خواهشا توقع بی جا نداشته باش آموزش پرورش آبداراچی هم لازم داره همش که نمیشه..
پاسخ + 0 0 --
خدمتگزار 1398/05/31 - 20:16
یعنی شما راه انبیاء را طی میکنی
یعنی خیلی تحصیلات بالایی داری شما مدرکشو گرفتید شمادر آموزش وپرورش شکم می پرورانی و هرسال برای خودتت رتبه بندی را حق می دانی تدریس جنابعالی چقدر موفقیت آمیز بوده کسانی را که شما پرورش داده ای به درد نون گرفتن خونه اش هم نمی خوره چه برسه به آینده این مملکت!!!!!!!!
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1398/05/24 - 00:17
همین طوری شده که هرچوپانی با گرفتن مدرک تربیت بدنی مدعی میشه..
پاسخ + 0 0 --
خدمتگزار 1398/05/31 - 20:26
آنچه عقاب داخل قفس را پیر می کند، غم قفس نیست پرواز کلاغ های بی سرو پاست.
پاسخ + +2 -2 --
ناشناس 1398/05/24 - 00:19
آخه فرضا توبخوای تدریسم بکنی چی رو میخوای تدریس کنی اینکه بچه ها ببینید این شکلی چای کف نمیکنه این شکلی کف..
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1398/05/24 - 00:21
بیایید کمی واقع بین باشیم هرکسی در سر پست خودش عزیزه اما فقط در همون سمت وکار نه کار دیگه ای..همین طوری شده که شده خر توخر وهیچکی سر جای خودش نیست
پاسخ + 0 0 --
خدمتگزار 1398/05/31 - 20:35
شما خدمتگزار را ..... حساب کردی نمی دانم .... که فرمودید چه کسانی هستند شما بشینید سر جایتان شمایکه حرف زدن بلد نیستید پس سکوت را رعایت فرماییدو....
پاسخ + 0 0 --
خدمتگزار 1398/05/31 - 20:59
ما هم مثل شما به جای درس دادن با گوشی موبایلمان ور می رویم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/06/02 - 15:23
عزیز جان عفت کلام داشته باشیدکجای دنیا انسانی رومیشناسید که نخوادپیشرفت کاری وشغلی داشته باشه حرف شمادرست ومحترمه ولی همکارخدماتی عزیز باتوجه به این اصل به دانشگاه رفته وادامه تحصیل داده حتما هم درخودش دیده که معلم بشه لطفا قضاوت بیجانکنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/06/12 - 00:14
باسلام آقای معلم توکه اسم خودت رامعلم گذاشتی یک فرهنگی هستی از تو انتظارنمی رود شما که مدرسه می رفتی مادرت یک دسمال تو جیبت می گذاشت تا دماقت را پاک کنی حالا شدی معلم نکنه می تر سی حقوقت را از دستت بگیرن. اصلا از طرز صحبت‌هایت مشخصه که چه شخصیتی هستید و بدبخت او دانش آموزی هست که در شما معلمش هستی.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/06/04 - 13:02
سلام خدمت همکاران محترم
بنده یک خدمتگزار هستم چند شب پیش تو یه مراسم تفسیر قرآن در منزل یکی از اقوام دعوت بودیم که به ترتیب همه اون افرادی که در اونجا حضور داشتند هر کدام یک صفحه از قرآن رو میبایست تلاوت میکرد که اکثرا فرهنگی بودند به خدا قسم هیچ کدوم از اونها نتوانستند قرآن رو صحیح تلاوت کنند خیلی جای تاسف بود خیلی از اون بی سوادها قرآن رو صحیح خوندن اما ای کاش اون برادر بی فرهنگ و بی شخصیت که خیلی ادعایش میشه اونجا بود و میدید.واقعا متاسفم واسه شما بی فرهنگ های بی شخصیت که توی جامعه هیچ جایگاهی ندارید
پاسخ + +6 0 --
سعید 1398/06/13 - 07:19
سلام جناب آقای حاجی میرزایی لطفاباتغییرسمت ما نیروهای خدماتی موافقت نمایید باتشکر
پاسخ + +6 0 --
رضا 1398/06/13 - 07:24
با سلام خدمت وزیر محترم جناب آقای حاجی میرزایی لطفابلطفاباتبدیل وضعیت نیروهای خدماتی موافقت نمایید باتشکر
پاسخ + +3 0 --
یونس 1398/06/18 - 12:00
سلام دوستان یه گروه تلگرامی درست کنیم تا با هم بیشتر در ارتباط باشیم و لینک گروه رو همینجاه هم بزارییم و برای دوستان دیگه هم بفرستیم.
پاسخ + 0 0 --
محمدرضا 1398/07/21 - 21:39
صحبتم با امثال اون معلمهای تنگ نظر که نظرهای در مورد خودشون صدق می کند را گذاشتند بنده خدمتگذار لیسانس نرم افزار دارم تمام سیستم مدرسه را بنده راه اندازی می کنم یا مشکلی پیش بیاد حل می کنم تو که معلمی معلم میخوام ببینم اگه یه فیش حقوقی بخواهی می توانی از اتوماسیون برا خودت بگیری یا میای التماس معاون اجرایی را می کنی تا برات بگیرد خواهشا از مسائلی که مربوط بهتون نیست نظر ندید یک خدمتگذار باسواد بهتر از یه معلم بی سواد می باشد
پاسخ + +1 0 --
محمد 1398/08/04 - 02:11
با سلام و احترام
عزیزان من خودم ی نیروی خدماتی هستم و سالها
در اداره کار اداری کردم و به دفعات به این موضوع
برخوردم ی بخشنامه ساده رو باید تلاش می کردم به
کارشناس و حتی کارشناس مسئول تفهیم کنم
بنده از اون دسته از همکارانی به جد نگران آموزش
صحیح دانش آموزان هستند تشکر می کنم اما واقعا
اینکه فردی در جایگاه خدمات هم می تواند ارتقاع
تحصیلی درست داشته باشد را خارج از ذهن ندانید
و با یک ساز و کار درست می شود از همین نیروها
استفاده کرد
روی حرفم در ادامه با مسئولین هست
نیروهای خدمات خارج از بدنه سیستم نیستند
پس خواهشم می کنم به ما ظلم نکنید چرا که نه در
رتبه بندی صحمی داریم نه ارتقاع شغلی برای ما
همچون دیگر نیروها لحاظ شده
ما با کمترین حقوق تلاش کردیم تا سطح سواد خود را
بالا ببریم اما متاسفانه شما مسئولین تنها به دلیل
امکان جایگزین برای ما باعث شدین تلاش ما بی ثمر
بماند
به ما ظلم نکنید
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1398/08/06 - 21:04
عزیزان مسئول وزارت ازتون خواهش میکنم بی احترامی به مدارک نکنید
پاسخ + +3 0 --
سرایدارو خدمتگزار 1398/10/19 - 18:51
تو چکاره هستی که برای خدماتی امرو نهی می کنی تو هم یکی از ان معلم های بی سوادی هستی که فقط مدرک گرای کرده ای چون بوی از معرفت وانسانیت نبرده ای اگر تو را ست می گفتی که معلمی از این حرفهای چرت وبی خود نمیزدی من خودم معلم می شناسم که مدرکش به قول شما از دانشگاه فرهنگیان گرفته ولی هر را از بر تشخیص نمی دهد دست راست وچپ خود را نمی شناسد اون هم معلمی مثل تود بود که فقط اسم معلمی را یدک می کشید معلم واقعی اول باید انسان باشد وانسانیت داشته باشد نه بی معرفت .....مثل تو که به خدماتی اهانت کند .....الان این خدماتی ها از صد تا مثل تو معلم نما بهترند هم از نظر فنی وعملی هم از نظر ی پس برو خودت وفکرت را درست کن
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/11/15 - 21:20
متآسفانه معلمانی ( البته به ساحت مقدس معلمی توهین نمیکنم و حتی این اجازه را به خود نمی دهم ) باسابقه بیست و اندی سال در آموزش وپرورش مشغول به خدمت هستند که هنوز دایره لغات اولیه زبان فارسیشان بسیار افتضاح است . مگر از کدام دانشگاه مدرک گرفته اند ، دانشگاه تربیت معلم بعید میدانم مدرکش ارزشی داشته باشد ، جهت اطلاع شما عزیزان فرهیخته عرض میکنم اینجانب 8 سال پیش استخدام شده ام قبل از ورود مدرک تحصیلی داشتم ، هم اکنون نیز با نهایت تواضع نه من بلکه بسیاری از همین نیروهای خدماتی از نظر آگاهی وعلمی خیلی فراتر از حد تصور شما هستند ، تمامی معلمان در بدو استخدام معلم بدنیا نیامده اند،ضمن تقدیر از معلمان فرهیخته و البته با وجدان از مسولین خواستار بررسی شرایط ما خدمتگزارانی شوند که ضمن داشتن مدرک تحصیلی و البته دانش واقعی همچنان مشغول خدمت بدون هیچ ادعایی هستیم ، به امید بهترینا برای همه دوستان
پاسخ + +2 0 --
خدمتگزاری بهترین شغل 1398/11/16 - 10:14
با سلام و درود خدمت تمامی خدمتگزاران محترم.یکی از بهترین شغل ها خدمتگزاری است چون حداقل حق الناس به گردن مون نیست.جالب که مگه کسانی که الان تو مجلس هستن از اول در این جایگاه بودن اونا هم درس خوندن و مدرک گرفتن بماند چه جوری که الان بعضی ها توهین میکنن و میگن پولی مدرک میگیرید حتما خوشون هم همینجوری مدرک گرفتن . من خودم شخصا بدون هیچ تقلبی چه بماند پولی مدر لیسانسم رو با معدل17 گرفتم و همچنان خدمتگزار هستم
پاسخ + +1 0 --
خدماتی 1398/11/19 - 20:34
الان به تو معلمی که این حرف را زدی پی به عظمت وابهت وبزرگی تو پی بردیم که چه عظمتی داری ولی کاش نصف همان خدماتی ها معرفت داشتی که نداری از این رو پی به عظمت وبزرگی نداشته تو پی بردیم که دست بی معرفتان عالم را از پشت بستی
پاسخ + +1 0 --
احمد 1398/12/19 - 14:02
سلام و عرض ادب خدمت دوستان
همکاران عزیز لطفا از طیق نمایندگان مجلس پیگیر اجرایی شدن ماده 7تنظیم مقررات مال و اداری توسط اموزش و پرورش شوید تا به حق و حقوقتان برسید
باسپاس خدمتگزار فرهنگی از آذربایجانشرقی

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

خیلی زیاد - 1.9%
زیاد - 0.9%
متوسط - 2.3%
کم - 2.5%
خیلی کم - 92.4%

مجموع آرا: 1986

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور