صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

اعمال مدرک تحصیلی خدمتگزاران مدارس و عدم به کار گیری بازنشستگان در آموزش و پرورش

خدمتگزار | اصفهان

اعمال مدرک تحصیلی خدمتگزاران مدارس و عدم به کار گیری بازنشستگان در آموزش و پرورش

با سلام 

یکی از معضلاتی که گریبانگیر مملکت مان شده، به کارگیری افراد باز نشسته در همه ارگانها مخصوصاً آموزش و پرورش می باشد و این در حالیست که مجلس چندی قبل به کارگیری بازنشستگان را ممنوع اعلام کرده و به تصویب هم رسیده بود. این در حالیست که مملکتمان پر شده از جوانهای درس خوانده بیکار که معلوم نیست آخر و عاقبتشان به کجا ختم می شود.

جوانی که تحصیلکرده و بیکار است به جای مشغول شدن بر سر کاری مناسب، به علت بیکاری و نداشتن درآمد مناسب نه تنها ناامیدی و یاءس گریبانگیرش می شود بلکه ممکن است به علت تاخیر در ازدواجش به معضلی برای جامعه تبدیل شود.
اگر از مسئولین هم در این مورد سوال شود می گویند افراد بازنشسته با تجربه هستند .
در جواب باید بگویم که همین افراد به قول شما باتجربه، تجربه شان را از کجا به دست آورده اند؟

مگر نه این است که با رفتن بر سر کلاس درس و در طی چندین سال فعالیت این تجربه را به دست آورده اند؟.! از ابتدا که تجربه ای نداشتند.
ثانیاً: اگر چه ممکن است تجربه ای داشته باشند، ولی این چنین که من یا ما خدمتگزاران مشاهده می کنیم این افراد بازنشسته هیچ گونه تعهّدی نسبت به تعلیم و تربیت دانش آموزان ندارند و در کلاس فقط یه درسی به بچه ها می دهند و دیگر کاری ندارند به اینکه دانش آموز یاد گرفته یا نه.
خواهشی که از مسئولین دارم این است که از افراد جوان تحصیلکرده وبا انگیزه و متعهّد برای تعلیم و تربیت فرزندانمان استفاده کنند تا با کاهش بیکاری، به پبشرفت جامعه نیز کمک کرده باشند.
ما جمعی از نیروهای خدماتی آموزش و پرورش هستیم که با مدرک لیسانس در قسمت خدمات مشغول به خدمت هستیم و چندین سال است که مدرکمان را اعمال نمی کنند، امیدواریم که با عنایت مسئولان، با اعمال مدرکمان موافقت شود و از این نیروها که در بدنه خود آموزش و پرورش هستیم برای امر تدریس استفاده گردد چراکه در طول چندین سال با نحوه آموزش و چگونگی برخورد با دانش آموزان و.... آشنا می باشیم.

همچنین با تغیر سمت ما و جایگزینی نیروهای جوان بیکار جامعه به جای ما ،از بسیاری از معضلات ناشی از بیکاری خوانان جلوگیری می شود.


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در صدای معلم

گروه تلگرامی صدای معلم


ارسال مطلب برای صدای معلم

خوانده شده: 6464 دفعه پنج شنبه, 19 مهر 1397 18:19

نظرات بینندگان  

پاسخ + +42 -1 --
جلال 1397/07/19 - 23:27
سلام ؛ طبق بخشنامه ی وزارتخانه ، اعمال مدرک حق همه ی فرهنگیان است ؛ بدون هیچ استثنایی...!!!
عوامل خدماتی ، اگر بیشتر از عوامل آموزشی فعالیت و مشغله نداشته باشند ، کمتر از آنها کار نمی کنند...!!!
چه اشکالی دارد در کشور ما هم مانند برخی کشورها ، خود دانش آموزان ، آموزشگاه را نظافت کنند...!!؟؟
با این کار ، هم فرهنگ سازی می شود ، هم کمبود نیرو جبران می شود و هم نیروهای خدماتی تحصیل کرده ، جایگزین بسیار مناسبی برای بازنشستگان خواهند بود...!!!
اما انگار بعضی از معلمان محترم ، از این موضوع ، خوششان نمی آید و خدمتگزاران و سرایداران مدارس را جزو فرهنگیان به حساب نمی آورند...!!!
پاسخ + 0 0 --
احمد 1399/02/14 - 13:29
سلام و خسته نباشید
سوالی از همکاران خدمتگزار متقاضی رفتن به سر کلاس، دارم.
به فرض لیاقت حضور در کلاس پیدا کردید و مشغول تدریس شدید و در اوج درس ی دانش آموز بلند شد و پرسید:" آقاااا تمشک توته؟!" بقیه هم ریز خندیدن!!(سرکلاس من)
واکنش شما چه خواهد بود؟؟؟
و یا (سر کلاس همکار دیگه همان دانش آموز) پرسید:
" آقا میشه موز رو به توت پیوند زد؟!"(خنده بچه هااا)
باز واکنش شما چه خواهد بود؟
لطفا همین صفجه پاسختون رو بدهید.
پاسخ + 0 0 --
ابوذر 1399/04/14 - 19:28
با عرض سلام
خدمت احمد آقای گل عرض کنم، مثل اینکه تجربه گران بهایی در این زمینه از درخت تشمک و موز داری که به توت پیوند میزنی!!!! ؛ شما اگر نحوه کلاس داری و برقراری ارتباط را با دانش آموزان را آموزش دیده بودید یک همچین برخوردی سر کلاس برای شما اتفاق نخواهد افتاد. در ضمن نیروهای خدماتی از ابتدای ورود به مدرسه با کلیه دانش آموزان، کادر اداری و آموزشی و همچنین اولیاء در ارتباط هستند و به نوبه خود از پس مدیریت حیطه کاری خود بر می آیند. خدمتگزار بودن دلیل بر نداشتن تخصص، شخصیت، تعهد و کاستن شأن انتصاب به شغل شریف معلمی نیست. لذا به سخره گرفتن ارزش های نیروهای خدماتی از جانب شما که خود را معلم فرض می کنید بعید است. زیرا شان معلمی بیش از اینها می باشد.
پاسخ + 0 0 --
ابوذر 1399/04/14 - 19:29
سطح شعور به مدرک نیست، بلکه به درک است. لطفا سعی کنیم زیاد به مدرک خود تکیه نکنیم، و زیاد دیگران را با مدرکشان شخصیت ندهیم.
ضمنا نیروهای خدماتی تحصیلکرده که در بطن آموزش و پرورش هستند؛ آمادگی هر گونه آزمون صلاحیت سنجی (مانند نیروهای حق التدریس، نهضتی، سرباز معلم و ...) برای تغییر سمت در رشته تخصصی خود را دارند ولی با مخالفت وزارت آموزش و پرورش روبرو می شوند. از این رو در پی احقاق حقوق و انتظارات خود هستند.
پاسخ + +17 -39 --
شهاب 1397/07/20 - 05:51
خدمتگزاران تحصیلکرده در آزمون استخدامی شرکت کنند طبق چه قانونی می خواهید معلم شوید یعنی معلمی اینقدر بی ارزش شده که هرکسی با هروضعیتی تقاضای معلم شدن دارد ورود به عرصه ی معلمی مراحل قانونی دارد که باید طی شود
پاسخ + 0 0 --
Hamid jafari 1397/07/24 - 00:50
آقای به اصطلاح محترم آموزش و پرورش اجازه شرکت در آزمون استخدامی رو از ما خدمتگزاران گرفته وگرنه ما حاضریم با شما که خیلی ادعا دارید در یک آزمون واحد امتحان دهیم و هرکسی لایق شغل معلمی بود در این شغل مهم مشغول بشه و به قول شما شان و منزلت معلم حفظ بشه و هرکسی نتواند به راحتی به شغل با شرف معلمی نایل بشه.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/10/08 - 23:18
فکر کنم خودتم نهضتی هستی
پاسخ + 0 0 --
علی خیری 1397/10/21 - 17:41
خدمتگزار پنج تامدرسه هستم شش صبح مروم مدرسه تا سه بعد از ظهر مدرسها قدیمی هستند الان درمدرسه بنای وجوشکاری هم میکنم خدا راشکر میکنم ولی ازحقوقم رازی نیستم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/05/18 - 12:00
البته اگر معلمی به اخلاق و طرز فکر غلط و دید بسته امثال شماها باشد.واقعا بی ارزش است.
پاسخ + 0 0 --
میثم 1398/07/22 - 09:37
اقای محترم خیلی ادعای سواد داری بیا در هر زمینه که ادعا داری باهم یک مناظره داشته باشیم ببین من خدماتی یا توی اموزشی بیشتر حالیمونه حسادت کردن کار خوبی نیست به دانش اموزان یاد بده
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1398/11/23 - 22:50
خواهشا سما دم از سواد بالا نزنید که متاسفانه متاسفانه یک مشت دانش آموز بیسواد رو تحویل جامعه دادین که به هیچ وجه نمیشود کتمان کرد.البته تقصیر دانش آموز نیست معلمی که خودش بیسواد بیشتر از این نمیشه ازش توقع داشت که حتی کامپیوتر هم نمیتوانید روشن کنید
پاسخ + 0 0 --
ها 1399/01/23 - 11:06
طبق قانون اب یخ
پاسخ + 0 0 --
نه نه قمر 1399/02/14 - 13:09
با سلام
خطاب به همکاران محترم خدماتی
این همکار با این سطح سواد می خواد بره سر کلاس تدریس کنه و ادعاتونم میشه!!!!
"خدمتگزار پنج تامدرسه هستم شش صبح مروم مدرسه تا سه بعد از ظهر مدرسها قدیمی هستند الان درمدرسه بنای وجوشکاری هم میکنم خدا راشکر میکنم ولی ازحقوقم رازی نیستم"

رازی یا راضی و یا شایدم راذی و حتی راظی
نمیدونم!!!!!
مدرسها؟؟؟؟
در اون نذام (نضام) آموزشی رو باید گل گرفت.
پاسخ + +15 -33 --
عجب!!!!!!!!!!! 1397/07/20 - 11:29
برادران خدمتگزار چرا شما ها از این امر غافلید که خدمتگزار استخدام شده اید و باید خدمتگزار هم بمانید . حالا هرکدامتان رفته اید از دانشگاه های آزاد شهرستانی که کارشان فروختن مدرک تحصیلی است مدرکی دست و پا کرده اید و اینچنین مدعی شده اید . امثال شماها با مدارک دانشگاهی معتبر و دولتی بیکار مانده اند و افسردگی گرفته اند . پس دیگر بس کنید و پاپیچ این آموزش و پرورش مظلوم نشوید .
عزت زیاد...
پاسخ + 0 0 --
A.gh 1397/10/13 - 21:41
من مدرکمو از دانشگاه فرهنگیان گرفتم
از همون دانشگاهی که همه فرهنگیان عزیز مدرک گرفتن و براشون اعمال میشه.
پاسخ + 0 0 --
ممم 1397/10/21 - 01:46
حالا تو چرا بشارت گرفته
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/03/06 - 09:33
.... عجببب!!! از طرز استدلالت. حسادت هم حدی دارد. چرا یکی که آموزگار استخدام شده دبیر میشود. چرا کسیکه دبیر استخدام شده تغییر رسته داده و معاون اداری میشود؟ چرا شخصی که کادر اداری شده تغییر رسته میدهد و مدیر مدرسه میشود؟ میدانید چرا؟ چون اساس پیشرفت هر سازمانی ارتقا پرسنل ان سازمان است و یک قانون است و نیروی خدماتی هم جزو همان پرسنل است.چرا فقط نیروی خدماتی که سواد و تخصصشان بسیار بسیار از امثال شماها بیشار است نتواند؟چون شماها حسادت میکنید و میترسید بیعرضگیهایتان نمایان شود . اگر دوزاریت افتاد که هیچ اگه نیوفتاد اشاره بده بازم توضیح بدم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/05/18 - 12:03
امان از کوتاه بینی بعضی ها که قدرت دید هم نوع و همکار که بیشتر مواقع بهتر از خودشان هم هستند را ندارند.
پاسخ + 0 0 --
علیمردان 1398/05/30 - 21:40
.... ماهرکاری کردیم غیرتشوداشتیم .یه نیروی خدماتی قبل ازهرکسی واردمدرسه میشهتادیروقت وظایفشو انجام میده وآخرین نفرازمدرسه خارج میشه اگه درسی خوندن ومدرکی گرفتن غیرتشوداشته خداروچه دیدی شایدهمون نیروی خدماتی که بقول خودت مدرکی دست وپاکرده یه روزی مدیر مدرسه بشه که این هم نشون ازغیرتش داره
پاسخ + 0 0 --
علیمردان 1398/05/30 - 21:42
..... من رفتم مدرکموازدانشگاه پیام نورکه امتحاناشوسخت میگیره گرفتم.
پاسخ + 0 0 --
نجفی 1398/07/20 - 21:27
تو خودت از دانشگاه علم و صنعت مدرک داری ؟
کلاسها پر شده از معلمان بازنشسته که هیچ حالی برای کلاس
داری ندارن ، و از روی بیکاری به صورت ساعتی مشغول کار شدن
پاسخ + 0 0 --
یوسف 1398/09/25 - 19:28
برین سرکلاسایی که معلمان عزیز و باسواد مشغول به امر تعلیم تربیت هستند ببینید اموزش چه وضعی دار غیر رتبه بندی افزایش حقوق دغدغه دیگه ای ندارند خوبه ادم یه ذره وجدان کاری داشته دوست عزیزی که میگی پاپیچ اموزش و پرورش مظلوم نشید تو دیگه دلت واسه مظلومیت اموزش وپرورش نسوزه دایه مهربانتر از مادر
پاسخ + 0 0 --
ها 1399/01/23 - 11:08
طبق قانون اب یخ.همون استاد بیسوادی که در دانشگاه فرهنگیان تدریس میکند.در دانشگاه آزاد هم مشغول تدریسه
پاسخ + 0 0 --
م .س 1399/03/14 - 10:04
بنده نیروی خدماتی هستم . چرا حرف بی ربط میزنی منی که ۸ ترم دانشگاه بودم و حدود ۲۵ میلیون خرج و مخارج دانشگام شده. بدش شما چطور جرات میکنی میگی مدرک خریداری میکنی. حتما خودت جز اون افراد هستی که مدرک تهیه کردی.
پاسخ + 0 0 --
حمیدرصا 1399/08/24 - 15:33
من یه نیروی خدمتگزار هستم.
مدرک تحصیلی فوق لیسانس دارم.
چندین گواهی ثبت اختراع هم دارم.
خیلی از معلمها تو مدرسه سوالهاشون رو از من میپرسن.
همینطور که منم خیلی وقتها از معلمهای با سابقه بالا سوال میپرسم.
نمیشه که بگیم هر کی خدمتگزار هست بیسواده و شایستگی آموزش نداره اما سرباز معلمها این ویژگی رو مادرزاد دارن.
پاسخ + 0 0 --
مسلم 1399/10/06 - 08:48
عجب به جمالت انسان همیشه در حال تغیراست ورشد ؛مگر شمارا مادرت معلم زایید -چرا بچه نموندی -چرا از ابتدایی به راهنمایی اومدی -اول که استخدام شدی برای ابتدایی یا...آیا توی همون مقطع موندی پیشرفت نداشتی اگر نداشته باشی تا حالا گندیدهای(ز گهواره تا گور دانش بجو)
پاسخ + 0 0 --
عبدی 1400/08/08 - 08:08
من نگاه ،من آه، من سکوووووووت
پاسخ + +26 -1 --
خدمتگزار 1397/07/20 - 21:15
اعمال مدرک حق قانونی خدمتگزاران است و به ان
خواهند رسید...شکی در ان نیست...
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1397/07/20 - 21:26
خدمتگزار محترم
باکدام قانون ؟

چگونه خواهند رسید حتما باوزیرشدن حاجی بابایی

قربان معلمی یک تخصص مهم است درکشورایران اینقدر شان معلم را پایین آورده اند که هرکسی فکر می کند می تواند معلم شود
پاسخ + +14 -4 --
خدمتگزار 1397/07/21 - 07:58
شهاب جان،اگه به فرض ما تغییر سمت هم نخوریم ایا
به نظر شما که تحصیل کرده ای اولا در حکم ما نبایدکه
قید شود کارشناسی واز مزایا ان بهرمند شد،دوما ایا با
توجه به سختی کار،نباید ما را زودتر باز نشسته کنند مثلا 25
سال مثل سایر کارگران یا خدماتی های شهرداری چون
شما که مارا به عنوان فرهنگی قبول نداری لا اقل ازسایر
منافع ان بهرمند شویم،سوما ایا این انصاف است که با
سابقه ده ساله حقوق ما اینقدر پایین باشد و.....
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1397/07/21 - 13:13
خدمتگزارمحترم
بیشترمسائلی که عنوان نمودید ظلم هایی است که درمورد همه ی ماصورت می گیرد باشما موافقم
درکامنت های بالا عنوان کرده ام که حقوق شما کم است وحقوق خودم را با27 سال سابقه نوشته ام که آن هم کم است شما خدمتگزاران محترم بسیار عزیز هستید ومن به حضور شما درمدرسه وهمچنین در کنارشما بودن افتخار می کنم
اگرمی خواهیم موفق شویم وحق خود را بگیریم باید متحد شویم نه اینکه دنبال کسب جایگاهی باشیم که شایددرآن جایگاه نتوانیم به خوبی خدمت کنیم
اصولا بنده باتفاوت حقوق بالای افراد در جایگاه های مختلف مخالفم ومعتقدم هرکس درهرجایگاهی که مشغول به کار است باید محترم باشد وحقوق مکفی بگیرد
پاسخ + 0 0 --
نجفی 1398/07/20 - 21:34
با بیست و دو سال سابقه حقوقم دو و نیمه ، مدرکمون اعمال بشه ، تا از مزایای مدرک تحصیلی استفاده کنیم ، کلاس و ریاست برای شما
پاسخ + +9 -11 --
ناشناس 1397/07/21 - 20:33
باهمه احترامی که برای همکاران خدمتگزارم قائل هستم باید به این نکته مهم توجه داشت که آموزش و تریبت فرزندانمان نیاز به تخصص دارد نه مدرک .
پاسخ + 0 0 --
علیمردان 1398/05/30 - 21:43
عزیزم کسی که مدرک گرفته حتما تخصصشو هم داره.
پاسخ + 0 0 --
محمدرضا 1398/07/21 - 22:41
همکار معلم عزیز شما بچتونا جایی که خدمتگذار معلم شد ثبت نام نکن
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1398/11/23 - 22:56
تو تخصص داری این شده وضعیت مملکت
پاسخ + +7 -2 --
ناشناس 1397/07/24 - 20:44
خدمتگزار بودن دلیل بر نداشتن تخصص و شخصیت و کاستن شان انتصاب به شغل شریف معلمی نیست بلکه نداشتن تخصص وشخصیت و مهارتهای زندگی است که شان معلم رامیکاهد که متاسفانه درسیستم اموزشی امروز شاهد کاستی های زیادی دراین زمینه ایم این موضوع راازخروجی مدارس میتوان فهمید... دانش اموزان کم صبر،پرتوقع،بی مسئولیت گواه این مطب هستند پس جناب ..عجب!!!شاهین و امثالهم به جای نظردادن بیهوده به اکثرپستها کمی به معلومات فضایل اخلاقی واضافه کنیدضمنا کلاسی که دران درس می خواندم اکثریت همکاران فرهنگی البته معلمین گرانقدرو کارکنان آموزش وپرورش بودند که زمان امتحان برای من خدمتگزار صندلی درنظرمیگرفتندوالی آخر..ومن ا...توفیق
پاسخ + 0 0 --
H.N 1397/10/10 - 14:47
بابا عرض سلام خدمت دوستان و همکاران محترم....
دوستان، آموزش و پرورش در سالهای پیش رو با بحران کمبود نیرو روبرو است و با توجه به اینکه بودجه این وزارتخانه افزایش چشم گیری ندارد، بدون شک ارزان ترین راه برای جبران کمبود نیرو ، سرباز معلمان، نیروهای حق التدریس و نیروهای خدماتی دارای دارای مدرک دانشگاهی است، یعنی با این روشی که دولت و آموزش و پرورش در جذب نیرو در پیش گرفته با چنان کمبود نیرویی مواجه شود که شما امروز مدرک گرفتید صبح تغییر سمت می یابید پس بیهوده وقت خود در مناظره با افرادی که هیچگونه مسئولیتی ندارند و از سر بیکاری نظری میدهند سر گرم نکنید و از وقت خود استفاده بهینه کرده ،حتما مهارت کار با کامپیوتر و نرم افزارهای جانبی را یاد بگیرید ، کتاب روش تدریس و کتاب های دوره دبستان را تهیه کرده و تمرین داشته باشید به زودی خودشان
برای تغییر سمت پا پیش میگذارند موفق باشید...دانشجوی ترم اخر کارشناسی ارشد مدیریت
پاسخ + +8 -1 --
ناشناس 1397/08/10 - 18:14
حتما میگن اینها انسان نیستند
پاسخ + +3 -1 --
حسین 1397/09/12 - 15:06
با سلام وخسته نباشید من هم یک خدمتگزاردر آموزش وپرورش هستم با مدرک تحصیلی لیسانس علوم تربیتی میخواهم از آنهایی که مخالف بکار گیری نیروی خدماتی در آموزش وپرورش هستند سوال کنم آیا این مدرک جز در سیستم آموزش وپرورش جایگاه دیگری دارد وبه درد کلاس درس نمی خورد ؟ آیا درس مثل فنون تدرسی یا اختلات یادگیری جایگاهش در خدمات میباشد؟البته هر مدرکی در یک سیستمی کارایی دارد شما نباید چون یک عده کا رایهای آنها ضعیف همه را مثل انها ببینید با تشکر
پاسخ + +6 0 --
محمد 1397/09/25 - 00:16
.... اگه ما خدمتگزارها نباشیم ....
پاسخ + +8 0 --
میرزایی 1397/09/27 - 11:53
با سلام و تحیات الهی محضر مبارک تمامی دوستان فرهنگی
قصد بی احترامی به هیچ یک از معلمان و همکاران گرامی ندارم.ولی باید عرض کنم که معمان و دوستانی که معترض اعمال مدرک ما نیروهای خدماتی هستید،چرا ما نیروهای خدماتی باید اعمال مدرک یا تغییر رسته عایدمون نشود؟؟؟؟مگر تو کدوم آیه و حدیث نوشته که نیروی به عنوان خدماتی جذب شد دیگه تا آخر عمرش باید خدماتی بمونه؟؟مگه جناب وزیر و همین معلمان موقع استخدامی فقط به عنوان مدرس استخدام نشدید،چرا تمام پستها شامل حالتون میشه اعم از پست انواع مدیریت،انواع معاونت،انواع سرپرستی ها و....به هرحال باید بگم که ما هم زحمت کشیدیم تا به این نقطه رسیدیم.دانشگاه رفتیم،کاردانی گرفتیم،کارشناسی گرفتیم،ارشد گرفتیم و خیلیها هم دارن دکترا میخونن تو همین نیروهای خدماتی.ما هم پایان نامه داشتیم سمینار داشتیم و.....در حالی که نیروهای الان جذب شدند که متاسفانه به سن بازنشستگی رسیدند ولی الان جذب شدند مثل نیروهای نهضتی،حق التدریس،خرید خدماتی و...با این اوضاع جمیع احوال مستحق تغییر رسته از خدماتی به آموزشی نیستیم؟؟؟؟
پاسخ + +1 -2 --
علی 1397/10/12 - 09:58
باسلام درودبه تمامی فرهنگیان زحمتکس ایران اسلامی امید است باتعامل به این مسائل نگاه کنید.زیرا همه ی اقشار فرهنگی مستحق حقوق خودشان می باشند زیرا در تمام ادارات کسانی که مدرک میگیرند به پستهای بالاتری راه می یابند مثلا کارمندان بیشتر بانک ها اکثراخدماتی بودن یا سایر ادارات نمی خواهم نام ببرم امید است نگاهمون به تبدیل وضعیت این عزیزان مثبت باشه
پاسخ + +4 -6 --
شهره 1397/10/23 - 21:35
نظری ندارم،ولی میدانم وازنزدیک هم دیدم که نیروی خدماتی داریم که اسم خودش روبلدنیست بنویسه چون برادرشهیدبوده یه مدرک قلابی گرفته وبه اون مدرک قلابیش مینازه که من بایدمعلم شوم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/12/02 - 10:01
باسلام من در دبیرخانه یک آموزش پرورش مشغول هستم 4 تا از معلم ها آمده بودن برای درخواست یک کت آموزشی بخدا بلد نبودن درخواست بنویسن زیاد ادعا نکن همکار خانم درضمن معلما خانم بودن تازه استخدام شده بودن ماکه 20 سال سابقه داریم بامدرک لیسانس
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/08/10 - 13:08
چرابه معلمین خریدخدمات توهین میکنیددرحالی حقشون ضایعه شده بااین دولت وتصمیماتش معلمین خریدخدمات توپرت ترین جاهامیرن واسه تدریس بازبجای تشویق توهین متاسفام واسه طرزفکرشمادولت الان حاضره بچه هارابه مابسپاره ولی دوست نداره ماروتغییروضعیت بده بهترین دانش اموزان هم زیردست معلمان خریدخدمات تربیت شدن میگی نه بیابازدید
پاسخ + 0 0 --
ریحانه 1398/11/20 - 09:56
بعضی ازمعلماهم هستندکه نمی دونند چه طوری برخوردکنندمثل یک برده باهامون رفتارمی کننداین به نظرتون خوبه
پاسخ + +8 0 --
ناشناس 1397/10/24 - 22:25
سلام....کم سوادی هم حتی در معلمی است...تاحالا یک معلم نتونسته ایراد بگیره در همه ی مسایل....پس نگو این مسایل را چون خودتو گناه بار نکن....هرکس به توانایش تلاش میکنه...مجبور بودم این حرف را برات بزنم...رشید خضری از پیرانشهر
پاسخ + +9 0 --
ناشناس 1397/11/11 - 23:06
آقای شهاب محترم..مگر شما که از مادر محترمتان زاده شدید معلم بوده اید که حالا اینگونه با تکبر جواب خدماتی زحمتکش رو میدید..همین عزیزان هم از دانشگاه های معتبر مدرک گرفته اند ..مگه جایی که شما مدرک گرفته اید تو مریخ یا زحل بوده..نه برادر محترم شما فکر میکنی که تخصص بالا داری ولی همیشه تجربه ثابت کرده افرادی که بلف میزنن اصلا بویی از تخصص ندارن..احتمالا در مدرسه شما نیروی خدماتی دارین که از نظر تحصیلات و معلومات و اخلاقیات از شما خیلی بیشتره که شما چنین به جلز و ولز افتادین..سخت ترین کارهای دنیا هم کلاس اموزشی دارن و مهارت ها رو آموزش میبینن..شما زیاد نگران تبدیل وضعیت خدماتی ها نباش شهاب عزیز..اونی که تبدیل وضعیت میکنه میدونه داره چیکار میکنه و راهش رو بلده..
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1397/11/23 - 10:02
سلام. دوستان خدمتگزار, منم خدمتگزار هستم اصلا خودتان را اذیت نکنین جوابی که شهاب و امثال او میدهند نشان از شخصیتشان است. باران رحمت که ببارد شاه و گدا نمیشناسد. بجای بحث و جدل.های بی ثمر , دعا کنید به جان رهبر پر شان و.منزلت انقلاب اسلامی
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1398/02/06 - 07:58
سلام
من یک خدمتگزار فرهنگی هستم .اما در بخش آموزش وپرورش هیچ اهمیتی به این افراد داده نمی شود .هرگاه صحبت از آموزش وپرورش می شود فقط از معلمان یاد می شود .هرچند که حق معلمان هم آنگونه که شایسته آنها است ادا نمیشود اما باز نسبت به ما وضعیتشان کمی بهتر است.ساعات کاری ما زیادتر وخدماتی که در مدارس انجام می دهیم کمتر از معلمان نیست اما ما را نادیده میگیرند.خیلی از همکاران من مدرک لیسانس دارند اما مدرکشان اعمال نمی شود.حتی 400هزار تومان ناقابلی که به معلمان وهمکاران رسمی وپیمانی اضافه شد شامل نیروهای قراردادی نشد .آیا این انصاف است؟
پاسخ + +11 0 --
امید 1398/02/06 - 08:04
سلام
چرا اعمال مدرک بالاتر از دیپلم برای نیروهای خدماتی ممنوع است .اگر تبدیل وضعیت نمی کنید لااقل مدرک را اعمال کنید تا در این شرایط بد اقتصادی کمی دردمان را دوا کند.
پاسخ + 0 0 --
علیمردان 1398/05/30 - 21:50
مدارکمونو اعمال نمی کنندچون اگه اعمال کنندحقوقمون کلی افزایش پیدامیکنه که دولت هم نمی خواد به نفع ماکارکنه.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/03/12 - 07:23
من نیروی خدماتی هستم دیپلم نظام قدیم سال 76قبولی در دانشگاه آزاد همان سال اما متاسفانه بدلیل مشکلات مالی نتوانستم درس بخوانم الان هم کارشناسی حسابداری مالی دارم مدرک جوشکاری استاندارد آلمان سال76مدرک جوشکاری گاز اما نیروی خدماتی هستم و در این چند سال با هر دو مورد برخوردکردم معلم با بیست سال سابقه هنوز درخواست نمیتواند بنوییسد خدماتی هم بیسواد هست اما اگر سوادکافی داشته باشید به نیروهای خدماتی توهین نمیکند
پاسخ + +4 0 --
س.ا 1398/04/04 - 21:42
با سلام خدمت تمامی همکاران عزیز بنده هم نیروی خدماتی می باشم و زیاد هم دنبال تغییر رشته رفتم حتی بصورت حضوری در زمان وزارت آقای فانی با ایشون صحبت کردم ولی متاسفانه جواب درستی نگرفتم.وزارتخانه بعد از کلی پیگیری که من انجام دادم. اعلام کردن که تغییر رسته را به ادارات کل واگذار کردند.ادارات هم که همه میدانیم کاری انجام نمی دهند .تنها یک راه وجود داره برای انجام این کار اون هم یک صدا شدن و همکاری که متاسفانه من تابحال نتونستم این کار انجام بدم و چون همکاران محترم اصلا هم کاری نمی کنند
پاسخ + +6 0 --
عرفان 1398/05/19 - 14:01
سلام
توجه توجه
من تحقیق کردم کسانی که دراین سایت بر علیه نیروهای خدماتی حرف میزنند اصلا معلم وفرهنگی نیستند این ها یک سری از افراد بیکاری که به دنبال تفرقه اندازی هستند مطمئن باشید هیچ فرهنگی نمی یایید با این حرفها خودش را خراب کند لطفا حرفای ضد نقیض نزنید ان شاالله با توکل بر خدا مشکل همکاران نیروی خدماتی هم امسال حل می شودفقط لطفا از طریق تهران ونمایندگان مجلس پیگیری کنید
پاسخ + 0 0 --
آزاده 1398/05/20 - 09:03
سلام
آقا عرفان
انشاءالله همینگونه که شما می گویید باشد
هرچند معلمهای طرز فکرهای غلط نظریه های بالا هم هستند.
خدا هدایتشان کند به ضلالت نمانند.
پاسخ + +13 -1 --
جواد 1398/06/20 - 10:37
اين دولت براي نيروهاي خدماتي كاري نمي كند انشاالله دولت بعدي.ايندفعه آگاهانه راي بدهيد..............
پاسخ + +9 0 --
مسلمان 1398/06/31 - 13:36
ما خودمان بی عرضه ایم سرباز معلم مثل نیروی خدماتی بی تجربه است ولی آنها رو بکار میگیرن ولی ما رو نه بریزید دم در وزارت خونه حق خودتون و طلب نمایید. ۵۰۰۰ هزار نیروی خدماتی تحصیل کرده بروید جلوی مجلس .صدا وسرما. چرا نیرو نهضتی.حق تدریس .مهد.تبدیل شدن ولی شما نه.چون یکدست نیستید ترسیدید.بهتون میگن اگه حرف بزنی اخراجی....
پاسخ + +5 -1 --
محمدرضا 1398/07/21 - 23:50
باعرض سلام خدمت همه همکاران گرامی خدمتگزار از همکاران خوهشمندم که افکارتان را درگیر نظرات این سه چهار فیلسوفدانیا پرفسور که اسمشون معلم هست که از حسادت وبخیلی رودست ندارند نکنید وفقط خدارا شکر کنید که رزق وروزیتان دسته امثال اینها نیست وگرنه روی خوش دنیا را نمیدید اگر شماها درس را بواطر امثال اینها خواندید پشیزی ارزش ندارد من کارشناسی نرم افزار را دارم خدمتگذار هستم خداراشکر می کنم که رزق وروزی حلال دارم چون وقتی می بینم تعداد اندک شمار از همین مدئیان به اصطلاح معلم به جای درس دادن یا سرشون تو گوشیه یا فکر چای خوردنه برای این آموزش تاسف میخورم واگر روزی خدا خواست وبه رسته معلمی رسیدم از آموزش همین بخیلان دوری خوام کرد با تشکر
پاسخ + +5 0 --
محمد 1398/07/24 - 15:51
به نظرمن اگراین کسانی که بانظرشان دراین سایت سرایداران رااینقدربی ارزش میداننداگرفرهنگی هستنداصلالیاقت کاردرآموزش وپرورش راندارندچون یک فرهنگی اولین شرط استخدامش فرهنگ وادب وانسانیت است تویی که اینقدرمردم راخاروبی ارزش میدانی چه میخواهی یادبچه های مردم بدهیدبی ادبی وبی فرهنگی عین مثالی که میگه ادب ازکه آموختی میگه ازبی ادبان وای به حال آینده دانش آموزانی که زیردست اینطورآدمهای هستندمردحسابی بیشترهمین آدمهای که توبیارزششان میکنی یاخانواده شهیدیاجانبازان هستندکه توی نوعی به برکت خون همان شهیدان الان آسوده زندگی میکنی مابقی هم آدمهای شریفی هستندکه مدرک داشتند ولی شغلی غیرازخدمتگذاری نبوده بالیسانس تن به این کاردادندوافتخارهم میکنندکه نانی حلال میخورندوازدیوارکسی بالانمیروندوامیدواربودندکه بالاخره روزی تبدیل وضعیت میشوندپس توامثال تواینقدربدبخت وحسودندکه چشم پیشرفت دیگران راندارندبدبخت چندصباح دیگربازنشست میشوی پات لب گوره خداانتقام این همه اهانت راازت میگیره انشاالله
پاسخ + +7 0 --
محمد سهیل 1398/07/24 - 19:12
سلام من خدمتگذارهستم حاضرم باهمان مدرک کارشناسی ارشد خدمتگذاری کنم ولی از مزایای مدرکم وطرح رتبه بندی استفاده کنم شرایط زندگیمون خیلی سخت شده وگرنه کار که عار نیست
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1398/09/09 - 17:27
اقای ... شما لیاقت نداری ....
پاسخ + +6 0 --
احمد 1398/12/14 - 12:33
باسلام وعرض ادب خدمت تمام فرهنگیان به خصوص خدمتگزاران بی ادعا
اکثر پیامبرا خدا روزی چوپان بودندو مردم وبخصوص اشراف آنها را قبول نداشتنددر حالی که اینهاهادی انسانها شدند و چراغ هدایت را روشن کردند .آنها که اهل دردند درد اقشار پایین را می فهمند.واقعا کسانی از نیروهای خدماتی که زحمت کشیده و به حقیقت درس خوانده و مطالعه کرده و با دست رنج خودش ادامه تحصیل داده با وجود مشکلات خانواده داری و وجود اقساط خانه و با وجود نداری اسقامت کرده و به مدارج بالای تحصیلی نایل آمده لایق تقدیر وتبدیل پست و ارتقا پست می باشد.
به زودی طعم شیرین زحماتتان را خواهید چشید.اماگذشته ات را فراموش نکن که از کجا به کجا رسیدی و دستگیر افتادگان باش
با سپاس خدمتگزار فرهنگی از استان آذربایجانشرقی
پاسخ + 0 0 --
غلامی از یزد 1399/09/17 - 21:50
منم مثل خیلی همکارام هستم ولی از این قوم السارقین(حسن و دار و دستش)منت نمیکشم
پاسخ + +3 0 --
امیرحسین 1400/05/23 - 07:13
برن بمیرن اون معلمایی که با رتبه 20 یا 30 هزار کنکور شدن معلم یا اصن با رتبه های بالا بر فرض محال چون رتبه های بالا نمیان بشن معلم بعد میان سر کلاس درس من دانش اموز به هیچ جاش نیستم بخدا که اون اقای خدماتی کارشو درست تر از معلم انجام میده همه بچه ها هم دوسش دارن حقوق خیلی کمی هم که میگیره خیالش راحته از شیر مادر حلال ترشه نه معلمی که درس اصن براش مهم نیس و فقط به فکر بالاتر بردن حقوقشه چون فک میکنه یه معلمی قبول شده دیگه خیلی حالیشه خدا خودش حق همه دانش اموزایی که گیر شما معلمای بدرد نخور میوفتن رو بهشون میده شما برید به فکر رتبه بندیو مدرک و تخصص کارتون باشید اقایون حاضر خور متخصص

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور