صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

معنای در اولویت بودن آموزش و پرورش همین بود !

اردوگاه شهید باهنر تهران در گروی پرداخت مطالبات فرهنگیان ! آیا تعبیر ورشکستگی آموزش و پرورش به واقعیت می پیوندد ؟

علی پورسلیمان/ مدیر صدای معلم

" در دولت اول آقای دکتر روحانی اولویت هایی از لحاظ برنامه ریزی و اجرا در برنامه های دولت بود مانند برطرف کردن تحریم ها و لغو قطعنامه ها اما در دولت دوم آقای دکتر روحانی برنامه این است که آموزش و پرورش و بخش فرهنگ در اولویت اول قرار بگیرد . "

 محمدعلی نجفی - 5 اردیبهشت 96

فروش اردوگاه شهید باهنر تهران و نامه حاجی بابایی

وزارت آموزش و پرورش به منظور پرداخت مطالبات فرهنگیان، سند اردوگاه شهید باهنر را به عنوان ضمانت در اختیار بانک قرار داده است.

فریدون واسعی مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش در دی ماه 95  با تایید اینکه سند اردوگاه شهید باهنر به عنوان ضمانت در اختیار بانک قرار گرفته است گفت :

با تصمیم هیأت وزیران، اجازه انتشار اوراق صکوک اجاره برای پرداخت بدهی‌های وزارت خانه آموزش و پرورش داده شده و این وزارتخانه سند اردوگاه شهید باهنر را در اختیار بانک به عنوان ضمانت قرار داده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت پرداخت نشدن مطالبات سررسید شده، این اردوگاه به تصرف بانک قرار می گیرد؟»، گفت: طبق قانون سازمان برنامه و بودجه کشور، تا سال 1399 احکام لازم برای تعهد و بازپرداخت اصل، سود و هزینه‌های مترتب بر اوراق سررسید شده را در لوایح بودجه سنواتی کل کشور پیش ‌بینی کرده است و دولت مکلف به پرداخت این مطالبات همانند پرداخت حقوق است.

فروش اردوگاه شهید باهنر تهران و نامه حاجی بابایی

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت آموزش و پرورش در تکمیل سخنانش می گوید :

براساس ماده 3 آئین نامه اجرایی این قانون ، آموزش و پرورش موظف است برای استفاده از ساز و کار اوراق صکوک اجاره ، دارایی هایی را که  حائز شرایط مقرر در بخش 2 آئین نامه هستند به وزارت امور اقتصادی و دارایی معرفی کند.

با توجه به وجود مطالبات فرهنگیان از جمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 94 و همچنین مطالبات دیون ناپذیری که با پایان سال مالی حق افراد از بین می رفت ،‌آموزش و پرورش به منظور پرداخت مطالبات معوقه و مطابق با قانون بودجه سال 95 بند « ح» و مصوبه هیئت وزیران با فروش و انتشار اوراق صکوک اجاره به میزان 40 هزار میلیارد ریال توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی موافقت کرده است.

در واکنش به این خبر معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌ و‌ پرورش دوشنبه 25 تیرماه  هر گونه واگذاری اردوگاه شهید باهنر تهران به بخش خصوصی را تکذیب کرده و می گوید :

فروش اردوگاه شهید باهنر تهران و نامه حاجی بابایی

حتی یک متر از فضای این اردوگاه تحت عنوان تملک، اجاره یا بهره‌برداری به کسی واگذار نشده است و تمام این مجموعه در اختیار وزارت آموزش ‌و ‌پرورش است.

اردوگاه شهید باهنر متعلق به دانش‌آموزان و فرهنگیان است و قابل واگذاری به شرکت‌های خصوصی نیست.

25 تیرماه « حمیدرضا  حاجی بابایی » در نامه ای به رئیس جمهور مدعی می شود که اردوگاه شهید باهنر به شرکتی تحت عنوان « واسط مالی شهریور سوم » واگذار شده است . ( این جا )

فروش اردوگاه شهید باهنر تهران و نامه حاجی بابایی

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس دهم همچنین عنوان می کند که این اردوگاه به ثمن بخس ( یک سوم قیمت واقعی ) در قالب اجاره به شرط تملیک واگذار شده است .

چرا نمایندگانی مانند فاطمه سعیدی، محمود نگهبان سلامی و جبار کوچکی‌نژاد که از اعضای کمیسیون تلفیق در بررسی بودجه 97 بودند اجازه دادند که چنین مواردی تصویب شود ؟ نخستین نکته آن است که حاجی بابایی در این مورد و شاید برای نخستین بار از واژه " ملی " برای این مکان  استفاده می کند .

شاید حاجی بابایی با کاربرد این واژه خواسته است احساسات ملی گرایانه معلمان و جامعه را تحریک کند .

اما بر اساس پیش فرض های سابق می توان به این نتیجه منطقی رسید که  احتمالا این بدهی سر رسید شده است و بانک و یا موسسه ای که آن 4 هزار میلیارد تومان را در ازای پرداخت مطالبات فرهنگیان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده است چون مفاد قرارداد رعایت نشده است ادعای مالکیت این اردوگاه 50 هکتاری را کرده است . ( البته در این مورد وضعیت شفاف نیست چرا که بازه زمانی تا سال 99 تعریف شده است و نیز پروسه زمانی برای ادعای مالکیت قانونی اگر روند قانونی طی شده باشد بسیار بیشتر از این زمان است )

در این اوضاع رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس که حتی وقت کافی برای توئیت کردن مطالب خود را در قالب املای صحیح و نگارش درست ندارد و مسئولیت  این اشتباهات را به گردن روابط عمومی خود می اندازد از این فرصت طلایی استفاده کرده و سعی در خرید محبوبیت در افکار عمومی برای خویش است .

فروش اردوگاه شهید باهنر تهران و نامه حاجی بابایی

« صدای معلم » بلافاصله پس از نگارش این نامه در مطلبی ( این جا ) نوشت :

" « صدای معلم » به فوریت خواهان توضیح و شفاف سازی مسئولان وزارت آموزش و پرورش در این مورد است. پرسش بنده از جناب حاجی بابایی که نامه ای را تحت عنوان رئیس فراکسیون فرهنگیان خطاب به رئیس جمهور نگارش کرده است این است که چرا در همان زمان ایشان نسبت به این موضوع موضع گیری نکرد ؟

اما پرسش اساسی این است که چرا این نامه پس از 16 ماه از فروش این اردوگاه نوشته می شود و آیا واقعا نمایندگان مجلس در این مدت طولانی از این موضوع اطلاعی نداشته اند و یا سکوت کرده اند ؟ "

در نشست رسانه ای که در 30 آذرماه 96 با حضور علی الهیار ترکمن برگزار شد ( این جا ) ؛ یکی از پرسش های صدای معلم چنین بود :

" نکته بعد ایده خطرناکی در آموزش و پرورش در قالب  بند " ه" تبصره 9 یعنی تغییر کاربری املاک و فضاهای مازاد و تبدیل به احسن آنها شکل گرفته است.

ساختمان مدرسه و زمین های مرغوب آن سرمایه های ثابت آموزش و پرورش است و نباید مورد دست درازی قرار گیرد. اجرای این بند پای دلالان را به آموزش و پرورش باز می کند و دلالی و رانت و فساد را در سیستم افزایش می دهد.

چرا واقعیت ها را به معلمان نمی گویید... "

فروش اردوگاه شهید باهنر تهران و نامه حاجی بابایی

در زمستان 96 کمیسیون تلفیق بودجۀ مجلس شورای اسلامی در قالب لایحۀ بودجۀ 1397 به وزارت آموزش و پرورش اجازه داد تا بدون پراخت عوارض نسبت به تغییر کاربری مدارس و فروش آن‌ها برای تأمین هزینه‌های وزارتخانه اقدام کند .

 چرا محمدرضا عارف که به تازگی رئیس کمیسیون آموزش شده است حرفی نمی زند ؟ حال پرسش بنده از جناب حاجی بابایی که نامه ای را تحت عنوان رئیس فراکسیون فرهنگیان خطاب به رئیس جمهور نگارش کرده است این است که چرا در همان زمان ایشان نسبت به این موضوع موضع گیری نکرد ؟

وقتی باب مدرسه فروشی و... باز شود و به صورت فرهنگ سازمانی درآید طبیعی و محتمل است که سایر بخش ها را نیز تحت الشعاع خویش قرار خواهد داد و قبح آن از بین برود .

و سخن آخر سکوت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در برابر چنین موضوعاتی است .

چرا نمایندگانی مانند فاطمه سعیدی، محمود نگهبان سلامی و جبار کوچکی‌نژاد که از اعضای کمیسیون تلفیق در بررسی بودجه 97 بودند اجازه دادند که چنین مواردی تصویب شود ؟

حال که آقای حاجی بابایی این مساله را رمز گشایی کرده است چرا سکوت کرده اند ؟

فروش اردوگاه شهید باهنر تهران و نامه حاجی بابایی

چرا محمدرضا عارف که به تازگی رئیس کمیسیون آموزش شده است حرفی نمی زند ؟

شاید سخن بطحایی در این مورد درست باشد که اخیرا گفته است :

" امروز نشانه های ورشکستگی آموزش و پرورش دیده می شود."

سه شنبه, 26 تیر 1397 09:28 خوانده شده: 1781 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +6 -6 --
ناشناس 1397/04/26 - 10:28
برعکس شده.هرچه معلمین افراددرسخوان جامعه بودندبرعکس ازهمه پایین ترند.ندیدیم این همه حرف ومقاله ازحق وحقوق ،کسی حرف معلمین رو گوش کنه و وضع ما بهتربشه.کمی اضاف میکنن یک بندکم میکنن.پووووووف.واقعا که.
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/26 - 11:16
سلام

دوست عزیز ناشناس

1- این ادعا که معلمان افراد درس خوان بودند و یا هستند نیاز به مستندات و راستی آزمایی دارد .
اگر سندی دارید بفرمایید .
نظرسنجی وزارت آموزش و پرورش در 2 سال گذشته نشان داد که بیش از 70 درصد معلمان با کتاب انسی ندارند .


2-شما بفرمایید در این جمعیت یک میلیونی معلمان و 800 هزار نفری بازنشستگان چنر نفر و یا چند درصد می نویسند ؟

اگر آماری دارید ارائه فرمایید .

3- راهکار شما چیست ؟


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
دبیر م 1397/04/26 - 16:52
خبر غم انگیز و دلسرد کننده ای است
چون کلا ایران ایران در ا.پ 3 اردوگاه کشوری دارد که ابروی این وزارت باید باشند و بمانند
شهید میزاکوچک خان رشت
شهید رجایی نیشابور
شهید باهنر تهران
پاسخ + 0 0 --
دبیر م 1397/04/26 - 16:52
خبر غم انگیز و دلسرد کننده ای است
چون کلا ایران ایران در ا.پ 3 اردوگاه کشوری دارد که ابروی این وزارت باید باشند و بمانند
شهید میزاکوچک خان رشت
شهید رجایی نیشابور
شهید باهنر تهران
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 01:32
از نظر آقای حاجی بابایی ، معلمان نخبه اند و خطشه ای بر این مطلب نیست و آنهایی که در آزمون استخدامی سال 89 کارنامه دریافت نکردند بنابر گزارشات مغلوط واصله خدشه دار بوده و پخمه و تخمه بودند
پاسخ + 0 0 --
دبیر م 1397/04/27 - 09:39
افرین بر اتنا خانم و مطلب گزنده اش!!
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1397/04/26 - 10:32
سلام.یادمه یه سریالی پخش میشد که اقای فتحعلی اویسی توش نقش آفرینی میکرد .فک کنم اسمش شهر قشنگ بود .و اقای اویسی نقش رییس یک مجله رو بر عهده داشتن. و همیشه تو فیلم از اولین قسمت تا اخر یه دیالوگ باحال داشتن که میگفتن این مجله یه گل نشسته.ما بدبخت شدیم.این کشتی به گل نشست رفت...
دقیقا این دیالوگو باید برای اموزش پرورش میلی کشور باید به کار بد که آموزش و پرورش به گل نشست...
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/26 - 11:20
سلام

دوست عزیز

اگر این کشتی به گل نشسته است و یا در حال غرق شدن است تک تک ساکنان آن باید به اندازه خویش مسئولیت خویش را بپذیرند .

آیا این طور نیست ؟


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 01:35
سلام جناب آقای پور سلیمان
آری هر مسئول مرتبطی به قدر وسع نافذش مسئول است
پاسخ + +8 0 --
ناشناس 1397/04/26 - 10:41
دولت فعلی دولت مدیران و پزشکان است و معلمان اهمیتی ندارند. اما در کل آموزش و پرورش بسیار بی نظم و قاعده اداره می شود به ازای هر معلم،دو نفر کادر اداری وجود دارد! این همه پست آبکی در مدارس و ادارات و این همه ناحیه و اداره کل، دانشگاه پرهزینه فرهنگیان، انتقال افراد پارتی دار به مراکز استان و ادارات، ده نوع مدل مدرسه و...عملا آ.پ را افلیج کرده است.و با این شرایط همیشه کمبود نیرو! و بودجه وجود دارد.
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/26 - 11:24
سلام

همکار محترم

نظام اداری آموزش و پرورش هم تقریبا مانند سایر ادارات است و کار مفید آن ناچیز .

اما تا جایی که می دانم آمار کل آموزش و پرورش حدود 937 هزار نفر است که حدود 630 هزار نفر آن معلم هستند .


پس فرمول پایین بهره وری برای همه بخش ها و دوایر برقرار است .


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/04/26 - 12:12
سلام جناب پورسلیمان
حتی مطابق آمار شما.به ازای هر سه معلم یک نفر کادر اداری وجود دارد هر چند می دانم این نسبت بیشتر است و بسیاری از معلمان با ابلاغ غیر واقعی و یا پست های غیر تدریس جزو معلمان قرار می گیرند و این یک فاجعه است و در هیچ دولتی با این شرایط وضع معلمان تغییر نخواهد کرد.این دولت که جای خود دارد!!
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 01:45
برای ابراز نظر، تحلیل، تفسیر و ارائه راهکار در این مورد بسیار نادانم
آقای دکتر زیر 45 سال و فوق لیسانس زیر 40 سال برای نظر دادن ذی حق ترند
پاسخ + +9 -2 --
ناشناس 1397/04/26 - 10:43
اولا عارف در این دو سال نمایندگی خود یک کلمه حرف نزده که حالا بیاد در مورد این واگذاری حرف بزنه در ثانی عارف اصلا نمیدونه اموزش و پرورش و مدارس چیه چه برسه به اینکه اصلا بدونه اردوگاهی به این اسم هم وجود دارد عارف را صرفا به عنوان فردی که برای استراحت و داشتن پست نمایندگی وارد نمایندگی و دراخر وارد این کمیسیون شده در نظر بگیرید و اجازه دهید به خوابیدنش مشغول باشد و مزاحمش نشوید اما جمله جنابعالی در ابتدای مقاله خیلی جذاب و نشانگر وابستگی و اراداتت به اربابت روحانیست "طاما در دولت دوم آقای دکتر روحانی برنامه این است که آموزش و پرورش و بخش فرهنگ در اولویت اول قرار بگیرد ."اخه شیفته روحانی کدام اولویت؟ اتفاقا اولویت اربابت شیخ حسن حذف و انحلال اپ است
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/26 - 11:33
سلام

دوست عزیز


قبلا در مورد آقای عارف نوشته ام .

1- متاسفانه بی عملی و فقدان برنامه از ویژگی های بسیاری و از جمله ایشان است .


2- دقیقا معنای مطالبه گری همین است .

این که عملکرد افراد و جریان ها باید با حرف هایشان سنحیده شوند .

آقای نجفی ادعایی را مطرح کرده بود و بنده هم با یادآوری آن مطالبه گری و پرسشگری را انجام داده ام .


3- یکی از نشانه های استقلال این است که به نظام ارباب و رعیتی نباید پای بند بود .


ناراحتی شما احتمالا این است که این یادداشت همه را مورد نقدقرار داده است و البته آقای حاجی بابایی را ...


این جا اگر هزار ایراد داشته باشند باز اجازه می دهند که صدای معلم با وجود ماهیت انتقادی اش در نشست ها حضور داشته باشد و رسالت خود را انجام دهد ...

نه این که مطابق با خاطره آقای نظری به خاطر یک انتقاد محترمانه یک فرد ستادی را به ساختمان پژوهشگاه راه ندهند !

مناسفانه شما و طیف موافق تان هیچ گونه باوری به فضای آزاد ، نقادی و گفت و گو ندارید و تنها هنر شما ایجاد فضای امنیتی و بگیر و ببند بوده است ...

کارنامه شما کارنامه درخشانی نبوده است که بتوان از آن دفاع کرد .

وظیفه ما نقد جریان کلی آموزش و پرورش و عملکرد آن است و افراد برای ما تقدس ندارند .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
شهروند 1397/04/26 - 15:03
درود جناب پورسلیمان. آقای عارف در حال تولید ژن خوب است نه رتق وفتق امور آپ.بطحایی هم با اولین گام در کاهش حقوق معلم برای یار گرمابه اش نوبخت است هدفش تست زنی معلمان برای آوار کردن مسائل دیگر بر سر معلمان است .تکرار میکنم حذف بند سختی کار تست زنی بود .تنها راهکار اعتصاب است واعتصاب
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 01:53
چه تناقضی موجود است؟
ژن خوب خارج آپ یا نخبه داخل آپ؟
مگر ژن خوب با نخبگی همراهی ندارد؟
و اگر همراهی ندارد نادانم
و اگر همراهی دارد باز هم نادانم
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1397/04/26 - 10:50
دانشگاه های اصلی هر استان با حدود 15هزار دانشجو ،کمتر از هزار نفر عضو هیات علمی و کارمند دارند در حالی که هر ناحیه آموزشی حدود 5 هزار نفر نیرو دارد!! و در مرکز استان حداقل دو ناحیه آموزشی و اداره کل وجود دارد! که جمعا پانزده هزار نفر پرسنل دارند!! و البته همیشه نیرو کم دارند چون بسیاری از معلمان پست اداری دارند یا مدیر و معاون آموزشی و فنی و اجرایی و پرورشی و سرپرست و...هستند و یا با رابطه از تدریس در مناطق معاف و به مرکز استان منتقل می شوند...
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 01:54
لبخند و تلخند و ریشخند به سیستم
پاسخ + +2 -5 --
محمد باقر شیبانی 1397/04/26 - 11:04
من نمی دانم که چرا پاداش پایان خدمت یک معلم را پس از گذشت 9 ماه و در سنوات قبل تر حتی بعد از یکسال و نیم ،پس از بازنشستگی به معلمین می دهند و انهم به صورت اقساطی و سپس همین را هم بوق و کرنا می کنند و به خودشان می بالند که پاداش فرهنگیان را پرداخت کردیم .اما یک مامور آب و برق و گاز و تلفن ،سر موقع پیدایش می شود و قبض می اورد و چنانچه یک همشهری انرا به موقع نپردازد ،در قبض بعدی جریمه شامل او میشود و یا اینکه اگر یک قسط وام بانکی 2 روز تاخیر کند ،باید جریمه پرداخت.واقعا نتیجه همان است که آموزش و پرورش رو به ورشکستگی است یا یا اینکه در پس پرده چیزهایی است که ما اطلاع نداریم.
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 01:57
علت اصلی ورشکستگی آپ چیز دیگریست آنچه نوشتید، بها و بهانه عارضی بود.
پاسخ + +9 -1 --
دبیر 1397/04/26 - 12:00
شاید باور این حرف سخت و تلخ باشد اما دیگر در مجلس چیزی به نام نماینده ی مردم نداریم بلکه مجموعه ای از افراد هستند که به دنبال منافع شخصی و گروهی خویش می دوند .
این سوال هم از دولت مطرح است که چرا پرداخت دیون وزارتخانه آموزش و پرورش که زیر مجموعه ی دولت است را وظیفه ی خود نمی داند ؟
یا وزیر چرا زیر بار این چنین معاملات زیانباری می رود و دم بر نمی آورد ؟
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 02:09
آنها نماینده رأی مردمند، مگر قرآن نفرموده بل اکثرهم لا یعقلون؟
دولت؟
خداوند آنچه را که وسع نکرده تکلیف نکرده! جهل یکی از عوامل کاهش وسع است و خداوند رفع و دفع جهل را فریضه و تکلیف دانسته که ان شاء الله دکتری زیر 45 سال و فوق لیسانس زیر 40 سال پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی 97 بر آن فائق خواهند آمد و ما آنرا خواهیم دید، همانطور که یک گوش زمین آنرا دید و به خود لرزید و ورشکست نکرده و نه شد!
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/28 - 11:02
سلام

همکار محترم

دبیر

با این نظر شما موافقم که در حال حاضر مجلس به کارکردهای اصلی خود درست عمل نمی کند هر چند این افراد هستند که به یک نهاد احترام و اعتبار می بخشند .

مشکل اصلی این جاست که هنگام بودجه ریزی و بستن آن نیازهای واقعی این وزارتخانه کامل دیده نمی شود و بر اساس بودجه عملکرد برنامه ریزی نمی شود .


متاسفانه آقای بطحایی که در انواع مسائل ریز وارد می شود در چنین مساله مهمی تاکنون سکوت کرده است .


پایدار باشید .
پاسخ + +2 -4 --
ناشناس 1397/04/26 - 18:29
جناب پور سلیمان جنابعالی در پاسخ به کامنت بنده به عنوان نماینده بدترین و بی رحم ترین دولت تاریخ معاصرتا کنون ادعاهایی مطرح کردی که نیاز به پاسخ دارد که امیدوارم سانسور نکنی 1. جنابعالی نماینده بدترین و بی رحم ترین دولت تاریخ معاصر ایران هستی پس این نمایندگی مایه ننگ برای تو است 2. جکابعالی رفیق فاسدترین جناح و حزب هستی حزبی که بنا به اسناد قالیباف ازطریق رانت صاحب منزل میلیاردی شده هم خودش و هم معاونش 3. جنابعالی به چنین رییس جمهوری رای دادی که در منزل میلیاردی که نه از طریق کسی حلال بلکه از طریق رانت به دست امده 4. همانند دوستان دروغگویت ادعای بگیر و ببند به دولت قبل می دهی مگر درهمین هفته قبل اربابانت که نوچه ای چون تو دارند دستور بازداشت معلمان را ندادند ؟طرفداری از بی رحم ترین و فاسدترین دولت تاریخ معاصر افتخاری برای تو است پس طرفدار و مطیع فاسدترین دولت تاریخ معاصر باش
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/26 - 21:05
سلام

دوست عزیز

1- تا جایی که می دانم بنده نماینده خودم و رسانه صدای معلم هستم و البته در برابر آن پاسخ گو .


2-اگر بنده عضو این حزب با مشخصاتی که جنابعالی نام بردید هستم مدارک و اسناد آن را منتشر کنید .
بنده در حال حاضر عضو هیچ حزب و یا تشکلی نیستم .


3- مطابق قانون هر کسی می تواند به هر نامزد قانونی رای دهد .
کسی هم نمی تواند این حق را او سلب کند حتی شما .


4- تا جایی که می دانم بازداشت آقای محمد حبیبی از کانال و مجاری دولت نبوده است .
هر کسی بازداشت کرده است خودش باید پاسخ گو باشد .


5- از نظر شما سپاسگزارم .


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 02:19
تاریخ می گوید عملکرد شیطان، مردم، ابوبکر و عمر در تأسیس دولت عثمان بی تأثیر نبوده است که در پی گذشت زمان معاویه و یزید و ... هم محصول آنند! توبه توّابین و جانفشانی جاهلانه پس از تأخیرها و اصرار بر تداوم جهالتها چه سود؟
پاسخ + +3 -8 --
ناشناس 1397/04/26 - 18:39
پورسلیمان موهاش رو در راه رای اوردن عارف و اصلاح طلبان ریخته چه قدر توصیه به رای دادن به اصلاح طلبان می کرد؟ حرفهای این مرد تماما دروغ و از روی کینه است
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/26 - 21:09
سلام

دوست عزیز

ریزش موی بنده موضوعی ارثی است .

از یادآوری شما سپاسگزارم .


البته به قول پروین اعتصامی :

گفت: از بهر غرامت، جامه‌ات بیرون کنم

گفت: پوسیدست، جز نقشی ز پود و تار نیست

گفت: آگه نیستی کز سر در افتادت کلاه

گفت: در سر عقل باید، بی کلاهی عار نیست


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 02:57
یا ابا صالح!! می دانم که اکثر اصلاح طلبان اصلاح طلب واقعی نیستند، همانطور که ... واقعی نیستند.
یا خضر نبی!! تو می دانی که شرافت انسانها به موی سرشان نیست.
رحمت خدا بر آن کچلی که شایستگی ملاقات احتمالی مولایش صاحب الزمان(عج) را پیدا کرد.
سلام بر آن دستی که مردم با او مصافحه نمی کنند ولی خیالی آسوده دارد که در عالم رؤیای صادق با دستی مصافحه نمود و دست دیگرش به قدرشناسی مردم واگذار شد! چه چاله ها! چه چالشها! چه دستها و چه ریسمانها!
وقتی حرص پیش نماز مسجدی طعنه باشد، از نخبگان آپی چه انتظار؟ که بر آنان خطشه ای نیست!
پاسخ + +1 -3 --
بهلول 1397/04/26 - 19:51
بااین خزعبلات خواستی حز نحست را تبریه کنی اگر اسناد بیرون بیا رسوا میشی کارگر حزب منحله..اتن که وزارت اموزش وپرورش وکمیسون در اختیار شماست چرا هرروز حقوق معلمان را کاهش می دهند شما خیانت در واگذاری اردوگاه را به مطالبات معلمان نسبت میدی حقوق نجومی دیگران از بودجه دولت وپاداش معلمان با واگذاری اردوگاه فرهنگیان را مسخره کردی/؟
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/26 - 21:16
سلام

آقای بهلول

1- بنده قبلا تقاضای نشستی را با کمیسیون آموزش دادم فعلا و پس از چند ماه پاسخی نداده اند .
خانم سعیدی گفت وقت ندارند !


2- تقضای وقت مصاحبه را با آفای بطحایی در آبان ماه سال 96 به آقای نظری داده ام ، هنوز پاسخی نداده اند .


3- این موضوع را من ادعا نکرده ام .
چیزی است که مسئولان گفته اند .

اگر در حوزه اختیارات بنده بود شاید فکر دیگری می کردم !


پایدار باشید .
پاسخ + +2 -4 --
بهلول 1397/04/26 - 21:19
چرا از نقد دولت اتش می گیری

چرا بجای دولت دروغ می گویی

دولت مگر مرده خودش جواب بدهد

فکر نمی کنی کمی برای کارهای بزرگ کوچک هستی

تکذیب کند تا اسناد روبشه

حاجی بابایی محبوب فرهنگیان است

شما فقط فحاشی می کنید.

حاجی بابایی هم در مجلس توانمند است هم در وزارت

حاجی بابایی امروز به برکت ناتوانی دولت وفحاشی شمامحبوبتر شده است به همین دلیل نگرانید.

فرهنگیان از شما متنفرند شما یک باند شناخته شده چند نفره هستید که مزدوری وزارت را می کنید وبعنوان شیر اطمینان عمل می کنید
پاسخ + 0 0 --
منوچهر 1397/04/26 - 21:46
اگر حاج بابايي محبوب دل هر مدرسه يا اداره يا اداره كل يا وزارت باشد .بايد در ان را با گل بست كه بوي گند ان بعد از 8 سال بيرون نزند.پوپوليستها در انتظارند!!!!!!شتر در خواب بيند پنبه دانه گه................................
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 03:08
مگر دولت زنده است؟
کلمه برو کوچولو از ناجوانمردی بزرگ کوچک است.
روزی نوجوانی بابت گفتار حقی، مشتی دریافت کرد و ناظران عاقل مشکوک شدند و گفتند مگر تو فحش هم بلدی؟
پاسخ + 0 -4 --
ناشناس 1397/04/26 - 21:44
خوب جناب پورسلیمان نماینده بی رحم ترین تاریخ معاصر ایران از زمان پهلوی تا کنون شما بازداشت حبیبی را خارج از حیطه اختیاران دولت نام بردی پس بازداشت معلمان در هفته معلم را چه پاسخی داری بدهی؟ دستور برخورد با تجمعات صرفا با دستور وزارت کشور صورت می گیرد امیدوارم برخورد و بازداشت معلمان در تجمع هفته معلم را نیز خارج از حیطه اختیارات دولت عنوان نکنی نمایندگی از بی رحم ترین دولت تاریخ معاصر ازپهلوی تا کنکن ننگ است ننگ
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/26 - 21:50
سلام

دوست عزیز ناشناس

حالا این مطالب شما چه ارتباطی با فروش اردوگاه شهید باهنر دارد ؟

بنده با هر گونه بازداشت غیرقانونی و تحدید آزادی بیان مخالفم .

هر فرد و یا مقامی هم که انجام می دهد خودش باید پاسخ گو باشد و مسئولیت آن را بپذیرد .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
آتنا 1397/04/27 - 03:13
به نام خداوند بیکرانی، که برای او حدّ و کرانی متصوّر نیست ! !
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/04/27 - 17:10
جناب پور سلیمان یواش یواش داری پاسخها رو سانسور میکنی ها
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/28 - 22:00
دوست عزیز ناشناس

سلام

باید دید معنای سانسور چیست و کاربرد آن چه می تواند باشد ؟


آیا عدم انتشار کامنت های کسی که نظرات غیرمرتبط می گذارد و یا هدفش ارائه مباحثی برای انحراف از موضوع است نامش " سانسور " است ؟


باید در واژه ها و معانی آن یک بازخوانی تحولی داشته باشیم .

پیشنهاد من این است که شما به بخش " نامه های دریافتی " مراجعه کنید و هر چه دل تان می خواهد علیه صدای معلم و مدیر آن فحش و ناسزا دهید .


پایدار باشید .
پاسخ + +2 -6 --
سید 1397/04/27 - 12:44
درود ب اقای حاج بابایی.چون همیشه از فرهنگیان حمایت میکنه .کور بشه اون چشمی ک خوبیهای اقای حاج بابایی را نمیبنه .
پاسخ + 0 0 --
کم سواد 1397/04/27 - 14:38
درود ب اقای حاج خطشه.چون به جای حمایت از فرهنگیان از آموزش و پرورشی ها حمایت میکنه .
پاسخ + 0 0 --
سید 1397/04/28 - 00:30
اقای کم سواد .خخخ
پاسخ + +3 -1 --
فرهنگی 1397/04/27 - 13:53
پول ندارن عربا گشنن
پاسخ + 0 0 --
معلم 1397/05/01 - 23:19
تو که منفی دادی فیشت چه قدره؟
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1397/04/28 - 21:42
درود برجناب پور سلیمان ،مدیر باسواد و باجنبه صدای معلم . ای کاش در جامعه معلمان افراد باسواد و روشنفکر مانند شما بیشتر داشتیم. ولی متاسفانه همکاران ما اکثرا بدون مطالعه و با تعصب بی جا دنباله روی جناح بندی های بیهوده هستن . وای کاش به جای پیروی کورکورانه ، به حقوق خود آگاهی بیتری پیدا می کردن و به دنبال حق خودشون می رفتن.حال چه بوسیله نوشتن یا ............
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1397/04/28 - 22:06
سلام

همکار محترم

از محبت شما سپاسگزارم .


همیشه تکیه کلام من این بوده است :

" معلمان محکوم به تفکر هستند . "

وقتی فکر نباشد ، گفت و گو نیست و به جای روابط سازنده و نقادانه ، " پرخاشگری " و " خشونت " جای آن را خواهد گرفت .



پایدار باشید .

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور