صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" اگر فانی و حتی مجلس اجازه بدهد با عنوان " یک آموزگار " در مجلس حاضر شده و از فانی دفاع خواهم کرد ! "

دیدار آموزگاری که بیش از 5 سال دریک کانتینر درس داد با وزیر آموزش و پرورش ...

گروه گزارش/

شاید تصورش را هم نمی کرد که در فاصله حدود دو هفته از انتشار گفت و گویش با سخن معلم ( این جا ) بتواند با آقای فانی دیدار نموده و با او گفت و گو کند .

دیداری که بنا بر گفته این آموزگار تقاضایش را از مهر ماه سال گذشته  تقدیم دفتر وزیر نموده بود و بیش از 9 ماه در صف انتظار ایستاده بود ...

« خاتون جا باد پر » آموزگاری که بیش از 5 سال در یک کانتینردرس داد . او 5 سال بردبارانه و دلسوزانه با غنچه های زندگی به تعلیم و تعلم پرداخت و البته در این مدت خیلی ها خبری از او نگرفتند ...

او فکرش را نمی کرد که زمانه این چنین با او با نامهربانی سخن بگوید و رفتار دوستانش در این مدت محنت او را صد چندان نماید ...

او در این دیدار صمیمانه ، با فانی از دردهایش گفت ...

این که تنها به خاطر فعالیت هایی که همه آن ها در جهت منافع معلمان و آموزش و پرورش بوده است و او را به جرم " ناکرده " به کانتینری تبعیدش کردند هر چند او بهترین لحظه های زندگی و عمرش را همین 5 سال می داند که با محروم ترین بچه های جامعه سر کرده است .

آموزگاری که چون سایر معلمان در موقع آتش سوزی کلاسش - تراژدی نامیمون و همزاد مدارس محروم ایران در سال های اخیر که شین آباد غم انگیزترین و تاثرآورترین آن بود - عاشقانه به کمک شاگردانش شتافت و سلامتی دستانش را هدیه راه نوباوگانش نمود .

او هنوز این کار را نه فداکاری و یا منتی بر سر شاگردانش که وظیفه  اخلاقی و انسانی خود دانسته و می داند .

فانی در این دیدار با او رفتاری به غایت مهربانانه داشته و او از این رفتار مردمی و معلمانه وزیر آموزش و پرورش بسیار خرسند و راضی  بوده است .

" باد پر " که بیش از 27 سال با  دانش آموزان مقطع ابتدایی سر می کند از مشکلات و مسائل آموزگاران و معلمان مقطع ابتدایی گفت . این که اگر هر کاری هم برای این معلمان شود باز هم کم جلوه می نماید .

او کار آموزگاران را بسیار سخت و مشقت بار و با حقوقی کم می داند و از مظلومیت معلمان ابتدایی می گوید .

او از آموزگاری سخن راند که در حال حاضر با همسر و فرزندانش در پارکینگ یک خانه زندگی می گذراند و با سیلی صورتش را سرخ نگه داشته است . آموزگاری که توان خرید یک کیلو گوشت را هم ندارد ...

« باد پر » در موقع بازگویی این سخنان اشک بر چشمانش جاری می شود و این را هم به سخن معلم می گوید که چشمان فانی نیز در موقع شنیدن این دردها و واگویه ها ، لبریز از اشک شده است...

« بادپر » بر خلاف برخی و شاید بسیاری از معلمان که فانی را " وزیری ناکارآمد و محافظه کار " می خوانند نظری متفاوت ارائه  می کند.

او فانی را وزیری می داند که به فکر معلمان است ، از جنس معلمان است و البته این سخن را با صلابت و با تعصب می گوید و از آن دفاع می کند .

« آموزگار کانتینری »  فانی را وزیری می داند که می خواهد برای معلمان کار کند اما شاید مثل برخی از وزرای سابقش اهل جار زدن و شیپور زدن نیست !

شاید اگر فانی هم مثل برخی از وزرای قبلی موقع صحبت بالا و پایین می پرید و با هیجان حرف می زد و وعده های ناشدنی به معلمان و مردم می داد اکنون این چنین در حاشیه نبود و مظلوم واقع نمی شد ...

بادپر به سخن معلم می گوید که این حرف ها را برای خوشایند کسی نمی زند چون که زمان زیادی به بازنشستگی اش نمانده است و نه به دنبال پست و مقام که تنها دل خوشی اش همان آموزگاری و سر و کله زدن با دانش آموزان ابتدایی است .

این آموزگار سخت ترین دوران ابتدایی را مربوط به زمان وزارت آقای حاجی بابایی می داند و انتقادش از این وزیر موقع صحبت کردن به حد " فریاد " می رسد ...

وزیری که یک سال به این مقطع اضافه کرد ، معلمانی را به این دوره فرستاد که نه دانشی و نه انگیزه ای برای تدریس در این مقطع نداشتند و حتی در مدارس  آزمایشگاه و کتابخانه و ... را هم به کلاس تبدیل کردند چون وزیر این گونه خواسته بود و البته خیلی ها هم سر شان را در برف کرده و با نیکی از او یاد می کنند !

او در مورد رفتار مجلسی ها با فانی و این که شمشیر استیضاح را بالای سر او نگاه داشته اند به سخن معلم می گوید که رفتار این مجلسی ها ناشی از صداقت نیست ، آن ها به فکر خودشان هستند و نه معلمان  و همین بس !

آن ها به دنبال چیزهای دیگری هستند اما قطعا این را می دانم که دل شان نه برای معلمان می سوزد و نه برای آینده آموزش و پرورش ...

« بادپر » با اراده و با جدیت به سخن معلم می گوید :

اگر فانی و حتی مجلس اجازه بدهد با عنوان " یک آموزگار " در مجلس حاضر شده و از فانی دفاع خواهم کرد !

او از رفتار وزیر هم گلایه ای دارد . این که چرا وزیر آموزش و پرورش در مراسم آقای خشخاشی در بروجرد حاضر نشده بود .

حضور آقای فانی می توانست دل ها را به هم نزدیک کند و مرهمی باشد برای خانواده دل سوخته اش ...

پایان گزارش /

badpar.1

badpar.2

badpar.3

 

جمعه, 24 بهمن 1393 20:35 خوانده شده: 3273 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +14 -2 --
مهرداد 1393/11/24 - 20:57
درود
بر سخن معلم و آقای علی پورسلیمان
گزارش عالی بود مثل همیشه !
واقعا از گروه سخن معلم تشکر می کنم که تک نگین حقیقت طلبی و حقیقت خواهی در سپهر جامعه آموزش و پرورش ایران عزیز است .
با ارادتی به پهنای یک دل عاشق .
پاسخ + +12 -2 --
فرزین 1393/11/24 - 21:11
علی پورسلیمان :
" می نویسم ، پس هستم "
درود بر سخن معلم .
پاسخ + +7 -3 --
رمضان زاده 1393/11/24 - 21:18
حرکت جالبی بود و البته امیدوارم تبلیغاتی نباشد
پاسخ + +10 -3 --
معلم 1393/11/24 - 21:21
سخن معلم :
"« بادپر » بر خلاف برخی و شاید بسیاری از معلمان که فانی را " وزیری ناکارآمد و محافظه کار " می خوانند نظری متفاوت ارائه می کند.

او فانی را وزیری می داند که به فکر معلمان است ، از جنس معلمان است و البته این سخن را با صلابت و با تعصب می گوید و از آن دفاع می کند .

« آموزگار کانتینری » فانی را وزیری می داند که می خواهد برای معلمان کار کند اما شاید مثل برخی از وزرای سابقش اهل جار زدن و شیپور زدن نیست !

شاید اگر فانی هم مثل برخی از وزرای قبلی موقع صحبت بالا و پایین می پرید و با هیجان حرف می زد و وعده های ناشدنی به معلمان و مردم می داد اکنون این چنین در حاشیه نبود و مظلوم واقع نمی شد ...
پاسخ + +9 -2 --
معلم 1393/11/24 - 21:22
بادپر به سخن معلم می گوید که این حرف ها را برای خوشایند کسی نمی زند چون که زمان زیادی به بازنشستگی اش نمانده است و نه به دنبال پست و مقام که تنها دل خوشی اش همان آموزگاری و سر و کله زدن با دانش آموزان ابتدایی است .

این آموزگار سخت ترین دوران ابتدایی را مربوط به زمان وزارت آقای حاجی بابایی می داند و انتقادش از این وزیر موقع صحبت کردن به حد " فریاد " می رسد ..."
پاسخ + +4 -1 --
فرهنگی 1393/11/24 - 21:37
چگونه می توان از وزیر وقت ملاقات گرفت؟
پاسخ + 0 0 --
سید ابراهیم موسوی 1393/11/25 - 12:48
(با اجازه ؛ کنایه ای به مدیریت محترم سایت )
کاری ندارد در صورتیکه جناب پور سلیمان " سال هاست که شما را می شناسد" هم میتوانی در ملاقات عمومی و مردمی جناب وزیر راه یابی و هم عکس یادگاری بگیری.
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1393/11/25 - 14:47
دوست عزیز
فرهنگی
سلام
خانم بادپر همان گونه که در گزارش آمده است از 9 ماه پیش درخواست ملاقات خود را به دفتر وزیر ارائه داده بود .
ضمن آن که درخواست خانم بادپر برای مطرح کردن مسائل عمومی آموزش و پرورش و نه درخواست های شخصی بوده است .
از این جهت بود که سخن معلم به آن پوشش خبری داد .
هر فرد فرهنگی می تواند با مراجعه به دفتر وزیر ، درخواست ملاقات ارائه نماید .
سخن معلم هم در خدمت همه همکاران گرامی برای طرح خواسته ها و مشکلات شان می باشد .
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1393/11/25 - 23:50
آقای پور سلیمان :عجالتا یه وقت برا جناب موسوی بگیریید........؟؟؟؟؟!!!!!!!!
پاسخ + +10 -2 --
رضا مرادی 1393/11/24 - 22:14
خانم بادپر ، سلام و درود برشما ، همواره دراحقاق حقوق حقه ی معلمان موفق وسلامت و مستدام باشید.
پاسخ + +12 -7 --
پروانه تقی زاده 1393/11/24 - 22:33
فانی انسان خوبیست اما مدیر خوبی نیست برای وزارتخانه ای همچون آموزش و پرورش پس هیجان زده نشیم با این کارهای ارزشمند و انسانی نمیتوان ضعف های متعدد آموزش و پرورش را سرپوش گذاشت!! حضرات کفاش و بطحایی که بال راست و چپ فانی هستند از دل همان سیستم حاجی بابایی بیرون آمدند از معاونت معاون وزیر و معاونت دبیر شورای آموزش و پرورش یک پله ارتقاء پیدا نموده اند!!در حاشیه نبوده اند!!روستایی مسوول سازمان دانش آموزی حاجی بابایی و فانیه!!آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جولانگاه و عرصه تاخت و تاز افراطی ها ی سیستم گذشته شده که با جابجایی پست و سمت جولان میدهند!! در نواحی یک و دو شهرری اعضای ستاد جلیلی در آموزش و پرورش حتی ارتقاء هم یافته اند!!این ها همه ثمرات فانییست!!هیجان زده نشویم دوستان!!
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1393/11/30 - 00:45
موافقم سرکارخانم :هیجان زده نشوید .
ما سی وچند سال است که فراموش شده ایم، نه هشت یا ده سال.....
پاسخ + +14 -3 --
علی 1393/11/24 - 22:52
با اینکه به این دولت را ی داده ام و الان هم پشیمان شده ام باز هم می گوییم بی لیاقت ترین وزیر تاریخ آموزش و پرورش فانی است
پاسخ + +6 -1 --
مانی 1393/11/24 - 23:15
معلمان کشور واقعا در مضیقه هستند. واقعا همه ناراحت و گله مند هستند. فرهنگیان از شما راضی نیستند !
جناب آقای فانی !
معاون اول ریاست جمهوری فرمودند کم حاشیه ترین وزیر این کابینه شما هستید! مشکل ما همین جاست! شما گفتید باید منابع را افزایش دهید. نگاه حاکمیت به معلم نگاه ضعیفی است.
آقای فانی ..!
شما در این زمینه چه کارهایی کرده اید .؟
جناب آقای فانی .!
شما آردهایتان را ریخته اید، غربال را آویخته اید. بیایید و خودتان را دراین وزارتخانه زنده کنید. حداقل شاهد یک حرکت در آموزش و پرورش باشیم. شما در کابینه مطرح کنید و بگویید این افق من است. هیات دولت اگر نمی توانید؛ خداحافظ من رفتم ..!
معلم ما بسیار خوار شده است. شما خیلی کتابی، کلیشه ای و خیلی ادبیاتی صحبت کردید ..!
پاسخ + +7 -3 --
علی پورسلیمان 1393/11/25 - 08:34
سرکار خانم تقی زاده
درود بر شما
ذکر نکاتی در این مورد ضروری است :
1- متهم نمودن فردی که به چیزی اعتقاد دارد و با " باور " سخن می گوید به صفاتی چون " هیجان زدگی " روا نیست . بنده خانم باد پر را سال هاست می شناسم . او به سخنانی که می گوید باور دارد .در یک نمونه ، اگر دوستان شما در مورد وضعیت آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران واقعا به چیزی که می گفتند باور و اعتقاد داشتند و با سماجت و تعصب آن را پی گیری می کردند الان وضعیت این گونه نبود ...
البته هر کنشی هزینه ای دارد اما فرد منتقد باید در حوزه " عمل " نیز همچون تئوری صبور ، مقاوم و موقعیت شناس باشد .
2-بنده هم سخن شما را در مورد برخی از تیم و حلقه اطرافیان فانی قبول دارم و آن را شخصا به فانی گوشزد کرده ام . کافی است همین گزارش اخیر چهارمین کنگره انجمن اسلامی و نیز گزارش تصویری آن را با دقت بخوانید متوجه خیلی از نکات خواهید شد ...
3-آقای دکتر نجفی فردی علمی و مقبول هستند ، اما یک پرسش اساسی مطرح است . ایشان نتوانستند حتی یک " سازمان " را اداره کنند و بدون ارائه دلایل محکمه پسند به افکار عمومی آن را کنار گذاشتند .
کسی که نمی تواند یک " سازمان " را اداره نماید چگونه می تواند وزارتخانه ای چون آموزش و پرورش را اداره نماید ؟!
تجربه ایشان متعلق به دو دهه پیش است و مشخص نیست ایشان در حال حاضر این توانایی را دارند و یا خیر ؟
از قدیم گفته اند : " مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد " .
جامعه فرهنگیان و معلمان باید فانی را وادار به حرکت نماید . البته فانی الان قابل مقایسه با فانی زمان سرپرستی و حتی زمان قبل از آن نیست و تغییر کرده است .
این که ما بخواهیم نقش خود را کنار گذاشته و همه چیز را در " کاریزمای " یک شخص خلاصه کنیم ، دورانش گذشته است ...
افراد بر اساس نیازهای و خواسته های محیط و پیرامون واکنش نشان داده وآن را مدیریت می کنند .
4-این که فکر کنیم هر چیزی که متعلق به گذشته است را باید دور انداخت تصوری نادرست و غیر منطقی است .
متاسفانه برخی از مدیرانی که در زمان دولت تدبیر و امید منصوب شده اند مشکل دارند و حتی خود را پاسخ گو نمی دانند !
این مدیران فکر می کنند چون در زمان آقای روحانی به مقامی رسیده اند ، از همه چیز مبرا هستند حتی پاسخ گویی !
نگاه مطلق گرایانه و حتی سیاسی محض نسبت به تفسیر کنش ها انسان را از مشاهده " واقعیات " باز می دارد .
ملاک برای قضاوت عملکرد فعلی افراد است .
از نظرات شما سپاسگزارم .
پاسخ + 0 0 --
پروانه تقی زاده 1393/11/26 - 01:21
جناب پورسلیمان،با سلام و سپاس...همانطور که فرموده اید ملاک برای قضاوت عملکرد فعلی افراد است...آفتاب آمد دلیل آفتاب!!کفاش و بطحایی و روستایی و امثالهم در حال حاضر و در دوران تدبیر و امید و از دل سیستم جاجی بابایی ارتقاء یافته اند و این غل و غش فانی در واگذاری امانات ستادی فرهنگیان حامی دولت تدبیر و امید به وابستگان جریانات سیاسی دیگر مربوط به همین فانی کنونی است!! و در ارتباط با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ها هم حکایت حقیر و دوستانم در همان شعر دکتر شفیعی کدکنی خلاصه می شود که:گه ملحد و گه دهری و گه کافرباشد/گه دشمن خلق و فتنه پرور باشد/باید بچشد عذاب تنهایی را/فردی که از عصر خود فراتر باشد...
ممنون از دقت نظر و پاسخگویی و شفافیت سخن معلم عزیز...
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1393/11/25 - 10:35
من معتقدم نقش رسانه در تشکل های صنفی بسیار کم رنگ است و این موضوع در صورت تقویت موجب کوتاه شدن ارتباط بین صف و ستاد میشود
پاسخ + +6 0 --
محمد 1393/11/25 - 14:28
خانم گرامی (همکار محترم)
لازم نیست برای دفاع از جناب آقای فانی به مجلس بروید ،به عنوان یک همکار به شما عرض می کنم که پایتان را در جایی که هیچ ارزش و احترامی برای معلم قائل نیستند نگذارید .
در جامعه ای که ارزشی برای معلم خود قائل نیست ، مجلس نیز که جوهره آن است برای معلم اهمیتی می گذارد
پاسخ + +6 -2 --
همکار فرهنگی 1393/11/25 - 15:32
با سلام
ما هم موافق حضور این خانم محترم در مجلس شورای اسلامی جهت دفاع از آقای وزیر هستیم خوشحال می شویم ببینیم و بشنویم ایشان از کدام برنامه ، طرح ، خلاقیت و تدبیر و مدیریت آقای فانی می خواهد دفاع و پرده برداری کند معیشت ، مباحث رفاهی ، حقوق ، شان و منزلت ،بیمه طلایی ، مطالبات ، آموزش و افت تحصیلی ، فرهنگ و پرورش ، واگذاری مدارس به بخش غیر دولتی ، کسری پنج هزار میلیاردی آموزش و پرورش ، جوانگرایی در آموزش و پرورش ، سیاسی کاری و سیاسی بازی ،دانشگاه فرهنگیان ، رتبه بندی معلمان و ... منتظریم بسم الله
پاسخ + +4 -1 --
همکارفرهنگی ازاصفهان 1393/11/25 - 18:13
باسلام:من هم به مانندبسیاری ازهمکارن عزیز درابتدا ازورود جناب آقای فانی استقبال کردم وامیدواربودم که برخی ازمشکلات به آرامی حل شده یابه سوی بهبودی پیش رود.اما متاسفانه تنگ نظری های ایشان درتمامی مواردآشکاراست..........درهمین بخشنامه اخیردرموردبازنشستگی پیش ازموعدتاریخ بازنشستگی را93/12/29لحاظ کرده اند تاشش ماه دوم سال تحصیلی را به جزو سابقه افراد به حساب نیاورند.
پاسخ + +10 0 --
حمید 1393/11/25 - 21:26
با سلام، بنده می خواهم جواب کسانی را بدهم که می گویند وزیران آموزش و پرورش ما کاری نمی کنند، را بدهم. عزیزان ، به لطف وزیران آموزش و پرورش است که مردم کل کشور از ناچیز ترین افزایش حقوق معلمان باخبر می شوند(آن هم چندین ماه قبل از شروع افزایش)، به لطف آنهااست که معلمان ابتدایی یاد میگیرند که 20 درصد افزایش حقوق مساوی است با 83هزار تومان، به لطف آنها است که به هر معلم قرار است(یا بهتر است بگوییم شاید) که 5 میلیون وام بدهند. به لطف آنها است که معلم با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری با کسی که مدرک دیپلم دارد ، فرقی ندارد.(البته برای این که وزیران ما عدالت محور هستند و نمی خواهند بین معلمان فاصله ی طبقاتی به وجود بیاید)
پاسخ + +11 0 --
مهدی 1393/11/25 - 22:38
با سلام !
مظلوم ترین وزیر!!!؟؟؟
یعنی چه ؟
ظلم از طرف کی به ایشون روا شده !!!؟؟؟

آخه من کسی رو بین همکارانم نمی شناسم که خاطره خوشی یا ذهنیت مثبت و حتی خنثی نسبت به دوران وزارت جناب فانی داشته باشد!!

از همکاران ارجمند خودم که احتمالا اطلاعات شایسته ای دارند تا ما با حقیقت اهم اقدامات وزیر محترم آشنا شویم در خواست عاجزانه می نمایم این اطلاعات را در اختیار سایرین قرار دهند !!

نمی دانم رئیس جمهور محترم در انتخاب وزیر برای وزارت آموزش و پرورش چه فاکتورهایی را در نظر داشته است که نتیجه اش شده این!!
گاهی حس می کنم بعد از رد صلاحیت اولین وزیر پیشنهادی بین رئیس جمهور و مجلس برای انتخاب چنین وزیری به دلایل مختلف توافق صورت گرفته است!!!! .............................

یکی کمکم کنه. دارم خفه می شم ! از این همه عصبانیت و ناراحتی که وقتی می خواهم درباره وزیر آموزش و پرورش حرف بزنم...................

متشکر
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1393/11/25 - 23:55
زیاد سخت نگیرین اوضاع ما 36 ساله که همینه فرقی هم نکرده....
پاسخ + +8 -4 --
سعدی نوری 1393/11/26 - 00:09
با سلام . این که همه ی فرمایشات خانم بادپر تعریف و تمجید از جناب وزیر بود . واین گزارش بجز این تمجیدها چه نکته و نقطه ی مثبتی داشت؟ واقعا هیچ.! من تعجب می کنم که سخن معلم این گزارش بی محتوا را چرا گذاشته است؟! یا شاید من نفهمیدم ، لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1393/11/26 - 00:29
سلام
جناب نوری
باید همه صداها را شنید ...
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
رضا مرادی 1393/12/04 - 18:09
دوست عزیز باسلام ، مطلب را از زوایای گوناگون ببینید ، شایسته گی ها وخدمت ایثارگرانه ومتعهدانه ی سرکار خانم بادپر وظرایف هنر معلمی ایشان راکه هم حافظ جان دانش آموزان وهم تامین کننده ی نیاز های روحی آن عزیزان بوده وهستند را رها کرده وبه جای ارائه مطلب در خور زحمات وتلاش ایشان بادید صرفا مادی وسیاسی به موضوع نگریسته اید ، این زیبنده ی کنش یک انسان فرهنگی نیست و جا دارد به عنوان یک عمل حرفه ای و خداپسندانه ازایشان عذر خواهی نمایید.
پاسخ + +7 -1 --
مانی 1393/11/26 - 00:33
فانی آموزش و پرورش را به ... کشید ...
پاسخ + +1 -1 --
سعدی نوری 1393/11/26 - 13:05
آیا سخن معلم به عنوان مرجعی شناخته شده و مورد اعتماد معلمان کاری در راستای هماهنگی همکاران جهت دستیابی به حقوق بربادرفته ی خود انجام می دهد؟ ایا موافق تحصن هماهنگ و یکپارچه ی معلمان در زمانی خاص _به منظور رساندن صدای اعتراض معلمان به متولیان امر- هستند یا نه؟ لطفا نظر سخن معلم منعکس گردد.سپاس.
پاسخ + +9 0 --
کریم بستانچی 1393/11/26 - 20:16
امیدواریم این همکار محترمه بدانند ما فرهنگیان هر چه می کشیم از دست وزیران ناتوانی مثل فانی است.آقای فانی بهترین کاری که می تواند در حق من ،شما وسایر معلمان انجام دهد استعفای خود خواسته است.البته ما بری آقای روحانی نیز متاسفیم.ایشان با فانی ظلم بزرگی درحق معلمان کردند.
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1393/11/30 - 00:51
سخن معلم نظر خود را درباره تحصن فرهنگیان ،وحرکتهایی از این دست ،قبلا باصراحت اعلام کرده است.
پاسخ + +2 0 --
زعفرانی 1393/11/28 - 02:05
با تشکر از آقای پور سلیمان به خاطر گزارش خبری خوبی که منعکس نمودند.
بنده حدود 8 ماه است که با خانم باد پر در منطقه 2 آشنا شدم ایشان از نوع معلم هایی است که در پی رفع و کاهش مشکلات فرهنگیان می باشد و بسیار مشتاق هستند که مشکلات معیشتی و درون سازمانی آموزش پرورش به نحو احسن حل شود ولی فرهنگیان محترم نیز به طور قانونی واز طریق تریبون ها سایتها وروزنامه ها مشکلات معیشتی ومنزلتی و آموزشی را باید بیان کنند و راه کارهای عملی برای برون رفت از این وضعیت را بنویسند و پیگیر مقالات و اخبار فرهنگیان از طریق سایتهایی مانند سخن معلم باشند و در بحث کاندیداتوری وشرکت در انتخابات شورایاری ها وارد شوند واز طریق کاندیداهایی که به این شوراها و احیانا نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره بعدی می فرستند خواسته های خود را مطرح کنند وپیگیری نمایند در ضمن پیشنهاد میدهم.
از مجلس خواسته شود به معلمین شجاعی مانند خانم باد پر اجازه داده شود در یکی از جلسات علنی مجلس حضور بابند ومشکلات خود را بیان کنند
پاسخ + +1 -1 --
احمد 1393/11/28 - 10:05
فانی فانی تشکر تشکر
پاسخ + 0 0 --
ارزو 1393/11/29 - 00:38
برای معلمان عزیز ایران اسلامی متاسفم که گوش شنوایی برای شنیدن مظلومیت اآنان در آموزش وپرورش نیست ومسئولین اموزش وپرورش به جای اهمیت به پرورش واموزش سیاست وسیاسی کاری را در اولویت کاری خود قرار داده اند
پس دعا کنید شاید همه رستگار شدند (منتقد دلسوز ، جاهل ، دانا ، نااگاه ، مغرض بی غرض ،آموزشی کار ،پرورشی سیاسی کار ....) و شان معلم وعزت وابروی او در این انتقادات حفظ شود
پاسخ + 0 0 --
000 1393/11/29 - 00:47
اگر هرکسی وظیفه خودش را صحیح انجام ده همه چیز درست می شود باتوکل به خدا
پاسخ + +5 0 --
علیرضا 1393/11/30 - 00:39
نظرات خانم بادپر در رابطه با فانی محترم اما نظر همه همکاران مظلوم مناطق محروم نیست،همه می دانند وزارتخانه عریض وطویلی با یک میلیون نیروی انسانی تحصیل کرده خروجی آن بهره وری پایین و دانش آموختگانی است که نه دانش ومهارت کافی دارند و نه از لحاظ تربیتی واخلاقی انسان در تراز جامعه ایرانی واسلامی هستند .همه این عوارض ناشی از تفکر مدیریتی مخربی است که که در همه ادوار بر آموزش وپرورش حاکم بوده که خانم تقی زاده هم به گوشه ای از آن اشاره نمودند .امیدوارم دکتر روحانی با اصلاح ساختار مدیریتی این وزارتخانه از پرت وهدررفت سرمایه های ملی جلوگیری نماید.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1393/11/30 - 19:54
آغلامیانا پَه پَه یوخدی !!
( هر که داد نزنه بهش چیزی نمیدن ) پس باید داد بزنیم ..... به هر طریق که میتوانیم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1393/12/05 - 09:27
سلام به همکار شجاع و دلسوز منطقه بنده کاملا موافقم که باید یک فرهنگی دلیری مثل شما تو مجلس از حق فرهنگیان مظلوم دفاع کند.
پاسخ + +1 0 --
معلم 1393/12/09 - 19:42
این مجلس بود که با رد نجفی ضربه مهلک را به آموزش و پرورش زد
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1395/09/23 - 22:20
سلام آقای پورسلیمان ، خاتون باد پر.خانم.شجاعی هستش
نباید محبوسش می کردند

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور