صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" « گروه سخن معلم » این گونه اقدامات غیرفرهنگی را دون شان معلمی دانسته و آن را محکوم می کند "

معلم از جنس فرهنگ و اندیشه است و روزنامه آتش نمی زند !

آتش زدن روزنامه توسط معلمان  چندی قبل و پس از انتشار کاریکاتور روزنامه همشهری ( این جا ) ، تعدادی از معلمان کرجی در حیاط مدرسه ، اقدام به آتش کشیدن روزنامه همشهری نموده و آن را در شبکه های مجازی منتشر نمودند ( 1 ).

به تازگی در ستون " حرف مردم " روزنامه خراسان انتقادی از یک شهروند در مورد ساعات کار معلمان ( تعطیلات ) منتشر گردید . ( 2 )

متاسفانه به روال سابق ، برخی از معلمان از آتش زدن این روزنامه عکس گرفته و آن را در شبکه های مجازی و به صورت وسیع منتشر نموده اند .

 

از نظر ما ، این گونه  اقدامات بیش از هر چیز نشات گرفته از دو عامل است :

1- غلبه فرهنگ شفاهی بر فرهنگ نوشتاری و پژوهش که در این حالت ترجیح داده می شود کوتاه ترین راه برای پاسخ انتخاب شود .

2- راه یافتن فرهنگ خشونت " فراگیر و نهادینه شده " در جامعه به درون محیط تعلیم و تربیت و مدرسه که با ذات و فلسفه آموزش تضاد ماهوی دارد .

 

به باور ما ، ابزار و جنس کار یک " معلم " گفت و گو و انتقاد است و توسل به این گونه اقدامات سخیف و دون پایه ، شان و منزلت معلمان را بیش از پیش در نزد افکار عمومی و اصحاب اندیشه خدشه دار کرده و معلمان را گروهی " انتقاد ناپذیر و غیرمنطقی " در جامعه می نمایاند .

« گروه سخن معلم » از همه فرهنگیان و معلمان انتظار دارد در قالب گفت و گو و " نهضت قلم " پی گیر مطالبات و اعتراضات خویش باشند .

پایان پیام /

( 1 )

آتش زدن روزنامه توسط معلمان به بهانه توهین به معلمان

آتش زدن روزنامه توسط معلمان به بهانه توهین به معلمان


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem

یکشنبه, 03 آبان 1394 16:57 خوانده شده: 3565 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +13 -1 --
حسینی 1394/08/03 - 17:33
چون نیک نظر کرد وپر خویش در آن دید :
گفتا:زکه نالیم ؟ از ماست که بر ماست
پاسخ + +31 -3 --
فرهنگی 1394/08/03 - 18:36
معلم پیش از معلم بودن انسان است و بر حسب انسان بودنش می تواند ناراحت شود، خشگمین شود و اعتراض کند.

آتش زدن روزنامه کاری نمادین به معنای مخالفت است نه به معنای خشونت.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/08/03 - 23:17
به نام دوست
در روزنامه خراسان در ستون حرف مردم انتقادي نسبت به معلمان مطرح مي شود .
اگر روزنامه خرسان آنرا منتشر نمي کرد
اولأ از وظيفه رسانه اي خود عدول کرده بود .
ثانيأ انديشه را نمي توان با سانسور محدود کرد .
ثالثأ خشنونت عليه يک نظر ، آن نظر بيشتر و سريعتر رشد مي کند .
بعنوان يک معلم از سايت وزين " گروه سخن معلم " و مديريت توانمند آن استاد بزرگوار جناب آقاي پورسليمان سپاسگزارم که با يک حرکت هوشمندانه ، جهت اعتلاي جايگاه معلم تلاش نمودند .
اگر يک شهروند مطلبي عليه معلم نوشت با آتش زدن آن روزنامه نظر آن شهروند تأئيد و تکثير مي شود ، ولي اگر معلمان سرا سر کشور با مقالات مستدل تلاش نمايند محترمانه آن شهروند را آگاه سازند ، معلم در نظر جامعه رشد خواهد کرد .! مگر وظيفه معلم آگاه نمودن جامعه نيست ؟!
معلم چگونه مي تواند با آتش زدن روزنامه حقانيت خود را اثبات کند .
پاسخ ادامه دارد .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/08/03 - 23:18
ادامه پاسخ :
در اينجا از همه فرهنگيان فرهيخته چند تقاضا دارم :
1.پويش ( کمپين ) آموزش به همکاران راآغاز نمايند و از تمام ظرفيت علمي ، هنري ، تخصصي ، اجتماعي و ... خود بهره ببرند تا به همکاران عزيز و گرامي خود که به غلط تصور مي کنند چاره ارائه نظر خشونت است ، آموزش دهند که چاره آتش زدن روزنامه نمي باشد بلکه نقد منصفانه است .!
2.پويش ( کمپين ) نفي خشونت راآغاز نمايند .
به همکاران خود ، دانش آموزان ، شهروندان جامعه آموزش دهيم که ازهر گونه خشونت پرهيز نمايند .
3.پويش ( کمپين ) نهضت قلم راآغاز نمايند .! در تمام رسانه هاي حقيقي و مجازي براي آگاه کردن همکاران خود ، دانش آموزان ، شهروندان جامعه قلم فرسايي نمايند .
4. پويش ( کمپين ) تبري از خشونت و آتش زدن روزنامه را آغاز کنند .
اينجانب شهسوارزاده معلم بازنشسته اعلام مي دارم که از عملکرد ناپسند برخي از معلمان در آتش زدن روز نامه خراسان تبري مي جويم .

با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/14 - 23:59
باز این آدم معلم فروش سر و کله اش پیدا شد
پاسخ + +22 -2 --
فرهنگی 1394/08/03 - 18:43
چنین برداشتهایی از افزایش حقوق معلمان و یا اعتارضهای آنها در طول سالهای مختلف از جفای آموزش و پرورش درحق معلمان نشات گرفته است.

چرا که بارها وبارها افزایش حقوق معلمان رسانه ای شده آن هم در دفعات مختلف و با مبالغ متعدد، اما به همان میزان با هیچ فرهنگی درباره میزان افزایش حقوق صحبت نشده است. در نتیجه هیچ یک از مخاطبان رسانه که درجریان افزایش دروغین حقوق معلمان گذاشته شدند، از عدم افزایش و یا عدم پرداخت مطالبات با خبر نشدند.

علت دیگر این برداشتهای نادرست، این است که هر اعتراضی که از سوی معلمان شده به عنوان اعتراض به وضعیت دریافتی معلمان حمل شده در حالی که معلمان درطول این سالها معلمان به دلایل متعدد اعتراض کرده اند، از جمله اعتراض معلمان حق التدریس و شرکتی به خاطر استخدام و یا شرایط کارشان.
پاسخ + +19 -2 --
ناشناس 1394/08/03 - 19:55
هزار نکته باریک تر زمو اینجاست ....معلم افزایش حقوق نخواسته است ..فقط قانون را درست اجرا کنید و برای همه و مثل سایر دستگاه ها ..همین کافیست
پاسخ + +17 -2 --
بی نام 1394/08/03 - 20:16
وقتی سخن از ادب وتربیت وانسانیت واخلاقیات
و....
است معلم ملزم به رعایت همه آنها ست والبته باید
چنین باشد، پس چطور وقتی که صحبت از رفاه و
آسایش وحقوق درشأن وپاداش پایان خدمت بازنشستگی
ومسائل مادی است معلمان در آخر صف کارمندان دولت
هستند.واقعا فکر نمیکنند حفظ فرهنگ وشأن اجتماعی
معلمان بعنوان الگوی فرزندان عزیز این مملکت کمی خرج دارد
پاسخ + +10 -2 --
رضا 1394/08/03 - 20:40
سایت سخن معلم چرا تاریخ انتشار روزنامه را ننوشتید که اعتراض خود را به روزنامه برسانیم؟یا کل مطلب را منتشر نکردید که آنرا مطالعه کنیم؟این همه کارمند حقوق شان اضافه می شود و وام های و مزایای گوناگون به مناسبت های مختلف می گیرند ولی کسی یا روزنامه ای اعتراضی نمی کند؟چرا عده ای چشم دیدن معلمان و پیشرفت آنان را ندارند و ساعت کار معلمان مانند خاری در چشم آنان است؟آقایان تحصیلکرده که مطلب می نویسند در مورد معلمان و حقوق و احترام شان در کشورهای دیگر هم تحقیق کرده و عین واقعیت را در روزنامه منعکس کنند.
هر چه بدبختی داریم از نادانی و بی فرهنگی است.
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1394/08/03 - 20:51
دوست عزیز
آقای رضا
سلام
این " مطلب "نبوده است .
همان گونه که در خبر آمده است پیامی البته از طریق پیامک در ستون حرف مردم این روزنامه منتشر شده است .
تا جایی که می دانیم محتوای این پیام توهین آمیز نبوده است که بخواهد اعتراضی به ویژه از نوع آتش زدن را در پی داشته باشد .
باید آستانه تحمل را بالا برد و با سخن و منطق جامعه را آگاه کرد .
آتش زدن یعنی " فرار از واقعیات " و " پاک کردن صورت مساله " ؛ کاری که خیلی از مردم و مسئولان در برخورد با واقعیات انجام می دهند و نتیجه ای هم ندارد .
ما قبلا در سخن معلم گفتیم که جامعه با مطالبات معلمان همراهی نمی کند .
باید به دنبال یافتن علت و یا علل بود .
باید جامعه و مسئولان را نسبت به ماهیت کار معلمی و معلمان آشنا نمود .
این گونه اقدامات ناشی از بی منطقی و در افکار عمومی نشانه " کم آوردن و بی طاقتی " تعبیر می شود .
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
رضا 1394/08/03 - 22:10
با تشکر از مدیر محترم سایت سخن معلم
منظورم کل "پیام مندرج در قسمت حرف مردم روزنامه خراسان" بود که ظاهرا کل پیام همین بوده است:
(به جای رتبه بندی و اضافه کردن حقوق معلمان ........نازشان را خریده!)

این پیام از هر کسی بیان شده باشد،نشان دهنده مظلومیت یک میلیون معلم ایران است.چه روزنامه نگار و چه مردم عادی(البته کمی بعید به نظر می رسد!) در تربیت و نگهداری بچه خود مانده اند چه رسد به معلم که باید 35 دانش آموز با فرهنگ ها و تربیت های متفاوت را به مدت 6 یا 8 ساعت در کلاس مدیریت کند و اینگونه از او تشکر هم کنند؟
من ،سایت سخن معلم و همه کسانی که برای شخصیت معلمی ارزش قائل هستند،آتش زدن روزنامه را حرکتی غیر فرهنگی دانسته و آنرا حرکتی غیر منطقی و هدایت شده تلقی می کنیم.
البته ریشه یابی این مسئله به رسانه ملی و روزنامه ها و مسئولان آموزش و پرورش بر می گردد،که توپ را به زمین معلمان می اندازند و گناه همه مشکلات را به گردن آنان می اندازند.
پاسخ + 0 0 --
رضا 1394/08/03 - 22:11
جامعه ای که معلمان آن حقوق شان کمتر از دستمزد یک کارگر ساده است،یعنی سرکوب شده است و در همه دولت ها کمترین حقوق و مزایا را بین همه کارمندان به معلمان داده اند؟با این اوضاع معلوم است که اولیاء، دانش آموزان و سایر اقشار جامعه در مورد ما چگونه فکر می کنند؟!
تنها راه برای افزایش شان و منزلت معلمان اتحاد و همدلی و در نهایت تاسیس اتحادیه سراسری صنف معلمان ایران مانند طلافروشان،پزشکان،کارگران و.... می باشد.
پاسخ + +15 -2 --
فرهنگی 1394/08/03 - 20:43
چرا افزایش حقوق کارمندان وزارتخانه های دیگر ، سازمان ها ،نهاد ها و سایر ارگان ها رسانه ایی نمیشود؟ مگر فقط فرهنگیان در این کشور حقوق بگیر دولت هستند که عالم وآدم را با خبر می کنند رسانه ای کردن افزایش حقوق این وزرارتخانه یا نبایستی بشود و اگر قرار است رسانه ای شود می بایست شامل همه حقوق بگیران دولت بشود نه صرفا فرهنگیان!
پاسخ + +16 -1 --
ناشناس 1394/08/03 - 20:50
به راستی چرا این هموطن عزیز مثلا نگفته به جای افزایش هر ساله حقوق مثلا وزرا یا نمایندگان مجلس یا پزشکان یا ....... این افزایش ها را به مدارس بدهید وگفته از معلمان بگیرید وبه مدارس بدهید دلیلش همان تبلیغات وهوچی گری های صدا وسیما ووزارت خانه ی محترم اموزش وپرروش است وانتشار شایعات دورغین در مورد افزایش حقوق معلمان هموطن گرامی فقط همینقدر بدان که حقوق معلم یک هزارم حقوق یک مقام بلند پایه در این مملکت است و اگر معلم شش ماه در سال کار می کند دیگر عزیزانی که حقو ق ها ومزایای میلیاردی دارند هیچ کاری نمی کنند
پاسخ + 0 0 --
بی نام 1394/08/03 - 21:01
چرا دوست عزیز آنها هم کار می کنند،و صد البته خرابکاری!!!
پاسخ + +12 -2 --
کربمی 1394/08/03 - 21:26
تمام ادارات به صورت آرام و بدون سر و صدا مبلغ 50درصد به حق شغل اضافه کردند.نه از رتبه بندی استفاده کردند نه هیچ عنوانی دیگر.متأسفانه در وزارت ما با 6ماه تبلیغ این چندر غاز را تحت عنوان رتبه بندی اضافه کردند.یک ماه دیگر هم به آن اضافه کردند یعنی 7ماه چیزی به حقوق اضافه نشده.تازه از حقوق داده نشده مالیات هم کم کردند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/15 - 00:07
به خدا حقوق بنده را 80 هزار تومان اضافه کردند و این در صورتی است که گروه تشویقی (5 سال پشت سر هم ارزشیابی 85 شود یک گروه تشویقی میدادند) را حذف کردند در کل حقوق بنده 45 هزار تومان اضافه شده است ............. بی صبرانه منتظر حاجی بابایی هستیم
پاسخ + +12 -2 --
ali 1394/08/03 - 22:12
فقط این رو میتونم بگم که اگه یک وزراتخانه پاسخگو داشتیم ، اگه یک وزیر قوی و خوب داشتیم و خودش پاسخ اون روزنامه رو داده بود دیگه معلم درخودش این رو نمی دید که بیاد اینچنین اعتراض کنه پس باز هم برمی گردد به وزیر و وزارتخانه ، واگه این همه افزایش ، افزایش در رسانه نمی کردند مردم هم به معلم بد بین نمی شد ، وزیر از سال قبل از رتبه بندی حرف زده تازه یک 70تومانی به حقوق معلم تو این سال اضافه شده ، مردم و کارمندان سایر ادارات هم فکر میکنن هر سال اینور افزایش داریم ، من که از فانی و بطحایی که شان معلمی رو آوردن پایین نمیگذرم وحلالشون نمیکنم
پاسخ + +5 -3 --
مهرداد 1394/08/03 - 22:25
با سلام
متاسفانه فقر فرهنگی در جامعه بیداد می کند .
معلمان هم جزئی از جامعه هستند .
شجاعت یک معلم به قلمش است و این که با سلاح قلم به مخالفان پاسخ دهد .
یک کودک هم می تواند چنین کاری را انجام دهد .
واقعا برای مرتکبین به چنین کار احمقانه ای متاسفم .
پاسخ + +6 0 --
سیدی 1394/08/03 - 22:36
فرافکنی و خشونت در جامع غوغا می کند و هیچ کس حاضر نیست مسئولیت های خود را بپذیرد .
پاسخ + +4 -2 --
قدیر 1394/08/03 - 23:25
هیس !
آهسته حرف بزنید !
تشکل ها خوابند !!
آفرین و دست مریزاد بر سخن معلم .
تنها سایت مستقل و مردمی معلمان کشور .
موفق باشید .
پاسخ + +7 -2 --
یک معلم 1394/08/03 - 23:43
دولت داره به هدفش میرسه، هدف چیه؟ زیاده خواه نشدن دادن معلما! فکر می کنید چرا برای یک افزایش کمتر از سایر وزارت خانه ها این همه تبلیغ می کنند؟
پاسخ + +2 -12 --
میرزائی 1394/08/04 - 00:13
سلام علیکم
این گونه معلمان مایه سرافکندگی و خجالت برای جامعه فرهنگی کشور هستند .
بیچاره دانش دانش آموزانی که زیر دست چنین معلمانی پرورش می بابند .
از نظر من این گونه معلمان باید غربالگری شوند .
مسئولان رسیدگی کنند .
با تشکر .
پاسخ + +5 0 --
مهدی فتحی 1394/08/04 - 00:22
درود
بخشی از مشکلات ونگاه ها در بطن جامعه نسبت به معلم و شغل معلمی به عدم آگاهی مردم از مسائل برمیگردد
وبخشی دیگر به نوع رفتار معلمان در جامعه
هردو را باید همین معلمان که متولیان تعلیم و تربیت آحاد ملت هستند پوشش دهند.
با رفتارهای درست و سنجیده توسط معلمان می توان الگوهای مناسب و قابل اتکایی برای عامه مردم بود.
وقتی معلمی روزنامه ای را آتش می زند در جامعه کمتر کسی از فرد آتش زننده و خصوصیات فردی و منحصر به آن معلم یاد میکند و بیشتر نگاه ها و بصورت هام به کل معلمین معطوف میشود.
پس معلمان میبایست هم در جایگاه حقیقی خود درست و سنجیده رفتار کنند و هم در جایگاه حقوقی شان.
آتش زدن روزنامه و یا هرمجله ای که حاوی مطالب مفید زیادی غیر عکس یا مطلب مخالف شان معلمی است به دور از رسالتی است که بعنوان معلم به ما واگذار شده است.
پس باید در رفتار و عمل خود بسیار سنجیده و خردمندانه عمل نماییم.انتقاد پذیر باشیم و به نظر مخالفان وحتی دشمنانمان نیز احترام بگذاریم.
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1394/08/04 - 06:07
سایت سخن معلم لطفا نظرتان را در مورد اتش زدن پرچم امریکا هم بگویید تا بدانیم امیدوارم در آنجا منطقتان ودلایلتان صدو هشتاد درجه بر نگردد
اگر معلمی روزنامه ای را به اتش می کشد از استیصال است ودرماندگی قبول دارم اما چرا کار به اینجا کشیده شده چون به درستی فهمیده که با این دولت ومسولان ونمایندگان مجلس نامه نگاری کردن بلانسبت عده ای قلیل از انها یاسین در گوش خر خواندن است
روزنامه ای که مطمئن باشید هزاران پیام انتقادی برایش می فرستند در مورد همه ی تبعیض ها و ظلم هایی که در جامعه اتفاق می افتد اما جرات نشر انها را ندارد اما چون می داند معلم حامی وپشنیبانی ندارد با خیال راحت این نظرات را که مطمئن هم نیستیم نظر مردم باشد منتشر می کند
بنده خودم چند بار به نشریات مختلف پیام دادم که نمایندگان مجلس و، وزراء از اندکی حقوق خود بگذرند و به اموزش وپرورش بدهند تا خرج نوسازی مدارس کند اما هیچ گاه این نظر چاپ نشد چگونه است که انتقاد در مورد معلمان را چاپ می کند انهم انتقادی که بر پایه فرض واخباری غلط شکل گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1394/08/04 - 08:27
دوست عزیز
سلام
پرچم هم شامل فرهنگ می شود و مستثنی از این امر نیست .
اما در مورد بخش دوم سخنان شما - ضمن سپاس از نظرتان - ما موافق نظر جناب عالی نیستیم .
معلم حتی نباید در موقع استیصال هم نباید خارج از منطق و اندیشه حرکت کند .
معلم معلم است و انتقاد را باید باانتقاد پاسخ گفت .
هیچ چیز حتی فقر ، معیشت و... این ها را توجیه نمی کند .
متاسفانه برخی معلمان هم به جای قبول واقعیات و شجاعت در پذیرش اشتباه و تلاش در جهت رفع و اصلاح آن مثل سایر افراد جامعه و حتی مانند دانش آموزان شان شروع به توجیه ، فرافکنی و... می کنند .
کار اشتباه ، اشتباه است و با ماله کشی صاف نمی شود !
سخن معلم مانند برخی رسانه ها نیست و همین که نظر شما این جا منتشر می شود دلیل بر این برهان قوی است که " همه مثل هم نیستند " !

دلایل قوی باید و معنوی
نه رگ های گردن به حجت قوی!
پایدار باشید .
پاسخ + +6 0 --
خلیل 1394/08/06 - 07:06
همه کارمندان دولت هر سال یک ماه مرخصی دارند . در پایان هرماه به کارمندان حداقل ۸۰ ساعت اضافه کار می دهند یعنی در ماه حداقل ده روز پول کاری که اصلا انجام نشده است دریافت می کنند
در طول سال می شود حداقل ۱۲۰ روز . یعنی ۴ ماه . پس تمامی کارکنان دولت در سال حداقل ۵ ماه بیکارند و حقوق شان هم حداقل دو برابر معلمان ! ضمناً کارمندان ، هر سال ۲ ماه حقوق کامل را پاداش می گیرند ، غیر از عیدی ، حق ایاب ذهاب ، حق مسکن و دیگر مزایا …
پاسخ + +1 0 --
جواد 1394/08/06 - 23:33
با سلام
1- واضح ومبرهن است که نقش معلم در سرنوشت کشور بسیار کلیدی است و تربیت نسل آینده در دستان پر توان معلمین گرانقدر است.
2- شغل معلمی یک کار طاقت فرسا و پرمسئولیت است و نشانه آن پیری زودرس در این شغل است.
3-معلم سرپرست یک خانواده است و باید با همین حقوق اندک یک خانواده را اداره کند و با افزایش سن و سابقه مخارج زندگی افزایش می یابد و تنها با شغل معلمی و این حقوق اندک نمی توان از عهده مخارج زندگی برآمد لذا شغل دوم و سوم اجتناب ناپذیر است و این امر در کار اصلی معلمی تاثیر نامطلوبی خواهد گذاشت.
4- اگر در آموزش و پرورش سرمایه گذاری شود و به معنای واقعی تعلیم و تربیت انجام پذیرد دیگر بسیاری از هزینه های بزهکاری و زندان و ... کاهش خواهد یافت، در واقع پیشگیری بهتر از درمان است.
پاسخ + +4 0 --
علی 1394/08/07 - 11:04
شاید میتونستند عکس العمل بهتری بگیرند.

ولی الحق والانصاف شرافت معلمی ما به دست دولتمردانمون داره لکه دار میشه.

معلم هم از جنس بشر است همانند پیامبران.
آیا خواسته های مالی و اقتصادی ندارد؟

تا کی باید با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارد؟؟

صبر هم اندازه دارد.
پاسخ + +2 0 --
ارموی 1394/08/08 - 09:35
براساس نص قرآن کریم اصل مقابله به مثل حق شرعی انسانهاست واقدام همکار ارجمند واکنش طبیعی ومعقول درقبال بی احترامی به قاطبه فرهنگیان ومورد تایید فرهنگیان حق جوست از سایت شما هم در باز نشر گلایه مندیم
پاسخ + +1 0 --
حمید 1394/08/12 - 17:47
با سلام ، بنظر بنده ما بجای آنکه وقت خود را صرف این کنیم که کار فلان معلم اشتباه است یا خیر بیاییم بگوییم کشور سرزنده و شاداب معلم سرزنده و شاداب میخواهددر تمام کشورها سهم معلم از درامدها و امکانات نسبت به سایر اقشار بالاتر و بهتر است چون ............
پاسخ + +2 0 --
یک بازنشسته 1394/08/12 - 19:52
وقتی بعد از سی و یک سال کارکردن صادقانه و پس از گذشت یکسال و دو ماه از باز نشستگی هنوز دولت حق و حقوق شرعی و قانونی یک فرهنگی را نمی دهد چه باید کرد ایا با کارکنان محترم ادارات دیگر و بخصوص ارگان های خاص هم همینطور رفتار می شود ووقتی وزیری نداری تا از حقوقت دفاع کند و کسی حاضر به پاسخگویی نیست چه باید بکنی ؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/15 - 15:59
به خدا حقوق بنده را 80 هزار تومان اضافه کردند و این در صورتی است که گروه تشویقی (5 سال پشت سر هم ارزشیابی 85 شود یک گروه تشویقی میدادند) را حذف کردند در کل حقوق بنده 45 هزار تومان اضافه شده است ............. بی صبرانه منتظر حاجی بابایی هستیم

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور