صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

نخستین پرسش صدای معلم که در گزارش پیشین نیز به آن اشاره شد و موکدا به آن اشاره می گردد آن است : " با توجه به آن که اکثریت بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه های پرسنلی می شود ؛ قرار است در کدام هزینه ها صرفه جویی شود ؟ کدام اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول آموزش و پرورش در رده " مازاد " جای می گیرند ؟ " در حالی که حق التدریس معلمان و بسیاری از معوقات و مطالبات قانونی معلمان و علی رغم گذشت ماه ها پرداخت نشده است صدور این احکام جدید بر کدام مبنای قانونی و حتی عقلانی صورت می پذیرد ؟ هدف از اجرای این بخشنامه که مستند به قانون مدیریت خدمات کشوری است و در ابلاغیه رئیس جمهور هم آمده است ؛ رفع تبعیض و رعایت عدالت در پرداخت‌ها و در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۲۹ و ماده ۳۰ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بوده است . پرسش صدای معلم آن است که این تفاوت فاحش در افزایش حقوق میان معلمان و کادر اداری و ستادی در جهت رفع تبعیض و رعایت عدالت صورت گرفته است ؟ آن همه تبلیغات و سر و صدا برای رتبه بندی معلمان از بهر چه بود ؟! چرا رتبه بندی معلمان را قانون نکردید ؟ "

وزیر آموزش و پرورش ! رتبه بندی معلمان و افزایش امتیازات فصل دهم از قانون مدیریت خدمات کشوری دو مقوله جداگانه اند ! آیا برای حذف رتبه بندی معلمان مجوز هیات دولت را دارید ؟

صدای معلم بررسی می کند ؛

گروه گزارش/

افزایش 50 درصدی حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و  رتبه بندی معلمان و افزایش امتیازات فصل دهم از قانون مدیریت خدمات کشوری

هنوز هیچ مقام و مرجعی به گزارش صدای معلم با عنوان بخشنامه افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری از کجا ؟! ( این جا ) پاسخی ارائه نکرده است . ( این جا )

به تازگی وزارت آموزش و پرورش در جهت اجرای  بخشنامه افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری که با دستور رییس جمهوری و توسط رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است اقدام به صدور احکام با نگارش جدید کرده است .

مهم ترین موضوع در صدور احکام جدید حذف رتبه بندی معلمان به عنوان مصوبه هیات وزیران و جایگزینی آن با این قانون است .

این در حالی است که این بخشنامه مربوط به 21 اسفند 1395 بوده است و برای بسیاری از دستگاه ها و نهادهای دولتی اجرا شده است .

دوشنبه 21 فروردین 1396 سید حسن حسینی، مدیر کل وقت امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش های فراوان معلمان در مورد اجرای این بخشنامه و این که آیا افزایش 50 درصدی شامل حال آموزش و پرورش می شود یا نه ؛ چنین پاسخ می دهد : ( این جا )

افزایش ۵٠درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری که به استناد ماده ۵٠ قانون برنامه پنجم در هیات دولت تصویب شد به جهت اینکه بتوانند از ظرفیت قانون مذکور که در سال ٩۵ به پایان می رسید بوده که با توجه به مفاد آن به شرط طی مراحل قانونی ذکر شده در قانون و همچنین پیش بینی اعتبار آن در اعتبار دستگاه های اجرایی خواهد بود .

البته اجرای این مصوبه در وزارت آموزش و پرورش اعتبار زیادی نیاز دارد .

انشالله که با مساعدت دولت مقدمات اجرایی ان فراهم شود . "

در ابلاغ رئیس سازمان برنامه و بودجه آمده است :

" منابع مورد نیاز برای اجرای این بخشنامه در سال ۱۳۹۹ از محل اعتبارات هزینه‌ای مصوب دستگاه‌های اجرایی، با تأکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و درآمدهای حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و هم‌چنین سایر موارد پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین می‌شود. "

نخستین پرسش صدای معلم که در گزارش پیشین نیز به آن اشاره شد و موکدا به آن اشاره می گردد آن است که :

"  با توجه به آن که اکثریت بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه های پرسنلی می شود ؛ قرار است در کدام هزینه ها صرفه جویی شود ؟

کدام اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول آموزش و پرورش در رده " مازاد " جای می گیرند ؟ "

در حالی که حق التدریس معلمان و بسیاری از معوقات و مطالبات  قانونی معلمان و علی رغم گذشت ماه ها پرداخت نشده است صدور این احکام جدید بر کدام مبنای قانونی و حتی عقلانی صورت می پذیرد ؟

افزایش 50 درصدی حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و  رتبه بندی معلمان و افزایش امتیازات فصل دهم از قانون مدیریت خدمات کشوری

اخبار و گزارش های رسیده در مورد نگارش های جدید احکام کارگزینی حاکی از آن است که با اعمال این نگارش رتبه بندی کسر می گردد و  برای همکاران آموزشی افزایش تقریبا حدود 25 هزار تا یک میلیون تومان است با توجه به اعمال نگارش ظاهرا رتبه های پایین تر از افزایش بیشتری دارند .

اما همکاران اداری از یک میلیون و دویست هزار تومان تا دو میلیون تومان افزایش حقوق دارند .

پرسش مهم صدای معلم از وزارت آموزش و پرورش آن است که آیا برای این اقدام و حذف رتبه بندی معلمان مجوز هیات دولت را کسب کرده است ؟

هدف از اجرای این بخشنامه که مستند به قانون مدیریت خدمات کشوری است و در ابلاغیه رئیس جمهور هم آمده است ؛ رفع تبعیض و رعایت عدالت در پرداخت‌ها و در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۲۹ و ماده ۳۰ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بوده است .

پرسش صدای معلم آن است که این تفاوت فاحش در افزایش حقوق میان معلمان و کادر اداری و ستادی در جهت رفع تبعیض و رعایت عدالت صورت گرفته است ؟

افزایش 50 درصدی حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و  رتبه بندی معلمان و افزایش امتیازات فصل دهم از قانون مدیریت خدمات کشوری

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه توافق‌نامه با معاونت امور زنان و در جمع خبرنگاران در اول اسفند 1398  در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره تاثیر افزایش ۵۰ درصدی فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در دریافتی کارکنان آموزش و پرورش اظهار می کند: این تصمیم دیروز ابلاغ شد و در اجرا قطعاً با مصائبی مواجه است که باید آن را رفع کنیم.

کارکنان اداری ما قطعاً مشمول آن هستند و درباره معلمان در حال بررسی هستیم، همان طور که درباره اجرای رتبه‌بندی هم چند ماه برای رفع اشکال طول کشید . "

در بخشنامه مذکور از واژه " کارکنان " استفاده گردیده است .

این احکام قانونا  جهت پرسنل رسمی،آزمایشی و پیمانی قابل اجرا است و از این نظر تفاوتی میان کادر آموزشی و اداری نباید وجود داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع پاسخ دهند که بر اساس کدام استناد قانونی این بخشنامه را تفسیر کرده اند ؟

افزایش 50 درصدی حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و  رتبه بندی معلمان و افزایش امتیازات فصل دهم از قانون مدیریت خدمات کشوری

هم زمان با بحث داغ رتبه بندی معلمان ؛ « صدای معلم » بارها تاکید کرد و حتی هشدار داد که نظام رتبه بندی معلمان باید به تصویب مجلس برسد آن هم در شرایطی که که این رسانه  اشکالات محتوایی و شکلی فراوانی را بر « شیوه نامه اجرایی نظام رتبه بندی معلمان " وارد کرد . ( این جا )

اما این کار صورت نپذیرفت و اکنون شاهد آن هستیم که به راحتی وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان را با آن همه تبلیغات و سر و صدا کنار می گذارد و تفسیر خود را به منصه اجرا می گذارد .

تلاش این رسانه برای گفت و گو و طرح پرسش با آقای حسین بر مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش به جایی نرسید .

پایان گزارش/


افزایش 50 درصدی حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و  رتبه بندی معلمان و افزایش امتیازات فصل دهم از قانون مدیریت خدمات کشوری

چهارشنبه, 07 اسفند 1398 22:34 خوانده شده: 21545 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +57 -4 --
کارشناس حقوقی 1398/12/07 - 23:20
بنده با اطمینان صد درصد عرض می کنم هر معلمی که حکم جدید افزایش تفسیر شده وزارت آموزش و پرورش را به دیوان عدالت اداری ارائه کند و شکایت کند ، مسلم بداند رای بر ابطال این روش افزایش وزارت آموزش و پرورش می دهند . وزارت آموزش و پرورش با وجود رتبه بندی قبلی و ضمن حفظ آن ، می بایست افزایش 50 درصدی شامل حال همکاران آموزشی شود همانگونه که شامل حال همه کارکنان اداری شده است.
این نکته اول
نکته دوم آقایان وزارت نشین مگر معلمان مسخره شما بودند که قانون خدمات کشوری را با عنوان " رتبه بندی " به خورد آنها دادید و حالا گروکشی می کنید ؟
آنچیزی که قبلا اجرا کرده اید رتبه بندی می باشد و هیچ ارتباطی به افزایش 50 درصدی ندارد. مگر اینکه بابت فریب معلمان عذرخواهی کنید .
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1398/12/08 - 00:18
اوف بر چنین آموزش و پرورشی
چطور میتوانید سرتان را بالا بگیرید و در رسانه ها صحبت کنید؟
مایه سرافکندگی و سرشکستگی ما معلمان هستید.
وزیر بی کفایت استعفا استعفا
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/08 - 17:09
در این مشکلات فراوان جامعه از حوادث بیماریها و گرانی تورم تحریم و...
رتبه بندی و قانون۵۰ یک گام امیدبخش در این وانفسای ناامیدی است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/08 - 17:11
باز اداریها با این قانون بیش از ۱م تومن اصافه شده و بیشتر از رتبه بندی و... خوشبحالشون در اتاقهای مدرن و ساکت و بدون فشار روحی با خقوق خوب و بالا و..‌‌..‌
پاسخ + 0 0 --
معلم 27 سال خدمت 1398/12/09 - 10:24
هدف از صدور احکام 50 درصدی راضی کردن کادر اداری و و خنثی کردن رتبه بندی بود که دولت به هدفش رسید.معلم همیشه باید زیر خط فقر باشد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/11 - 06:52
انشاا...اولین گام مجلس تمام اصولگرای ۱۱ استیصاح وزرای صعیف مثل همین جناب حاج میرزایی باشد
پاسخ + +36 -1 --
منصور 1398/12/07 - 23:25
با تشکر از صدای معلم . اراده ای برای اجرای عدالت در

هیچ یک از ارکان حکومت وجود ندارد برای همین کماکان

جلوگیری از تاسیس و تقویت کانون صنفی معلمان در

همین راستا است . اگر معلمان تشکل های کارآمد

داشتند وضعیت امروز وجود نداشت
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/12/11 - 18:31
به خدا از دیروز که حکمم رو متوجه شدم ناراحتی روحی و قلبی گرفتم....آخه خدارو خوش میاد که دو مرحله مثلا رتبه بندی و این ۵۰ درصد کلا ۵۵۰۰۰۰ هزار تومان به من که دارای سابقه ۲۲ سال هستم تعلق بگیره در حالیکه دوستان و همکارانی دارم که باسابقه ی کمتر حدود یک میلیون افزایش حقوق داشته اند که البته وقتی افزایش حقوق اداره ایهارو می بینم دردم بیشتر میشه!البته نه به خاطر اینکه حقوق این بنده خداها افزایش پیدا کرده..‌به این خاطر که چقدر ما معلمها بیچاره ایم که اینطور علارقم تبلیغات زیاد دولتیها سرمون کلاه رفته و اصلا عدالت رعایت نشده....خدایا به داد ما برس
پاسخ + 0 0 --
جواد 1398/12/18 - 11:19
با سلام نکته ی کلید در صحبت های قشنگ اقای الهیار اقای الهیار شما فرمایش می کنید اجرای همزمان رتبه بندی و فصل دهم در صورتی که بخشنامه اجرایی فصل دهم اول اسفند ماه امسال بود
در صورتی که رتبه بندی از سال 94 و بهصورت قطره چکانی داشت صورت می گرفت.
پاسخ + +26 -2 --
محمد 1398/12/07 - 23:55
حتی با وجود لحاظ کردن رتبه بندی باز افزایش حقوق به 50 درصد نمی‌رسد. برای من که رتبه یک بودم رتبه بندی 300 تومان و الان هم 330 تومان اضاف شده در حالی که با افزایش 50 درصدی باید یک میلیون و صد هزار(نصف حق شغل و حق شاغل و فوق العاده ویژه و مناطق کمتر توسعه یافته) بهم اضاف میشد.چرا معلمان را بازیچه کرده اید
پاسخ + +22 -2 --
حسینی مجتبی 1398/12/08 - 00:04
سپاس از توجه شما و مطرح نمودن دغدغه های فرهنگیان از جهات مختلف...

همانطور که اشاره نمودید این افزایش باید چند سال قبل اتفاق می افتاد که متاسفانه با اما و اگرهای خزانه دار ، جناب نوبخت، شامل فرهنگیان نشد.

هدف طرح "رفع تبعیض و رعایت عدالت در پرداخت" هست و میتوان گفت این طرح در راستای همسان سازی یا بهتر بگوئیم همسان سازی نسبی بین حقوق بگیران دولت در تمام وزارتخانه ها بوده...

تفاوت میان ستادی و صف یک موضوع جزئی تر هست.
پاسخ + +20 -1 --
حسینی مجتبی 1398/12/08 - 00:05
یک بحث دیگر اینکه چرا رتبه بندی به تصویب مجلس نرسید و در صورت تصویب در هیئت دولت، چرا ملغی شد؟ که بدرستی اشاره نمودید...

سوال است که این همه انتظار معلمان برای اجرای رتبه بندی و مصاحبه های فراوان دولت و در نهایت "اجرای روتوش وار" این طرح در مهر، بر چه اساسی به دلیل اجرای فصل دهم ق م خ ک ملغی میگردد؟

اساسا ارتباط اجرای فصل دهم ق م خ ک با رتبه بندی چیست؟

آیا چندین سال کار برای اجرای سند تحول که رتبه بندی فرهنگیان بخشی از آن است اشتباه بوده و باید این سند را منقضی بدانیم؟؟
و...
پاسخ + 0 0 --
حسینی مجتبی 1398/12/08 - 15:22
وزارت با اعلام اینکه حق شغل حرفه ای را به احکام برمیگردانیم به نوعی به مسیر درست برگشت...

البته باید منتظر ماند و دید نتیجه نهایی چه میشود.
چه مبلغی به سایر وزارت خانه ها اضافه میشود و چه مبلغی به حقوق معلمان...

فاصله بین حقوق معلمان و سایر حقوق بگیران بسیار است و دولت نباید در افزایش حقوق معلمان مانع ایجاد کند و بدنبال" دست دست کردن" باشد.

زندگی امروزی سخت شده...
کرایه خانه...
بهداشت...
آموزش...
حمل و نقل و ایاب ذهاب...
و...
پاسخ + +19 -2 --
مدرس آزاد 1398/12/08 - 00:06
بار الهی !! به ما بصیرتی ده که قرآن مبین را ببینیم !

بار الهی !! توهّم چه زود خودش، خودش را باطل میکند!
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1398/12/09 - 17:08
سلام برگشت حق شغل حر فه ای صحت داره
پاسخ + +17 -4 --
سید مرتضی 1398/12/08 - 00:28
بخشنامه افزایش 50 در صد حقوق مربوط به بند الف ماده 50 قانون توسعه کشور است که اغلب وزارت خانه ها سالهای گذشته آن را اجرا کردند ولی آموزش و پرورش به دلیل عدم اعتبار اجرا نکرد و این موضوع هیچ ارتباطی با رتبه بندی معلمان ندارد زیرا مجوز قانونی آن مربوط به بند 2 ماده 63 قانون ششم توسعه کشوراست و چون دولت رتبه بندی را به مجلس نفرستاد به راحتی رتبه بندی را با افزایش 50 درصد باهم ادغام کرد و تحت یک افزایش قرار داد و این برخلاف قانون است یعنی دولت باید اول رتبه بندی را اجرا کند سپس افزایش 50 درصد ی را اعمال کند و این دو قانون دو مقوله جداگانه از هم هستند ، و لی متاسفانه با این افزایش 50 درصدی عملا رتبه بندی را نابود کرده و فقط حرفش باقی مانده و کاری صورت نداده است و از طرفی کادر اداری هم به دلیل داشتن فوق العاده ویژه حقوقشان از یک میلیون تا دومیلیون تومان از معلمان بیشتر است .
پاسخ + +14 -7 --
خط خطی 1398/12/08 - 00:43
متاسفانه در وضعیت بحرانی موجود بابت ویروس کرونا,شاهد بی تدبیری هستیم.جناب وزیر شما باید پاسخگو باشید.متاسفانه ستاد وزارتخانه را به محل تاخت و تاز جریان آقای نوبخت تبدیل کرده اید.آقای دکتر دروغین الهیار ترکمن همان روزی که مدرک جعلی اش اثبات شد باید می رفت.ولی ایشون و رخشانی مهر ماندند و تا الان سر چند وزیر را به طاق زده اند.روزی هم شما می روید و به دروغ خواهید گفت می خواهید برای انتخابات مجلس ثبت نام کنید.بیایید یک بار با معلمان به عنوان ولی نعمتتان رو راست باشید.
پاسخ + +9 -1 --
معلم خصوصی 1398/12/08 - 00:47
تعطیلی مدارس تا ۱۵ فروردین صرفا یک پیشنهاد بود

وزیر آموزش و پرورش:
پاسخ + +20 -1 --
علی 1398/12/08 - 01:52
من که 20سال چند پایه درس دادم 300بهم اضاف میشه. واونی که کادر اداری هست یک میلیون وپانصد. امید وارم بحق خون امام حسین، سزای این بی عدالتی شون رو بگیرن.
پاسخ + 0 0 --
کارشناس 1398/12/08 - 21:43
همکاران بنظر من بجای اینکه همدیگر رو تخریب کنیم، مطالبات به حق خودمون رو بیان کنیم. والله من کارشناس اداری هستم و هفتصد هزار و اندی به حقوقم اضافه شده و با همکاران هم رسته و هم ورودی حقوق تقریبا یکسانی داریم. بنده هنر آموزم و همکاران آموزشی من در هفته سه روز کلاس دارند و بنده هر روز اداره هستم و تابستان و عید و روزهای تعطیلی مدارس هم یجای خود.... حتی همکاران هم سابقه بنده تمام وقت هستند و یا همکارانی که حق روستا دارند یا سرپرست بخش یا معاون و مدیر هستند حقوق شان به مراتب از بنده بیشتر هست. به خدا شکایتی هم نیست هرچه حقوق همکاران بیشتر رعایت بشه ما هم خوشحالتریم. اینطور بین هم تفرقه نیندازیم و برای هم خیر بخواهیم باور کنید زندگی همه مان بهتر خواهد شد‌
پاسخ + 0 0 --
حسینی مجتبی 1398/12/09 - 00:51
باید اختلاف حقوق با سایر حقوق بگیران دولت مدنظر باشد...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 10:47
نوش جانتون!!
پاسخ + +17 -2 --
محمدرضا 1398/12/08 - 08:38
ما معلمان هرچه میکشیم از خبرگزاری ها و خبرنگاران هست.
تازمانیکه هزار تومان افزایش حقوق قرار هست انجام بشه، صدای قلمشان و چرچر روزنامه هاشون گوش فلک کر میکنه ولی در چنین زمانهایی چشمانشان نابینا و گوشهایشان کر میشود.
چون قبل از اجرای این طرح ها ، مجریان طرح میدانند کیا را چطور بخرند.
پاسخ + +20 -1 --
ناشناس 1398/12/08 - 09:34
با سلام بنده دیروز حکمم را دریافت نمودم با یک سر انگشتی ساده بخواهیم حساب کنیم افزایش ناشی از 50درصد ورتبه بندی دیماه امسال اینجانب با مدرک ارشد و29 سال سابقه ومدیر یکی از مدارس جمعا دو مرحله یک میلیون یعنی 21 درصد شده است انوقت برای همکار اداری بنده با همان سابقه کار ومدرک کارشناسی 2200 در دومرخله شده است چون دوستان اداری هم در دیماه وهم الان افزایش داشته اند یعنی 1200 بیشتر از بنده واگر بخواهیم حساب کنیم 50 درصد این در حالیست که دوستان وزارتخانه به صورت نمایش در چند ماه دم از رتبه بندی میزدند وابروی ما را در سراسر ایران بردند وطوری وانمود شد که هر روز به حقوق ما اضافه میشه در کل ما رتبه بندی نمی خواهیم مانند ادارات دیگه وخود کادر اداری اموزش وپرورش همان 50 درصد را برایمان اعمال نمائید
پاسخ + +22 -3 --
علی 1398/12/08 - 09:50
معلمان را کمتر تحقیر کنید آقای روحانی شما با رای این معلمان به این تاج و تخت رسیدید کار را به جایی رساندید که تبعیض را بین خود معلمان آوردید همکاری که در اداره کار می کند سه برابر بیشتر از همکاران آموزشی حقوق را افزایش دادید این چه منطقی هست معلمی که ۱۰ سال سابقه اش هست و در اداره کار میکند حقوقش از معلم ۲۵ سال سابقه بیشتر شده است.
آقای روحانی احتمالا معلمان معنای ۵۰ درصد را نمی دانند چرا که هرگونه حساب کردیم این افزایش بیست درصد هم نمی شود
با این اوضاع اگر کسی کاری نکند خیانت کرده است همکاران مرگ یکبار شیون یکبار
پاسخ + 0 0 --
ملی 1398/12/09 - 22:36
خدا ... کنه کسانی که به این روحانی رای دادند باید جواب تک تک شهدا رو روز قیامت بدهند. این .... ملت رو با وعده های دروغین بیچاره کرد.
پاسخ + 0 0 --
یاور 1398/12/10 - 21:08
سلام خوش بحالتان ما ارتشی هاچه بگیم که ازهمه چیزناامیدیم بخدا
پاسخ + +14 -17 --
مهدی خادم 1398/12/08 - 10:05
سلام خدمت اساتید و فرهنگیان عزیز
در خصوص حقوق کارکنان اداره مالیاتی بعضی از عزیزان اظهاراتی داشتن که من به نمایندگی از قشر خدوم مالیاتی چندتا کامنت گذاشتم که مدیریت محترم سایت حذف نمودن.
نا عدالتی و استرس کاری و حجم کاری و.....اداره مالیات قابل مقایسه با دیگر ادارات نیست..الان که شما بخاطر ویروس کرونا تعطیل شدین .ما تو اداره هستیم مثل بولدزر کار می کنیم.مگه ما در معرض خطر نیستیم؟؟ روز و شب نداریم فقط زندگی ما شده کار..یه نگاه به بودجه سالانه بیندازید هرساله۳۰درصد به مالیات افزوده میشه.ینی من کارمند ۳۰درصد به استرس و حجم کاری و...افزوده میشه
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1398/12/08 - 10:52
فقط همین یک هفته رو دیدید؟
وقتی ما از ساعت 7 ونیم سر کلاسیم شما چیکار میکنید؟ 8 میرسید سر کار آسته آسته معدش میرید صبحانه بخورید. باقیشم که همه دیدیم چقدر تلاش میکنید و کار ارباب رجوع رو راه میندازید. سرجمع تو یک روزچقدر کار مفید دارید؟
تو گرفتن مالیات از شغل های آزاد موندید. با پول مالیات همین معلما دارن حقوق امثال شما رو میدن.
افزایش حقوقی هم باشه مالیاتشو براتون میفرستن انقدر حرص نزن.
اصلا به شما چه؟ سر پیازید یا ته پیاز؟ مگه خودتون سایت ندارید که به حقوق باقی ارگان ها سرک میکشید؟ ....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/08 - 11:18
خدا را شکر ما رشوه بگیر نیستیم
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/08 - 12:32
ملت باید از گرسنگی بمیرن که تو کمتر از قبل کار کنی؟؟؟؟
شما کمتر بچه بیار که ما با کلاسهای 40 نفری روبرو نشیم.
پاسخ + 0 0 --
جعقری 1398/12/08 - 13:16
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
پاسخ + 0 0 --
hamed 1398/12/09 - 03:04
سلام
در جامعه همه چشم بسته می گویند معلمان بیش از همه کارمندان دولت تعطیل هستند حال منطقی برایتان بیان می کنم
۱.همه معلمان هرسال ازمهرماه تا خرداد هفته ای سی ساعت موظف باید در کلاس درس باشند که ماهیانه میشود ۱۲۰ساعت درجمع سالی ۹ماه *۱۲۰ساعت می شود۱۰۸۰ساعت .
۲.هر معلم ماهی یک آزمون در کلاس برگزار میکند(هر معلم ۳۰ساعت موظف حداقل ۱۰کلاس دارد) که حداقل ۲۰ساعت زمان جهت طرح سوال و۲۰ساعت زمان جهت تصحیح(درکل ۹ماه *۲ساعت می شود۱۸۰)
۳.کل ساعات موظفی یک معلم در طول سال ۱۸۰+۱۰۸۰=۱۲۶۰
حال کارمندان دولت
تمامی کارمندان سالیانه یک ماه مرخصی دارند پس ۱۱ماه سرکار می روند لازم به ذکر ساعت کاری هر ماه
۱۷۶ساعت می باشد مجموعا۱۱ماه *۱۷۶ می شود۱۹۳۶ساعت
تمامی کارمندان به طور متوسط ماهیانه۱۰۰ساعت اضافه کاری می گیرند در حالی که هیچ اداره ای بعد ازظهر ها باز نیست در حالی که اینها اضافه ار می گیرند به غیر از کارانه ،.....
۳.جمعا۱۱*۱۰۰میشود ۱۱۰۰ساعت منهای۱۹۳۶ اینها۸۳۶ساعت کار می کنند ولی معلمان......
قضاوت با ششششششششما
پاسخ + 0 0 --
خدا .... 1398/12/09 - 14:19
نمیدونم این أقایون. فرهنگیان رو چی فرض کردند، اصلا رتبه بندی چه ربطی به افزایش ۵۰ درصدی داره، رتبه بندی رو اجرایی کردند که بهونه ای واسه عدم اجرای افزایش ۵۰ درصد داشته باشند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 01:24
....چرا مثل ی.... حرف میزنی ،یکی دیگه انتخاب میشد حتما گل و بلبل میشد چکار به خون اون و این داری
پاسخ + +7 -2 --
مهدی خادم 1398/12/08 - 10:07
اقتصاد مقاومتی خودتون دیگه بهتر از بقیه می دونید ینی اینکه فروش نفت صفر شده ..ینی از محل مالیات جبران کنید..
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1398/12/08 - 10:55
آخی چقدرم شما اقتصاد مقاومتی حالیتونه. نگران نباش جناب نوبخت حواسش به همه چی هست هنوز قطره چکانش برای دادن حقوق به معلما کار میکنه. فضول خان!
پاسخ + 0 0 --
فضول شمار 1398/12/08 - 11:50
حق باتوئه اقتصاد مقاومتیه. شما کمتر حقوق بگیر. ما که حقوقی نداریم.
پاسخ + +15 -1 --
سعید 1398/12/08 - 10:16
راهکار فقط تعد شکایات به دیوان عدالت اداری است.احکام ۳ مورد آخر و بخشنامه های ۵۰ درصد و رتبه بندی هم باهم به عنوان مدرک ارایه نمایید.تعداد بیشتر منجر به صدور احکام عمومی می شود
پاسخ + +3 -11 --
مهدی 1398/12/08 - 10:58
صدای معلم با سلام: مقاله شما را مطالعه کردم سپس به کارگزینی مراجعه: حکم های جدید با افزایش حقوق زده شده و از رتبه بندی هم چیزی کسر نشده. گفتند رتبه بندی سرجای خودش و این افزیش قانون خدمات هم اضافه شده. .. خواستم اطلاع بدم که خبری که درج نمودین موثق نیست با سپاس از زحمات شما.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1398/12/08 - 12:19
شما حکم خودتونو دیدید؟
به گفته اداری ها نمیشه اطمینان کرد. اونا حقوق خودشونو گرفتن و ساکت شدن.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1398/12/08 - 12:55
سلام

دوست عزیز

با حذف " حق شغل حرفه ای " عملا رتبه بندی حذف شده است .

هدف از این گزارش این بوده است که بگوییم رتبه بندی معلمان هیچ ارتباطی با قانون مزبور ندارد .


ضمن آن که صدای معلم از ابتدای اقدام وزارت آموزش و پرورش برای رتبه بندی معلمان اساسا آن را رتبه بندی معلمان ندانسته و مطابق با معیارهای معلم حرفه ای و صلاحیت های حرفه ای نمی داند .


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/08 - 13:09
مهدی جان ایا سوال هم پرسیدی مجموع دو مرحله دریافتی دیماه واسفند ماه معلمان روی هم چند درصد شد حالا با هر اسمی که باشه خودت میتوانی حساب کنی از 22 درصد بیشتر نیست ومال اداریه 50 درصد
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/08 - 16:30
به بنده فقط 25هزار تومن اضافه شده.به نظرتون باهاش چیکار کنم.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1398/12/08 - 17:29
با نصفش یه ویلا بخر باقیشم پس انداز کن برای دوران بازنشستگی.
پاسخ + +5 -1 --
مهدی 1398/12/08 - 11:18
آموزش پرورش اومده افزایش ناشی از رتبه بندی را که یک امر کاملا درون سازمانی و قانون جداگانه داشته با این طرح خدمات و قانون متفاوت یکی کرده: به این معنا که میگه 30 درصد مثلا برا رتبه بندی اضافه کرده بودیم حالا هم 20 درصد= جمعا میشه همون 50 درصد. ..
پاسخ: آخه کجای این افزایش شد پنجاه درصد؟؟؟ اصلا افزایش رتبه بندی چه ربطی داره به این قانون خدمات کشوری؟
تازه مقدار اضافه شده ناشی از این قانون در احکام جدید اسفندماه نهایتا 150 تا 200 هزارتومن میشه البته بدون کسورات .
صدای معلم عزیز لطفا از منبع موثق بپرسید که چرا دو امر جداگانه را با هم ادغام کرده و به اسم قانون افزایش 50 درصدی خدمات کشوری جلوه و ارائه و اجرا می کنند؟؟؟؟ با تشکر
پاسخ + +7 -2 --
ناشناس 1398/12/08 - 11:34
سلام‌ کارمند‌ گرامی‌ مالیاتی‌انوقت‌ که‌اضافه‌
حقوق‌ها‌و پاداشها‌را‌دریافت‌ می‌کنید‌ فیشهای
مبارک‌ را‌ نشان‌دهید‌ در‌اموزش‌ و پرورش‌از‌این
خبرها‌ نیست‌ درثانی‌ مگر‌ مالیاتها‌از‌جیب‌ مبارک‌
میدهید‌‌ازدیگران.........
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/08 - 13:06
بعضی از دوستان اشتباه محاسبه میکنند افزایش ناشی از رتبه بندی و50 درصد فصل دهم روی هم از 22درصد بیشتر نمیشه مال اداریها میباشه که 50 درصد اضافه شده
پاسخ + 0 0 --
رضا 1398/12/08 - 22:02
متاسفانه این یک حیله و فریب است که با هماهنگی سازمان و برنامه‌ انجام شده است.
این کار رو قبلا در سال 97 انجام دادند و نتیجه گرفتند
در سال 97 افزایش حقوق فرهنگیان بسیار کمتر از کارکنان سازمان های دیگر انجام شد همزمان آموزش و پرورش در احکام 97 امتیاز سختی کار فرهنگیان را نصف کرد در این شرایط کسی به تبعیض در افزایش حقوق اعتراض نکرد همه اعتراضات به سمت سختی کار رفت.
آموزش پرورش نیز با این موضوع شش ماه فرهنگیان و رسانه ها رو سرگرم کرد بعد از آن امتیاز سختی کار را برگرداند
در حالی حاضر نیز از همین ترفند استفاده کرد. الان کسی به عدم اعمال صحیح بخشنامه 50 درصدی افزایش حقوق اعتراض نمی کند همه به حرف رتبه بندی معترض هستند بعد از مدتی هم آموزش و پرورش با منت ، این بند را به احکام برمی گرداند و همه چیز به حالت عادی برمی گردد و آموزش و پرورش بدین شکل با یک ترفند کثیف از خود را از مسئله ی اعمال 50 درصدی افزایش حقوق رهایی پیدا می کند.
این رو هم متذکر شوم ای ترفند ها مخصوص ريیس سازمان برنامه و بودجه است
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1398/12/08 - 12:10
واقعاً باید برای این عدالت گریه کرد.بنده 18سال سابقه دارم و10سال است در اداره می باشم به عنوان مسول ثبت سوابق با اجرای 50درصد به حقوق بنده 350هزار تومان اضافه شده در صورتی که همکاران اداری بنده یک میلیون سیصد اضافه شده آخه این عدالت اونی که حقوقش بیشتر بیشتر اضافه شده منی که حقوقم کمتر کمتر. این بی عدالتی محض است.
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1398/12/08 - 12:41
این ملت به دشمن نیاز ندارد، به دلیل تبعیض های
عمیق و آشکار ، کارمندان خود در سازمانهای
مختلف دشمن یکدیگر شده اند.
اوضاعی چندش آور ، مشمئزکننده و تاسف باری
است. تو این جوری من این جور!!!
ما باید یار و یاور و همراه و پوشاننده عیوب هم
باشیم نه این که یکدیگر را متهم ، خوار و زبون
سازیم.
به اندازه وسعت ایران و عزت از دست رفته ایران و ایرانیان ، متاسفم.
پاسخ + 0 0 --
رضا 1398/12/08 - 13:04
بعید میدانم کسی که تو اداره است 350 بهش اضافه شده باشه من که به اداره خودمان مراجعه کردم پائین ترینشان 1300 بود
پاسخ + +6 0 --
محمد 1398/12/08 - 12:55
دوستان میدونید بدترین قسمت ماجرا کجاست؟
اونجایی که بعد از گندی که به حقوقا زدن میرن جلوی دوربین و سرشونو بالا میگیرن و سینه سپر میکنن و خیلی حق به جانب و ارباب منشانه میگن:
((بله ما 50 درصد به حقوق معلمای بدبختتون اضاقه کردیم.))
یعنی اون سوختن داره. آدم آتیش میگیره.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1398/12/08 - 15:05
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با وجود سختی‌ها، رتبه‌بندی را اجرایی کردیم و بر اساس افزایش امتیازات فصل دهم قانون خدمات کشوری که با هدف رفع تبعیص صورت گرفت این قانون را به همه فرهنگیان تسری دادیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در اجرای فصل دهم قانون خدمات کشوری، مقتضی است اطلاع رسانی دقیق به فرهنگیان توسط ادارات انجام شود تا سوء برداشتی در این خصوص برای افراد به وجود نیاید.

وی افزود: در اجرای قانون مالی اخیر، افزایش 50 درصدی خالص، دیدگاه درستی نیست این ضریب افزایش درسال آینده نیز افزایش می‌یابد.

عجب!
پاسخ + +5 -1 --
رضا 1398/12/08 - 13:02
فقط باید بگیم به نام ما وبه کام اداریها مرحله نخست رتبه بندی افرادیکه تو اداره ها کارمیکنند مانند افراد اموزشی بهشان اضافه شد در مرحله دیماه هم مانند اموزشیها بهشان اضافه شد ودر مرحله اسفندماه 98 3تا چهار برابر معلمان به حقوق اداریها وکل ادارات اضافه شده
پاسخ + +8 -1 --
ناشناس 1398/12/08 - 13:09
عدالت !!
قانون!!
حقانیت!!
شایسته سالاری!!
اجرای حتمی قانون!!
اجرای عادلانه و درست قانون!!
نوشتن قانونی درست و همه گیر!!
مدیرانی دلسوز وظیفه شناس!!
هر کاری انجام می دهند با اعتراض مواجه
می شوند، چرا؟ چون هیچیک از موارد بالا عینیت
ندارد. رعایت نمی شود .
مملکت داری شعور والا و برتر می خواهد ، آنچه که
نیست آنم آرزوست.
این امتیاز ۵۰ هم سرگرمی جدیده برای فراموشی تبعات اعتراض آمیز رتبه بندی.
هر دفعه بازی می دهند و ما هم خوب بازی
می کنیم.
پاسخ + +3 0 --
دبیر مفت 1398/12/08 - 13:56
مگه گرفتن مجوز دولت کاری داره؟ خودشون صادر کردن خودشونم حذفش میکنن. برای همین روزها شرایط رتبه بندی رو به مجلس نبردن. پولشو گرفتن و معلوم نیست چیکار کردن؟
ما رو هم با 100 تومن و 200 تومن و آزمون مسخره سر کار گذاشتن.
پاسخ + +4 0 --
دبیر 1398/12/08 - 14:04
تعجب میکنم از جماعتی که نعمتهای خدا رو استفاده میکنن ولی خلق خدا رو چنین اذیت میکنن.

شکم که با حرام پر بشه باعث میشه چشم کور و گوش ناشنوا و عقل و دین از بین بره.
پاسخ + 0 0 --
دبیر مفت 1398/12/08 - 14:24
عملا رتبه بندی هم حذف نشده. اگر به احکام صادر شده نگاهی بندازید متوجه اختلاف 300 تا 500 تومنی بین اونهایی که قبل از ((روز نکبت)) 98/7/1 رتبه گرفتن با اونهایی که بعد از روز نکبت رتبه نگرفتن میشید.
بندهای ظالمانه رتبه بندی رو با حذفیات حقوقی قانون 50 درصد ترکیب کردن.
بسیار احمقانه فکر کردن باهوشن.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/08 - 15:36
صدای معلم عزیز لطفا و خواهشا با نماینده ای از مجلس مصاحبه و پیگیری کنید. تا دیر نشده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/08 - 19:20
دلتان خوشه مردم دارند می میرند شما لنگ قانون
غلط دولتید!!!!

فعلا حرف اول و آخر را کرونا می زند. اول ببینید
زنده خواهید ماند بعد چرتکه بیندازید.
پاسخ + 0 0 --
دبیر مفت 1398/12/09 - 00:14
فعلا که زنده ایم.
قرار هم نیست همه با کرونا بمیریم. بالاخره اونهایی که زنده می مونن باید بتونن با دلار 20 هزارتومن زندگی کنن.
پاسخ + +2 -2 --
ناشناس 1398/12/08 - 18:50
سلام من در ازمون رتبه بندی عالی مردود شدم .وضعیت.حکم جدید ما چی میشود
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/12/09 - 00:26
این به نفع شماست مژکان خانوم حکم جدید شما بیشتر از عالیها میشه
پاسخ + +1 -1 --
مزگان 1398/12/08 - 18:51
من.در ازمون رتبه ۵ رد شدم وضعیت من چی میشه
پاسخ + +2 -1 --
معلم 1398/12/08 - 19:20
بایستی وزیر آموزش وپروش هرچه سریع تر جواب قانع کننده دهد وگرنه این بخشنامه به معنی حذف رتبه بندی تلقی می شود رتبه بندی که 5 سال مداوم برایش تبلیغات شده است.
پاسخ + +2 -1 --
مزگان 1398/12/08 - 19:35
من درازمون رتبه عالی رد شدم وضعیتم چی میشه کسی میدونه
پاسخ + +6 -1 --
حسین 1398/12/08 - 20:08
بسمه تعالی
۲۰ ساله که در روستاها خدمت می کنم وبه حلال وحرام هم خیلی اعتقاددارم. همکاری بود که همزمان با من وارد اداره شد و الان کارشناس مسئول یک بخشی هستند از همون اول از درس دادن فرار کرد الان طبق همین بخشنامه ۱ملیون وپانصداضافه میگیره و احتمالا ۱ ملیون هم اضافه کار بهش میدن .ما هم باید هر روز با کلی خطرات به روستاها بریم جاده های یخی واسترس راه رو تحمل کنیم
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1398/12/08 - 20:29
سلام. مدتی پیش برای اینکه ما بتونیم ارتقا رتبه پیدا کنیم ۱۲ منبع رو معرفی کردند و یک مهلت چند روزه ای به ما دادند که مابتونیم در آزمون شرکت کنیم و در صورت قبولی ارتقا رتبه بگیریم که بی عدالتی و نا هماهنگی بسیار در آن مشهود بود و آنقدر اون آزمون به صورت مفهومی و مشکل بر گزار شد که در شهر ما فقط دو نفر موفق به کسب نمره شدند.در پی اعتراض معلمان دوباره آزمون رو برگزار کردن و طی مهلت دو سه روزه ای مرتب تا چند ساعت قبل آزمون منایع رو تغییر میدادن.حالا حرف ما معلمان این است با این همه اذیت و آزاری که برای کسب رتبه انجام دادن چرا دوباره تصمیم به حذف رتبه بندی کردند.
پاسخ + +3 -2 --
جواد 1398/12/08 - 20:45
جناب وزارت ،جناب عدالت،جناب جنابان تکلیف بازنشسته های فرهنگی چیست؟موعدمامهر۹۸بودحال چرا نباید شامل بازنشسته ها هم شود
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1398/12/08 - 22:09
متاسفم آخه چرا همدیگر و زیر سوال میبریم همه نا رحمت میکشیم ک باید متحد باشیم نه با هم دعوت و توهین میکنیم
پاسخ + +3 -1 --
علی 1398/12/08 - 22:51
وقتی وزیر بیسواد باشه، نتیجه میشه این. وزیر باید دلسوز باشه. بی عدالتی تا این حد هیچ جا وهیچ زمانی کسی یاد نداده
پاسخ + +4 -1 --
سعید 1398/12/08 - 23:33
با سلام و سپاس از مسئولین سایت جهت بازتاب مطلب
همکاران گرامی این که حق شغل حرفه ای را حذف نموده اند چند جنبه دارد
۱ رتبه بندی را غیر قانونی حذف نموده اند
۲ افزایش ۵۰ درصدی ناشی از رتبه بندی را حذف نموده اند
۳ فوق العاده ویژه ۳۰ ساعتی ها را هم افزایش ۵۰ درصدی نداده اند
۴ مبلغ ساعت اضافه تدریس تغیری نکرده که باید ۵۰ درصد زیاد می شد.
مثال ۷۰۰ تومن حق شغل حرفه ای رتبه ۵ حذف شده
۳۵۰ تومن ۵۰ درصد آن حذف شده
۳۵۰ تومن فوق العاده ویژه افزایش نیافته است
تقریبا باید مبلغ یک میلیون و چهارصد تومن برای رتبه ۵ اضافه شود مجدد
تنها راه حل آن ارایه شکایت در سایت دیوان عدالت اداری است
پاسخ + +7 -1 --
علی 1398/12/08 - 23:45
حداقلش شکایت به دیوان عدالت اداری
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1398/12/09 - 01:28
دیوان اداری= لولو سر خرمن
پاسخ + 0 0 --
آشنا 1398/12/10 - 13:39
معلم هاباهم بایداتحادداشته باشندمتاسفانه هرگاه باهمکاراندرموردحق وحقوق معلمان صحبت می کنیم بی تفاوت به قضیه نگاه می کنندواصلامطالبه گرنیستند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/09 - 00:04
بنظر میرسه حاجی میرزایی سیکل داره. بعد متفرقه دیپلم گرفته... از صحبت و نوع بیان و سطح معلوماتش معلومه که ....
پاسخ + 0 0 --
دبیر مفت 1398/12/09 - 00:23
(( وزیر آموزش و پرورش :خوشبختانه گشایش‌های خوبی در حوزه مالی صورت گرفته است؛ از جمله؛ اجرای طرح رتبه بندی، فصل دهم قانون خدمات کشوری، حق نوار مرزی ...، لذا از این موضوع برای ایجاد انگیزه در همکاران باید استفاده کرد، و نباید فرهنگ بهانه گیری‌های بی‌دلیل ادامه یابد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در پی هرگشایش باید شاکر باشیم چنانکه در آموزه‌های دینی ما شکرگزاری مایه فزونی نعمت‌ها است.))

رسیدم اون قسمت که میگه (( آموزه های دینی)) و ((شکرگزاری)) و ((فزونی نعمت)) انقدر خندیدم دلم درد گرفت. خخخخخ

خدا این خوشی ها رو از ما نگیره.... خخخخخخخخخ

الهی این وزیر ما رو کرونا بخوره نفهمه چی میخوره.خخخخخ
پاسخ + +3 -1 --
احمدی 1398/12/09 - 00:53
باسلام همکاران گرامی ومحترم تا به دیوان عدالت اداری شکایت نشوداین وزیرومعاونانش معلمان رانادان وبی بخارمیدانندوعملاتمام بودجه اختصاص یافته رابرای کادرخودشان می خواهند(یعنی اداری ها).حالابه معلمان چیزی اضافه نشدازنظرآنهاهیچ اهمیتی ندارد.خلاصه اگرمی خواهیم به خواسته هایمان برسیم دسته جمعی به دیوان شکایت کنیم.دراین موردصدای معلم هم می تواندمدافع ماباشد
پاسخ + 0 0 --
آشنا 1398/12/10 - 14:07
بسارعالی
پاسخ + +6 0 --
محمد 1398/12/09 - 01:02
ازاین همه بی عدالتی چه بایدکرد؟ سی سال ازبهترین سالهای عمرم راباتدریس تلف کردم به امید اینکه دردوران پیری وبازنشستگی حقوقی داشته باشم.حتی دوسال آخرهم مدیریتی نداشتم چون اهل جناح بازی نبودم وازحق مسئولیت محروم شدم. به کدام جرم؟ اول مهر98بازنشست شدم وازرتبه بندی هم محروم شدم. به کدام گناه؟حالا هم خبری از افزایش50درصدی نیست. چرااا؟؟؟ اینهم عاقبت آنهمه زحمت وتدریس درکلاسهای50نفره وگاهی هم بیشتراز50نفر, که حتی باور کردنش هم برای مسئولین هم سخته. ولی واقعیته. مادردروران کمبود معلم کلاسهای بالای50نفرراتدریس کردیم وحالا بخاطراینکه زودتربازنشست شدیم ازهمه چیزمحرومیم. قانون ناعادلانه ونسنجیده چطوریه؟؟ آیاغیرازاینه؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 18:38
افزایش 50 درصد شامل شما می شود
پاسخ + 0 0 --
متین 1398/12/11 - 01:21
باسلام من هم بازنشسته آبان 98 هستم بخاطرفرزندمعلولم نتوانستم بیش از 30 خدمت کنم. نه رتبه بندی ونه 50 درصداافزایش شامل حال من نشد آخه خیلی درد داره درست درآستانه افزایش هاباشی وحتی یک ریال افزایش رو نبینی
پاسخ + +7 0 --
بهروز 1398/12/09 - 01:14
با سلام خدمت همکاران محترم اداری و آموزشی. درخواست دارم بجای بحث با همدیگر به فکر چاره باشیم. بهتر نیست مدارک رتبه بندی و افزایش ۵۰ درصدی و احکام صادر شده را جمع کرده و بصورت تک تک و گروهی به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم؟ تنها راهی هست که وجود دارد
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1398/12/09 - 02:06
سلام حق حرفه ای شغل نزدیک به ۵۰۰۰۰۰ کم شده چرا
پاسخ + +4 0 --
حسن 1398/12/09 - 07:33
با سلام مسئول کارگزینی منطقه ما گفتند با کارگزینی وزارت خانه تماس گرفتند در باره این موضوع وانها با عصبانیت جوابش راداده بودند به توچه به جای اینکه دفاع کنی خودت موی دماغ شدی درضمن الهیار ترکمن جدیدا افاضات نمودند که افزایش 50 درصدی اسمش 50 درصد برای سال بعدی هم این افزایش چون جزءحقوق شده خودش افزایش بهش تعلق میگیره انگار نه انگار مال اداریها افزایش بهشان تعلق نمی گیره
پاسخ + +5 0 --
عبدالرضا 1398/12/09 - 08:08
باسلام علارغم این همه ظلم در خق معلمین وکادر اموزشی با افزایش کنونی یک نکته ایکه گمان کنم به خاطر این افزایشها به حاشیه رفته وظلم مضاعفی را به معلمان نموده فوق العاده شغل حرفه ای که در زمان بازنشستگی محاسبه میشد را حذف نمودند ومبالغی از ان را به بدی اب وهوا ومناطق کمتر توسعه یافته وبندهائی که موقع بازنشستگی حذف میشوند اضافه شده است چون بدی اب وهوا ومناطق کمتر توسعه یافته بدرد حقوق باز نشستگی وپاداش پایان خدمت نمی خورند
پاسخ + +8 0 --
ناشناس 1398/12/09 - 08:25
بنده با 25سال سابقه و رتبه عالی 22هزار اصافه کردند
پاسخ + 0 0 --
مریم 1398/12/10 - 17:50
برا من151 هزار تومن کم کردن. یعنی غلط کر دی 25 سال کار کردی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/11 - 01:59
همکاری که ده سال سابقه داره با من که 24 سال سابقه دارم حقوقمان برابر شده.500 برای اون اضافه شده و 50 تومن برای من
پاسخ + +5 0 --
رحیم 1398/12/09 - 08:30
سلام
من با مدرک دکترا در منطقه محروم با رتبه آخر 150 هزار اضافه شده و فوق دیپلم اداری تا دوملیون تومان . تو بخوان حدیث مفصل ازین مجمل واقعا خاک عالم سرتون پس سابقه و رنوات و تجربه کجا میره. خدایا خسته شدیم بد جور
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1398/12/09 - 22:35
با فوق 29 سابقه 248 اضافه شده
پاسخ + 0 0 --
مریم 1398/12/10 - 17:51
منم با 25 سال سابقه 151000کم شده.
پاسخ + +9 0 --
ناشناس 1398/12/09 - 09:58
حرف همکاران محترم کاملا کارشناسی و درج در محاکم قضایی است و بهتره یک کانون وکلای از فرهنگیان حقوقدان تشکیل داده و طرح شکایت از مسببان این تصمیمات نابخردان صورت گیرد و به سزای اعمالشون برسند هرکه میخواهد باشد از رئس جمهور تا معاونان یا وزیر
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1398/12/09 - 10:39
سلام علت اینکه حقوق معلمان کمتر و اداریها بیشتر اضافه شده حذف حق شغل حرفه ای معلمان است و عدم حذف فوق العاده ویژه اداری ها است
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1398/12/09 - 22:36
راستی چرا حق شغل حرفه ای در جکم جدید حذف شد؟
پاسخ + +1 0 --
علی 1398/12/09 - 11:01
سلام، کار کارشناسی نشده ومیلی و حفظ منافع شخصی همینه دیگه
پاسخ + +5 0 --
معلم 1398/12/09 - 11:46
خاک تو سر این آموزش و پرورش که با اجرای طرح رتبه بندی و گول زدن سر معلم ها و احمق فرض کردن معلم ها، سر نیروهای آموزشی خودشون دارن گول میزنن، پس این انتظار رو نداشته باشین که افراد مفید و خوبی رو آموزش بدیم ، چون با مشکل هایی که تو این مملکت با این گرونی ها و تورم داریم هیچ وقت نمیتونیم مشکلاتمون رو پشت در کلاس بذاریم و وارد کلاس بشیم یا تو خونه به دنبال طرح درس و آموزش و مطالعه باشیم، خدا همتون که این اهداف شیطانی دارین و هیچ دقت به فکر آموزش و رفاه نیستین رو لعنت کنه،
پاسخ + +8 -1 --
محمد 1398/12/09 - 12:14
باعرض سلام.چرا همکاری که سال اولشه ۱۲۰۰بهش اضاف شده وهمکاری با۲۷سال سابقه کمتراز۵۰تومن.این کجاش عدالته.واقعا معلمارو چی فرض کردن این آقایان
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1398/12/10 - 10:13
هرچه رتبه بیشتر باشد افزایش حقوق کمتر است دررتبه بندی هم همینطوربودعدالت را لگدمال کرده اند
پاسخ + +5 0 --
فرهنگی 1398/12/09 - 13:07
متاسفانه در این نظام از معلمان فقط بعنوان سیاهی لشکری برای انتخابات و راهپیمایی ها استفاده میشه. اینم نتیجش
پاسخ + +5 0 --
معلم 1398/12/09 - 13:27
خدارو خوش نمیاد ظلم میکنید. معلم حقشه بیشتر از اینا براش اضاف بشه حالا که اضاف نمیکنید حداقل حقشو درست حسابی بدید. خیلی خیلی تاسف باره که معلم بفکر حقوق باشه و الان چندین ماهه ما در دغدغه و استرس رتبه بندی هستیم. لطفا عدالتو رعایت کنین
پاسخ + +3 0 --
احمد احمدی 1398/12/09 - 13:42
سلام اولا این قانون هفت سال قبل با سایر کارکنان وزارتخانه ها ی دیگر اضافه می کردند این یک بی عدالتی بزرگ وبی عدالتی دیگر برای کارکنان اداره قبلا فوقالعاده ویژه اضافه کردند حالا هم پنجاه درصد کامل دادند که واقعاً حقشون است ولی برای آموزشی ها آمدند به جای حذف رتبه بندی حق شغل حرفه ای برداشتند و معلمان را فریب دادند آنها باید هرچه سریعتر حق شغل حرفه ای معلمان برگردونن
پاسخ + +2 0 --
احد 1398/12/09 - 14:18
دوستان وهمکاران عزیز .طرح رتبه بندی و اعمال ان جهت حضور در انتخابات مجلس بود که دست بعضی از همکاران واقعا درد نکنه که با حضور در اجرای انتخابات قول چند ریال افزایش رتبه بندی رد خوردن .وزارت خودش میدونست که باید جریان ۵۰ درصد رو اعمال کنه ولی زرنگی کرد اول مثلا قسمتی از رتبه بندی رو انجان داد و افراد مورد نیاز برای تبلیغ کاندیدای خودشو جمع کرد حالا هم که خرش از گل در اومد داره رتبه بندی رو حذفش میکنه متاسفانه من و شما که سالها با بچه ها سرو کار داشتیم هنوز غول اینا رو میخوریم
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/12/09 - 14:30
ما معلمان که دستمان به جایی بند نیست از صدای معلم خواهش داریم به جد تا حصول نتیجه دلخواه و بحق ،پیگیر مطالبات فرهنگیان باشد
پاسخ + +5 0 --
امیر 1398/12/09 - 14:36
با سلام.چرا در بحث افزایش حقوق ۵۰ درصدی فرهنگیان، حق شغل حرفه ای را حذفش کردین؟؟؟ آیا این عمل شما غیر از فریب و خیانت به قشر مظلوم فرهنگیان است؟؟؟!!
پاسخ + 0 0 --
مجتبی نجدی 1398/12/09 - 15:51
من با ۲۵سال سابقه ۱۷۰تومان اضافه شد وهمکارای دیگه باکمتر از ۱۵سال سابقه الان عملا حکمشان از من بالاتره
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1398/12/09 - 22:38
هرچه سابقه ومدرک بالاتر افزایش کمتر من با 29 سال سابقه و فوق لیسانس 248 اضافه شد 48 از صندوق کم میشه تهش میمونه 200
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/12/09 - 22:40
چون رتبه بندی اعمال شد از این افزایش 50 درصدی کم کردند
پاسخ + +2 0 --
امین 1398/12/09 - 15:59
واقعا خجالت نمیکشید؟؟ چرا دروغ و کلاهبرداری رسم و رسوم شده تو این مملکت؟؟؟ با کدوم تمرکز سر کلاس باشیم؟ چطور دلسوز بچه های مردم باشیم؟
با این مدل افزایش؟
چرا هیچ کارمندی لنگ ماشین و خونه نیست فقط معلم ها هستند؟؟ واقعا کور هستین نمیبینید وضع رو؟؟؟
پاسخ + +3 0 --
مسعود 1398/12/09 - 16:05
اکثر کانالهای تلگرامی و سایت های مرتبط با آموزش و پروش که همه حپخود را کارشناس و دلسوز فرهنگیان می دادند
تنها به انعکاس خبر اجرا و نیز توضیحات مسئولین ستادی آ.پ می پردازند در حالیکه می توانن باد بیان اشکالات و نیز مقدار افزایش ناشی از رتبه بندی اگر واقعا فرض بر یکی بودن رتبه بندی با افزایش ۵۰٪درست باشد آیا در مهر ۵۰٪به حق شغل و شاغل رتبه ۵ ناشی از اجرای برنامه رتبه بندی اضافه شده است یا خیر بنده حاضرم حکم قبل و بعد اجرای رتبه بندی خودم را ارسال کنم و لطف کنن بررسی کنن و موارد اشکال منعکس کنن تا این همه در حق معلمان ظلم نشه و جامعه فرهنگیان بی سواد و بی خبر از قوانین ندادند با تشکر
پاسخ + 0 0 --
دبیر مفت 1398/12/09 - 22:48
خوبه که یاد بگیریم دیگه از این جماعت تشکر نکنیم. چون کاری نکردن که لایق سپاسگزاری باشن.
پاسخ + +5 0 --
نجمه 1398/12/09 - 17:24
این چه وضعشه. برادر من در سازمان فنی و حرفه ای با مدرک فوق دیپلم یک میلیون و هشتصد هزار افزایش حقوق داشته، من با سابقه بیشتر و مدرک فوق لیسانس بابت رتبه بندی 500 و بابت 50 درصد 400 بهم اضاف شده!! هرجوری حساب میکنم فقط بابت 50 درصد باید یک میلیون و هشتصد بهم اضاف میشد.
متاسفانه اول اعلام کردند که چون رتبه بندی اعمال شده 50 درصد اعمال نخواهد شد تا به همین 400 تومن ها راضی شویم. منکه با حکمم شنبه به دیوان خواهم رفت و از حقم کوتاه نخواهم آمد
پاسخ + 0 0 --
آشنا 1398/12/10 - 14:15
آفرین بایداعتراض کردحق گرفتنی ست.
پاسخ + +5 0 --
علی 1398/12/09 - 21:02
این اقای وزیر و معاونانش با این توجیهات شات ما معلمان را احمق و بی سواد فرض کردند
پاسخ + +3 0 --
علی 1398/12/09 - 21:02
خدا حافظ رتبه بندی.
پاسخ + 0 0 --
مریم 1398/12/10 - 17:55
خداحافظ سابقه و تجربه.
پاسخ + +4 0 --
دبیر 1398/12/09 - 21:09
سلام من که انگیزه ای ندارم چون سوم مهررتبه ی عالی گرفتم حذف شدالان که میگن 50درصدبه من 200اضافه شده با25سال سابقه دوبارآزمون دادم ردشدم عمدی نمره 80گذاشتندرتبه نیاریم معلم اول مهروسوم مهرباید400تفاوت حقوق داشته باشنداین کجای عدالته تمام انگیزمون روگرفتندبه خاطرپولش نیست بیشتربه خاطرتنزل رتبه ام ناراحتم هیچ کس حاضرنیست جواب این بی عدالتی روبده مامعلمان رومیشناسن چون توکلاس کم نمیذاریم چون وجدان داریم دانش آموزان گناهی ندارن ولی بااین کارشون خیلی عصبانی وبی انگیزه شدیم به امیدرسیدگی به این رتبه بندی وآزمون ناعادلانه !نمره 67گرفتم نوشت شماشامل رتبه بندی نشدید!!!!
پاسخ + 0 0 --
دبیر مفت 1398/12/09 - 22:46
اتفاقا فقط به خاطر پولش داریم این همه اعتراض میکنیم. چون با این کار اختلاف طبقاتی رو بیشتر کردن و ما رو بیشتر زیر خط فقر بردن. با اجرای ناعادلانه قانون 50 درصد که کلا تیر خلاص زدن.
از این به بعد فقط باید انتظار یه مشت مرده متحرک رو تو مدارس داشته باشن.
پاسخ + +1 0 --
حسین 1398/12/09 - 21:36
درودبروزیراز مرحله پرت،تادیرنشده ازفرهنگیان آموزشی معذرت خواهی کنیدواحکام رادرحدانقلاب تجدیدنظرکنید،شب عیدی واقعا معلمان راناامیدکردید
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/09 - 23:06
با توجه به صحبت های نمایندگان مجلس در برنامه پرسشگر 8 اسفند 98 .. دولت گفته رتبه بندی و افزایش فصل دهم را برای معلمان همزمان اجرا نمیکنه.

رتبه بندی براساس قانون برنامه ششم توسعه و افزایش فصل دهم با بند الف ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه ایجاد شده و تلفیق اونها به بهانه کمبود اعتبار غیرقانونی هست .

اختلاف حقوق در حد 2 میلیون تومان بین نیروی آموزشی و اداری اصلا قابل توجیه نیست. امیدوارم قبل از طرح شکایت فرهنگیان به دیوان عدالت اداری وزیر محترم رویه را اصلاح نمایند
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1398/12/09 - 22:54
با سلام فوق العاده شغل حرفه ای که همان رتبه بندی از احکام پرسنل افراد اموزشی حذف کردند ولی برای افراد اداری اسمش را عوض نمودند به نام فوق العاده ویزه ماشاالله به این همه ذکاوت
پاسخ + +3 0 --
علی 1398/12/09 - 23:28
سلام با عرض سلا خدمت همکاران عزیز.با احکام جدید برای بازنشستگی و حق الزحمه اضافه کاری وخشتناک هست.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس از خراسان 1398/12/09 - 23:38
اقای ترکمن فقط یک روز بیا روی کلاس درس بده و خودت قضاوت کن که به حق معلمان ظلم کرده ای چرا حق معلمان را با همراه دولتی ها پایمال می کنی چرا ؟چرا ؟ خدایا به اد ما برس رتبه بندی چه ربطی به فصل دهم دارد ؟خدایا به داد ما معلمان برس ::خدایا این چه مسئولانی هستند که آموزش و پرورش را ،راه می برند
پاسخ + 0 0 --
پروانه رحیمی 1398/12/09 - 23:53
چراحق مهدکودک هاراندادن بچه های من امسال وارد دانشگاه شدند حق مهد کودک هنوز نگرفتند وچرامامسکن نداریم امااسم مانیست وهیچ جای اعتراضی برای متقاضیان نذاشتند
پاسخ + +1 0 --
بازنشسته 1398/12/09 - 23:56
سلام قرار بود رتبه بندی از اول سال ۹۸ اجرا بشه که شامل حال بازنشسته های سال۹۸ هم بشه ولی خبری نشد لطفا پیگیری کنید
پاسخ + +3 0 --
حسن 1398/12/10 - 00:07
سلام دوستان و همکاران، بنده خودم دبیر فیزیک با رتبه عالی هستم که فقط ۱۶۶ تومان از این افزایش ۵۰ درصدی نصیبم شده. انتقاد از افزایش حقوق همکاران اداری خطاست حقوق شان باید ۵۰ درصد افزایش داشته باشد حرف ما اینه که این افزایش تمام و کمال باید شامل حال همکاران آموزشی نیز بشود البته بدون حذف رتبه بندی، چون اصولا این دو مستقل از هم هستند.
پاسخ + +5 0 --
احمدی 1398/12/10 - 00:34
دوستان وهمکاران محترم خواهشمنداست همه ماتاحصول نتیجه وبرگشت حق شغل حرفه ای به اعتراض ادامه می دهیم وجواب آن راازدیوان (اگرواقعا عدالت درآنجا اجرا می شه)می خواهیم .وزیرومعاونانش فقط می خواهندنتیجه ی عملکرد کارشان رادروضعیت همکاران ببینند.اگرفشارزیادبشه مطمئنا درست می شود.به امیدهمراهی همه ی عزیزان برای گرفتن حق واقعی تباه شده.
پاسخ + +6 0 --
علی 1398/12/10 - 00:48
همکاران عزیز تنها راهش شکایت به دیوان عدالت اداری هست این ظلم آشکار است حق شغل حرفه ای را حذف میکنن بعد به اون مواردی که در بازنشستگی تاثیر نداره مبالغی اضافه میکنن آقایون اصلا پنجاه درصدی اضافه نکنید بخدا بهتره نوکرتم نخواستیم معلمها ساکت نباشید
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 06:53
....سرالهیارترکمن ووزیر بی لیاقت که
همکاراشون راراحت به خاطرمنفعت
خودشون سربریدند
پاسخ + 0 0 --
بلوچ 1398/12/10 - 08:44
سلام بزرگواران
بنده بامدرک لیسانس ازبدو ورود به آ.پ دردورترین روستاهای استانم با19 سال سابقه که 17سال مدیرآموزگاروچندپایه بودم ودوسالی توشهربازهم دوپایه تدریس میکنم ازم رتبه بندی560هزارو50درصدفصل دهم179هزارتومن اضافه شده.
واقعااین اجرای عدالته ؟؟؟!
پاسخ + +3 -12 --
ناشناس 1398/12/10 - 08:46
معلما مدام شکایت دارن 6 ماه سال تو خونه میخورن میخوابن حقوق مفت از دولت و بیت المال میگیرن واقعا انصافه با کارمندای دیگه مقایسه بشن که تو هر شرایطی باید سرکار برن بسه دیگه آه و ناله
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/10 - 09:40
شش ماه میریم مفید مثل شما نیستیم که از 12ماه 1ماه مفید هم کار نکرده باشیم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 09:48
حتما توسط معلمها خوب تربیت نشدی اگه خوب تربیتت میکردند طریقه حرف زدنت بهتر میشد
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/10 - 10:18
آخه عزیز دلم اگه امثال من نبودن الان همینقدر سواد خواندن ونوشتن هم نداشتی. چه بر سر شعور این ملت آمده که معلم دلسوز خودشون را مفت خور خطاب می‌کنند. درد من معلم دیگه پول و تبعیض نیست. درد من دیدن هموطنی که معلم خودش را تنبل و مفت خور خطاب میکنه. عزیزان بجای ریاضی. علوم جغرافی به بچه هامون اول تقکر و بعد تاریخ آموزش بدید تا شاهد این قبیل موضوعات نباشیم
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/10 - 10:23
آموزش و پرورش بزرگترین موتور محرکه پبشرفت ملتهاست. اونجا رو خراب کن حاصلش میشه ملتی بی شعور با سطح تفکر پایین که بزرگترین شغلشون میشه دلالی و کلاه گذاشتن سرهم. یه نگاهی به چهل سال گذشته و امروز کشورمون بندازید متوجه حرف بنده میشید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 12:08
تو که انقدر عشق تعطیلی هستی لا اقل از خودت یه ذره عرضه نشون میدادی معلم میشدی توهن معلم میشدی....
پاسخ + 0 0 --
آشنا 1398/12/10 - 14:23
وقت هایی هم که کارانه واضافه کاروپاداش وهزارکوفت وزهزماردیگه می گیری وبامزایایی که می گیری تقریبادوسه برارحقوق یک معلم میشه اونوقت هم بیااین حرف هارابزن یک روزبروکلاس اگه تونستی فقط تاآخروقت سی چهل دانش آموزراساکت نگه داری ودرس هم بهشون ندادی هنرکروی.. ....وای برجامعه ای که معلم رامفت خورمی داندبایدفاتحه ی آن جامعه راخواندپس حقمان است چنین مسئولان بی لیاقتی ...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 14:48
زیاد
پاسخ + 0 0 --
محسن 1398/12/10 - 20:36
معلمی عشق هستش آقای محترم. شما بسیار انسان بی تربیتی هستید که این چنین به معلما توهین میکنید. همین توهین ها و من توجهی ها به معلما باعث شده که جامعمون به این حال و روز بیفته. واقعا براتون متاسفم همین
پاسخ + 0 0 --
دوست ناشناس 1398/12/10 - 22:31
امیدوارم این روزها در کنار بچه یا بچه هات روزهای خوبی داشته باشی دوست عزیز!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 23:12
وقتی متنت رو میخوندم تعجب نکردم
چرا که مملکتی که براش آموزش و پرورش اهمیتی نداشته باشد باید امثال تو رشد کنن
چقدر خوب هستی تا فرق شعور و بیشعور رو برای بقیه مثال زد
پاسخ + 0 0 --
حقگو 1398/12/13 - 16:16
سلام اظهار تاسف برای شما دوست عزیز که اینگونه با مساله براثرکژفهمی برخورد می کنید . درجوامعی که معلم مورد لطف افرادی چون حضرتعالی واقع میشودفاتحه ی آن باید خوانده شود.امروز دغدغه معیشت معلم باید برای همگان به عنوان یک مطالبه عمومی تبدیل شود وفارغ از اینگونه مباحث که ناشی از بی اطلاعی شماست واگر یک روز با یک کلاس 40نفری افرادی با فرهنگ وسلایق مختلف روبرو شوی یک هفته که هیچ یک ماه نیز برای تجدید روحیه وقوای از دست رفته ات کافی نیست وبعد مقر خواهی آمد که واقعا معلم هنرمندی است که سختی های فراوان می کشد تا فرزندان امثال من را آموزش دهد .پیشنهادمی دهم یک بار به یک مدرسه حاشیه شهر برو وبعد درمورد شغل شریفت وشغل آسان معلمی قضاوت کن.
پاسخ + +4 -1 --
السلام علیک یا امام 1398/12/10 - 09:24
سلام،واقعا بنده خیلی ناراحت شدم،معلمی با درجه عالی،50درصد شامل حالش،نشود،امیدوارم،شکواییه از طرف معلمان تهیه به دیوان عدالت فرستاده شود،
پاسخ + 0 0 --
امید 1398/12/10 - 22:35
خب چ کنیم که همیشه گشنه ان.هر چقدم بگیرن و مفت بخابن بازم گدا بازی درمیارن
پاسخ + 0 0 --
دوست ناشناس 1398/12/12 - 11:21
امیدجان . پسرم .بین گشنه ها چه می کنی. بروکارمی کن مگو چیست کار....
پاسخ + +1 0 --
پوریا 1398/12/10 - 09:53
این چه اصافه 50درصد که زیرصدتومن اصافه شده
پاسخ + +2 0 --
شهاب 1398/12/10 - 10:16
حقوق واقعی معلم باید 15 میلیون تومان باشد تا قدرت خریدش به سال قبل برگردد
تمام این قوانین فریب است وفریب
پاسخ + +2 0 --
فرهنگی 1398/12/10 - 10:25
مقصر ما معلمانیم که معنی 50درصد را به آفابان خوب تفهیم نکردیم. یعنی این آقایان به اصظلاح دکتر به اندازه دانش آموز پنجم ابتدایی سواد ندارند.
پاسخ + +4 0 --
فاطمه 1398/12/10 - 10:29
باید به دیوان عدالت اداری شکایت کرد وتا وقتی که به حقمون نرسیدیم نباید کوتاه بیایم.بحث رتبه بندی یه چیز جداست و 50 درصدم همینطور.چطور 1 ماه قبل از رتبه بندی ماه به کارکنان وزارت بهداشت 700 تا 1200 اضاف کردن و الانم 50 درصو اضاف میشه وکسی حرفی نمیزنه و برای ما معلمان رتبه بندی رو ربط میدن به 50 درصد!!!!!؟؟؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 10:30
الله
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 10:52
سلام بخدا اصلا این امتیازاتی بود که به ما منت گذاشتن بنده با ۳۱ سال سابقه و رتبه ۵ الان حقوقم از یک نفر که ۵ سال سابقه داره ودر اداره کار می کنه کمتره
باباید بدونیم رکن اصلی آموزش وپرورش معلمانی هستند که تدریس دارند وگر نه اداره می خواد چکار کنه
رتبه بندی یه چیز و امتیازات فصل دهم هم یه چیره نباید با ادغام میشدند باید افسوس خورد وبه حال مسئولین تعلیم و تربیت گریست
پاسخ + +2 0 --
معلم 1398/12/10 - 12:07
چرا حق شغل حرفه ای را حذف کردند؟
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 12:46
با سلام
معلم در خط مقدم است
هدف اصلی اموزش و پرورش، اموزش و پرورش هست
ولی چرا دقیقا به کسانی که در همین راستا یعنی اموزش و پرورش کار می کنند نسبت به همهی کارمندان دیگر کمتر حقوق می گیرد
بی عدالتی بیداد می کند
پاسخ + +1 0 --
معلم 1398/12/10 - 12:54
سلام احتمالا اقایان از رتبه بندی نفعی نبردند که اقدام به حذف آن کردند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 13:01
خسته شدم خسته خدایا
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/12/10 - 13:51
با سلام دوستان در اصلاحیه حکم رتبه بندی را برگردوند
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 14:01
من بعد از ۲۷ سال سابقه و ۲۵ سال تدریس در جاهای دورافتاده ، از ناحیه چشم مشکل شدید پیدا کردم و بعد از ارجاع به کمیسیون پزشکی و تأیید کمیسیون با کلی آزار و اذیت حکم انبارداری هنرستان و خدماتی برایم زدند . همون موقع حق شغل حرفه ای رو کامل برداشتند و چند بند دیگر رو هم کاهش دادن و در مجموع حدود نهصد هزار از حقوقم کم کردند رتبه بندی هم که اصلا شامل ما نشد . و الان حداقل دو میلیون تومن از حتی آموزشیهای همدوره کمتر دریافتی دارم . ما خودمون بهم رحم نمی کنیم . من که کلا بیخیال حکم و حقوق شدم .
پاسخ + +1 0 --
فرهنگی 1398/12/10 - 14:19
توجه توجه
متاسفانه این یک حیله و فریب اس
این کار رو قبلا در سال 97 انجام دادند و نتیجه گرفتند
در سال 97 افزایش حقوق فرهنگیان بسیار کمتر از کارکنان سازمان های دیگر انجام شد همزمان آموزش و پرورش در احکام 97 امتیاز سختی کار فرهنگیان را نصف کرد در این شرایط کسی به تبعیض در افزایش حقوق اعتراض نکرد همه اعتراضات به سمت سختی کار رفت.
آموزش پرورش نیز با این موضوع شش ماه فرهنگیان و رسانه ها رو سرگرم کرد بعد از آن امتیاز سختی کار را برگرداند
در حالی حاضر نیز از همین ترفند استفاده کرد. الان کسی به عدم اعمال صحیح بخشنامه 50 درصدی افزایش حقوق اعتراض نمی کند همه به حرف رتبه بندی معترض هستند بعد از مدتی هم آموزش و پرورش با منت ، این بند را به احکام برمی گرداند و همه چیز به حالت عادی برمی گردد و آموزش و پرورش بدین شکل با یک ترفند کثیف از خود را از مسئله ی اعمال 50 درصدی افزایش حقوق رهایی پیدا می کند.
پاسخ + +1 -1 --
معلم 1398/12/10 - 14:20
بنده با ۲۴ سال سابقه رتبه حرفه ای عالی لیسانس با ۵۰درصد ۱۵۲اضاف شد ولی برا همکاران با همین سابقه ۵۰۰ ب بالا اضاف شد این همه اختلاف برای چیست؟؟؟
پاسخ + +1 -1 --
معلم 1398/12/10 - 14:20
بنده با ۲۴ سال سابقه رتبه حرفه ای عالی لیسانس با ۵۰درصد ۱۵۲اضاف شد ولی برا همکاران با همین سابقه ۵۰۰ ب بالا اضاف شد این همه اختلاف برای چیست؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1398/12/10 - 14:20
تاریخ اجرای افزایش 50 درصدی،1/12/98 هست،
پس احکام جدید، باید طبق آخرین حکم قبل از این تاریخ محاسبه شود،نه اینکه بگن ما قبلا اون 50 درصد رو دادیم و فلان و بهمان،شما هیچی ندادین،
اون 50 درصد هم درست اعمال کنید
پاسخ + +1 -1 --
معلم 1398/12/10 - 14:22
بنده اموزگار ۲۴ سال سابقه حرفه ای عالی لیسانس اموزگار ۱۵۰اضف شد ولی همکاران با همین شرایط ۵۰۰ب بالا اضاف شد این همه اختلاف برای چیست؟؟
پاسخ + 0 0 --
حامد 1398/12/10 - 15:53
شما همکاران شاغل کاملا حق دارید حقوق ما ازهمه ادرات دیگر کمتر است متاسفانه ان افکار احمقانه وجود دارد که زیاد هستیم ولی زیادی نیستیم وتاسف اورتر این است که به ما بازنشستگان هیچ یک ازاین رقم ها اضافه نشده ونخواهد شددر صورتی که بازنشستگی همراه با افزایش هزینه های بیشتراست ان افای تصمیم گیر برایش همکار بازنشسته اصلا مهم نیست
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/12/10 - 18:05
بالاخص نماینده همدان قبلا وزیر بود حاج بابایی. ایشون فقط سنگ دانشجو معلما رو به سینه میزنه. کاری به معلمای باسابقه که هزار گرفتاری مالی و مشکل دارن عمرشون به پای کلاس ودرس گذشت نیست. فعلا داره واس احقاق حق دانشجویی که 18یا نهایتا20 سالس حرص می خوره که عیدی بگیرن و حداقل حقوق داشته باشند. بقیه دیگه ديد ه نمیشن. آخه اینا دیگه کی اند. خدا خودت به داد دلمون برس.
پاسخ + +4 0 --
علی 1398/12/10 - 16:32
من با 29سال سابقه و ارشد 116اضافه شده همکارهای با سابقه کمتر از من حکمشان بیشتر است
پاسخ + 0 0 --
علی 1398/12/10 - 16:44
چه طوری میشه این پایمال شدن حقمون پیگیری کرد
پاسخ + +2 0 --
معلم بازنشسته بینوا 1398/12/10 - 17:49
من فقط ازمسولین محترم که ددمجلس نشستن وخوشونو نماینده ملت میدانن خواهش میکنم به فکربازنشسته ها باشید
پاسخ + +6 0 --
امیر 1398/12/10 - 17:59
این چه عدالتیه آخه کسی که نمی تونه تدریس کنه و کلاسداری نداره و گاها از دانش آموزا ترس همه جوره داره ناچارا پناه می بره به اداره اونوقت اون با ۴ سال سابقه ۲ میلیون اضاف بشه من با ۲۹ سال ۷۰ هزار تومن. واقعا عدالت را معنی کردین
پاسخ + +4 0 --
معلم باسابقه 1398/12/10 - 18:46
الهی کرونا بگیرید بمیرید که این قدر معلمان رو اذیت نکنید، حق شغل حرفه ای رو برگردانید، ،بیشتر از همه معلمان باسابقه ورتبه عالی ضرر کردند
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1398/12/10 - 19:24
ترکمن وعده ی اصلاح احکام را داده است کسی متوجه شد برای سایرین تفسیر کند
معلمان به زودی احکام اصلاحی خود را دریافت می‌کنند.

علی الهیار ترکمن، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش در واکنش به مطالبی عنوان شده با این محتوا که افزایش حقوق سال بعد مشمول معلمان نمی شود گفت:

این موضوع صحت ندارد یک مصوبه برای رتبه بندی داریم که امتیازاتی را برای معلمان مشخص کرده است و یک مصوبه برای افزایش فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری داریم که همه کارمندان را شامل کرده است و معلمان شامل هر دوی این مصوبات می‌شوند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش حقوق ناشی از ۵۰ درصد قانون خدمات کشور شامل معلمان می‌شود؟ گفت: بله این موضوع شامل همه کارمندان دولت می‌شود و شامل معلمان نیز می‌شود و به این صورت نیست که معلمان از این افزایش حقوق مستثنی شوند.
پاسخ + +2 0 --
شهاب 1398/12/10 - 19:24
این مقام مسئول همچنین مطرح کردن این موضوع که با اعمال رتبه بندی افزایش حقوق سال بعد مشمول معلمان نمی شود را تشویش افکار فرهنگیان دانست.


الهیار ترکمن در ادامه درباره زمان اجرای قانون خدمات کشوری گفت: هم اکنون در حال اصلاح احکام معلمان هستیم.معلمان به زودی احکام اصلاحی خود را دریافت می‌کنند

کانال اخبار واقعی آموزش و پرورش
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 20:37
درود ..متاسفانه گردانندگان اداری وزارت آموزش و پرورش افرادی خارج از این وزرات خانه هستند زیرا با توجه به سخنان وزیر آموزش وپرورش ورئیس اداری این وزرات خانه مشخص و واضح است که خودشان هم یا بیخبر از کلاهیست که بر سر فرهنگیان گذاشته شده ومیشود ویا شریک کارشان هستند وبخاطر جا ومنصب حاضر به عدم خدمت در این وزرارت خانه بی در وپیکر هستند..
پاسخ + +3 0 --
علی 1398/12/10 - 20:39
همکاران گرامی همه افزایش ناشی از رتبه بندی اول مهر حذف شده و هم حق شغل حرفه ای.برخی به اشتباه فقط به یک مورد اشاره می کنند،در حالیکه هم مبلغ رتبه بندی و مبلغ حق حرفه ای از فیش حذف شده کلاه بزرگی بر سر معلمان رفته ، علاوه بر این بند 1 و بند ی و مبلغ تفاوت تطبیق و مبلغ سایر مشمول هیچ افزایشی نشده و مدام تبلیغ می شود که حقوق فرهنگیان 50 درصد افزایش یافته ، در حالی که تمام دستگاهها بی سر و صدا به طور واقعی 50 درصد به حقوق کارکنان خود اضافه کردند که شامل تمام بندهای حقوقی آنها می شود.
پاسخ + +3 0 --
Reza 1398/12/10 - 21:24
چرا این 50 درصد رو روی حکم مهر ماه اجرا کردند؟
رتبه بندی هیچ ربطی به این 50 درصد ندارد. ما ساعت ها برای گرفتن رتبه مطالعه کردیم و استرس داشتیم، باید علاوه بر رتبه بندی، دقیقا عین 50 درصد هم اعمال شود. با ..... هستم که تو اتاق شیشه ای نشستید و به فکر کلاهبرداری از معلما هستید، لطفا ....
پاسخ + +2 0 --
محمد 1398/12/10 - 21:42
بنده 31 سال بامدرک فوق لیسانس ریاضی در مناطق استان چهارمحال وبختیاری با افتخار به دانش آموزان میهنم اموزش ریاضی دادم وهر سال به امیدی که وضع بهتر میشه بودم حالا میفهم چه اشتباه بزرگی در رابطه با مسولینم کردم .فقط باید افسوس خورد به حال این مملکت که معلمینش جزوه فقیرترین افراد هستند به بنده 20 هزار اضافه شد
پاسخ + 0 0 --
امین حیدری 1398/12/10 - 21:50
قدیمیها گفتند باکور که غذا می خوری به یاد خدای خودبا تبعیض وبیعدالتی بین دوقشر دریک وزرارت حدیدارد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 22:58
چی نوشتی؟
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1398/12/10 - 23:03
به گزارش خبرگزاری سروش، میرحمایت میرزاده با اشاره به مشکل فرهنگیان در رابطه با یک بخشنامه، اظهار کرد:

کرونای دیگری با یک بخشنامه برای فرهنگیان، مشکل ایجاد کرده است که این بخشنامه برخلاف اصل سوم قانون اساسی و بر خلاف ماده ۳۰ برنامه ششم توسعه است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس افزود: با این بخشنامه از بازنشستگان شرمنده شدیم که بدجور همه گلایه‌مند هستند و فرهنگیان بین اداره و مدرسه سرگردان بوده و مشکلاتی در احکام‌شان ایجاد شده است که پیگیر حل آن هستیم و باید این بخشنامه اصلاح و مشکلات حل شود.

وی با اشاره به اینکه با این با اجرای افزایش ۵۰ درصدی قانون مدیریت خدمات کشوری، احکام کارمندان دولت یک یا دو میلیون تومان فرق کرده است، اظهار کرد:

چند سال است که به فرهنگیان می‌گوییم رتبه‌بندی و الان می‌گوییم آنچه اجرا شده رتبه‌بندی نبوده است؛ بپذیریم که معلمان را در اولویت قرار نداده‌ایم هنوز هم دیر نیست و می‌توان برای افزایش روحیه آنها تلاش کرد.
پاسخ + +1 0 --
حسینی 1398/12/10 - 23:30
کرونای دیگری با یک بخشنامه برای فرهنگیان ایجاد کردند,وزیر ومعاون بی خاصیت مدرسه نرفته و ....
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1398/12/10 - 23:43
سلام کی می خواهد دغدغه های یک معلم تمام شوددوباره امشب
صدا و سیما افزایش ننگین 50درصدی به خیال خودشان وند روز پیش رتبه بندی منحوس را بر سر معلمان کوبید.جدا متاسفم
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1398/12/10 - 23:55
خدایا فقط به مسئولین ما عقل بده تا بفهمند که هم حق شغلمون و
هم رتبه بندیمون حذف شد .افزایش 50درصدی که شامل تمام ادارات بوده در عین حال همین 50 درصد هم اضافه نشده بلکه 25
درصد اضافه شده .یعنی چجور میشه که مسئولین بفهمند
خدایا از تو می خوام بهشون بفهمونی .همین و بس.همه ی ادارات 50 درصد حقوقشون اضافه شده هیچ کس نفهمیدوصدا سیمای
عزیز به همکاری دولت برای معلمان بوق و کرنا کردن.
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 19:07
آمممممممممممممییییییییییییییییییین
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1398/12/10 - 23:57
بابا برید خدا رو شکر کنید حقوقتون رو اضافه کردن
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 19:06
چیزی اضافه نکردیم که هیچ. تازه همشونو هل دادیم پایین تر. شما کلاه خودتان را بچسبید باد نبرد. تورم چندبرابر شد.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/12/11 - 00:08
معلمان لایق مسخره شدن هستند.چون نیروهای صف اول در امورات هستند. چون از بس از این اوضاع راضی هستند پس نیاز به کمک ندارند. بازنشسته ای که از همه چیز محروم هست چه گناهی دارد. لعنت بر چنین نظام اموزش و پرورشی که جز خیانت و بیعدالتی چیزی در ان نیست
پاسخ + 0 0 --
... 1398/12/11 - 19:05
نیست دیگر نیست. این کف دست مو نداره دیگه نداره.
پاسخ + 0 0 --
علی 1398/12/11 - 00:45
سلام...دو سال کارشناس بودم اداره،از بیکاری اومدم مجدد تدریس با افتخار،24سال سابقه 900حقوق اضافه شد،همکار 12سال سابقه اداری 1400،عدالت کجاست؟مفت خوری رو دوست نداشتم...شکر خدا معلم هستم نفرین همکاران کشورم پشتم نیست...عدالت را برقرار کنید،تا اموزش به فنا نرود!!!!
پاسخ + 0 0 --
... 1398/12/11 - 19:03
شما که از خودمان بودید. شما دیگه چرا؟ ته نمکدان را درآوردید و خودش را شکستید؟ مرامتان را شکر.
پاسخ + +3 0 --
فرهنگیان 1398/12/11 - 01:44
رتبه حرفه ای را برگردانید
50 درصد را هم درست اعمال کنید
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 19:01
چشم. فقط منتظر اوامر شما بودیم ارباب.
پاسخ + 0 0 --
رضا 1398/12/11 - 03:36
بابایکی این حاج بابایی رو ملتفت کنه اونی که مد نظر ماست افزایش حقوقی عین افزایش اداری هاست.50درصد فوق العاده ویژه دیگه چیه.
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 19:01
اگه حاجی میخواست کار کنید که زمان وزارت خودش برایتان انجام میداد. دست همه مان در یک کاسه است.
پاسخ + +1 0 --
مینا 1398/12/11 - 03:40
اونی که اون بالا نشسته باید به فکر عدالت باشه تا ماهم به فکر بچه های مردم باشیم.تا حالا فکر می کردم اینطوریه ولی متاسفانه این طوری نیست باید هر روز هر روز توسایت ها دنبال حقمون باشیم تا ما رو هم مثل بقیه کارمندان دولت حساب کنن تا ما اعتراض نکردیم خودشون اصلا به فکر نیستن.
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 18:59
حق گرفتنی است نه دادنی. باید بگردید دیگر.
با پرسه زدن بین سایتها اطلاعاتتان هم بالاتر میرود. میتوانید با معلومات بیشتری سر کلاس بروید.
11 تا جزوه ناقابل گذاشتیم نخوندید همش غر زدید.
پاسخ + +3 0 --
محسن 1398/12/11 - 10:56
همه ترفندها و نیرنگ ها زیر سر یه نفر هست، همه کاره دولت و حتی خط دهنده به روحانی اونه. محمدباقر نوبخت که 7 ساله همه ما را بدبخت کرده با آن زبان چرب و نرمش. نمایندگان مجلس باید خواستار استعفا یا عزل نوبخت شوند، در غیر اینصورت روحانی باید استیضاح شود.
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 18:57
اصلا از دست شما معلما ایشان را آوردیم سر کار. الان به جز شما کدام ارگان صدایش درآمده. هیچکدام.
حقوق بهش میدهیم که به شما حقوق ندهد.
پاسخ + +3 0 --
محسن 1398/12/11 - 11:46
رتبه بندی حق معلمان است که چندین سال است پیگیر آن بودند هرچند به درستی ادا نشده. بخشنامه جدید ربطی به مصوبه رتبه بندی ندارد. این کار دولت یا بهتر بگویم نوبخت، غلط کردن در اجرای رتبه بندی است. حرف ما این است اولا غلط میکنید که رتبه بندی غلطتتان را دستکاری یا حذف کنید. دوما غلط میکنید که بخشنامه افزایش ۵۰ درصد را برای همه اجرا کنید و برای معلمان اعمال نکنید.
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 18:55
چقدر غلط داشت گیج شدم...
پاسخ + +2 0 --
معلم 1398/12/11 - 12:16
منم با 31 سال سنوات خدمت ومدرک ارشد فقط 25 هزار تومان اضافه شده از این همه بی عدالتی مغزم هنگ کرده
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 18:54
چیزی نیست ویروسی شده. یه آنتی ویروس نصب کن درست میشه.
پاسخ + +1 0 --
معلم 1398/12/11 - 12:40
با سلام دوستان قراره هفته اینده حکم ها اصلاح بشه ورتبه بندی برگرده تو احکام الان فوق العاده ویژه شس ساعته هم حذف شده چون اجرای این حکم قبل رتبه بندی باید اعمال میشده انجام شده ورتبه بندی ها برمیگرده
پاسخ + 0 0 --
مینا 1398/12/11 - 12:59
ببخشید من متوجه پیامتون نشدم یه بار هم میگید؟
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 18:53
یه وقتایی دلمان آتیش میگیرد از سادگی شما معلمان. ولی چه کنیم نمیتوانیم تمام خزانه مملکت را خرج شما کنیم. خیییییلی زیادید.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/12/11 - 12:48
با سلام بنده با مدرک لیسانس و رتبه عالی رتبه بندی ۵۵۰ و الانم ۲۱۰ اضافه شده. همکاران من با سابقه و رتبه پایین تر در مجموع ۱۰۰ هزار تفاوت داریم.این یعنی سابقه و رتبه هیچ
پاسخ + 0 0 --
... 1398/12/11 - 18:51
آره دیگه هیچ.
پاسخ + +7 0 --
ولی 1398/12/11 - 12:56
خدا کنه هر مسئولی مثل الهیار و نوبخت که حق معلمان مظلوم را ضایع می کنند هر چه زودتر دچار کرونا شوند تا از شرشان خلاص شویم اخه چقدر در حق معلم ظلم میکنید اخ معلمان شما را نابود و گرفتار کند....
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 18:50
مردن اینها چاره کار نیست. ما از اینها زیاد در آستین داریم.
باید همایش بگذاریم فکری دیگر برای این مساله بکنیم.
پاسخ + +2 0 --
معلم باسابقه 1398/12/11 - 13:30
۲۷ سال با بچه های کوچک و دیر اموز سر و کله زدیم، انقدر پیر نشدیمکه این چند ماه برای رتبه بندی پیر شدیم با این جداول مسخره حقوق معلم های با سابقه ضایع کردید. دریافتی ی فرد خبره از عالی بیشتر است، با همه آیتم های مساوی لطفا اصلاح کنید
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1398/12/11 - 14:56
موافقم
خیلی ظلم می کنند
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 18:47
احترام پیرمردها واجبه. نمیتونم اینجا چیزی بگم.
سلام پدر جان یا مادرجان!
پاسخ + +3 -1 --
احمدی نسب بجنورد 1398/12/11 - 14:03
متاسفانه ما هرچی می کشیم از دست این نوبخت بدبخت بی سواد است
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 18:42
وصف العیش نصف العیش.

شما هنوز نشناختید ایشونو. 7 تاش زیر زمینه.
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1398/12/11 - 18:54
ازدست خودمان می کشیم چرا نوبخت برای سازمان های دیگرمشکلی درست نمی کند
تا معلم حقش را مطالبه نکند ودنبال 100 تومان یا 500هزارتومان باشد قطعا عزت پیدا نمی کند یکسال تمام فرهنگیان هیچ اضافه کاری قبول نکنند انوقت خواهی دید چطورعزت پیدا می کنیم ومسئولان مارا محترم می شمارند
پاسخ + +2 0 --
شهاب 1398/12/11 - 15:12
همکاران محترم این قانون مصوب سال 95 است وبرای برخی سازمان ها از همان سال اجرا شده است ولی برای آ.پ از 1/12/98اجرا می شود
باید به پرداخت معوقات این چندساله هم معترض باشیم به نظر من این تغییرات که در حکم ها اعمال می شود برای منحرف کردن فکرما از پرداخت معوقات است وبعد از چندی مبلغ واقعی به حکم ها اضافه می شود ومارا دعاگوی خود کرده اند
معوقات چندساله رافراموش نکنیم
پاسخ + +2 0 --
معلم 1398/12/11 - 16:00
رتبه عالی عملا چیزی اضافه نشدلیسانس 500 هزا فوق با مدرک عالی 29 سابقه 240 هزار یعنی چرت!!!!!!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/11 - 18:38
خوب آمار همه رو در آوردی کلک!

اگه بالای تمام احکام بزنیم محرمانه دیگر کسی جرات رو کردن حکمش را ندارد. چرا مقایسه میکنید؟ روزی هرکس دست خداست. برای شما هم همین مقدار بوده. ناشکری نکن. آموزه های دینی اینو بهمون یاد دادن.
پاسخ + 0 0 --
دوست ناشناس 1398/12/14 - 19:07
آقای چند نقطه. روزی دست خداست که توسط بنده های خداهم توزیع می شود. ظالم و.... همینطور شناخته می شوند. آموزه های دینی ات را بد آموختی .چون اگر آن را بدبیاموزی نون به نرخ روز خور خواهی شد و فروشنده!!!
پاسخ + +6 -1 --
کرمانی 1398/12/11 - 16:01
اگرحکم ها اصلاح نشه همه معلمان تقاضای بازنشستگی می کنند.چون همه دلشان به این رتبه بندی وحق شغل حرفه ای خوش بودکه آن هم حذف شددیگه چه امیدی دارند؟.مسخره نیستندکه همکاران اداری شان که دراداره ها ازبیکاری کلافه هستند2000000تومان اضافه بشه به همکار31سال سابقه 25000تومان .واقعا خجالت اوراست .همه این هابه دست الهیارترکمن است.باورکنیداگرازتمام شهرهابه دیوان شکایت کنیم جلوی این اعمال سلیقه های شخصی رامیگیرند.
پاسخ + 0 0 --
..... 1398/12/11 - 18:34
نخیر دست ترکمن نیست. دستورات رو نوبخت املا میکنند.
ترکمن فقط حرفشو میزنه. کلا تیمی کار میکنیم. اتحاد یعنی همین. ما باید سرمشق و الگوی شما باشیم.
پاسخ + +3 0 --
جنیفر لوپز 1398/12/11 - 16:14
اقاهی می گن اشتباه شده بر می گرده،چرا ازاون طرف غش نمی کنید حقوق باسابقه ها رو کم می زنید ازاون طرف غش نمی کنید یک بار حقوق ارشدوخبره رو کم بزنید بگید اشتباه شده،قرار بود ملماروبااستاد دانشگاه همسان سازی کنند نه معلمان کم سابقه را اونقدر اضافه کنند تابرسه به معلمان باسابقه، یعنی نمی فهمند یا دورازجون همکارای گلم مارانفهم حساب می کنند
پاسخ + 0 0 --
از طرف وزیر 1398/12/11 - 18:32
شما دیگه چرا خانم جنیفر؟
کی شما رو استخدام کرد؟
چطور بالای 24 سال تو آموزش و پرورش بودید و کسی متوجه حضورتون نشد؟
حتما حجابتونو خوب رعایت کردید اینجا. احسنت احسنت

حالا چرا به این طفلی ارشد و خبره گیر میدهید؟
به خدا اینا رو هم با آزمون رتبه بندی اسکول کردیم. وگرنه حقشون خیلی بیشتر از اینهاست.
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1398/12/11 - 18:59
خودکرده راتدبیرنیست
حدودسی سال در آ.پ خدمت می کنم مسئولان بسیاری عوض شدند چرا این سازمان تغییری نمی کندهمجنان عقب مانده است قطعا یکی از علل مهم آن خودمان هستیم مهم بودن خودرا اثبات نکرده ایم به کمی افزایش حقوق راضی هستیم وبایکسری واژه های به خیال خودمان معنوی خودرا فریب می دهیم بااین اوضاع 300سال دیگربگذرد همین خواهیم بود
پاسخ + +6 -1 --
حسین 1398/12/11 - 17:11
حذف حق شغل حرفه ای یعنی حذف مرحله اول رتبه بندی که چند سال قبل اجرا شد. مرحله دوم رو هم که از اول مهر بود حذف کردند. یادمون باشه همش تقصیر خودمونه. در صف اول مجریان انتخابات هستیم. زیراب همو میزنیم. اتحاد نداریم. هر چی جنس بنجله با چند برابر قیمت از فروشگاههای طرف قرارداد اداره میخریم و ... اگر عزت نفسمون رو نمیفروختیم الان اینطور نبود. خودمون به اینها اجازه جسارت دادیم.
پاسخ + +2 0 --
رضا 1398/12/11 - 20:41
چه جوری به این ترکمن و نوبخت باید حاای کنیم خجالت بکشید با ۳۱ سال سابقه ۱۶۹ اضافه شده با ۱۰ ستل در اداره ۲ ملیون افرین به این عدالت
پاسخ + +1 0 --
مینا 1398/12/11 - 20:45
این چیه دیگه تو بعضی کانال ها نوشته اصلاحی در کارنیکارنیست.بی زحمت هرکی خبر داره اطلاع رسانی کنه.
پاسخ + +1 0 --
کژکژک 1398/12/11 - 21:12
به منظور بررسی حقوق و مزایای فرهنگیان مطرح شد
درخواست سخنگوی کمیسیون آموزش برای تشکیل نشست فوری درباره بخشنامه اخیر دولت
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خواستار تشکیل جلسه‌ای فوری برای رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایای فرهنگیان پس از بخشنامه موسوم به رتبه بندی وافزایش حقوق پنجاه درصدی بین حقوق کارمندان سایر ادارات شد.
پاسخ + +3 0 --
معلم 1398/12/12 - 01:01
اینجوری که به ضرر معلمان سنوات بالا شد ه اگه اصلاح نشه دیگه انگیزه ای برا خدمت بیش از 25 سال نمیمونه و تقاضای بازنشستگی بیشتر میشه
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1398/12/12 - 05:02
سلام گفتن ۵۰درصد به حقو فرهنگیان اضافه میشه اما ۲۵هزار تومن بهمون اضافه شده تازه حق شغل حرفه‌ای هم کم کردن آخه ما چی بگیم خدایا خودت بهمون کمک‌کن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/12 - 12:14
خدا عقل داده وشعور به دنبال گرفتن حقت باش همه چی رو به خدا واگذار نکن
پاسخ + +1 0 --
Farhad 1398/12/12 - 10:21
با سلام به همه همکاران عزیز
مصاحبه کامل ترکمان رو بخونین کاملا متوجه میشین چه خبره،گفتن که بخاطر اینکه رتبه بندی به مجلس نرفته بود و لایحه جداگونه نشده و به صورت قانون در نیومده بود و خودمون اجراش کردیم پس این امتیازات رتبه بندی رو واسه بخشنامه جدید گذاشتیم و فعلا دو مقوله مجزا حساب نمیشن مگر اینکه در سال جدید رتبه بندی که واسش شیشهزارتا بودجه گذاشتن به صورت یک قانون دربیاد و از این بودجه واسه این بخشنامه استفاده نکنن،لطفا مسئولین و نماینده ای مجلس پیگیری لازم رو بکنن تا حقی از ما اجحاف نشه،دولت فعلی از هر راهی وارد میشه تا بی عدالتی رو گسترش بده
پاسخ + 0 0 --
دبیر مفت 1398/12/12 - 11:49
باید باز هم پیگیری کنیم. قبلا در مورد دانشجومعلمان هم الکی گفتن عیدی بهشون تعلق نمیگیره بعدش از بس پیگیری کردن بهشون عیدی رو دادن.
این بابا داره رسانه ها رو میپیچونه. بودجه اگر نیست باید برای همه کارکنان نباشه. چطور به ما که میرسه وامیرسه؟
نباید تسلیم بشیم.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1398/12/12 - 12:12
اقای ترکمن غلط.. اگه اجرایی نبود چرا قبلا حکم زده بودن
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/12/12 - 12:17
اینطور که اینا میگن تا حالا داشتن بهمون صدقه میدادن.
پاسخ + 0 0 --
Farhad 1398/12/12 - 16:08
آقا اینا پدر ما رو در اوردن کسی نیس به اینا بگه چرا مردم رو خ ر فرض میکنین بخدا خسته شدیم از این همه تبعیض،یا امام زمان خودت بیا و گردن اینا رو بزن تا این همه اجحاف نکنن
پاسخ + +4 0 --
علی 1398/12/12 - 12:35
باایندرصدهای مسخره وجدول ها حق باسابقه ها رو پایمال کردند ودا ند به رتبه های پایین ،تازه سال آینده ٪م برای رتبه ۵ افزایش نداره فقط برای رتبه های زیر ۵ افزایش داره ،اگه ما قبلا ۵۰ درصد گرفتیم چرا حالا حقوقمان با رتبه ۴ مساوی شده ،ضریب هایی کهقبلا اجرا شده با تورم الان نمی خونه لطفا بررسی کنید درحق معلمان باسابقه اجحاف شده و خیلی ظلم کردید خدا ازتون نگذره
پاسخ + +2 0 --
معلم پیشکسوت 1398/12/12 - 13:18
جناب ترکمن! اصلا شما ....
قبل از دستور بوبخت داشتید قانون 50 درصد رو اجرا میکردید!
آره جون عمتون. خیر سرتون.
برید خودتونو رنگ کنید.

از خدا که نمیترسید لااقل برای حفظ صندلی هاتونم که شده دروغ نگید.
فکر کردید آسمون و ریسمون به هم ببافید و آمار غلط بدید ملت خرن نمیفهمن؟
پاسخ + 0 0 --
معلم پیشکسوت 1398/12/12 - 15:28
با سلام خدمت مدیر محترم صدای معلم

واژه کبوتر جلد که فحش نیست حذفش میکنید.

یعنی شناساندن بام و محل زندگی کبوتر به او.

یعنی خودشون خودجوش بدون اینکه کسی بهشون بگه حقوق به ما دادن.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/12/12 - 13:53
جناب آقای ترکمن به فرهنگیان توضیح نداد، این است که چرا وقتی قرار بود رتبه های یک تا پنج را برای معلمان در مهرماه سال جاری اجرا کند چون پست های مصوب اداری که فوق العاده ویژه می گرفتند راشامل نمی شد باز هم یک شبه و در تصمیمی عجیب با تغییر رشته شغلی ابتدا ویژه آنها را حذف برایشان حق شغل حرفه ای ایجاد کردند و مشمول رتبه یک تا پنج قرارشان دادند ولی حالا که حق شغل حرفه ای حذف شد دوباره برای نیروهای اداری به فاصله کمتر از دو ماه تغییر عقیده دادند و فوق العاده ویژه را برقرار کردند. اتفاقا مشکل فرهنگیان دقیقا همین جا است که باعث افزایش بیشتر نیروهای اداری نسبت به آموزشی ها شده و تفاوت معناداری بوجود آورده است. تفسیر قانون و تغییر آیتم احکام فقط بخاطر نیروهای اداری صورت گرفت که جناب آقای ترکمن نیز مشمول گردد
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/12 - 17:40
اداری ها شکمشون بزرگتره. هم از توبره میخورن هم از آخور.
پاسخ + +2 0 --
معلم 1398/12/12 - 14:41
ترکمن خدا ازت نگذره که این قدر ظلم می کنی
پاسخ + +3 0 --
علی 1398/12/12 - 15:10
لطفا رتبه های قبلی را بارتبه بندی جدید مطابقت دهید وهمه احکام رابایک فرمول مشخص وقابل فهم محاسبه کنید ۵۰درصد رتبه ۵ قبلا خیلی کم بوده وبا۵۰درصد حالاجوردرنمی یاد رتبه های ۵خیلی ضرر کردند ومی گن درسال اینده هم برای همه‌ی رتبه ها اضافه می شه به جزرتبه ۵ خیلی ظلم کردید به ما درستش کنید دریافتی ما ازرتبه های ۴هم کمتر شده وگرنه خدا سزاتون رو بده
پاسخ + +4 0 --
معلم 1398/12/12 - 15:12
من معلم نیستم
ولی این شیوه نامه بشدت جناحی و غرض ورزی در آن وجود داشته.
شیب نمودار به سمت امتیاز کمتر و فوق العاده ویژه طراحی شده است.
بقول دایی جان ناپلون دست انگلیسی در کار بوده.
..
پیگیری کنید.
پاسخ + 0 0 --
محمد 1398/12/12 - 17:50
اتفاقا الان از سفارت انگلیس اطلاعیه دادن که:

معلمای بدبخت ایران!
به خدا ما بی تقصیریم. تا وقتی ترکمن و نوبخت رو دارید ما دخالتی نمیکنیم. چیزی بهتون نمیدن که ما بخواهیم بگیریم.
ما خودمون داریم از اینا تازه یه چیزای جدید یاد میگیریم.
همین ترکمن دکترا داره رو نمیکنه. .... داره. استادشم نوبخته.
پاسخ + +1 0 --
اکبر 1398/12/12 - 18:31
اینا یه خصومتی با رتبه 5ها دارن اون از آزمون که برا عالیا رتبه بالای 80درنظر گرفته بودن اینم از افزایش 50درصدی شون که شد26هزارتومن.
پاسخ + +2 0 --
کریمی 1398/12/12 - 21:59
باسلام خدمت اساتید محترم.
راه حلش فقط و فقط شکایت به دیوان عدالت اداریه.
شکایت شکایت شکایت
پاسخ + +1 0 --
اصغر 1398/12/12 - 23:29
راه حل فقط شکایت به دیوان عدالت اداری است از سال95 باید معوقات بدهند و شامل بازنشسته ها از سال95 بشود
پاسخ + +2 0 --
دبیر 1398/12/13 - 00:00
بله منم فقط به شکایت فکر می کنم.اینکه منتظر باشیم سال دیگه حق شغل حرفه ای رو برگردونن کاملا اشتباهه.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/13 - 00:13
من هم با 22 سال سابقه 35000 اضافه شده اوف بر این دولت حالا بگید اصلاحات
پاسخ + 0 0 --
پرسش از شهاب 1398/12/13 - 00:26
شما مطمئنید مبلغ واقعی بر میگرده مثل اینکه گفتن هم رتبه بندی هم 50 درصد دوتاش برا معلما امکان نداره
پاسخ + 0 0 --
جمال 1398/12/13 - 00:57
وای از این همه درد وای از این تب سرد
خدمات کشوری را بالاخره اجرا کردن و ادغام و تمام
برای بعضی یک ونیم و بعضی صد تا در کل صدای نیاد بیرون
ولی همه ضررکردن زمان به همه اثبات میکند جابجایی ها..رتبه ها همه چیز سلب شد..داغ ما خودی است آنهایی که خوب اضافه شان شد فریب میخورن ..
پاسخ + 0 0 --
جانباز وطن بخورنمیر 1398/12/13 - 02:48
آقای وزبراین چه قانون است بااین رتبه بندی ویا اجرا دن قانون مدیرت کشوری بایک کارکنان حق باز چندسال اداره بازمی کند اضافه کارش سر ی جاش ذخیره اش سرجاش دوسال مانده خدمتش خدمتش تمام بشی میرم مدرسه دوسال آخر را بالحاظ کردن معاونت می گیرم این بی وجدانی ازکجا یاد گرفته اید آیا وزیر چطورمسلمان هستیم بیست هشت ماه منطقه داریم برای شماها مهم نیست بنده بک وهفت نودوهشت بازنشته شده ام رتبه بندی ناعادلانه تعلق نگرفت چطورالان جلوی ویروس کرونا مهاربکنید ولی دعاهای ما هیچ بدون اثرنیست واقعا ظلم می کنید ماهم ازخداوند تبارک وتعالی ظلم کنندگان را ازطریق ویروس کرون ریشه کن نماید
پاسخ + 0 0 --
.... 1398/12/13 - 03:01
شهاب جان خبری که دادی دروغ بود؟نه حق شغل حرفه ای رو برمی گردونند،نه چیزی به رتبه ی ۵ اضافه می شه، درهمین راستا ترکمن جان گفته ما قبلا ۵۰درصد گرفتیم وخودمون خبر نداشتیم ،اگا راست میگه چرا دریافتیمون این قدر کمه ،جان خودت به ترکمن بگو حق شغل حرفه ای رو برگردونه ۵۰درصد رو هم بارتبه بندی فعلی حساب کنه ،نه ۵۰درصد ۵سال پیش!!!!!!
پاسخ + +1 0 --
فریدون 1398/12/13 - 15:33
کار ما معلمان- دور از جان!- شده فحاشی و نفرین پیرزنانه!
"آی که خدا به زمین سردتان بکوباند! وای که خون شهدا دامن تان را بگیرد! آی بی سوادان بی عرضه صدرنشين! آی وزیر و معاون سیکل و مدرک قلابی! و ...قس علیهذا!
تا ما معلمان منفعل صرفا دشنام گوی و نفرین کنار و مدام ناله زنان و از فقر مان نالان! !! همین بی عرضهگان صدرنشين بیسواد وزارتی خوش بر مرکب مراد سواران!
پاسخ + +2 0 --
فریدون 1398/12/13 - 15:53
تا چنین شان دونی برای .خود قائلیم، و شان شریف معلمانه جسورانه خود گم کرده باشیم! لیاقتمان بیش از این نیست! همین ویرانی بنیانی خانه آموزش و پرورش و گماردن کوتوله ترینان برصدر ، تمام و کمال، کار خودمان است! ز که نالیم؟ !
در این فقره حقوق و حذف رتبه بندی و ناکامی 50% ی بجای اینهمه .سفسطه و نالیدن!
بیایید تا یکپارچه احکام تحقیر آمیز مان را ببریم بر"دادگاه دیوان عدالت اداری" و یک میلیون پرونده بسازیم و تا رفع این تبعیض و تحقیر ظالمانه ازپای نشینیم!!
از انفعال و منطقه امن مان برآییم و جسارت ورزیم
"یا بزرگی و عز و نعمت و جاه
یا چو مردانمان مرگ رویاروی! "
کاش از بن جانمان می فهمیدیم که بیش از یکبار زندگی نخواهیم کرد!!! کاش مرگ عزیز را بر زندگی خفیف ترجیح داده، شان شریف معلمانه مان-یکبار برای همیشه-می یافتیم! !!
پاسخ + +2 0 --
کریم 1398/12/13 - 16:35
باشه فریدون خان هماهنگ کن تابریم دیوان، ،کی کجا؟ حالا که تعطیله، مدارس بهترین فرصته
پاسخ + 0 0 --
محمدمهدی کاظمی 1398/12/13 - 17:27
سلام.
همکار بزرگوار
رسیدگی به شکایات در دیوان عدالت اداری حضوری نیست ،باتنظیم دادخواست از طریق سایت دیوان عدالت اداری می توان اقدام نمود.
پاسخ + +1 0 --
علیرضا 1398/12/13 - 19:02
پارسال. ب بخشنامه دولت 400 هزارتومان بصورت ثابت به همه کارمندان اضافه شد .ولی خیلی راحت از فیش فرهنگیان حذفش کردن و صدای کسی درنیومد.امسال هم در بخشنامه. 50 درصدی فصل دهم به کارمندان دیگر ادرات بین یک و دویست تا دو وپانصد اضافه شد ولی در اموزش پرورش واقعا اجحاف کردن.بنده امسال باز نشست میشم .با اجرای رتبه بندی و فصل دهم کلا 900 تومن به حقوقم اضافه شد.بی عدالتی تا کی .
پاسخ + +4 0 --
سابقه سه سال 1398/12/13 - 19:19
سلام خدمت همه فرهنگیان عزیز به خصوص کادر اموزشی زحمتکش
هم رتبه بندی و هم قانون خدمات کشک بوده
فقط خواستن یه کاری کنن که حقوق ما به پایه حقوق ۲۸۰۰ که پایه حقوق دو سال پیش بقیه ارگان ها هست برسه.
یه کاری کردن حقوقمون شد مثلا ۳ تومن و ۱۰ درصد مالیات خورد و بیمه هم افزایش پیدا کرد و نهایت حقوقمون شد ۲۶۰۰( با اجرای هم رتبه بندی و هم قانون خدمات ۵۰ درصدی)
هر سازمان دیگه ای بودید با مدرک ارشد با سه سال سابقه مطمئناً دریافتی بالایی داشتیم.
همین دانش آموزای ما دکترهای اینده هستند که باید در سن پسری حقوق یک ماهمون رو واسه ویزیتشون باید پرداخت کنیم.
#دریافتی کمتر از کارگر شرکت
# معلم دلسوزی بسه آینده خودت پس چی
# دلسوزی
پاسخ + +3 0 --
معلم 1398/12/13 - 19:59
ممنون از راهنمائی تون حتما این کاررو می کنیم.
پاسخ + +2 0 --
معلم 1398/12/13 - 20:05
یعنی همه ی عملیات شکایت تو خود سایت انجام میشه
پاسخ + +2 0 --
معلم 1398/12/13 - 20:07
ببخشید یعنی همه ی عملیات شکایت تو سایت دیوان عدالت انجام میشه؟
پاسخ + +8 0 --
معلم 1398/12/13 - 21:53
سلام . لطفا یه همکار کارشناس حقوقی شکوایه ای تنظیم ومدارک ضمیمه رو مشخص نمایند و آدرس بدهد تا از نحوه شکایت و... آگاه شده و اقدام نماییم.حرف زدن بی فایده است.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/12/13 - 23:08
....وزير بي عرضه
پاسخ + +4 0 --
علوی 1398/12/14 - 00:37
وزیر اموزش و پرورش با حذف رتبه بندی بزرگترین خیانت را به معلمان کرد.و به دلیل این قانون شکنی باید محاکمه شود
پاسخ + +4 0 --
خلالی 1398/12/14 - 00:40
دولت فقط برای برگزاری انتخابات و استفاده از معلمان در پای صندوق رای این فیلم رتبه بندی را بازی کرد و با این کار نشان داد که هدفش از عدم تصویب رتبه بندی در مجلس حذف ان بعد از انتخابات بوده است
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/12/14 - 03:16
واقعا متاسفم برای وزیر این معلمها چه گناهی کردند خجالت بکش
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/12/14 - 06:06
حتمالازم است همه همکاران محترم ما به دیوان عدالت از دست این خائن ها شکایت کنیم ودرصورت عدم احقاق حق خود بهتر است خودمان رابازنشست کنیم تااعصاب ما بیشتر از این آسیب نبیند.
پاسخ + +1 0 --
عباس 1398/12/14 - 13:46
یه چیزی همکارای عزیزم، ،این بخشنامه ۵۰درصد چندوقته اومده؟؟حدود یکماه،،،آفرین؛حالا اداره ۵۰درصد رو برای رتبه عالی کی اجراکرده ؟ازچندسال پیش تا حالا؛حالا می خوام ببینم این وسط مگه میشه قبل از امدن بخشنامه به کسی اضافه کنند اون هم به معلم!!پس اون ۵۰درصد رتبه بندی ربطی به این بخشنامه ۵۰درصد نداره واینااومدن هردوراباهم ادغام کردند ویک کلاه سرمون گذاشتند،،درضمن ۵۰درصد رتبه بندی چند سال پیش با ۵۰درصد سال ۹۹ چقدر تفاوت داره؟؟!!
پاسخ + +3 0 --
معلم 1398/12/14 - 15:35
همکاران عزیزم با این درد دلها ونوشته ها کاری پیش نخواهد رفت چون خودتون میتحضرید درروز روشن حق وحقوق معلم را پایمال میکنند تنها راه منطقی تشکیل یک کمپین با اقتدار وشکایت به دیوان عدالت اداری یا تک به تک یا ازطریق نمایندگان صنوف همانطوریکه قبولشدگان ۹۶ قوه قضائیه ۳سال بود علافشون کرده بودن تا کمپین سراسری واعتراضات وشکایت الان یه نفرشون هم نمونده همه شون استخدام شدن بنابرین از امروز یا علی ...... فشارها به این الهیار دروغگوی کرونایی
پاسخ + +7 0 --
مسعود 1398/12/14 - 16:26
با سلام و خسته نباشید
اساتید محترم متن و شکواییه واحدی تنظیم بفرمایید تا به دیوان عدالت اداری ارجاع دهیم.
پاسخ + +3 0 --
عباس 1398/12/14 - 17:29
سلام آقای کاظمی عزیزبنده شکایتم رادر سایت دیوان عدالت اداری نوشتم اماهر چی زدم نوشت کد امنیتی نادرسته،،الکی چون نزدیک ۳۰بارامتحان کردم،،،فایده نداشت ارسال نشد حالا چهکار کنیم؟باچندتاارهمکاران قرار گذاشتیم بریم دیوان
پاسخ + +3 0 --
عباس 1398/12/14 - 17:30
موافقم
پاسخ + +2 -1 --
مجتبی 1398/12/14 - 20:11
سلام یه سوال دارم از کارشناس محترم بنده ابان ماه امسال بازنشسته شدم آیا رتبه بندی و۵۰درصد فصل دهم افزایش حقوق شامل من میشود متشکرم اگر در این مورد واضح توضیح دهید
پاسخ + +3 -1 --
مجتبی 1398/12/14 - 20:16
سلام من در آبان ماه امسال بازنشسته شدم آیا رتبه بندی و۵۰درصد فصل دهم افزایش حقوق شامل من میشود متشکرم از کارشناس محترم اگر توضیح دهند
پاسخ + +3 -1 --
مجتبی 1398/12/14 - 20:21
سلام من ۲۷ مهر ماه ۹۸ بازنشسته شدم آیا افزایش حقوق ۵۰ درصدی فصل دهم شامل من میشود در مورد رتبه بندی چطور متشکر میشوم از کارشناس محترم اگر توضیح دهند
پاسخ + +3 0 --
معلم 1398/12/14 - 20:59
با سلام همکاران باز هم وعده توخالی وزیر برای پرداخت حق التدریس اقای وزیر ۳۵۰میلیارد چه شد
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1398/12/14 - 21:17
سلام آیا انصاف است با سی سال سابقه تدریس چند پایه در روستاهای دور افتاده هفتصد هزار تومان حق شغل حرفه ای بنده در آخر خدمت قطع شود
پاسخ + +4 0 --
نورعلی 1398/12/14 - 21:20
سلام دوستان خدا وکیلی دست به قلم بشین گزارش بفرستین دیوان عدالت اداری تا این ناعدالتیها برطرف شوت ترکمن ضمن ااجحاف به معلمان اهانت هم میکند میطلبد ک مشت محکمی به دهانش بزنیم
پاسخ + +7 0 --
اکبری 1398/12/14 - 22:06
بنده باسی ودوسال سابقه تدریس امسال رافقط به این امیدکه رتبه بندی اجرابشه ومقداری اززحمات سی ساله ی خدمت جبران شود.حال باتوجه به اینکه 2سال واقعا بیگاری ازما کشیدند همان مقدارحق شغل حرفه ای که متعلق به پیگیری های دولت های قبل بودراازماگرفتند.یعنی عقب گردبه چندسال قبل .چیزی که بیشترآتش به جان افراد دارای رتبه ی بالامی زند این که آقای ترکمن ازرسانه ی جمعی فراگیراعلام می کندکه به همه ی معلمان بین 1500000تا2000000تومان اضافه شده است.این همه همکارومعلم داریم به چه کسی همان حداقل فرمایش ایشان یعنی 1500000تومان اضافه شده؟حالا با این دروغ به این بزرگی به خداپیگیری وشکایت وگرفتن حق وظیفه تک تک ماست.فقط منتظرعکس العمل معلمان هستند.چون اداری ها که بیش ازحقشان رانیز گرفتند.
پاسخ + +7 0 --
رضایی 1398/12/14 - 22:17
به کدام همکارمعلم( نه کادراداری)2000000تومان اضافه شده که آقای ترکمن ازخودش احساس غرورکرده ودررادیووتلویزیون اعلام می کنه که تمام مواردفصل10برای همه ی معلمان اجرایی شده؟غیرازاین است که ازهمه ی افراد باسابقه بعداز رتبه بندی مجدد ازرتبه های 4و5 حدود700000تومان کسرشده؟عزیزان اگرباپیگیری من وشمادرست نشدفقط تقاضای بازنشستگی کنیم تاهمین کارکنان اداری که 2تا2.5میلیون به هرکدام اضافه گردیده کلاس ها را اداره کنند.
پاسخ + +6 0 --
لیلا 1398/12/14 - 23:49
الهی کرونا بگیرید و ....ترکمن و نوبخت...
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1398/12/15 - 00:24
باسلام
آقای وزیر چرا با معلمان اینطوری برخورد میکنید؟ لطفا اینقدر دروغ نگید
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1398/12/15 - 00:28
باسلام
لطفا لطفا عدالت عدالت ......؟؟ مسئولین آموزش وپرورش.... بسه دیگه دروغ
پاسخ + +4 0 --
سالار 1398/12/15 - 04:56
واقعا تبعیض فاحشی بین کادر اداری و معلمان ایجاد کردن معلمان عزیز نگذارید اعتراض کردن با مرور زمان فراموش بشه ما باید به حق مسلم و قانونی خود برسیم و کسانی که در این مورد قصور کردن باید پاسخگو باشند
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/12/15 - 05:23
با سلام چرا دروغ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برین احکام فرهنگیان را ببینید ؟؟؟؟؟؟؟ کدام 20000000 تومان آقایان مسئول؟؟؟؟
پاسخ + +5 -1 --
يعقوبى 1398/12/15 - 06:56
از قديم گفتن نذار آه مظلوم دامنتو بگيره جناب....!
پاسخ + +4 0 --
المیرا 1398/12/15 - 12:55
راه گرفتن حقمون فقط و فقط شکایت به دیوان عدالته.
پاسخ + +2 0 --
فرهنگی 1398/12/15 - 16:18
با سلام خیلی جالبه همکاران رتبه 4از رتبه پنج حقوقشون جلو زده حالا بگید معنی رتبه بندی واقعا چیه دیگه بعد از27 سال سابقه بلدیم حساب کتاب کنیم در ضمن ارگانهای دیگه هم رتبه عالی دارن پس چرا قانو پنجاه درصد برای اونها کامل اجراشده بخدا یا حقمون بدید یا با بازنشستگی عده زیادی از همکاران مواجه میشید قرار همه رتبه ها مثل هم باشند این تجربه سابقه زحمت جون کندن چه معنی داره عدالت کجاست؟؟؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1398/12/15 - 19:45
اقای حاجی میرزایی تو پیمانکار خوبی برای دولت کذاب هستی حق پیمانکاریت حتما محفوظه ولی سوالم اینه انصافا ...
پاسخ + +1 -1 --
صادقی 1398/12/15 - 22:32
منطقه ماکه تعدادقابل توجهی ازمعلمان باسابقه عطای فصل10قانون خدمات رابه لقایش بخشیدند وبانوشتن نامه ای جمعی تقاضای بازنشستگی کرده اند.همه به امیدبرقراری رتبه بندی واقعی قبول خدمت کردند. دروغ بسیارسنگین اقای ترکمن انهارابسیاررنجانده است.شمامجریان برقراری رتبه بندی غلطکردیدسال94اسم آن راحق شغل حرفه ای گذاشتید مگرهمان موقع نمی دانستیدچنین آِیتمی وجودخارجی ندارد؟شما تحت عنوان رتبه بندی معلمان راگروه بندی کردید.حال اسم آن راهرچه غیرازرتبه گذاشتیدمدیون یک نسل ازرگ وریشه ی معلمان هستید.چرااگرراست می گوییدبرای خودتان (اداری ها)اسم آن رافوق العاده ویژه گذاشتید؟شما ازهمان روزاول خبرداشتیدکه چه کلاه سنگینی سرمعلمان خواهدرفت.واقعا انسان تاهفت نسلش می سوزدکه به خاطر اسم کذایی که روی رتبه بندی گذاشتند اینک هرمعلمی تقریباماهی1000000تا2000000تومان ضرر کند.خلاصه اگردرست نکنیدخودتان بادستتان گورخودراکنده اید.برای مهر99به حدنصاب رساندن معلمان برای بازشدن کلاس ها کاری بس طاقت فرساخواهدبود.
پاسخ + +1 -1 --
عباس 1398/12/16 - 02:55
شرم کنید آقای ترکمن ازاین همه دروغ، ،،اصلاحیه‌ای درکار نیست!!!؟؟؟هرچه زودتر دروغی که گفتیدراست کنید ۲ملیون به معلمان اضافه کنید
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/12/17 - 10:37
با سلام لطفا به کمپین اعتراضی معلمین بپیوندید
پاسخ + 0 0 --
آموزگار 1398/12/17 - 10:42
سلام.دروغ بزرگتر اینکه: حق شغل حرفه ای را که حق شغل حرفه ای را که حق مسلم معلمین بود وسالها دریافت کردیم، حذف کرده و میگوید: چیزی از حقوق معلمان کم نشده، این مبلغ که برای بنده بالای 300 ت وبرای بعضی از همکاران بالای 700 ت بود.من یکی فصل دهم ...... را نمیخواهم، رتبه بندی وحق شغل حرفه ای را تمام وکمال ،برگردانند سر جایش، .معلم دیگر به چه چیزی باید امید وار باشد. شاید سال بعد این چند 10 ت که با عنوان فصل دهم قانون م خ ک ؟!!︎!!!!! دادند، حذف کنند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/17 - 10:51
مثل بعضیا باید به فکر شغل دوم باید بود. زیرا گفتند( معلمی شغل نیست،..........)
پاسخ + +2 0 --
مسعود 1398/12/17 - 19:18
سلام همکارن محترم متن شکواییه تنظیم کنید جهت شکایت به دیوان عدالت اداری و در اختیار سایر همکاران قرار دهید . منم منتظرم
پاسخ + +2 -1 --
باز نشستت 1398/12/19 - 10:31
بازنشستگان اول مهر ٩٨نشان واضحي ازگلاه بزرگي هستند كه بر سر معلمان گذاشته شد. زيرا از تمام افزايش ها كه حقشان بود محروم شدند در صورتيكه بودجه رتبه بندي از اول فروردين تصويب شده بود. سوالم از وزير اموزش وپرورش اين است. چه توانايي در خود ديدي كه براي عزيزترين وپاكترين مردمان اين سر زمين اين چنين احكام ظالمانه ودور از عدالتي طراحي واجرايي كردي؟!!! اين بود ارزش معلمي كه قرار است براي فرزندان مانمونه انساني كامل باشد؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/01/24 - 19:31
دولت با اضافه کردن ۵۰ درصد حقوق انها یار گیری کرد و دولت نمی خواهد این نیزوها را از دست بدهد و در اصل انها را با پول خرید دولت نمی داند معلم حرف اول می زند نه وزیر و کادر ستادی . وزیر و کادر ستادی همیشه بهره بر دولتها بوده اند اما جامعه پایین تر آزادند و می توانند انتقاد کند اگز در حکومت اسلامی شورای نگهبان وجود دارد و دیوان عدالت اداری باید این یا لغو شو د یت برای همه اجرا شود می دانی که اعتماد وامثنی ندارد ما همه معلمان از دولت روحانی سلب اعتماد شده ایم و اگر خود را نذر کند آب ریخته است و دیگر فایده ندارد در مجلس جدید باید وزرا ضعیف باید استیضاح شوند و در جمع بی کفایتها باید سراغ انها گشت
پاسخ + +1 0 --
معلم کارگر کارمند ب 1399/02/29 - 18:58
مگه معلم صدا داره.مگه اینجا توی این دنیا کسی هست که بتونه در مقابل ادم و ادمها ی دروغگو بایسته .دروغگوها نفرت انگیزن میتونه ومیدونی دروغ میگه ولی با جسارت و مهارت کار خودشو میکنه چون قدرت شیطانی داره. صدا معلم....کدام صدا کدام فرزاد کدام ابا ابن صدا به اندازها بلند نبود که به گوش دولتمردان برسد.وای بر ما.صدای ما وهزاران صدا دبگر به گوششان ميرسد و کاری نمیکننزبان دارند وحق نمیگویند گوش دارندو حق را نمیموند.عقل دارندوفکر نمیکنند..وای بر دروغگویان...

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور