صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" به نظر می رسد گوش شنوایی برای شنیدن انحرافات در این سیستم ناکارآمد با مدیرانی ضعیف و غیرعلمی که نگاه شان به مسائل تعلیم و تربیت صرفا " اداری " است وجود ندارد . این مدیران غیرپاسخ گو با تصمیمات نسنجیده و غیرکارشناسی ، هزینه هایی را بر سیستم آموزشی تحمیل می کنند که به نظر می رسد جبران آن بسیار دشوار و حتی ناممکن خواهند بود . احاله همه امور از صفر تا 100 رتبه بندی معلمان و احراز صلاحیت های حرفه ای معلمان به سامانه ای غیراستاندارد و غیرشفاف که روایی و اعتبار آزمون های آن از هر جهت مورد پرسش و ابهام است ، با کدام عقل سلیم و منطق کارشناسی و آموزه های مدیریت علمی مطابقت دارد ؟ علی رغم تعریف و تمجید دائم مسئولان وزارت آموزش و پرورش در سطوح مختلف جالب است بدانیم که در این ساختار هیچ جایگاهی برای " گروه های آموزشی " تعریف نشده است ! « صدای معلم » برای چندمین بار تاکید و تصریح می کند بدون تاسیس و تعریف " سازمان نظام معلمی " با رویکرد استقلال هر گونه تصمیم گیری و برنامه ریزی در این موارد به نتیجه ای نخواهد رسید "

هشدار صدای معلم به وزارت آموزش و پرورش در مورد اجرای رتبه بندی معلمان ؛ با صلاحیت های حرفه ای معلمان و آینده نظام آموزش حرفه ای آنان بازی نکنید !

صدای معلم گزارش می کند ؛

گروه گزارش/

هشدار صدای معلم به وزارت آموزش و پرورش در مورد اجرای رتبه بندی معلمان و حذف معلم حرفه ای

سرانجام و پس از کش و قوس فراوان ، «شیوه‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی معلمان » ابلاغ شد .

پانا می نویسد :

" محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش «شیوه‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی معلمان» را به همه ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ کرد .

برای تحقق جزء 2 بند الف ماده 63 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برای استقرار نظام پرداخت‌ها براساس تخصص و عملکرد رقابتی و در اجرای تبصره ذیل بند ۳ ماده ۵ مصوبه 17.9.1398 هیئت وزیران، وزیر آموزش و پرورش شیوه‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی معلمان را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور ابلاغ و تاکید کرد «مدیران آموزش و پرورش استان‌ها موظفند به نحو مقتضی مفاد این شیوه‌نامه را به اطلاع همه واجدان شرایط در وزارت آموزش و پرورش، نیروهای مامور به سایر دستگاه‌ها، نیروهای مامور به تحصیل و ... برسانند . »

طبق شیوه‌نامه ابلاغی مشمولان طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور شامل آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقبت سلامت، مدیر و معاون واحدهای آموزشی و تربیتی هستند. این افراد در صورت اشتغال تمام‌وقت در واحدهای آموزشی در صورت کسب شایستگی معلمی از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مند می‌شوند . "

آخرین گزارش « صدای معلم » در انتقاد از طرح رتبه بندی معلمان  6 آذر 1398 مننتشر گردید . ( این جا )

در این گزارش آمده بود : صلاحیت های حرفه ای رفتارها و کنش هایی است که باید در فعالیت های آموزشی معلمان مشاهده و از طریق یک " ارزیاب " حرفه ای باید مورد سنجش و آزمون قرار گیرد  و این فرآیند باید دائمی بوده و به روز باشد .

" « محمدمهدی زاهدی » رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز گفته است :

" طبق بند الف ماده ۶۳ قانون برنامه ششم توسعه لایحه رتبه بندی فرهنگیان باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد تا بتوان آن را در بودجه سالانه قرار داد .

 استنباط ما این است که دولت نمی خواهد لایحه رتبه بندی فرهنگیان را به مجلس ارائه کند .

 در این راستا بنده نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی تهیه و ارائه کردم مبنی بر اینکه هیئت تطبیق قوانین این مصوبه دولت را با آنچه در قانون مندرج است، مقایسه کند و ضرورت ارائه این لایحه به مجلس را به دولت اعلام کنند . "

در واقع اگر قرار است این اعتبار در بودجه سال 99 آموزش و پرورش در موضوع " رتبه بندی معلمان " دیده شود ؛ رتبه بندی معلمان باید به تصویب مجلس برسد .

چنان چه به دلایلی این امر صورت نگیرد معنای آن این خواهد بود که این افزایش حقوق برای مشمولین فقط مختص به این 6 ماه خواهد بود .

آیا مسئولان وزارت آموزش و پرورش و دولت فکری برای این موضوع کرده اند ؟

آیا دولت قادر است این میزان اعتبار را در کنار کسری بودجه مزمن در بودجه آموزش و پرورش 99 ببیند ؟

لازم به ذکر است ؛ « علی اصغر فانی » وزیر پیشین آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان اردستان در 20 فروردین 1394 طرح رتبه بندی معلمان در هیات دولت به تصویب رسیده و برای اجرای آن نیاز به مصوبه مجلس شورای اسلامی نیست.

اما پرسش اصلی و راهبردی در این مورد همان است که به کرات « صدای معلم »  تاکنون مطرح اما هیچ مرجعی به آن پاسخی ارائه نکرده است .

قرار است کدام شاخص ها و معیارها توسط کدام مرجع علمی صلاحیت دار مورد ارزیابی و سنجش و در نهایت " رتبه بندی " قرار گیرند ؟

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در کنار این دلسوزی های در پایان عمر خویش ؛ تکلیف " سازمان نظام معلمی " را که سال ها از طرح آن می گذرد مشخص کند .

هشدار صدای معلم به وزارت آموزش و پرورش در مورد اجرای رتبه بندی معلمان و حذف معلم حرفه ای

پیش از آن باز « صدای معلم » در گزارشی نوشت : ( این جا )

" « صدای معلم » در آخرین مطلب در مورد اظهارات علی اللهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش نوشت :

" در زمان وزارت آقای مرتضی حاجی طرح " مسیرارتقای شغلی معلمان  " طراحی و اجرا شد .

در این طرح معلمان بر اساس امتیازات کسب شده در سه رتبه " ارشد ، خبره و عالی " طبقه بندی می شدند .

هدف از اجرای این طرح مطابق تصويب نامه شماره 2552/ت29933هـ مورخ 26 / 1/ 1383   هيأت وزيران ؛  ايجاد انگيزه ، كارايي معلمان و ارتقاء سطح كيفي خدمات آموزشي بود که ،  دستورالعمل مسير ارتقاي شغلي معلمان در جلسات مورخ 28 / 2 / 1383   ، 4 / 3 / 1383 ، و 9 / 3 / 1383   تصويب شده و شوراي امور اداري و استخدامي كشور آن را ابلاغ نمود .

در این طرح بر حفظ و ارتقاي توانمندسازي فردي ، توانايي هاي عملكردي و بهره وري تاکید شده بود .

تاکنون میزان موفقیت این طرح در مورد پارامترهای ذکر شده مورد ارزیابی و قضاوت قرار نگرفته است اما با مشاهده وضعیت فعلی نظام آموزشی و نیز میزان رضایت مندی کارکنان می توان ادعا نمود که طرح مسیر ارتقای شغلی معلمان به اهداف مورد نظر نرسیده است . "

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به این پرسش اساسی پاسخ دهد که چه تفاوتی است میان آن طرح " مسیر ارتقای شغلی معلمان " و " رتبه بندی معلمان " ؟ مشخص نیست این گروه های آموزشی در جغرافیای آموزش چه کاره اند و حتی سرگروه این کلنی ها توان ، شهامت و جرات دفاع از جایگاه و هویت خویش را هم ندارند و هیچ انتقادی به سیستم هم نمی کنند !

مگر نه این است که معلمان در طرح رتبه بندی معلمان قرار است بر اساس یک سری شاخص و معیارهای تعریف شده ارتقاء پیدا کنند ؟

در زمان وزارت مرتضی حاجی نیز علی رغم تذکرات و هشدارهایی که نوشته و ارائه کردم و لزوم تاسیس سازمان نظام معلمی را مطرح کردم باز از تاسیس " هیات های ممیزه ، کارگروه ها و... " گفته شد .

آقای اللهیار بد نیست در این زمینه یک پژوهش میدانی داشته و تحقیق کنند که این هیات های ممیزه در آن زمان چه عملکردی داشته و الان به چه صورتی درآمده اند ؟

واقعا این پرسش جدی مطرح است که چرا مسئولان این جامعه در سطوح مختلف به جای اصلاح روندها ، فرآیندها و نهادها دائما می خواهند که نهاد جدیدی تاسیس کنند ؟ !

( درست مانند مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که  با وجود تعریف و استقرار نهادهای  قانونی و تقنینی افزایش بنزین را رقم زد و این همه هزینه را بر کشور تحمیل کرد

اگر یک نهاد درست کار نمی کند و یا ناکارآمد است باید آن را اصلاح کرد و یا گردش کار و مدیریت های آن را بازتعریف کرد نه آن که دائما نهادهای مختلف تاسیس کنیم و این همه هزینه و اتلاف منابع و بودجه بر سیستم تحمیل کنیم ! )

برای عملکرد معلمان در طول یک سال تحصیلی ، " فرم ارزیابی عملکرد " تعریف شده است .

اگر نتایج این گونه ارزیابی ها دقیق و شفاف نیست آن را اصلاح کنیم .

مدیران را آموزش دهیم و درجه تعهد سازمانی کارکنان را ارتقا دهیم .

گروه های آموزشی که در حال حاضر به یک رکن و عضو زاید و بوروکراتیک تبدیل شده اند را فعال و در کنار ارزیابی درونی در حوزه مدرسه و توسط ارکان مدرسه سعی کنیم تا ارزیابی تلفیقی از کار معلم حاصل شود .

سازمان نظام معلمی که به نظر می رسد برخی و شاید بسیاری از مسئولان و مدیران ناکارآمد را به وحشت انداخته ضمن شفاف سازی در رویکردها و عملکردها ؛ آن را در سیستم تعریف کرده و " معلم حرفه ای " را پایه گذاری کنیم .

بدون تردید حضور و استقرار " معلمان حرفه ای " در نظام آموزشی ایران برای نخستین بار ، صفحه تازه ای را در مناسبات " صف " و "ستاد " خواهد گشود و البته این با آموزش و پرورش ایدئولوژیک سازگار نخواهند بود . "

به نظر می رسد گوش شنوایی برای شنیدن انحرافات در این سیستم ناکارآمد با مدیرانی ضعیف و غیرعلمی که نگاه شان به مسائل تعلیم و تربیت صرفا " اداری " است وجود ندارد .

این مدیران غیرپاسخ گو با تصمیمات نسنجیده و غیرکارشناسی ، هزینه هایی را بر سیستم آموزشی تحمیل می کنند که به نظر می رسد جبران آن بسیار دشوار و حتی ناممکن خواهند بود .

هشدار صدای معلم به وزارت آموزش و پرورش در مورد اجرای رتبه بندی معلمان و حذف معلم حرفه ای

در«  شیوه نامه اجرایی نظام رتبه بندی معلمان » معلمان در 5 رتبه طبقه بندی شده و برای هریک شرایطی ذکر شده است  .

در این شیوه نامه ، برای معلمان دو گونه صلاحیت یعنی عمومی و تخصصی تعریف شده است .

در صلاحیت عمومی چنین آمده است :

" شرایط عمومی استخدام در دستگاه (9 بند ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۴ مذکور در حوزه گزینش) که هر مولفه ۱۰ امتیاز داشته و مجموعه امتیازات در این بخش 100 امتیاز خواهد بود که در سامانه ltms توسط مشمولان و با تایید مدیر واحد آموزشی یا مقام مسئول پس از هماهنگی با کارگروه لحاظ خواهد شد .

صلاحیت‌های تخصصی عبارتند از مدرک تحصیلی، صلاحیت و تخصص شغلی، ارتباط مدرک تحصیلی با رشته تدریس یا شغل مورد تصدی که برای هر یک از عوامل امتیازاتی به شرح زیر در نظر گرفته شده است .

امتیازات مدرک تحصیلی: دکترا 40 امتیاز، فوق لیسانس ۳۶ امتیاز، لیسانس ۳۴ امتیاز و فوق دیپلم و پایین‌تر ۳۲ امتیاز .

برای 10 معیار از شایستگی‌های تخصصی تعریف شده در بستر سامانه ltms در مرحله اول توسط مشمول و سپس توسط مقام مافوق (مدیر مدرسه و ...) از 1 تا 3 امتیاز لحاظ خواهد شد. در نهایت میانگین امتیازات خودارزیابی و نظر مقام مافوق به ترتیب با وزن 40 و 60 درصد در سقف حداکثر ۳۰ امتیاز منظور می‌شود .

هشدار صدای معلم به وزارت آموزش و پرورش در مورد اجرای رتبه بندی معلمان و حذف معلم حرفه ای

ارتباط رشته تحصیلی و رشته تدریس دارای ۳۰ امتیاز به شرح زیر است :

1- در صورت ارتباط رشته تحصیلی فرد با رشته تدریس ۳۰ امتیاز به مشمول تعلق می‌گیرد .

2- در صورت عدم ارتباط رشته تحصیلی و تدریس در صورت تایید سامانه LTMS مبنی بر گذراندن ۱۲۰ ساعت دوره تخصصی رشته شغلی در سه سال اخیر ۲۵ امتیاز به مشمول تعلق می‌گیرد .

3- در صورت عدم ارتباط رشته تحصیلی و تدریس و عدم گذراندن دوره تخصصی در رشته شغلی، سامانه LTMS اجازه انتخاب و گذراندن دوره‌های تخصصی مرتبط را به فرد متقاضی خواهد داد و امتیاز حاصل از گذراندن دوره بر مبنای ۲۵ امتیاز مبنای عمل خواهد بود . « صدای معلم » ضمن دعوت از وزیر آموزش و پرورش به بازاندیشی و تجدید نظر در مورد این تصمیم پیشنهاد می کند به جای آن که افکار عمومی و جامعه را نسبت به نظام رتبه بندی معلمان ، صلاحیت های حرفه ای و معلم حرفه ای بیش از پیش بدبین کنند ؛ مبلغ مصوب شده را تحت عنوان " ظرفیت های اجرا نشده قانون مدیریت خدمات کشوری " برای همه معلمان اجرا کنند .

اما بخش قابل توجه و در عین حال تاسف برانگیز این شیوه نامه در مورد " صلاحیت های حرفه ای " است .

این شیوه نامه گفته است :

" برای سنجش این صلاحیت‌ها آزمونی به صورت الکترونیکی که شامل اخلاق حرفه‌ای، توانمندی‌های آموزشی، پرورشی و پژوهشی است برگزار می‌شود. محتوای آزمون و بودجه‌بندی مربوط به آن در سامانه ltms بارگذاری می‌شود. مجموع امتیازات این صلاحیت نیز ۱۰۰ است . "

پرسش « صدای معلم » از تدوین کنندگان و نهایی کنندگان این طرح به ویژه علی اللهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و نیز هاشم مسعودی مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش آن است که در کدام کشور در مجموعه کشورهای OECD و نیز جوامع دارای نظام های آموزشی موفق ، « صلاحیت های حرفه ای " معلمان را به این صورت احراز و رتبه بندی می کنند ؟

صلاحیت های حرفه ای رفتارها و کنش هایی است که باید در فعالیت های آموزشی معلمان مشاهده و از طریق یک " ارزیاب " حرفه ای باید مورد سنجش و آزمون قرار گیرد  و این فرآیند باید دائمی بوده و به روز باشد .

قبلا در گزارش صدای معلم ازمیزگرد تخصصی " زمان آموزش " در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش این موضوع مورد تاکید قرار گرفت که آموزش ضمن خدمت در کشورهای OECD در تابستان بوده و همه آن ها رایگان هستند .

آیا مسئولان وزارت آموزش و پرورش فکری برای کیفیت بخشی آموزش و اجرای درست و منطقی آموزش ضمن خدمت معلمان مطابق عرف جهانی کرده اند

احاله همه امور از صفر تا 100 رتبه بندی معلمان و احراز صلاحیت های حرفه ای معلمان به سامانه ای غیراستاندارد و غیرشفاف که روایی و اعتبار آزمون های آن از هر جهت مورد پرسش و ابهام است ، با کدام عقل سلیم و منطق کارشناسی و آموزه های مدیریت علمی  مطابقت دارد ؟

در شیوه نامه ی مذکور برای اجرای رتبه بندی مورد نظر مسئولان ساختاری تعریف شده است که عبارتند از :

1- هیات ممیز مرکزی

2- هیات ممیر استانی

3- کارگروه شهرستان / منطقه / ناحیه

علی رغم تعریف و تمجید دائم مسئولان وزارت آموزش و پرورش در سطوح مختلف جالب است بدانیم که در این ساختار هیچ جایگاهی برای " گروه های آموزشی " تعریف نشده است !

مشخص نیست این گروه های آموزشی در جغرافیای آموزش چه کاره اند و حتی سرگروه این کلنی ها توان ، شهامت و جرات دفاع از جایگاه و هویت خویش را هم ندارند و هیچ انتقادی به سیستم هم نمی کنند !

« صدای معلم » برای چندمین بار تاکید و تصریح می کند بدون تاسیس و تعریف " سازمان نظام معلمی " با رویکرد استقلال هر گونه تصمیم گیری و برنامه ریزی در این موارد به نتیجه ای نخواهد رسید .

در زمان وزارت علی اصغر فانی نخستین ضربه به مفهوم " معلم حرفه ای " و " صلاحیت های حرفه ای " وارد شد .

هشدار صدای معلم به وزارت آموزش و پرورش در مورد اجرای رتبه بندی معلمان و حذف معلم حرفه ای

به نظر می رسد این بار مسئولان ناکارآمد و کوتاه اندیش وزارت آموزش و پرورش که به افکار عمومی پاسخ گو نیستند عزم خود را جزم کرده اند تا آخرین ضربه را بر پیکر ناقص الخلقه " معلم حرفه ای " وارد کنند .

در حال حاضر بسیاری از معلمان بر این باورند که به تعویق انداختن متوالی اجرای نظام رتبه بندی معلمان تا این موعد نوعی زمینه سازی برای موضوع " انتخابات " در اسفندماه می باشد .

« صدای معلم » ضمن دعوت از وزیر آموزش و پرورش به بازاندیشی و تجدید نظر در مورد این تصمیم پیشنهاد می کند به جای آن که افکار عمومی و جامعه را نسبت به نظام رتبه بندی معلمان ، صلاحیت های حرفه ای و معلم حرفه ای بیش از پیش بدبین کنند ؛ مبلغ مصوب شده را تحت عنوان " ظرفیت های اجرا نشده قانون مدیریت خدمات کشوری " برای همه معلمان اجرا کنند .

پایان گزارش/


هشدار صدای معلم به وزارت آموزش و پرورش در مورد اجرای رتبه بندی معلمان و حذف معلم حرفه ای

جمعه, 06 دی 1398 21:49 خوانده شده: 8795 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +10 -4 --
دانش آموز دکتر حسینی 1398/10/07 - 00:51
حاچ آقا مدیر مدرسه کار و دانش ما - در مشهد - که لیسانس جغرافی هم دارد ارزشیابی دکتر سید محمد حسن حسینی رو از 100 داده بود 82 ؟!!!!!! جوری ارزشیابی کرده بود که انگار دکتر "هیچ" چیز نمی داند و روش تدریس هم بلد نیست و ....

اداره هم گفت با این حساب دکتر نمی تواند از گروه خبره به عالی ارتقا پیدا کند و .... نهایتا حاچ آقا 85 داد تا این مشکل حل بشه - حاچ آقا لفط کرد.....
پاسخ + 0 0 --
معلم تهرانی 1398/10/07 - 09:20
مرده شور مملکتی رو ببرن که یه لیسانس جغرافی از دانشگاه پیام نور روش تدریس یه دکترای تخصصی اموزش و روش تدریس از یه دانشگاه بین المللی رو که ۲۰۰ کتاب و مقاله و کنفرانس و تیوری و روش تدریس در سطح بین المللی ارایه داده ارزشیابی و مردود اعلام می کند. بمانید تا صبح دولتتان بدمد.
پاسخ + 0 0 --
دبیر مهربان‌ 1398/10/07 - 18:30
کوه رتبه بندی موش زایید!!
اول قراربود استادمعلم و....حالا شده ۱ تا ۵
اول قرار بود بعد از استاد دانشگاه باشم
حالا شده معلم تمام وقت و..‌‌...
خدایا فریادرس ما باش
پاسخ + 0 0 --
دبیر مهربان‌ 1398/10/07 - 18:44
من معلم هم که هیچکاره ستم موافقم اول باید سازمان نطام معلمسی لازم است بعد نطام رتبه بندی و...
اما چرا مثال وزیر و ترکمتن و..‌توجهی ندارن؟؟؟!!
پاسخ + 0 0 --
دبیر مهربان‌ 1398/10/09 - 19:41
چه اصرار به دمیدن شیپور از سر گشادش؟؟!!
اول تصویب سازمان نطام معلمی
پاسخ + 0 0 --
حارس صندوق ذخیره فره 1398/10/12 - 06:49
ارزشیابی از ۱۲۰ بوده نه از ۱۰۰. !!! به دکتر ۸۲ داده!؟؟؟؟!!! از ۱۲۰
پاسخ + 0 0 --
معلمم 1398/10/18 - 12:51
سلام
البته که بنده چون در جریان ریز مسائل نیستم اما اینطوری هم نمیشه قضاوت کرد از روی القاب و مدرک و بین الملل و ......
که هر کی که مدرک دکتری داره مثلا حتما بشه گفت واقعا معلم خوبیه و خودش به دانسته های خودش واقعا سر کلاس عمل می کنه.
و اینکه هر کی لیسانس جغرافی پیام نور داره، شایستی مدیریت نداره
ضمن اینکه من خودم هم معلمم و هم تو دانشگاه تدریس می کنم و خوب می دونم نگارش مقاله و کتاب دلیل غیرقابل انکاری برای شایستگی افراد به هیچ عنوان نیست.
این گونه قضاوت ها رو به نظرم درست نیست که منتشر بشه بصورت عمومی اونم تو یه سایت پربازدید.
پاسخ + +9 -1 --
افق 1398/10/07 - 10:13
یوهان ولفگانگ فون گوته :

" اجرای عهد به سواد و زور و ثروت نیست، به ذات و سرشت است."
پاسخ + 0 0 --
رییس کمیسیون ..مجلس 1398/10/07 - 12:56
جمله بسیار اثر گذار و فیلسوفانه ایست. ما خودمان در اوایل انقلاب عهد بستیم جمهوری و استقلال و آزادی داشته باشیم و پول نفت را به سفره های مستضعفان و مردم ی که با خون شهدایشان ما را بر مسند قدرت رساندند بیاوریم و .... متاسفانه تا حدود کمی موفق نبودیم و کمی کاستی در وفای به عهد داشتیم که امیدواریم مردم محترم به ذات و سرشت ما بدبین نشوند. انشالله این دور به من رای دهید مجلس بروم با تمام قوا جبران کنم.
پاسخ + +8 -1 --
افق 1398/10/07 - 10:20
فرانسیس بیکن :

"در جهان هیچ عیبی آدمی را شرمگین تر از آن نمی کند که دیگران دروغش را کشف کنند."
پاسخ + +9 -1 --
ناشناس 1398/10/07 - 23:39
اجرای رتبه بندی در حد اعضای هیات علمی، تنها در صورت ادغام وزارتین آ.پ و علوم امکان پذیر خواهد شد و در شرایط فعلی تداوم همان رتبه های قبلی با افزایش قابل توجه حق شغل حرفه ای بهترین شیوه است و نیازی به اتلاف وقت و هزینه نیست.
پاسخ + +11 0 --
شهاب 1398/10/08 - 05:43
امکان اجرای رتبه بندی واقعی براساس ایجادرقابت بین فرهنگیان وجود ندارد چون امکانات وشرایط یکسان وجود ندارد چون دانش آموزان همه ی مناطق یکسان نیستند
وبسیاری از چون های دیگر
بنابراین بایددغدغه ی معیشتی معلم برطرف شود تا معلم بتواند با تمرکز برکار خود دانش آموزان را ارتقا دهد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/05/12 - 20:54
این الهیار ترکمن چرا نمیره؟ چرا میخواد تا آخر عمرش توی وزارت درخت موز بکاره بابا برو دیگه و جمعیت عظیمی را از نبودنت خوشحال کن
پاسخ + +10 -2 --
ناشناس 1398/10/08 - 23:54
وقتی اللهیار ترکمن معاون وزیران بصورت موروثی ادامه فعالیت دارد برادران خودتان را ناراحت نکنید.حکایت اموزش و پرورش همان حکایت شیخ بهایی است که با شاگرد خود در مسیر مهمان اسیابانی میشوند.که منجم و موذن ان .....بودند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/05/06 - 06:07
الهیار ترکمن در مسابقه آقای نوذری به این سوال که برای بیابان زدایی باید چه درختی بکاریم گفتند که درخت موز و عادل فردوسی اول شدند .... نتیجه شما از این الهیار ترکمن که کویر را با درخت موز از بین میبرد چه انتظاری دارید ؟؟؟؟باید منتظر راهکارهای عجیب ایشان جهت بدبخت کردن معلمان باشید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/05/06 - 06:08
شما نظرات را منتشر نمیکنید متاسفانه صدای معلمان اگر هستید ملاحظات را کنار بگذار سانسور چرا
پاسخ + +9 -2 --
ناشناس 1398/10/09 - 13:31
رتبه بندی با آن همه تبلیغات و هیاهو برای معلمان فقط یک لیوان خالی است و بس. سر در گم کردن معلمان برای یک افزایش ناچیز
پاسخ + +8 0 --
ناشناس 1398/10/09 - 18:31
با سلام.واقعا موندم چرا مسؤولین آموزش وپرورش این همه دروغ میگن اون هم به معلم که باید فرهنگ سازی کنه زی کنه که محصلش دروغ نگه.اگه میخوان اضافه نکنن چرا آبروی معلم را تو رسانه میبرن.مسوولین دروغگو معلم به خاطر حرف شما قسط بر میداره.چه کسی باید اون را پرداخت کنه. تو را به خدا دست از این دروغتون بر دارید.برای یکبار هم که شده خدا را در نظر بگیرید. خدا لعنت کنه کسی را که عمدا به معلم ظلم میکنه.واقعا که دیگه خسته شدیم.
پاسخ + +5 0 --
معلم 1398/10/12 - 12:28
ندادن حق التدریسهای معوق بیمه ومسکن و... تو بوق وکرنا کردن تا کی؟
پاسخ + +5 0 --
عباسی 1398/10/12 - 19:22
باسلام بجز رتبه عالی بقیه از یک روز تا سه سال یک رتبه در جا دارند وعالی که در مناطق محروم با حدود 12 سال خدمت گرفته اگر معلم ابتدایی باشد 1800 امتیاز تا آخر خدمت از همقطار خود بیشتر می شود یعنی حدود یک ششم حقوق آم زمان
بعد از شکاف طبقاتی کارمندان آهسته آهسته این شکاف بین معلمیتن نیز سرایت می کند با تشکر از مسءولین
پاسخ + +8 -2 --
دکترای معلم 1398/10/12 - 23:19
وزیر مجترم اموزش و پرورش جناب اقای جاجی میرزایی جناب اقای الهیار ترکمن معاونت محترم توسغه نمایندکان محترم مجلس شورای اسلامی بویزه دکتر جاج بابایی از اینکه زحمات شما به بار نشست و رتبه بندی اجراگردید کمال تشکر را دارم و ارزوی مزید توفبق را دارم انشاالله
پاسخ + +4 -1 --
معلم متفکر 1398/10/17 - 00:12
اینا که بازی نیست... یه مشت حرف مفته که چند ماه ...
به نظرتون ....
.... بین مسئولین!
پیشنهاد میدم دولت بعد....برای وزارت آموزش و پرورش معرفی کنه که لااقل ....
پاسخ + +29 0 --
صادق 1398/10/18 - 22:21
معلم از نظر دولت ما حکم انگشت ششم دست رو داره . نه دوست داره نگهمون داره و نه میتونه قطعمون کنه . از نظر اینا معلم وبال گردنه. به فکر شغل دیگه باشین . ارادتمند همه معلمان زحمت کش و عزیز وطن.⚘⚘⚘
پاسخ + 0 0 --
سیف 1398/10/20 - 10:42
دقیقا و تحقیقا.
شغل دومی دارم که برای حدود 10 ساعت کار ماهانه حدود 2 میلیون می گیرم. آ.پ برایمان خفت و خواری آورد در بین فانیل و دوست و آشنا
پاسخ + +8 0 --
مدرس آزاد 1398/10/19 - 19:17
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
پاسخ + +6 0 --
مریم 1398/10/21 - 15:00
ما که رتبه بندی نشدیم. قرار بود در آذر ماه 500 تومن برای عالی به حقوقم اضافه بشه . اما به لطف رتبه بندی از دستم رفت. بی عدالتی و تبعیض تا کی وزیر محترم؟
پاسخ + +3 -2 --
مدیر پژوهش سرا 1398/10/21 - 15:47
باسلام
متاسفانه رتبه بندی برای مدیران پژوهش سرا ها اعمال نشده است.
پاسخ + +2 0 --
مدیر پژوهش سرا 1398/10/21 - 15:50
باسلام
متاسفانه طرح رتبه بندی برای مدیران پژوهش سرا اعمال نشده است
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1398/10/21 - 18:56
جنگ داخلی اعلام نشده بین فرهنگیان... مدام به حکم هم سرک می کشند و میرن کارگزینی اعتراض و توی شبکه ها.طرف میره اسم میبره از همکارش و میگه چرا فلانی فلان فلان شده از من 4 هزارتومن بیشتر بگییییییره؟؟؟؟؟؟؟؟ ........عجب مخمصه ای گیر کرده ایم. خوب بازی مون میدن
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1398/10/25 - 15:27
این چه رتبه بندی هست که با اعصاب وروان عده ایی از معلمان بازی می کند معلمی که باید با ارامش خاطر وارد کلاس شود به لطف حاجی میرزایی باید با اعصاب خراب وارد کلاس بشه این اموزش وپرورش ما هست من نوعی که تا یک ماه دیگه بابد رتبه عالی بگیرم حقم تصییع کردند ودادند به معلمینی که قبلا رتبه عالیشونو گرفتن واقعاچه جوری می خوان جواب خدا رو بدن مگراموزش وپرورش یک بام ودو هوا می شود الان در مدارس دوگانگی بین همکارا بوجود امده که سرانجام خوبی نداره خواهش می کنم بگدارید بندگان خدا به حقشون برسند
پاسخ + +4 0 --
سلیمانی 1398/10/26 - 09:58
تورخدا این همه بی عدالتی رو متوقف کنید
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/10/28 - 20:36
واقعا حق عده زیادی ضایع شده سریعتررسیدگی کنید آقایان مسئولین چرامعلمی که تغییررتبه بعدازمهرداشته باطرح رتبه بندی بایدتقلیل رتبه بگیره مگه قانون عطف بماسبق میشه شماموظفیدقانون قبل روکه برای همه همکاران عزیزم پیاده کردید برای بقیه هم که استحقاق دارند پیاده کنیدطرح رتبه بندی هم براساس قانون اعمال بشه مثلایکی که درشهریوررتبه عال گرفته هم عال شاملش میشه هم رتبه بندی ولی بنده خدایی که تومهررتبه عالی شده وسایرماههابعدازمهربایددوباره برگرده خبره وعملاخیلی درحقوقش تاثیری نداشته فقط هرروز توصداوسیماوخونواده وبقال سرکوچه پرکردیدکه برای معلم ال کردیم وبل کردیم درضمن فقط ماکارکنان دولتیم این همه به شرکت نفت ومپنا وبانک وسایرارگانها.....امتیازدادیدومیدید ازحق مسکن ومسافرت وغذاوایاب وذهاب و.... آب به آب تکون نمیخره اونوقت دوزاربه معلم مظلوم اضافه میکنین پنج زارکم شر م آوره واقعا تاکی بی عدالتی
پاسخ + +3 -2 --
عدالتخواهی 1398/10/29 - 01:36
لطفا دوباره رتبه بندی معلمان بازنگری شود فردی که اول مهر عالی شده هم رتبه گرفته هم عالی شده وحدود ۹۰۰هزار اضافه شده ولی ماکه۲سال پیش عالی شدیم با ضریب کمترحساب شده حالا همکار کم سابقه دریافتیش بالا تر ه ودر حق کسانی که قبلا عالی شده ظلم شده
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/10/29 - 19:53
خیلی ظلم شده توی مدرسه ما هم همینطور حقوقش از مدیر هم بیشتر شده جالبه ۱۷ سال سابقه داره
پاسخ + 0 0 --
معلم 1398/10/29 - 19:51
یکی ازهمکاران بنده از اول مهر هم عالی گرفته و هم رتبه بندی شامل حالش شده حدود ۱ میلیون بهش اضافه شده معلم ابتدایی فلاورجان هست جالبه سابقه او حدود ۱۶ تا ۱۷ سال هست حکم او از همه بیشتر هست حتی از مدیر
پاسخ + +1 0 --
معلم 1398/10/30 - 12:56
با سلام
من نمیدونم همکاران من چرا از رتبه بندی اینقد شاکی هستند و اعتراض دارن. برادر من ، خواهر من کدوم طرحی تو آموزش و پرورش اومده که به نفع معلم بوده که این دومیش باشه. بیشتر ناراحتی شما همکاران به خاطر اینه که خیال میکردید با رتبیه بندی اتفاقی میفته و حالا که نیفتاده نارحت شدید. من ناراحت نشدم چون از اول هم واضح و مبرهن بود که ایم طرح به نفع معلم تمام نخواهد شد. من علم غیب نداشتم ، اما تجربه بیست ساله به من آموخته که مسئولین آموزش و پرورش در تمامی سطوح فقط و فقط و فقط یک ماموریت دارن و اون راضی نگه داشتن معلمها با دروغ و ردوغ و دورغ . حالا این که شما هر بار با یه دروغ تازه دوباره الکی امیدوار میشید تقصیر خودتونه عزیزان .
مطلب آخر هم که دوم اسفند فراموش نکنید که به عنوان عوامل اجرایی حضور داشته باشید . چند ماه دیگه ش صد یا شایدم هم 200 بدن. علی برکت ا...
پاسخ + +2 0 --
معلم 1398/10/30 - 13:05
تا وقتی تصمیم گیران کلا آموزش و پرورش نگاه مصرفی به این ارگان مهم دارند ، هیچ اتفاق خاصی در این سیستم نخواهد افتاد. به رزومه وزاری قبلی و فعلی و معاونین و ... نگاهی بندازید میبینید که هیچکدوم معلم نبودن . همه شون آدم خای سیاسی هستن و تنها و تنها برای حفظ پست خودشون تلاش میکنن. آموزش و پرورش براشون اولویت و دغدغه نیست. لذا فقط به دنبال طرح هایی هستن که خودشیرینی کنن و از سر و ته بدجه بزنن تا به مزاق بالادستیشون خوش بیاد. لذا تا این نگاه هست منتظر هیچ کونه تغییری نباشید. نگاهی به بودجه سال 98 و سال 99 و قیاس اون با سایر ارگان ها و نهادها خیلی چیزها رو براتون روشن میکنه.
از همکاران عزیزم خواهش میکنم به جای چرتکه اندختن و رقم حکم و قیاس کردن اندکی تفکر تفکر تفکر و تفکر
پاسخ + +1 0 --
محمود 1398/10/30 - 19:25
تکلیف رتبه بندی مدیران پژوهشسرا چی شد
پاسخ + +2 0 --
رضا 1398/11/01 - 09:00
ما نیروهای خدماتی قرارداد کار معین در طول سال یک شب کارمند هستیم نه معلوم است کارمندیم حقوق کارمندی به ما بدهند نه معلوم کار گر هستیم حقوق کارگری به ما بدهند ما دفترچه تامین اجتماعی داریم ولی نه مثل کارگران حقوق ومزایا به ما می دهند ونه معلوم است که کارمندیم مثل کارمندان حقوق ومزایا به ما بدهند خواهشن این را به گوش مسعولان برسانید از طریقه صداو سیما ورسانه ها تا مطلع شوند ومشکل ما را حل کنند وضعیت ما نا مشخص است لطفا وضعیت ما را مشخص کنید با تشکر از صدای معلم
پاسخ + +5 0 --
معلم 1398/11/01 - 15:41
من3مهررتبه عالی گرفتم رتبه بندی شامل حالم نشده ولی کسی که 1مهرگرفته شامل حالش شده وحقوقش زیادشده واقعا که دیگه این چه قانونیه؟
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1398/11/06 - 14:58
از همون سال اول خدمت درنظر بگیرند.دوسال دیگه چه صیغه ای هست؟!وقتی رتبه یک هست و مقدماتی.از ایمش کاملا مشخصه .پس دوسال یا بیشتر فرقی نداره.چون ذتبش مقدماتی هست افزایش حقوق حداقل ولی از همون سال اول خدمت.چون بالاخره اینا هم یه رتبه ای دارن.منتها سنوات ندارن هنوز.به همون میزان رتبه یک افزایش حقوق داشته باشن.نه اینکه هیچی.اینا توی این تورم زندگی نمیکنن؟؟!
یا رتبه بندی
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1398/11/06 - 15:00
همون افزایش حقوق همزمان با افزایش سنوات که ازین وضعیت بهتر بود .لااقل همه میدونست حقوق معلمان پایی هست نه الان که همه ملت فک میکنن فرهنگیان در ر اه کامل هستن
پاسخ + +1 0 --
محغوظ 1398/11/18 - 21:43
همون افزایش حقوق همزمان با افزایش همترازی ارشد بهتر بود که متاسفانه متوقف گردید
پاسخ + 0 -1 --
مملی 1398/11/20 - 14:42
دوستان اگه به عدالت حتی مقدار کمی به معلمان اضافه میشد حرفی نبود حرف از بی عدالتی هاست که معلمان کم سابقه دریافتیشون از پیشکسوتان بیشتر شده، ،،یعنی مثلا چی شده که اینجوری شده ؟؟؟!!!!!! اداره که می گه نگارش از بالا، ایراد داره،چون رتبه های قبلی با ضریب کمتر حساب شده اما رتبه های جدید با ضریب بالاتر حساب شده ،،خوب یعنی مطلب به این سادگی را نمی تونستند بفهمن
پاسخ + +1 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/11/21 - 09:41
اقای محسن میرزایی وزیراموزش وپرورشسلام علیکم من یک بزنشسته معلم تبریزی هستم که بعداز 31سال خدمت صادقانه درشغل معلمی درتاریخ اول مهرماه 98 حکم بازنشستگی به من داده شدمن یک سال اضافه ماندم تا رتبه بندی برایم تعلق گیردچون مبلغ زیرحکم من خیلی پایین است چون هیچگونه مزایای از قبیل گروه تشویقی یامدیریت یا معاونت که خودتان می دانیدکه اینهابه چه کسانب تعلق می گیردبه هرحال می خواستم باگرفتن مزایای رتبه بندی حداقل اندکی مبلغ زیرحکم بالا برودکخ تین هماز شانس بدمن نشداگرلطف کنیدبازنشستگان نیمه اول سال98راهم مشمول رتبه بندی بنماییدحق بزرگی برگردن ما خواهیدداشت این کار شما درنزدخداپاداش هزاران حج رادارداراتمندیک معلم خالص متشکرم
پاسخ + +1 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/11/21 - 20:29
البته امثال من که دربدوضعیت موقعیت زمانی رتبه بندی شدن واجرای ان که بعداز سه سال انتظارواقع شدیم به ما حق بدهیدکه درست درفاصله چند روزی بین بازنشسته شدن ماواجرای رتبه بندی انجام گردیدمایوس وافسرده گردیم مثلا دراخرمهرماه97 سی سال
من تمام می شداگردران سال رتبه بندی انجام می گرفت برای من تعلق می یافت حال یک سال اضافه ماندم تا ازاین شانس برخوردارشوم متاسفانه شانس بامن یارنبودالبته 31سال خدمت خالصانه هیچ وقت شانس نداشتم گویاچندین باربه خاطر همین خلوص نیتم همیشه بازنده شدم واین اخرین باخت من در پایان خدمتم بوداما این باخت خیلی دردناک بودچون عکس وعده خداوندبرمن واقع گردیدامامن از خداوندناامیدنیستم سوزش من دراین است که چرامخلصان در این وزارت اموزش وپرورش همیشه دچارعذاب می شوند.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/11/22 - 10:19
جناب وزیراینکه به علت نبودمنبع مالی تاریخ اجرای رتبه بندی به نیمه دوم کشیده شد واجرای از اول مهر 98گردیدحال این معلمانی که درنیمه اول همان سال فعالیت داشتندودرهمان نیمه اول سال بازنشسته شدندانصاف بدهیدحقشان ضایع نشدایااین ازنظررعایت حقوق بشری اشکال ندارد9 ما خودمان باعملکردهای غلط برای دشمن تعمه وبهانه ی مداخله به دستشان می دهیم چرابایدحقوق به حقه ی معلمان به صورت تصادفی وبردوباخت متحقق گیردوبه شکل اتفاقی عده ای صاحب حق شوندوعده ای دیگربه صورت شانسی از ان محروم گردد. مشکل ازکجاست به علت ضعف مدیریت است چرااین افرادباسرنوشت انسانهای همچون معلمان بازی می کنندیک معلم بازنشسته درطول خدمت سی وچند ساله خودازهمه مزایای رفاهی محروم بوده ولی باوجود همه مصائبی که داشته عشقانه کار کرده وبه فرزندان این ملت اموزش داده ایا انصاف است در ا اخرخدمتش این حق ناچیز را هم از او بگیریم واورا شرمنده وسرافکنده ای پیش دوست ودشمن خود سازیم یعظکم الله ان تعودولمثله ابدا ان کنتم مومنین ایه ای ازسوره ی نوربه ما اندرز می دهدکه اشتباهات گذشته خودرا دیگرتکرار نکنیم اگرمومن هستیم .
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/11/22 - 18:50
جناب وزیراموزش وپرورش ظاهرامرنشان میدهدکه بازنشسته اموزش وپرورش پس مانده حساب می شودنه پیشکسوت البته شرایط پایین بودن حقوق بازنشسته به نفع دولت است زیرااینهامجبورمی شونددوباره تدریس کنندانهم بامزایای بسیارپایین زیراحقوق دریافتی ازدولت کفاف خرج ومخرج رانمی دهندبه اینهادوجورظلم می شوداول اینکه درشرایط خستگی به خودشان زورمی اورندوازعمرشان می کاهنددوم اینکه به علت بی حوصلگی به دانش اموزان ظلم میشودبااین وضعیت حداقل یک دهم ازکلاس هابوسیله بازنشستگان اداره میشوداگردولت حقوق عادلانه به اینهامی دادجلوی این دوظلم گرفته می شدالبته ان کسانی که برای ماتصمیم می گیرندخودشان حقوق خوبی دریافت می کنندبه همین خاطراست که دردمارامتوجه نمی شوندماهم چاره ای جز این ندارم انهای که این اشفته بازاری را که درست کرده اندتا ازاین طریق بر ای خودشان نان ونوای درست کنندنفرین کنیم تا خداوندانتقام مارا از انان بگیردبتریسد ازغضب خداوندکه از ان گریزگاهی نیست.
پاسخ + +1 0 --
دبیر 1398/11/22 - 19:25
سلام نورا بخدا ان کسی که این طرح رتبه بندی روطراحی کرده برای یک لحظه هم که شده خودش بگذارد جای معلمی که برا گرفتن رتبه عالی به دورترین روستا که حدود ۷۰ کیلومت با محل سکونتش فاصله داشت رفته تا از رتبه ومزایای ان زودتر بر خوردار شود حالا چون تاریخ اخذ این رتبه افتاده بعد از اول مهر باید این همه به حقش ظلم بشه با کلی دردسر واسترس وارد سایت شدیم اما هنوز موفق به ثبت نام وگرفتن محتوا نشدیم از طرفی هم در بخش نامه امده است که این ازمون تکرار نداره تو را به خدا با همان شرایط قبل رتبه ما را بدهید ما چه گناهی کردهایم که اینهمه به حقمان ظلم وبی عدالتی می شودد من این سوال را از وزیر ومعاونان ودست انرکاران اموزش وپروش دارم خدای اگ خودتا جای ما معلمان بودید چه میکردید ایا این بی عدالتی را تحمل میکردید ودم نمیزدید تو رابه خدا یک کم فکر کنید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/11/29 - 09:56
جناب وزیر اموزش وپرورش طبیعت باخشونت هاسازش داردبنابراین کسانی که به دیگران مخصوصا به مظلومان ستم می کننددستشان باز است تابه این ستمگریهاادامه دهندوکسانی که جلوی ستم های انهارامی گیرندادم های خالصی هستنداینهاخوشایندطبیعت نیستندومدام ازار می بیننداین جنگ وگریزبین ابن دوقشرمتضادهمیشه بوده وخوهدبودزیرا ازفرزندان ادم پیامبربه ماارث رسیده ودوزخی وبهشتی هم همین نکته تعیین می کندکه بهشت رابه بهادهندنه به بهانه جناب وزیررتبه بندی حق مسلم بازنشستگان نیمه اول 98 است ولی قشرستمگراین حق را ازماگرفتنداگرشمابتوانیداین حق رابه مابرگردانیدوجلوی ظلم ستمگران رادراین وزارتخانه سدکنیدتانتوانندبخاطرزیاده روی های خودشان حق مظلومان راضایع کننداینهاضدانقلاب هستندومی خواهنداز این طریق به انقلاب صدمه بزنندمتشکرم
پاسخ + +2 0 --
دبیر 1398/12/01 - 11:57
به خدا به این همه ظلم کردنها پایان دهید
پاسخ + +2 0 --
علی اکبر 1398/12/02 - 10:55
وزیر آموزش وپرورش استعفا استعفا
ترکمن.... استعفا استعفا
پاسخ + +1 0 --
علی اکبر 1398/12/02 - 10:55
نه به آزمون رتبه بندی
نه به آزمون
نه به ازمون
پاسخ + +1 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/12/04 - 21:35
جناب وزیراموزش وپرورش حقیقت تلخ است هرگوشی قادر به شنوای ان نیست.این نظام بانام ائمه اطهاروقوانین عدالت اسلامی به کرسی ریاست جلوس کردسپس لذت ریاست ولذات زودگذردنیاانهارافریب داد ازراه انقلاب اسلامی واقعی که طرف دار ضعفاوپابرهنگان بودمنحرف گردید.همان کسانی که می گفتند حق بایدبه حق دار داده شوداینک حقوق های نجومی انهاراچناب فریب دادکه دیگرقوانین وایین نامه ها ودستورالعمل هاو لوایح همه وهمه به صورت احساساتی ولجبازی وبه ضررنفع جمع وبه نفع گروهی که پرازنواقص است تصویب واجرا می کنندنمونه ان اجرای رتبه بندی معلمان بودکه اخیرابه صورت دیمی وشانسی وتصادفی وبه شکل ناگهانی اجراشدوانهای که درهمان سال تحصیلی اشتغال داشتندوبه علل گوناگون درنیمه اول سال 98 بازنشسته شدنداین رتبه بندی شامل حال انان نشدواکنون بادلرحمی دستورتحقیرامیزی صادرمی فرماییدکه این رتبه بندی شامل حال بازنشستگان نیمه اول سال 98هم بشودتاکی مارادرانتظارمی گذاریداین حق مسلم را چرابایدبامنت وانهم باانتظاردریافت کنیم اشتباه رانجومی ها می کنندوحسرت دردلهامیگذارندوماضعفابایدحقمان لگدمال شود
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/12/05 - 22:28
جناب وزیراموزش وپرورش، حضرت عیسی درقالب یک دعاجمله عجیبی می فرمایند(ای خدای اسمانهاوزمین توراشکرمی گویم که حکمتت رااز کسانی که خودرادانامی دانندپنهان می داری ولی ان رابرای کسانی که همچون کودکان ساده دلنداشکارمی سازی)اماحکمت چیست؟همان معرفتی است که حقیقت هرچیزی رامی داندهرکس یک انسانی رازنده کندگوی تمام عالم رازنده کرده است وهرکس موجب ازارانسانی شودگوی همه ی انسانهاراازرده است کاری نکنیم که تاریخ زشتی های مارادرخودثبت کنداین تاریخ نوشته های مورخان نیست بلکه سینه های مردم است که ان رابه نسل های بعدی منتقل خواهدساخت وهیچ کس قادربه کتمان ان نیست. ویاممکن است پستی وریاستی ومقامی دردست ما باشدوبخواهیم قانونی تصویب کنیم که به نفع گروهی وبه ضررگروهی دیگری باشدبدانیدکه هیچ ذره ای ازعملکردهای ما از انان پنهان نیست ویقین بدانیدکه عاقبت هرکس درگروعملکردهای اوخواهدبودواین رانیزبدانیدکه به داشته های امروزتان فخرنکنیدبه فردای خودتان بیندیشیدکه چه خواهید داشت ان روز به زودی خواهدرسیدکه چه کسانی پیروزندوچه کسانی شکست خورده باتشکریک اموزگاربازنشسته 98/7/1
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/12/06 - 10:40
مدیریت انعکاس صدای معلم به وزیراموزش وپرورش اگردردماراداشتی مانع ثبت وانعکاس گفتارما نمی شدیداین لایحه ای که به مجلس داده انداگر مخالفتی نشودومجلس دهم انراتصویب کندظلم بزرگی در حق فرهنگیان خواهدشدهمانطوری در رتبه بندی به بازنشستگان نیمه اول سال 98 شدشدیدتراز ان ظلم تکرارخواهدگردیدخداوندبه حاجی بابایی طول عمر بدهدکه از حق فرهنگیان مخصوصااز کسانی که حقوق بسیار پایین میگیرندجانانه دفاع میکند اقای وزیراموزش وپرورش قدیمی شما بردارنگذاربرده داری درایران رونق بگیرداین لایحه که شما به مجلس داده ایدفساد جامعه را بالا خواهدبرد.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/12/09 - 21:18
جناب وزیراموزش وپرورش تازمانی که این نابرابریرا مشاهده می کنم وحقم رانگرفته ام دست بردارنخواهم بوددرسوره بقره ایه ای است انجا می فرمایددرجهنم تعدادمستضعفین ازتعدادمستکبرین بیشتر خواهدبودوقتی سوال می شودچرا اینچنین است جواب داده خواهدشدکه علت وجودمستکبرین ،مستضعفین هستنداگرستمدیدگان ازحق خودشان دفاع می کردندستمگربوجود نمی امدندپس پنهامیبرم به خداونداز دست منحرف کنندگان تز راه دین واز راستی ودرستی لعنت خداوندلرکسانی بادکه این نابرابریهارابوجود اورده اند
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/12/10 - 10:23
جناب وزیراموزش وپروش حال که قصد تغییرندادن حقوق بازنشستگان اموزس وپرورش نیستید حداقل کاری بکنیدتا پاداش پایان کار مار را بدهندوما انرا دریکی از بانگها سپرده گذاری کنیم وبتوانیم باستفاده از سودان درمقابل تورم ایستادگی کنیم وکمرخسته ی ما بیش از این نشکندودرمقابل اطرافیان وخانواده یمان بیش ازاین سرافکنده نشویم.نزدیک است اندک دارای قبلی خودمان راکه ان خانه وکاشانه خودمان است وبرای فرزندانمان باخون دل درست کرده بودیم ازدست بدهیم قال امام حسین اگر دین ندارید حداقل ازادمردباشیدوعده دادن ودرانتظارگذاشتن دیگران از گناهان کبیراست از غضب خداوندبترسید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/12/12 - 11:20
124هزارپیامبرازسوی خداونداز بین خودانسانهاوپنج کتاب اسمانی برای اصلاح همان انسانهافرستاده شده است ولی این انسانهاچراهمچنان درفسادباقی می مانند.چون از لذت زودگذردنیانمی توانندبگذرنداز افراط وتفریط دست برنمی دارندخیال می کنندداناهستندولی هیچ چیزنمی دانندتکبر غرورشان اجازه نمی دهداصلاح در جامعه ایجادکننداززمانی که انسان براین کره ی خاکی پاگذاشته ارامش واسایش را از بین برده است.عده ای می خواهندنعمت ها وثروت هاوپستهاومقامهارابااستفاده از اهرم های فشارهمچون زور.،تزویروثروت به خوداختصاص بدهندودبگران را ازان محروم سازندبنابرین گروهی،گروهی دیگررازیرسلطه ی خوددر می اورندتا این تضاددربین انسانها است وضع از این بهترنخواهدبود
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/12/14 - 11:00
جناب وزیراموزس وپرورش دروزارت اموزش وپرورش از نظرمادی یاهمان حقوق گذران زندگی بخورنمیردوتااشکال اساسی وجوددارداول اینکه شفاف و واضح نیست.بطوری که کلیه ی همکاران چندین ماه ،درمواقع افزایش یا درتمامی تغییرات که می خواهدرخ دهددرابهام ودرسردرگمی بسرمی برندتااینکه بعدازماههااحتمالا گوشه ای از این ابهامهاازبین برودیاهمچنان مشکوک می ماندبعضی وقت هااین سردرگمی انقدر شدیدمی شودتابه سامان برسدهمکار ان جانشان به لبشان میرسددومین اشکال این است که قبل از هراتفاقی کارگذاران شیپوربرمی دارندبه همه جاجارمی زنندبطوری که دنیاخبردارمی شودبه کارکنان اموزش وپرورش حقوق اضافه کرده اندبنابرین همه از این موضوع سواستفاده می کنندوموردتمسخرقرار می دهندوارزش ومنزلت علم رازیر سوال می برندو.......
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/12/27 - 00:37
جناب وریراموزش وپرورش ایااین تبعیض نیست ؟وقتی تمام مدیران ارشدبرای صدورحکم شاغلین همه باعجله دست بکاربودندوسعی می کردندازتمامی جهات رضایت شاغلین رابه دست بیاورندچراکه می ترسیدندنارضایتی شاغلین اسیبی به امنیت کشور واردکند ولی بازنشستگان چطورایادولت نیازی به انهادارندبه جهنم هرفریادی دارندبزنندکاری توی دستشان نیست که در زمین بماندپس دولت ومدیران ارشداین وزارتخانه نفرین شده کور هستندتبعیضی به این بزرگی رانمی بیننددرمورخ 98/12/19نامه ی به شماره ی 160889دستوررییس جمهورجهت صدوراحکام 50درصداافزایش مزایامطابق باشاغلین مجوز انرا داده است چرادراجرای ان این دست وان دست می کنند وحداقل توضیحات جهت رفع ابهام وشفاف سازی راانجام نمی دهندمن درطول 31سال خدمت تبعبضی به این برزگی را ندیده بودم بدانیداگراز اسمان اتش بباردباز هم گناهان شماراپاک نمی کند.توبه کنیدوکرده های خود بازگردیدوگرنه بلای بزرگترازاین هم خواهدامداز غضب خداوندبترسید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1398/12/27 - 21:12
جناب وزیراموزش وپرورش مسئولان خودشان اظهارنمودندکه این رتبه بندی از سال 1384تا1398می بایست اجرامی شد وبودجه ان پبش بینی وتهیه شده بودپس بااین حساب تمامی کسانی که درطول سال 98بازنشته شده اندشامل رتبه بندی می شدندوحتی جناب اقای نوبخت صراحتا اظهارنمودندرتبه بندی معلمان راطوری دراحکام انان طوری درج می کنیم که درپاداش پایان کار انان تاثیرداشته باشدمن نمی دانم چرااین مسئولان دچاراین همه فراموش کاری شده اند وحرف دیروزشان باحرف امروزشان تضادصدر درصد داردسوگند به خداوندما از حق خودمان نخواهیم گذشت مگراینکه جبران کنندوپنجاه درصددستوررییس جمهوررابه سرعت دراحکام بازنشستگان درج نموده وتاریخ اجرای انرااز اول اسفندماه 98 قراردهند
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/01/13 - 21:14
جناب اقای وزیراموزش وپرورش؛ این حقیریک بازنشسته 62ساله هستم و32سال است که فعالیت های اموزشی دارم واکنون توان داشتن شغل دوم راندارم.به خداسوگنداگرکمک های خداوندبرمن نبودامثال شماها ونوبخت هاوخلیلی از زمامداران فعلی امثال من ها راهفت بارازگرسنگی میمراندیدوکفن می کردیدوبه قعرخاک می سپردید.پدر امرزیده هاحداقل اندکی انصاف داشته باشید،چراوقتی نوبت به بازنشسته میرسدتااندکی به حقوقش افزایش دهیدومرتب همسان سازی را بوق وکرناکردیداخر سرهم معلوم نمی شودسراز کجا در می اوریدگفتم که از غضب خداوندبترسیداما شمانصیحت پذیرنیستیدوبه راه راست نیامدیدخدابه فریادتان برسد.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/01/14 - 13:43
جناب وزیراموزش وپرورش دنیای کنونی دراثربی عدالتی های زمامداران کنونی ونیزبخاطردنیاپرستان وخودخواهان وزیاده خواهان وستمگران ؛ستم برستمدیدگان وضایع کردن حقوق مظلومان وگرفتن حق از ذی حق وبکاربردن تزویروزور جهت رسیدن به اهداف نامیمون خودوازبین رفتن ارزشهای انسانی ونادیده گرفتن احکام خداوندوفراموش کردن اصول دین وعمل به ان دراتش کرونامی سوزدخودرااصلاح کنیدتا دنیابه پاکی بگراید.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/02 - 10:56
شماوزیراموزش وپروش لایق سلام نیستیدچون به عنوان یک نمابرای خالی نبودن جای وزیرهستیدچراکه جرئت نداریداز حق وحقوق معلمانی که سی وچندسال دراین وزارت خانه فعالیت داشته ودرطول سال98بازنشسته شده است وازهرجهت برانان ظلم شده ازیک طرف محروم از رتبه بندی شداز طرف دیگرمحروم ازپنجاه درصدافزایش گردیدازطرف دیگرگفته های نوبخت وحاجی بابایی کشک شدگویی ما را پشه حساب کردیداشغال شما هستیدنه ماشماشجاعت نداریدکه از حق وحقوق زیردسانتان دفاع کنید....من به شما نصیحت می کنم که از غضب خداوندبترسیداگردست از این کج روی هابرنداریدبه خدا سوگندبه بلایی دچارخواهید شدکه روزی چندبارارزوی مرگ خواهیدکرد.بعدمرگتان دردادگاه الهی خواهیددیدکه چه کردیدان ایه ازسوره بقره شامل حال شماشدکرودلال وگنگ هستیدخداوند....
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1399/02/07 - 11:23
رتبه بندی فقط باید برای معلمان اجرا بشه که سرکلاس درس میدن نه مشاوران و مربیان بهداشت و مربیان پرورشی که از بس بیکارند نمیدونن چکار کنن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/02/18 - 19:25
شما
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/02/18 - 19:33
شما هم وقتی جای مراقبین سلامت نیستید نظر ندید
ما در سال سه بار معاینه موی کل دانش آموزان/دوبار درسال پارتیش کل دانش اموزان/یکبار در سال معاینه قد،وزن،دندان،چشم،بیماریها و ...کل دانش اموزان/هر ماه آموزش طبق مناسبت ها برای دانش اموزا.معلما.والدین در برنامتون داریم/برگزاری جشن ،سرود،تابلو بهداشتی در کل سال و .....کلی کار دیکتاتور مراقب سلامت مدرسه شما مثل برخی آموزگاران کارشو درست انجام نمیده به کل نسبت ندهید برخی از ما درهفته باید سه مدرسه بخریم با این همه کار
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/10/20 - 10:52
تا جای کسی قرار نگرفتید لطفا نظر ندید مراقبین سلامت از همه کادر مدرسه کارشون بیشتر و سخت تره کل هفته باید مدرسه باشند نه امتیازی نه حق معاونتی نه اضافه کاری و باید سه یا چند مدرسه را با جمعیت بالای دانش آموز پوشش بدهندحتی در مدرسه وقت یک چایی خوردن هم ندارند زنگ تفریح شما شامل آنها نمیشه البته معلمهای عزیز مدرسه ما می بینند و اذعان می کنند که واقعا کار مراقب سلامت سخت است شما میتوانیدبرای امتحان لااقل یک سال در این پست قرار بگیرید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/08 - 23:05
همه عالم می دانندکه تورم درایران درماه فروردین 99نسبت به
فروردین سال 98 (35درصد)افزایش داشته درچنین شرایطی اقای نوبخت برای بازنشستگان سال98درسال99(15درصد)درافزایش اعمال نموده ازطرفی نرخ بیمه تکمیلی وبیمه درمانی را افزایش داده یعنی حدودافزایش درصدری سال99 (12درصد) منظورنموده است.حال این(20درصد)باقی مانده ی تورم راازکجاجبران کنم مگرشمارحم ومروت نداریدکه یک فرد 62ساله که توان کارکردن ندارداین گرانی (20درصد)اضافه ی تورم راچگونه جبران کنددرسال98خط فقرچهارمیلیون بودحقوق ماسه میلیون حال خط فقرهفت میلیون است حقوق بنده چهارمیلیون است.یکباره مارابکشیدراحتمان کنید.چرازجرکشی می کنیدمن نمی دانم شمابه چیزاعتقادداریدچرادوست داریدماراوادارکنیدکه مامانندبردگان زندگی کنیم حداقل پاداش پایان کارمارازودتر بدهیدوازسودان استفاده کنیم واندکی دردمان رادرمان کندانصاف داشته باشیدوازغضب خداوندبترسید.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/14 - 21:52
من به عنوان یک معلم بازنشسته سال 98که 32سال به کلاس رفته وبا دانش اموزان سروکارداشتم اگریک کلمه اشتباه حرف می زدم بلافاصله ازانان عذرخواهی می کردم حالا کاربه جای رسید ه که اشخاصی مانندنماینده مجلس یامسئول بودجه مملکت ان دروغ های بزرگ ووعده های سرخرمن به بازنشستگان ارائه می دهندوشرم وحیا هم نمی کنند کشوری که زمامدارش به مردم دروغ بگویندفاتحه ان حکومت وان کشوررابایدخواند.اقای نوبخت واقای حاجی بابایی مگرشمانبودیدکه گفتیدان پنجاه درصدافزایش حقوق شامل بازنشستگان نیزمی شودوهمچنین رتبه بندی شامل بازنشستگان سال98نیزمی شودمگرنگفتیدکه افزایش پلکانی نزولی ازمبلغ2800000تومان تامبلغ5100000تومان این افزایش پلکانی صورت خواهدگرفت شمامارابعداز32سال معلمی احمق حساب می کنیدمقصرشمانیستیدمقصرماهستیم که به شمااعتمادکردیم که ازحق مادفاع کنیدولی شمابه ماخیانت کردیداین که می گویم عین حقیقت است بزودی خداوندشماراتبیه خواهدکردطوری که روزی چندبارارزوی مرگ می کنیددران روزپشیمان خواهیدشدولی افسوس که این ندامت هیچ راه گشایی برای شما نخواهدبود.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/17 - 01:59
اقای وزیراموزش وپرورش اینکه جنابعالی زیرنظرریئس جمهورهستیدچرازمانی که دستورریئس جمهوری مبنی براعمال افزایش پنجاه درصدری که برای شاغلین صادرشده بودبرای بازنشستگان کشوری ولشکری نیزشامل شود واین نامه به امضائ اقای واعظی قرارگرفته بودوشمانسبت به این دستور بی تفاوت شدیدواز حق وحقوق باز نشستگان دفاع نکردیدمگرشماوزیراموزش وپرورش این وزارتخانه نیستیدچراوقتی منافع معلمان بازنشسته انهم بازنشستگان گروههای 11تابیست که اکثربازنشستگان درفاصله این گروه قرارگرفته اندوبسیاری ازاینهابلای مدرک لیسانس داشتنددرثانی بلای 30 سال خدمت کرده بودندوگروههای 0تا11 اغلب بازنشستگان زو رس بو دندوکل بودجه همسان سازی شامل انهاشدودرضمن این کم لطفی به قشریادشده باعث طویل کردن فاصله طبقاتی رامنجرشدواین خلاف قوانین اسلامی است وتبعیض اشکاررابه طوردقیق نشان می دهدامیدوارم باحرکت های مثبت موجب از بین بردن این تبیعض ناروابشویدوگرنه درمقابل خداوندجواب گوخواهیدشدکه ان جبران ناپذیرخواهدبود.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/19 - 02:43
درهرصورت تبعیض دربین انسانهادرهرجامعه نشانه ی بی عدالتی است.نشانه ی بی نظمی وبی نظارتی وعدم وجودحاکمان عادل است. واگربخواهندحقی به قشری بدهندحتماحکومت به خطرافتاده ومی خواهدحق سکوت به گروهی دهندتااندکی امنیت حکومت حفاظت شودواین درصورتی است که ان گروه دران شرایط نفع حکومت رابه شکلی تضمین می کندچون انسانهای که دران حکومت زندگی می کنندبه عنوان ابزارتلقی می شوندوتازمانی که ان گروه ازانسان هابه عنوان ابزارمهم هستندبه انان رسیدگی بیشتری می شودولی ان گروه ازانسانهادرشرایطی باشندکه برای حکومت نفعی یاخطری ندارندازطرف حکومت چندان اهمیت داده نمی شوندنمونه ان درایران اخیرا این تبعیض مشاهده شددروزارت اموزش وپرورش درسال های 98 و99به سه قشرتوجه کافی شداول شاغلین دوم معلمانی که مشغول هستندسوم به گروهای 0تا5بازنشستگان اموزش وپروش چون ان سه قشرمنافع حکومت رادرشرایط بحرانی وضع موجودراحفظ می کننداماقشردیگری از بازنشستگان که چندان خطری برای حکومت نداشتندانهادرطبقه های 11تا20قراردارنداینها ابزارهای بی خاصیتی شده اندبه علل گوناگون حق اعتراض ندارندبه همین خاطراین قشرموردتوجه قرارنگرفته اند.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/19 - 19:14
من به عنوان یک مسلمان برای شمادلسوزی می کنم نمی خواهم به این انقلاب که باخون دل به دست امده است به علت عملکردهای غلط زمامدران فعلی که ایجادنارضایتی دربین قشرعظیمی ازامت می کننداسیبی برسد.وگرنه من نیازی به شماندارم ان خدایی که مراافریده است روزی من وخانواده ام راخواهددادمن چیزهای ازحکمت خداوندمی دانم که شما زمامدران ازان بی خبرید وازعلم عدوله چیزی نمی دانیدخداوندان توان راداردکه100000تومان راچنان برکت دهدکه ارزش ان صدهزارتومان به اندازه یک میلیون تومان می رسدوعقل شمانمی تواندان رامحاسبه کند.شمااگرمی دانستید که بعداز مرگ چه اتفاقی می افتدهرگزاین بی عدالتی ها راانجام نمی دادیدوخودتان راارزان نمی فروختیداین چندسال عمرارزش انرانداردکه به خاطرش خسرالدنیا والاخرشویدبازهم به شمانصیحت می کنم مراقب باشیدکه حق ناس ضایع نشودکه این گناه ازطرف خداوندبخشیده نخواهدشد.اگردرتقسیم ثروت ملی کوچکترین کوتاهی کنیدبه میلیون ها انسان اسیب می رسانیدوفردای بعدازمرگ رادرنظربگیریدوازخداوندبترسیدازیک بازنشسته 98
پاسخ + 0 0 --
نواب 1399/02/20 - 15:57
به خدا اگه دولت بخواد وضع معیشت فرهنگیان رو بهتر کنه بدون هیاهو و این همه تبلیغات انجامش میده،این دیگه برای همه مشخص شده هر چیزی رو هی تکرار کردن و رسانه ای کردن دروغی بیش نیست.چرا اون اداراتی که این همه مزایا میگیرن تا حالا یک بار در موردشون صحبت نشده.
پاسخ + 0 0 --
نواب 1399/02/20 - 16:02
آموزش و پرورش هر کی وزیر میشه تا بدتر از بقیه س. این یکی رو که هر چی ازش میپرس میگه معلوم نیست.رتبه بندی:معلوم نیست،وضع بازنشستگان:معلوم نیست.کلا هیچی معلوم نیست .سازمان برنامه و بودجه اعلام میکنه اعتبار تامین شده و ابلاغ شده به آموزش و پرورش،بعد تازه جناب وزیر بعد یک ماه میگن داریم با سازمان برنامه و بودجه برا اعتبار رای زنی میکنیم .
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/21 - 21:51
البته دفاع ازحق وحقوق یک امرالهی است وهرکس دراین خصوص کوتاهی کنددرپیشگاه خداوندمقصرشناخته خواهدشدواین یک نوع جرم تلقی می شود.چون مادرپیشگاه خداوندقرارگرفته ایم ودرمحضرخداوندهستیم ونمی توانیم درمحضرخداوندگناه کنیم اینکه شمااین موضوع راملاحظه نمی کنیددرواقع ازخداوندنمی ترسیداینکه اقتصادایران رابه شکل قماربازی دراوردیدونظم را به طورکلی به هم ریخته اید من وامثال من که چشم به یک حقوق ناچیزدوخته ایم ازهمه ی نعمت های خدادادی محروم ماندیم ان وقت شماباوعده های دروغین ماراسرگرم کرده ایداینکه همتای من که درسایر ادارجات حتی کمترازسی سال کار کرده بیش از دوبرابرمن حقوق دریافت می کندتازه درخودوزارتخانه اموزش وپرورش این بی نظمی درتقسیم ثروت ملی بی دادمی کندوبی عدالتی وتبعیض غوغا می کندو...مادرمحضرخداهستیم درمحضرخداگناه نکنید(امام خمینی ره)دیگرخوددانید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/23 - 01:47
جناب اقای نوبخت اکنون شمشیر شماتیزاست وهردوطرف ان برنده.؛وباقیافیه معصومانه ومذهبی مابانه یک خیانتی به بازنشستگان معلمان سال 98مرتکب شدیدکه گناه ان راهیچ وقت نمی توانید ازدامنتان پاک کنیداولا اینهاراازرتبه بندی که حقشان بودمحروم کر دیددوما از 50درصدافزایش قانونی که خودریئس جمهورهم دستور انراصادرکرده بودمحروم شدیم.ثانیاتمام ان وعده هایی که شما واقای حاجی بابایی داده بودیددروغ ازاب درامدرابعااین پاداش پایان کارماراکی خواهیددادمعلوم نیست شماخودتان رابه جای ماتصورکنیدباسی میلیون دویست هزارتومان پول دریافتی ماهانه بعداز 31سال خدمت خالصانه باسن 62ساله باداشتن دامادونوه وهزارخرج ومخارج وباپیکرخردشده دراثرسختی های روزگاربدکردارودردهای درونی بیرونی وسرزنشهای چشم های ناکردارونگرشهای تحقیرانه نزدیکان؛.ایامی توانستیدکمرراست کنیدمگراینکه به ریش خودتان می خندیدیدسوگندبه خدای واحدحلالتان نخواهیم کردوهیچ وقت این بدی شمارافراموش نمی کنیم مگراینکه جبرانش کنیدازیک معلم بازنشسته ی اول مهر98بعداز31سال
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/24 - 00:21
اقای وزیراموزش وپرورش شماومدیران ارشداین وزارتخانه نمی توانیدموضوع فقررابفهمید؛میدانیدچرا؟برای اینکه تنهااضافه کاری شمابه اندازاه بیش ازدوبرابرحقوق مااست.ادراین صورت چون سیرهستیدمتوجه تورم پنجاه درصدی نسبت به سال گذشته نمی شویدسال99نسبت به سال98پنجاه درصدتورم داردانهایی که پول راپارومی کنندبه خرجشان نیست اماوای به حال انهای که حقوق کلی انهادرمرز4میلیون است وباکسربیمه هاواگریک قسط ناچیزی هم داشته باشددریافتی وی چیزی حدود3میلیون خواهدبودبعداز31سال خدمت صادقانه ودرسن 62 سالگی انصاف بدهیدایامی شودباان زندگی کرداصلا درمقابل پنجاه درصدتورم ایاانصاف است که 15درصدبه بازنشستگان گروهای 11تا20افزایش بزنندچرااین فاصله طبقاتی راایجادمی کنیدتامااین چندسال باقی مانده عمررابااضطراب ودلهره وبانگرانی بسرببریم شماچه ضدیتی باماداشتیدکه چنین کردیدمابه شماچه بدی کرده بودیم جزاینکه سی وچندسال به فرزندان ایران باخلوص نیت اموزش دادیم چراازمابازنشستگان دووسه سال اخیرانتقام می گیریدپرونده ی من نوعی بررسی کنیداگریک تخلف پیداکردیداین حقوق ناچیزراهم نخواهم گرفت و...یک بازنشسته ی اول مهرسال98
پاسخ + 0 -1 --
معلم 1399/02/25 - 02:04
بزک نمیر بهار میاد . رتبه بندی و حقوق بیشمار میاد.
خدا وکیلی چرا معلم جماعت اینقدر زود باور میکنه .چهل سال دارن به معلم دروغ میگن دوباره میگیم آقا شما گفتید رتبه بندی هفته آینده اجرا میشه پس چی شد.اینا حق ما رو که نمیدن هیچ صندوق آ پ رو هم خوردن یه آب هم روش.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/02/28 - 00:07
وقتی جلادمی خواست سریحیی را ازبدنش جداکندجلادمتوجه شدکه یحیی سخت گریه می کندورنگ صورتش پریده ودرخودمی لرزیدجلادخطاب به اوکردوگفت توکه عاقبت نافرمانی حاکمان رامی دانستی حال چراازمرگ می ترسی یحیی گفت من عاقبت شمارامیدانم ومی بینم به حال شما گریه می کنم نه به حال خودم اینکه شمابه خاطراین دنیای فانی به این نوع جنایت ها دست می زنیدوحقوق مردم ضعیف ومظلوم وبی دفاع راضایع میکنید.نه ازخدامی ترسید ونه ازمردم شرم می کنیددرچنین وضعی شمابه حیوانی تبدیل شدیدکه که بعدازمرگ متوجه این احوالات خواهیدشدان وقت پشیمانی هرگزبه شماسودنخواهدداد. دلم به حال شما می سوز نه به خودم تاریخ این را ثابت کرده است.هر حکومت ستمگری جایگاهش جززباله دان تاریخ جای دیگری نمی تواندباشد.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/01 - 01:12
اقای وزیراموزش وپرورش اگرمعلمان بازنشسته سالهای 98/97/96راازرتبه بندی محروم کنیددرخانواده وزارت اموزش وپرورش نفاق افکنی کردیدوتبعیض اشکاربین این خانواده ایجادنمودیدواین برخلاف عدالت خداونداست ومحاربه باخداست وخداوندارامش وبرکت ازاموال عاملان وذی نفعان برمی داردوبه اموال ستمدیدگان برکت می دهدوارامش می بخشدچون خداوندیک واحدوعادل است وهرقانونی که باعث ازهم پاشیده شدن عدالت خداوندباشدوتفرقه بین یک خانواده وزارت اموزش وپرورش بیفکند.خداوندبرکت وارامش راازعاملان وذی نفعان برمی داردوبرکت وارامش به ستمدیدگان می بخشدتاعدالت خداوندبرقرارباشدو...یک بازنشسته ورشکسته سال 98اینکه شما این رتبه بندی رامی خواستیددرسال98 اجراکنیدوبه عمدانرابه سال 99منتقل نمودید وتعدادزیادی ازمعلمان به خاطر همین رتبه بندی چندین سال خودرابازنشسته نمی کردندوهمین عده به دلایلی
مجبورشدندبازنشسته شوندوکارایی خوبی هم داشتندورتبه بندی جهت کیفیت بخشی به فعالیت های معلمان است وایا اینان کارشان بی کفیت بودوتوهین به شخصیت انان محسوب نمی شود؟وتبعیض اشکارنیست؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/03/02 - 10:41
همکاران گرامی باز هم دارن دروغ میگن و برای خودشیرینی و حفظ مقام خودشون به معلما ظلم میکنن .اعتباری که تعیین شد برای رتبه بندی کجا رفت؟!اینا که اولش میگفتن حقوق فرهنگیان امسال افزایش قابل ملاحظه ای داره .از هفت هزار میلیارد الان صحبت فقط از هزار میلیاردش هست و بقیه ش چی شد؟!چرا صحبت از بقیه ادارات نیست که چند برابر معلما حقوق میگیرن و در روز پنج دقیقه کار مفید ندارند؟!
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/02 - 22:49
شمابه جای اینکه مشکلات مابازنشستگان را منعکس کنیدبه نوشته های مامنفی یامثبت می دهیدچرابامعلمان بی احترامی می کنید.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/05 - 18:22
گوی شما هم مثل مساجدها ؛ساعت اذانتان راکوک کرده ایدوبه حرف های مابازنشستگان 98 گوش نمی کنیدفقط صوت صدای مارامی شنویدواصلا به حرف های ما اهمیت نمی دهید.به این هم مثبت ومنفی بدهیدومارا مسخره کنید.امیدوارم خداوندشما رامسخره کند.
پاسخ + 0 0 --
م 1399/03/07 - 20:36
سلام تو رو خدا به داد معلمان ابتدایی برسید از وقتی توصیفی شده کارشون چند برابر شده هر دفعه کار جدید به کاراشون اضافه میشه با این بخش نامه های صادر شده از طرف آموزش و پرورش .تمام کارای معاون اجرایی و مدیر رو هم باید معلم ابتدایی بیچاره انجام بده . (طرح نماد یک فرم بالای 90 گزینه ، فرم دیگری بالای 40 گزینه برای هر دانش آموز )طرح شهاب (80 تا گزینه برای هر دانش آموز ) علاوه بر آن برای هر دانش آموز باید تک تک میانگین گرفته بشه و وارد سیستم شود . بعد آن فرم سناد یا کارنامه برای هر دانش آموز علاوه بر تایپ جملات توصیفی حداقل 110 گزینه رو برای هر دانش آموز باید تو سیستم تیک بزنی آخه رواست مشغله ی ما تو کلاس کم نیست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/10/20 - 10:57
سلام اکثر کارها که عنوان کردید وظیفه معاون اجرایی هست
پاسخ + 0 0 --
م 1399/03/07 - 20:36
طرح های متفرقه دیگه هم مرتب ابلاغ میشه اونا به کنار. وضعیت سایت هم خیلی خراب است.اصلا مسئولین به این فکر میکنن؟ خودشون برای یک دانش آموز این فرم ها رو پر کنن ببینن چقدر وقت گیر و خسته کنندست. مصرف اینترنت هم خدا داند. هر فرمی که پر میشه یک لعنت بر باعث بانی طرح ها فرستاده میشه. دیگه چشم ودست و کتفی برامون نمونده.مسئولین آموزش و پرورش! لطفا یکم دراین طرح ها تجدید نظر کنید. این سوالات مزخرفتون رو به هر کی نشون میدیم مسخره میکنن خیلی از این سوالات مربوط به معلم نیست. بعضی ازمعاونین اجرایی ها هم شده براشون بازار گرمی. از معلم پول میگیرن و با اینترنت مدرسه فرم ها رو بدون شناخت دانش آموز پر میکنن.
پاسخ + 0 0 --
م 1399/03/08 - 07:31
اکثر سوالات این فرم های بی اساس و خیلیا هم تکراری و سوالات بیهوده هستند. بعضی سوالات رو اصلا معلم شناخت و اطلاعی نداره که پر کنه مربوط به اولیا میشه . لطفا این مزخرفات رو جمع کنید.هر دانش آموز و خانواده بهتر از توانایی هاش و علایق و سلایق و خلق و خوی خودش خبر داره یه نگاهی تو رو خدا به این سوالات بندازین. بعضی همکارا دادن به نماینده اولیا بدون شناخت دانش آموز براشون پر کردن بعضی پول دادن کافی نت و معاون اجرایی پر کردن یا همکارای دیگرشون براشون پر کردن فقط تعدادیاندکی خودشون پر کردن اونم خیلی از گزینه ها رو چون شناخت نداشتن یه چیزی تیک زدن .بودجه آموزش و پرورش رو نمیدونید چجوری خرج کنید میدین پای این کارای بیهوده.عوض این کارا چند تا کارگاه آموزش رایگان ایجاد کنید که بدرد آینده بچه ها بخوره.
پاسخ + 0 -1 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/09 - 02:14
من کاری به این ندارم که ایاواقعا حق به حق دارمیرسدیانه به این کاردارم که ایااین مردم به بلوغ فکری رسیده اندیانه اگربه صورت قابل روئیت به این مرحله از درک حقیقت برسندهیچ وقت از حق خودشان نخواهندگذشت چه بایدکردوقتی سه چهارم معلمان تنهادرامدشان از اموزش وپرورش نیست یاخانم هستندخرج خانواده برعهده ی انها نیست.حالا این یک چهارم تنهادرامدشان ازاموزش وپرورش است وکارشناس هم نداریم که اینهارااز هم جداکندالبته دروزارت اموزش وپرورش همه چیزبدین صورت است.درهمه امورات بی نظمی مطلق حاکم است ومدیران ارشدتنهابه فکرموقعیت خودهستندودرحفظ ان تلاش می کنندهریک ازمعلمان بازنشسته وغیره کافیست که حق یاناحق چندصدهزارتومان ماهانه ازدیگری اضافه بگیردهرکس فقط به فکرخودش هست وای به حال معلمانی که بازنشسته 98ودرسن بالا وتک شغل وهیچ درامی ازجایی دیگری نداشته باشدوحقوقش به اندازه 10روزخرجش باشدحساب به دست اوریدچه می شودو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/11 - 12:53
از80میلیون جمعیت ایران 50میلیون نفران قدرت خریددرحدمطلوب ندارنداگردولت بخواهداشتغال زایی رادرکشورایجادکندبهترین راه این است که قدرت خریداین 50میلیون جمعیت ایران رابالا ببردانگاه متوجه می شودکه اماربیکاران به سرعت پایین می ایدوبسیاری از هزینه های دولت هدرنمی رودالان هزاران بازنشسته داریم وهزاران کاذب درکشورداریم که چون قدرت خریدندارندبه راههای غلط روی می اورندکه موجب فساددراموال عمومی می شودوان 30میلیون جمعیت ایران ازاب گل الودماهی می گیرندچراشمازمامداران به موضوع های ساده وپیش پاافتاده توجه نمی کنید؟یامنفعتی وسودی دراین اشفتگی بازارباری نظام عاید می شودویاان سیاست تفرقه افن وحکومت کن انگلیس رابکارمی بردوگرنه یک ادم معمولی هم می توانداین راتشخیص بدهد.امیدوارم به خودبیاییدوقبل ازاینکه کاربه جاهای باریک بکشددست به کارشویدنگذاریداین کشورطعمه اجنویان وبیگانگان شود.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/12 - 23:20
ان وقت حکومت شماکاریزمایی می شودوماندگاری می گرددکه 80میلیون جمعیت ایران دراسودگی کامل به زندگی دنیای خودشان بپردازندوبی دغدغه به ابادانی دنیاواخرت خودمشغول شوندواین نمی شودمگراینکه حکومت ازحالت طایفه ای خارج شودوهرحق داری به حق خودبرسدتبعیض وتزویرودروغ و ودوروی وباندبازی
ودغل بازی وقماربازی وارزشهای غلط وناهنجاریهای اجتماعی وخودمحوری وخودرای وتک بعدی نگری و...ازمیان این ملت برداشته شده وصلح وصفای حضرت عیسی وقوانینه شفابخش وده فرمان حضرت موسی دربین اقوام اجراگردد.
پاسخ + +1 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/16 - 00:04
متاسفانه باز نشستگان گروه های 11تا20ازنظراقای نوبخت از رده خارج شده ها هستندوقابل اهمیت نیستند.این ذبح کردن مظلومان عادت قصابان است.اشکال نداردشما تیشه برریشه ی ما بزنیدخدامی بیندومی داندشماحق وحقوق معلمان بازنشسته نیمه اول 98راضایع نمی کنیدبلکه مال یتیم خوری می کنید.شما باخداوندمحاربه می کنیدچراغی که ایزد بیفروزد هران کس پوف کندریشش بسوزدو....
پاسخ + +1 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/18 - 13:48
حقوق پنجاه هزارنیروی انسانی که حداقل سی ویک سال دراموزش وپرورش بهترین دوران جوانی خودشان راصرف تعلیم وتربیت فرزندان این مرز بوم نموده اندوتمام توان وانرژی خودشان رادراین وزارت خانه بکارگرفتند انچنان ضایع کرده اندکه گوی اینها اصلا وجودنداشتنداین پنجاه هزارنفرهمان کسانی هستندکه دراول مهرسال 98بازنشسته شدند.شکواییه پنجاه هزارنیروی که تادیروزکارامدترین نیروهابودندکه به رئئس جمهور اعتراض نارضایتی خودشان رااعلام نموده اندوتاریخ ان شکواییه 99/2/28 بودهنوز هیچ جوابی از هیچ مقامی نشنیده ایم ایااین است رعایت حقوق بشرشما؟ایادرقوانین دین اسلام تبعیضات به این بزرگی وجودداردکه مامسلمانان ازان بی خبری بودیم؟پس ضعف قوانین اسلام اندک اندک خودش رانشان می دهد.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/19 - 22:10
امروزمورخ 99/3/19غم انگیزترین لحظات مابازنشستگان سال98بودوقتی فاصله حقوق شاغلین راباحقوق بازنشستگان نیمه اول سال 98باهم مقایسه می کردیم قریب 1500000تومان شاغلین ازبازنشستگان ماهانه بیشتر می گیرند.این بی عدالتی رابه چیزی تشبیه کنیم؟گوی مابازنشستگان ازکشورهای دیگرامده ایم ؛گوی مااصلا دراموزش وپرورش سی وچندسال کارنکرده ایم؛به نظر می رسداین دولت می خواهدمابازنشستگان راشکنجه بدهد.می خواهدبه ما عذاب روحی بدهد.می خواهدمارازجرکش کند.می خواهدذره ذره جان مارابگیرد.اقای روحانی به شما می گویم ؛اقای میرزایی وزیراموزش وپرورش به شمامی گویم ؛شمانمی توانیدازشدت اه مظلومان جان سالم بدرببرید.صدرصدرمطمئن باشیدیک روز خداوندانتقام مابازنشستگان راازشما خواهدگرفت .شماهم منتظر بمانیدوماهم منتظرهستیم.
پاسخ + 0 -1 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/19 - 22:10
امروزمورخ 99/3/19غم انگیزترین لحظات مابازنشستگان سال98بودوقتی فاصله حقوق شاغلین راباحقوق بازنشستگان نیمه اول سال 98باهم مقایسه می کردیم قریب 1500000تومان شاغلین ازبازنشستگان ماهانه بیشتر می گیرند.این بی عدالتی رابه چیزی تشبیه کنیم؟گوی مابازنشستگان ازکشورهای دیگرامده ایم ؛گوی مااصلا دراموزش وپرورش سی وچندسال کارنکرده ایم؛به نظر می رسداین دولت می خواهدمابازنشستگان راشکنجه بدهد.می خواهدبه ما عذاب روحی بدهد.می خواهدمارازجرکش کند.می خواهدذره ذره جان مارابگیرد.اقای روحانی به شما می گویم ؛اقای میرزایی وزیراموزش وپرورش به شمامی گویم ؛شمانمی توانیدازشدت اه مظلومان جان سالم بدرببرید.صدرصدرمطمئن باشیدیک روز خداوندانتقام مابازنشستگان راازشما خواهدگرفت .شماهم منتظر بمانیدوماهم منتظرهستیم.
پاسخ + 0 -1 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/22 - 00:08
من به شماتذکرداده بودم که مدیران ارشدوزارت اموزش وپرورش تخلفات پنهانی انجام می دهندبه همین خاطرکه بودجه اموزش وپرورش یک مرتبه ناپدید می شودوبه جایی که به حق دار داده شودازحق وحقوق بازنشستگان نیمه اول 98 وهمچنین ازعدم پداخت پاداش پایان کاربازنشستگان را به تاخیر می اندازندتا از سوداین پول ها برای خودشان جاه وجلالی درست کننداین یعنی مال یتیم خوری من بازننشسته به علت مشکلات بدنی نمی توانم پنج میلیون برای خودم جورکنم تا مشکل هزینه این دوا دکتر را بپردازم ان وقت مدیران ارشد این وزارت خانه برای خودشان فاه متطلق درست کرده اندمن بعداز 32 سال باخون دل خوردن اینک معطل پنچ میلیون تومان مانده ام درحالی که اگر بدهی خودبنده را به من بازگردانندونیز حقوق قانونی خودم را بدهنداین قدردچارمشکل نمی شدم وشرمنده ی جامعه نمی گردیم من بازنشسته نیمه اول سال 98 هستم.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/23 - 00:40
من خداراشکرمی کنم که اسراخودراازکسانی که خودرابرتروبالاتر ازدیگران می دانندپنهان می کندوان رابرکسانی که خودراهمچون کودکان ساده دل نموده انداشکارمی نماینداسراری که درسینه من پنهان است واگربگویم شماقادربه درک ان نیستیدمن ازاین بابت خوشحالم که خداونداین توانی را به من بخشیده است.بدانیدقیامتی که خداوندبه انسان هاوعده داده است روزی محقق خواهدیافت ومادرپیشگاه خداوندمحاکمه خواهیم شدهرکس سرسوزنی به ان شک کنداهل دوزخ خواهدبودبدانیدکه حق الناس اگربه اندازه ذره ی خردل باشدودرضمه شماقرارگیردوشما دران شرایط بمیریداهل دورخ خواهیدبودای زمامداران اینک که درتوانمندی قرارگرفته ایدبیداشویدبه خاطررهایی ازدوخ ابدی حق رابه ذی حق بدهیدوعدالت رادرتقسیم ثروت ملی رعایت کنیدوبه شیطان پناه نبریدوباخداوندمحاربه نکنیدوازمجازات خداوندبترسیدو...
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/03/23 - 08:22
در افزایش حقوق مثلا ترمیم رتبه بندی ،دبیران تمام وقت که از مشکل نداری،حاضرشدند 30 ساعت در هفته کار کنند متضرر شدند!!! به کی بگیم که اگه وضعمون خوب بود مثل دیگز همکاران،بیکار بودیم از کار اضافی . شما رو به قران درک کنید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/25 - 10:49
ظلمی که برمعلمان بازنشستگان نیمه اول سال98که البته روز بازنشستگی این عزیزان 98/7/1بودیعنی نیمه دوم محسوب می شوندبعدازچندروزهمه امکانات ازقبیل رتبه بندی ؛افزایش 50درصدی وافزایش حق عالیه مندی وبسیارمکانات دیگر برشالغین برای انان فراهم شد.من از مسئولین کشوروازخودرهبری این کشورسوال می کنم.درکدام نقطه عالم ؛درکدام کشوری که شماقانون ان رابی عدالت می خوانید؛درکدام مذهبی که شما ان راقبول نداریدوان راکفرتلقی می کنید؛ایااین بی عدالتی مطلق ممکن بوددرانها اتفاق بیفتد؟ایااین تبعیض نیست؟ایااین فساداقتصادی نیست؟ایااین دروغ وقماربازی نیست؟ایادراین میان ستمگری وستمدیده وجودندارد.؟مااین بی عدالتی را باچه حسابی محاسبه کنیم؟وبامشاهده این همه حق کشی ها ونابسامانی هاچگونه حقانیت این حکومت راقبول کنیم ؟چگونه به مسئولان اعتماد کنیم ؟و...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/27 - 00:33
دریک حدیث قدسی خداوندمی فرمایند:من به انسان ها سه نعمت بخشیده ام اول اینکه ؛مرگ رابرهمه محقق ساختم تامتکبر ومغرورنباشند.دوم اینکه از روح خودم برکالبدهمه انها دمیدم تاتبعیض درمیان انها نباشد.سوم اینکه روزی همه ی انهارا دریک جا جمع خواهم کردوبه اعمال همه ی انان رسیدگی خواهم کردوپاداش وکیفرهرکدام را به صورت عادلانه ومنصفانه به انها خواهم دادوپشیمانی هیچ درانجا سودی به حال اونخواهد بخشیدچراکه دردنیابافرستادگان خودحجت را برانان تمام کرده ام پس اگاه باشیدکه عمل به اصول دین رابرهمه ی شما واجب نموده ام هرکس ازان شانه خالی کند مقصراست وهیچ بهانه ای نداردتازنده هستید به خود بیاییدوخود رافریب ندهیدانجا نه ثروتی ؛نه پستی ؛نه مقامی ؛نه نسبی هیچ کدام به دردنخواهدخورد.سه گناه به هیچ عنوان بخشیده نخواهدشد.حق الناس ؛حقی وحق الله چون این سه خیانت درامانت خداونداست وانهایی که دارای مکنت وقدرت وودرراس حکومت ها بودنداینها زیربارمحکویت های سنگین هستندعبورانان از این معرکه بسیاردشوارخواهدبودپس اگاه باشیدای زمامداران حکومت هامحاکمه شمابسیارسخت خواهدبودپس حقی راضایع نکنیدوثروت ملی رابه قسط عدل مصرف کنیدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/27 - 13:54
انگاه که صوراسرافیل دمیده شدهمه ی ادم ها ازادم تاخاتم دران معرکه جمع خواهندشد.دریک زمین هموارکه هیچ تپه ای یادره ای دران وجودنداردهمه درانتظارخواهد بودگرمای بلای پنجاه درجه مغزانسان هارامی جوشاندهیچ کس کسی رانمی شناسدهیچ کس یاوردیگری نمی شودسکوت مطلق درانجا حاکم است انهای که دراینجا بزرگندکوچکندوانهای که دراینجاکوچکندبزرگ می شوندتنها چیزی که درانجا نجات دهنده است عملکردهای صالح دنیای شماست وشمادرگرواعمالتان خوهیدبودانهای که اعمالشان صالح است انتظارشان خیلی زود به اتمام خواهدرسیدولی وای به حال کسانی که دراین دنیاخبیث وزشتکار وحرام خوارودغل بازبودندسه گروه مشکل خواهندداشت.زمامداران ستمگروبی عدل که موجب ازارامتی شده اند.علمایی که به گفته های خودعمل نکرده اند .کسانی که ثروت باداورده به دست اورده اند وحقوق دیگران راضایع کرده اندودنیا راگل الود نموده اندتامنافع خود وگروه وابستگان خودرا صدچندان کنندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/28 - 21:06
اینگ اقای نوبخت گوش کن ؛من اهل تعارف نیستم وازکسی هم واهمه ای ندارم.جنابعلی باعث شدین مابازنشستگان معلمان نیمه اول سال98ازهمه چیزمحروم بشویم مسبب رامن شمارا می دانم شماتصورکنیدتاچندسال عمرکنیدبعد ازمرگ چه خواهیدکردالبته وزیراموزش وپرورش هم وحاجی بابایی نیزشریک جرم شماهستندمن شماسه تن رامقصرمی دانم نه پاداش پایان کارمارا می دهیدونه حقوق حقیقی مارا می دهیددرواقع زورمی گوییدوازموقعیت خودسواستفاده می کنیدنه ازخدا می ترسید ونه ازمردم شرم داریدشمافقط یک ماه بااین حقوقی که مامی گیریم زندگی کنیدان وقت متوجه می شویدکه ماچقدرزجرمی کشیم ان جای مهری که درپیشانی شماست نشانه زهدشماتلقی می شودایاعملتان باعقیده تان یکسان است؟ایاسیاست شماعین دیانت شماهمین است؟ماچاره ای جز این نداریم که شکواییه خودمان رابه پیشگاه خداوندببریم وازاودادرسی می کنیم و...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/03/29 - 08:12
با سلام خدمت تمامی عزیزان چه خوب شد که افزایش حقوق دو میلیون تومانی در شب های عید برای معلمین در رسانه ها گفته شد تا سایر اقشار کم درامد هم با توجه به تورم روزانه کمی حقوقشان بالا رود اما چه بد کردند که به وعده های خود کامل عمل نکردند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/03/29 - 08:13
چه موقع حقوق اضافه کار همکاران رسمی پرداخت می شود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/03/29 - 08:14
خواهشا نظرات بنده هم قابل روییت شود
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/29 - 18:54
مابازنشستگان نیمه اول 98وبازنشستگان دیگر؛مدافعی هچنون رهبریعنی(حضرت ایت ا...سیدعلی خامنه ای داریم )راداریم که ایشان ازطریق خداوندمی خواهندقانون عدل خداوندرادرایران پیاده کنندکه البته هزاران مشکل وهزاران انسانهای خبیث وخدانشناس ؛اب راگل الودکنندتاماهی بیشتری صیدنمایندکه درزمان حضرت علی(ع)هم چنین کردندمتاسفانه این خبیث هادرراس قدرت هستندوچون غده ی سرطان که می خواهند پیکراقتصاداین کشوررانابودکننداینکه وزیراموزش وپرورش نمی تواندازهمکاران خوددفاع کندویا اقای نوبخت قانون شکنی می کندویانمایندگان مجلس شورای اسلامی نمی توانندازقوانین تصویب شده ی خود دفاع کنندو...درمیان ضعفا؛درزیرفقردست وپامی زنندوبازنشستگان اموزش وپرورش همچنان گرسنه هستندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/30 - 00:23
....وهمین هامال و ثروت این ملت رابه غارت بردندوان وقت بگویندمابودجه نداریم حق حقوق بازنشستگان نیمه اول98رابپردازیم ویاحق وحقوق سایربازنشستگان راچندین سال است که به یغما می برندمدیرعامل صندوق بازنشستگی از یک طزف ؛قانون شکنان مسئولین دولت ازطرف دیگرضعفارازیرپای خودشان له می کنند؛ازسوی دیگرقانون گذاران نیزبه فکرمیلیون هاحقوق خودشان هستندوهمین هاملت ایران رابنام امام حسین(ع)وادارکردندکه انقلاب کنندوبانام عدالت امام علی (ع)مردم رافریب دادندوعابقت این شدکه می بینیم .اکنون 90درصداین ملت به اصول دین اعتقادندارند؛توم بی حدحساب کمرضعفاراشکست وبازنشستگان اموزش وپرورش که بیچاره ترازهمه اقشارهستندمابایدبه خداپنها ببریم وشکواییه خودمان رابه به ایشان بدهیم ولی بدانیدکه برای شماگران تمام خواهدشدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/30 - 13:54
هرانسان اگاه وبی غرض می داندکه ادمی باپیرشدن مخارجش بلامی رودازطرف دیگریک معلم وقتی سی وچندسال باحقوق کم؛ دوران جوانی خودراگذرانده به طوری که حتی بادوشیف کارکردن هم نتوانسته امورات ظاهری ونیازهای اولیه ی خودرابرطرف کندایابه نظرشماچقدرانرژی برایش باقی مانده که بتواند50درصدتورم موجودراباصرف ان انرژی براوردکندالبته باکمال تاسف قانون گذاران ومدیران ارشد اموزش وپرورش از افرادمفره ودارای رفاه کامل هستندوبه اندازه سه برابریک معلم معمولی ماهانه حقوق دریافت می کنند.بنابراین ؛مشکل ماباز نشستگان نیمه اول 98وبازنشستگان دیگرصدچندان می شوداول اینکه کسانی برای ماحقوق تعیین می کنندکه اهل دردنیستنددوم اینکه عده ای از همین معلمان درامدهای ثانوی دارندسوم اینکه قوانین ایران درشرایط فعلی به شکل شانسی وقماربازی تدوین واجرامی شود وچون انتخاب شده هابرای کشورداری بااصول صورت نگرفته است وبه شکل طایفه ای وقبیله ای انجام گرفته وباندبازی وراندبازی دراین نوع انتخابات دخالت داشته دراین شرایط وای به حال ضعفاو....
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/03/31 - 12:21
اینک من ازمسئولین سوال میکنم؛ایاپاداش نیکی ها؛نیکی است یابدی؟من 32سال باتمام خلوص نیت وباحقوق اندک وبادوشیفت کارکردن وخودرابه اب واتش زدن به سختی می توانستم نیازهای اولیه خودوخانواده ام رابرطرف کنم اکنون مال اندکی که دارم ازحقوق موظفی خودنبوده درطول این 32سال تمام انرژی بدنی خودم راصرف نمودم فقط توانستم نیازهای اولیه خودوخانواده ام رابرطرف کنم امروزاین حکومت به یک عده ای ستمگر میدان داده است.امثال نوبخت ها وخودروحانی ومدیرصندوق بازنشستگی و...واینهاشمشیرهای دولبه برداشته اندوبازنشستگان نیمه اول 98وسایربازنشستگان راسرمی برندومیلیون ها بازنشسته رابه خاک سیاه نشانده انداینهاتابع قانون نیستندمی گویندماخودمان قانون هستیم نه پاداش پایان کارمارا می دهندونه افزایش 50درصدخدمات کشوری رااعمال نمودندفاصله حقوق شاغلین با بازنشستگان در قانون ده درصداست اینک این فاصله بالای شصت درصدشده است.ایااین فساداقتصادی نیست که اینها بوجوداورده اند؟بترسیدازروزی که صبرمالبریزشودان وقت دودمانتان رابه اتش می کشیم به شما هوشدارمی دهم هراقدامی که به نفع بازنشستگان است به سرعت انجام دهیدوگرنه سکوت نخواهیم کردو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/02 - 09:44
ای خدا کی به فریابازنشستگان اموزش وپرورش خواهی رسیدوکی این ستمدیگان بازنشسته اموزش وپرورش رایاری خواهی کرد این بازنشستگان اموزش وپرورش تاکی بایدزیرچکمه های مدیران ارشد اموزش وپرورش لگدمال شویم وتا کی این ظلم را تحمل کنیم ما به جز توهیچ یاوری نداریم پروردگارا به دادما برس این حکومت مارا زجرکش می کندوقدرت مبارزه هم نداریم بنام دین وپیامبرتوبه ماستم می کنندمابه جزتوبه چه کسی پناه ببریم خودت راه فرج رابه مانشان بده خودت گره گوشای ماباش دیگراشکارتر ازاین ظلم دردنیا وجودندارد.رحم کن برماواین بازنشستگان بینوا اموزش وپرورش ازدست این مدیران ارشدنجات بده و...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/03 - 20:31
خداوندا؛تومی دانی که مامعلمان بازنشسته نیمه اول 98وسایرمعلمان بازنشسته درطول خدمتمان ؛وجدان کاری واعتقادات وایمانمان ودلسوزی نسبت به فرزندان کشورمان چندین برابرمعلمان امروزی بودوبه حقوق کم قانع بودیم وخداراشکرمی کردیم وراضی بودیم به رضای تو.حال چراازماحمایت نمی کنی ومارادرپیش این معلمان تازه به دوران رسیده ها؛این قدرتحقیر نمودی اخرفاصله حقوق معلمان بازنشسته باشاغلین قریب دومیلیون تومان می شود؟.ایااین تورم فقط برای شاغلین است مادراین کشورزندگی نمی کنیم؟چراروزی مارابه دست نامحرمان سپردی ؟چراماراستمدیده وبه دست ستمگران اسیرنمودی ؟چرابه این ظالمان میدان دادی تااینگونه برماجفاکنند؟ایامعادنیزبه همین صورت خواهدبود؟این مدعیان دفاع ازدین تواینگونه بی عدالتی می کنندیااینهابی دین هستند.بی عدالتی رابااین شیوه ترویج می کنندیامی خواهندایمان این مردم راازبین ببرندبه هرحال ماراتنهاگذاشتی وتحقیرمان نمودی خدایاکمکمان کن ماجزتوهیچ یاوری نداریم.اگروضع حقوقمان بااین شرایط باشدبه کارهای خطرناکی دست خواهیم زدتوشاهدباش که مامقصرنیستیم اینهامارابه لجبازی وادارنمودندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/05 - 10:55
ای خدای مهربان ؛ما مستضعفان بازنشسته سال 98وبازنشستگان قبل؛ می دانیم که توصدای مظلومیت مارا به گوش انهایی که قبلا به ماستم کردند.شمااکنون وسیله ای قراردادیدکه این صدای مظلومیت مارابه گوش دلیرمردانی همچون جناب اقای دکترمحمدرضاپورابراهیمی نماینده مردم کرمان ووجناب دکترقالیباف ودیگرمبازران راه حق رساندیدماازاین بابت ازشما سپاسگزاریم اکنون ای خدای مهربان وتوانمند؛لطف کن این کارزار مابازنشستگان نیمه اول 98 وقبل را؛باسیستم حکومتی فعلی بامذاکرات عادلانه وباحمایت های بی دریغت؛ باشیوی مناسب احقاق حقمان؛ که ماراازاین تنگناهای سخت تورم کمرشکن ودردوران پیری وفرسودگی وباحفظ ابرویمان ازحیث مادی ومعنوی به صلح مبدل شودومامعلمان بازنشسته مجبورنشویم دست به کارهای بزنیم که به ضررهردوطرف شود.همه ی کسانی که درپست های کلیدی این حکومت هستندبه خوبی میدانندکه حق گرفتنی است و50درصدافزایش حقوق 99حق مااست که 15درصدان داده شده و35درصدان حق مسلم مااست که بایدداده شوداگرباروشهای مسالمت امیز داده شدکه هیچ واگربااین شیوه داده نشودبه روش دیگری بایددست زدخدایا کاری کن باصلح این کاربه سرانجام برسد.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/07 - 10:46
جناب اقای روحانی شماواهیت دولت شماوبه خصوص اقای نوبخت ستمی برمامعلمان بازنشسته نیمه اول سال98رواداشتیدکه این ستم کمرماراشکست شمازورتان به ملت خودتان می رسدبه این قشر ضعیف جامعه(معلمان بازنشسته 98)ستم می کنیدان وقت می گوییدامریکاراشکست دادیم شما به اقشارمختف ملت ایران ستم مکنیدشماباابروی معلمان بازنشسته بازی مکنید این ضعیف کشی راچه کسانی به شمااموزش داد.چراخاطره ی بدی ازخودتان وهیت دولتان درنزدملت ایران به جا می گذاریدمخصوصا مامعلمان بازنشستگان نیمه اول 98هیچ وقت اقای نوبخت را نخواهیم بخشیداین مرد چه کینه ای باما داشته است که اینگونه از ما انتقام گرفت وان کسانی که شاهدستمگری این مردبودند وظلم رادیدندوسکوت کردندشریک جرم تلقی می شوند.اشکال نداردبالاخره عمرتان به پایان می رسد ان وقت دردنیای دیگر خواهیددیدکه چه کردید.اقای نوبخت معلمان بازنشسته نیمه اول98شامل رتبه بندی بودوشامل 50 درصدافزایش بودهمه این حق رااز ماسلب کردیدوستم اشکاربرمانمودیداگراین خطاواشتباهتان رااصلاح نکنیدبه خداقسم که اهل دوزخ خواهی بود.واین رابعداز مرگ خواهی دید.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/08 - 01:13
بگذاریدبرایتان بگویم ؛شمامسئولین نظام فعلی ایران معادراقبول نداریددین واصول ان راملعبه سیاست های مطامع دنیوی خودکرده ایدتاافکارعمومی را فریب بدهیدودرپشت پرده مذهب ؛مطامع دنیای خودتان رااصلاح می کنیدروزی فرا خواهدرسیدکه خداوندهمه ی این حیلگری های شماراافشاخوهدکردان ضربه ای که به معلمان بازنشسته نیمه اول 98واردکردیدتاوان انراپس خواهیددادخیلی زودان روز فرا خواهدرسید.انگاه که درحال خواب خوهیدبودبلای اسمانی شمارادربرخواهدگرفت این اتفاق زمانی رخ خواهددادکه شما درخواب غفلت خواهیدبودبدانیدکه این افسانه نیست این عین حقیقت است که رخ خواه داداین بلا نه بوسیله مردم بلکه ازطریق خداوندصورت خ اهدگرفت این اتفاق عجیب به وقوع خواهدپیوست به پیشرفت های نظامیتان متکی نشویدچراکه اینهاهمه ازکارخواهدافتادازتعجب دندان به دهان خواهیدگرفت به جاسوسانتان نیزاعتمادنکنیدبلای که اتفاق خواهدافتادهیچ نیروی نمی تواندجلوانرابگیردمگراینکه به خوداییدوخودتان رااصلاح کنیدوعدالت رابرقرارکنیدوبه مردم ایران خدمت کنیدحق رابه ذی حق بدهید وخبیثان راازصحنه سیاست دورکنیدو...
پاسخ + 0 -1 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/09 - 00:07
اگرصدباراین جمله راتکرارکنم بازهم کم گفته ام (شمادولت اقای روحانی به معلمان بازنشسته سال98ظلم کردیدچراکه درپیش دیگرمعلمان شاغل ماراتحقیرنمودیداین گناه شمابسیاربزرگ است چون تمامی حق وحقوق ماراضایع کردید.تاقیامت این بدی شماراهرگز فراموش نخواهیم کردیعنی غیرقابل بخشش است.افزایش 50 درصدخدمات کشوری ازماسلب نمودیدازطرف دیگرماراازرتبه بندی محروم کردید.هرعبادتی که انجام می دهیدبی معناست چون به گناه کبیره مرتکب شدیدحقالناس رانابودکردیدودرمقابل خداوندگناهکارواقع شدیدوخسرالدنیا والاخرشدیددنیایتان که خراب شدوخداونداخرت شماراخراب کرد
حال چندصباحی زندگی کنیداخرچه می شودایابامرگ هم می توانیدمقابله کنیدالبته که شمابه معاداعتقادنداریدوروزقیامت راانکارمی کنیدالبته که شما به علم ارز ش قائل نیستیدالبته درایمان شماضعف های فراوانی وجوددارد.تبعیض بااین بزرگی این راثابت می کندفاصله حقوق بازنشسته باشاغل دراموزش وپرورش 2000000تومان است.اگرپول نداریدچرابه شاغلین ان همه افزایش دادیدومعلمان بازنشسته رااین همه فراموس کردیدو....)
پاسخ + 0 -1 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/11 - 11:56
این برای حکومت شرم اوراست که یک معلم درنیمه اول 98بازنشسته می شودوحقوق اوراطوری تنظیم می کندکه این بازنشسته بعدازان همه زحماتی که درطول 32خدمت خودمتحمل شده اکنون فاصله حقوق اوبامعلم شاغل 2000000تومان می شودواین معلم بازنشسته درزیرفقرقرارمی گیردوان معلم شاغل که ازنظرسنواتی کمترازبازنشسته بوده 2000000تومان ازمعلم بازنشسته ماهانه بیشتردریافت می کنداگراین معلم بازنشسته مثلا ده سال قبل بازنشسته شده بودحرفی نبوداین فاصله 2000000تومان درمدت زمان کمتر ازیک ماه بازنشستگی فاصله می گیردطوری که حتی پاداش پایان کارش راهم نگرفته است.این دولت جلادروحانی مخصوصا این نوخت خبیث وحیوان صفت این تبعیض بااین بزرگی رابوجوداوردایا کسی نیست که افساراین شتردیوانه رابگیردوبیش ازاین خراب کاریهای دیگری انجام ندهدوباابروی دین اسلام بازی نکندایامجلس یازدهم دست روی دست گذاشته وتماشاگرظلم اشکاراین دولت است.
پاسخ + 0 -1 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/13 - 20:14
من هیچ گناهی رابزرگترازاین نمی شناسم که بی گناهان رابه نام خدازیرفشارقراردهند.معلمان بازنشسته نیمه اول سال 98بعدازسی وچندسال که درانتظاررتبه بندی وافزایش های دیگری بودندچراکه سی وچندسال باحقوق بسیارکم ساختندومحروم ازهمه چیزبودندولی ازکارخودشان نکاستندحقوقی که دولت پرداخت می کردکفاف پانزده روزش نمی شدولی دم فروبست وچشم به راه دوخت که شایددراواخرکارش ؛ازطرف دولت سامان یابدودردوران بازنشستگی چندصباحی رابه ارامش وباابرومندی پیش خانواده واطرافیان خودزندگی کند.اقای نوبخت واقای روحانی ریئس جمهور؛این قشرستمدیده ومظلوم رابا نام خدا ودرزیرپرچم دین اسلام ؛زیرفشارمادی ومعنوی قراردادند.معلمان بازنشسته نیمه اول 98شرعاوعرفاشامل 50درصدافزایش خدمات کشوری ونیزشامل رتبه بندی بودنداین معلمان بی گناهان باسختی تمام بانام خدازیرفشارقراردادندحکومت ونظام فعلی بایداماده باشندتاازطرف خداوندانتقام این معلمان گرفته شودونمی توانندازان بگریزندمگردست ازستم بردارندوبه فکرضعفاباشندکه معلمان بازنشسته جزی ازمستضعفین هستندو...
پاسخ + +2 0 --
بداقبال 1399/04/14 - 14:22
سلام اسفندماه درازمون رتبه بندی شرکت کردم قبول نشدم پس ازچندماه انتظار ونگرانی ،قراره اخرتیرازمون برگزارشود البته باسخت گیری های بیشتر
بایدباگوشی امتحان دهیم شماره ثبت کنیم باهمان شماره امتحان داده شود
خدایا به فریادمان برس
چهل تاسوال هست باصحفه کوچک گوشی چطورمیتوانیم سوال کامل مشاهده کنیم
اگرباطری گوشیمان شارژش تمام شدچه کنیم
ماکه گوشی مدل بالا نداریم
کسی که چشمش ضعیفه به نظرشماراحت میتواندسوالات بخوانه
عدالت کجاست ماچه فرقی بامعلمی که سی شهریوربدون دغدغه رتبه گرفت داریم
چه فرقی باان کسی که اسفندامتحان دادبالب تاب داریم خداوکیلی شرایط سختترنکنید
میخواستید حدنصاب نمره کم کنیدبزرگ مردان
این همه جزوه بخوانیم هشتاددرصد نمره بیاوریم بعداز24سال سابقه
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/14 - 21:24
ضمن سلام به محضرجناب اقای قالیباف؛همان طورکه مطلع هستیم جنابعالی درخصوص بازنشستگان اموزش وپرورش دلسوزانه پیگرقضیه همسان سازی بازنشستگان باشاغلین ازنظرحقوقی هستیدوشمابه عنوان ریئس مجلس یازدهم درازبین بردن تبعیض وجلوگیری ازتفرقه بین امت مسلمان ایران تلاش های لازم راانجام می دهیدشماشاهدهستیدکه درسال 98به معلمانی که در98/7/1به علل مختلف بازنشسته شدندچه ظلمی اشکاربرانان وارد امداین بازنشستگان شامل 50درصدافزایش خدمات کشوری ونیزشامل رتبه بندی ازنظرقانون بودندولی عده ای خدانشسناس؛ جهت ایجادتبعیض وتفرقه بین اقشارمختلف؛ برای ضربه وارداوردبرنظام؛ قانون رادورزدندونارضایتی های بین بازنشستگان ایجادنمودند.اگروضع بازنشستگان به همین صورت ادامه پیداکندوکمبودبودجه راپیش بکشندوبه سرعت این همسان سازی راانجام ندهندوبخواهندانرابه سال1400بکشانندمنتظرعکس العمل های ازطرف مابازنشستگان خواهیدبودواین برای نظام مصلحت امیزنیست .چرااین بودجه برای شاغلین بود؟درضمن پاداش پایان کارماراهم ندادندارزش پول 98باارزش99ایایکسان است؟این هم ظلمی دیگری بودکه برای ماواردامد.بدانیدکه خداوندشاهد این ستم هاهست و...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/15 - 01:17
اقای روحانی وکابییه اش بایدبه مجلس یازدهم پاسخ بدهنداین مجلس مانند مجلس دهم نیست که هرمسئولی هرطوربخواهدعمل کندواین قوه قضایئه هم مانندقبلی نیست که هرراندبازی ویاهرقماربازی بخواهدیک شبه میلیاردرشوددیگرگذشت ان زمان که اختلاس پست اختلاس ازسوی اقازاده هاانجام گیردوجیک هیچ کس هم درنیایدظلمی که درطول هفت سال ریاست جمهوری شماگذشت بایدماخذه شویدظلمی که به معلمان بازنشستگان 98کردیدباید پاسخگوی ان شویداین مجلس یازدهم تصمیم گرفته جلوهمه ی این دغل بازی هارا بگیردوطرفدارمستضعفین هستنداینهاانقلابی هستندوستمدیدگان رایاری خواهندکردواین مجلس به یاری خداوندوبه کمک اقای ریئسی مسئول قوه ی قضایئه وبارهنمودهای رهبرعالی مقام وبه پشتیبانی ایشان دوباره ان شورانقلابی سال 1357رابوجودخواهیم اوردواین نظام رااز فروپاشی نجات خواهیم داد.البته اگرخدابخواهدواین مردان وزنان مبارزوازادی خواه تلاش کنندعدالت منطقی راکه یکی ازاصول دین مااست درجامعه ایران پیاده کنندوکمک کنندحق به ذی حق داده شودانشائ الله.
پاسخ + 0 0 --
معلم منطقه 9 1399/04/15 - 21:47
با سلام خدمت مسولین ابتدایی و ذی ربط مگر برای پر کردن فرم نماد قرار نبود برای هر دانش آموز مبلغی به حساب معلمان واریز شود .گویا این مبالغ مستقیم به حساب برخی مدیران واریز شد و هیچ به روی مبارکشان نمیارن .چرا رسیدگی نمیکنید؟ جناب آقای محسنی نسب و مرادی. چرا این مبلغ مستقیم به حساب خود معلم واریز نمیشه؟
چرا .... در منطقه نه تهران همیشه حرف اول در مناطق چند گانه تهران را میزند از مدرسه بگیر تا اداره و هیچ رسیدگی هم نمی شود. برای طرح نماد معلم ابتدایی واقعا زحمت کشیده و هزینه صرف کرده اونوقت هزینه رو به حساب مدیران و .... میریزند در صورتی که حتی یک گزینه رو اینا پر نکردن و همه کارا رو معلم به تنهایی انجام داده برخی مدارس هم مدیران با هم تصمیم گرفتن گه به معلم هیچ مبلغی داده نشه.چرا هیچ اقدامی نمیشه؟
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/16 - 00:56
بدانیدکه این نوشته ها دردفترمحفوظ که علم انراشما نمی دانیدثبت می شودچراکه دفاع ازحق است وتازمانی که این حق گرفته نشودهمچنان ادامه خواهدداشت درقانون فاصله حقوق معلمان بازنشستگان بامعلمان شاغلین ده درصداست واین ده درصدهمان مالیاتی است که ازشاغلین کسرمی شودولی از بازنشستگان کسرنمی شودوهمسان سازی یعنی یک معلمی بازنشسته ی که رتبه عالی خود رادریافت کرده ودرسمت اموزگاری بازنشسته شده دراین صورت باشاغلی که درهمان رتبه وسمت وسنوات خدمت داردوشاغ است حقوق این دورا تناسب می زنند.معلم بازنشسته نوددرصد حقوق ان شاغل رادریافت می کند مثلا اعلان شاغلی که 6000000تومان حکم حقوقی داردهمتراز او که بازنشسته شده است 5400000تومان بایدحکم حقوقی زده شودبه این می گویندتناسب ویاهمان همسان سازی درحالی که مبلغ حقوقی فعلی این معلم بازنشسته 4200000تومان است یعنی هرماه 1200000تومان این معلم بازنشسته کم دریافت می کندایااقای نوبخت وریئس جمهوردرک این مسئله بسیارساده راندارند؟ایانمی فهمندکه این تبعیض است؟این راهرصاحب عقل سلیم به خوبی درک می کند اگرمجلس یازدهم درپیگری ان جدی باشندعدالت برقرارخواهدشدو ضایت خداونددران است.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/17 - 00:31
درعالم ماورای طبیعت سه پرونده وجودداردوهریک رافرشتگانی تنظیم می کنند.درپرونده ی اول گناهان وصواب های انسانهایی نوشته می شودکه درعالم شهوددنیوی دارای علم؛پست یامقامی ؛ثروتی یامکنتی ؛موقعیت اجتماعی داشتند.درپرونده ی دوم گناهان وصواب های انسانهای نوشته می شودکه دردنیای شهودی عمرخودشان رادر بی تفاوتی فارغ ازدرددیگران سپری نمودند.درپرونده سوم گناهان وصواب های انسانهایی نوشته می شود که مبارزبودندوازحق مظلومان دفاع می کردند.
اینام مردمانی هستندکه یا از حیث جهالت ویاازحیث ریاست دوستی ویاازحیث دنیاپرستی مرتکب گناه می شدندمثلا حق وحقوق مظلومان راضایع می کنندچراکه این ستمدیدگان یاورانی ندارندمثل بازنشستگان نیمه اول سال98چون این گروه ضعیف واقع شدندپس ازطرف زورگویان ضایع شدندکدام عقل سلیم قبول می کندکه گناهان این زورگویان ازطرف خداوندبخشیده شودمگرتوبه کنندحق رابه ذی حق بپردازندانهم به سرعت واین مظلومان به حق واقعی خوددست یابندوکسانی که حقوق بازنشستگان معلمان 98راضایع کرده اندسریعا جبران کنندچون روزمرگ هیچ کس معلوم نشده است پس قبل از مرگ حساب هارا بایدتسویه کردو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/18 - 00:21
جناب اقای نوبخت فرمودندکه باز نشستگان اموزش وپرورش برای حل مشکل همسان سازی؛ نمایندگانی ازبازنشستگان جلساتی تشکیل می دهندتاموضوع همسان سازی باشاغلین راحل وفصل نماینداما اینکه این نمایندگان خودمان رانمی شناسیم. برای ماجای سوالی است که بایدپاسخ داده شودونیزنتیجه این جلسات چه شده وبه کجارسیده مااطلاع نداریم ممکن است که دولت به انهاالقا کند
وحق وحقوق بازنشستگان راطوری طراحی کنند که به ضرر بازنشستگان باشد.اگر اینطورنباشد.اولا چرااین موضوع شفاف نیست؟ثانیاچراگزارش کاراین جلسات رابه سمع بازنشستگان امورش وپرورش نمی رسانند؟ .ثالثاچرااین دست وان دست می کنندوبه مسئله کش می دهند؟همسان سازی معلمان بازنشسته باشاغلین یک حق مسلم است.وهرکس دراین خصوص کوتاهی کنددرواقع حق وحقوق هزاران معلمان بازنشسته راضایع می کننداگراین همسان سازی تااخر این تیرماه سال99 به طودقیق وشفاف وصدوراحکام انجام نگیردمامجبورهستیم عکس العملی ازخودمان نشان بدهیم این یک اتمام حجت است که فردا نگوییدبه ما اطلاع ندادیدبدانید که دیگر جانمان به لبمان رسیده واب از سرما گذشته است و...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/19 - 00:30
بنام خدا؛هراموزگاران قدیمی درشروع کلاس خوداین دوکلمه رادربالای تخته سیاه می نویشد.سپس درس راشروع می کردامااموزگاران فعلی این کارراکمترانجام می دهند.اموزگاران قدیمی تعلیم وتربیت رادرکنارهم انجام می دادندومعتقدبودنداموزش بدون تزکیه وتربیت ؛اثرمنفی دردانش اموزش دارددرقدیم؛ اموزگار؛تمام کمی و کیفی کلاس راخودبه تنهای انجام می دادودانش اموزان خودرامانندفرزندان خودمی دانست این اموزگاران؛ اکنون بازنشسته شدندوازکارافتاده انداحتیاج به حمایت وپشتیبانی ازطرف دولت دارندوماطبق فرمان خداوندعمل کردیم.ازخداوندانتظارداریم پاداش ها درمقابل نیت های ما عنایت فرمایندوخداوندقصداین رادارداگرخبیثان ونامحرمان بگذارند.زیاده خواهی های بعضی ها باعث می شوندکه حقوق واقعی ما ضایع شودواگرخداوندبخواهدصددرصدحقوق واقعی مازنده خواهدشدوهمه چیزتحت فرمان خداونداست وهیچ امیری بی اذن اوامکان واقع شدنش وجودنداردو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/20 - 00:52
بازهم ابهام؛ درجلسه هیجدهم تیرماه که نمایندگان بازنشسته هاوسایراقایان ومسئولین تصمیم براین گرفتندکه بازنشستگان 90درصدشاغلین درحکم کارگزینی حقوق درج شودمشخص نشده ودرواقع شفافیت نداردکه این 90درصدچگونه باهمترازهای شاغلین محاسبه می شودفرض کنیدکه همترازیک معلم که اکنون شاغل است 6000000تومان حکم زده شده است حال بازنشسته ی همترازاین معلم شاغل می بایستی 5400000تومان حقوق دریافت کنداین موضوع دراین جلسه به طور دقیق وشفاف بیان نشده که ایاهمین طورخواهدبودیاطوردیگری محاسبه واعمال خواهدشدوابهام دیگراین است که تاریخ اجرای این احکام چه وقت خواهدبودواینکه شاغلین افزایش خودشان رااز98/7/1ماهانه دریافت کرده اندایابازنشستگان نیزبه همین صورت خواهدبودواگراینچنین باشدمابالتفاوت این مبالغ چگونه پرداخت خواهد شد.چرانمایندگان مااین مباحث رامطرح نکردندوپاسخ انهارا درنیافتندالبته من هنوز اعتمادندارم که موضوع به نفع ماتمام شودو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/21 - 00:24
البته مقصراصلی مستضعفان هستندودرسوره بقره به این موضوع اشاره شده است که تعدادجهنمیان درعالم اخرت ازتعدادمستکبرین زیادخواهدبود.چراکه ازگرفتن حق واقعی خودکوتاهی کردند وبه مستکبران میدان تاخت وتازدادندمثلایک معلم بینواکه عمرخودوجوانی خودرا دراین شغل معلمی درطبق اخلاص قرارداده وبادلسوزی کامل وباحقوق اندک ساخته و دم فروبسته پاداش پایان کارخودرابعدازچندین ماه می توانددریافت کندایاارزش پول 98باارزش پول 99نصف قدرنشده؟ حال فرض کنیداین پول درسال 98به دست معلم بازنشسته داده می شدوقتی همین مبلغ رادرسال99میدهندچقدرکاستی پیدامی کنداین کسری راچه کسی جبران می کندایااین ظلمی وستم اشکارازطرف دولت به این معلم بازنشسته نیست؟افزایش 50درصدی خدمات کشوری خودریئس جمهوردستورانراصادرکرده بودومی بایستی از98/7/1قابل اجراباشدکه بنابه سلیقه ی خودشان اجرانکردندماهانه 1200000هزارتومان درمدت ده ماه مابالفاوت ان می شود12000000تومان می شود این کسری راچه کسی پرداخت می کندایااین ظلمی وستم اشکاربرای بازنشستگان نیست؟و...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/22 - 00:22
من ازروی دلسوزی به نظام فعلی نصیحت می کنم؛ مراقب اینده باشیددشمنان این ملت می خواهندبعدازچهل سال خوش گذرانی که نه ازجنگ ونه ازانقلاب ونه ازرنجهای که این ملت ایران درطول این مدت متحمل شدندوهیچ سهمی ندارندیک عده ای اعیاش ودنیاپرست که عمری رادرخوش گذارانی صرف نموده اند امروز می خواهندازاب گل الودایران واشفته شدن وضع فعلی ان سواستفاده کنند وملت عوام وبی خبرازاعیاشی های انان فریب تبلیغات اینهارا می خورندووضع ایران را ازاینکه هست بدترهم کنندتا به نوایی برسندهمین اعلان یک عده ی فاحشه واعیاش که چهل سال مال این ملت راغارت کرده ودرکشورهای پیشرفته مشغول اعیاشی هستندچسم به ایران دوخته اندومی خواهندبه کمک عوام؛ دوباره به ایران برگردندوبازهم مشغول غارت اموال این ملت باشندای روشنفکران ؛ای علما؛ای ملت اگاه ؛ای کسانی که ازادی خواه هستید.؛ای انانی که چهل سال خون دل خورده اید؛ای انانی که به اصول دین معتقدید؛ای انانی که حقیقت رامی دانیدهوشیار باشیدواگاه این دشمنان چیزی جز ضرر به ما به ارمغان نخواهنداوردو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/22 - 23:45
مشکل نظام حکومت فعلی مواردذیل است 1-راه حلهای که ارئه می دهندشفاف نیست 2-به نظرات عموم توجه ندارندمگرزوربالای سرشان باشندواحساس خطرنسبت به نظام داشته باشند.3-نظرات؛ شورایی نیست احتمالا واهمی ازکسانی دارندلذاعضای شرکت کننده ازخطرجانی خودشان می ترسند وحرف دل خودشان رادراین جلسات نمی توانندارائه بدهند.4-همه ی گفته ها ونظرات ختم به یک نظرشخصی منجرمی شودیعنی نظرات جمع دراین وضعیت مدنظرقرارنمی گیرد یعنی خیلی از جلسات ونظرات متخصصان به شکل تشریفاتی مبدل می شودوهمه ی هزینه های صرف شده به هدرمی رودمثلا همه میدانندکه دولت فعلی وکابیئه اش بیش ازسه سال است که نمی تواننداقتصاد کشور رااداره کنندتمام اختیاراتی که دارندبه هدرمی دهندمثل ان دورغگوی که می خواهدحرف خودراراست جلوه دهدمرتب دروغ می گویدوبه شکل اشکاراخودراخراب می کندهمین دولت به نظام اموزس وپرورش ضررهای کلانی زده اندمخصوصابه معلمان بازنشسته ضربه های روحی و جسمی فراوان وارداورده انهاهم ازترس ؛سکوت اختیارکرده اندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/04/24 - 14:11
درست است ایران درشرایط فعلی مشکلات عدیده ای داردووضع اقتصاد ایران درشرایط فلج بسرمی بردوهرج ومرج دران به شدت حاکم است ونبض اقتصادغیرعادی شده است وبیماری اقتصاددرشرایط خطرناک ودرواقع به طرف مرگ پیش می روداگرجراحان ماهرواردعمل نشوندواقتصادانان وجامعه شناسان وتاریخ دانان ومردم شناسان وایران شناسان؛ که همان جراحان واقعی هستندمیدان داران اصلاحات نگردندوبه جای انهایک عده ی نادان که ازاین نوع علوم اطلاعاتی ندارندوبخواهندباعنادکردن وبامدعی تدین بودنشان؛ خودرا کنارنکشندوهمچنان از روی نادانی نگذارنددانایان میدادارباشند ووضع اقتصادراسامان دهندخیانتی به مردم می کنندغیرقابل بخشش و...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/04/29 - 13:45
تاکی باید یک معلم اینقدرتبعیض ببیند که این سختی های رتبه راببیندوحتی طعم اداری بودن ومدیریت یامعاونت مدرسه نچشد
لطفاتدبیری اندیشیده شود
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/01 - 00:52
ایه دوازده ازسوره(یس)کسی که سنتی نیکوازخودش به جاگذاشت هرکس بهره ای ازان ببردتمام نیکوهای عمل کنندگان به حساب ان بانی نوشته می شودبدون کسرذره ای حسنه ازان عمل کنندگان وبرعکس ان نیزبه همان صورت است (بانی شروعمل کنندگان به بدیها)به همان شکل است.چرااین اقایانی که سال ها قران خوانده اندبه مفهوم این ایه توجه نمی کننداینهاهمان کسانی هستندکه وقتی به حکومت رسیدندوصاحب قدرت ومکنت وریاست شدندقران رابوسیدندگذاشتندکناروگفتنداینک که به کمک تومابه اینجارسیدیم دیگرباتوکاری نداریم غافل ازاینکه خداهمیشه بیداراست اینهاخدارابت دانستندوچون زلیخاپرده بروی ان می کشندتامرتکب گناه شوندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/02 - 00:31
واگرصاحبان حکومت فعلی که مدعی هستندقانون کشورداریشان ازروی قران است وحتی قانون اساسی حکومتشان راازقران برگرفته اندایا نمی دانندکه
پایه و اساس دین اسلام بر اصول دین بناشده است ؟پس چگونه ممکن است که زمامداران مسلمان تمام این اصول دین رابه خاطرریاست وحکومت زیر پا می گذارندوبه دستورات خداوندوقران توجه نمی کنند؟درحق این ملت کی عدالت رااجرانمودند؟چرابه دستورات انبیاتوجه نمی کنند؟چرابه یکتای خداوندایمان نیاورده اند؟چرابه دستورات 12امان توجه نمی کنند؟اگرمدعی باشندکه عمل می کنند کشورایران به این روزنمی افتاد80درصدمردم ایران ایمان خودشان را ازدست دادده اند.اقتصادممکت فلج شده است.تعدادکثری ازاین ملت به فکرتهیه رزق روزانه ی خودشان هستندودچارانواع اشفتگی های ذهنی وفکری شده اند.اضطراب ونگرانی فردای خودشان هستنددخل وخرجشان درتضاداست.جنگ اعصاب دربین اقوام وحتی درداخل خانواده ها رسوخ کرده است انهم باشدت وحددکامل این چگونه قانونی است که اکثرمردم رابه زندگی اسیرگونه وبرده گونه کشیده است یک سوم جمعیت دررفاه کامل انهم بی دردسر وبدون زحمت زندگی می کنندودوسوم جمعیت برده ی انهاهستندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/03 - 22:03
مردم جامعه ایران باوجوداین همه اشفتگی بازهم ادب وطن دوستی خودشان رانشان می دهندچون ایرانیان ازهمان زمان دوران باستان ؛به نجیب بودن معروف شده بودندبایک مثال که مربوط به خودمن هست.درمهر98این حقیربعداز32سال معلمی بازنشسته شدم.حقوق شاغلین همترازان من 1500000تومان درهرماه افزایش پیداکردوازحقوق من 300000تومان کم شدیعنی تفاوت حقوق بازنشسته باشاغل همترازم 1800000تومان شدبعداز ده ماه کشمکش ونامه نگاریها بالاخره دولت روحانی وکابیئه ی خبیثش به زانودرامدوان نوبخت مجبورشدمسئله همسان سازی رامطرح کندووعده سرخرمن دادکه دراول مهر99اجراشود12ماه مبلغ1600000تومان سفره خانواده ی من راکوچک نمودازطرف دیگرپاداش پایان کارمن را12ماه به تاخیرانداخت بایک حساب انگشتی قریب 50000000تومان تنهابه من معلم بخت برگشته این دولت ضررزدوسفره ی خانواده ی من راکوچک وکوچکترکردودرعوض سفره ثروتمندان رارنگین ترورنگین ترنمودوضعفاضعیف ترواغنیاغنی ترشدنداین بودعدالت روحانی تدبیروامیدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/04 - 00:57
مگرپیامبرمانفرموده که مردم ماننددندانه های شانه برابرند؟مگرثروت ملت ایران مال همه ی ملت ایران تعلق ندارد؟پس حال که این طور است چراعده ای پول راپارومی کنند؟شب می خوابندروزکه بیدارشدندمیلیاردرمی شوندوعده ی کثیردیگررزق روزانه ی خودشان راباهزاران زحمت مشقت به دست می اورندتعجب دراین جاست که این عده ی کثیرزحمت کش؛ شریف ترین وراستگوترین وامانتدارترین وباایمان ترین وپرمفیدترین ووطن دوست ترین وکار امدترین وپاک ترین وباوجدان ترین وباسوادترین ومدبرترین وصادق دارترین وشجاع دارترین وبااستعدادترین مر دمان این سرزمین هستندارزشهای انسانی ودینی جای خودشان راعوض کرده اندروباه صفتان برای ماشیخ شده اندومردان وزنان خداوندکه به احکام خداوندعمل میکنندوبه اصول دین پایبندندبرده ان نابخردان شده اندخدابه فریادمابرسدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/06 - 01:18
مادونوع خلقت داریم یکی خلقت طبیعی ودیگری خلقت ماورای طبیعی؛درخلقت طبیعی خداوندفقط نصیحت می کندوانسان راازعواقب ماورای طبیعی می ترساندویابشارت می دهدوقوانینی راکه برای حیات طبیعی وضع همان بشیرونذیربوده بنابراین انسان رامختارقرارداده است اما دوتانعمت برانسانهاعطانموده یکی نیروی فرقان یاهمان وجدان درونی ودیگری پیامبرانی بوده وبنام رسول بیرونی ؛عده ای می گویند. انسانهابرای رفع نیازهای خوددرکنارهم قرارگرفته اندچون اگرانسان ذاتااجتماعی افریده شده بودنسبت به یکدیگررحم ومروت داشتندوبخاطرریسیدن به لذات دنیاحق را نمی فروختندانهم به بهای کم ونیزحکومت عادلانه داشتندکه درطول تاریخ مشاهده نشده است انساهادودسته خبیث و روئوف تقسیم شدندوهمیشه خبیثان برروئوفان حکومت کرده اندواین خبیثان که دستشان بازبودازتمامی ابزاراسفتاده نموده وان روئوفان راسرکوب کرده وعده ای ازجسوران روئوفانرامی کشندوضعیفان انان رابرده ی خودساختنددرطو ل تاریخ هیچ انسانی روئوف حکومت نکرده واگرچندصباحی به طوراتفاقی چنین شده زیاددوام نیاورده وبلافاصله سرکوب شده انداین است تاریچه انسان درطول زمان و...
پاسخ + +1 0 --
ناشنای 1399/05/08 - 16:58
ازموده شده را ازمودن خطا ست معلمی که24 سال زحمت کشده میخواد حقشو بگیره باید ازمون بده اونم منبع درست حسابی تو دسترس نیست نت قطع میشه. وهزار یک مشکل دیگه. اقایون میلیاردی میخورن اشکال نداره. ولی ما باید ازمون بدیم. .
پاسخ + 0 0 --
همکار 1399/05/08 - 18:02
سلام سوال 37سه گزینه ای بودلطفاپیگیزی کنیدبرای کادراداری
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/12 - 00:57
دراسلام اصلی بنام معادداریم که روزحساب رسی های انسانهاست شاخه ای بنام پیوندمکتب درانجامطرح است مثلا یک انسانی کارنیک انجام داده است ولی انسان دیگرتوان انجام انکارنیک رانداشته ولی دلش می خواست که ای کاش اوهم می توانست همان کارنیک راانجام می داد پاداش هردواینها یکسان داده خواهدشدیامثلا رهبری یک جامعه تمام افکارش نجات کشور وامتش باشداگرچه به هرشکلی توان پیاده کردن افکارخودرابه دست نیاورده اوپاداش خودرااز خداونددریافت کرده است مثلا کسانی ازاموزش وپرورش که قصدضررزدن به معلمان باز نشسته سال98 را داشتندودراین کارموفق هم شدنداینها به چندصدنفرضررمالی نزدند بلکه به زنجیره ای ازانسانها ضررمالی وارداوده اندیاقشرمعلمانی که درطول تاریخ تحقیرشده انددرواقع زنجیره ای ازانسانهادراین مدت تحقیرشده اندومسببین درروزحسابرسی ودرپرونده ی انهاضایع شدن حقوق میلیون هاحق الناس ثبت شده است واین عین حقیقت است که می گویم و...
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/14 - 11:36
سلام زمان اقای پرورش موظف دبیر 22 ساعت بود برای جورشدن برنامه هفتگی قرار شد 2 ساعت بعنوان حق التدریس اضافه شود که شد 24 ساعت از ایشان پرسیدند هزینه اش چه میشود گفت حق التدریس ان بحسابتان واریز میشود اما ما باز نشسته شدیم وخبری از پول نیست اخر یک مسلمان نیست بگوید حقوق بشر کجای دنیا رعایت میشود تا ما حقمان را مطالبه کنیم
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/14 - 19:30
سلام اگر بچه های مسئولین در مدارس ایران محصّل بودند باز نگاه مسئولین بمعلمین همین گونه بود نه والله پس درس ومدرسه ومعلم وبخصوص بازنشستهگان معدوم العُمر در نظر مسئولین محلی از اعراب ندارند این قسم جلّ جلاله است برای صحت آن حاضرم در یک دقیقه بهر مسئولی که قبول ندارد اثبات کنم این گوی و این میدان
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/14 - 19:34
سلام لطف بفرمائید بدون سانسور نظر بنده را انتشار دهید این که بررسی ومصلحت واقع گرائی نیست زندگی انقدر فرصتی نمیگذارد که مصلحت اندیشی شود با تشکر اززحمتکشان این راه پر مشقّت
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/15 - 22:37
سلام در آموزش وپرورش یک زمانی قرار بود شایسته سالاری شود متاسفانه بایسته سالاری شد ازانجا فاتحه آموزش وپرورش خوانده شد اولین فاتحه را شخص بنده درجلسات تغییر نظام اموزشی خواندم مخاطبین ناراحت شدند نظر من درجلسات این بود که 1- شایستهسالاری 2-تامین مسکن -وسیله نقلیه -برطرف کردن دغدغه های معلم و..منابع مطلعاتی بعد فرستادن معلم بکلاس ضابطه بجای رابطه .بمعلمی گفتم چرا کم کار میکنی گفت من پنبه زنم به اندازه دوغش میزنم پنبه وقتی معلم دغدغه معیشت دارد وقتی حقوقش کمتر از یک کارگر افغانیست ووووومیخواهی فرهنگ بسازد زهی خیال باطل باید طرحی نو درانداخت مدیریت ها بازنگری شود پیشینه ها مدّ نظر باشد باتشکر سید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/16 - 01:18
فلسفه رتبه بندی معلمان برای ان بودکه معلمان رادردوحالت گذشته واینده فعالیت های این قشرمهم جامعه رابررسی کرده وبه معلمان برطبق این ارزیابی هاارزش گذاری شوندودرضمن یک نوع مشوق برای فعالیت های بعدی معلمان تلقی شودواگرغیرازاین منظوررتبه بندی معلمان انجام گیردجزاچعاف مفهوم دیگری نمی تواند باشددراین مفهوم گذشته سی وچند ساله فعالیت های معلمان بازنشسته نادیده گرفته شدیعنی معلمان بازنشسته ارزش قارچ راداشتندوارزش بی دروپیکرراداشتندپس مفهوم اموزش وپرورش تا سال98یک وزارت خانه بی دروپیکربود وتمام فعالیت هایش بی مفهوم وبی ارزش تلقی می شد.همه مامی دانیم وزارت اموزش وپروش منهای معلمان می شودتهی ؛یعنی بی مفهوم ؛وقتی رتبه بندی برای معلمان بازنشسته تا سال 98 ویا50درصد خدمات کشوری تعلق نمی گیرد پس یک طرف قضیه نقص داردوبدون کارشناسی این اعمال صورت گرفته است وهمین طوردیمی یک قانون سرنوشت سازجامعه راتدوین می نماینداین مدیران ارشداموزش وپرورش بااین عمل ناشیانه وغیرکارشناسانه تمام فعالیت های گذشته اموزش وپروش رازیرسوال بردندویک نوع ضربه ای برپیکره ی این وزارت خانه وارداوردندو...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/05/17 - 22:15
باسلام اینهمه نگیدبازنشسته98.بازنشستگان سالهای قبل بدبخت ترازهمه هستند.حق شما7ویا8ماهه خورده شده ولی حق اوناسالهای سال
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/18 - 19:35
یک سال دبیرستان قاهان استان قم کمبود نیرو داشت من قبول کردم که تامین کنم وقت نماز بیدار میشدم بعد میرفتم میدان خروجی شهر تفرش بهر وسیله ای بود خودم را میرساندم باغیک دوباره سوار اتوبوس هایی که بهساوه میرفتند میشدم وبعد از 15 کیلومتر سر جاده قاهان پیاده میشدم منتظر وسیله بطرف قاهان بهر حالخودم را زنگ اول میرساندم که خودش ریاضتی بود خصوصا زمستانها که لعنت به هر چه ریاضت باشه که چوب انرا در پیری میخوریم اصل موضوع وقتی سر جاده قاهان پیاده شدم 10 تومان کرایه دادم راننده گفت کم است گفتم کار هر روزه منه گفت معلمی 10 تومان را پس داد وگفت تو مستحق تری دعوا بالا گرفت بمسافران گفتم اقایان وخانمها اگر دکتری نابینایی را بینا کنه چقدر میگیره من و مثل من این مردک وامثلهم را بینا کرده انوقت منو گدا خطاب میکنه که چشمتان روز بد نبیند کوفته تبریزی را انجوری نمیکوبند که ان مردک را کوفتند جریان بمسئو لین وقت رسانده شد اما کک کسی نگزید الاّ که حقیر چلاغ گردید جوانی و فی سبیل الله عجب دنیاییداره بامید فرهنگ والای انسانی وموفقیت فر هنگیان عزیز جان من سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/20 - 02:28
خداوند سه نعمت برهمه انسانهاعطافرموده وعدالت خودرابرانسانها ثابت نموده است.اول:ازروح خودش براودمیده دوم:مرگ رابرای همه انسانها مقررفرموده است.سوم:همه انسانهارایک روززنده خواهدفرموده وبه حساب رسی انان خواهدرسید.این سه امانت برهمه انسانها داده است وهیچ چیزنمی تواندان راوارونه کنداین سه هم امانتی است وهم عدالتی هست کسانی که عمردقیقی داشته باشندوحساب همه چیزراکرده باشددرپیشگاه خداوندروی سفید خواهندبوداماانهای که به لذات چندروزفانی دنیوی سرگرم شوندواموال حرام وحلال درهم امیزدوغفلت کندکه حساب همه ی این هاراپس خواهددادچنان پشیمان خواهدشدکه صدهابارارزوکنددوباربه دنیا برگرددوخودرااصلاح کندهان ای اصلاح طلبان واصول گرایان به اماربدبختی های ایران رابنگریدتاحساب به دستتان بیایدکه چه کردیدامروزدوسوم جمعیت ایران زیرفقربسرمی برندومشکلات فراوان دیگری به دنبال ان امده است افتخارکنیدکه کشورداری می کنیداخلاقیات اصول انسانی به طرف صفرنزول می کندو...
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/20 - 19:51
سلام برفقیرانودرویشان راه فرهنگ خصوصا فرهنگیان عزیز مادانش بودیم کبریت جفتی یک قران بعبارتی دانهای10 شاهی حقوق باحقوق معلم میشدیک کامیون کبریت خرید اما امروز چطور سال 54 ازمهندسی پیکان 54گرفتم 14 تومن 3هزار دادم بقیه ماهی 100 تک تومن حالا چطور پول افغان یک بیستم ایران بود حالا چطور گروهبان 3 سپاه دانش 300 تومن میگرفت حالا سرباز معلم چقدر میگی ؟ ما این همه دانش اموز رشته اقتصاد تحویل جامعه دادیم اخه بابا یک صفر لااقل از اسکناس بردارن تا بیچاره مردم راحتر بشن والاّ فرقی نمیکنه 4تاصفر پیشکش اینا را گفتم اگر بی ربط تا نگین زیر خط فقریم ما معلمین بالخصوص بازنشسته ها اصلا بابا ما نیستیم زیر خط فقر خودش یک شناسنامست ما شناسنامه ای نداریم بجایی حساب نمیشیم این شندرغازم دردی را دوا نمیکنه معلمین عزیز ما با زرّه هم دیده نمیشیم کسی هم کاری نمیکنه پس خودمان استین بالا کنیم کار کاسبی راه بیندازیم تا خجالت زن وبچه هام رانکشیم اذا وقع الواقعه لا صبر ولا حُکم َولا حدّ فی الامور الجاریه سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/21 - 01:16
دوران معلمی ماشرایط سختی داشت من که ازسال66وارداموزگاری شدم ؛باحقوقمان تا15ماه می توانستیم دوام بیاریم حق مسکن نداشتیم ؛حق ایاب وذهاب نداشتیم ؛حق سختی کارنداشتیم ؛حق مدیریت ومعاونت نداشتیم ؛حق خو راک نداشتیم ؛همتایان ما درادارجات دیگربیش ازسه برابرحقوق ما مزایاداشتندبه فیش حقوق ما می خندیدندومسخره می کردندومافیش حقوقمان راپیش دوستان واشنایان روی نمی کردیم وگاهی که بعضی از فضولان متوجه می شدندبه معلمان می گفتندچگونه بااین حقوق خانواده اداره می کنیدخلاصه ازهمه چیز محروم بودیم ما ازبدن خودمان می سایدیم وصورت خودمان را سرخ نگه می داشتیم.نمی دانم شایدعتقادات مسخره ی ما بودکه صبوربودیم واعتراض نمی کردیم البته بعضی ازمعلمان درامدهای جانبی داشتندویادرسایه ارث پدری ویاپردرامدبودن شغل دوم انها ویازن و شوهرهردومعلم بودندبخیالشان نبودکه امثال من چگونه روزگارمی گذرانیم دولت وحکومت که از معلمان حمایت نمی کردندحال که اقدامی می کنندچون درجلودوربین کشورهای اروپای قرارگرفتند ازترس ضدتبلیغات انان به فکرمعلمان افتاده اند ووانمودکنندکه حقوق بشر درایران رعایت می شودو...
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/21 - 17:56
ما گروه خوش تیپ های ایستگاه سراب خیابان سعدی مشهد بودیم نبض مشهد درآپ دیت دست مابود سال 57 نبض انقلاب باارتباط عمدش نصیب ما شد بعداز انقلاب منو حسن سرخوش معلم شدیم من رفتم بنجات محرومان سیستان وحسن خراسان سعید زبیری وچند تا شرکت گازرسانی باز کردند جواد بحرابادی گارگر قند شیرین شد مهدی رفت المان امیر چقالو تکنسین شد صادق رفت ارتش اون هفت هشتای دیگه رفتند تو کاسبی وخریدو فروش منو حسن جلودار بودیم ته صف حسین ومحمد بودند که رفتند توبازار عقیق ودلربا چی شد الان بچه های حسین وفامیلهاش رفتند کانادا پول تو جیبی میلیارد امروز اگه بگی این جنس 500 مل تومن او 800 میخر مغازه بازار تهرانش متری 1میلیارد نمید اگه من با پیکان تو آژانس پول نون شب جورمیکنم اون هوایی مسافرت میکن خونه وماشین وبقیه تو مفصل بخوان حالا بعد از سی سال خدمت که همه چی رفته سر 1 تومن بالا وپائین می خاری جبران مافات چگونه حالا عدل را به بچه ها بگید با عین ننویسند که نام علی بدنام میشه غدیر بر فقیر مبارک سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/22 - 20:21
سلام .....آخه این ملیونا و تومنا درد منو دوا نمیکنه
آخه این درد بیدرمونا کسی شفا نمیکنه
آخه مابادردزاده شدیم دیگه مارورهانمیکنه
آخه مسئول دست بسته میگیدتقلاّنمیکنه
آخه باایندروآندرزدنامیگید اونو رسوا نمیکنه ؟
آخه شبوروزاش یکی میگیدازین کارانمیکنه
آخه مانیستیم میگید چشماشو وانمیکنه
آخه ماابودردائیم والابیچاره اینپاواونپانمیکنه
باعرض شرمندگی وپوزش ازین مزاج مزاحی سید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/05/23 - 01:05
من درسه زمان متعجب می مانم اول زمانی است که درگورستان مرده ای رابه خاک می سپاریم ودفن می کنیم اصلافکرنمی کنیم که مانیزبه سرنوشت این مرده دچارخواهیم شد.دوم زمانی است که زمامداران فعلی رامی بینم که به گذشته زمامدارانی که قبل ازاینان بودندوخیلی قویترازاینان تجهیزات وپشتیبانها داشتندتوجه نمی کنندکه چه شدندسوم زمانی است که وقتی واعظی یاایت الله های رامی بینم زمانی که موقعیت ندارندوبه قدرت نرسیده اند؛دم ازخدا؛پیامبر؛نصیحت؛اندرزمی زنندوحتی زمامداروقت را زیرسوال می برندوبه کارهای انان معترض می شوندوقتی خودشان به قدرت می رسندهمه چیزرافراموش می کنندوباچهاردست وپاان مو قعیت به دست اورده رامحکم بغل می کنندتاازچنگشان درنیاورندتادیروزسهلا کاریهای پهلوی رازیرسوال می بردندودربالای منابرومعابروباصدوراعلامیه هابرعلیه پهلوی قیام می کردندوامروزخودشان به همان رنگ رنگ امیزشده اندبازدیگران برعلیه زمامداران فعلی قیام می کنندوهمین طورتاریخ تکرارمی شودکه دراصطلاح علمی؛ به این حالت ها تزوانتی تزمی گوییم .عبرتی درکارنیست وبیدارشدن برای اکثرانسانها مهال است خدابه فریاداین ملت برسدو...
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/23 - 11:37
سلام .گویند شاعری رفت خدمت جد مادری من ناصرالدین شاه ودررسای شاه شعری البت شعری سرود شاه گفت هزار سکّه باو بدهید شاعر خوشحال بیرون آمد وطلب سکه کرد درباریان زیر بار نرفتند بیچاره بیک عددهم راضی بود نشد برگشت پیش شاه وگفت قبله عالم اینا یک دونه سکه هم ندادن شاه فرمود شاعر دلت خوش تو شعری گفتی ما خوشمان اومد ماهم حرفی زدیم تو خوشت آمد اگه قرار باشه هر کسی شعری گفت ما سکه بدهیم این پدر ص دور وبری چی بخورند عهده علی الراوی حالا دولت حرفی پرانده زیاد دلخوشم نبایست بود 2- کریم شیره ای نوکر ناصربادمجان سرخ کرده جلوی شاه گذاشت قدری خوردگفت چه غذای خوبیست بادمجان کریم گفت بله قربان بهترین غذای دنیاست چند لحظه بعد شاه نفخ کرد گفت کریم چه غذای بدیست کریم گفت بله قربان بادمجان بد ترین غذای دنیاست شاه گفت پدر ص الان گفی بهترین کریم گفت قربان من نوکر ناصرالدین شام نه نوکر بادمجان قابل توجه شاغلین محترم که چند صباح دیگه بازنشسته خواهند شد انشاءالله مارا درین گفتمانهای معیشتی حمایت کنند که انشاءالله آبی بچراغ ما هم ریخته شود موفق باشید سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/23 - 11:53
سلام پدر مرا همیشه نصیحت میکرد ودر حرفاش این جمله بود که پدرم گفت من توجه نکردم وحالا من میگم ولی تو گوش نمیکنی و من گوش نکردم حالا بهپسرم من خیلی موارد را میگم ولی گوش نمیکنه ومیگه شما قدیمی و...هستید انطور که من بپدرم گفتم البته خیلی محترمانه حالا پسره بمن میگه واو هم بپسرش همین طور تسلسل باطل ادامه داره اگه شما مجله سخن زمان پهلوی را داشته باشید ناله های فرهنگیان هر ده سال یکبار به اوج رسیده وبعد هرسال ناله ها تداوم داشته بله تکرار مکررات عزیز من تاریخ تکرار نمیشه بلکه شیوه های تاریخ تکرار میشه که اصطلاحا میگن تاریخ تکرار میشه تاریخ ممیشه بجلو حرکت داره وقایع واتفاقات تکراررشان عینی نیست صوری ومشابهتیست اگه درد فرهنگیان دوا میشه هر جوری میخاد باشه با پوزش از فرهنگسازان جهان وطن سید
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/26 - 23:22
سلام اگر بعضی از دروس دبیرستانی بصورت سمعی بصری ارائه بشود ودر هرجلسه برداشتهای دانش اموزان بصورت بحث و گفتگو وتحلیل انجام شود به نظر میاید بازدهی مطلوبی داشته باشد فضای اموزشی را متنوع ویاد گیری ومهارت اموزی رااسان تر خواهد ساخت سید
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/27 - 09:38
سلام این ویروس منحوس کّرونا همه مردم دنیا را اسیر کرده ویکی ازناراحتی وگرفتاریهای بشر شده انشاءالله خداوند علاج واقعه کند ازمون بزرگی شد برای بسیاری ادمهای کم باور البته جای نگرانی برای معلم هانیست چون بدن معلم درمقابل ویروس معیشت مقاوم شده کرونا براش یک سرماخوردگیه سادست رمز کار هم همه میدانند چون خدا ناظر لذا از معلمین خواهش میکنم درمورد مبتلایان دعا کنند حتما مستجاب میشه بامید شفای همه مرضای جهان سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/28 - 08:27
سلام .برمعلم که مرا بنده خود ساخت خواهشی دارم از مسئولان بسیار مردم دوست که ورّاث شادروان معلم فوت شده از زنده بودن ان مرحوم خیری ندیدند پس قطعه ای درگلزارها اختصاص بگیرد که خدای ناکرده ورثه ناسزا نگویند بلکه هزینه یک قبر موجب امرزش روح انمرحوم بشود لااقل روح مرحوم ارامش داشته باشد که با همه زحمات یک جایگاه بی هزینه گرفته ومورد ناسزا قرار ندارد سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/29 - 19:47
سلام برمعلمان مستجاب الدعوه معلمی خود یک هنر است لذا تقضای عاجزانه حقیر اینست که برای سلطان آواز ایران محمد رضا شجریان دعای بفرمائید تا سلامتی خود را بدست اورند همیشه درپناه خا باشید سید کیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/30 - 07:49
سلام رفتم وام بگیرم رئیس شاگردم بود گفت 2 شاغل یا 3 بازنشسته اولین توهین بعد اقا بد نمره میدادی گفتم اگه انجوری نبود الان رئیس نبودی دومین توهین ضامن نامه کسر بیار اداره میگه درجه 1 باشه گفتم سلب اختیار مغایر حقوق بشر ضامنهارفتند محضر درست شد هر کسی ضامن کارخودش اگه کسی یا مصوبه ای سلب اختیار کنه تجاوز بحقوق دیگران حتی معّیت ان جرمِ رئیس مجری گناهی نداره ان حقوق دان باید بفهمِ که ...گفتم مارا ارباب رجوع نخوانید نوکر رجوع بگید تاکی مانوکرسرمایه دار باشیم انشاءالله خدا رحمی کنه بابا حقوق دانها دست مریزاد شما هم اب باسیباب سرمایه دار میریزید پس باعلم نمیشه ثروت خرید ولی باثروت میشه علم خرید . باپوزش ازمحضر معلم . سید
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/30 - 07:59
سلام . پس از بررسیتان ایول داره (لاتزرو وازرتا اُخرا.....)
یاللعجب ازین ارشاد اشرف مخلوقات که نباشند لابد اسفل السافلین برای ما اضعف الاراده ها رزو شده خداوند حفظشان کند این همتراضان معادلشده هااولیاء الله را ....سید
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/05/31 - 21:30
سلام .سال اول دانشگاه بودیم براثاث نیاز جامعه فرمی دادندکه 3وزارتخانه را که دراینده میخایم خدمت کنیم مشخص کردیم مشروط بر اینکه وقتی پس ازفارغ التحصیلی دولت 20 روز وقت دارِ میز خدمت شما را معلوم کنه اگه نکرد کلیه تعهدات 5 سال خدمت وهزینه های دانشگاه صرف دانشجو کرده ملغی سال 56 هزینه هارابخشید اونائی که میخاستند معلم بشوند حقوق میگرفتند انقلاب شد 3 وزارت که هیچ مدتی بیکار الدوله بناچار معلم شدیم هزینه ها را گرفتند شاه بخشید شاه قلی نبخشید دوران دانشگاه جزء سنوات نیامد باگروه 8 لیسانس بود ما با 7 معلم شدیم سپاه دانش بودیم یک وقت پولی بما تعلق میگرفت ندادند بکیی باید گفت وای بخونی که یک شب بگذرد سید
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/01 - 17:45
سلام هدیه ازدواج 98 و97 را دادند ولی 96 را ندادند مفهوم اینکار معلوم نیست البت هدیه از بی نذیر ترین تشویقی ازدواج بچه هاست حاتم بخشی به این اندازه دست مریزاد دارِ چون زوجین یک صبحانه اعیانی با این هدیه میخورند واز ماندگارترین خاطرات میشه عرق شرم درجبین بنده را ببخشید اخه مطرح کردن ریزه کاری خجالت اورِ پوزش میطلبم اخه 60 تک تومن سال 52 رفته تو دیون قرار شد همان سال بدن خب خاطرش مونده وندادند اینم یک یادبود شاید میخوان بادلار معدل سازی کنند وتو همسان سازی بدن خدا را چه دیدی عقیدت را صاف کنی بوارث هم که شده میدن خدا نگهدار .... سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/02 - 20:14
بی سلام چند ماه پیش با هزار مرارت شندر غاز به معلمین اضافه کردید گفتیم احسنت به این حُسن خدمت که ما هم بحساب امدیم حالا به مسئول محترم یکی نیست که بگه اقا بچه گول میزنی 300 تومن عائله مندی کسر کردی به اقای وزیر محترم بگید در وزارتخانه شما توهین وتحقیر دیگه ای نبود نثار یک مشت فقیر فقرا کنند سروصدا تو اعصابمان کم بود صدای خانُما را درآوردید مدیونید اگرعینا بوزیر نگوئید بدون رودر بایستی اگه پول نون تو جیبت نباشه جلو نانوائی میری چی میگی به مسئولین برسانید بدون سانسور بابا گندشو در اوردید امام ر پیشگوئی هائی کرد ما روی چشم گذاشتیم ولی شما ایول دارید اخرش سر طناب ازچنبر بیرون میره انوقت دیگه کسی نمیتونه فیلم بازی کنه مردم را جواهر حساب کنید ...سید گیسو
پاسخ + +1 -1 --
قدرت فرجی کیا 1399/06/03 - 00:24
درمورخ 99/6/1نوشته ای داشتم که مدیریت انراورصدای معلم قرارنداددلیلش چه بودباید پاسخگو باشند
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1399/06/03 - 08:23
آقای فرجی کیا

سلام

نخست آن که تمام نظرات شما تاکنون منتشر شده است ضمن آن که مظالبی که شما مرقوم فرمایید ارتباط چندانی با محتوای گزارش منتشره ندارد .

پایدار باشید .
پاسخ + +1 0 --
اسسون امینی 1399/06/04 - 20:06
احدی دردنیا نیست که بمعلم بدهکار نباشه اما این دین چجوری پرداخت میشه معلوم نیست سید
پاسخ + 0 -1 --
اسسون امینی 1399/06/06 - 10:39
منو دوستم ارشد من یک گروه بالا تر ولی الان 200 .300
بیشتر از من میگیره چون اون اول مهر بازنشسته میشد من 15 مهر ولی اون سال منو توی تیر ماه حکم باز نشستگی زدن مال اونو مهر ماه من ابلاغیه 15 ابان تو دستم بود سر کلاس بودم حکم دادند اعتراض هیچ جوابی شنیده نشد اضافات مهر اون سال به او خورد ولی بمن نخورد این شد که معکوس عمل شدو اختلاف طبقاتی باز نشستگی الحمدلله حکم مدیریت اخر خدمت هم بما نرسید امان از پاچه خواری سید
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/06 - 19:36
دوست دارم بیوگرافی اقای نوبخت و چند نفر دیگر را داشته باشم اگر همکاری داره میخام از تجربیات گرانسنگ ایشان بطریق روانکاوی داشته باشم اگه میشه از تولد تا 1400 راداشته باشم بسیار متشکرم بسیار مورد نیاز بنده است ودر راه کمک به معیشت بنده این بیوگرافی نجات بخش . سپاسگزارم همدردان سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/08 - 19:36
حکایت معلمان تواین مملکت نقل شکایت قاضی رابقاضی بردن آخه اگر اونمسئول این مشگلات را نمیفهم چرا مسئولیت قبول کرده اگر میفهم ونمیتون کاری بکن پس چرا نون حروم میکنه پس چه خاصیتی دارِ که صندلی را اشغال کرده اگه مفت خور یی مواجبی براش تعیین کنن بلکه یکی بیاد کارمردمو رابندازِ جلیز نیس که مترسک خواسته باشِ همدردا ازین ادبیات استفاده کنید بلکه ابی به چراغ ما هم ریخته بشه بعضی بفرما وجناب حالیشان نیس سید
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/11 - 12:20
سلام ایکاش معلم نمیشدم تا معیشتم همدردان وهمفکران وهمکیشان وهم خویشانم را مبتلا وخجل نمیکردم اقایان ازپادوئی گرفته تاکارهائی که شرم دارم نام ببرنم نشد که نشد سی سال با ارشد مهندس و دکتر و.... تحویل جامعه دادم حتی یکیشان منو بعنوان میرزا بنویس هم قبول نکردند ای لعنت بمن که شرمنده خانواده هستم خلاصه یی نفر وانتی میوه فروش تقبّل کرد اما توکوچه ها باید دادمیزدم گوجه خیار و... دیدم ته مانده ابروم دار میرِازان روزی 35 تومنم گذشتم ولی خانواده میگه باش عیبی نداره غنیمت خدایا کجائی مگه چقد صبر داری .....من ازاسب افتادم از اصل که نیفتادم من که مرتاض یا عارف نیستم من یک معلم بازنشسته فرهنگیم این جوری از بچه ها امتحان نگرفتم که تو ......ایا تاریخ نگاری هست برای ایندگان بنویس یا اونم ......بازم خدایا شکرت که ناظری ولی چه حکمتیِ ...... اقایانیکه طناب معیشت معلم دست شماست من ازهمه معلمان بجای شما پوزش میطلبم که رازداری نکردم فرهنگیان عزیز مرا ببخشائید که اسرار هویدا کردم با عرض شرمندگی دعا کنید مهدی انجان جانان بیاد سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/11 - 12:36
سلام به اقای حاج بابائی نوشتم عزیزجان هی معدل وغیرو ذالک نکنید میانگین افزایش سنواتی کلیه معلمان رابگیرید فرضا 700 800 هرچقدر بالسویه به همه اضافه کنید قضیه فیساغورثی که نیست هزینه دنگ وفنگ ودفتر ودستک ونامه های شما بااتلاف وقت برای وظیهتان که بیشتر از افزایشتان به معلمان ِ انگار ما پیش پرفسور هاگل لقد کردیم باز نوشتم بابا کاسه وکوزتان را جمع کنید این حرفها برا فاطی تومون نمیشه نشد که نشد ببخشید من واحد های ادبیاتمو پیش استادی که ساواکی بود گذراندم یادش بخیر ادبیات خاص خودشو داشت و....... سید
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/12 - 20:01
سلام دوستی داشتم نتوانست کارشناسی بگیر یک فوق دیپلم بهش دادند ودبیر شد وقتی زنگ کلاس میخورد اقا بکمدش ورمیرفت ازان طرف زنگ نخورده از کلاس میزد بیرون برای...... شد رئیس ما ازراه دور میامدیم گاهی چند دقیقه ای دیر وزود میشد این اقا توی دفتر یاداشت میکرد وهرماه بعنوان غیبت باداره گزارش میکرد تا از رئیسی افتاد ودبیر شد طبق عادت تاخیر وتاجیل داشت مدتی براش یاداشت کردیم وگزارش ودراداره بیچاره گریه وزاری وسر افکنده بله خدمت درین شایط هم داشتیم وقتی اوضاع حسینقلی خانی باشه همین ....آ.پ درمدیریت های گذشته وحال واینده بهتر ازین نیس مدیر باید باتدبیر باشه نه هر....سید
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/13 - 12:23
(الولایه حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی)
زندگی متعارف چیزی که فراموش شده لطفا بکتب فقهی نگاه کنید وهمگان رامطّلع سازید اگر زندگی متعارف درجامعه پیاده شود دیگر از دزد واختلاس ودادگاه وپاسگاه وگدا و......خبری نیست منتها باید تعریف درستی داده شود که(من خشیت الله....) فرمول انست که باید فرهنگ سازی شود البت درایران مابیشتر فرهنگ بازیست سطوح زندگی ادمها در متون اسلامی باتعریف درست متعارف بسیار منطقی وانسانیست معلمین عزیز هم ازین زندگی نکبت بار ( بطور خاص) خارج میشوند بامید انکه روزی ناجی بیاید اگر حاجی بذارد سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/13 - 12:35
اگه دستُم بِرَسِ وا چرخ گَردون
جِ اُنِ وارَسّم کِ یَن چونُ اُن چون
یَکی هادِّی صد نُوزُ نِعِمَت
یکی لقمه نُونِی اُوغِشتَ واخُون

مرید ره طاهر سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/14 - 20:03
گفتند بازنشسته برابر 90 درصد شاغلین باید بگیرند خوشحال شدیم که ما هم بحساب امدیم جائی خواندم 1تومن اضافه میشه راستی بی ادبی هرچه ناسزا ازفلان ...........تافلان گفتم اگه خبر درستی باشه باید گفت ما معلمین بدردچیزی نمیخوریم الاّ ...... یعنی ما اینقدر ف......که یک مشت ر..... ف .....ف..... شده پ..... اخه این همه صغری وکبری 1تومن اف ب......مگه خدا ناظر نیس این همه نکبت باری اگه اینجوری ما هم بگیم باسم شیطان ..... راحت تریم تاننگ شندرغاز رابتن بخریم سید گیسو (درشُرف عصبانیت )
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/18 - 20:18
بچه مشهدیها میدونند کوچه سیابون وبازار سرشور و فلکه زد ودریادل و...بچه های درست ودرمونی نداشت فقط بچه های ایستگاه سراب و سنابادو ....درست حسابی بودن اونائی که معلم شدن دستشون طرف بچه های سیابون و 5راه پائین خیابون دراز چرا چون اونا کاسب کار شدن و..... بازم هنوز دم بچه ایستگاه سراب وقهوه خونه حسن اقا تربتی گرم چقد بچه انقلابی ها چای مجانی خوردن وحالا ...... بماند تاطلوعی دیگر سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/21 - 18:49
بر پدر دووزه باز .......من4تا بچه لیسانس وفوق دارم مگه قرار نبود یکی از بچهها رو جانشین کنیم ولی از من که نشد لیسانس کامپیوتر میخواستند 2تا داشتم قبول نکردند انوقت یکی که ازدانشگاه نتونست لیسانس بگیر فوق دیپلم دادند و دکش کردندانووق جانشین بابای دیپلمش شد نتونست یک کار خدماتی بهش دادند وگفتند ما نیازم بر اورده شد هنوزم بچه من بعد از ده سال بیکار حالا با4تا تحصیلکرده بیکار باید بازنشسته چه کنه ما قجر زاده ها ی لعنتی فقط میگیم لعنت بر پدر سوخته که ارام بگیریم عدالت علی درآ پ ایران سنگ تمام گذاشته معلم عزیز عبای حقارت برازنده توست چه شد شعار هیهات من الذله ای که جد بزرگوارم حسین فریاد میزد همدردان ازمحضرتان پوزش میطلبم قدری عصبانیم سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/21 - 19:03
بسم رب الفقراء
هدیه بتمام معلمین منتقد
( وزارتی که وزیرش حسن چولک باشد ------
همه کاراوقول وقراراش کلک کولک باشد)
سید گیسو
پاسخ + +1 0 --
اسسون امینی 1399/06/22 - 20:35
سلام چند سئوال مطالبه ای
1-استان س.وب مگر مناطق محروم نبودند؟
2-اوائل جنگ مگر نگفتند منطقه جنگی شرق است ؟
3- 5 سال اول جنگ درانجا خدمت کردن بعد 20 سال در منطقه خلجستان با لیسانس خدمت کردن امتیاز نداره؟ 4- فرق جبهه غرب وشرق مگر فرقی داشت لااقل جبهه غرب وجنوب دشمن در روبرو بود ولی در شق میفهمیدی کجاست ؟5- ایا دلسوخته های آ.پ میدانند اب گل الود زابل را در حوض خانه سر میانداخت وما اب اشامیدنی وحمام وبهداشت بااون اب بر طرف میکردیم ؟6- ایا گرم کردن اب در دیگ وحمام کردن در انباری و ط..احشام برای کسی که از مرکز مملکت رفته به محرومان کمک کنه مسئولین میفهمند؟7-نداشتن برق و وسائل گرمکن وحمام وبهداشت ومصرف اب از هیلمند باسر چشمه از کوههای افغانستان که گاه اجساد روس ها را در ان مشاهده میکردی خدمت اسان بود ؟8-وفور مواد افیونی وسالم ماندن غیر بومی وبچه پایتخت مفهومی دار ؟9-25سال منطقه محروم به اونم نمیارزِ کهطرف 4روز رفته جبهه غری 2تا تیر در کرده حالا مدعی العموم شده ؟10-ایا باد 120 روزه و50 درجه هواوبشگه اب بالا بوم وقطره قطره چکیدن روی بوته های خار پشت پنجره بجای ک سید گیسو
پاسخ + +1 0 --
اسسون امینی 1399/06/23 - 19:27
سلام احمقانه ترین روش قیاس مشاغل است اول اینکه هر شغلی مخترم وجایگاه خودش را دارد ولازم وملزوم است ولی اونی که کار معلم را طی 30 سال بهچالش میکش دیگه هزینه کرد سالهای تحصیل را از 12 تا 20 سال را نمیبین اون اقا از 7 -8 سالگی شاگرد بقال شده وطی 12 الی 20 سال معلم هزینه میکرده حالا میگه معلم چه میکن اخه نف.....پدر ....تو ازبچگی پول گرفتی وشدی تاجر ولی معلم دود چراغ خُرده تازه شده میرزا بنویس مثل توی اخمق که 2قران ببرسر سفره زن وبچش صد رحمت به ح.... اگه 50 سال پادویی کنی حقوق 2هزار تا معلم را میتونستی بدی
سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/25 - 18:23
سئوال اگه دکتراومهندسا و مسئول و.... معلم ومدرسه نداشتن چکاره بودن ؟ پس ای کسانی که شاید گاه ادعای خدائی کنید معلم پدر زندگی شماست فرض کنید نه مدرسه ومعلم نداشتید الان چکاره وکجا بودید ؟ پس معلم نعوذ بالله خدای دوم شماست ( اشهدان لا الاه الا الله) دیگه احدی نباید دنبال معلم بیهوده بزن . چون تمام ایرانیان با سواد وبی سواد به معلم بطوار عام مدیون اگه معلم نباشه مملکت مفت پس حرف مفت ممنوع اگه صاحب عقل وخردی والسلام سیدگیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/06/26 - 19:37
اقایان مسئول با وجدان جواب بدهند من می باید در 15 مهر 87 بازنشسته میشدم ولی حکم باز نشستگی منو توی مرداد وشهریور صادر کردند وتوی مهر بدستم دادند که اضافات اون سال شامل حال من نشه باتمام تلاشهای زیانبار ومراجعه به اداره کل وتصادف وخرج اون پول پایان خدمت به تصادف وکلی هزینه دوا ودرمان نتیجه ای گرفته نشد حالا بازنشسته بعد مهر کلی بیشتر از من میکیره کیه ادم درست حسابی جبران مافات کن (بلبلی در مرغزاری رفت که رفت وای بخونی که یک شب از ان بگذر ) بله همکاران این مطالبه در کجا حساب میشه خدا میدون . سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/07/04 - 19:50
سلام برادر معلم هزار با گفتمت معلم مشو .متاسفانه بنده وبسیاری از همکاران بامدرک ارشد را با ستوان سوتی ارتش معادل دانسته اند ستوانی که شاگرد تنبلای کلاس بودن زورکی دیپلمکی بهشون دادن بازم تحقیر چطور یک ارتشی با مدرک لیسانس به سر تیپی میرس وفوق داشته باشه به سپهبدی چرا معادل سازی کردن معلم با ستوان قیاس مع الفارق شده جایگاه یک معلم کجا وسپهبد کجا عزیز معلم گفتم مسئولین دنبال تحقیر با ارزش ترین های مملکتن با چماق تحقیر میتونند سواره باشند این مثل قدیمِ هر قومی که حلیشان بود براشون جوک میساختند تا تحقیر بشن برای سرکوب قوم ترک ورشتی و لُر وووو کهحلیشان بود جوک ومضحکه درست میکردن حالا هم معلم مظلوم واقع شده وظالمانه ترین تصمیمات مسئولین مربوطه همسان سازی واقع شد اعذ بالله من الشیطان ... باشد تا صبح امید بدمد الملک یبغی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم ...خدا..... سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/07/04 - 20:00
سلام برحسین سلام برتو ای جد بزگوار گر همه عالم بر تو بگریند هرگز جبران حتی لحظه ای که برتو گذشت رانخواهد کرد وانکه عشق تو دارد هرگز ذکر خدا وتورا در هیچ لحظه ای از زندگی فراموش نمیکند حسین نامیست که جاودانه در نمای نگاه من میدرخشد هر گز به هرچه نگاه میکنم نام حسین در خاطر ونگاهم همچو روشنائی چشمانم است واِی حسین وای حسین و.....سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/07/06 - 07:14
اقیان محترم گفتم مسئول ادارت آ.پ چهار عمل اصلی وجدول ضرب دوران دبستان چه رسد به ریاضی بلد نیستن تو سربازی هم زغال وسنگ دستشون میدادند اولین مطالبه اینکه تکلیف این چند سالی که حق وحقوق با دلار هزار تومنی ازدست رفته چی میشه ؟دوم شاغل با سی سال خدمت ومدرک فوق که اضافات مهر 99 هم اضاف شده باشه چقدر میگیره که نود درصد اون فرضا شده 6و300 یعنی اون ردیف اولش شده 6و930 یا اینکه گربه را هرجوری پرتاب کنی با دو دستش میاد پائین اقا یی دوره جدول ضرب ببینید واینکه چرا 90 درصد این قانون با قیاس موقعیت شاغل وبانشسته هزار جا سکسته گیر دار یکیه که تازه کمتر بگیر چرا نود درصد دریافتی حساب نکردین قران غلط میشد یا دزدای میلیاردی ککشون میگزید الهی تو......سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/07/13 - 18:22
همسان سازی ظلم وبی عدالتی وتبعیض اختلاف طبقاتی
باسلام واحترام قابل توجه مسئولین ومدیریتهای حال وگذشته آ.پ .
1- همگان میدانند بسیاری معلمین ودبیرانی کهدرتدریس ناتوان بودند بکادر اداری یا مدیریت ها منصوب میشدند
2-کسانی درآ پ بمدیریت منسوب میشدند که روابط اجتماعی که نه روابط عمومی قوی با آپ داشتند 3- اکثرا اطلاعات عمومی نسبت برشته ها یا دروس دبیرستانی نداشتند حتی دوروس دبیرستانی خود را هم فراموش کرده اند 4-دبیری که کارامد ومدرس خوبی بود هر گز بمدیریت حتی دوسال اخر خدمت هم منصوب نمیشد 5-راه ورسممدیر شدن بنحویست که هر کسی درشان خود نمیبیند 6-در کادر اداری اگر حقوق کمتری از دبیران میدادند حتی طالبین مدیریتهابسوی اموزش هجوم میاوردند حالامدیران با احولات انچنانی و.....باید از امتیاز بالاتری برخوردار شود چه ظلمی بالاترازین همسازی 7-وقتی بچه هابکلاس میرفتندرئیس جیم میشدوبدامداری وکار شخصی زنگ بعد معاون میرفت وزنگ اخرم اگه از اداره خبر میدادند بازدید است جفتی میماندن اگه بمعاون میگفتند رئیس کجاست میگفت دستشوئی وبالعکس چرا مامدیر و.....سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/07/22 - 11:23
درین همسان سازی فرق لیسانس وفوق لیسانس چگونه محاسبه شده من فوق گ 16 فرقی با لیسانس که نکرده ایا جوابگویی هست ؟کجا میشه اعتراض کرد ؟
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/07/22 - 18:20
5 سال سیستان وبلوچستان و 20 سال روستای محروم خلجستان و فوق لیسانس و ...... توهمسان سازی همه کشگ .......صد رحمت بپدر مملکت حسین قلی خانی .....بابا تو آ پ.یی نفر نیس جواب بد که همش کشگ ولی مابه التفاوت این مصوبه سنوات قبل و محدودیت بیمه چی میشه .عصا وعینک یادشون ولی دندان وهزار کوفت وزر مار یادشون نیس اقلا پس قبر را رزو کنند که معطل نشیم ......سید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/07/30 - 01:39
به تمامی مسولین حکومتی توصیه می کنم :به سه مسئله توجه کنند.اولا شرع سلام به شماتاکیدمی کندهرچه ثروت ملی درداخل کشورهست متعلق به تک تک احادملت ایران هست.شماحق نداریدحتی ریالی ازاین ثروت ملی رابه وکالت ازملت ایران به غیرازملت ایران به دیگران ببخشیداین حق الناس است ومال شخصی خودتان نیست که به کشورهای دیگربذل وبخشش کنید.دوماشما ازطرف ملت ایران وکیل نیستیدزیراکثریت ملت ایران به شمارای اعتمادنداده اندواگرجرئت داشته باشیدکه کاری کنیدوامنیتی ایجادنماییدکه ملت ایران بدون وحشت وترس ازشما؛رای اقعی خودشان رابه صندوق بیندازندمطمئن باشیدحتی ده درصدازاین ملت ایران به شمارای اعتمادنمی دهند.سومااگرازسه تاابزار؛تزویر؛زور وایجادوحشت ؛ناامن کردن جوایران ازهرنظراستفاده نکنید.حکومت شماحتی یک روز هم دوام نمی اوردوازهم می پاشدو...
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/07/30 - 18:54
سلام گفتمش دروغ مپندار گفتا که این پندار نیست
آیا معلم 30 سال خدمت فوق لیسانس شاغل الان چند میگیره حالا منهای مناطق محروم ومحرومیتهای ........بازنشسته که من بازنشسته شش تومن همسان سازیم شده حق سنوات گذشته چی شد پایان خدمت ومابه التفاوت چی شد اگه میگفتیم ما باید با وزراتخانه های دیگه باید همسانسازی بشیم که حق هم همین شاید ما باید بیشتر بگیریم چه میکردید بعد ازاین همه حسن وحسین کردنها نگفتم اینا مثل گربه اند این پول پهنی زور زدین 1تومن و2تومن اضاف کردید بنازم به روتان حالا ماشدیم همرده ستوان سوتی ابروی نظام را بردید دلتان نسوخته سر سفره حاضر نشستید لااقل ما ازسال 47 سگ دوزدیم حرمت نگه میداشتید اقلا جهنم 47 تا57 را کمی برای ما خنک میکردید پیام به مسئولین بی مسئولیت باشد تا صبح ازل ............ سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
اسسون امینی 1399/08/10 - 20:15
رضا خان بد بود ممدرضا بد بود درست شما که پسر پیغمبرید چرا بدید اقا ما ازخیر حقوق ومقوق و..... گذشتیم خر ما ازکرهّگی دُم نداشت معلم بدرد خودش بمیر بهتر تا برای حقش التماس کنه بابا شما اشو باجاش خوردید گاو بیچاره رو دمش را لااقل برای ما فقیر فقرا بذارید البت نگید ما حالیمان نیس ما تا تهش خوندیم ولی ...... فکر نکنید کاراتون قصه مادر بزرگا میشه چون مادر بزرگا دیگه ...... قصه هاشون داستان بماند تا صبح امید سید گیسو
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/08/13 - 01:12
ضمن سلام به محضرجناب اقای نوبخت ؛بایداذعان نمودکه افزایش رتبه بندی وافزایش 50درصدی شاغلین معلمان اموزش وپروش ازمورخ 98/7/1 صورت گرفت ولی همسان سازی بازنشستگان معلمان اموزش وپروش ازمورخ 99/7/1انجام گردیدیعنی بادوازده ماه تاخیرهمسان سازی بازنشستگان صورت گرفت ؛ایامابتفاوت این دوازده ماه برای بازنشستگان معلمان تعلق خواهدگرفت؟ یااینکه این مبلغ پول که حدود25000000تومان می شودضایع شدودودشدوهوارفت ؟واگراین مبلغ به بازنشستگان داده نشودعدالت واقعی اجرا شده است؟چراکه ماهمه خانواده اموزش وپروش هستیم ونبایددرخانواده تبعیض صورت گیردواین دراعضای خانواده عقده ایجادمی کندوپدرخانواده که مسئولین اموزش وپروش هستند اصول تربیت صحیح رارعایت نکرده اند.ارادتمندفرجی کیا بانشسته معلم 98
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/08/16 - 00:49
سلام علیکم؛ به مسئولین اموزش وپرورش ابرازمیدارم دفاع ازحق وحقوق یک وظیفه شرعی وعرفی وازاصول انسانی است تعدادی ازمعلمان بازنشسته اموزش وپروش که متاسفانه سیاست ضعیفی داشتندویاموقعیت خانوادگی مناسبی نداشتندونتوانستندازفرصت هاسواستفاده کنندمثلا حداقل معاون ویامدیرویابابه کاربردن ترفندهاگروه های متعددی دریافت کندویاشغل مناسب دوم نداشتندویاهمسروی خانه داربودبالاخره ازهرجهت شانس بدی داشتند وصرفابه ان درامدساده ای که ازاموزش وپرورش دریافت می کردعائله خودرااداره می کردواموزش وپرورش هیچ مزایای غیرازنوع قانونی که فارغ ازهرنوع مزایای حقیقی وحقوقی بود به معلمان اهدانمی کرد.لذااین معلمان ساده دل هم درزمان شاغل بودن وهم دربازنشستگی ازحقوق مناسبی برخوردارنبودندوهیچ قانون مرجعی هم به این ها رسیدگی نمی کردود رطول عمرخودمحروم ماندومحروم مردسوگندبه خداکه همین معلمان ساده وجدان کاری داشتندوحتی درهسان سازی نیزبه اینان ظلم شد.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/08/23 - 02:21
البته درایران چه قبل از وروداسلام وچه بعدازوروداسلام وچه درانقلابات متعدد که رخ داده است. درهیچ یک ازمقاطع تاریخ به قشرپایین طبقات؛ فرصت صعودوپیشرفت رابه طبقات بلا ودرجرگه مرفهین ودرجمع انها راه ندادند.همیشه درفاصله طبقات محرومین به شکل مستضعف باقی مانده اندچراکه مرفهین ازطبقه پایین میترسندوخودمرفهین به خوبی می دانند اگرقشرمستضفع ازطبقه خودخارج شوندانگاه صفحه روزگار برمی گرددانهای که کوچک بودندبزرگ می شوندوانهای که به ناحق بزرگ شده بودندکوچک خواهندشداین جدال بین مستضعفین ومرفهین تاقیامت ادامه می یابدومطمئن باشندکه مرفهین هیچ گاه به زیرکشیده نخواهندشدوهم مرفهین نترسندوهم مستضعفین امید به بلارفتن نداشته باشندو...
پاسخ + 0 0 --
اس بزرگ 1399/09/27 - 09:27
چه زیباست دویدن وبقیمتها نرسیدن همیشه نفر اول از اخریم
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/09/28 - 16:10
اینکه چراقویه مجریه بادوقویه دیگراختلاف نظرداردوچرااین سه قوه که ساختارحکومت راتشکیل می دهندودراجرای قوانین اسلام وایجادانواع امنیت ورفاه برای ملت ایران کوتاهی می کنندوهمه ثروت ملت ایران رابه گروههای ذهنی ساخته وپرداخته خودشان اختصاص دادند.مثلا مجلس برای شصت میلیون جمعیت زیرفقرایران کمک های مالی تصویب می کندان وقت رئیس جمهوری ودولتش این قانون رااخیرا زیرپاگذاشت وبه تعدادمعدودی ازاین شصت میلیون ملت زیرفقررادرنظرگرفت ایاکسی نیست که درمقابل بی عدالتی این مردودولتش اعتراض کندوچرااین سه قوه ملت ایران رابه جان هم انداخته اندوهدفشان ازاین ماجرا چیست ؟وچرابه رهبریت این ملت فشارواردمی کنند؟
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/09/29 - 18:15
جناب اقای قالیباف برای همه روشن است که معلمان بازنشسته ازاقشارضعیف جامعه هستندمگرعده ای ازانان که به طریقی درامدسه گانه داشته باشندوخودجناب عالی قبول داریدکه شصت میلیون ایرانی زیرفقرقراردارندشمادرمجلس به اتفاق اعضای مجلس برای شصت میلیون زیرفقرکمک های غیرنقدی تصویب فرمودیدسپس بااقای روحانی درخلوت تبانی می کنید.سی میلیون ازشصت میلیون راحذف نمودیدایاشمامی توانیداین تبانی راازنظرشرع اسلام انجام دهید؟ایاقانون به شما این تبانی رااجازه می دهد؟و...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/10/08 - 18:24
فاتحه این آموزش به قهقرا رفته خیلی وقت است که خوانده شده است.کجاست فریاد رسی که به دادمان برسد. اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ + 0 0 --
ناشناس۹۹/۱۲/۱۰ 1399/12/10 - 23:38
چرامعلمان درحین انجام وظیفه که فوت کرده اند شهید حساب نمیشن مثل مرتضی مطهری وشهدای سلامت یا اتش نشانها یاشهدای وطن وغیره معلمان هم شهدای علم ودانش بشن تاحق انهاضایع نشه تا دراین جامعه مساوی باشن بی عدالتی فقط برای معلمان هست
پاسخ + 0 0 --
آسون 1399/12/18 - 19:07
ماکه هرچه دادزدیم بداد بازنشسته برسید نشد نرود میخ اهنین فرو برسنگ عاقبت گفتیم خرما ازکره گی دم نداشت واز رو رفتیم این خانه از پایبست ویران است آملاطرحی دگر انداز شاید خدا انطرف ...دهد باز .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/03/05 - 15:36
قراربود همسان سازی شوید یعنی ۹۰درصدشاغل دریافتی داشته باشید آیا اجراشد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/12/18 - 21:50
سلام توروخدا به داد تک دوره ای های نهضت که درازمون هم قبول شدند وامسال حق التدریس شدند باهزار امیدوارزو حالا وزرارت دستورداده که تک دوره ای ها را امتیازبندی نمیکنیم وازمون هم اشتباه بود حالا ما چیکار کنیم برای این ازمون چقدرتلاش کردیم وقبول شدیم اگه تک دوره ملاک بود چرا مشمول ازمون شدیم
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1399/12/30 - 01:29
شماای کسانی که مسئول حکومت هستیدومدعی هستیدکه نمازشب می خوانیدوهفته ای دوروزروزه می گیریدوسنگ ولایت وتابع فرمان برداری خداوندرابرسینه می زنیدبه خداسوگندهمین شماهابعدازمرگ دچارعذاب شدید وغضب خداوندقرارمی گیردای کاش انهای که مرده اندوروزگاری مثل شما درهمین حکومت مدیران ارشدبودندوزنده می شدندواحوالشان رابه شما می گفتند.حداقل شماتوبه کنیدوازخداوندمغفرت بخواهیدتاشایددراین باقیمانده عمربی برکتتان ازطرف خداونداندکی بخشیده شویدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/01/03 - 01:12
شمامدیران ارشداموزش وپرورش؛ منافع رده های بلای این وزارت خانه رادرنظرگرفته ایدوشما بااین اعمال کثیفتان باخداوندمحربه می کنید بدانیدکه چوب خداوندصدانداردحق وحقوق رده های پایین راضایع مکنیدوبا این اعمال کثیفتان امتیازی برای خودتان کسب می کنیدحقوق حق الدریس بازنشستگان سال98 رابه طورناقص پردات کردیدوافزایش 25درصدسال 1400باهیچ یک ازاصول سازگاری نداردافزایش دراین شرایط برای عده ی بالای 50000000تومان است وبرای گروهی حدودیک میلیون خواهدبودو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/01/03 - 22:21
دراموزش وپرورش به اعترضات پاسخ داده نمی شودومدیران ارشداین وزارتخانه گوش شنواندارنددرسال98مامعلمان بازنشسته به تدریس درمدارس بعنوان اضافه کارمشغول بودیم تااخربهمن 98کلاسهاحضوری بوده وازاول اسفندهمان سال برای رفع مشکل دربرنامه شادبه فعالیت غیرحضوری ادامه دادیم حتی یک روزهم وقفه درکارنداشتیم وتا27خردادماه به کارخودادامه دادیم یعنی سه ماه ونیم فعالیت درشادبودیم امامتاسفانه فقط دوحق الزحمه دوماه به ماداده شدوالباقی به فراموشی سپرده شداین مال یتیم است ودولت مال یتیم خورشده است.این یعنی محاربه باخداونداست.ایاکسی نیست که به فریادمابرسد.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/01/04 - 23:14
شمامدعی هستیدکه که حقوق بشردرایران ودراین حکومت رعایت می شود.به طورعلنی ؛دولت این حکومت حقوق به حقه ی معلم بازنشسته را؛ که از روی ناچاری به صورت حق التدریس درمدارس فعالیت نموده؛ بعدازیک سال باکم کردن مالیات ازیک طرف؛باکم کردن حدالقل یک ماه (به صورت چپاول کردن )؛ می پردازدازطرف دیگرواگذاری کلاس به شکل رابطه ای بوده یعنی اچعاف وتبعیض درتمامی مراحل اموزش وپرورش به صورت عینی قابل رویت است وبی عدالتی درکل چارت تشکیلاتی این وزارتخانه را؛حتی نابیناها هم مشاهده می کنندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/01/06 - 14:53
اقای میرزائی وزیراموزش وپرورش ؛خداوندکسی رابنام شیطان نیافریده است وبه ان وجودخارجی نداده است.این نفس اماره ی انسان است که طمع وحریص به قدرت ورسیدن به لذتهای کاذب دنیااورابه شیطان تبدیل می کندمثلا کسی که توان انجام مسئولیتی رانداردبه خاطردنیاپرستی ولذت جوئی ازریاست ومسائل مادی ورسیدن به ان دست وپامی زندوگروهی ازانسان هارابه خاطرمنافع شخصی خودبه مصیبت وملالت هاگرفتارمی کند.البته تنهاشمانیستیدخیلی ازکسانی هستندکه توان اداره امورات مردم راندارندولی چون به شیطان تبدیل شده انددیگرروح القدوس ازوجودانان خارج شده که خدابه فریادانان برسدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/01/12 - 00:37
گرچه شماحرف های من رامتوجه نمی شوید.به هرحال مکلفم بگویم تاتکلیف ازمن سلب شود.هرگزدیگران رانرجانیدوحق هیچ کس برگردن شمانباشد.لقمه ی حرام نخوریدان حقوقی که ازبیت المال مسلین دریافت می کنیدبایدبه اندازه دوبرابران کارکنیدسعی کنیدبرای مخلوقات مفید باشیدنه مضر.بدانیدبعدازمرگ زنده خواهیدشدودرمقابل تمام اعمالتان مسئول خواهیدبودسعی نکنید دنیای ابدی خودتان راخراب کنیداین دنیابه هیچ کس وفانکرده واین خاک تیره همه را به کام خودخواهدکشیده چه قدرتمندانی که قبل ازشمابودندواکنون نیستندوارزویشان براین است که دوباره برگردندواعمالشان رااصلاح کنندولی این ممکن نیست و...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/01/17 - 16:22
درسال 98 بعضی ازبا زنشستگان بعنوان حق الدریس درمدارس مشغول تدریس بودیم تااخربهمن ماه همان سال حق الزحمه مارادادندسپس ماههای اردیبهت وخردادرا هم دادندولی حق الزحمه ماههای اسفندوفروردین راندادنددرحالی که مامعلمان حتی یک دقیقه راهم کاررا رهانکردیم ودرضمن گزارش این دوماه به طورکامل ارائه شده وعلان مبلغ حق الزحمه مادرحسابداری ناحیه ماموجوداست ولی ان رابه مانمی دهندضمنابعضی ازنوشته های مامنتشرنمی شودو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/01/25 - 00:24
سلام بدانیدکه کرونایک بلای اسمانی است که خلاف کاری های انسانهای این عصرموجب ان شده خداوندمی خواهدماانسان های این عصرراتنبیه کنددرهرزمان خداوندبادلایلی برای انسان هاثابت می کندکه هیچ چیزازقدرت وحیطه اوخارج نیست وانهای که طغیان می کنندومی خواهندنورخدارا خاموش کننددرحالی اگرخداونداراده فرمایددریک لحظه کل مخلوقات عالم راازبین ببردوبه جای انهامخلوقات دیگری خلق کندپس بیاییدتوبه کنیم وهمدیگررادوست داشته باشیم وبه یکدیگرخیانت نکیم واصول دین راباورکنیم انهم نه درعمل صوری به فرودین هیچ کس به خاطرعدم عمل کردن به فرودین ازطرف خداوندمجازات نخواهدشداینها تکلیفندوتحریف درانهاصورت گرفته وفرودین برای اصلاح دنیایی انسانهاست وهیچ ربطی به ماورای طبیعت ویوم دین وقیامت نداردو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/02/01 - 00:52
تنفس ازادانسان این است که فرهنگ دوست داشتن همدیگررابه هم بیاموزیم وبگوییم انسان بودن این نیست که ازادی نفس کشیدن رامتعلق به گروهی باشدوگروه کثیردیگررادرتنگناهای روزگارقراردهیم سپس مدعی پیشرفت کشورباشیم .ساختارخلقت انسان متفاوت است وهرمکتبی که به این تفاوت ها ارزش قایل نباشدوبه همه چیزتک بعدی بنگردوفقط افکارگروهی خودرامحترم بشماردومتعلقان هم فکران خودرادلیل برراسخ بودن وصادق بودن بدانددرواقع نفس کشیدن ازادرابردیگران حرام کرده است چنین مکتبی ازسوی خداوندنیست وخداوندانسان رابرای زندانی کردن وبرده کردن درکره ی زمین نیافریده است و...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/02/09 - 20:25
مومن یک یادداشت کامل می نوشتی!
پاسخ + +1 0 --
ابراهیم روستمی روشن 1400/02/14 - 08:28
رتبه بندی معلمان از ابتدای سال 1400 اجرا می شود و معلمان شاغل و معلمان بازنشسته از سال 1400 به بعد مشمول این رتبه بتدی پنج مرحله ای آموزش و پرورش می شوند که از پایین ترین سطح رتبه معلم پایه تا بالاترین سطح معلم راهبر تقسیم می شوند
1-معلم پایه
2-معلم مربی
3-معلم حرفه ای
4_معلم سرآمد
5-معلم راهبر
افزایش حقوق حاصل از رتبه بندی از 25 درصد تا 30 درصد در احکام حقوقی معلمان و بازنشستگان آموزش و پرورش است.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/02/21 - 02:23
جناب وزیراموزش وپرورش ضمن سلام بعضی ازمعلمان بازنشسته که به هرحال نیازمادی فراوان دارندبرای تدریس اضافه کاری روی می ا ورندولی حق الزحمه این عزیزان دراسفند98وفروردین 99پرداخت نگردید.می گوینداقای الهیار مانع پرداخت ان دوماه بودندمااگربوسیله شاد وغیرحضوری دراین دوماه تدریس نکرده بودیم پس چگونه کلاس هاراباموفقیت به پایان رساندیم مستدعی اجازه ندهیدبعضی اقایان مغرضانه قضاوت کنندوموجب ضایع شدن حقوق محرومان نگردندبرای معلم بازنشسته حتی هزارتومان مهم است چه رسدبه اینکه چندین میلیون تومان ازحقوق واقعی اینهاتوسط دولت تلف شودوبه حق دارنرسداین پول مال یتیم است باتشکر
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/02/22 - 01:02
جناب اقای الهیارترکمن شماازکجابه این نتیجه رسیدین که معلمان بازنشسته که درسال 98/99بعنوان حق التدریس درمدارس دولتی باحقوق اندک فعالیت داشتنددرماهای اسفند98وفروردین 99فعالیت نداشتندوبااین قضاوت ناعادلانه مانع پرداخت حقوق این دوماه شدیداگرجرئت داری ریالی از حقوق کسانی که حقوق های نجومی می گیرندکسرکنیدببنیدچه بلایی برسرتان می اورندشما مظلوم کش هستیدو زورتان به فقیر وفقرا می رسدوبدانیدچوب خدا صدانداردوروزی کیفراین عمل زشتت را خواهی دیدکسانی که مسبب این عمل شده اندروزی مجازات خواهندشدازخدابترس حق به حق دارکامل بدهید
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/02/24 - 01:03
معلمان بازنشسته کمترین حقوق رانسبت به بازنشستگان سایرادارجات دریافت می کنندواین حقوق کفاف دوران پیری این قشرزحمت کش رانمی دهدیک معلم لیسانس باسابقه 31 سال خدمت بایک خدمت گذارمثلا اداره اب وفاضلاب بامدرک نهم وقتی حقوق این دورامقایسه می کنیم معلم حداقل دومیلیون کمترازاوماهانه دریافت می کندوقتی دانش اموزان عاقبت معلمان رامی بینندکمتردانش اموزشی رغبت به انتخاب شغل معلمی رااختیارمی کنندبنابراین به بنیادکشورضربه مهلکی واردمی شوداقایانی که حقوق نجومی می گیرندمفهوم نوشته های بنده رانمی فهمندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/02/25 - 00:51
وعده ی سرخرمن دردی رادوانمی کندزمین وزمان وخداشاهداست که معلمان بازنشسته درمدارس دولتی حق التدریس بودنداسفند98وفروردین 99تدریس را قطع نکرده اندواگرغیرازاین بودنمی توانستندکلاس رابه اتمام برسانندازطرف دیگرمدیران مدارس گزارش بیلان کارانان راصادرکرده اندولیست هاتنظیم شده ونواحی انرابه حسابداری های نواحی ارائه شده حال باچه دلایلی این حقوق به حقه رابه صاحبان حق نمی دهندهیچ دلیل منطقی ندارندماماندیم که این شکوایه رابه کدام مرجع ارجاع بدهیم تاطلب خودراازدولت دریافت کنیم و...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/02/30 - 01:06
درزمان شاه من شغل قالی بافی داشتم دردادن حق الزحمه ما؛ اربابان حقه های بکارمی بردندتاحقوق واقعی کارگران داده نشود.دادن حق الزحمه حق التدریس معلمان بازنشستگان شبهات کامل با ان اربابان زمان شاه داردچنان حقه ای بکارمی برندتامطالبگرنتواندتشخیص بدهدکه ایاحقوق کامل خود راگرفته یانه این حق الزحمه حق التدریسین راانقدردیرپرداخت می کنندکه هرزمان هرمقداربه دستش برسدخدارا شکرمی کندکه حداقل حقوق خودرادریافت نموده اند.ان وقت دم ازخدا وپیامبروبهشت ودوزخ می زنندواین اربابان تازه به دوران رسیده هاادعای اسلامیت هم می کنندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/03/02 - 00:28
سلام علیکم؛تمامی نواحی اموزش وپرورش تبریزمی گویندبیلان کارحق التدیسین بازنشستگان سال 98/99به طورکامل درحسابداری موجوداست.اینکه چراحق الزحمه اسفند98وفروردین 99پرداخت نمی شودهیچ یک ازمدیران ارشداموزش وپرورش دلیل موجه وقابل قبول محکمه ندارندوعدم پرداخت ان جزمغرضانه عمل کردن وضایع کردن حقوق بشرچیزی دیگری نمی تواندباشد.حق گرفتنی است حتی اگریک ریال هم باشدومن به شمانصیحت می کنم که از غضب خداوندبترسیدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/03/10 - 02:07
سلام؛ثروت ملت ایران باعث افتخاربشاراسددرنزدملت خودمی شودان وقت مدیران ارشداموزش وپرورش باعث ضایع شدن حقوق معلمان خودمی گردند.کاربه جای رسیده که الهیارترکمن به جای وزیراموزش وپرورش تصمیم می گیردکه فلان حق وحقوق راازمعلمان حذف کنیدمگراموزش وپرورش وزیرنداردکه ازحق حقوق معلمان خوددفاع کنداصلااقای ترکمن می داندتدریس یعنی چه ؟به خداقسم اگراسفند98وفروردین99حق التدریسین معلمان بازنشستگان که دران سال اموزش وپرورش همکاری داشتندداده نشودبه خدارجوع خواهیم کردکه شماراتنبیه کندو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/03/11 - 00:36
سلام شماتصورمی کنیدکه حق حقوق واقعی معلمان بازنشسته راباهمسان سازی کذای پرداخت می نمایید.معلمی که 32سال بهترین جوانی خودراباکمترین حقوق ومزایاصرف نموده است.اینک که پیروفرسوده شده است به اندازه نصف حقوق یک کارگرساده پنجم ابتدای که بعدازبیست سال بازنشسته شده حقوق دریافت می کند.ان وقت دم ازعدالت ؛انصاف ومروت می زنیدخدابه فریادشمابرسدبااین ستمگریهای که می کنیدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/03/12 - 00:21
سلام ؛خوشابه حال کسی که براوستم می شود. زیراطولی نمی کشدکه سروری خواهدنمودو وای به حال کسی که براوستم نموده است.زیراطولی نمی کشدکه مکافات خودراخواهدچشید.قانون رتبه بندی معلمان مشمول به ماسبق نمی شودپس این قانون ناقص است وکاملا بی عدالتی دران موج می زندواین همان ستمی است که برمعلمان بازنشسته واردشده است.ای مدبران ارشداموزش وپرورش دلم به حال شما می سوزدکه بعدازمرگ به چه عذابی دچارخواهیدشدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/03/14 - 01:06
سلام ؛شمااین منطق شیطانی را ازچه کسی اموخته اید.اگرقراربودحقوق اسفند98وفروردین 99به حق التدریسین بازنشستگان داده نشودپس چراحقوق دوماه مذکروبه معلمان رسمی داده شد.حقوق انان نیزبایدکنسل میشد.اقای الهیار؛منطق شماباهیچ اصولی سازگاری نداردجزاینکه شیطان درجلدشما فرورفته ومی خواهدبه قعرجهنم بکشاند.درست است که وزیراموزش وپرورش ضعیف است اماشمانبایدازضعف مدیریت اوسواستفاده می کردیدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/03/16 - 01:19
سلام؛گرانی وتورم رابه حدانفجاررساندیدواقلام نیازهای اولیه مردم رابه دهها برابرافزایش دادیدومردم راازاین بابت به فلاکت رساندیدوانواع مشاغل راازبین بردیدومردم راازنظرسیاسی ؛اقتصادی؛فرهنگی ؛وامنیتی؛دینی به سوی ارتجاع پیش بردیدوهمه راافسرده ودلنگران نمودیدوتخم ناامیدی رادردلهاکاشتیدحق الزحمه واقعی رانمی دهیدوثروت ملی رابه یغمابردید.دیگرازجان این مردم چه می خواهیدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/03/23 - 01:19
سلام؛بدترین عیب شمادراین است که مدیران ارشداموزش وپروش؛رده های پایین دستی هارابرده های حلقه به گوش تصورمی کنید.نمونه ان طراحی رتبه بندی کاملا ناقص وبدون درنظرگرفتن حق وحقوق واقعی معلمان بازنشسته که گویااین قشرسی وچندسال راهمین طوردربادهواچرخیدندوبازنشسته شدند معلمان بازنشسته دربدترین شرایط وباکمترین حقوق وبدون دریافت هیچگونه مزایاوباامکانات اولیه سی وچندسال راگچ خورده اند؛شمایاخودتان رااحمق حساب می کنیدیامعلمان بازنشسته راو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/03/26 - 00:37
سلام ؛رتبه بندی معلمان ازسال92شروع شده بود.تاسال 1400باشک وتردیدانهم ناقص درمجلس تصویب می شود.این بنده وبسیاری ازمعلمان در98بارتبه عالی بازنشسته شدنداگراین رتبه بندی درسال98 اجرامی شدتاثیرهنگفتی هم درحقوق وهم درپاداش پایان کارداشت این کش دادن ها ظالمانه نبود؟چرامردم رابه بازی هوا وهوس های خودگرفته اید.جواب خداراچگونه خواهید.بدانیدهمه مدیران ارشداموزش وپرورش حق الناس برگردشان است.
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/03/30 - 21:31
سلام ؛درطول این 42سال ظلمی نمانده بودکه به معلمان نکرده باشید. مدیران ارشداموزش وپرورش درمقابل این گناه بزرگ به خداوندچه جوابی دارندبدهند.روزی فراخواهدرسیدکه بامرگ گریبان گیرخواهیدگردید.بعدازمرگ شماای افعی های خوش خط وخال ؛خواهیددانست که من چه گفته ام .انگاه که حق الناس راهمچون مارهای گردکلفت می بلعیدید.انجاتنهاخداونداست بین ما وشماچگونه قضاوت خواهدکردکه هیچ گریزگاهی وجودندارد.حداقل انهای که زنده هستندتوبه کنندوبیش از این خودتان راالوده اتش نکنیدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/04/01 - 00:38
سلام اخیرادرنامه به شماره 42951مطالب عجیبی به چشم می خورد1-دستورداده می شودکه مدیران مدارس فعالیت های یاهمان بیلان کارمعلمان حق التدریس اسفند98وفروردین99 مدارس دولتی رابه اداره گزارش دهند.واقعامضحک است.2-درج این کلمه رتبه بندی فقط وفقط به شاغلین شامل می شود.پس معلمان بازنشسته سی چندسال درهواچرخیده هیچ رتبه ای هم نگرفته همینطوربازنشسته شده ؛ایاخودتان رامسخره می کنیدیامامعلمان بازنشسته را.ای مدیران ارشداموزش وپرورش شرم کنید.ازخدابترسیداینقدربه معلمان بازنشسته ازارنرسانیدو...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/04/20 - 00:15
سلام؛حق التدریس اسفند98وفروردین 99بازنشستگان همچنان مبهم مانده وهیچ کس نیست که درمورداین موضوع پاسخگوباشد.من دعامی کنم که این دولت ووزیران ان زودترعمرشان به سرایدهشت سال عمرملت ایران راتباه کردندومارابه عزانشاندند.خداوندعاملان رالعنت کندکه این دولت رابه سرکاراوردندبه خداسوگندکه همه اعضای دولت اهل جهنمندوبعدازمرگ کیفرشان راخواهنددیدانشاالله بدان که نفرین ستمدیدگان دامن انهاراخواهدگرفت و...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/04/29 - 00:18
سلام؛یکی ازفرماندهان عالی رتبه انگلیس ازکنارمسجدی عبورمی کردموذن مشغول اذان گفتن بودفرمانده ازمترجم پرسیداوچه می گوید اوگفت یک نوع مراسم مذهبی انجام می دهدفرمانده پرسیدبه ماضررمی رساندمترجم گفت نه؛ فرماده گفت بگوباتمام صدافریادبزند.گویااین دولت ازروش ان فرماده انگلیس تقلیدمی کند.مامعلمان اموزش وپروش همان موذن هستیم واقای روحانی وامثالهم هم همان فرمانده انگلیس است .34سال است که من معلم خون دل می خورم .به علت کم درامدبودنم؛ پیش خانواده ام افت شخصیت پیداکرده ام این هم دوران تلخ بازنشستگی و...
پاسخ + 0 0 --
قدرت فرجی کیا 1400/05/10 - 00:55
سلام.این اخرین اتمام حجت برای اقای دولت روحانی و هئیت وزیرانشان است ؛ملت ایران راازهمه ی نعمت های خداداده ساقط نمودنداللخصوص به معلمان ظلم فراوان رواداشتندحداقلش ندادن حقوق حق التدریسین اسفند98وفروردین 99 بازنشستگان بود.به شماتذکرمکررمی دهم ؛دراین اخرین روزهای دولتتان؛ حق الناس رابدهیدوخودتان رامال یتیم خورنکنیدومن مطمئین هستم که اقای ریئسی ودولتش خوب خواهدبوداقای رئیسی انسان شریفی هستندوبادل پاک به این صحنه می ایندبیاییدایشان رایاری کنیم تحقوق واقعی رابه ملت ایران برگردانندو...
پاسخ + 0 0 --
عزت اله 1400/05/17 - 23:34
سلام در آزمون ابزار و تجهیزات آموزشی علوم و ریاضی (پایه ابتدایی) با کد ۹۹۵۰۶۸۵۵ نسبت به نمره ی خود اعتراض دارم .
از شما مسئولین محترم خواهشمندم یکبار دیگر این دوره را فعال نمایید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/05/21 - 15:03
محسن حاج میرزایی بدترین وزیر آموزش و پرورشی بودکه ایران درطی دوران، از ازل تا ابد به‌ خود دیده است‌
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/05/21 - 15:07
امیدوارم درهیچ یک ازبخش های دولتی، که‌ دررابطه باحق و حقوق مردم است هيچ گونه مسئولیتی به‌ شخص محسن حاج میرزایی داده نشود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/05/21 - 15:26
آقای حاج میرزایی و الهیار ترکمن ما معلمان شمارابا وجدانتان(اگه داشته باشید)به خدا واگذار کردیم،او خود بهترین پاسخ دهنده است، سر مارو تونستید کلاه بزارید،ببینیم حریف عدل خداوند هم میشوید؟؟وای بر روزی که به تماشای عدل الهی بنشینیم

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور