صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

«نشست مدیر عامل جدید موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با رسانه‌های مهم و تاثیرگذار کشور ! » ( 1 )

آقای نجف پور کردی ! نیازی به گدایی برای خدمت به معلمان نیست ! به قانون عمل کنید و وظیفه خود را انجام دهید ... همین ما را بس !

صدای معلم گزارش می کند ؛

گروه گزارش/

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

نشست خبری « حمیدرضا نجف‌ پور کردی » مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با محوریت موضوع « ارزش مالکانه » یکشنبه 13 آذر 1401 برگزار گردید .

پرتال وزارت آموزش و پرورش یک روز پس از برگزاری این نشست خبری نوشت : ( این جا )

« به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، حمیدرضا نجف‌پور کردی در نشست با اصحاب رسانه گفت: در تعامل با شبکه خودرویی توافق کردیم تا چند هزار دستگاه خودرو در قالب لیزینگ برای فرهنگیان در نظر گرفته شود و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ٨۶ درصد فرهنگیان عضو صندوق هستند، افزود: بیش از ۵۷ درصد اعضا میزان واریزی خود را تا سقف ۵ درصد افزایش داده‌اند تا به همان نسبت از سهم دولت و سودآوری‌های موسسه بیشتر برخوردار شوند.

نجف‌پورکردی با اشاره به عملکرد و اقدامات موسسه طی چند ماه گذشته، تصریح کرد: اعتماد و اطمینان فرهنگیان و اعضا به موسسه بازگشته است و به همین دلیل شاهد کاهش ٢٠ درصدی میزان انصرافی‌ها و افزایش اعضای جدید هستیم.

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

مدیرعامل موسسه درباره روند واریزی سهم‌الشرکه بازنشستگان گفت: از فروردین امسال تاکنون بالغ بر ١٢٣٢ میلیارد تومان به حساب اعضای بازنشسته واریز شده است که بیش از ۱۱۱۷ میلیارد تومان آن در ‌مهر ماه ۱۴۰۱ واریز شده است. ضمن اینکه مدت زمان واریزی از سه ماه به حدود ۲۰ روز پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات اعضا کاهش پیدا کرده است. این رسانه ها در عمر 27 ساله این صندوق حتا یک سطر در رسانه ی خود در انتقاد از عدم برگزاری نشست  رسانه ای توسط موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و پاسخ گویی شفاف به صاحبان اصلی آن یعنی « معلمان » ننوشته و در سایر نشست های رسانه ای نیز کوچک ترین اشاره و یا سخنی به پاسخ گو نبودن برخی بخش های ستادی و اداری وزارت آموزش و پرورش که موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از آنان است بر زبان نیاورده اند .

وی با اشاره به سایر طرح‌های موسسه برای ارائه خدمات به اعضا، تصریح کرد: بنا داریم از ظرفیت نهضت مسکن کمک بگیریم و برای سهامداران تامین مسکن داشته باشیم.

نجف‌پور اظهار داشت: برای اصلاح سرمایه‌گذاری و مالی موسسه در نظر داریم هلدینگ صنعتی و معدنی ایجاد کنیم و به اقتصاد دیجیتال توجه جدی داشته باشیم زیرا این حوزه با سرمایه‌گذاری اندک، بازدهی مناسب و پایدار به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل موسسه در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده از ظرفیت بیمه معلم برای خدمت به فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش با دستگاه‌های دیگر از قبل به تفاهم رسیده بودند تا علاوه بر ظرفیت بیمه معلم، خدمات بهتری دریافت کنند اما این به آن معنی نیست که ظرفیت‌های بیمه معلم نادیده گرفته شود.

نجف‌پور درباره حضور اعضا در هیات امنای موسسه اظهار کرد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار و بر حضور نمایندگان فرهنگیان در صندوق تاکید شد زیرا این عزیزان اشراف کاملی به مسائل صندوق و مشکلات فرهنگیان دارند و منشا اثر هستند.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان احیای بانک سرمایه را هم از دیگر برنامه‌های مهم عنوان کرد و گفت: مسیر احیای بانک به خوبی در حال طی شدن است و هماهنگی با تمام اجزای حاکمیت با وجود سختی کار انجام شد.

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

وی افزود: هچنین دیون چند هزار میلیاردی تومانی به شکل ارزی داشتیم که به ریالی تبدیل شد و بخشی از نگرانی ما در این خصوص رفع شد. در حوزه شفافیت نیز آنچه که مورد انتظار سهامداران بود در همایش اخیر که با ۸۰ نفر از نمایندگان اعضا برگزار شد، مطرح و ابعاد آن احصا و در مسیر اجرا قرار دارد.

نجف‌پور تاکید کرد: در حوزه اصلاح ساختار سرمایه‌گذاری با رویکرد آینده پژوهی کارهای بنیادی انجام شد و طی ۴ الی ۵ ماه اخیر با بیش از ۵٠  تا ٧٠ نفر از نخبگان حوزه پتروشیمی جلسه داشتیم و در مواردی که ریسک دارد مدیریت ریسک کردیم و تصمیم‌هایی از جنس بهبود گرفته شد.

وی ادامه داد: در حوزه ریسک‌های حقوقی پرونده‌هایی داشتیم که بین ١٣ تا ١٧ هزار میلیارد تومان بود و راهکارهای برون رفت از ریسک تدوین و احصا و اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که نتایج آن را خواهیم دید.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: از منظر قوانین به سمت ظرفیت‌سازی حاکمیتی ‌و حل مسائل گذشته حرکت کردیم و حاکمیت شرکتی از منظر نیروی انسانی و جذب و استخدام و شبکه مدیریت به طور ویژه مبتنی بر شایستگی را مدنظر داریم.

نجف‌پور در اين نشست خبری با اصحاب رسانه كه با محوریت موضوع ارزش مالکانه برگزار شد، گفت: همگان می‌توانند در ذیل قانون اساسی به حقوق خود برسند و از حیث شفاف‌سازی و ارزش‌گذاری به بسیاری از موارد در قانون توجه شده است، بنابراین برگزاری و همزمانی نشست امروز را به فال‌نیک می‌گیریم.

وی افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان در سال‌های گذشته با ره‌آوردهای خوبی مواجه بود و اکنون چهار هلدینگ در حوزه خدمات،  ساختمانی،  پتروشیمی و سرمایه‌گذاری دارد که با ۶٠ شرکت، مجموعه معظمی را شکل داده است.

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به چالش‌های موجود در این موسسه گفت: چالش‌ها و مشکلاتی از جنس سنواتی در صندوق وجود داشت اما پس از فهم، برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی، قدم‌های بزرگی برای تعدیل و حل این چالش‌ها در طول شش ماه گذشته برداشتیم.

نجف‌ پوریکی از چالش بزرگ صندوق را تاخیر طولانی مدت در تعیین، تقویم و تحويل ارزش مالکانه به اعضای موسسه اشاره و تصریح کرد: در جامعه فرهنگیان این موضوع مورد توجه جدی است و جامعه هدفی حدود یک میلیون و ۶٠٠ هزار نفری شامل اعضای شاغل و بازنشسته را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اقداماتی در زمینه محاسبه ارزش مالکانه صورت گرفت و مقدمات کار انجام شد، گفت: به هر دلیل این اقدامات به سرانجام و نتیجه دلخواه فرهنگیان نرسید، اما با استقرار دولت سیزدهم و حضور افراد  جدید در هیئت مدیره، کارگروه ویژه‌ای با محوریت اعضای هیئت امنا شکل گرفت، کار آسیب‌شناسی شد و بالاخره هفته گذشته طرح ارزش مالکانه به تصویب هیئت امنا رسید.

نجف‌پور درباره منافع و مزایای تعیین ارزش مالکانه برای اعضای صندوق گفت: اولین نتیجه طرح ارزش مالکانه این است که نگرانی و دغدغه فرهنگیان عضو موسسه پس از ده سال رفع خواهد شد و اعضا در قالب نظامات تعریف شده به حق کامل خود خواهند رسید.

وی ادامه داد: تعیین ارزش مالکانه منجر به ایجاد ارزش مازاد برای اعضا خواهد شد که به تبع آن، سرعت انجام پروژه‌های اقتصادی افزایش یافته و ورود به عرصه‌های سرمایه‌گذاری تسهیل می‌شود.

مدیرعامل موسسه تصریح کرد: یکی دیگر از نتایج این طرح، ایجاد شفافیت حداکثری خواهد بود و پس از بورسی‌شدن شرکت، علاوه بر فرهنگیان عضو صندوق، همگان می‌توانند به صورت‌های مالی شرکت‌ها در کدال دسترسی داشته باشند.

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

نجف‌پور با اشاره به فرآیند تعیین، تسهیم و تحویل ارزش مالکانه گفت: برخی شرکت‌ها تا سال آینده بورسی خواهند شد و به محض این کار، فرآیند تحویل ارزش انجام می‌شود، اگرچه در حال حاضر پنج شرکت زیر مجموعه موسسه بورسی هستند و گام‌هایی برای بورسی‌شدن ۹ شرکت برداشتیم و در تعامل بورس و فرابورس کار بورسی‌شدن را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه در تعیین ارزش مالکانه ارزش تک تک شرکت‌ها به تاریخ روز احصا خواهد شد، افزود: درباره نحوه تحویل ارزش مالکانه نیز باید گفت که همه اعضای شاغل و بازنشسته مشمول این طرح خواهند شد و سهام بازنشستگانی که قبلا از صندوق خارج شده‌اند به آن ها تحویل می‌شود.

مدیرعامل موسسه با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته می‌توانند سهام خود نقد کنند یا از مزایای آن استفاده کنند، بیان داشت: البته ما به دنبال تقویت روابط با بازنشستگان و تداوم عضویت آن‎ها در موسسه هستیم بنابراین ١٠ طرح تشویقی برای و برآورده کردن نیازهای گوناگون اعضای صندوق در نظر گرفتیم که خدمات بیمه‌ای و بیمه عمر از جمله آن است. آیا باعث تاسف نیست که وزیر آموزش و پرورش  به نظر کارشناسی کار گروه تخصصی  منتخب خودش هم شک کرده است ؟

نجف‌پور تاکید کرد: تمام قد برای حل مشکلات اعضای موسسه فعالیت می‌کنیم و برای خدمت کردن به آنها از دولت و مجلس و ارگان‌های گوناگون استمداد می‌طلبیم و گدایی می‌کنیم چراکه گدایی برای خدمت به معلمان، زیباست.

وی همچنین تصریح کرد: از معلمان انتظار دارم حوصله و همراهی کنند و به ما مشورت بدهند و نقد منصفانه و مشفقانه داشته باشند، ضمن آنکه از رسانه‌ها می‌خواهیم که در کمک حاکمیت به صندوق ذخیره فرهنگیان همراه ما باشند » .

آن گونه که این « موسسه اقتصادی متعلق به معلمان » ادعا کرده است این دومین نشست خبری بوده و نخستین آن در مرداد ماه سال جاری برگزار گردیده است .

در اطلاع رسانی که توسط موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان 3 روز پیش انجام شد نوشته شده بود :

« این نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های مهم و تاثیرگذار کشور برگزار خواهد شد که نقش بی بدیلی در ایجاد امیدآفرینی در بین جامعه به ویژه فرهنگیان عضو موسسه دارند . »

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

اما به دلایلی که مشخص نیست این خبر از پرتال موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان حذف شده اما خبر آن در جست و جوی « گوگل » باقی مانده است .

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با مدیر عامل جدید که از اواخر اردیبهشت 1401سکان مدیریت را به دست گرفته در حالی از رسانه های مورد نظرش تحت عنوان « رسانه‌های مهم و تاثیرگذار کشور » نام می برد که این رسانه ها در عمر 27 ساله این صندوق حتا یک سطر در رسانه ی خود در انتقاد از عدم برگزاری نشست  رسانه ای توسط موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و پاسخ گویی شفاف به صاحبان اصلی آن یعنی « معلمان » ننوشته و در سایر نشست های رسانه ای نیز کوچک ترین اشاره و یا سخنی به پاسخ گو نبودن برخی بخش های ستادی و اداری وزارت آموزش و پرورش که موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از آنان است بر زبان نیاورده اند .

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

این در حالی است که « صدای معلم » هم در گزارش های متعدد خود و هم در نشست های رسانه ای بر این موضوع تاکید کرده و پاسخ گویی به افکار عمومی را جزء لاینفک از وظایف اصلی مدیران بر شمرده است .

در گزارشی که « صدای معلم » دوشنبه 6 تیر 1401 خطاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منتشر کرد چنین آمده بود : ( این جا )

« چرا برخی از دوایر ستادی و نهادها و سازمان های مستقر در این وزارتخانه از برگزاری نشست رسانه ای طفره می روند .

جاهایی مانند صندوق ذخیره فرهنگیان ، مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری ، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ، دانشگاه فرهنگیان ، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ، ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ، انجمن مرکزی اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ، مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور ، اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ،  سازمان مدارس و مراکزغیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و...

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

اساسا آیا در وزارت آموزش و پرورش میان مدیر پاسخ و غیرپاسخ گو تفاوتی هست ؟

وضعیت طوری نیست که بخواهند مانند سابق کرونا را بهانه کنند .

امیدواریم که مساله ترس از رسانه ها نباشد . »

پرسش « صدای معلم » از وزیر آموزش و پرورش و متولی نهاد روابط عمومی در این وزارتخانه این است که چه کسی باید پاسخ گوی این وضعیت آشفته و فرار از پاسخ گویی و مسئولیت پذیری مدیران باشد ؟ »

این که مدیر عامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان برای نخستین بار نشست رسانه ای برگزار می کند اقدام مثبت و رو به جلویی است اما این نشست ها زمانی موثر و مفید به فایده خواهند بود که دعوت از رسانه ها فقط محدود به رسانه های دولتی و حکومتی نبوده و اولویت برای طرح نقد با رسانه هایی باشد که در این زمینه ها به صورت اختصاصی و تفصیلی و در قالب « کنش گری خردمندانه » پی گیر رویکرد و عملکرد مدیران و مقامات هستند و در نشست ها با طرح پرسش های چالشی و اصلی سعی در شفاف سازی واقعی و پرسشگری آگاهانه داشته و نقش « میرزابنویس » را ایفا نمی کنند .

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

« صدای معلم » با وجود عدم دعوت اما بر اساس وظیفه ای که برای خود در « حوزه عمومی » آموزش قائل است برخی پرسش ها را خطاب به مدیران موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و به ویژه مدیر عامل طرح می کند .

در ارتباط با موضوع « ارزش مالکانه » که محور این نشست بوده پرسش های زیر مطرح می شوند ::

 با توجه به گزارشات متعدد منتشر شده در صدای معلم ، آقای نجف پور توضیح دهد این تصویب قطعی هیات امنا برای طرح ارزش مالکانه برای ورود شرکت های موسسه ورود به بازار سرمایه است ؟ یا روش قدیمی دیگر ؟ هر چند در متن به بازار سرمایه اشاره نمودید .

اگر  ورود به بازار سرمایه مد نظر  است ایا مصوبه هیات امنا برای ورود هلدینگ ها به بورس یا فرا بورس است یا تک تک شرکت ها ؟

اگر قرار است طبق مصوبه هیات امنا ،  تک تک شرکت ها وارد بازار سرمایه شوند این یک عقب نشینی و شکست بزرگ برای وزیر اموزش و پرورش دولت سیزدهم است .

آیا باعث تاسف نیست که وزیر آموزش و پرورش  به نظر کارشناسی کار گروه تخصصی  منتخب خودش هم شک کرده است ؟

باید به این واقعیت تلخ اذعان کرد که ؛

به دلیل عدم یقین وزیر آموزش و پروش دولت سیزدهم  در سال ۱۴۰۰  ، ثبت نماد هلدینگ پترو فرهنگ در فرا بورس محقق نشد .

آیا منظور مدیر عامل جدید الانتصاب موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از « گدایی کردن برای معلمان »  برای جبران این شکست بزرگ وزیر دولت سیزدهم است .

هر چند حسن نیت شما برای اعضا قابل تقدیر است .

در این مورد توصیه « صدای معلم » به مقامات و مدیران آن است که طبق قانون و مقررات  به وظایف خود عمل نمایند و دست در جیب معلم نکنند  تا نیازمند  از خودگذشتگی برخی از این مدیران  نشویم .

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

آقای نجف پور در این نشست عنوان می کند : « در حال حاضر ٨۶ درصد فرهنگیان عضو صندوق هستند و بیش از ۵۷ درصد اعضا میزان واریزی خود را تا سقف ۵ درصد افزایش داده‌اند تا به همان نسبت از سهم دولت و سودآوری‌های موسسه بیشتر برخوردار شوند . »

پرسش « صدای معلم » آن است که این میزان در زمان وزارت حاجی میرزایی چقدر بوده است ؟

در زمان وزارت حاجی میرزایی نایب رییس هیات امنا در یک اقدام غیر قانونی ( بدون اطلاع و رضایت اعضا ) از طریق همکاران خودش در وزارت آموزش و پرورش بخشنامه ای صادر کرد تا از اعضای صندوق  ۵٪ کسر و به صندوق واریز شود .

شما در کسب این موفقیت واریزی بیش از ۵۷ ٪ اعضا به میزان ۵٪ از چه مکانیسمی بهره برده اید ؟

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان می گوید : « بنا داریم از ظرفیت نهضت مسکن کمک بگیریم و برای سهامداران تامین مسکن داشته باشیم .

نهضت ملی مسکن ، همچون اقدامات معجزه هزاره سوم و حسن روحانی عمری چهار ساله یا حداکثر ۸ ساله دارد .

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

شما به عنوان مدیر عامل یک موسسه کاملا خصوصی بر اساس کدام مطالعه و مستندات کدام سند چشم انداز صندوق قصد همکاری با نهضت ملی مسکن دارید ؟

اعضای صندوق می توانند به عنوان یک شهروند در نهضت ملی مسکن عضو شوند .

وقتی یک موسسه کاملا خصوصی می خواهد از ظرفیت نهضت ملی مسکن بهره ببرد چه اتفاق خاصی برای سهامداران رخ می دهد تا صاخب خانه شوند ؟!

 شاید نهضت ملی مسکن قصد دارد از ظرفیت صندوق بهره ببرد ؟

ادامه دارد )


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گزارش تحلیلی انتقادی صدای معلم از نشست خبری صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد حمیدرضا نجف‌ پور کردی

سه شنبه, 15 آذر 1401 15:39 خوانده شده: 810 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/09/15 - 16:58
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: کسورات حقوق آبان ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌های اجرایی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ پرداخت و به طور کامل تسویه شد.

براساس این اطلاعیه، صندوق بازنشستگی کشوری درحال حاضر درخصوص مطالبات دستگاه‌های اجرایی، هیچگونه تعهد “پرداخت نشده‌ای” ندارد.

گفتنی است، در ابتدای آذرماه امسال نیز کسورات بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق، مربوط به ماه های پیش از آن تا انتهای مهرماه ۱۴۰۱ پرداخت و تسویه شده بود و کسورات آبان ماه نیز طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه به طور کامل پرداخت شد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/09/15 - 19:09
امیدواریم مسئولان اول اقدامات ملموسی انجام دهند بعد اطلاع رسانی کنند پرداخت سهم اعضا صندوق به همراه سود آن درکمتراز یک ماه اقدام خوبی بوده که انتظارمی رود سایر اقدامات از حمله پرداخت سهم دولت وسود آن به طور کامل،اختصاص ارزش مالکانه کلیه اموال صندوق به فرهنگیان عضووبازنشسته،انتخاب هیأت مدیره وهیأت امنا با انتخاب فرهنگیان هرچه زودتر عملی شده بعداطلاع رسانی گردد
پاسخ + 0 0 --
سعید شهسوارزاده 1401/09/15 - 19:38
دست مریزاد به «صدای معلم » که همیشه و در همه موضوعات نشان داده است که « صدای معلم»است .

با تقدیم شایسته ترین احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده .
پاسخ + +1 0 --
فهیم از همدان. 1401/11/26 - 22:56
تنها کسی که بفکر معلم هاست همین آقای کردی مسئول صندوق ذخیره است.که حداقل حقشونو به موقع میده.
درود بر شرفش.
ایشالا خداوند فرزندان صالحی بهش بده.
که صددرصد هم میده.
چون حق کشی نمیکنه.
پاسخ + 0 0 --
همدان.. 1401/11/26 - 23:07
یک سال است که جناب وزیر میگه این ماه رتبه بندی اجرا میشه.این ماه واین هفته وفردا.
هر کس ندانه میگه چه اتفاقی میخواد بیفته.
کارمندا ادارات دیگه حقوقشان بالاتر از 20 تومن شد.معلمان هنوز در انتظار رتبه بندی اند.
خدایا خودت به فریاد این جماعت برس.
اگه تو بخواهی همه چیز درست میشه.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور