صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

ابوذر حق گو

فرموده ها و نفرموده های جناب کفاش : نابودی سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش و ادعاهای ناسازگار با واقعیت الهیار ترکمن ؟!

گروه گزارش/

چندی پیش یادداشتی از « حمیدرضا کفاش » معاون سابق پرورشی و فرهنگی با عنوان :

" جوابیه معاون سابق پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به صدای معلم
حمیدرضا کفاش : فضای مجازی ملک طلق شما و همفکرانتان نیست ؛ جناب آقای الهیار از مدیران موفق و کارکشته عرصه برنامه و بودجه هستند ؛ انتخابات داخلی مجلس دانش آموزی در دوره مسئولیت اینجانب، به نحو عادی توسط خودشان [دانش آموزان] برگزار شد در صدای معلم منتشر گردید . ( این جا )

« ابوذر حق گو » از فرهنگیان تهرانی جوابیه ای در این موضوع برای صدای معلم ارسال کرده است .

اینکه نسبت به آبروی الهیار حساس هستید ولی نسبت به فرهنگیانی که به آنها دروغ گفته شده و فریب داده شده اند، حساسیتی از خود نشان نمی دهید، کمی عجیب نیست/ قصور جاهل قاصر، رافع تکلیف نیست/ اگر الهیار دروغ نمی گفت، آیا کسی متعرض او می شد؟ آیا اسلاف وی (آقایان بطحائی، فرزانه، کیارشی و...  ) که مدعی داشتن مدارک تحصیلی نداشته، نشده بودند، با چالشی از این نوع روبه رو شده بودند/ اگر وزارت علوم مدارک تحصیلی مورد ادعای الهیار را تأئید کرده بود که حکم کارگزینی بر اساس آنها صادر می شد. بنابراین پر واضح است که یا مدرکی موجود نیست و یا قابلیت تأئید از سوی مرجع تشخیص صحت را ندارد/ اگر به زعم شما، نشر مطالب مغایر با واقعیت در زمره حقوق شهروندی افراد قرار دارد، آیا راستی آزمائی ادعای مذکور، کشف واقعیت و انتشار آن با هدف اطلاع رسانی عمومی و ممانعت از اغفال عموم و به ویژه همکاران فرهنگی، حق شهروندی نیست/ آیا به الهیار نهیب زده اید که چرا با طرح ادعاهای واهی، اعتماد معلمان نسبت به صداقت مسئولان آموزش و پرورش را مخدوش ساخته است/ آیا کارگزاری که باید امین فرهنگیان در معاونت و نیز صندوق ذخیره باشد، می تواند متصف به صفت رذیله دروغ گفتن برنامه ریزی شده باشد/ مگر الهیار به خطای خود اعتراف کرده و یا از فرهنگیان برای اقدام به اغفال کردن و فریب دادن آنها پوزش خواسته است؟ آیا الهیار به منظور جبران کردن مافات، کناره گیری کرده و یا توسط وزیر برکنار شده است/ در اسرع وقت الهیار از فرهنگیان پوزش خواهد، استعفا دهد و در صورت امتناع برکنار شود تا به اتفاق از گم شدن دیگر مسائل اصلی آموزش و پرورش جلوگیری کنیم/ یادآور می شوم فاصله زمانی میان افشای واقعیت تا برکناری آقای کردان، در حدود سه ماه و در موضوع مونیکا گیت کلینتون از زمان آشکار شدن تخلف تا عذر خواهی در پیش روی دوربینهای تلویزیونی، هفت ماه بود/ حقیقت بزرگترین مصلحت است/ آیا خسارت ناشی از مخدوش ساختن اعتماد فرهنگیان را کمتر از زیان مالی برخاسته از اثر اعمال مدرک دکتری در حکم کارگزینی برآورد می کنید/ آیا اطمینان دارید آقای بطحائی با طرح موضوع در نهادهای نظارتی و قضائی موافق هستند...

دفاع کفاش از علی الهیار ترکمن و اعتماد فرهنگیان

جناب آقای کفاش

با سلام و احترام

فرموده اید: آبروی مومن به منزله خون مومن است.

ولی نفرموده اید که باور، شعور، فهم، حرمت، و اعتماد فرهنگیان به منزله چیست؟ اینکه نسبت به آبروی الهیار حساس هستید ولی نسبت به فرهنگیانی که به آنها دروغ گفته شده و فریب داده شده اند، حساسیتی از خود نشان نمی دهید، کمی عجیب نیست؟

اگر آبروی الهیار که به فریب معلمان اقدام کرده بود، محترم است، تکلیف حرمت فرهنگیانی که فریب داده شده و ادعاهای دروغ او را باور کرده بودند، چیست؟

 

فرموده اید: تا جرمی در محکمه اثبات نشود، حق پرداختن به آن و رسانه ای کردنش را نداریم.

ولی نفرموده اید در صورتی که ادعائی مغایر با واقعیت در فضای مجازی منتشر شد و باعث فریب جمعی از فرهنگیان شد، آیا حق راستی آزمائی و پس از دستیابی به نتیجه، حق انعکاس واقعیت و جلوگیری از مغفول شدن همکاران فرهنگی در فضای مجازی وجود دارد؟ آیا جنابعالی به عنوان یک فرهنگی با سابقه برای خود رسالتی در زمینه مقابله با فردی که به شعور فرهنگیان توهین کرده است، قائل می باشید؟

دفاع کفاش از علی الهیار ترکمن و اعتماد فرهنگیان

فرموده اید: اگر فردی از ان سوءاستفاده کرده باشد

اما نفرموده اید که آیا هنوز هم در مورد سوءاستفاده الهیار از طرح ادعاهای بی اساس در مورد مدارک تحصیلی خود، تردید دارید یا خیر؟ همچنین نفرموده اید که اگر پاسخ شما مثبت است، در مورد دستیابی به حقیقت چه اقدامی کرده اید؟

آیا کارگزاری که باید امین فرهنگیان در معاونت و نیز صندوق ذخیره باشد، می تواند متصف به صفت رذیله دروغ گفتن برنامه ریزی شده باشد؟  بدون تردید واقف هستید که قصور جاهل قاصر، رافع تکلیف نیست و یقینا اگر ذره ای در مورد دروغ گفتن الهیار در مورد مدارک تحصیلی اش تردید داشتید، به سادگی می توانستید و می توانید با ارسال ایمیلی به دانشگاه آلبرتا، سابقه تحصیل الهیار در آن دانشگاه و دریافت مدرک دکترا را استعلام کنید. همچنین می توانید با مراجعه به تارنمای موسسه IIEP  و مطالعه اطلاعیه موسسه پیرامون مدارک دوره های برگزار شده، تردید های خود را به یقین تبدیل کرده و به واقعیت عیان دست یابید.

 

فرموده اید : در حساس ترین زمان و فصل تدوین بودجه با طرح مسائل فرعی و شخصی به بیراهه می کشانید.

ولی نفرموده اید چه کسی در حساس ترین زمان و فصل بودجه (به زعم شما) با راه اندازی کانال تلگرامی و انتشار اتوبیوگرافی، ادعاهائی بی اساس و ناسازگار با واقعیت(دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد از فرانسه و دکترا از کانادا) را مطرح کرد؟ آیا هرگز از خود پرسیده اید اگر الهیار دروغ نمی گفت، آیا کسی متعرض او می شد؟ آیا اسلاف وی(آقایان بطحائی، فرزانه، کیارشی و...  ) که مدعی داشتن مدارک تحصیلی نداشته، نشده بودند، با چالشی از این نوع روبه رو شده بودند؟

دفاع کفاش از علی الهیار ترکمن و اعتماد فرهنگیان

فرموده اید: مرجع تشخیص صحت مدارک دانشگاهی وزارت علوم است و لاغیر.

ولی نفرموده اید اگر وزارت علوم وجود یا صحت مدارک دانشگاهی آقای الهیار را تأئید نکرد و او همچنان بر ادعای تأئید نشده خود پافشاری کرد تکلیف چیست؟ اگر وزارت علوم مدارک تحصیلی مورد ادعای الهیار را تأئید کرده بود که حکم کارگزینی بر اساس آنها صادر می شد. بنابراین پر واضح است که یا مدرکی موجود نیست و یا قابلیت تأئید از سوی مرجع تشخیص صحت را ندارد. با این وصف، شما به عنوان مدافع ایشان، از وی بخواهید تصویر مدارک فوق لیسانس از فرانسه و دکترا از دانشگاه را به همراه تأئیدیه های مربوطه منتشر کند. شاید به خواسته شما عمل کند و در آن صورت بدون فوت وقت برای مراجع صادر کننده مدارک مذکور و مرجع تشخیص صحت مد نظر جنابعالی، ارسال تا اعتبارسنجی شود. 

 

فرموده اید: در غیر این صورت در حیطه مسائل شخصی و حقوق شهروندی است، که به خود افراد مربوط می شود.

اما نفرموده اید ادعاهای مربوط مدارک تحصیلی الهیار اگر به حیطه شخصی وی تعلق دارد، چرا در حیطه عمومی فضای مجازی و کانال تلگرامی منتشر شده است؟ همچنین نفرموده اید که چرا نشر ادعای خلاف با واقعیت را، در زمره حقوق شهروندی افراد طبقه بندی کرده اید؟ اگر به زعم شما، نشر مطالب مغایر با واقعیت در زمره حقوق شهروندی افراد قرار دارد، آیا راستی آزمائی ادعای مذکور، کشف واقعیت و انتشار آن با هدف اطلاع رسانی عمومی و ممانعت از اغفال عموم و به ویژه همکاران فرهنگی، حق شهروندی نیست؟

دفاع کفاش از علی الهیار ترکمن و اعتماد فرهنگیان

فرموده اید: تخریب سرمایه های اجتماعی کاری ناپسند است.

اما نفرموده اید که مصداق فرموده جنابعالی کدام سرمایه اجتماعی است؟ آیا منظور از سرمایه اجتماعی، اعتماد فرهنگیان به مسئولان وزارت آموزش و پرورش می باشد که توسط ادعاهای ناسازگار با واقعیت الهیار، تخریب شده است؟ آیا به الهیار نهیب زده اید که چرا با طرح ادعاهای واهی، اعتماد معلمان نسبت به صداقت مسئولان آموزش و پرورش را مخدوش ساخته است؟ آیا به الهیاریادآور شده اید که گل کردن آب، ناپسند است؟ چرا او را به بازگرداندن آب رفته به جوی، ترغیب نمی کنید؟ آیا جامعه بزرگ فرهنگیان، از قدر لازم برای عذرخواهی الهیار برخوردار نیستند؟

 

فرموده اید: توپخانه را برای مدتی آتش بس بدهید

اما نفرموده اید که مگر الهیار به خطای خود اعتراف کرده و یا از فرهنگیان برای اقدام به اغفال کردن و فریب دادن آنها پوزش خواسته است؟ آیا الهیار به منظور جبران کردن مافات، کناره گیری کرده و یا توسط وزیر برکنار شده است؟ نکته جالب اینکه او بدون ارائه مدارک تحصیلی و تأئیدیه های وزارت علوم، همچنان بر ادعاهای بی پایه خود و تداوم تلاش برای فریب دادن فرهنگیان پافشاری می کند. آیا فکر نمی کنید بهتر باشد از الهیار بخواهید دستها را بالا برده و از فرهنگیان پوزش خواهد و استعفا دهد؟ حقیقت بزرگترین مصلحت است

 

فرموده اید: فکر نمی کنید پرداختن به فرعیات مجال پرداختن به اصول را از ما بگیرد؟

اما نفرموده اید از منظر شما اصول و فرعیات کدامند؟ آیا شما باور دارید که راستگوئی و صداقت مسئولان، احترام به جامعه بزرگ و شریف فرهنگیان و دروغ نگفتن به آنها، اصولی هستند که هر مسئولی در آموزش و پرورش باید به آن پای بند باشد.

 

فرموده اید: برخی خوشحال باشند تا ...... در این دعوا مسائل اصلی آموزش و پرورش گم بشود.

اما نفرموده اید از منظر شما دروغ گفتن معاون وزیر در زمره مسائل اصلی آموزش و پرورش دسته بندی می شود یا خیر؟ آیا کارگزاری که باید امین فرهنگیان در معاونت و نیز صندوق ذخیره باشد، می تواند متصف به صفت رذیله دروغ گفتن برنامه ریزی شده باشد؟ با این همه، با شما موافقم و پیشنهاد می کنم در اسرع وقت الهیار از فرهنگیان پوزش خواهد، استعفا دهد و در صورت امتناع برکنار شود تا به اتفاق از گم شدن دیگر مسائل اصلی آموزش و پرورش جلوگیری کنیم.

یادآور می شوم فاصله زمانی میان افشای واقعیت تا برکناری آقای کردان، در حدود سه ماه و در موضوع مونیکا گیت کلینتون از زمان آشکار شدن تخلف تا عذر خواهی در پیش روی دوربینهای تلویزیونی، هفت ماه بود.

دفاع کفاش از علی الهیار ترکمن و اعتماد فرهنگیان

آقای کفاش یقین داشته باشید کمترین تاوان دروغ گفتن به معلمان و تلاش برای فریب دادن ایشان، کناره گیری یا برکناری است. اگر واقعا دغدغه پرداختن به مسائل اصلی آموزش و پرورش را دارید، بهتر است همراهی کنید. یقین داشته باشید که حقیقت بزرگترین مصلحت است.

 

فرموده اید: اگر فردی از آن سوءاستفاده کرده باشد کشور مراجع نظارتی و قضائی دارد، باید گزارش مستند را برای آنان ارسال کرد و در انتظار حکم ماند.

ولی نفرموده اید از منظر شما معنای سوء استفاده چیست؟ آیا بر این باور هستید که سوء استفاده تنها منحصر به اعمال آن در حکم کارگزینی و برخورداری از فزونی حقوق و مزایای مربوطه می شود؟ آیا از نظر شما، می توان در مورد مدرک تحصیلی، مشروط به اینکه در حکم کارگزینی اعمال نشود، ادعای مغایر با واقعیت را مطرح کرد و منتشر ساخت؟

آیا خسارت ناشی از مخدوش ساختن اعتماد فرهنگیان را کمتر از زیان مالی برخاسته از اثر اعمال مدرک دکتری در حکم کارگزینی برآورد می کنید؟

دفاع کفاش از علی الهیار ترکمن و اعتماد فرهنگیان

آقای کفاش، آگاه باشید که در مقطع کنونی، موضوع الهیار از مرحله بررسی مدارک تحصیلی عبور کرده است و تردیدی در مورد کذب بودن ادعای برخورداری از فوق لیسانس فرانسه و دکترای آلبرتای کانادا، وجود ندارد. مگر الهیار به خطای خود اعتراف کرده و یا از فرهنگیان برای اقدام به اغفال کردن و فریب دادن آنها پوزش خواسته است؟ آیا الهیار به منظور جبران کردن مافات، کناره گیری کرده و یا توسط وزیر برکنار شده است ؟

هم اکنون موضوع چگونگی پیاده کردن الهیار از قطار آموزش و پرورش با کمترین هزینه اجتماعی مطرح است. دیدگاه اغلب صاحب نظران، ترجیح گزینه کناره گیری عاجل الهیار در قیاس با گزینه برکناری است.

از این گذشته، آیا اطمینان دارید آقای بطحائی با طرح موضوع در نهادهای نظارتی و قضائی موافق هستند؟

دوستان بسیاری توصیه می کنند که دایره موضوع از محدوده آموزش و پرورش خارج نشود. نظر شما چیست؟ با این همه به اطلاع جنابعالی و دیگران می رسانم درنگ کنونی تنها تا زمان نهائی شدن بودجه، تداوم خواهد داشت و پس از آن اگر الهیار کناره گیری نکند و یا برکنار نشود، طبق فرمایش شما، گزارش مستند جهت نهادهای نظارتی مربوطه (برای نمونه سازمان دیده بان شفافیت و عدالت آقای احمد توکلی، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و.... ) و پس از آن مقام قضائی ارسال خواهد شد.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پنج شنبه, 03 اسفند 1396 14:34 خوانده شده: 1269 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +2 -12 --
فراهانی 1396/12/03 - 15:42
حضرت پورسلیمان
کاملا معلومه که مطلب کم آورده ای که پاسخ مطالب قدیمی را از زبان فردی مجهول للهویه به اسم ابوذر حق گو می نویسی و آسمان و ریسمان می بافی!
پاسخ + 0 0 --
کارشناس 1396/12/04 - 11:25
الهیار به جای ابن حرفها استعفا بده‌ و رفع زحمت کن. این مطالب قدیمی به اندازه ای تکرار خواهند شد تا تو مدارکت را ارایه کنی و یا تشریفت را ببری.
پاسخ + 0 0 --
متنفر از دروغگو وطرف 1396/12/04 - 17:03
فراهانی چی میگی ؟؟؟؟؟
نکته خود دروغگویی؟؟؟؟؟
الهیار و دارودسته اش دستشان رو شده
معلمان هیچ وقت مثل جنابعالی و ....خودشان را به نفهمی نمیراند.
پاسخ + 0 -11 --
ضیا - فراهانی 1396/12/03 - 16:02
به نظرم اصل قصبه مدرک الهیار خیلی جدی نیست چرا که اگر بود قطعا مراجع ذیصلاح واکنش نشان داده بودند. اگر یک کمیته حقیقت یاب تشکیل شود می تواند به روشن شدن حقیقت کمک کند
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1396/12/03 - 16:06
سلام

دوست عزیز

بهتر است با یک هویت کامنت بگذارید .


بهترین سیاست ، صداقت است .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/12/03 - 17:09
سلام
مساله ساده تر از آن است که کمیته حقیقت یاب تشکیل شود. کافی است به سایت ارزشیابی مدارک تحصیلی خارج وزارت علوم یک سری بزنید. تمام قوانین ارزشیابی مدرک اخذ شده در خارج از ایران نوشته شده است.
مدرکی که مشکل ندارد در حکم کارگزینی اعمال می شود.
عناین بفرمایید ور مورد بقیه عزیزان ستادی هم بررسی شود. مدارکشان درست است یا خیر.
ممنونم
پاسخ + 0 0 --
کارشناس 1396/12/04 - 11:22
آقا ضیا مخاطبت کیست؟وزارت آوپ است یا صدای معلم؟کمیته حقیقت یاب را چرا خودتدتشکیل نمی دهی؟از خود الهیار هم درخواست کن عضو کمیته سود و مستندات ادعای خود را عرضه کند.
پاسخ + +9 0 --
ناشناس 1396/12/03 - 16:03
خوب معلومه کفاش الهیار فانی بطحایی همشون دوست همند و در منافعشون شریکند طبیعیه که کفاش از الهیار دفاع کنه
پاسخ + 0 0 --
متنفر از دروغگو وطرف 1396/12/04 - 17:05
هر سه نفرشان زحمت تمام دروغهای .... می کشند،،،
پاسخ + +8 -1 --
کارشناش 1396/12/03 - 16:27
جناب پورسلیمان زیاد به دل نگیر اینایی اینگونه کلام پراکنی می کنند فقط چهار نفرند که متاسفانه قدرت تفکر ندارند اینان روی کلمه معاون وزیر قبلی م ...... حساسند یعنی به گونه ای برنامه ریزی وشستشوی مغزی شده اند که به مشکلات آموزش وپروش کاری ندارند وبا آن بیگانه اند اینا هدفی را دنبال می کنند میخواهند از ارتباطات استفاده کنند یا پست بگیرند یا از معاونتی به معاوت دیگر برون .اما در مورد مدرک الهیار اینا دوست دارند دکتر خطاب بشن حکم اداری اینا همه فوق لیسانس ولی بدلیل بعضی خلاء های شخصیتی میخوان از برادران دکتر ومهندس عقب نمونند
پاسخ + +4 0 --
کارمند اداری 1396/12/03 - 16:29
بالاخره این دفاع ها ومقالات دو آتشه وهجمه بعضی افراد سفارش شده کار خودش رو کرو مردم الکی که هندوانه زیر بغل وزیر والهیار نمی دن
پاسخ + +9 0 --
مهدی 1396/12/03 - 16:37
نداره که نداره عوضش معاون پشتیبانیه
پاسخ + +5 -1 --
پرورشی 1396/12/03 - 16:38
خدا وکیلی برادرابوذر آبرو ی مومن کیلوی چند . که اینا می نویسند وقتی پای منافع درمیان واز ارتباطات ارتزاق کنند باشد برای اینا باید فرهنگی نابود بشه فقط بچسبند به بالا وصاحب منصبان. شرم آوره که یک عده مدام سنگ وزرا را به سینه می زنند برای اینا آدمها فرق نمی کنند برنامه هاشون مهمه نیست واز وجود آدمها اعتبار کسب می کنند
پاسخ + +9 0 --
حسن درویشی 1396/12/03 - 20:00
تصمیم دارم روش جناب اللهیار ترکمن بزرگوار را حداقل در کلاس درس آزمایش کنم و به دانش آموزانم بگویم سعی کنید درستان را تا بالاترین مقاطع بخوانید حتی اگر در جایی که شاغل می شوید به آن مدرک نیاز نباشد مثلا خود بنده فوق لیسانس و دکترایم را چند سال پیش گرفته ام ولی در چارت تشکیلاتی مدرسه برایم فقط مدرک لیسانس لحاظ کرده اند
وچنانچه چند روز بعد دانش آموزان پی به ماجرا بردند و سوال وجوابم کردند همینطور با روش سکوت کردن و جواب سر بالا دادن واینکه من نیرویی کار کشته و حاذق در رشته ی خود هستم ومدرک که یک کاغذ است شما دانش آموزان را چه به این سوال وجوابها آنها را دست به سر کنم
امیدوارم گیر نیفتم و کسی با آبروی من مومن د مدرسه بازی نکند ، و این حرفم در سر کلاس را مستمسکی برای عقده گشایی علیه من قرار ندهد
پاسخ + +4 0 --
دولت فرهنگیان 1396/12/03 - 23:38
امام حسن عسکری(ع): تمام پلیدیها در خانه ای نهاده شده و کلید آن دروغ است.
پاسخ + +5 0 --
معلم 1396/12/03 - 23:58
آقای حقگو به نظرم برای جوابدادن به حرفهای کفاش زیادی وقت صرف کردین. کی حرفهای ایشون رو قبول می کنه اخه! اظهارات ایشون در دفاع از الهیار ادم رو یاد روباهه و شاهدش میندازه.
بعدش عرض کنم اگر الهیار اخلاق عذرخواهی داشت که اساسا از اول این تقلب رو برنامه ریزی (آن هم از نوع جامع و باند مدت )نمی کرد و بعد از آن هم بر گناهش ابرام نمی درزید.
باید منتطر باشیم وزارت فخیمه متبوع که طبق سند تحول بنیادینش تربیت انسان صالح مغروق در حیات طیبه رو در دستور کارش داره ایشون رو مفتضحانه کنار بذاره تا درس عبرتی برای متقلبان دیگه باشه
بطحایی منتظریم
پاسخ + +4 0 --
معلم 1396/12/04 - 00:15
جناب درویشی عزیز

البته پیداست مزاح کردین و معکوس به تقبیح تقلب و فریب پرداختین
اما باید ترسید و از خدا استمداد طلبید که تجاهل و قصور آموزش و پرورش در برخورد با الهیار و موفقیت ها و سو استفاده های ایشان از مدرک تقلبی و سر دانشگاهیان و فرهنگیان کلاه گذاشتن ایشان ،الهام بخش فرهنگیان شریف و دانش اموزان نشود.
پاسخ + +2 -3 --
جعفری 1396/12/04 - 00:58
جناب حقگو موافقم. فقط دو نکته. اول اینکه تامل بیشتری لازم است. هنوز موضوع را به خارج از آوپ نکشانید. زمان بدهید تا بطحایی نفر پیدا کند. به یقین او این اقدام الهیار را محکوم می کند و از آن آزرده خاطر است.دوم اینکه این مطلب را خطاب به کفاش نوشتن خوش سلیقگی نبود. کفاش می خواست تا دوباره مطرح شود و نامش مطرح شود تا شاید دوباره به او پستی پیشنهاد شود.مخصوصا این اباطیل را نوشته بود تا نام خود را احیا کند.در غرب هم از این شیوه استفاده می کنند. برای نمونه خلافی یا طلاقی یا شکایتی را مطرح می کنند تنها به دلیل مطرح شدن اسم خود.
پاسخ + +10 0 --
زنبق 1396/12/04 - 17:57
یک دیوانه سنگی به چاه می اندازد
که صد عاقل از چگونه بیرون در
آوردن آن عاجز می ماند.
آقای ترکمن اعدام که نخواهی شد
حتی شاید ترفیع هم بگیرید ما را
با اعتراف خود خلاص کنید که
تهوع و سرگیجه گرفتیم. نکند لذت
می برید گه گاهی موضوع بحث گردید
.... و گرنه واقعیت را بگویید
و لازم بود عذرخواهی کنید.
از رهبر یاد بگیرید.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور