صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" و درس هایی برای مسئولان ! "

داستان واقعی در مورد یک خانم معلم در یزد

یک داستان واقعی در مورد یک خانم معلم در یزد و درس هایی برای مسئولان

می گویند در یزد، خانم معلمی پس از چند بار آموزش درس از شاگردانش پرسید :
چه کسی متوجه نشده است ؟
سه نفر از شاگردان دستشان را بالا بردند....
معلم گفت : بیایید جلوی تخته و چوب تنبیه خود را از کیفش بیرون درآورد .
تمام دانش آموزان جا خوردند و متعجب و ترسان به خانم معلم نگاه می کردند.
معلم به یکی از سه دانش آموز گفت :
این داستان واقعی در یزد مصداقی برای مسئولان است که در حوزه ای اگر خطایی از مخاطبان حوزه آن ها سر زد، خود را باید تنبیه نموده تا الگویی برای رسیدن به جامعه سالم باشیم پسرم! این چوب را بگیر و محکم به کف دست من بزن !
دانش آموز متعجب پرسید :به کف دست شما بزنم ؟

به چه دلیل ؟
معلم گفت: پسرم مطمئنا من در تدریسم موفق نبودم که شما متوجه درس نشدید! به همین دلیل باید تنبیه شوم!
دانش آموز اول چند بار به دست معلم زد و معلم از درد سوزش دستش، آهی کشید و چهره اش برافروخته شد .
نوبت نفر دوم شد . دانش آموز دوم که گریه اش گرفته بود، به معلم گفت :
خانم معلم ! به خدا من خودم دقت نکردم و یاد نگرفتم . من دوست ندارم با چوب به دست شما بزنم .
از معلم اصرار و از دانش آموز انکار !
دیگر ،تمامی دانش آموزان کلاس به گریه افتاده و از بازیگوشی های گاه و بی گاه داخل کلاس ،هنگام درس دادن معلم شرمسار بودند .
از آن روز دانش آموزان کلاس از ترس تنبیه شدن معلمشان جرأت درس نخواندن نداشتند .
و اما نتیجه ...
این داستان واقعی در یزد مصداقی برای مسئولان است که در حوزه ای اگر خطایی از مخاطبان حوزه آن ها سر زد، خود را باید تنبیه نموده تا الگویی برای رسیدن به جامعه سالم باشیم!
اگر هر کدام از مدیران در حوزه فعالیت خود این گونه عمل کنند ؛ مملکت و جامعه ای انسانی خواهیم داشت.
کانال دموکراسی

پنج شنبه, 30 شهریور 1396 12:27 خوانده شده: 50350 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +16 -4 --
معلم ... 1396/06/30 - 15:41
با این حقوق فعلی بعید میدانم عذاب وجدان تدریس داشته باشیم البته با کلاسهای شلوغ و دانش اموزان بیخیال و درسنخوان!
پاسخ + 0 0 --
نادر شیرانی 1400/06/26 - 16:50
اگر حقوقتان کمه میتونید استعفا بدهید و بروید همان جایی که فکر میکنید حقوق بیشتری دریافت میکنید
پاسخ + +35 -13 --
ع -ح - ن بازنشسته 1396/06/30 - 17:31
با سلام خدمت همه ی همکاران عزیزم.
به نظر بنده این خانم معلم بسیار کار ناپسندی کرده است و در حقیقت با از بین برن شأن معلمی به نوعی خودزنی و بلکه بدتر از آن متوسل شده دلیلی برای انجام چنین عمل سبکی نیست. در کدام کتاب تعلیم وتربیت و با توجه به کدام شیوه آموزشی چنین عمل ناپسند و سبکی ارائه شده است؟؟
اینها بدعتهایی است که بعضی معلمان از سر ناچاری به آن متوسل میشوند و خیال میکنند معلم فداکار لقب میگیرند.
نه جانم!! شیوه آموزشی و ... را عوض کن. میزان علم و سواد را افزایش بده. نه اینکه چوب به دست دانش آموز بده و خود و همکارانت را سخیف کن. من شرمنده ام از اینکه چنین موضوعاتی را در بوق و کرنا می کنید و خیال میکنید قهرمان ملی میسازید.کم مانده در این واویلاهای آموزشی دانش آموزان بیش از این دستمان بیندازند و به تمسخر هر کدام ترکه و شلاقی جزء وسایل کمک درسی خود در کیف بگذارند.
پاسخ + 0 0 --
محمدی 1396/07/02 - 08:20
کاملا با شما موافقم و این معلم باید توبیخ شود نه بر دستانش بوسه زد. ای کاش دانش آموزان این معلم را تنبیه کرده بودند تا چنین اسطوره ای خلق نشود.
پاسخ + 0 0 --
محمد نظامی 1402/11/16 - 02:08
هرکه هرآن سکه که در کان اوست. آن بد آرد که به دوکان آوست.
آن خم سرکه ست کجا می دهد. وانکه نباتست بدل کی دهد.
در اخیر شعر.
چون نشوم من زوی افروخته او شود از من ادب آموخته.
در سیستم آموزشی چیزی بنام نفوذ معنوی است که اگر معلم نفوذ معنوی نداشته باشه و نتونه تو عمق احساسات شاگرد فرو بره اون معلم درستی نیست و نفود معنوی نداره و تنها حاکمیتش بر مضمون با ایجاد رعب و وحشت است.
باید دست این استاد را بوسید که با حلم خودش شگرد رو با خودش یکی ساخت و گذاشت که درس رو با محبت بخونه نه با ترس و درس رو برای خودش بخونه، نه برای ترس از تأدیب.
استادان عزیز برای یک استاد بلند مرتبه ترین جایگاه حلم است که خودش شاخه ای از ادبه.
تأدیب سبب سر افکندگی یک انسانه و رفته، رفته این به یه امر عادی مبدل میشه و از نگاه علمی هم ثابت شده که با تکرار یک عمل اون عمل عادی میشه و ترسش از بین میره فقط تنها چیزی که از پرخاشگری و تأدیب باقی میمونه همون اثرات بد و نا مطلوبه که عکس العمل آن را عملا در جامعه مشاهده می کنیم.
پاسخ + 0 0 --
محمد نظامی 1402/11/16 - 02:12
چون نشوم من زوی افروخته. او شود از من ادب آموخته.
پاسخ + +15 -10 --
ع -ح - ن بازنشسته 1396/06/30 - 17:32
ادامه نظر قبلی. با تشکر
لابد باید ازین پس با این ابتکار خانم معلمان یزدی شعر زیر هم تغییر دهیم.
چوب معلم اربود زمزمه محبتی* جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را.
یا ضرب المثل :
چوب معلم گله * هرکی نخوره خله.
بایید متولیان متشخصی برای آموزشمان باشیم نه اینکه خود را بیش از این در نظر دانش آموزانمان خرد و خفیف کنیم.
دست همکاران یزدی درد نکند با این قهرمان آموزشی.
به خدا بعضی اوقات از برخی خلاقیتهای ... انسان در بهت می ماند.
پاسخ + 0 0 --
دانشجو معلم 1396/07/02 - 08:23
به خدا گاهی ما تازه کارها از این سری اتفاقات وحشتناک شوکه میشویم و از بعضی ابتکارات نظیر این خانم معلم فهیم یزدی شرمنده.
کاش در انتخاب شغلم قدری فکر کرده بودم.
یزدی ها...
پاسخ + +10 -3 --
علی شرمنده 1396/06/30 - 17:34
به خدا شرمنده شدم. خدا کند دانش آموزی مطلب را نخوانده باشد.
این جمله متن آتشم زد:
ز آن روز دانش آموزان کلاس از ترس تنبیه شدن معلمشان جرأت درس نخواندن نداشتند .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/07/08 - 13:27
توحیاط مدرسه ومراسم صبحگاه فلکش میکردند حتماتمام دانش آموزان رتبه برتردانشگاه میشدند!
پاسخ + 0 0 --
تصمیم کبری 1399/07/09 - 07:06
بایدبرای اجرای سند۲۰۳۰ اول جای ارزش هاباضد ارزش هاعوض بشه وبا کلمات وتعریفهای فریب دهنده وزیبا،جهالت مدرن رادریک جامعه انتشارداد واولین مرحله چه جایی بهترازآموزش وپرورش یک کشور؟دونه به دونه این اتفاقات درکنارهم به وجودآورنده یک پازله!که قراره جامعه ایرانی و مسلمان روخزنده وچراغ خاموش،زیرورویاجابه جاکنه
پاسخ + +28 -6 --
مهرپور 1396/06/30 - 21:34
با سلام حضور همکاران.کار این خانم بسیار زشت و ناپسند بوده است.ایشان یا مشکل روحی و روانی دارند که در این صورت باید تحت درمان قرار گیرند و تا بهبودی کامل از حضور در کلاس منع شوند و یا از آن دسته نیروهای آموزش و پرورش هستند که آشنا به روش های تدریس و کلاس داری و روانشناسی کودکان و نوجوانان نیستند.یک نیروی متخصص و یک معلم هرگز چنین کار پستی انجام نمی دهد.
پاسخ + 0 0 --
مینو امامی 1396/06/31 - 09:37
سلام همکار محترم .قدری آموخته های یادگرفته را کنار نهید و به عمق رفتار یک معلم بیندیشید. گاه باید زیر باران رفت.
پاسخ + 0 0 --
مهرپور 1396/06/31 - 13:02
خانم امامی این سخن و بوسه ای که بر دست این معلم زده اید،نشان می دهد شما معلم نیستید تا برسد به پژوهشگر!در کدام روش تدریسی در دنیا چنین روش احمقانه ای وجود دارد؟چنین معلمی به جای چنین رفتار زشتی می تواند این سه دانش آموز را تشویق به تهیه روزنامه دیواری از آموخته شان کند و یا بخواهد جلسه بعد درس را به صورت کنفرانس در کلاس ارائه کنند و برای آن نمره ای در نظر بگیرد.از دانش آموزانی که درسشان خوب است بخواهد به صورت گروهی با آن ها کار کنند و ده ها روش دیگر...و اگر مثل شما خیلی ادعای فداکاری دارند چند جلسه جداگانه با آن ها کار کند.
پاسخ + +21 -5 --
مهرپور 1396/06/30 - 23:12
به همین جهت است که استخدام نیرو برای آموزش و پرورش باید با آزمون انجام گیرد و در این آزمون علاوه بر اطلاعات علمی در زمینه تخصصی،علوم تربیتی نیز مورد سنجش قرار گیرد.همان دروس تربیتی که ما در رشته های دبیری دانشگاه های سراسری گذرانده ایم شامل روش های تدریس،روانشناسی،طراحی سوال،.....
آقای پورسلیمان،همکار گرامی،خواهشمندم چنین مطالبی را در سایت وزین صدای معلم منتشر نکنید.
پاسخ + 0 0 --
مینو امامی 1396/07/04 - 21:40
عرض شود همه چیز آموخته های کتبی و شفاهی نیست . در کلاس درس بعضی لحظات است که به مقیاس آموخته نمی گنجد. برخی از بعضی صحنه ها شرمگین می شود برخی افتخار می کند .شما با کدام مجوزی تصور می کنید درست می اندیشید؟ بنده هم به عنوان یک دبیر دانشجوی پژوهشگری قدرت انتخاب دارم و شما هم همین طور .وظیفه همه احترام به دیدگاه های دیگران است.
پاسخ + 0 0 --
علی 1396/07/05 - 23:57
باسلام خدمت همکار محترم.صحیح است که باید به نظرات همدیگر حتی بر خلاف هم باید احترام گذاشت اما زمانی که حیثیت و خرد جمعی مد نظر است باید به نظر اکثریت نیز احترام قائل شد . این خانم معلم شأن خود را پایین نیاورده بلکه حیثیت و شأن یک جامعه را زیر سؤال برده و چنین حقی را نداشته و لازم نیست از چنین حرکت مشمئز کننده ای حمایت شود بلکه باید ایستاد و از خود دفاع کرد.
قبول بفرمایید حرکتی زشت بود.یاحق
پاسخ + +6 -2 --
معلم 1396/06/30 - 23:20
این طوری دانش آموزان اگر درس را یاد نگیرند ، وانمود می کنند که یاد گرفتند . این روش صحیح است ؟ طبیعی هست که در کلاس های شلوغ ما و با این حجم مطالب ،دانش آموزانی درس را یاد نگیرند . اگر قرار باشد ،کسی تنبیه شود ، مولفان کتاب بر معلمان مقدم هستند که کتاب هایی غیر استاندارد تدوین کرده اند . غیراستاندارد ، چون حجم مطالب بسیار زیاد هستند .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/30 - 20:03
الگو رفتاری ما ها باید از چه شخصی باشه ؟
آیا مثل زمان قدیم بچه ها رو مثل خر بزنن چه درس بخونه چه نخونه چه بی ادبی کنه چه نکنه . چه مقصر چه بی تقصیر . بار ها معلمانی را دیده‌ام بچه ها رو بی تقصیر میزدند . خودم چند موردی بی تقصر کتک خوردم این درسته؟
حالا یک معلم آمده به جای زدن بچه ها کاری کرده که بچه ها از درس نخواندن شرم کنن حالا اینقدر سرزنش می کنید . به جای سرزنش کردن برید الگوهای رفتاری رو از اهلبیت علیهم السلام یاد بگیرید . نه این را تایید می کنم نه آن را . الگو اهلبیتی رفتار کردن است .
پاسخ + +5 -21 --
مینو امامی 1396/06/31 - 09:34
به خدا بدنم مور مور شد. بنده نیز گفتم که به دانش آموز برچسب تنبل نزنید .ما هستیم که نمی توانیم یاد بدهیم. دستان ضربه خورده همکارم را با تعظیم می بوسم.همیشه روزگار سربلند باشید.
پاسخ + 0 0 --
ع-ح-ن. بازنشسته 1396/07/02 - 08:13
خانم محترم همکار.نه بدنتان مور مور شود نه خاطر عزیزتان مکدر.بروید قدری عزت نفس و تشخص بیاموزید و همین ته مانده آبروی معلم را حراج نفرمایید. این عمل مصداق کامل استیصال است و در ماندگی.اگر بیش از این عقلتان نمی رسد از آبروی بقیه هم صنفانتان هزینه نفرمایید و شعار من بلدم ندهید.
این عمل زشت خانم معلم شایسته دست بوسی که نه در خور توبیخ است. همین افراد هستند که وصله های ناجور تعلیم وتربیتند. شما این عمل سخیف را در هیچ جای جهان نمی یابید.قدری منصف باشید واین گونه اعمال کریه را در جامعه اشاعه ندهید و مور مور نشوید.
هر آدم منصفی اگر این صحنه را در ذهن خود مجسم نماید خنده که نه گریه اش می گیرد از این درماندگی.
چقدر دلم میخواهد که اعلام شود این خانم معلم خواب این صحنه را دیده و عده ای از ماچ وبوسه و تقدیر و تکریم ومور مور در آیند.
از سایت صدای معلم هم گله مندک چرا اندکی در اعلام برخی مطالب تأمل نمی کند.
التماس تفکر.یا حق
پاسخ + +7 -9 --
مینو امامی 1396/06/31 - 09:41
عجب تفاوت دیدگاهی است. گاه آدمی س دو راهه درست و نادرست می ماند .
پاسخ + 0 0 --
مهرپور 1396/06/31 - 13:06
اگر چنین افرادی که نام معلم هم نمی توان به آن ها اطلاق کرد،اهل مطالعه باشند و چند کتاب در مورد نحوه اداره کلاس و روش های تدریس بخوانند،در دو راهه درست و نادرست نمی مانند.به شما توصیه می کنم قبل از پاسخ دهی سطحی به هر مطلب کمی تفکر و اندیشه نمایید.
پاسخ + 0 0 --
ع-ح-ن. بازنشسته 1396/07/02 - 08:18
خانم امامی عزیز. قبول بفرمایید بسیار عمل کریهی بود که این معلم نما مرتکب شد وباید استغفار کند. اینها ضربه های آموزشی هستند .
بنده با خانم مهرپور موافقم ومطمئنم اگر به رأی گذاشته شود شرمندگی زیاد میشود.
التماس تفکر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/07/09 - 07:03
بایدبرای اجرای سند۲۰۳۰ اول جای ارزش هاباضد ارزش هاعوض بشه وبا کلمات وتعریفهای فریب دهنده وزیبا،جهالت مدرن رادریک جامعه انتشارداد واولین مرحله چه جایی بهترازآموزش وپرورش یک کشور؟دونه به دونه این اتفاقات درکنارهم به وجودآورنده یک پازله!که قراره جامعه ایرانی و مسلمان روخزنده وچراغ خاموش،زیرورویاجابه جاکنه
پاسخ + +8 -7 --
رضایی 1396/06/31 - 20:16
این داستان شاید 30 سال پیش جواب می داد. ولی برای بچه های شر امروزی که چشم و گوششان باز شده جواب نمی دهد.
پاسخ + +13 -4 --
حسن ع 1396/07/02 - 08:26
بسیار باعث شرمندگی است و شرمنده تر عمل کسی که این معلم را بوسه باران میکند.
کجایی جوانی که...
خدایا کمکمان کن که عاقل باشیم.
پاسخ + +15 -6 --
سبحانی 1396/07/02 - 08:28
خدایا آن را که عقل دادی چه ندادی و آن را که عقل ندادی چه دادی؟؟
خانتم معلم نمیدونم اسم شریفتون را... ماه محرم است از خداوند بخواهید کمکتان کند تا آبروی معلمان را نبرید.
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1399/01/27 - 18:04
با سلام خدمت همه عزیزان....لطفا ب نظرات همدیگراحترام بزارید...واقعا کار زیبا و هنری انجام دادند..شما از حیث اینکه معلم هستید میگید...این تلنگری هست برای معلمانی ک هیچ اهمیتی ب دانش آموزان نمیدهند..بنظرم کار بدی انجام نداده
پاسخ + +12 -5 --
روحانی 1396/07/02 - 08:31
بدبخت شوهر این خانم که با چه عتیقه ای زندگی می کند...
این معلم در خور توهینی از همان سنخی که خودش انتخاب نموده می باشد. باید چوب زده شود...
پاسخ + +12 -5 --
علی 1396/07/03 - 09:30
عجب دوره زمونه ای شده. چه طرح ها و ابتکاراتی می زنند بعضی علمای تعلیم و تربیت و خیال می کنند اعجاز کردند.
بسیار عمل زشتی بود که این خانم معلم مرتکب شد و زشت تر عمل کسانی که براش دست زدند و صلوات فرستادند و بوسه خرجش کردند . به نظر من کار دسته دومی ها زشت تر از اولی بود . گاهی اوقات مریدها فاجعه خلق می کنند.
پاسخ + +3 -4 --
علی 1396/11/03 - 03:03
اون دسته از دوستان که انقدر واسشون این کار ناپسنده همونایی رو تربیت کردن که الان وضع مملکت این شده.درود به شرفش.هرگز نمیبخشم معلمی رو که چنان جو رعب و وحشتی تو کلاس راه انداخت که من بچه دبستانی دو روز از صبح تا ظهر از ترسم تو سرما راه میرفتم اما مدرسه نمیرفتم.اون زمان باید توبیخ میشدن اما نشدند و جامعه رو نسل مای بی اعصاب و ترسو برداشت که حاضر به ادای حقوق ناچیزمون هم نیستیم
پاسخ + +7 0 --
حاکم‌دل 1398/02/08 - 18:05
واقعاً که از این قبیل معلما باید ما دانش آموزان شرم بکنیم.
خدا رو شکر معلمای ما که مثل این خانم معلم نیستند و به هنگام ضرورت آدم مون میکنند. اگر تنبیه مون نکنند ممکنه اون رفتار زشت رو دوباره مرتکب شویم.
پاسخ + +2 -4 --
ناشناس 1399/02/10 - 01:45
واقعا خوب کرده.بنظرم اون که فقط برای یک بار اینکارو کرده و فقط همین یک بار تمام دانش اموزان را تااخرعمر شرمنده کرده که قدر معلمشان رابدانند احسنت برتو که ازخودت گذشتی تا دانش اموزانت درس بگیرند.
پاسخ + +3 -4 --
ناشناس 1399/02/12 - 11:08
اگر یک معلم خود را مسول عدم یادگیری دانش آموز می داند و بجای تنبیه او، خود را تنبیه می کند، آبروی دیگر معلمان را برده یا ایثار کرده و به دانش آموزانش درس زندگی داده!؟ کار ایشان در واقع استعاره ای بود تا عمق مطلب را با عینی ترین روش به شاگردانش بیاموزد. ایکاش مسائل را سطحی و چرتکه محورانه تحلیل نکنیم و سریعا به قبایمان بر نخورد...
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1399/07/08 - 13:15
به جای کلاس بایدمراسم صبح گاه مدرسه،توحیاط برروی سکوفلک میکردند تاتمامی اون دانش آموز های درس نخوان وسربه هواببینندشرمنده شوندکه این شکلی تأثیرش خیلی بیشتروزیادترازیک کلاس درسه!وسعتش اندازه کل مدرسه هست!مخالفان تنبیه بدنی دراینموردتنبیه راتأییدمیکنندمشکلی هم باآن ندارندبه سلامت روح وجسم کسی آسیب نمی زنه!پس بایدگفت تنبیه بدنی لازمه،امااینباربرای معلم تادانش آموزدرس عبرت بگیره
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1399/07/08 - 13:19
منظورشماازسطرآخراینه که وسایل"تربیت معلمه" نه وسایل کمک آموزشی!
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1399/07/09 - 06:52
تاصحبت ازهرموضوعی میشه،نبایدبلافاصله حرف ازپول وحقوق زده بشه و اینکاراصلاوجه خوبی در نظربینندگان وکسانی که این پیام قشرفرهنگیان را می خوانندنداره هرچندبه این مهم همه توجه دارند که فرهنگیان جامعه مااز لحاظ اقتصادی درفشارو گرانی هستندمنتهاگفتنش باهرموضوع ومطلبی که به آن مربوط نیست کاری اشتباهه ودرست نیست
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1399/07/09 - 07:27
جالبه!این همه تناقض در یک بام ودوهوای پیام ها ازکجانشأت میگیره؟مثال دقیقش:اگرتادیروزدانش آموزی به خاطرنخواندن درس ورفتارهای اشتباه توسط معلمی تنبیه بدنی می شدهمه میگفتیم تنبیه بدنی ازلحاظ روانشناسی مردوده وباروح آدمی ناسازگاره!امااینجادستان تنبیه شده معلم شایسته بوسیدن هست!اگرترس ازتنبیه شدن موجب رفتار درست ودرس خواندن میشه پس چرادوباره چوب وفلک روبه مدرسه برنگردونیم؟
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1399/07/09 - 07:31
جالبه!این همه تناقض در یک بام ودوهوای پیام ها ازکجانشأت میگیره؟مثال دقیقش:اگرتادیروزدانش آموزی به خاطرنخواندن درس ورفتارهای اشتباهش توسط معلم تنبیه بدنی می شدهمه می گفتیم تنبیه بدنی ازلحاظ روانشناسی مردوده وباروح آدمی ناسازگاره!امااینجادستان تنبیه شده معلم شایسته بوسیدن هست!اگرترس ازتنبیه شدن موجب رفتار درست ودرس خواندن میشه پس چرادوباره چوب وفلک روبه مدرسه برنگردونیم؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1400/12/03 - 07:04
به نظر من این خانم معلم از دید خودش که معلم باید حس مسئولیت‌پذیری اش بیدارباشد وبه دنبال چرایی بگردد این کار را کرده واصلا شایسته این نیست که سرزنش شوددرواقع تذکری که به خودش داده حالا کسی از شماها نخواسته که این کار راالگو قرا دهید ایشون اختیار خودشان رادارند که رادارند این گوشزد ی برای بهتر انجام دادن مسئو لیتی که خود پذيرفتند
پاسخ + +1 0 --
حیدری 1401/07/25 - 22:53
درسته گفتن معلمی درس انبیاست ولی هیچ کدوم تون مثل اونها نیستید الکی برای من ننه خم بازی درمیارید
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1401/12/10 - 23:49
درود بر شما
معلمی که با رفتار و گفتار خودش دانش آموزان را تحت تاثیر مثبت قرار میده شایسته ی تقدیر است
شمایی که فکر میکنید با این کار شأن و شخصیتت زیر سوال میره بیخود و بی جهت قبول مسوولیت می‌کنی عزیزم
اگه هرکس قاضی اعمال خودش باشه ب نظرم توی هیچ دادگاهی محاکمه نمیشه
ب قول خودش به حساب خود برسید قبل از اینکه به حسابتان برسند
همین جوری فکر میکنید که توی هر اداره ای از رییس تا نگهبان و آبدارچی اون اداره با مردم مثل حیوون برخورد میکنند که به لایق خودشونه
پاسخ
مصطفی 1401/12/10 - 23:51
شما درس خودتو بده
نیازی نیست از این معلم درس بگیری
پاسخ
مصطفی 1401/12/10 - 23:51
شما درس خودتو بده
نیازی نیست از این معلم درس بگیری
پاسخ + +1 0 --
محمد نظامی 1402/11/16 - 02:27
باش بامردم درخت بارور. میزنندش سنگ و می‌ریزد ثمر.
دستت لایق بوسیدنه معلم عزیز
پاسخ + +2 0 --
محمد 1403/02/02 - 22:17
سلام دوستان به نظر من معلم بهترین کار را انجام دداده،چرا این حرکت را کرده ؟ بخاطر شرمندگی دانش آموزان بلکه از دوباره تو کلاس بازیگوشی نکنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/05/19 - 07:45
فقط خودش و سیستم آموزشی را جلوی شاگردانش تحقیر و تضعیف کرده، بدترین کار ممکن را انجام داد، کاش یه ذره شعور و فهم در وجودش بود

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور