صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

شیرزاد عبداللهی / همکار گروه صدای معلم

"سمیع الله حسینی مکارم یکی از گزینه های احتمالی وزارت آموزش و پرورش دولت دوازدهم است/ چگونه فردی که دوبار اسمش در لیست املاک نجومی آمده است را در مظان معرفی برای پست وزارت دولت روحانی ارزیابی کرده و از او چهره می سازند!"

 لابیگری فعالان صنفی – سیاسی برای تعیین وزیر جدید آموزش و پرورش و یا ابقای وزیر فعلی آغاز شده است/ گفته می شود مکارم از حمایت ضمنی دکتر نجفی هم برخوردار است/ حسینی مکارم در دوره اصلاحات مدتی مدير کل بودجه وزارت آموزش و پرورش بود/ با آغاز زمستانِ اصلاح طلبی در سال 84 ، مکارم از آموزش و پرورش رفت/ حسینی مکارم در یک دوره پر تلاطم به مدت  8 سال معاون سرمایه گذاری شهرداری تهران در دوره قالیباف بود/ حسینی مکارم در سال 92 به دعوت دکتر نجفی به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آمد و معاون توسعه سازمان شد/ مدرک تحصیلی حسینی مکارم فوق لیسانس اقتصاد نظری از دانشگاه تهران است/ در لیست (مدیران ارشد) املاک نجومی شهرداری در ردیف های 14 و 15 دو بار نام سمیع الله حسینی مکارم دیده می شود/ مطابق لیست سازمان بازرسی دو واحد آپارتمان به ارزش کارشناسی جمعا یک میلیارد و 340 میلیون تومان و با تخفیف 50 درصد به آقای مکارم واگذار شده است/ حسینی مکارم  با تکذیب خبر در سایت معماری نیوز ، تنها  واگذاری 74 متر آپارتمان در دربند تهران به قیمت متری 4 میلیون و 200 هزار تومان را قبول کرد/ حسینی مکارم می گوید از رانت استفاده نکرده در حالی که  قیمت آپارتمان نوساز  در سال 90 در دربند تهران حدودا سه برابر این مبلغ بوده است/ شهرداری 7 هزار متر زمین منطقه 1 تهران را به ثمن بخس یعنی متری یک میلیون و 300 هزار تومان به تعاونی مدیران شهرداری واگذار کرده بود/ کار شهرداری بخشش از کیسه ملت (بیت المال ) بود/ حتی در حاشیه اسلامشهر و قلعه حسن خان هم زمینی با این قیمت پیدا نمی شود/ کار شهرداری مثل این است که وزیرنفت چاه های نفت را به مدیران ارشد خود به قیمت تعاونی و تخفیف 50 درصد واگذار کند/ سازمان بازرسی کل کشور واگذاری‌ها را «وفق ماده 5 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری و ماده 598 قانون مجازات اسلامی، جرم دانسته است/ برخی فعالان اصلاح طلب که بارها املاک نجومی را بر سر رقبای اصولگرا کوبیده اند حالا با چه رویی برای فردی که دوبار اسمش در املاک نجومی آمده تبلیغ وزارت می کنند/ یک بام و دوهوا نمی شود  اگر تکذیب آقای مکارم را بپذیریم باید دست از ادعاهای خود در باره  بقیه افراد لیست وابسته به جناح اصولگرا برداریم/ امیدوارم شورای شهر پنجم قضیه را شفاف کند و پس از بررسی اگر حیف و میلی صورت گرفته ، قیمت واقعی املاک واگذاری را از افراد ذینفع  بگیرد

سمیع الله حسینی مکارم و پیشینه سیاسی و مدیریتی و گزینه احتمالی وزارت آموزش و پرورش  فصل لابیگری سیاسی برای تعیین وزیر جدید آموزش و پرورش و یا ابقای وزیر فعلی آغاز شده است. فعالان صنفی و سیاسی مشغول چانه زنی با افراد مختلف هستند. آنها که در این روزها در گروه های تلگرامی افرادی به عنوان وزرای احتمالی آموزش و پرورش در دولت دوازدهم مطرح می شود.

یکی از افراد مطرح شده،  آقای سمیع الله حسینی مکارم است که گفته می شود از حمایت ضمنی دکتر نجفی هم برخوردار است. وی در دوره اصلاحات مدتی معاون اداري و مالي اداره کل آموزش و پرورش تهران و مدتی نیز  مدير کل بودجه و تشکيلات وزارت آموزش و پرورش بوده و با پایان دوره اصلاحات و آغاز فصل سرد برای مدیران اصلاح طلب ، از آموزش و پرورش کوچ کرد و مدتی در در سمت معاون برنامه ریزی "پست بانک"  مشغول کار بود بعد از آن به شهرداری تهران تحت مدیریت دکتر محمدباقر قالیباف رفت و مدت 8 سال در سمت"معاون دفتر معاونت سرمايه گذاري شهرداری تهران" مشغول خدمت شد.

با تغییر فضای سیاسی کشور در سال 92 و روی کار آمدن دولت اعتدالی روحانی، سمیع الله حسینی مکارم از سوی دکتر محمدعلی نجفی معاون وقت رییس جمهور و رییس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، به این سازمان دعوت و معاون توسعه مدیریت سازمان  میراث فرهنگی شد .

مکارم حسینی که دارای مدرک فوق لیسانس اقتصاد نظری از دانشگاه تهران است پس از استعفای دکتر نجفی از سازمان، مجددا از سوی مسعود سلطانی فر (جانشین نجفی)، با سمت "عضو و دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت" به کار خود در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ادامه داد و تاکنون نیز در این سازمان مشغول است.

از نظر تبارشناسی سیاسی او یک تکنوکرات نزدیک به اصلاح طلبان است ، هر چند مانند برخی از مدیران اصلاح طلب این استعداد را دارد که در شرایطی که اوضاع برای اصلاح طلبان نامساعد می شود جامه اصلاح تنی را از تن درآورد.

او  در یک دوره پرتلاطم سیاسی (86 تا 92)  جایگاه مهمی در شهرداری تحت مدیریت قالیباف داشت و از مدیران ارشد شهرداری محسوب می شد. در شهریور ماه  95 سایت معماری نیوز به سردبیری یاشار سلطانی خبری تکان دهنده منتشر کرد، بر اساس نامه سازمان بازرسی کل کشور به مدیر کل دفتر شهردار تهران جزئیات واگذاری‌ ۱،۱۰۰،۰۰۰ متر مربع زمین، خانه ویلایی و آپارتمان به ارزش 2200 میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی فاش شد. پرونده ای که به املاک نجومی معروف شد .

البته آقای قالیباف در مناظره انتخاباتی اعلام کرد که املاک را به رفتگران شهرداری واگذار کرده است. در لیست منتشر شده ، اما نام 72 تن از مدیران ارشد شهرداری و 52 تن مدیران میانی و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران دیده می شد. این املاک به قیمت کارشناسی به افراد واگذار شده بود.  قیمت کارشناسی املاک  معمولا زیر قیمت بازار است. علاوه بر این افراد ذینفع مشمول تخفیف هایی تا سقف 50  درصد هم شده بودند. برخی از اعضای شورای شهر که اسمشان در لیست آمده بود علیه یاشار سلطانی شکایت کردند و سردبیر سایت معماری نیوز مدتی بازداشت شد.

نمایندگان مجلس هم در اسفند 95 ، تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران در واگذاری املاک و پروژه‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی را رد کردند.

در لیست منتشر شده بر اساس گزارش سازمان بازرسی اسامی برخی اعضای شورای شهر مانند  الهه راستگو ، هادی ساعی ، معصومه آباد و محسن پیرهادی آمده بود.

به گزارش سایت آفتاب نیوز نزدیک به دولت به نقل از معماری نیور ( اینجا) ، در ردیف 14 و 15 اسامی مدیران ارشد شهرداری نام آقای سمیع الله حسینی مکارم ذکر شده است.

سمیع الله حسینی مکارم و پیشینه سیاسی و مدیریتی و گزینه احتمالی وزارت آموزش و پرورش

در ردیف 14 یک واحد آپارتمان به مساحت 135 مترمربع در منطقه دربند تهران و به قیمت کارشناسی 770 میلیون تومان و با 50 درصد تخفیف واگذار شده است. در ردیف 15 لیست مدیران ارشد یک واحد آپارتمان 99 متری به قیمت کارشناسی 570 میلیون تومان و با 50 درصد تخفیف واگذار شده است. فقط رقم تخفیفی این معامله شیرین 670 میلیون تومان است.

دو روز بعد از انتشار خبر ، آقای حسینی مکارم با سایت معماری نیوز تماس گرفت و توضیحاتی ارائه کرد. او گفت که عضو شرکت تعاونی مسکن کارکنان اداره کل منابع انسانی شهرداری بوده و دو آپارتمان نبوده و فقط یک  آپارتمان 135 متری بوده که به سه نفر واگذار شده و سهم او  74 متر از این واحد بوده و قیمت آن یعنی  316 میلیون تومان را به صورت نقدی پرداخت کرده است.

حسینی مکارم گرفتن تخفیف را هم تکذیب کرد.

او توضیح می دهد که از رانت استفاده نکرده است. سایت معماری نیوز با درج تکذیبیه  آقای مکارم مجددا تاکید کرد که گزارش بر اساس "مستندات سازمان بازرسی کل کشور" بوده و معماری نیوز دخل و تصرفی در ارائه آن ندارد .

معماری نیوز این پرسش را مطرح می کند که شهرداری چگونه ملکی واقع در خیابان دربند را متری 4 میلیون و 200 هزار تومان به اشخاص در قالب تعاونی واگذار کرده است؟

آقای مکارم چه 74 متر آپارتمان به قیمت تعاونی خریده باشد و چه آن گونه که درلیست آمده 234 متر ، چه تخفیف گرفته باشد یا نگرفته باشد، در هرحال به دلیل جایگاه اداری خود از اموال عمومی سوء استفاده کرده است.

واگذاری 7 هزار متر  زمین در منطقه یک تهران به قیمت متری 1 میلیون 300 هزار تومان به تعاونی مدیران ارشد این نهاد، برداشتن از سرمایه و جیب عموم شهروندان تهران به سود مدیران شهرداری بوده است.

در  نامه سازمان بازرسی کل کشور به شهرداری  این واگذاری‌ها «وفق ماده 5 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری و ماده 598 قانون مجازات اسلامی، جرم تضییع محسوب شده است."

از نظر اداری هم واگذاری های شهرداری  مانند این است که وزیر نفت چاه های نفت را بین مدیران خود توزیع کند. سیاست یک بام و دو هوا پذیرفتنی نیست .

واقعا عده ای که خود را طرفدار اصلاحات می دانند و احتمالا بارها در بحث و جدل های خود با طرفداران قالیباف ، املاک نجومی را به درستی بر سر زقیب کوبیده اند، حالا چگونه فردی که دوبار اسمش در لیست املاک نجومی آمده است را در مظان معرفی برای پست وزارت دولت روحانی ارزیابی کرده و از او چهره می سازند ؟

سمیع الله حسینی مکارم و پیشینه سیاسی و مدیریتی و گزینه احتمالی وزارت آموزش و پرورش   اصلا حضور جناب حسینی مکارم  قبل از روش شدن ماجرای املاک نجومی در یک پست مهم میراث فرهنگی چه توجیهی دارد؟

 بنده هیچ نظر شخصی در باره درستی و یا غلط بودن واگذاری های لیست منتشر شده تا بررسی آن توسط نهادهای مربوط ندارم و برای آقای مکارم حسینی که سابقه دوستی هم با او دارم،  احترام قائلم. اما یک بام ودو هوا نمی شود.

اگر تکذیب آقای مکارم را بپذیریم منطقا باید ادعاهای خود علیه اصولگرایان شورای شهر و افراد دیگر را هم پس بگیریم.

داستان حسینی مکارم هر چند ممکن است تخلف قانونی نباشد برای یک مدیر ارشد اصلاح طلب در حد وزارت و معاونت وزیر از ماجرای واردات پوشاک از ایتالیا و انبار کردن آن در ویلای لواسان دانش آشتیانی بدتر است !

فراموش نکنیم که انتخابات 96 آخرین انتخابات در جمهوری اسلامی نیست!  و در آینده هم به رای مردم نیاز داریم !


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جمعه, 12 خرداد 1396 12:03 خوانده شده: 2408 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +17 -9 --
ناشناس 1396/03/12 - 13:25
آقا ول کنید .خودشون میدونن کی و بزارن که بدترین گزینه باشه.
پاسخ + 0 0 --
اره 1396/03/12 - 14:57
من بارها گفته ام

معلمان میاد نظامی بیش نیستند

معلمان کمترین ارزش را در کل سیستم دارند
پاسخ + 0 0 --
معلم امیدوار 1396/03/12 - 15:50
من معلم معتقدم وزیر اصلاح طلب باشه اما دمدمی مزاج و بوقلمون صفت نباشه و اگه اصلاح طلبه تا اخرش پاش بمونه نه اینکه تو سختیها و فشارها تغیر رنگ بده!!
همچنین سوابق معلمی و درد معلمی کشیده و پاکدست و علاقمند به خدمت به معلمان
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/03/12 - 17:31
هرچه سرمایه دارتر
به پست ومقام سزاوارتر




....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/03/12 - 21:10
احتمالا وزیر یک خانم باشند چون به حقوق پانصد هزارتومان ه م راضی است و اعتراض چندانی ندارند و طرحهای کرامت و جابر و میلیون‌ها طرح دیگر را در دستور کار قرار میدهد و حتما موفق خواهد شد مطمئن باشید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/03/12 - 21:14
وزیر آینده احتمالا باز هم مطیع نمایندگان مجلس خواهد بود و طراح طرحهای سرکار گذاشتن معلمان تا سرگرم باشند و فکر بی خود برای افزایش حقوق نکنند وکاغذ بازی و هی کپی گرفتن از مدارک و هزاران طرحهای مهم دیگر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/03/12 - 21:15
وزیری میزارن که حالتون خوب بگیره مطمئن باشید
پاسخ + 0 0 --
کلید شکسته 1396/03/13 - 16:56
اگر املاک نجومی نباشد شک نکنید حقوق نجومی بگیر است
پاسخ + 0 0 --
محمد 1396/05/21 - 14:14
در باره این بابا(مکارم) یک بررسی ساده نشان میدهد که ایشان از تعاونی مسکن آموزش وپرورش چقدر استفاده کرده است.
پاسخ + +10 -6 --
مچ گیر 1396/03/12 - 14:13
این مطلب با تضمین ۱۰۰ درصد سفارشی نوشته شده اگر باور ندارید از شیرزاد بپرسید چرا حتی یکبار نخواسته به یار غار خودش که چهار سال مشاور و مدیرکل روابط عمومی قالیباف بوده بپردازه؟ واقعا در صداقت شیرزاد باید شک کرد. نمی گم حسینی مکارم نجومی بگیر نیست اما میگم شیرزاد عبداللهی براساس منافع یه باند مشخص می نویسه.
این باند احساس کرده با اومدن حسینی مکارم منافعش به خطر میفته شیرزادو انداختن جلو
پاسخ + 0 0 --
اسعدی 1396/03/12 - 14:57
شیرزادهم براساس منافع شخصی و....می نگارد
پاسخ + 0 0 --
مچ گیر 1396/03/12 - 17:24
یه حلالیت از شیرزاد می طلبم که اگه حرفی که بالا زدم شاید افترا باشه. ایشالله منو حلال کنه.
ضمنا آقای پورسلیمان اطلاع داشته باشید که آقای حسینی مکارم جواب دادن لطفا برای اینکه مظلوم واقع نشه حتما جوابشو منتشر کنین
متشکر
پاسخ + +4 -4 --
رمضان زاده 1396/03/12 - 14:21
ممنون از اینکه ایشان را معرفی نمودید نکته اول اینکه کاش دستاوردها و برنامه های ایشان در زمان داشتن پست های کلیدی را نیز ارائه می نمودید. به هر حال سالیان درازی است یافتن مدیری که سهم خود را از انقلاب نگرفته باشد بسیار سخت شده، پس حداقل بیشتر بر روی کاربلدی و تخصص تاکید نماییم بهتر است.
نکته دومی که میخواهم عرض کنم ویژگی جالب ایشان است که با تمام جناح های سیاسی میتواند کار کندو برایش فرقی ندارد برای خاتمی کار میکند یا قالیباف...
پاسخ + +3 -2 --
اجتهادی 1 1396/03/12 - 15:03
جناب شیرزاد نوشته ات روشنگرانه است . کاش یک تحلیل بدین چرا آقای نجفی تنها در نقش پدر خوانده آموزش و پرورش آن هم فقط برای انتخاب وزیر ظاهر می شود ؟؟کاش می نوشتید ایشان چرا پاسخگوی عملکرد اسفبار دانش نیست ؟ کاش از نجفی می خواستید توضیح دهید نقش آدمی مثل مهدوی و فعال مایشا بودنش را بدون هیچ شناختی از آموزش و پرورش توضیح دهد . آقای نجفی باید در سپردن آموزش و پرورش به زندیه و جواهری پور .... جدایی توضیح دهد .
پاسخ + +3 -2 --
اجتهادی 2 1396/03/12 - 15:11
شیرزاد سفارشی بنویس نیست . اما حرف درستی است که باید نقد جامع باشد مدیرکل روابط عمومی قالیباف خوب است مدیر کل فانی و دانش باشد اما حسینی مکارم بد است !! سکوت شیرزاد اینجا سوال بر انگیز است . جالب این که این یار دیرین قالباف علی رغم صف مفرط در اطلاع رسانی ترفیع هم گرفته و رئیس مدارس خارج از کشور شده ایشان یک کلمه زبان بلد است ؟به دلیل کدام کارنامه درخشان چند ماهه دو پسته است . جناب شیرزاد تیم قالیبافی قرنی را نکوهش کن نه فقط حسینی مکارم
پاسخ + +3 -1 --
اجتهادی 2 1396/03/12 - 15:22
جناب آقای عبدالهی قلم شما بر حق باشد آمین
اگر مکارم معاون قالیباف بوده و حضورش خنده دار است . این سه سال چرا درباره مدیرکل بین المل قالیباف.... و دوپست مهم اطلاع رسانی و مدارس خارج از کشور را دارد سکوت کرده ای ؟آقای شیرزاد هیچ از خود پرسیده ای چه کسی محرمانه ترین اطلاعات دانش و انبار لباس را با جزئیات به تیم قالباف رسانده است ؟ ..... درود بر سخن معلم به خاطر این استقلال
پاسخ + +5 -1 --
اجتهادی 2 1396/03/12 - 15:22
جناب آقای عبدالهی قلم شما بر حق باشد آمین
اگر مکارم معاون قالیباف بوده و حضورش خنده دار است . ....و دوپست مهم اطلاع رسانی و مدارس خارج از کشور را دارد سکوت کرده ای ؟آقای شیرزاد هیچ از خود پرسیده ای چه کسی محرمانه ترین اطلاعات دانش و انبار لباس را با جزئیات به تیم قالباف رسانده است ؟ .... درود بر سخن معلم به خاطر این استقلال
پاسخ + +10 -1 --
سید محمد حسن حسینی 1396/03/12 - 15:55
این که چیزی نیست دوست عزیز! من خودم شاهد بودم که یکی از همکاران که شراب را به جای آب می خورد را رییس دانشگاه دخترانه کردند. فقط 4 دانشگاه دخترانه در کشور هست و این همکار قدیمی من که به من بخاطر شراب نخوردنم طعنه میزد رییس یکی از این دانشگاهها شد. از این بدترشم دیدم.... هر چی هستی باش فقط مخالف و منتقد نباش.
پاسخ + 0 0 --
ابوالفضل 1396/03/13 - 22:56
وامصیبتا
پاسخ + +4 -2 --
جلیل 1396/03/12 - 16:50
مقاله خیلی خوبی بود منکه از خواندن این مقاله لذت بردم مقاله وقتی بدون تعصب و بی طرفی نوشته میشه موجب لذت بردن خواننده و روشن حقایق میشود تفسیر شیرزاد خیلی جالب بود که در این مقاله اورد که نباید برای پستهای وزارت از وجود افرادی که دستشان به سوء استفاده از اموال حالا چه املاک و چه فیش الوده ست استفاده بشه چون بازهم به سوء استفاده و دزدی روی خواهند اورد هر چند که در این دولت که ریشه در سرمایه داری دارد و تمام مسئولینشچنین سوابقی دارند مهم نیست حتی در مناظرات هم دیدید که قالیباف سند سوء استفاده روحانی در واگذاری زمین را رو کرد حالا در دولتی که رئیسش با سو استفاده ملک گرفته نباید انتظار داشته باشیم افراد سالم در پستهای وزارت انتخاب شود
پاسخ + +4 -1 --
برهان خلیلی 1396/03/12 - 17:07
از صدای معلم ممنونم که همیشه فعال است نه زمان انتخاب وزیر . آقای سخن معلم . تشکلها دنبال پست هستند و پاسخگو نیستن . کسانی مانند کمیجانی فقط دلال پست هستن اینها به نجفی نزدیک هستند و آموزش و پرورش را بد بخت کردند با هم
پاسخ + +6 -4 --
ناشناس 1396/03/12 - 21:08
بهترین گزینه آقای قالیباف است چون میتواند حق معلمان را بگیرد
پاسخ + +1 -5 --
ناشناس 1396/03/12 - 21:55
آقا سگ زرد برادرشغاله
پاسخ + +6 -1 --
باند غندالی 1396/03/12 - 22:02
سری هم به دخمه دانشگاه فرهنگیان بزنید اینجا ایران صدای ما را از جبهه نیروهای راست +جبهه پایداری+باند غندالی+ و صندلی پرست های مدرک معادل می شنوید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/03/13 - 13:03
مگر در حال جنگی
پاسخ + +2 0 --
شهاب 1396/03/13 - 09:59
جناب شیرزاد از روشنگری شما ممنونیم
پاسخ + +1 0 --
سلام 1396/03/14 - 12:06
اگر آموزش پرورش پیشرفت کرد ، کشور هم مزه ی پیشرفت واقعی و همه جانبه را خواهد چشید،

وزیر باید فرهنگی و فراجناحی باشه،

آموزش پرورش جایگاه سیاسیون افراطی نیست،

قدرت و جایگاه وزیر آ پ بایست ،یک سر و گردن بالاتر و والاتر باشه
پاسخ + +1 0 --
بهرام 1396/03/17 - 10:07
نجفی هم بیرون گود ایستاده و برای معلمان تکلیف روشن میکند.اگر چه سابقه ایشان در اذهان معلمان مثبت است ولی طبق ضرب المثل دیرین :داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب است.
اگر نجفی راست میگوید بیاید و در این کلاف سردرگم گرهی از این کلاف سردرگم را باز کند.
پاسخ + +1 0 --
مهدی 1396/04/23 - 22:37
با سابقه ی درخشانی که اقای نجفی در وزارت اموزش و پرورش داشتند و وضع رفاهی معلمین در دوره ی ایشان به نسبت دوران دیگر بهتر بود و آقای حسینی مکارم به سمت معاون ایشان بهترین عملکرد را داشتند
با شناختی که معلمین از اقای حسینی مکارم با سابقه ی درخشان ایشان در دوره ی آقای هاشمی و اقای خاتمی و آقای روحانی میتواند بهترین گزینه برای فرهنگیان مظلوم و زحمت کش باشند
لطفا برای باند بازی خودتان حداقل کسانی که برای این مردم خدمت کردهند را پای تسویه حسابهای شخصیتان نگذارید و تخریب نکنید

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور