صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

دکتر نجفی مسئول ستاد فرهنگیان دکتر روحانی ( 2):

" هنوز شکاف هایی که بین درآمد و هزینه های فرهنگیان و نیز سایر اقشار متوسط و پایین تر جامعه است پر نشده است/ بخش خیلی کم تری از تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به این دولت است و بخش عمده آن مربوط به سال 92 و سال های قبل از آن است "

اگر شما به سال 92 برگردید و وضعیت عمومی کشور را در آن سال نگاه کنید می توانید کاملا درک کنید که چرا برخی مسائل دیگر از اولویت بالاتری برخوردار بودند مثل عبور از تحریم ها ، منتفی کردن قطعنامه هایی که بر علیه جمهوری اسلامی صادر شده بود/ من مطمئن هستم که در دولت دوازدهم و دولت بعدی آقای روحانی ؛ ان شاء الله آموزش و پرورش به طور کلی حتما جزو اولویت های بالای دولت قرار خواهد گرفت هم آموزش و پرورش و هم فرهنگ/ بسیاری از آن مشکلات و تنگناهایی که ما در سال 92 با آن برخورد داشتیم خوشبختانه در سال 96 از بین رفته است و بسیاری از زیر ساخت ها ایجاد شده است/ در سال های 88 تا 91 ( از شروع سال 88 تا پایان سال 91 که جمعا 4 سال می شود ) درآمد نفتی کشور ما حدود 258 میلیارد دلار بود ؛ در سال های 92 تا 95 ( از ابتدای سال 902 تا پایان سال 95 که 4 سال می شود ) کل درآمد ارزی کشور حاصل از فروش نفت 156 میلیارد دلار بوده است/ اگر 4 سال دولت آقای روحانی را با 4 سال قبل از آن مقایسه کنید چیزی حدود 100 میلیارد دلار از درآمدهای نفتی کم تر به دست آوردیم یعنی سال حدود 25 میلیارد دلار درآمدهای کشور از نظر درآمدهای نفتی کم تر شده است/ هنوز شکاف هایی که بین درآمد و هزینه های فرهنگیان و نیز سایر اقشار متوسط و پایین تر جامعه است پر نشده است/ باید روشن شود چه بخشی از این تخلفات و سوء استفاده ها مربوط به این صندوق است و چه بخشی مربوط به بانک سرمایه است و وام هایی است که داده شده است چون وام هایی که بانک سرمایه داده است از پول صندوق نبوده است/ بانک سرمایه مثل بقیه بانک ها است . هر بانکی از محل سپرده های که مردم در اختیار بانک می گذارند وام هایی پرداخت می کند و متاسفانه امروز یک مساله عمومی در مورد بانک های کشور مطرح است که بخشی از وام هایی که پرداخت شده است به موقع به بانک برگشت داده نشده است و تحت عنوان " مطالبات غیرجاری " و " مطالبات معوق بانک ها " از آن یاد می شود/ ساله دومی که باید روشن شود این است که کل تخلفات صندوق و وام هایی که بانک سرمایه داده است و تا به امروز برنگشته  است چه میزان آن مربوط به سال 92 و قبل از آن است ( یعنی دوره مدیریت قبلی دولت ) و چه مقدار مربوط به دولت یازدهم است/ اطلاعاتی که بنده دارم این است که بخش خیلی کم تری مربوط به این دولت است و بخش عمده آن مربوط به سال 92 و سال های قبل از آن است/ متاسفانه در مرحله ای مسائل مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه یک مقدار رنگ و بوی سیاسی گرفت و در نتیجه برخی مسائل در لابه لای اهداف و آمال سیاسی قرار گرفت که به طور بدی به فرهنگیان منتقل شد و یا بد بیان شد

گروه گزارش/ همان گونه که قبلا نیز بیان شد ( این جا ) ؛ امروز سه شنبه پنجم اردبیهشت ماه همایش مسئولان ستاد فرهنگیان روحانی با حضور دکتر محمد علی نجفی و دکتر شریعتمداری برگزار گردید .

دکتر محمد علی نجفی وزیر سابق آموزش و پرورش در نشست خبری که پیش از برگزاری همایش برگزار شد شرکت کرد و به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفت .

در ادامه صدای معلم  بخش های دیگری از این نشست  را تقدیم شما می کند .

سخنات دکتر نجفی در همایش مسئولان ستاد فرهنگیان روحانی در مورد معیشت معلمان و صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش صدای معلم ؛ خبرنگاران پرسش های خود را با دکتر محمد علی نجفی مطرح کردند و ایشان نیز به این سوالات پاسخ داد .

خبرنگار :

 در سال های اخیر یکی ازمواردی که راجع به فرهنگیان مطرح بوده و هست بحث " حقوق و معیشت " آن هاست .

ما شنیدیم که در دولت آقای روحانی و در این 4 سال مسیر کمی هموارتر شد از جمله با اجرای طرح های مختلفی مانند رتیه بندی معلمان .

سوال من این است که آیا برنامه ای به طور مشخص در این حوزه تدوین شده است ؟

سوال دیگر مربوط به پی گیری تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان است .

این پی گیری ها به کجا رسیده است ؟

معلمان نسبت به تخلفات صورت گرفته در این صندوق دغدغه دارند .

سخنات دکتر نجفی در همایش مسئولان ستاد فرهنگیان روحانی در مورد معیشت معلمان و صندوق ذخیره فرهنگیان

نجفی :

در مورد اصل آموزش و پرورش در دولت اول آقای روحانی باید عرض کنم که مجموعه ای از اولویت ها هم در برنامه ریزی و هم در اجرا مد نظر بود که آموزش و پرورش جزو آن الویت ها بود ولی شاید در الویت های بالا قرار نداشت به علت این که مشکلات و مسائل دیگری در کشور وجود داشته که اگر شما به سال 92 برگردید و وضعیت عمومی کشور را در آن سال نگاه کنید می توانید کاملا درک کنید که چرا برخی مسائل دیگر از اولویت بالاتری برخوردار بودند مثل عبور از تحریم ها ، منتفی کردن قطعنامه هایی که بر علیه جمهوری اسلامی صادر شده بود ...

خیلی از این ها در بخش عمومی و سیاسی  کشور بودند و برخی دیگر در حوزه بخش عمومی و اقتصادی کشور بودند به خاطر شرایطی که در سال 92 وجود داشت مانند تورم بالا ، رکود در بخش های مختلف و...

من مطمئن هستم که در دولت دوازدهم و دولت بعدی آقای روحانی ؛ ان شاء الله آموزش و پرورش به طور کلی حتما جزو اولویت های بالای دولت قرار خواهد گرفت هم آموزش و پرورش و هم فرهنگ .

به خاطر آن که بسیاری از آن مشکلات و تنگناهایی که ما در سال 92 با آن برخورد داشتیم خوشبختانه در سال 96 از بین رفته است و بسیاری از زیر ساخت ها ایجاد شده است .

امیدوار و مطمئن هستم که آموزش و پرورش از اولویت بیشتری در دولت دوازدهم برخوردار خواهد بود و همین طور بخش فرهنگ .

در مورد حقوق و مزایا همان گونه که اشاره کردید دولت در حدی که توانش بوده است اقدام کرده است .

من فقط یک رقم به شما بگویم که بتوانیم مقایسه کنیم توان مالی دولت در طول 4 سال گذشته با 4 سال قبل خودش .

در سال های 88 تا 91 ( از شروع سال 88 تا پایان سال 91 که جمعا 4 سال می شود ) درآمد نفتی کشور ما حدود 258 میلیارد دلار بود ؛ در سال های 92 تا 95 ( از ابتدای سال 902 تا پایان سال 95 که 4 سال می شود ) کل درآمد ارزی کشور حاصل از فروش نفت 156 میلیارد دلار بوده است .

اگر 4 سال دولت آقای روحانی را با 4 سال قبل از آن مقایسه کنید چیزی حدود 100 میلیارد دلار از درآمدهای نفتی کم تر به دست آوردیم یعنی سال حدود 25 میلیارد دلار درآمدهای کشور از نظر درآمدهای نفتی کم تر شده است .

سخنات دکتر نجفی در همایش مسئولان ستاد فرهنگیان روحانی در مورد معیشت معلمان و صندوق ذخیره فرهنگیان

طبیعی است وقتی که دولت به چنین تنگنای مالی برخورد می کند نمی تواند همه آن اهدافی را که دارد و اولویت هایی که مد نظرش است به درستی به اجرا بگذارد .

بخشی از فعالیت ها را مد نظر داشته است و انجام داده است و بخش بزرگ تری از آن باقی مانده است از جمله در مورد آموزش و پرورش .

همان که قبلا نیز توسط مسئولان اعلام شده است متوسط حقوق فرهنگیان در سال 92 یک میلیون و دویست و پنجاه تا یک میلیون و دویست و هشتاد هزار تومان بوده است .

ممکن بود عده ای بوده اند که کم تر و عده ای دیگر بیشتر می گرفتند اما متوسط حقوق همین بوده است .

در حالی که در سال 96 که تازه شروع شده است متوسط حقوق فرهنگیان حدود دو میلیون و ششصد و هشتاد هزار تومان بوده است یعنی حدود 1 / 2 تا 2/ 2 برابر شده است .

دولت در عین آن تنگناهای مالی که به آن اشاره شد واقعا تلاش خود را برای بهبود شرایط معیشتی فرهنگیان انجام داده است .

البته دو میلیون و ششصد و هشتاد هزار تومان که متوسط حقوق فرهنگیان است رقم ناچیزی برای اداره زندگی است و در مقایسه با زحمت و تلاشی که فرهنگیان انجام می دهند و در مورد ارزش کارشان معتقدیم که خیلی کم است اما دولت تلاش خود را کرده است .

هنوز شکاف هایی که بین درآمد و هزینه های فرهنگیان و نیز سایر اقشار متوسط و پایین تر جامعه است پر نشده است .

ان شاء الله امیدواریم در 4 سال آینده این شکاف ها پر شود .

و اما در مورد پرسش دوم شما باید بگویم که هر چه زودتر باید یک بیانیه و یا گزارش جامع در مورد آن چه که بر صندوق  در طول سال های گذشته رفته است ارائه شود و در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار گیرد و فرهنگیان به طور دقیق ، شفاف و روشن در این زمینه آگاه شوند .

سخنات دکتر نجفی در همایش مسئولان ستاد فرهنگیان روحانی در مورد معیشت معلمان و صندوق ذخیره فرهنگیان

چند مساله در ارتباط به صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح است :

اول تخلفاتی که انجام شده است یا سوء استفاده های مالی و مسائلی از این دست که در صندوق اتفاق افتاده است .

باید روشن شود چه بخشی از این تخلفات و سوء استفاده ها مربوط به این صندوق است و چه بخشی مربوط به بانک سرمایه است و وام هایی است که داده شده است چون وام هایی که بانک سرمایه داده است از پول صندوق نبوده است .

بانک سرمایه مثل بقیه بانک ها است . هر بانکی از محل سپرده های که مردم در اختیار بانک می گذارند وام هایی پرداخت می کند و متاسفانه امروز یک مساله عمومی در مورد بانک های کشور مطرح است که بخشی از وام هایی که پرداخت شده است به موقع به بانک برگشت داده نشده است و تحت عنوان " مطالبات غیرجاری " و " مطالبات معوق بانک ها " از آن یاد می شود .

متاسفانه و متاسفانه الان همه بانک های کشور دچار یک چنین بلیه ای هستند از جمله بانک سرمایه .

بنابراین مطلب اول این است که روشن شود چقدر از منابع صندوق خدای ناکرده سوء استفاده شده است و یا هدر رفته است و آن چه که مربوط به صندوق می شود مربوط به وام هایی که بانک سرمایه داده است .

روشن شدن این می تواند خیلی از مسائلی که امروز به طور منفی در ذهن فرهنگیان و  شاید عموم مردم وجود دارد را روشن کند و مساله دومی که باید روشن شود این است که کل تخلفات صندوق و وام هایی که بانک سرمایه داده است و تا به امروز برنگشته  است چه میزان آن مربوط به سال 92 و قبل از آن است ( یعنی دوره مدیریت قبلی دولت ) و چه مقدار مربوط به دولت یازدهم است .

سخنات دکتر نجفی در همایش مسئولان ستاد فرهنگیان روحانی در مورد معیشت معلمان و صندوق ذخیره فرهنگیان

اطلاعاتی که بنده دارم این است که بخش خیلی کم تری مربوط به این دولت است و بخش عمده آن مربوط به سال 92 و سال های قبل از آن است ولی چون عدد و رقم قطعی ندارم نمی توانم با آمار صحبت کنم ولی از مسئولان صندوق خواهش می کنم هر چه زودتر این مساله را روشن کنند که فرهنگیان بدانند و بتوانند مقایسه کنند مدیریت این دوره 4 ساله را با مدیرت سال های قبل صندوق را .

فکر می کنم در این صورت خیلی از مسائل شفاف و روشن می شود البته در کنار همه این مسائل ، مسئولان وزارت آموزش و پرورش و صندوق همه سعی و تلاششان را دارند انجام می دهند و باید انجام دهند که حقوق از دست رفته صندوق ذخیره و بانک سرمایه به این دو نهاد برگردد.

البته مسئولان دستگاه قضایی هم تا جایی که بنده در جریان هستم و هم مسئولان دستگاه های امنیتی پی گیر هستند و دارند کمک می کنند .

متاسفانه در مرحله ای مسائل مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه یک مقدار رنگ و بوی سیاسی گرفت و در نتیجه برخی مسائل در لابه لای اهداف و آمال سیاسی قرار گرفت که به طور بدی به فرهنگیان منتقل شد و یا بد بیان شد .

من فکر می کنم این شفاف سازی می تواند مشکلات را در ارتباط با صندوق ذخیره و بانک سرمایه حل کند در عین حال چه در ارتباط با مطالبات معوق بانک سرمایه و چه در ارتباط با مشکلات و سوء استفادهایی که در خود صندوق وجود داشته است همه باید تلاش کنیم که حقوق از دست رفته معلمان  به صندوق و بانک برگردد .

سخنات دکتر نجفی در همایش مسئولان ستاد فرهنگیان روحانی در مورد معیشت معلمان و صندوق ذخیره فرهنگیان

پایان گزارش/

سه شنبه, 05 ارديبهشت 1396 13:15 خوانده شده: 1565 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +6 -49 --
معلم ناامید 1396/02/05 - 13:49
ولی من با نویسنده مقاله همکار محترم موافقم عادلانه و منصف باشیم شرایط مالی دولت در حال با نفت 45دلاری با سالهای دولت قبل و نفت 120دلاری بسیار متفاوت است و امثال اقایان عبدی و...محبوس و تشکلهای صنفی ضعیف و با تورم 40درصدی افزایش حقوق 20درصدی برا معلمان و...
هرچند کارنامه روحانی و اعتدال هم در مورد معلمان خوب نیست انشاا...دوره بعد رای اورد جبران کنه
پاسخ + 0 0 --
راهکار 1396/02/05 - 14:01
خدا رو شکر . چون معلم نا امید دارد امیدوار میشود. روزهای انتخابات روزهای خیلی جالبی هستند و امید آفرین!!!
پاسخ + 0 0 --
علی 1396/02/05 - 14:56
چرا واسه وزارت بهداشت اینطوری نبود
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی بافرهنگ 1396/02/05 - 19:09
معلم ناامید امیدوار می شودددددد.
هوراااااااا
پاسخ + 0 0 --
سلیمی ساعتلو 1396/02/05 - 21:07
متاسفانه آقای نوبخت با وعده های تهی خود به دولت روحانی ضربه می زند. در حدود 10 روز پیش فرمودند قبل از هفته معلم پاداش بازنشستگان 95 را می دهیم و گفتند 3000 میلیارد تومان بودجه به این امر اختصاص داده شده است اما امروز اعلام شد نصف بودجه اختصاص یافته است. این یعنی بد عهدی و توهین به شعور مخاطب.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1396/02/05 - 21:10
من موندم این میانگین سال ۹۵ که ۲ میلیون ۶۸۰ بوده با کی حساب شده با کادر وزارت؟

آقا من با فوق لیسانس و ۲۰ سال سابقه منطقه مرزی ۲ تومن نمی گیرم ؟؟!!!!؟؟

طبق آمار معلمان ۲۰ سال سابقه به بالا ۳۰ درصد شاغلین هستند

یعنی اون ۷۰ درصد زیر تر از ما بیشتر میگیرن؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
علی 1396/02/05 - 21:29
ملتی که به یک نسیم بنده باید آویزون بند باشه.
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1396/02/05 - 22:07
ای معلم نا امید مگر کلام قران را نخوانده و نشنیده ای که خدا فرموده است :"ولا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار"یعنی بر کسانی که بر شما ظلم کردند تکیه نکنید که اگر چنین کردید با ظالمان آتش دوزخ را خواهید چشید.ایا عدم اجرای عدالت در پرداخت حقوق کارکنان و عدم یکسان سازی ان ،چیزی غیر از ظلم اشکار است؟پرونده سازیهای بناحق که بماند .اشرافی گری و انتصاب نابجا چی؟عدم پاسخگویی چی؟به کارگیری بازنشسته چی؟عدم پرداخت پاداش و حقوق به موقع چی؟ و هزاران سوال دیگر.انصاف چیز خوبی است .کم از دست اصلاح طلبان نکشیدیم .بس است دیگر.
پاسخ + 0 0 --
عزیز الله 1396/02/06 - 18:24
معلم فهیم دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود
پاسخ + +35 -1 --
بازنشسته 1396/02/05 - 13:50
انجه البته به جایی نر سد فریاد است ما بازنشیتگان که به بازی گرفته شدیم بازی با روح وروانمان چرا حقوق را فقط ده درصد اضافه کردند
پاسخ + +44 -2 --
سیف 222 1396/02/05 - 13:55
دکتر نجفی جان! شما ما معلمین را با چه سخنانی فریب میدهی؟ اگر دولت روحانی در 4 سال قبل به رفع تحرمها و ... مشغول بود ولی در یک شب می توانست حقوق بانکی ها را 800000 تومان افزایش دهد؟!!! چرا می توانست به یکباره حقوق کارکنان دادگستری را به یکباره 70 درصد افزایش دهد و امثالهم! در ثانی مگر وزیر آموزش و پرورش هم مشغول رفع تحریمها بود؟! معلمین ساده زیست هستند ولی هرگز ساده نیستند و به دولت بانکی ها رای نخواهند داد.این فریبکاری خیلی نخ نماست لطفا آبروی خود را از بین نبر.
پاسخ + +45 -2 --
ناشناس 1396/02/05 - 13:59
بیچاره دکتر نجفی خودش هم مطمئن نیست و همش میگه انشاالله و شاید چهار سال آینده درست بشه چون امیدی به بهبود اوضاع نداره از محبوبیت دکتر نجفی میخوان سواستفاده کنند برای فریب معلمان
پاسخ + 0 0 --
سیاری 1396/02/05 - 14:36
نجفی هم دروغ میگه
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1396/02/05 - 19:10
و معلمان متنفر از دروغگویان
پاسخ + +47 -3 --
ناشناس 1396/02/05 - 14:10
نفت براى معلمان ٤٥ دلار بوده براى وزارت بهداشت صفدر حسينى غندالى و امثالهم ٤٥٠ دلار بوده
پاسخ + +40 -2 --
نیک انیش 1396/02/05 - 14:13
چه سری چه دمی عجب پایی!!!
پاسخ + +38 -2 --
ریحححان 1396/02/05 - 14:19
آقای نجفی مثل اینکه با اطلاعات ناقص وارد گود شده ای. چون خبر نداری که اولویت آموزش و پرورش در برنامه چهارسالهآینده عدد 79 می باشد!!!
پاسخ + +35 -1 --
سلیمی 1396/02/05 - 14:30
من رای نمیدهم
پاسخ + 0 0 --
علی 1396/02/05 - 14:57
به روحانی رای نخواهم داد
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1396/02/05 - 19:13
منم به دروغگویان رای نمی دهم.
و روشنگری هم می کنم که دانش آموزانم بدانند
فرق بین دروغگو و راستگو.
دیگه درس چوپان دروغگو را هرگز تدریس نمی کنم
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1396/02/07 - 10:20
ما رآی نمی دهیم
پاسخ + +32 -1 --
برادررررر 1396/02/05 - 14:36
هیچکدام از دولتها توجهی به آ.پ ندارند و کاهش صادرات نفت و پایین بودن در آمد کشور یک بهانه است. عزیزان مستحضرند که میزان افزایش حقوق برای کارکنان دولت برای سال 96 حدود 10 درصد است در صورتیکه این نوع افزایش ظلم مضاعف به معلمین است. چون 10 در صد ، موجب افزایش 150 هزار تومانی برای معلمین و افزایش 1000000 تومانی برای کارکنانی است که حقوقهایی در حد 5 میلیون داشته اند. بزبان ساده شکاف در آمدی فرهنگیان و سایر کارکنان سال به سال در حال افزایش و تبدیل شدن به دره است.چه میشد اگر برای حقدقهای بالا 7 درصد و برای حقوقهای پایین 13 درصد میشد و این افزایش پلکانی در چند سال متوالی می توانست که شکاف را از بین ببرد اما افسوس که اینکار از فناوری هسته ای هم سخت تر و پیچیده تر میباشد.
پاسخ + +33 -3 --
بازنشسته 1396/02/05 - 14:48
معلمی شغل انبیاست ولی ای کاش من هم یک پاسدار بودم!!!!!؟؟؟؟؟
پاسخ + +37 -1 --
ناشناس 1396/02/05 - 14:50
اگه ميخواين نونى كه حق خانواده و بچه هاتونه ازش دريغ كنيد و بدين به فلان وزير و پزشك به روحانى راى بديد موقع راى دادن يك لحظه به فرزندان خودتون فكر كنيد نه مصلحت جناح هاى سياسى دولت روحانى به علت كارى كه با معلمان كرد شايسته تنبيه است
پاسخ + +41 -1 --
علی 1396/02/05 - 14:58
دکتر گول حرفات نخواهم خورد
پاسخ + +29 -1 --
فرهنگی 1396/02/05 - 15:07
شما باید بروید به زباله دان تاریخ .مرگ بردولت تزویر .مرگ بر دولت دروغگویان .چهار سال فقط دروغ .کشور را با تورم ورکود وبیکاری وتعطیلی کارخانجات وذلیل کردنمان در مقابل کشورهای کوچک وحراج آبرویمان درمفابل کشورهای عربی وتعطیلی صنعت هسته ای و نجومی بگیران حرامخوار .......................به فنا بردید .
پاسخ + +24 -2 --
عزیزویسی 1396/02/05 - 15:15
تحریم انتخابات وعدم شرکت درانتخابات=حذف روحانی وپیروزی رییسی...عذاب وجدان هم به خاطرانتخاب اشتباه نخواهیم داشت.من تصمیم دارم اگرتاپایان اردیبهشت تبعیضهاکم نشوددرانتخابات شرکت نکنم.
پاسخ + +32 -1 --
ستمدیده محروم 1396/02/05 - 15:16
ز عمل کار بر آید به سخنرانی نیست. دولت بی دبیر و امید ثابت کرد که پشیزی برای معلمان و آپ ارزش قایل نیست. رای من به هر که باشد به روحانی نیست.
پاسخ + 0 0 --
ابوالفضل 1396/02/05 - 20:46
اگه تحریم نمیکنید حداقل رای تون رو برای احمدی نژاد بیندازسد تا متوجه بشن که مردم ازشون خوششون نمیاد ومخالفشون حرکت میکنن
پاسخ + +32 -1 --
سبحان 1396/02/05 - 15:17
معلم شده خسته. شعار دیگه بسه. ۴ سال صبر کردیم . هیچی ندیدیم
پاسخ + +36 -1 --
ناشناس 1396/02/05 - 16:03
موقع رای فرهنگیان ستاد ویژه دارن اما موقع حقوق هیچ چیز ویژه ندارن عایا گوش ما دراز اقای نجفی؟؟؟؟؟/
پاسخ + +31 -1 --
ناشناس 1396/02/05 - 16:32
اقای نجفی انها که وام معوقه بود حالا شما میگید تخلف جل الخالق خودتونم میدونید هر یک چی میگید؟
درثانی چرا برای بهداشت و...ستاد ویژه ندارین برای ا.پ دارین فک نمیکنی ما زیادیم ستاد هزینش زیاد میشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/02/07 - 17:48
فقط من موندم غندالی را کی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کرد؟؟؟؟
نجفی میگه عمده تخلفات صندوق مال قبل 92 هست....
بیشرفا
پاسخ + +24 -1 --
ناشناس 1396/02/05 - 16:56
یکی از نمایندگان مسٔول در طرح تحقیق و تفحص از دزدیهای گسترده صندوق ذخیره فرهنگیان ردپای پررنگ و گسترده دوبرادر به چشم میخوره که در زمان خاتمی پستهای کلیدی در آموزش و پرورش داشتن، همون رییس دولتی که مادر خوانده اصلاح طلبهاست و دستور داد روبروی مجلس با باتوم بزنن تو سر معلم مظلوم بی دفاع !!!!! راستی اون دو برادر کیا میتونن باشن؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/05 - 18:12
با عرض پوزش در متن فوق دو کلمه " گفته بود " را جا انداخته ام.
پاسخ + +30 -1 --
ناشناس 1396/02/05 - 17:48
به روحانی رای نخواهم داد
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1396/02/07 - 10:22
به روحانی رآی نخواهیم داد
پاسخ + +30 -1 --
ناشناس 1396/02/05 - 17:50
دولت روحانى به علت كارى كه با معلمان كرد شايسته تنبيه است
پاسخ + +30 -1 --
ناشناس 1396/02/05 - 17:51
رای من به هر که باشد به روحانی نیست.
پاسخ + +30 -1 --
ناشناس 1396/02/05 - 17:51
۴ سال صبر کردیم . هیچی ندیدیم
پاسخ + +5 -32 --
ناشناس 1396/02/05 - 17:54
فرهنگیان عزیز تو را به خدا به روحانی رای بدید
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1396/02/05 - 18:34
موافقم اگر ب ...رای بدهید بعدا پشیمان و پشیمانی چه سود؟!
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1396/02/05 - 19:17
معلم ناامید نکنه جنابعالی خود آقای نوبخت هستید.
خخخخخخختت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/05 - 19:48
روحانى يا هر كى فقط يك تداركات جى در امور داخلى هست تصميمات اصلى از جايى ديكر كرفته ميشه همين برجام ربيس جمهورى بعدى هر كسى باشه نميتونه زيرش بزنه زيرا تاييد از مقام بالاترى است كه اصلا ربطى به رييس جمهور نداره ظريف هم فقط يك واسطه بود حالا برجام رو به نام خودشون تمام كردن بماند
پاسخ + +24 -1 --
شیما 1396/02/05 - 19:30
ما فقط از تبعیض ناراحتیم. چرا مشکلاتی از قبیل تحریم و... فقط برای معلمان است و صفدر حسینی و پزشکان و بانکی ها از این مشکلات آسیب ندیدند؟
پاسخ + +24 0 --
دبیر 1396/02/05 - 19:36
ما که اولویتی برای آموزش و پرورش و فرهنگ در برنامه ششم توسعه از سوی دولت ندیدیم ...
جناب دکتر 4 سال از سال 92 گذشته است نه 1 سال که شما هنوز از شرایط آن سال صحبت می کنید ...
وقتی برای تمام کارمندان دولت به غیر از معلمین حق شغل 50 درصد افزایش می یابد دیگر نمی توان با این دم خروس قسم حضرت عباس را باور نمود .
پاسخ + +24 0 --
ناشناس 1396/02/05 - 20:32
من معلم وقتی می بینم کارمند قراردادی اداره پست مزایا وحقوقش با مدرک دیپلم از من بیشتر است ،حلم گرفته می شود ،وبعد خودم رادلداری می دهم ومی گویم چون می گذرد غمی نیست.
پاسخ + +22 0 --
فرهنگی 1396/02/05 - 20:55
اضافه تدریسها چی شد .سال تحصیلی تمام شد .تاکی باید منتظر بمانیم .تو جیبت پره تازه از سفر کیش آمدی فقط به فکر رای به روحانی هستی .
پاسخ + +25 0 --
ناشناس 1396/02/05 - 21:34
هر معلمى كه راى به روحانى بده به جامعه معلمان خيانت كرده يه جو غيرت داشتخ باشين لا اقل راى سفيد بدين
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/02/07 - 17:50
کلا به عقلش باید شک کرد ...هرکی به روحانی رای بده
پاسخ + +19 0 --
محسن 1396/02/05 - 21:38
صدای روحانی نه صدای معلم
پاسخ + +20 0 --
ناشناس 1396/02/05 - 21:39
حقوق يكى از دوستان هم دوره اى من كه كاومند بنياد شهيده فروردين ماه حدود يك ميليون و نهصد هزار تومان افزايش دادن يعنى معادل تقريبا ٨٠ درصد حقوق من . ايا اين تبعيض و بى عدالتى نيست؟ بعد من با كدام دليل به روحانى راى بدم
پاسخ + +24 0 --
روح الله 1396/02/05 - 21:49
به به جناب دکتر نجفی‌چه عجب ازین ورا. ستاد فرهنگیان تشکیل دادین؟؟؟ آها پیش خ‌دتون گفتین تعدادشون زیاده ببینم رأیشونو به نفع روحانی مصادره میکنم!! مرد حسابی اولویت کجا بود!! انشالله و به نظر من و ... که نشد حرف.خوب دورغگویی رو یاد گرفتید شما هم. میانگین حقوقو کی به شما گفته!! فانی یا دانش!! نخیر عزیز من برو بساطتو جای دیگه جمع کن، روحانی به تاریخ میپیوندد با شما دورو وریای دروغگوی اشرافی. چهار سال کم نبود دیگه بسمونه. فرهنگی با غیرت به شما رأی نمیده.
پاسخ + +17 0 --
بازنشسته سرافراز 1396/02/05 - 22:37
متاسفانه امروزه مردم بی گناه ایران دچار یک نوع جنگ داخلی افرادی شده‌اند که برای رسیدن به قدرت به انواع ترفند ها و حیله ها متوسل میشوند وبه نام انتخابات ودر جریان انتخابات هر چه به ذهنشان آمد بر زبان جاری میسازند تا مردم را گول بزنند. و ای کاش با یک جنگ جهانی روبرو می شدیم و این آقایان این همه منت امنیت را به رخ ما نمی کشید ند. باید این آقایان متوجه باشند که جنگ گرسنگی از جنگ نظامی خیلی خیلی بدتر است برای مردم.
پاسخ + +27 0 --
ناشناس 1396/02/05 - 23:08
ما فرهنگیان از دولت روحانی ناراحت نیستیم عصبانی هستیم حداقل چهار سال است کارمندان وزارتخانه های دیگر حداقل سه برابر ما حقوق می گیرند
پاسخ + +17 -1 --
مجتبي 1396/02/06 - 07:58
4 سال اصلاح طلب ها برسركار هستند. به غير از اين كه اختلاس ها بيشتر شده چكار كرديد. از هر معلم 10 مليون اختلاس كرديد. حاجي و برادرش اولين اختلاس كننده آنوقت در رديف اول ستاد روحاني نشسته چكار مي كنيد. وعده ووعيئ بس است . عملتان نشان داد جقدر فريبكار هستيد.
پاسخ + +16 -1 --
معلم روستايي 1396/02/06 - 10:34
چهار سال ما سركار بودديم حالا اقاي دكتر نجفي وعده سر خرمن ميدهد .....انشالله اولويت اين دوره هستند فرهنگيان اين مضمون صحبت نجفي است اقاي نجفي شما برنامه هاي روحاني را تدوين كرديد در هر دو دوره چرا در دوره قبل اولويت نبود شايد شما اين را ارتباط ميدهيد به اعتبار سيوال اين است چرا بودجه براي وزارت بهداشت بود؟جواب چون وزير لايقي نداشتيم
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته به گل نشسته 1396/02/10 - 15:42
اینا همش چرته.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور