صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

گفت و گوی خبرگزاری جمهوری اسلامی با مدیر گروه سخن معلم

جای خالی فراکسیون صنفی معلمان در مجلس احساس می شود

 کارشناس مسایل آموزش و پرورش:
جای خالی فراکسیون صنفی معلمان در مجلس احساس می شود
تهران - ایرنا - کارشناس مسایل آموزش و پرورش گفت: جای خالی فراکسیون صنفی معلمان در مجلس شورای اسلامی کاملا احساس می شود.

 

علی پورسلیمان علی پورسلیمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: این فراکسیون فارغ از دیدگاه های سیاسی و یا حتی جناحی می تواند به آموزش و پرورش دید کاملا تخصصی و علمی داشته و آن را به عنوان ماشین رای فرض نکند. وی تصریح کرد فرهنگیان و معلمان با تقویت خودباوری و تشکل یابی می توانند در شکل دهی این حلقه تخصصی در نهادهای قانون گذاری نقش مهم و مستقیمی داشته باشند.

این کارشناس حوزه آموزش و پرورش ادامه داد: اعتماد معلمان به تشکل ها و تقویت آن ها می تواند تحولی اساسی در نگرش به مسایل آموزش و پرورش داشته باشد و این می تواند نقطه آغازی بر نقش آموزش و پرورش به عنوان محور توسعه پایدار باشد.

پورسلیمان یادآورشد: چندی قبل یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مجلس همیشه پشتیبان و همراه آموزش و پرورش بوده است و هم تعدادی از نمایندگان که فرهنگی هستند و هم آنهایی که غیر فرهنگی هستند توجه زیادی به آموزش و پرورش دارند.

وی افزود: این نماینده مجلس در جای دیگری با این عنوان که سکاندار آموزش و پرورش نباید فرد دیگری غیر از وزیر باشد، اظهار داشت در بحث انتصابات، نیاز به استفاده از تمام فرصت ها برای آموزش و پرورش بود که انتظار می رفت خود وزیر هم آن اشرافیت و تسلط را بر وزارتخانه بیشتر اعمال کند.

این کارشناس مسایل آموزش و پرورش در واکنش به اظهارات این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر آن گونه که این نماینده مجلس ادعا می کند آموزش و پرورش برای نمایندگان جایگاه بالایی دارد و آنها همواره پشتیبان و همراه این مجموعه هستند، کسری بودجه دایمی آموزش و پرورش از کجا سرچشمه می گیرد؟

پورسلیمان همچنین این سوال را مطرح کرد که تبعیض موجود میان معلمان و سایر کارکنان دولت ناظر بر کدامین رویکرد همراهی و یا کارشناسی است و با وجود اینکه تعداد فراکسیون فرهنگیان مجلس غالبا به 100 نماینده می رسد؛ چند درصد و یا به چه میزانی از نطق های این نمایندگان در مجلس به مسایل آموزش و پرورش و معلمان اختصاص دارد ؟

وی ادامه داد: همچنین این سوال مطرح است که چرا در ابتدای تشکیل مجلس و کمیسیون های تخصصی، کمیسیون آموزش مجلس اولویت اول بسیاری از نمایندگان نیست، چرا فرهنگیان و معلمان تریبونی برای بیان مشکلات خود در مجلس ندارند و چرا معلمان همواره احساس می کنند که از مطالبات و نقش آنان استفاده ابزاری می شود ؟

این استاد دانشگاه بیان داشت: آموزش و پرورش گسترده ترین دستگاه در سراسر کشور است و شاید بتوان گفت که معلمان تنها کسانی از مجموعه دولت هستند که با همه مردم و اقشار مختلف جامعه سر و کار دارند و به همین میزان بیشترین تاثیرگذاری را بر افکار عمومی جامعه دارند.

پورسلیمان اضافه کرد: جدی بودن برخی نمایندگان مجلس در استیضاح وزیر آموزش و پرورش و تهدید وی که تا مرحله اخطار و دادن کارت زرد هم پیش رفت، دلیل محکمی است بر این فرضیه که نمایندگان مجلس بسیار بیشتر از جامعه فرهنگیان و معلمان به تاثیر این وزارتخانه بر معادلات آگاه هستند و به هیچ وجه از آن کوتاه نمی آیند.

وی یادآورشد: آنچه بدیهی است اینکه فراکسیون فرهنگیان مجلس و یا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در اکثر دوره ها، رویکردی سیاسی نسبت به مسایل آموزش و پرورش داشته است و رویکرد اغلب نمایندگان نسبت به مسایل و مشکلات آموزش و پرورش صنفی و یا تخصصی نیست.

فراهنگ (4)

**1883**1588انتهای پیام /*

شنبه, 01 آذر 1393 08:50 خوانده شده: 11680 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +7 -26 --
ناشناس 1393/09/01 - 09:25
این استاد دانشگاه !!!! شما کدوم دانشپاه تدریس میکنید؟!

************************
سخن معلم :
سلام
دوست عزیز
مطلب عینا از سوی خبرگزاری آورده شده است .
البته در مطالب بعدی خواسته شد تا این موضوع تصحیح شود .
هر چند باور ما این است که آموزش و پرورش گسترده ترین و تاثیرگذارترین دانشگاه جامعه است و ارزش کار یک آموزگار دوره ابتدایی از یک استاد تمام در دانشگاه هم بالاتر است .
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید مشهدی 1394/06/22 - 16:21
انشاا.... تحول در مجلس و دیدگاهایش!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/09/28 - 15:25
با سلام اقای پورسلیمان زحمت زیادی می کشد برای معلمان را چرا حق شناسی نکنیم تازه تازه این دوره همه استادند مگر خودشان نخواهند از پیام نور تا ازاد و.....من 20 سال دانشگاه درس دادم ولی می دانم اونجاهم چیزی نیست
پاسخ + +6 -18 --
م.ح 1393/09/05 - 12:17
غصه نخورید جناب پورسلیمان .اگرشما هم وزیر ووکیل مجلس و.....اینها بودید استاد دانشگاه که هیچ پرفسور هم صدایتان میکردند هیچ کس شک که نمیکرد هیچ. تایید هم میشدید.؟!
پاسخ + +22 0 --
حسن رادی 1393/09/05 - 21:19
دست مریزاد آقای پور سلیمان.
حالا متوجه منظور شما شدم که چرا نمایندگان مجلس بیش از جامعهء معلمان و فرهنگیان از جایگاه و تاثیرشان آگاه هستند.
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1393/09/06 - 09:07
سخن معلم :
سلام
جناب رادی
از لطف شما سپاسگزارم .
متاسفانه ، همان گونه که بیان شد ، معلمان ما این مسائل را خیلی جدی نمی گیرند و ببشتر عادت به " نالیدن " و حتی " رقابت های منفی " دارند !
آن ها معمولا ، از این که کسی از جنس خودشان جلودار میدان باشد و حتی هزینه کند ، زیاد خوششان نمی آید و بیشتر میل دارند " همه مثل هم باشند " و یا " در یک سطح باشند "!
از سوی دیگر ، همانند صفات غالب ایرانیت و ایرانیان ، تنگ نظری ، بخل و حسادت در جامعه معلمان ایران موج می زند ...
این وضعیت و دور تسلسل باید یک جا خاتمه پیدا کند و معلمان به خودشان اعتماد کنند .
آیا واقعا معلمان نمی توانند نماینده ای از خودشان در مجلس داشته باشند ؟
این در حالی است که حتی در اکثر شهرستان ها و حتی استان ها ، فرهنگیان پتانسیل بالایی برای جذب اعتماد اقشار جامعه دارند .
اگر معلمان واقعا احساس می کنند از آن ها استفاده ابزاری می شود ، چاره ای جز اعتماد به تشکل ها ندارند .
پایدار باشید .
پاسخ + +17 -1 --
محمد تقی سبزواری 1393/09/05 - 21:47
این نماینده مجلس کی بوده؟
بوی انتخابات اسفند می آد!!!؟.
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1393/09/05 - 22:54
جناب سبزواری
فرهاد بشیری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی
پاسخ + +23 0 --
محمد روزبهانی 1393/09/05 - 22:55
امیدوارم که حداقل در مجلس آینده این فراکسیون شکل بگیرد .
پاسخ + +12 -2 --
محمد نبوی 1393/09/06 - 00:15
جمع کثیری از نمایندگان کنونی مجلس معلم بوده و یا هستند و تا کنون نه تنها هیچ خیری نرسانده اند بلکه در در بررسی نظام رتبه بندی معلمان شرّ خود را بر سر فرهنگیان افکندند . پس به این چیزها دل خوش نکنید . مشکل آموزش و پرورش این است که به آن از دید سرمایه گذاری نگریسته نمی شود . با این همه سرمایه انسانی و مالی ضعیف ترین قشر محسوب می شود . تنها وزیری شایسته چون آقای تجفی می تواند آن را از گرداب فرو رفته نجات دهد . آقای فانی تا به حال کاری کرده اند که آرزوی بازگشت آقای حاجی بابایی را داشته باشیم
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1393/09/06 - 10:30
جناب نبوی
سلام
قائم بودن یک شخص و به اصطلاح کاریزما محوری مشکلی از ما حل نمی کند . باید روی چارچوب ها و ساختارها کار کرد . اگر مجلس قوی و برنامه مند باشد ، کادر اجرایی هم خود را با آن هماهنگ می کنند . مشکل ما این است که مجلس بیش از آن که به آموزش و پرورش ، به قول شما نگاه سرمایه ای داشته باشد ، به فکر خود و آینده سیاسی خویش است و به معلمان به عنوان ماشین رای نگاه می کنند . اگر تشکل ها بتوانند نمایندگانی مردمی راهی مجلس کنند ، وزارت و مسئولان آن ها هم از معلمان حساب خواهند برد ...
پاسخ + 0 0 --
محمد روزبهانی 1393/09/06 - 10:31
حتما همین طور است. در این زمینه نیاز به نشست هایی است که بتوانیم طیف های مختلف را سر یک موضوع که آن هم همین موضوع مورد نظر است هماهنگ نمود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1393/10/03 - 23:49
همه بايد متحد در سراسر ايران از كانديداهاي انجمن صنفي معلمان حمايت كنيم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1393/10/24 - 20:37
آفرین به جناب نبوی
جانا سخن از زبان ما میگویی !!!!!
پاسخ + +7 0 --
علی اصغر ذاتی 1393/09/06 - 14:15
خیلی از معلمان به ویژه در دهه های قبل از سلک معلمی در آمدند اما کمتر به آموزش وپرورش توجه کردند .نه معلم خوبی شدند ونه.........خوب ی
پاسخ + +10 0 --
مجید مختار زاده 1393/09/07 - 10:24
بس که تنبل هستید(آموزش و پرورشی ها) نماینده نمی تونید بفرستین تو مجلس. جناب پورسلیمان لطفن نگید که رد صلاحیت می کنن چون من دیدم از دوستان شما تایید صلاحیت شدن و حمایت هم نشدن. متاسفانه. یادتون باشه توی تهران فقط 100 هزار فرهنگی هست که با همسرانشون می شن 200 هزار نفر . رای این آقای رسایی که اینهمه داد می زنه چقدره؟
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1393/09/07 - 10:29
دوست عزیز . جناب مختارزاده . شما درست می فرمایید . فرهنگیان اگر می خواهند که استفاده ابزاری نشوند و تریبون داشته باشند ، بهترین راه ، تشکل یابی و اعتماد به آن هاست . وگرنه این وضعیت ادامه خواهد یافت ...
پاسخ + +11 0 --
احمدرضا عسگری 1393/09/07 - 12:39
جناب پور سلیمان
نشست مربوطه را تدارک ببینید.
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1393/09/08 - 13:15
جناب عسگری
دوست و همکار عزیز
شاید این پیشنهاد برای اولین بار توسط سخن معلم ارائه شده است .
اول باید مقدمات کار را فراهم کرد .
اگرچه کار سخت و پرمشقتی است ، اما به آینده امیدواریم .
ار راهنمایی های شما سپاسگزاریم .
پایدار باشید .
پاسخ + +5 0 --
میرشاهرضا 1393/09/08 - 13:21
سلام
متن اصلی ویادداشت حواشی خصوصانکته مستتردرکامنت آقای مختارزاده نبود ادبیات مشترک دربدنه جامعه فرهنگی و عدم تفوق واشتراک مساعی دربین فرهنگیان علیرغم دردمشترک شان می باشد و چنانچه مستحضریدبستر ایجاد یک تشکل مستحکم و پا برجانیز همین روحیه انسجام می باشد که در رهگذرتجارب نیزمشاهده می کنیم ارجحیت منافع فردی مانع موفقیت ایجاد چنین تشکلی شده است:
گفتا زکه نالیم که ازماست که برماست
نگاهی به سوابق وزرا و نمایندگان مجلس بیندازید و ببینید چند درصد ایشان ازخانواده فرهنگیان گزینش شده اند وشعارها و عملکرد قبل و بعد ازانتصاب ایشان را تجزیه وتحلیل بفرمایید.
پاسخ + +4 -1 --
محمد احمدی 1393/09/08 - 15:06
باسلام خدمت کلیه دوستان
طرح وایده مناسب حال امروز فرهنگیان ست،بر تکمیل فرمایشات دوستان خیلی از نمایندگان مجلس در ادوارگذشته وحال ،درکسوت معلمی بوده اند،در استان لرستان (محل سکونت حقیر) گردانندگان وگرم کنندگان جو انتخابات فرهنگیانند و غالب نامزده های انتخاباتی ومسئولین ستادها همچنین،اماازآنجایی که فراکسیونی مستقل نبوده ،واقعا معلمان مظلوم واقع شده اند،دراین راستا حقیر پیشنهادمی دارد که کلیه تشکل های صنفی معلمان باتشکیل جلسات وهمدلی ،این خواسته به حق را ازدولت محترم ونمایندگان مجلس چون جناب علی مطهری و...طلب وتحقق بخشند،تا انشاء الله نسیم عطـرگردان را شکـر در مجمــر اندازیم.
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1393/09/08 - 15:11
سلام
دوست و همکار عزیز
دست شما را برای همکاری می فشاریم .
پایدار باشید .
پاسخ + +6 0 --
رحمان نوریان 1393/09/09 - 20:20
چرا فرهنگیان و معلمان تریبونی برای بیان مشکلات خود در مجلس ندارند و چرا معلمان همواره احساس می کنند که از مطالبات و نقش آنان استفاده ابزاری می شود ؟
آنچه شما پرسیده اید سوال به جایی می باشد اما باید قبول کنیم که اگرچه تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس قبلا در لباس معلمی بوده اند و ما به نوعی متوقع هستیم که بایدا از حقوق معلمان دفاع کنند .، اما پر واضح است که هیچ کدام از آنها با رای معلمان و تحت عنوان نماینده ی معلمان به پارلمان راه نیافته اند .ایشان وامدار گروههای دیگری هستند و علی القاعده به منافع انها می پردازند.
بنابر این ما باید در ابتدا، راهی را طراحی کنیم که بتوان کسانی را بارای معلمان و به عنوان نماینده ی جامعه ی معلمی به مجلس بفرستیم . که خود این موضوع بحثی است مفصل . پاینده باشید انشا ا...
ارادتمند رحمان نوریان عضو سابق سازمان
پاسخ + 0 0 --
تفکر مقصودی 1395/06/26 - 10:42
مقصودی به عنوان مدافع حقوق معلمان است... تمام 26 مورد برای استیضاح فانی برای همین بوده...
پاسخ + +10 0 --
مجید مختارزاده 1393/09/10 - 17:09
جناب پور سلیمان عزیز
متاسفانه باید بگویم سطح دانش فرهنگیان بسیار پایین است شما نگاه کنید به پولی که صندوق ذخیره فرهنگیان دارد با این پول فرهنگیان می توانند قویترین قدرت کشور باشند فرهنگیان باید حداقل 20 درصد مجلس را داشته باشند اما چی دارند. مگر تمام قدرت سپاه یا نیروی انتظامی بنیاد تعاونهای آنها نیستن. مگه الان بنیاد تعاون ارتش فعال نشده و در حال قدرت گرفتن نیست. متاسفانه فرهنگیان هم پول دارند هم نفر. فقط با عرض پوزش از شما و دوستان سطح دانش و درک موضوعات را ندارند. گویی آن قدر با بچه ها سروکله زده اند مثل آنها شده اند بچه گانه نگاه می کنند.
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 1394/04/04 - 18:39
چون فکر معلمها هیچوقت اقتصادی نبوده والا وضع حقوقشان باینصورت نبود که خواسته باشند برای افزایش حقوق وزیر ووکیلو،،،،، که همه اینهاشاگردانشان بودند راالتماس کنند بلکه همه ملیلا ردربودندو........
پاسخ + +6 0 --
آدینه رحمانی 1393/09/10 - 17:35
با سپاس فراوان از شما جناب پورسلیمان
امیدوارم در آینده شاهد تحقق اهداف این جامعه ی بزرگ آمورش و پرورش در فراکسیون صنفی معلمان در مجلس باشیم ...
پاسخ + +1 0 --
حسین بنی صفر 1393/09/14 - 15:37
با سلام-اگر به ریشه یابی درباره عدم هماهنگی بین معلمان برای تشکیل یک تریبون برای بیان مشکلات در مجلس بپردازیم دلایل زیر را می توان شمرد:
1-تشکلی مانند تشکل پرستاران تمام سخنها و بیانیه ها در راستای صنف پرستاران است و از پرداختن به حواشی پرهیز می کنند ولی تشکل فرهنگیان در برخی موارد این گونه نبوده و حساسیت هایی را در جامعه ایجاد کرده اند
2-دولت و حاکمیت از اینکه صنفی متحد که تا دورترین روستاها نفوذ دارندتشکیل شود هراس د ارند پس با برخی بهانه ها این تشکل را به حواشی کشانده اند
3-در دولت قبل برخوردهایی که با برخی فرهنگیان انجام گرفت بقیه را از دخالت در مسائل صنفی مایوس نموده است
4-نمایندگان در مجلس به واسطه درگیری در سیستم حاکمیتی گاهی مصلحت را بر واقعیت می فروشندو همکاران قبلی را تنها می گذارند
پاسخ + +2 0 --
مهرداد 1393/10/25 - 16:15
سلام امیدوارم درمجلس دهم معلمانی که طعم تلخ فقرو تبعیض وبی عدالتی راچشیده اندخودشان به عنوان نامزدانتخابات ثبت نام کنندوبتواننددردودل این قشرعظیم رادرمجلس عنوان کنندو پیگیرباشند تا حقوق ازدست رفته شان راتااستیفای کامل بگیرندنیاز به روحیع جهادی دارد
پاسخ + +8 -2 --
محمد 1393/11/23 - 19:21
دیگر حاضر نیستیم نردبان باشیم
پاسخ + +6 -2 --
ناشناس 1393/12/16 - 19:41
با سلام خدمت معلمان عزیز ما که به مجلس رفتیم خبری نشد به خدمت ریاست جمهوری هم رسیدیم باز هم خبری نشد به نظر من باید مستقیم از خود مقام معظم رهبری درخواست کمک کنیم تا اینطوری فرجی بشود.
پاسخ + +1 -2 --
معلم 1394/02/06 - 22:52
شما در تهران از معلمان کاندیدا معرفی کنید که حرف ما را در مجلس بزنند نگران نباشید ما از شهرستان می آییم تهران و به انها رای میدهیم . ادمهایی که ما را به دوزار پول نمایندگی نفروشند
پاسخ + +2 0 --
معلم 1394/02/18 - 10:25
هرکه بجایی رسید دیکه پشت سرش راهم نگاه نمی کنه به خداحدود12سال پیش که خودم برای یک نماینده فعالیت می کردم عنوان کردم معلمان یک پتانسیل دارند که هرکسی می خواهد برای نمایندگی کاندید شود باید اول به سراغ فرهنگیان برود ومجوز عبوربگیرد ودرصورت تیید معلمین می تواند تبلیغات خود راشورع کند نه اینکه مافرهنگیان نردبان ترقی یه عده ریاست طلب رابه مجلس بفرستیم که یک بارهم که شده درمجلس از اموزش وپرورش وکسری بودجه آن ومسایل ومشکلات اموزشی حرفی بزندبازهم انتخابات نزدیک است هوشیارباشید معتمین عزیز
پاسخ + +2 0 --
زعفرانی 1394/03/04 - 01:31
با سلام خدمت همه فرهنگیان محترم آقای پور سلیمان دقیقا درست اشاره فرمودند به نظر بنده سازمان معلمان -کانون صنفی معلمان -انجمن اسلامی معلمان ایران -ومجمع فرهنگیان ایران اسلامی میتوانند با برنامه ریزی و حمایت معلمین نمایندگانی که متعهد وپایبند و پاسخگو به چهار تشکل فرهنگی باشند را به مجلس بفرستند وفراکسیو ن قوی را تشکیل دهند البته برای چنین مهمی باید همکاران فرهنگی به این خرد جمعی برسند وهمدیگر را آگاه نمایند .بنده عضو مجمع فرهنگیان اسلامی میباشم و به همکاران پیشنهاد مینمایم از سایت مجمع فرهنگیان ایران اسلامی بازدید نمایند
پاسخ + +1 0 --
نادر کارمند بانک 1394/03/08 - 03:29
نادر کارمند بانک
اگر کسی نشانی توسعه را از شما پرسید، چنین راهنماییش کنید: میدان آزادی، آزاد راه مردم سالاری، خیابان توانمندی. و اگر شماره ی پلاک را پرسید بگویید: در آنجا نیازی به دانستن شماره ی پلاک نیست، زیرا همه ی درها بر پاشنه ی مسئولیّت آگاهانه می چرخند و به روی توسعه ی پایدار گشوده می شوند.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/03/15 - 06:38
سلام... پيشنهادتان پخته , به جا و کاملا کارکشا خواهد بود ..ان شالله
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1394/03/24 - 11:52
سخن معلم نوشته اي كه معلمان ما این مسائل را خیلی جدی نمی گیرند و ببشتر عادت به " نالیدن " و حتی " رقابت های منفی " دارند !....
آن ها معمولا ، از این که کسی از جنس خودشان جلودار میدان ...
از سوی دیگر ، همانند صفات غالب ایرانیت و ایرانیان ، تنگ نظری ، بخل و حسادت در جامعه معلمان ایران موج می زند ...
این وضعیت و دور تسلسل باید یک جا خاتمه پیدا کند و معلمان به خودشان اعتماد کنند .

آيا معلم اينگونه است به چه حق اسم معلم را بر خودمان مي نهيم كه كمتر بويي از معلمي نبرده يم آيا مانند بزرگان كذشته اين كشور كه معلمي كردند بعد معلم ناميده شده اند عمل نموده ايم شما اگر خطابتان به گروه وشخصي خاص است كه خود را معلم مي نمايند بدانيد كه معلم خود را معلم نمينامد بلكه او را معلم مي نامند چرا كه او راه و روش انسانيت را با جان وروح خويش بذل در خاك جان ها نموده ومعلم شده . ووقتي تو اينگونه بگويي واي بر انكه نداند .... كه تو دانسته اينگونه كرده اي
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1394/05/07 - 08:16
باسلام وخسته نباشید به نظر من صنف معلمان هر شهر باید برای دوره آینده مجلس حتما کاندیدای فرهنگی معرفی کند البته کاندیداهایی که وابسته به احزاب وگروه های سیاسی نباشند.وهر معلم بشود مبلغ کاندیداهای مدنظر صنف فرهنگیان.تا انشاالله قدرت نفوذخودمان را به سیاسیون بفهمانیم.
پاسخ + 0 0 --
احمدی 1394/06/16 - 05:11
تلاشهای اقای پورسلیمان سیاسی نیست؟؟!
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1394/06/30 - 07:09
سال 93 سیایت براین بود به خاطر کم کردن تعداد معلمان پر سابقه ازبازنشتگی بیش از موعد استقبال نمودند بدون توجه به اینکه آ یا توان پرداخت پاداش دارند یا نه فقط کارشان خیانت به یک عده معلم فقیر وزحمتکش بودند که از رتبه بندی محرومشان نمایند ولی مااین مسئولا ن را به حضرت عباس می سپاریم
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1394/06/30 - 07:21
بیشترین تعداد معلمان رابازنشتگان وخانواده آنها تشکیل میدهند ودلشان ازبی توجهی به این قشر به خصوص دراین دوره ،خون است
پاسخ + +1 0 --
بازنشسته 1394/08/12 - 11:14
چرا بودجه آموزش پرورش باکسری مواجه میشود 1-ریخت وپاش فراوان (بای 3هنرجو یک هنر آموز)تراکم کلاس 10 تراکم هنرستان 10 ساعت حضور هنر آموز واقعی 15ساعت صوری 24ساعت 2- عدم ادغام درس های نظری کلاس 6نفره باکلاس 10نفره دریک پایه
پاسخ + 0 0 --
یک دانشجو معلم 1395/02/17 - 01:21
با سلام. بحث اتحاد فرهنگیان مطرح شد. یکی از کارایی که میشود انجام داد شروع اون از بین دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (که پردیس های اونها در سراسر کشور هستند و از طریق شبکه های اجتماعی با هم در ارتباطنند) هست. البته شاید این ایراد وارد باشه که این بچه ها هنوز تجربه ندارند و ... اما انرژی و صمیمیت بین اونها قطعا به این موضوع سرعت میبخشه.
با تشکر از صدای معلم
پاسخ + 0 -2 --
ماده 28 1395/03/03 - 15:07
لا اقل یکم غیرت کنید وضعیت اسفبار ماده 28 ها (استخدامی اخیر آموزش و پرورش ) رو پیگیری کنین
همینجور دارن میلیونی باج میگیرن پردیس ها
تورو خدا مرد باشین و به داد این همه جوون بیکار برسین
پاسخ + 0 -2 --
بنده خدابعدازسی سال 1395/03/20 - 01:16
بخاطرهرچه میپرستیدازپاداش پایان خدمت چه خبر
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/05/21 - 15:13
باید جلوی استخدام بی رویه را در اموزش و پرورش گرقت چرا به ادارات دیگه اینقدر برای استخدام فشار نمیاید ؟
پاسخ + 0 0 --
معلم خستهji 1395/06/18 - 23:43
استخدام لازمه بگو جلو سرقت بگیرند البته بلا نسبت ذخیرهای دولت

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور