صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

صدای معلم : معلمان در نامه های فراوان از عملکرد حراست های نواحی آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 شهر ری به شدت ناراضی هستند

فولادوند : منِ مدیر کل پاسخ گو هستم ، حراست هم باید پاسخ گو باشد؛ آزادی بیان برای معلم از نان شب هم واجب تر است!

گروه گزارش/

همان گونه که پیش تر نیز آمد ( این جا ) ؛ روز شنبه هجدهم آذر ماه « صدای معلم » گفت و گوی تفصیلی در مورد مسائل آموزش و پرورش این بخش و معلمان آن با « عبدالرضا فولاوند » مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران انجام داد .

بخش دوم این گفت و گو تقدیم مخاطبان محترم صدای معلم می گردد

صدای معلم : وظیفه روابط عمومی اداره شما در اینجا چیست؟ چه کار می کند؟/ ما موظفیم پاسخ بدهیم. روابط عمومی ما موظف است که پاسخ بدهد. پاسخ گویی یکی از شروط مدیریت است. مدیری که پاسخگو نباشد نمی تواند کار کند/ صدای معلم : هنگامی که از پله های اداره شما بالا می می آییم یکی از نکات مثبت و قابل تامل این است که شما در هر طبقه و در برابر دوایر، منشور حقوق شهروندی را به صورت بنر در معرض دید همگان قرار داده اید و این جای تقدیر و تشکر دارد ؛ خیلی کم دیده شده است در ادارت آموزش و پرورش حتی تصویری از آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور گذاشته شود به خصوص منشور حقوق شهروندی که خودش محل مناقشه و مناظره است/ صدای معلم : با توجه به نگرش مثبت رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و این که ایشان برای نخستین بار در طول تاریخ آموزش و پرورش ایران برای صدای معلم جواببه ارسال کرده اند و حتی گفت و گویی اختصاصی با این رسانه هم داشته اند چرا زیرمجموعه شما ساز ناهماهنگ می زند/ با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بنا شد فرهنگ امنیتی جایش را به امنیت فرهنگی بدهد. ما اگر مسئول حراستی داشته باشیم که کسی از او پرسشی داشته باشد یا شاکی باشد نه تنها ایشان بلکه من هم باید پاسخگو باشم/ به هیچ وجه مسئولین حراست نمی توانند سیاستی غیر از سیاست آموزش و پرورش را پیش بگیرند/ بنا نیست کسی با سیاست های تاکیدی دولت ساز مخالف بزند و ما به شدت برخورد می کنیم/در دولت گذشته ( دولت های نهم و دهم ) ظلمی که به مردم شده است تغییر و  اصلاح آن سخت است. شاهکار ما این است از این به بعد نگذاریم آن رفتارهای آزار دهنده  که به حریم خصوصی افراد ضربه می زند و روح و روان همکارانمان را آزرده خاطر می کند ورود پیدا کند/ نقد و نقادی جامعه را به روز می کند. نقادی جامعه را از رکود بیرون می آورد. معلم باید نقد و نقادی را به دانش آموزان آموزش بدهد. اگر خودشان در اعمال این کار مشکل داشته باشند آموزش و پرورش دچار مشکل خواهد شد....

عملکرد حراست های آموزش و پرورش و گفت و گوی صدای معلم با فولادوند مدیر کل شهرستان های تهران

صدای معلم :

چرا در بخش جوابیه پرتال شما حتی یک پاسخ هم وجود ندارد؟

 

فولادوند :

نه متوجه نشدم.

 

صدای معلم :

می توانید الآن نگاه کنید. در قسمت جوابیه حتی یک جواب هم ثبت نشده است.

 

فولادوند :

شاید به ایمیل شخصی افراد ارسال شود .

 

صدای معلم :

شما وقتی به پرتال وزارت آموزش و پرورش چه قدیم و چه جدیدش مراجعه کرده و روی آن کلیک می کنید تمام رسانه ها سورت می شوند یعنی یک جوابیه به صورت کتبی از طریق فکس یا دورنگار ارسال می شود برای آن رسانه و همان در پرتال منتشر می شود ؛ در واقع در دو جا ثبت می شود. ولی در اداره کل شما چنین چیزی نیست حتی من یک جوابیه ندیدم. وظیفه روابط عمومی اداره شما در اینجا چیست؟ چه کار می کند؟

 

فولادوند :

وظیفه اش همین است. من توجه نکردم. ما به مطبوعات پاسخ می دهیم. احتمالا بچه های ما به پرتال توجه نمی کنند.

 

صدای معلم :

این را باید چه کسی بررسی کند؟

 

فولادوند :

باید با آنها صحبت کنیم.

 

صدای معلم :

در همین مسئله ای که در مورد بسته حمایتی  اتفاق افتاد چرا حداقل روابط عمومی شما پاسخ نداد؟

 

فولادوند :

ما به وزارت خانه پاسخ دادیم.

 

صدای معلم :

چرا برای ما ارسال نکردید؟

 

فولادوند :

وزارت خانه با ما صحبت کرد که پاسخ را به ما بدهید و ما پاسخ را به وزارت خانه دادیم.

 

صدای معلم :

چرا پاسخ را برای صدای معلم ارسال نکردید؟

عملکرد حراست های آموزش و پرورش و گفت و گوی صدای معلم با فولادوند مدیر کل شهرستان های تهران

فولادوند :

جایی که می بینیم ها کیش و ذهنیت و اصلیت ما می کوبند زیاد توجه نمی کنیم که کار بدتر نشود. ما موظفیم پاسخ بدهیم. روابط عمومی ما موظف است که پاسخ بدهد. پاسخ گویی یکی از شروط مدیریت است. مدیری که پاسخگو نباشد نمی تواند کار کند. اما چون این بحث به آقای وزیر برمی گشت و اشاره به ایشان داشت ما پاسخ مکتوب را به وزارت خانه ارسال کردیم. ما یک تیمی را تشکیل دادیم که پاسخ را آماده کنند و به عهده وزارت خانه بود که خودشان تشخیص بدهند که پاسخ رسانه ای شود یا نه.

 

صدای معلم :

وزارت آموزش و پرورش یا روابط عمومی تشخیص نداده اند که این جوابیه را به رسانه ارسال کنند یا نه؟

 

فولادوند :

چون بخشی از آن به معاونان یا به وزیر برمی گشت آنها باید تشخیص می دادند و اقدام می کردند. من بخشی از کار بودم. بخشی از آن مربوط به آقای وزیر بود ، بخشی به آقای زینی وند مربوط بود از ما خواستند تا یک جواب کاملی را ارسال کنیم . دفتر وزیر هم پیگیر این قضیه بود و چون پاسخ را از ما گرفتند ما هم دیگر  دلیلی برای پاسخ به رسانه ندیدیم.

عملکرد حراست های آموزش و پرورش و گفت و گوی صدای معلم با فولادوند مدیر کل شهرستان های تهران

صدای معلم :

هنگامی که از پله های اداره شما بالا می آمدم یکی از نکات مثبت و قابل تاملی که دیدم این بود که شما در هر طبقه و در برابر دوایر، منشور حقوق شهروندی را به صورت بنر در معرض دید همگان قرار داده اید و این جای تقدیر و تشکر دارد.

من خیلی کم دیدم در ادارت آموزش و پرورش حتی تصویری از آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور گذاشته شود به خصوص منشور حقوق شهروندی که خودش محل مناقشه و مناظره است این اقدام خوبی است.

 

با این تفاسیر آیا فکر می کنید که لازم نبود به دور از این چارت اداره و تشکیلاتی که می فرمایید پاسخگویی جزء وظیفه ماست و در منشور حقوق شهروندی در چند ماده به صراحت مورد تاکید قرار گرفته به رسانه یا یک معلم و همکار در مقابل این مساله پاسخگو باشید و خود را محدود به روابط با وزارت خانه نکنید و خودتان در مقام پاسخ گویی برآیید  و تا جایی که می دانم زمانی که مدیر کل آموزش و پرورش همدان بودید یک مورد پاسخ به سخن معلم داده بودید.  آن موقع صدای معلم،  سخن معلم بود چرا همین رویه را در اینجا پیاده نکردید؟

عملکرد حراست های آموزش و پرورش و گفت و گوی صدای معلم با فولادوند مدیر کل شهرستان های تهران

فولادوند :

این حقوق شهروندی یک تکلیف جدیدی است برای آموزش و پرورش. آموزش و پرورش وظیفه اش آموزش مهارت هاست. ما داریم به این سمت پیش می رویم. هشتصد جلسه آموزش امور شهروندی در سال گذشته انجام گرفته و متاسفانه بعضی از نهادها به این کش و قوس انتخاباتی دادند و به خاطر همین تعطیل کردیم و کلید خورده است. در سطح مدارس ما هزار و دویست جلسه آموزش حقوق شهروندی وجود دارد. ما پاسخگو هستیم. ولی آن جایی که ما به تنهایی مورد خطاب قرار نگرفتیم نمی توانیم به جای دیگران هم صحبت کنیم.

 

صدای معلم :

به اندازه خودتان می توانستید پاسخگو باشید.

عملکرد حراست های آموزش و پرورش و گفت و گوی صدای معلم با فولادوند مدیر کل شهرستان های تهران

فولادوند :

بعضی ها به من گفتند چرا پاسخ دادی ؛ نباید پاسخ می دادی. من از مسئولین نظارتی آموزش و پرورش خواستم بیایند ببینند که این اتفاق افتاده است یا نه. خودش یک نوع پاسخ گویی است . پاسخ از این شفاف تر نبود. من نمی خواستم وارد جزئیات شوم و اگر چنین قراردادی منعقد شده بود و این صحبت های آقای عبدالهی باید زمانی اتفاق می افتاد که قرارداد امضا شده باشد نه این که من و شما بنشینیم که بناست در  ......

 

صدای معلم :

همین پاسخ را به ما می دادید . همین که قرارداد امضا نشده و این در حوزه اختیارات شما بوده و مربوط به وزارت خانه نبوده است.

 

فولادوند :

انجام دادم. حالا خودتان می دانید چون به دفتر وزیر هم ارتباط داشت ما این کار را انجام ندادیم. بعضی از کارها است که باید با هماهنگی اتفاق بیفتد.

 

صدای معلم :

من پاسخ خودم را گرفتم. در واقع پاسخ را وزارت خانه بلاک کرده است!

 

فولادوند :

من نمی توانم این را بگویم چون در چند جا پاسخ منتشر شده بود.

 

صدای معلم :

ولی پاسخ به ما ارسال نشده بود. انتظار ما این بود که به خاطر احترام به حقوق شهروندی در این مورد رعایت شود.

عملکرد حراست های آموزش و پرورش و گفت و گوی صدای معلم با فولادوند مدیر کل شهرستان های تهران

فولادوند :

من انتظار دارم بحثی که می شنوید اول خودمان چک کنیم . وظیفه ات نیست ولی چون بعد ها  می بینید این اتفاق صحت ندارد و رسانه شما زیر سوال می رود. حداقل با من تماس می گرفتید که این کار شده است یا خیر. من هم شهامت آن را دارم کاری را که انجام داده ام پای کارم بایستم . ما از این به بعد در خدمت شما هستیم . من شماره تلفن می دهم. من آدم دروغگویی نیستم. شما از من بپرسید.. من سالیان سال است که مدیر کل هستم و این چیزها را می فهمم . اگر با آقای کمیجانی این قرارداد منعقد می شد کل قرارداد نهصد میلیون تومان بود. اگر حق الزحمه ها و حق اجاره ها را از آن بزنید چیزی حدود صد و پنجاه میلیون تومان سود دارد. کسی که نهصد میلیون تومان یا یک میلیارد تومان می آورد صد و پنجاه میلیون تومان سود می برد. این بخش خصوصی است. بنا نیست که چون آقای کمیجانی در فلان حزب است زندگی نکند چون به اندازه کافی به سرش زده اند و حالا بیاییم بگوییم حق نداری نان بخوری. اتفاقا ایشان در بخش خصوصی دارند کار می کنند. هر دانش آموزی بخواهد به بخش خدمات آموزشی برود و تحصیل کند یک میلیون تومان برای آموزش و پرورش سود دارد و هزینه کمتر می شود. البته بحث کیفیت را قبول دارم .

 

صدای معلم :

آقای فولادوند

معلمان در نامه های فراوان از عملکرد حراست های نواحی آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 شهر ری به شدت ناراضی هستند .

با توجه به نگرش مثبت رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و این که ایشان برای نخستین بار در طول تاریخ آموزش و پرورش ایران برای صدای معلم جواببه ارسال کرده اند و حتی گفت و گویی اختصاصی با این رسانه هم داشته اند چرا زیرمجموعه شما ساز ناهماهنگ می زند ؟

 

آقای فولادوند :

اولین بار است. ای کاش آن همکاران با ما مکاتبه می کردند. خود من حساسم. حراست یک مجموعه حفاظتی حراستی است. با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بنا شد فرهنگ امنیتی جایش را به امنیت فرهنگی بدهد. ما اگر مسئول حراستی داشته باشیم که کسی از او پرسشی داشته باشد یا شاکی باشد نه تنها ایشان بلکه من هم باید پاسخگو باشم. دوستان هر جا به ما مکتوب داده اند حتی شفاهی یا برای من پیام فرستاده اند بررسی کرده ام. به هیچ وجه مسئولین حراست نمی توانند سیاستی غیر از سیاست آموزش و پرورش را پیش بگیرند.

سیاست آموزش و پرورش همانی است که توسط وزارت آموزش و پرورش تقسیم می شود و بعد به اداره کل می آید و اداره کل این سیاست را دنبال می کند . این سیاست باید ساری و جاری شود. بنا نیست کسی با سیاست های تاکیدی دولت ساز مخالف بزند و ما به شدت برخورد می کنیم. سیاست یکی است و آن سیاستی است که در آموزش و پرورش اعلام شده است و ما پیگیر آن هستیم. به هیچ وجه اجازه نمی دهیم برای همکاران فرهنگی مان مشکل امنیتی پیش بیاید.

حراست مجموعه ای است که باید حفاظت کند نه این که خدای ناخواسته مخل روح و روان همکاران شود. زمانی که بنده آمدم به هیچ عنوان اجازه ندادم با همکاران برخورد تندی شود و اگر متخلف بوده یا مشکلی داشته از طریق مجاری قانونی و در چارچوب قانون و نه دخالت های بیجا و اعمال نفوذهای بی جا آن را بر طرف کرده ایم. اگر در گوشه ای به کسی ظلمی شده باشد باید بزرگواری کند و با ما ارتباط برقرار کند تا از او دفاع کنیم.

 

صدای معلم :

من دو نمونه خدمتتان عرض می کنم . حدود دو سال پیش جمعی از معلمان برای صدای معلم نامه ای نوشتند و اگر سرچ کنید این نامه مشخص است. ( این جا ) .این مطلب را تا الآن بیش از هشت هزار نفر بازدید کرده اند و بیش از صدها کامنت زیر آن نوشته شده است و قسمت مهمی از این کامنت ها در مورد عملکرد حراستی  از انتصاب ها از دو ناحیه است. ما تا الآن هیچ پاسخی ندیدیم. بازخوردی ندیدیم. البته قسمتی از آن برمی گردد به آقای کمرئی که ایشان در جریان هستند و پاسخ ندادند و قسمتی هم به زمان شما برمی گردد. به نظر شما لازم نبود یک بازخوردی به این همکاران محترم داده شود ؟

 

فولادوند :

باید مصداق بیاورند. این که حراست این کار را می کند یا آن کار را.

 

صدای معلم :

این مصداق ثبت شده است. به موارد هم اشاره کرده است. گفته اند رفتیم اینجا این کار را کرده اند این برخورد را با ما کرده اند . اسمشان را نیاورده ایم ولی در حراست مشخص است حتی اگر سیستم اداری شما پاسخگو بود در زمینه رسیدگی به  آن ها  دیگر نیازی نبود که نظراتشان را در رسانه ثبت کنند.

عملکرد حراست های آموزش و پرورش و گفت و گوی صدای معلم با فولادوند مدیر کل شهرستان های تهران

فولادوند :

در دولت گذشته ( دولت های نهم و دهم ) ظلمی که به مردم شده است تغییر و  اصلاح آن سخت است. شاهکار ما این است از این به بعد نگذاریم آن رفتارهای آزار دهنده  که به حریم خصوصی افراد ضربه می زند و روح و روان همکارانمان را آزرده خاطر می کند ورود پیدا کند.

کاش زودتر از این جلسه ای با شما داشتیم تا این موارد بررسی می شد. من اطلاع نداشتم. یک مورد در یکی از حوزه ها داشتیم که منجر به جا به جایی یک مسئول محترم شد. من روی این مسائل خیلی حساسم. معلم آزادی بیانش از نان شبش واجب تر است. اگر به تحصیلکرده اجازه صحبت ندهی همه هستی اش را ساقط کرده ای. ما در حوزه شهرستان استان تهران کلا خودمان پایه این بحث هستیم. نقد و نقادی جامعه را به روز می کند. نقادی جامعه را از رکود بیرون می آورد. معلم باید نقد و نقادی را به دانش آموزان آموزش بدهد. اگر خودشان در اعمال این کار مشکل داشته باشند آموزش و پرورش دچار مشکل خواهد شد.

بخشی از مشکلاتی که در اداره حراست وجود دارد به حیثیت افراد برمی گردد. یکی از دوستان می گفت در بعضی مواقع برخی از افراد نسبت به مشکل خودشان نامحرم می شوند. ولی نه این گفته درست نیست. مشکلاتی هست که حراست رصد می کند و من حرف شما را قبول دارم.

متاسفانه نحوه انتقاد و نحوه برخورد درست نیست . باید با روح و روان تحصیلکردگان و معلمان هم خوانی داشته باشیم. همان برخوردی با کسانی که سواد ندارند با اینها هم می کنند. این را به هیچ وجه نمی پذیریم و پیگیری می کنیم.

پیاده سازی و ویرایش : زهرا قاسم پور دیزجی

ادامه دارد

دوشنبه, 27 آذر 1396 16:19 خوانده شده: 1781 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +2 -2 --
دبیر م 1396/09/27 - 21:00
افرین بر این مدیر قابل توجه سایر مدیران در ا.پ
پاسخ + 0 0 --
تبسم 1396/09/28 - 12:39
همکار عزیز،امیدواریم علاوه بر پاسخگویی درحوزه اقدام و عمل هم یک اتفاقی در ناحیه یک ری و بخصوص در حوزه هایی که سالهاست همکاران شاخص و نخبه این ناحیه را مورد اذیت و آزار قرار داده اند بیافتد،شما ناحیه یک نبوده اید سال88ببینید چه بر سر مدیر خوب ما در یکی از مراکز زیرمجموعه معاونت پرورشی درآوردند و همین آقایونی که الان بر کرسی معاونت پرورشی و حراست تکیه زده اند مسببان اصلی بودند و حتی وقتی همکارامون تخلفات و سوء استفاده هاشون رو افشا می کردند شب نامه زدند براشون تا اعتبار و شخصیت همکارامون رو در سایر نهادها هم تخریب کنند...عمل لازمه عمل...اقدام تحولگرایانه و نه این وضعیتی که در ناحیه یک ری حاکمه...
پاسخ + 0 0 --
جو گیر 1396/09/28 - 14:49
جو گیر نشو بابا از این حرف های قشنگ ۴۰ سال داریم می شنویم هر موقع عمل به این حرف ها رو دیدی خوشحال باش و درود بفرست
پاسخ + +6 -1 --
کشک 1396/09/27 - 21:34
اگر به تحصیلکرده اجازه صحبت ندهی همه هستی اش را ساقط کرده ای.
چه صحبتی بهتر از آموزش دادن؟
چه آموزشی بهتر از سخن عالم شنیدن؟
چه تعیین رتبۀ عالمی بهتر از آزمون دادن؟
چه آزمونی بهتر از نمره آوردن؟
چه نمره ای بهتر از علم و عمل و فداکاری؟
چه فداکاری بهتر از عمر؟
چه عمری بهتر از کار مفید؟
چه کار مفیدی بهتر از شغل انبیاء و نبی اسلام؟
چه اشتغال نبی ای بهتر از رسالت؟
چه زمان رسالتی بهتر از بعثت؟
چه زمان بعثی بهتر از زمان بعثت پیامبر اسلام؟
چه زمان بعثی بهتر از 40 سالگی؟!!!
امام خمینی: معلمی شغل انبیاست!
قانون استخدامی: 40 سال به بالا هیچ ارزشی ندارد!
صندوق بازنشستگی: کاش بازنشستگان می مردند تا مجبور به پرداخت حقوق مجدد نداشتیم!
اینست ثمرۀ تمسخر معادلات و ریاضیاتی که قسمت کوچکی از آن در قرآن موجود افشاء شده است. نظم سماوات و ارض محدود به حرکت فیزیکی ظاهری آنهاست؟!
پروردگارا ما را به جبران توهمات و دور شدن از آن یاری رسان!!
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1396/09/27 - 21:35
ای بابا چرا اینقدر ایشون رو اذیت می کنید؟
پاسخ + +1 0 --
معلم مارگزیده 1396/09/28 - 12:34
جناب فولادوند اینایی که ما در ناحیه یک شهرری از سال84تاکنون!!!!!!!! و احتمالا تا سال آخربازنشستگیشون درجاهای مختلف از جمله همون بخش مورد بحث و سازمان دانش آموزی و معاونت پرورشی دیده ایم اول میکشند بعد میشمارند!!پس مصداق اگه ارائه بشه که اینا پرونده ها رو قطور تر می کنند...شما هم پر پرش بهشون میگین دیگه از این کارا نکنید....
پاسخ + +1 0 --
سعیدخانلو 1396/09/28 - 21:43
آقای فولادوند،علی رغم اینکه آقای کمریی افراد وابسته رو به نخبگان و شایستگان مورداجحاف این ناحیه در دولت گذشته ترجیح داد اماانصافا تا زمامانی که بودند اجازه ندادند،این معاون پرورشی فعلی که ام المصایب این ناحیه بوده اند و اتفاقاسابقه توزیع شب نامه علیه نیروهای منتقد و اصلاح ططلب را در کارنامه دارند،معاون پرورشی بشوند،این آقا و باندشون درسایه حمایت حراست ناحیه یک از هیچ جفایی بر نیروهای نخبه وشاخص منطقه دریغ نکردند،همون کاری که باندحاجی بابایی در همدان نسبت بهشما رواداشتند امثال این حضرات با شایستگان این ناحیه انجام دادند،لطفا نه درشعار بلکه در عمل رسیدگی کنید...بررسی کنید چه کسانی در این ناحیه بعد از انتخابات۸۸عزل شدندباانگیزه های انتقام جویانه و الان کجاهستند؟!
پاسخ + +1 0 --
پروانه تقی زاده 1396/09/29 - 00:13
آقای مدیرکل عزیز در شرایطی که دلبستگان جریانات تندرو قانون گریز در بدنه ی آموزش وپرورش ناحیه ۱شهرری بخصوص حراست جولان می‌دهند و ارتقا میگیرند چه ضمانتی وجود دارکه امنیت پس از بیان وجود داشته باشد!!همین حراست ناحیه۱شهرری که الان از کارشناسی به کارشناس مسوولی ارتقاپیداکرده برای یکی از همکاران نخبه و شاخص منطقه بدلیل اینکه وبلاگ خودش متن نامه اش به فرماندار را در زمینه تخلفات رسیدگی نشده ی درناحیه یک شهرری منعکس کرده بود پرونده سازی کردو به عوامل همشهری خودشون در حراست اداره کل داده بودند که بزنند نیروهای منتقد رو و تا توانستند از این کثیف کاری ها کردنداین کارشناس مسوول ها!!در همین دوره بعد شما می‌فرمایید شکایت کنیم!!این مافیا را بخشکانید!!
پاسخ + 0 0 --
داوری 1396/09/29 - 09:57
رئیس جمهور مملکت از حقوق شهروندی میگه کنار دستش هم جناب وزیر آموزش و پرورش نشسته،صحبت از تفکر نقاد و روحپرسشگر در آموزش و پرورش میکنه اونوقت تو همین ناحیه یک ری بابت انعکاس متن نامه ی درخواست بررسی تخلفات این حضرات که الان در حراست و معاونت پرورشی ناحیه یک ارتقاء پیدا کرده اند و جلوس نموده اند،همکار عزیز ما رو واسش پرونده سازی کردند که داره آموزش و پرورش رو تخریب میکنه و واقعا باید بررسی بشه چرا این افراد با این کارنامه ارتقاء پیدا کردند و عواملشون در اداره کل کی بوده؟!چه جوری بهم گرا میدن و پرونده سازی میکنند؟با آبروی مردم بازی میکنند؟تخریب می کنند؟
پاسخ + 0 0 --
خدایار 1396/09/29 - 10:39
صدای معلم عزیز...مسوول حراست کنونی ناحیه2شهرری انصافا و وجدانا از سالمترین و بی غرض ترین و قانونمندترین افراد شاغل در حراست های شهرستان های استان تهران است و قرار دادن ایشان که انسانی کریم، اخلاق گرا و برادر شهید در کفه ی ترازوی حراست ناحیه یک شهرری که کارنامه ای سیاه در زمینه یسیاسی کاری و پرونده سازی و تخریب و تخطئه همکاران و ماله کشی بر تخلفات رایج دو دهه گذشته ناحیه یک دارد اجحاف به این عزیز است...
پاسخ + +1 0 --
دلخوش 1396/10/04 - 08:27
اگر در گوشه ای به کسی ظلمی شده باشد باید بزرگواری کند و با ما ارتباط برقرار کند تا از او دفاع کنیم....
جناب فولادوند عزیز همین الانش هم که این موضوعات در این رسانه بیان شده یک عده به خون منتقدین تشنه هستند و منتظرند یک کم آب ها از آسیاب بیافته تا بیان سراغ منتقدین بعد شما می فرمایید که بزرگواری کنیم و ارتباط برقرار کنیم...همین جوریش به خونمون تشنه اند...خبر ندارین چی میگذره در این مجموعه...اینا اساسا با انتقاد مشکل دارند با آزادی بیان مشکل دارند...وقتی در زمان آقای کمرئی عوامل بازمانده از حراست گذشته که هنوز هم هستند به همکار عزیز و مورد ظلم قرار گرفته ی ما می گن که ما اینجا تمام امکانات برای بررسی اینکه چه کسی کجا کامنت میذاره و کجا وبلاگ ایجاد کرده رو داریم....شما فک می کنی ما آزادی بیان داریم ؟؟امنیت پس از بیان داریم؟؟ترا به خدا یه بررسی کنید ببینید چه خبره؟؟
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1396/10/30 - 22:39
جناب اقای فولادوند شما از انتقاد و آزادی بیان صحبت نمودید. ولی متاسفانه ریاست آموزش و پرورش پردیس‌ اقای حسنوند اصلا به هیچ‌عنوان انتقاد پذیر نیستند و با کوچکترین انتقاد عکس العمل نشان می دهند. ایشون توانایی مدیران مدارس را در نظر نمی گیرند.و مدام در پی آن هستند که چه کسانی در وزارتخانه از ایشان و جنابعالی شکایت می نمایند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/11/12 - 01:00
سلام علیکم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/02/19 - 11:59
سلام خیلی متاسفم برای معلمینی که از این آقایان حمایت می کنند فقط بخاطر اطلاح طلب بودن ، یه کمی به خودمون بیایم تاکی حمایت باید از ما رای دادن از ما و خوردن واستخدام و پست گرفتن از این افراد کمی واقع بین باشیم در اطراف ما هزاران جوان لایق و تحصیلکرده وجود داره ولی به خاطر پارتی و سیاسی نبودن بیکار یا افسرده شدن یا معتاد یا از این کشور میرن این جناح بازیها فقط به ضرر خود ما است از کدم جناح ما خدمت دیدیم، فقط این میاد اون میره لطفا بس کنید بیاید ببینید این آقا و همشهریش چه بر سر پردیس آورده ، آدم بی لیاقت ،بدون کوچکترین ابتکار عمل ...فقط بیاید ببینید
پاسخ + 0 0 --
س ح 1397/10/25 - 14:51
من معلم غیر دولتی هستم با رشته مرتبط وسابقه کار بالا ولی به خاطراینکه پارتی ندارم من را استخدام نمی کنید وهمه ی مدرسه ها بازنشسته ها کارمی کنند من باسختی زیاد کار کردم پدری خواندم ولی با این حساب الان به این نتیجه رسیدم اشتباه کردم معلم شدم معلم جایگاهی ندارد پیش شما شمایی که با جانبازی و.....استخدام شدی من اون دنیا حقمو ازتون می گیرم منی که در مدرسه ۲تابچه هام به خاطر فشار کاری سقط شد واگذارتون می کنم به ابالفضل خودش جوابتونو بده

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور