صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

اعلام حمایت مطالبه‌گرانه‌ی جمعی از فرهنگیان فعال در عرصه‌های آموزش، رسانه و خواست‌های صنفی از دکتر مسعود پزشکیان ؛

به مسعود پزشکیان رای می‌دهیم اما تا آخر مطالبه‌گر می مانیم

صدای معلم منتشر می کند ؛

گروه رسانه/

جمعی از مطالبه گران حوزه آموزش و پرورش با انتشار بیانیه ای ضمن تشریح اجمالی از وضعیت موجود ؛ حمایت خود را از مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند .

متن کامل این بیانیه که در اختیار « صدای معلم » قرار گرفته به شرح زیر است.

 

بیانیه مطالبه گران آموزش و پرورش در حمایت از مسعود پزشکیان در صدای معلم

« شما مطالبه گرید. مطالبه گری یعنی آدمی بیاید و شما پشت او بایستید و بتواند مطالبات شما را پیگیری کند »

« آموزش حق همه مردم و وظیفه دولت تامین عدالت و کیفیت آموزشی است »

مسعود پزشکیان

بیانیه مطالبه گران آموزش و پرورش در حمایت از مسعود پزشکیان در صدای معلم

توجه به سخنان  و تمرکز  بر مواضع و مهم تر از همه پیشینه دو نامزد راه یافته به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که دو دیدگاه قابل تامل و بسیار متفاوت از یکدیگر، قصد به دست گرفتن سکان اجرایی کشور را دارند .

سخنان ایراد شده به ویژه در مناظره‌ها توسط سعید جلیلی به وضوح مخاطبان را به دوره ریاست جمهوری معجزه ی هزاره سوم برده است. همان که دائما با ادبیات پوپولیستی تکرار می کرد  :

« ما می توانیم »

بیانیه مطالبه گران آموزش و پرورش در حمایت از مسعود پزشکیان در صدای معلم

جلیلی جز کلی‌گویی و رویافروشی سخن تازه ای برای مردم نداشته  و به صراحت بیان می کند که ما راه دولت سیزدهم را ادامه خواهیم داد در حالی که جامعه‌ی پویای ایران نیاز به حرف‌های تازه و دیدگاه به روز و کارآمد متناسب با اقتضائات دنیای امروز را دارد.

هشت سال دوران محمود احمدی نژاد و سه سال دوره رئیسی برای معلمان دست آورد قابل ذکری جز سوق دادن معلمان به زیر خط فقر و مهم‌تر از آن تنگ‌تر شدن فضای آزادی بیان و امنیت فرهنگی به دنبال نداشت.

در این دوران صدها معلم بازداشت، اخراج و به صورت اجباری بازنشسته شدند.

فعالان صنفی و کنش‌گران منتقد به هیات‌های تخلفات  اداری معرفی و با مجازات‌های سنگین رو به رو شدند.

بیانیه مطالبه گران آموزش و پرورش در حمایت از مسعود پزشکیان در صدای معلم

متاسفانه در این دوره دیوان عدالت اداری هم در غالب پرونده‌ها احکام اولیه و سنگین هیات‌ها را تایید و درخواست تجدید‌نظر همکاران‌ محکوم‌شده را با ناکامی مواجه ساخت و پیش‌بینی می‌شود که در صورت پیروزی جلیلی این روند بیش از پیش تشدید شود.

بیانیه مطالبه گران آموزش و پرورش در حمایت از مسعود پزشکیان در صدای معلم

به عنوان مشتی نمونه خروار مناسب است فقط به دو مورد در حوزه فرهنگیان اشاره نماییم :

اصول‌گرایان بزرگ‌ترین دست آورد دولت سیزدهم را اجرای قانون رتبه بندی دانسته و مدام آن‌ را بزرگ‌نمایی می‌کنند اما با اجرای سلیقه‌ای آن بسیاری از معلمان منتقد و کنش‌گران صنفی را از به صورت غیرقانونی از مزایای آن محروم کرده‌اند!

صندوق ذخیره نیز  در آستانه سی‌سالگی همچنان حیات خلوت گروه های رانت خوار به‌شمار رفته، ارزش مالکانه آن مشمول مرور زمان شده و هشتاد درصد بدهی دولت به آن هنوز پرداخت نشده است.  هم‌چنین اساسنامه مصوب ۱۴۰۰ و انتخابات هیات امناء در دولت رئیسی عملا کنار گذاشته شد و به مطالبه گران این حوزه توهین گردید.

در پایان ما مطالبه گران حوزه آموزش و پرورش اعلام می‌کنیم که پانزدهم تیرماه همراه با بیم و امید به دکتر مسعود پزشکیان رای داده و از همه فرهنگیان ایران نیز دعوت می کنیم تا این امر مشارکت نمایند.

اسامی امضاء کنندگان :

- محمود باقری

- عادل برکم

- علی پورسلیمان

- رضا جباری نامور

- شهرام جمالی

- مزبان حبیبی

- رضا قاسم پور

- محمد داوری

- محمدتقی سبزواری

- جلیل شمس

- محمود صفدری

- مهران صولتی

- مجید علیپور

- نرگس ملک زاده

- مرتضی نظری

- طاهره نقی ئی

- علیرضا هاشمی سنجانی

- شیرین یوسفی

پایان پیام/


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

بیانیه مطالبه گران آموزش و پرورش در حمایت از مسعود پزشکیان در صدای معلم

چهارشنبه, 13 تیر 1403 16:12 خوانده شده: 919 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1403/04/13 - 16:59
قوی ترین و اصلاح ترین و کاربلدترین آدم هم بیاد در اصل در این نظام کاری از پیش نمیتواند ببرد از میرحسین موسوی قوی تر که نداشتیم سوسکش کردن
حتی همین رئیسی

حالا که به این منجی امید بستید حداقل درخواست ها را مکتوب کرده و ازش تعهد همکاری بگیرید بدون اما و اگر

آیا این فرد خواهد توانست ساختار مریض آموزش و پرورش را از بالا خانه تکانی کند و هر چه آدم بی سواد هست را بیرون بریزد؟

آیا از این لیست افراد در همین صفحه استفاده خواهد کرد؟
آیا چوب حوزه و آخوندبازی را از آموزش بر می دارد و آنها را راهی مسجد و حوزه خود خواهد کرد؟

آیا تحریم را خواهد برداشت؟
آیا اف ای تی اف را اجرا می کند؟
آیا سند ۲۰۳۰ را اجرا می کند ؟
آیا حجاب را آزاد می کند؟

بعید می دانم حتی یکی را بتواند درست کند.

ولی از صحبت ها و مِن و من کردن هایش مشخص اند خودش هم می داند نمی تواند چون ما در ایرانیم بدون جمهوریت و دموکراسی یعنی خود نظام باید تغییر کند تا این اتفاق بیفتد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/13 - 22:22
آمیخته ای از حرف حساب و شعر و مر و زر و ور گفتی
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 06:58
هیچ کدام ازین کارها را شاید نتواند بکند اما برای امثال مرتضی نظری،عبدالرضا فولادوند،رسول پاپایی،علی محمد مصلحی،انجمن اسلامی معلمان و فرج کمیجانی قطعا گشایش ها و فرصت هایی راهموار خواهد کرد!!ناصر سرگزی که تشکلی به نام معلمان و محققان نواندیش را با حضور چند نفر از بستگان تشکیل داده و تا دیروز در ستاد قالیباف بود هم اومده بود مرقد امام جهت غنیمت گرفتن!!البته ایشان از هر دولتی یک غنیمتی می گیرند کاری ندارند اصولگراست یا اصلاح طلب!!و قطعا خودشان را در بخش ستادی جا می کنند!!تمام تغییر و تحولات به همین موارد خلاصه می شود!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/19 - 00:47
جناب شاکی
دقیقا حق با شماست این ها آدم های فرصت طلب و بی سواد اند هر کی برای خودش دار و دسته ای راه انداخته و با هر بادی به یک سمت میرن
بدترین قشر همین ها هستن که بدترین ضربه ها را به جامعه میزنند
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1403/04/13 - 17:29
و همچنین از همه مهمتر برچیدن نیروی نظامی غیر معمول و سرکوبگر موجود در ایران
و کوتاه کردن دست وزارت اطلاعات
و ...
اما در واقعیت رئیس جمهور در ایران عروسکی بیش نیست هر وقت از یکی از اینها حرف زد بدانید خبری خواهد شد وگرنه هیچ
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:00
مشکل آموزش و پرورش وزارت اطلاعات نیست!!برخی از افراد متوهم و کارکشته ای که در حراست آموزش و پرورش حضور دارند بویژه حراست های دولت های معتدل و اصلاح طلب!!و نه حراست های دولت های اصولگرا!!بیشتر از آنکه به معیارهای وزارت اطلاعات توجه کنند حب و بغض شخصی را جایگزین می کنند!!نمونه بارزش محمد رزاقی حراست دوره فولادوند!!!!
پاسخ + +4 -2 --
ایرانی 1403/04/13 - 19:35
به پزشکیان رای می دهیم. سیرقهقرایی هرگز.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:01
به پزشکیان همه ی ما که بدنبال کوچکارین تغییر هستیم رای دادیم اما حواسمان باشد که فرصت طلب های دوره روحانی در آموزش و پرورش سوار ما نشوند!!عملکرد امثال مرتضی نظری ها رسول پاپایی ها و عبدالرضا فولادوندها را از خاطر نبرید و حواستون باشه همکاران عزیز مطالبه گر که جیبمون را نزنند!!و به شعورمون توهین نکنند این فرصت طلب ها!!!
پاسخ + +3 -1 --
شهسوارزاده سعید 1403/04/14 - 00:18
مطالبه گران در این بیانیه بصراحت گفتند :

هشت سال دوران محمود احمدی نژاد و سه سال دوره رئیسی برای معلمان دست آورد قابل ذکری جز سوق دادن معلمان به زیر خط فقر و مهم‌تر از آن تنگ‌تر شدن فضای آزادی بیان و امنیت فرهنگی به دنبال نداشت.
در این دوران صدها معلم بازداشت، اخراج و به صورت اجباری بازنشسته شدند.

نظر ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:02
جناب شهسوار زاده عزیز در دوره روحانی هم وضعیت بهتر ازین نبود!!
پاسخ + +3 0 --
شهسوارزاده سعید 1403/04/14 - 00:19
ادامه نظر
فعالان صنفی و کنش‌گران منتقد به هیات‌های تخلفات  اداری معرفی و با مجازات‌های سنگین رو به رو شدند.

با اجرای سلیقه‌ای قانون رتبه بندی بسیاری از معلمان منتقد و کنش‌گران صنفی را به صورت غیرقانونی از مزایای آن محروم کرده‌اند!
صندوق ذخیره نیز  در آستانه سی‌سالگی همچنان حیات خلوت گروه های رانت خوار به‌شمار رفته، ارزش مالکانه آن مشمول مرور زمان شده و هشتاد درصد بدهی دولت به آن هنوز پرداخت نشده است.  هم‌چنین اساسنامه مصوب ۱۴۰۰ و انتخابات هیات امناء در دولت رئیسی عملا کنار گذاشته شد و به مطالبه گران این حوزه توهین گردید.

طبق نظر تحلیل گران ، از جنبش مشروطیت تا کنون آنچه کم رنگ بوده است ، مطالبه گری و کنشگری سازمان یافته است .

نظر ادامه دارد .
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:05
ترمیم رتبه بندی از خود رتبه بندی مسخره تر و تبعیض آمیز تره!!بعنوان مثال عمده حائزین رتبه4 از ترس کسر رتبه اعتراض نکردند اما بعد از ترمیم فاصله شایستگی حائزین رتبه4قبلی و کنونی را مقایسه کنید فاجعه باره و اصلا مشخص نیست بر اساس چه متر و معیاری دو همکار با مستندات بسیار متفاوت حائز رتبه 4شده اند!!برخی از حائزین رتبه 4 شایستگی هاشون از حائزین رتبه 5بالاتره و هیچ مرجعی جهت رسیدگی به این وضعیت وجود ندارد و هیچ حقی اعاده نمی شود!!
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:07
نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فقط بدنبال منافع خودشان هستند و اساسا حضور نمایندگانی از معلمان در صندوق نه تنها مشکلی از مشکلات معلمان حل نکرد بلکه نردبانی شدجهت رانت چند معلم بواسطه جامعه بزرگ معلمان عضو صندوق!!همین منافعی که به این چند نفر طی چند سال گذشته رسیده هم می توانست صرف منافع جمعی معلمان کشور شود!!
پاسخ + +2 -2 --
شهسوارزاده سعید 1403/04/14 - 00:23
ادامه نظر

با نگاه به لیست امضا کنندگان ، اسامی مشاهده می شود که عمری مطالبه گری و کنشگری صنفی ، اجتماعی ، سیاسی را بعنوان حلقه واسط بین مردم و حاکمیت ، رسانه را به عنوان رکن چهارم دمکراسی انتخاب کرده اند و برای انتخاب تاریخ ساز خود هزینه های فراوان پرداخته اند و آماده پرداخت هزینه های بعدی هستند و بیش از حد توان خود تلاش می کنند تا خلا ء یکصد ساله از انقلاب مشروطیت تا جنبش زن ، زندگی ، آزادی را پوشش دهند .

وجود این کنشگران و اصحاب رسانه و کنشگران دیگر و اصحاب رسانه های دیگر که راه باریک آزادی را طی می کنند برای کشور عزیزمان ایران غنیمت است .

نظر ادامه دارد .
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:11
جناب شهسوار زاده اگر ممکنه در ارتباط با مرتضی نظری بعنوان مشت نمونه خروار یک توضیح بدهید!!ایشان در زمان قرار گرفتن در جایگاه ریاست روابط عمومی وزارت خانه اقدامات قابل دفاعی نداشتند و اصلا و اساسا پاسخگو نبودند و نگاه عمودی به همکاران داشتند و حتی یک فرد کاسب و دلال را بعنوان معاون خودشون در روابط عمومی منصوب کردند که زیرآب مطالبه گران را در اداره کل شهرستان های استان تهران زده بود!!چه کنشگری؟!!!چه هزینه ای داده اند؟!هزینه به امثال حقیر تحمیل کرده اند که هزینه نداده اند!!کنشگر یعنی آقای داوری یعنی جناب پورسلیمان که یک تنه معادل تمام روابط عمومی های ستادی آموزش و پرورش چراغ آگاهی و اطلاع رسانی را روشن نگاه داشته است!!تشکیل کانال جهت حصول به مقاصد انتفاعی کنشگریه به نظر شما بزرگوار؟!!!
پاسخ + +1 -2 --
شهسوارزاده سعید 1403/04/14 - 00:24
دست مریزاد به تمامی نقش آفرینان همچون هانا آرنت به جهانیان گفت :
" جامعهٔ مدرن جامعه توده‌ای است؛ یعنی جامعه‌ای متشکل از انسان‌های *شکل یافته* که در جستجوی جهان مشترک نیستند . "
یا
زندگی انسان را تحت تأثیر رویدادهای سیاسی می‌دانست که در کانون همهٔ آن‌ها قدرت سیاسی قرار دارد.

ادامه نظر
این کنشگران و اصحاب رسانه همراه و همگام دیگر یاران خود در تقابل با دشمنان جامعه باز ، بهبود در زندگی بشر آینده را دنبال می کنند !

با تقدیم شایسته ترین احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:16
از آقای داوری عزیز دوست گرانمایه خودم هم شاکی هستم که به جای دعوت از بسیاری از کنشگران و مطالبه گران شناخته شده و هزینه داده از حلقه ی دوستان نزدیک خودشان همچون مجید علی پور و محمدتقی سبزواری و همشهری خودشان محمود صفدری و امثال مرتضی نظری بعنوان مطالبه گر در این بیانیه استفاده کرده اند که بوی انحصار طلبی در تصرف واژه ی مطالبه گری را می دهد این اقدام!!البته هر گروه دیگری هم میتواند با این شکل و ترتیب مدعی مطالبه گری شود بعنوان مثال اعضای شورای معاونین وزارت خانه فخیمه هم یم توانند با این متر و معیار بگویند مطالبه گر هستیم و مشابه چنین بیانیه ای را بفرستند برای صدای معلم!!مطالبه گری که متر و معیار نداشته باشد همین می شود!!و ما با این فرمون نمی توانیم نظام معلمی تشکیل بدهیم چون از دل نظام معلمی هم همین گعده های متعفن استحصال می شود!!
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1403/04/14 - 06:11
انشاا...رای میاره و مطالبه گر خواهیم بود
برای سربلندی ایران و فردایی بهتر برای همه ایرانیان به آقای دکتر رای میدهم
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1403/04/14 - 16:00
انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شودبه کسانی که بعداز ۴۵ سال هنوز می گویند مطالبه می کنیم ودرست می شود نباید اعتماد کرد
اگرباراول فریب خوردی طرف فریب دهنده ناجوانمردی کرده
ولی اگر باردوم سوم والی آخرفریب خوردی خودت بزرگترین ناجوانمردی
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:18
مشکل اصلی عدم آگاهی و عدم اقدام به شفاف سازی و نقد و آسیب شناسی از سوی همکاران ماست!!حقیر بعنوان یک منقد و فعال صنفی هزینه داده در دولت های مختلف چندین نفر از اعضای این لیست را می توانم به نقد بکشم و با ایشان مناظره کنم و دلایلی را در رد اینکه ایشان مطالبه گر نیستند ارائه کنم اما چند درصد همکاران ما بر این مضامین و عملکرد ایشان اشراف دارند؟!نباید ناله کرد باید فعالانه به نقد وآسیب شناسی و واکاوی اینگونه موضوعات پرداخت تا به شعورمان توهین نشود!!
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1403/04/15 - 09:04
بعد چهل سال و اندی به دلایل زیر رفتم رای دادم برای ایران:

واعظی گفت: شب گذشته از برخی استان‌ها خبر رسید که در حوزه‌هایی که دور اول، رای آقای پزشکیان بیشتر بوده، مسئولین صندوق‌ها را تغییر می‌دهند و این اتفاقاتی عجیب است.

هشدار واعظی: قوه قضاییه و شورای نگهبان به دولتی ها تذکر بدهند/
با وضعیتی که مردم در این مدت نظاره کرده اند ، حق دارند که نگران باشند. مخصوصا طی چند روز گذشته دیده اند که برخی از دولتی ها با امکانات خود برای یک نامزد خاص تبلیغ می‌کنند و دهیاران سراسر کشور را جمع کردند و رییس ستاد انتخاباتی یکی از نامزدها آنجا سخنرانی کرده است. از طرفی برخی طلاب به روستاها اعزام می‌شوند. باید مشخص شود منابع مالی این اقدامات از کجا تامین شده است.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/15 - 09:07
واعظی:
در حال حاضر در برخی استان ها استانداران و فرمانداران علنا برای یک نامزد خاص تبلیغ می کنند و ممکن است این قبیل اقدامات در ذهن مردم نگرانی هایی دال بر اینکه این افرادی که در حال تبلیغ نامزدی خاص هستند خودشان مجری انتخابات هستند و چگونه می‌شود بی طرف عمل کنند ایجاد شود. ضروری است تا قوه قضاییه و شورای نگهبان در این خصوص تذکری جدی به دولتی ها و نهادهای عمومی بدهند. رییس
جمهور شهید شدند و آقای مخبر هم در سفر کاری هستند و مشغول فعالیت و از این رو در برخی از استان‌ها کارهای غیر حرفه ای در حال انجام است.

عضو حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد:‌ مردم باید از سلامت انتخابات اطمینان پیدا کنند تا آنچه رهبری برای مشارکت بالا مدنظرشان است صورت گیرد و آن کسی که اکثریت مردم به او رای بدهند رییس جمهور کشور می شود.
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1403/04/15 - 09:16
به امید پیروزی پزشکیان و تعهد و قول ایشان برای برقراری عدالت
و صدالبته آزادی همکاران دربند مطالبه گر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس تعهد و قول؟ 1403/04/15 - 12:58
تعهد و قول؟
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1403/04/15 - 13:22
سال ها یا دهه ها! همسان سازی حقوق بازنشستگان یا تامین اعتبار نمی شد یا هم مجوز صادر نمی شد اما دم انتخابات هر دو ممکن شد و ۶ میلیون بیشتر بازنشسته با ۳ میلیون تومان علی الحساب هدایت شدند به رای دادن.
کاش همیشه انتخابات باشه. لذت می برم سرود ایران یا غیر می شنوم. رسانه هم دم انتخابات برای شورآفرینی، شاد شاد می گردد. هفته بعد دوباره غم و غصه و سیاهی و گرانی ووو
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/15 - 13:38
افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از تیر ماه | افزایش ماهانه 4 میلیون تومانی حقوق بازنشستگان
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/15 - 15:59
البته یک دلیل انتخابات است و دلیل دیگر که همه کارهای نیمه تمام طی سه سال را دولت رئیسی قصد دارد در این
یک ماه و به نام دولت سیزدهم به اتمام برسانند. و انگیزش این تلاش هم،
مناظرات کاندیداها بود که بیشتر دعوای
کارهای کرده و نکرده دولتها در
دوره های مختلف بود.
پاسخ + +2 0 --
شاکی 1403/04/16 - 00:42
جناب پورسلیمان عزیز مرتضی نظری خودش از اصحاب دولت روحانی است و نقدهای بسیاری بر وی وارد است!!چرا نام وی در کنار آزادگانی همچون شما قرار می گیرد؟!من شخصاهنوز مطالبات خودم و پاسخ سوالات خودم را بابت عملکرد ایشان در دولت روحانی نگرفته ام بعد ایشان مطالبه گر شده اند؟!!
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1403/04/16 - 11:03
همکار محترم

درود

برای صدور این بیانیه قبلا آقای محمد داوری گروهی را تشکیل داده بودند و از من هم دعوت کردند .

من ابتدا نپذیرفتم اما بعدا تصمیم خود را تغییر دادم .

پیش نویس بیانیه بالا را من نگارش کردم و بعدا نهایی شد .

با شما در مورد عملکرد افراد و آقای نظری موافقم .

من شفاف در صدای معلم از عملکرد ایشان در دورانی که رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بود ، انتقاد کردم .

به هر صورت ؛ هیچ کسی بدون عیب نیست اما مهم این است که اشتباهات خود را بپذیرد و آن را تکرار نکند .

پایدار باشید .
پاسخ + +2 0 --
شاکی 1403/04/16 - 00:44
چگونه مطالبه گران آموزش و پرورش به همین افراد محدود شده؟!و بر اساس چه معیاری این عزیزان مطالبه گر شده اند و برخی دیگر مطالبه گر نیستند؟!
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1403/04/16 - 11:08
همکار محترم

درود دوباره

انتقادی هم بر شما وارد است .

چرا همین نقد را پیش از پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری مرقوم نکردید ؟

و حالا این نقد را می کنید ؟

علت این که من این بیانیه را نوشته و از آقای پزشکیان « تمام قد » حمایت کردم فقط به خاطر « صداقت » ایشان بود .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/16 - 16:30
جناب پورسلیمان عزیز ساعت ارسال پیام رو لطفا بررسی کنید،قبل از اعلام پیروزی جناب پزشکیان ارسال شده!!
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1403/04/16 - 16:34
همکار محترم

درود دوباره

بررسی کردم . پس از پایان رای گیری بوده است اما این مطلب سه روز پیش از نظر شما منتشر شده است .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/16 - 21:38
پس قاعدتا بلافاصله پس از پایان رای گیری و ساعت ۱۲.۴۴شب کسی از نتیجه مجموع آرا و پیروز انتخابات خبر نداشته!!ضمن اینکه من در دو هفته گذشته بر اساس تکالیف مشخص شده صنفی و مسوولیت محول شده در ستاد دکتر پزشکیان درگیر فعالیت برای موفقیت ایشان بوده ام!!
پاسخ + +3 0 --
شاکی 1403/04/16 - 00:45
شاخصه های انتخاب این افراد بعنوان مطالبه گر چی بوده که جامع به همین افراد شده و مانع از درج نام دیگر افرادی که خودشان را مطالبه گر می دانند شده؟!
پاسخ + +4 0 --
شاکی 1403/04/16 - 00:47
لطفا در ارتباط با یکایک این عزیزان و شاخصه هایی که ایشان را مطالبه گر تشخیص داده در صورت امکان شفاف سازی کنید!!
پاسخ + +4 0 --
شاکی 1403/04/16 - 00:50
اگر همه امور به این شکل پیش برود فردا نظام معلمی هم که تاسیس بشود احتمالا همین جماعت میشوند مسوولین سازمان نظام معلمی،چون جز جناب پورسلیمان که جایگاهشان واقعا قابل احترامه سایر افراد کاملا باید مورد واکاوب قرار بگیرند که چرا فقط همین ها مطالبه گرند و چرا مطالبه گری محدود به ایشان شده است؟!آیا فراخوان عمومی صادر شده که سایر مطالبه گران اقدام نکرده اند؟!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/16 - 12:48
برای مطالبه گری نیازمند هویت شفاف هستیم جناب شاکی.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/16 - 12:49
جماعت فرهنگی دربند با نام و مشخصات واقعی خود مطالبه گر و زندانی شده اند، نه صرفا نالان و شاکی.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/16 - 13:11
و اما اگر بنده را بگوئید که چرا هویت ندارم، چون مدعی و طلبکار نیستم.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/16 - 21:43
مدعی و طلبکار و شاکی هستم اما نالان نیستم و دست از طلب و شکایت و افشاگری برنمیدارم دوست ناشناس و از انفعال بیزارم،مصداق بارز این عدم انفعال هم این که فعالانه درکمیته فرهنگیان ستاد دکتر پزشکیان فعالیت کردم تا امثال فولادوند و مدیران دوره روحانی و مجاهدان شنبه را افشا کنم و مانع از سواستفاده ایشان از اعتماد فرهنگیان بشوم و مصداق دیگر آنکه فقط حقیر به حضور نام آقای نظری در کنار مطالبه گران اعتراض کردم و شاکی هستم.....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 06:32
به عنوان یک هموطن از شما تشکر
می نمایم. من هم از همه بیشتر نگران
انتخاب وزیر آموزش و پرورش هستم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 06:44
محمد فاضلی جامعه شناس:
آقای پزشکیان آدم‌های لُپ‌لُپی اعتماد به/و سرمایه اجتماعی شما را نابود می‌کنند.
شاید بمب اتمی، خشکسالی، تورم، یا کاهش تولید ملی، خطرات بزرگ امنیتی باشند؛ اما خطرناک‌ترین سلاحی که ایران را تهدید می‌کند لُپ‌لُپ است.

لُپ‌لُپ⁩ حاوی آدم‌هایی است که بزرگ‌ترین تهدید امنیت ملی هستند.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:31
جناب ناشناس عزیز در مطالبه گری و کنشگری هویت حقیر شفاف و مشخصه!!اما در عرصه قلم و نگارش این موضوع که منتقدان و طنازان در عرصه رسانه های مکتوب و نوشتاری از نام مستعار استفاده کنند رویه خلق الساعه ای نیست و نگاهی به تاریخ ادبیات و نشریات معاصر داشته باشید متوجه این موضوع خواهید شد که بسیاری از افراد صاحب قلم و منتقد در نشریات و رسانه های عصر خودشون در زمان اختناق از نام مستعار استفاده می کرده اند و الان هم وضعیت همین است و حقیرحتی با نام مستعار با گزارش و پرونده سازی حراست دوره فولادوند به شورای نگهبان تاکنون چندین مرتبه رد صلاحیت شده ام به جرم همکاری با رسانه های معاند!!وقتی از نظر حاکمیت صدای معلم معاند هستش و در ردیف ایران اینترنشنال قرار می گیره مطابق تفسیر شورای نگهبان به نظرم استفاده از نام مستعار جهت انتقال مفاهیم چندان بی ربط و بی معنا نیست بلکه خودش یک معنای تلخ دارد و آن این است که هنوز امنیت فرهنگی محقق نشده است!!
پاسخ + +4 0 --
شاکی 1403/04/16 - 00:53
وقتی نظری مطالبه گره پس پاپایی هم مطالبه گره فولادوند و بطحایی هم مطالبه گرند و نماینده های معلمان در صندوق ذخیره هم مطالبه گرند و اعضای شورای سیاست گذاری ستاد پزشکیان هم مطالبه گرند و احنمالا امثال من در دوره روحانی مسوولیت داشته اند و مطالبه گران را مورد ظلم قرار داده اند؟!
پاسخ + +4 0 --
شاکی 1403/04/16 - 00:56
فعالان صنفی با چه متر و معیاری در این جمع مطالبه گر نامشان درج شده که سایر فعالان صنفی فاقد آن شرایط بوده اند؟!
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1403/04/16 - 05:23
سلام و تبریک

به جناب آقای دکتر پزشکیان رای می دهیم و مطالبه گر می مانیم.
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1403/04/16 - 05:40
ملت فهیم ایران دکتر پزشکیان را رئیس جمهور ایران سربلند ساخت.
تبریک و هزاران تبریک.
حقیقتا همه باید رسم مطالبه گری بیاموزیم و گر نه فقط به شخص رای دادیم. انتخابات فراتر از مسندنشینی یک شخص است.
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1403/04/16 - 08:50
محمدجواد آذری جهرمی، عضو کابینه دولت دوازدهم، با اشاره به مکان رأی دادن مسعود پزشکیان در دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:رای دکتر پزشکیان در بیمارستان فیروزآبادی شهرری در دور اول و رایی که امروز در مدرسه دخترانه در قلعه حسن خان داد، حاوی این پیام است که سلامت و آموزش اولویت‌های دولت ایران خواهد بود.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 07:32
محمد جواد جهرمی به نظرم .... باید پاسخگو باشه و فاصله اش را با رئیس جمهور منتخب تا تعیین تکلیف این موضوع حفظ کنه!!
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1403/04/16 - 15:15
بیشتر از همه خوشحالم که مدرک حقیقی دارند و صددرصد دکتر هستند. البته افتخار هم می کنم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/16 - 15:43
احتمالا مثل بقیه با رانت رزمندگی به این مدرک ها رسیده پس مثل بقیه سواد چندانی نداره و در ایران کلا نمی توان مدرک را ملاک اصلی سواد افراد در نظر گرفت
اصلا از قیافه اش مشخصه چه کاره هست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/16 - 19:26
در آئینه، خودتان را بنگرید ببینید چه خبره و چه چیزها مشخصه؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/16 - 19:30
در نهایت همگی در یک وجب خاک خدا خواهیم خوابید.
پزشکیان تحصیلات ابتدایی خود را در زادگاهش مهاباد آذربایجان غربی طی کرد و سپس به مرکز استان رفته و در هنرستان کشاورزی ارومیه، دیپلم صنایع غذایی گرفت. پس از اخذ دیپلم، در سال ۱۳۵۲ جهت انجام خدمت سربازی به شهر زابل در استان سیستان و بلوچستان منتقل شد و در همین دوره بود که به پزشکی علاقه پیدا کرد و در نتیجه در سال ۱۳۵۴ و پس از اتمام خدمت سربازی، دیپلم دوم خود را در رشته طبیعی (علوم تجربی) اخذ کرد و در سال ۱۳۵۵ در رشتهٔ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرفته شد.

امیدوارم فهمیده باشید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/16 - 19:33
او دورهٔ پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۶۴ به پایان رساند و در سمت مربی فیزیولوژی شروع به تدریس در دانشکدهٔ پزشکی نمود. در سال ۱۳۶۹ تخصص خود در رشته جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز اخذ کرد و سپس در سال ۱۳۷۲ فوق تخصص جراحی قلب را از دانشگاه علوم پزشکی ایران دریافت نمود و بلافاصله در بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز استخدام شد که بعدها رئیس این بیمارستان شد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/16 - 19:34
سال ۵۵ تا ۷۲ یعنی ۱۷ سال تا دریافت فوق تخصص قلب
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/16 - 19:37
و نکته مهم دیگر این که ایشان با عنوان پزشک به جبهه رفته اند.
قدری مطالعه و فهم اصلا بد نیست.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 02:41
ایشون از عاملان انقلاب فرهنگی بودن، در انقلاب فرهنگی بسیاری از ارشد و لیسانسه های ناتمام حتی استاد دانشگاه شدن که ایشون هم از این موهبت استفاده کرد. همچنین ایشون مدارک تخصصی خود را بعد از انقلاب گرفتن که احتمال سهمیه ای بودن بسیار زیاد است. هر چند اگر دیپلم قدیم دارد نسبت به بسیاری از سیاسیون الان بهتره البته از نظر وضع سوادی ولی مثل هم مسلک و هم دوره ای های خودش یک فرصت طلب بیش نیست یا شده است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/19 - 11:05
انقلاب فرهنگی بعد از هر انقلاب سیاسی از بدیهیات واجب است.
حال در کشور ما و در اوج هیجانات انقلاب چگونه و با چه کم و کیفی اجرا شد ، مقوله ای دیگر است. آقای پزشکیان قدم درستی برداشته اند. اما مابقی قدم ها را چه کسانی و با چه اهداف افراطی برداشتند، قابل بررسی است.
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1403/04/16 - 22:31
از بین شش نفر کاندیدا ؛ بدترین گزینه همین پزشکیان بود از اول. بقیه حداقل یکرو بودند ولی ایشون ادای آدم مثبتا رو در میاره. بلد نیست.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 06:27
از نظر شما بهترین همان جناب زاکانی است که دست از لجاجت خود برنداشته و بدتر همه شده

شهردار تهران از آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی درب منزل تهرانی‌ها در قالب سامانه شهرزاد از امروز خبر داد.

هدف چیست؟ احسان و نیکوکاری درست بعد از پیروزی رئیس جمهور!!!!
پاسخ + +1 0 --
مهدی 1403/04/16 - 23:01
لطفا در اولین فرصت مسولین سازمان استثنایی را جمیعا عوض کنید. خصوصا حمید طریفی حسینی را که بدون حتی یک ساعت سابقه مدیریت شد رئیس و الان شده معاون وزیر. این گروه را بدون اغماض و فوت وقت بردارید و بفرستید به دورترین منطق.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 06:52
سخنگوی اتحادیه اروپا پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و افزود که این اتحادیه آماده همکاری با دولت جدید ایران است.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 07:03
بیشتر افراد عام و خاص، آنچنان تجارب تلخی دارند که به رئیس جمهور جدید توصیه هایی دارند:

توصیه اخلاقی یک خبرگزاری :
مهار رادیکال ها و ترمیم تنش ها، رمز پیروزی پزشکیان در دولت خواهد بود.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 07:56
جناب شاکی
اشتباه بزرگ بیشتر ما ایرانی ها این است که امکان تغییر رفتار و افکار افراد را نادیده می گیریم. زمان و مکان و رخدادهای آن، پدیده هایی هستند که ما را متحول، منقلب و حتی متعالی می سازند.
آقای نظری یا هر کس دیگر هم ممکن است با از دست دادن حتی پدر یا مادر و یا فرزند خود متحول شوند.
انسان ها زنگی زنگی یا رومی رومی نیستند و روح و روان و عقل
انسان ها، متغیری ثابت نیستند. تاثیر می پذیرد و تاثیر می گذارد.
در جریان مناظره ها هم این رفتار حاکمیت داشت. ما همه نقش فرمانروا نداریم و در مطیع و منقاد بودن نیز اختیارمان همیشه در مبارزه و مخالفت نیست.
جوامع با فرهنگ، انسان را موجودی خطا کار می دانند که حق شانس دوم را دارد.
آنچه گفتم موضوع کلی بود و فقط شامل آقای نظری نمی شود.
اگر احتمال جبران خطا را از افراد بگیریم تعداد و آسیب آن بیشتر خواهد بود.
گذشته، گذشت. امروز باید چه کرد؟
رویه مثبت و به نفع جامعه امروز چیست؟ کینه ها را با تفکر بدین موضوع، تلطیف ببخشیم.
همه در کنار هم برای عزت و سربلندی ایران. برای ایران با هم باشیم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 12:16
خوشم میاد که تعدادی از خاطیان دیروز امروز توصیه هایی به رئیس جمهور جدید دارند. آنچه که خود عمل
نکرده اند. بد شرایطی شده تشخیص دوست و نادوست، سخت شده است. به چه کسی باید اعتماد کنیم؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 15:27
در اصل به این افراد میگن آفتاب پرست
یا فرصت طلب
بدترین ضربه ها را این ها به رشد جوامع میزنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 15:36
اینکه میگید درست
اما همه آدم هم اینطور نیستن بعضی ها واقعا دورو و فرصت طلب هستن ذاتشون اینطوریه یعنی ذات حقیر و پستی دارن از بچگی تا آخر عمر همینطورند
بعضی ها ذاتا شجاع اند
بعضی ذاتا ترسو و ...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 17:55
بنده تلاش می کنم محترمانه سخن بگویم. و گرنه آنان دیگر ذات شان خراب است و متاسفانه تعدادشان کم هم نیست. باز معتقدم با وقار و اخلاق نیکو همه را از هر رویه ای که در پیش دارد جذب کنیم و دفع ننمائیم که بر تعداد نادوست اضافه نشود.
مهم تر از منافع من و شما، منافع کشور است. برای اقتدار ایران، هر ایرانی حامی دیگر ایرانیان باشد به دور از هر قید و بندی.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 09:48
درد بیشتر ماست بخوانید:

مجاهدین شنبه، کارشان نابود کردن اعتماد مردم
محمد فاضلی در یادداشتی به مسعود پزشکیان درباره کسانی که به دنبال پست مقام هستند، هشدار داد.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/17 - 14:12
جمعی از اعضای انجمن اسلامی معلمان در شهرری،برخی از اعضای مجمع فرهنگیان در ساختار وزارت دوره روحانی واشخاص حقیقی و حقوقی توامان همچون عبدالرضا فولادوند،رسول پاپایی،علی محمدمصلحی،و مدیران منصوب دوره روحانی در شهر تهران و شهرستان های تهران و ناصر سرگزی مصادیق بارز مجاهدان شنبه هستند!!این اسامی را زیر ذره بین رصد کنید ببینید چه می کنند!!سیه روی شود هرکه درو غش باشد!!
پاسخ + +4 0 --
شاکی 1403/04/17 - 14:05
امان ازین مجاهدان شنبه که عمدتا در دولت روحانی پست و مسوولیت داشته اند و الان هم دوباره سر از تخم در آورده اند!!
پاسخ + +3 0 --
شاکی 1403/04/17 - 14:09
فقط جان مادرت قسم آقای نظری متحول شو و مرتضی نظری دوره روحانی نباش!!و دوباره بر گرده اعتماد ما فرهنگیان سوار نشو!!مثل جناب پورسلیمان و آقای داوری و ختم نقی ئی و امثالهم آزاده بمان و حرف و نقدت رو شفاف و بدون ترس بیان کن چون ماحصل عملکرد غلط و کارنامه ات در روابط عمومی وزارت خانه پیش روی چشم ماست!!پس از برای خدا دیگر مطالبه گر بمان!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 15:10
رسیدیم به قضاوت درست.
دست در دست هم دهیم هم یار دولت جدید باشیم و هم از توانایی های هر فرد در مقام شایسته سالاری استفاده بهینه کنیم. مهم این است که ایران به توانایی همه افراد نیاز دارد.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 18:18
اولین سانسور پزشکیان در صدا و سیما

در اخبار ساعت 14 شبکه اول این جمله را نخواندند: اول باید از مقام معظم رهبری تشکر کنم که قطعا اگر ایشان نبود من تصور نمی‌کنم به این راحتی اسم ما از صندوق درمی‌آمد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/18 - 11:11
نمیدونم این حرف ها را چطور می زنند

از هر طرف نگاه کنی مسخره هست
چاپلوسیه؟
حقیقت را میگه؟
سیاسته؟

ولی حتی اگر خوب و از روی سیاست باشه تو این به رای مردم هست و همین طور مسخره کردن رای گیری

با این جمله میتوان گفت تمام رای دهندگان را مسخره کرده حالا هی برید رای بدید
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/17 - 18:20
به گزارش تابناک ، نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب لغو شد. نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب ساعت که قرار بود ساعت ۱۵ امروز شنبه ۱۶ تیر با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در حرم حضرت امام (ره) برگزار شود، لغو شد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/18 - 08:54
و اکنون هم باختگان عرصه سیاست، مقوله قومیت را پیش کشیده اند و آن را علت پیروی دکتر پزشکیان می دانند.
اولا طبیعی است که افرادی به ایشان بیشتر رای بدهند که ایشان نماینده آنان در مجلس است.

ثانیا چقدر سیاستمدار خوش
سابقه ای هستند که این مردم از ایشان راضی اند و محبوب هستند.

ثالثا تا حال روسای جمهور فارس زبان بودند چرا کسی صدایش در نیامد؟ یا فهم به قول شما
قومیت ها بیشتر از شما بوده؟

رابعا چرا دعوای زرگری راه
می اندازید؟

خامسا نماینده قوم در مجلس تا حدی عصبانی از عدم پیروزی اصول گرایان هستند که با طرح این موضوع حساس ملی، شورای نگهبان را هم زیر سوال برده اند.

و در نهایت دکتر پزشکیان بارها گفتند که حزب ندارند. چون نیت تغییرات دارند ایشان را چنین می انگارند. یا چون با اصلاح طلبان همسویی نسبی دارند.

فراموش نکنیم که ایران برای همه ایرانیان است. تفرقه افکنی ممنوع!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/18 - 18:54
خامسا نماینده قم
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/18 - 08:59
پس ایلام و کردستان و گیلان و خوزستان و گلستان و لرستان و چندین شهر دیگر چرا به دکتر پزشکیان بیشتر رای داده اند؟ چون قوم! ترک اند!

بهانه بس است. قبول کنید مردم از دعوای سر قدرت اصول گراها با غیر
خسته اند.
مردم به دنبال هر نوع تغییر خوشایند هستند که اثرات آن در فرهنگ و هنر و آموزش و بهداشت و رفاه و آسایش شان دیده شود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/18 - 09:07
حمله نماینده قم به شورای نگهبان: زیر باد کولر نشستند و ترکیبی از نامزدها تحویل دادند که هیچ جوره نشد درستش کرد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/18 - 09:11
پزشکیان با مجاهدین شنبه که آفت تمام دوره ها بود، چگونه برخورد خواهد کرد؟
محسن رنانی که مواضع تندخویانه و افراطی دارد، نوشت: «من با خودم پیمان بسته‌ام که وارد دولت نشوم. اما نیز پیمان بسته‌ام که، دست‌کم تا زمانی که در پزشکیان صداقت هست و به توسعه‌خواهی او امیدی هست، دولت را رها نکنم؛ یعنی مثل رگ گردن به دولت نزدیک‌ باشم.
بنابراین تصمیم گرفتم فعلاً موقتاً پُست شریف «موی دماغ دولت» را برای خودم انتخاب کنم و منتظر حکم رئیس‌جمهور نمانم و از همین روز اول، کارم را شروع کنم.
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1403/04/18 - 09:47
نماینده تازه امتخاب شده تبریز که قبلا ریاست ثبت و احوال و فرمانداری تبریز را در سابقه فعالیت خود دارند اشتباه بزرگی مرتکب
شده اند:
ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل انتخاب یکی از هم‌استانی‌هایمان به سمت ریاست جمهوری و عقب‌ماندگی‌های موجود در استانمان در حوزه‌های متعدد، انتظار از دولت و مجلس در استان ما زیاد است و امیدواریم این فرصت به سکویی برای پیشرفت کشور و استانمان تبدیل شود.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/18 - 09:53
در حالی که :

فاجعه تغییرات اقلیمی در سیستان؛ خشک شدن ۱۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی/ چرا سیستان و بلوچستان محروم‌ترین استان کشور است؟

قدری انصاف داشته باشید. مردم در فقر غوطه ورند و شما نماینده تبریز در استان خود زیاده می خواهید.
اجازه بدهید شهرها و استان های محروم هم بچشند زندگی یعنی چه.

سوتفاهم نشود بنده تبریزی هستم.
اما نمی دانم چرا هر کس خود و گروه خود را فقط می بیند.
ایران به همه ۸۳/۵ میلیون نفر و حتی با احتساب ایرانیان خارج از کشور حدود ۸۷ میلیون ۵۰۰ هزار نفر، تعلق دارد.
پاسخ + +3 0 --
شاکی 1403/04/18 - 11:58
دوستان این مباحث را بگذارید کنار و همانطور که سعید لیلاز گفته خطر مجاهدان شنبه را جدی بگیرید...خیلی ها بدنبال گرفتن نقطعه ضعف پزشکیان هستند...فرصت طلبان و منفعت طلبان را به دقت زیر نظر داشته باشید...تحرکات جدی جهت توزیع غنایم در اردوگاه انجمن اسلامی معلمان و مجمع فرهنگیان در نقاط زیادی آغاز شده...عبدالرضا فولادوند و علی محمد مصلحی و رسول پاپایی و عبدالرسول عمادی و ناصر سرگزی و مرتضی نظری و مدیران دوره روحانی در آموزش و پرورش را به دقت زیر نظر داشته باشید!!نگذارید به شعورمان توهین شود و نردبان ترقی و منفعت طلبی ایشان شویم!!این مسوولیت ها و پست ها و سمت ها برای این جماعت فرصت طلب به قدری مهم است که برای آن تن به هر نوع مصالحه و محافظه کاری می دهند!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/18 - 18:56
تا جایی که می دانم محمد فاضلی گفته مجاهدین شنبه را.
پاسخ + +2 0 --
مهدی 1403/04/18 - 14:43
تمام دانشگاه های متصل به وزارتخانه ها اعم از آموزش پرورش ، قوه قضاییه، جهادکشاورزی و غیره همگی خلاف قانون هستند و باید جمع شوند. فقط دانشگاه باید وزارت علوم باشد و بس. بقیه فقط رانت بازی هست. دانشگاه فرهنگیان یک خلاف بزرگ هست و باید منحل شود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/19 - 08:31
از دید جامعه شناختی، گذر از یک دوره به دوره ای دیگر، حال آزموده شده یا با مصادیقی از تجربه ای جدید، بسیار سخت و پر از دست اندازهای عمدی است.
راه بسیار دشواری پیش روست. سطح توقعات و انتظارات پس تز مدت ها سرکوب شدن یا نادیده گرفته شدن، بسیار بالاست.
همه می خواهند.
جامعه ای که در آن فقط تقاضا باشد و از عرضه خبری نباشد، اوضاع همانند تورم ۴۵ ساله می شود. شدت هست اما درمان خیر.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/19 - 09:27
پس از مدت ها
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/20 - 07:03
همکاران گرانقدر جریان خزنده ای بدنبال مشروعیت بخشی به برخی از افراد امتحان پس داده همچون مرتضی نظری است که عملکرد آنها در دوره دولت روحانی گویای همه چیز است!!آزموده را آزمون خطاست!!این حضرت نظری بعنوان مطالبه گر و بعنوان فعال رسانه ای آموزش و پرورش و موسس کانال تربیت و توسعه قابل احترام و موثر است اما همین حضرت به پست که رسید اصلا پاسخگو و شفاف نبود و نگاه عمودی به همکاران و منتقدین داشت!!اینک اگر دوباره از سوی حلقه ی ذینفعان مطرح می شوند فقط برای تطهیر و جانمایی مجدد و غنیمت گرفتن از دولت جدید است!!برخی از مجاهدان شنبه بدنبال مطرح کردن امثال ایشان هستند تا منافع آنها تامین شود!!ضمن اینکه امثال سیدجواد حسینی هم از سوی همان مافیای منفعت طلب مورد حمایت قرار گرفته است!!حواسمان باشد که به شعورمان توهین نکنند!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/20 - 10:06
خواب دیدی خیر باشه؟
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/20 - 13:30
برای برخی حتما خیره اما برای قاطبه معلمان هیچ خروجی و تغییری نخواهد بود!!
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/20 - 07:09
افراد آزمون پس داده در آموزش و پرورش دولت روحانی پاشنه آشیل دولت پزشکیان خواهند بود!! این مافیای منفعت طلب و غنیمت خواه آموزش و پرورش را به این روز انداخته!!آگاه باشید همکاران فهیم و بررسی کنید ادوار مختلف را تا کی انجمن اسلامی معلمان تا کی امثال فولادوند و پاپایی و مرتضی نظری و زینی وند و حاجی میرزایی و علی محمد مصلحی هاااا و سید جواد حسینی هااااا!!!گناه امثال سیدهادی عظیمی ها چیه که هیچ گاه مجال ظهور و بروز شایستگی های خود را نداشته اند؟!!
پاسخ + +2 0 --
شاکی 1403/04/20 - 07:13
در همین بیانیه دقت کنید چرا نام امثال سیدهادی عظیمی مشاهده نمی شود اما نام مجید علی پور و مرتضی نظری هست؟!آیا هزینه هایی که بابت کنشگری و مطالبه گری سیدهادی عظیمی پرداخت کرده امثال نظری و علی پور پرداخت کرده اند؟!آیا علی پور تعداد مطالب بیشتری از سید هادی عظیمی در همین رسانه صدای معلم نشر داده؟!پس چه رویکردی دنبال می شود در این بیانیه؟!چرا و بر اساس چه معیاری اسامی مطالبه گران به همین تعداد منحصر شده است؟!این رویکرد انحصارطلبانه محصول چه تفکری است؟!آیا تا ما ذهنیت احصارطلبانه خود را اصلاح نکنیم میتوانیم منتقد انحصارطلبان باشیم؟!!!
پاسخ + +2 0 --
شاکی 1403/04/20 - 07:15
آیا امضا کنندگان این بیانیه متعهد می شوند که هیچ پست و سمت ستادی را در هیچ سطحی نپذیرند و مطالبه گر بمانند؟!!همکاران محترم و فهیم حتی کلاغی که با فریب روباه پنیرش را از دست می داد دیگر آگاه شده است!!چند بار باید فریب یک بازی تکراری را امثال من بخورند؟!
پاسخ + +2 0 --
شاکی 1403/04/20 - 07:21
آقایان برکم و باقری و برخی دیگر از افراد هزینه داده و قابل احترام که نامشان در این فهرست درج شده است چرا اجازه داده اند که برخی منفعت طلبان از اعتبار آبرو و نام ایشان اینگونه هزینه کنند؟!!آیا اطمینان دارند که امثال مرتضی نظری خیز برای تصدی جایگاه و اخذ غنیمت و تقسیم میان دوستانش برنداشته؟!!آیا اطمینان دارند که امثال مرتضی نظری همپای ایشان هزینه خواهد داد در ادامه مسیر؟!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/20 - 12:26
پزشکیان ۱۸ معیار برای انتخاب افراد کابینه‌اش را اعلام کرد
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/20 - 13:26
ببینم از دل این 18 معیار چگونه یکی مثل فولادوند آزمون پس داده یا حاجی میرزایی یا زینی وند یا سیدجواد حسینی خارج می شود؟!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/20 - 14:01
پزشکیان خیلی هوشیار بود که به مخبر اخطار عدم جذب یا اخراج داد:
یک نمونه :

علی اصغر عنابستانی، نماینده مجلس یازدهم که به مجلس دوازدهم راه نیافت، از وزیر کار حکم عضویت در هیات مدیره صندوق کارکنان فولاد گرفته است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/20 - 14:03
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نامه پزشکیان به مخبر در بحث عزل و نصب‌ها گفت: ببینید دولت مستقر تا آخرین لحظه‌ای که مسئولیت دارد پاسخگوست، هم به مردم پاسخگوست هم به مجلس پاسخگو است و هم به خود رییس دولت. نامه آقای مخبر در رابطه با دستگاه های اداری است، انتصاباتی که صورت گرفته در شرکت‌هایی هستند که تابع موسسات عمومی هستند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/20 - 14:11
افشای اسنادی از انتصاب‌های دقیقه نودی دولت سیزدهم/ سازمان بازرسی هشدار صادر کرد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/20 - 14:18
پزشکیان از هواداران باشگاه فوتبال تراکتور تبریز است. او همچنین مدرس قرآن و نهج‌البلاغه است. او علاوه بر فارسی، به زبان‌های ترکی آذربایجانی، کُردی، عربی و انگلیسی تسلط دارد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/21 - 15:50
در نامه محسن حاجی میرزایی، که مسئولیت تغییر و تحول نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد، به دبیران کل احزاب اصلاح طلب آمده است: در ترکیب کابینه تلاش برای ملی و فراگیر و توافق سازنده‌تر دولت، کاهش میانگین سنی کابینه و حضور زنان و نمایندگان متنوع‌ترین از جامعه مکسر ایران مورد توجه است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/21 - 15:51
ادامه

سپاسگزار می‌شویم گزینه‌های پیشنهادی نهاد ارزشمندتان برای کابینه را به همراه رزومه، سرفصل اهداف و رویکردهای موردنظر «در حد یک صفحه» تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۴ تیر به آدرس ایمیل ارسال فرمایید تا در ساز و کار تعیین شده مورد ارزیابی قرار گیرند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/21 - 17:42
هر که دارد هوس کربلا بسم ا....

خدایا این دموکراسی را از ما مگیر.
از تحمل قیافه های تکراری ناکارآمد رها شدیم.
با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب آقای دکتر پزشکیان.
پاسخ + +1 -1 --
مهدی 1403/04/22 - 00:03
حاجی میرزایی که بی سوادترین وزیر در طول قرن بوده شده مسول دفتر و همه کاره رئیس جمهور. آقای پورسلیمان جواب بده لطفا. پس کو تحول ؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1403/04/22 - 12:28
آقای مهدی

سلام

سلام دادن که بلد نیستی .

همیشه هم از زمین و زمان جز خودت طلبکاری !

مطمئن باش هر موقع من مسئولیت داشتم کاری می کردم .

نهایت کار من نوشتن و نقد است .

شما چطور ؟

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/23 - 08:06
8نفر مطرح شده اند برای وزارت!!چند نکته وجود دارد که جادارد پرسشگران دنبال کنند:1)مشروعیت این 9نفر از کدام منبع و مرجع صادر شده است و این 8نفر واجد چه ویژگی هایی بوده اند که دیگر گزینه هایی که میتوانستند مطرح بشوند واجد این ویژگی ها نبوده اند؟!و هی؟؟أت ممیزه انتخاب و معرفی این افراد چه کسانی بوده اند و مشروعیت خود را از کجا آورده اند؟!کلا مکانیزم معرفی ایشان و معرفی شورای سیاست گذاری و هیأت انتخاب و کارگروهی که در این مناسبات تصمیم گیری می کند از کجا ناشی می شود؟!یک بار کاملا شفاف سازی شود که کجای کره زمین ایستاده ایم و متر و معیارمان چیست؟!!آیا این گونه معرفی کردن گزینه برای وزارت توهین به شعور جماعت فرهنگی نیست؟!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/23 - 10:17
۸ نفر چه زود ۹ نفر شد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/23 - 10:18
شاکی جان مشروعیت شما بیشتره وزیر شوید و ذره بین کجا کی و چگونه را زمین بگذارید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/25 - 06:57
شاکی جان ظاهرا خود را برای وزرات لایق می دانید. سکوت نشانه رضاست.
روزمه بفرستید مقبول افتد شاید.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1403/04/26 - 00:10
در روزگاری که وزیر باید الزاما یه آدم "کارکشته "باشد،به نظر میرسد که شما از "کارکشته"های ناشناخته ی روزگاری و لایق تر...من خونه ی پرش در حد مدیرکلی هستم در یک استان...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/27 - 08:07
من فقط در حد یک معلمم.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/24 - 07:10
درد همینه

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود پزشکیان در بخشی از این دیدارها گفت: هیچ برتری ای در خود نسبت به شما نمی بینم؛وقتی بامن به گونه ای رفتار می شود که کسی شده ام از خود میترسم. من مثل شما هستم؛ همون آدمم؛ هیچ اتفاقی نیفتاده!

وی تایکد کرد:‌اگر راه درست را رفتم و به این حرفها پایبند بودم قبولم کنید؛ اگر نه، انزارم کنید! و اشتباهاتم را بگویید . اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور میکنم کسی
شده ام؛ این شما هستید که من
را تبدیل به یک آدم غیرمتعارف می کنید.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1403/04/24 - 07:27
اقتصادنیوز: رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم، اعلام کرد: در این سه سال موجی از استخدام‌های بی‌رویه و خارج از ضوابط قانونی صورت گرفت و مجوزهای جذب با شمارگان 10 هزار نفر و 35 هزار نفر و در قالب طرح‌های سلیقه‌ای صادر شد و با همین مجوزها، افراد فاقد
شایستگی‌های معلمی و بدون سابقه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، وارد آموزش و پرورش شدند که البته نتیجه ورود این افراد هم، افت کیفیت مدارس دولتی بود اما تا امروز، دولت سیزدهم حاضر نیست اعتراف کند که این افراد با کدام مجوز وارد مدارس شدند و مجوز استخدام‌شان توسط چه کسی صادر شد .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/24 - 07:36
نتیجه‌ بدو بدو افتتاح و اجرا و تصویب جهت بستن دست و پای دولت چهاردهم و سرافرازی هر چه بیشتر دولت سیزدهم!

کمیسیون قضایی و حقوقی دولت به‌رغم مخالفت رئیس دانشگاه پیام نور بدون طی مراحل قانونی از جمله طرح در هیات امنای دانشگاه، صرفاً با یک صورت‌جلسه، به شکل یک‌طرفه، مصوب کرده‌اند که بیش از ۳۰ ملک آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور به دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش منتقل شوند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/24 - 11:00
وای به روزی که زاکانی رییس جمهور می شد

رسوایی فروش پست در شهرداری تهران/ علیرضا زاکانی استیضاح می‌شود؟
.........در آخر از من ۴۰۰ سکه طلا و ۴۵۰ هزار دلار پول بابت خرید یک ویلا در آلانیا که توسط محمدحسین خزعلی در حال ساخت است مطالبه کردند، در غیر این‌صورت به آن پست نمی‌رسیدم.»
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/24 - 14:40
در خبر آنلاین بخوانید:

حلال خواری علمی به‌سبک مسعود پزشکیان
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/25 - 14:53
یک زن ایرانی

ساره امیری به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش امارات متحده عربی منصوب شده است.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1403/04/25 - 14:54
خانم امیری پیشتر رئیس آژانس فضایی و شورای دانشمندان این کشور بوده است. خانواده خانم امیری، اهل سیستان‌وبلوچستان، پس از انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ از ایران به امارات مهاجرت کردند.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1403/04/25 - 14:56
خالص سازی در مدارس؛‌ عزل وتنبیه ۲۰ هزار مدیر مدرسه در دولت سیزدهم
مرتضی نظری مدرس دانشگاه و رییس سابق مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد از موج انتصاب‌ها و دخالت‌های سیاسی پرده برداشته است.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1403/04/25 - 16:24
پس ما چی؟

رئیس جمهور منتخب در دیدار با جامعه کارگری درخواست کرد تا پیشنهاد خود برای گزینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مطرح کنند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/27 - 17:16
چشم و دل وزیر آتی روشن

یک میلیون دانش آموز به نمرات خود در آزمون نهایی و تصحیح الکترونیکی اوراق، اعتراض کرده اند!
۶۰۰هزار پاسخ داده شده و ۴۰۰ هزار در حال بررسی است.
ظاهرا دیگه از نمرات مفت عده ای معلم نما خبری نیست که چنین گسترده اعتراض شده است!

حال باید بیندیشیم چرا؟
این همه اعتراض نشانه خوشایندی
در آموزش و پرورش نیست و حتی فاجعه است.
مگر جمعا چه تعداد دانش آموز آزمون نهایی داده اند؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/28 - 09:36
یک میلیون از کلاس دوازدهم اعتراض به نمره داشته اند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/28 - 09:35
اصلی ترین وظیفه رسانه جمعی چیست؟
اطلاع رسانی و توسعه آگاهی در تمامی ابعاد زندگی ملی و بین المللی بدون هر نوع ارزش گذاری و حب و بغض.

پس آقای ظریف برای توضیح چگونگی انتخاب وزرا چرا
می بایست از مدیر رسانه اجازه بگیرد؟
چرا سرپرست دولت قبلی همانند سایه به دولت جدید فرصت عرض اندام نمی دهد؟
نقش برادر جلیلی به عنوان قائم مقام رسانه جمعی در این ممانعت
عمدی چیست؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/30 - 15:43
آذری جهرمی درباره پیرمردهای پرحاشیه سیاست به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب هشدار داد.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/04/30 - 15:44
محمد فاضلی در واکنش به فشارها به مسعود پزشکیان برای دریافت پست و سهم طلبی برخی از اصلاح طلبان نوشت: «پُست‌آویز، خود پُست را دوست دارد، مهم نیست چه پستی باشد. پُست‌آویز از خودش نمی‌پرسد من به درد این پُست می‌خورم یا نمی‌خورم؛ دوست دارد پستی داشته باشد. پُست‌آویز به اثربخشی‌اش در آن پُست توجهی ندارد، گاه همین که به پُست آویزان شود و بتواند با خودروی دولتی در خط ویژه حرکت کند برایش کفایت می‌کند.»
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/04/30 - 18:53
گه گاهی هم پلیس راهور را سیلی بزند!
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1403/05/01 - 16:03
مطلب زیر را بخوانید:

تورم 2 میلیون درصدی ونزوئلا چگونه از بین رفت؟ از اصلاح روابط بین المللی و کاهش تحریم ها تا بهره گیری از مشاوران خارجی و کنترل های مالی

گفته های دکتر پزشکیان در مناظرات تایید همین تجربه است.
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1403/05/02 - 09:23
رتبه بندی رو کی براتون انجام داد؟!
....
حقتونه مثل همون روحانی آدم حسابتون نکنه!!!
امیدوارم رتبه بندی رو کامل جمع کنن!
همراه با همه حقوق مزایای دوران رییسی!!!!
همون روحانی برا شماها خوب بود!!!
شماها چه‌ معلمی هستین که طلب اجرای بیست سی دارین؟؟؟
همینه که دانش آموزان هی بی سواد و بی سواد تر میشن !
وقتی زیر دست همچین معلم هایی بزرگ میشن!
از این به بعد بخوایم بچه امونو مدرسه ای بفرستیم انگار مثل خواستگاری اول باید بریم تحقیق محلی!!!
ببینیم بچه امونو دست کی میسپریم!
همون تو خونه درس بخونه بهتر از اینه که با این عقاید ضد نظام و انقلاب زیر دست شماها بزگ بشه!

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور