صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

« صدای معلم » تنها رسانه ای است که تاکنون بیشترین گزارش های کارشناسی و مستند را در خصوص این موسسه ی اقتصادی متعلق به معلمان منتشر کرده است اما هیچ مسئولی در برابر آن پاسخ گو نبوده است

درخواست جمعی از فرهنگیان عضو برای انحلال صندوق ذخیره فرهنگیان

صدای معلم منتشر می کند ؛

گروه اخبار/

جمعی از فرهنگیان با ارائه یک پتیشن ( درخواست امضای جمعی ) با موضوع « درخواست انحلال صندوق ذخیره فرهنگیان و فروش اموال آن و تقسیم بین اعضا » خواهان مشارکت همه اعضای صندوق برای پیوستن به آن شده اند .

 می توان گفت « صدای معلم » تنها رسانه ای است که تاکنون بیشترین گزارش های کارشناسی و مستند را در خصوص این موسسه ی اقتصادی متعلق به معلمان منتشر کرده است اما هیچ مسئولی در برابر آن پاسخ گو نبوده است .

این رسانه مستقل و منتقد در حوزه عمومی آموزش ایران ؛ آمادگی خود را برای برگزاری نشست با مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان و گفت و گو در جهت شفاف سازی و رفع ابهام در خصوص موارد مختلف آن اعلام می کند .

 

درخواست جمعی از فرهنگیان عضو برای انحلال صندوق ذخیره فرهنگیان و فروش اموال آن و تقسیم بین اعضا در صدای معلم

وزیر محترم آموزش و پرورش

رئيس محترم مجلس شورای اسلامی

با عرض سلام و ادب و احترام

از آنجایی که صندوق ذخیره فرهنگیان بعد از سال‌ها کسر حقوق از معلمان، هیچ توجیه اقتصادی برای اعضای صندوق و سهامدران ندارد و همچنین عدم تخصیص ارزش واقعی مالکانه شرکت‌های وابسته به صندوق، خواهان انحلال صندوق و فروش تمام شرکت‌های زیر مجموعه و تخصیص مبلغ فروش آن به فرهنگیان ذی‌نفع می‌باشیم.

از فرهنگیان عزیز خواهشمند است جهت جلوگیری از حیف و میل دارایی‌های خود این کازار را امضا بفرمایید و در نشر آن کوشا باشید.

https://www.karzar.net/86691

درخواست جمعی از فرهنگیان عضو برای انحلال صندوق ذخیره فرهنگیان و فروش اموال آن و تقسیم بین اعضا در صدای معلم


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

درخواست جمعی از فرهنگیان عضو برای انحلال صندوق ذخیره فرهنگیان و فروش اموال آن و تقسیم بین اعضا در صدای معلم

پنج شنبه, 06 مهر 1402 15:01 خوانده شده: 603 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +14 0 --
ناشناس 1402/07/06 - 21:17
وما اصابکم من مصیبه فبما کسبت ایدیکم

آنچه از مصیبتها به شما می رسد به خاطر گناهان و آثار گناهانی است که خود کسب کرده اید.

وقتی فلان مدیر شایسته و حلال خور در کشور در صندوقی دیگر که سیاستهای مالی اش برتر از صندوق فرهنگیان بد مدیریت بود توسط همکاران مسئله دار و ... بی گناه زندان می رود و فرزندان شایسته و عالم او پس از سالها تلاش حکم تبرئه ولی زندانیشان را می گیرند و تنها جرمشان در قبولی آزمونهای استخدامی کشور سن و سالشان است و از طرفی دیگر ... جفا نگری و جفا کاری بی اثر و ثمره نمی ماند.

این صندوق کجا و آن صندوق کجا؟ این مدیریتها کجا و آن مدیریت کجا؟

اسارت برون مرزی فقط ذی حق نیست همانطور که ایثار برون مرزی فقط ایثار نیست.

آزاده و آزادگی فقط در جهاد اصغر نیست، گاه دشمنان جهاد اکبر مزوّرانه ترند.

تکلیف صندوق فرهنگیان نه اکنون بلکه دو سه دهه قبل برای فرد با بصیرت معلوم الحال بود. درود بر آنکس که آنزمان نقد می کرد.
پاسخ + +3 0 --
علی 1402/07/09 - 13:44
پول همیشه وسوسه برانگیزاست خیلی سعۀ صدرمی خواهدکه کسی امورمالی دستش باشه ووسوسه نشه که خدایی ناکرده دزدی یااختلاس کنه.ازیک میلیون نفریکی اینجوری پیدامیشه.کاش مسئولین جای فامیل بازی وباندبازی، آدمهای سالم رو فارغ ازهرجناح یادسته شناسایی کنن وبه کاربگیرن.هرچنددراین سیستم این آرزوی حقیر جوکی بیش نیست.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1402/07/09 - 20:15
اقتصادنیوز: ​با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ایجاد هرگونه تعهد مالی بدون تأمین اعتبار مورد نیاز برای صندوق های بازنشستگی، بیمه ای، شهرداری ها ممنوع خواهد بود.
پاسخ + +4 0 --
احمد بشارتب 1402/07/09 - 21:10
از آنجا که بنده از سال ۷۵ عضو این صندوق بودم و الان درحال بازنشستگي هستم هیچ سود مالی بجز روز شماری و حسرت خوردن آینده که کدام ماه یا سال از سهمم که در ژول سالیان دراز به صندوق دادم چیزی ندیدم و از این به بعد تم نمیخوام فقط به انصراف بسنده میکنم تا دیگر حسرت هیچ را نخورم.
پاسخ + 0 0 --
m 1402/09/17 - 19:39
از زمان احمدینژاد نتنها صندوق ذخیره ارزی و بانکها بلکه هیچ موسسه یا صندوق مالی از دستبرد در امان نیست و حتی فروشگاههای زنجیره ای را خالی کردند و اکنون تحت مدیریت انها بطور بی کیفیت عمل میکنند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1402/09/21 - 20:55
این کار سختی نیست انصراف همگانی از صندوق مساوی با انحلال صندوق،نیاز به یک عزم جدی دارد بعد از انحلال باید با نظارت کارگروهی از فرهنگیان اموال صندوق به مزاید گذاشته شود منافع حاصل از آن بین فرهنگیان عضو تقسیم شود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1402/12/21 - 20:51
همگانی باید باشد در ضمن تمام پرستاران اولتیماتوم دادن برای حقوق و معیشت اما در این میان معلمان تنها گروه بی عرضه هستند البته نمایندگان ملت که چه عرض کنم هم به ریش ما میخندن با حقوق 10 تا 15 تومن کدوم یک توان خرید 2 کیلو گوشت داری البته وقتی ما با دست مبارک ماهانه به طور میانگین 500 میلیارد تومن پول به صندوق میدیم طبیعیه ....

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور