صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

علی پورسلیمان/ مدیر گروه صدای معلم

سفرهای انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه ، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی با طعم جمنا ؟!

حاجی بابایی در این سفرها دائما از موضع رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه سخن می گوید و این در حالی است که گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی از اواخر آذرماه 95 در صحن علنی مجلس بررسی شده و مدت هاست که کار این کمیسیون پایان یافته است/ حرف آخر را شما ملت بزرگ ایران بزنید/ این روزها،برای جمنا روزهای سرنوشت سازی است/ برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در جبهه مردمی نیروهای انقلابی ؛استفاده از فرصت ها و مدیریت زمان بسیار مهم است/ آیا سخنرانی و تبلیغات برای یک حزب سیاسی مانند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)  مناسب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه است/ البته ایشان در این سخنرانی ها برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی را نیز ضمیمه سخنان خود می کند اما برآیند نهایی آن ؛ انتقاد از وضعیت موجود و هدایت افکار عمومی جامعه و مردم به سوی گزینه نهایی همان حزب سیاسی ( جمنا ) می باشد/ یک نماینده مجلس باید مظهر و الگوی تمام عیار قانون گرایی و احترام به قانون بااشد ....

سفرهای انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه حمیدرضا حاجی بابایی با طعم جمنا

تقریبا 2 هفته مانده به پایان اسفند ماه سال 95 سفرهای حمیدرضا حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش و نماینده فعلی مجلس آغاز گردید .

در این جا نگاهی گذرا به استان ها و شهرستان های که ایشان به آن جا سرکشی کرده اند خواهیم داشت .

نکته جالب آن است که حاجی بابایی در این سفرها دائما از موضع رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه سخن می گوید و این در حالی است که گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی از اواخر آذرماه 95 در صحن علنی مجلس بررسی شده و مدت هاست که کار این کمیسیون پایان یافته است !

قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران  قبل از آغاز سال  1396 توسط علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان،  ابلاغ شد.

1- اولین نشست مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  

 استان زنجان - شهرستان ابهر - زمان:دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۵

      بعداز نماز مغرب وعشاء

2- دوشنبه ۲۳ اسفند -  قزوین و شهرهای تاکستان و محمدیه

به برخی سخنان حاجی بابایی در مسجد الغدیر توجه کنید :

جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی برای انتخابات از افراد خبره یک تیم معرفی می‌کند که مردم فرد نهایی انتخابات را مشخص کنند ....

دوران آن گذشته که یک فرد برای ریاست جمهوری انتخاب شود و بعد از آن به صورت فردی اعضای کابینه را انتخاب کند، امروزه انتخابات کابینه محور است و افرادی که فعال هستند برای کابینه در نظر گرفته شده‌اند.

جبهه مردمی نگاه انقلابی و کارآمدی دارد که بر پایه آن دولت شکل می گیرد، این جبهه به تیم‌های کاری فکر می‌کند و در مسیر انتخابات بر اثر یک حرکت جمعی پیش می‌رود و خواسته‌های مردم را در اولویت خود قرار داده است، این حرکت نو و تأثیرگذار است و کار را از فرد بیرون می‌آورد و به سمت کار تیمی پیش می‌برد.

عضو جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با حرف زدن نمی‌شود معیار فعالیت فرد را ارزیابی کرد، اما کسی که در مکان‌های مختلف بیش از 20 سال کار کرده است، اگر حرف‌ها و ایده‌های آن را طی 10 سال یا 20 سال بررسی کنیم به نتیجه می‌رسیم و جبهه انقلاب بر این نوع بررسی‌ها تمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه انتخاب کاندیدای نهایی تکلیف خود مردم است، گفت: هر فردی به عنوان کاندیدای نهایی از سوی مردم انتخاب شود، از پشتیبانی خوبی برخوردار است، اگر مردم تصمیم گرفتند که هر شخصی برای انتخابات معرفی شود آن شخص موفق خواهد شد، شخص تعیین شده از سوی مردم، باید یک تیم کاری موفق را معرفی کرده و به میدان بیاورد تا مشکلات مردم و کشور حل شود."

3-  جمعه ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۵ - استان مازندران

برخی سخنان حاجی بابایی در مسجد امام حسین ( ع ) چالوس :

" هدف ما این است که در جمنا  کار انقلابی انجام دهیم،هرکس که دغدغه انقلاب و ارزش های آن را دارد باید به این حرکت وحدت آفرین کمک کند.

...در جبهه مردمی نیروهای انقلاب بنای کار بر یک کار انقلابی بزرگ بر مبنای ارزش ها و اصول اصیل انقلاب است،با حرکتی قدرتمندانه ؛باید به دنبال تثبت انقلاب باشیم.

باید یک صدا و همدل با هم حرکت کنیم؛این بار باید نیروهای انقلابی بنشینند و فکر کنند و همه باهم برنامه ریزی و تدبیر کنند،حضور مردمی در این برنامه ها اصل است؛ملاک ومعیار شما مردم هستید که باید حضور داشته باشید و حرف آخر را شما ملت بزرگ ایران بزنید.

کار سختی را در پیش داریم ولی کارها تا سخت نباشند،شیرینی آن مشهود نمی شود؛این را ما از عاشورا آموختیم،اگر سختی ها ومرارت های کربلا نبود ،امروز شاهددشهد شیرین عشق به حسین در دل های پیر و جوان و زن و مرد نبودیم،ماندگاری عاشورا را مرارتهای آن رقم زد.... "

4- یکشنبه ششم اسفندماه – استان لرستان

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی  در جمع جبهه نیروهای مردمی استان لرستان  :

این روزها،برای جمنا روزهای سرنوشت سازی است، روزهایی که باید همه نیروهای جمنا با هم افرایی در راستایی هدفی بزرگ و مشترک حرکت کنیم.

برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در جبهه مردمی نیروهای انقلابی ؛استفاده از فرصت ها و مدیریت زمان بسیار مهم است.

در این میان مردم حرف اول را می زنند،باید جریان کار را به مردم سپرد،باید به مردم اعتماد کرد،زیرا  رویه جمنا انتخاب از پایین به بالاست.

نقش مردم از این منظر دقیق است که ناظر و مشاهده گر خوبی هستند و با بصیرت وآگاهی می توانند درخصوص آینده  کشور خود تصمیم بگیرند.

البته حاجی بابایی در جمع فرهنگیان لرستان سخنرانی داشت و متن کامل آن در صدای معلم منتشر شد . ( این جا )

حال این پرسش مطرح است که  آیا سخنرانی و تبلیغات برای یک حزب سیاسی مانند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)  مناسب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه است ؟

البته ایشان در این سخنرانی ها برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی را نیز ضمیمه سخنان خود می کند اما برآیند نهایی آن ؛ انتقاد از وضعیت موجود و هدایت افکار عمومی جامعه و مردم به سوی گزینه نهایی همان حزب سیاسی ( جمنا ) می باشد !

آیا این گونه سفرها نوعی تبلیغات زود هنگام برای انتخابات 29 اردیبهشت نیست ؟

آیا چنین فرصت ها و یا امکاناتی برای افراد و گروه های سیاسی دیگر نیز پیش بینی و فراهم شده است ؟

یک نماینده مجلس باید مظهر و الگوی تمام عیار قانون گرایی و احترام به قانون باشد .

وقتی افرادی مانند ایشان قانون را دور بزنند و از رانت سیاسی برخوردار باشند و صداقت به حاشیه برود از دیگران و جامعه چه انتظاری باید داشت ؟

چهارشنبه, 09 فروردين 1396 07:58 خوانده شده: 1953 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +33 -17 --
مهدی 1396/01/09 - 10:36
متاسفم برای خودم که درقضیه بیرون انداختن شماازمجلس دانش آموزی کامنت حمایتی براتون گذاشتم......حاجی بابایی شرف داره به کل دولتمردان دروغگوی این دولت.مهم نیست حاجی بابایی ودوستانش رای نیارند.مهم اینه که چقدبدبخت شدیم که حتی حاضرنیستیم حداقل برای اعتراض به وضعیت اسفبارکنونی به امثال حاجی بابایی فکرکنیم.درواقع قصاص قبل ازجنایت کرده وباتخریب قصدرای آوری داریم.آقای محترم من معلم اگربه این دولت رای بدم بزرگترین خیانت رودرحق صنف وشغل خودم کرده ام.واگرحاجی بابایی کاندیدباشه قطعابهش رای میدم چون حداقل معلمه وبیشترازیک روحانی یاپزشک یامهندس به دردجامعه فرهنگی میخوره.شمااگه مردی بروراجع به سبدکالای بی موقع وسهام عدالت دم انتخاباتی وسفرهای استانی دقیقه نودی روحانی حرف بزن.نه اینکه کسی روبکوبی که رسانه ای نداره ویه زمانی مثلاهمکارت بوده
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته سرافراز 1396/01/09 - 21:11
آقای مهدی واقعا برای این قلم فرسایی بی دلیل ومنطقت باید تاً سف خورد که تعصب بی جایت مانع دیدن واقعیت هایت شده است. حاجی بابایی شما ممکنه برای شما آقای مهمی باشد ولی درعمل و عملکرد ش برای جامعه ی فرهنگی در حد فردی بوده که فقط در فکر خود وصدارتش بوده و هیچ خیر و برکتی نداشته وآنچه آقای پور سلیمان گفته یک هزار م واقعیت ها را گفته و واقعا اگر آن توصیفی که از معلمی بودن حاجی بابایی دارید می بایستی در کسوت معلمی می ماند و یا یکبار به کلاس درس باز می گشت. و معلمی را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کرد.
پاسخ + 0 0 --
حاتمي 1396/01/11 - 11:52
آفرين مهدي سخن از دل ماگفتي
اين .... همه خدمات حاجي بابايي رو به خاطر اين كه با كارهاي .... اينها موافق نيست ناديده گرفتن و اصلا كاري به اين ندارند كه روحاني دروغگو با اين كه 1200 روز از 100 روزش گذشته .... در حالي كه تواين يه ماهه ميخواد استخر و خوشگذراني رو كنار بذاره دو باره ما رو براي 4 سال ديگه فريب بده به خاطر همين آقا داره فعاليت مي كنه واقعا كه فكر مي كنند ما هالو هستيم.
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 1396/01/11 - 18:18
آقا / یا خانم حاتمی
با صدها، صد روز هم نمی توان آن همه خیانت های که دولت قبلی ودست اندرکار انش با این ملت و مملکت کردند. مملکت را سر و سامانی داد من جمله ( غوغا سالاریهای بی دلیل و منطق در روابط خارجی، شکستن حرمت اخلاقی داخلی وخارجی، انجام کارها ی اداری خارج از ضوابط، استخدام های بیجا، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، اجرای قانون یارانه‌ها که باعث شد کل نظام اقتصادی مردم ومملکت به هم بریزد، دزدیهای خرد و کلان در اکثر وزارت خانه‌ها و نهادها و سازمان ها و. ...) که اگر همه گفته شوند کار یک کتاب قطور خواهد بود لذا این آقای حاجی بابایی هم یکی از همان دست اندرکار ان آن دولت و وزیر نمونه آن دوران است. بنابراین قضاوت بر عهده وجدان بیدار است. باشد که خود قاضی خود باشیم.
پاسخ + 0 0 --
اردکانی 1396/01/12 - 21:51
چه ربطی به هم داره اقا مهدی پورسلیمان معلمی ازاد اندیش است وبه هیچکس بجز معلمان بدهکار نیست اورا از حاجی بابایی پوپولیست ودروغگو نترسانید
پاسخ + +33 -22 --
بازنشسته 1396/01/09 - 10:38
حاجی بابایی رییس جمهور آینده
لحظه شماری می کنم
پاسخ + 0 0 --
ممقانی 1396/01/12 - 17:12
تعجب بنده از این است که امثال حاجی بابایی معلم نامیده بشوند .معلم کسی است که حداقل ده سال سرکلاس درس رفته باشد . آن هم نه از نوع دانشگاهی اش ! سرکلاس آموزش و پرورش و تدریس واقعی !
اکثر کسانی که امروزه در پست های مختلف حضور دارند در همان بدو استخدام وارد کارهای اداری و سیاسی و ... شده اند و تنها چیزی که ندارند سابقه معلمی واقعی سر کلاس درس است ! کاش می شد تعداد سالهای تدریس خیلی ها که ادعا دارند معلم بوده اند سر کلاس واقعی را درآورد و اعلام کرد.
اینان با نام معلم خودشان را مطرح می کنند فقط به خاطراستفاه از حمایت های معلمان ( بهتر است بگوییم سوء استفاده ) خود را معلم نامیده اند.
بنده کمتر کسی را از مسئولین از اول انقلاب سراغ دارم که واقعا معلمی کرده و بعد با نام معلم مطرح باشد .
پاسخ + 0 0 --
ممقانی 1396/01/12 - 17:22
بنده از کسانی هستم که به روحانی رای نخواهم داد .
می دانید چرا حقوق هیئت علمی که تقریبا شغلی برابر معلمی دارد و حتی تعطیلات و آسایش بیشتر از معلم! ده ها برابر یک معلم است ؟ چون همه سیاستگذاران خود به نوعی هیئت علمی دانشگاه هستند و از این قضیه منتفع می شوند حال خاتمی باشد یا احمدی نژاد یا روحانی یا حتی تمامی وزرا و نمایندگان مجلس !
تا وقتی این تبعیض باشد به هیچ کسی که هیئت علمی دانشگاهی باشد رای نخواهم داد !
ولی این دلیل نمی شود که از یک سوراخ دوبار گزیده شوم . وقت حاجی بابایی از افزایش 2.7 برابری حقوق فرهنگیان در دوره وزارت خودش حرف می زند این نکته را از قلم می اندازد که حقوق دیگر وزارتخانه ها چقدر در همان زمان افزایش پیدا کرد به اضافه مزایا و پاداش های آنچنانی و ...
پاسخ + 0 0 --
اردکانی 1396/01/12 - 21:55
لحظه شماری کن مطمئن باش کاندیدای محبوب شما از همین جمنا بالا نمیاد جزو پنج نفر هم نیست رای همدانی ها هم رای به شهید است نه ایشان قربان
پاسخ + +11 -13 --
بازنشسته سرافراز 1396/01/09 - 11:16
آقای پور سلیمان عزیز بایستی شما زودتر از ما که صاحب رسانه نیستیم متوجه این موضوع میشدید.ولی اما همه ما در جریان هستیم که نحوه تصویب قوانین را. یعنی هرآنچه حواسشان نیست مجلس است. ودر کل آنچه امروزه در مملکت ما زیاد ارزش ندارد قانون ورعایت آنست که بیشتر آنهم مربوط به خود قانون گذاران (نمایندگان ) میباشد. لذا نباید از آقای حاجی بابایی هم بیشتر از این انتظار داشته باشیم اگر تبلیغات زود هنگام هم داشته باشد. چون او در راًس امور قرار دارد واین رعایت قوانین فقط برای ما وشما ست (ملت ضعیف و بیچاره ). همچنین آقای پور سلیمان یک خواهشی که ازجنابعالی دارم این است که از این آقایان (نماینده وریًیس جمهور و پست های وزارت ) بپرسید (ازطریق صدای معلم ) که این همه دم از خدمت وخدمتگزاری و حسینی وعاشورایی و پیرو ولایت و ... میزنید. حاضرید همچون یک فرد متوسط به بالا هم زندگی کنید. امید است که روزی برسد که کرسی های ریاست ، کرسی خدمتگزاری باشند نه کرسی های درآمد وجناح بازیهای سیاسی
پاسخ + +28 -10 --
دبیر 1396/01/09 - 11:34
حال ک چی اقای پورسلمان مثلا کشف کردی
پاسخ + +25 -8 --
احمد 1396/01/09 - 12:29
به آقای پورسلیمان پیشنهاد می کنم که اختلافات خود با
جناب حاجی بابایی و امثالهم را به سطح رسانه نکشانند؛
زیرا جایگاه این اره دادن ها و تیشه گرفتن ها رسانه نیست!
ضمنا از سیاست زده کردن این وب گاه بپرهیزند؛ چون مملکت
ما به اندازه کافی از سیاست زدگی آسیب دیده است.
برای اینجانب یا سایر همکارانی که مستقیما با آن ها گفتگو
کرده ام زیاد مهم نیست که حاجی بابایی؛ کربلایی؛ فانی یا
باقی بر تخت ریاست جلوس کند!
بلکه مهم قدرت خرید، شان و ایضا منزلت معلمان است؟!
چرا معلمان باید به دلیل نداشتن بنیه مالی برای کلاسهای
کثیف و فاقد امکانات مدارس، تحت عنوان "اسکان فرهنگیان"
پول پرداخت کنند؟!
چرا معلمان باید استرس و فشار تدریس در کلاس های 40
، 50 نفره را به جان بخرند؟ و خیلی چراهای دیگر!؟
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1396/01/09 - 21:59
سلام
آقای احمد

صدای معلم با هیچ فرد و جریانی حساب شخصی ندارد .

این رسانه عملکرد افراد و جریان ها را مورد نقد قرار می دهد و خط قرمزی در این مسیر ندارد .

خط قرمز این رسانه پوپولیسم است .

قبلا هم گفته ایم :
صدای معلم به همه ابعاد مطالبات معلمان می پردازد .

متاسفانه برخر افراد تصور نادرستی از سیاسی کاری و تمایز آن با تربیت سیاسی دارند .

فکر می کنند اگر از حاجی بابایی ( منظور تفکر ایشان و نه شحص حاجی بابایی ) انتقاد شود نفس این کار سیاسی کاری است !

تصور می کنند آموزش حقوق شهروندی به دانش آموزان نامش سیاسی کاری است .

حتی انتقاد از عملکرد برخی جریان های غیر پاسح گو را هم سیاسی کاری می پندارند !

حوزه کار صدای معلم بررسی کلی نظام تعلیم و تربیت در همه ابعاد و توجه به کار معلم در یه بعد معیشت ، منزلت و معرفت است .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/01/10 - 23:27
در کشور ما همه امور از سیاست شروع می شود وبه آن هم ختم می شود .پس تا سیاست خوب نقد نشود مراحل بعدی ناکام می ماند همین نظام آموزشی خودمان با وجودی که کاملا باید غیر سیاسی باشد همه تغییر وتحول آن به خاطر نفوذ گرایشات سیاسی بوده حتی نوع تربیت دانش آمو زانمان حتی تبلیغ برای گرایشات رشته های تحصیلی وحتی یک مدیر وناظم مدرسه از کانال سیاست به مدرسه میرسند وگرنه کسی راجع به توانایی حرفی نمی زند
پاسخ + +31 -16 --
ناشناس 1396/01/09 - 15:18
انشاء الله که ایشان کاندیدا میشه و با رای بالا به عنوان رئیس جمهور برگزیده میشه و بساط دولت سرمایه داری و اشرافی ضد معلم با ورود ایشان برچیده خواهد شد دولت اشرافی با وزرای میلیاردی و با ثروت قارونی به فضل خدا سرنگون خواهد شد و با امدن حاجی بابایی دوران سیاه و ظلمت از اموزش و پرورش به دوران طلایی مبدل خواهد شد دولت بانکیها و پزشکان و سرمایه داران و حامی اختلاس گران با وزرای لواسان نشین به فعر تاریخ سقوط خواهد کرد
پاسخ + 0 0 --
اردکانی 1396/01/12 - 21:31
به همین خیال باش توی جمنا هم رای نمیاره تابرسه در سطح کشور کجای این مرد رجل سیاسی است شورای محترم نگهبان البته سخنران وخالی بند خوبی است خداوکیلی به قول خودش اگر ده تا دختر کچل هم داشت یک شبه شوهر میداد
پاسخ + +33 -13 --
جلیل 1396/01/09 - 15:21
امیدوارم معلمان با عدم رای به روحانی از شر دولت سرمایه دار اشرافی مدرسه فروش نجات یابند در صورت ابقای مجدد روحانی دوران رعب و وحشت در کشور و اموزش و پرورش اغاز خواهد شد یارانه ها به طور کامل قطع و پروژه خصوصی سازی و واگذاری مدارس به اشراف شروع خواهد شد در این حالت معلمان دیگر به برای معیست خود بلکه برای از دست ندادن شغل خود باید تلاش کنند سرمایه داران فاقد رحم و مروت هستند خدا رحم کند اگر مجددا رای بیاورند
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 1396/01/09 - 19:10
آقا جلیل خیلی از معلمان شاغل و بازنشسته را می شناسم که از بی توجهی این دولت نسبت به معلمان به شدت ناراحت هستند وامیدوارم نسبت به این بی توجهی بی تفاوت نباشند یعنی در عمل نتیجه این بی توجهی را در روز رأی گیری نشان دهند.
پاسخ + +11 -23 --
معلم ناامید 1396/01/09 - 17:16
بنظر من هیچکی دم انتخابات نمیگه ماست من ترش بوده!!
حاجی بابایی یک اصولگراست و توجه جدی به معلمان مشکلات معیشتی منزلتی و تشکلهای صنفی معلمان نداشته و ...نمونش نفوذش در مجلس بااکثریت اصولگرا و عدم توجه به معلمان در بودجه و برنامه ششم!!
پاسخ + +22 -5 --
بازنشسته 1396/01/09 - 18:36
به نظر من که 30 سال فقط تدریس کرده و بازنشسته شدم و چندین دولت و وزرای آ.پ دیده ام عرض کنم این دولت و دو وزیر آموزش و پرورش آن بی توجه ترین به معلمان هستند. با وجود انتقاداتی که به عملکرد جناب حاج بابایی دارم ولی به نظر من از همه وزرای قبلی و بخصوص دو وزیر این دولت بهتر بودند. البته احتمالاً ایشان کاندیدای نهایی جمنا نخواهند بود ولی اگر ایشان باشند حتماً به او رأی خواهم داد و همکاران دیگر را می شناسم که به او رأی خواهند داد چون نظرم این است که اگر رئیس جمهور شوند وضع آ.پ و معیشت معلمان بهتر از الان خواهد شد.
پاسخ + +21 -7 --
حاجی نشده 1396/01/09 - 18:46
بنظر من وضعیت فرهنگی و سیاسی حاکمان و مردم در این کشور بقدری افتضاح و خراب است که جز افراد بسیار با اراده و پرقدرت از لحاظ علمی عقلی و ایمانی نمیتوانند وارد جریانات سیاسی شوند و سالم بمانند که اینگونه افراد انگشت شمار هستند بنابراین هر کسی وارد گود سیاست میشود و آبرو و اعتباری برای خودش جمع میکند و دوام می آورد آدم سالمی نیست و تفاوت ندارد از کدام جناح باشد. این موضوع حتی شغل خودم را هم شامل میشود یعنی من اگر پاک پاک بودم در شرایط موجود از معلمی استعفا میدادم چون شرایط به گونه ایست که حاکمیت و ایضا ملت شریف حق معلمان از لحاظ معیشتی و جایگاه و شآن اجتماعی ادا نمیکنند و این بی مهری دامن دانش آموزان را هم میگیرد و در واقع ما معلمان به نوعی ستم را از حاکمیت و ایضا ملت شریف به کودکان و نوجوانان این کشور منتقل میکنیم.
پاسخ + +30 -15 --
خوزستان 1396/01/09 - 19:38
درود بر دکتر حاجی بابایی مطمئنم معلما رای بالایی به ایشان خواهند داد
پاسخ + +14 -30 --
علی 1396/01/09 - 21:41
حاجیربابایی دررخواب رایس جمهور میشند
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته فرهنگی 1396/01/12 - 01:44
صحیح است.صحیح است.
پاسخ + 0 0 --
اصغری 1396/01/12 - 19:58
آفرینفقط در خواب همچون شتر و پنبه دانه
پاسخ + 0 0 --
اردکانی 1396/01/12 - 21:33
واقعا داره خودشو خراب میکنه
پاسخ + +24 -5 --
ناشناس 1396/01/09 - 23:40
چه اشکالی دارد که ایشان خودشان را تبلیغ کنند!؟ لابد می فرمایید خلاف قانون انتخابات است، بله. چه کسی در کشور ما به قانون احترام می گذارد که ایشان هم یکی از آنها باشد.
ردای ریاست جمهوری بر قامت جناب حاجی بابایی گشاد است می دانیم، اما دولت تدبیر وامید برای ما چه رهاوردی داشت جز مذلت وخواری به کدام یک از وعده های خود جامه عمل پوشاند!؟
ما به تفکری غیر از تدبیر آری خواهیم گفت تفکری که ما را زیادی نخواند اعتبار از دست رفته مارا باز ستاند، جلوی تحقیر مارابگیرد، تفکری که آموزش وپرورش را غیر مولد نخواند جان کلام این که به عزت بدهد نه ذلت!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
احمد 1396/01/10 - 18:11
مثلا :
- تبلیغات پوپولیستی پرداخت سهام عدالت
- یا ادعای کذب پرداخت کامل مطالبات معلمان تا پایان سال 95
و... اگر تبلیغات زود هنگام نیست! پس چیست؟
مهم اینست که این کار را چه کسی انجام می ده؟
برای بعضی ها خالی از اشکال بوده و برای برخی دیگر "اخ"
است!
پاسخ + +4 -5 --
بیاتی فرد 1396/01/10 - 08:28
فیلد مربوط به نام خالی مانده بود (بیاتی فرد)
پاسخ + +5 -9 --
سیف 222 1396/01/10 - 08:33
بین بد و بدتر به حاجی بابایی رای میدهیم.
پاسخ + +16 -6 --
کلهر 1396/01/10 - 11:34
معلم ها حتی با خودشون درگیری دارند

چه عیبی داره اقای حاجی بابایی رییس جمهور بشه

چرا شما معلمین حتی با خودتون درگیری دارید
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/01/10 - 22:30
سلام
دوست عزیز
آقا / خانم کلهر

از قدبم گفته اند :
" آزموده را آزمودن خطاست "

آقای حاجی بابایی یک دوره وزیر آموزش و پرورش و چهار دوره نماینده مجلس بوده است .

اگر قرار بود کاری برای قشر فرهنگی انجام دهد در این حداقل 20 سال انجام می داد !

نردبان شدن کافی است !

پایدار باشید.
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1396/01/10 - 23:26
در دوران وزرات خود خدمات بسیار ارزنده ای برای معلمان انجام داده و رئیس جمهور شدن ایشان موجب رهایی معلمین از دست دولت اشرافی که در فکر فروش مدارس است خواهد شد و رتبه بندی واقعی تصویب خواهد شد معلمان هر گز حاجی بابایی را رها نمی کنند تا به روحانی اشرافی رای دهند روحانی رئیس جمهور اشراف و پزشکان و کارمندان بانک هست
پاسخ + 0 0 --
حسن 1396/01/11 - 09:36
من با نظر جناب پور سلیمان موافقم البته حوزه این نظر را باید گسترش داد یعنی این ویژگی بسیاری از مسئولین و سیاستمداران مملکت است.
پاسخ + 0 0 --
حاتمي 1396/01/11 - 12:05
آقاي پورسليمان چطور گفتي بيطرفي و نظرات قشر معلم برات مهمه كه به اين سرعت پاسخ معلماني مثل كلهر رو با بي احترامي به نظراتشان مي دهي؟
پاسخ + 0 0 --
فراهانی 1396/01/12 - 13:05
خیلی چیز ها می شود .هر چه خواستم چیزی ننویسم نشد. آخر این همه تجربه بس نیست چرا خودمان را گول می زنیم همین الان می دانید چند تا معلم در مجلس نماینده هستند چه گلی به سرمان زده اند از اول انقلاب اکثریت مجلس با معلمان بوده مدیر کل معلمی که قیمتش یک تهار است وبه راحتی فریب می خورد . همین شورا ها که داد شما را در اورده اند در شهرستانها اکثرا معلمند چقدر راحت فریب می خورند شما به خاطر ندارید بابت صحبت های شهید رجایی چقدر بر ما نواختند ووووووو
پاسخ + 0 0 --
فراهانی 1396/01/12 - 13:05
خیلی چیز ها می شود .هر چه خواستم چیزی ننویسم نشد. آخر این همه تجربه بس نیست چرا خودمان را گول می زنیم همین الان می دانید چند تا معلم در مجلس نماینده هستند چه گلی به سرمان زده اند از اول انقلاب اکثریت مجلس با معلمان بوده مدیر کل معلمی که قیمتش یک تهار است وبه راحتی فریب می خورد . همین شورا ها که داد شما را در اورده اند در شهرستانها اکثرا معلمند چقدر راحت فریب می خورند شما به خاطر ندارید بابت صحبت های شهید رجایی چقدر بر ما نواختند ووووووو
پاسخ + +13 -6 --
معلم ایران 1396/01/10 - 19:55
آقای پورسلیمان چی میشه حالا یک فرهنگی بیاد توگود البته اگه رای بیاره بیشتر به درد ا پ می‌خوره تا افرادی که شناختی از ا پ ندارند
پاسخ + 0 0 --
اردکانی 1396/01/12 - 21:35
اگر هم قراره یک وزیر فرهنگی بیاد خوبه امثال دکتر نجفی بیان نه این
پاسخ + +15 -2 --
همدانی 1396/01/10 - 20:00
۴سال زمان بسیار زیادی بود که رفت..! ، خدمت یا عدم خدمت کافی است باید به کاندیدای جدید رای داد / هرکی خوبشو داره بیاره
پاسخ + +13 -2 --
معلم بازنشسته 1396/01/10 - 23:09
به جد می گویم اگر تصمیم گیری های نظام در زمینه اقتصاد ومبارزه با فساد همانند تصمیم گیری در مورد انتخابات وبه صحنه آوری مردم بود ما امروز از ژاپن و آلمان هم جلو تر بودیم ببینید مهره های کاندیدا ها را چگونه می چینند که اکثریت برای رای نیاوردن افراد خاصی به شخص دیگری رای دهند وبعد از انتخابات هم هیچ روشی تغییر نمی کند حالا مبارزه روحانی رئیسی را نگاه کنید لا اقل دو سه ماهی حرف از افزایش حقوق نمی زنیم
پاسخ + +3 -2 --
ناشناس 1396/01/11 - 08:41
خواهش می کنم از جناب پورسلیمان عزیز شما پیشرو باشید در استفاده نکردن از عنوان هایی مانند دکتر و مهندس قبل از اسامی افراد مثل تمام کشورهای دنیا کسی شنیده تا حالا بگن دکتر مرکل . مهندس کامرون. دکتر اوباما فقط کشورهای جهان سومی اینجوره در یک جمع تخصصی مکنه با عنو ان خطاب کنند ولی در رسانه های عمومی عمرا
پاسخ + +12 -7 --
رزيتا - حاتمی 1396/01/11 - 12:08
درود بر طرفداران دكتر حاجي بابايي رئيس جمهور آينده
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1396/01/13 - 07:03
با عرض پوزش از سرکار محترمه با نظر شما مخالفم و ب ایشان رای نمیدم
پاسخ + +12 -6 --
سجادی 1396/01/11 - 15:13
دشمن اصلی معلمها خودشون هستند عیبی داره حاجی بابایی هم رییس جمهور بشه

چیزی از کسی که کم نمیشه
پاسخ + +3 -3 --
بازنشسته 1396/01/11 - 22:14
من واقعاً مانده ام که چطور بعضی ها توقع دارند به این دولت به اصطلاح تدبیر و امید رأی بدهیم. رأی بدهیم که چی بگیم ؟ بگوییم دست شما درد نکند از اینکه هیچ تدبیری در مورد ما نداشتید و امیدی هم به ما ندایید که هیچ بلکه بیشتر از قبل ما را نا امید وافسرده و شرمنده خانواده کردید. فقط چند مورد از کم لطفی دولت جهت یاد آوری : 1--- مطالبات بعضی از همکاران که حتی از 10 سال قبل مانده پرداخت نشد. 2-- حقوق همکاران حق التدریس و حق التدریس همکاران شاغل پرداخت نشد و تا آستانه تحویل سال با آبروی آنها بازی شد. 3-- رتبه بندی واقعی اجرا نشد 4- پرداخت پاداش بازنشستگان 93 و 94 بعد حدود 2 سال و 95 که پرداخت نشده. 5-- اختصاص کمترین اعتبار دربودجه سال 96 به آ.پ و همینطور آوردن فقط یک بند در برنامه ششم توسعه به آ.پ که مجلس کمی این کوتاهی را جبران کرد و.......
پاسخ + +8 -5 --
آشنا 1396/01/12 - 01:10
انشاالله حاجي بابايي عزيز بياد و ما را از شر دولتي كه 4 سال در خواب خوش اشرافي بوده و مي خواد در 4 روز مردم رو فريب بده، نجات بدهد.
پاسخ + +4 -8 --
بازنشسته فرهنگی 1396/01/12 - 01:41
همکاران محترم فرهنگی شاغل وبازنشست زیادبه امثال حاجی بابایی امیدوارنباشیدچراکه به گفته فرویدیکی میخواست بره میلزولی به همه گفت میرم پیلز.ولی حرکت کردبه سمت میلز.
پاسخ + +7 -4 --
Madadi 1396/01/12 - 10:09
حاجي بابايي بزرگ كه جاي خود دارد حتي اگر يك آدم خنثي بيايد از اين دولت منفي كه روح نااميدي را در كالبد فرهنگيان دميده بهتر است. به اميد آن روز
پاسخ + +1 -6 --
شهسوارزاده 1396/01/12 - 13:06
به نام دوست
استاد گرانقدر و فعال ، فرهنگي فرهيخته ، مديريت محترم سايت وزين " گروه صداي معلم " جناب آقاي پورسليمان دستمريزاد .
در مورد انتخابات پيش رو ، تبليغات زودهنگام و ... سخن به ميان آورده ايد که سخن دل همه شهروندان از جمله فرهنگيان فرهيخته مي باشد .
حضور وزير آموزش و پرورش دکتر احمدي نژاد که امتحان خود را پس داده است در انتخابات سال 1396 خود يک چالش جامعه رو به رشد مي باشد .
تبليغات زودهنگام نيز چالشي ديگر است .
در گذشته برخي عوام فريبان فرصت طلب در قالب حفظ ارزش ها به صحنه مي آمدند ( که بدترين ضربه را به ارزش هاي ملت وارد کردند ) ولي امروز ، حفظ انقلاب مطرح مي شود. گويا فقط وفقط اين گروه انقلاب کرده اند در صورتي که انقلاب متعلق به يک گروه خاص نيست ! همانطور که در گذشته ارزش ها، متعلق به يک گروه خاص نبوده است . مصادره ارزش ها ، انقلاب و ...توسط يک گروه خاص ، مهمترين چالش جامعه کنوني است .


نظر ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1396/01/12 - 13:19
امتحانش رو به خوبی پس داده همانگونه که دولت اشرافی شما امتحانش را پس داده است معلمها حاجی بابایی طرفدار معلم را نمیگذارند به مشتی اشرافی و ضد معلم که غرق در رفاه و اشرافیت و فساد هستند رای دهند دولت اشرافی روحانی به زودی سقوط خواهد کرد و به قعر تاریخ خواهد پیوست
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 1396/01/12 - 13:48
آقای جلیل
شما دارید بد را با بدتر مقایسه میکنید و باز با شیوه بدتر ی از بد طرفداری می کنید. خواهشا نباید ما فرهنگیان کاری کنیم که این اربآبان به زور تحمیل شده را جری تر کنیم. بلکه باید طوری عمل کنیم که اگر کسی به جامعه ی فرهنگی خیانت کرد دو باره قدرت رو درو نشسستن با فرهنگیان را نداشته باشد. و بدانند که ما فرهنگیان از آنها تنفر داریم. اگر چه فعلا دادمان به جایی نرسد.
پاسخ + 0 0 --
مريم 1396/01/12 - 18:10
كاش دولت اشرافي شما هم در حد حاجي بابايي امتحان پس داده بود مثلا به داد گروه مظلومي مثل دفترداران سابق (معاونين اجرايي فعلي) ميرسيد نه آنكه همه چيز را براي خود و مديران خود انباشته ميكرد و حقوق نجومي تصويب ميكرد و ميداد.
پاسخ + +3 -4 --
شهسوارزاده 1396/01/12 - 13:08
ادامه نظر :


اما ،

همين که آقاي دکتر حاجي بابايي و ... با يک پرچم مشخص وارد صحنه سياسي جامعه شده است . يک موفقيت براي نهاد هاي مدني مي باشد .
امروزه ، خوشبختانه ، برعکس گذشته معيشت و اقتصاد کشور در شعار کساني خود نمايي مي کند که تا ديروز مي گفتند که براي نان انقلاب نکرده ايم . اين نشانه موفقيت کساني است که در عمل ( نه در شعار) ، بدنبال تحقق اهداف سند چشم انداز مي باشند !


نظر ادامه دارد.
پاسخ + +2 -5 --
شهسوارزاده 1396/01/12 - 13:08
ادامه نظر :



اميد است درسايه آگاهي آفريني رسانه هاي چون سايت وزين " گروه صداي معلم " بعنوان رکن چهارم دموکراسي و فعاليت نهاد هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين در انتخابات شوراهاي شهر و روستا و رياست جمهوري ارديبهشت جاري ، مردم ايران تجربه تلخ گذشته خود ( که با شعار آوردن پول نفت بر سر سفره ايرانيان به رشد و نمو بابک زنجاني ها منجر شد ! ) را تکرار نکند ! بخصوص آن که همه هم ولايتي هاي ما در دهکده کوچک جهاني ، بشدت مراقب هستند که اشتباه تاريخي ترامپ و... ديگر تکرار نشود !
در سايه تلاش نيروهاي انقلابي و ارزشي ، ان شاء الله ، ملت هوشيار ايران دو بار از يک سوراخ نيش نمي خورند !

با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزده
پاسخ + +4 -3 --
ناشناس 1396/01/12 - 13:44
داقاى روحانى دوره دوم خواب هاى بدى براى معلمان ديده خصوصى سازى و تعديل حداقل ٦٠ درصد از معلمان خودش توى يك سخرانى اينو اعلام كرد با دست خودتون خودتون رو بدبخت نكنيد ايشون اعلام كردن وقتى يك جوان تازه نفس با مدرك بالاتر و با حقوق ٤٠٠ هزارتومن بدون بيمه و مزايا ميتونه كار يك معلم با دو ميليون حقوق رو بهتر از اون معلم بده بهتره مدارس خصوصى بشه اين نظر صريح اقاى روحانى است الان ميليون ها جوان بيكار داريم كه حاضرن با ٥٠٠ هزار تومان ماهانه بيان تدريس كنن خب داريم وارد دوران برده دارى ميشيم
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1396/01/12 - 18:57
احسنت شک نکنید با توجه به اینکه اکنون مجلس دست اصلاج طلبهای اشرافی و رفاه زده افتاده این کار به وقوع خواهد پیوست شما اگر جلسه استیضاح اخوندی را مرور کنید علیرغم اینکه نماینده ها با دلیل و مدرک فساد مالی اخوندی و فرزندش را اثبات کردند اما نماینده ها با بالاترین رای به وی رای اعتماد دادند نماینده ها مخصوصا اصلاح طلبها بیشتر تابع پول و رانت و امتیاز گیری هستند با یه امتیاز و با یه رانت حاضرند دین و اخرتشان را فدا کنند به صحبتهای زاکانی در مورد دادن رشوه وزیر خاتمی به نماینده ها رجوع کنید امیدوارم معلمها گول اصلاح طلبهای اشرافی را نخورند نمیگم اصولگرایان بهترند اما مطمئن باشید کوچکترین ذره ای از رحم و انسانیت در دورن اصلاح طلبها نیست چون خوی اصلاح طلبها اشرافی گری هست اشراف رحم و دین و انصاف ندارند و فقط و فقط به فکر جمع کردن ثروت به قیمت له کردن مردم هستند چنانچه روحانی رئیس جمهور شود تمام مدارس بین سرمایه داران تقسیم خواهد شد در ان موقع دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت و معلمین با حسرت و اندوه به انتخاب خود خواهند نگریست
پاسخ + 0 0 --
فراهانی 1396/01/12 - 22:20
اگرحاج بابایی بیاید به جد می گویم آ پ گزینه آخرش خواهد بود که به آن فکر می کند این ذات سیستم کابینه است هر کسی هم رئیس جمهور شود همین است اشر افی وغیر اشرافی ندارد احمدی نژاد وخاتمی هم همین بودند همه آنها هم دلشان می خواست آ پ گلستان شود. ولی همکاران گرامی سیستم حاکم بر کابینه این طور تعریف شده آ پ در آخر قرار دارد پس بیایید اگر دلتان می سوزد به دنبال قرار دادن آ پ در جایگاه اصلیش باشید هر کس می خواهد رئیس جمهور باشد فرقی نمی کند
پاسخ + +2 -2 --
ممقانی 1396/01/12 - 19:10
هیچ کدام !
طرحی نوباید در انداخت !
آزموده را آزمودن خطاست !
پاسخ + 0 0 --
اردکانی 1396/01/12 - 21:39
حتما سحرخیز هم میشه معاون اول خواب می بینید خوش باشه واقعا جای احمدی نزاد خالیه که بزنه توگوشش موقع کاندیداتوری
پاسخ + +4 -1 --
معلم 1396/01/13 - 12:40
اگر به اميد خدا حاجي بابايي به رياست جمهوري برسد افتخاري براي تمامي فرهنگيان خواهد بود تا جامعه بداند معلمان بهتر مي توانند كشور را اداره كنند.
پاسخ + 0 0 --
اردکانی 1396/01/14 - 12:50
نگران نباش خوشبختانه در جمنا هم رای نیاورد
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1396/01/15 - 00:04
جبهه جانماز آبکش ها راه به جایی نخواهند برد به قول محمود اون مه مه رو لولو برد
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/01/15 - 14:02
كاش جانماز جاي اشرافيگري را ميگرفت و دولت راستگويان به خاطر جانماز هم كه شده اينقدر به مردم دروغ نميگفت

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور