صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور :

کارمندان سازمان مالیاتی 2 برابر متوسط کارمندان حقوق می گیرند !

گروه اخبار/

افزایش حقوق کارمندان سازمان امور مالیاتی و سایر کارمندان

صبح امروز سه‌‌شنبه 8 بهمن در جریان بررسی مواد لایحه مالیات بر ارزش افزوده کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس پیشنهاد حذف ماده 26 این لایحه را ارائه کرد و این پیشنهاد نهایتا به تصویب رسید.

براساس این ماده، سازمان امور مالیاتی از قوانین نظام اداری، مالی و استخدامی کشور مستثنی می‌شد و همچنین 6 درصد از درآمدهای مالیاتی به این سازمان تخصیص می‌یافت.

در این باره سیدحمید پورمحمدی معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان موافق حذف این ماده و در جایگاه نماینده دولت در صحن علنی مجلس اظهار داشت: این بند آثار بودجه‌ای دارد، روی بحث ما اختصاص 6 درصد درآمدهای مالیاتی به سازمان امور مالیاتی است و متعرض مابقی بخش‌های این ماده نیستیم. سازمان امور مالیاتی سازمان مهمی است و باید برای تأمین بودجه به آن اتکا کنیم در دولت تصورمان این است آنچه ابزار نیاز بوده برای سازمان فراهم کردیم به عنوان مثال در طرح جامع مالیاتی منابع لازم فراهم شد. 1360 میلیارد تومان ابزار تشویقی در قالب ماده 217 قانون مالیات‌های مستقیم سال گذشته با همکاری مجلس و دولت برای همکاران مالیاتی قراره داده شد.

افزایش حقوق کارمندان سازمان امور مالیاتی و سایر کارمندان

* جواب مردم و اقشار ضعیف را چطور بدهیم

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: به نظر می‌رسد دولت همه ابزارهای لازم برای اینکه سازمان مالیاتی و کارکنان خدومش انگیزه کافی داشته باشند فراهم کرده است. 6 درصد از مالیات وصولی باید به کارکنان مالیاتی داده شود، امسال پولی که به سازمان مالیاتی می‌خواهیم بدهیم 4500 میلیارد تومان است، وقتی می‌گویید 6 درصد از درآمدهای مالیاتی یعنی 11 هزار میلیارد تومان از 175 هزار میلیارد تومان به این سازمان بدهیم بنابراین بقیه کارمندان دولت چه می‌شوند و کشور را چطور اداره کنیم.

 

 2 برابر متوسط کارمندان، همکاران مالیاتی حقوق می‌گیرند

پورمحمدی بیان داشت:‌ حداقل حقوق یک میلیون و 500 هزار تومان است و متوسط نزدیک 4 میلیون تومان است. الان دو برابر متوسط همکاران (سازمان مالیاتی) حقوق می‌گیرند، جهش 11 هزار میلیارد تومانی را چگونه به مردم جواب بدهیم، چگونه به کارمندان دولت و قشر ضعیف جواب بدهیم، در بقیه موارد تعرضی ندارم. پیشنهاد اختصاص 6 درصد از درآمد مالیاتی به سازمان مالیاتی در لایحه دولت نبود. تصویب این موضوع نیاز به رأی دو سوم مجلس دارد چرا که خلاف قوانین بالادستی و قانون الحاق است. ( فارس )

پایان پیام/


افزایش حقوق کارمندان سازمان امور مالیاتی و سایر کارمندان

سه شنبه, 08 بهمن 1398 21:30 خوانده شده: 31686 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +11 -7 --
دبیر مفت 1398/11/08 - 22:32
میشه یه مدت رییس سازمان مالیاتی رو به ما قرض بدن؟
یکی از فانتزیام اینه که فقط یک روز... نه یک ساعت، یه آدم با دل و جرات وزیر ما بشه. بتونیم سرمونو بالا بگیریم. هرکی میاد باعث سرافکندگیه.
پاسخ + 0 0 --
عالیجناب خطشه 1398/11/09 - 08:38
البته بی خدشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/11/10 - 00:51
الان ده ماه است که حق التدیس را واریز نکرده اند اگر به خاطر مشکلات مالی نباشد کسی حق التدریس نمیگیرد وقتی پرداخت نشود و این همه تاخیر در پرداخت ان باشد هیچ فایده ای ندارد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/11/17 - 07:04
قانون از این جیب به اون جیب و...
پاسخ + 0 0 --
حمید 1398/12/27 - 20:02
ارزانی خودتان، از کارمند مالیاتی که همش فحش میخوره و باید وصول کنه، و آخر سر هم خواستن ماده ۲۶ تصویب نشده که موفق هم شدن، تا هیچ حقوق رو براشون افزایش ندن، الان پول کارمند مالیاتی رو با این ریس جدید بی عرضه ، ور میدارن بالایی ها (استانداری) میخورن
پاسخ + 0 0 --
سعید 1400/03/03 - 14:45
بنده خودم کارمند اداره مالیاتی هستم، والله والله الله، قسم جلاله که اتفاقا حقوقی که به کارمندان اداره مالیات میدن خیلی کمتر از حتی معلمها، چرا که شخصی که با بیست سال که تو اداره مالیاتی کار می‌کنه حقوقش از معلم ها و کادر بهداشت و خیلی جاهای دیگه کناره و حتی تو چرخوندن زندگی خود موندن، اداره دارایی و مالیات اسمش دهان پر کنه، هر روزنامه و سایت برای افزایش بینندگانش و خوانندگانش از این اراجیف زیاد مینویسه، برای اثبات حرفم کاری میتونید به یکی از ادارات امور مالیاتی مراجعه کنید و فیش حقوقیتون رو باهاش مقایسه کنید.
پاسخ + 0 0 --
سعید 1401/06/27 - 22:50
بیا رئیس سازمان مالیاتی مال شما فقط مالیات رو میبینید او پولی که داخل فیش آب و برق ازتون میگیرن و بخشیش به کارمندان اون ارگان میرسه اهمیت نداره یک کارمند با ۲۸ سال سابقه که امکان ارتقا در این سازمان لعنتی براش سخته با فوق لیسانس حکم ش ۸ میلیون هم نمیشه شما بگو ۴ میلیون از اضافه بدن که نمیدن ۱۲ میلیون زیاده برای کسی که ۲۸ سال سابقه داره هرکسی خواست رفت اداره بگه فیش حقوقی شون رو نشون بدن
پاسخ + 0 0 --
علی 1402/06/27 - 09:01
من کارمند دارایی هستن ...حقوق من از معلم و پلکبانان عنازنین کمتر است......این آقایون .... و دروغ گو تشریف دارن.......ما که حقوق دوبرابر که چی بگم حقوق معمولی ندیدیم از این ....
پاسخ + +30 -10 --
حق مهد کودک 1398/11/09 - 08:22
سلام آقای پور سلیمان وقت بخیر
ما معلمان حقوق 2 برابر مثل سازمان امور مالیاتی نخواستیم.
بابا حقمون را بدید
آقای نماینده مجلس بی انصاف از خدا بی خبر
مگر شما مصوب نکردید حق مهد کودک به کارمندان زن
پرداخت شود !
مگر نمی دانید آموزش و پرورش معاونی به نام ترکمن دارد
که به دروغ در خبرگزاری فارس اعلام کرده 6 ماهه اول 98 حق مهد کودک فرهنگیان (خواهران) پرداخت شده است!
آهای نماینده کررررررر
یا جلوی این دروغگو را بگیر
یا حق ما را پرداخت کن
از ما کندید ببرید جای دیگه را دو برابر کنید؟؟؟؟
بی انصافا
از خدا بی خبرها
در این مملکت چه خبره ؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/11/10 - 00:31
خبر اینه که معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ . من هم فکر کردم واقعا واریز کردند و شاید در ادارات کل تناول گردیده. الله اعلم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/11/10 - 00:53
یه سوال؟؟؟؟ایا صدای معلم واقعا این نظرات و مشکلات مارا جایی منعکس میکند که صدایمان به گوش مسئولین برسد؟؟؟؟؟؟؟پس چرا هیچ جوابی نمیشنویم؟
پاسخ + 0 0 --
حمید 1398/12/27 - 20:04
معلما مگه اصلا سرکار میرن، که الان ۵۰ درصد حقوقشان اضافه شده، اخه واسه چیییی
پاسخ + 0 0 --
مریم 1399/08/28 - 11:18
کسی که این پیام رو نوشتید تحقیق کنید بعد حرف اینها رو باور کنید ... امورمالیاتی نه تنها دوبرابر نمیگیره بلکه برخلاف اسم گندش خییییییلی کمتر از ارگانهای دولتیه دیگه میگیره فقط کافیه فیش حقوقی کارمندانش رو با کارمند ارگان دیگه مقایسه کنید بعد اینجوری قضاوت کنید و بدونید که کارمندان امور مالیاتی همه هشتشون گروی نهشونه
پاسخ + 0 0 --
داودی 1401/02/20 - 15:01
الکی میگن بابا کو ما که پولی نمیبینیم نمیدونیم این حرفها از کجا در میاد
پاسخ + 0 0 --
ب 1401/12/09 - 07:46
باسلام وعرض ادب به نظر بنده حقوقی که به کارمندان اداره دارای میدهند یک سوم دست مزد یک بنای ساده است بنابر این شغل حساسی است واین کمی حقوق بااس کاهی گرفتن یک رشوه خیلی ناچیز طرف بازنو بچه ومستاجری از کار برکنار میشود دشمن هم که براخودش درست شده گاهی دیده شده رفتن خانه طرفو آتیش زدن لازمه یه کم کلاه مان را پیش خودمان قاظی کنیم وخودمان راجای آنها قرار بدیم
پاسخ + 0 0 --
بی نام 1403/02/13 - 20:57
حقوق درست. مزایای پایان سال و مناسبتها رو هم لطف کن چقده.. من دوستم مالیاتیه. جدا از حقوق میانگین مزایای سالانه ش ماهی 15 تومنه
پاسخ + +15 -5 --
حیدری 1398/11/12 - 20:34
گویا مصوبات مجلس هم دروغی بیش نیست مگر تصویب نکرد که اضافه کار معلمان شاغل سل 98 ماهانه پرداخت شودپس کو بادروغ روز گار می گذرانند ولی بدانند که دروغ تا چند صباحی جواب میدهد مثل چوپان دروغگو طعمه گرگان می شوند
پاسخ + 0 0 --
علی 1399/02/31 - 04:47
سلام
مگه معلم ها هم اضافه کاری دارن؟
بعدازظهر ها که هیچ دانش آموزی نیست برا کی میرین مدرسه!
پاسخ + 0 0 --
سعید 1400/03/03 - 14:48
دقیقا با حرفت موافقم. منم کارمند امور مالیاتی هستم و واقعا تعجب میکنم این اراجیف رو کیا می‌بافند
پاسخ + +9 0 --
بازنشسته 1398/11/16 - 14:20
حالا خود من هم به حکومت عدل علی ( ع ) مشکوک شدم که میگویند حکومتداری کشور ما هم نشأط گرفته از حکومت علی ( ع)
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1399/11/26 - 19:18
24 ساعت
ساعت آموزش تعریف شده است. هر نوبت بین 6 تا 8 ساعت محاسبه میشه.یعنی بین 2 تا چهار روز کار موظف هست.بیشتر از ساعت گفته شده به اسم حق التدریس باید پرداخت بشه.متاسفانه تاخیر چندین ماهه حتی یک ساله روبرو هستند.هیچ رفاهی هم وجود ندارد.می شود همون حقوق ناچیز سر ماه.
پاسخ + +30 -3 --
مهدی خادم 1398/12/01 - 12:30
باسلام
خدمت تمامی اساتید و فرهنگیان عزیز باید بگم .چرا حق طلبی شما در قالب اعتراض به افزایش حقوق اداره دیگه باید باشه..وقتی که شما در تعطیلات بهاری و تابستانه و...به سر می برید کارکنان مالیاتی تا پاسی از شب به دور از خانواده ...دارند خدمت می کنند..و خودشون رو سپر کردن..مگه هفته ای چندساعت موظفی دارید؟؟؟ کارکنان مالیاتی ۵۰درصد افزایش حقوق گفتن شاملشون شده..اما ۵۰درصد از محل اعتبار سازمان اما از طرفی دیگر اضافه کار و پاداش رو تا بی نهایت کم کردن..دریافتی من کلی کم شده..
پاسخ + +42 -8 --
مهدی خادم 1398/12/01 - 15:10
چرا حرف از حقوق نجومی دیگر ادارات مثل تامین اجتماعی.بنیاد مسکن و...نمی زنید..چرا فک نمی کنید اقصتاد مقاومتی چندین چند بار کار مارو بیشتر کرده...با طرح رتبه بندی فک کنم حقوقتون از خیلی ادارات بیشتر شده..خدایی اصلا شماها مرور زمان پرونده می فهمید چیه؟استرس کاری می فهمید چیه؟دادستان مالیاتی می فهمید چیه؟ پرونده هایی با مالیات های سنگین میدونید چیه؟
اداره مالیات تنها اداره ای هست که بصورت مکرر توسط دیوان محاسبات و بازرسی و...کنترل میشه.ینی کوچکترین اشتباه تو محاسبات پرونده ها کارمند رو بیچاره می کنه..خدا کنه حقوقتون سروسامان بگیره اما این راهش نیست که بگید چرا حقوق کارمندای مالیات اضافه کردی.ما هم.....
ارزوی سلامتی برای شما عزیزان دارم
پاسخ + 0 0 --
هیس 1399/11/19 - 03:34
کمتر ناله کنید دیگه
پاسخ + 0 0 --
رضا 1400/01/11 - 20:13
چقدر کم شده؟
پاسخ + 0 0 --
مریم 1400/04/14 - 18:26
من بخاطر کاری رفتم اداره مالیاتی خانم که کارمند آنجا بود دستهاش پرا ز النگوهای بزرگ حدودا یک کیلو طلا دستش بود تو این لوصاعی که مردم نان شب ندارن طرف سابقه اش کم بود دیگه خونه و ماشینم خدا میدونه. خون مردم توشیشه میکنن تا رفاه خودشون بیشتر باشه ما که راصی نیستیم.
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1400/04/15 - 15:41
در مورد نظر مریم خانم یه چیزی بگم شاید از پدرش به ارث رسیده کم نداریم معلمانی که خانه بالای 10میلیارد وماشین 2میلیاردی سوار می شوند اتفاقا یکی از فامیلهای ما دخترش کارمند سازمان مالیاتیه حکم من 7850وحکم اون7ولی پاداش واضافه کار تا 3تومن می گیره یعنی به نسبت زحمت واعصاب خوردی که داره دریافتی‌ 1میلیون از من بیشتره من دریافتی 6500اونم دریافتی با پاداش واضافه کار 7500،شما که معلمین سعی نکنید براساس ظواهر قضاوت کنید
پاسخ + +29 -6 --
معلم 1398/12/05 - 08:34
بازم گفتی تعطیلات ؛ آقای محترم معلم مرخصی استحقاقی نداره ضمنا حقوق و مزایای یک سال شما رو حساب کنید برابر ۴سال حقوق معلم میشهیه خورده منصف باشین .
پاسخ + 0 0 --
سجاد 1398/12/16 - 10:26
شما کلا سالی ۳ ماه کار میکنید
این سه ماه هم میخواهی یکماه استحقاقی برید؟؟؟؟
میشه یکم منطقی باشین؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
کارمند 1399/02/14 - 09:29
والا من موندم شما معلما ک چرا ایقد پر توقع هستین
اخه شما کل سال رو دو تا نیمسال رو میرین مدرسه، هر روز خدا هم به یه بهانه ای مدرسه ها رو تعطیل میکنن، یه روز باد، یه روز میگن آلوده است و یه روز برف میباره... جدای از این ک یه صبح ساعت 7و نیم 8 میرن مدرسه تا نهایتش ساعت 12و نیم یک
ولی ما کارمندا باید از ساعد 7 بریم تا حداقل ساعت 4، نصفی ازپرونده ها بعد ببریم خونه انجام بدیم، پس خواهشا دیگه اینقدر خودتون رو مظلوم نشون ندین، راحت طلب ترین کار، معلمی یه با حقوق و مزایای عالی
پاسخ + 0 0 --
کریم 1399/11/21 - 16:01
کوفت بخورید بسه دیگه این همه تفاوت... مگه کارتون سخت در از افسران مرزبانی و افسران اطلاعاتی امنیته برید ببینید چقد می گیرن. ادارات درامد زا فکر می چند واسه خودشون مغازه باز کردن. از مالیات درصد چی می گیرید وظیفتونه طبق اشل حقوق دولتی سازمان های کشوری برابر ۸ ساعت با همون اشل کار کنید. این همه مزایا چیه؟ درد بخورید تفاوت حقوق شما چند ارگان دیگه باعث بی انگیزگی سایر بدنه ارگان های بی درامد شده. لعنت ... چقد بی عدالتی... چقد تبعیض.
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1399/11/26 - 19:25
دوست عزیز صحیح می فرمایید.اما اینکه هر کسی در جایگاه خودش کار سنگینی انجام میده.حالا من از سختی کار خودمون میگم.با 40 دانش آموز پر سرو صدا. با اولیا بغضاپر توقع.پرداخنی فقط یه حقوق ناچیز سر ماه.منزلت اجتماعی پایین.تو این مملکت بحث مالی در جایگاه ویژه قرار داره.درد دل زیاده تو سیستم ما خیلی ها آرزو داشتن چنین ارگانی دارن.برو خدارو شکر کن.
پاسخ + 0 0 --
سعید 1400/03/03 - 14:50
چقدر بی ادب ، مثلاً معلمید،واقعا که
پاسخ + 0 0 --
حمزه خلیلی 1400/04/11 - 14:01
آقای بی شخصیت و نفهم.
معلمه .... جناب کریم .... با توام. کلا تو تعطیلات به سر میبرین. .....تو مدرسه درس نمیدین که بیرون کلاسی خصوصی بزارین و .... الانم که کلی حقوق شما مفت خورارو بردن بالا. ایشالا ..... امیدوارم ....
پاسخ + 0 0 --
.... 1400/06/16 - 12:04
شماهارو اگه مفتم ازتون کار بکشن بازم زیادیتونه
پاسخ + 0 0 --
علیرضا 1400/08/10 - 20:33
یعنی میگید یک کارمند امور مالیاتی نزدیک ۸ میلیون حقوق با مزایا میگیره ؟
پاسخ + +56 -6 --
سجاد 1398/12/16 - 10:23
سلام بر عزیزان
بنده کارمند سازمان مالیاتی هستم.
ساعت کاری ما را با معلمان عزیز مقایسه نکنید.
حجم کار ما را با معلمان مقایسه نکنید.
استرس کاری را مقایسه نکنید.
سال ۹۶ برای کارمندان امور مالیاتی ۵۰ درصد را زدند ، ولی لطفا برید و بخشنامه را بخونید، این ۵۰ درصد از محل ۲۱۷ بوده
یعنی پاداش و اضافه کار و مزایا را دقیقا بردند داخل حکم.
ما افزایش دریافتی نداشتیم ولی شکل دریافتی عوض شد
حالا بخشنامه اسفند ماه ۹۸ ، کارکنان امور مالیاتی را مستثنی کرده ،
من نمیدونم مدیران سازمان نجومی بگیر هستند یا نه
ولی بنده با حدود ۱۰ سال سابقه ، بااین حجم کار و فشار و استرس کاری ، الان از یک معلم با سابقه کاری خودم حدود ۳۰ درصد کمتر میگیرم.
نه سه ماه تابستان تعطیلم
نه یک ماه عید تعطیلم
نه پنجشنبه ها
نه واسه آلودگی
نه واسه کرونا تعطیلم
تازه اضافه کار اجباری هم باید برم.
انشاالله به معلم ها بیشتر بدن
ولی نحوه پرداخت حقوق باید با کارکرد کارکنان تناسب داشته باشه.
والله ظلمه
پاسخ + 0 0 --
امین 1398/12/16 - 21:47
سلام بنده هم کارمند امور مالیاتی هستم
اسفند ۹۶ یه ۵۰ درصد واسه ما اعمال شد ولی همونطور که همکارمم فرمودن از محل پاداشای خودمون بود و عملا تو دریافتی ما تغییری ایجاد نشد
البته اون موقع ما از اینکه این پاداش توی حکممون گنجونده شده خوشحال بودیم چون لااقل  این پول توسط یه سریا حیف و میل نمیشد اما انگار الان به ضرر بچه هامون شده اونم با این حجم کار و فشاری که بچه ها روشونه
و بخشنامه هایی که ما رو ملزم به اضافه کاری اجباری میکنه
پاسخ + 0 0 --
مریم 1400/04/14 - 18:46
والا سال 96 که ی معلم 28 سال سابقه نزدیک 1/5 می گرفت کارمند اداره مالیات 4 میلیون می گرفت با دلیل و مدرک و فیش حقوقی خدمتتون ارائه بدم
پاسخ + 0 0 --
معلم با 24 سال سابقه 1400/04/14 - 19:14
والا تقصیر معلم هاست آیا؟ چقدر افرادی که پیام ارسال کردن بعضیهاشون بویی از ادب و شعور نبردن از کارمند گرفته تا پرستاری که خودشو مدافع سلامت میدونه. اول اخلاق و شخصیتت ن را درست کنید بعد نام مدافع سلامت یدک بکشید و از مزایای اون استفاده کنید
پاسخ + 0 0 --
محمد 1400/04/14 - 19:39
چقدر بی ادب و وقیح راجع معلم صحبت میکنی، کاش یکم روی تربیت بیشتر تلاش شده بود.
پاسخ + 0 0 --
شاه 1402/04/05 - 18:37
سلام،
اینکه میگین معلم مفت خوره معلومه ازون شاگرد تنبل های ته کلاس بودن!! هنوزم چیزی متوجه نیستن.

خیلی کارهای معلم دیده نمیشه،
اولا موقع الودگی و کرونا و هرچی مدرسه بسته بود، اما آموزش ادامه داشت، بنده موقع آموزشهای کرونا عینکی شدم. صبح تا مشغول تولید محتوا و توضیح همون محتوا بودیم.
اینکه میگی معلم ۵شنبه تعطیله فلانه. معلم باید.باید مطالعه کنه، باید سوال طرح کنه، باید کلی ورقه تصحیح کنه، که همش توخونه انجام میشه،
داداش من کارمنده همیشه با تعجب میپرسه برا تصحیح برگه حق الزحمه نمیدن بهتون!!؟ ، میگه مسخره کردی خودتو با این کار؟! _سر کوچه فروشندگی کنی در آمدت بهتره، برای معلم های کار کن و دلسوز که کم هم نیستن، این حقوق واقعا هیچه_ در حد ایاب ذهاب و ناهاری. تمام.
پاسخ + 0 0 --
وکیلی 1402/08/23 - 15:53
نه خیر امروز یک کارمند دارایی میگفت با ۵ سال سابقه ۲۵میلیون میگیره
پاسخ + +39 -7 --
رضا 1398/12/18 - 10:28
سلام ضمن تاپید حرفهای همکارانم ُ بنده کارمند سازمان امور مالیاتی با 28.5 سال سابقه خدمت هستم به جرات میتوان گفت مظلومترین و خالص ترین افرادهمین کارمندان سازمان هستند انشاالله ریاست جدید محترم سازمان مشکلات کارمندان این سازمان را هم حل کند تا بلکه ما هم از حداقل حقوقمان برخوردار باشیم اکثر سازمانهای که زیر نظر وزارت امور اقتصاد هستند وضع کارمندان خیلی بهتر از این سازمان هستند با تشکر
پاسخ + 0 0 --
علی 1400/04/16 - 15:57
آقای محترمی که جایگاه خودتو نمیدونی و به معلم که توی مشاغل دنیا سرآمد هست توهین میکنی تقصیر تو نیست تقصیر جامعه و نظام حاکمیتی است که جایگاه معلم رو اینقدر پایین آورده که هرکسی به خودش اجازه میده به این شغل توهین کنه، از سال‌های خیلی قبل بالاترین مدارک و باسوادترین افراد وارد آموزش و پرورش می‌شدند و الان همه دانش آموزان معدل و رتبه بالا میتونن وارد بشن، آقای عزیز شما توی دوران مدرسه همونی بودی که به زور نمره 10 یا 12 میدادن بهت تا بتونی دیپلمی بگیری و بعد به کمک دانشگاه آزاد و... بتونی مدرکی بگیری، اکثر معلم ها همون همکلاسی‌های شما هستن که نمرات بالا و شاگرد اول های کلاس بودن شما به چه دلیلی بهشون حق حقوق بالا رو نمیدی، اساتید دانشگاه با 12 ساعت موظفی در هفته 3 برابر معلم که موظفیش در هفته 24 هست حقوق میگیرن، 1 ساعت تدریس برابر با 8 ساعت کار عادی است، جامعه ای که امثال روحانی و احمدی نژاد میتونن رئیس جمهورش بشن و آدمای بدرد نخورتری میتونی وزیرش بشن بیش از این توقعی نیست،
مردم همه گله اند گوسفندان مسئول..... این مزرعه جز ملخ ندارد محصول
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/02/06 - 22:17
بیخود به جرات میگی چه پررو انگار بقیه کارمندها میرن سر کار سبزی پاک میکنن
پاسخ + +19 -4 --
ناشناس 1399/01/06 - 15:44
باسلام
خداوکیلی کار کارمندان امور مالیاتی با دیگر ادارات مقایسه نکنید کل سال از مرخصی استتحقاقی که حق هر کارمندی به دلیل مشغله کاری زیاد6 روز رفتم پایان سال که همه در حال مرخصی ووو بودن ما به دنبال وصول مالیات بودیم باور کنید چرخه وصول مالیات خیلی سخت تر از اون چیزیه که شنا فکر می کنید بنده در دانشگاه هم تدریس داشتم باور کنید در مقابل کار مالیاتی بازیه تدریس خواهش میکنم بی انصافی نکنید
پاسخ + 0 0 --
معین 1400/04/25 - 00:57
خودتو. با معلم ها خارجی مقایسه نکن.اونا مثل شما سالی دوماه سرکار نمیرن
پاسخ + +8 -2 --
ایمان 1399/01/12 - 23:30
ازریاست محترم سازمان امور مالیاتی جناب آقای دکتر پارسا استدعا داریم مشکل دو مقطع تحصیلی کارمندان سازمان امور مالیاتی را حل کند که این بخشنامه سال 1393 روحیه کارمندان را تخریب نموده و حتی در امر وصول حقوق دولت هم تاثیر زیادی گذاشته شایسته نیست زیر مجموعههای امور اقتصادی و دارایی از جمله بانکها و یا سایر ادارات از جمله آموزش و پرورش در بودجه سال 1399 اعتبار در نظر بگیرنددر حالی که در سازمان امور مالیاتی که سربازان اقتصادی مملکت هستند به خاطر یک افزایش جزیی همیشه ناراحت و فکرشان در گیر حاشیه شوند که این حرف دل کلیه کارمندان می باشد از مدیر سایت درخواست می نماییم این نوشته را به استحضار ریاست محترم سازمان برساند با تشکر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/02/31 - 08:18
شوهرمن ۲۰ سال که کارمند قرار دادی مالیاتی هست علاوه بر اینکه به حقوقش اضافه نشده از پاداشها هم کم شده وقتی میگین کارمندان مالیاتی بگین کارمندان رسمی مالیاتی حقوقشون خوب شده نه قرار دادیها به خدا انصاف نیست بین کارمند قراردادی ورسمی این همه تبعیض باشه ماهانه بین سه تا چهار میلیون
پاسخ + +9 -3 --
ناشناس 1399/01/30 - 22:08
معلم ها از دوازده ماه سال فقط دو ماه اون هم از ساعت8 تا1300 میرن سرکار و به نسبت کاری که انجام میدن و هیچ استرسی هم ندارن از همه مشاغل حتی شرکت نفتی ها هم بیشتر حقوق میگیرن و همیشه هم معترض هستن؛بیچاره پرسنل ناجا که شب و روز ندارن همیشه خدا اماده باش و با استرس کاری فراوان و اندازه نصف حقوق معلم ها؛مالیاتی ها هم زحمت میکشن بودجه کشور تامسن میکنن و البته از اون سختر بچه های ناجا که از همه مظلومتر هم هستن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/11/19 - 09:05
خیلی جالبه واقعا!!!
کارمندان دارایی همیشه حق به جانب هستند
بیاین با ما که تو دادگستری هستیم جاتون رو عوض کنید
بعد استرس رو میفهمید، حقوق کم و عدم دریافت هیچگونه گاداش و اضافه کار و....
حقوق ما حداقل یک سوم شماهاست با این حجم استرس بالا
نباید بگید چون مالیات وصول میکنید پس باید حقوقتون بالا باشه
هر اداره ای که کار میکنین بالاخره یک چرخ از این مملکت چرخیده
پاسخ + 0 0 --
سعید 1400/03/03 - 14:59
نه خانم ، یعنی چی، در کل حقوقشون خرابه، چه رسمی چه قراردادی
پاسخ + +12 -2 --
علی 1399/02/31 - 04:40
وقتی کسی درک نمیکنه که حقوق ها برای چی اختلاف داره چرا اظهارنظر میکنه!
واقعا کسی که یک شغل امنیتی داره، نه خودش و نه خونواده و حتی اطرافیانش همیشه باید مراقب موارد مشکوک باشه، باید حقوقش مثل منه کارمند مالیاتی باشه! این ظلم به کارمند امنیتی نیست؟!
یا معلمی که انواع بن و رفاهیات فرهنگی رو داره، نه با دادستانی مالیاتی کار داره و نه مرور زمان و تخلف سهوی و...
اصلا شده تا حالا یه معلم به خاطر اشتباه سهوی توی تدریس، به سازمان بازرسی و دادستانی معرفی بشه و ضمن پرداخت حقوق حقه دولت، مجرم شناخته بشه!
واقعا درک نمی‌کنید این تفاوت استرس در کار رو!!
معلمی شغلیه که هیچ وقت کسی نپرسید چرا بچه من درس نفهمید!
چرا کم کاری کردی!
چرا سرما و گرما تعطیلی!
چرا و چرا...
درک کنید که شغل ها متفاوت هستن.
پاسخ + +8 -2 --
ناشناس 1399/03/13 - 12:03
والا من حاضرم کارمند دولت بشم با حداقل حقوق ، شما نمیدونید چقدر سخته فوق لیسانس از یه دانشگاه دولتی با معدل بالا داشته باشی و تو یه شرکت خصوصی کاری در حد منشی داشته باشی و اونم همش استرس امسال تعدیل نیرو میکنن تو باشی یا نه و با حداقل حقوق اداره کار چیزی حدود 1800چقدر سخته ناشکری نکنید. واسه منم دعا کنید.
پاسخ + 0 0 --
رومینا 1399/04/28 - 08:18
منم با نظر ایشون موافقم نمیدونم چرا این معلما هرچی بهشون پول میدن اخر سر خودشونو میزنن به بی پولی و بدختی و نداری و همش خودشونو با کارمندان ادارات دیگه مقایسه میکنن مثلا ما پرسنل درمان برا فوقالعاده ویژه اعتراض کردیم اونا دارن از فروردین میخورنش ما درمانیا میریم باجون خودمونو خانوادمون بازی میکنیم اونا از مزایاش استفاده میکنن. به لطف کرونا اون۳ماهم سرکارنمیرن دارن پول مفتشو میگیرن اموزش مجازیم میدن هرکی فهمید خوب هرکیم متوجه نشد به اونا ربطی نداره. وااا من بجاتون بودم روزی هزار بار خداروشکر میکردم ب خاطر این پول مفت.
پاسخ + +12 -1 --
کارمند 1399/05/15 - 21:37
لطفا اینقدر نگید معلما سرکار نمیرن و پول مفت میگیرن و ....شما کارمند اداره درسته که از ۷:۳۰میری سرکار تا ۱۴ ولی ممکنه تو این مدت ۱۰تا ارباب رجوع هم نداشته باشی ک اونم امروز فرده سرش در میاری ولی معلم از ۷:۳۰که میره سر کلاس ۳۰-۴۰تا بچه شیطون حاضر نشستن تا ی جوری دستش بندازن و ....یعنی تا ظهر حدود ۱۰۰تا دانش آموز رو باید کنترل کنه بعلاوه آموزش هم بده،کاری ک شما تو خونه با یکی دوتا بچه تون نمیتونید بکنید.اتفاقا امسال ک کرونا اومد ی ذره دستتون اومد ک تدریس چقد مشکله،بعلاوه معلمان از باسوادترین افراد جامعه ن ولی از بد روزگار تو این اداره گیر کردن،راستی چرا کسی نمیگه ک چرا ی استاد دانشگاه با هفته ای ۹-۱۰ساعت تدریس و تعطیلات بسی بیشنر از معلما حقوق چند برابری یک معلم میگیرن.تازه ی معلم با مدرک دکتری از یک فوق لیسانس ک جذب دانشگاه شده و سابقه کمتری هم داره کمتر حقوق میگیره
پاسخ + 0 0 --
مریم 1400/04/14 - 18:33
کادر درمان فقط مراقب خودشون هستن واس ی قرص و فشار گرفتن 15 میلیون پول می گیرد انگار قرار مملکت بزنن به نام تون. طلبکار همه هستین پر روها. خودتون با معلما مقایسه می کنید.
پاسخ + +9 -5 --
معترض 1399/05/15 - 21:40
کافیه کارمند بانک یا اداره مالیات بشی،سر سال بهترین خونه و ماشین و زندگی برات مهیاس چیزی ک برای ی معلم با ۳۰سال سابقه فقطططط ی حسرته،باید تفاوت باشه تو دریافتی ولی نه از زمین تا آسمان....
پاسخ + 0 0 --
علی 1399/11/19 - 03:48
احسنت به شما.من نه کارمندم نه معلم ولی وضعیت این دو رو نیبینیم.هر سالم به اداره دارایی بابت مالیات میریم و نوع برخورد و انجام دادن کار رو هم میبینیم.کلا اداره دارایی اشخاص رو طور دیگه ای بار میاره
پاسخ + 0 0 --
علی 1399/11/19 - 03:51
واقعا عالی فرمودین.من شخصا برای برخی کارمندان اداره مالیات متاسفم که بهترین درآمدها رو دارن و برخی هم با سفارش و ... درآند اضافه هم دارن و با ارباب رجوع هر جور عشقشون بکشه برخورد میکنن و... آخر سرم ناراضی ان
آغا جان ناراضی هستی؟برو یه شغل دیگه بزار جا برا دکتراها و ارشدهای بیچاره که به یک سوم دریافتی تو قانعن بیان سر کار
پاسخ + 0 0 --
محمد 1400/04/25 - 08:30
من خودم کارمند و پژوهشگرم و ارشدم رو سال ۸۹ گرفتم که شما حتی نمیدونستی ارشد به چی میگند. خانمم هم مالیاتی و این حرف شما رو توهین می دونم. چون از سال ۹۳ هر دو داریم کار می کنیم و فقط یه خونه ته شهر تونستیم بگیریم که ۱۷۰ گرفتیم و تورم رسوندتش به ۱ میلیارد. حالا شما بگو ۱ تومن از کجا آورده اید؟!!!
فقط هم یه ماشین سمند داریم و ۱۰۰ تومن دارایی منقول دیگه.
رفقای من حتی مکانیک و بقالش وضعشون از ما ۲ تا کارمند بهتره.
شما معلم ها تلاش کنید حق خودتون رو بگیرید اما حقوق سایرین رو ضایع نکنید با حرفاتون. ما هم نسبت به حقوقمان معترضیم من کارشناس ارشد و پژوهشگر مجری طرح های ملی کل حقوقم ۱۰ تومن در ماه نمیشه اما یه دوستم تو وزارت خارجه با یه ماموریت قبرس ۴ ساله اندازه ۳۰ سال من حقوق به یورو گرفت
پاسخ + +4 -7 --
ناشناس 1399/06/20 - 16:04
من به نقل از یکی از دوستان صمیمی ام که در اداره مالیات بخش انفورماتیک اش کار میکند و ارباب رجوع غیرسازمانی ندارد نسبت به شغل همسرش که در این حوزه نیز (حوزه فناوری اطلاعات) در یک شرکت خصوصی بانکی فعالیت می کند حقوق بهتری میگیرد و علاوه بر این بندهایی هم هست که اصلا در فیش حقوقی آن ها مانند ‍باداش حسن انجام کار و... نمی آید و به گفتی خودش برخی کارمندان برای دریافت حقوق بازنشسنتگی بیشتر به دلیل قید نشدن این بندها در فیش حقوقی خودشان را بیمه عمر و امثالهم میکنند
پاسخ + 0 0 --
مهدی خلیفه 1399/07/07 - 22:10
کاش یک هفته تشریف میاوردی اداره مالیات فقط چندتا پرونده بهت میدادم اونوقت به راحتی کار خود پی میبردی
پاسخ + 0 0 --
علیرضا 1400/08/10 - 20:43
خانومتون که در امور مالیاتی هست با مزایا میانگین چقدر حقوق میگیره ؟
پاسخ + +2 -2 --
mm 1399/07/03 - 22:37
من کارمند مالیات هستم .میخام آزمون بدم برم معلم بشم نه بخاطر تعطیلی زیاد معلما نه بخاطر استرس و فشار کاری کارمند مالیاتی فقط بخاطر اینکه افسوس میخورم و ناراحتم که قشر تحصیل کرده جامعه و قشر کارمند جامعه همدیگر رو درک نمیکنن و خیلی راحت قضاوت میکنن.مشکل بنظرم ریشه ای تر و عمیق تره.مشکل از مدیریت و سیاست های کلان مملکته. کمی عمیق تر فکر کنیم کمی به هم احترام بزاریم و محبت کنیم.همدیگ رو دوست داشته باشیم.هم معلم خوب نیاز جامعه هست هم کارمند وظیفه شناس هم پلیس فداکار همه در کنار هم زندگی میکنیم . کاش مدیران شایسته و لایق تصمیمات شایسته ای برای مردم شایسته بگیرن......
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/11/19 - 09:09
کاش یک هفته می‌رفتید دادگستری با دزد و قاتل و کلاهبردار سرو کله میزدید بعد میفهمیدی استرس چیه
حقوق کم چیه....
کارمندان دادگستری هم وظیفه امنیت کشور رو دارن، چرا مالیاتی ها همش میگن ما بودجه کشور رو تامین میکنیم پس باید حقوقمون زیاد بشه....
دادگستری هیچ پاداش و اضافه کار و.... نداره
میزان افزایش حقوق سالیانه هم 10تا15 درصده
پاسخ + +3 -4 --
علی 1399/09/21 - 19:38
باسلام این معلمین محترم از بس تعطیلی واستراحت دارن مدام همدیگه رو جمع میکنن وبرا دیگر کارمندای دولت دسیسه وتوطءه میکنن بگذریم .معلم دو تا سه روز درهفته کلاس میره اونم ساعاتش اختیاریه مثلا شنبه ساعت ده تا دوازده ولی کارمند ثبت اسنادواملاک با۲۳ سال سابقه مدرک لیسانس رتبه خبره میگیره ۴.۵ میلیون هیچ مزایای دیگه مثل وام -حق داشتن شرکت تعاونی مسکن- وام خودرو - تو مسافرت هیچ مکانی که مجانی اقامت کند -هیچ هیچ فقط کار- اگه بعدالظهراضافه کار اجباری رو کامل بری هر ۶ ماه ۵۰۰ تومن اضافه کااری میدن .رییس سازمانمون مترسک .قرار باشه پول بدن ما قوه قضاییه هستیم شاملمون نمیشه ولی قرارباشه ساعات کار نیم ساعت اضافه شه ما دولتی هستیم اول از همه ادارات ما اجراش میکنه .
پاسخ + 0 0 --
ت 1399/12/04 - 22:30
بخدا کیه درک کنه بدتر از اون کار تو سازمان زندانها واقعا سخته کار تو بند زندان سر و کله زدن با زندانی با خانواده زندانی هرچی بودجه هست برای سیر کردن شکم زندانیه یک حقوق میدن بدون هیچ پاداش و مزایا ولی اداره مالیات کم مونده واسه روز درختکاری هم پاداش بگیرن فقط تقویم باز میکنن دنبال مناسبتن که پاداش بدن به کارمنداشون بعد جالبه کارمنداشون اعتراضم دارن میگن ما چیزی نمیگیریم بعضی همکارامون مجبورن رشوه بگیرن پس کارمند زندانم با این توجیه باید مواد ببره تو زندان چون یک دهم مالیاتیا پول نمیگیره
پاسخ + +6 0 --
علی 1399/11/19 - 03:54
معلم پایه و اساس جامعه هست.من معلم نیستم ولی درآمد معلم باید بیشتر از هر کارمند دیگه باشه
پاسخ + 0 0 --
محبوب 1399/12/10 - 21:22
حقوق همتون که از مالیات وصولی ما تامین میشه ببینید کارمند دارایی در ترکیه چقد میگیره اروپا رو نمیگم ما به نصفش هم قانعیم
پاسخ + +2 -3 --
مهدی 1399/11/30 - 15:28
به نطر من معلما پول مفتی می گیرند تو خونه نشستند هر ماه حقوق به حسابشون وارزز میشه هنوز ناراضی هستند برید خدا راشکر کنید
پاسخ + +4 -6 --
ناشناس 1399/12/02 - 15:04
برید خداروشکر کنید بعضی ها به نون شبشون محتاجند انسان بایددربرابرکاری که انجام میدهدحقوق بگیرد نه معلمی که سه ماه تابستون تعطیل است خودتون آماده کنید براجواب درروزقیامت
پاسخ + 0 0 --
معلم 1400/05/05 - 22:37
تو هم بیا یکسال معلمی کار کن آنوقت متوجه میشی چرا نیاز هست سه ماه تعطیل باشی، وقتی فقر ف هنگی تو جامعه باشه هیچ کس شغل معلمی را درک نمیکنه
پاسخ + 0 0 --
حسین 1400/12/04 - 22:17
اگر معلم ها به شما نمره الکی نداده بودند الان اینجا بلبل زبونی نمی کردی بی فرهنگ
پاسخ + +3 -6 --
محبوب 1399/12/10 - 21:20
حقوق معلمها همش از مالیاتی تامین میشه که ما کارمندان دارایی وصول میکنیم پس لطفا ساکت باشید وبه جای سرک کشیدن به حقوق ما یه نظر کوتاه به حقوق شرکت نفتی ها بندازید
پاسخ + 0 0 --
مریم 1400/04/14 - 18:59
کاش بعضی‌ها یکم انسانیت داشتن تقصیر معلم هست که شما اینقدر بی ادب و پررو بار اومدین. تازه معلم اگر نبود شماها صبح تاشب بایست خیابان‌ها را طی بکشید لطفا یکم انسان باشید. آخه کارمند مالیات که پول چاپ نمیکنه منت میزاره سر حقوق بقیه اقشار خودتم اگر سازمان مالیاتی نبود بایست غاز می چروندی نه اینکه با پر رویی تمام بشینی بگی پول معلم را ما وصول می کنیم. خدا خر دیده شاخ نداده حالا شما عقده ای هام اومدین سرکار فقط بلدین به معلم بد وبیراه بگین.
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1399/12/11 - 11:30
رئیس مجلس شورای اسلامی از معافیت مالیاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و قضات در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: روز گذشته مباحثی درباره مالیات حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و همچنین قضات در صحن علنی مجلس مطرح شد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/12/11 - 22:23
مگر ملاک حقوق شما باید نفتی ها باشه؟ اونا زیادی میگیرن‌. ضمن اینکه نفتیا و پتروشیمیا سالی چندین کشته و دهها سرطانی میدن. ملاک حقوق شما مقایسه با کارمندای دیگه هست. طرف توی یه اداره دیگه با مدرک دکترای برق یک سوم مالیاتیا نمیگیره. ملاک تفاوت حقوق باید مدرک و سابقه باشه نه اینکه چون یه اداره درامد بیشتری داره پس کارمندش چند برابر بگیره. بهرحال هر کسی یه کاری داره. درآمدی که شما از مالیات گزفتن از مردم کسب می کنید مگه مال شماست؟!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/12/12 - 09:36
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که قضات و اعضای هیات علمی مشمول مالیات ۱۰ درصدی هستند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: در رسانه‌ها آمده بود که قضات و اعضای هیات علمی از پرداخت مالیات معاف هستند در حالی که این طور نیست و براساس قانون این افراد باید ۱۰ درصد مالیات پرداخت کنند.
پاسخ + 0 0 --
ensaf 1400/03/16 - 22:57
عجبااااااا
پاسخ + 0 0 --
معلم با 24 سال سابقه 1400/04/14 - 19:18
کاربر به اسم محبوب میشه بگین شما که مدعیان حقوق معلم وصول میکنی که بهت سواد یاد داده که بشی کارمند و نطق کنی، راستی حقوق خودت از کجا وصول میشه؟! از جیب کی؟! نکنه فی سبیل الله کار میکنی
پاسخ + +4 -2 --
رضا 1399/12/27 - 21:29
من مالیاتیم میدونین مرور زمان یعنی چی ؟ یعنی اگه از 200 تا پرونده شرکت که بهت میدن فقط یکیش بیشتر از یه سال رسیدگیش بیستر بشه به جرم ایراد خسارت به دولت بیچاره ای میدونی اگه تو یه پرونده اشتباه کنی مالیات کمتر بشه به جرم ایراد خسارت به دولت دادگاهیت میکنن و بیشتر موارد کارت به اخراج میکشه .میدونی استرس مرور یعنی چی میدونی برا تمام کردن پرونده هات تا 8 شب باید سر کار باشی میدونی کارمندای مالیاتی از فرودین تا اول مرداد تا ده شب سر کارن .میدونی ارباب رجوع فحشت بده بگه مالیات زیاد نوشتی چه حس بدی داره میدونی اکثر کارمندای مالیاتی نمیتونن برن مرخصی .بخدا امروز 27 اسفنده ساعت 9 شب از اداره اومدم هیچ ذوقی برا عید ندارم چون ما مالیاتیا تا تیر ماه زندگی نداریم .وقتی شما معلما یه خط درمیون میرید سر کار ارباب رجوع کله سر ما داد میزنه .میدونین اریس چه نرم افزار گوهیه .میدنین چک کردن پرونده با 500 تارکورد اطلاعیه یعنی چی خودتونو با ما مقایسه نکنین لطفا
پاسخ + +4 0 --
مالیات 1400/01/20 - 11:39
این معلم ها چی میگین.
انقدر تلفات کرونا دادیم . بدبخت ترین اداره ،اداره مالیاتی است.
من حاضرم برم دستشویی شرکت نفت رو بشورم ولی نصف حقوق نفتی ها رو بگیرم
پاسخ + +3 -2 --
ناشناس 1400/02/02 - 23:17
من خودم یک معلم هستم.خانمم کارمند اداره امور مالیاتب.درسته در جامعه ما بی عدالتی فراوان است اما انصاف هم خوب چیزیه.من از این یکی دوساله که کرونا اومده حرفی نمیزنم.اما من کلا از ۳۶۵ روز حدود ۱۱۰ روز میرفتم کلاس..۲۶۵ روز تعطیل.این را یه معلم داره میگه.بنظرم بازنشستگی معلمها با بشه ۳۵ سال خدمت نه ۳۰ سال.تابستونها تعطیل باشن ولی ۵ سال بیشتر کار کنند تا یه جورایی عدالت برقرار بشه.من حجم کار خانمم را که میبینم بخصوص در خرداد وتیر که موقع اظهارنامه ها هست میگم ما ناشکریم بخدا
پاسخ + 0 0 --
معلم 1400/05/05 - 22:11
واقعا برای تو متاسفم که معلم هستی، واینجوری با حقارت تمام از شغلت تعریف می کنی، نمیدونم هفته ای چند روز کلاس داری ولی احتمالا از اونایی هستی که با پارتی اومدی معلم شدی وگرنه معلم در کنار ساعات کارش بایست مطالعه هم داشته باشه، نه اینکه فقط بره کلاس وروزهای کلاس رفتنش با انگشت بشمارد
پاسخ + 0 0 --
ناسناس 1400/05/05 - 22:39
باعث تاسفه، نمیدونم کدوم مقطع وچی تدریس می کنی، ولی اگر طبق وجدانت با دانش اموزکارکنی انقدر خسته میشی که وقتی میای خونه می فهمی چرا نیاز به استراحت داری و فرصت شمردن روزای کاریت را نداری، همه معلما مثل تو نیستن.
پاسخ + 0 -3 --
علیرضا 1400/02/03 - 21:08
سلام دوستان
تقصیر هیچ کدومتون نیست
همه تون دارید تو یه قسمتی از ارکان این مملکت زحمت می کشید و به ازای کاری که کردید پول دریافت می کنید و از یک سری مزایا بهره مند میشید
خداروشکر
این درست نیست به جون هم بیفتید و حقوق زیاد و کمتونو به روی هم بزنید
خداتونو شکر کنید که استخدام شدید و دارید پول میگیرید
یکی تو اداره مالیات/یکی معلمه/ یکی بانک و...
درد چی دارید؟ استرس چی دارید؟ خوب بود خونه بودی سگ دو میزدید برا آزمونای استخدامی ؟
طرف نظامیه ، اطلاعاتیه سالی ماهی از خونه و زندگیش دوره کم و بیش زندگی شو میچرخونه و اندازه شما نمی ناله...
چقدر ناشکری!
گرونی هست تقصیر دولته
بیکاری هست تقصیر دولته
هر مشکلی هست تقصیر دولته
از ماست که بر ماست
کارتونو بکنید خدارو هم شکر کنید دریافتی هاتونم نوش جان
برا ماها که در انتظار کاریم دعا کنید.
یاعلی
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1400/02/18 - 01:02
من یک خانم هستم ممیز مالیاتی آرزومه آرزومه برام راهی باز بشه کاری دست وپا بشه از این شغل بیام بیرون آرزومه از زندگی از تفریح از رسیدگی به خانه وخانواده موندیم بخدا قسم استرس پرونده مرور زمان داغونمون کرده همکار خانوم دارم که بعد از نه ماه مرخصی زایمان واومدن به اداره شیرش خشک شده بخاطر استرس بخاطر اینکه بچه 10 ماهش توخونه گیر میکرده خودش تو اداره درحال گریه مجبور بوده پرونده‌اش رو برسونه تا مرور زمان نشه از خدا میخوام عاجزانه التماس میکنم راهی برام باز بشه بتونم از این سازمان بیام بیرون ناشکری نمیکنم از حال داغونم میگم بخدا اگر همکار خانم مجبور نبودن و یا همسرشون درآمد خوبی داشت هیچ کدومشون تو این سازمان نمیموندم هر نفر کا. 4 نفر رو انجام میدن علاوه بر حجم کار ونوع کار نیرور سازمان نداره هر سال کلی خروجی بازنشسته داره دریغ از یک نیرو جدید خدا عاقبت همه رو بخیر کنه ماهم همینطور
پاسخ + +5 0 --
تفکر 1400/02/23 - 14:48
دوستان
دولت از بخشهای مختلفی تشکیل شده ک فقط بعضی از انها درآمدزا هستند. مملکت ما با پول نفت و مالیات عمدتا داره اداره میشه ک این درآمد مربوط ب کل جامعه ست نه درآمد فروش نفت مربوط ب مثلا شرکت نفت ب تنهایی ک اگر از آنها چیزی زیاد اومد ب بقیه صدقه بدهند. مثل یک خانواده ک عموما پدر درآمد داره ولی برای کل خانواده س و مثلا مادر خانه زحماتش نادیده گرفته نمیشه هر چند درآمدی توی زحمات مادر نباشه و درامد خانواده عادلانه توزیع بشهنه اینکه 90 درصدش برای پدر باشه،
پاسخ + 0 0 --
اوریال 1400/04/09 - 20:50
سلام میبخشید من خانمم تازه میخواد تو اداره مالیات بره سر کار گفتن یکسال قراداد بعد رسمی میشه میبخشید میشه راهنمایی کنید کدوم قسمتش خوبه بره حقوقش چقدر هست برا اولش
پاسخ + 0 0 --
اوریال 1400/04/09 - 20:50
سلام میبخشید من خانمم تازه میخواد تو اداره مالیات بره سر کار گفتن یکسال قراداد بعد رسمی میشه میبخشید میشه راهنمایی کنید کدوم قسمتش خوبه بره حقوقش چقدر هست برا اولش
پاسخ + 0 0 --
رضا 1400/07/18 - 22:09
منم بعضی وقتا ارزو مرگ میکنم .اینم شد کار ماداریم اریس مرور زمان اینتا کد اعتبار مالیاتی بلک لیست استهلاک بهای تمام شده شدیم مثل ماشین
پاسخ + +4 0 --
امیر 1400/02/25 - 08:22
سلام . من معلم نیستم . ولی اگر تو سالهای اخیر به شغل معلمی و تربیت دانش اموزان اهمیت بیشتری داده میشد خیلی از مشکلات سازمان ها و ادارت دیگر مانند امور مالیاتی ، دادگستری و زندان ها کمتر بود . باید قبول داشته باشیم که وقتی معلم بافراغ بال وبدون استرس از بی پولی و اجاره خونه از فرزندان ما انسان های متعهد و شریف بسازه بطور حتم از بسیاری از دزدی ها و مشکلات کم خواهد شد . همیشه پیشگری از فساد بهتر از درمان آن با دادگستری و زندان است .
پاسخ + 0 0 --
هی 1402/12/29 - 02:47
حقوق همه از بیت المال تامین میشه، ..... به کارمند دارایی دو برابر بقیه حقوق. بدهند به خاطر اینکه اداره مهمی هست و بودجه تامین می‌کنه. پس اداره غذا و دارو هم خوب کار نکنه همه مریض میشن، اداره بهداشتم فلان ، و...
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1400/02/28 - 22:27
کار و فعالیت کارکنان سازمان امور مالیاتی مشابه کارقضات دادگستری است ولی حکم حقوقی ما با شرایط مشابه نصف کارمند بانکها هم نیست ما درخواست داریم در احکام حقوقی ما تجدید نظر جدی بشود
پاسخ + +5 -1 --
جواد 1400/03/08 - 00:22
الان دیگه فک نکنم سازمانی باشه کمتر از سازمان امور مالیاتی حقوق بگیره!اونم با این حجم از فشار کار و استرس! بخدا هیچوقت کسی را تشویق نکنید وارد این سازمان بشه چون در حقش خیانت کردید! یکی از بدترین و نمک نشناس ترین سازمانها در قبال پرسنلش هست.
پاسخ + +2 0 --
یه جوان 1400/04/01 - 07:41
سلام به همه
نظراتون رو خوندم .
به همه عزیزان از معلم ، پلیس ، امور مالی ، ثبت و ................ خسته نباشید میگم .
میدونم همه به نوبه خودتون زحمت میکشید اما می خوام بهتون به عنوان یه جوان که چند سال داره کار میکنه و تکلیفش معلوم نیست از لحاظ کار بگم با هر حقوق و مزایا خدا رو شاکر باشید
که

خیلی از جوان ها آرزو دارن جای شما باشن . پس لطفا قانع و شاکر باشد بخاطر نعمت بزرگی که خدا بهتون داده.
کاش منم استخدام اداره دولتی حتی به قراردادی بودم و از این بلاتکلیفی در میومدم .دیگه حقوق و مزایا و کارکردنش برام مهم نبود فقط بدونم امنیت شغلی دارم همین.
پاسخ + 0 0 --
سمیر 1402/05/09 - 16:14
اگر وقت کردید ی سری به پرسنل بدبخت راه اهن بزنید اونوقت .....
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1400/04/09 - 18:27
سلام به نظرم ی معلم هم باید از همه لحاظ تامین باشه تا بدون دغدغه کار کنه پیش‌نیاز ی جامعه خوب معلم خوب و شاد است من خودم کارمند مالیاتی هستم در هر حال درسته نصف سال بیماران ولی همه زندگیش با همین حقوق میگذره روزای تعطیل خرج ندارن پس به نظرم حقوق کارمندان مالیاتی زیاد نیست چه بسا حداقل باید دو تا سه برابر این هست باید بشه معلمان عزیز هم چند برابر بشه تا ،....
پاسخ + +1 -3 --
مریم 1400/04/14 - 19:08
حالم از کادر درمان بهم می خوره والا مملکت بدین دست این عقده ایها دست از سرمون بردارن گرروها مگه اطلاع از شغل پرستاری نداشتین؟ چرا داشتین الانم دارین پولش میگیرین تو این شرایط کرونا فقط کادر درمان براشون آب و نون بود اونم در ازای ی قرص و دارو دادن به مریص و بد اخلاقی های مکرر با خانواده مریض
پاسخ + 0 0 --
مهدی شرقی 1400/04/26 - 12:37
سلام مریم خانم چقدر به کادر درمان ایراد می گیرید من 10روز مجبورشدم بیمارستان باشم به خدا سخت تر از کار پرستارها کاری وجود نداره درضمن خودم هم معلم هستم
پاسخ + +1 -2 --
مهدی 1400/04/16 - 08:15
باسلام خدمت جناب پور سلیمان عزیز من چندساله که سایت شما رو می بینم انتقادی که دارم نوشتید توهین، افترا یا تهمت چاپ نمیشه ولی اگه نظرات رو بخونید موارد توهین وافتراوتهمت مشاهده میشه یعنی سایت شما از رسالت اصلی که کمک به امر تعلیم و تربیته دور شده من چند ماهی بود اصلا سایت شما رو بازدید نمی کردم علتشم همین اقدامات بود برادر من می بینم که معلمانی که اینجا نظر می دهند اکثرا تو دایره بسته آپ بودند نه مطالعه ای نه تحقیقی، عین کانالهای تلگرامی هر چیزی رو بازنشر می کنند شما هم همون نظرات را بی کم وکاست درج می کنید امیدوارم زمانی به رسالت اصلی خود باز گردید با درود
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1400/04/16 - 09:02
آقای مهدی

سلام

با توجه به این که شما مشخصاتی ندارید نمی توان در مورد ادعای شما اظهار نظری کرد .

صدای معلم سعی می کند که مواری مانند فحاشی منتشر نشود اما از آن جا که آستانه تحمل در جامعه خیلی پایین است تفکیک انتقاد از سایر موارد مبهم است .

اگر شما از این رسانه خطایی مشاهده کردید، منطق ایجاب می کند همان جا و فی الفور تذکر دهید نه آن که بر سبیل عادت جامعه ایرانی " قهر " کنید !

معلمان هم از این جامعه هستند و برآمده از آن .

هیچ فردی مصون از خطا و اشتباه نیست .

وقتی ما از معلمان انتقادی می کنیم برخی برآشفته و خشمگین می شوند که شما صدای معلم نیستید و...


رسانه کارش انعکاس واقعیت های جامعه است و نه مهندسی کردن آن و سانسور واقعیات و بزک کردن چیزی که واقعیت خارجی ندارد و یا وارونه نشان دادن آن ها در روکشی از توهم .


پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1400/04/16 - 09:45
جناب پور سلیمان اینجانب مهدی شرقی آموزگار ناحیه 1 اردبیل هستم اینم از مشخصات
پاسخ + 0 0 --
ناسناس 1400/05/05 - 22:42
جناب احتمالا خودتون مطالعه و تحقیقتون کمه؟!
پاسخ + 0 0 --
مهدی شرقی 1400/05/08 - 19:52
جناب ناشناس عزیز نظرات همکاران رو به دقت بخونید تا ببینید مطالعه همکاران در چه وضعیتی! مطالعه وتحقیقات من مربوط به اشتغال اینجانب در دو وزارتخانه مجزا کشور وآموزش وپرورشه
پاسخ + +12 0 --
محمد 1400/04/25 - 08:17
سلام. در مورد حقوق کارکنان مالیات آنقدر اطلاعات اشتباه به مردم دادند و اغراق کردند که الان در تیرماه ۱۴۰۰ یکی از بدترین حقوق ها را دارند.
خانم بنده با ۹ سال سابقه و ۷ سال ممیز بودن مالیاتی (معادل کارشناسی ارشد سایر ادارات) فیش حقوقیش ۵.۹۸۰.۰۰۰ تومنه. همه کارکنان مالیات غیر مدیر از حقوقشان شاکی اند.
یادمان باشد با شکستن پای دیگران ما بهتر راه نخواهیم رفت.
کاش فقط دنبال ترمیم جقوق خود بودید نه کاهش حقوق مردم
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1400/05/27 - 16:14
همه شغل ها اگر به درستی انجام گیرد سختی دارد ولی معلم غیراز حقوق هیچی ندارد،تازه معلم بدون مطالعه نمی تواند در س دبیرستان را تدریس کند استرس هم دارد . معاون ،مدیر وسرپرست هم حدود 40 سات کار می کنندسر پرست با تدریس 56کار می کند . باید زندگی همه بچرخد
پاسخ + 0 0 --
علیرضا 1400/08/10 - 20:54
شش میلیون حقوق هست ، لطفا پاداش های که هر ماه به یه بهانه هم بهشون میدن بگو
پاسخ + +39 -1 --
سجاد 1400/06/04 - 22:07
سلام به همگی
معلم بزرگوار و بقیه کارکنان دولت عزیز
من کارمند دارایی هستم و بالا هم کامنت های من را می‌بینید
ما تا حالا نتوانستیم یک روز مرخصی کرونایی بریم حتی تعطیلی ها های کرونایی را در اداره بودیم ، حتی پارسال ۷ روز از مرخصی های من سوخت و کلا ۸ روز مرخصی رفتم در یکسال
من نمیدونم که پاداش ۲۱۷ داره از چشم همه در میاد
ولی بهتون میگم که به خدا هیچ خبری نیست و ما اگر یه سوپری می‌زدیم و آنقدر تایم حتی بدون این استرس روش میگذاشتیم تا ۵ برابر این درآمد داشتیم.
تمام کارمندان دولت مخصوصاً معلمین عزیز دو شغله هستند ، ما حتی نمی‌تونیم به زن و بچه هامون برسیم.
مسئولیت و استرس کار ما به شدت زیاده،
ما کارمند بازنشسته داریم که بعد از ۲ سال بازنشستگی به علت خطای سهوی به صورت ماهیانه از حقوق بازنشستگیش داره ضررو زیان دولت را میده ، یا نمونه دیگه ای از شدت استرس مشکل پوستی و حتی پاره شدن شبکه چشم داشتیم
مرخصی کرونایی پیشکش شما کارمندان محترم ، اگر میشه لطف کنید پیگیر باشین که ما مرخصی استحقاقی هامون را بریم .
پاسخ + +35 -1 --
سجاد 1400/06/05 - 11:03
ما کارمندان مالیاتی موافقیم که تایمی که میزاریم و استرس و فشار کاری و مسئولیتی که داریم با بقیه کارمندان دولت منجمله معلمین عزیز مقایسه محتوایی بشه و خواهید دید که با ثابت بودن حقوق شما عزیزان ، حداقل دو برابر الان دریافتی خواهیم داشت
باید نحوه کار ، شیوه کار ، تایم کار ، مسئولیت و.... اشل گذاری بشه و در کل تحقیقاتی انجام بشه ، تا هر کس که از راه رسید چشمانش را نبنده و فقط دهان بزرگوار را باز کنه.
والله بین دوغ با دوشاب فرق هست.
همین الان هم دریافتی شرکت نفت ، گاز و برق اصلا ربطی به ماها نداره.
واسه راه رفتن پا دیگران را نشکنید ، چون نمیتوانید در این صورت هم راه برید
پاسخ + +4 -6 --
ناشناس 1400/07/10 - 11:06
مامورین مالیاتی به دلیل سیستم حاکم در امور مالیاتی نیاز به آموزش علمی واخلاقی وادب برخورد با ارباب رجوع دارند،عموما متکبرانه برخورد می کنند،که البته ناشی از جهل می باشد،لذا ضمن آموزش افزایش حقوق نیز باید در حد سایر کارمندان دولت باشد ولا غیر
پاسخ + 0 0 --
ناصحی 1401/03/01 - 22:02
جناب شما رفتی باهات بد برخورد شده باید به همه کارمند های مالیاتی نسبت بدی؟ تاحالا واسه مالیات جلوت گریه کردن؟ داد و بیداد کردن؟ یقتو گرفتن واسه مالیاتی که دست تو نیست؟ متاسفانه همه فکر میکنن مالیاتی که میدن صاف میره تو جیب کارمنداش ولی....
پاسخ + +6 -1 --
رضا 1400/07/18 - 21:43
من ریس گروه حسابرسیم خدا رو شاهد میگیرم از وقتی وارد اداره مالیات شدم یه روز خوش نداشتم استرس مرور زمان سالی 300 الی 400 تا پرونده ریز و درشت بازرسی دیوان محاسبات دادستانی فحش ارباب رجوع .غرو غرو بالا سریا برا تامین وصولی قرار کارشناسی و هزار مصیبت دیگه بخدا وندی خدا سالی دو سه روز مرخصی میگیرم اونم وقتی مریض میشم حقوقش اگه یکم از جاهای دیگه بیشتر باشه که نیست به بد بختیش نمیارزه ای کاش همتون یه بار تیر ماه رو تجربه می کردین یه بار استرس مرور رو درک میکردین بخاطر شرایط کرونا امسال مهلت رسیدگی تا ابان تمدید شد اولش قرار به رسیدگی 25 درصد پرونده ها بود ولی دیقهه 90 اقایون گفتن همه پرونده ها رو رسیدگی کنین دارم زیر فشار کار و استرس دق میکنم . به والله قسم دوست داشتم یه باغبون ساده بودم
پاسخ + +7 -1 --
علیرضا 1400/08/11 - 12:01
کسی میدونه یه کارمند امور مالیاتی با ۱۰ سال سابقه و مدرک کارشناسی در یک ماه چقدر حقوق و چقدر مزایا بهشون تعلق میگیره ؟
پاسخ + +8 0 --
عباس بشیری 1400/09/21 - 17:14
سلام خدا وکیل بگم
بنده با 12 سال سابقه و مدرک ارشد حدود 8 میلیون حکمم هست و حدود 4 میلون تومن هم ( البته متغییر گاهی هم کمتر میشه ) پاداش و مزایا دارم همین.
جمع کل حقوق و پاداش ماهانه و پایان سال به 13 تومن نمیرسه
البته دوستان فرمودن با این همه فشار کاری و استرس.
بخدا زیاد نیست.
خواستم صادقانه عرض کنم
پاسخ + +4 -2 --
علیرضا 1400/09/21 - 23:14
یکی از دوستای من خانومش کارمند امور مالیاتی هست و اینطور که خودش تعریف میکرد میگفت امسال تا حقوق برج ۸ که حساب کردیم حدودا ماهیانه نزدیک ۱۵ میلیون حقوق و پاداش و مزایای خانومم هست
پاسخ + 0 0 --
محمد 1401/06/15 - 18:59
8+4=13 خدا به داد مالیات کشور برسه
پاسخ + +4 -3 --
عسکری 1400/09/24 - 23:18
هیچ اداره ای و هیچ کارمندی حمال تر از کارمند ادتره امور مالیاتی نیست.همس باید کار کنی.هزارتا کار باید انجام بدی.فحش بتید بخوری .کمترین حقوق رو کارمندای امور مالیاتی میگیرن.در صورتی که باید از همه کارمندای دیگه بیشتر بگیرن چون کارشون بیشتره و اداره ای هیت که برا دولت درامد کسب میکنه نه اینکه مثل اداره های دیگه هزینه داشته باشه برا دولت...خدایی خیلی بیشتر باید بهشون رسیدگی بشه
پاسخ + +1 0 --
نعمت الله 1400/10/06 - 00:51
پدر اینجانب معلم بازنشسته مقطع راهنمایی بودن وبه من نصیحت میکرد که هیچوقت معلم نشم، الانم کارمند امور مالیاتی هستم و خودمو با پسر عمم که معلم هستش مقایسه میکنم که برام تعریف میکرد که یکسال بیشتر در هفته یک روز کلاس میرفته و با هماهنگی مافوقش برنامه ای که بایست هفته ای سه روز میرفته را یک روزه جمع میکرده،البته بعدا اداره اش متوجه میشه و جلوش را میگیرن. کارمند مالیاتی یکی از پر استرس ترین شغل ها در ایران هستش حقوق ماهیانه اش با ادارات دیگه مقایسه بشه کمتر نباشه بیشترم نیست حکم های یک کارمند رسمی با قراردادی و آقایان با خانم ها متفاوته ولی یک کارمند با هفت هشت سال در حدود هفت تا هشت تومان حکمشه که با کسورات به شش تومان میرسه و چیزی در حدود چهل درصد حقوق هم پاداش دارن که سرجمع ماهانه چیزی در حدود 12 تومان میشه که با احتساب استرس مرور زمان و نرم افزارهای مختلف که در حدود 30 برنامه هستش حقوق زیادی نیست
پاسخ + +8 -2 --
ناشناس 1400/11/16 - 17:59
والله قسم این کارمندان دارایی دروغ میگن حقوقشون کمتر از 15 میلیون نیس باجناق من عرض 6 سال که کارمند دارایی شده 2 تا خونه لوکس و ماشین 200 میلیونی داره همش از حقوق کارمندی بوده از باباش یک قرون نرسیده بهش ....من که راضی نیستم
پاسخ + 0 0 --
داریوش 1402/01/27 - 20:14
مطمئنی باجناق رشوه نگرفته
پاسخ + +5 0 --
کارمند 1400/12/20 - 09:46
باسلام
نیاز به این همه بحث و جدال نیست همتون یه نمونه فیش همین ماه را بذارید توی سایت. والسلام
پاسخ + 0 0 --
کارمند بخش خصوصی 1401/02/09 - 11:21
سلام ،یکی از افراد خیلی نزدیک بنده یه خانمی هست که حدود ۳ سال پیش با نامه بنیاد شهید تو امور مالیاتی استخدام شد ،جالبه تو این سه سال با حقوقی که گرفته تونسته تمام خونه رو باز سازی کنه ، ماشین پراید رو تبدیل به ۲۰۶ و بعد تبدیل به دنا پلاس کرده و الان هم باتوجه به اینکه شرکت مدیران خودرو قرارداد خودروی اقساطی با کارمندای اداره مالیات بسته تصمیم به بروز رسانی مجدد خودرو داره ، تمام لوازم برقی منزل رو عوض کرده ( البته از یکی از مودیان مالیاتی بصورت اقساط برداشته) ، یک واحد مسکن مهر تو فاز ۹ پردیس خریده ، سالی دو مرتبه با سهمیه اداره سفر میره ، حدود ۹ ماه هم مرخصی زایمان داشته ، به قول خودش بعد ساعت اداری گوشیش رو خاموش میکنه که از اداره کسی بهش تماسم نگیره ، تا قبل از استخدام ایشون تو اداره مالیات به خاطر درآمد پایین همسرش حتی توان رهن خونه نداشتن و تو خونه پدرشوهر هستند و الان حدود یکسال و نیمه که همسرش بیکار هست ، ایشون قبل از اشتغال تو اداره مالیات در خواست کار تو شهرداری داده بودن ، سال گذشته براشون تو شهرداری تهران کار درست شد ولی حاضر به جابجایی و اشتغال تو شهرداری نشد .....!!
پاسخ + 0 0 --
ناصحی 1401/03/01 - 22:05
ماشین 200 میلیونی منظورت پرایده دیگه؟
پاسخ + 0 -5 --
محمد & سعید حسابدار 1401/02/22 - 19:32
لطفا دروغ نگو کی با3 سال سابقه مبتونه خونه و نه درست کنه و ماشبن بخره تو این گرونی کارمند مالیات کمترین دریافتی رو دارن.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1401/05/03 - 14:40
واقعا باید تاسف خورد که اینقدر راحت همدیگر را خرد می کنیم من با مدرک فوق لیسانس با ۹ سال سابقه تدریس در مراکز عیر انتفافی در اداره مالیات با کلی مطالعه و تلاش استخدام شدم باور کنید اگر اموزش و پرورش رشته ام را میخواست و جابحایی مجاز بود میرفتم چون حداقل تدریس خصوصی ریاضی میکردم ولی الان که تقربیا نیمه ۱۴۰۱ است و ساکن شهرستانم به خدا قسم اخر ماه بعصی موقع داخل حسابم به ۵۰ هزلر تومان میرسه با قسط و وام در سن ۳۸ سالگی ماشین دست دوم و ی خونه ۱۲۰ متری خریدم.
متاسفاته مدیران بالا دستی ما اصلا به رفاه ما اهمیت نمی دهند.
ارزوی سلامتی برای همه عزیزان
پاسخ + +5 0 --
نسرین 1401/06/01 - 22:56
عزیزان هموطن، برای افزایش حقوق معلمان شریف، که نباید حقوق کارکنان مالیاتی رو کم کنن.یا برای افزایش حقوق کارکنان شهرداری که نباید حقوق کارکنان فرمانداری یا فلان اداره کم بشه.
معلمان سرزمینمون که امانتدار فرزندان ما هستن و بزرگترین سرمایه های زندگیمان رو دستشون می‌سپاریم، باید به اندازه اهمیت جایگاه و منزلت معلمی حقوق دستمزد بگیرن که دغدغه ی فکری نداشته باشن و همه ی همّ و غمّشون تربیت جگرگوشه های ما باشه. مگه سفیدکارِ ساختمونه که ساعتا و مرخصیاشو متر میکنین و میشمارین؟!

کارکنان زحمتکش مالیاتی هم بدلیل خطراتی که در کارشون دارن و سر و کله زدن با اقشار مختلف برای گرفتن حق ملت از کاسب کار و ... و تامین خزانه ی بیت المال هم می بایست با توجه به این سختی ها حقوق و مزایای متناسب بگیرن .
منظ
عزیزان هموطنم ، اگه قوانین پرداخت ایراد داره و درسازمانی به پرسنل کم توجهی شده، ساده نباشید که دلیلش رو بخاطر توجه زیادی فلان سازمان به پرسنل ش بدونین.


شماها چرا یقه ی خودتون رو گرفتین
به این بحث های بالا نگاه کنین بچه گانه نیست؟
پاسخ + 0 0 --
ملیکا خانوم 1401/08/25 - 16:47
سلام خسته نباشید
من بتازگی تو سازمان مالیاتی بعنوان مأمور ماليات قبول شدم و واقعا از کامنت شما خوشم اومد
واقعا من فکر نمی‌کنم تو کشورهای دیگه اینجوری باشه و مردمش همش دوست دارن کسای دیگه پیشرفت نکنن
پاسخ + +2 0 --
کوروش منصوری بروجنی 1401/09/15 - 16:03
سلام به همگی
من کامنت ها رو خوندم، از دید من هر چقدر این خانم نسرین با وجدان و مودب و فهمیده و منصف هست ، در عوض اون مردک به اصطلاح معلم به نام کریم یک دیوانه بی تربیته که حقشه توی گنداب بمیره. کسی که بدون آگاهی از وضعیت شغلی کارمندان مالیاتی در مورد این قشر زحمتکش که هدف بیشترین تهمتها و ناسزاها قرار میگیرن و دائما خودشون و خانواده شون تهدید میشن و حتی نمیتونن سالانه از ۱۵ روز مرخصی استفاده کنن و . . . نظر منفی میده ......
پاسخ + +2 0 --
رضا 1401/11/01 - 22:52
والا پدر ما سی سال تو دارایی کار کرد، حالا بازنشست شده ماهی ۸تومن میگیره. خانواده ۴ نفره ایم. خداوکیلی همون روز اول که حقوق میدن ۷ تومنش میره جا بدهی و قسط
پاسخ + +2 0 --
ارزو 1401/12/28 - 00:03
با عرض سلام در این که کارمند مالیاتی حقوق بیشتری میگیره هیچ شکی نیست واینم که اگه حلال وار کار کنن کارشون بیشتر ه شکی نیس درسته معلمی اسون و بی اهمیت ولی فکر نمیکنی تقدیر تون بوده یه همچین جایی با این مقدار شاغل باشی این فرهنگی های بیچاره از سر ناچاری به این شغل روی اوردن هرکی نارحت از کارمند اداره مالیات وطفلکی خیلی تحته فشار همین حالا با یه فرهنگی جاشو عوض کنه؟
پاسخ + +1 0 --
نیلوفر 1401/12/28 - 07:30
من کاری به حقوق و مزایای هیچ کارمندی ندارم ولی متاسفم برای برای افراد بی خرد و بی ادبی که به قشر معلم ها توهین میکنند بدون هیچ آگاهی و اطلاعی اینقدر شعور ندارند که اولا تعطیلات تابستانه در کل دنیا برای معلم ها وجود دارد چون سروکار معلم با دانش آموز هست مگر میشود کل سال دانش آموز درس بخواند بدون وقفه !! ضمنأ معلم در طول سال هیچ گونه مرخصی ندارد اگر حتی یک روز بخواهد مرخصی بگیرد باید جایگزین داشته باشد وگرنه کسر از حقوق میشود و در مورد تعطیلاتی مثل برف شدید یا کرونا ،مگر تقصیر معلم هست که به خاطر این گونه موارد تعطیل اعلام می‌شود ؟!! شعور این را ندارید که بفهمید ؟!!! و در آخر در مورد ساعت کاری معلم اولا معلمی که از ۷ صبح تا ۱۲/۳۰ به قول شما سر کار میرود میفهمی سر کله زدن با ۴۰ تا بچه زبون نفهم که احتمالا یکیش هم بچه ی خود شماست یعنی چه ؟! تو خودت از پس یکی دوتا بچه تو خونه ات برمیای ؟!! ضمنا معلم اکثر روزها بعد از ساعت کاری هم تو منزل مشغول بعضی کارهای مدرسه مثل تصحیح اوراق و وارد کردن نمرات بچه ها و ...هست !!!
بهتره درک و شعور تون بالا ببرید بعد شروع به نوشتن کنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1402/03/24 - 14:53
عالی بود نیلوفر خانم
هر شخصی در هر مقام و منزلتی باشه خدمت به جامعه است .افزایش حقوق وپاداش ومزایا ی ارگان ها دست خودمون نیست تعیین کننده نیستیم.اعتراض می کنیم اگر گوش شنوایی باشه و رسیدگی کنه .
رفاه نسبی حق همه ی مردم است
از نظر بنده هم فرهنگ جامعه و آموزش و تربیت در مرتبه ی بالایی در کشور باید قرار بگیره ارزش و مقام و شخصیت در هر شغلی باید حفظ بشه با برپایی حقوق عادلانه .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1402/03/24 - 14:54
عالی بود نیلوفر خانم
هر شخصی در هر مقام و منزلتی باشه خدمت به جامعه است .افزایش حقوق پاداش و مزایای ی ارگان ها دست خودمون نیست تعیین کننده نیستیم.اعتراض می کنیم اگر گوش شنوایی باشه و رسیدگی کنه .
رفاه نسبی حق همه ی مردم است
از نظر بنده هم فرهنگ جامعه و آموزش و تربیت در مرتبه ی بالایی در کشور باید قرار بگیره ارزش و مقام و شخصیت در هر شغلی باید حفظ بشه با برپایی حقوق عادلانه .
پاسخ + +2 0 --
ع 1402/02/01 - 03:23
خدایا شکرت که بیکاریم
پاسخ + +7 0 --
جمیله عالیا 1402/04/10 - 15:18
احکام حقوقی کارمندان سازمان امور مالیاتی بسیار پایین است در تیرماه که کارمند امور مالیاتی در اوج فشار کاری به سر میبرد وتا ساعت ۱۰ شب باید در اداره بماند فرهنگیان محترم تعطیل ودر حال استراحت به سر میبرند شغل مامور مالیاتی یک شغل فرسایشی هست درحالیکه احکام حقوقی کارمندان مالیاتی از اکثر سازمان ها پایین تر هست
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1402/05/23 - 23:17
فقط صنعت نفت
حقوقش عالیه به خدا
پاسخ + +1 0 --
M 1402/09/05 - 14:31
ب نظر بنده کار مالیاتی بسیار سنگین هستش و نیاز به تشویق .و کار بسیار تخصصی هست.
اگه به عدالت باشه شرکت نفت ک کارمندان وکارکنانش همه حقوق توپ میگیرن..
برید سراغ شرکت نفت. مالیاتیا اندازه کارمندای معمولیه حقوقشون
پاسخ + 0 0 --
ناصر 1402/11/16 - 00:15
هر کسی شاید اگر خودخواه نباشد، زندگیش شیرین باشه. معلم یا کارمند دارایی، جفتشون زحمت زیادی میکشن و بنظرم حداقل باید افرادی که سال اول خدمتشونه، حداقل باید دوبرابر قانون کار پول بگیرن. ولی همتون برید خداتونو شکر کنید. در بخش خصوصی ،کارگران بدبخت عرق میریزن و حقوق ماهیانشونو با هزار التماس باید از کارفرمای ظالم بگیرن. یعنی ماهی نیست که توش حداقل بین 50 الی 80 بار نگیم پول بده پول بده پول بده پول بده. وقتی هم ناراحت میشی میگن برو هرجا دلت میخواد کار کن. نه بیمه تکمیلی نه پاداشی نه مرخصی استحقاقی. هیچی. برید خداتونو شکر کنید لااقل پولتونو اول ماه بهتون میدن و دغدغه وصول حقوق ندارید
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1402/12/08 - 16:43
دوستان گرامی
با هم این گونه رفتار نکنید
دستمزد همه باید نسبت به تورم بالا رود
حالا این که ....بی کفایت هست تقصیر هیچ کدوم از کارمندان گرامی نیست
پاسخ + 0 0 --
حسن 1403/04/17 - 10:12
دارایی و نفت کل بودجه رو صرف میکنن به بقیه کارمندا چیزی نمیرسه
پاسخ + +1 -1 --
زهرا 1403/06/23 - 00:04
من کارمند مالیاتی بودم و انتقالی گرفتم به اموزش و پرورش از وقتی اومدم اینجا تازه میفهمم بخور و بخاب و کارمندی ینی چی سه ماه کامل کنار زن و بچه مابقی هم هفته ای دو روزحقوقم هم تفاوتی نداره
پاسخ + 0 0 --
محمود 1403/09/30 - 01:21
باسلام خدمت همه‌ی بزرگواران، این همه به معلمان عزیز توهین نکنید همتون زیر دست معلمان بودید درس یاد گرفتید وبه این مقام رسیدید. باید شماها پای معلمان رو ببوسید

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

خیلی زیاد - 1.9%
زیاد - 0.9%
متوسط - 2.3%
کم - 2.5%
خیلی کم - 92.4%

مجموع آرا: 1986

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور