صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

اعتراض شدید به نحوه اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان

فرهنگیان تهران | تهران

اعتراض شدید به نحوه اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان

سلام
چرا آن قدر تبعیض تو این آموزش و پرورش هست ؟
چرا باید تعداد ارائه مدرک در آموزش و پرورش محدود باشد؟
تکلیف نیروهایی که دهه 70 از تربیت معلم با فوق دیپلم آمدن و بعد کارشناسی و ارشد ارائه دادن چیست؟
چرا نباید مدرک دکترا و ارشد دهه 70 اعمال بشه ؟
تکلیف نیروهای خدماتی که درس خواندن و مدرک گرفتن چیست ؟
تکلیف نیروهای اداری که مدرک گرفتن چیست؟
آیا می توانیم به دانش آموزان و یا حتی به فرزندان خود بگوییم درس بخوانید و ادامه تحصیل دهید وقتی مارو جلوی چشم میبینن که عاقبت درس خواندن چی شده؟
وقتی نگاه مسئولین به آموزش و پرورش بسته و غیر کارشناسی باشه بهتر از این نمی شود .
به اندازه کافی نیروهای آموزش و پرورش دلسرد هستن .
آن قدر به این قشر محترم و زحمتکش که دلسوزانه کار می کنند ظلم نکنید .
امیدوارم این مطالب را مسئولین بخوانند و کمی فکر کنند که از دامن چه کسانی به مسئولیت رسیدن .


« دیدگاه ها و نظرات افراد و گروه ها لزوما نظر صدای معلم نیست ؛ این رسانه آماده انتشار پاسخ مسئولان و افراد مخاطب می باشد »

« آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در صدای معلم »

کانال تلگرامی صدای معلم

ارسال مطلب برای صدای معلم


اعتراض شدید به نحوه اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان

خوانده شده: 5186 دفعه دوشنبه, 13 بهمن 1399 18:09

نظرات بینندگان  

پاسخ + +45 0 --
محمد ت 1399/11/16 - 09:24
اقای الهیار ترکمن مطالب شما را خواندند و از 99.11.1 حقوق تفاوت تطبیق را قطع و هاپلو کردند
پاسخ + +2 0 --
تربیت معلمی 1399/12/08 - 18:33
آقای الهیار ترکمن معاونت محترم پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش
ما مطلبی از شما رو خوندیم همین امسال و در فاصله دو سه ماه پیش در رسانه ها(که با سرچ کردن ساده مطالب شما قابل راستی آزمایی است) که از قول حضرتعالی نقل شده نامه نگاری کردین ورودی آموزش و پرورش با هر مدرکی رو با توجه به اینکه ورودی همه ادارات لیسانس هست ، معادل پایه لیسانس حساب کنن و حتی فرمودین تعاملات با سازمان اداری استخدامی خیلی خوب پیشرفته در این خصوص ....پس چی شد؟ لطفا کاری بکنین که حق ماها تضییع نشه.
پاسخ + +51 0 --
یوسفی 1399/11/19 - 09:05
واقعا متاسفیم که درآموزش وپرورشی که مهدعلم است برای ارتقای معلمش محدودیت می گذارندکسی که بااستعداد وپشتکارش تامراحل آخرتحصیلات راگذرانده چرانبایدازمواهبش استفاده کندبجای تشویق بایدسرزنش خود,خانواده واطرافیانش رابشنود.معلمی که بامشقت فراوان دکتراگرفته بایدازمزایای مدرکش استفاده نکند؟این چه منطقی است که اینگونه باذهن وروح معلم می کنند.آیاانگیزه ای برای کارباقی می ماند.همکاران ذی نفع,بیاییم ازهرطریق شده پیگیراین حقمان باشیم.این کارماهم احقاق حق ماست وهم راهی برای ارتقای مقام معلم فرهیخته است.
پاسخ + +2 0 --
عاطفه فتحی 1399/12/01 - 02:26
سلام رحمت بر پدر و مادرتون حرف دل منو زدید بخدا غصه داره نابودم میکنه دیگه نمیدونم چه کنم به همه وزارتی هام گفتن اصلا نمیذارن وزیروببینیم
پاسخ + +2 0 --
عاطفه فتحی 1399/12/01 - 02:28
من هستم ۰۹۱۰۵۹۶۶۲۰۶
پاسخ + +45 -1 --
طاهری 1399/11/23 - 06:05
کاری که مصوبه اعمال مدرک دوم با فرهنگیان کرد تبعیضی آشکار بین معلمان بود.

همکارانی که از سال 95 منتظر اعمال مدرک بودند مدرکشون اعمال نشد!!!
ولی همکارانی که با یقین به عدم اعمال مدرک، ادامه تحصیل داده بودند و تازه فارغ التحصیل شده بودند مدرکشان اعمال شد.
به نظر شما این ناعادلانه نیست؟
ما علم به عدم اعمال مدرک داشتیم، ولی آنها یقین داشتند، چون عدم اعمال مدرک ما را می دیدند!!
پاسخ + +78 -1 --
ل- ن 1399/11/23 - 21:37
خدا باعث و بانی این تبعیض را لعنت کنه تبعیض بین معلمان و سایر کارمندان را دیده بودیم ؛ ولی تبعض بین خودمان را ندیده بودیم انصاف نیست با این که از ۹۵ منتظر اعمال مدرک بودیم' مدرکمون اعمال نشه
پاسخ + +2 0 --
عاطفه فتحی 1399/12/01 - 02:27
الهی خیر ببینین حرف منو زدین آخه کسی هست اینارو بخونه
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/12/27 - 22:13
الهی آمین
پاسخ + +1 0 --
عارف 1400/01/05 - 15:13
آمین
پاسخ + 0 0 --
عاطفه فتحی 1401/06/01 - 17:55
الهی به حق محمد و آل محمد خیر نبینن.کار خودشون که انجام شد بقیه رو نادیده گرفتند
پاسخ + +36 0 --
داود یاراحمدی 1399/11/29 - 15:55
دهه 70 اکثر نیروهای آموزش و پرورش با دیپلم استخدام و در مناطق محروم روستایی مشغول به خدمت شدند چرا مدرک ارشد و دکتری آنها اعمال نمیشود و استخدام شده های جدید تا دکتری اعمال میشود این دوگانگی و تبعیض را بین فرهنگیان بوجود می آورد نمایندگان مردم باید اصلاحیه ای صادر و حداقل مدرک رو لیسانس در نظر بگیرند تا حقی از همکاران ضایع نگردد.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/12/25 - 19:30
دهه شصتی ها همیشه مظلوم بودند
ولی دهه هفتادی ها دیگه چرا؟
پاسخ + +39 -1 --
داود یاراحمدی 1399/11/29 - 16:07
قانون که عطف به ماسبق نمیشود تا قبل از ارسال بخشنامه ممنوعیت اعمال مدرک برای ادامه تحصیل مانعی نبود و همکاران با هزینه شخصی و در وقت آزاد ادامه تحصیل دادندباید بعداز تاریخ صدور بخشنامه سال93 ممنوعیت اعمال مدرک در مورد همکاران اجرا و ماقبل آن در نظر گرفته نشود این ظلم آشکار به نیروهای دیپلم و فوق دیپلم دهه 70 است که در شرایط سخت مشغول به خدمت در این مرز و بوم بوده اند
پاسخ + +46 0 --
معلم 1399/12/01 - 19:50
باید هر نوع محدودیتی برای ادامه تحصیل فرهنگیان چه از نظر تسهیلات ادامه تحصیل یا اعمال مدرک برداشته شود.شرایط مامور به تحصیل نیز احیا شود این حق مسلم همه فرهنگیان است .مسئولان صدای معلم لطفا این خواسته ها را به صورت جدی پیگیری کنید
پاسخ + +37 0 --
نیروی اداری 1399/12/03 - 10:02
با سلام و احترام
یا مسئولین نمی دانند یا خود را به ندانستن زده اند.
من مدرک لیسانسم را بخاطر عدم همخوانی پست با رشته تحصیلی( آموزش ابتدایی) اعمال نمی کنند و ارشدم( مدیریت آموزشی) که همخوانی دارد را بخاطر تبعیض در ابلاغ بخشنامه اعمال مدرک چون نیروی اداری هستیم اعمال نمی کنند. حالا حدود 4 سال است که هم هزینه کردم درس خواندم، هم پولم از دستم رفت و سودی نمی گیرم، هم مدرکم اعمال نشده و از مزایای آن استفاده نمی کنم، هم اعصابم خورده و شرمنده زن و بچه شدم که در آموزش و پرورش دارم کار میکنم ....
مسئولین با این شرایط اقتصادی خود را به خواب زدند و متاسفانه تلاش ما برای بیداری آنها بیهوده است....تمام
پاسخ + +41 0 --
محمدی 1399/12/03 - 19:38
نیروهای فوق دیپلم تنها نیروهای مغفول از اعمال مدرک دوم فرهنگیان هستند لطفا مشکل فوق دیپلم ها را حل کنید . چرا معلمی که با سرمایه و وقت خودش رفته ادامه تحصیل داده مدرک تحصیلی اش را عمال نمی کنند.
پاسخ + +2 0 --
شکیب 1399/12/08 - 17:20
دقیقا
پاسخ + 0 0 --
اعظم 1400/02/04 - 07:22
دقیقا و احسنت
پاسخ + +43 0 --
عارف 1399/12/03 - 19:40
به نظر من این دولت بود این اعمال محدودیت مدارک تحصیلی کارمندان را در حکم اجرا کرد و قبلا سابقه نداشت همچین کاری و همین دولت باید در مدت باقیمانده تا شهریور، این محدودیت ها را نه تنها برای فرهنگیان بلکه برای کلیه کارمندان دولت لغو کند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1400/01/04 - 13:32
دقیقا" همین دولت بود! و قبلا چنین تبعیض هایی و یا چنین محدودیت هایی بر سر راه دانش افزایی وجود نداشت.
پاسخ + +1 0 --
عارف 1400/01/05 - 15:14
پس کی بود. همینا بودند مدرک رو هم جیره بندی کردند.
پاسخ + +29 0 --
منصوری 1399/12/03 - 19:45
جانا سخن از زبان ما می گویی
این اعمال مدرک دوم فرهنگیان فقط شده ابزار اختلاف بین فرهنگیان چرا تا قبل از سال ۹۵ همه مدرک ها اعمال شد در حکم کارگزینی ولی الآن مانع ایجاد می کنند.
خدایی اگر بدای پولشان است ، مدرک را اعمال کنند، پولش را اضافه نکنند....واقعا ظلم است معلم ادامه تحصیل دهد ولی مدرک تحصیلی اش را اعمال نکنند.
البته ظاهرا مشکل همه حل می شود به جز سه گروه
کارمندان اداری
مدرک دکترا برای کسی که با فوق دیپلم تربیت معلم استخدام شده . مدارک دانشسراهای مقدماتی .
پاسخ + +37 0 --
فرهنگی ورودی فوق دیپ 1399/12/03 - 19:53
تورو خدا این محدودیت در اعمال مدرک تحصیلی را برای همه کارمندان و معلمان لغو کنید. هرجا نیاز باشد به رشته مورد نظر ، مدرک را اعمال کنید.
در حال حاضر با اینکه مشکل بسیاری از فرهنگیان برای مدرک دوم حل شده اما گروه فوق دیپلم که فارغ التحصیل تربیت معلم هستند و تا سال ۹۱ بالاترین مدرک دانشگاهی آموزش و پرورش بوده اند، مورد کم مهری قرار گرفته اند و مدرک دکترای آن ها اعمال نمی شود که باید فکری کرد....دلیل منطقی برای این تبعیض وجود ندارد. تا سال ۹۵ مدرک فوق دیپلم ها تا دکترا اعمال شده اما در این دولت ، آقای نوبخت با صدور بخشنامه ای ادامه تحصیل و اعمال مدرک کارکنان را لغو کرد .....باید فکری برای این تبعیض آشکار کرد.
پاسخ + +2 0 --
آموزگار 1399/12/06 - 15:29
حرف منطقی به دل میشینه. ناراحتی ما هم از همین تبعیض هاست. همه ی دغدغه های معلمین معیشتی نیستند. گاهی جایگاه، موقعیت ، رفاه ، وضعیت ادامه تحصیل و امنیت شغلی مسائل و مشکلات از این قبیل ، ضربه های سخت تری از دغدغه های مالی به معلمان وارد میکنند که باید در برنامه ریزی ها همه جوانب زندگی یک معلم در نظر گرفته شود.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/12/27 - 22:13
دقیقا"
پاسخ + +44 0 --
حق طلب 1399/12/03 - 20:29
چند ماه پیش معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفته با توجه به اینکه در کل کشور، مدرک پایه استخدامی لیسانس است و حتی نامه به سازمان مدیریت و برنامه زده اند که مدرک اول را برای همه معلمان، لیسانس در نظر بگیرند و ایشان همچنین اعلام کرده اند که تا حدود زیادی هماهنگی در این زمینه حاصل شده است....حالا عرض ما اینه چی شد نتایج اون رایزنی ها.....
البته در بخشنامه ای که اخیرا در مورد اعمال مدرک دوم فرهنگیان صادر شده ،اصلا اسمی از گروه فوق دیپلم به میان نیامده و شاید در نظر گرفتن اعمال مدرک برای دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس و ذکر نشدن فوق دیپلم نشانه ای از همان وعده ها باشد که فوق دیپلم ها را لیسانس در نظر می گیرند و اگر چنین باشد که مشکل اعمال مدرک برای فوق دیپلم هم حل می شود.....البته تا حالا که مسئولین امور اداری می گن فوق دیپلم ها فقط باید تا مدرک فوق لیسانس برایشان اعمال شود .
ما مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به این مصوبه که نتوانست مشکل گروه فارغ التحصیلان تربیت معلم را حل کند، اعلام می کنیم.
پاسخ + +2 0 --
معلم 1399/12/11 - 14:13
الآن چی پس . یادشون رفته یا موافقت نشده که اینجوری ما ها رو زدن زمین.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1400/01/04 - 13:35
کاملا حق با شماست و نباید نسبت به قولی که دادند و پیگیری هایی که به قول خودشون داشتند بی اعتنا باشند.
پاسخ + +32 0 --
علی علی نیا 1399/12/03 - 22:00
با سلام
از سایت صدای معلم ممنونم.
مجلس و دولت باید مشکلات ادامه تحصیل فرهنگیان را بدون تبعیض حل می کردند. فوق دیپلم ها تنها گروهی هستند که به حق خود نمی رسند با این مصوبه اعمال مدرک دوم فرهنگیان. امیدواریم به هر نحوی شده مشکل اعمال مدرک فوق دیپلم ها که فارغ التحصیلان دوره اول تربیت معلم هستند و خیلی برای تعلیم و تربیت زحمت کشید حل شود. با تشکر
پاسخ + +24 -22 --
بابایی 1399/12/03 - 22:03
دکتر نوبخت مچکررررریم از لغو اعمال مدرک تحصیل کارمندان!!!
پاسخ + +2 0 --
معلم 1399/12/09 - 15:17
واقعا بدترین تصمیم در طول تاریخ آموزش و پرورش و کلا نظام اداری ، منع ارتقای علمی است. البته خوشبختانه می شود آن را اصلاح کرد و ممنوعیت های مربوطه را لغو کرد.
پاسخ + +2 0 --
فرهنگی 1399/12/14 - 18:05
چرا تشکر از کسی که عامل محدودیت ها در اعمال مدرک تحصیلی کارکنان دولت شده صورت بگیره ....ما که از ایشان راضی نیستیم و انتظار داریم در مدت باقیمانده دولت یازدهم ، این آقا مصوبه ای که خودش ( مجموعه تحت امرش در سازمان برنامه و بودجه) مطرح کرده و ضربه زیادی به کارمندان دولت در مسیر ادامه تحصیل محسوب میشه لغو کنه.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1400/01/04 - 13:33
خون به دلمون کردند. خدا انتقام این همه زجری که دیدیم رو ازشون بگیره .
پاسخ + +40 0 --
بابایی 1399/12/04 - 06:04
خدا قوت دولت یازدهم و مجلس انقلابی برای این خدمت بزرگ به قشر خدوم فرهنگی. اول دولت فعلی این بدعت و منع اعمال تحصیلی را وضع کرد و عامل ناامیدی و یاس فرهنگیان شد ، اما مجلس انقلابی هم ضعیف عمل کرد و انتظار داشتیم مشکل را برای همه فرهنگیان حل کند، اما به جرات می توان گفت، زحمت کش ترین قشر فرهنگیان یعنی کسانی که بالاترین مدرک آموزش و پرورش تا سال ۱۳۹۱ (فوق دیپلم) را کسب کردند و در دورترین مناطق کشور خدمت کردند را نقره داغ کردند.
سئوال ما این است ، چرا معلم زحمت کشی برود با وقت آزاد و با هزینه خودش و با مرارت شبانه روزی ۴سال در دانشگاه تحصیل کند و مدرک دکترا بگیرد، ولی بگویند مدرک شما اعمال نمی شود؟ آیا این کار مبنای شرعی و قانونی دارد؟ زجرآور تر آنکه برای افراد دیگر تا پیش از این مصوبه ممنوعیت اعمال مدرک تحصیلی ، منعی وجود نداشته و مدارک تحصیلی همه اعمال شده، اما با مصوبه جدید، مانع ایجاد کرده اند!
آیا این کار با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همخوانی دارد؟
لطفا از تضییع حقوق جمع کثیری از فرهنگیان جلوگیری کنید.
پاسخ + +34 0 --
بهبود 1399/12/04 - 08:08
همه شعار می دهد ارتقای مقام و منزلت معلم را در برنامه کاری خود دارند. اگر معلم منع شود از ادامه تحصیل و اعمال مدرک تحصیلی پس چطور بگوئیم: ز گهواره تا گور دانش بجوی!
پاسخ + +2 0 --
معلم 1399/12/11 - 14:16
شعارمحوری به جای عملگرایی بشینه ، انتظار بیشتری نمیره جز ظاهرفریبی و اگر حق هم تضییع بشه باید اونقدر داد و قال راه بندازی که حرفت شنیده بشه در صورتی که نباید اینجوری باشه و حرمت ها و حقوق با رویکرد عدالت طلبانه و عمومی مورد قبول و احترام باشند.
پاسخ + 0 0 --
هدی 1400/03/30 - 17:10
واقعا شده اینور دیوار و اون ور دیوار مسخرست و حق کشی کلا باید برای همه معلمان،محدودیت اعمال مدرک نباشه این بدترین ضربه به اموزش و پرورش و ازبین بردن حق معلمان است
پاسخ + +27 0 --
معلم 1399/12/04 - 08:16
لطفا تا دیر نشده تمامی سدها را از مسیر موفقیت معلمان بردارید. منع معلم از افزایش دانش و بینش ، آخر و عاقبت خوبی ندارد. لطفا" مصوبه محدودیت اعمال مدرک را به طور کلی باطل اعلام کنید و این لکه سیاه را از تاریخ قانونگذاری نظام اداری حذف کنید. مسئولین گرامی اگر خوب دقت کنید و هدفتان خدمت خالصانه باشد بدون تردید.راههای دیگری برای صرفه جویی منطقی وجود دارد، صرفه جویی به قیمت ضربه بر روح و روان معلمین این مرز و بوم جایگاهی ندارد.صرفه جویی با منع علم آموزی معلمان، روش زیبنده ای برای نظام تعلیم و تربیت نیست.
پاسخ + +26 0 --
بردبار 1399/12/04 - 08:55
لطفا برای احقاق حق معلمان اقدام شایسته و فوری صورت گیرد تا معلم بتواند اولا خود به اوج قله رفیع علم و معرفت برسد تا دانش آموزان را برای رسیدن تا اوج علم و معرفت یاری دهد.
چگونه انتظار داریم مانع برای ادامه تحصیل معلم ایجاد کنیم اما معلم شاگردان را به ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر راهنمایی کند
پاسخ + +36 0 --
ر. م 1399/12/04 - 11:13
آقایون مسئول بالادست برای یه لحظه خودتون رو جای ما تصور کنین ، چهارپنج سال دانشگاه برای با هزار مشقت و این همه هزینه های گزاف و تحمل فشار اقتصادی ناشی از ادامه تحصیل مدرک بگیری ، بعدش بگن مدرک شما رو اعمال نمیکنن توی حکم چکار می کنی ؟
این قضیه در حالیه که برای همه کارمندان تا سال ۹۴ ، هیچ مانعی نبوده برای همه مدارک دانشگاهی اعمال شده، ولی الآن به لطف مقررات مصوب آقای نوبخت سازمان برنامه و بودجه و دولت دهم و یازدهم ، میگن بیخود درس خوندی، اعمال نمی کنیم. آیا ارتقای شان و منزلت معلم این بود؟ خدا از سر تقصیر این ناعدالتی و تبعیض میگذره آیا؟
پاسخ + +29 0 --
فرهنگی 1399/12/04 - 11:20
آقای حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش ، لطفا" به داد فرهنگیان برسید.چرا فرهنگیان ورودی با مدرک فوق دیپلم که زمانی نورچشمی وزارت آموزش و پرورش بودند و هرچه نظام تعلیم و تربیت دارد از فداکاری آنهاست، باید به این زودی ها فراموش شوند و مشکل مدارک تحصیلی همه فرهنگیان به جز آنها حل شود ولی مدرک بالاتر فقط تا مقطع کارشناسی ارشد اعمال شود؟ لطفا،" در مورد احقاق حقوق این گروه از معلمان دستورات لازم را صادر بفرمائید. با تشکر
پاسخ + +37 0 --
رشید 1399/12/04 - 11:30
خواهش می کنیم مصوبه اعمال مدارک برای فرهنگیان طوری اجرایی شود که همه فرهنگیان منعی برای ادامه تحصیل و اعمال مدرک نداشته باشند. نه از وقت آموزشی و اداری استفاده می کنند افرادی که ادامه تحصیل می دهند نه از هزینه بیت المال .
منطق این محدودیت و ممنوعیت چیست؟
صرفه جویی ؟!
منزلت معلم؟!
رعایت حقوق بیت المال؟!
..... مخ ما که نمی کشد ، موضوع چیه ؟
لطفا این محدودیت ها را رفع کنید ، اگر می خواهید معلم به نحو احسن راهبر فرایند تعلیم و تربیت باشد، باید منعی در ادامه تحصیل و دغدغه ای در این مسیر نداشته باشد. خدا از سر تقصیر اون کسی نگذره که بانی و باعث ممنوعیت در اعمال مدارک تحصیلی فرهنگیان شد. خواستند درست کنند و موانع رو بردارن، با مصوبه اعمال مدرک دوم فرهنگیان این بار دارن حق فوق دیپلم ها رو پایمال می کنن و مدارک دکترا اونا رو که با مشقت و مرارت گرفت باطل میکنن.
پاسخ + +35 0 --
حسینی 1399/12/04 - 11:33
تشکر از صدای معلم ممنونیم برای پیگیری احقاق حقوق معلمان . لطفا به مقامات مربوطه اعتراضات را ارجاع دهید.
پاسخ + +22 0 --
محزون 1399/12/04 - 13:09
لطف فرموده این مصوبه اعمال مدرک را طوری اصلاح بفرمائید که حق عده ای از بین نرود. نیروی اداری هم در این میان با اینکه در حقیقت نیروی آموزشی است، از اعمال مدرک محروم شده ، حق فوق دیپلم ها و دانشسرای مقدماتی ها هم تضییع می شود . لطفا تجدید نظر فرمائید.
پاسخ + +24 0 --
مجد 1399/12/04 - 13:15
بااین همه مانع تراشی در مسیر رشد و توسعه نیروی انسانی چطور می توانیم معلم را به جایگاه رفیع در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برسانیم. واقعا همتی جهادی می خواهد همه این موانع غیر منطقی را از سر راه معلمین بردارند. به نظر می رسه نیاز دستگاه به رشته مورد نظر باید ملاک اعمال مدرک تحصیلی باشد ولاغیر. درست مثل قبل از این ممانعت اعمال بیش از یک مدرک از سال ۱۳۹۴
پاسخ + +26 0 --
ناشناس 1399/12/04 - 13:18
منزلت معلم ایجاب می کند هیچ مانع و دغدغه ای در مسیر رشد و توسعه علمی او نباشد . تنها در این صورت می توان مرجعیت معلم را در همه زمینه ها عینیت بخشید.
پاسخ + +25 0 --
حسین 1399/12/04 - 13:46
یه راه بیشتر نداره
برگشت به حالت اول یعنی لغو تمامی محدودیت ها برای اعمال مدرک تمامی کارمندان دولت و آن هم کار همان کسی است که این محدودیت ها را وضع کرد یعنی آقای دکتر محمد باقر نوبخت.
مقامات مافوق ایشان می توانند به طریق قانونی ایشان و مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مجاب کنند تا تمامی محدودیت ها را از اعمال مدرک کارکنان دولت بردارد و به حالت اول برگرداند.
پاسخ + +20 0 --
امید 1399/12/04 - 13:55
ما امیدواریم به اصلاح فوری مصوبه به نفع عموم فرهنگیان خواهش می کنیم روی امید را به معلمان برگردانید و موانع ادامه تحصیل و اعمال ند ک را برای همه معلمان بردارید.
پاسخ + +39 0 --
معلم روستایی 1399/12/04 - 15:32
واقعا از مدیر این سایت که صدای رسای معلمان زجردیده است تشکر می کنم. من هم موافقم که نباید منعی برای اعمال کردن مدرک دانشگاهی همکاران لحاظ کرد. پیش خودمان فکر می کردیم که با مصوبه جدید اعمال مدرک فرهنگیان مشکل حل می شود ولی در کمال ناباوری دیدم تبدیل کردند به اعمال مدرک دوم فرهنگیان، یعنی مشکل نیروهای ورودی فوق دیپلم با این مصوبه حل نمی شود و این گروه از معلمان، فارغ التحصیلان تربیت معلم تا سال ۱۳۹۱ را در بر می گیرد که هم به لحاظ جمعیت، قشر عظیمی از فرهنگبان را شامل می شوند و هم به لحاظ نوع خدمات آنها که با دشواری های بیشتری همراه بوده است، در خور تقدیر و تکریم هستند که جا دارد ، مصوبه اعمال مدرک دوم با لحاظ کردن حقوق آنان اصلاح گردد.
پاسخ + +23 0 --
داوودی 1399/12/04 - 15:43
در مصوبه جدید کارمندان آموزش و پرورش هم دیده نشدند و شرط اعمال مدرک برای آن ها انتقال به مدارس است و شاهد انتقال اجباری کارمندان اداره به مدارس خواهیم بود . این امر در حالی است که در حقیقت رسته نیروهای شاغل در ادارات آموزش و پرورش هم آموزشی است و نباید منعی برای اعمال مدرک آن ها باشد. بنابراین با مشروط شدن اعمال مدرک نیروهای اداری به حضور در مدارس . ادارات آموزش و پرورش هم از نیروهای باتجربه خالی خواهد شد.
پاسخ + +33 0 --
معلم 1399/12/04 - 15:47
لطفا مدرک دانشگاهی همه معلمان را به شرطی که مرتبط و مورد نیاز باشند، در حکم کارگزینی اعمال کنید.
پاسخ + +17 -6 --
معلم 1399/12/04 - 16:15
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
پاسخ + +32 0 --
معلم 1399/12/04 - 16:18
اعتراض حق است اگر گوش شنوایی باشد
پاسخ + +34 0 --
رحیمی 1399/12/04 - 16:23
دارم افسردگی میگیرم وقتی میدونم هرچی زحمت کشیدم برای مدرک دکترا همش پوچ و بیخودی بوده. ما که واگذارشون رو کردیم به خدا.
پاسخ + +22 0 --
....... 1399/12/04 - 16:28
معلم ، باید دغدغه علمی نداشته باشد. باید اسباب پیشرفت علمی معلم فراهم شود. اسباب پیشرفت که فراهم نمی شود ، آیا سزاوار است جایگاه علمی معلم و مدرک تحصیلی او را که با زحمت کسب کرده از او بگیریم ؟
پاسخ + +20 0 --
محمدی م 1399/12/04 - 16:33
رفع این مشکل فقط به دست رئیس جمهور است که دستور لغو محدودیت های اعمال مدرک را برای همه کارمندان صادر کند. فقط از دست رئیس جمهور بر می آید و بس .
از مدیر سایت صدای معلم می خواهیم ، مراتب درخواست لغو محدودیت های اعمال مدرک را برای کل کارمندان دولتی به دفتر ریاست جمهوری و یا شاید مقامات مسئول دیگر انعکاس دهد .
پاسخ + +36 0 --
صابر 1399/12/04 - 16:35
نمایندگان مجلس که شعار می دادند مشکلات ادامه تحصیل معلمان را رفع می کنند کجایند؟
پاسخ + +23 0 --
فرهنگی 1399/12/04 - 17:04
راه حل یه ذره شجاعته برای پذیرش اشتباه بودن اعمال محدودیت بر ادامه تحصیل و لغو کردن تمام محدودیت هاست. مانع تراشی در مسیر ادامه تحصیل اصولا کار درستی نبوده و نیست .
اعتراض اگه خوب منعکس بشه میشه مسئولان رو به تجدید نظر اساسی در تصمیم گیری ها هدایت کنه . در غیر اینصورت اعتراض نمی تونه اثرگذار باشه. به قول دوستامون؛
گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله تو
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
پس جاداره خواهش کنم کسایی که توان دارن از جمله مسئولان این سایت صدای اعتراض معلمان را به مقامات مسئول برسونن.
پاسخ + +34 0 --
۵سال در انتظار 1399/12/04 - 17:14
۵ساله شعار میدن میخوان مشکلات ادامه تحصیل فرهنگیان رو حل کنن. مجلس و دولت پیگیر شدن تا اینکه مصوبه اعمال مدرک دوم برای فرهنگیان تصویب شد که متاسفانه یکی از ستون های اصلی آموزش و پرورش یعنی ورودی های تربیت معلم با مدرک فوق دیپلم ، قربانی اصلی این مصوبه شدند. برای همه معلمان آموزشی بجز فوق دیپلم ها، مدرک ها تا بالاترین مدرک اعمال می شود ولی ورودی های تربیت معلم سابق فقط تا کارشناسی ارشد مدرکشان اعمال میشود و کسانی مدرک دکترا را با سختی اخذتموده و یا دانشجوی دکترا هستند، مدرکشان اعمال نمی شود. خواسته بحق فرهنگیان این است هرگز نباید حق این گروه از معلمان تضییع شود.
پاسخ + +24 0 --
اداری 1399/12/04 - 17:17
لطفا نیروهای اداری را هم دریابید، چون مصوبه اعمال مدرک دوم هیچ حقی را برای اعمال مدرک دوم فرهنگیان شاغل به کار در آموزش و پرورش قائل نیست.
پاسخ + +26 0 --
م.لطیفی 1399/12/04 - 17:57
برقراری عدالت و احقاق حقوق معلمان به طور برابر، چیز زیادی نیست . ما فارغ التحصیلای تربیت معلم، فقط می خوایم مث بقیه معلما بالاترین مدارکی که با خون دل گرفتیم اعمال بشه برامون و این حق طبیعی ماست و نباید این حق را کسی به ناحق از ما بگیره.
پاسخ + +35 0 --
تربیت معلمی سابق! 1399/12/04 - 18:03
واقعا که از سال ۹۱ که تربیت معلم شد دانشگاه فرهنگیان و فوق دیپلمش شد لیسانس، دیگه تربیت معلمی ها رو فراموش کردن دیگه که اینجوری حتی آخرین مدرک دانشگاهی رو براشون اعمال نمیکنن. چه روزگار غریبی شده واقعا" دیگه برای پیشکسوتان فرهنگی و پیشتازان معلمی احترامی قائل نمیشه که اینجوری در بخشنامه اعمال مدرک دوم فرهنگیان ماها رو نادیده گرفتن!
پاسخ + +26 0 --
ناشناس 1399/12/04 - 18:20
از دوستانی که حرف دل ماها رو به بهترین وجه ممکن در اینجا مطرح میکنن بسیار ممنونم. من زبانم الآن و قاصر است از تشکر درخور شان شماها. خدا به شما جزای خیر دهد در دنیا و آخرت
پاسخ + 0 0 --
عاطفه ف 1400/12/04 - 13:09
رحمت بر پدر و مادرتون بخدا از دست این مسئولین کورنظر و بی انصاف خسته شدیم خدا لعنتشون کنه
پاسخ + +34 0 --
در انتظار اعمال مدرک 1399/12/04 - 18:30
منتظر اصلاح مصوبه اعمال دوم فرهنگیان به گونه ای هستیم که حق نیروهای ورودی تربیت معلم و دانشسرای مقدماتی در آن تضییع نشده باشد و بدون هیچ گونه مانعی مثل سایر معلمان آخرین مدرک تحصیلی را برایمان اعمال کنند. این یک مطالبه به حق است و انتظار داریم آن حق را از ماها دریغ نکنند.
پاسخ + +32 -1 --
حمید 1399/12/04 - 18:45
دست مریزاد
چه زود تربیت معلمی ها و دانشسرایی ها را فراموش کرده اند.
ای روزگار!
پاسخ + +1 0 --
یوسفی 1399/12/23 - 22:43
مادانشسرایی هاوفوق دیپلم های فارغ التحصیل تربیت معلم هابیشترسختی هاومرارت هاراتحمل کردیم هم دردورترین ومحرومترین نقاط تدریس کردیم وهم تحصیل کردیم وهم مورچه وارزندگی خودراسامان نسبی دادیم. بنده برای رسیدن به مدرک دکتراازخیلی ازخوشی هازندگی گذشتم.بهترین لحظاتی که بایددرکنارخانواده وفرزندان باشم به دانش افزایی پرداختم.رتبه ی بنده درآزمون دکتراده شد.دردانشگاه معتبرپذیرفته شدم وتحصیل کردم وامروزبعدازکلی ریاضت کشیدن به بنده می فرمایندشمازیاده ازحددانش افزایی کرده اید.
پاسخ + +21 0 --
مهدی نیا 1399/12/04 - 21:33
مطالب این پست همش با سئوال مطرح شده ، امیدواریم مسئولان و متولیان امور حداقل جواب یک سئوال رو از بین اون همه سئوال بدن که چرا مدارک تحصیلی برای معلمین دهه ۷۰رو اعمال نمی کنن؟
پاسخ + +2 0 --
ایرانی 1399/12/06 - 14:13
آره دقیقا" یک سئوال بی جواب رو جواب بدن ممنون میشیم.
پاسخ + 0 0 --
عاطفه ف 1400/12/04 - 13:10
آخ گفتین درد شما درد منه بی غیرتها حتی جوابمونم نمیدن بخدا کلافه شدم از بس زنگ بزنم وزارتخانه و...
پاسخ + +27 0 --
مومنی 1399/12/04 - 21:38
درخواست اصلاحیه داریم برای بخشنامه اعمال مدرک فرهنگیان تا این کار برای همه معلمان امکان پذیر شود و عامل تبعیض و اجحاف بین معلمان نباشد
پاسخ + +2 0 --
معلم بی صاحب 1399/12/05 - 11:51
عالی بود باید از حق مسلم خودمان دفاع کنیم، والا کسی دلش به حال ما نمی سوزد.
پاسخ + +32 0 --
ناشناس 1399/12/04 - 21:45
ضمن تشکر از آقای پورسلیمان مدیر محترم سایت صدای معلم، تقاضای رسیدگی عاجل در خصوص احقاق فرهنگیان برای اعمال مدارک تحصیلی بالاتر با رویکردی عادلانه با بهره مندی همه فرهنگیان هستیم.
پاسخ + +23 0 --
کمال 1399/12/05 - 13:45
هرچه فکر می کنم دلیل ممنوعیت ادامه تحصیل معلمان و متوقف کردن اعمال مدرک دانشگاهی معلمان در حکم کارگزینی را در ک نکردم. برای کمبود بودجه؟ برای .... هر علتی داشته باشد، زیبنده مقام و منزلت معلمان نیست. تبعیض بین مدرک معلمان که بدترین حالت ممکن است.
عادلانه این است که آخرین مدرک دانشگاهی تمامی معلمان باید با لحاظ کردن نیاز ناحیه و منطقه اعمال شود.
پاسخ + +27 0 --
ناصر 1399/12/06 - 10:11
زمانی که ما در روستاهای دور افتاده خدمت می کردیم و برای رسیدن به محل خدمت کیلومترها جاده های خاکی را در سرمای سوزناک زمستان می پیمودیم، ما را با چندرقازی حقوقی که می گرفتیم ایثارگر یاد می کردند و تشویق می نمودند.
هم اکنون که با سواد خودمان در دانشگاه سراسری قبول شده ایم و مدرک گرفته ایم اعمال نمی کنند، نمی دانم این چه نوع عدالتی هست که مدرک ما که سه ساله صبر کرده ایم نباید اعمال بشه، ولی مدرک کسی که تازه فارغ التحصیل شده باید اعمال بشه!
کسانی که این مصوبه را تایید کرده اند باید دقت می کردند که بیشترشان نان معلمانی را می خورند که مصوبه شان بر علیه آن معلمان بوده، از قدیم گفته اند که همیشه از کسی می خوری که خوبی کرده ای!
پاسخ + +2 0 --
ایرانی 1399/12/06 - 14:11
دقیقا" حق مطلب همینه که می فرمائید. ایشالله که به خودشون بیان و مشکلات اعمال مدرک تحصیلی معلم ها رو با عدالت و رضایت حداکثری حل کنن.
پاسخ + +23 0 --
ایرانی 1399/12/06 - 14:08
تشکر از دوستان عزیز که به فکر احقاق هستند. ان شاءالله به نتیجه مطلوب برسد و مدرک تحصیلی آخر تربیت معلمی ها و دانشسرایی ها که از گروه های زحمت کش آموزش و پرورش هستند در حکم کارگزینی اعمال گردد. با سپاس مجدد از دوستان
پاسخ + +46 0 --
کاظمی 1399/12/06 - 15:13
هزاران هزار لعنت برکسی که کلمه اعمال را بدعت گذاری کرد، قبل از 93 تمام مدارک طبق قانون طبقه بندی مشاغل اعمال می شد، کسی هم در این م؟رد اختلافی نداشت، مدرک را می بردی می گفتند برو شیرینی بیار تا حکمتو بزنیم ولی الآن مدرک شده بازی با اعصاب خداوند باعث و بانی را هزاران بار لعنت کنه، بگید آمین
پاسخ + +28 0 --
آموزگار 1399/12/06 - 15:23
خدا کنه این اعتراضات به جایی برسه و حق معلم های محروم رو به خوبی ادا کنن. واقعا" احساس خوبی ندارم از این همه تبعیض ناروا
پاسخ + +24 0 --
معلم ابتدایی 1399/12/06 - 20:04
مسئولین محترم ببینند این مطالب را که با اینکه در ذیل یک مطلب نیامده اند( یک قسمت در ذیل خبر عملکرد شورای نگهبان در مورد اعمال مدرک ، یک قسمت دیگر همین بخش است که تحت عنوان اعتراض شدید معلمان در مورد نحوه اعمال مدرک فرهنگیان و بخش دیگر مطالب در ذیل مطلبی با عنوان ادامه تحصیل فرهنگیان ، فرصت یا تهدید آمده اند ) اما در عین حال و تحت رایزنی که مخاطبان و معترضان پراکنده شده اند ، اما اعتراض به نحوه اعمال مدرک فرهنگیان جز ۵ مطلب مهم و برتر سایت صدای معلم است . لذا پیشنهاد می کنم معلمان عزیز متمرکزتر کار را پیگیری کنند و مسئول محترم سایت صدای معلم که به حق نهایت همکاری را در این خصوص داشته با یک جمع بندی ساده از نظرات ۳مطلب مرتبط با اعمال مدرک فرهنگیان در خواهد یافت که اعتراض فرهنگیان در خصوص این مصوبه جنجالی واقعا زیاد است و در صورت امکان ، آنرا به رویت مسئولین ذیربط برساند تا بلکه گره این مشکل به دست با کفایت ایشان باز شود . با تشکر
پاسخ + +30 0 --
فرهنگی پیشکسوت 1399/12/06 - 20:12
طبق این مصوبه اعمال مدرک فرهنگیان ، پیشکسوتان فرهنگی قبل از سال ۱۳۹۱ با بالاترین مد رک آن زمان آموزش و پرورش( مدرک فوق دیپلم تربیت معلم) استخدام شده اند از اعمال آخرین مدرک تحصیلی محروم شده اند و نزروهای جدید آزمون های متفرقه استخدامی و بخشی از نیروهای جدید دانشگاه فرهنگیان منعی برای اعمال مدرک ندارند. من فکر می کردم امثال آقای حاجی بابایی در مجلس هوای پیشکسوتان فرهنگی و نیروهای تربیت معلمی را دارند. چه شد عزیزان به یکباره که نیروهای اصیل فرهنگی به حاشیه رانده شدند؟ چه کسی پیگیری خواهد کرد این تبعیض فاحش اصلاح شود؟ در انتظار می مانیم که به زودی زود این اشکال بزرگ از مصوبه اعمال مدرک فرهنگیان برطرف شود. با تشکر
پاسخ + +26 0 --
نیک بین 1399/12/06 - 20:21
دوستان گرامی
این مصوبه چون از طریق مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و در سطح وزارت به شکل بخشنامه درآمده باید ، به منظور تجدید نظر و اعمال کردن بندها ، الحاقیه و تبصره هایی ، بحث اعمال بالاترین مدرک تحصیلی تربیت معلمی ها و دانش سرایی ها را در آن بگنجانند. راه موفقیت در این کار پیگیری جدی مسئولین و انعکاس اعتراضات با دلایل مربوطه به مقامات بالاست.
پاسخ + +27 0 --
مرتضی 1399/12/06 - 22:30
امان از دست این همه بخشنامه های عجیب و غریب!

با این حساب نیروهای حق التدریس و نهضتی و همه نیروهای تازه استخدام شده بر نیروهای تربیت معلمی اولویت خواهند یافت و آخرین مدرک برای تربیت معلمی ها به عنوان تنها نیروهای تخصصی آموزش و پرورش اعمال نمیشه اما برای حق التدریس ها و نیروهای ورودی متفرقه تا مدرک دکترا هم اعمال می شه ....آیا این کار مورد رضای خداست. مزد این همه خدمت صادقانه در آموزش پرورش این بود؟
پاسخ + +25 -1 --
علی 1399/12/07 - 06:34
ان شاءالله که نتیجه این اعتراضات ، لحاظ شدن اعمال مدرک برای فراموش شدگان نظام تعلیم و تربیت (فارغ التحصیلان استخدامی تربیت معلم تا سال ۱۳۹۱ و دانشسرای مقدماتی ها) باشد.
پاسخ + +28 0 --
حسن زاده 1399/12/07 - 09:53
متاسفم برای این مملکت که چنین مسئولان بی فکری داره، خدایا اینها فهم و شعور ندارند؟ نمی فهمند که حداکثر لیسانس برای یک معلم یعنی هیچ اونهم در ایران با این کیفیت آموزشی!
پاسخ + +22 0 --
قاسمی 1399/12/07 - 13:40
دوستان گرامی ، پیگیری مستمر و بدون وقفه مهمترین عامل برای به بار نشستن این اعتراضات به حق است.انتظار میره این تبعیض ررو از اعمال مدرک وردارن
پاسخ + +1 0 --
ایرانی 1399/12/07 - 14:06
دقیقا" همینه . نباید کنار کشید تا بیان در خونه حق ضایع شده رو با حکم کارگزینی اعمال مدرک بالاتر برامون بیارن . بلکه باید تا اصلاح مصوبه به نفع مظلومین پیگیری ها را در همه سطوح انجام داد.
پاسخ + +24 0 --
بایرامی 1399/12/07 - 14:10
طوری سرخورده شدیم که از همه کارای زندگی واماندیم. خدا برای باعث و بانی این حق کشی های آشکار نسازه . ان شاءالله این مشکل بسیار بزرگ و غیرقابل تحمل در آموزش و پرورش برطرف بشه به حق رجب این ماه بزرگ خدا.
پاسخ + +30 0 --
معلم منطقه محروم 1399/12/07 - 14:20
تورو خدا اگر در این ارتباط پیگیری ها به جایی رسید ما رو هم خبر کنین.
نابودمون کردن. شرایط زندگیمان سخت بود ، سخت ترش کردن با این تبعیض و بی نتیجه بودن سال های دردآور ادامه تحصیل با شرایط سخت و گرفتن لقمه از دهان زن و بچه ها حالا میگن چون تربیت معلمی هستی آخرین مدرک شما بی اثر است. چهارسال است با زجر و سختی در دانشگاه مدرک گرفته ام با هزینه و وقت خودم و و وارد کردن سختی های فراوان بر خانواده ام و حالا تمامی تلاشهای من و امثال من هدر رفته با این مصوبه اعمال مدرک و تنها به جرم فارغ التحصیل تربیت معلمی بودن‌. قبلنا، امتیاز میدادن به تربیت معلمی بودن در فرم امتیازبندی ، الآن در این دولت فعلی، نقره داغ کردن تربیت معلمی ها رو
پاسخ + +1 0 --
معلم متوسطه دوم 1399/12/07 - 17:51
دعا بفرمائید به جایی برسه این موضوع ، چشم حتما" اطلاع میدیم.
پاسخ + +21 0 --
درویش 1399/12/07 - 14:59
ما با اینکه شرایط مشابه دوستان را داریم و خیلی مصیبت داریم بااین اعمال مدرک دوم ولی چون تهران نیستیم ، از دوستانی که تهرانی هستند و به وزارت آموزش و پرورش ، مجلس و سازمان مدیریت دسترسی دارن استدعا داریم ، جریان مظلومیت تربیت معلمی ها رو به گوش مقامات مسئول برسونن شاید فرجی حاصل بشه ان شاءالله
پاسخ + +25 0 --
یه تربیت معلمی 1399/12/07 - 15:06
سایت صدای معلم ، ظرفیت بسیار بالایی برای انعکاس مسائل و مشکلات واقعی فرهنگیان محسوب میشه ما تشکر می کنیم از کلیه عوامل این سایت .
از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرید تا بلکه اعتراضات ها به نتایجی در جهت برخورداری از امتیازات اعمال مدرک برای دانشسرایی ها و تربیت معلمی ها باشه.
پاسخ + +22 0 --
فرهنگی 1399/12/07 - 15:18
چرا تا سال ۱۳۹۴ باید هر مدرک دانشگاهی برای معلم مجاز باشد و تا آن سال هر مدرکی تا دکترا هم اعمال شود ، اما از سال ۱۳۹۵، دولت تدبیر و امید ، با یک مصوبه امید مظلوم ترین قشر آموزش و پرورش را ناامید کنن. اگر برای پول است ، اعمال کنید مدرک را و مکلش را حساب نکنین. اگر دلیل دیگری دارد بیان شود.
چرا تا سال ۱۳۹۴ همه مدرک ها مجاز باشد و از سال ۱۳۹۵ به یکباره این محدودیت غیراصولی و غیرمنطقی تصویب شود و حق ما تباه شد...چرا ؟ خواهشمندیم شرایط را به قبل برگردانید و از تباه شدن حقوق فرهنگیان جلوگیری کنید . چون معلم خود باید بر اوج قله علمی باشد تا بتواند دانش آموز و حتی جامعه را تا اوج همراهی کند.
پاسخ + +32 0 --
شادی 1399/12/07 - 15:26
می بینم
که
فرهنگیان تهرانی بانی این حرکت دادخواهانه بوده اند. خواهشمندیم همونطوری که این مطلب رو زدین پیگیرش باشین تا حصول نتیجه. متشکربم
پاسخ + +1 0 --
معلم ورودی قبل از ۹۱ 1399/12/07 - 16:37
شرایط کرونا و محدودیت تردد بین شهرها کاهش داده ، اما انعکاس نظرات در سایت های اثرگذار و درگاه های مخاطبان وزارتخانه ها و سازمان ها و مراکز رسیدگی به شکایات از جمله م اردی است که در کنار پیگیری های حضوری در تهران می توان انجام داد.
پاسخ + +1 0 --
پیمان 1399/12/08 - 17:04
همه باید در صحنه باشند و تهرانی ها که آغاز کننده مطالب این قسمت و انعکاس اعتراضات به اعمال مدرک فرهنگیان هستند و به مسئولین کشوری بیشتر دسترسی دارند، باید تا آخر در صحنه باشند . تشکر از همه دوستان
پاسخ + +24 0 --
ناشناش 1399/12/07 - 15:35
ابااین که وضع محدودیت بر اعمال مدرک دولت دهم و یازدهم بر می گردد ، اما باید دقت کنید که این(مصوبه اعمال مدرک دوم فرهنگیان) آشی است که محصول مشترک مجلس و دولت است و پس از ایرادات مکرر شورای نگهبان ، آن قدر تغییرش دادند که بسیار بدمزه شده و نتوانسته مشکلات ادامه تحصیل فرهنگیان را با رویکردی عادلانه و بدور از تبعیض برطرف کنه و باید اصلاحات بارم را در آن اعمال کنند.
پاسخ + +26 -1 --
سروش 1399/12/07 - 15:39
من مطالب را که خواندم و بسیار ناراحت شدم و الآن عمق مساله را درک می کنم و به نظر من اصلاح مصوبه نفع عموم فرهنگیان حداقل انتظاری است که می توان داشت
پاسخ + 0 0 --
شکیب 1399/12/08 - 17:28
ما هم نگرانیم به صورت جدی ک معتقدیم نگرانی قدم اول است و باید قدم های بعدی را تا حصول نتیجه نهایی محکم و قاطع برداشت. خدا با ماست
پاسخ + +23 0 --
معلم ورودی قبل از ۹۱ 1399/12/07 - 16:32
عقلای مجموعه باید کاری کنن هر مدرکی که معلم کسب می کند در حکمش اعمال کنن. اعمال محدودیت مدرک اول و دوم ، آن هم به قیمت تضییع حقوق اصیل ترین نیروهای فرهنگی اصلا کار صحیحی نیست و باید هرچه زودتر اشتباه صورت گرفته را اصلاح کنند.
پاسخ + +28 0 --
رجبی 1399/12/07 - 16:48
خواهشمندیم در بخشنامه اعمال مدرک تحصیلی حق همه معلمان را به دور از تبعیض مورد توجه قرار دهید. با تشکر
پاسخ + +21 0 --
معلم متوسطه دوم 1399/12/07 - 17:23
ما انتظار داریم بین مجموعه آموزش و پرورش تبعیضی بین معلم صورت نگیرد. ادامه تحصیل تا هرجایی که فرد توان و شایستگی اش را داشته باشد مجاز باشد و در حکم هم اجرایی شود. منع دانایی و ادامه تحصیل وجاهت شرعی و قانونی ندارد. آیا فقط این یک راه برای صرفه جویی وجود داشت که دولت آن را یافت و راه دیگری وجود ندارد که علم و علم آموزی را هدف قرار دهند.
پاسخ + +27 0 --
معلم متوسطه دوم 1399/12/07 - 19:01
حالا که ۴ مطلب با بیشترین بحث در این سایت ، مربوط به ادامه تحصیل و اعمال مدرک فرهنگیان است وقتش نشده که برنامه ریزان متوجه شوند که بحث ادامه تحصیل فرهنگیان یکی از دغدغه های اصلی کار معلم است و هرگونه تبعیض و یا اجحاف در این زمینه نابودکننده و یا تضعیف کننده نظام تعلیم و تربیت است. پس انتظار داریم خواسته به حق فرهنگیان و اعمال آخرین مدارک تحصیلی با رعایت حقوق تمامی معلمان محقق گردد
پاسخ + +19 0 --
اسلامی 1399/12/07 - 21:26
بنده فرهنگی نیستم ولی هر چه فکر می کنم به این نتیجه می رسم که معلم هر چه سوادش بیشتر باشه بهتره، نمی دانم مسئولان آموزش و پرورش چقدر کوتاه فکر هستند که چنین افکاری دارند.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/12/08 - 06:33
مرحبا به این شعور و آگاهی . کاش بعضیا این مطلب ساده و منطقی رو می گرفتند اونوقت مشکلاتی این چنینی رو شاهد نبودیم هرگز.
پاسخ + +17 0 --
احمد 1399/12/07 - 22:14
عزیزان فعال در عرصه ی رسانه خصوصاً دست اندرکاران صدای معلم هر چه رساتر به گوش نمایندگان و دولت برسانند کسانی که با مدرک فوق دیپلم از مراکز تربیت معلم فارغ التحصیل شدند چه گناهی کردند که اکنون مدرک دکترای آن ها و آن هم مدرکی که از دانشگاه دولتی طراز اول اخذ شده اعمال نمی شود.
پاسخ + +32 0 --
یه پیشنهاد راهگشا 1399/12/08 - 14:21
در زمینه اعمال مدرک فرهنگیان ،دو سناریو رو پیشنهاد می کنم :
۱.سناریوی اول: تمامی مدارک تحصیلی فرهنگیان به شرط نیاز و ارتباط شغلی اعمال گردند.
۲. سناریوی دوم: حالتی است که بخوان بر مصوبه فعلی اعمال مدرک دوم فرهنگیان پافشاری کنن، در این زمینه می تونن ارفاق یک مقطع بالاتر از مصوبه رو برای دارندگان مدارک تربیت معلم قرار دهند و این ارفاق صرفا" در مورد تربیت معلمی ها باشد و مدارک ورودی غیر از تربیت معلم لحاظ نگردد. با این یک مقطع تشویقی، هم حرمت و جایگاه تربیت معلم به عنوان یک جایگاه ارزشی و اثرگذار در نظام تعلیم و تربیت حفظ می شود و هم مشکل اعمال مدرک تا دکترا برای دارندگان مدرک فوق دیپلم تربیت معلم برطرف می شود.
"والله اعلم "
پاسخ + 0 0 --
پیام 1399/12/08 - 15:11
عالی بود.
پاسخ + 0 0 --
شکیب 1399/12/08 - 17:17
مرحبا دوست عزیز پیشنهادات خوبی است اگر بخوان به راحتی آب خوردن می تونن مشکل و حل کنن در قالب سیاست تشویقی و یه بسته حمایتی برای تربیت معلمی ها و هیچ کسی هم نمیتونه به تشویق مرکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش و فارغ التحصیل های عزیزش چیزی بگه .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/12/25 - 19:34
لغو تمامی محدودیت ها در اعمال مدرک برای معلمان بهترین گزینه و پیشنهاد است.
پاسخ + +25 0 --
پارسا 1399/12/08 - 14:45
ان شاء الله که هرچه سریعتر مشکل بسیار جدی ورودی های تربیت معلم برای اعمال مدرک حل شود .چون بعد از سال ها انتظار برای حل مشکل اعمال مدرک معلمان ، تنها گروهی که مشکلشان در این خصوص حل نشد ورودی های تربیت معلم است که فقط تا مدرک فوق لیسانس برای آن ها اعمال می شود و بسیاری از معلمان ورودی تربیت معلم تا دکترا ادامه تحصیل داده اند و یا دانشجو هستند، با این مصوبه انگار دنیا و مافیها فقط بر سر این گروه خراب شده است.در صورتی که تربیت معلمی ها مایه آبرو و افتخار دستگاه تعلیم و تربیت هستند و نمی بایست اینجوری مجازات شوند.مگر قرار نبود مشکل همه فرهنگیان در این زمینه حل شود؟ چی شد کار به اینجا کشید؟ مسئولین محترم باید تربیت معلمی ها را به عنوان تنها گروه زیان دیده ناشی از این مصوبه جنجالی درک کنند و مشکل مدارک تحصیلی اونا رو هر چه سریع تر حل کنند.
پاسخ + +24 0 --
معلم 1399/12/08 - 14:55
من یکی هنوز باور نمی کنم بخوان اینجوری تربیت معلمی ها که گل سرسبد تاریخ آموزش و پرورش هستند تنبیه کنن و از علم آموزی منع کنن! به کدامین گناه.
پاسخ + 0 0 --
پیام 1399/12/08 - 15:32
باور کنین لطفا
پاسخ + +28 0 --
پیام 1399/12/08 - 15:05
جناب آقای دکتر حاجی بابایی شما که رئیس فراکسیون فرهنگیان هستید و همیشه در همه از معلم و فرهنگی دفاع می کنید ، لطفا" تربیت معلمی ها رو دریابید. البته من که نمی دونم گیر کار کجاست . ولی هر چه باشه یا مجلس طوری مجوز داده که باید تربیت معلمی ها قربانی بشن یا در وزارت آموزش و پرورش خوب بخشنامه تنظیم نشده که اینجوری بهترین نیروهای آموزش و پرورش له شدند. البته همه می دونیم که ریشه این محدودیت ها در اعمال مدرک به آقای دکتر نوبخت‌ معاون رئیس جمهور بر می گرده که بدون سابقه قبلی، این محدودیت ها رو وضع کرد ، اما هر چی بود اینا که شعار دادن حل کنن، لطف کنید طوری حل کنید که یه عده این وسط حقشون پایمال نشه . ممنونم که پیگیری می کنین!
پاسخ + +21 0 --
پیمان 1399/12/08 - 17:01
امسئولان عزیز
اگر می خواهید برای رشد آموزش و پرورش این مرزوبوم کاری کنید باید به معلمان خدمات شایسته ای انجام دهید.
وارد آوردن هرگونه فشار، محدودیت ، مانع تراشی در مسیر دانش افزایی معلمان، در حقیقت وارد ساختن ضربات جبران ناپذیر به رشد علمی و معنوی فراگیران است چون هرچه معلم ، عالم تر باشد، فراگیران سرآمدتری تحویل فردای جامعه خواهد داد.
پاسخ + +23 0 --
شکیب 1399/12/08 - 17:12
به نظرم باید نظرات جمع بندی بشه و به اعتراض صرف در سایت ها بسنده نکنیم . اگر مث اون دوستی که پیشنهاد مطرح گردند، مطلب یا پیشنهاد و یا راهکاری برای برون رفت از این مشکل به نظرتان میرسه مطرح کنید.خلاصه پیگیری ها باید هدفمند باشه وگرنه مطلب زدن خالی دردی رو دوا نمی کنه.
پس هرکسی هر کاری از دستش بر می آد باید انجام بده تا کار به سرانجام برسه. حتی به دوستان توصیه می کنم خواننده صرف مطالب نباشید اگر می تونید حتی شده با یه نظر منطقی در ذیل مطالب اظهار حضور کنید تا بلکه مایه دلگرمی بقیه دوستان باشه و کاری از پیش بده.
پاسخ + 0 0 --
شادی 1399/12/08 - 21:29
موافقم .
منم نظر دادم و به قول شما یه حاضری زدم .
کاری خواستید انجام بدین ، نامه ای درخواست ملاقاتی و برنامه ای همینجا خبر بدین ما حاضریم و در صحنه
پاسخ + +27 0 --
معلم تربیتی 1399/12/08 - 17:35
به نظرم تا دیر نشده باید کاری کرد برای دفاع از حق تضییع شده تربیت معلمی ها. تا فردی نتیجه زحمات چهارپنج ساله اش در دانشگاه به هدر نرفته باشد نمی داند درد ما ها رو . خدا برای اون کسی نسازه که حاصل و دسترنج علمی ورودی های تربیت معلم رو می خواد نادیده بگیره. پیگیری بشه به نظرم حتما اصلاح میشه به نفع همه معلمان اگر هم همه سکوت کنن که کاری بوده و به مرور زمان تبعیض رو پذیرفتیم.
پاسخ + 0 0 --
شادی 1399/12/08 - 21:24
ما جز طرح اعتراض چی از دستمون ساخته است؟
ما آماده ایم هرکاری که لازم بشه انجام بدیم تا به حقمون برسیم. واقعا دلمرده و افسرده شده ایم از دست این حق کشی و از بین رفتن حق تربیت معلمی ها برای اعمال مدرک.
کار را باید اونایی بکنن که اختیار و اقتدار در امور برنامه ریزی دارن.
پاسخ + +23 0 --
معلم دانشجو 1399/12/08 - 18:16
مطالب بسیار ارزشمندی در این جا در مقام دفاع از حقوق تباه شده تربیت معلمی ها نوشته شده که دل هر انسان سلیمی را می لرزاند.خدا کنه هرچه زودتر حق به مقدار برسه و دیگه هیچ کسی به خاطر ادامه تحصیل سرزنش نشه و حق اونو پایمال نکنن. باور کنید بسیار بسیار تلخ و یاس آور است تحمل اینکه را خرج خودت ادامه تحصیل بدی بجای تشویق نقره داغ بشی و ببینی حق همه همردیفای تو رو میدن ولی تو که فارغ التحصیل بالاترین مرکز آموزشی وزارت آموزش و پرورش بودی، نسبت به بقیه بالاتر به حسابت نیارن که هیچ ، از حقوق طبیعی هم محرومت کنن.
پاسخ + +25 0 --
تربیت معلمی 1399/12/08 - 18:27
خدا از سر تقصیرات افرادی نگذره که تربیت معلمی ها رو از عرش به فرش به زیر کشوندن و حالا باید روزگاری رو ببینیم هادامه تحصیل و اعمال مدرک همه معلمان از نهضتی، حق التدریس، پیش دبستانی و سایر ورودی های آموزش و پرورش و استخدامی های قله ای تا دکترا آزاد باشه و صاحبان اصلی آموزش و پرورش که مایه افتخار نظام تعلیم وتربیتند، تنها گروهی اعلام بشن که بالاترین مدرک دکترا براشون قابل اعمال شدن نیست و بقیه همه و همه مجاز باشن تا مدرک دکترا براشون اعمال کنن.
کی باورش میشه این چرخش معکوس در آموزش و پرورش!
کسی نیست آیا از این تبعیض ناروا جلوگیری کنه؟!
پاسخ + +24 0 --
علی نیا 1399/12/08 - 19:34
ادامه تحصیل معلم در آموزش و پرورش هر کشور در یک دو راهی قرار می گیرد و آن اینکه : ادامه تحصیل یک "فرصت" است و یا یک" تهدید"؟
اگر ادامه تحصیل به عنوان یک تهدید تلقی گردد، سعی برنامه ریزان در مهار معلمان برای عدم رغبت به ادامه تحصیل قرار می گیرد و اگر ادامه تحصیل یک فرصت تلقی گردد که سیاست های تشویقی برای ترغیب معلمان به ادامه تحصیل وضع می گردد و در این زمینه حتی پاداش پرداخت می گردد.
حالا به نظر شما، سهمیه بندی و مرزبندی کردن برای ادامه تحصیل معلمان کدام تلقی را از دو نوع جهت گیری در قبال ادامه تحصیل معلمان به اثبات می رساند؟
امیدواریم مسئولان عزیز و برنامه ریزان ادامه تحصیل را برای آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی تربیتی به عنوان یک فرصت ارزشمند تلقی کنند و در مسیر ارتقاء علمی معلمان سنگ اندازی نکنند.
پاسخ + +25 0 --
امير 1399/12/08 - 21:17
من خودم اگه برای مدرکم ماهی دو میلیون هم بدند نمی خونم از اول دیپلم استخدام شده ام الآن هم با همون مدرک ادامه میدم، الآن وضع مالی من از برادرم که تا کارشناسی ارشد خونده خیلی بهتره چون ارزش نداره برای این قدر نشناس ها بری و با سواد بیشتر تدریس کنی ، به جای تحصیل و وقت تلف کردن برای این کارها دلالی می کنم پول خوبی هم به حیب می زنم مخصوصا این یکی دوساله بیش از سه میلیارد کاسبی کرده ام ولی برادرم هر چه داشته حرج تحصیل کردخ الان هم فکر کنم یه خونه ای داره مستاجر ب؟د بهتر از اون خونه بود چون شاید در زازله دو رشته ای هم خونه بریزه سرش، الآن متوجه شده در ایران ادامه تحصیل و بروز رسانی سواد ارزش نداره
پاسخ + +24 0 --
رنجبری 1399/12/09 - 14:23
امروز در اخبار گفت 18 هزارمیلیارد تومان فقط رانت سیمان امسال به جیب دلال ها رفته این مبلغ یعنی اهمال مدرک صد ساله معلمان، به قول بعضی ها اقشار ضعیف جامعه مثل معلمان از ضعف مدیریت رنج می برند.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/12/09 - 15:14
بله اگر منابع مختلف درست مدیریت شود، مجبور نیستیم مانع برای رشد علمی معلم ایجاد کنیم. بدترین کار ممکن ایجاد مانع در مسیر ادامه تحصیل معلمان و جیره بندی کردن علم آموزی معلمان است
پاسخ + +32 0 --
معلم 1399/12/09 - 15:11
منزلت معلم فقط مسائل مالی نیست . هرچند مسائل مالی یک اولویت مهم و ضروری است اما توجه به رفاه ، توسعه علمی ، جایگاه علمی در جامعه از نیازهای مهم است که باید بدون تبعیض و حق کشی ، معلم را تا دستیابی به اوج قله رفیع علم یاری داد. مایه تاسف است که در مسیر ارتقای علمی گروهی از معلمان مانع ایجاد کنند. به نظرم باید این مصوبه به نفع همه معلمان اصلاح گرد.
پاسخ + 0 0 --
علی 1399/12/09 - 22:01
گل گفتی معلم جان!
ان شاء الله مسئولین گرامی هم به این باور برسند.
پاسخ + +26 0 --
علی 1399/12/09 - 22:03
به نظر شما این اعمال مدرک دوم فرهنگیان با رویکرد عدالت محور اصلاح خواهد شد؟ آیا حقوق تباه شده تربیت معلمی ها در این مصوبه، احیا خواهد شد؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/12/10 - 16:04
بله اگه پیگیری کنن همه افرادی که با این مصوبه جنجالیاعمال مدرک دوم فرهنگیان حقشون از بین رفته و مدارکی که با جون کنند و هزاران مشقت گرفتن، اعمال نمیکنن، قطعا به حقشون خواهند رسید. دست خدا با جماعت است.
پاسخ + 0 0 --
رها 1399/12/12 - 14:57
انشاءالله....ما که امیدمون رو هنوز داریم ولی فقط منتظر معجزه الهی ...
پاسخ + +23 0 --
علي 1399/12/10 - 10:17
د، حق ایاب و ذهاب، پاداش یک ماه حقوق سالیانه، وام بانکی، زمین و هزاران مزایای دیگر می گیرند. ولی ما معلم ها غافل از یکی؛ تبعیض ها را سالهاست تحمل می کنیم ولی تبعیض بین خود همکاران غیر قابل تحمل است، اینها باید بفهمند که بهم ریختن آرامش معلم یعنی بهم ریختن ناخودآگاه آرامش دانش آموزان، اینها باید بفهمند و متوجه باشند جلوگیری از ادامه تحصیل معلمان یعنی جلوگیری از بروز شدن علم آموزی و این به معنی ضربه زدن مستقیم به دانش آموزان است
پاسخ + +26 -2 --
احمدی 1399/12/10 - 11:17
یک خبر خوب برای معلمان محترم!!

قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه ها از مالیات معاف شدند.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/12/10 - 15:59
واقعا" که ...چرا به معلم توجهی نمیشه و در مسیر اعمال مدرک نیروهای تربیت معلمی رو بردن گوشه رینگ به خاطر تنگناهای مالی و جاهای دیگه بیحساب و کتاب بذل و بخشش می کنن؟
پاسخ + 0 0 --
رها 1399/12/12 - 14:55
آخه چرا؟؟؟؟
چرا باید اینجوری باشه
پاسخ + +27 0 --
معلم پرورشی 1399/12/12 - 15:11
لطفا به مسئولین انعکاس بدید این مطالب و .....شاید احقاق حق بشه و مشکل تربیت معلمی ها و دانشسرامقدماتی ها در مورد اعمال مدرک تحصیلی مثل سایر فرهنگیان حل بشه. ممنون
پاسخ + +26 0 --
رحمتی 1399/12/13 - 18:43
این قبیل تبعیض ها در آموزش و پرورش نباید شکل بگیرد. چرا معلمان متخصص و فارغ التحصیل تربیت معلم باید مورد کم توجهی قرار بگیرند و از ادامه تحصیل و اعمال آخرین مدرک تحصیلی منع شوند. لطفا پیگیری کنید. با تشکر
پاسخ + +28 0 --
علی 1399/12/14 - 17:59
ای کاش در فارس من هم این مطالب انعکاس داشته باشد و یا به کمیسیون فرهنگیان مجلس و سایر کمیسیون های موثر و خصوصا حاجی بابایی هم اطلاع رسانی شود تا در لایحه رتبه بندی معلمان که قرار است به مجلس ارائه شود و روی آن اعمال نظر شود تمامی این محدودیت ها ی اعمال مدرک تحصیلی برداشته شود البته از قرار معلوم فقط تمامی کاسه کوزه ها سر فارغ التحصیلان تربیت معلم شکسته شده است و مشکل همه گروه های معلمان حل شده است . امیدواریم هر چه زودتر مشکل تربیت معلمی ها هم حل گردد.
پاسخ + 0 0 --
فرید 1399/12/29 - 21:33
در فارس من بارها زدند ولی بازهم بزنند اگر درست نشد عالی است. نباید تسلیم شد. از راه قانونی و منطقی .
پاسخ + +25 0 --
بردبار 1399/12/15 - 06:38
منتظر تجدید نظر بخشنامه اعمال مدرک با حفظ حقوق همه معلمان هستیم. یا علی
پاسخ + +25 0 --
درخشان 1399/12/15 - 11:35
در این بخشنامه فقط به نیروهای تخصصی آموزش و پرورش کم لطفی شده . ناب ترین نیروهای آموزش و پرورش همین تربیت معلمی ها هستند چرا نباید آخرین مدرک برای آن ها لحاظ نشود؟
خدا از سر تقصیر برنامه ریزانی که باعث این تبعیض و ظلم آشکار شده اند نمی گذرد.
پاسخ + +30 0 --
غفاری 1399/12/16 - 10:53
نماینده دولت امروز در مخالفت با اعمال آخرین مدرک تحصیلی فرهنگیان گفتند که معلمان به جای تمرکز بر تدریس میرند تحصیل می کنند، ببینید همکاران محترم این آقا نمی دونم کیه ولی احساس می کنم که خیلی کوتاه فکره، باید عرض کنم خدمت این آقا که ما اگر می خواستیم از وقت تدریس بزنیم نمی رفتیم درس بخونیم می رفتیم دلالی می کردیم و هزار کار دیگر، ضمنا این آقا باید بفهمد که ما از وقت خودمان استفاده کرده ایم درس خونده ایم، اضافه تدریس برنداشتیم رفتیم درس خوندیم، بنده و همکاران ذینفع از عدم تصویب اعمال آخرین مدرک اینقدر ناراحت نشدیم ولی از سخنان نماینده دولت و مخالفت کمیسیون تلفیق خیلی ناراحت شدیم.


ان شاءالله یه روزی برسد که ما هم به حق خودمان برسیم.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی تربیت معلمی 1399/12/16 - 20:23
طوری که میگن امروز ۱۶ اسفند نماینده ها اعمال مدرک بی قید و شرط را برای فرهنگیان به همراه رتبه بندی تصویب کردن و حتی میخوان تسری بدن به دستگاههای دیگه همه از لشگری و کشوری .البته بازم میفرستن شورای نگهبان و امیدوارم بر خلاف اون ۶ بار دیگه که ایراد گرفتن و اونقدر کم و زیادش کردن تا موافقت شورای نگهبان رو بگیرن که شد عین همون مثل "شیر بی یال و کوپال" و حق مسلم تربیت معلمی ها و دانشسرایی ها برای اعمال بالاترین مدرک تحصیلی تباه شد.
امیدواریم این بار که حتی منابع درآمدی جدید برای اعمال مدرک تعیین کردن بتونن موافقت شورای نگهبان رو بگیرن.
فقط از خدا میخوایم به حق این ماه گرامی رجب ، ابن مشکل عدم اعمال مدرک رو برای تربیت معلمی ها و دانشسرایی ها و حتی سایر گروههای آموزش و پرورش حل کنه . بحق محمد و آل محمد
پاسخ + +25 0 --
حسینی 1399/12/17 - 04:46
این آقای لاشکی دیروز بعد از تصویب اعمال مدرک فرهنگیان، باز هم از لفظ ناصواب مدرک دوم استفاده کرد، نمی دانم یه عده ای از اعمال نشدن مدرک ما که چند ساله منتظر آن هستیم چه سودی می برند، یا ما چه هیزم تری به آنها فروختیم که دوست ندارند مدرک ما اعمال بشه!
پاسخ + 0 0 --
دبیر فیزیک 1399/12/17 - 10:18
این آقای اشکی همونهایی هستند اونقدر در اعمال بالاترین مدرک فرهنگیان تشکیک کردند که آخرش بعد از رفت و آمد های پنج شش باره به شورای نگهبان تبدیل کردند به مدرک دوم، من مجلس را مقصر نمی دونم مقصر شورای نگهبان بود که شش بار مصوبه اعمال بالاترین مدرک را برگشت داد.
پاسخ + +26 0 --
معلم 1399/12/17 - 22:53
از جناب آقای پورسلیمان مدیر محترم صدای معلم خواهش می کنیم مسائل و اعتراضات مطرح شده در سایت نسبت به اعمال مدرک فرهنگیان را به آقای علی کریمی فیروزجانی ، نایب رییس مجلس، جناب اقای مولوی نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس وجناب آقای حاجی بابایی و سایر افراد موثر ، انعکاس دهند شاید در قالب لایحه رتبه بندی فرهنگیان که اخیرا" در مجلس بررسی خواهد شد، طوری عمل کنند که حق اعمال مدرک برای همه فرهنگیان به رسمیت شناخته شود و این تبعیض های ناروا در قالب مصوبه اعمال مدرک دوم فرهنگیان برداشته شود.
با تشکر
پاسخ + 0 0 --
رها 1399/12/19 - 17:22
منم موافقم . ایده خوبیه که میتونه تاثیرگذاری باشه
پاسخ + +27 0 --
معلم 1399/12/17 - 23:09
خواهش می کنیم از آقای علی کریمی فیروزجانی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در زمینه رفع تمامی محدودیت ها از اعمال مدرک فرهنگیان و کامل اجرا شدن لایحه رتبه بندی فرهنگیان که اخیرا در مجلس بررسی می شود، دعوت کنید تا شاید بخشی از مشکلات فرهنگیان در زمینه ادامه تحصیل و رتبه بندی فرهنگیان به طور اصولی برطرف گردد. مطمئنا" نتیجه بخش خواهد بود.
با تشکر
پاسخ + +8 0 --
معلم 1399/12/17 - 23:17
اصلاح می کنم ،: علی کریمی فیروز جایی !
پاسخ + +25 0 --
ناشناس 1399/12/19 - 17:25
الآن که دیگه یواش یواش رفتیم توی تعطیلات. ان شاءالله نتایج خوبی از بررسی نقد و نظر ها و اعتراضات نسبت به اعمال مدرک کارکنان بشنویم در سال ۱۴۰۰
پاسخ + +24 0 --
ناشناس 1399/12/19 - 19:57
سلام ضمن تشکر بابت تصویب بودجه اعمال مدرک معلمان گرامی ، خواهشمند است در خصوص اعمال مدرک کارمندان اداری و ستادی هم اقدام نمایند . طرح الحاق یک تبصره به ماده 66 قانون مدیریت خدمات کشوری اعمال مدرک تحصیلی کارمندان دولت که در تاریخ 29 مهر 1397 تحت شماره 487 تصویب و در تاریخ 6 بهمن ماه 98 در مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که طرح الحاق یک تبصره به ماده 66 قانون مدیریت خدمات کشوری با اولویت بررسی شود (تبصره یک ماده 100 آیین‌نامه داخلی مجلس) و اجرای آن هم از اول فروردین 99 باشد و در تاریخ 7بهمن 98 به کمیسیون ارجاع گردیدمتاسفانه این طرح تا پایان مجلس دهم (خرداد99) به صحن مجلس جهت تصویب نیامد و حالا که مجلس یازدهم آغاز گردیده خبری از این طرح نمی باشد . چرا قبل از انتخابات مجلس نمایندگان پیگیر بودند و بعد از انتخابات فراموش کردند ؟
پاسخ + +22 0 --
اعمال مدرک 1399/12/22 - 15:55
هر معلمی که بتونه به ده نفر مسلمان خواندن یاد بده مدرکش اعمال میشه روحانی «ع»
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1399/12/24 - 12:15
واقعا انصاف نیست که کسانی که تازه فارغ التحصیل شده اند مدرکشان اعمال بشه ولی ما که سه ساله منتظر اعمال مدرک بودیم همچنان منتظر بمانیم
پاسخ + +24 0 --
منتظر اعمال مدرک 1399/12/24 - 21:41
سلام همکاران بنده هم در کارزار ثبت نام کردم امیدوارم به حق
امیدوارم به حق مسلم خود برسیم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/12/24 - 23:25
موفق باشی. ان شاءالله
پاسخ + +20 0 --
یک معلم با۲۷سال سابق 1399/12/26 - 02:53
با سلام
از نحوه اعمال مدرک فرهنگیان واقعا وبرخوردم خوبی که با این قشر دارید واقعا سپاسگزاریم
بنده دوسال پیش مدرک کارشناسی گرفتم با عنوان مدیریت آموزش شهروند والبته معلم ابتدایی هستم حالا بعداز اینهمه چشم انتظاری با کمال بی تفاوتی میگن غیر مرتبط هستش مگر دانش آموزان شهروند نیستند،یا همه ما هدفی جز تربیت یک شهروند سالم داریم،پس چرا مرتبط نیست لطفا یکم واقعیتها را بهتر ببینید مدرک کنید که با هزینه زیاد ومشکلات ادامه تحصیل دادیم حالا بدون بررسی سرفصلهای این رشته راحت میگن مرتبط نیست!!!!!
واقعا متاسفم برای خودم که چرا وقت و هزینه و... رو تلف کردم
پاسخ + +21 0 --
جواد صیادی 1399/12/26 - 12:36
با سلام
لطفا با نمایندگان صحبت کنید مگر گناه معلمان اداری چیست مدارک تحصیلی اعمال نمیشود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/12/26 - 16:04
نیروهای اداری هم در حقیقت رسته آموزشی دارن. اگر اینجوری باشه که کسی حاضر به کار در اداره نیست و همه میرن آموزشی میشن تا مدرکشون اعمال بشه.
پاسخ + +13 0 --
ناشناس 1399/12/26 - 13:55
سلام منظور از مدرک غیر مرتبط چیه؟؟
پاسخ + +20 0 --
علی 1399/12/26 - 16:02
در وزارت آموزش و پرورش مدرک مرتبط و غیر مرتبط مفهوم خود را از دست داده اند چون وقتی به مقطع ابتدائی نگاه می کتیم، می بینیم که تقریبا هیچکدام از معلم های ابتدائی مدرک مرتبط با مقطع تدریس خود را ندارند، مثلا لیسانس شیمی، فیزیک و... به وفور یافت میشه
پاسخ + 0 0 --
نوری 1399/12/26 - 20:43
به نظر می رسه نباید مانع تراشی کرد در مسیر دانش افزایی معلمان . بلکه لازم است هر گونه تلاشی در این مسیر تشویق شود.
پاسخ + +25 0 --
فرهنگی 1399/12/27 - 18:21
مطلبی که میگن اینه که :
در قالب تبصره ای که به پیشنهاد آقای مولوی نماینده آبادان و نائب رئیس کمیسیون ،پیشنهاد شده ، "اعمال مدرک فرهنگیان" جایگزین "اعمال مدرک دوم فرهنگیان" شده و منابع مالی جدیدی هم برای این کار تعیین شده و بنابراین شنیده این که اگر بودجه ۱۴۰۰به تایید شورای نگهبان برسه ، دیگه سقف مدرک دوم فرهنگیان رو برداشتن و بدون سقف و محدودیت، تمامی مدارک فرهنگیان اعمال میکنن!
سئوال من اینه :
آیا این امر صحت داره یا خیر؟
لطفا" اگر کسی دقیق خبر داره از برداشتن محدودیت های اعمال مدرک فرهنگیان ، یه کمی توضیح بده!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/12/27 - 22:12
اتفاقا سئوال خیلی ها همینه که در بودجه ۱۹۰۰ و مجوز رتبه بندی با قضیه اعمال مدرک فرهنگیان چکار کردند؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/01/03 - 13:01
ببخشید اصلاح می کنم بودجه ۱۴۰۰
اتفاقا سئوال خیلی ها همینه که در بودجه ۱۴۰۰و مجوز رتبه بندی با قضیه اعمال فرهنگیان چکار کردند؟
آخرش اعمال مدرک بی قید و شرط فرهنگیان اجرا میشه با نه؟ چیزایی گفتند که به پیشنهاد نمایندگان در بند و تبصره ۲ بودجه اعمال مدرک فرهنگیان بدون هیچ پسوندی آمده و منابع اونو هم پیش بینی کردن تا بهانه نیاره دولت . ولی دیگه کسی هیچ خبری نمیده چی شد بالاخره اعمال مدرک !
پاسخ + +22 0 --
عارف 1399/12/27 - 22:52
بودجه ۱۴۰۰که هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده!
مصوبات مجلس هم مبهمه بطورکلی اشاره کرده به اعمال مدرک فرهنگیان و ردیف اعتباری براش دیدن.
حالا فرض کنید اعمال مدرک فرهنگیان درست باشه ، تکلیف مصوبه اعمال مدرک دوم فرهنگیان که ابلاغ شده چی میشه ؟
کسی خبر داره توضیح بده، اصل کار چی هست؟
پاسخ + +22 0 --
مهدوی 1399/12/28 - 10:36
کسی آخرین خبر از اعمال مدرک رو داره ؟
شورای نگهبان تایید کرد بودجه رو .
بندهای تبصره ۲ که نماینده آبادان پیشنهاد داده بود برای اعمال مدارک فرهنگیان صرف نظر از دوم و... ، چی شد تایید شد به سلامتی ؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/12/28 - 19:24
هنوز دقیقا معلوم نیست چه اتفاقی افتاده. تعطیلی اخر سال و الآن عید بر همه چی سایه انداخته و کسی چیزی نمی گه چی شد آخرش این اعمال مدرک بی قید و شرط فرهنگیان . تصویب شد ؟نشد ؟
پاسخ + 0 0 --
فرید 1399/12/29 - 20:23
اگر سری به اینستاگرام آقای مولوی نماینده آبادان و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بزنید، فیلمی با تابلوی قرمز "تصویب شد" از مشروح دفاع جانانه آقای مولوی از اعمال مدرک برای فرهنگیان و نتیجه رای گیری در صحن مجلس گذاشته اند که واقعا" در خور تحسین است‌. آفرین به شرف این چنین نمایندگانی که سنگ تمام می گذارند برای رفع مشکلات و معضلات کشور.
پاسخ + +25 0 --
ناشناس 1399/12/28 - 14:13
سلام در بودجه فقط اعمال مدرک معلمان قید شده است
این بند بودجه مثل وضعیت استخدامی و یک مقطع بالاتر ایثارگران می باشد که طی این چند سال منجر به استفساریه مجلس از شورای نگهبان و رای دیوان عدالت اداری می باشد حال این بند بودجه را اموزش پرورش از سازمان امور اداری استخدامی استعلام کند چون قبلا اعمال مدرک دوم تصویب و اجرا شده است . خدا کند طوری تفسیر کنند که شامل همه شود
پاسخ + 0 0 --
فرید 1399/12/29 - 20:18
ان شاء الله که مشکل رفع شود و به نفع عموم معلمان خواهد شد. یعنی اعمال مدرک تحصیلی برای همه معلمان و بدون قید و شرط
پاسخ + +38 0 --
ناشناس 1399/12/28 - 17:48
چه فرقی بین دکترای ورودی ۱۳۹۴ با دکترای ورودی ۱۳۹۵ و بعد از آن وجود دارد که مدرک برای اولی مجاز و قابل اعمال و برای دومی غیر مجاز و غیر قابل اعمال است.
آیا این کار مبنای شرعی ، قانونی و حتی انسانی دارد؟
انتظار داریم این تبعیض مسلم و غیر شرعی که حتی شورای نگهبان غیر شرعی بودن آن را تایید کرده و دیوان عدالت اداری از نظر غیر شرعی بودن ، بر آن ایراد گرفته است، هر چه سریع تر لغو سود و اعمال مدرک بی قید و شرط برای عموم فرهنگیان انجام شود.
خدا بر باعث و بانی این کار ، لعنت کند و انتقام ما را بگیرد چون دست ما از همه جا کوتاه است . واگذارشون به خدا
پاسخ + +21 0 --
محمدی 1400/01/01 - 15:04
اینها با شرع و وجدان کاری ندارند هر جا منفعت خودشون باشه مشکلو حل می کنند.
پاسخ + +24 0 --
فرید 1400/01/02 - 13:38
با سلام و تبریک سال نو خدمت همکاران محترم
امیدواریم در سال ۱۴۰۰قبل از هفته معلم بخشنامه اعمال مدرک بدون قید اول دوم و سوم (بدون محدودیت ) صادر بشه و مشکل اعمال مدرک همکاران حل بشه. ان شاءالله
پاسخ + 0 0 --
معلم 1400/01/02 - 23:26
فکر کنم فقط بودجه اش تصویب شده، باید قانونش هم تصویب بشه!
پاسخ + 0 0 --
حسین 1400/01/03 - 08:20
به معلم رحم نمی کنند حداقل باید به دانش آموزان رحم کنند، وقتی با اعمال نکردن مدرک اعصاب معلم را به هم می ریزند، ناخودآگاه آرامش دانش آموزان بهم می ریزه، که نتیجه آن جامعه پرخاشگر و عصبانی خواهد بود، بنده که خودم سه سال چنین وضعیتی دارم، وقتی صحبت از تبعیض در اعمال مدرک میشه کل سیستم اعصابم بهم می ریزه، چون خیلی برای آن زحمت کشیده ام.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/01/03 - 13:02
ان شاءالله
پاسخ + +20 0 --
ابراهیم رضایی 1400/01/04 - 12:15
سلام
من نمی دانم اینها چه توجیهی دارند به اینکه من دانشسرایی با 28سال سابقه آخرین مدرکم باید لیسانس باشد ،:
1فارغ التحصیل جدید میتواند تا دکترا بخواند
2مدرک لیسانس مدرک پایه یک نیروی آموزشی است
3ما اگرخوندیم با هزینه زحمت و در وقت آزاد خودمان تحصیل کردیم
3ابنا عطف بما سبق کردند
5توسعه عدالت آموزشی را زیر پا گذاشتن
6عدالت اداری و سند تحول کجا رفت؟
...
اینها بخشنامه‌ای نادرست را به شکلی نادرست تر اجرا کردند
معلم نباید محدودیت تحصیل داشته باشد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/01/04 - 13:30
ان شاء الله که اعتراض ها به جایی برسد. ببینیم جا دادن عبارت اعمال مدارک تحصیلی فرهنگیان در بند و تبصره ۲ بودجه ۱۴۰۰ که به تایید شورای نگهبان هم رسیده ، عملیاتی می شود. چون برابر این بند دیگر اعمال مدرک به مدرک دوم محدود نمی شود.
ان شاءالله که مشکل حل بشود.
پاسخ + +16 0 --
جواد 1400/01/06 - 16:16
با سلام وتبریک سال جدید، زمانی معلمان دانشسرایی ها وتربیت معلمی ها قلب اموزش وپرورش بودند، بخدا سوگند ۳ساله فوق لیسان گرفته ایم میگویند اعمال مدرک سوم انجام نمیشود چرا معلمعلمان به ارامش نیازدارند عاجزانه خواهشمندیم مانع ستم شوید با نمایندگان عزیزکمیسیون اموزش وتحقیقات تماس یا پیامک داده شود حق گرفتنی است نه دادنی بشدت پیگیری نماییم تا حصول نتیجه واعمال مدرک بدون محدودیت انشا الله
پاسخ + 0 0 --
عارف 1400/01/07 - 00:10
دقیقا"
پاسخ + 0 0 --
جعفر 1400/01/08 - 13:26
به خدا اوایل خدمت با حقوق ناچیز اونقدر زجر کشیدیم که بعد از بیست سال هنوز هم خواب اون روزها را می بینیم!
بیتوته تنها در مدرسه ای کنار قبرستان!

بیش از یک ساعت پیاده دربرف و باران برای رسیدن به مقصد!
حمله سگ یا گرگ و هزاران مشکلاتی که پشت سر گذاشتیم!


الآن هم بعد از هدر دادن جوانی به خاطر چندرقاز حقوق خجالت نمی کشند برای اعمال مدرک بهانه می کنند!
پاسخ + 0 0 --
رضایی 1400/01/08 - 14:48
آره عزیز
باید قاطعانه از حق خود دفاع کنیم تشکیل گروهی در فضای مجازی اقدامی بسیار موثر است انشاالله که احقاق حق صورت گیرد
پاسخ + +6 0 --
عارف 1400/01/19 - 16:59
سلام
چرا مصوبه مجلس در اعمال مدرک بدون قید و شرط که در بودجه ۱۴۰۰عملیاتی شده به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ نمی شود،؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1400/02/05 - 17:49
چون نوبخت نمی خواهد
پاسخ + +5 0 --
خانم م رستگار 1400/01/27 - 22:23
باسلام وخداقوت به فرهنگیان عزیزومسئولینی که درتلاشندتامدارک مااعمال شود.من نیزسه ساله مدرک ارشدگرفتم ومنتظرم اعمالش کنند.چون بادیپلم وارداموزش وپرورش شدم وکارشناسی راناپیوسته خواندم.مدرکم سوم حساب می شود.ازمسئولین محترم خواهشمندم هرچه سریعتربخشنامه ی اعمال مدرک رابفرستند.من امسال سی سال سابقه ام کامل می شه بخاطرمدرکم یک سال استمرارگرفتم.الهی فرجی
پاسخ + +3 0 --
معلم 1400/02/05 - 17:46
چرا اعمال مدرک اجرایی نمی شود
ماکه با دیپلم جذب شدیم چه گناهی کردیم که مدرک ارشدمون اعمال نمیشه؟
ارشد مدرک دومی با ارشد مدرک سومی چه فرقی دارد؟؟
من و همکارم یک روز دفاع کردیم اون مدرک دومی شد اعمال شد من مدرک سومی چهار سال هست مدرک دستم مونده!!
خدا از این قضاوت تون راضی هست من خلق خدا ناراضی ام ظلم می کنید!!!
پاسخ + +2 -1 --
معلم 1400/02/05 - 17:48
در دهه هفتادبا مدرک دیپلم در مدارس چهارشیفت ، کلاس های 45 نفره تدریس کردیم، چهار سال هست مدرک ارشد دستم مونده!!1
اقایون به اصطلاح دکتر!!!
مادرزاد دکتر به دنیا اومدند؟؟؟؟
به جای حمایت و تشویق مون توسرمون هم می کوبید؟؟؟
از خدا بترسید
پاسخ + +2 0 --
Salar 1400/02/11 - 13:48
با سلام و عرض ادب
بنده آموزگار شاغل در پست اداری هستم.سه سال پیش ارشد گرفتم که اعمال نمیشد و حالا که لغو ممنوعیت اعمال مدرک شده به علت اشتغال در اداره ممانعت میشه.به نظر شما اگر ما هم مثل پرسنل وزارت بهداشت از طریق دیوان عدالت اداری سکایت کنیم به نتیچه می رسیم؟
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1400/02/27 - 12:30
اعمال نکردن مدرک فرهنگیان لکه ننگی بر دولت روحانی بود!
پاسخ + +2 0 --
علی 1400/02/28 - 12:13
موندیم از دست این بیسوادها چکار کنیم! اعمال بالاترین مدرک تحصیلی فرهنگیان یک بار در بودجه سال 1399 تصویب شده و بار دیگر در بودجه سال 1400 تحت عنوان اعمال مدارک فرهنگیان تصویب شده، نمی دانم این مسئولان بی کفایت دیگه چی میخوان اینقدر سنگ اندازی می کنند، قانونی که در بودجه آومده و شورای نگهبان تایید کرده دیگه چه اما و اگری میتونه داشته باشه.
پاسخ + 0 0 --
احمد 1400/02/28 - 12:28
درسته اصلا تغییر مصوبه به عنوان مدرک دوم غیر قانونی بوده، پلی دوست عزیز کی از حق نا دفاع می کنه
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1400/02/30 - 08:27
با سلام. زمانی که بخشنامه عدم اعمال مدرک فرهنگیان را اجرا کردند حرفی از مدرک دوم و یا سوم نبود حال چرا برای لغو این مصوبه محدودیت قرار دادند و فقط مدرک دوم اعمال می شود ارتقا علمی فرهنگیان چه زیانی برای دانش آموزان دارد جز منفعت؟ و مگر تفاوت حقوق و دریافتی در اعمال مدرک یک فرهنگی چقدر است که بار مالی برای دولت دارد؟
پاسخ + +2 0 --
حسین 1400/03/01 - 14:56
لعن و نفرین بر دولت روحانی که اینقدر به خاطر شندرغاز افزایش بابت اعمال مدرک اعصاب ما را بهم ریخته است.
پاسخ + +2 0 --
شیرین 1400/03/01 - 20:13
ما چه گناهی کردین که سال ۷۷ دانشجو بودیم ولی با دیپلم استخدام شدیم که حالا مدرک ارشد ما رو قبول نمی کنند
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1400/03/03 - 12:20
نگران نباش عمر این دولت ظالم رو به اتمام است!
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1400/03/04 - 22:29
علی برکة الله
پاسخ + +2 0 --
فریبا 1400/03/06 - 21:09
نمی دونم معلم ها به روحانی چه هیزم تری فروخته بودند که در این هشت سال تا جایی که امکان داشت سر راه معلم ها سنگ اندازی کرد.
پاسخ + 0 0 --
بابک 1400/03/18 - 08:44
سلام.متاسفانه مرک دوم هم سلیقه ای اعمال شده و برای من و تعدادی از دوستان اعمال نشده و برای عده ای با وضعیت مشابه اعمال شده است.هیچ عدالت و وحدت رویه ای وجود ندارد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/03/23 - 15:56
بر پدر و مادر مسئولی لعنت که مشکلی از مشکلات مردم حل نمی کند و مشکلات جدید برای مردم درست کند. از وقتی که حقوق های نجومی باب شد برای مردم مشکلات درست کردند
پاسخ + +1 0 --
الهام 1400/05/01 - 17:04
سلام مدرک دوم یا سوم چی معنی داره چه آنهایی که معلم هستند چه آنها که در اداره مشغول خدمت هستند هر نوع مدرک وهر رشته ای باید اعمال بده
پاسخ + +1 0 --
رحمانی اینانلو 1400/05/14 - 23:40
بادرود.بنده فارغ التحصیل دانشسرای مقدماتی هستم.۷سال دردورافتاده ترین روستاهای قزوین وزنجان تدریس کردم که روی نقشه دووجب باقزوین فاصله دارند.۱۵۰کیلومترجاده خاکی رومیومدم تاکرج دانشگاه برم.فوق دیپلم گرفتم .بعدش لیسانس گرفتم والان فوق لیسانس گرفتم بابدبختی وتلاش شبانه روزی ازدانشگاه امام خمینی قزوین.ولی مدرک رواعمال نمیکنند.خداروخوش نمیادبااین اوضاع بداقتصادی و...شایدگوشه ای ازمخارج روپوشش میداد.والان هم که درآستانه بازنشستگی هستیم دراین دوران هم کمک حال بود. آقا وخانم مسئولیکه حقوق ...میگیری توروخدابه فکر ما هم باشید.نزاریدباسیلی صورتمون روسرخ نگه داریم.ازطرفی برای این مدرک دو سه سال زحمت کشیدیم اون هم دردهه ۵۰عمرمون.انشالله که مسيو لی حرف ماروبشنوه ودلش به رحم بیاد.سپاس
پاسخ + 0 0 --
ندا امیراصلانی ثابتی 1400/05/24 - 15:09
سلام به دبیران محترم و همکاران گرامی
واقعا که در جایی که شعار زگهواره تا گور دانش بجوی را میدهیم و دانش آموزان را به تحصیل تشویق میکنیم.
چطور مدرک دکترایی را که با هزاران مکافات ، همزمان با شغل معلمی و حتی با هزینه زیاد در آزاد،با وجود مشکلات خانه و فرزند و...با تلاش شبانه روزی گرفته ایم به خاطر اینکه با فوق دیپلم استخدام شده ایم اعپال نمیکنند؟؟؟؟؟؟؟
واقعا جای بسی تامل است.
در سالی که ما استخدام شدیم فوق دیپلم بود خب...تقصیر ما نبود که...کلا لیسانس نبود...خب لیسانس برمیداشتن ما هم با لیسانس استخدام میشدیم.
ما که با رتبه ی عالی در دانشگاه قبول شده بودیم بورسیه تحصیلی داشت. انتخاب کردیم. حالا گناه ما چیه که ۱۴ سال پیش فوق دیپلم بود؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
حسن 1400/06/30 - 07:10
متاسفانه در ارگانی خدمت کردیم که هیچ ارزشی برای جایگاه معلم نیست و دولت هم نمی خواهد سطح سواد معلمان بیشتر شود
ف چرا سواد معلم نباید به روز شود آیا 700 هزار تومان به خاطر یک مقطع بالاتر بدهند دولت ورشکسته می شود . متاسفم برای مسئولین که در راس قراردارند .
پاسخ + 0 0 --
آموزگار 1400/10/07 - 20:32
سلام. خدا عاقبت مارا ختم به خیر کند عرض این است اصلا برای معلم نباید محدودیت ادامه تحصیل باشد چرا که این کار باعث افت تحصیلی دانش آموزان خواهد شد وآنان را برای درس خواندن بی انگیزه خواهد کرد خواهشن مدرک تحصیلی ما معلمان اعمال کنید تا بتوانیم ادامه تحصیل بدهیم اینجانب خیلی علاقه دارم دکتری بخوانم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/11/29 - 09:28
سلام همکاران عزیز عدم اعمال مدرک دردولت عدالت اقای رییسی ومجلس انقلابی غیر قابل باور ااست لطفا سکوت را بشکنید وبه نمایندگان مجلس پیامک داده شود اول اسفند تا 5اسفند جلجلسات کمیسیون مجلس یادتون نرود
پاسخ + 0 0 --
مارینا 1401/05/06 - 21:30
سلام.چرابرای معلمان اعمال مدرک تحصیلی شان اقدام می‌شود.وبرای ما درادامه آموزش وپرورش اجرا نمی شود؟
واینکه درتمام دستگاه های اداری وزارت خانه های دیگر اعمال مدرک می شود.
ولی خدا راخوب نمی آید که باتوجه به مشکلات که ادامه تحصیل دادیم برای بازنشستگی و شاغل بودن حقوق مان درسطح پایین باشیم.باتوجه به تورم ومسائل دیگروغیره
پاسخ + 0 0 --
مارینا 1401/05/06 - 21:30
سلام.چرابرای معلمان اعمال مدرک تحصیلی شان اقدام می‌شود.وبرای ما درادامه آموزش وپرورش اجرا نمی شود؟
واینکه درتمام دستگاه های اداری وزارت خانه های دیگر اعمال مدرک می شود.
ولی خدا راخوب نمی آید که باتوجه به مشکلات که ادامه تحصیل دادیم برای بازنشستگی و شاغل بودن حقوق مان درسطح پایین باشیم.باتوجه به تورم ومسائل دیگروغیره
پاسخ + 0 0 --
عباس 1401/09/25 - 18:36
سلام همکاران همیشه با دلگرمی کار خود را دنبال کنید من از اول به دولت مردمی و مجلس انقلابی خوش بین بوده ام تا بخشنامه کردند و مشکل اعمال مدرک معلمان بر طرف شد
پاسخ + 0 0 --
عباس 1401/09/25 - 18:36
از دولت مردمی تشکر میکنم
پاسخ + 0 0 --
هاشمی 1401/10/14 - 19:37
سلام چرامدرک کارشناس حرفه ای مربی پیش دبستانی رااعمل نمی کنیدومی گوییدغیرمرتبط هست باابتدایی؟ یک سال و4ماه هست مدرک گرفتم وتابه حال هیچ اقدامی صورت نگرفته‌، لطفاپیگیری بفرمایید. باتشکر

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور