صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

کلاس معاونت ها در هنرستان ها ؟

محمود | اصفهان

کلاس معاونت ها در هنرستان ها

جناب وزارتی

ایا می دانید تا چند سال قبل اداری ها باید تکرار می کنم باید ۶ ساعت با توجه به بخشنامه ۱۳۰ خم تو مدارس کلاس بگیرند و تدریس داشته باشند چون معلمند. و خود بنده تو دهه ۷۰ اداری بودم و ۶ ساعت هم تدریس داشتم. الان قانون برعکس شده. معاونت فنی تو هنرستان ۱۰ ساعت و آموزشی ۴ ساعت و پرورشی۶ ساعت تدریس کنند. خوب می روند کامل کلاس با ۱۰ ساعت استادکاری دوبرابر حق معاونت و یک روز استراحت بیشتر بدون مسئولیت معاونت و قمه و چلقو و دعوا و فرار و...

داداش من دبستان با هنرستان متفاوته ؛ قبلا ۶۰ ساعت اضافه کاری در ماه شامل ما میشد حالا چی معاون دبستان یاعت ۱۲.۳۰ خونه هست بدون مشکل بعد تعطیلی مدرسه و ساعت۳ و دعواها و ... بعد از تعطیلی.‌انصاف خوبه به خدا.


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در صدای معلم

کانال تلگرامی صدای معلم


ارسال مطلب برای صدای معلم

کلاس معاونت ها در هنرستان ها

خوانده شده: 15945 دفعه چهارشنبه, 12 تیر 1398 05:29

نظرات بینندگان  

پاسخ + +14 -1 --
اسدی 1398/04/12 - 17:11
اینقدر غلط املایی دارد. البته مشکل سرعت نوشتن بوده.‌گاها ما هم‌ داریم.‌اما واقعا درست نوشته چه امتیاز بیشتری به معاونت هنرستان نسبت به دبستان و راهنمایی و دبیرستان بیشتر می دهند جز مواردی که بیان کرده.
پاسخ + 0 0 --
محمودیان 1398/07/20 - 19:43
بخشنامه ۲۳۰ را اجرا کنید. از رئیس تا کارمند اداره باید۶ ساعت در مدارس در هفته تدریس داشته باشند. نه طرح من در اوردی معاونین. قانون را اجرا کنید. قانونی که وجود دارد.
پاسخ + +18 -1 --
حسینیان 1398/04/12 - 17:17
استعفا از پست معاونت و رفتن به پست سرپرستی بخش با ۳۰ هزار تومان اضافه تر دریافتی حق سرپرستی و بدون مسئولیت اجرایی و... نیم ساعت دیرتر از معاون بیا و یکساعت زودتر هم برو خونه. دیوونه ای معاون فنی شده ای.
پاسخ + +19 -1 --
امامزاده ای 1398/04/12 - 17:22
کاملا درسته. حق دارند .‌پاسخ بدهید. مدارس را دارید با نیروی ازاد و سرباز اداره می کنید.‌این نتیجه سفارشات رهبری برای هنرستانهاست.
پاسخ + +14 0 --
محمدی 1398/04/12 - 17:23
تنها راهش ابلاغ نگرفتن و زیر بار نرفتنه.
پاسخ + +15 0 --
محمودیان 1398/04/12 - 17:24
پارسال من قبول نکردم چی شد. چرا معاون اجرایی بیکاره نره کلاس که تا چندسال پیش دفتر دار بود.
پاسخ + +16 0 --
امیدوار 1398/04/12 - 17:44
چه اموزش و پرورش چرتی.
پاسخ + +15 0 --
لرستانی 1398/04/12 - 17:46
خب حتما معاونت بهتره دیگه. من بودم با ارشد برق قدرت می رفتم معاون دبستان می شدم. پیشنهاد دارم برادرم مدیر دبستانه. کلاس کار میاد پایین و گرنه درست میگه.
پاسخ + +14 -1 --
حمیدی 1398/04/12 - 17:47
اقای بیات که تو فضای مجازی همیشه فعالی اینجا هم بیا نظرت را بگو.
پاسخ + +15 0 --
شجاعی 1398/04/13 - 07:58
اگر دوستان در ایتانها و مناطق همه اعتراض خود را به این تبعیض و بی عدالتی اعلام کند هیچ کاری نمی توانند بکنند.
پاسخ + +13 0 --
ارشدی 1398/04/13 - 07:59
سال قبل هم همینطور بود. در واقع به نام معاونت ها و اصافه کاری به نام دیگران. معاون می رفت سر کلاس اما بعنوان‌اًافه کار به نام دیگری.
پاسخ + +13 0 --
محمودیان 1398/04/13 - 08:01
پیچش دست اداره تونه. خیالی نیست. اینها شعاره. ترسوها کلاس می گیرند. رئیس یا معاون اداره تون باید تشخیص بده و کارهای شما را ببیند.
پاسخ + +14 0 --
احمدی 1398/04/17 - 05:53
معاونت های هنرستانها راضی هستند.‌که روزه سکوت گرفته اند یا ....
پاسخ + +13 0 --
ناشناس 1398/04/18 - 08:02
چرا حق معاونتهای در ساعات اضافه تر نسبت به دبستان و راهنمایی و دبیرستان را حذف کردید تازهو۱۰دتل۴ ساعت هم برویم کلاس. حاجی بابایی جواب بده تبعیض تا کی.
پاسخ + +13 -1 --
رسول 1398/04/18 - 08:06
قبلا که حق معاونت نبود به خاطر اضافه بودن ساعات کاری هنرستانها ماهانه ۱۰٪ حقوق را به این خاطر به معاونت هدی هنرستان میدادند. کجای دنیا یه معاون ۲۴ ساعت و یه معاون ۳۶ ساعت و یه معاون ۴۰ تا۴۴ ساعت را یکسان حق الزحمه می دهند با اون همه مشکلات. عدالت که تو این‌کشور مرده حداقل به حق همکارانتان باشید. نخواستیم دیگه تدریسش چیه.
پاسخ + +15 0 --
ارزانی 1398/04/18 - 08:11
این که خوبه برادر من. ما را ملزم کرده اند تیرماه را همه روزه برویم هنرستان برای ثبت نام از هنرجویان جدید. اخه برادر من وقتی تا امروز۱۸ تیر هنوز هدایت تحصیلی نداده اند چطور از داوطلب ثبت نام کنیم. کم کاری مدارس راهنمایی را باید ما چوبش را بخوریم. فرمایش رهبری است به هنرستانها توجه شود معلومه که خیلی توجه دارند کاش رهبر معظم می گفت به دبیرستانها توجه شود شاید از سر عقده هنرستانها و کادرش به حقشون می رسیدند همانطور که امام راحل توجه شون به دبستانها بود.
پاسخ + +13 0 --
کشوری 1398/04/18 - 08:14
اقای مهندس. خانم‌مهندس به جای رفتن به اموزشگاهها مختلف بیا اینجا از حقت دفاع کن. بخورت تو سرت ثنار حق التدریس تو این غده های سرطانی و قلم چی.
پاسخ + +13 0 --
هاشمی 1398/04/19 - 20:33
حتما به هنرستانی ها بیشتر میدهند. بیایید دبستان الان‌که دیگه همه جا غیر تخصصی شده. معاون هنرستان با ارشد الکترونیک شده معاون اجرایی دبستان. مسخره نیست. ولی یه لیسانس ابتدایی نمی تونه بره معاون مدرسه راهنمایی بشه.
پاسخ + 0 0 --
حیدری 1398/05/10 - 12:21
داداش شما بیا هنرستان. چی میشد مثل ژاپن هر۱۰ سال تو یه دوره بودیم.
پاسخ + +15 0 --
حاج محمد 1398/04/19 - 20:42
چرا همکاران معاون هنرستان تو ادارات معترض نمی شوند.
پاسخ + +13 0 --
رضایی 1398/04/19 - 20:43
داداش قبول نکنید تا حقمون را بگیریم. حق قبلی را باید بدهند. تفاوت معاونت هنرستان با ابتدایی چیه. جواب بدهید منتظریم. چاقو خوردن و ....
پاسخ + +15 0 --
احسان 1398/04/19 - 20:46
تو هنرستانها باید به کادر نسبت به دیگر همکاران در دوره های دیگه حق توحش بدهند. یک روز معاون دبستان و راهنمایی بیاید تو متوسطه فنی کار کند بعد ببینید حق با کیه. ۲ ساعت اصافه تر و هزاران مشکل اخلاقی و انصباطی.
پاسخ + +13 0 --
فروغ 1398/04/19 - 23:14
واقعا درست می گویند حق با متوسطه فنی. چرا حقشون پرداخت نمیشه. خدا در خونه حاجی بابایی را ببندد که این کار را کرد. چرا ۲ ساعت اضافه کاری کادر هنرستان در روز پرداخت نمی شه. کاش منم معاون اجرایی بودم که فقط بخاطر حق معاونت اجرایی شده بودم و همه کارهایم را معاون آموزشی و پرورشی و فنی انجام‌میدادند و هر روز هم طلبکار مدیر بی سواد و ترسو هم میشدن
پاسخ + +13 0 --
محمدی 1398/04/19 - 23:16
معاونت ها اعتراض کنند.‌البته معاون اداره نقش مهمی داره. مدیر اگر خودش قاطع باشد در مقابل اداره می تواند هنرستان را اداره کند بدون یک ساعت از اجرای این بخشنامه زور و حتی اون اضافه کاری معاونت ها و خودش را هم از مدرسه پرداخت کند. راهش هست
پاسخ + +13 0 --
رهنما 1398/04/19 - 23:22
فقط با اتحاد می توانیم اون ۲ ساعت اضافه را هم برگردانیم یا هنرستانها هم ۲ ساعت زودتر تعطیل شوند یا اضافه کار ما مرداخت شود. همین و بس.
پاسخ + +14 0 --
رزم جو 1398/04/19 - 23:25
هنرستانها تو این بیکار و اوضاع اقتصادی اولویت هستند یا دبستانها. هنرستانها با نیروی ازاد و سرباز معلم عقده ای اداره میشد به داد بچه هدی ما برسید. ....
پاسخ + +16 0 --
حقیقی 1398/04/19 - 23:27
هنرستانها مهم نیست. نه مشاور و معاونهای اصلی هم بروند سر کلاس دیگه نور علی نور هست تو این مملکت.
پاسخ + +14 0 --
صادقی 1398/04/20 - 21:24
قانون تصویبی مجلس در این زمینه کجاست. تا این بخشنامه مخفی و زبانی در شورای عالی اموزش و پرورش و بعد در مجلس تصویب نشود هیچ فرد و لو احمق ترین فرد منتصب در وزارت حق ندارد معاونی را علیرغم‌پست سازمانی مصوبه و تایید شده بخاطر کمبود معلم به شغل مبصری به کلاس بفرستد. هیچ فردی قبول تکنید اینها کم کاری و بی عرضگی خودشون در استخدام هنراموز و دبیر و آموزگار را می خواهند بر گردن معاونت بیندازند همین قدر که۲تا۳ ساعت بیشتر از معاونتهای دوره های دیگه تو توحشتانها هستید و حقی بهتون نمی دهند بابتش بسه.
پاسخ + +15 0 --
میرزایی 1398/04/20 - 21:25
دوستان قبول نکنید همه معترض شوید حتی بابت۳ ساعت اضافه تر هم‌ادعا کنید تا حقمون را بگیریم.
پاسخ + +14 0 --
احمدیان 1398/04/20 - 21:26
کدوم قانونی تو این زمینه است. برای هر کاری نماینده های مجلس دخالت می کنند برای چی الان سکوت کرده اند
پاسخ + +14 0 --
یاسینی 1398/04/21 - 11:11
حق گرفتنی ایت هم نرفتن سر کلاس و هم ۳ ساعت اضافه تر نسبت به دبستانها بدون هیچ ریالی اضافه پرداخت. بنازم به حکومتت امام علی. فقط اسمی از اسلام و عدل و... هست. کاش اسم اسلامی از جمهوری برداشته میشد. بروید کشور بی دین سوئد را ببینید حداقل مطالعه کنید همکاران. همین عربستان ببینید جه امکاناتی برلی معلمانش و هنرستانهایش گذاشته. آموزش و مرورش تطبیقی کشورها را بخوانید حداقل از اینترنت سرچ کنید.
پاسخ + +14 0 --
امیدزاد 1398/04/21 - 11:16
۳ساعت اضافه تر بخورد تو سرشون من بعد ۲۰ سال معاونت حالا ۱۰ ساعت هم‌بروم سر کلاس. خوبه بروم دانش فنی پایه بگیرم همکاران بروند استادکاری سختشون نشه.
پاسخ + +15 0 --
اسلامی 1398/04/21 - 11:20
فقط زیر بار زور نروید. بخشنامه رسمی که عنوان شغل در اون ذکر شده باشد معاونت فلان چند ساعت باید برود کلاس. که چنین چیزی نیست. شکایت به دیوان عدالت اداری.
پاسخ + +15 0 --
حکیمی 1398/04/21 - 11:22
نرفتن به کلاس حتی صوری. قبول یعنی حق با اداره است. مثلا اصفهان خود اقای شاپوری هنراموز بوده حاضر است الان بیاید معاون فنی بشه.‌من حاضرم بیایم‌جایش‌ تا کی فقط یک عده خاص تو ادارات باشند و فرمان بدهند و ...
پاسخ + +13 -1 --
عبودزاده 1398/04/21 - 11:25
نه خیلی مشکلات تو هنرستانها نیست تازه بدهکار هم شدیم ۳ ساعت اضافه کاری بدون حق الزحمه. ۱۰ ساعت هم تدریس. ولک مگه دیوانه ام می روم کلاس کامل ۳ روز و ۲ روز اصافه کار اقای خودم هستم و ۳ برابر معاونت هم اون ۲ روزم میشه .
پاسخ + +13 -1 --
زمانی 1398/04/21 - 17:26
همکاران معاونت هنرستانها این ظلم دوم را هرگز نپذیرید. ۳ ساعت دز روز اضافه در هفته می شود ۱۵ ساعت. و حالا هم بین ۴ تا ۱۰‌ساعت بیگاری دوم. چرا ۶ ساعت در هفته خود کارشناسان متخصص و خبره ادارات زحمت تدریس در مدارس را نکشند. با فریاد بر سر آنها در ادارات می توانیم حقمان‌را بگیریم و لاغیر
پاسخ + +13 -1 --
قادریان 1398/04/21 - 17:39
قبول کردن ۱۰ ساعت تدریس برای معاونت فنی دست بالا را گرفته اند و آخر به ۸ ساعت یا ۶ ساعت تقلیل می دهند تا دهانمون را ببندند. همکاران می دونند که این کار مصوبه قانونی ندترد و در حد وزارت است و برای پست های تعریف شده مثل مدیریت و معاونت ممنوع است. حادثه بهمن خشخاشی در دبیرستان بروجرد یکی از همین مدیریت های کارشناسان بود.
پاسخ + +13 -1 --
مهدی پور 1398/04/21 - 17:45
چی سده اقایون دیوار کوتاه تر از معاونت ها پیدا نکردند. چرا معاونت ها بروند تدریس کنند چی فکر کرده اند در مورد هنرستانها.‌مگه دبستانه. هر روز با چاقو و موبایل و مواد و سیگار و... در دستشویی ها و درگیری های فیزیکی هنرجوها با خم و لا دبیران و تاخیر و غیبت و فرار و.... وای به حال اون وقتی که معاون هم در دفترش نباشد. واویلا برای یک روز پرداخت نکردن حق التدریس به همکار باید اخلاق و انصباط در هنرستان ها را از بین برد.
پاسخ + +13 -2 --
حجت زاده 1398/04/21 - 18:06
من سال پیش یک روز کلاس می رفتم. بخدا اصلا نه همکاران و نه مدیر و نه ارباب رجوع رعایت نمی کردند که کلاس درس حق دانش آموز است .و اگر قراره معاون برود کلاس یعنی مثل معلم باید تمام وقت و تمرکزش رو کلاس باشد نه هم‌کلاس و هم حیاز و هم کل مدرسه و بعد از کلاس هم بدود تو حیاط مدرسه و از حیاط هم برود تو کلاس. اخه هر پستی مسئولیت خودش را دارد. اتفاقی این بین افتاد همون افرادی که در اداره اجبار کرده اند معاون برود کلاس و خودشون تو اداره لم داده اند یقه شما را می گیرند که چرا این اتفاق افتاد و معاون کجا بود. اتفاق افتاده که می نویسم. درگیری فیزیکی دبیر با دانش آموز و کتک کاری ۲ دانش آموز با دبیر. تازه معاون که سر کلاس بوده مقصر شناخته شد که در دفترش نبوده و کارشناس ارزیابی می فرمودند میخواستی کلاس نروی. الان این ابرو ریزی و کتک خوردن دبیر و شکایت و دادگاه و... را کجا بگوئیم. بخشنامه ای که بتوان به آن استناد کند نیست. فقط قبول نکنید. خودشون هم می دوند که قانونی نیست.
پاسخ + +13 -2 --
رفیعی 1398/04/21 - 18:09
۷ ساله که روزی ۳ ساعت اضافه تر رفتنمون را مثل اب خوردند و هیچ تفاوتی نسبت به دبستان و راهنمایی قائل نشدند تازه ۱۰ ساعت ۳ برابر اونها هم برویم کلاس اونم هنرستان با اون مشکلاتش. حتما کارشناسان خودشون تو تو مهد کودک معاون بودند.
پاسخ + +13 -2 --
رفیعی 1398/04/21 - 18:14
رهبرم . با شعار نمی توان کشور را اداره کرد شما یه هنرستان فرمودید که کارافرینی کند از اون وقت بدترین دبیران را به هنرستان اختصاص می دهند هنرآموز که هیچ اونها را هم می برند کارشناس اداری می کنند و با سرباز معلم کلاسهای تخصصی هنرستان که باید مهارت و تخصص را اموزش بداند اداره میشه و دروس عمومی هم‌با بازنشسته ها که ساعت ۱ دیگه نا ندارند و ساعت های اخر عملا تعطیله. معلومه از عمد به هنرستانها بی توجهی میشه. بودجه صفر. تغییرات که نیاز به هزینه دارد کدوم هزینه را داده اند. اگر شهریه اجباری نبود ۱۰ روز هم هنرستانها دایر هم‌نبودند.
پاسخ + +13 -2 --
تیموری 1398/04/21 - 18:18
دوستان یک روز را اعلام کنید برای احقاق حق معاونت هنرستان و اهمیت به اموزش فنی و حرفه ای جلوی ادارات کل تجمع کنیم‌ با بنر های توجه به فنی و حرفه ای توسط مقام معظم رهبری.
پاسخ + +12 0 --
بیری 1398/04/22 - 09:33
فقط با اتحاد معاونت های هنرستان از آموزشی و فنی و پرورشی می توانیم از ظلم مضاعف به خود جلوگیری کنیم. الان نیاز به کاری نیست تا اواخر شهریور یا اول مهر استعفای دسته جمعی حلال مشکل خواهد بود.
پاسخ + +12 0 --
اسکندری 1398/04/25 - 09:35
زیر بار زور نرفتن. فقط کلاس رفتن نیست. الان اجبارمون کردند ۲ هفته هر روز بردیم برای ثبت نام. مگر معاون هنرستان باید چوب کم کاری مشاور و مدیر د معاون راهنمایی را بخورد. حق الزحمه هم که نمی دهند‌ چرا حق زن و بچه ما را ضایع می کنید بعضی ها مسافرتتد و بعضی ها هم‌کارگری.
پاسخ + +12 0 --
محمدی زاده 1398/04/26 - 21:45
هر چه فریاد دارید برسر اون بی بوته که نماینده مجلس هست و ادعای بهترین وزیر این ۴۰ ساله خود را می داند بزنید. حاجی بابایی مقصر است الان باید ۲ ساعت تفاوت بالغ بر ماهی ۳۰۰ هزار تومان باسه. حقمون را کی میخوره
پاسخ + +12 0 --
احمدزاده 1398/04/26 - 21:55
هنرستانها را دریابید که فردا دیر است نه امکانات و نیرو و معلم. تازه انگار به وسعت و فضا هم توجه ندارند. الگوی مصرف را با دبستان ۳ کلاسه اشتباه گرفته اند . هنرستانی که ۴۰کلاس و ۱۰ دفتر داره با یک مدرسه ۵ کلاس یکسان حساب می کنن .
پاسخ + +11 -1 --
ارزانی 1398/04/30 - 18:15
بخشنامه و دستورالعمل نیست فقط حرف زور. واگذار کنند به مناطق و نواحی خودشون ببینند در مدارس معاونتهای چیکار می کنند بعضیها از بیکاری تو دفترشون هم‌نمی نشینند و مگس می پرونند و بعصی ها هم تاکسی تلفنی خانم و بچه هاشونند سرویس مدرسه شون و ...
پاسخ + 0 0 --
ارزانی 1398/05/12 - 18:15
دوستی که نطرت منفی اینطور نیست. حتما تو خیلی کار می کنی. تحقیق از ۴۵ مدرسه شده و برای جامعه اماری خوبه که همه بدون استثنا تایید می کنند پس لطفا...
دکترای سنجش و اندازه گیری.
پاسخ + +12 0 --
مظلوم 1398/04/30 - 18:16
فعلا تبعیض بین معاونتها و ساعات کاری را رفع کنید. مگر هر چی ایم مدرسه بزرگتر باشه باید معاونتها بیشتر بروند سر کلاس. هنرسسسستان ۱۰ ساعت. دبستان ۲ ساعت اونم ساعت ورزش یا قران.
پاسخ + +12 0 --
مظلوم 1398/04/30 - 18:19
معاونت ها قبول نکنید. استعفای دسته جمعی. و حق تفاوت دبستان با هنرستان را که قبلا می دادند را مطالبه کنیم
پاسخ + +12 0 --
مظلوم 1398/04/30 - 18:40
اداره هنرستان بر دوش معاونت فنی و آموزشی است.‌ما یک مدیر داشتیم ۲ سال می رفت دانشگاه از پشت لپ تاپش بلند نمیشد ببیند تو مدرسه چه خبره یا درسها و تکالیفش را انجام می داد و ۲ روز هم دانشگاه می رفت و بعدش یا داشت فاکتور سازی می کرد برای خرج و مخارجش برای هزینه های دانشگاهش. چند بار تو فاکتورها مچش را گرفتیم. حالا هم که رفته مدیر فعلی شدی متصدی دوربینهای هنرستان از جلوی مانیتور تکون نمی خوره ببینه معاونت ها چیکار می کنند یا چی تو هنرستان می گذرد می بیند اما اصلا به کسی اعتراضی نمی کند. این نوع مدیریت عالیه.چرا اعتراض کند
پاسخ + +12 0 --
مظلوم 1398/04/30 - 23:07
چرا اینقدر در مورد کادر هنرستانها از مدیر و معاون ظلم میشه. مگر ما حقوق بیشتری نسبت به کادر دبستانها و یا راهنمایی می گیریم که باید۳ساعت بیشتر در مدرسه باشیم و با مشکلات هزاربرابر آنها. گناه کردیم ارتقا مدرک اونم از نوع فنی گرفتیم. یک آموزگار اسبق و هنرآموز و معاون فنی امروز
پاسخ + +12 0 --
یساری 1398/04/30 - 23:09
دوستان یه راه حل منطقی بنویسید تا همه در سطح کشور یا حداقل استانها با هم یکدل و یکصدا آن را بیان کنیم. بنظرتون یک طومار با کمپین یا هشتک . تبعیض بین مقاطع تحصیلی را بردارید . حق کادر هنرستان را بپردازید.
پاسخ + +12 0 --
شمسی پور 1398/04/30 - 23:33
معاون حمایتت می کنیم. کمتر کار کنید تا بیشتر به چشم بیایید‌ بگویید بلد نیستم. تموم هر چه معاون فنی و آموزشی و پرورشی فعالتر کار برایشلن بیشتر. معاون اجرایی باشید و بقیه کارها را بدهید بقیه معاون ها با چاپلوسی و بلد نیستم و ۲ سال اخر شدم معاون.
پاسخ + +12 0 --
باقری 1398/04/31 - 19:00
چرا عدالت در بین دوره های اموزش و مرورش انجام نمیشه. چرا دوره ابتدایی فوق العاده شغل بیشتر و سختی کار بیشتر و... و ساعات کاری کادر کمتر . بمیرد این عدالت. من تو همه دوره ها کار کردم دبیرستان و هنرستان به مراتب سخت تر و خسته کننده تر و پر مشغله تر و... است تا ابتدایی. هنرستانها را دریابید اگر نیروی متخصص می خواهید.
پاسخ + +11 0 --
خاتمی 1398/04/31 - 19:02
معاونت در هنرستان یعنی خودزنی و خودکشی. مگر چقدر بیشتر از دوره های دیگه می دهند. برو بابا۳ روز هنرآموزی بگیر و ۲ روز اضافه کار ۲ برابر معاونت و یک ماه امتحانات دی و ۴ ماه تابستان برای خودتی.
پاسخ + +12 0 --
صادقیان 1398/04/31 - 19:04
هنرستان را دریابید که فردا دیر است. ببینید چند درصد از هنرآموزان این سالها جذب بازار کار می شوند و چند درصد دانشگاه کار معاونتها در هنرستان می تواند این درصدها را تغییر بده نه معاون ابتدایی ۲۴ ساعته
پاسخ + +11 0 --
سرداری 1398/04/31 - 19:06
ضمن حمایت از حق و حقوق معاونتهای هنرستان . چرا ما الگوی ژاپن را در زمینه مدیریت و معاونتها استفاده نمی کنیم سه دوره هر سال ۱۰ سال هر معلم تو هر دوره کار می کند و تازه بعداز۳۰ سال تجربه باید در آزمون مدیریت مدرسه شرکت کند. ایران ایرانه نه ژاپن فقط الگوهای ناقص.
پاسخ + +11 0 --
عربزاده 1398/04/31 - 19:14
معاونت در هنرستان یعنی قلب و ریه هنرستان عملا هنرستانها را نابود نکنید. ما که می توانیم فرمالیته این ۱۰ ساعت را بگدرونیم اما مدارسی هستند که اینکار را نمی کنند و از معاونتها بیگاری می کشد بخصوص مدارس دخترانه. پس عادل باشید
پاسخ + +11 0 --
بیاتی 1398/04/31 - 19:16
تبعیض بین معاونتها در یک مجموعه قابل قبول نیست. حالا بین مدارس و دوره ها هم پیشکش. حق معاونت هنرستان را بدهید. وگرنه جمله ای است در شان وزارت و ادارات کل و... سگ خور
پاسخ + +11 0 --
مقصودی 1398/04/31 - 19:18
دوستان صدای معلم را تو کانالهای فنی و هنرستانی تبلیغ کنید بخصوص این صفحه را.ظلم به معاونت های هنرستان تا کی ۳ ساعت اضافه تر در روز و ۱۰تا۴ ساعت تدریس در هفته گ‌
پاسخ + +11 0 --
رستگاران 1398/04/31 - 19:20
مدیران هنرستانها قبول نکنند عملا دست اونها در این زمینه بسته میشه.‌من یک مدیرم با معاونهایم در میان گذاشتم اگر قبول کنند طبق برنامه ۳ معاونینم در یک روز میخواهند بروند کلاس طبق برنامه هفتگی و نمی توانم‌هم‌مانعشان شوم . جواب هوی هایه دیگه.
پاسخ + +11 0 --
شریفی 1398/05/01 - 18:35
به عنوان یک معاون ابتدایی حق میدهم به معاونت های هنرستان بچه من هنرجو است خیلی فرق بین اداره هنرستان با دبستان است مثل ۱۰ به ۱۰۰.
پاسخ + +11 0 --
باورزاده 1398/05/01 - 18:37
حق معاونت هنرستان نیست با اون همه مشکلات جانبی و لحظه ای هنرستان حتی ۱ ثانیه برود کلاس. این عدم شناخت و بی اطلاعی و بی تخصصی و بی سوادی کارشناسان وزازتخانه است.
پاسخ + +11 0 --
خلیلی 1398/05/01 - 18:40
تفاوت ساعات کاری و حالا هم ۱۰ ساعت کلاس رفتن معاونت هنرستان عملا با روح مهارت اموزی و آموزش هدی فنی و حرفه ای در تضاد است و اصلا آنهایی که این تصمیم را گرفته اند کارسناس نیستند. چرا استخدام ها را امروز و فردا و‌ماه و سال می کنید چرا بدای هنرستانها استخدام ندارید پدر هنرجوی ما با ارشد فنی راننده تاکسی است اونم تاکسی ساعتی‌ . چه انگیزه ای برای بچه اش و بقیه هنرجویان برای ادامه تحصیل است.
پاسخ + +11 0 --
حقیقت 1398/05/01 - 18:41
۱۰ ساعت تدریس و ندادن ۳ ساعت تفاوت ساعات کاری در روز از گلوی کی باید برود پایین که امیدوارم سرطان گلو بشود برایشون از وزیر گرفته تا کارشناسان مناطق.
پاسخ + +11 0 --
گل افزا 1398/05/01 - 18:45
۱۰ ساعت را بکنید ۲۴ ساعت. اصلا هنرستان معاونت می خواد چسکار بچه ها مثل گل هستند خودشون بموقع سرکلاس و درس حاصرند و اصلا برخورد فیزیکی با هم‌و دبیر ندارند و.... و تا ساعتها بعد از تعطیلی مدرسه تو هنرستان در حال مهارت آموزی و تکرار و تمرین هستند. اصلا مدیر هم نمی خواهند. خب کارشناس و معاونت اداره و رییس اداره و صدها کارشناس و کارمند و خدمه اداری هم نمی خواهند. اصلا وزارت چیه. خودجوش و آتش به اختیار خودشون درس مس خوانند و دنبال مهارت اموزی هستند.
پاسخ + +11 0 --
مهربان 1398/05/01 - 18:49
چرا اقدام قاطعی از طرف همکاران نمی بینیم این پست باید ۵۰تا نطر داشته باشه با ۱۵۰۰ بازدید چرا الان نباید حداقل۴۰۰ نطر موافق و مخالف باشه. البته بدشون نمی آید تفرقه و تضاد بین دوره ها بیندازند. همکاران ابتدایی هم‌می دونند حق با هنرستانی هدست با ۴۴ ساعت کار در هفته نه ۲۴ ساعت بی دغدغه و هفته معلم با صدها کادو. کادو بخورد تو سرشون ۱ بار احترام‌و سلام کافیه.
پاسخ + +13 -1 --
جوادی 1398/05/02 - 20:23
حدود۱۸۰۰ بازدید و ۶۵ نظر. مثل اینکه معاونهای هنرستان به این وضع راضیند یا اصلا تدریس و کلاسی در کار نیست.
پاسخ + +11 0 --
جوانی 1398/05/07 - 19:29
از ماست که بر ماست. فقط همین. اگر نرویم هیچ کاری نمی توانند بکنند. طبق شرح وطایف کار می کنیم.
پاسخ + +11 0 --
الفتیان 1398/05/07 - 19:31
اگر نرویم کلاس چیکار می تونند بکنند یا قانون همه یا هیچ هم مدیر و بخصوص معاون اجرایی که عملا ت. مدارس هیچ کاره است نرود کلاس و من معاون فنی ۱۰ ساعت بروم‌کلاس.
پاسخ + +11 0 --
دوستی 1398/05/07 - 19:34
دوستان سلام. همه نظرات را خواندم هیچ مخالفتی نیست. با هم باشیم همه جای ایران. ما قانون را انجام‌می دهیم‌نه سلایق افراد را. قانونمند باشیم و زیر بار این اجحاف نباشیم.
پاسخ + +11 0 --
چوبچی 1398/05/07 - 19:36
۱۰ ساعت فنی بره کلاس دیگه چی ا ش می مونه بعد از۲۵ سال معاونت. خنده داره.
پاسخ + +11 0 --
شفیع زاده 1398/05/08 - 22:29
معاونت ها استعفا تا به حقمون برسیم هرچه قانون و شرح وظایف می گوید. زیر بار رفتن عده ای ظلم به خودشونه و بقیه
پاسخ + +11 0 --
پورعلی 1398/05/08 - 22:37
ستعفا از پست معاونت و رفتن به پست سرپرستی بخش با ۳۰ هزار تومان اضافه تر دریافتی حق سرپرستی و بدون مسئولیت اجرایی و... نیم ساعت دیرتر از معاون بیا و یکساعت زودتر هم برو خونه. دیوونه ای معاون فنی شده ای.
پاسخ + +11 0 --
نوری 1398/05/08 - 22:38
حق معاونت هنرستان نیست با اون همه مشکلات جانبی و لحظه ای هنرستان حتی ۱ ثانیه برود کلاس. این عدم شناخت و بی اطلاعی و بی تخصصی و بی سوادی کارشناسان وزازتخانه است
پاسخ + +11 0 --
تدین 1398/05/08 - 22:39
تبعیض بین معاونتها در یک مجموعه قابل قبول نیست. حالا بین مدارس و دوره ها هم پیشکش. حق معاونت هنرستان را بدهید. وگرنه جمله ای است در شان وزارت و ادارات کل و... سگ خور
پاسخ + +11 0 --
قربانی 1398/05/08 - 22:39
مدیران هنرستانها قبول نکنند عملا دست اونها در این زمینه بسته میشه.‌من یک مدیرم با معاونهایم در میان گذاشتم اگر قبول کنند طبق برنامه ۳ معاونینم در یک روز میخواهند بروند کلاس طبق برنامه هفتگی و نمی توانم‌هم‌مانعشان شوم . جواب هوی هایه دیگه.
پاسخ + +11 0 --
حسین بر 1398/05/08 - 22:40
قبول کردن ۱۰ ساعت تدریس برای معاونت فنی دست بالا را گرفته اند و آخر به ۸ ساعت یا ۶ ساعت تقلیل می دهند تا دهانمون را ببندند. همکاران می دونند که این کار مصوبه قانونی ندترد و در حد وزارت است و برای پست های تعریف شده مثل مدیریت و معاونت ممنوع است. حادثه بهمن خشخاشی در دبیرستان بروجرد یکی از همین مدیریت های کارشناسان بود.
پاسخ + +11 0 --
قائدیان 1398/05/08 - 22:42
استعفا از پست معاونت و رفتن به پست سرپرستی بخش با ۳۰ هزار تومان اضافه تر دریافتی حق سرپرستی و بدون مسئولیت اجرایی و... نیم ساعت دیرتر از معاون بیا و یکساعت زودتر هم برو خونه. دیوونه ای معاون فنی شده ای.
پاسخ + +11 0 --
میرعظیم 1398/05/08 - 22:44
معاونت ها اعتراض کنند.‌البته معاون اداره نقش مهمی داره. مدیر اگر خودش قاطع باشد در مقابل اداره می تواند هنرستان را اداره کند بدون یک ساعت از اجرای این بخشنامه زور و حتی اون اضافه کاری معاونت ها و خودش را هم از مدرسه پرداخت کند. راهش هست
پاسخ + +11 0 --
حمیدی 1398/05/08 - 22:45
خب حتما معاونت بهتره دیگه. من بودم با ارشد برق قدرت می رفتم معاون دبستان می شدم. پیشنهاد دارم برادرم مدیر دبستانه. کلاس کار میاد پایین و گرنه درست میگه.
پاسخ + +11 0 --
سیفی 1398/05/08 - 22:46
رفتن معاونت ها در کلاس یعنی مبصری و افت تحصیلی .
پاسخ + +11 0 --
میرزاپور 1398/05/08 - 22:48
در منطقه نا چیزی نگفته اند شاید کنسل شده. آخه هر مطلبی تو سایت صدای معلم نوشته بشه مثل انداختن کک تو پاچه وزارتی هادو ادارات کل و اداراتچی هاست. دمت گرم آقای پورسلیمان عزیز
پاسخ + +11 0 --
قبادی 1398/05/10 - 04:39
قبلا که حق معاونت نبود به خاطر اضافه بودن ساعات کاری هنرستانها ماهانه ۱۰٪ حقوق را به این خاطر به معاونت های هنرستان میدادند. کجای دنیا یه معاون ۲۴ ساعت و یه معاون ۳۶ ساعت و یه معاون ۴۰ تا۴۴ ساعت را یکسان حق الزحمه می دهند با اون همه مشکلات. عدالت که تو این‌کشور مرده حداقل به حق همکارانتان باشید. نخواستیم دیگه تدریسش چیه.
پاسخ + +11 0 --
انصاری 1398/05/10 - 04:40
پارسال من قبول نکردم چی شد. چرا معاون اجرایی بیکاره نره کلاس که تا چندسال پیش دفتر دار بود.
پاسخ + +11 0 --
خمر 1398/05/10 - 04:41
سرپرست کارگاه و بخش چی. اونها هم‌باید بروند کلاس. عجب خر تو خری شده مدارس.
پاسخ + +11 0 --
عبادی 1398/05/10 - 04:42
ما نمی رویم هیچ کاری هم نمی تونند بکنند و مجبورا خودشون به نام دیگران ماست مالی کنند.
پاسخ + +11 0 --
قنبرزاده 1398/05/10 - 04:44
اگر نرویم کلاس چیکار می تونند بکنند یا قانون همه یا هیچ هم مدیر و بخصوص معاون اجرایی که عملا تو مدارس هیچ کاره است نرود کلاس و من معاون فنی ۱۰ ساعت بروم‌کلاس. به مدیر گفتم‌منم معاونت اجرایی میخام و ۲ نفر لازم است. خخخخخ
پاسخ + +11 0 --
احمدیان 1398/05/10 - 04:45
قبول کردن یعنی خیانت به فنی و حرفه ای ک پست معاونت ها و کلا به اساسنامه آموزش و پرورش و سرپیچی از فرمایشات رهبری در اهمیت به فنی و حرفه ای و سند تحول.
پاسخ + +11 0 --
ابطحی 1398/05/10 - 04:54
ﺍﺳﺘﻌﻔﺎ ﺍﺯ ﭘﺴﺖ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﻭ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﭘﺴﺖ ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﯽ ﺑﺨﺶ ﺑﺎ ۳۰ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺗﺮ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯽ ﺣﻖ ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﯽ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﻭ ... ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﺮﺗﺮ ﺍﺯ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺑﯿﺎ ﻭ ﯾﮑﺴﺎﻋﺖ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﻫﻢ ﺑﺮﻭ ﺧﻮﻧﻪ . ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺍﯼ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﻓﻨﯽ و پرورشی و آموزشی ﺷﺪﻩ ﺍﯼ اول حق ۳ ساعت اضافه تر نسبت به ابتدایی که تبعیض است بعد ۱۰ ساعت.
پاسخ + +11 0 --
مالکی 1398/05/10 - 04:56
استعفا و تقاضا برای رفتن به دوره های دیگه. الان تو دوره ابتدایی نیاز مبرم دارند. فقط نترسید از تهدید.
پاسخ + +11 0 --
جعفری 1398/05/10 - 04:59
اگر امسال قبول کردیم سال دیگه ۱۶ ساعته مطمئن باشید از ۴ ساعت رسید ۱۰ ساعت. البته خیلی مون حتی ۳ روز و ۴ روز الان دارند نیروند کلاس و به نام دیگران حق الزحمه اش را می گیرند نمونه اش معاون پرورشی در فولادشهر که دبیر ریاضی هم است ۴ روز در هفته اضافه کاری. دبیرستان طالقانی. هم حق معاونت و هم اضافه کاری البته این متداوله تو فولادشهر
پاسخ + +11 0 --
مهدیان 1398/05/10 - 05:00
با پرداخت اضافه کاری موافقیم. با نام خودمان.
پاسخ + +11 0 --
شوشتری 1398/05/10 - 05:02
مﻌﺎﻭﻧﺖ ﻫﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﻨﻨﺪ . ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻧﻘﺶ ﻣﻬﻤﯽ ﺩﺍﺭﻩ . ﻣﺪﯾﺮ ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺩﺵ ﻗﺎﻃﻊ ﺑﺎﺷﺪ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻫﻨﺮﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﻨﺪ ﺑﺪﻭﻥ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ ﺯﻭﺭ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺍﻭﻥ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﻫﺎ ﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﮐﻨﺪ . ﺭﺍﻫﺶ ﻫﺴﺖ
پاسخ + +11 0 --
خادم 1398/05/10 - 05:03
تفاوتﺳﺎﻋﺎﺕ ﮐﺎﺭﯼ ﻭ ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ۱۰ ﺳﺎﻋﺖ ﮐﻼﺱ ﺭﻓﺘﻦ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﻫﻨﺮﺳﺘﺎﻥ ﻋﻤﻼ ﺑﺎ ﺭﻭﺡ ﻣﻬﺎﺭﺕ ﺍﻣﻮﺯﯼ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﺪﯼ ﻓﻨﯽ ﻭ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺗﻀﺎﺩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﺻﻼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﮐﺎﺭشناس ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ . ﭼﺮﺍ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻭ ﻓﺮﺩﺍ ﻭﻣﺎﻩ ﻭ ﺳﺎﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﺑﺪﺍﯼ ﻫﻨﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ ﭘﺪﺭ ﻫﻨﺮﺟﻮﯼ ﻣﺎ ﺑﺎ ﺍﺭﺷﺪ ﻓﻨﯽ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﺍﻭﻧﻢ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺳﺎﻋﺘﯽ . ﭼﻪ ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺍﺵ ﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻨﺮﺟﻮﯾﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺍﺳﺖ
پاسخ + +11 0 --
شریعتی 1398/05/10 - 05:06
اگر قبول نکنیم چه میشه. من و دیگر معاونتها قبول نکردیم الان هم مدیر برنامه را مثل پارسال نوشته و به اداره فرستاد. اینها یه تیری تو تاریکی رها کردند. قبول نکنید که به خودتون و بچه های مردم ظلم کرده ایم و نسل آینده. باید استخدام کنند.
پاسخ + +11 0 --
خلیلی 1398/05/10 - 05:07
قبول کردن یعنی خیانت خیانت و جنایت در حق همه هنرستانها. خواهرم متوجه باش. هنرستانهای پسرانه قبول نکرده اند.
پاسخ + +11 0 --
شاکردوست 1398/05/10 - 05:10
سند تحول چی می گه. اگر چشم انداز ما اونه می گوید ۲۴ ساعت کلاس و بقیه اش پژوهش و مطالعه که عملا با اون مخالفت می کنند نمونه بارزش عدم اعمال مدرک‌دوم معلمان و الان هم‌تدریس معاونین و سرکار گذاشتن معلم ها با ۳۰ ساعت کار. برادر من اگر نیرو تو منطقه مازاد شد یا ورودی اومد که اون ۶ ساعت را ازت می گیرند. فریب نخورید.
پاسخ + +11 0 --
صالح پور 1398/05/10 - 05:15
ما معاونین را چند ساله مفت و‌مسلم بخاطر کم کاری و بی عرصگی مدیر و معاونان مدارس راهنمایی یک ماه تابستان همه روزه می کشند به مدارس برای ثبت نام فوری در هنرستان و... بدون یک ریال حق الزحمه. امسال در مقابل مدیر مقاومت کردیم و گفتیم هر تعداد معاون لازم داری بگو و ابلاغ بده و از سرانه دریافتی ۱ میلیونی از هر هنرجو حداقل یکی از آنها را بعنوان حق الزحمه بده و با صورتجلسه و امضا پرداخت کرد ۳ نفر ۳ میلیون. اینه جواب های. حالا ۱۰ ساعته را هم داریم براش.
پاسخ + +11 0 --
صمیمی 1398/05/10 - 05:25
خلایق هر چه لایق. قبول کردن یعنی لیاقت ندارید. من وقتی قبول می کنم که معاونت اموزش متوسطه اداره ناحیه ام هم بیاید۶ ساعت کلاس تدریس در هنرستان بگیرد و لاغیر. بهش هم گفتم ۲ مدرک هم از ایشون بالاترم. چون سیاسی نیستم و متملق.
پاسخ + +11 0 --
لیرابی 1398/05/10 - 05:28
متاسفانه همکاران بخصوص معاونتها درهنرستانهای دخترانه همکاری ندارند و سریعا قبول می کنند این زور و اجهافه. خواهر من چرا قبول می کنی ۱۰ و ۶ و ۴ ساعت بروی کلاس. مگر تو شرح وطایفت و پستت این تعریف شده.
پاسخ + +11 0 --
براتی 1398/05/10 - 05:38
من الان عضو شدم و نمی دونستم. راست می گویید حق معاونت های هنرستان نسبت به دبستان که یکیه. ضمنا معاون اجرایی ما خر روز ساعت ۱ میرود خونه و ما ۳ جریان چیه.‌میگه دیگه کار ندارم اما هیچ وقت هم کارهاش بت برنامه نیست و بهانه سر اینترنت و سایت و به روز رسانی و.... دوره الکی
پاسخ + +11 0 --
جهانی 1398/05/10 - 05:39
حق گرفتنی است هم حق تفاوت معاونت های ابتدایی با هنرستان و هم نرفتن به کلاس.
پاسخ + +12 0 --
اسماعیلی 1398/05/10 - 05:41
قبول کردن ۱۰ ساعت تدریس برای معاونت فنی دست بالا را گرفته اند و آخر به ۸ ساعت یا ۶ ساعت تقلیل می دهند تا دهانمون را ببندند. همکاران می دونند که این کار مصوبه قانونی ندترد و در حد وزارت است و برای پست های تعریف شده مثل مدیریت و معاونت ممنوع است. حادثه بهمن خشخاشی در دبیرستان بروجرد یکی از همین مدیریت های کارشناسان بود.
پاسخ + +11 0 --
صفری 1398/05/10 - 05:42
چرا همه اش هنرستان را می نویسید. دبیرستان هم دست کمی از هنرستان ندارد با اتحاد می توانیم از حق آموزش متوسطه دوم‌دفاع کنیم.
پاسخ + +11 0 --
احمدزاده 1398/05/10 - 08:01
خدا خانه ظلم را نابود کند در هر رده از این کشور که باشد.
پاسخ + +11 0 --
صمدی 1398/05/10 - 12:22
داداش قبول نکنید تا حقمون را بگیریم. حق قبلی را باید بدهند. تفاوت معاونت هنرستان با ابتدایی چیه. جواب بدهید منتظریم. چاقو خوردن و ..
پاسخ + +11 0 --
صمدی 1398/05/10 - 12:23
برادران اگر قبول کنید و اتفاقی در زمانی که سر کلاس هستید بیفتد خود اداره و مسئولین حقوقی از شما حمایت نخواهند کرد فقط شرح وظایف و تقسیم کار را می بینند.
پاسخ + +11 0 --
شکاری 1398/05/10 - 12:27
همکاران ابلاع نگیرید تازه طلبکار بشید به مدیر چرا حمایت نمی کنی و ۳ ساعت اضافه کاری که قبلا بابت حق مدیریت و معاونت در روز به هنرستانها پرداخت می کردند را باید از سرانه بدهی یا ۱تا۲ روز به نوبت ما به هنرستان نمیاییم و استراحت می کنیم.
پاسخ + +11 0 --
مشهدی زاده 1398/05/10 - 12:38
دوستان قبول نکردن تدریس حق مون است تازه ۱۸۰ ساعت اضافه کاری هر۳ ماه تا سال فکر کنم‌۹۰یا۹۱ میدادند با دادن حق معاونت یکسان سرمون را کردند زیر آب اون هرماه۶۰ ساعت اضافه تر نسبت به دبستان چی شد اونها هم برابر و حتی ۱۵درصد سختی کار بیشتر می گیرند. من خودم‌ناظم دبستان بودم با یک سوت و یک داد تمام ۴۰۰ دانش آموز را به خط می کردم اما تو هنرستان دریغ
پاسخ + +11 0 --
فضل اللهی 1398/05/10 - 12:50
من رفتم اداره برای استعفا گفتند فعلا دست نگه دارید. داریم با بالاتریها در این مورد و حتی تفاوت با دبستان صحبت می کنیم اما باور نکنید
پاسخ + +11 0 --
محسن زاده 1398/05/10 - 12:55
دوستان با پذیرش ۱۰ یا ۶ و۴ چند کار را می کنید ۱ از استخدام نیروهای جوان که خواهر و برادر و یا فرزندانمان هست جلوگیری می کنیم ۳ فشار مصاعف رو خود و دیگر همکاران خواهد بود ۳ هنرجویان هم بهشون ظلم‌میشه چون کامل سر کلاس نخواهید بود. ۴ بعداز کلاس باید بدوید تو حیاط. ۵ هر اتفاقی دز عیابتون بیفتد از نظر حقوقی پاسخگوی هستید.
پاسخ + +11 0 --
حججی 1398/05/11 - 12:43
معاونت ابتدایی و راهنمایی و متوسطه همه به یکسان حق معاونت می گیرند و تازه تو دوره اسان و بدون دغدغه ابتدایی ۱۵٪فوق العاده شغل بیشتر و روزانه ۳ ساعت کار کمتر. خراب شده لین عدالت. خرلب شه این مملکت که از اون بالاش تا پایینش تبعیضه
پاسخ + +11 0 --
سیداسماعیل پور کیان 1398/05/11 - 15:34
بخشنامه رسمی در این زمینه نیست. جالبه سرباز معلم ۳ روز میاد مدرسه و ۴ ماه تعطیلی داره و بچه های ما سرمرز ۲۴ساعت شبانه روز خواب و خوراک ندارند و ۳ روز مرخصی در ماه اونوقت ما باید برویم ۱۰‌ساعت کلاس.‌پارسال ۱۰ ساعتم را دادم همون سرباز معلم.
پاسخ + +11 0 --
مهدی مهدی پور 1398/05/11 - 15:37
۱۰ طاعت بگویند ۱ ساعت کارشناس و مدیر و مدیرکل هم باید بیایند بروند ۱۰ ساعت سر کلاس تا ما هم برویم ما به بزرگترهامون نگاه می کنیم حتی وزیر البته درسته وزرا و مدیرکلها تو دانشگاههای فرهنگیان با خدا تومان هییت علمی بوده و هستند. اما ۱۰ ساعت باید بیایند هنرستان. من می گویم جانباز موجی۵۰٪
پاسخ + +11 0 --
حسینی نسب 1398/05/11 - 15:39
۱۰ و ۶ و ۴ حداقل یه ۸ هم این وسط به یکی میدادید تا جور شود. ۲۸ ساعت جای یه نیرو تحصیل کرده و جوان را در آموزش و پرورش ماها پر کنیم با زور ادارات کل. مدیر کل خودت بیا کلاس چشم ۲۰ یاعت می رویم حتی ۲۴ ساعت. امری دیگه. کور خوندی‌
پاسخ + +9 0 --
محمودی نسب زاده 1398/05/12 - 18:10
جنس جور جور شد ۲هزار میلیارد برای رتبه بندی یکساله را ۶ ماه عقب انداختند و برای ۶ ماه میخواهند بدهند تازه اگر اجازه بدهند این ۲هزار میلیارد مونده باسه الات صحبت از ۱۵هزار میلیارد کسری حرف می زنند. ۲ میلیارد هپلی شده این وسط. معاونت ۱۰ ساعت نره تو‌پاچه ات اگر خواستی بگیری با حق الزحمه حالا شده به نام یکی دیگه ابلاغ نزنند برات.
پاسخ + +9 0 --
حمودی عرب 1398/05/12 - 18:18
خوزستان هیچ معاونی نگرفته است شما چی.
پاسخ + +9 0 --
شهرکی 1398/05/12 - 18:20
دوست عزیز معاونتهای فنی آموزشی و پرورشی میدانید با رفتن شماها به کلاس و کارگاه از استخدام یک فرد از میلیونها فرد بیکار و تحصیل کرده و ورود نیروی جوان و با انگیزه به بدنه اموزش و مرورش حلوگیری مبشه.
پاسخ + +9 0 --
عرفانی پور 1398/05/12 - 18:29
دوستان اگر ۱۰ و ۶ و ۴ ساعت را قبول کنید عملا به کشور و خود و خانواده و دانش اموز و.... خیانت کرده اید و باعث افزایش حقوق نمایندگان بی خاصیت و وزیر و معاون وزیر شده اید چرا نباید استخدام برای هنرستانها باشد چرا باید با سرباز معلم و بازنشسته در هنرستانهای پسرانه و نیروی مرد و ازاد در هنرستانهای دخترانه باشیم. مشکل از ما کادر مدرسه است. هر وقت کلاس معلم نداشت بچه ها را بفرستید بیرون و خانه تا همه بدانند تا کی مبصری و نگهداری بچه ها در مدرسه تا اب در دل نماینده مجلس و رئیس و معاون اداره و... تکون نخورد خاک ب سر معاونی که کلاس بدون معلم را اداره کند.
پاسخ + +8 0 --
محمود 1398/05/12 - 18:46
اقای پوسلیم‌ممنون‌ما را در جدول نگه داشتی. اما حدود۱۰ نطر را هم‌حدف کردی. بازم‌ممنون.
پاسخ + +8 0 --
عرفانی پور 1398/05/13 - 01:07
همکاران با رفتن به کلاس بعنوان ۱۰ ساعت در ابلاغ هایتون وزارت و ادارات کل فکر می کنند زرنگیه. اگر هم‌خواستید بعنوان اضافه کار به اسم همکاران دیگر بگیرید حتی اگر مدرک تحصیلی اونها از شما کمتر باشه.
پاسخ + +7 0 --
قمی 1398/05/14 - 22:40
بابا همه تو هنرستان و دبیرستان دکتر و مهندس دکترند. ۴ تا تو ادارات معلوم‌نیست از کدوم‌دانشگاه غیر انتفاعی و آزاد مدرک گرفته اند البته خریده بیشتر بهش میاد و به ک... خودشون بستند دکتر دکتر. نعاونت ۱۰ ساعته دکترجون بد نگزره
پاسخ + +7 0 --
شادمهری 1398/05/15 - 10:43
بهترین کار ممکن حذف هنرستانها است و در کنار دبیرستانها یک کلاس ضمیمه ایجاد کنند. البته با این اوصاف هم چنین خواهد شد. طفیلی
پاسخ + +7 0 --
انتظاری 1398/05/15 - 10:44
حذف تدریجی معاونتها اولویت آموزش و مرورش در فنی و حرفه ای است اول سرپرستان کارگاهها. حالا هم معاونت فنی
پاسخ + +6 0 --
افضل خواه 1398/05/15 - 21:15
ابهت هنرستانها در معاونت های فنی و آموزشی و پرورشی است که اونهم زیر ما له کردید تو هنرستانها کی مدیر را می شناسد چون همه اش بیرونه و معاون اجرایی یعنی دفتر دار که سرش تو نمراته البته با سیستم های فناوری دریغ باید هی بیاید دم کلاس یا کارگاه بگه مهندس فلانی بیا اینجا درست کن.‌نمی دونم‌کدوم احمقی تو وزارتخونه دفتر دار را کرد معاون و هم طراز معاون فنی و... و حالا بدتر از اون احمق احمق تری پیدا شده که خودش دفتر دار مدرسه بوده شده وزارتی با پارتی الان دفتردار را راجع می دونه نسبت به مهندس فنی. خاک بر سرشون. بقول آقای سلیم پور مرگ‌مدرسه از اینجاها شروع میشه‌ بی انگیزگی در همکار و خرد کردن ابهت معاونت ها دز مدارس بخاطر صرفه جویی در استخدام ام جوانان با انگیزه و دمیدن روح نشاط در آموزش و پرورش.
پاسخ + +6 0 --
حسان پور 1398/05/20 - 20:21
معاونت محترم ۱۰ ساعت کلاس تو شرح وطایف و ... نیست زیر بار عدم مدیریت اینها نروید رفتن یعنی ظلم مصاعف به همه ما.
پاسخ + +6 0 --
احمدی پوریان مهر 1398/05/21 - 00:13
دیگه مگه معاونت می مونه تو هنرستان. همه استعفا و بروند سر کلاس ۳ روز کاری تازه شایعه انداختند به مدیر و معاون رتبه بندی هم نمی شوند تا معلمان برسند به مدیر و معاون با ۲۰ ساعت کار در هفته و ما ۴۴ ساعت کار و ۱۰ ساعت هم بیگاری مبصری
پاسخ + +6 0 --
شهربابکی 1398/05/21 - 14:38
هر فردی که گفته معاونت ها ۱۰ ساعت باید بروند کلاس خودش بیاید برود کلاس من با دکترای مهندسی ارجعیت دارم براو که بشوم مدیرکل. اگر مثل ارتش و نظامیان و... ما هم ب اساس سوابق و تجربیات و تحصیلات درجه و رتبه می گرفتیم یه بچه ۲۵ ساله تو وزارت بخاطر روابط و سیاسی و جناحی پست نمی گرفت و من دکترای مهندسی برق با ۳۰ سال تو معاونت با ۱۰ ساعت تدریس مفتی گیر کنم.
پاسخ + +6 0 --
محمود 1398/05/21 - 14:40
اقای سلیم پور امار نظرها تا ۱۴۰تا رفته بود الان ۹۵ تا اعلام نی کند و بقیه هم همینطور .
پاسخ + +6 0 --
محمد 1398/05/24 - 10:17
معاونت نبض مدرسه است.‌مدیر هنرستان از ۵ روزش ۶ روزش را بیرونه و خرید تجهیزات و بچه هایش و خانمش و سرویسشون و... لطفا از بیرون رویی بی رویه مدیر و معاونهای بیکار برای سرویس بچه ها و خانمشون و به نام اداره هستند جلوگیری کنید.
پاسخ + +6 0 --
رحمانی پور 1398/05/24 - 10:19
معاونی وه بخواهد برای ۳۰۰-۴۰۰ تومان ۱۰ ساعت و حتی ۱ ساعت برود کلاس همون بهتر که برود کامل کلاس بیشتر حقوق و اصافه دریافتی خواهد داشت و اسایش و ۴ ماه تعطیلی
پاسخ + +6 0 --
ابوترابی 1398/05/24 - 10:25
هر وقت خود روسا و معاونین ادارات هم ۴ ساعت تدریس موظف در مدارس گرفتند مثل اوایل دهه ۷۰ اونوقت ما هم ۲۰ ساعت به جای ۱۰ ساعت می گیریم.
پاسخ + +6 0 --
شاکر 1398/05/24 - 13:13
۱۰ ساعت کلاس در هفته در ماه می شود ۴۴ ساعت اضافه کاری یعنی بیشتر از یک سوم‌کار یک معلم پس پول این تو جیب کدوم مفت خور تنه لش وزارتی یا اداره کلی و اداری منطقه میره. تن لش خودت هم باید بیایی سر کلاس. نه ۲ سال آخر خدمتت بشی کمک معاون اجرایی.
پاسخ + +6 0 --
حسین 1398/05/25 - 19:57
اخر چی شد. ابلاغ میدهند یا استعفا بدهیم و دستشون را بزاریم تو پوسته گردو. هفته آخر شهریورماه استعفای دسته جمعی همه معاونین فنی و آموزشی و پرورشی هنرستانها. اطلاع رسانی کنید.
متاسفانه دوستان تو کانالهای هنرستانی اعلام نکرده اند‌
پاسخ + +6 0 --
دکتر مجدی 1398/05/27 - 18:39
هر چه قانون استخدام کشوری و شرح وطایف بگوید. چطور قوه قضاییه اجازه دارد به جای یک نفر بازنشسته دو نفر را استخدام کند وحقوق نفر اضافه را دولت بدهد نه قوه قضائیه . اما اموزش و پرورش به جای استخدام نیروهای متخصص باید با مبصری معاونها و کار بازنشسته ها و شرکتی های اقوام مسئولین و غیر تخصصی اداره بشه. رسیدیم به اونجایی که ۱۸۰ درجه برعکس کشورهای پیشرفته‌ کم کردن پلیس و ارتش و زندان و قاضی و رشته های حقوق و وکالت. اما ما برعکس . اینجا ایران است و جهان فوق سوم.
پاسخ + +6 0 --
محمدی 1398/05/29 - 19:54
پست سرپرست بخش الان بیشترین‌متقاضی را داره. همه از معاونت به سرپرستی بخش تقاضا انتقال دادند. بخاطر کلاس زوری
پاسخ + +5 0 --
میترا 1398/05/31 - 14:58
به همین خیال یاشند برویم کلاس. استعفا . فقط ۲۴ ساعت و بعصا هم ۲۰ ساعت بدون یکساعت اضافه کاری. تا مجبور به استخدام شوند.
پاسخ + +4 0 --
احمد 1398/06/02 - 13:22
کلاس. به همین خیال باش کارشناس قرارداد بسته. معلوم هست طرف اموزش به بچه عای مردمی یا دزدان وزارتی. استخدام کنید.
پاسخ + +4 0 --
الهیاری 1398/06/02 - 13:23
هرچه ایین نامه مصوبه مجلس می گوید. شکایت به دیوان عدالت اداری
پاسخ + +4 0 --
محمودیان 1398/06/02 - 13:24
فقط قبول نکردنه ۲ ساله زور میزنند قبول نکردیم
پاسخ + +3 0 --
عبیدی 1398/06/03 - 17:07
رفتن به کلاس و گرفتن ۶ ساعت معلم تمام وقت بیش از نعاونت داره. نه مسئولیتی یک روز استراحت یا اضافه کار و تابستان و تعطیلات ۴تا۵ ماهه.
پاسخ + +3 0 --
شریفی 1398/06/04 - 21:32
همکاران محترم ممنونیم از همکاریتون. الان تو مدرسه ما رفتیم برا خودمون سرپرست کارگاه زدیم اما معاونیم هم حق سرپرستی مس گیریم هم‌کلاس نمی رویم. همه همین کار را بکنید
پاسخ + +3 0 --
حسینی 1398/06/04 - 21:32
مثل اینکه کوتاه اومدند. دمتون گرم این من در اوردی و استانی بود.
پاسخ + +3 0 --
معتمدی 1398/06/04 - 21:33
کلاس برای معاونها شوخی نکنید
پاسخ + +3 0 --
مجیدی 1398/06/04 - 21:34
خب ابلاع می زنند کی میره کلاس. همین که معاون هستیم تو همرستانها یه چیزیم بدهکارمون هستند
پاسخ + +4 0 --
مجیدی 1398/06/04 - 21:36
رفتن کلاس یعنی خیانت به اموزش فنی و حرفه ای حالا ادارات می خواهند صرفه جویی کنند و جایی دیگه ریخت و‌پاش به ما چه.
پاسخ + +4 0 --
تعلیمی 1398/06/04 - 21:37
از ترس اعتصاب و استعفا عقب نشینی کردند تو منطقه ما.
پاسخ + 0 0 --
مقامی 1398/06/24 - 14:18
تو اصفهان اجباری.
پاسخ + 0 0 --
ابوذر 1398/06/27 - 19:44
حتی تو اصفهان گفتند حقوق معاونهایی که کلاس نگیرند را قطع می کنیم. مرد باشید قطع کنید . تخلف اداری انجام داده اید خسیسها. من مدرک ارشده تفاوت معاون اجرایی دیپلمه ما را بهم بدهید با سر کلاس می گیرم.
پاسخ + +4 0 --
عمادی 1398/06/05 - 22:24
امروز رفتم معلم ۳۰ ساعته تقاضا دادم ماهی ۵۷۰ تومان با یکزوز استراحت و اقای خودم .
پاسخ + +4 0 --
مدیر 1398/06/08 - 14:28
جابجایی فرمالیته پست معاونت فنی به سرپرست کارگاه و الان رسما پست معاون فنی نداریم و اداره پرسید چرا گفتم کسی معاون فنی نمی ایستد . یکی را فرستاده بودند تا معرفیش کنم. اینقدر برایش کار را سخت گرفتم که رفت بیچاره اصلا بلد نبود با کامپبوتر کار کند و ۱۰ ساعت را هم‌نمی دانست فکر می کرد ۱۰ ساعت را اضافه کاری بهش میدند.
پاسخ + +4 0 --
محمدی 1398/06/10 - 19:01
ایا می شود ابلاغ سرپرست بخش زد که کلاس نرویم و به حایش پست معاون بتشیم. البته الان سرپرستان بخش ها با نام دیگران تا ۲۰ ساعت کلاس گرفته اند و کنترل هم‌نمیشهگ
پاسخ + +3 0 --
مهدی پور 1398/06/11 - 14:25
استعفا و گرفتن‌ابلاغ معلم ۳۰ ساعته و ۵۷۰ هزار و نداستن مسئولیت و استراحت در کلاس و کارگاه و یک روز خوابیدن در منزل بیشتر از معاونت دردسرساز و مفتی هنرستانه.
پاسخ + +4 0 --
ناصری 1398/06/11 - 14:26
گرفتن ابلاغ سرپرست بخش هم ۳۰هزارتومان از معاونت فنی بیشتر تست و هم مسئولیت ندارد و هم ۱۰ ساعت کلاس نداری. حمله به پست سرپرست بخش.
پاسخ + +4 0 --
وزیری سرشک 1398/06/11 - 14:27
فتن به کلاس و گرفتن ۶ ساعت معلم تمام وقت بیش از معاونت داره. نه مسئولیتی یک روز استراحت یا اضافه کار و تابستان و تعطیلات ۴تا۵ ماهه.
پاسخ + +2 0 --
محمد 1398/06/24 - 14:09
تبعیص بین ابتدایی با هنرستان
پاسخ + +2 0 --
محمودی 1398/06/24 - 14:11
امروز اصفهان ۸ ساعت معاونت را اجباری کرد. رفتم استعفا بدهم ۴۰۰تونان حق معاونت و ۵۷چ تومان با ۶ ساعت معلم‌تمام وقت و یکروز استراحت و خر روز۱ ساعت زودتر رفتن به منزل. مرگ‌میخای
پاسخ + +2 0 --
اخباری 1398/06/24 - 14:11
مرگ بر تبعیص در کار و حق الزحمه
پاسخ + +3 0 --
ناظمی 1398/06/24 - 14:12
چرا باید معاونت ها در هنرستان۸ ساعت بروند کلاس و روزی۳ ساعت هم‌بیشتر ت. مدرسه باشند با حقوق برابر با ابتدایی ها
پاسخ + +3 0 --
مقامی 1398/06/24 - 14:13
وزیر جدید هم‌پشم. کو عدالت . تبعیض ما را کشت برادر.
پاسخ + +2 0 --
مقامی 1398/06/24 - 19:23
استعفای دسته جمعی. الان خیلی همکاران در پست های معاونت مدارس ارشد و دکترا دارند حداقل تفاوت لیسانس تا دکترا را بهمون بدهند .
پاسخ + +2 0 --
اسحاقیان 1398/06/24 - 19:25
کو گوش شنوا. همکار قبول نکن.
پاسخ + +2 -1 --
ابوذر 1398/06/27 - 19:41
تفاوت مدرک لیسانس تا دکترا یا فوق دیپلم و دیپلم تا دکترا را بدهند حتما می رویم‌مبصری.
پاسخ + +2 0 --
مینویی 1398/06/29 - 08:14
تفاوت مدیر و معاون هنرستان با دبستان چقدره. مگه حق هنرستانی ها که حاجی بابایی گور بگور شده قطع کرد را میدید که اونها ۳ ساعت در روز کمتر کار می کنند‌
پاسخ + +1 0 --
توکلی 1398/06/29 - 08:16
داداش،و ابجی ۳ ساله می گویند و تهدید هم‌می کنند به نام‌دیگران‌می زنند خودشون. می دونند هم‌کسی نمی رود . الان‌ما ۲ ساله تو هنرستانمون به همین خاطر معاون پرورشی نداریم.
پاسخ + +1 0 --
مردانی 1398/06/29 - 11:46
ننگ بر معاونی که بپذیرد
پاسخ + +1 0 --
ابتکار 1398/06/29 - 11:47
به هر قیمتی میخواهید معاون بمانید حتی ضرر مالی
پاسخ + +1 0 --
حمیدی 1398/07/04 - 18:29
معاونت قبول نکن و شکایت به دیوان عدالت اداری.
پاسخ + +1 0 --
محمودیان 1398/07/04 - 19:53
شکایت به دیوان عدالت اداری همه همکاران یه متن را رفرستید در خصوص تدریس معاونین هنرستان . این یعنی کج دهنی کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت و توانمند نمودن هنرستانها.‌نامه به دفتر رهبری هم موثر است.
پاسخ + +1 0 --
عبادی 1398/07/16 - 22:47
چرا این‌پست حذف شد همانند خیلی پست عای دیگر اما پست های خودتون حذف نمیشه مثل دانشگاه فرهنگیان به کجا می رود یا انتقاد از صدای معلم. لطفا جواب بده اقای پورسلیم. خودت عامل بی عدالتی هستی جمع کن دکونتو.
پاسخ + 0 0 --
نسرین 1399/07/21 - 23:58
دبیر هنراموز معاونفنی معاون اجرایی و کارشناس مقطع بودم . همه اینا یکطرف هر روز یه طرح اضافه کردن یه طرف بابا ول کنید معلم و شاگرد بد بخت رو بزارید روزی چن ساعت درسمون رو بدیم . بخدا پدرمون در اومد با این همه بخشنامه و مسابفه و طرح و .... حالا هم که مجازی افتضاح
پاسخ + 0 0 --
علی 1400/02/02 - 06:15
سلام
من هنراموز ساختمان قبول شدم امسال
اصلا قصد شرکت نداشتم و به اصرار خانواده اومدم
اگه کسی لطف کنه و چندتا سوالمو جواب بده ممنون میشم

ساعت کاری از چند تا چتده؟
در هفته چند ساعت میرن سرکار؟
حقوقهای معلم هنرستان چطوریه؟

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور