صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" آیا وزارت آموزش و پرورش که خود دچار سوء مدیریت ، فقدان برنامه ریزی و ناکارآمدی مزمن در اعمال نظارت های قانونی و حتی انجام امور روزمره خود است می تواند نسخه ی جدید و به روز شده ای از " آموزش مجازی " را به معلمان دیکته کند ؟ در حالی که مشاهدات نشان داده از روند تحولات حتی در سطح " مدرسه " نیز عقب تر است ! با کدام مجوز قانونی اطلاعات شناسنامه ای و خصوصی مدیران ، دانش آموزان و معلمان در " سامانه سناد " در اختیار پیام رسان های داخلی قرار می گیرد ؟ مستندات وزیر آموزش و پرورش برای افزایش " سرمایه اجتماعی " در حالی که بخش قابل توجهی از " معلمان " از مساله " تبعیض " در افزایش حقوق و بی توجهی به مطالبات قانونی به ویژه در مورد حذف رتبه بندی معلمان و اجرای ناقص و مبهم " فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری " خشمگین و بی انگیزه هستند ؛ چیست ؟

مدارس و معلمان " شاد " نمی خواهند ! به جای بخشنامه و دستور با احترام کامل به اصل " مدرسه محوری " به آنان انگیزه بدهید !

صدای معلم گزارش می کند ؛

گروه گزارش/

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

هنوز وزارت آموزش و پرورش به گزارش صدای معلم در مورد " تلویزیون تعاملی سینا " پاسخی ارائه نکرده است . ( این جا )

در این گزارش آمده بود :

" « محسن حاجی میرزایی » از ساخت نرم افزار دیگری نام می برد .

این همه دوباره کاری و اتلاف هزینه و منابع چه معنایی دارد ؟

واقعا جایگاه " مدیریت و برنامه ریزی " در این نظام آموزشی و نیز مراتب بالاتر کجاست و چگونه تعریف شده است ؟

این روزها به علت تعطیلی مدارس برخی مدیران و معاونان معلمان را تحت فشار قرار داده اند که به صورت آنلاین و در گروه های تلگرامی تدریس کنند .

و این در حالی است که شبکه تلگرام با بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی هنوز در فیلترینگ به سر می برد .

چرا وزیر آموزش و پرورش حداقل به عنوان عضوی از " مرکز ملی فضای مجازی " موضوع رفع فیلترینگ از این شبکه کارآمد را مطرح نمی کند ؟ در حالی که بسیاری از مدارس و دانش آموزان ما در نقاط مختلف کشور دچار محرومیت هستند و فاقد امکاناتی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، گوشی هوشمند و حتی اینترنت پرسرعت و یا معمولی هستند قرار است به کدام " عدالت آموزشی " نزدیک شویم ؟

این گونه " محافظه کاری ها " و " پنهان کاری ها " تاکنون چه مشکل و یا گرهی از نظام آموزشی بیمار و کشور باز کرده است ؟ "

محسن حاجی میرزایی در پنجمین  گردهمایی مشترک مدیران و معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها با اعضای شورای معاونان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد مطالبی را در مورد " شبکه شاد " بیان کرده است .

وزیر آموزش و پرورش می گوید :

" شاید صدها ساعت وقت افراد مختلف برای طراحی شبکه اجتماعی دانش آموزان صرف شده است و کاری که در حال انجام است بزرگترین خدمتی است که پس از انقلاب انجام خواهد شد چرا که گسترده و پرشمار است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال افزایش سرمایه اجتماعی هستیم،گفت: ما  نشان خواهیم داد مجموعه‌ای هستیم که قدرت تطبیق سریع با شرایط جدید را داریم و این افتخاری بزرگ و پایدار برای نظام آموزش و پرورش خواهد بود.

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

حاجی میرزایی اذعان کرد: خوشبختانه در مسیر جدید از کشورهای دیگر عقب نیستیم و همراه کشورهای دیگر وارد میدان عمل شده‌ایم و امیدوارم با تلاش‌های که انجام شده مجموعه ما مجموعه‌ای سرآمد باشد.

وی با بیان اینکه در حال خلق عرصه‌ای هستیم تا ارائه خدمات را در فضای اینترنت فراهم کنیم،گفت: هرچند که این شبکه جریان آموزش را استمرار می‌بخشد اما ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان دیگری هم دارد که می‌تواند در اختیار مخاطبانش قرار ‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این بستر آماده ارائه خدمات برخط خوبی از محتواهای آموزشی به مخاطبانش است همچنین این بستر می‌تواند شبکه بزرگ فراگیری را از سطح ستاد تا سطح 15 میلیون دانش آموز فراهم کند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه شبکه اجتماعی «شاد» عدالت آموزشی و کیفیت آموزشی را ارتقا داده و ما می‌توانیم نظارت‌های کیفی را نیز دراین شبکه بهبود بخشیم، تاکید کرد: این سامانه این امکان را فراهم می‌کند تا در کنار دسترسی به آموزش برابر، دسترسی به آموزش با کیفیت نیز فراهم شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: این شبکه امکان آن را دارد که براساس سند تحول بنیادین محیط یادگیری متنوعی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

حاجی میرزایی اذعان کرد: باید با کنش بزرگی، همت و تلاش به میدان عمل بیاییم و امروز همه همکارانم در سطح کشور را به یک جوشش و مجاهدت بزرگ دعوت می‌کنم چرا که این کار یک کار اداری نیست که فقط با ابلاغ  بخشنامه شدنی باشد بلکه باید تا آخرین لحظه و نقطه کار برای اطمینان از انجام دادن با کیفیت آن پیش برویم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ایجاد شبکه اجتماعی «شاد» برای دانش آموزان جهش بزرگی در آموزش و پرورش محسوب می شود، گفت: در ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارشی ارائه دادم که حتی پس از بازگشایی مدارس آموزش‌ها بر بستر فضای مجازی استمرار پیدا کند و خوشبختانه در متن مصوبه از سوی رئیس جمهور برآن تاکید شده است. "

مهدی شرفی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات نیز در پنجمین گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و مدیران کل استانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد:

شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد)، دارای ۵بخش اصلی می‌باشد که لازم است مدیران و معلمان مدارس در سراسرکشور با آگاهی و توجه به این ۵ بخش در آن وارد شده و کلاس‌های مجازی را تشکیل دهند.

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

اولین بخش از این شبکه اجتماعی دانش آموزی، سخت افزارها و سرورهایی با پهنای باند به گونه‌ای است که بتواند پاسخگوی حضور دانش آموزان و معلمان در مواقع ترافیک کار باشد.

بخش دوم شبکه اجتماعی دانش آموزی، بخش نرم افزارهایی است که با همت زبده‌ترین مهندسان نرم افزاری کشور نوشته و در اختیار این وزارتخانه قرار گرفته است.

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بخش سوم شبکه شاد را بخش پیام رسان‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به نقش پیام رسان‌ها در ایجاد کلاس درس مجازی برای دانش آموزان و با نظارت مدیران، ۵  پیان رسان داخلی به طور داوطلبانه آمادگی خود را برای حضور در شبکه شاد اعلام کرده‌اند که لازم است مدیران مدارس یکی از این پیام رسان‌ها را در سامانه سناد انتخاب کرده و به معلمان و دانش آموزان خود معرفی کنند.

چهارمین بخش این شبکه اجتماعی دانش آموزی، سامانه پشتیبانی سناد است که ثبت اطلاعات در این سامانه بسیار مهم است و مدیران باید توجه داشته باشند که کلاس‌های درس و ورود معلم و دانش آموزان در کلاس تنها براساس اطلاعاتی که در سامانه سناد ثبت شده است، امکان پذیر خواهد بود. مقامات و تصمیم گیرندگان و به ویژه وزیر آموزش و پرورش به جای " اجبار " ، " دستور " و " صدور بخشنامه " در زمینه لزوم استفاده از این پیام رسان های داخلی به دلایل عدم استقبال جامعه از آن ها رجوع کنند و رویه " لجبازی " بی منطق را کنار بگذارند .

بخش پنجم شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد)، کاربران هستند و مدیران مدارس به عنوان مهمترین کاربران این شبکه، لازم است صحت اطلاعات وارد شده در سامانه سناد را مورد بررسی قرار داده و به روزرسانی کنند وکلاس‌های درس را بر اساس معلم کلاس انتخاب و معرفی نمایند.

معلمان و دانش آموزان می‌توانند از طریق پیام رسان انتخاب شده و با استفاده از کد ملی خود که قبلا توسط مدیران مدارس به سامانه سناد وارد شده است، وارد بخش اختصاصی خود شوند و در کلاس مجازی با نظارت مدیر مدرسه  حضور داشته باشند . "

نخستین پرسش « صدای معلم » آن است که ایجاد سیستم " بخشنامه " نظیر آن چه در آموزش رسمی جریان دارد و ناکارآمدی آن پیش تر و به کرات به اثبات رسیده است ؛ با کدام مولفه های " آموزش کیفی " تناسب و تجانس دارد ؟

مستندات وزیر آموزش و پرورش برای افزایش " سرمایه اجتماعی " در حالی که بخش قابل توجهی از " معلمان " از مساله " تبعیض " در افزایش حقوق و  بی توجهی به مطالبات قانونی به ویژه در مورد حذف رتبه بندی معلمان و اجرای ناقص و مبهم " فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری " خشمگین و بی انگیزه هستند ؛ چیست ؟

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

در حالی که بسیاری از مدارس و دانش آموزان ما در نقاط مختلف کشور دچار محرومیت هستند و فاقد امکاناتی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، گوشی هوشمند و حتی اینترنت پرسرعت و یا معمولی هستند قرار است به کدام " عدالت آموزشی " نزدیک شویم ؟

پیام رسان های داخلی فاقد کارایی لازم و زیرساخت های کافی برای " ارتباط اثربخش " هستند .

مقامات و تصمیم گیرندگان و به ویژه وزیر آموزش و پرورش به جای " اجبار " ، " دستور " و " صدور بخشنامه " در زمینه لزوم استفاده از این پیام رسان های داخلی به دلایل عدم استقبال جامعه از آن ها رجوع کنند و رویه " لجبازی " بی منطق را کنار بگذارند .

پرسش دیگر آن است که با کدام مجوز قانونی اطلاعات شناسنامه ای و شخصی مدیران ، دانش آموزان و معلمان در " سامانه  سناد " در اختیار  پیام رسان های داخلی قرار می گیرد ؟

آیا این مصداق صریح نقض " حریم خصوصی " نیست ؟

آیا در این زمینه کارشناسی های لازم صورت گرفته است ؟

این همه شتاب و عجله در حالی که شبکه 4 و شبکه آموزش صدا و سیما به امر آموزش می پردارند چه معنایی دارد ؟

تعداد قابل توجهی از مدیران و معلمان بر اساس تشخیص و تعامل برنامه هایی را به صورت ابتکاری و خلاقانه در مدارس  اجرا کرده اند .

پرسش صدای معلم آن است که این همه شعار در مورد " مدرسه محوری " برای چیست ؟

آیا وزارت آموزش و پرورش که خود دچار سوء مدیریت ، فقدان برنامه ریزی و ناکارآمدی مزمن در اعمال نظارت های قانونی است می تواند نسخه ی جدید و به روز شده ای از " آموزش مجازی " را به معلمان دیکته کند ؟ در حالی که مشاهدات نشان داده از روند تحولات حتی در سطح " مدرسه " نیز عقب تر است !

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

آیا وزارت آموزش و پرورش با شبکه های مانند تلگرام که شبکه محبوب در میان بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی است ، مشکل دارد و قصدش فقط ایجاد محدودیت است ؟

نکته طنز و تلخ قضیه آن جاست که در برخی مناطق آموزش و پرورش اعلام شده است که ظرفیت " پیام رسان های داخلی " پر شده است و آن ها فقط می توانند از برخی دیگر از این پیام رسان ها استفاده کنند !

زمانی که تلگرام با امکانات قابل توجه و به روز خدمات رایگان با ایمنی بالا ارائه می کند ، چرا باید در این شرایط اقتصادی بودجه های هنگفتی را صرف راه اندازی شبکه هایی کرد که مورد توجه و اسقبال کاربران نیست ؟ هنوز وزارت آموزش و پرورش به گزارش صدای معلم در مورد " تلویزیون تعاملی سینا " پاسخی ارائه نکرده است .

آیا این موضوع با " عقلانیت " و " منطق " سازگار است ؟

پرسش « صدای معلم » آن است در حالی که وزارت آموزش و پرورش بخش مهمی از وظایف ذاتی خویش در زمینه آموزش و حتی بر خلاف قانون اساسی " برون سپاری " می کند چرا در این زمینه خود راسا وارد عمل شده و اجازه ورود بخش " خصوصی " به آموزش های آنلاین و آموزش های مجازی را نمی دهد ؟

آیا نسخه شکت خورده روبیکا و تلویزیون تعاملی سینا مورد توجه مسئولان قرار نگرفته است ؟

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش


انتقاد صدای معلم از شبکه شاد و نقض اصل مدرسه محوری توسط وزارت آموزش و پرورش

یکشنبه, 10 فروردين 1399 13:07 خوانده شده: 21870 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +33 -5 --
معلم 1399/01/10 - 14:12
یکی از اهداف تشکیل دولت ها تلاش برای رفاه عمومی و برقراری عدالت و دسترسی آنها به " حق" بر اساس شایستگی های افراد جامعه است. از وزیر آموزش و پرورش بخواهید که چرا به حقوق کارمندان اداری آموزش و پرورش حداقل یک و نیم میلیون، اما به حقوق یک معلم با مدرک دکتری دویست و شصت هزار تومان اضافه شده است. چرا جناب وزیر در مورد این نابرابری ،موضع عادلانه نمی گیرد و از حق و حقوق افراد زیر مجموعه وزارتخانه اش دفاع نمی کند 
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 18:10
برای شادی زندگی معلم چه کار کرده اید ؟
که معلم برای " شاد " کردن شما کاری کند ؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/10 - 20:25
نامگذاری شان خنده دارتر از طرحهای ابکی شان است
شاد !!!!!!!
معلم هایتان با افزایش حقوق نجومی شاد هستند؟،اولیای شاد دارید؟ دانش اموز شادی دارید ؟همه افسرده اند و آماده مرگ
در این میان فقط کادر اداری تان شاد است همان ها که چند برابر یک معلم حقوق می گیرند
پاسخ + 0 0 --
آموزگار قدیمی 1399/01/10 - 20:25
تا زمانیکه حداقل پنجاه درصد بیشتر ندن کاری به کارشون نداریم ‌
پاسخ + 0 0 --
معصومی 1399/01/11 - 06:58
وقتی معاون وزیر در اوایل اسفند و با شروع کرونا شعار داد که بیش از صد هزار مدرسه را به پایگاه آموزش مجازی تبدیل می کنیم ، فهمیدم که این فرصت طلبان همین تلاش خودجوش مدارس را می خواهند به نام خود مصادره کنند ، ضمنا نیروهای اداری نه از وضعیت مدارس و معلمان باخبرند و نه از آموزش مجازی سردرگمی آورند .
پاسخ + 0 0 --
سلیمی 1399/01/11 - 13:20
افزایش حقوق ناچیز بود با افزوده شدن فوق العاده ویژه به احکام آموزشی ها و اجرای صحیح ۵۰ درصد افزایش حقوق
احکام آموزشی ها هم تصحیح می شود
پاسخ + 0 0 --
دبیر مهربان 1399/01/11 - 16:52
مقاله خوبی بود و بجا و راست اما کو امید و...
پاسخ + 0 0 --
دبیر مهربان 1399/01/11 - 16:54
اسامی قشنگ اما بدون باور عملی و انگیزه برا معلمان و دبیران و...
پاسخ + +29 -7 --
دبیر مفت 1399/01/10 - 14:15
چه تلگرام چه ایتا چه سروش چه هر کوفت و زهرماری فرقی نداره.
باید برای هر معلم یه لپ تاپ بفرستن خونه و یه اشتراک اینترنت پر سرعت بعد افاضات بفرمایند.
ما هیچ همکاری ای با وزیر و معاوناش نداریم. اون سی خودش ما هم سی خودمون.
نهایت ترم رو سال بعد تکرار کنن. هزار سال از دنیا عقبیم این چند ماه هم روش.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 22:52
احسنت لپ تاپ ها رو خونه نمی فرستن حداقل بفرستن مدرسه
اگر بخواهیم در سایت آمازون کالایی را بفروشیم الزامی برای داشتن موبایل نداریم و پست الکترونیک کفایت می کند.
چرا معلم را به داشتن موبایل اجبار می کنند در حالی که برای سلامتی ضرر دارد؟
کاش زلزله ای بیاید و تمام این موبایلها به زیر خاک فرو رود که چنین زندگی خفت باری نداشته باشیم
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/10 - 23:05
دوستان واقعا سپردن آموزش و کلاس را به افراد و موسساتی که صلاحیت حرفه ای ندارند اشتباه محض و به مسخرگی گرفتن تربیت است‌
پاسخ + 0 0 --
سیما 1399/02/21 - 10:22
یعنی چی این حرف فقد نظر خودتون مهمه ؟ دانش اموز عقب بیوفته از نظر شماها هیچ اشکالی نداره چون تو این سالا هیچ معلمی برا دانش اموزاش دلسوز نبوده و فقد بخاطر حقوقش کار میکنه و اصن تربیت و یادگیری درس دانش اموز براتون مهم نیس وقتی شما دلسوزی ندارید انتظار دارید بقیه واسه شما کاری کنن هرکی سی خودش؟؟؟پس دانش اموزان بدبخت باید بمونن وسط لج و لجبازی شماها که هیچوقت هم تمومی نداره
پاسخ + 0 0 --
joker 1399/09/24 - 19:45
من نظری ندارم این مقاله هارو نخوندم
پاسخ + +9 -5 --
معلم 1399/01/10 - 14:20
صدای معلم با ادبیاتی در شأن یک رسانه فاخر به مسائل آموزش و پرورش می پردازد . متاسفم برای برخی رسانه ها مانند حرف مفت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/02/04 - 22:02
حالا که در نظر فوق حرف غیر مفت گفته
پاسخ + +15 -3 --
معلم 1399/01/10 - 15:17
شعار زدگی وزیر و معاونین وی کار همیشگی آنهاست ، این نیز بگذرد .
پاسخ + 0 0 --
دبیر از امل 1399/01/10 - 23:07
درود بر وزیر شادکار و شادی آفرین و شاد ، انصافا با این شبکه شاد کل تعلیم و تربیت را نابود کردی .!!!
پاسخ + +20 -5 --
دبیر بازنشسته 1399/01/10 - 15:19
با سلام
تا زمانیکه سرمایه اصلی نظام آموزش یعنی معلمان را همراه خود نکنند ، هیچ طرحی قابلیت اجرا نخواهد داشت ‌ آقای وزیر آب در هاون نکوب .
پاسخ + 0 0 --
برادران 1399/01/11 - 07:06
آقایان زرنگ !! نیروهای اداری ناکارامد، پس از تلاش های رقت انگیز داشتید تکاپوهای معلمان در در این چهل پنجاه روز اخیر را به نام خودتان تمام کنید و موج سواری کنید ، بیخود از طرف معلمان چک بلامحل صادر نکنید که بعد از تعطیلات معلمان به کلاس های مجازی می روند و شبکه شاد داریم و چه و چه ‌‌‌‌ بدون توجه به حق و حقوق معلم ، راه افتادن این شلوغ بازی های شاد ، شادی و شادکاری راه به جایی نخواهد برد ، زهی خیال باطل
پاسخ + +20 -2 --
فرهنگی 1399/01/10 - 15:22
پیام رسانی که هنوز نه به بار هست و نه به دار ، ظرفیتش تکمیل شده ، معلوم هست که جز آبروریزی چیزی به ارمغان نخواهد آورد .
پاسخ + 0 0 --
زهرا - ق 1399/01/10 - 20:23
خشت اول را چو معمار بنهاد کج
تا ثریا می رود دیوارکج
پاسخ + 0 0 --
متحیر 1399/01/10 - 23:09
آخه نادانها پیام رسان کجای دنیا کار تخصصی آموزش را انجام می دهد . آخر آخر آخر تخصص هستید !!! نهایت گندزدن در تربیت این کشور بزرگ همین شبکه کاران شاد هستش ،
پاسخ + +22 -4 --
سالار 1399/01/10 - 15:24
تا ۵۰ درصد اضافه نشه معلمان زیر بار این طرح ها نمیرن . خودتون را خسته نکنید .
پاسخ + 0 0 --
علیمردانی 1399/01/10 - 20:21
دقیقا .
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1399/01/10 - 23:11
همین کار مجازی و اینترنت بازی را در خارج مدرسه کم داشتیم که آقایان نابغه دارند می اندازند گردمون ، خیلی حقوق مکفی میدید
پاسخ + +17 -2 --
ناشناس 1399/01/10 - 15:24
1- قطعا این روش شکست خواهد خورد چرا که یکی از ارکان دنیای فناوری اطلاعات کاربران آن هستند که در صورت عدم رضایت براحتی آن را کنار خواهند گذاشت.
2- اطلاعات میلیونها دانش آموز و اولیا و فرهنگیان یک دیتا بیس عالی و گران قیمت است که به رایگان و شایدهم با صرف هزینه کلان در اختیار اپراتورهای مختلف قرار گرفت که پس از گذر از این بحران بهترین منبع برای تبلیغات و سواستفاده های مختلف خواهد شد
3 -حجم زیادی از محتوای آموزشی الکترونیکی که بعدها منبع درآمد خوبی خواهد شد
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/10 - 20:20
خب معلومه
از کوزه همان برون تراود که در اوست !!
این کارمندان ناکارآمد و بی تدبیر وزارتخانه آپ و نیروهای اداری استان و مناطق طرح خوب دارند ؟ بارها از اقدامات غیرعلنی و غیر کارشناسانه حضرات شکوه و شکایت کردیم ، نه گوش برای شنیدن دارند و نه چشم برای دیدن وقایع و حقایق
پاسخ + 0 0 --
مدیر دبیرستان 1399/01/10 - 23:17
آفرین به نکته سنجی صدای معلم . ای کاش آقایان شفاف سازی کنند که قرارداد منعقده بی وزارت آپ و این پیام رسانه‌ای شاد چی هست ؟ چطور میشه بنا به ضرب المثل گربه برای رضای خدا موش نمی گیره ، یک پیام رسان مفت و مجانی میاد ۱۵ میلیون دانش آموز صدها هزار معلم را تحت آموزش مجازی بیاره ؟ !!!
پاسخ + 0 0 --
منصف 1399/01/11 - 07:12
عزیزان شما اصلا محتوایی برای پر کردن شبکه شاد دارید ، در مورد معلم چی فرض می کنید ، فکر می کنید شنگول و منگول میان تو فضای مجازی مسخره ای که درست کردید تدریس کنند . خیلی خوش خیالی تشریف دارید، بعد از تعطیلات ما وقت مجازی بازی نداااریم ، خود جنایات تشریف ببرید تو اتاق های شبکه شاد ، شاد باشید بچه های فناوری ،!!
پاسخ + +19 -2 --
فرهنگی از سیرجان 1399/01/10 - 15:26
تو این مناطق بعضی جاها نه اینترنت خبری هست و نه گوشی های گرانقیمت . دلخوش سیری چند . فکر نان کن که خربزه آب است ‌
پاسخ + 0 0 --
ایلاند 1399/01/10 - 20:16
همکار گرامی سلام . چرا جای دور بریم ، همین تهران ، مناطقی داره که تحت پوشش شبکه اینترنت نیست ،
پاسخ + 0 0 --
راحیل 1399/01/10 - 23:19
توی تجهیز اولیه مدارس مودن اما به صورت فانتزی شبکه شاد راه می اندازند ‌ مثل آن گرسنه ای که پول نداشت نان بخره ، پیاز می خورد اشتهایش باز شود !!!!!!!!!!!!؟؟
پاسخ + 0 0 --
واقعا 1399/01/14 - 10:05
واقعا
تو تجهیز مدرسه موندن
راست میگن سیستم تو مدرسه بزان
پاسخ + +14 -3 --
بیانی 1399/01/10 - 15:30
بی مایه فطیره . معلمی که گرسنه هست عمران تو زمین وزیر ناکارمد بازی کنه . تا رضایت قاطبه معلمان نباشه این طرح ها رنگ اجرا به خودشون نمیگیره ، در ضمن راضی نیستیم کدملی و اطلاعات شخصی ما را در اختیار این پیام رسان ها قرار بگیره .
پاسخ + 0 0 --
معاون 1399/01/10 - 20:15
بیانی عزیز سلام .
حالا جواب ما در خصوص عدم پرداخت پنجاه درصد اضافی مونده ‌ بزار مدارس باز بشوند .
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/10 - 23:21
خیلی حقوق مزایا و .. پرداخت می کنید که کار اضافه می کنید ،
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/11 - 07:14
آیا برای تدریس در شبکه شاد اضافه کار درنظرگرفتید ‌
پاسخ + +20 -3 --
اسماعیل زهتابی 1399/01/10 - 15:31
لطفا اطلاعات شخصی ما را در اختیار دیگران قرار ندهید ،
پاسخ + +18 -1 --
سارا 1399/01/10 - 15:36
هنوز گندکاری تلویزیون تعاملی و سینا پاک نشده ، یه کار بیخود دیگه که فقط برای رسانه ها جذاب هست دارن راه میندازن . من به شخصه برای کلاسم همکاری نخواهم کرد ،
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:00
تاتی بازی اما برای بزرگسالها
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1399/01/11 - 07:18
همین تاکید کارمندان بی کفایت اداری و حتی شخص وزیر مبنی بر حضور معلمان در کلاس های مجازی و شبکه شاد ، پس از بازگشایی مدارس ، نشان از بی اطلاعی عالیجنابان از آموزش و کلاس هست ،
همزمان با بازگشایی احتمالی مدارس معلمان خیلی هنر کنند به جمع کردن سروته کتاب بپردازن و اتمام دروس ، این بازی ها و شادی آفرینی ها باشه برای نیروهای اداری ،
پاسخ + +13 -2 --
خسروی 1399/01/10 - 15:49
بسیار عالی بود. درود جناب پورسلیمان
پاسخ + +13 -2 --
مدیر مدرسه 1399/01/10 - 15:50
درود بر سایت صدای معلم
الان دو سه هفته ای میشه معاونین اجرایی و مدیران را در تنگنای گذاشته اند که بیایید پیام رسان انتخاب کنید و کد ملی دانش آموزان و معلمان وارد کنند ، دریغ از آموزش ، مثل همیشه مدارس را وارد میدانی می کنند که قبلاً در آن آزمونی نداده اند . کاش حداقل به خودشون زحمت میدادند در یک یا چند شهر و استانی به صورت آزمایشی اجرا می گردید ، بعد با این حجم و وسعت اجرا می شد ‌ تا کی فرصت های طلایی توسط این وزرا و مدیران ارشد بی کفایت باید دود بشه بره هوا ؟
پاسخ + 0 0 --
معاون اجرایی 1399/01/10 - 20:13
ما که زیر بار این زحمت بیهوده نرفتم ،
پاسخ + 0 0 --
شهلا 1399/01/10 - 23:28
مدارس آنقدر مقاومت کردند که مهندسان ستادنشین از اون بالاها یکی درمیان برای مدارس ، پیام رسان انتخاب کردند !!! جالبه کارمندهای فناوری مناطق هم این کار زشت بالایی ها را ماله کشی می کردند و در برابر اعتراض مدارس می گویند ؛ حتما خودتون انتخاب کردید و حواستون نبوده ، واقعا ما رو گرفتید
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1399/01/11 - 07:21
به آقایان بفرمایید که ما نه کدملی و نه شماره موبایل میدهیم و نه همکاری می کنیم ، این چند ماه هم بگذره که می رویم و پشت سرمان را هم نگاه نخواهیم کرد ، شبکه شاد هم بماند برای خودتان
پاسخ + 0 0 --
موج کرونا 1399/01/12 - 10:37
من که همکاری نکردم
اول به فکر رفع بیماری باشید و نه این جنگولک بازی ها
و شاید به قیمت اخراج شدن همکاری نکنم و اعتقاذی به این روشهای آموزش نداشته باشم
پاسخ + 0 0 --
موج کرونا 1399/01/12 - 10:54
فعلا که به جای جنگولک بازی در این یکماه مشغول تولید ماسک با تیراژ بالا شدم
فکر کنم شاگردا بیان کمکم کنن کار جهادی بزرگتری کردم
پاسخ + 0 0 --
زنبور آخرالزمان 1399/01/12 - 19:14
سلام بر مدیر مدرسه شایسته
ما گرفتار مدیر ترسو و بله قربانگو هستیم به او می گویم ابلاغ کتبی کن تا هم پاسخت دهم و هم رونوشتی برای وزیر و رهبری و ... بفرستم گویا گوشها نمی‌خواهند سخن منطقی بشنوند این همان فتنه ناشنوا در آخر الزمان است، اتفاق بسیار خوبیست برای اخراج از مدرسه
پاسخ + +17 -1 --
شهباز 1399/01/10 - 15:56
سلام صدای رسای معلم
یکی نیست به این سروران گرامی بگوید که هدف شما از این طرح ها چیست؟ آیا از استادان دانشگاه نظر علمی خواسته اید؟ آیا مدارس را در جریان کار گذاشته آید ؟ آموزش های توجیهی برای اولیا ، معلمان و.. برگزار کرده آید ؟ چرا منابع مادی نظام آموزشی را با این طرح های آبکی به باد می دهید ؟
فکر همراهی معلمان خشمگین و بی انگیزه را با این طرح های نسنجیده کرده آید ؟
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی قدیمی 1399/01/10 - 20:12
بازشدن مدرسه همانا و اعتراض با ۵۰ درصد افزایش حقوق ندادن همان ؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:11
والا من با استاد دانشگاهم که لیسانس فوق و دکتری خود را در شریف گرفته فقط از طریق ایمیل ارتباط دارم و او موبایل ندارد و با دانشجویانم فقط از طریق جیمیل ارتباط دارم، نمی دانم این مسخره بازی ها در مدرسه چیست؟
حتی حاضر به ثبت نام در سامانه ثنا در قوه قضائیه نشدم چون اسیر سیستم تهوع آور موبایل است
اسیران موبایل
وزارت مخابرات خجالت نمی کشد که معنای ودیعه را عوض کرده است؟ و زودتر از مبلغ ودیعه بدهی غیر بدهی ایجاد کرده و تلفن را قطع می کند؟ جماعتی که بردگان موبایلند، این دجاّل دیجیتال یک چشم چگونه بشر را به تسخیر درآورده است؟ سوره کهف و غار اصحابش چه پناه گاه خوبیست.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/16 - 23:10
مدیر ما به زور و با تحقیر و توهین و بدون اجازه ما، برایمان گروه کلاسی در روبیکا تشکیل داد و همه را هم زور کرد از 16 فروردین تدریس کنند. من که راضی نیستم. الهی خدا ازش نگذره.
پاسخ + 0 0 --
زنبور آخرالزمان 1399/01/18 - 00:17
جناب معلم
الهی که این مدیر رو زنبور گاوی نیش بزنه
پاسخ + +15 -4 --
قربان نژاد از دماوند 1399/01/10 - 16:00
صدای معلم لطفا در مورد هدیه مسخره دولت که ۲۰ گیگ اینترنت به اصطلاح رایگان بود ‌ نه سرعت داره نه کیفیت ‌ منت هم سر معلم می گذارند ‌ دست از مضحکه کردن معلمان خودم بردارید .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 21:37
تازه چه قدر مخابرات از خود ما و بچه هامون گرفته وخورده که میخاد منت بزاره
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 21:39
اداری ها که این همه ازایش داشتند برن آموزش بدن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:13
فراموش کرده ای که مخابرات با تغییر معنای ودیعه پیش خور کرده
پاسخ + +13 -1 --
اموزگار 1399/01/10 - 16:06
ای بابا دلخوشی داره این وزیر ‌ شبکه شاد کجا سرمایه اجتماعی محسوب میشه ، شما سرمایه عظیم نیروی انسانی و ثروت گرانبهایی مثل معلم را از بین می برید . فکر می کنید که معلمان کشور با طرح های آبکی شما همکاری می کنند ؟ باش تا صبح دولت بدمد .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:16
واقعا
آصلا سواد کافی برای تشخیص سرمایه عظیم نیروی انسانی هست؟
پاسخ + +13 0 --
شااااد 1399/01/10 - 16:11
مدرسه شاد!!!؟؟؟ حالتون خوشه به خدا .
نیمه دوم فروردین خودتون برید مدرسه شاد ‌ اصلا ببینید مدرسه ها بعد از ۱۵ فروردین بازگشایی خواهند شد . از کنار این طرح یک عده از منافع مادی برخوردار شدند و مهر سال بعد هم کی دیده و کی می بینم . همه فراموش می کنند ‌ کسی نیست بگه حاجی اینهمه مدیر و معلم و دانش آموزان را اذیت کردی ، آخرش چی ؟
پاسخ + 0 0 --
معلم زیر خط فقر 1399/01/10 - 20:10
نیمه فروردین . تازه اعتراضات معلمان در خصوص عدم افزایش ۵۰ درصد حقوق شروع خواهد شد ‌ با رسانه ای کردن شبکه شاد و شادی افکن و شادی پرور و شااااد ، آبروی خودتون را بیش از این نبرید ‌ یا حق
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:18
شبکه سر و ته دااااش
پاسخ + +12 0 --
تبریزی اصل 1399/01/10 - 16:31
هرکه آمد عمارتی نو ساخت
رفت ومنزل به دیگری پرداخت
هر وزیری میاد چند شعاری و گردخاکی می‌کنه و میرود ، ظاهراً ویرانی آموزش و پرورش را امید ساختن و سامان گرفتن نیست . آقای وزیر تازمانی که رکن رکین نظام آموزشی را فراموش کنید ، صدالبته چنین طرح های نظیر مدرسه شاد در حد فانتزی های شما و دوستان ارزشمندترین باقی خواهد ماند .
شاد باشی در مدرسه شادتان و با شبکه شادتان .
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1399/01/10 - 20:07
حرف بیخود و زدن شعارهای دهن پرکن اما بی محتوا کار هر روزشون شده . تا نسبت به معلم کم لطف باشند ‌ قدم از قدم بر نمی‌داریم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:20
آره داآش شبکه داش
پاسخ + 0 0 --
معلم خسته 1399/01/11 - 07:28
آقای وزیر و دوستان محترمشان که سالهای سال هست به میزهایشان چسبیده اند و الان پیر و فرتوت شده اند ، هرازچندگاهی یه سروصدایی راه می‌اندازند برای بیان این نکته که هستیم ‌ شبکه شاد هم به همین صورت ، معلمان به هیچ وجه با این طرح های آبکی همراهی نمی کنند ،
پاسخ + +10 0 --
خروجی نیا از رشت 1399/01/10 - 16:37
صدای معلم عزیز ، بارها گفته این که مدرسه محوری دروغی بیش نیست ،اقایان لحظه ای از تحمیل ، صدور فرمانی ملوکانه ، بکن نکن ها ، و.. برای مدارس غافل نیستند ،
با صدور اجبار و زور نمیتوان طرح های مفید ، ماندگار ، کارامد و کارآمد را جاری و ساری ساخت . معلم را دریابید شادی پیشکشتان ،
پاسخ + +10 0 --
سینا 1399/01/10 - 16:39
بسمه تعالی . از ابتدای اسفند که نه بسیار قبلتر؛ معلمین بدون اینکه کسی برنامه ریزی و.... برای انها انجام دهد صرفا با وجدان کاری مثال زدنی همیشگی به جبران زمانهایی که به دلایل مختلف آلودگی ؛ بارش و... بی هیچ چشم داشتی؛ پرداخته اند. در بیش از یک ماه گذشته نیز گاهی تمام وقت روز خود را به تدریس مجازی ؛ پاسخ به سوالات دانش آموزان ،آزمونهای انلاین در گروهها و...اختصاص داده اند.
حالا چه تضمینی است با راه اندازی پیام رسان های جدید اولا با زیرساختهای موجود امکان ایجاد فضای مناسب فراهم گردد. دوم اینکه اطلاعات دانش آموزان و معلمان (شماره ملی و شماره تلفن شخصی معلم و دانش آموز) در پیام رسان ثبت و با اتصال به سامانه سناد چه بسا اطلاعات علمی(نمرات) در معرض خطر سرقت و .... قرار خواهد گرفت.ایا آقای وزیر یا پیشنهاد دهندگان فکری برای این مشکلات کرده اند. یا مانند همیشه منتظر اتفاق حادثه سپس علاج هستند!!!
پاسخ + 0 0 --
دبیر باسابقه 1399/01/10 - 20:05
این وزیر و دارو دسته محترمش مانند قبلی ها ، آبرویی برای تعلیم و تربیت نگذاشته اند‌ امنیت این فضا و ارزشیابی های کلاس های مجازی چی میشه ؟ اصلا به دغدغه های دست اندکار آموزش توجه کرده آمد ؟ یک مشت پشت میز نشین فرصت طلب اداری کاری ازشون برنمی‌آید .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:22
فرصت طلب نه
ماله کش و ماست مال و حرف زور زن
پاسخ + 0 0 --
همکار 1399/01/10 - 23:31
خیلی تنگ هستش که امر تربیت به این مهمی را به پیام رسان بدهند و اونوقت ادعا کنند دارند سند تحول را اجرا می کنند ‌
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/11 - 07:32
همکار عزیزم سلام
درست گفتید و مضافاً اینکه دوستان اداری زرنگ قصد دارند معلمان نگون بخت را در این شبکه بیخودی سرکار بگذارند و همه ابتکارات و محتواهای تولیدی معلمان در این دوره بحرانی به نام خودشون بزنند
پاسخ + 0 0 --
مدیر 1399/01/11 - 07:38
دوستان اداری در دفتر تکنولوژی و آموزش از راه دور و ... تا به حال محتواهای آموزشی متناسب نظام تعلیم و تربیت تولید نکرده آمد ، با شروع حرکت جهادی معلمان سراسر کشور که باستان خالی صدها هزار کلیپ ، ویدیوی اموزشی، درسنامه های الکترونیکی و... را تولید و نشر دادند ، حالا آقایان با راه اندازی کانال های اشتراک گزاری تجربیات آموزشی دبیران قصد دارند این حرکت عظیم را حاصل تلاش خود جا بزنند ،
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/12 - 10:41
سند تخیل بنیادین
پاسخ + 0 0 --
مورچه کوچولو 1399/01/15 - 13:32
سند تحول بنیادین جایی هم برای مورچه ها در نظر گرفته؟
پاسخ + +12 0 --
ارشاد 1399/01/10 - 16:42
کاش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش مقالات صدای معلم و کانت های آنها را که دغدغه مردم و معلمان است را در اختیار مدیران ارشد قرار دهد تا شخص وزیر و معاونین محترم و مدیران کل از اینهمه خامی و خوش خیالی بیرون بیایند .
پاسخ + 0 0 --
فرهنکی 1399/01/10 - 23:33
این موقع همشون خودشان را به کوچه علی چپ می زنند ‌ فعلا که دنبال شادی آفرینی و شبکه شادند .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/22 - 03:01
اولا من معتقدم چند تا ویدیو و کلاس های آنلاین که منتشر شد کلاس های کنکوری با پول های نجومی بوده ، و دوم بعضی از این غیر انتفاعی ها که معلمای حق و التدریس مظلوم را تهدید به عدم پرداخت حقوق کرده اند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/25 - 15:05
روزی رسان خداوند است و این تهدیدها بی ارزش است
معلم حق التدریس که دارای علم بالاست چگونه از این تهدیدها می ترسد؟ فوقش سراغ کار بهتری می رود و اگر مشغول تدریس بطور آزاد شود مردم چه نیکو قضاوت خواهند کرد و نفرین ها را آنجا که باید برسانند می رسانند
پاسخ + +11 0 --
معلم 1399/01/10 - 16:43
قابل پیش بینی است که این طرح یعنی استفاده از پیام رسان های داخلی در آموزش مجازی دانش آموزان به سرانجام نرسیده و هزینه های میلیاردی برای انعقاد قرارداد با تولید کنندگان ابن نرم افزارها هدر رود .
با وجودی که در این ایام بدون هیچ هزینه ای کار آموزش دانش آموزان ادامه داشته آموزش و پرورش می خواهد مسیر رفته را به لطایف الحیل برگرداند که امکان پذیر نیست .
من خودم مدیر یکی از دبیرستانها هستم با وجود تبلیغ مکرر و اطلاع رسانی وسیع به والدین درصد ناچیزی از آنها حاصل به نصب این پیام رسان ها هستند و اعتماد لازم را برای استفاده ندارند و همکاران هم مقاومت می کنند . هزینه ای که از معلم کم می شود باید بی هیچ توجیه منطقی حیف و میل شود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:24
باریکلا به شما مدیر چیز فهم
پاسخ + +11 0 --
مدیر متوسطه 1399/01/10 - 16:54
در هفته پژوهش همه ساله و در جلسات رسمی آقایان می فرمایند ؛ اول پژوهش بعد عمل ،
در مورد شبکه شاد و قابلیت های اجرایی پیام رسان های وطنی در امر آموزش مجازی و همچنین ‌صلاحیت های فنی ، علمی و حرفی ای آنها چه تحقیق علمی تا باحال شده و نتیجه آن چه بوده است ، آیا امکانسنجی لازم در این مورد شده است . روی همراهی و مشارکت مدارس چقدر حساب باز شده است؟ ابهامات زیادی مطرح هست و مثل بقیه شعارهای گنده آقایان ستادنشین ، این یکی هم پوچ خواهد شد ،
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/10 - 20:01
کجای کاری همکار محترم ، کدوم کار این ستاد نشینان شهرت طلبی علمی و عقلانی بوده که این یکی باشه ،
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:26
قسم که حاضرم بی حقوق در منزل بشینم ولی این جنگولک بازی ها رو انجام ندهم
پاسخ + 0 0 --
زیبا 1399/01/10 - 23:36
رییس روسا خودشان فهمیدند که حنای آنها برای معلمان رنگی ندارد و میان مدارس و ستاد فرسنگ ها فاصله هست ‌ این سروصداهای شبکه شاد و این گنده گویی ها برای عوام هست که بگویند که هستند .
پاسخ + +13 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 18:40
امروز از مدرسه زنگ زدن شماره موبایل خواستن من هم موبایل استفاده نمی کنم
گفتن اطرافیان که دارند گفتم یا ندارند یا آب الکل خرابش کرده و صفحه اش تیره شده و قابل خواندن اس ام اس نیست

اینها خجالت نمی کشن تکلیف و خرده فرمایش بیخود می کنند
مدرسه ای که کامپیوتر درست و کامل نداره از معلمش موبایل می خواد؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/10 - 20:00
آفرین . بنده هم شماره موبایلم به نام پسرم هست و زنگ زدن از مدرسه ، گفتم موبایل به نام خودم ندارم .
اگر همکاران در مورد این طرح بیخود ، همراهی نکنند ، آقایان متوجه کار نسنجیده و مسخره خود می شوند .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 22:44
من نیز آفرین .
اگر بخواهیم در سایت آمازون کالایی را بفروشیم الزامی برای داشتن موبایل نداریم و پست الکترونیک کفایت می کند
چرا معلم را به داشتن موبایل اجبار می کنند در حالی که برای سلامتی ضرر دارد؟
کاش زلزله ای بیاید و تمام این موبایلها به زیر خاک فرو رود که چنین زندگی خفت باری نداشته باشیم
پاسخ + +13 -3 --
ناشناس 1399/01/10 - 20:10
اینترنت رایگان که یک در میان شامل حالمان شد خیلی از معلم ها موقع ثبت نام با پیام کد ملی نامعتبر است مواجه شدند گوشی ها از بس اپلیکیشن و کوفت و زهرمار معرفی کردند هنگ کرده
اداری ها که حقوق بالا گرفتن برن نصب کنند و کار کنند همانهایی که افزایش چند میلیونی داشتند و به دروغ به حساب آموزشی ها گذاشته شد
الان مگر تعطیلات عید نیست اموزشی ها تعطیل بودن تعطیلات اداری ها حتی از مرخصی استحقاقی شان هم کم نشد سبد کالا و هزار بن و کارت هدیه و هزینه ایاب ذهاب هم گرفته اند مدرک و تحصیلات شان هم اکثرا از آموزشی کمتر است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:38
عقد موقت رایگان که یک در میان شامل حالمان شد را از ازل پس زدیم حال به دنبال علف سبز اینترنت رایگان باشیم؟
اداری ها و معلمان رسمی و پیمانی و جوان و کارآمد که به عقد دائم رسیده اند بروند با حقوق بالاتر صیغه کنند، که در آموزش و پرورش بی خطشه هیچ دختر پا به سن گذاشته ای خدشه دار نیست
سبد کالا را رها کن بوی ینجه می دهد
پاسخ + +9 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 21:41
اپلکیشن های جدید هم یکی یکی خودشون رو نشان می دهند هر قسمت در اداره یک اپلیکیشن را معرفی کرده و اسپانسر یک اپلیکیشن متفاوت شده شیر تو شیر شده یک عده از اب گل آلود دارند ماهی می گیرند متوقف شان کنید
پاسخ + 0 0 --
محمدی 1399/01/10 - 23:39
این گرد و خاک شبکه شاد هم مثل دهها طرح دیگه از بین می‌ره و جز خاطرات میشه دوستان ، طرح نما ، اورسون تعاملی سینا ، سفیران سلامت ، شبکه ملی مدارس و...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/10 - 23:41
چه زشت
انسان اصیل به دنبال اصالت است
پاسخ + +10 -1 --
محمود 1399/01/11 - 00:18
در اعتراض،به حذف رتبه بندی و اجرای ناقص ونصف ونیمه امتیازات فصل،دهم نه تنها با هیچ طرحی همکاری نمیکنیم بلکه مدرسه هم در صورت بازگشایی تحصن خواهیم کرد و مدارس تعطیل میکنیم تمام .
پاسخ + +13 0 --
مدیر مدرسه 1399/01/11 - 00:34
با سلام و عرض ادب خدمت سایت محترم صدای معلم ؛ آقای حاجی میرزایی هم به جمع دروغ گویان پیوست ، واقعا بزرگترین پروژه آموزشی بعد از انقلاب هست این شبکه ای هنوز راه نیافتاده و به نام شاد معروف شده است ، زهی تعجب و تاسف ، مطابق فرمایشات جدید وزیر محترم ۳۰ درصد دانش آموزان که به عبارتی ۵ میلیون نفرند به اینترنت دسترسی ندارند ، تا اینجای کار ، پروژه عظیم و هدیه گرانبها به زعم ایشان ، به درد پنج میلیون دانش آموز نمی خورد .
تا همین تاریخ از بخشنامه های اجباری و تهدید آمیز ادارات کل و مناطق می توان فهمید که این طرح در مراحل اولیه با سردی و بی اعتنایی مدارس روبرو شده است .
پاسخ + 0 0 --
زنبور آخرالزمان 1399/01/12 - 19:19
سلام بر مدیر مدرسه ارزشی
پاسخ + +12 0 --
مهدی 1399/01/11 - 00:44
والدین از اول اسفند که کارو کاسبی های بازار کساد شده، خسته و افسرده شده اند. حوصله ندارند. بجای این بازیهای موبایلی، فکری به حال معیشت والدین کنید. بچه هاشون نه تغذیه درست دارند، نه میوه نه غذای مقوی. یارانه رو بیشتر کنید مردم کلافه هستند، شاد واسه شماها باحقوق های بیست میلیونی هست نه برا کسیکه درب مغازه ش یک ماهه بسته شده و اجاره و خرج خونه مونده و هرروز هم فلاکت بیشتر میشه. تاسف واسه آموزش پرورش با این ندانم کاریهاش و یک عده مدیر برای خودشیرینی و حفظ منصب های بی ارزش، تاسففففف
پاسخ + +12 0 --
فرسوده 1399/01/11 - 09:38
سلام بر جناب آقای پورسلیمان
لطفا به آقای وزیر و معاونین عزیزشان بفرمایید برای راه اندازی شبکه شاد که از قبل پوچ بودنش معلوم است از خون و سلامتی معلمان نگذرند ، بیش از صدهزار مدیر و هزاران نفر معاون اجرایی را به مدارس نکشانید که کدملی و مشخصات دانش آموزان را جاگذاری کنند ، حداقل ۵۰ معلم در این بحران فوت شده اند بس نیست ؟ قصد نابودی و معلمان کشور را دارید ؟ نابودی نظام آموزشی بس نیست ؟
پاسخ + 0 0 --
khakhs 1399/01/11 - 21:38
من مدرسه نرفتم
پاسخ + +8 -2 --
داود 1399/01/11 - 16:21
احسنت به نظر من با توجه به این که اکثر معلمان خودشان گروه های درسی تشکیل داده اند واز طرف دیگر 30% دانش اموزان فاقد گوشی هستند وآزمایش نکردن این طرح برای مناطق محدود وپس ندادن امتحان چنین طرح بزرگی واز سوی دیگر نارضایتی معلمان بخاطر مسایل مالی وبرخورد تحکم امیز وبخشنامه ای با انان وحتی ضعیف بودن زیر ساخت های حداقلی (مثل تبلت واینترنت پرسرعت ورایگان )ا ونقض حریم خصوصی (مستندات قانونی آن را نمی دانم)و عدم همکاری اولیا ومعلمان و..پیشنهاد می شود
پاسخ + 0 0 --
khakhs 1399/01/11 - 21:40
من همکاری نکردم
برایم دعا کنید که گرفتار این طرح تهوع آور نشوم
پاسخ + +8 -1 --
داود 1399/01/11 - 16:26
دست از ازمون وخطا وبازی با اعصاب معلمان برداریم ومثل دانشگاهیان اختیار را به مدرسه ومعلمان بدهیم.وحتی اگر شده مقداری از مطالب درسی را خذف کنیم کاری که شهید رجایی در اول انقلاب بعد از تعطیلی 13 ابان تا اول اسفند سال 57 انجام داد.یعنی 107 روز مدارس تعطیل بود .البته قصد مقایسه زمانی را ندارم ولی این هم یک راهکار است.
پاسخ + 0 0 --
khakhs 1399/01/11 - 21:42
مشکل اینجاست که ممکن است گرفتار مدیر نادان تر و لجباز و بله قربان گو بشویم
پاسخ + +10 -1 --
علیرضا 1399/01/11 - 19:07
حقوق و منزلت معلمان رو بالا ببرید اصلا منتظر این شبکه ها نمیشن خودجوش به دانش آموزان کمک میکنند.
پاسخ + 0 0 --
khakhs 1399/01/11 - 21:44
می تونیدم حقوق نددهید و ما را از شرّ طرح رها کنید
پاسخ + +8 0 --
خسرویان 1399/01/11 - 22:17
آقای وزیر و کلا اهالی محترم شبکه شاد فکری به حال تهیه تجهیزات سخت افزاری کرده آمد ؟ حداقل باید حدود ۹۰۰ هزار گوشی هوشمند یا تبلت و .. بخرند ،
فکری به حال تهیه بودجه کرده آید ؟
پاسخ + +9 0 --
معلم 1399/01/12 - 01:54
عجیب لست با نگاهی گذرا به مطالب دوستان وهمکاران ارجمند نوعی بی اعتمادی به مسئولین ملاحضه می گردد .این بی اعتمادی وهدررفت سرمایه ی اجتناعی به مدیران سیاسی وفرهنگی هم تسری یافته . اینجاست که با درکنار هم قرار دادن داده ها و جمع جبری اتفاقات کمترین نمره به وزیر آموزش وپرورش داده می شود.طرح مدرسه شاد درواقع مجموعه ی تصمیم های غلط آقایان را تکمیل نمود...خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان
پاسخ + +8 -1 --
احمدی 1399/01/12 - 09:29
با سلام جای تلویزیون اینترنت مطالب رو روی فلش بریزید به مدیر مدرسه تحویل دهید انوفت مدیر به صورت کپی پیست بین خانواده ها پخش کند خیلی روش خوبی تدریس در منزل تمام معلمان رو هم باز خرید کنید مدارس را هم برای رفع اشکال یکماه در نطر بگیرید الان دانش اموزان خوداموز شده اند عصرعلم حدید باید بهره گرفت
پاسخ + +15 0 --
بنده خدا 1399/01/12 - 09:46
آهای کسی که فکر کردی بهترین کار انجام دادی
به اینم فکر کردی که بعضیا گوشی آیفون دارن اصلا برنامه براشون نصب نمیشه

یا بعضیا اصلا گوشی ندارن و از قشر ضعیف جامعه هستن
یا به این فکر کردی که توی این شرایط معلم کجا باید تدریس کنه؟
یا خانواده هایی که کارمند هستن،کی باید موبایل بدن به بچه هاشون؟
شاید یکی نخواد منزلش مشخص باشه
من همکارانی سراغ دارم که توی ی اتاق با بدشرایطی زندگی میکنن
باید هر روز بروند مدرسه برای تدریس؟(کرونا)
و خیلی مشکلات دیگه.... من واقعا متاسفم
چون پول دارید و راحت هستید به هیچکس وهیچ چیز فکر نمیکنید
پاسخ + 0 0 --
مورچه کوچولو 1399/01/15 - 13:45
درست می فرمایید
آخه مورچه کوچولو گوشیش کجا بود؟
بچه ها رو که می گفتن موبایل نداشته باشن حالا چی شد که باید داشته باشن؟
شما به اینکارتون فکر کردین که چقدر مورچه کوچولو له میشه؟
خدا با بابای کرونا ادبتون کنه الهی
پاسخ + +17 0 --
مظلوم 1399/01/12 - 12:32
همانطور که الهیار ترکمن در دهه 70 گفت که درخت موز مانع شنهای روان بیابان می شود امروز هم فضای مجازی مانع افت تحصیلی دانش آموزان خواهد شد
پاسخ + +15 0 --
ناشناس 1399/01/13 - 01:27
شما میگید موبایل محصلی دارم صبحانه نخورده اومده مدرسه ساعت 1 به بعدهم میره رستوران برا ظرف شستن و......
پاسخ + 0 0 --
بی موبایل 1399/01/14 - 10:33
من موندم پول به فقرا بدهم یا برای خرید گوشی و ...؟

اگر بارها دخترانی مؤمن و غیرمؤمن پیش شما می‌آمدند و می‌گفتند شغل ندارم و ... و غذا ندارم بخورم و در ابتدا بد شانسی آورده و خیرینی با آنها صادق نبوده و اهل معامله شده‌اند و آنها مبلغ گزافشان را ردّ کرده و مؤمنی را انتخاب کرده و نیاز خود را حتی به وجهی مختصر که بی منّت و اذیت به آنها کمک می‌کند پیش او آورده و او که بارها کمک کرده و جیبش خالی شده تا آنجا که آن دختران به او صیغه شدن را پیشنهاد کنند، کدام کار برای معلم امینی که از شکم و شهوت خود می‌زند بهتر است؟ خرید گوشی یا اطعام آنها ؟
پاسخ + +7 -3 --
معلم دلشکسته 1399/01/13 - 10:52
یادش بخير حاج بابایی هم مدت مدیدی مدام دم از هوشمند سازی مدارس میزد. میلیارد ها تومن صرف خرید تابلو و ویدئوپروژکتور شد و تمام. هوشمند سازی کجا بود؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/02/12 - 10:07
جناب خطشه
جناب حاجی بابایی اگر خیلی هنرمند بود تو آزمون استخدامی سال 89 برای آزمون کارنامه صادر می‌کرد
پاسخ + +11 0 --
معلم 1399/01/13 - 23:19
طرح اموزش تلویزیون شکست خورد حالا طرح اموزش مجازی صددرصد شکست می خوره دلیل یک معلم از بی عدالت رنج می بره دو معلمی که سخت افزار ندارد سه معلم اموزش تدریس در حالت مجازی ندارد چهارم دانش اموزان از اموزش نفرت دارن بیش از 30 درصد استقبال نمی کنند
پاسخ + +13 0 --
یک نیروی آزاد 1399/01/14 - 02:53
وجدانا مغز هم دارند این حضرات؟!
بستر اصلی برای این حرکت ها اصلا تعریف نشده! کجاست اینترنت تعریف شده برای این کار؟
آیا همه معلمان و دانش آموزان امکانات لازم رو دارند؟
آیا همه معلمان و شاگردان مهارت استفاده از این موارد رو دارند؟
به عنوان برنامه ریز و مدیر اصلا می دونید که یک نرم افزار آموزش از راه دور باید چه خصوصیاتی داشته باشه؟ با مفاهیمی مثل پهنای باند، تعاملی بودن نرم افزار، فیدبک گرفتن از دانش آموز، حجم دیتا و .... اصلا آشنایی دارید؟! یا فقط در حد اسم دهن پر کن و تبلیغاتی سحن پراکنی می کنید؟!
آیا کادر آموزشی آزاد که نه اینترنتی و نه هیچ مزایای دیگه ای از این سیستم کوفتی!! دریافت نمی کنه هم در تعاریف حضرات به حساب اومده؟!
کدام جلسه و آموزش توجیهی برای معلمان و والدین در این زمینه برگزار شده؟
چرا نمی میرید؟ چرا ریشه شما احمقها از این مملکت کنده نمیشه؟ لعنت بهتون که جز نکبت چیز دیگه ای مخصوصا برای سیستم آموزش به ارمغان نیاوردید!
پاسخ + 0 0 --
آبشوران 1399/01/15 - 03:22
قابل توجه ما معلمین درس تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم که چندین بار سر کلاس داد می زدیم و می گفتیم تو هر سایت و اپی نباید عضو شد به هر قیمتی!
آموزش و پرورش که خودش کتاب درسی خوب و جذاب نمیدن دست معلم و دانش‌آموز چه انتظاری میشه ازش داشت که برای آموزش مجازی حرفی برای گفتن داشته باشد!
پاسخ + 0 0 --
مورچه کوچولو 1399/01/15 - 13:21
درس تفکر چه درس خوبیست
سواد رسانه یعنی داشتن بصیرت لازم به هنگام بهره برداری از رسانه
پاسخ + +15 -1 --
شرمنده به جای شما 1399/01/14 - 10:37
من موندم پول به فقرا بدهم یا برای خرید گوشی و ...؟

اگر بارها دخترانی مؤمن و غیرمؤمن پیش شما می‌آمدند و می‌گفتند شغل ندارم و ... و غذا ندارم بخورم و در ابتدا بد شانسی آورده و خیرینی با آنها صادق نبوده و اهل معامله شده‌اند و آنها مبلغ گزافشان را ردّ کرده و مؤمنی را انتخاب کرده و نیاز خود را حتی به وجهی مختصر که بی منّت و اذیت به آنها کمک می‌کند پیش او آورده و او که بارها کمک کرده و جیبش خالی شده تا آنجا که آن دختران به او صیغه شدن را پیشنهاد کنند، کدام کار برای معلم امینی که از شکم و شهوت خود می‌زند بهتر است؟ خرید گوشی یا اطعام آنها ؟
پاسخ + 0 0 --
آبشوران 1399/01/15 - 03:16
چی میگی ؟ انصافا خودتم فهمیدی
نکنه شما متون کتاب های درسی را می نویسید!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/16 - 09:23
معلومه داره چی میگه
پاسخ + +3 -9 --
شهریار 1399/01/14 - 12:42
سلام. من فکر می کنم اگه درست عمل بشه بستر ارتباطی بسیار خوبی میشه ... البته ما تا قبل از این توی ایتا بودیم و وضعیت خوبی داشتیم ؛ یکی از قسمت های وقت گیر ایجاد کانال و گروه و افزودن مخاطبین و اعضا و احراز هویت و این مسائل بود؛ شاد می تونه این بخشهای زیربنایی رو به صورت خودکار انجام بده که ارزشمنده؛ و اگر حفظ بشه بعد از دوران کرونایی هم خیلی به درد می‌خوره ...
پاسخ + 0 0 --
مورچه کوچولو 1399/01/15 - 13:13
فکر کن فکر کردن خوبه
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/22 - 09:09
سلام جناب نویسنده از افتادن شماره تلفن همکاران به دست پیام رسان های داخلی هراس دارند ولی خواهان رفع فیلتر تلگرام و تقدیم تمام اطلاعات به آنها هستند . خداوند دانای نهان هاست
پاسخ + +3 -7 --
معلم بازمشسته 1399/01/14 - 16:57
متاسفانه معلمان ایران تدریس در فضای مجازی را یاد نگرفته اند تابه حال سر کلاس حاضر بوده اما حتی از قیلم و ویدئو در سرکلاس هم استفاده نکرده اند ، خیلی از همکاران هنوز استفاده از کامپیوتر را هم بلد نیستند اما برخی از همکاران هم که ادعایی دارند این ادعا از خود نیست اینها از داشته های خود انتفاد می کنند و از داشته های بیگانه تعریف می کنند ، من آنم که پاول دورف بود پهلوان ،همکار گرامی اگر واقعا از جهت دلسوزی انتقاد دارید آستین بالا بزنید و خود یه پیام رسان ابداع کن که از تلگرام هم بهتر باشد چرا مدام از رفع فیلتر تلگرام سخن می رانید ؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1399/01/15 - 00:41
!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
مورچه کوچولو 1399/01/15 - 13:09
چه بسا یاد دارند بلکه قبول ندارند
پاسخ + +10 -1 --
علی 1399/01/14 - 22:40
واقعا باعث تاسف است چرا فکر خانواده هایی که دو یا سه فرزند محصل را دارند نمی کنید شاید شما آن ها را با درآمد های نجومی خودتان مقایسه می کنید چطور در یک خانواده به طور یکسان از پیام رسان مانند ساعات حضوری مدرسه استفاده کنند اینها به کنار معلمی که در دو یا سه مدرسه تدریس دارد و همه پیام رسان ها طبق انتخاب مدرسه رو باید داشته باشد مگه میتوانند همه رو نصب کنند واقعا شما مشکلات رو درک می کنید یا خیر
پاسخ + 0 0 --
مورچه کوچولو 1399/01/15 - 13:08
از قدرت دستانت به هنگاه دعا غافل مباش
پاسخ + +9 0 --
معلم ابتدایی 1399/01/15 - 09:22
بابت تشکیل کلاس در فضای مجازی باید هزینه به معلم بدهید و حقوق معلم نباید از همرستهی اداری یک ونیم اختلاف داشته باشه و درضمن من معلم با بچه کوچک چطور اموزش انلاین بدم در منزل هزینه مهد کودک دارم میدم چی شد حق مهد کودک که میخاستین بدین ؟ افزایش حقوق معلما چی شد استخدام طرح مهرا افرین که ده سال بدون بیمه برا اموزش و پرورش خدمت کروند چه شد چرا اینهمه تبعیض من معلم چرا باید همش تو استرس باشم شان معلم چرا اینقدر خود مدیران مدارس و کادر اداری پایین میارن برخورد عوامل مدرسه و معاون ابتدایی با معلما مثل ارباب رعیت شده کارا دوش ماست همه افزایش حقوقا و لوح تقدیرا برا مدیر مدارس و اداریا
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1399/01/15 - 14:05
نه قبض آب و برقی رایگان شد در این مدت شیوع بیماری و رکود زندگی ها . نه مالیاتی بخشیده. واقعا تاسف برای اینگونه مدیریت
پاسخ + +11 0 --
ناشناس 1399/01/15 - 20:30
لعنت الله علی القوم الظالمین و الجاهلین و الظالین
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/02/11 - 10:41
والشادین و الشمشادین
پاسخ + +1 -14 --
مهمان 1399/01/15 - 23:14
معلمها در طول سال همش تعطیل هستند، به نسبت کارآیی شان حقوق بیشتری هم میگیرند، همش اعتراض اعتراض اعتراض، یک مقدار هم روی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت هم دغدغه داشته باشید، در ایین مقاله هم حرف از نقض حریم خصوصیی زده میشه اونوقت گند تلگرام بالا میاد که اطلاعات 42 میلیون کاربر ایرانی به فروش رفته، این غرب زدگی نیست؟ صبر کنید تا مشکلات حل بشه
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1399/01/15 - 23:54
یعنی شما نمی تونستید دندون رو جیگر

بگیرید که کرونا تموم شه؟آخه تو این

وضعیت اول مدارسو تعطیل میکنید بعد

خونگیش میکنید ؟ ما سایت به استلاح

شاد نمیخوایم خواهشا بزارید وضعیت نا

امیدی های تعطیلات و مدارس از این بدتر نشه
پاسخ + +8 0 --
ناشناس 1399/01/16 - 09:22
بسیار عالی و تشکر از سایت خوبتون
پاسخ + +8 0 --
ناشناس 1399/01/16 - 19:22
خجالت.
پاسخ + +9 0 --
پرستو 1399/01/18 - 20:21
با سلام. اینجانب فرصت مطالعه همه نظرات رو نداشتم اما کاش به وضعیت معلمین آزاد هم پرداخته بشه. مخصوصا مدارس هنرهای زیبا که هم زیر نظر آموزش و پرورش و هم زیر نظر اداره ارشاد اسلامی هستند.
از تابستان تا الان ( اینجانب حتی دوره کارورزی دانش آموزان رو در تابستان در خدمت دانش آموزان بودم) فقط حقوق یک ماه و نیم به ما پرداخت شده.
در مدت این دو ماه کرونایی هم تمام تلاش خودمون رو انجام دادیم. من حتی گوشیم هم خرابه و امکان نصب یک نرم افزار جدیدتر چه داخلی و چه خارجی رو هم ندارم. کاش اقلا حقوق ما پرداخت میشد تا شاید بتونیم در این شرایط یک کاری برای زندگیمون انجام بدیم.
لطفا پیگیر حقوق معلمین ازاد هم باشید . سپاس
پاسخ + +7 -3 --
ف 1399/01/21 - 20:58
ببخشید شبکه شاد رو میشه تو یه گوشی با یه شماره هم برای معلم ثبت کرد هم دانش آموز؟ من خودم معلم کلاس اولم و و دخترم دانش آموز کلاس اول مدرسه ای دیگه. میشه یه شاد برای دوتامون بزنیم یا باید جدا باشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/21 - 22:06
هر کدام را که دیدی به خل بودن سیستم نزدیکتره همون جوابه
پاسخ + +9 -2 --
آنتی توهّم 1399/01/23 - 13:08
سلام و درود بر مطالبتان
پاسخ + +3 -7 --
ناشناس 1399/01/24 - 15:28
باید امید داشته باشیم
پاسخ + 0 0 --
امید 1399/01/25 - 08:32
البته اگر با کلید باشد بهتر است
پاسخ + +10 0 --
Ali 1399/01/24 - 22:34
من یه دانش اموز شخصا پایه نهمی نه از درس چیزی فهمیدم
به هیچ عنوانم اینارو نصب نمی کنم جایوسی کنن
پاسخ + +13 0 --
حبيب اختياري 1399/01/25 - 03:51
سلام خدمت همکاران گرامي اين برنامه تدريس در فضاي مجازي تنها کاري که کرده اين است که فقط يک عده اوليا بيسواد و بي ادب رو پرو کرده که بيايند و در کار ما معلمان اظهار نظر کنند و بي احترامي نسبت به معلم ها رو از حد بگذرانند .ودر ادامه آيا اجباري براي کار کردن معلم ها در فضاي مجازي و برنامه شاد هست ؟ ممنون ميشم اگر راهنمايي کنيد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/01/25 - 14:51
من به عنوان یک معلم که نه سیم کارت دارم و نه موبایل خودم را موظف نمی دانم که ریالی در این فضا هزینه کنم
چون این فضا را قبول ندارم و پول اضافه ندارم و اگر پول اضافه داشته باشم در این مورد خرج نمی کنم حتی اگر به قیمت اخراج شدنم از مدرسه تمام شود
چند دانشگاه را می شناسم که از طریق شبکه اینترنت آموزش می دهند و وجود موبایل برای دانشجو و استاد الزامی نیست
این از خیالبافی و بدبختی و ... آموزش و پرورش است
پاسخ + +10 0 --
مینا 1399/01/28 - 13:22
واقعا متاسفم که تو کشوری با این همه ثروت هیچ وقت به داد مردم نرسیدن ....
پاسخ + +11 0 --
سارا 1399/01/28 - 23:29
سلام
ميخام بدونم ثبت نام در اين اپليكيشن احباريست؟
يني كارنامه درسي صادر ميشود؟ تاثيري در نمرات دارد يا نه؟
از وقتي مدارس تعطيل شد كلاس درسي براي پسرم توو واتس آپ تشكيل شد از طريق معلمشان و تمامي همكلاسياش
متاسفانه هيچ تاثيري و بار علمي جز هزينه نداشت
من خودم با پسرم درس كار ميكنم بهتر متوجه ميشه تا گروه مجازي ك معلمشون تشكيل داده، ومعلمشون هم خيلي از بچه ها كار ميكشه ولي خودش هيچ اموزشي نميده
ميخام بدونم اگه در اين اپليكيشن ثبت نام نكنم چه اتفاقي براي دانش اموز ميوفته؟
پاسخ + 0 0 --
khakhs 1399/01/29 - 13:57
اگر فرزند دلبندتان سرباز نیست، اتفاق خاصی قراره بیفته؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/02/01 - 21:52
مدرسه رفتن اجباری نیست چه برسه به الکیکیشنش
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1399/01/29 - 10:55
من وقتی از طرح نا کار آمد شاد مطلع شدم فکر نمی کردم اینقدر معلمین فهیمی داشته باشیم که با من هم عقیده باشند. واقعا آفرین به همه ی همکاران و معلمان دور اندیش سرزمینم و افسوس و صد افسوس که این نظام مدیریتی آموزش و پرورش که تنها کارش آزار معلمان به شیوه هایی گوناگون و از بین بردن پایگاه اجتماعی این قشر پرتلاش که یکی از اصلی ترین بنای این نظام می باشند، کار مفید قابل توجهای انجام نمی دهد. این برنامه ی شاد روانم را چنان به هم ریخت فقط آرزوی بازنشستگی دارم. حال با چه انگیزه ای می توانم به دانش آموزان عزیزم درس بدهم؟
پاسخ + 0 0 --
lsv 1399/01/29 - 14:03
خشت اول گر نهد معمار کج

تلگرام و واتساب و شاد و ماد
پاسخ + 0 0 --
سارا 1399/01/30 - 00:51
چه ربطي داشت
پاسخ + +9 0 --
s.sogand 1399/01/31 - 23:36
واقعا کسی امکانات نداشته باشه چی میشه اخه این انصاف نیس واقعا
پاسخ + +2 -6 --
دبیر 1399/02/01 - 18:13
باسلام.
بنده یک معلم حق التدریس هستم.حدود 12سال سابقۀ تدریس در مدارس غیردولتی ودولتی دارم.بعد از این مدت ،میانگین حقوق بنده در سال به 750 تومن نمی رسد.البته اکثر همکاران حق التدریس وضعشان همین است.معلمان با سابقه ای که همچنان بلاتکلیفند وبرای آموزش وپرورش مهم نیستند.نمی دانم شاید برخی از این همکاران توانایی تعویض اندروید قدیمیشان راهم در این روزها ندارند.
ازصدای معلم خواهشمندیم که صدای مارا مستقیماً به وزیر محترم آموزش وپرورش برسانند.البته قرار است که در روز دوم یا سوم اردیبهشت سال جاری طرح تعیین تکلیف این معلمان در مجلس برای endمین بار بررسی شود که احتمالاً بازهم تصویب قطعی اش به تعویق افتاده وهمچنان با روح وروان این معلمان بازی می شود .خواهشاً صدای معلم هم در حد وسعش این معلمان را یاری کند تا شاید برای این معلمان اتفاق جدیدی بیفتد.باتشکر.
پاسخ + +9 -1 --
پدر یک دانش آموز 1399/02/02 - 21:35
با توجه به لو رفتن بعضی اطلاعات خصوصی در بانک‌ها (آنطور که اعلام شد اطلاعات حساب اشخاص در بانک..... درز پیدا کرد) چه اطمینانی. می‌توان به این پیام رسانه‌ها داشت بخصوص که از نظر آموزشی با داشتن این همه اشکالات فنی (سرعت کم. بعضا بالا نیامدن مطالب و...) آنهم در وقت محدود کلاسها
پاسخ + 0 0 --
کرامتیان 1399/02/03 - 07:41
چه نیاز و ضرورت؟
پاسخ + +8 0 --
Se 1399/02/03 - 11:52
لطفا وزیر اموزش وپرورش جدا از این دشمنی با تلگرام و... وسودجویی به خاطر پولی که با شاد واین برنامه هایی که داخلی هرروز یه دونه بدرد نخورش رو روانه و اجبار ما دانش اموزان میکنید

فقط وفقط فکر اموزش ما واینکع ما از درس عقب نیفتیم و یاد بگیریم و اونم تو این شرایط روحی وروانی کرونا که مجبوریم الان به خاطر برنامه کاملا مزخرف شادتون که کاش اسمش رو میزاشتین غم واندوه ‌..که چون ماهربار برنامه شاد رو باز میکتیم که درس بگیریم قط هست و جز غم و بغض و کوبیدن گوشی به زمین وکوبیدن سر به دیوار و بیزاری از درس و مدرسه وفکر ترک تحصیل و اصلا فکر ترک این کشور به سرمون میزنه که واقعااااا داریم زیر بار این همه فشار واجبار له میشیم
لطفا تقاضا والتماس دارم برنامه شاد را حذف وحداقل از حالت اجباری دربیارین
ما داشتیم راحت تو تلگرام با معلم درس یاد میگرفتیم توروخدا اذیتمون نکنید بزارید فقط درسمون بخونیم خواهش میکنم ازتون
من و خیلی از دوستام افسردگی گرفتیم به خاطر شاد نه تنها ما بلکه خانواده مون هم این ظلمتون رو خدا خوش نمیاد ...
لطفاا
پاسخ + 0 0 --
ناشاد از شاد 1400/02/22 - 08:24
من که میخوام دراینده با دوستم برم خارج از پیامرسان های خوب خارجی استفاده کنم نه اشغالی مثل شاد
بومی بودن افتخار نیست
مهم این است که دانش اموزان بتونن درس بخونن تا اینده ی کشور رو رقم بزنن من که با ایران کاری ندارم میرم کوه های الپ تو اروپا و کانادا امسال وضع درسی من متوسط شده برعکس سال قبل من بهترین نمرات را در کلاس می گرفتم ولی با امدن شاد زندگی ام سیاه شد وقتی نمی خواهیم در شاد باشیم چرا اجبار می کنید که در این برنامه لوس و ننر و قطع شونده درس بخونیم؟من اخر از اینجا میرم و به کشور های دیگر در علم کمک می کنم
پاسخ + +8 0 --
Se 1399/02/03 - 11:54
لطفا برنامه شاد رو حذف کنید تورو خدااااا
ما اموزش نمیبینیم با این برنامه فقط حرص میخوریم وحرص میبینیم چون همش قطع هست
داشتیم راحت تو تلگرام عین کلاس درس اموزش میدیدم الان بخدا از درس زده شدیم به خاطر این برنامه شاد
برنامه رو حذف کنید واینقد اجبار نکنید اقاا نمیخواییم ارزونی خودتون
پاسخ + +9 0 --
مدرس آزاد 1399/02/04 - 07:58
در نظرات دیدم یکی نوشته که معلمان مظلوم حق التدریس مدارس غیرانتفاعی تهدید به عدم پرداخت حقوق شده اند!

اولاً: در نامه 31 نهج البلاغه این مفهوم آمده " اگر کسی به تو ظلمی کرد چندان نگران مباش، که او به زیان خود و سود تو عمل نموده است!

ثانیاً ... nاً

می رفتی مثل فلانی که ورود به آموزش مجازی نکرد، تولید ماسک (...) حقیقی می‌کردی! حقوق نگرفته ات بر می‌گشت و ...
پاسخ + +10 0 --
مهرانه 1399/02/04 - 09:19
این فضای ناشاد مدیر و معاونان رو با معلمان درگیر کرده هر روز ناراحتی و دعوا هست چون دارن به زور وادار میشن که همه معلمان توش کار کنند .تو خانه های مردم هم دعوا راه انداختن پدر و مادر و‌فرزندان هم درگیر سامانه ناشاد کردن بدون زیر ساخت بدون فکر از موبایل شخصی معلم دارن استفاده میکنند اینم از افتخارات وزیر بااین پیامرسان ناشاد پر از مشکل بچه ها والله استرسشون بیشتر شده و خانواده ها عصبی از این کار نابخردانه بدون توجه به حقوق شخصی افراد
پاسخ + +9 -2 --
ناشناس 1399/02/04 - 09:59
نظرات و بازدیدها تو این صفحه زیاد است چرا آنرا در بالای صفحه سایت قرار نمی دهید ؟
پاسخ + 0 0 --
خودم 1399/02/04 - 21:43
تشکر از توجه شما و لیکن گویا حالا که این پست روی صفحه است کمتر توجه می شود البته با چند ساعت نمی شود قضاوت کرد
این نکته هم قابل توجه است که با وجود در جلوی چشم نبودن این پست بازدید و نظر زیاد است که البته دلیل آن برای اهل فن مشخص است
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1399/02/04 - 21:56
دوست عزیز

سلام

این گزارش حدود یک ماه پیش منتشر گردیده است .

حدود یک هفته هم در بخش اسلاید قرار داشت .

با پیشنهاد شما ، در بخش " پیشنهاد مدیر مسئول " قرار داده شد .

اگر صدای معلم می خواست به نظر " اهل فن " مورد نظر شما عمل کند ؛ نه گزارش را تنظیم می کرد و نه این مراحل را انجام می داد !

پایدار باشید .
پاسخ + +13 -2 --
حسن 1399/02/05 - 20:30
شبکه ناشاد فعلا خیلی موفق عمل کرده چون همه رو به جون هم انداخته
پاسخ + +21 -2 --
به نقل از ناشناس از 1399/02/08 - 08:51
به نقل از مطلب " در انتظار تأییدیه شاد "
به جانم قسم از موبایل استفاده نمی کرده و نمی کنم و استفاده از موبایل را دوست ندارم و نسبت به آن حساسیت دارم و حالت تهوع بهم دست میده
حال بروم سیم کارت بخرم و هزینه کنم و گوشی ویژه بخرم به خاطر تداوم تدریس از طریق سیم کارت و موبایل؟
آموزش و پرورش گدا، نکرده دست در جیب مبارکش کرده عاریه امکانات دهد چقدر اینها زشتند
حتی در آزمون استخدامی چندجا رتبه آوردم که چون مجبورم کردند شماره بدهم شماره پیرزنی را دادم که او هم sms مربوطه را نخوانده بود روزی خدا بی موبایل شیرینتر است
می دانم که داشتن انسانیت داشتن سیم کارت و موبایل نیست و .... و جناب غفلت کرده پور سلیمان همچون گذشته سانسور می کند که: برای نعمت ویژه رؤیت حضرت مهدی برای شایستگان در گذشته حال و آینده الزامی به داشتن سیم کارت و موبایل نبوده و نخواهد بود.
پاسخ + +3 0 --
یک فرهنگی 1399/02/28 - 12:32
شادی معلمین هم با تصویب ترمیم رتبه بندی رتبه ی عالی بوسیله ی هیات محترم دولت حاصل شود
پاسخ + +2 0 --
هادی شاکی برنامه شاد 1399/03/09 - 19:11
خاک تو سر برنامه شاد و برنامه نویسانش من هنوز نتونستم احراز هویت کنم باید برن بمیرن حالا من بدرک بقیه که گوشی ندارن چیکار کنن دولت بگو اونا که گوشی ندارن چیکار کنن وقتی مردم خونه ندارن و در کپر ها زندگی میکنن و آب و نون شب ندارن بخورن و بچشون رو با صبح و شب کار کردن و استرس داشتن میفرستن مدرسه گوشی هوشمند از کجا بیارن برنامه شاد نصب کنن
پاسخ + +1 0 --
مهدی 1399/04/06 - 00:11
با سلام خدمت معلمین عزیزی که ازکادر اداری انتقاد میکنن فکر مکنم این عزیزان فراموش کردن چهار ماه به خوابتابستانی می رفتند و این کادر اداری بود که در هوای گرم تابستان مدرسه را از همه جنبه ها آماده برای بازگشایی در مهرماه می کردند،انصاف داشته باشیدو غیر منطقی فرمایش نکنید.
پاسخ + +1 0 --
معلم مدرسه دولتی 1399/06/05 - 19:36
امسال که تدریس آنلاین میخوان ازمون،من معلم بشم مضحکه ی دوست پسرهای شاگردام، گورپدر آموزش وپرورش من یکی حقوق دوزاریشونو....، آیا همسرودخترخودشون راميا ن جلوی دوربین آنلاین تدریس کنندکه ازمن معلم میخوان،این حماقت کنم؟!!!!
پاسخ + +1 0 --
Ali 1399/06/11 - 14:42
سلام معلمان عزیز گلهای یک مملکت است باران معلمان و دانش اموزان بازی نکنید اگر معلم در جامعه نبود هیچ دین و فرقه و وزیری و باسوادی نبود اگر بهترین یابدترین آدم باشی یک روز هم شده باید زیر دست یک معلم حروف الفبا رو یاد بگیری باتشکر از تمامی معلمان وطنم پدر دانش اموز
پاسخ + +1 -1 --
آموزگار 1399/07/09 - 16:46
لعنت به شاد که انقدر مزخرفه.....خدایا کاش این وضعیت مزخرف تموم شده والله صد رحمت به اون موقع‌ها که فقط تو شیفت خودمون درس می‌دادیم....حالا هم حضوری و هم مجازی باید کار کنیم و کلی نت خرج کنیم و آخرش هیچی به هیچی .
پاسخ + 0 0 --
ناشاد از شاد 1400/02/22 - 08:11
ما اینطوری شاد نیستیم
ما افسرده هستیم از دست این پیامرسان اشغالی که ساخته شده امیدوارم به نظرات ما توجه بشه من به عنوان دانش اموز دارم میگم شاد گنده
تلگرام هزار تا خوبی داره سرعتش بالاست اما شاد 99999999999999999999999999999999999999999999999999 99999999999999999999999999999999999999999999999999 9999999999999999999999 تا مشکل داره انشاءالله این علف هرز(شاد) از حافظه ی دستگاهمون همیشه پاک شه

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور