صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

روش های تماس با سایت صدای معلم

برای تماس با صدای معلم می توانید یکی از دو روش زیر را انتخاب نمایید :

1- از آن جا که صدای معلم یک رسانه تخصصی و حرفه ای در حوزه آموزش و پرورش و یا تعلیم و تربیت است مطالب با نگاه " کارشناسی " و نیز " ارائه راهکار " تنظیم و ارسال گردند .

 استفاده از گزینه ارسال نامه که در منوی بالای سایت قرار دارد. ( قابل ذکر است که نامه های ارسالی شما از این قسمت قابلیت انتشار در سایت را دارا می باشند و در صورت تایید مدیرمسئول، منتشر شده و کاربران قابلیت نظر دادن و بحث و گفت و گو درباره متن منتشره را دارند.)

2-  ارسال ایمیل به آدرس : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

*  از ارسال متن به صورت pdf خودداری شود . متن های pdf منتشر نمی شوند .

* از ارسال متن با لحن محاوره ای خودداری شود . متن هایی که اصول نگارشی در آن رعایت نشوند منتشر نمی شوند .

* در صورت امکان و برای نهادینه ساختن فرهنگ شفافیت ، عکس ارسال شود . ترجیحا تصاویر با کیفیت ارسال گردد .

* نامه های جمعی و یا گروهی حتما با امضا و تلفن ارسال شوند . این مشخصات به رسم امانت نزد صدای معلم  می ماند و در اختیار هیچ کس قرار داده نمی شود . نامه هایی که فاقد امضا و یا مشخصات باشند منتشر نمی شوند .

*همکارانی که قصد دارند مطلب شان در " ستون عناوین ویژه " منتشر شود باید « اختصاصی » بوده و ویژگی های لازم یک یادداشت و یا مقاله را مطابق استانداردها داشته باشد . ( از ارسال هم زمان یک مطلب برای چند رسانه اجتناب فرمایید . )

* دوستان ، همکاران و همه عزیزانی که اقدام به ارسال مطلب و یا حتی نظر می کنند قبل از ارسال حتما و حداقل یک بار آن را با دقت بخوانند .

* از شرایط لازم برای انتشار مطلب در ستون " عناوین ویژه " استناد به پژوهش ها ، آمارهای درست و سخنان مسئولان است . مطالب نباید فقط حالت شخصی داشته و آسیب و یا مشکلی را بیان کنند . ضمنا حالت کلی گویی هم نداشته و راهبرد و راهکار ارائه گردد .

* با توجه به مشی صدای معلم مبنی بر ایجاد و تثبیت " فرهنگ گفت و گو " ،  " تفکر نقادی " و " احترام به مخاطب "  ؛ از نویسندگان مطالب دعوت می شود تا پاسخ گوی پرسش ها و نظرات همکاران در مورد مطلب خود باشند .

* مطالب پس از انتشار به هیچ وجه حتا با درخواست نویسنده مطلب حذف نمی شوند . پیش از ارسال ، فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید .

* کانال گروه صدای معلم در تلگرام ( تلگرام باید آپدیت باشد ) : ( این جا )

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور