صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

سخنی با علی پورسلیمان

داود | آذربایجان غربی

سخنی با علی پورسلیمان در مورد مطالبات فرهنگیان و معلمان

باسلام 

جناب پورسلیمان

به نظر جنابعالی معلم با این حقوق و مستاجر دارای دانشجو دختر و پسر در حین ازدواج به گدایی نمی افته ؟ چرا برای کارکنان بانکها - نیرو - نفت - گمرکات - و....بودجه هست اما با کمترین پیشنهاد افزایش حقوق معلم جناب نوبخت داد و فریادش به هفت کران آسمون میره خزانه خالی هست بودجه نداریم . بار مالی داره و هزاران هزار هیاهو آنهم برای اساسی ترین ومهمترین وزارتخانه انسا ن ساز .

به نظر جنابعالی علیرغم گزارشات غیرواقع یه عده نظام تعلیم و تربیت مان به مرحله انحطاط نزدیکتر نشده ما که در درون این کانون مدارس هستیم والله وضعیت اسفباری را در مدارس شاهد هستیم ؛ هرکس ناکس به واسطه اندک کمک مالی به مدارس به روی مدیران متعهد و جانثار مان چه اهانت های که نمی کنند ؟

مدیران برای جلوگیری از قطع آب و برق و.... مدارس از جان مایه میذارند اما در مقابل مگر با این سرانه که پول توجیبی یه روزه یه آقازاده از اون بیشتره در مسیر تربیت فرزندان این مرز وبوم مدیر مدارس چه خاکی برسرشون بریزند .

مگر جناب پورسلیمان با 2600 هزار تومان میشه برای یک دانش آموز در مدارس شبانه روزی سرویس صبحانه - ناهار - شام و میوه و عصرانه داد ؟

اصلا" مدیران ستادی واجرایی ما مگر برای خانه خود اصلا" مایحتاجات وخواربار خرید نمی کنند !!!

جناب پورسلیمان

در احکام کارگزینی کارمندان سایر ادارات هرچند چند بند اضافه تر از احکام معلمان دیده می شود اما اضافه کاری های ماهانه - حق غذا - حق لباس - پاداش روز پدر - کارمند - ماه رمضان کمک هزینه فرزندان مازاد به بهانه های مختلف و....... که از کل حقوق معلمان باسابقه هم زیاده تر هست چرا در حق معلم اجرا و پرداخت نمیشه ؛ مگر کم هستن معلمانی که در فاصله 200 کیلومترمربعی شهر ها در خطرناکترین و ناامن ترین نقاط ایران زمین مشغول خدمت هستند چرا یک تقدیرنامه هم در حق این گونه همکاران نمی بینیم ولی حق ماموریت سایرین با دلار بایستی محاسبه بشه و هزاران درد دل دیگر!!!


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در صدای معلم
گروه تلگرامی صدای معلم


ارسال مطلب برای صدای معلم

خوانده شده: 1112 دفعه یکشنبه, 08 مرداد 1396 07:26

نظرات بینندگان  

پاسخ + +1 -2 --
معلم خوزستان 1396/05/08 - 14:28
سلام.ای کاش جواب پورسلیمان قانع کننده باشه.که مطمئنم نیست.
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/05/08 - 15:13
سلام

دوست عزیز

" درد مشترک " نیاز به قانع کردن ندارد !

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
farhad 1396/05/08 - 14:33
احسن بر شما
پاسخ + +1 -1 --
disgruntled 1396/05/09 - 07:53
با سلام
در آموزش و پرورش ، بدبخترین قشر کارکنان دبیرخانه ها می باشند ، همکاران آموزشی زیر حکم قابل قبولی دارند ، کارشناسان و کارشناس مسئولان نیز همچنین ، همکاران خدماتی فروشگاه دارند و سرایدارها خانه ها را اجاره داده اند و از امکانات سرایداری مدرسه استفاده می کنن ، متاسفانه این کارکنان دبیرخانه هستند که هیچ کدام از این مزایاها رو ندارند و در فقر مطلق زندگی می کنند آقای وزیر من دیگر خجالت می کشم تو جمع فامیل ظاهر بشم آموزش و پرورش مرا بیچاره کرده به داد ما برسید و اگه نمی تونید خودمان اقدام کنیم
پاسخ + +2 0 --
شهاب 1396/05/12 - 21:40
جناب آقای داود خود کرده را تدبیر نیست ما خواستم حقوق مان مانند سایر کارکنان دولت بشود که نشد حاضر نیستم حرکت کنیم تا به حقوق مان برسیم کسی که طاووس می خواهد باید جور هندوستان بکشد

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور