صدای معلم

« چرا سازمانی که همواره در ارزیابی های سازمان برنامه و بودجه کشور رتبه های اول تا سوم را کسب می کرده و حتی جایزه بین المللی ساساکاوا را به خاطر عملکردش دریافت کرده بود، هم اکنون حتی در بین دستگاه های اجرایی کشور رتبه ای کسب نمی کند! »

چند پرسش از رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور ؟

صدای معلم گزارش می کند ؛

گروه گزارش/

پرسش های صدای معلم از رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور

هنوز هیچ مرجعی به آخرین گزارش « صدای معلم » در مورد سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور پاسخی ارائه نکرده است . ( این جا )

این رسانه در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پرسش های زیر را مطرح می کند و انتظار این است که پاسخ گویی مناسب و شایسته در موارد مذکور صورت گیرد :

1- پیش تر سوال کردیم : « رخشانی مهر با توجه به بودجه های تخصیص یافته و نیز کمک های خیرین که به گفته رئیس سازمان نوسازی قرار بوده در سال 1399 این تعهدات بیش از 40 درصد افزایش داشته باشد توضیح دهد که از 30 درصد مدارس فرسوده کشور وضعیت مقاوم سازی و نیز نوسازی مدارس تخریبی به کجا رسیده است ؟ »

پرسش این است که چرا از سال 1395 که  70 درصد مدارس ایمن بوده، هم اکنون نیز همچنان 70 درصد ایمن است؟

اگر حادثه ای مانند زلزله و سایر بلایای طبیعی در 30 درصد مدارس غیرایمن رخ دهد ؛ چه کسی و کدام مرجع باید پاسخ گو باشد ؟

آیا در مورد مدارس تازه تاسیس ، شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح و موثر صورت گرفته است ؟

 رئیس سازمان نوسازی توضیح دهد آیا اعتبارات و بودجه طرح تخریب و بازسازی مصوب مجلس شورای اسلامی در جای خود و به درستی هزینه شده و در مورد مدارس ایمن شده اطلاع رسانی کامل و جامع صورت گرفته است ؟

2- چرا سازمانی که همواره در ارزیابی های سازمان برنامه و بودجه کشور رتبه های اول تا سوم را کسب می کرده و حتی جایزه بین المللی ساساکاوا را به خاطر عملکردش دریافت کرده بود، هم اکنون حتی در بین دستگاه های اجرایی کشور رتبه ای کسب نمی کند؟

پرسش های صدای معلم از رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور

3-  توزیع اعتبارات تجهیزات در سطح کشور بر اساس چه معیار و شاخصی بوده است آیا عدالت در این توزیع رعایت شده است؟

4-  در مورد تمامی مدارسی که در زمان مدیریت آقای رخشانی مهر  افتتاح شده  و به بهره برداری رسیده است بررسی شود چند درصد انطباق با نشریه لازم الاجرای 697 و 734 و سایر نشریات لازم الاجرا دارد؟ چند درصد مدارس احداثی ادعای تطبیق با زیر نظام تامین فضا، تجهیزات و فن آوری را دارد؟

پرسش های صدای معلم از رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور

در این مورد و برای تحقق عدالت در فضاهای آموزشی، باید کلیه مدارس موجود بر اساس سند زیر نظام تامین فضا، تجهیزات و فن آوری به روزآوری و  با زیر نظام مربوطه تطابق باید انجام می شده است. آیا این مراتب و موارد دقیقا و به صورت مستند رعایت شده است ؟

5-  خروجی و برآیند همایش " مدرسه ایرانی ، معماری ایرانی " که در یزد برگزار شد و  امسال که در دانشگاه الزهراء برگزار می شود چیست و چه خواهد بود ؟ این گونه همایش ها فارغ از  برد تبلیغاتی و  هزینه ای تا چه میزان در تبیین سند زیر نظام فضا، تجهیزات و فن آوری اثر گذار بوده است؟

6-  گفته می شود سلسه مراتب اداری توسط رئیس سازمان رعایت نمی شود و حتی ایشان مستقیم با کارشناس کار می کند و امر و نهی می کند . آیا این مساله صحت دارد ؟

آیا نظام اداری و استخدامی کشور از سیستم سلسله مراتبی خارج شده است؟

7- معیار رئیس سازمان نوسازی برای برای انتصاب در " مدیریت های ستادی " این سازمان چیست ؟ آیا بر اساس نظامات اداری و استخدامی کشور سقفی برای افرادی که خارج از سازمان آمده اند دیده شده است ؟

8- گفته می شود حدود 20 نفر به صورت قراردادی (خرید خدمت) توسط اداره کل نوسازی مدارس تهران و به دستور رئیس سازمان مشغول به کار شده اند . آیا جذب و حضور این افراد در سازمان (ستاد) بر اساس کدام مجوز آئین نامه اداری و استخدامی و کدام فراخوان جذب نیرو انجام شده است؟ آیا این روند تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی بوده است؟

9-  برخی از کارکنان و نیروهای سازمان نوسازی به دخالت رئیس سازمان در انتصاب رئیس گروه و حتی جابه جایی کارشناسان در سطح ستاد و سلیقه ای برخورد کردن در رفتن نیروها از سازمان انتقاد دارند . آنان می پرسند علت تغییرات گسترده و فراوان در هر یک از پست های مختلف مدیریتی بعضاً 6 مدیر کل برای یک پست در طول دو سال و نیم برای چه منظوری است ؟

پرسش آنان این است که دلیل این رفتارها چیست و چرا رضایت شغلی در این سازمان برای نیروهای کیفی و فعال به درجه پایینی رسیده است ؟ چرا وحدت رویه و شاخص و معیاری منطبق بر اصول مدیریتی و کارشناسی تعریف نشده و یا اعمال نمی شود ؟

10- تاکید می گردد ؛

آیا عملکرد سازمان نوسازی و ادارات کل نوسازی مدارس بر مدار اصلی در جهت تحقق برنامه زیر نظام تامین فضا، تجهیزات و فن آوری بوده است ؟ آیا با وضعیت موجود و ساز و کارهای تعیین شده می توان به اهداف پیش بینی شده در این سند که می باید در سال 1404 در جایگاه تبیین شده قرار گیرد ؛ دست یازید ؟

پایان گزارش/


پرسش های صدای معلم از رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور

چهارشنبه, 28 آبان 1399 16:52 خوانده شده: 1187 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1399/08/28 - 21:50
همه پول رو از به اصطلاح خیرین می گیرند . کدوم مدیریت؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +2 0 --
کارمند دلسوز 1399/08/29 - 01:34
با سلام و عرض ادب.مطالب زیر به اختصار بیان می شود:
1-ایشان نیروی مامور وزارت علوم به وزارت آموزش و پرورش ورود پیدا کرده اند.اگر ایشان با این سطح تبلیغات خیلی انسان متعهد و با دانشی است و کارآمد، بسم الله، به وزارت علوم برگردد.
2-از ابتدای ورود ایشان بسیاری از کارمندان خدوم سازمان فرار کردند یا فراری داده شدند.این اواخر جناب آقای خیبر بیدارپور را فراری دادند و به جای ایشان فاطمه مهاجرانی(رییس سابق سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان) را به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت ها گماردند.این خانم هم از نیروهای غیر در آموزش و پرورش است که به واسطه جریانات سیاسی ورود پیدا کرده و در مدرک دکترای ایشان تشکیک وجود داشته.هیچ معلوم نیست چرا برکنار شد و چرا اینجا گمارده شد.
3-بیشتر انتصابات ایشان در حوزه ی افراد آشنای خود در وزارت علوم و دانشگاه هایی که بوده صورت گرفته.محمد رکوعی دکترای اصلاح نژاد دام (؟) که بالاترین سمتش معاون دانشگاه پیام نور گلپایگان بوده تا چند ماه پیش معاون توسعه مدیریت ایشان بود.
پاسخ + +2 0 --
کارمند دلسوز 1399/08/29 - 01:35
نگاه ایشان به نیروهای متخصص و تحصیل کرده سازمان و ادارات کل نیست.با توجه به اینکه بیشتر نیروهای سازمان از نیروهای متخصص و با تحصیلات عالی از دانشگاه های معتبر کشور می باشند، ایشان قرارداد های میلیاردی مطالعاتی را با دانشگاه ها و وزارت علوم منعقد می کند که خروجی اجرایی قابل توجهی ندارد.از جمله قرارداد مدرسه سبز که ما حاصل قرارداد میلیاردی آن چند ترجمه دانشجویی و پایان نامه ای و حیف و میل بودجه عمومی کشور بوده است.
5-وزارت خانه مخالف دخالت نمایندگان مجلس در امور مربوطه است و از طرفی این آقا برای عدم استیضاح وزیر قبلی و رای اعتماد وزیر فعلی به خود اجازه می دهد با بودجه عمومی کشور سفر های متعدد داشته و نمایندگان خاص را تطمیع کند.

6-ایشان در حالی مجیز جناب نوبخت را می گوید که به این موضوع اشاره نمی کند که قیمت تمام شده یک متر مربع کلاس درس در سال 96 چقدر بوده و امروز چقدر است؟ از طرفی بیشتر اعتبارات تخصیص یافته طی این سه سال به صورت اسناد خزانه اسلامی حتی تا سر رسید 1401 بوده که حتی دولت بعدی را نیز مقروض می کند.
پاسخ + +1 0 --
کارمند دلسوز 1399/08/29 - 01:36
ایشان در حالی مجیز جناب نوبخت را می گوید که به این موضوع اشاره نمی کند که قیمت تمام شده یک متر مربع کلاس درس در سال 96 چقدر بوده و امروز چقدر است؟ از طرفی بیشتر اعتبارات تخصیص یافته طی این سه سال به صورت اسناد خزانه اسلامی حتی تا سر رسید 1401 بوده که حتی دولت بعدی را نیز مقروض می کند.
7- یکی نیست سئوال کند چرا آمار را از زمان انتصابتان اعلام می کنید.هر کس نداند فکر می کند قبل از این چنین سازمانی نبوده و یا کاری صورت نگرفته است.
8- در مورد انتصابات ایشان همان بس که طی دو سال و نیم 4 مدیر کل منابع انسانی رو ایشان عوض کرده اند.
9- در مورد افتتاح طر ح های آموزشی امسال که با حضور وزیر محترم و ریاست جمهور محترم در سال جاری و در آبان ماه صورت گرفت و همچنین سال قبل که با حضور معاون اول محترم ریاست جمهور صورت گرفت ، دروغ بزرگ و آمار کذب داده شد.اگر راست می گویید با ذکر نام استان، شهر و نام مدرسه لیست دهید تا خبرنگاران آزاد شفاف سازی کنند
پاسخ + +1 0 --
کارمند دلسوز 1399/08/29 - 01:37
10-توزیع اعتبارات این سازمان در زمان تصدی ایشان به صورت متعادل و متوازن در کل کشور صورت نگرفته است.حتی در استان ها بودجه بیشتر در راستای همات باز پس گیری رای و جلب رای اعتماد توزیع گردیده و یا به استان محل تولد ایشان تعلق گرفته است.
11- چگونه سازمان امور اداری و استخدامی کشور به ایشان اجازه می دهد که نیروهای قرارداد کار معین جذب و در پست های حساس سازمانی و اداره کلی بگمارد.مدیر کل برنامه ریزی و مدیریت منابع ایشان( و نه سازمان) از کجا آمده؟با پشتوانه چه کسی؟
12- چگونه وزارت آموزش و پرورش این اجازه را می دهد که یکی از نیروهای سازمان را که مدتی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی ایشان بوده را یک شبه به دانشگاه الزهرا منتقل و در سپیده دم همان شب به سازمان نوسازی مدارس مامور کنند؟
پاسخ + +2 0 --
آجر به آجر 1399/08/29 - 01:43
آجر به آجر برای مقاصد خودش این آقای رخشانی مهر پله ساخته که برسد بالا بالا.برو بالا به سلامت.واقعا باید برای وزارت آموزش و پرورش تاسف خورد که ... .صبوری کنید که صبر مشکل گشا است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/08/30 - 22:23
البته اشکال از سازمان امور اداری و استخدامی کشور است که اجازه می دهد به واسطه اینکه یک مجتمع فاخر در نوش آباد آران و بیدگل ساخته بشه ، این آقا، دکتر رخشانی مهر با معاونت منابع انسانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور جناب آقای دکتر صدرالدین صدری نوش آبادی ارتباط خارج از عرف پیدا کنه.
پاسخ + +1 0 --
آجر به آجر 1399/08/29 - 01:48
آقا توی این طرح آجر به آجر جلوی پیمانکار را در استان ها گرفته اند که صورت وضعیت موقت و قطعی تو را امضا نمی کنیم مگر آنکه بروی در سامانه آجر به آجر خودت و خانواده ات کمک کنی به مدرسه سازی.هر چه قدر تعداد و مقدار کمک بیشتر، بهتر. و پوسترت رو بسازی و بیاری نشون بدی تا امضا کنیم واست!!! آقا خیلی با حال این طرح.به هر استانی 200 میلیون اعتبار تبلیغی تخصیص دادند که یک دو کلاسه 200 میلیونی بسازند.شما هم شرکت کنید به خدا.ثواب داره. اینم آدرسش http://ajorbajor.ir/
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/08/29 - 10:50
ایشان کاملآ در اختیار نمایندگان است و سازمانی که رتبه اول را در کشور داشت تبدیل به یک سازمان فشل و سیاسی نموده است. بعضآ پروژه ها را چند بار افتتاح می کنند و آمار غیر واقعی می وهند. کسی نیست با ریخت و پاش و تخلفات فراوان در توزیع اعتبارات و ...... برخورد کند. یک سر زدن ساده به دفتر ایشان این سئوالات زیادی پدید می آورد.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1399/08/29 - 13:13
خیرین عزیز ، لطفا و خواهشا دیگر مدرسه نسازید. البته معلومه که براتون حتما فایده ای داره وگرنه کی حاضره پولشو بده به جایی که می دونه 90 درصدش ....
پاسخ + +1 0 --
جاوید محمودی 1399/08/29 - 14:04
سلام بر دوستان
اجازه بفرمائید که سازمان نوسازی هم از خودش دفاع کند و یکطرفه نباشه . شاید حرفی برای گفتن داشته باشه . سوالات را یک به یک در مورد تمام موارد ورود کنیم که جنبه واقعیت و انتقاد صحیح داشته باشه
پاسخ + 0 0 --
کارمند دلسوز 1399/08/29 - 14:53
درست است ولى اگر جوابى داشت به خبرها و گزارشات و انتقادات و پرسش هاى اىن ساىت تا حالا جواب داده بود؟دکتر رخشانى مهر باىد جواب بدن نه سازمان نوسازى مدارس؟نىات و برنامه ها و اهداف اىشون جداى از خط مشى سازمان است.
پاسخ + +1 0 --
کارمند 1399/08/29 - 14:51
هدف از انتصاب رخشانی مهر ؛ تضعیف و کوچک سازی سازمان نوسازی مدارس بوده و هست. وی فقط با اقدامات خود در پی رزومه سازی است. هیچ تعهد و علاقه به وزارتخانه آموزش و پرورش و سازمان ندارد.
پاسخ + +2 0 --
جاوید محمودی 1399/08/29 - 15:35
سلام
لطفا سوالات کارشناسی شده متقن چون موارد بالا بفرمائید که رخشان مهر جواب بدهند
پاسخ + 0 0 --
جاوید محمودی 1399/08/29 - 15:39
البته همه اونا بی که به یه جوری از سازمان متواری و مامور و انتقال و جابجا شدند باید از رخشانی مهر تشکر کنند . همگی می گن نجات پیدا کردند از این وضعیت اسفباری که ایجاد کرده و توسط اشخاصی نیز در پشت پرده مساعدت میشه که در واقع رسالتشان اینه که حمایت کنند از همکاران خدوم ‌نه اینکه بیافتم دنبال همکاران موجه که اگر پاشدن پیچ خورد یه پرونده براش بسازم
پاسخ + +1 0 --
محمد 1399/08/29 - 21:53
سلام
یکی از کارمندان مطرح کرده که آقای رخشانی مهر در مورد اسناد تعمیرات ساختمان اوقافی قدیمی سازمان و پروژه های دیگر که غیر مستقیم در نوسازی تهران به این شرکت واگذار شده توضیح دهد

آیا صحیح است که در این شرایط که دانش آموزان برای یک تخته سیاه در به در هستند. شما به فکر تغییر دکور داخلی ساختمانی باشید که در مجموع هم طبق ضوابط تخلف است . لطفا مسئولین پی گیری فرمایند حدود ۵ میلیارد تومان هزینه شده


دیوان محاسبات پی گیر نمی شه ؟
پاسخ + +1 0 --
حسین 1399/08/30 - 10:42
آقای رخشانی مهر لطفا توضیح بفرمائید این همه جابجایی نیرو های خدوم و عدم توانایی تعامل و حفظ حرمت همکاران چیست
آخه یکی دو تا نیستن که اسم ببریم

سازمان پذیرش شخصی مثل شما با این همه عدم ثبات اخلاقی رو نداره و قطعا" در هیچ جای دیگر شما منتظر گرفتن پست نباشید



بنده شخصا" در نشست خبری برای انتقاد مستند از شما در هر مرجعی و محلی که بفرمائید حاضرم حضور پیدا کنم و حتما مستندات دارم
پاسخ + +1 0 --
حسین 1399/08/30 - 10:56
آقای رخشانی مهر می دونی اگر خارج از ضوابط و پی گیری هایی که انجام میشه .فقط جنبه وجدانی را هم در نظر بگیریم این بازی با زندگی همکاران و روح و زنانشان را تخریب کردن چه تبعاتی داره


آن شاء الله تبعات دست روز گار را خواهید دید که چگونه انسان را سر جای خودش می نشاند


بزودی دوستان دیگر با نام و نشان اصلی خودشان ورود خواهند کرد
پاسخ + +2 0 --
حسین 1399/08/30 - 11:06
برای همایش بانوان ظاهرا در هتل استقلال تهران چقدر هزینه شده و آیا چه تفاوتی احساس می کنید که همایش های قبل از شما انجام شده

همایش خیرین نوزاد در گهواره هم بزارید و اونجا هم بزار یه هزینه تراشی گزاف بشه . فقط بخاطر اینکه وزیر محترم ظاهر سازی بشه


واقعا" درسته این همه هزینه

هزینه تعمیرات ساختمان قدیمی اوقافی سازمان . بخدا همه کار شناسان مجرب می دونن که هزینه بی خود اونجا شده . واقعا" از ارگان های بازرسی کننده خصوصا دیوان محاسبات و سازمان بازرسی تقاضا داریم بررسی کنند . بنده هم رو در رو حاضر به پاسخگویی هستم. ( البته هر وقت رخشانی مهر جلسه و نشست خبری آماده کند و مدارک مالی و اجرایی مربوط به مدرسه سبز و ه همایش بانوان خیر و تعمیرات ساختمان اوقافی سازمان و لیست کارمندان مورد عنایت و مورد غضب خود را با دلایل و مستنداتش بیاورد )
پاسخ + +1 0 --
حسین 1399/08/30 - 11:16
یکی دیگر از دلایل جابجایی مدیران ستادی و معاونین سازمان نوسازی ، ارتباط گیری با مسئولان صاحب نفوذ است و خوش خدمتی به آقایان .دیگر دلیل پر کردن رزومه برای دوستانش که این دو مورد به حدی وضوح دارد که بنده رو در رو رئیس سازمان حاضر به اثبات هستم


اگر خلاف این موضوع است بفرمایند

سازمان نوسازی محل کار اجرایی است و به لجن کشاندن این مجموعه کار صحیحی نیست


به عنوان نمونه ای کوچک

رخشانی ابتدا یک دکتر ی به نام دکتر شهری رو بعد از دو سه ماه غزل و آقای دکتر ......... که نامش یادم رفته را آورد گذاشت معاون پشتیبانی سازمان و دو سه ماه بعد یه نفر دیگه به نام دکتر جمالزاده رو آورد و بعد دو سه ماه دیگه دکتر رکوعی را آورد و حالا هم دکتر شهری رو با دو سمت گذاشته در این پست


این همه جابجایی ؟؟؟؟طی دو سال ؟ مگر پست ها گوشت قربانی است جناب رخشانی
پاسخ + +1 0 --
حسین 1399/08/30 - 11:21
در استان ها هم بزودی مواردی از ارتباط گیری سیاسی را اعلام می نمایم که لطمه هایی چندان به پیکره نوسازی مدارس زده

نمونه اش مدیر کل نوسازی مدارس ارومیه که رزومه ای پر کرد و معاون عمرانی شد

مدیر کل یک استان جنوبی نیز توسط رخشانی نصب شده که خاتمه پیمان هایش به حدی منحصر به فرد. است که بزودی در دیوان محاسبات باید جوابگو باشد . واقعا آیندگان در مورد عملکرد و رفتار و گفتار این شخص چه باید بگویند
پاسخ + 0 0 --
حسین 1399/08/30 - 11:30
اصلا عجیب است در استان البرز با شنیدن یک شایعه که اصل بر برائت است معاون اجرایی و مدت ها قبلش مدیر کل آن را بدون اطلاع و یک شبه برکنار می نمایند . ولی در جایی دیگر و استانی دیگر مدیر کل آن داره پرونده در شعبه دادگاه است براحتی به دلیل اطاعت از امر آقای رئیس ابقا و ماندگار می ماند ( به عنوان نمونه امضای مدیر کل اسبق ارومیه که چند ماهه رزومه پر می کنه و معاون عمرانی میشه رو ببینید و قضاوت کنید سه چهار حرف انگلیسی ؟؟؟!!سازمان نوسازی در چهار چوبه نظام حرمت داره ...)


تمام کار ها عجیب و بسیار علتش مجهول است و دور از منطق
پاسخ + +2 0 --
حسین 1399/08/30 - 11:33
طرح سیل لرستان هم حدود یکصد میلیون اضافه هزینه شد که فقط ایشان بیاد و فیلم برداری بکنه . منظورم این است که یکبار کانکس های سیل لرستان را بار اندازی کردند در خرم آباد که ایشان بیاد و فیلمش پخش بشه و مجددا با بدبختی بارگیری و هزینه شد

همکاران نوسازی با کمترین مبالغ همیشه بهترین کار ها را انجام داده اند
پاسخ + 0 0 --
حسین 1399/08/30 - 11:39
کار یک مدیر کلان ستادی این نیست که روز های متمادی ( فکر کنم در سال ۹۷ یا ۹۸ حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰روز ) شخصا برای ارتباط گیری با نمایندگان مجلس راهی این شهر و آن شهر و در تهران مدرسه بچه فلان مسئول رو بری بخاطر ارتقاع جایگاه آتی


که آن شاء الله خدا در جای حق نشسته
پاسخ + +1 0 --
حسین 1399/08/30 - 11:40
خواهشمندیم رسانه ها توضیح بخواهند در صحت یا عدم صحت گفته ها مطرح شده
پاسخ + +1 0 --
حسن 1399/08/30 - 12:11
رسانه محترم صدای معلم

صدای ما که به گوش خیلی جاها رسید و به اندازه صدای یک محصل هم ارزشی قائل نشدند . حال بلکه صدای معلم فکری به حال این موضوع بکند .



حالا شما ببینید من درست می گم یا نه


سازمان فقط دنبال این خواهد بود که این کامنت ها را کی گذاشته و به دنبال شخص نویسنده خواهد بود که در واقع بای دنبال محتوا و پاسخگویی به این همه موارد باشد


هر چند کار ایشان در سازمان بجایی خواهد رسید که رو در رو به ایشان انتقاد خواهند کرد و فعلا با مساعدت بعضی افراد معدود جرات صحبت کردن ندارند


حتی توی نماز خانه در قسمتی که حاج آقا می ایستد دوربین مدار بسته گذاشتند که کسی احیانا" در نماز خانه هم فرصت درد دل کردن نکنند و اینکار در هیچ ارگانی سابقه نداشته است
پاسخ + +1 0 --
حسین 1399/08/30 - 12:17
اصلاحیه کامنت قبلی ( منظور روح و روانشان بود)


آقای رخشانی مهر می دونی اگر خارج از ضوابط و پی گیری هایی که انجام میشه .فقط جنبه وجدانی را هم در نظر بگیریم این بازی با زندگی همکاران و روح و روانشان را تخریب کردن چه تبعاتی داره


آن شاء الله تبعات دست روز گار را خواهید دید که چگونه انسان را سر جای خودش می نشاند


بزودی دوستان دیگر با نام و نشان اصلی خودشان ورود خواهند کرد
پاسخ + +1 -1 --
اسماعیل 1399/08/30 - 20:35
سلام

مدیر کل نوسازی مدارس اصفهان شخصی است با قرار داد کار معین که بهش گفتن بیا امتحان بده که بتونی قرار دادی بشی .آیا نیروی سازمان قحطی است که یک کارمند که حتی قرارداد خرید خدمتی هم نیست با هزار ترفند و دور زدن قانون بخوان مدیر کل بزارم ‌ واقعا" اگر روابط گری در سازمان نبست و پس این کارای مضحک چیه دیگه . اسم مدیر کل یادم رفته آقای مهندس مهبد یا فربد و یا هر چیز دیگه فرقی نمی کنه اسمش چیه . اصفهان هم از دست سیاست های رئیس سازمان به شدت گله مند هستن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/01 - 00:28
نیمی از ظرفیت استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی به افرادی نظیر همین آقا ....و اون تعداد افرادی که در این دوسال در سازمان به صورت قرارداد کار معین به کار گرفته شده اند اختصاص داده شده است و بقیه کسانی که آزمون می دهند در صورتی هم که حتی نفر اول هم بشوند، به بهانه مصاحبه سه برابر ظرفیت ردشون میکنن.
پاسخ + +2 0 --
اسماعیل 1399/08/30 - 20:43
سلام

چرا با وجود ابلاغ تخصیص اکثر کانال طرح های اعتباری که بصورت ۱۰۰ در صد به سازمان ابلاغ میشه را به سرعت و بر اساس شاخص به استان ها ابلاغ نمی کنند و اجازه می دهند که در سفر های استانی منت سر فلان نماینده بزارم و پول رو ابلاغ کنند آیا اینکار از نظر اخلاقی صحیح است . آیا صحیح است که می گن امسال تا برج پنج عمده طرح ها ابلاغ صد در صدی شده اند ولی هنوز سازمان کل مبالغ را ابلاغ نکره به چه دلیل ؟؟!!

ارتباط گیری هم حد و حدودی داره و زشت و قبیح است یک دستگاه اجرایی را قربانی ارتقاع و ارتباط گیری کنند


هر چیزی حدی داره . آقایان خودشون بررسی کنند ببینند چه تاریخی تخصیص اومده و چه تاریخی ابلاغ شده به استان ها
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/08/30 - 22:26
نیمی از ظرفیت استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی به افرادی نظیر همین آقا (میربد، مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان)و اون تعداد افرادی که در این دوسال در سازمان به صورت قرارداد کار معین به کار گرفته شده اند اختصاص داده شده است و بقیه کسانی که آزمون می دهند در صورتی هم که حتی نفر اول هم بشوند، به بهانه مصاحبه سه برابر ظرفیت ردشون میکنن.
پاسخ + +1 -1 --
اسماعیل 1399/08/30 - 20:49
خیلی ها در سازمان توصیه کردند که تجهیزات بصورت متمرکز خریداری شود . چون هم امکان خریداری بصورت عمده ارزانتر بود و هم سازمان مستقیم ورود می کرد و تجربه کنترل کیفیت و کمیت بیشتر می شد و هم اینکه به دلیل اینکه عمده خریداری می شد قطعا حدود سی در صد تجهیزات بیشتر خریداری می شد . اکثر استانها بعد از این موضوع گله مند بودند و حتی بعضا بصورت کتبی نوشتند که اینکار به دلائل فوق و عدم تجربه کافی در استات برای کنترل کیفیت و خیلی موارد دیگر امکان پذیر نبست که متاسفانه بی حساب و کتاب دستور انجام رو دادند و بعد ها افتادند دنبال اینکه لیست بگیرند که کدام استان در بخش تجهیزات چه مدارکی و چه تخصصی دارند و هزار مکافات دیگر و هر کس هم توصیه کرد سریعان منفعلش کردند مستند ات موجود است و همه می دانند چه خبر است !!!
پاسخ + +3 0 --
اسماعیل 1399/08/30 - 20:57
خدا را شاهد می گیریم اگر اطمینان حاصل می کردیم که ایشان مبنای کار سیاسی اش بر اساس اعتقاد بود باز هم زیاد خرده نمی گرفتیم ولی ایشان در حوزه احزاب و سیاسی هم معلوم نیست چکاره است روز ها جلسه با آقایان چپ دارد و شب ها در خفی جلسه با آقایان راست دارد
به تعبیر قرآن

في قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ 10 

در دلهای آنان یک نوع بیماری است؛ خداوند بر بیماری آنان افزوده؛ و به خاطر دروغهایی که میگفتند، عذاب دردناکی در انتظار آنهاست.
پاسخ + +1 -1 --
لرستان 1399/08/30 - 21:56
سلام

در مورد اون کانکس ها صحت داره و حتی چند تا از کانکس ها که قرار بود برای دانش آموزان سیل زده روستایی استفاده بسه با یک باد کوچک کلا" مثل کاغذ ولو شدند

خدا رحم کرد که تحویل روستا هنوز نشده بود


تبرکی اثباتی یکی از موارد که کلا مثل کارتن کهنه باد نبرده بودش در آهن قراضه های حیاط آموزش و پرورش زاغه و احتمالان یه جای دیگه موجود بود

نیازی به موجود بودن ندارد . مسئولان همه در گریانند و عکس نیز موجود است



صداش رو در نیاوردند


اینم از افتخارات آقا به غیر هزینه حمل دو باره که کانکس ها در مجتمع فرهنگی خرم آباد در یک میدان داخل مجتمع چیده شده بود که انگار مجلس عروسی است
پاسخ + +3 -1 --
سازمان 1399/08/30 - 22:03
در مورد خوابگاه جنب سازمان و استفاده منافع طلبانه کسی بحثی نکرد

یک سوئیت کامل در اختیار دوستش دکتر عیدوزهی بود و یک سوئیت در اختیار دکتر باقری و در همان زمان دو مدیر کل و دو کارمند مجرب و شریف را مثل مرغ و خروس داخل یک سوئیت گذاشته بودند که حتی این حد بی حرمتی ارضا شان نکرد و نهایتا یک به یک آنها را بیرون و اگر اشتباه نکرده باشم آخرین نفر مهندس سعیدی بود که از بد روزگار دست این آقایان افتاده بود که با بی احترامی کامل و بدون اطلاع مغزی درب را تعویض کردند و کلی لذت بردند از این حرکات . هر کس دیگر غیر از پرسنل نجیب و با وقار سازمان بود به شدت برخورد می کردند و خیلی موارد دیگر در خوابگاه ....
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1399/08/30 - 22:18
با رخشانی مهر تا 1400.
پاسخ + 0 0 --
کارمند دلسوز 1399/09/01 - 00:31
البته خودش از این ژست ها در چند جلسه برداشته که "با رخشانی تا 1400"، آقای رخشانی مهر باشه تا 1400 بمون، چه کار میشه کرد، از ماست که بر ماست.
پاسخ + +2 0 --
قیطریه سازمان 1399/08/30 - 22:18
سلام
صحیح است موضوع خوابگاه کارمندان رسمی این سازمان بیرون شدن ولی آقایانی که اصلا معلوم نبود در سازمان چکاره هستند و هیچگونه جنبه قانونی در حضورشان نبود سوئیت در اختیارشان بوده و خیلی موارد



در واقع به نظر بنده وزارتخانه باید یه فکر اساسی بکنه برای سازمان و در تسلط خودش قرار بده

چون کل بودجه ای که بصورت عمرانی و قابل کار کردن است در حوزه سازمان نوسازی می چرخه و به قول همکاران ۹۹ درصد بودجه وزارت آموزش و پرورش جاری است و قدرتی نداره و نوسازی بر عکس ۹۹ در صد عمرانی لذا محترمانه ابزار ارتباط گیری رئیس سازمان شده و طبیعی است که بعد از مدتی وزرای محترم هم ریشه این نوع ارتباط گیری را نتوانند قطع کنند و ایشان به این شکل کار کرده



وزارت خانه باید بدونه چه خبره و ایشان که نارضایتی شدید ایجاد کرده برکنار کنه
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1399/09/01 - 09:14
متاسفانه سازمان نوسازی در دوره مدیریت اقای رخشاتی دچار تغارض منافع شده و کارهای آقای رخشانی جه در تخصیص بودجه جه در انتصابات و ... .... این همه پول خرج مشاورهای خودی کردت، انتصابات مدیران تازه وارد و بعضاً قراردادی (کع از ترس از دست دادن شغلشان حاضرن هر کاری بکنن)، باج دادن به نمایندگان برای نصب مدیران و حتی کارشناسان در پست های نون و ابدار و ... گوشه ای از خرابکاریهاست. اما مطمئناً دستگاه های نظارتی حساس شده اند و ایشان را پاسخگو خواهند کرد.آمار کزایی دادن ها، ول کردن نظارت مرکز به استانها، فراری دادن نیروهای کیفی سازمان و ... اما از وزارتخانه وزین آموزش و پرورش و وریر پاکذستش واقعاً بعید است که رسیدگی نمی کنن.آقای وزیر از شما انتظار بیشتر بود....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/01 - 11:25
سلام نمی خواهم رخشانی مهر را بشنلسم و انتقاد کنم چون صدای من و شما به گوش بالاتری ها نخواهد رسید اما حداقلش می دانم در ..... مدیر کل فعلی حداقل ۲۵۰ صفحه تخلف در نوع هزینه ها و ارتباط با پیمانکاران و پول شویی و... دارد که مدارک لازم به مراجع استانی ارائه شد اما با همفکری مدیرکلی فعلی با چند تا باج حل شد و ... گوش شنوایی نیست ما متاظر منجی هستیم که شاید تخلفات زنجیره ای و فساد وار نوسازی مدارس در کل کشور و ....برچیده شود و تا زمانی که امسال رخشانی مهر در راس کار حضور دارد فرصت تخلف در استانها از بین نخواهد رفت و گوی دوستان در تخلف از هم سبقت می گیرند..‌
پاسخ + +2 -1 --
......... 1399/09/01 - 13:52
دکتر وحدتی پور یکی از همکاران مجرب و نجیب است که ما شاهد بودیم که چگونه میز ایشان را به اینطرف و آنطرف در سازمان جابجا می کردند و هم اکنون زیر دست مدیر کل تجهیزات باید پایه میز و صندلی را کنترل کند . کسی که نمی داند احترام به همکار احترام به خود است به نظر شما باید چه گفت . ایشان جزو دو یا سه نفر دکترای سازه است که جزو گنجینه های سازمان است و کلی برای ادامه تحصیل زحمت کشید و دکترای سازه دارد. چرا باید اینطور منفعل و خوار گردد


آقای رخشانی مهر جواب بده


جابجایی های شما یکی دو تا نیست که


کدومش رو بگیم آخه
پاسخ + +1 0 --
منصف 1399/09/01 - 16:20
انصاف هم خوب چیزی است

رخشانی مهر یکی از کسانی است که باعث شد عده زیادی از همکاران در اقصی نقاط کشور به فکر این بیافتند که تشکل صنفی باید گذاشت که هر رئیسی به این شکل نتونه پرسنل نجیب سازمان نوسازی رو تحقیر و کوچک کنه . این کار بزرگی ست که به برکت عملکرد بسیار ناپسند ایشان راه افتاده . من کاملا از دوران کودکی تا دبستان و راهنمایی و حتی دانشگاه تا کنون رو بصورت کامل بیوگرافیش رو میییییدونم . از کوزه همان برون تراود که در اوست
پاسخ + +1 0 --
منصف 1399/09/01 - 16:30
کار بسیار قشنگی را که باز انجام داده این است که سازمان نوسازی مدارس را که جایزه بین المللی ساساکاوا را گرفته بود و رتبه اول و دوم ایران را داشت و جزو دستگاه های برتر بود به رتبه بین ۹ تا ۱۲ رساند . بله اینطوریه آقا ؟؟؟!!

از برکات رخشانی مهر بوده شما چرا اینقدر بی انصاف هستید


دستگاه های نظارتی و .... این مورد رو بررسی بفرمایند و خدا کند که هدفمند نباشد که بسیجی های اداره بر علیه ایشان خواهند ایستاد طبق فرمان مقام معظم رهبری و توصیه های معظم له




جالب اینه که خودش هم کرده فرمانده بسیج سازمان که جایگاه حقوقی بسیج بر همه ملت شریف روشن و فخر آمیز است
پاسخ + +5 0 --
تهران 1399/09/01 - 20:32
سلام و درود بر همکاران نجیب و با وقار سازمان نوسازی مدارس کشور
به نظرم در مورد استخدامی ها که ظاهرا بعضی از آنها اومده اند سر کار و مشغول هستند ، سازمان امور استخدامی باید اجازه ندهد اینطور عمل شود


آقای رخشانی مهر .. آیا صحت داره که تصمیم گرفته شده است که بعد از آزمون امتحان اجرایی گرفته شود ؟ اگر اینطور عمل کنید که بسیار بی عدالتی است. ظاهر قصد بر این است که از ورودی سه برابری قبول شدگان امتحان مصاحبه ای فنی گرفته شود که در لا به لای این اقدام دو سوم از قبول شدگان به دلخواه رئیس سازمان برکنار و ظاهر کار قانونی خواهد شد که این موضوع باید توسط سازمان امور استخدامی پی گیری و نظارت گردد


حال بماند که می گن یه سری از اینا شروع بکار هم کردن




لطفا سازمان امور استخدامی ورود کند


می گن ذیحساب نوسازی تهران کلا" گله مند شده بود در رابطه با نیرو های استخدامی قبلی که بصورت قرار دادی بودند و مامور شده بودند به سازمان


آن هم چه نیرو هایی ؟؟؟!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/02 - 13:35
مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان را هم همینو بهش گفتن.گفتن نگران نباش.تو فقط امتحان بده.ما تا 1400 هستیم و همه این کار ها رو می کنیم...
پاسخ + +2 -2 --
ناشناس 1399/09/01 - 23:38
یه نفس هم وسطش بگیر چون قشنگ معلومه از اول کامنت تا آخرش کار یه نفر است
خدا قوت پهلوان سعیدی
پاسخ + 0 0 --
کارمند دلسوز 1399/09/02 - 13:21
وجود داری و اسم کسی را میاری حداقل ناشناس مطلب نذار.خودتو معرفی کن.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/02 - 14:26
هر وقت وجود داشتی اسمت رو‌ نوشتی من می ام پیشت، خوبه؟ بعدم تو مطلب گذاشتی بدون اسم من که صد تا کامنت با اسم های مختلف نداشتم پهلوان پنبه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/02 - 18:12
من وجود دارم اما برای آدم با وجود
تو اسمتو گفتی بعد این‌ همه چرت و‌ پرت
پاسخ + 0 0 --
نمک 1399/09/02 - 20:20
من اون شخصى که تو فکر مى کنى نىستم.نمى دونى چطور مى شه منتقل شد وزارت علوم دانشگاه الزهرا پسر شجاع؟
پاسخ + +3 -1 --
یک کارشناس بیست ساله 1399/09/02 - 01:02
مدیر محترم سایت سلام علیکم
مطلب اولیه شما سوال بوده و بسیار منطقی و حق هر کسی است مطالبه کند چون آزادی بیان وجود دارد اما بنظرم مطالب اولیه را هم همین یک نفری که زحمت این همه کامنت را کشیده به شما داده است
تا وقتی یک مطلب می شود مکانی برای کامنت های بی سر و ته و بیان مسایل شخصی کسی پیگیر جواب دادن نمی شود
یا حق
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1399/09/02 - 09:22
دوست عزیز

کارشناس محترم بیست ساله

اگر قرار بر « پاسخ گویی » است روال رسانه پاسخ گویی به گزارش است و نه کامنت ها .

در واقع الزامی برای سازمان در این مورد متصور نیست .

اگر هم حرفی برای گفتن ندارید بهتر است سکوت کنید و در روابط عمومی را ببندید !

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
کارمند دلسوز 1399/09/02 - 13:24
جوابی ندارید که بدید.مگر به مطالب قبلی که صدای معلم در مورد عملکرد رئیستان در انتصاب آن دکترای.... و هزینه کرد اعتبارات و دیگر موارد کار کرد پاسخ دادند.آنجا که اصلا کامنتی در کار نبود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/02 - 13:29
مدیریت محترم سایت سلام علیکم
این کارشناس بیست ساله را مثل یکی دو تای دیگر از کارمندان سازمان، ....
کارشناس بیست ساله خودت از واقعیت ها خبر داری.فکر ده سال دیگر یا 15 سال دیگر باش که بازنشسته می شوی.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/02 - 13:33
چرا در روابط عمومی را ببندند.درست زمانی که جلسات به خاطر کرونا ممنوع بود، در هفته روابط عمومی برخی از خبرنگاران را دعوت کردند، کارت هدیه دادند، هدیه های مختلف دادند، ناهار دادند و بعدشم که خودتون بهتر میدونید...
مشکل از اون خبرنگارانی است که حاضر می شوند شرافت شغلی خودشون را به کارت هدیه آقای رخشانی مهر هر چند وقت یکبار بفروشند.
پاسخ + +2 0 --
سعیدی با تقی یا نقی 1399/09/02 - 07:52
سعیدی یا تقی یا نقی فرقی نداره


بهتر نیست جواب بدید ؟ تا اینکه دنبال گریز باشید


اینطوری اصل موضوع را رو به فراموشی می برید؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/02 - 13:29
خوب بیا حضوری جلسه بذار جواب بشنو
پاسخ + 0 0 --
نمک 1399/09/02 - 20:31
راستى گزارش هاىى که آقاى ذوالفقارى گزارشگر صدا و سىما حدىدا از سازمان مى گىره...حله آقا...فهمىدم...
پاسخ + +2 -1 --
جواب کارشناس بیست سا 1399/09/02 - 09:51
جواب کار شناس بیست ساله ( جوان و جویای نام )

از کرامات شیخ عجب . شیره را خورد و گفت شیرین است

از کجا کشف کردید که کار همکاران سازمان است . خب مشخصه که از بیرون کسی گله مند نمی شه که



ببینید آقای کارشناس

نم دونم این صدای معلم فایل های صوتی را هم می زاره یا نه


من زیاد کار شناس بیس ساله نیستم اینارو بدونم



اگر امکان گذاشتن فایل صوتی در سایت وجود دارد خیلی عالی است و اکثر موارد به خودی خود شفاف میشه
پاسخ + 0 0 --
یک کارشناس بیست ساله 1399/09/02 - 13:27
شما اگه وجود داشتی خودت رو معرفی میکردی حالا میگی فایل صوتی ؟
اتهام زدن کار راحتی است اما بیان مسایل با اسم و شماره وجود و ... می‌خواد که....
پاسخ + +1 -2 --
جواب کارشناس بیست سا 1399/09/02 - 10:00
الان مجدد و با دقت متن این کار شناس بیست ساله رو خونم


خدا آدم تعجب می کنه به این همه درایت . خدایا یه پول خوب به من بده و یه عقل سلیم به آدم های کم فکر



وقتی متنی در رسانه ای گذاشته می شود خب کامران منطقی است که در مورد همان مطالب کامنت ها گذاشته می شود و ارتباط این متن صدای معلم و کامنت ها خیلی طبیعی است که یکی باشه





خب باشه منبع در مورد مثلا کارت هدیه صحبت کنیم


یا حیات وحش اینطور خوبه




آقای محترم بیست ساله

نفره نرو جواب بده موارد انتقادی رو
پاسخ + 0 0 --
یک کارشناس بیست ساله 1399/09/02 - 13:25
از ادبیات نا مفهوم و غلط های املایی که داری کاملا مشخصه ..... چه برسه کارشناس نوسازی بعد هم فامیلت شد نماینده بخاطر لابی و زد و بند شدی مدیر کل و نه شایستگی خودت الان هم ....
پاسخ + +5 0 --
ناشناس ۳ 1399/09/02 - 13:38
با سلام
من فردی هستم از استان کردستان
این نامه ها و ادبیات برایم کاملا روشن ، بی تردید و شکی کار مدیر کل .....
ایشان از کل کردستان و حتی مرحوم حافظی هم شکایت کرده و....و عدم مدیریت درست وی بر کسی پوشیده نیست
ایشان هر گاه در جایی قرار می‌گیرد که با وی مخالفت می شود یک نامه یا بهتر بگویم یک شب نامه رو می شود
خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند، یک صحبت چند دقیقه ای با ایشان توسط هر فردی متوجه عدم تعادل وی در رفتار خواهد شد
پاسخ + +6 0 --
ناشناس ۳ 1399/09/02 - 13:43
جناب آقای رخشانی مهر
شما آدم ظالمی هستی چرا وقتی همه پرسنل نوسازی راس ساعت دو ونیم می‌رود و در شرایطی که کرونا هست همه نصفه نیمه سر کار حاضر می‌شوند به آنها اضافه کار بالای صد ساعت می‌دهند
این از بین بردن بیت المال است
وزیر ولایتی پیگیری کنید
سازمان بازرسی ورود کنید
دیوان محاسبات کجایی پس
پاسخ + +5 0 --
ناشناس ۳ 1399/09/02 - 13:50
جناب رخشانی مهر
من همان فرد کردستانی هستم
شما باید آن دنیا جواب بدهید که فردی را برای بی لیاقتی برداستند شما او را عزت و احترام کردید
به حضرت محمد قسم به والله قسم من پرسنل نوسازی هستم و مدیر حوزه ریاست و با خود رخشانی مهر دوستان قسم خوردم باور کنید که فکرتان به سمت کسی نرود هر چند که مهم هم نیست اما اگر ما مسلمان هستیم ابروی مومن حرمتش از خانه خدا بالاتر است
من سال ها است با این ادبیات آشنا هستم با فشار به دنبال اختلال در روند نوسازی هستم و به این رییس و آن رییس هم ربطی ندارد
پاسخ + +6 -1 --
منصف 1399/09/02 - 14:20
ای کاش آدم ها به دنبال رفع مشکل با نظرات بودند نه فشار
از اول همه‌ را خواندم ، کاملا بودی خصومت شخصی موج می زند و جایی که کار برای انتقام شخصی است نه خدا وجود دارد و نه وجدان و نه انسانیت و فقط یک خستگی برای فردی که شاید نمیتواند از خودش دفاع کند ، واقعا متاسفم برای انسان هوایی که اسم انسانیت را یدک میکشند
پاسخ + 0 0 --
کارمند دلسوز 1399/09/02 - 17:01
جناب منصف
اصل را رها کردى کامنت مى خوانى؟اصل خبر و پرسش هم دروغ است!!!؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/02 - 17:58
هر کنشی یک واکنش خواهد داشت.چطور هر ظلمی از طرف روسا و افراد دور و برشان صورت گیرد ولی بقیه هیچی نگویند.تازه اگر چیزی هم گفتند و انتقاد کردند بگویند غرض ورزی شخصی است.خوب شما به همون شخصی که خستگی به تنش مونده بگو در رفتارش تجدید نظر کنه.البته خودتم میدونی که نمیتونه.شما هم حرص زیاد نخور و نقش پسر شجاع(!!!؟) رو بازی نکن.
پاسخ + +5 -2 --
نظاره گر 1399/09/02 - 15:32
جالبه هر جا اسم کسی می‌اد .... میذاره مدیر سایت اما هر جا بگی رخشانی مهر بلد میشه حتی های لایت
البته احتمالا همین‌ رو هم درج نکنی
پاسخ + +8 0 --
واقع بین 1399/09/02 - 15:48
سلام عزیزان
منم همه مطالب رو خوندم و نتیجه ای که گرفتن این بود
۱- اولا" محیط رسانه که قابل احترام است را خراب نکنیم و کامنت شخصی نزاریم
۲- یک سری سوال منطقی به دور از هرگونه آلودگی مطرح شده که سازمان و بزرگان قطعا" پاسخ لازم رو به رسانه می دهم



همین و بس


دیگه لطفا هیچ کامنت شخصی از این و اون نزارید خواهان





دیر یا زود جوابیه داده میشه دیگه چرا این همه جنجال


ممنون
پاسخ + +4 0 --
کارمند دلسوز 1399/09/02 - 17:13
خُذ الحكمَةَ حَيثُ كانَتْ وَ انْظُر اِلي ما قالَ و لا تنظُرْ الي مَنْ قال»،[1])حكمت را هر جايي است فرا بگير و نگاه كن به آنچه گفته مي‌شود نه به گوينده سخن.) امام على(ع)
پاسخ + +3 -1 --
یک کرد مرد 1399/09/02 - 21:01
خدا شاهده این مطالب رو کسی نزده جز .... همون پهلوان پنبه از کردستان که اگه اسمش رو بزنم مدیر سایت پاک میکنه میزنه سه نقطه
۱- همونی که مفت کلی نشست تو سویت بیت المال و یک تومن هم نداد و بدلیل عدم خالی کردن مجبور شدن پرتش کنن بیرون و الان ناراحت۲ - همونی که رفت البرز اونجا هم مفت خونه بیت المال که‌برای آموزش پرورش نشست تا اونجا هم انداختنش بیرون۳ - همونی که الان داره حقوق از کردستان میگیره و سر کار حاضر نمیشه و قطعا پولش حروم و داره فشار می اره بره آموزش پرورش چون الان اونجا تعطیل و بازم مفت مفت بچرخه۴- همونی که بخاطر زد ‌و بند مدیر کل کردستان شد و بعد بدلیل بی لیاقتی برش داشتن و آلان هم میگه منو احترام کنید۵- همونی که مشاور رییس تو سیستان بود اما وقتی بعد یه هفته حضورش اونو میدیدی انگار الان رسیده اونجا از بس همش مونده بود تو خوابگاه و میخورد و میخوابید۶- همونی که از مرحوم حافظی که همه جا به نیکی ازش یاد می کنن شکایت کرد و روز خاک سپاری احضاریه رفت در خونش ( آنقدر نمک نشناس ) - اگه مدرک داری و مردی با اون سبیلت برو بازرسی و مدارک بده عین یه مرد
پاسخ + 0 0 --
نمک 1399/09/02 - 23:18
فکر نکنى من همون آقاىى هستم که تو فکر مى کنى,ولى ىه سوال ازت داشتم.در حدى هستى که سوالات متن اصلى را جواب بدى.اىن آقاىى که تصمىم گرفتى به حماىتش بلند شى چه گلى به سرت زده؟
پاسخ + 0 0 --
یک کرد مرد 1399/09/02 - 23:51
شما چی گیرت می اد از این همه چرت و پرت
عادت کردید هی گفتید و کسی چیزی نگفت، من خداشاهده هیچی گیرم نمی اد قسم جلاله خوردم اما میبینم هر جور شده میخواهید حرفتان که زور است را جلو ببرید ناراحت میشوم
تو همون آقایی هستی که هم من میدونم هم خودت
بسه دست بردار برو آدم شو اون صد تا پرونده رو هم تو دادگاه ببند
بیا با همشهری هات دوست شو
تا کی دعوا و لج بازی
پاسخ + 0 0 --
نمک 1399/09/03 - 00:11
مىگم من کرد نىستم اصلا.ولى اىن آقاىى که مىگى را مىشناسم.اصل جرىان چىز دىگس.
پاسخ + +3 -1 --
یک کرد مرد 1399/09/02 - 21:13
این آدم باعث ننگ نوسازی کردستان است الان هم بخاطر اینکه مجبور به بازگشت شده و‌هیچ جا قبولش نکرده ناراحت و داره دست و پا می زنه فکر میکنه همیشه کارش اینجوری پیش میره
بیا تو اداره کل منتظر هستیم.....
پاسخ + +12 -4 --
ناشناس 1399/09/02 - 23:05
یک سازمان و ادارات تخصصی رو تبدیل کردن به یه سازمان امنیتی و سیاسی ، صرفا آدمهای بله قربان گوی محض و کسانی که در تخلفات از هم سبقت میگیرند تاب ماندن در حلقه نزدیکان دارند و این خصلت به مدیرکل ها هم سرایت کرده ، لطفا رخشانی مهر در خصوص بودجه چند میلیاردی پژوهشی که یک روزه هزینه شد توضیح بدن ، راجع به تخلفات گسترده ..... ...، هر چه این پستها پایین تر میره در انجام تخلف از همدیگه بیشتر سبقت میگیرن ، به انواع مختلف ( دادن تجهیزات ، هدیه و ... )برای پیش بردن اهداف .... و در بین این تخلفات برای اهداف خودشان ( استخدام نیروهای آشنا و پرداخت حقوق هیرقانونی گرفته ۲۰ نفر قراردادی آشنای رییس سازمان و ...که در سازمان مرکزی مشغول به کار هستند )
پاسخ + +13 -4 --
ناشناس 1399/09/02 - 23:06
( استخدام نیروهای آشنا و پرداخت حقوق هیرقانونی گرفته ۲۰ نفر قراردادی آشنای رییس سازمان و ...که در سازمان مرکزی مشغول به کار هستند تا خرجهای آن چنانی برای دفتر و دستک خودشان و جلب رضایت سفارش شده ها و ... ) تخلفات گسترده در قراردادهای پیمانکاری ، تجهیزات .....و ... که مزد این خوش خدمتیها داشتن دو پست ( تو همین یه پست مدیر کلی هم تخلفات و حیف و میل بیت المال برای همه واضح هست ) دلبستگی به آشناهایی که تجهیزات دادن ، ساخت و ساز براشون کردن ، ساخت و ساز نکرده پیمانکار رو مجبور به پول نقد دادن کردن و صدها تخلفی که انشاءا... به همگی رسیدگی خواهد شد ، لطفا بازرسی ، دیوان محاسبات و ... برای پاسخگو کردن این مدیران اقدام کنند ( اسناد به اندازه کافی موجود است )
پاسخ + 0 0 --
چه خبرتونه 1399/09/02 - 23:39
خوب الان اسناد رو از کی بگیره
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/03 - 19:05
برادر هر اداره جایی داره به اسم بایگانی که هم در سازمان موجوده هم ادارات کل استان ، ضمنا اونایی که رسیدگی میکنن خودشون جاشو بلدن زیاد نگران نباشید :)
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/03 - 19:05
برادر هر اداره جایی داره به اسم بایگانی که هم در سازمان موجوده هم ادارات کل استان ، ضمنا اونایی که رسیدگی میکنن خودشون جاشو بلدن زیاد نگران نباشید :)
پاسخ + +1 0 --
کارشناس جز 1399/09/03 - 08:17
حاشیه خیلی پر رنگ تر از متن است
معلومه چیزی از این فضا در نمی اید برای جواب دادن به سوال ها وقتی این همه حمله است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/03 - 09:36
الان کی از شما خواست دقیقا این صحبت را بفرمایید.قبل تر از این هم این سایت سئوال پرسیده از رئیستون.حاشیه هم نداشته اصلا.بعد جواب دادند؟؟؟چرا دنبال فرافکنی هستید.
پاسخ + +1 0 --
اصغر محمدی 1399/09/03 - 08:28
مدیر محترم سایت
یه صفحه‌ باز کنید درد و‌دل زیاده خواستم به سوال اصلی فکر کنم دیدم حاشیه با مزه تره، یه عده دنبال این هستن فقط حرف نا مربوط بزنن
پاسخ + +2 0 --
دو طرف عاقل باشید 1399/09/03 - 11:18
سلام
دوستان عزیز عاقل باشید و ملعبه دست یک سری اشخاص نشید و اونا بی که فکر می کنند با گذاشتن یک کامنت تمام ایران اونو می بینید خیلی در اشتباه هستند . این متن ها فقط مخاطب همکاران سازمان رو داره و همه همدیگر رو می شناسند بصورت دقیقی


پس دیگه چرت و پرت نوشتن سبک شدن شخص است



آقا جان یه سری سوال مطرح شده که به نظرم منطقی بود و چند تا کامنت هم بصورت سوال کلی از عملکرد بود که قطعات جوابی هم از طرف سازمان نوسازی داده خواهد شد




کاری نکنید شان بچه های سازمان مون که همگی معدن تجربه و اخلاص هستند حرمت شکنی بشه



نظر من اینه حالا خود دانید
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1399/09/03 - 11:32
کدامین چشمه سمی شد ، که آب از آب می‌ترسد

و حتي ذهن ماهیگیر ، از قلاب می‌ترسد ؟


کدامین وحشتِ وحشی ، گرفته روح دریا را

که توفان از خروش و موج از گرداب می‌ترسد


گرفته وسعت شب را غباری آن‌چنان مـُبـهم

که چشم از دیدگاه و ماه از مهتاب می‌ترسد


شب است و خیمه شب بازان و رقص ِ وحشی ِ اشباح

مـُژه از پلک و پلک از چشم و چشم از خواب می‌ترسد


فغان زین شهر ِ کج باور ، که حتا نکته آموزَش

ز افسون و طلسم و رَمل و اسطرلاب می‌ترسد


طنین کارسازی هم ، ز سازی بر نمی‌خیزد

که چنگ از پرده ها و سیم از مضراب می‌ترسد


سخن دیگر کـُن ای بهمن ! کجا باور توان کردن

که غوک از جلبک و خرچنگ از مرداب می‌ترسد ؟
پاسخ + 0 0 --
محمد محمودی 1399/09/03 - 12:19
با نوشتن شعر دیگه صد در صد که نه هزار در صد معلوم شد همه اینا کار کیه چون تنها شاعر نوسازی رو‌همه میشناسن، ....
پاسخ + +2 0 --
درایت لازمه 1399/09/03 - 13:13
سلام

واقعآ" من موندم این یک دو نفر معدود همکار چرا بازم مجدد متن های بی ربط تو گروه می زارن، مثل می دونم و می شناسم و پیدات می کنم و حالتو می گیرم و صد در صد خودتی و غیره


خیلی زشت و قبیح است این حرکات از همکاران نوسازی مدارس



مگر اینکه کار وزارت علومی خودش باشه که قطعا بعید نیست از شناختی که از شخصیت ایشان در کل سازمان موجود است

بخدا اگه سازمان جواب سوالات رو بده دیگه اینجا تصفیه حساب را اینجا انجام نمی دهند




با وجود بی طرفی

یه خرده شک کردم که چرا سازمان نو سازی در چهار چوبه اخلاق جوابیه صادر نمی کنه




یه مورد دیگه که باید گفت عادلانه باشه
اینه که معمولا شاید مخالفان ترس از معرفی داشته باشند بخاطر ایجاد مشکلات بعدی و گیر دادن ها


ولی در شگفتم که موافقین چرا مثل موش ورود می کنند و با عنوان های کرد مرد ناشناس و غیره وارد سایت مس شن



به نظر شما عجیب نیس که موافقان شهامت معرفی خودشون رو ندارن ؟؟؟؟؟؟!!!!
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1399/09/03 - 19:30
طرح آجر به آجر صرفا برای تبلیغات شخصی است چون هزینه های آن که صرف تبلیغات شده در هر استان بیشتر از کمکهایی که شده ، خوب عاقل جان ، همون پول رو کمک میکردی به ساخت و ساز ، و اینکه مدیرکل استانها برای خوش خدمتی همانطور که گفته شد پیمانکار رو مجبور میکنن و یا پولهای دیگه رو وارد این داستان میکنن ، ضمنا تو این وضعیت کرونایی بجای اینکه موبایلو تبلت بگیرن و توزیع کنن ، ساخت و ساز به چه دردی میخوره ؟! همیشه عقبیم از نیازهای واقعی جامعه ، فقط فکر منافع شخصی
ولاغیر ، چطوره پیگیری اضافه کار پرسنل استانها ها رو هم بکنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/03 - 22:38
اعتبارات را در آخرین روزهای سال مالی به استان ها ابلاغ می کنند و بعد بین یک ..... مدیر کل مسابقه جذب اعتبار می گذارند.الان هم مسابقه اس بین مدیر کل ها که از هر راهی در طرح آجر به آجر پول جمع کنند.کار های فرهنگی قشنگی که می شد توی این طرح انجام بدن را رها کردن رفتند سراغ کار های ضد فرهنگی مثل منوط کردن هر گونه امضای پیمانکار بدبخت به شرکت در این طرح.
پاسخ + +4 -3 --
ناشناس 1399/09/03 - 19:39
اینقدر بی انصاف نباشید ، اگه رییس سازمان و مدیر کل تهران و معاوناش اینقدر تخلف دارن ، چطوره که نیازمند دریافت وام از بانک ملت هستن ؟ ... بی انصافی است اینهمه زحمت و همت و تغییر مثبت رو ندیدن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/07 - 09:33
دقیقا کیا و توسط چه کسی وام گرفتن از بانک ملت ؟!
پاسخ + +2 0 --
موصلی 1399/09/03 - 22:09
فصل هشتم قانون مدیریت خدمات کشوری که تاکید بر استمرار نظام شایستگی دارد ونیز ماده ۵۳ قانون مذکور که اعلام می دارد در انتصابات و ار تقای شغلی کارمندان باید رعایت شرایط تحصیلی و تجربی لازم وپس از احراز شایستگی و عملکرد موفق در شاغل قبلی آنان صورت گیرد که رییس سازمان در طول تصدی دوسال و ننیمش در انتصابات ستادیش از بدو امر ود انتصابات استانی تابع عناصر قدرت مبادرت به انتصابات ناپخته زده که بصورت دو میند مدیران ایشان هم بالتبع در سطح استانها رویه ایشان را در انتصتبات عمل نموده اند لذا با توجه به چند صباحی که از عمر دولت مانده یا در صثد پر کردن رزمه دوستان هستند یا در صدد باج دادن به این و آن تا چند صباحی در قدرت بمانند با دولت بی تدبیر و نا امید همراهی کنند از کوزه همان تراود که در اوست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/03 - 22:35
این آقای رخشانی مهر فقط به فکر اینه که خودنمایی کنه.الان 9 ماه از سال می گذرد و اضافه کاری استان ها بر خلاف نیروهای ستادی قطع شده.نیروهای ستادی چه کار می کنند مگر اینکه آمار و اطلاعات را از استان ها می گیرند.اصل کار توی استان هاست.
بعد این آقا ادعا می کند که تونسته اعتبارات جذب کنه از سازمان مدیریت.خوب شما اگر خیلی با آقای نوبخت رفیقی اعتبار مربوط به اضافه کاری پرسنل را بگیر.
گیر سازمان همینه که رئیسش حقوقش هیات علمیه.خودش رو بالاتر میدونه.والله توی سازمان خودمون هم دکترا هست.از دانشگاه معتبر هم گرفته شده.
رزومه این آقا در وزارت علوم هم مشخصه.از بس منم منم کرد و قدرت طلبی و حاشیه داشت که اتنداختنش به بطحایی وزیر قبلی.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/03 - 22:42
ریاست محترم سازمان بی سر و صدا فاطمه مهاجرانی را که دو ماه قبل وزیر آموزش و پرورش از سازمان استعداد های درخشان .....بیرون را گذاشت معاون برنامه ریزی منابع و مشارکت های مردمی.چرا؟چون خانم با مدرک دکترای جعلی توی گروه اصلاح طلبایی نظیر ابتکار و مولاوردی و عارف.شان دستگاه را با این کار ها آورد پایین.حتی ترسید جلسه تودیع و معارفه بذاره و یک دفعه...شاید بهانه کرونا را بیاورند ولی همزمان با جلسه ای بود که با خبرنگاران در روز روابط عمومی گذاشته بودند.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1399/09/04 - 13:10
معاون ایثارگر ، مدیرکل محترم و ... از کجا بهتون فشار آوردن که دست از سر پول ورزشی پرسنل برداشتید ؟! از کجا فشار آوردن که یادتون افتاد محدودیت های کرونایی رو رعایت نمیکردید ؟! پستهای متعددتون غافلتون کرده بود ؟! لطفا پولهای ورزشی قبلی رو هم برگردونید تا فشار بیشتر نشده. پولهای یواشکی رو هم که توزیع کردید از جیب پرسنل رو هم تجدید نظر کنید چون قراره از قراردادهای ورزشی پارسال تا الان قشنگ بررسی کنن برادر و کم کم حسابرسیهای دیگر در راه است هر چند تمام سعی خود رو در سند سازی دارید انجام می دید
پاسخ + +1 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 14:29
طرح آجر به آجر صرفاً یک.... است و این فریب یعنی هر کمکی که شبیه سنوات گذشته خیرین انجام می دادند و امسال هم کمک خواهند کرد توسط ادارات کل نوسازی مدارس و دفتر مشارکت های مردمی سازمان به عنوان طرح آجر به آجر ثبت شود تا بدینوسیله اعتباراتی که بین 700 میلیارد تومان تا 1000 میلیارد تومان همه ساله خیرین تعهد می کردند به نام طرح آجر به آجر که مبدع آن جناب دکتر رخشانی مهر است نوشته شود!!!!!! دروغ از این مضحک تر و مسخره تر در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد کار بزرگ و خداپسندانه خیرین هم آقای دکتر رخشانی مهر به نام خودش ثبت می کند!!!! وا اسفا از این همه جاه طلبی و کار دیگران را به نام خود تمام کردن!!!! آینده خیرین مدرسه ساز در سازمان نوسازی مدارس کشور چه خواهد شد!!!؟؟ آقای دکتر رخشانی مهر با اعتماد خیرین مدرسه ساز چه کار دارد می کند و یا بهتر بگوییم چه کار نکرد؟؟؟!! و اسم این کار را گذاشته است طرح تحولی و بسته تحولی آجر به آجر؟؟؟!! و رنگ و لعاب علمی هم به این کار زده است؟؟؟!!!
پاسخ + 0 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:05
آیا بخشنامه 1538390 مورخ 7 /10 /1396 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص عدم وجاهت قانونی و ممنوعیت جذب و بکارگیری نیروی انسانی در قالب قرارداد حجمی یا مشاوره ای با اشخاص حقیقی و نیز بکارگیری افراد از محل اعتبارات عمرانی برای همه سازمان های دولتی الزامی است به جز سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ؟
جذب نیروها در طول دوران آقای دکتر رخشانی چگونه بوده است؟ منطبق بر قانون؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/05 - 09:05
ایشان مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان را هم یک شبه بر خلاف قوانین و مقررات جاری کشور و همین بخشنامه ای که می فرمایید تبدیل وضعیت به قرارداد کار معین کردند تا بتوانند به سمت مدیر کلی منصوب نمایند.چرا باید سازمان امور اداری و استخدامی کشور راه را برای تخلف ایشان و کارشناسان آنجا باز کند و هیچ گونه نظارتی هم از طرف حراست هر دو ارگان نوسازی و سازمان استخدامی صورت نگیرد؟
پاسخ + 0 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:09
آیا بخشنامه 707832 مورخ 18 12 /1397 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص ممنوعیت ابلاغ انسائی تحت عنوان " مشاور" برای همه دستگاه های دولتی الزامی است به جز سازمان نوسلزی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ؟
آیا مشاورینی که در طول دوران آقای دکتر رخشانی مهر مشغول به کار شده اند و هستند چه بازنشسته و چه غیر بازنشسته برای رضای خداوند متعال کار می کنند و هیچ دریافتی نداشته و ندارند؟؟؟ ....
پاسخ + 0 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:30
آیا دستورالعمل 579095 مورخ 1 /4 /1395 شورای عالی اداری کشور با امضای رئیس جمور محترم و بخشنامه 1657363 مورخ 4 /11 /1396 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که تأکید دارد و برای تصدی پست های مدیریت های عملیاتی و میانی حداقل 3 سال تجربه در سمت مدیریتی پایه و عملیاتی و سطح قبلی و همچنین تأیید صلاحیت حرفه ای مدیران از طریق کانون ارزیابی مدیران برای کلیه دستگاه های اجرایی الزامی است به جز سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؟؟؟؟چگونه است یک نفر کارشناس یک شبه مدیرکل دفتر تجهیزات می شود و جانشین کسی می گردد که بالای 15 سال سابقه مدیر کلی در استانها و ستاد و رزمندگی و ایثار گری دارد؟؟؟؟!!!
پاسخ + 0 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:31
یک نفر کارشناس یک شبه بدون هیچ تجربه معاون مدیرکل برنامه ریزی می شود و سپس سرپرست روابط عمومی و بعد معرفی می شود برای مدیرکلی و صلاحیت احراز نمی شود یک شبه انتقال قطعی به دانشگاه الزهراء می گردد و همچنان در نوسازی مدارس مشغول است و چسبیده به رئیس سازمان در تمامی مراسمات حضور دارد؟؟!! یک کارشناس قراردادی تبدیل وضعیت استخدامی می شود و سپس مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه می شود؟؟؟؟!! یک رئیس گروه یک شبه مدیرکل منابع انسانی می شود؟؟؟!! یک رئیس گروه یک شبه مدیرکل روابط عمومی می شود؟؟!! خانمی از استان البرز می آید و از کارشناسی یک شبه معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی می شود؟؟؟!!! یک رئیس گروه در استان یک شبه مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی می شود؟؟؟!!
پاسخ + 0 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:37
در ادارات کل استانی هم شرایطی مشابه ستاد می باشد و خصوص روسای گروه ها ی سازمان نیز معمولاً ضعیف ترین و بله قربان گو ترین فرد بدون داشتن شرایط عمومی و اختصاصی منصوب می گردد.سوال بزرگ و اساسی این است که علت این همه تغییر در بافت کارشناسی، روسای گروه ها، معاونین و مشاورین شخص رئیس سازمان، معاونین مدیرکل در سطح ستاد و استانها ، مدیران کل ستاد و استانها و مخصوصاً استانهای خاص رئیس سازمان چه هدفی را دنبال می کند؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:42
سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دو بروز و ظهور بیرونی مهم همواره داشت که توسط جناب دکتر رخشانی مهر رو به نابودی است:1) دستگاه برتر عمرانی بودن، 2)وجود خیرین مدرسه ساز کارآمد ، که به طلف و عنایت ویژه جناب دکتر رخشانی مهر اولی از بین رفته است و دومی هم ایشان از بین خواهد برد.
پاسخ + +1 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:55
آیا زمان آن نرسیده است که جناب دکتر رخشانی مهر بابت ترک فعل و انجام کارهای خلاف و مغایر با قانون که از تاریخ 6 /10 /1396 تا کنون آذر ماه 1399 داشته، پاسخگو باشد و جناب آقای حاجی میرزایی به عنوان وزیر محترم آموزش و پرورش نبایستی نظارتی بر این سازمان داشته باشد برخی از موارد که پاسخی رئیس سازمان نداده است بدین شرح است : 1) عدم تخریب و نوسازی 30 در صد مدارس ناایمن، 2) عدم متناسب سازی کلیه مدارس موجود با شرایط قید شده در برنامه زیر نظام تامین فضا تجهیزات و فن آوری، 3) احداث مدارس 1، 2، 3 کلاسه مغایر و بر خلاف برنامه زیر نظام ، 4) پرداختن به مسایل غیر اساسی و عدم تشخیص اولویت ها مثل پرداختن به مدرسه سبز وقتی مدارس غیر ایمن داریم عقل سلیم چه می گوید؟؟؟ 5) عدم اجرای بندهای و برنامه های مختلف زیر نظام در مباحث تجهیزات، نگهداری و ... 6) عدم به کار گیری افراد توانمند ، کارآمد در پست های مدیران پایه، عملیاتی و میانی، 7) عدم رعابت قوانی و مقررات سازمان اداری و استخدامی کشور در جذب، بکار گیری ، انتصابات و جابجایی نیروها
پاسخ + 0 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:57
8- خروجی پر هزینه و تبلیغاتی مدرسه ایرانی معماری ایرانی در یزد و همچنین امسال در که در دانشگاه الزهراء(چه سنخیتی بین دانشگاه الزهراء و معماری است به جزء اینکه جناب دکتر رخشانی مهر هیئت علمی آنجاست؟) چیست و چه خواهد بود و چقدر این همایش و نمایش در تبیین سند زیر نظام فضا، تجهیزات و فناوری اثر گذار است؟ خروجی همایش های قبل از ایشان چه بوده است و خروجی زمان ایشان چه خواهد بود به جزء تبلیغات و هزینه؟
پاسخ + +3 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:58
9- چرا اخلاق و انسانیت در سازمان بی معنی شده است و رئیس سازمان ..... ابتدایی ترین و بدیهی ترین شاخصه یک مدیر ارشد چیست؟ این نظام چقدر شهید و جانباز داده است تا امثال جناب دکتر رخشانی مهر بر مسند پست تکیه بزنند؟ چهره ایشان در رفتار با بالادستی ها و ارباب رسانه و اشخاص بیرون از سازمانی به گونه ای است شخصی مبادی آداب، محترم ، با ادب ، متواضع ، افتاده و ... و رفتارش با زیر مجموعه 180 درجه متفاوت است و بر عکس است و هیچ کس تا با چشم خودش نبیند این موضوع را متوجه نمی شود و باور نمی کند اینقدر تضاد شخصیت در یک انسان بسیار عجیب است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 18:43
دقیقا همین اخلاق به مدیران زیر مجموعه اش هم سرایت داده ، معاون جدید اداری -مالی یا همون مدیر کل نوسازی مدارس تهران هم در برابر خود رییس سازمان یا مقامات بالاتر و ...چنان خم و راست میشود و مودب میشود که گویی تا حالا به هیچ‌کس بی احترامی نکرده ولیکن در مقابل نیروی خدماتی و ... چنان بی ادب و بی نزاکت که باید دید ، خدا از اینهمه دو رویی و چاپلوسی خبر داره
پاسخ + +1 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:58
در کجای کشور یک نفر از کارشناسی یا رئیس گروهی بدون داشتن شرایط احراز، شاخص های عمومی و اختصاصی مصوب سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب مدیرکل سازمان(ستاد) و یا مدیر کل استان می شود؟ و آب از آب هم تکان نمی خورد؟ نهادهای نظارتی از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان بازرسی کل کشور نباید ورودی به این موضوع داشته باشند؟ آیا وظیفه نهادهای نظارتی تماشاگری است؟
پاسخ + +1 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 15:59
رئیس سازمان جایگاه فرماندهی بسیج را .....و متاسفانه با اقداماتی که در طول مدت حضورش در سازمان انجام می دهد و حرکت ایشان بر خلاف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و زیر نظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری و منویات مقام معظم رهبری است و .....آیا سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بسیج فرهنگیان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نباید نظارتی داشته باشند؟
پاسخ + +2 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 16:04
در هر صورت مسایل متنوع، متکثر، مختلف دیگر پیرامون عملکرد و شخص جناب دکتر رخشانی مهر وجود دارد مواردی که اشاره شد واضح و روشن است در صورتی که مقامات آموزش و پرورش برخورد لازم را با نامبرده انجام ندهند هیچ راهی و چاره ای به جز انعکاس تمامی موارد با جزئیات کامل و مستندات به کلیه دستگاه های نظارتی نخواهیم داشت و توسط رسانه های دیگر اقدامات مشابه در راستای تنویر افکار عمومی صورت خواهد گرفت.
پاسخ + +3 0 --
کارمند صادق 1399/09/04 - 16:14
جناب آقای حاجی میرزایی شما نیز در تمام این اتفاقات و مسایل بوجود آمده به خاطر سکوتتان و عدم پیگیری سهیم هستید اگر اقدامی برای اصلاح وضع کنونی انجام ندهید کلیه مستندات و مدارک مرتبط با اتهامات و تخلفات رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس وجود دارد در اختیار مراجع ذیصلاح قانونی اعم از دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، دفتر بازرسی رئیس جمهور، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات کشورف کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین و دیگر نهادهای نظارتی قرار داده می شود.
پاسخ + +3 -7 --
محسن 1399/09/04 - 22:12
سلام
واقعا متاسفم يك طرفه اينجور راجع به مردي كه دلسوزانه براي دانش آموزان ايرانمون خدمت ميكنه قضاوت ميكنيد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/05 - 08:57
جناب آقای محسن عزیز، با سلام و احترام
1-هر زمان سئوالی مطرح میشه قرار نیست با لمپن بازی و انحراف افکار عمومی، اصل سئوال را نابود کرد.این درست نیست که برای مقاصدی خاص اسم دانش آموزان را می آورید.بله من هم موافقم که ایشان دارند به برخی دانش آموزان این مملکت نظیر دانش آموزان سیستان(محل تولدشان)، دانش آموزان حوزه انتخابیه کرمان(آقای زاهدی نماینده این شهر است)، دانش آموزان حوزه انتخابیه کاشان(آقای سید جواد ساداتی نژاد)، دانش آموزان حوزه انتخابیه نیشابور(سرکار خانم فاطمه چنارانی)، دانش آموزان حوزه انتخابیه رشت(جبار کوچکی نژاد) خدمت می کنند.
2-ایشان در این مسند قرار گرفته تا خدمت کند نه اینکه موجب آزار و اذیت گردد.آزار و اذیت ایشان در ستاد به صورت مستقیم و در خارج از ستاد غیر مستقیم با گماشتن مدیران کلی است که از نظر اخلاقی بی شباهت به ایشون نیستند.
3-با یک نظر سنجی ساده و بی طرفانه به طوری که هویت اشخاص آشکار نگردد، می توان در مورد ایشان و مدیران کلی که گمارده اند و برنامه های سازمان قضاوت درستی داشت.اگر پای کارید: بسم الله.
پاسخ + +2 -2 --
منتقد منصف 1399/09/05 - 07:52
هستیم برآن عهد که بستیم ...
با رخشانی مهر تا ۱۴۰۰
پاسخ + 0 0 --
جواب چرندیات 1399/09/06 - 02:01
جوابیه چرندیات شما

اولش مهر است و آخرش مهر است؟؟!!


نابود کننده سازمان رخشانی مهر است
پاسخ + 0 0 --
کارمند صادق 1399/09/05 - 17:20
سلام بهتر است فرافکنی صورت نپذیرد سوالات مطرح شده در صدر و همچنین کامنت ها واضح و روشن است اگر کسی هست که می تواند جواب قانع کننده بدهد بسم الله
آیا در سازمان یک کارشناس مستقیماً مدیرکل نشده است ؟
آیا الان 100 درصد مدارس ایمن است؟
آیا اعتبارات درست و عالانه توزیع شده است؟
آیا گفتار، رفتار و کردار رئیس سازمان غیر از آن چیزی است که گفته شده است؟
آیا هنوز در آن سازمان وجدان بیداری هست؟
آیا نمی بینید فشاری که رئیس سازمان به برخی از افراد آورده است آنها را راهی بیمارستان کرده و شاید برخی را راهی تیمارستان کند؟
پاسخ + 0 0 --
کارمند صادق 1399/09/05 - 17:26
باید متاسف از این بود که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیر نظام تامین فضا ، تجهیزات و فن آوری یا اجرا نمی شود و یا مغایر با آن حرکت می شود کسی قضاوتی نکرده است سوال پرسیده شده است چرا کسی به سوالات پاسخ نمی دهد چه الان و چه در دو سال اخیر آیا اساساً پاسخ قانع کننده وجود دارد چرا قاوانی اداری و استخدامی کشور در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بی معنی است و محلی از اعراب ندارد.
پاسخ + 0 -3 --
محسن 1399/09/05 - 18:15
سلام
من خيلي از كساني كه اين چنين يك طرفه فقط به دليل اينكه منافع شخصيشون به خطر افتاده و ديگر پست و مقامي ندارن دارن براي دكتر رخشاني مهر پاپوش درست ميكنن من بيشترشون رو ميشناسم و كامل از اخلاق و روحياتشون خبر دارم كه فقط دنبال منافع شخصي خودشون هستن بله منم كارمند نوسازي هستم و فقط درحد يك كارشناس ساده و از وقتي كه جناب دكتر به رياست سازمان رسيدن خيلي اذيت شدم خيلي هم زياد اذيت شدم اما دليل اذيت شدن من اينه كه جناب دكتر اينقدر فعال و كوشا هستن كه ماهم مجبور شديم چندين برابر قبل فعاليت كنيم
خدا به هركي كه براي دانش آموزاي كشورمون تلاش ميكنه سلامتي و بركت بدهد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/05 - 19:47
محسن عزیز
دوباره سلام
سلامتی و برکت نصیب شما گردد انشاالله.من هم کارمند ساده ای هستم.قبلا هم پست و مقامی نگرفته ام.در ریکی از ادارات کل هم شاغلم و کارمند ستاد هم نیستم.زیر کامنت قبلی شما هم من کامنت گذاشتم.فکرت سمت فلانی و بهمانی هم نره.جواب یکی از سئوالات را بر حسب اینکه حداقل در یکی از قسمت ها مشغول به کار هستی و می توانی نظر کارشناسی بدی، لطفا مرقوم بفرمایید.
هوشمندانه و با تدبیر و برنامه کار کردن خیلی بهتر از زیاد کارکردن است، اگر بنا به این باشد که...
تاسف از اینجاست که چند صباحی دیگر آقای رخشانی مهر بر میگردند وزارت علوم و ما کارمندان این سازمان می مونیم.
عین پیام ظریف به مردم و همسایگان عربی:
ترامپ رفت و ما هنوز همسایه ایم.
پاسخ + +2 -3 --
نظرات یک مرده 1399/09/06 - 15:42
او زاده رودابه است، سوار بر رخش، آمده به جنگ ضحاکیان، او خود رستم است باید هفت خوان را پشت سر بگذارد. او باران است، آمده ببارد بر مخالف و موافق، همه از آن منفعت می برند اما علیه او برخواسته اند.
این همه هجمه علیه او یعنی حرکت در مسیر درست. در بحث استخدام افراد قراردادی مگرنه اینکه این افراد، جزئی از افراد جامعه بوده اند و در وانفسای بیکاری جامعه، مشغول به کار شده اند(پناه این افراد چه کسانی باید باشد؟ چون شما نتوانسته اید اینچنین عمل کنید، مقصر رخشانی مهر نیست) اشتغال چند نفر به هر صورت، کمک به این جوانان است، کمک به خانواده‌هایشان، دعای خیر آنها وخانواده هایشان، پشت و پناه رخشانی مهر خواهد بود تا پایان عمر. گذشتگان چه حرکت مثبتی انجام دادند جز سنگ انداختن جلوی پای این گونه افراد، جگر شیر می خواهد که الحمدالله این یکی از خصوصیات رخشانی مهر است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 19:01
اگه اینایی که میگید درسته و قانونی ! چرا یواشکی و با زور فرستادن تهران قرارداد بستن و مامور شدن سازمان ؟! چرا اکثرشون میومدن برای قرارداد بستن طلبکار بودن از بقیه ؟! نه اینکه مثل آقای .... که نورچشمیهاشونو(یصورت اتفاقی همشهری در اومدن ) آوردن قرارداد نقشه کشی‌ماهیانه میبندن و کلا از مجموعه طلبکارن ؟! اینا جوانهایی هستن که بدون حفظ منافع و صرفا از جهت بیکاری جذب شدن ؟! یا شما بیکار ندید تو جامعه یا ما تو یه جامعه دیگه داریم زندگی میکنیم
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 21:28
جناب فردوسی :سلام
انگار رخشانی یلی بوده است در سیستان
تو آورده ایش اکنون این میان
رگ گردنتان بیرون نزند.
چه کسی گفته نیروهای قراردادی را نباید تبدیل وضعیت کرد؟چرا مغلطه می کنید؟لمپنیزم تا به کی؟مگر گفته شده نیروهای قراردادی؟گفته شده نیروهایی که اصلا معلوم نیست از طرف کدام نمایندگان مجلس و یا نیروهای بالا دستی توصیه شده اند که بدون در نظر گرفتن قوانین جاری کشور در به خدمت گرفتن نیروهای قرارداد کار معین در اداره کل تهران به کار گرفته شده و به سازمان منتقل شده اند و الان هم به آنها گفته اند حتما در آزمون شرکت کنید تا در مصاحبه شما را از لپ لپ در بیاوریم؟
برو آقای اسطوره!عدالت این است که طبق ضوابط استخدام شوند نه روابط.
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 21:31
آقای فردوسی قلابی!تن رودابه و فردوسی را در گور نلرزان.اگر زاده ی رودابه است، پدرش چه کسی است.البته باران که گفتی را موافقم.چون اینقدر بارید که همه جا را سیل برداشت و پر گل و لای شد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 21:50
ایشان نه زاده رودابه است و نه رستم.
ایشان یک سالی که دکتر نظر پور از وزارت علوم به وزارت آموزش و پرورش مامور شد و به ریاست سازمان منصوب گردید، آن چنان حواشی در وزارت علوم به پا کرد و ادعای معاونت وزیری علوم، که وزیر علوم و دکتر نظرپور ترسیدند و سریع به وزارت علوم برگشتند.در ادامه هم به خاطر اینکه جلوی حواشی این رستم دروغین را بگیرند، چه جایی بهتر از وزارت آموزش و پرورش.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 21:52
جگر شیر می خواهد که یک شبه کارمند سازمان رو به دانشگاه الزهرا منتقل کنی و بعد مامور کنی دوباره سازمان.
پاسخ + +2 -4 --
نظرات یک مرده 1399/09/06 - 15:43
خصوصیات بارز دیگر ایشان انتصاباتش بود از مدیر کل تا کارشناسان، مگر نه اینکه مدیران کل و معاونین اسبق سازمان را باید با دیلم از صندلی هایشان جدا می کردند. بعضی های یشان از زمان انتصاب تا پایان بازنشستگی بر همان مسند قدرت باقی ماندند و به اصرار سازمان بازرسی بازنشسته شدند. مگر بد است این افراد کهنسال را بازنشسته نمود و اگر ایرادی در انتصابات کوتاه مدت است، مقصرش رییس نیست، اینان افرادی بودند که ادعای مدیریت داشته اند و پس از انتصاب نتوانستند با قدم های رخشانی مهر هم قدم شوند. سپردن امور به جوانان که از آمال جامعه بوده، مگر نه اینکه اعتقاد بر آن در جنگ 8 ساله و سپردن جبهه را به فرماندهان جوان باعث پیروزی شدند، پس تا به کی باید شعار داد؟! یکی آمده عمل کند(آیا این بد است؟)
پاسخ + 0 0 --
نظرات یک مرده 1399/09/06 - 17:51
او فریدون است، آمده به جنگ ضحاکیان
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 19:03
ایکاش حرفش با عملش میخوند برادر که اینطوری خودتو اذیت نمیکردی
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 21:07
البته سپردن کار به جوانان شایسته است.ولی نکته مهم این است که ایشان دنبال افراد جوان ضعیفی رفت که فقط در جلسات بنشینند و چشم بگویندو
جهت اطلاعتان عرض کنم یکی از مدیران کل استانی(اصفهان) که قرارداد طرحی بود خلاف کلیه قوانین و مقررات جاری کشور، به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت گردید تا از ظرفیت انتصاب قرارداد کار معین، مدیر کل شود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 21:08
همین سازمان بازرسی کجاست که به وضعیت انتصاب برخی مدیران کل ورود پیدا کند.
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 21:21
در مورد انتصابات در سازمان، کدام شایسته سالاری صورت گرفته.معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در ابتدای ورود ایشان، جناب آقای دکتر شهری بود.بعد از یکی دو ماه، جناب آقای جمالزاده را از دانشگاه پیام نور آوردند فقط به واسطه رفاقت تا ایشان رزومه ای پیدا کنند، هنوز شش ماه نشده جناب آقای دکتر رکوعی با دکترای اصلاح نژاد دام را که سابقه همکاری با ایشان در دانشگاه زابل را داشتند آوردند که یکسالی بودند و برگشتند به همان محیط دانشگاه.جالب اینکه بعد از یکسال رفتند دوباره دکتر شهری(همون اولی) را آوردند.این یعنی چی؟
یعنی ایشان اصلا مدیر نیست.نفرمایید قدم های رخشانی مهر.بفرمایید اخلاقیات ایشان.
الان شما بفرمایید جناب آقای بیدارپور که جانباز سرافراز دفاع مقدس بود، دو سال با ایشان همراهی کرد، چه شد که عطای معاونت برنامه ریزی و منابع و مشارکت های مردمی را به لقایش بخشید.
و نیز بفرمایید آیا خانم فاطمه مهاجرانی نیروی سازمان بود؟چگونه به جا ایشان گمارده شد.
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 21:37
لطفا در مورد جنگ اظهار نظر نکنید.در آخرین اظهارات فرماندهان جنگ(چه ارتش و سپاه)و همچنین اعترافات فرماندهان جوان آن روزها نظیر دکتر محسن رضایی، طولانی شدن جنگ و شکست در عملیات های مهمی که موجب شهادت بسیاری از رزمندگان و از بین رفتن بسیاری از امکانات شد را به عدم تجربه و جوانی مرتبط دانستند...
پاسخ + 0 0 --
نظرات یک مرد ؟؟؟ 1399/09/06 - 22:31
خوبیت نداره فعلا" نام و نسبت استخدامی هایی که قراره از طریق مصاحبه قبول بشن را اعلام کنیم . می خواهید بعد از آزمون مصاحبه فنی بزارید و از اون طریق یک سوم دلخواهتون رو انتخاب کنید مبادا دل صاحب نفوذان برنجد . آره اشتغال ایجاد کنید برای بی پناهان
پاسخ + +1 -3 --
نظرات یک مرده 1399/09/06 - 15:44
- در موضوع اعتبارات عمرانی، در دوران قبل، باید التماس سازمان برنامه و بودجه می کردیم تا قانونی که قبلا تصویب شده است، اعتبار آن را تخصیص دهند. اعتبار بیشتر یعنی ساخت مدرسه بیشتر، حال توزیع آن به هر طریقی که باشد حتی اگر سفارش نماینده مجلس باشد. به هر حال آن مبلغ صرف مدرسه ای برای کودکان همین سرزمین خواهد بود.
- کارکنان سازمان! مگر یادتان نیست برای اجرای قوانین مصرح و الزامی، جنگ در سازمان بود. چون طوری اجرا می کردند تا شامل همه افراد نباشد؟! مگر یادتان رفته؟! اواخر ریاست، رییس قبلی، چه تعداد از کارکنان پایه و کسانی که دستشان به اربابان قدرت نمی رسید افزایش حقوق نداشتند. به طور مثال همین سال گذشته، اگر نبود رخشانی مهر، اجرای افزایش حقوقتان تا الان، گیر سازمان برنامه و بودجه، برای پیش بینی محل تامین اعتبار افزایش بود. یادتان نیست؟! نیروهای ساعتی که سالیان سال بود مستاصل بودند را سر و سامان داد(هنوز امید این دارند شاید رخشانی مهر قدم دیگری بردارد)
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 20:54
در مورد اعتبارات رییس سازمان برنامه و بودجه همان جناب نوبخت است که در دوره قبلی هم بوده.قیمت تمام شده یک متر مربع ساخت مدرسه بر اساس کلیه افزایش های قیمت مصالح و نیروی انسانی موثر، با اعبارات سال 96 برابر است.
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 21:00
جناب محترم "مگر یادتان نیست"
بخشنامه افزایش امتیاز 50 درصد فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری (بخشنامه شماره 696488 مورخ 30/11/1398 سازمان برنامه و بودجه کشور)
بخشنامه به تمامی دستگاه‌های اجرایی که تا کنون افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در آنها اجرا نشده است.

دیگر بس است مغلطه گری.
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 21:45
نفرمایید، چگونه ابن گونه بدون تقوی صحبت می کنید"...حال توزیع آن به هر طریقی که باشد حتی اگر سفارش نماینده مجلس باشد."
خجالت بکشید، نمی دانم دارید دفاع می کنید و یا ایشان را خراب می کنید.دوستی خاله خرسه.
شمایی که این مطلب را می گویید یعنی ایشان به خاطر اینکه خودش به جایی برسد این کارها را انجام داده است.
نماینده کاشان آقای ساداتی نژاد رفیق فابریک ایشان است.کاشان شده بود حیاط خلوت همین زاده رودابه.چی می خواست از جناب ساداتی نژاد؟پچ پچ که "پس چه موقع وزیر علوم را استیضاح می کنید و ...؟"
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 22:27
من می بینم این حقوقی که پارسال به همه ارگانها اضافه کردند و به کارمندان سازمان هم اضافه شد، چه بی برکت است که آرزو دارم برگردم به همون حقوق سال قبل با قیمت های سال قبل.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 22:33
رستم سوار بر رخش به سمت سازمان برنامه و بودجه رفتندی.چون فرود آمندی، مو به تن نوبخت سیخ گشتندی که چه گشته ای که چنین نالان و ناراحتی.رستم نعره ای بر آورد که الان 9 ماه از سال گذشتندی و اضافه کار نیروهای ولایات واریز نگشتندی.بگفتا راه حلش چنین است:روسای حراست ولایات را در گردمیزی مجازی دور هم جمع کن و بگو هر کس تاب آن ندارد، و نمی تواند برود پی کاری دیگر که حتی در خزانه شست دستی هم باقی نمانده.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 22:36
ایشان اگر واقعا به فکر حقوق پرسنل بود و اینقدر با ریاست سازمان ادعای قرابت داشت، حق فنی را در احکام حقوقیبه جریان می انداخت.
منت افزایش حقوقی را به ما وارد می کنید که سال قبل به همه ی کارمندان ارائه دادند.
پاسخ + +1 -3 --
نظرات یک مرده 1399/09/06 - 15:45
- مگر یادتان نیست؟! سازمان نمی توانست از عهده هزینه برق و تلفن برآید و حتی نمی توانست اجاره ساختمان را به اداره اوقاف بدهد! (مدیرکل حقوقی می رفت برای التماس مدیران اوقاف)حال اینکه یک محیط نسبتا زیبا برایمان مهیا شده بر علیه او شویم آیا این انصاف است؟. مگر یادتان نیست؟! افراد نابکار از جلوی چشمان حفاظت فیزیکی رد می شدند و بعد از پایان ساعت کار می آمدند و ساعت پایانی را ثبت می کردن.، مشخص است وقتی کسی پیدا شود مقابل این افراد سد علم کند، علیه او علم دست می گیرند.
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 20:50
این شخصی که این مطالب را نوشته شخصیت دورویی دارد.اطلاعاتی که ایشان از دوره های قبلی دارد نشان از این است که قبلا نیز به خاطر شرایط خودش با آنها رفیق بوده و در این دوره با اینها.
البته اگر جلوی در باشد حفاظت فیزیکی خوب است ولی اینکه بالای سر محراب نماز جماعت باشد خیلی بد است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 22:38
من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید
قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید

ساختمان و محیط زیبا بزنیم تو سرمان وقتی احترامی نمی بینیم.
پاسخ + +1 -2 --
نظرات یک مرده 1399/09/06 - 15:46
-مگر یادتان نیست! ساختمان سازمان داشت بر سرمان آوار میشد. به تکاپو در آوردن کارکنان که سالیان متمادی فقط نوع مشخصی از کار را انجام می دادند و هم اکنون وفق دادن خود با این شرایط، اینان را آزرده کرده و آن راحت طلبان را ناراحت می کند چون بدون دردسر یه حقوق و اضافه کاری می گرفتند و بهره وری هیچ!
-مسلم است برای اداره چنین سازمانی، شاید باید چوب تر، بر دست داشت و با صدور دستورات قاطع، آنان را از خواب 30 ساله بیدار نمود. در ارزیابی عملکردها که اشاره شده و کسب رتبه سازمان در بین دستگاه های اجرایی، اگر از کارشناسان مربوطه سوال بفرمایید، باور بفرمایید انعکاس عملکرد به ارزیابی کننده، عدد سازی و نمایشی بیش نبوده است و ان شا الله به زودی سازمان به جایگاه مطلوب خود، دست خواهد یافت.
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 20:48
مگر یادتان نیست...چقدر این جمله برایم آشناست.آهان متوجه شدم.جمله ی معروف جناب آقای جهانگیری در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری که با بغض بیان می شد.حله آقا.اندکی صبر سحر نزدیک است.
پاسخ + 0 0 --
نظرات یک مرد ؟؟؟ 1399/09/06 - 22:40
سازمان بازرسی لطفا ن کار شناس بفرستید ساختمان قدیمی را بررسی کند و در ضمن اکثر کارمندان فنی صاحب نظرند و می توانید از آنها سوال کنید .
در ضمن شما اعلام می کنید به اقرار خودتان که ساختمان داشت بر سر کارمندان خراب می شد . آخر کسی نیست به این آقا بگه به ضرر خودتون حد اقل حرفی نزنید که بر علیه تون باشه
الان اگر ساختمان داست خراب می شد ، پس بی خود کردید که در بخش فقط نازک کتری حدود پنج میلیارد هزینه کرده اید . آن هم برای ساختمانی که اوقاف مالک آن است
دوما" . همین نازک کاری و ظاهر سازی هم که شده هنوز موزاییک های قدیمی از سرامیکی که هم اکنون موجود بهتر و عالی تر بود و خیلی موارد . کجای کار رو بگیم آقایان مظلوم نما در برابر صاحبان قدرت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 22:42
طوری عنوان می کنید که قبل از ایشان اصلا مدرسه ای ساخته نشده.متاسفم برای شمایی که در قرن 21 که صحبت از سرمایه انسانی است صحبت از چوب تر می کنید.شما لایق این چوب تر هستید و از طرف همه صحبت نکن...
آماری که عنوان می شود آمار سازی دروغین است.
پاسخ + 0 0 --
هوشیاری لازم است 1399/09/06 - 22:49
سلام و خسته نباشید به کلیه همکاران


لطفا دیگر بیش از این مطلب نزارید

چون سیاست این آقایان این آیت که اول کامنت می زارن که ببینند همکاران چه اطلاعاتی دارن که در سایت سازمان دیگر سوتی داده نشه


اجازه بدید جوابیه سازمان بیاد بعدا" مستندات رو رو کنید


من می دانم که هر کسی قطعا" مستندات برای اثبات اظهاراتش دارد دارد . حالا این مستندات کاغذی یا صوتی و کار نمایان انجام شده است

پس کمی حوصله به خرج دهید تا جوابیه ساززززززززمان
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/07 - 00:11
در کامنتی ادعا شده که ساختمان سازمان یک ساختمان اوقافی است که می بایست اجاره آن پرداخت شده و در جای دیگر عنوان شده که برای بهسازی آن هزینه شده که فردی دیگر ادعا کرده پنج میلیارد هزینه شده.آخه کدوم آدم عاقل برای ساختمان استیجاری این مقدار هزینه می کند.
بهتر نیست که این سازمان به یکی از ساختمان های وزارت آموزش و پرورش منتقل بشه که این همه حشیه نداشته باشه.
البته عنوان میشه که به واسطه آنکه وظایف این سازمان در ساخت و ساز است، به نوعی حیاط خلوت برخی نمایندگان است و سوپاپ اطمینان وزارتخانه.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/09/07 - 09:29
جالبه که هر کاری جناب رخشانی تو سازمان کرده یا میخواسته بکنه ، مدیر کل تهران سریع پیروی کرده و ... هرجا میخواسته نیروی آشنا جذب کنه به مدیر کل تهران میگفته ، پیمانکار سفارشی بفرسته ، تجهیزات سفارشی بده ، خلاصه باند خوبی ردیف کردن و مدیر کل تهران هم تو تهران باند حرف گوش کنه بدون تخصص جور کرد ، صرفا اونایی که فقط میگفتن بله قربان :) سحر‌نزدیک است
پاسخ + +1 -3 --
نظرات یک مرده 1399/09/06 - 15:47
خواننده گرامی به هر حال کسی که پا رو دمی کسی که منافعش به خطر افتاده بگذارد حتماً به او آسیب خواهند رساند. کسانی که نفعشان در نبود رخشانی مهر است تا مجدد بتواند طبق میل خودشان رفتار و عمل نمایند و از بیت المال برای خود کسیه ای بدوزند.
چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید.
پاسخ + 0 0 --
درنگ 1399/09/06 - 20:44
شمایی که اینقدر انسان مسئولیت پذیری هستی اون قبل تر ها کجا بودی؟اینقدر مراعات ادب را نمی کنی که حرف از دم و ... می آوری.این نشان از عصبانیت دارد.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/09/06 - 22:47
به نظرم افرادی که انتقاد می کنند طبیعی است که خود را ناشناس و با اسامی مستعار معرفی می کنندبه علت اینکه از طرف حراست سازمان و یا رئیس سازمان ممکن است مورد بازخواست قرار می گیرند.من مانده ام افرادی که به طرفداری برخواسته اند، به چه جهت خود را معرفی نمی کنند.خوب شما اگر صادق هستی و دلسوز خودتان را معرفی کنید.شما که در حمایت ایشان هستید.
...
نهایتا یرای اینکه به شما آسیبی نرسد، در وزارت علوم و یا دانشگاه الزهرا فضا زیاد است.شما را با خودشان می برند.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.




نظرسنجی

هدف، محتوا و فرایند مصاحبه های گزینش داوطلبان حرفه معلمی در ایران تا چه اندازه معتبر و با معیارهای علمی سازگار است؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

 سامانه فیش حقوقی معلمان

سامانه فیش حقوقی معلمان بازنشسته

سامانه مراکز رفاهی

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور