صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

بازنشسته ها که برای پاداش پایان خدمت برنامه ریزی داشته اند ( ازدواج و اشتغال و جهیزیه فرزندانشان) مجبور می شوند وام با سود زیاد بگیرند،تاخیر در پرداخت پاداش بازنشسته ها در رونق بانک ها خیلی موثر است

بازنشسته | خراسان جنوبی

پاداش بازنشستگی فرهنگیان

نماینده ولی فقیه در آمریکای لاتین: بدترین ربا را در جامعه رواج دادیم که بسیاری از گرفتاری‌های جامعه از ربا منشأ می‌گیرد.http://reba.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%88%d9%84%db%8c-%d9%81%d9%82%db%8c%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%af%d8%aa%d8%b1/
حقوق های نجومی و کارانه های آن چنانی و تبعیض و بی عدالتی پس اندازهای بعضی ها را افزایش می دهد لذا تمایل دارند که با رونق بانک ها و سودهای 15 درصدی که دریافت می کنند همچنان بر پس اندازهایشان افزوده شود. چنین است که ظلم مضاعف و مضاعف و مضاعف و مضاعف ....می شود.(معنی لغوی ربا هم اضافه شدن است) پرداخت به موقع مطالبات نیز در تضاد با رونق کارت های اعتباری و رونق بانک ها قرار می گیرد. مخصوصاً بازنشسته ها که برای پاداش پایان خدمت برنامه ریزی داشته اند ( ازدواج و اشتغال و جهیزیه فرزندانشان ) مجبور می شوند وام با سود زیاد بگیرند، تاخیر در پرداخت پاداش بازنشسته ها در رونق بانک ها خیلی موثر است.
وام و کارت اعتباری می تواند مشکللات را کم کند مشروط به اینکه مثل اکثریت کشور های دنیا با سود کم باشد (قرض الحسنه باشد)
شرط اول در پیشرفت و اصلاح امور صداقت و دلسوزی و خدا ترسی است. چرا ما از خدا نمی ترسیم و نسبت به بهره بانکی و استثمار ( ربا) که به شدت حرام است و نهی شده بی تفاوت هستیم؟
ام الفساد (ربا) یعنی سود بدون کار و زحمت و ریسک و بدون پرداخت مالیات اگر ریشه کن شود همه امور درست می شود و کشورمان چنان پیشرفت می کند که نیازی به خام فروشی نخواهد بود ، حتی کشورمان قادر خواهد بود بدون هیچ مشکلی واردکننده مواد خام مثل نفت باشد. کشوری ثروتمند داریم با این همه ذخایر و ثروت خیلی سریع می توانیم پیشرفت کنیم.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

خوانده شده: 745 دفعه چهارشنبه, 03 شهریور 1395 10:16

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور