صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

پاسخ وزیر آموزش و پرورش در مورد تبدیل معلمان پیمانی 89

معلمان پیمانی 89 | تهران

پاسخ وزیر آموزش و پرورش در مورد تبدیل معلمان پیمانی 89

آقای فانی با حضوردر برنامه ی تیتر شبکه ی خبر مورخ 1394/6/3به تشریح عملکرد دوساله ی وزارت آموزش و پرورش پرداخت . همچنین در پاسخ به این سوال که معلمان پیمانی 89 کی تبدیل وضعیت می شوند گفتند پس از هشت سال مانند دیگر کارکنان دولت تبدیل وضعیت می گردند.

حال جای یک سوال باقی می ماند وقتی عالی ترین مقام یک وزارت خانه از قانون بی اطلاع باشد پس باید از چه کسی انتظار داشته باشیم طبق قانون عمل کند.

این قانونی که دکتر فانی از آن حرف زد در سال 86 و با اجرای قانون خدمات کشوری منقضی شد و از بین رفت. طبق قانون خدمات کشوری مصوب مجلس نیروهایی پیمانی شاغل در مشاغل حاکمیتی باید پس از سه سال به رسمی آزمایشی تبدیل وضعیت شوند و در مشاغل تصدی گری تا پایان خدمت باید پیمانی بمانند.

حال با این دید که آموزش وپرورش حاکمیتی است  ، همکاران ما در یزد تبدیل وضعیت شدند و الان دوسال هست رسمی هستند و ما پس از انتظار زیاد در قبال پاسخگویی وزارت ، حال وزیرمان از قانونی حرف می زند که دیگر وجود ندارد.

دوستان همت کنید و حداقل اعلام کنید به مسئولان قانونی که وجود دارد و همکاران ما پس از سه سال طبق آن قانون تبدیل وضعیت شدند.

دوستان مطمئن باشید قانون (هشت سال )دیگر وجود خارجی ندارد. می توانید از معاونت انسانی ریاست جمهوری سوال کنید. من هنوز در فکر این که چگونه عالی ترین مقام یک وزارت خانه از قانون بی اطلاع است مانده ام.

خوانده شده: 3688 دفعه پنج شنبه, 05 شهریور 1394 09:33

نظرات بینندگان  

پاسخ + 0 0 --
علی 1397/07/15 - 20:50
باسلام
درمورد تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی ازمایشی معلمان سال سال۸۹(که آزمون داده اند)وباتوجه به بخشنامه سازمان امور استخدامی چراتبدیل وضعیت انجام نمی شود.(لازم به ذکر است که آموزش وپرورش حاکمیتی است)باتشکر
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1397/12/09 - 18:05
باسلام من وهمکارانم استخدام پیمانی بهمن 91 هستیم و حالا باگذشت و الان با گذشت بیش از شش سال همچنان پیمانی مانده ایم . استخدام رسمی ما که از لحاظ حقوقی بار اضافه ای را بر دوش دولت نمیگذارد چون حقوقمان با رسمی تقریبا یکی است پس چرا دولت فکری به حال تبدیل وضعیت ما نمی کند . همکاران حق اتدریس ما باسه سال سابقه در حال استخدام رسمی هستند . این تفاوت اصلا انصاف نیست .من خودم سابقه حکمم 13 سال می باشد خواهشمندم فکری به حال وضعیت ما کنید.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور