صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

شیرزاد عبداللهی / همکار گروه صدای معلم

در قضیه فیش های نامتعارف پای پنج وزیر آموزش و پرورش گیر است!

صندوق های بازنشستگی شرکت نفت در زمان ریاست علیرضا علی احمدی پرداخت نامتعارف داشته اند /علی احمدی وزیر اسبق آموزش و پرورش در سمت رییس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی وزارت نفت چقدر حقوق و پاداش گرفته/ شعار حاجی بابایی برای گرفتن دست معلمان و نشاندن آنها بر قله عملی نشد و معلمان به ته دره فقر سقوط کردند/ حاجی بابایی از دست احمدی نژاد، نشان افتخار همراه صد سکه بهار آزادی معادل 167 میلیون تومان پاداش گرفت/ نشان افتخار و سکه ها را بدون برگزاري مراسم و تشريفات و مخفيانه دادند /حاجی بابایی: بنده هم مشمول پاداش 100 سکه از طرف احمدی‌نژاد شدم و تنها این هدیه مختص به من نبود/ حاجی بابایی باید سکه ها یا معادل ریالی آنها را به خزانه (بیت المال ) برگرداند/ حاجی بابایی لیست افرادی که از او سکه دریافت کرده اند را منتشر کند/ توزیع سکه بین جان نثاران و مریدان نوعی معامله پایاپای برای خرید محبوبیت است / حسین مظفر و مرتضی حاجی با رانت رفاقت ، از سال 92 عضو هیات امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان شده اند/ مظفر و حاجی به عنوان عضو هیات امنا و عضو شورای سیاست گذاری صندوق ، نقش نظارتی و اجرایی دارند اما ساکت نشسته اند/ مرتضی حاجی که مخالف حقوق های غیر متعارف است چرا از اختیارات قانونی خود به عنوان عضو هیات امنا  برای شفاف سازی صندوق  استفاده نمی کند / علی اصغر فانی وزیر فعلی آموزش و پرورش، همزمان رییس هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان است/ غندالی مدیرعامل کنونی صندوق، حقوق  17 میلیونی را انکار می کند/عضو فراکسیون امیدمجلس: " صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از ۳۰ میلیون تومان به مدیران خود پرداخت می‌کند." / فانی ،مرتضی حاجی و بطحایی سرنوشت خود را با مدیران شرکت های زیر مجموعه صندوق ذخیره و غندالی  گره نزنند

فیش های حقوقی نجومی و وضعیت آموزش و پرورش و سهم وزرای آموزش و پرورش در فیش های نامتعارف

وقتی داستان فیش های حقوقی غیر متعارف را دنبال می کنی پای 5 وزیر آموزش و پرورش به صورت مستقیم و غیر مستقیم به میان می آید. یک نماینده عضو کمیسیون قضایی مجلس، به ایلنا گفت : "در یکی از صندوق‌ های بازنشستگی شرکت نفت در سال ۸۸ ، پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی تصویب و پرداخت شده است که این مبلغ را باید با درنظر گرفتن تورم در این سال‌ها محاسبه کرد که به نرخ امروز بسیار هنگفت خواهند بود."

محمود احمدی نژاد در دولت دوم خود حمیدرضا حاجی بابایی را جانشین علیرضا علی احمدی کرد. چندماه بعد طی جکمی از سوی سید مسعود میرکاظمی وزیر نفت ، آقای علی احمدی به سمت عضو و رییس هیأت رییسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت منصوب شد.

علی احمدی به عنوان وزیر آموزش و پرورش که سابقه ریاست بر دانشگاه پیام نور را در کارنامه خود داشت بیشتر به عنوان یک چهره دانشگاهی شناخته می شد. وی در بهمن 88 ، از سوی وزیر نفت به عنوان رییس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی شرکت نفت منصوب شد. علی احمدی از 30 بهمن 86 ، پس از برکناری محمود فرشیدی از سوی رییس جمهور وقت به عنوان وزیر انتخاب شد و تا پایان دولت اول احمدی نژاد این سمت را برعهده داشت. آقای علی احمدی احتمالا باید پاسخ گوی اخبار مربوط به حقوق و پاداش نامتعارف هیات مدیره و مدیرعامل صندوق های بازنشستگی شرکت نفت در دوره مدیریت خود باشد.  

علی احمدی در بهمن ماه سال 90 از سوی رستم قاسمی وزیر جدید نفت برکنار شد و سردار احمد وحید دستجردی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان رئیس جدید هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت معرفی شد. اکنون این سوال در میان برخی معلمان مطرح است که آیا علیرضا علی احمدی به عنوان وزیر اسبق آموزش و پرورش در دوره ای که رییس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی وزارت نفت بوده ، چقدر حقوق می گرفته ؟ سهم او به عنوان رییس ، از پاداش های هیات رییسه چقدر بوده است و اگر نرخ تورم را لحاظ کنیم ، به پول امروز در این دوسال چقدر حقوق و پاداش گرفته است؟ 

نفر بعدی ؛ حمیدرضا حاجی بابایی است که از سال 88 تا 92 ، وزیر آموزش و پرورش کابینه دوم احمدی نژاد بود. مردی که قبای وزارت آموزش و پرورش را فقط برازنده اندام خود می دید. در دوره حاجی بابایی بزرگترین تراژدی اقتصادی معلمان به وقوع پیوست در مدت کمتر از دوسال قیمت دلار از 900 هزار توان به 3500 تومان رسید و کارکنان دولت و سایر حقوق بگیران ، قدرت خریدشان به یک سوم کاهش پیدا کرد. یعنی ارزش واقعی یک میلیون تومان پول سال 89،  در پایان دولت احمدی نژاد به 350 هزار تومان سقوط کرد. هر چند پولدارها از این جهش قیمت ارز و تورم 40-50 درصدی سود فراوان بردند اما اقشار حقوق بگیر خاکسترنشین شدند. رویای حاجی بابایی برای گرفتن دست معلمان و نشاندن آنها بر قله نقش برآب شد و معلمان به ته دره سقوط کردند.

احمدی نژاد در ماه های آخر ریاست خود به وزرای کابینه خود نشان افتخار داد. یکی از این نشان ها به حمیدرضا حاجی بابایی تعلق گرفت. حاجی بابایی نشان درجه یک گرفت و همراه با نشان ، رییس جمهور  100 سکه بهار آزادی هم به او داد. اعطاي نشان درجه يك و درجه دو نيازمند برگزاري مراسم و پخش از تلويزيون است اما اين خبر اين قدر قبيح بود كه بدون برگزاري هرگونه مراسم و تشريفاتي اين نشان‌ها را مخفيانه دادند !

حالا حاجی بابایی ادعا می کند . ارزش پولی سکه ها طبق گزارش خبرگزاری فارس معادل 167 میلیون تومان بوده است. وزیر سابق آموزش و پرورش در رابطه با هدایای احمدی‌نژاد به وزرایش گفت: "بنده هم مشمول پاداش 100 سکه از طرف احمدی‌نژاد شدم و تنها این هدیه مختص به من نبود."

حاجی بابایی که در روزهای گذشته در رابطه با حقوق های نامتعارف با توپ پر و حالت تهاجمی به میدان آمده بود با افشای قضیه سکه ها ،  در لاک دفاعی فرورفت. حاجی بابایی ادعا کرد که این سکه را تبدیل به نیم سکه کرده و در بین همکاران خود تقسیم کردم. حاجی بابایی اگر این پاداش را مکروه و یا حرام می دانست و یا آن را با شعارهای پاک دستی و ساده زیستی دولت احمدی نژاد در تضاد می دید، یا باید از گرفتن 100 سکه امتناع می کرد و یا آن را به خزانه دولت بر می گرداند.

احمدی نژاد از جیب خودش این بذل و بخشش را نکرده بود بلکه آن را از خزانه برداشته بود. اگر هم توی رودربایستی گیر کرده بود بعدا باید سکه ها یا معادل وجه آنها را به خزانه دولت ( بیت المال ) بر می گرداند. اینکه پول بیت المال را را به عنوان گنج باد آورده بین اطرافیان خود تقسیم کند کار درست و اصولی نیست.

فیش های حقوقی نجومی و وضعیت آموزش و پرورش و سهم وزرای آموزش و پرورش در فیش های نامتعارف

اگر آقای حاجی بابایی برای مستندسازی، بهتر است که لیست افرادی را که از او سکه دریافت کرده اند منتشر کند ، اولا معلوم می شود که واقعا سکه ها را تقسیم کرده است. ثانیا با بررسی اسامی دریافت کنندگان سکه معلوم می شود که چه کسانی مشمول دریافت سکه و نیم سکه شده اند؟ برخی سیاست مداران  برای حفظ حواریون و آدم های خود باید به آنها پول و سکه و امتیاز می دهند. اینکه یک فرد پول بیت المال را بین اطرافیان و مریدان خودش برای خرید وفاداری تقسیم کند نوعی معامله و سرمایه گذاری است. در پای همین پست ها جان نثارانی حضور دارند که خود را ذوب در حاجی بابایی معرفی می کنند و به طور اتوماتیک و غیر منطقی از ایشان و احمدی نژاد حمایت می کنند ، احتمالا این افراد در دوره وزارت حاجی بابایی از مواهبی مانند پست مدیریتی و بذل و بخشش های نقدی برخوردار بوده اند و الان هم مشغول انجام  وظیفه خود هستند.

دو وزیر بعدی آموزش و پرورش که غیر مستقیم به بحث حقوق های نا متعارف ناخواسته سنجاق شده اند، آقایان حسین مظفر و مرتضی حاجی هستند. این دو  وزیر پیشین با رانت رفاقت با وزیر فعلی آموزش و پرورش ، از سال 92 عضو هیات امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان شده اند. موسسه ای با شرکت های تو در تو و روابطی غیر شفاف و اعضایی که بیش از 90 درصد جامعه 950 هزار نفری فرهنگیان را شامل می شود. آقای غندالی در یک گروه تلگرامی گفت که حسین مظفر و  مرتضی حاجي علاوه بر عضویت در هیات امنا ، عضو شورای راهبردی و سیاست گذاری صندوق  هستند. بر این اساس  این دو نفر  هم به عنوان عضو هیات امنا و هم عضو شورای سیاستگذاری صندوق ، نقش نظارتی و اجرایی دارند. این دو نفر مسئولند و باید در رابطه با دستور صریح رییس جمهور برای افشای حقوق های نامتعارف و شفاف سازی اقتصادی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

پنجمین  و آخرین وزیری که نام او به پرونده حقوق های نا متعارف پیوند خورده است آقای علی اصغر فانی وزیر فعلی آموزش و پرورش است که همزمان ریاست هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان را هم به عهده دارد. صندوقی اسرار آمیز با حدود ده هزار میلیارد تومان سرمایه . در حالی که شهاب الدین غندالی مدیرعامل کنونی صندوق، حقوق  17 میلیونی را انکار می کند و معتقد است که هاضمه معلمان توان هضم حقوق مدیران صندوق را ندارد  ، یک نماینده  وابسته به فراکسیون امیدمجلس می گوید: "درحالی که حقوق معلمان و فرهنگیان کشور در بهترین حالت به دو میلیون تومان در ماه نیز نمی‌رسد،صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از ۳۰ میلیون تومان به مدیران خود پرداخت می‌کند." وظیفه هیات امنای صندوق نظارت و کنترل صندوق است. امروز این سوال در بین فرهنگیان برجسته شده است که واقعا در صنودق ذخیره چه می گذرد؟

پیشنهاد من به آقای فانی این است که قبل از اینکه دستگاه های نظارتی دیگر وارد داستان شوند خودش پیشقدم شود و با تشکیل یک هیات مستقل و متخصص و غیرجناحی ؛ مساله حقوق های نامتعارف مدیران صندوق را شفاف سازی و اعلام کند. این رشته سر دراز دارد و تا انتخابات 96 ریاست جمهوری ، افکار عمومی را قلقلک می دهد.

غندالی در شفاف سازی رفوزه شد. او  فقط تکذیب کرد و در مورد حقوق خودش و نیز حقوق و پاداش مدیرعامل شرکت مروارید عددی ارائه نداد با این بهانه که هاضمه معلمان هر چه او بگوید را نمی تواند هضم کند. اما حالا نماینده عضو فراکسیون امید از حقوق های 30 میلیونی سخن می گوید. برای من شگفت انگیز است در حالی که رییس جمهور می گوید در قضیه فیش حقوقی با کسی عقد اخوت نبسته ام ، افرادی مانند فانی ، مرتضی حاجی و سیدمحمد بطحایی سرنوشت خود را با مدیران عامل شرکت های زیر مجمووعه صندوق ذخیره گره بزنند.

فیش های حقوقی نجومی و وضعیت آموزش و پرورش و سهم وزرای آموزش و پرورش در فیش های نامتعارف

 


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شنبه, 26 تیر 1395 13:46 خوانده شده: 4199 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +40 -6 --
جلیل 1395/04/26 - 14:57
احسنت بر شما جناب شیرزاد ولی کو گوش شنوا مثلا با این گونه افراد تا این لحظه چه برخوردی شده؟فقط یکی دونفر برکنار شدند که ظاهرا پدر پست دیگری مشغول به کار هستند با این گونه افراد باید به عنوان سارق و دزد بیت المال رفتار کرد
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/04/26 - 22:41
وزیران آ پ کلا ضعیف بودن به غیر از حاجی بابا احمدی که ویرانه آپ رو می خواست صندوق هم باید در مجلس تحقیق و تفحص بشه بفروشن به نو کیسه های سرمایه دار خیال همه راحت بشه
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1395/04/27 - 05:39
فانی حیا کن وزارتو زها کن
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 21:58
دولت با افراد متخلف در رده های بالا برخورد کرده از جمله مدیران عامل بانکها و بیمه ها و شرکتهای دولتی . برخوردها باید ادامه یابد. اما مهم تر از آن اصلاح قوانین و آیین نامه ها است. قرار است قانون مدیریت خدمات دولتی که مهلت اجرای ان تمام شده با رفع نواقص به مجلس فرستاده شود. اما این کارها حواس مردم را از دزدی ها و چپاول اموال دولتی در دوره احمدی نژاد منحرف نخواهد کرد. نکته مهم تر این است که حقوق های نامتعارف در قوای دیگر و همه نهادها وجود دارد و نباید فقط آن را در چارچوب قوه مجریه محدود کرد. مطلبی که به این نوشته مربوط است تخلفات مالی حاجی بابایی و علی احمدی است. حاجی بابایی 100 سکه معادل 167 میلیون به عنوان پاداش گرفته و ظاهرا بین مدیران ودوستان خودش تقسیم کرده . او حق بذل و بخشش اموال دولتی را نداشته و باید این پول را برگرداند . علی احمدی هم باید روشن کند که در شرکت نفت چقدر حقوق و پاداش گرفته است.
پاسخ + 0 0 --
سعیدی 1395/04/31 - 08:22
برای همه ی فرهنگیان معلوم است که در صندوق ذخیره چه می گذرد . یک عده از کنار سادگی و بی اطلاعی معلمان به نان و نوای حسابی رسیدند . راه حل فقط انصراف معلمان از این صندوق است . پول خود را در جای دیگر سرمایه گذاری کنید ؛ سودش بیشتر است و خدا هم راضی تر. مظلومی که راه را برای ستم ظالم باز می کند ، در پیشگاه خدا باید جوابگو باشد . من سه سال پیش انصراف دادم .
پاسخ + 0 0 --
تقوي 1395/05/08 - 21:31
داداشم، فيش نجومي اقاي اميرحسين رضايي كلج، شوهر دختر اقاي فاني را اگر جرات داريد، منتشر كنيد
پاسخ + 0 0 --
بهداد 1395/05/08 - 23:49
رسوايي براي اقاي فاني:
حقوق ماهانه داماد اقاي وزير اموزش وپرورش در صندوق ذخيره فرهنگيان در سال ٩٣ ، حدود ١٦ ميليون تومان بدون اضافه كاري و تسهيلات و كارانه و .....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/24 - 10:56
ارتباط اقاي ش برادرزن اقاي فاني با صندوق ذخيره چيست؟
چرا ايشان مرتبا به صندوق تردد مي كند؟
نقش ايشان در چاپ كتابچه هاي صندوق چيست؟
ازتباط ايشان با قايم مقام صندوق ذخيره اقاي ش ک نشانگر خوبي براي كشف فساد سازمان يافته در خاندان ...فاني است
پاسخ + +28 -2 --
جامعه بی هویت 1395/04/26 - 15:37
شیری که خوردی حلالت باد اقای شیرزاد واقعا مرد هستی اینها همشون دستشون تو یه کاسه هست چون حاجی کمتر بهش میرسه مخلف فانی هست وگرنه فانی حاجی هست وحاجی فانی
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:05
من چیزی در باره تخلف مالی مرتضی حاجی و فانی و مظفر نگفته ام. عرض بنده این است که اینها به وظایف نظارتی خود در ارتباط با صندوق عمل کنند. اما موضوع 100 سکه پاداش حاجی بابایی محرز است و اینکه ادعا می کند سکه ها را بین حواریون خودش تقسیم کرده چیزی از قباحت موضوع نمی کاهد. تخلفات صندوق بازنشستگی شرکت نفت هم در زان مدیریت علی احمدی وزیر اسبق اتفاق افتاده . تقاضای من این است که ایشان که به عنوان چهره ای دانشگاهی شناخته می شد روشنگری کنند و میزان حقوق و پاداش خودش را در دوسالی که رییس صندوق بوده را اعلام کند. با فرمایش شما در مورد اینکه همه دزند و سروته یک کرباس اند و دستشان توی یک کاسه است موافق نیستم. ما باید دقیق و بر اساس سند حرف بزنیم.
پاسخ + +27 -1 --
سید محمد حسن حسینی 1395/04/26 - 15:44
من که سردار عرصه آموزش این مملکت حساب میشم (دکترای تخصصی آموزش دارم با بیش از بیست سال سابقه تدریس) دو ملیون و دویست میگیرم و وقتی به این ریا کاران مفسد انتقاد می کنم حتی در آموزش و پرورش هم که رسمی هستم (مشهد) به من کلاس نمیدهند - چه رسد به دانشگاه و ... - تا امثال من را مایه عبرت دیگران کنند تا....
پاسخ + 0 0 --
حسین پور 1395/04/26 - 20:14
امثال شما را رسما و علنا قربانی می کنند تا ما و مردم ستمدیده جرات نکنیم خطوط قرمز را درنوردیم....
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:10
ضمیر مرجع اتهام شما باید مشخص باشد . نمی شود همین طوری گفت که همه ریاکار و مفسد هستند. ضمنا آموزش و پرورش دستگاه نظامی نیست که سردار داشته باشد. باید دقت کنیم از اصطلاحات نظامی در بحث های آموزش و پرورش استفاده نکنیم. مثلا عده ای کارکنان را به صف و ستاد تقسیم می کنند که کاملا اصطلاحاتی نظامی است. امیدوارم شما مقداری سازنده برخورد کنید و مسئولان آموزش و پرورش مشهد هم قدر شما را بدانند.
پاسخ + 0 0 --
سید محمد حسن حسینی 1395/04/28 - 12:36
آقای شیرزاد عزیز! در این شرایط همه چیز را که نمی شود بی پرده وسط کشید. از شما انتظار می رفت که ورای خطوطی را که من نوشته ام بفهمید. "تنها" هدف من از بکار بردن کلمه سردار این بود که ذهنها به سرداران سپاه سوق داده شوند - تا امثال شما راجع به فیشهای حقوقی آنها هم صحبت کنید و.... وگرنه با امثال من در آموزش و پرورش مشهد مثل جزامی ها برخورد میشود. البته من ترسشان را درک می کنم.
پاسخ + +18 -1 --
بازنشسته94 1395/04/26 - 15:56
با سلام سال احر خدمت (سي ام)بدون اجازه از حقوقم کسر کردند و در عين دژدي فقط همان مبلغ را واريز کردند دريغ از يک ريال سود.لعنت خدا.....
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:16
اشتباهات اداری را نباید به حساب دزدی گذاشت. ضمنا طبق مقررات اداری به معوقات سود تعلق نمی گیرد. ما نباید موضوع مشخصی مثل تقاضای شفافیت در صندوق ذخیره را آنقدر به این ور و آنور بکشانیم و گسترش بدهیم که اصل موضوع در این میان گم شود. یک وقت ما می خواهیم تخلیه روانی بشویم می گوییم "اینها همه دزد و فاسدند و مملکت بخو بخور است." چهارتا فحش هم ضمیمه می کنیم . این جوری به هیچ جا نمی رسیم. اما اگر همه روی این متمرکز بشویم که در صندوق ذخیره شفاف سازی شود می توانیم مدیران را به پاسخگویی وادار کنیم. خواسته های ما باید مشخص باشد.
پاسخ + +23 -1 --
معلم 1395/04/26 - 15:56
امروز آنقدر شرمنده خودم شدم که چرا اینقدر منفعل وبی جرات شدیم
راستش یک صف طولانی برای شکر به قیمت 2600 تومان که تا چند روز پیشتر قیمتش خیلی کمتر بود
چرا صف . چون تو بازار آزاد 3200 تومن هست
یعنی هر طور دلشان میخاهد با ملت رفتار میکنند
این هم شد مدیریت این هم شد حاکمیت فقط فکر خودشان هستند نمی دانم ...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:21
واقعا توی صف ایستادن برای خرید کالا به قیمت دولتی تحقیر کننده است. تمام اینها از تبعات اقتصاد دولتی و رانتی است. ذات اقتصاد دولتی یعنی دو نرخی شدن کالا . یک قیمت ، قیمت دستوری دولت است و قیمت دیگر قیمت بازار سیاه . عده ای هم از این تفاوت قیمت به رانت های میلیاردی دست می یابند. نهایت این وضعیت به شرایطی مانند ونزوئلا ختم می شود.فروشگاه های خالی و صف های بی پایان و پول ملی که ارزش خود را کاملا از دست داده است. آنهم کشوری که روی دریایی از نفت قرار دارد.
پاسخ + +17 -3 --
ناشناس 1395/04/26 - 15:59
فانی مظفر را هیت مدیره صندوق ذخیره قرار داده.!!!!
واقعا از عجایب روزگاره.فانی خودش رو اصلاح طلب و یا حداقل خود را اصول گرا نمیدونه, ولی میاد مظفر رو که بعد از حوادث ۸۸ به شدت به رییس دولت اصلاحات رو کوبید و با کمال بی شرمی وزارت خود در کابینه خاتمی رو ننگی دانست, در سمت هیت مدیره صندوق قرار داد.
منظور اینکه فانی یک دو رو و نون به نرخ روز است. دوست قافله و رفیق دزد شده است.
از این شخص امکان هیچ خیری برای دیگران به ویژه معلمان نخواهد بود.
فانی و امثال غندالی نو کیسه هایی هستند که در کمال بی شرمی از معلم مظلوم میزنند و میخورند.
نهایت ...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:24
روابط فانی و مظفر بسیار قدیمی و مربوط به اوایل انقلاب است. فانی و مظفر در مجتمع غیرانتفاعی جماران واقع در منطقه 11 شریک هستند. از نظر سیاسی کمی با هم تفاوت نگاه دارند . فانی به اصلاح طلبان نزدیک تر است . اما چارچوب فکری هر دو تقریبا شبیه هم است.
پاسخ + +7 -12 --
اسماعیل 1395/04/26 - 16:45
همکارانی که به آقای غبداللهی اتهام طرفداری از فانی را می زدند چه پاسخی دارند؟
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1395/04/26 - 22:42
اسماعیل جان واقعا این طرفداری برات اثبات نشده!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:31
من به نظرات دوستان احترام می گذارم و به همین دلیل به کامنتها پاسخ می دهم . برخی از دوستان خیلی تلاش کردند که در پایین نوشته های من فضای دوقطبی فانی - حاجی بابایی ایجاد کنند اما بعدا خودشان متوجه شدند که نه بنده و نه آقای پورسلیمان و دوستان دیگر مانند آقای شهسوارزاده ذوب در شخص یا جریان خاصی نیستیم و یکی از آنها عذرخواهی هم کرد. آدمی که خودش را در شخص دیگری ذوب کند و یا زیر پرچم این وزیر و آن وزیر سینه بزند خیلی زود لو می رود و اعتبار خودش را از دست می دهد.
پاسخ + 0 0 --
معلم شرکتی 1395/05/01 - 21:48
خیلی با حالی یعنی واقعا نمیفهمی بهتون اثبات نشدع چیز به این واضحی در شگفتم
پاسخ + +16 -2 --
بنده خدا 1395/04/26 - 16:55
یه ضرب المثل قدیمی میگه درسته توخونه کدخدا گردو فراوونه امایه حساب کتابی هم پاش هست!حالا باید بگیم توصندوق ذخیره فرهنگیان پول فراوونه ولی متاسفانه هیچ حساب وکتابی پاش نیست برهمه کلاهبردارا حلال ومباحه !وبرخود اعضاحرام حرام است
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:40
ما نباید اتهام دزدی و کلاهبرداری به افراد بزنیم . مگر اینکه سند و مدرک داشته باشیم.روشنگری بله! غوغاسالاری و شلوغ کاری نه ! در مورد صندوق ذخیره تقاضای شفاف سازی و انتشار اطلاعات حقوق و مزایا و پاداش مدیران شرکتهای متعلق به صندوق خواسته ای قانونی و مشخص است.
پاسخ + +13 -4 --
مریم 1395/04/26 - 17:03
آفرین و هزاران آفرین بر این صراحت در گفتار…
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:40
ممنونم.
پاسخ + +9 -2 --
علی 1395/04/26 - 17:37
سلام
جناب اقاي غندالي بهتر بود با شركتهايي زير پوشش خود كه صندوق در انها سرمايه گذاري كرده بيشتر اشنا ميشديد جهت اطلاع شما شصتا سهمي در پتروشيمي مرواريد ندارد و شركت تاپيكو جزو سهامداران ان شركت است و از شما كه داراي دو عضو در هيات مديره انشركت و مدير عامل هم از عوامل شما هستند بعيد است كه وضعيت شركت را ندانيد هر چند انتظار ميرفت كه صندوق بعنوان سهامدار اكثريت اطلاعات شركت در سال گذشته طي مديريت اقاي غندالي را در سايت خود ميگذاشت مانند دوره مديريتهاي قبلي ولي با مراجعه به سايت => ادامه در كامنت بعد
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:46
زیر پستهای من دعوایی بین موافقان و مخالفان آقای جوکار درگیر شده که ظاهرا طرفین دعوا برخی از کارکنان شرکت مروارید هستند که با نام معلم بازنشسته و فرهاد و علی حرفهایشان را می زنند. بنده آقای جوکار را نمی شناسم و هیچ نظری به نفع یا ضرر ایشان نداده ام. فقط از آقای غندالی سوال کردم حالا که می فرمایید مبلغ یک میلیارد تومان حقوق و مزایای آقای جوکار کذب است، مبلغ صحیح را اعلام کنید. ایشان هم جواب ندادند چون اعتقاد دارند هاضمه معلمان این عدد را هر چه باشد نمی تواند هضم کند. الان هم من فقط خواهان شفافیت و اعلام لیست حقوق و مزایا و پاداش مدیران صندوق در سه سال اخیر هستم.
پاسخ + +10 -2 --
علی 1395/04/26 - 17:38
ادامه از كامنت قبلي=>
اقاي غندالي را در سايت خود ميگذاشت مانند دوره مديريتهاي قبلي ولي با مراجعه به سايت تاپيكو ديده ميشود كه سهم صندوق فرهنگيان در مرواريد ٤٦درصد و مالكيت صندوق درداراييهاي انشركت ٩٣٠ ميليارد تومان است و سهم سود سال ٩٤ صندوق ٧ ميليارد تومان يعني ٦ دهم درصد يعني فاجعه اقاي مدير بهتر نيست كه اين هم دارايي را كه دست چند بازنشسته زبار در رفته نفتي سپرديد و انها براي خود دكاني درست كرده اند و خود و اقوامشان را از خوان ان بيكران بهره مند ميسازند رو راست بياييد به معلم ها بگيد بازدهي كه ميتوانيد داشته باشيد شش دهم است خودتون بياييداموالتان را مديريت كنيد كاش قدرت داشتيد بازدهي سنوات گذشته را كه پز انرا ميدهيد را هم كنار كار خودتان بگذاريد ببينيد واقعا ماهي بقول خودتان ١٤ ميليون حق شماست يا بايد يه چيز هم بدهيد
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:50
این فرمایشات ممکن است درست یا غلط باشند . حرف بدون سند و مدرک را نمی توان پذیرفت. جملاتی مانند این "... انها براي خود دكاني درست كرده اند و خود و اقوامشان را از خوان ان بيكران بهره مند ميسازند" از ارزش اطلاع رسانی شما به شدت می کاهد و نشان می دهد شما با برخی افراد مشغول تسویه حساب هسنید.
پاسخ + +12 -1 --
علی 1395/04/26 - 17:40
اقاي غندالي ميشه بفرماييد اين مدير با سابقه پتروشيمي را كه مدت زيادي است بازنشسته شده و قبل از بازنشستگي حدود پانزده سال به علت بي كفايتي خانه نشين بوده و دور دريافتي داشته را چجوري كشف كرديد و به فكر احياي ايشون افتاديد واقعا خدا خيرتون بده كه مدير ها را از افسردگي نجات ميديد وبراشون شرايطي را فراهم ميكنيد كه دوباره از صفر شروع كنند بالاخره رسالت اموزش و پرورش همينه
جمعي دعا گوي شما هستند
بالاخره خداي معلمها بزرگه نميگذارد از بي پولي مشكلي براشون پيش بياد بايد درس اقتصاد مقامتي را عملا تجربه كنند
از طرف اقوام تشكر ويژه داريم
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:51
فرمایشات شما در این کامنت بیشر متلک گویی است و ربطی به روشنگری ندارد.
پاسخ + +12 -1 --
ناشناس 1395/04/26 - 17:58
... وزرا علی احمدی... بود که تمام مزایا رو از آ. پ حذف کرد
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:52
دوست عزیز بحث بر سرعملکرد علی احمدی نیست. سعی کنیم هنگام بحث در باره یک موضوع روی آن موضوع تمرکز کنیم.
پاسخ + +15 -1 --
علی 1395/04/26 - 18:38
باید موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان و شفاف سازی آن را بیشتر پیگیر بود و به این جور نوشته ها ادامه داد. لازم است فعالیت صندوق به چالش کشیده شود.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:54
و اضافه می کنم دوستان دیگر هم بنویسند و تلفن بزنند به صندوق و حتی کسانی که امکانش را دارند به دفتر صندوق بروند و خواستار شفافیت شوند.
پاسخ + +9 -1 --
بازنشسته فریب خورده 1395/04/26 - 19:38
اقای شیرزاد عزیز خیلی دوست دارم بدونم چرا دیگه حرفی از پاداش بازنشستگان 93 زده نمیشه البته گفته شده ولی با توجه به اهمیت موضوع خیلی کمرنگ و در حاشیه مطرح میشه،ااخه ما باید کجا دردمونو بگیم چرا پولمونو نمیدن،؟چکار کنیم؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/26 - 20:12
گفته شده از اول مرداد 95 باقی مانده 93 پرداخت میشه و از شهریور 94 شروع میشه به پرداخت ...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/26 - 20:14
صندوق ذخیره بعد از گذشت این همه سال و سرمایه ماهانه 800 هزار فرهنگی ....هیچ کمکی به معیشت فذهنگیان کشور نکرده است ...حالا هم سهم دولت قطع شده ...بهتر است حسابرسی و منحل شود ...چون فقط عده ای مدیر بازنشسته دارند از این سرمایه ها سو استفاده می کنند
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 08:22
بازنشسته فریب خورده عزیز ! امیدوارم حرف ناشناس که گفته احتمالا از اول مرداد 95 باقی مانده 93 پرداخت میشه راست در بیاد و پاداش شما را پرداخت کنند . فکر کنم بعد از گرفتن پاداش روحیه شما بهتر می شود و به مسایل دیگر هم توجه نشان می دهی . فعلا دل و دلبر شما پاداش است و دیگر هیچ !
پاسخ + +13 -1 --
ناشناس 1395/04/26 - 19:49
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی...!!
قصه معلمان و فانی و رفقا..
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 22:56
فانی وزیر آموزش و پرورش و رییس هیات امنای صندوق است. ما از ایشان انتظار داریم قبل از ورود سازمانهای ناظر به قضیه خودش با تشکیل هیاتی لیست حقوق و مزایا و پاداشهای مدیران شرکتهای تابعه صندوق را اعلام کنند.
پاسخ + +11 -1 --
فرهنگی 1395/04/26 - 21:03
به قول آقای پور سلیمان مدیرانی برای تمام فصول.
و
وزیرانی برای تمام فصول
مدیرعاملانی برای تمام فصول
نمایندگانی برای تمام فصول!

تنها راه همه فصلی شدن, زد وبند و باند بازیه.
آقایون و خانم های همه فصلی این راهها رو حفظند مثل کف دستشون مبشناسن.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 23:02
آقای پورسلیمان که این تحلیل را دارد تسلیم وضع موجود نشده و از راه های قانونی از جمله از طریق همین رسانه برای تغییر وضع تلاش می کند. شما هم می توانید از هر طریقی که می توانید با مدیریت های رانتی و محصور در دایره بسته مخالفت کنی . اما اگر بگویی فایده ای ندارد و دست روی دست بنشینی به دوام همان مدیران مادام العمر و رانتی کمک کرده ای .
پاسخ + +13 -1 --
ابوالفضل 1395/04/26 - 21:29
نمکه گندیده خب جرات داشته باشین قید دوزار سود رو بزنین انصراف بدین ببینید چطور دنبالتون دو میزنن
...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 23:03
انصراف راه حل مناسبی نیست. اعضا باید خواستار تشکیل هیاتی مستقل برای بررسی تاریکخانه صندوق شوند.
پاسخ + +10 0 --
تقی 1395/04/27 - 00:09
درژاپن رسمه اگر مسولی کارش را ضعیف ویابد انجام دهد خودکشی میکند چون مفید برای جامعه نبوده ....
به کدام جرم ودزدی رسیدگی شده ,,کجا اباد شده ,مشکل کی روحل کردند
به بهانه...
از خدا بی خبرها ?نفرین باد وخداوند جزایی سخت دهد به همه انها ,,,
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/27 - 23:06
این حرفهای کلی و نفرین کردن ها و حتی دشنام دادن ها موثر نیست. مدیران بی لیاقت دوست دارند یک عده به آنها بد و بیراه بگویند تا به مقام بالادستی خود نشان دهند و بگویند مخالفین ما یک عده آدم بیسواد و غیر منطقی و احساساتی هستند.
پاسخ + +8 -2 --
عبدالله حقگو 1395/04/27 - 02:55
سلام

درودبرشما جناب شیرزادبااین مطلب زیبا وروشنگر.


گرحکم شود که مست گیرند
درشهرهرآنچه هست گیرند

اینجامعلوم میشودچراوزیران آ پ که خود فرهنگی بوده اند چرا درمسند وزارت ففرهنگیان رافراموش میکنند
وچون ۹ود بغیراز درآمد وزارت دارای بادآورده های اینچنینی هم هستن پس دغدغه مال ندارندودرک بازنشسته مظلوم با یک سوم خط فقررا ندادند.
سکه های پنهان،حقوق وپاداشهای مصوب خود برای خود و.چندپستی وبودجه های پیداوپنها ملیاردی.
حتما نماز هم میخوانند( البته درجمع ) والاخلوص درعبادت با حرفه غارت منافات دارد.

موفق باشید
یاحق
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 08:32
ممنون از لطف شما جناب حقگو .
پاسخ + +11 -2 --
حسيني 1395/04/27 - 07:55
100 سكه فقط حاج بابايي نگرفت ، تعداي از وزرا نيز گرفتن ، ظريف هم 100 سكه براي كاسبي برجام گرفت و اقتصاد تغيير نكرد ، 100 سكه حاج بابايي علنا اعلام شد ولي حقوق فاني ، بطحائي ، غندالي شفاف سازي نمي شود.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 08:40
ظریف کجا صد سکه گرفت ؟ کو سندش؟ حاجی بابایی صد سکه را خودش اعتراف کرده . موضوع تخلف در صندوق بازنشستگی شرکت نفت را هم یک نماینده مجلس گفت. همین جوری روی هوا نمی شود حرف زد و کسی را متهم کرد. پرسش از آقای حاجی بابایی این است سکه ها را به کی داده ؟ تحت چه ضوابطی سکه ها را توزیع کرده؟ انتشار لیست کسانی که از حای بابایی سکه گرفته اند خیلی مسایل را روشن می کند. رفتار حاجی بابایی فقط با منطق رابین هود قابل قبول است. حاجی بابایی باید این سکه ها را به خزانه دولت بر می گرداند نه اینکه آنها را بین حواریون خودش تقسیم می کرد.
پاسخ + 0 0 --
معلم شرکتی 1395/05/01 - 21:51
خیلی باحالی ظریف چون شجاعت اعتراف نداشت سکه نگرفته؟مگه مبشه مگه داریم چرا چناح بازی تمام پول بیت المال رو میکشن بالا بعد چشم ندارن ۱۶۰تومن اضافه فروردین رو بدن مقرری برداشت میکنن بعد میلیونی میکشن بالا تازه اینا لو رفتن بقیه اون ۹۰۰واندی کیه
پاسخ + +15 0 --
یونس 1395/04/27 - 08:43
اقای غندالی با سلام
یک سوال از محضر شما دارم .
مدیر عامل پتروشیمی مروارید (جوکار) بارها توی صحبت هاش گفته اغلب 180 نفری که اورده تو مروارید به اجبار بازرسی صندوق ذخیره فرهنگیان بوده . آیا شما به بازرسی لیست دادی که باید جذب مروارید بشن و آنجا کار کنند یا خودشون بابت مواردی دارن اینجوری از مدیرعامل مروارید (جوکار) امتیاز میگیرند؟ لطفا شفاف بفرمایید
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 08:41
همین کامنتها نشان می دهد که در شرکت مروارید مسایلی و اختلافاتی هست. این مسایل باید شفاف سازی بشود.
پاسخ + +14 0 --
ناشناس 1395/04/27 - 09:13
مشت نمونه خروار است اقای مدیر عامل پتروشیمی مروارید دانش آموخته غندالی و طاهری هست و شما فقط یک فیش از ایشون دیدی آقای عبداللهی بقیه موارد رو لطف کنید ایمیل خودتون رو ببینید و اگر واقعا دلسوز فرهنگیان هستید اونها رو انتشار دهید و اطلاع رسانی کنید فکری به حال این تخلفات کنید و یک کمپین راه بندازید و اطلاع رسانی کنید تا همه ببینن این دزدی ها رو که فیش حقوقی مدیر عامل کمترینش هست تمامی مناقصات و معاملات با زد و بند واگذار میشه به قوم و خویش ها و آشناهای ... در وهله اول بعد غندالی و خود مدیر عامل مروارید.وگرنه چرا باید شرکت مروارید که چهل و نه درصد سهامش متعلق به فرهنگیان هست و سال های گذشته چهار صد میلیارد سود داده امسال پانزده میلیارد سود بده؟این کاهش سود شدید عجیب نیست؟مگه این سود متعلق به فرهنگیان نیست؟چرا آقای غندالی ککشم نمیگزه و با وقاحت تمام میگه من انقدر سود توزیع کردم چه سودی؟ یکی بهش بگه آقای غندالی ...خودتی ما رو مثل خودت فرض نکن. مروارید که چیزی نیست اساتید خبره ی فساد در صندوق هستن. بزودی ریز و درشت همه ی برنامه هاتون برملا میشه
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 08:49
دوست عزیز اگر واقعا شما خواستار بیان یک سری واقعیت در مورد شرکت مروارید هستید با این ادبیات نتیجه معکوس می گیرید. من هیچ نظری در باره فرمایشات شما ندارم. اما روش انتقاد این نیست که شما انتخاب کرده اید. من دوسه تا ایمیل از کارکنان شرکت مروارید دریافت کردم که به نظر من سندی از تخلف در بین آنها نبود . اینکه ما یک کپی بدون امضا را برای کسی بغرستیم و ادعا کنیم که این سند تخلف است برای من قابل فهم نیست شاید دلیلش ضعف من در مسایل حسابداری و حسابرسی است. ضمنا شما ظاهرا اسناد خود را برای نهادهای نظارتی فرستاده اید. قطعا آنها خبره هستند و چیز مهمی باشد حتما واکنش نشان می دهند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/28 - 16:26
اینکه سهام شرکت از 1500 تومان به 210 تومان رسیده و یا اینکه جوکار از پتروشیمی بوشهر و کیمیای پارس و مروارید همزمان حقوق میگیره به حساب صندوق یا اینکه سود چهارصدمیلیاردی رسیده به 15 میلیارد تخلف نیست؟ نکنه پاداش هم داره ؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/28 - 20:47
دوست عزیز بنده از کیمیای پارس مدرک دریافت حقوقی از جوکارنداشتم و وچاقعیت حتی نشنیدم که برای جناب عبداللهی بفرستم و همچنین امار سود شرکت رو اما مدارک مفید دیگر برای ایشان ارسال کردم شماهم اگر این اسناد رو دارید بفرستید برای ایشون و ما درک میکنیم که ایشون قدرت اجرایی و نظارت بر این موضوع را ندارند توقعی هم نداریم اما قطعا توجیه و اگاه ساختن ایشان که یک فرهنگی روشنگر و دارای بیان صریح می باشد وخواستار شفاف سازی است در این زمینه مفید است...
پاسخ + +14 0 --
ناشناس 1395/04/27 - 09:31
قابل توجه آقایان غندالی، طاهری، جوکار ما پرسنل مروارید یک پکیج کامل از اسناد دزدی های انجام شده در این شرکت تهیه کردیم و آن را به بازرسی و دیگر نهادهای مرتبط تحویل میدیم شما هم بشینید و مشغول صدور تکذیبیه های مسخره شید ببینید به کجا میرسید ما دروغگو هستیم قبول ولی بازرسی و دیوان محاسبات را چی میگید؟
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 08:49
آفرین به این می گویند یک کار اساسی .
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1395/04/27 - 09:54
با سلام خدمت دست درازان محترم صندوق به بیت المال باید بگیم که اندفعه ر دیگه کور خوندید که بتونید از این فسادهای افشأ شده فرار کنید تا قله ی قاف هم برید بچه های مروارید دنبال شما هستن و نمیزارن این اموال دزدی به راحتی از گلوی شما پائین بره
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 08:50
این حرفها نوعی رجز خوانی برای تضعیف روحیه طرف است.
پاسخ + +7 -7 --
ناطق 1395/04/27 - 10:10
تو اموزش و پرورش یک مرد بود و اونم اقای دکتر حاجی بابایی و تمام.هر چی ازش انتقاد کنید یک ذره از مردانگیش کم نمیشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/27 - 14:19
خوب پس فهمیدیم که شما هم یکی از اونایی هستی که از این حاجی سکه گرفتی
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 08:57
جناب ناطق شعور و دانش مدیریتی و احساس مسئولیت برای یک وزیر مهم تر است. تعریف مرد و مردانگی هم کشدار است و هم باعث سوء تفاهم می شود. شما حق دارید از حاجی بابایی ستایش کنید اما تعریف کردن از یک وزیر با تعابیر فرهنگی و آموزشی بهتر و متناسب با شان فرهنگی شما است. راستی گرفتن 100 سکه به ارزش 167 میلیون تومان هم بخشی از مردی و مردانگی ایشان بود؟
پاسخ + +10 0 --
رشید 1395/04/27 - 10:10
عزیز من نگو این حرف ها رو الان آقای جوکار میاد پیگیری حقوقی میکنه و به قول خودش ما رو میکنه درس عبرتی برای دیگران :-) البته ای کاش پیگیری حقوقی بشه و دروغگو وجاعل های واقعی شناسانده بشن به مردم کسی که خودش تخلف کرده از قانون و پیگیری حقوقی میترسه دوستان در بیان نظرات خود و واقعیت واهمه ای نداشته باشید متخلفین باید ترس از قانون داشته باشند
پاسخ + +9 0 --
اصغر 1395/04/27 - 12:33
اللهم العنهم جمیعا ، اصلا مدیر یا مسول یا وزیر لایق تو این مملکت پیدا میشه که حالا دارید باهم مقایسشون میکنین؟؟؟؟!!! موضوع خیلی ریشه دارتر از این حرفاس....!! فکر کنم تنها راه اینه که دولت از فرصتهای پسابرجام استفاده کنه وچندتا وزیر بروز و آپدیت شده از اروپا برای خودش دست و پا کنه یا حداقل سفارش ساختشو به چین بده ،هرچی باشه ازاین فسیل مفتخور و اون بطحایی دروغگو نالایق بهترن.......:
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/04/27 - 18:01
بله .
همین کارو باید بکنن, روزگاره قحط الرجاله!
مثل دوران بعد از مشروطه که مجلس ناچار شد مورگان شوستر امریکاییو برای سامان دادن به وضع گمرکات دعوت به کار کنند.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 09:01
این فرمایشات از روی نا امیدی است و به درد تخلیه انرژی منفی می خورد. اما نکته این است که بعد از مدتی متوجه می شوید که فحش دادن و متلک گفتن و نیش و کنایه هیچ تاثیری بر حاکمان ندارد آن وقت است که انرژی منفی تخلیه نمی شود و در داخل ذهن شما متراکم می شود و خدای نخواسته به افسردگی دچار می شوید.
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/05/03 - 12:15
محتوای این حرفها فقط نیش و متلک گفتن به مدیران نیست ،،شاید نتوانیم روی مدیران و حاکمان اثر بگذاریم ،اما میتوانیم روی خودمان اثر بگذاریم آنوقت مدیران هم ناخواسته متاثر میشوند. مثلا میتوانیم عضو صندوق ذخیره نشویم راه را بر بخور بخور مسولینشم ببندیم. میتوانیم تا صبح در حوزه های صندوق رای ، رای کسانی را که بعد از انتخاب شدن به فرهنگیان پشت میکنند نشماریم.. میتوانیم ضمن خدمت های فروشی را نخریم و کاسبیشان را مختل کنیم تا بفهمن که با معلمی طرف هستند که آگاه شده است
پاسخ + +3 -2 --
حسيني 1395/04/27 - 13:15
تكذيب بهترين راه حل است.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 09:02
تکذیب خالی فایده ندارد. به تعویق انداختن مساله است. وقتی شما به دانش آموز می گویی این کلمه را غلط نوشته باید صحیح آن را به او نشان بدهی .
پاسخ + +6 0 --
منوچهر 1395/04/27 - 13:29
... وزیر در طول تاسیس وزارت اموزش و پرورش فانی است جای تاسف برای روحانی تدبیری است که رییس ستاد قالیباف مخالف دولت اصلاحات و تدبیر را وزیر اموزش و پرورش قرار داده تا برای خودش بدبین تولید کند اگر روحانی دور بعد انتخاب نشود مطمئن باشید از اموزش و پرورشی ها بخصوص معلمان شکست خورده است
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/28 - 09:05
تا جایی که من خبر دارم فانی در ستاد قالیباف نبوده . در سال 88 مسئول شاخه فرهنگیان ستاد مهندس موسوی بود و در سال 92 هم از روحانی حمایت می کرد. فانی از نظر سیاسی در حدفاصل اصولگرایان و اصلاح طلبها ایستاده و کلا انسان محتاط و محافظه کاری است.
پاسخ + +9 0 --
ناشناس 1395/04/27 - 14:21
فروردین که رفت به حساب دولت. میگن قراره معوقه اردیبهشت هم پرداخت نشه تو این ماه..!
واقعا عدالت و تدبیر و امید از سر و روی این دولت نجومی میباره!!
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/04/27 - 23:14
فوقالعاده ویژه وحق التدریسها رو هم ندادن
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/04/27 - 23:15
بطحائی حق التدریسهاروبده
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1395/04/27 - 17:28
قول سرخرمن میدن الان میگند از اول مرداد پاداش 93 رو میدن . فعلا سر کاریم خدا لعنت کند مسولین دروغگو را
پاسخ + +2 -3 --
معلم 1395/04/27 - 22:40
واستين روحانى مخواد گزارشش رو به ملت بده. چقد کم صبرين شماها (گريه)
پاسخ + +5 0 --
سعیداوی 1395/04/28 - 00:17
بنازم به مردم ترکیه
پاسخ + +6 0 --
املی 1395/04/28 - 10:42
مردم ترکیه چگونه وچرا چرا از اردوغان حمایت کردند مسولین ما یاد بگیرند
پاسخ + +9 0 --
یونس 1395/04/28 - 12:46
سلام آقای غندالی با محبت .
این آقای میرزازاده تو صندوق چه کاره است و چقدر ارزشمنده که جوکار ( مروارید) پسرشو چهار پنج ماه است آورده تو مروارید ماهی بیست میلیون بهش میده ؟ اصلا یه جوان بیست و پنج ساله ماهی بیست میلیون تومان میخواد چکار ؟ آیا به نظر شما این ظلم به بقیه نیست؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/28 - 15:04
اقای یونس چند روزپیش کشیک ارشد آقای ع . خ و سرشیفت محترم آقای جانپناه که جدیدا اومدن از اراک و اقای جوکار مثل نیروهای دیگرش ایشون هم بدون سابقه مفید آورد توی شرکت به اتاق برد اومدن و بچه ها رو سرزنش کردن که چرا بر علیه آقای مهندس عزیز جوکار کامنت میزارید توی سایت های خبری و خجالت بکشید و اینجور افراد فلان میشن و بیسار...
شما هم لطف کنید کامنت نزارید که این دوستان نیان یقه ما رو بگیرن و مواخذه کنن...
اینجا شده شعبه دوم اراک...
پاسخ + 0 0 --
یونس 1395/04/28 - 15:47
ما میاییم ظلم و ستم نا روایی که داره بهمون وارد میشه رو میگیم و فلان میشیم و بیسار پس آقای جوکار که اینجا رو کرده شعبه دوم و با فرغون نفر اضافه میکنه به مروارید چی میشه ؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/28 - 20:55
ما مخالف نفر وارد کردن نیستیم به این شرکت اما نکته قابل تامل این است که آقای غلامرضا جوکار نفراتی که هیچ کاربردی ندارند به این شرکت آورده و سمت های بی پایه و اساس برای آنها نیز تعریف کرده و بیشترین حقوق را به این افراد می دهد در صورتی که خود جوکار بیش از صد بار اعلام کرده این شرکت ورشکسته است پس چرا باید چنین هزینه هایی به مروارید تحمیل شود؟چرا این اشخاص هیچکدام حتی یک روز سابقه کار هم ندارند و همه همشهری واقوامش هستند و اکثریت نسبت به سمت خود بی سواد هستند و این افراد حاشیه سازترین افراد شرکت هستند و فقط به دنبال نابود کردن نفرات قدیمی هستند
پاسخ + +2 0 --
رضا 1395/04/28 - 23:59
مدیرعامل دارایی صندوق را 10000میلیاردتومن گفته اگه این پول سپرده شه توبانک20درصد قبل و15درضدحالا 880هزارعصو میشه ماهی 150000الی220000تومن اینو یکی براما روشن کنه
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/04/29 - 13:23
اگه این کارانجام بدن وسپرده کنند سود بیشتری به اعضا میرسه
ولی اون موقع اقاییون هیت ریسه پاداش میلیاردی باچه بهانه ای
باخودشون تجویز کنند
پاسخ + +3 0 --
رضا 1395/04/29 - 00:05
وقتی ماچنین پول هنگفتی دراختیار غندالی گذاشتیم حق داره بگه هاضمه مامشگل داره ازماس که برماس (گریه)
پاسخ + 0 0 --
معلم ناکام 1395/04/29 - 13:29
بهترین راه درخواست اعضا برای شفاف سازی درآمد صندوق اگه جواب ندادن حذف عضویت در صندوق اینقدر میخورن که تازه از بازنشسته هاممیخوام پولشونو نگیرن تاسهم اقاییون بیشتربشه
پاسخ + +9 0 --
ناشناس 1395/04/29 - 09:26
خبر جدید....بدستور آقای صفدرعلی اسدی رئیس هیئت مدیره و همچنان جوکار و طاهری تکذیبیه حقوق یک میلیاردی جوکار از وب سایت شرکت پتروشیمی مروارید حذف شد. خودشون دیدن که چه سوتی دادن با این تکذیبیه و کار از کار گذشته حذفش کردن تا بیشتر ابروشون نره. همچنین تمام اعلامیه های عزل و نصب مدیران هم پاک شده تا کسی مطلع نشه که مدیرانی که جلوی این راهزن های سرگردنه را گرفتند در حال اخراج هستند.
پاسخ + 0 0 --
حمید 1395/04/29 - 12:00
تابلو شده ... نمیدونن دارن چکار میکنن البته دو روز قبل از سایت حذف کردن
پاسخ + 0 0 --
هومن 1395/04/30 - 14:32
یک سوال دارم دوستان لطفا نظراتشونو بیان کنن .
آیا غندالی با آوردن وزیر آموزش و پرورش جهت افتتاح پروژه به منطقه جنوب کشور موفق میشود وی را از استیضاح نجات دهد و اعتباری برای خود نزد ایشان کسب نماید و پوششی برای ضعف مدیریت خود تامین کند ؟؟
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1395/05/01 - 17:17
شما فقط گیر دادید به فیش حقوقی مدیران رده بالا حکومت

در حالی که تمام کارمندان وزارت نفت ماهانه 20000000تا30000000 حقوق در ماه می گیرند

این چه عدالتی است
پاسخ + 0 0 --
سجاد 1395/05/02 - 03:01
سلام...لطف کنید اگر مطلبی راجب حقوق معلمان دارید با ایمیل بفرستید تا داخل نشریه بزنیم....و یا مقایسه حقوق فرهنگیان عزیز و زحمت کش کشور با حقوق بگیرای نجومی ک واسه پول هیچ زحمتی نمیکشن..ممنون
پاسخ + 0 0 --
سجاد 1395/05/02 - 03:03
سلام لطف کنید اگر مطلبی راجب حقوق فرهنگیان و یا مقایسه با حقوق بگیرای نجومی دارید ایمیل کنید..واسه نشریه بزاریم..ممنون
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/02 - 15:56
اقای سجاد ایمیلتون بدید تا اسناد برایتون بفرستیم
پاسخ + +1 0 --
محمدرضا 1395/05/04 - 01:59
اقاي شيرزاد عبداللهي
ايا خبر داريد دريافتي داماد اقاي فاني (رضايي كلج) از شركتهاي وابسته به صندوق ذخيره فرهنكيان بالاي ٤٠ ميليون است
از رييس محترم جمهور خواهش مي كنم در اقدامي شجاعانه اقاي فاني را به خاطر چپاول اموال و سرمايه هاي فرهنگيان توسط داماد و برادرزنش عزل كند تا مرحمي بر زخمهاي فرهنكيان باشد ، خانم اقاي فاني هم در تمام سفرهاي خارجي وزير با پول بيت المال همراه است و خوب است بدانيد دو اين سفرها يك نفر در خدمت ملكه و بانوي اول دربار براي خريد و .... است
پاسخ + +1 0 --
معلم زیرخط فقر 1395/05/04 - 16:57
سلام

نمازفروشان غارتگرتنه آبروی حکومت راازبین نبردند.
دنیا مارا بخاطر ایرانی بودنمان مسخره میکند.
ترس دلهای همه راخورده.
ترکیه ،عراق ،فرانسه و...باکوچکترین فسادمالی حکومت بلافاصله بافریادهای خود افسار دولت راتنگترمیکنندتادولتیان بفهمند که دولت دست نشانده ووکیل مردم است نه صاحب اختیاروقیم مردم.
همین رامیدانستندکه شیران را روی مین فرستادند تامشتی روباه لانه مرغ را راحت قورت دهند.
خاک برسرملت بی عرضه ای که بزرگترین منابع طبیعی وجوان خاورمیانه راداردوجزءداراترین کشورهای جهان است ولی فقر درخانه ان لانه کرده.
دزدها مثل سگ برای استکباردم تکان میدهند تاآبروی اسلام واعتقادات این ملت راازبین ببرند.
بخدا این غارتگران مامورسازمانهای جاسوسی هستنوگرنه مسلمانی وح النا هیچ سنخیتی باهم ندارد.
تمام متخلفین مالی ایران نه ازروی نیازبلکه بخاطر خوشخدمتی به شیطان بزرگ اموال ایران راغارت میکنند.
رهبرحکم به حرام ودن چنان ۰قوق آپاداشهایی دا.
پس مرگ برحرامخوار
مرگ برمدافع حرامخوار
مرگ برحامی حرامخوار
مرگ برراضی به عمل حرامخوار
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/05/08 - 11:54
آقای عزیز این کشورها آزادی بیان دارن مردم را به خاطر گفتن حقیقت محبوس وشکنججه نمیکنند
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/05/09 - 12:09
ایکاش برای یکبار هم که شده به وضعیت پرداختهای غیر متعارف حقوق و مزایا به کارکنان و مدیران شرکت ملی نفتکش ایران که نه تنها از دریافت حقوق ریالی غیر متعارف بلکه جهت دیده نشدن ارقام در صورتحساب و سندهای پرداختی اشان از دلار امریکا را بعنوان جایگزین انتخاب و انرا تحت عنوان حق ماموریت حتی در سفرهای شکلاتی به مناطق مختلف ایران دریافت میکنند.
کار انهم از نوع شکلاتی در ایران و دریافت حق ماموریت دلاری و به صورت دلار نقد به صورتی که در سند حقوق دریافتی ثیت نگردد.
پاسخ + 0 0 --
منحل باد صندوق 1395/05/09 - 23:27
باشرف است آنکس که انسان باشد و بين آشغال ها نان پيداکند،
تا آنکس که‌آشغال باشد و بين انسانها نان پیدا کند.
پاسخ + +2 0 --
کلهری 1395/05/12 - 19:49
موضوع فیش‌های حقوقی نمونه‌ای از پروژه نفوذ است

حقوق ماهانه کارمندان وزارت نفت که هر کدام 20برابر سایر کارمندان حقوق میگیرند هم حتما به دست دشمنان اسلام تهیه و تنظیم شده است هیچ کس هم این نمی داند که حقوق این افراد ماهانه 20تا30میلیون تومان است

تا کی می خواهیم مردم را گول بزنیم و به مردم خود دروغ بگوییم

حتما این حرفها راهم سانسور کنید و انرا منتشر نکنید

چون نفوذ دشمن است و ازادی بیان نداریم

هزاران جوان پاک مملکت جان خود را در جبهه و در جنگ از دست دادند و شهید شدند که ما ازاد باشیم و به دیگران وابسته نباشیم

انها رفتند که عدالت در مملکت اسلامی باشد

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور