صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

جواد بابازاده ( رها )/ عضو شورای نویسندگان صدای معلم

نقدی بر عملکرد پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی : پاشایی دعوت صدای معلم را برای گفت و گو بی پاسخ گذاشت !

گروه استان ها و شهرستان ها/ علی رغم قول مساعد مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برای گفت و گو با صدای معلم ( این جا ) ؛ اما ایشان به وعده خود عمل نکرده و این دعوت را تاکنون و پس از گذشت حدود دو ماه بدون پاسخ گذاشته است .

« پاسخ گویی » عنصر لاینفک مدیریت اثربخش و کارا و از ویژگی های مدیران دولت تدبیر و امید است .

در این راستا ، « جواد بابازاده » از اعضای شورای نویسندگان صدای معلم عملکرد مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی را به نقد کشیده است .

تمام همکاران و فرهنگیان در سراسر کشور  می توانند با ارسال مطالب و یادداشت برای « صدای معلم » عملکرد مدیران مناطق و مراکز خود را به صورت مستدل و منطقی نقد کنند .

انتقاد از عملکرد جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی  « جعفر پاشایی » بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال گرای روحانی و تغییر فضای سیاسی کشور ، به عنوان چهره ای که همسو با سیاست های دولت شناخته می شد جایگزین « فیروز رضایی » مدیر کل ۸ ساله دولت احمدی نژاد شد .

با گذشت بیش از دو سال از مدیریت پاشایی  می توان عملکرد او را بهتر بررسی و نقد کرد . شاید جدی ترین نقدی که بر عملکرد او وارد است نحوه عزل و نصب های پاشایی در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  است .

بسیاری از کارشناسان و معلمان ،عزل و نصب مدیران مناطق و نواحی و معاونین اداره کل از منظر علم مدیریت را بسیار شبهه برانگیز  ارزیابی می کنند و این عزل و نصب ها را بر اساس سلیقه و روابط شخصی و تاثیر عوامل خارج از آموزش و پرورش می دانند.

به عنوان نمونه فردی در عرض نزدیک به یک سال  مدیریت سه جای متفاوت ( دو ناحیه از تبریز و معاونت مدیرکل ) را بر عهده داشته است یا فرد دیگری  پس از ریاست کوتاه مدت یک ناحیه تبریز به ریاست ناحیه دیگری از تبریز انتخاب می شود .

سوال این جاست دلایل این نوع عزل و نصب ها چیست ؟

آیا این افراد توان برنامه ریزی  در مناصب خود را خواهند داشت ؟!

مسله دیگر در خصوص عزل و نصب ها، انتصاب برخی از بستگان نزدیک پاشایی بعد از مدیر کل شدن او به سمت های مدیریتی است. اگر چه ممکن است که این افراد بر اساس شایستگی منصوب شده باشند ولی کشف این شایستگی ها  در دوسال اخیر این شائبه را در اذهان به وجود می آورد که شاید رابطه ی خویشاوندی این افراد در این انتصاب ها بی تاثیر نبوده است .

مورد دیگری که در زمان مدیریت پاشایی عامل اعتراض و نارضایتی معلمان شده است وضیعت نقل و انتقالات و مدیریت نیروی انسانی است به طوری که در دو سال اخیر نقل و انتقالات معلمان تک مرحله ای بوده و شمار جابه جا شدگان مورد اعتراض معلمان بوده است ، نقل و انتقالات اضطراری حذف شده است و جای تاسف و تعجب آنجاست که برخی از معلمان بعد از پایان دوره نقل و انتقالات، از طرق مختلف و غیر شفاف انتقال یافته اند .

بحث نگهداشت معلمانی که سابقه ی خدمت آنها به پایان رسیده است مسله ی مورد مناقشه دیگری است که در مواردی موجب نارضایتی معلمان شده است .

آنها معتقدند  اداره کل در این زمینه سلیقه ای برخورد کرده است؛ رابطه سرد پاشایی با تشکل ها و فعالین صنفی موجب شده است که ارتباط مطلوب و مقبولی بین مدیر کل و فعالین صنفی و تشکل ها برقرار نشود و فعالین صنفی با تردید به عملکرد و ادعاهای پاشایی بنگرند.


در حالی که با تغییر دولت و فضای سیاسی کشور وضیعت تشکل های معلمی بهتر شد و فانی و نوبخت با تشکل ها و نمایندگان آنها و فعالین صنفی و رسانه ای جلسات متعددی برگزار کرده اند پاشایی تنها یک بار پس از تجمعات اعتراضی سال گذشته معلمان با نمایندگان معلمان معترض جلسه ای مشترک برگزار کرد و در آن جلسه مدعی شد که مطالبات را پیگیری و گزارش پیگیری ها را در جلسات بعدی ارایه خواهد داد که هرگز جلسه ی بعدی برگزار نشد !

  نکته ی قابل تأمل این که همزمان با تجمعات معلمان که پاشایی نیز در آن حضور یافت و به سخنرانی پرداخت حراست ها نیز معلمان را احضار می کردند و به آنها تذکر می دادند که اجازه شرکت در تجمعات را ندارند و برخی معلمان مدعی هستند به دلیل شرکت در تجمعات برخی فرصت های شغلی از آنها گرفته شد ، با این وجود پاشایی مدعی است که اگر او مقابل برخورد ها را نمی گرفت برخوردها می توانست  شدیدتر باشد ! 

آقای پاشایی با رسانه ها و اهل رسانه میانه چندانی ندارد به طوری که مصاحبه و گفت و گوی تخصصی از پاشایی پیرامون مسایل آموزش و پرورش با رسانه های مستقل مشاهده نمی شود .

در راستای این امر گروه صدای معلم ( سخن معلم سابق) دو مورد درخواست کتبی برای برگزاری جلسه پرسش و پاسخ داشته است تا سوالات و نقدهای معلمان مطرح شود .

با وجود موافقت ضمنی و شفاهی هنوز تاریخ معینی برای انجام آن اعلام نشده است .

امید است که مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با سعه صدر به انتقادها توجه کند و موجبات اعتلاء و ارتقا آموزش و پرورش این استان  فراهم گردد.

شنبه, 07 فروردين 1395 20:31 خوانده شده: 4232 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +25 0 --
بازنشسته مهر93تبریز 1395/01/07 - 21:12
پاشایی ورضایی هردوازمنطقه هشترودبوده وهردودرظلم به فرهنگیان وبازنشستگان سنگ تمام گذاشتندوبعداز18ماه بازنشستگی چه اقدامی برای احقاق حق وپاداش ومطالبات بازنشستگان فرهنگی انجام داده؟هیچ کاری انجام نداده وبرای ... تاکنون حتی پیگیری وقول مساعدت نیزنداده؟
پاسخ + 0 0 --
یک معلم منتظر 1395/01/08 - 09:22
باسلام
از آقای فانی تا به حال عملکرد مثبتی در زمینه آ.پ ندبده ایم چه برسد به منتصبانشان .همه فکر و ذکر فانی و عواملشان سعی در برخوردهای عوام فریبانه وکنترل نامحسوس دهه ی شصتی دارند آقای روحانی که این وزیر محترم را معزول نمی فرمایند نمایندگان محترم هم که هیچ معلومه امیدمان به دولت بعدی بدون وجود فانی . نعمت زاده .نوبخت و امثلهم است این مثلث های برمودا چه شباهتی به هم دارند
پاسخ + +20 0 --
مهم نیست 1395/01/07 - 23:59
شاید گفتن این سخن در اینجا کمی خوب نیست ولی لازمه بگویم بنده از دبیران تقریبا موفق یکی از شهرهای آذربایجان شرقی ام با مدرک دکتری .اوائل انتصاب جناب پاشایی به مدیریت کل استان،ایشان به نوعی سعی در جذب فکری معلمان موفق جهت برون رفت مشکلات آموزشی و پرورشی استان مان بودند ولی اینک نه تنها اصلا به فکر و ایده معلمان اهمیت نمی دهند بلکه به نوعی سعی در تخریب معلمان ایده پرداز استان هم هستند . از خداوند توفیق اعتنا به این سازمان را از ایشان خواستاریم.
پاسخ + 0 0 --
ماحمود 1395/01/10 - 23:04
جناب پاشایی بر حسب سیاستهای جناحی اقدام میکنند و بس . مثال : در انتصاب مدیر آموزش و پرورش سراب ، چشم بسته از لیست نفره منطقه ، یکی را منصوب کردند و تیشه به ریشه فرزندان این مرز و بوم اسلامی زدند . ای خدا فریاد رسی باید
پاسخ + 0 0 --
مدیر 1395/01/11 - 23:26
این فرد را خودش انتخاب نکرد به دستور ح-م انتخاب کرد
پاسخ + +23 0 --
بازنشسته مهر93تبریز 1395/01/08 - 10:17
...مروجان ظلم وستم درکشورودرآموزش ؟پرورش یک ظلم ملی جاری است و... این جریان مدیرکل ....رهبرمعظم ورودنکندفاجعه ای درپیش است.
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93تبریز 1395/01/08 - 14:10
مرگ برجریان حجتیه ای وفراماسونری وجریان ظلم هدفمند
پاسخ + +4 -15 --
یک معلم بی غل و غش 1395/01/08 - 11:17
والا من در برخی محافل شنیده ام که این آقای بابازاده هم به دنبال انتقال خودش و کسب فرصت هایی بوده که با تمکین به قانون و دست رد اداره کل استان مواجه شده و لذا قلم به تخریب و زیر و رو کردن عملکرد آموزش و پرورش برداشته است که به نظرم دور از وجهه و شان یک معلم است... آقای جاواد رها از شما هم برای معلمان کاری صاخته نیست چون به فکر منفعت شخصی خودتان هستید
پاسخ + 0 0 --
یک معلم منتظر 1395/01/08 - 19:04
بالاخره شماها که پاسخ گوی عملکردتان نیستید ودر این سایت دنبال پاک کردن ردپاهایتان هستید ولی این شیوه جواب نمیده لطفا همکار فرهنگیییی محترم یکطرفه صحبت نکنید همه آقازاده ها را میشناسند آقازاده که چه عرض کنم به خدا قسم وزارت ما چیزی برای نوش کردن نداره برید جاهای دیگه آخه اخبی آبجی مال یتیم که خوردن نداره
پاسخ + 0 0 --
جواد بابازاده رها 1395/01/09 - 00:07
بزرگوار فکر نمی کنم من بقدری معروف و مشهور باشم که مسایلم در محافل معلمان مطرح و گفت و گو شود حالا این اولین مقاله من در مورد عملکرد اقای پاشایی بود این معلمان در محافل پیش بینی کرده بودند ؟؟ من هر کس هستم خوب حالا شما بجای نیت خوانی مستند و مستدل بفرمایید کدام بخش مقاله و نقدها ایراد دارد ؟ به دوستان اداره کل بالاخص مشاورین جوان سلام برسانید و بفرمایید اگر مقاله کامل نبود انشالله در نوشته های بعدی جزیی تر و کامل تر مینویسم
پاسخ + 0 0 --
ماحمود 1395/01/10 - 23:01
خیلی بی غل و غشی . معلومه
پاسخ + +16 -1 --
صابر 1395/01/08 - 11:26
اگه شما یه حرف راست از فانی شنیدید از منتصبین او هم می شنوید. اقای فانی همش دروغ گفت فقط دروغ نمی دونم کدومشو بگم از پنج شنبه ی بدون کیف وکفشش یا تیم اقتصادیش ؟ یا افزایش حقوق معلمای ابتدای؟ یا بهبود بیمه طلایی بدون دندونش ؟ یا بهبود معیشت معلماش ؟ یا رتبه بندی 300 هزار تا 800 هزارش؟یا بلاتکلیف ی قانون رتبه بندی بعد مهرش ؟ یا چهار مرحله کمک هزینه رفاهی تا اخر سالش ؟ یا وام کم بهرش . دست شما درد نکنه صدای معلم که میشه اینجا حرف زد سبک شد ما که خسته شدیم از فانی شما چطور صدای معلم؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/01/08 - 19:53
صدای معلم که چهره واقعیش رو با دفاع جانانه از فانی در برابر نماینده ها نشان داد و مانع از استیضاحش شد این سایت هم یکی مثل فانی تا حالا دیدید یه گفتگوی چالشی با فانی ترتیب بده ؟؟؟ مصاحبه ها فرمالیته و با حضور شهسوارزاده که نماینده فانی است صورت میگیرد سایتی که از بهرین وزیر تاریخ آموزش و پرورش انتقاد اما از بدترین وزیر دفاع کند معلوم است که چه کسانی هستند
پاسخ + +16 -1 --
ناشناس 1395/01/08 - 11:44
اموزش و پرورش به بن بست رسیده و همه این موضوع را میدانند از وزارت خانه تا ادارت کل تا مناطق کار خاصی برای انجام دادن ندارند ..کار فقط در مدارس است که مثل گذشته پویا و دقیق در حال انجام است که بهایی بدان داده نمی شود
پاسخ + +10 -1 --
بازنشسته 94 1395/01/08 - 12:47
آقایی پاشایی حق دارد باصدای معلم مصاحبه کند چون انقدر... نمی تواند پاسخگو باشد
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/01/08 - 19:55
البته پاشایی اشتباه کرد با صدای معلم مصاحبه نکرد چون این سایت با مدیران کل منصوب فانی مصاحبه کاملا فرمالیته و فرمایشی ترتیب می دهد اگه میومد حتی شهسوار زاده بهش در پاسخ ها کمک هم می کرد و در آخر سر هم با روی شادمان روانه دفترش میشد
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1395/01/08 - 15:07
صدای معلم محترم مطالبی که در مقاله مطرح شد در مورد مدیران همه استانها کم بیش مشترک است وبقول اقاس عبداللهی مدیریت رانتی است که در مقابل سر سپردگی وبله قربان گویی وروابط با نمایندگان مجلس وغیره دارد واصلا اصل شایسته سالاری وتوانمندی مورد توجه نیست
پاسخ + +2 -16 --
معلم ناحیه دو تبریز 1395/01/08 - 21:07
البته برخلاف جناب بابازاده شاید آقای پاشایی تنها مدیری از میان مدیران کل کشور باشد که رضایتمندی نسبی را در استان میان فرهنگیان ایجاد کرده و یکی از خطوط قرمزش را توجه به رضایتمندی و منزلت معلمان استان اعلام کرده است. ضمنا خوب بود در یک نقد عملکرد- به اصطلاح منصفانه- که البته کمی مغرضانه نوشته شده است به نقاط مثبت عملکرد مدیرکل در دو سال گذشته اشاره می کردید که بنا به گفته مدیران و معاونینشان اداره کل را با بدهی میلیاردی تحویل گرفتند و در عرض دوسال بدون ریالی بودجه و اعتبار اضافی مدارس و فضاهای رفاهی و خانه های معلم و اردوگاه و باشگاه فرهنگیان را که در شان معلمان استان است ایجاد نمودند.....صدای معلم منتشر کن
پاسخ + 0 0 --
یک معلم منتظر 1395/01/09 - 08:03
با سلام
البته این سایت همه ی نظرات را منعکس می کند حتی مطالبی که برعلیه خودش باشد و هرشخصی مطالب را می خواند متوجه این امر میشود ولی تنهااین مساله موجب آسودگی خاطر هست که خیلی ها دنبال پاک کردن ردپاهایشان هستند واین امر از نوشته ها کاملا واضح است همه معلمان آقایان و حضرات را میشناسند هر قدر هم که ردپاها را پاک کنند.
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/01/09 - 13:08
شما احتمالا خود پاشایی نیستید ؟؟؟؟ مدرکتان برای رضایت مندی فرهنگیان چیست ؟؟ نظر سنجی کردید ؟؟؟ مراکز رفاهی که ادعا کردید در زمان پاشایی ساخته شده کجا هستند ؟؟؟؟ آدرسشان را نیز لطف کنید
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 94 1395/01/09 - 16:12
ما که ندیدیم
پاسخ + 0 0 --
همکارت 1395/01/10 - 23:00
جناب معلم ناحیه ی تبریز . اندکی اندیشه ، وانگهی گفتار
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1395/01/09 - 00:20
پاسخ گو بودنش هم چه دردی رادوامیکند. برو خوش باش.
پاسخ + +23 -2 --
فرهنگی 1395/01/09 - 18:19
بهره نبردن مدیرکل آموزش و پرورش از مدیران با تجربه که میتوانند برای آموزش و پرورش استان مفید باشند. خب معلومه که آموزش و پرورش در چنین شرایط بدی قرار خواهد داشت .بنده خود دبیری در ناحیه پنج تبریز هستم و خود شاهد وضع نامطلوب در این ناحیه هستم که در این سالی که گذشت چه بر سر این ناحیه آمده است با سیاسی کاری مدیرکل چه بلایی بر سر این ناحیه بعد از رفتن صیادی آمد و ناحیه در چه وضعیت بدی قرار گرفت . آیا صیادی با آن اتاق ساده ی خود نمیتوانست ناحیه را اداره کند یا ناحیه به مدیری احتیاج داشت که هزینه های میلیونی برای اتاق خود کند .جای مدیرانی همچون این افراد در آموزش و پرورش استان احساس میشود.
پاسخ + 0 0 --
عبدالله 1395/01/12 - 18:34
یکی از سیاستهای کاری مدیرکل ، سرکوب نیروهای اصیل حراست یا منسب به حراست بوده است . ... هم یکی از اونهاست.
پاسخ + +8 -1 --
برهان 1395/01/10 - 13:22
تازمانیکه مدیریت پلکانی درنظام آموزش وپرورش حاکم نشود نبایدانتظاراصلاح روندحاکم راداشت،مدیرناحیه ای که تادیروزدرکلاس درس بود یهویی بشود مدیرناحیه 2!!!چه انتظاری میشه از چنین نظامی داشت؟!!!فکرنمیکندآقای مدیرکل باچنین انتخابهایی چه ضربه مهلکی به ساختارتعلیم وتربیت وارد میکند؟!!!
پاسخ + +8 -3 --
حلیم 1395/01/10 - 13:26
سلام،آموزش وپرورش نهادیست که بازده آن بعد چند سال نمایان میشود پس سعی نکنید باانتخابهای نابجا و غلط آینده را لکه دارکنین.مدیری که قدرت انتخاب براساس شاخصهای شایسته سالاری رانداشته باشد وتمامی عزل ونصب هایش دیکته شده باشد،اصلا مدیرنیست!!!مدیری که فقط بظواهراموربپردازد وازبواطن آن غافل باشد،چگونه میتواند قافله سالاری این نهاد عظیم انسانی راداشته باشد؟!
پاسخ + +1 -8 --
دبیر تبریزی 1395/01/10 - 22:00
آقای نویسنده مطلب بدون شرط انصاف وعدالت وظاهرا به دلیل عدم وصول به تمایلات شخصی آسمان ریسمان بافته و مدیر لایق و برخاسته از قشر کوخ نشینان را به موهوماتی متهم ساخته که دور از انسانیت و مروت است.
به نظرم آقای پاشایی موظف به پاسخگویی به چنین اباطیلی نبوده و حیف است لحظه ای از وقت خدمتگزاری اش را به این امر اختصاص دهد.
پاسخ + 0 0 --
جواد بابازاده رها 1395/01/11 - 14:30
جناب دبیر نمی دانم چرا اکثر افرادی که نیت بنده و دلایل شخصی را از محافل شنیدن با اسم مستعار می آیند خوب شما بجای نیت خوانی بفرمایید کدام بخش مقاله مستند و مستدل نیست ؟ ضمنا من به کاخ یا کوخ نشینی اقای پاشایی کار ندارم عملکرد ایشان را بعنوان مدیر کل نقد کردم ایشان هم اگر جوابی داشتند قطعا میدادند ولی مطالب کاملا مستند هستند به دوستان اداره کل بخصوص مشاورین جوان سلام برسانید.
پاسخ + 0 0 --
ماحمود 1395/01/12 - 18:32
دبیر محترم تبریزی . بهتره از جناب پاشایی اسطوره نسازید و از عبارات منسوخی مثل اباطیل و غیره استفاده ننمایید . مهم ترین عیبی که میتوان از جناب پاشایی گرفت حزب زدگی تام و محض میباشد .
پاسخ + +12 0 --
سرابلی 1395/01/10 - 22:58
با سلام و تبریکحلول سال نو شمسی . بعضی مدیران جدیدالانتصاب برخی مناطق و شهرستانها ی استان آذربایجانشرقی ، روی جناب پاشایی را سفید کرده اند و جایی برای نقد و تحلیل وهمچنین ارزیابی پیشرفت ها نگذاشته اند . جناب پاشایی حق دارند در مصاحبه شرکتنکنند . ایشان بیان در مصاحبه، از فلان کارشناس ارزیابی عملکرد و مدیر منطقه در شهرستان (( س)) و غیره چگونه دفاع کنند . به شرافت علی{ع} امضای ذیل احکام مسئولیت افرادی که شرایط لازم را ندارن ، گناه کبیره ، بل فوق کبیره است .
پاسخ + +4 0 --
وفا 1395/01/19 - 14:29
آقای مدیرکل باکدام بودجه تیم دانش آموزی درکرواسی راهمراهی میکند؟!اگرسرفصل این اعتبارقانونی بود پس چرااول بحساب یکی ازمدارس ناحیه سه واریزوبرداشت شده؟!!!
پاسخ + +2 0 --
بازنشسته مهر93تبریز 1395/01/21 - 21:51
سودپاداش93کجاست؟مدیرکل بایدپاسخگوباشد.حرام وحرام وحرام است پاشایی ازخدابترس.
پاسخ + +2 0 --
حقوق معلم 1395/01/22 - 11:06
متاسفانه شیوه آقای پاشایی در استان مطابق با سیاست های کلی دولت آقای روحانی نیست و در ادارات حامیان دولت خیلی تحویل گرفته نمی شوند.
پاسخ + +1 0 --
قارتال 1395/01/27 - 22:31
شماها که دم از عدالت میزنید در هشت سال گذشته چه گلی برسر این مملکت بدید
پاسخ + 0 0 --
حامد 1395/04/06 - 12:33
با سلام بنده دبیرآموزش و پرورش سرابی هستم بخدا آموزش وپرورش سراب توسط اقای ... به لجن کشیده شده در شهرستان سراب جناب اقای پاشایی محبوبیت بسیار زیادی دارند ولی در آثر مدیریت سوء وانتقام جویانه اقای ... سراب ابستن اشفتگی های فراوانی شده است جناب آقای مدیر کل شما را به خدا شما را به جان امام زمان عج این فرد نالایق را بردارید و به دور از جناح وغیره یک فرد مناسب وبا ایمان برای شهرستان سراب بگمارید بخدا آتش قهر الهی نزدیک است از قهر خدا بترسید واین عمرعاص را از شر آموزش /پرورش برهانید امیدوارم صدای اینجانب را قبل از آنکه دیر شود شنیده باشید خدا را گواه میگیرم که این ها را از هوای نفس ننوشتم والسلام
پاسخ + +1 -1 --
شهروند 1395/05/11 - 19:03
در دیدار حضوری با مدیر کل (اقای پاشایی )من دیدم که چگونه به خواهر شهید توهین واهانت کردند.ودر مقابل از کسانیکه به این مملکت ضربه می زنند دفاع کردند .خودم شاهد عینی بودم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/09/16 - 15:45
اندکی صبر سحر نزدیک است .بالاخره پاشا هم می رود
پاسخ + 0 -2 --
معلم 1395/09/28 - 01:44
با سلام درمناطقی که آقای پاشایی مدیریت داشتند من به عنوان دبیر در آن مناطق ایشان را فرد متدین ومدیری با لیاقت وکاردان و مورد احترام مردم دیدم که عملکرد فوق العاده داشتند وایشان می تواند اموزش وپرورش استان را اعتلا بخشند.
پاسخ + 0 -3 --
م.اکبری 1395/10/02 - 20:52
با سلام بنده بعنوان یک همکار با آقای پاشایی از دوره دبیرستان
و تربیت معلم با هم بوده و سالیان سال شاهد مدیریت موفق
ایشان بوده ام انسان بسیار شریف و برخاسته از طبقه زحمتکش
می باشد دریافت لوح های تقدیر در سطوح وزارت و استانی نشان
از مدیریت توانمند ایشان است .
پاسخ + 0 0 --
قلی 1396/12/13 - 01:55
ای بدبخت نان را به چه قیمتی می خوری. رزاق خدای مهربان است نه پاشایی. اگر نرم های حقیقی آموزشی و پرورشی مدارس روشن می شد آنوقت از گفته ی خود در خصوص مدیریت این فرد وحشت می کردی.
پاسخ + 0 0 --
رضا 1396/10/01 - 15:48
با عرض سلام جناب اقای پاشایی در انتخاب رییسان اموزش و پرورش مناطق خواهشا فامیل بازی را کنار بزارید و به کار ایی مدیران اهمیت دهید
پاسخ + +2 0 --
همشهری 1396/11/10 - 00:16
آیا وقت آن نرسیده که مصالح اجتماع بر مصالح فردی مقدم داشته شود؟اگر غیر از اینست، کدام مدیری حتی در مدیریت های پایین دستی که مدیریت مدارس باشد، بر اساس لیاقت و شایستگی و بدون بقول امروزی ها پارتی بازی و سفارش انتصاب شده است؟ واقعاً مگر دنیا چقدر ارزش دارد که جناب پاشائی این همه ظلم هائی که در مدارس از بی لیاقتی مدیران سفارشی بر مردم می شود را وبال گردن می کند؟
پاسخ + 0 0 --
شهروند 1396/11/10 - 11:12
با سلام
برادرم،کاش مدیران آموزش و پرورش از کل تا جزء زودتر به بلوغ فکری رسیده و به این نتیجه می رسیدند که سرنوشت میوه ی قلب این ملت (بچه هایشان) که آینده سازان این کشورند، خیلی مهم تر از آن است که بخاطر چند صباح دلخوشی سفارش کنندگان و مدیران شفارشی به این وآن هدیه شود. کاش ناله ها و اضطراب و استرسی که از ناحیه مدیران بی مسئولیت و سفارشی به این ملت وارد می شود شنیده و درک می شد و آنگاه علت عدم تمایل به ازدواج و فرزند آوری روشن می شد. کاش بقول شما می شد بجای نفع و دلخوشی مدیران انتصاب شده( و نفع یک شخص)، نفع چندین خانواده و دانش آموز و تعلیم و تربیت آنها دیده می شد.
پاسخ + 0 0 --
معلم ناحیه4 1396/12/10 - 00:18
سلام چرا از گندکاری های اداره کل آموزش و پرورش در ناحیه4تبریز حرفی زده نمی شود .یک شخص آلزایمر گرفته مثل ... چنان ناحیه را به افتضاح کشیده که واقعا حال آدم به هم میخوره .به ناحیه4میگویند 1-5
چون تمام ترد شده های نواحیی 5گانه در ناحیه4 جمع میشوند تمامی نیروهای کارآمد هم توسط افرادموج سواری مثل (ع-ف ) و (ا-ی)و...از دور خارج و سرکوب میشوند. وضعیت مدارس واقعا اسف بار هست .
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1396/12/13 - 01:49
ای برادر، آموزش و پرورش در تعریف های امروز در ظاهر (عبارت است از یک مشت گزارش دروغ و کاملاً کذب آموزشی و یک دوربین فیلم برداری برای فیلم برداری فرمالیته از فعایت های پرورشی که هیچگاه این فعالیت ها وجود خارجی ندارند بلکه برای دوربین انجام می شوند انجام نمی شود از طرف مدیران) و در باطن (عبارتست از جولانگاه نفسانیات مدیران از جزء تا مدیران کل و محل خاله بازی ایشان) بخصوص در آذربایجانشرقی به یمن وجود این مدیر کل، که حتی مدیریت یک مدرسه در دهات دور دست هم برایش زیاد است چه برسد به مدیرکلی. خدا به فریاد این ملت بیچاره برسد.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور